Diskusia
POLITICKÉ KYDY A SRAČKY SEM :)
|
|
|
true
|
30.03.2023, 12:39 | #15025 | |
pomaličky podľa plánov |
|
|
true
|
30.03.2023, 12:39 | #15026 | |
dalsie Hoaxy ktore sa stavaju skutocnostou |
|
|
Markuss
|
30.03.2023, 13:14 | #15027 | |
ja ti poviem pribeh zo vcera.
bol som na Hlavnej stanici vo
Viedni v obchode. plný kosik.... platim, ... hmm, nejdu terminály,
na celej stanici, ani v obchodoch.
takze som im tam nechal
nákup, ako aj 3/4 ludí.
ani lístok na vlak si
nekúpili nadsenci digitálneho eura. Iba CASH bol KING.
Jeden
starsí pán, ktorý vedel zaplatit sa hned sarkasticky opytal, ze ci
je tu nejaký fanusik digitalneho eura.
Bankomaty tiez
nevydávali |
|
|
true
|
30.03.2023, 14:08 | #15029 | |
bravo  |
|
|
majka
|
30.03.2023, 14:41 | #15030 | |
Bol som pred mesiacom na troch zápasoch PL, bez karty si
stratený,pivo nevypiješ ani sa nenaješ. |
|
|
ball8
|
30.03.2023, 15:34 | #15031 | |
Len otázka, naše banky ešte umožňujú výber hotovosti na
pobočke? Resp. ktoré ešte ponúkajú takúto službu? Ja že to už
ani u nás nefunguje. Viem, že to bolo spoplatnené akurát. |
|
|
Markuss
|
30.03.2023, 16:29 | #15032 | |
To je argument jak sviňa s tým pivom a premiér League  |
|
|
ball8
|
30.03.2023, 16:31 | #15033 | |
Markuss: Myslím, že majka len chcel poukázať na to, že na
Slovensku sme strašne pozadu. V zahraničí som ešte inak ako kartou
tiež neplatil a niekde to ani nebolo možné. Na Slovensku občas
hotovosť použijem, keď idem na pivo, ale aj vo väčšine podnikoch
sa dá kartou platiť. Hotovosť vyberám možno 10 krát do roka   |
|
|
true
|
30.03.2023, 16:37 | #15034 | |
ano - presne k tomu to smeruje - ze sa ani nevyseries aby o tom
nevedeli  |
|
|
true
|
30.03.2023, 16:38 | #15035 | |
zakazat - zrusit platbu v hotovosti je pre nich velmi dolezita vec a
zacina sa to diat pomaly |
|
|
ball8
|
30.03.2023, 16:48 | #15036 | |
Ja teda nemám pocit, že by to niekto zakazoval. Prečo ale
nevyužívať pohodlnejšie a modernejšie spôsoby platenia? Však
hotovsť sa nikto nechystá zrušiť, len mafia s fašistami vkuse
tým strašia a jednoduchšie bytosti im na to naletia a ešte to je
aj pre nich dôvod voliť ich  |
|
|
ball8
|
30.03.2023, 16:51 | #15037 | |
A vie mi teda niekto povedať, či naše banky ešte umožňujú
výber hotovosti na pobočke?  |
|
|
true
|
30.03.2023, 17:17 | #15038 | |
ball8 - netreba to zakazovať - stačí to neponúkať |
|
|
true
|
30.03.2023, 17:18 | #15039 | |
nick majka to pekne napísal - bol v Anglicku |
|
|
true
|
30.03.2023, 17:18 | #15040 | |
výber hotovosti je u nás zatiaľ možný |
|
|
Markuss
|
30.03.2023, 17:20 | #15041 | |
Áno. Preto sa mi to stalo vo Viedni. Pozornému uniklo.... |
|
|
ball8
|
30.03.2023, 17:27 | #15042 | |
Markuss: Tak choď do Nórska, Nemecka, Francúzska, Španielska a
uvidíš, že skoro každý platí kartou.
true: Mne sa zdá,
že niektoré banky to už ani nemajú takúto možnosť. Kto by to
nakoniec aj využíval, keď si môže bezplatne vybrať peniaze v
bankomate, ktorý je typicky v budove, prípadne pri budove. |
|
|
true
|
30.03.2023, 17:32 | #15043 | |
vyuzije to ten kto potrebuje vybrat viac penazi |
|
|
Markuss
|
30.03.2023, 17:32 | #15044 | |
Mne nemusíš radiť, kde mám chodiť. Za svoj život som navštívil
čas 80krajin. Pred 10 rokmi som v Rige na pošte zaplatil kartou za
poštovú známku, na účte mi stiahlo asi 7 centov.
To ale nie
je argument na odstránenie hotovosti |
|
|
true
|
30.03.2023, 17:32 | #15045 | |
bankomaty maju limity |
|
|
ball8
|
30.03.2023, 17:37 | #15046 | |
Markuss: Ja nehovorím, že sa má odstrániť hotovosť. Len že mi
to príde nepraktické v dnešnej dobe.
true: Tak ale načo by
si vyberal veľké sumy peňazí? To vždy fungovalo tak, že sa dalo
len na pobočke za nejaký poplatok. |
|
|
matejo
|
30.03.2023, 17:39 | #15047 | |
CSOB ma väčšinu pobočiek bezhotovostných a iba pár centrálnych
sú hotovostne.. Ostatné banky pomaly prechádzajú do režimu
bezhotovostných menších pobočiek a pár veľkých ktoré budú
hotovostné. |
|
|
Markuss
|
30.03.2023, 17:41 | #15048 | |
Tebe to príde nepraktické a ja som ti povedal, prečo to bolo včera
pre niektorých praktické. |
|
|
Markuss
|
30.03.2023, 17:47 | #15049 | |
A v nejakom novom vlakne ti môžem porozprávať, ako si banka
vyhodnocuje a segmentu je klientov podľa platieb kartami..... Presne
vie, čo komu posunúť. Presne ako fajsbuk, čo ti reklamy podsúva.
Total kontrol. Tak jak v Číne. Máš body a skóre v banke na CRM |
|
|
ball8
|
30.03.2023, 17:48 | #15050 | |
Markuss: Však áno, treba mať pri sebe aj hotovosť. Ale reagujeme k
článku, ktorý hovorí o tom, že austrálska banka ukončí výbery
hotovosti zo svojich pobočiek. Nie, že zruší komplet výbery, v
článku máš: "Instead, customers will be directed to ATMs if they
wish to withdraw money - even though these machines are also being cut
down across the country." To len true tu začal splietať, že
"zakazat - zrusit platbu v hotovosti je pre nich velmi dolezita vec a
zacina sa to diat pomaly". |
|
|
ball8
|
30.03.2023, 17:50 | #15051 | |
Markuss: Však ponúknuť mi môžu čo len chcú, jednoducho
odmietnem  |
|
|
true
|
30.03.2023, 17:50 | #15052 | |
je to realita - nie splietanie - chcu aby hotovost skoncila a vsetky
platby mali pod konrolou systemu |
|
|
Markuss
|
30.03.2023, 17:53 | #15053 | |
Áno. Leo tie data sa nikam nedostanú však.... |
|
|
ball8
|
30.03.2023, 18:00 | #15054 | |
Markuss: Banka nemôže poskytnúť tvoje údaje nikomu inému bez
tvojho súhlasu. Zároveň to robia (resp. mali by to robiť) tak, že
tvoj profil je anonymizovaný, v systéme si len entita, ktorej sú
ponúkané služby/produkty podľa prechádzajúcich transakcií.
Podobný systém, ako keď máš v PC nainštalovaný antivírus a
odosielaš dáta na analýzu na serveri spoločnosti, oni z toho
nedokážu určiť, kto si. Pokiaľ by tvoje dáta aj s možnosťou
identifikovať tvoju osobu posunuli tretej strane bez tvojho súhlasu,
mohol by si ich zažalovať a vysúdil by si obrovské peniaze.
true: Tebe odporúčam, aby si si všetky peniaze vybral a
dal ich doma pod vankúš  |
|
|
true
|
30.03.2023, 18:11 | #15055 | |
nejde o to kde su peniaze ale ide o platby - ty si naozaj mimo v tomto |
|
|
Markuss
|
30.03.2023, 18:35 | #15056 | |
Kamarát, ty si študoval kde? Robíš s dátami? Lebo si veľmi
naivný a navyše neprebudeny.
Big data.
Jeden príklad za
všetky. Nieže ti ponúknu, ale môže sa ti stať, že ako tiperovi
ti niečo zamietnuť. Skrátka nemáš nárok. Dostaneš do CRM
systému záznam, a čau. |
|
true |
30.03.2023, 12:38 | #5284 |
Čínska armáda je pripravená spolupracovať s ruskou armádou na
ďalšom posilnení strategickej komunikácie a koordinácie.
/Ministerstvo obrany Čínskej ľudovej republiky |
|
Quake |
30.03.2023, 10:36 | #5283 |
Dobré ránko všetkým dobrým ľuďom.
Vitaj true na rannej
smene.  |
|
|
true
|
30.03.2023, 11:01 | #15020 | |
Dobre ránko aj tebe na celodenke  |
|
|
|
true
|
30.03.2023, 10:30 | #15018 | |
No ty mój kkt !
Z týchto psycho-útokov na deti mi vrie krv
v žilách.
Chúdence deti, naozaj mi ich je veľmi ľúto.
Keď chcú dospelí na sebe páchať zhovadilosti na
chirurgií a neviem kde všade možne..no budiš, mali šancu a čas
rozmýšľať čo a ako. |
|
|
|
true
|
30.03.2023, 10:25 | #15014 | |
Slusnost, laska, rovnopravnost. |
|
|
true
|
30.03.2023, 10:25 | #15015 | |
Tolerancia a rešpekt |
|
|
true
|
30.03.2023, 10:26 | #15016 | |
No v realite mutanti, idioti |
|
|
true |
30.03.2023, 10:20 | #5280 |
vojak VSU pochopil ze ich Alzak pouziva ako maso. |
|
|
true
|
30.03.2023, 10:21 | #15012 | |
Realita pre slniečka |
|
|
true |
30.03.2023, 10:19 | #5279 |
Minister financií Ukrajiny Sergej Marčenko:
Kyjev minie 130
miliárd hrivien (3,28 miliardy eur) mesačne na vojenské
operácie.
Vlastné mesačné príjmy Ukrajiny do
štátneho rozpočtu pritom dosahujú len asi 80 miliárd hrivien.
Tieto čísla dokonale ukazujú, že Ukrajina sa stala akousi
organizáciou žoldnierov, ktorí bojujú o západné peniaze. Krajina
zarobí menej peňazí, ako minie na armádu, navyše 80 miliárd im
nestačí ani na vyplácanie miezd a dôchodkov ľuďom.
Navyše tento rok zostane Ukrajina bez poľnohospodárskych zásob,
keďže sezóna sejby nebude úplne ukončená kvôli nedostatku
ľudí a 10-násobnému zdraženiu hnojív a iných komponentov,
ktoré sú nevyhnutné pre tento sektor.
Link
https://www.rbc.ua/ukr/news/marchenko-nazvav
-misyachnu-sumu-vidatkiv-1680079699.html, |
|
|
majka |
30.03.2023, 05:40 | #5278 |
"Viac ako 200 ukrajinských športovkýň a atlétov zabitých v
dôsledku ruskej agresie a spoluúčasti Bieloruska. Desiatky
športových zariadení zničené. Diktatúry Ruska a Bieloruska
popierajúce olympijské hodnoty, ale... MOV stále hľadá cestu pre
športovcov ???????? ???????? zúčastňovať sa športových
podujatí. Morálna korupcia športových orgánov je neúnosná,“ |
|
|
true
|
30.03.2023, 09:25 | #15002 | |
rozum zvíťazil  |
|
|
|
|
|
true
|
29.03.2023, 22:28 | #14988 | |
Zaslepení Nácek |
|
|
true
|
29.03.2023, 22:29 | #14989 | |
To čo robili ukrofašisti Rusom ti nevadilo  |
|
|
ball8
|
29.03.2023, 23:01 | #14991 | |
O akých ukrofašistoch rozprávaš stále? Pokiaľ viem, v
posledných voľbách sa na Ukrajine ani jedna radikálna strana
nedostala do parlamentu (u nás naposledy 7,97%). Fakt nevieš
pochopiť čísla a fakty? Si pribrzdený, alebo ťa niekto búcha
každý večer pred spaním kladivom po hlave? Alebo nebodaj oboje?
Ani by som sa nečudoval. ruSSká háveď pekne nech odíde a môžu
začať s nimi súdne procesy. Ak sa zastávaš toho, čo robia, si
obyčajný potkan, krysa, šváb, háveď. Mali by ti zobrať inak
volebné právo, lebo si ho nezaslúžiš. Ty musíš svojou
existenciou otravovať aj predavačky v obchode. Keďže si sa ale
postavil v tejto reakcii proti môjmu statusu, tak mi z toho vychádza
jediné - schvaľuješ, čo tie zvery (áno, tvrdé y, nie sú to
ľudia) robia. Si ozaj človek, z ktorého by sa dogrcal hádam
každý Fuj true,
fuj, fuj, fuj. Ako dokážeš pokojne spať? Nie je ti zo samého seba
zle? |
|
|
Redbul
|
29.03.2023, 23:12 | #14993 | |
true:Na tvojom mieste by som sa tiez nato tu vykaslal nieco tu
pisat.Napises svoj nazor a hned tu mas takeho to zaslepeneho
cloveka,ktory vidi svet len jednym pohladom.Bude tu moralizovat,urazat
Rusov a bla bla.Nech sa ten chudacik pozrie na USA- vojenske
zverstva.Mimochodom,Rusko chcelo pomoct tymto detom.Proste to tam
bombarduju,tak ich nechceli po zabijat.Uplne jednoduche.Vysral by som
uplne na celu tuto stranku. |
|
|
Redbul
|
29.03.2023, 23:15 | #14994 | |
Budu len poucovat a pisat svoju pravda.Kde vobec zobrali moralne pravo
takto jednorazovo,zaslepene reagovat.A konkretne tento ball 8 je uplny
debil. |
|
|
Redbul
|
29.03.2023, 23:17 | #14995 | |
Pozri sa ,ako ta hnusne urazil,len zato,ze mas iny nazor.To je cisty
zakomplexovany debil. |
|
|
Redbul
|
29.03.2023, 23:20 | #14996 | |
uplne mi pri tomto debilovi, ked ho musim citat aj gramatika
vypadla
*pravdu
jednosmerne ,zaslepene reagovat. |
|
|
Redbul
|
29.03.2023, 23:34 | #14997 | |
Aj keby mal pravdu,tak mu nemozes z principu uznat pravdu.To je
zfanatizovany blazon |
|
|
Redbul
|
29.03.2023, 23:45 | #14998 | |
Evidetne nechce komunikovat, ale len urazat.Cize na takychto
ludi,clovek musi pouzit proti zbran.Poslat ho jednoducho do pixi.Lebo
takyto clovek,by len niekomu znicil nervy.Keby bol aspon trochu
objektivny ,tak mu clovek nieco uzna.Ale s tymto clovekom,ako je ten
ball 8 sa neda komunikovat slusne. |
|
|
Redbul
|
29.03.2023, 23:49 | #14999 | |
Uz to ani nechem opravovat.Uplne ma takyto jedinec vyviedol z miery.To
je sialenstvo,tato diskusia.Definitivne tu koncim.Taky clovek by ta
normalne dostal na psychiatriu. |
|
|
ball8
|
30.03.2023, 00:00 | #15000 | |
      |
|
|
matejo
|
30.03.2023, 06:25 | #15001 | |
ty končíš 2x denne 7 dni v týždni...    a tie tvoje príspevky
ked sám so sebou rozprávaš je na vyšetrenie |
|
|
true
|
30.03.2023, 09:28 | #15004 | |
nick Redbul: abytocne tolko vela pises |
|
|
true
|
30.03.2023, 09:28 | #15005 | |
zbytocne |
|
|
true
|
30.03.2023, 09:29 | #15006 | |
inak mna neurazil, mna Nacek nemoze urazit |
|
|
true
|
30.03.2023, 09:29 | #15007 | |
ja tu vacsinou davam realitu, fakty, udaje pre nich - pre osvietenie |
|
|
ball8
|
30.03.2023, 09:34 | #15008 | |
     realitu, fakty       toto už je psychická
porucha true, máme bezplatné zdravotníctvo, vyhľadaj pomoc |
|
|
true
|
30.03.2023, 10:04 | #15009 | |
bezplatne? na to mozes zabudnut  |
|
|
ball8
|
30.03.2023, 10:09 | #15010 | |
Áno, bezplatné. |
|
|
true
|
30.03.2023, 11:06 | #15021 | |
tak neviem preco som vcera u zubara nechal 75eur
|
|
|
true
|
30.03.2023, 11:06 | #15022 | |
asi ma ojebali - idem ich pytat nazad a poviem ze ty si napisal  |
|
|
ball8
|
30.03.2023, 11:14 | #15023 | |
Bezplatné zdravotníctvo neznamená, že máš zadarmo akýkoľvek
zdravotnícky úkon. |
|
|
true
|
30.03.2023, 12:36 | #15024 | |
a sme doma - ziadne bezplatne nemame - len zaklad je bezplatny |
|
|
ball8
|
30.03.2023, 14:04 | #15028 | |
A čo je na tom nepochopiteľné? Či má byť všetko zadarmo? Či
ako si to predstavuješ? Mal by so sa prihlásiť na nejaký kurz -
základy ekonómie, mikro a makro ekonómia. Do USA s tebou, kde by si
pochopil, čo to je, keď nemáš bezplatné zdravotníctvo. |
|
ball8 |
29.03.2023, 20:48 | #5276 |
Centrálna banka Ruska vykázala rekordnú stratu 722 miliárd
rubľov
Ruská centrálna banka, ktorá bola zasiahnutá
sankciami, bola zbavená polovice rezerv a odrezaná od transakcií so
svetovými menami, ukončila rok 2022 s rekordnou stratou vo svojej
histórii.
Centrálna banka stratila za rok 721,7
miliardy rubľov (viac ako 9,3 miliardy dolárov), čo je 27-krát
viac ako rok predtým, podľa jej výročnej správy, ktorá bola
predtým zaslaná Štátnej dume.
https://twitter.com/nexta_tv/status/16411440
68766826525 |
|
|
true
|
29.03.2023, 22:30 | #14990 | |
Teraz daj straty baniek mimo Ruska  |
|
|
true |
29.03.2023, 19:13 | #5275 |
Čo dosiahol MOV? Nespokojní sú všetci. My aj naši hejteri, vraví
Ruska |
|
|
true
|
29.03.2023, 19:13 | #14982 | |
realita |
|
|
|
true
|
29.03.2023, 19:12 | #14981 | |
Detto sankcie. EÚ uvaluje, USA obchod stúpa - hovorí sa tomu
inteligentné vedenie EU |
|
|
petert22
|
29.03.2023, 19:56 | #14983 | |
Aj USA hráči hraju v KHL |
|
|
petert22
|
29.03.2023, 20:02 | #14984 | |
Resp aj v nasej lige hrsju Rusi |
|
|
true
|
29.03.2023, 20:48 | #14987 | |
Takže si našiel logiku zákazu ? |
|
true |
29.03.2023, 19:09 | #5273 |
Medzitým sa vo Francúzsku konajú priateľské zápasy...
|
|
|
true
|
29.03.2023, 19:09 | #14979 | |
policajti versus hasiči |
|
|
true |
29.03.2023, 19:07 | #5272 |
LGBT organizácie nechcú zverejnenie manifestu. Streľba v USA
otvára otázku, či transhnutie nemá problém s násilím
Citát: "Typickým príkladom agresívnej rétoriky zo strany
transprostredia je aj takzvaný „Deň pomsty“. To je podujatie,
ktoré sa má odohrať na prelome marca a apríla a ktoré organizuje
Antifa a transaktivisti. Jeho vyvrcholením má byť stretnutie vo
Washingtone pred budovou Najvyššieho súdu.
Okrem samotnej
agresívnej rétoriky voči názorovým oponentom je na celej akcii
zarážajúce, že jeho sprievodné podujatia majú za cieľ
vyzbierať peniaze na výcvik v používaní strelných zbraní."
link: https://standard.sk/338241/lgbt-organizacie-
nechcu-zverejnenie-manifestu-strelba-v-usa-otvara-otazku-ci-transhnuti
e-nema-problem-s-nasilim/ |
|
|
true |
29.03.2023, 19:03 | #5271 |
ROZHOVOR s gen.v.v. Ing. Ivan ŠEVČÍK o prezidentovi Policajného
zboru Hamranovi, navýšení počtu príslušníkov Policajného
zboru, o konferencii v Davose, o význame zmluvy o Trojmorí a
Bukurešťskej deviatky.
link: https://youtu.be/tBmTrIcL_BM |
|
|
true
|
29.03.2023, 19:03 | #14977 | |
pekný rozhovor  |
|
|
|
true
|
29.03.2023, 18:51 | #14975 | |
keby prisli, slniecka by spustili lynč cez mainstream |
|
Quake |
29.03.2023, 18:22 | #5269 |
Pre oživenie pamäti, čriepky z parlamentu:
Robert
Fico v parlamente hovoril o tom, že je povinnosťou vlády uľahčiť
párom rovnakého pohlavia praktické stránky života. O pomoci
párom rovnakého pohlavia hovoril aj poslanec Ľuboš Blaha.
(2015)
 |
|
|
ball8
|
29.03.2023, 20:17 | #14985 | |
Každý deň inak, čo sa im hodí a čím viac vyburcujú dav. Hnus,
ako strana takých politikov môže preliezť 5% vo voľbách. Ľudia
sú fakt hlúpi. |
|
|
Quake
|
29.03.2023, 20:35 | #14986 | |
Presne tak. Politika SMERu je na tomto postavená. A tragédia je,
koľko ľudí im na toto neustále skočí... |
|
petert22 |
29.03.2023, 18:14 | #5268 |
#5262
Redbul iba mi unikla pointa. Naco spominas admin práva v tiperskej
komunite? To si teraz nejaka celebrita, či superstar? Alebo si sa
chcel iba pochvalit?  |
|
|
true
|
29.03.2023, 18:16 | #14971 | |
podla mna chcel len povedat ze je normalny clovek |
|
|
true
|
29.03.2023, 18:16 | #14972 | |
a nie kokotko za akeho ho tu  |
|
|
true
|
29.03.2023, 18:17 | #14973 | |
len preto, ze nesuhlasi s Vasim nazorom a ma iny nazor na konflikt
 |
|
|
petert22
|
29.03.2023, 18:22 | #14974 | |
Chapem, admin v stavkovej je zaruka normalnosti. Vdaka true za
vysvetlenie  |
|
|
true
|
29.03.2023, 18:51 | #14976 | |
nemas za co - vysvetlim ti aj dalsie veci ktore nechapes - len sa
pytaj |
|
|
|
Quake
|
29.03.2023, 16:26 | #14952 | |
Srbská pomoc Ukrajine. A tak to má byť. Spoločne proti ruským
smradom.  |
|
|
|
Quake
|
29.03.2023, 16:23 | #14950 | |
Ako sa plní cintorín wagnerovcov....   |
|
|
|
Quake
|
29.03.2023, 16:22 | #14949 | |
Pomaly sa to chystá.
#ofenzíva
#Ukrajina
#ruskýfašizmus |
|
|
peto10
|
29.03.2023, 16:33 | #14955 | |
Staré video ešte spred invázie. |
|
majka |
29.03.2023, 16:20 | #5264 |
Pekársky závod Tambov začal s výrobou dronov pre potreby ruskej
špeciálnej operácie na území Ukrajiny. |
|
peto10 |
29.03.2023, 16:17 | #5263 |
Vladimir Putin po prvý raz pripustil, že západné sankcie môžu
negatívne ovplyvniť ruskú ekonomiku, uviedol denník Kommersant.
Putin v posledných mesiacoch zdôrazňoval, že Rusku sa darí
sankciám odolávať.
„Zavedenie nelegitímnych
obmedzení voči ruskej ekonomike sa na nej v strednodobom horizonte
naozaj môže negatívne odraziť,“ uviedol Putin na porade s
vládnymi predstaviteľmi.
https://www.kommersant.ru/doc/5901964
#funguju |
|
|
|
|
|
Redbul
|
29.03.2023, 16:10 | #14942 | |
Keby si ma aspon trochu rozum,tak to sem ani nedas.Tu si videl priamo
ukronacistiov v akcii.Toto musi Rusko vyplietat,ten fasizmus na
Ukrajine . |
|
|
Redbul
|
29.03.2023, 16:11 | #14943 | |
*vyplienit.Musi padnut ten Ukrofasisticky rezim.Inak mier nebude. |
|
|
majka
|
29.03.2023, 16:17 | #14944 | |
Takto Rusi zase raz vyrobili fake video o ukrajinských vojakoch
ohrozujúcich civilistov. |
|
|
peto10
|
29.03.2023, 16:18 | #14945 | |
Senozrut redbul však tomu očividne verí. |
|
|
Quake
|
29.03.2023, 16:20 | #14946 | |
nie je redbul true-ov otec? Alebo brat? Také sračky, čo tu hentí
dvaja dávajú, to musí byť z jednej rodiny  |
|
|
Redbul
|
29.03.2023, 16:20 | #14947 | |
Uvedomuje si vobec tento svet Aku zvratenu fasisticku ideologiu na Ukrajine ludia vobec
obhajuju...?Ako dobre,civilisti vo vojne su chudaci,vsetci ich
lutujeme.Ale treba si uvedomit proti komu Rusko bojuje.Ukronacizmus
musi byt zniceny.Tam ziadne zlutovanie. |
|
|
Redbul
|
29.03.2023, 16:23 | #14951 | |
blbeckovia jedni.A stale tu budete ukronaciszmus hajit.Tu nejde o
toto konkretne video. |
|
|
Redbul
|
29.03.2023, 16:28 | #14953 | |
Quake,Ty si z mojho pohladu uplne vymlety clovek.To uz by som aj
kludne do osobnej roviny kludne dal,ked clovek cita tvoje sracky. |
|
|
petert22
|
29.03.2023, 16:31 | #14954 | |
Redbul, sorry, ale sracky tu pises jedine ty a true.......este mas aj
štýl pisania ako true, kazda veta v inom komente Zrejme ste vážne
príbuzní  |
|
|
Redbul
|
29.03.2023, 16:33 | #14956 | |
A co teraz peter22.Ma sa z teba pokakat  |
|
|
Redbul
|
29.03.2023, 16:38 | #14957 | |
Mozem si vybavit tax maximalne ban,a to ja mam v pixi.Cize slobodu
prejavu treba respektovat.Tolko zamna. |
|
|
Redbul
|
29.03.2023, 16:39 | #14958 | |
*Mozes mi .Uz som vytoceny. |
|
|
matejo
|
29.03.2023, 16:40 | #14959 | |
Redbull aj podla mna si dement a kreten :) možno to je true len sa
zabáva |
|
|
ball8
|
29.03.2023, 16:41 | #14960 | |
Čo ak je to rozdvojená osobnosť a jedna osoba o druhej nevie? Črty majú rovnaké
(IQ, názory, spôsob písania)   Disociatívna porucha
osobnosti  |
|
|
Redbul
|
29.03.2023, 16:47 | #14961 | |
Ak si niekto myslí,že ja som true,tak naozaj by mal prehodnotiť,či
nepotrebuje odbornú pomoc.Bez urážky |
|
|
ball8
|
29.03.2023, 16:51 | #14962 | |
Prvá fáza, zapieranie Ale skôr si myslím, že budete len z rovnakej sorty,
frustrovaní životom, nikým nerešpektovaní a vybíjate si svoj
hnev a životný neúspech na šírení bludov  |
|
|
Redbul
|
29.03.2023, 16:54 | #14963 | |
Chlapci ,vidim,ze tu mate nejaky evitedny problem somnou,tak idem
radsej het.Nema to vyznam,ani sa vlastne nepozname,a budeme sa tu
zbytocne hadat.Drzte sa chlopi. |
|
|
Redbul
|
29.03.2023, 17:05 | #14964 | |
Ja sa tu nepotrebujem nejak strapnovat.Priorita tu bola tripovanie,ale
ked je priestor preco sa nevyjadrtit politicky.Ked savam
nelubi,poziadajte o ban....leboe mna to proste laka pisat,ked mam
priestor.Ale tato stranka ma netrapi.To vam mozem povedat
uprimne.Dobre,ok. |
|
|
matejo
|
29.03.2023, 17:11 | #14965 | |
takže inde nemáš priestor na vyjadrenie tak si to ventiluješ na
internete ? Áno , väčšinou to tak býva. A zase si si odporoval v
jednom príspevku. Ale klasika...  |
|
|
Redbul
|
29.03.2023, 17:14 | #14966 | |
Ale mam kamarat.Mam aj adminske prava na jednej stavkovej komunite.A
aj tiperske,mozem tipovat.To by si bol mozno prekvapeni,kto som. . |
|
|
matejo
|
29.03.2023, 17:17 | #14967 | |
áno, väčšinou tí, ktorí napíšu, že by som bol prekvapený kto
je , ti väčšinou majú dosť veľký problém  |
|
|
Redbul
|
29.03.2023, 17:20 | #14968 | |
No už len toľko nemudrujuj chlapec.Ty si nikdy nespravil chybu ked
ta niekto vytoci?. |
|
|
Quake
|
29.03.2023, 17:51 | #14970 | |
Chudák redbul, už toľkokrát odišiel a stále sa vracia.
#komediant
#klamár
 |
|
Quake |
29.03.2023, 15:30 | #5261 |
Ruské súdy poslali na dva roky za mreže za "diskreditáciu ruskej
armády" otecka dvanásťročnej, školou povinnej Máši
Moskalovovej, ktorá v triede na hodine výtvarky namiesto
požadovaného obrázku na podporu ruských vojakov nakreslila
obrázok s protivojnovým motívom. Samotná školáčka skončila
zatiaľ v detskom domove v starostlivosti sociálnych služieb,
pričom ruská Komisia pre záležitosti mladistvých požiadala súd
o obmedzenie rodičovských práv Alexeja. Najnovšie informácie je,
že otecko, Alexej Moskalov opustil domáce väzenie a je na úteku. K
tomu sa pristane napísať dve veci. Jednak to, že áno, takto
vyzerá fašizmus. Ísť sedieť natvrdo za to, že vaše dieťa
nakreslí obrázok, sa nikde inde ako v totalite nemôže stať. |
|
|
Quake
|
29.03.2023, 15:30 | #14939 | |
RUSKO = chorá, zvrátená, fašistická krajina. |
|
|
|
true
|
29.03.2023, 14:11 | #14922 | |
Na poslednych bildboardoch s vyrokom: Poďme do nich! Mysleni boli ich
nevoliči. |
|
|
Redbul
|
29.03.2023, 14:31 | #14925 | |
Toto je chutny fetacik ten plesaty Truban .Boh nas ochranuj od
zleho . |
|
|
true
|
29.03.2023, 14:32 | #14926 | |
minule volby im ludia dali jasne najavo co si o nich myslia |
|
|
true
|
29.03.2023, 14:32 | #14927 | |
musime verit ze to tak bude aj teraz aj ked miliony davaju do kampane
 |
|
|
Redbul
|
29.03.2023, 14:34 | #14928 | |
Uplne nafetovany tam s tou bejzbolkou.Uplne to vidiet. |
|
|
Redbul
|
29.03.2023, 14:47 | #14929 | |
Zamna,nech je vo vlade aj cert.Ale urcite nie Progresivne
Slovensko.Liberalna zvratenost,liberalny fasizmus.Zvrate sexualne
praktiky a kopec fetu.Kvoli nasim detom,taketo nieco nechceme. . |
|
|
Redbul
|
29.03.2023, 14:54 | #14930 | |
Ty vole ,až mi zle prišlo.Tu sa z môjho pohľadu nedokážem
kontrolovať,keď vidím to PS |
|
|
ball8
|
29.03.2023, 14:54 | #14931 | |
Dúfam, že vyhrajú voľby  |
|
|
Redbul
|
29.03.2023, 15:05 | #14933 | |
Úprimne ani neviem,kto ich teraz vedie.Ale pre nás Vlastencov,toto
vo vláde nechceme  |
|
|
true
|
29.03.2023, 15:06 | #14934 | |
vedie ich EURO Hujer Šimeček |
|
|
Redbul
|
29.03.2023, 15:07 | #14935 | |
  . |
|
|
ball8
|
29.03.2023, 15:13 | #14936 | |
Veru, načo by ste mohli mať slušných demokraticky zmýšľajúcich
ľudí vo vláde, keď si radšej zvolíte mafiu s fašistami.
Tlieskam myšlienkovemu pochodu  |
|
|
Redbul
|
29.03.2023, 15:15 | #14937 | |
Ten plateny Simecek este posobi pomerne sympaticky.Nic osobne.Ale,My
Vlastenci nemoze taketo nieco dopustit,aby boli vo vlade a mali
moc.Vylozene pisem za moj nazor . |
|
|
yakubu
|
29.03.2023, 15:32 | #14940 | |
Vy Vlastenci si radsej zvolite mafianov, zlodejov, populistov a
prospecharov. Gratulujem! A potom, ze preco sme tam kde sme. |
|
|
ball8
|
29.03.2023, 15:32 | #14941 | |
Ako hovorím, Slovensko sa nebude mať nikdy lepšie, pokiaľ ľudia
ako vy budú voliť mafiu a zlodejov namiesto slušných politikov s
víziou a snahou zlepšiť život na Slovensku. Tlieskam vám
všetkým. |
|
|
|
true
|
29.03.2023, 13:51 | #14921 | |
To len aby ste vedeli komu držíte palce slniecka |
|
|
Quake
|
29.03.2023, 15:30 | #14938 | |
UKRAJINA  |
|
true |
29.03.2023, 13:37 | #5258 |
Rosneft a Indian Oil Company uzavreli dohodu o podstatnom zvýšení
dodávok ropy do Indie a diverzifikácii jej sortimentu. Dokument
podpísali Igor Sečin, generálny riaditeľ spoločnosti Rosneft, a
Shrikant Madhav Vaidya, predseda predstavenstva spoločnosti Indian
Oil Corporation Ltd. Srikanth Madhav Vaidya. |
|
|
|
true
|
29.03.2023, 13:34 | #14918 | |
Teraz odfotene v Cz ale to auto bolo videné aj u nas |
|
|
petert22
|
29.03.2023, 14:14 | #14923 | |
Len aby si vedel ako sa prideluju ŠPZ: Značky obsahují přesně v
pořadí 2 písmena, 4 čísla a 2 písmena. První 2 písmena značí
příslušnou oblast. Zbytek kódu se přiděluje podle série.
Podobne sa prideluju aj u nás, že true?  |
|
|
true
|
29.03.2023, 14:28 | #14924 | |
Ano, napr. BA-NACEK |
|