Diskusia

POLITICKÉ KYDY A SRAČKY SEM :)



<< < 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 > >>

Eoraptor 05.07.2019, 08:58 | #490
https://www.ohchr.org/EN/NewsEvents/Pages/Di splayNews.aspx?NewsID=24788&LangID=E
Tam treba poslat sudruha Blahu, zakomplexovanu komunisticku figurku. Tam si policia na prikaz statu len tak zabije zopar tisic ludi, lebo su proti systemu a nemaju co zrat. To my sa tu este mame vyborne...
  Markuss 05.07.2019, 12:10 | #1716
  a tu pre objektivitu z opačného tábora
https://www.thecanary.co/trending/2019/02/19 /pink-floyd-legend-roger-waters-dismantles-billionaire-richard-branson s-humanitarian-intervention-in-venezuela/?fbclid=IwAR1hDu1tTu-iLQR5d5X TP3DmQI-gb89nqnVdmH7bg-8lKiajSiwfTUKFNso
  Eoraptor 05.07.2019, 19:24 | #1718
  bud nevies po anglicky, alebo si vazne taky natvrdly, markuss (priklanam sa k druhej moznosti). Takze ako typicky bulo a antiUSA troll budes tvrdit presne, ze za vsetko zlo mozu USA, dokonca aj za krizu vo Venezuele, fuu a pomocou brutalnych sankcii ovladnu ich nerastne bohatstvo a bla bla bla. Hej a ti mrtvi sa postrielali sami,lebo sa im nechcelo zit v takej krasnej krajine ako je Venezuela pod takym mierumilovnym panovnikom ako je Maduro **02
Odporucam navstivit susedne staty Venezuely a presvedcit sa na vlastne oci. Maju tam miliony utecencov z Venezuely a noze sa ich opytaj, ty saso, ze ci tam maju mier, jedlo a ci im je sveta zit....
  Ciernokoseliar 05.07.2019, 20:24 | #1719
  a kto moze za krizu vo venezuele? kaliňak s ficom?**01 jasne ze v tom maju paľce usa,len obmedzeny liberalek to nevidi**11
  admin 05.07.2019, 22:53 | #1720
  Eoraptor, šašo ci natvrdly si už môžeš hovoriť kamošom v krčme, nie tu.
  StanoDianiska 05.07.2019, 23:22 | #1722
  admin už si mu dal ban? To je objektivita... iní, tvoji kamoši tu nadávali druhým a v pohode sú stále tu...
  Ciernokoseliar 05.07.2019, 23:28 | #1723
  iní..tu chodia tipovat,sem tam prisli tu pokecat..ten tvoj liberalny bracho tu tipovat nechodil..a tato stranka je primarne o tipovani..
  Markuss 06.07.2019, 09:26 | #1724
  Chlapce. Ja som tam strávil 2 mediace... v juznej amerike. Videl som vsetky staty... a ty si okrem glóbusu a prírucky z dielne USA aj nieco precestoval?
  Markuss 06.07.2019, 09:48 | #1725
  Tak pod krajinu po krajine porovnat. Podla mna najstastnejsi ludia su v Bolivii a rovnako tam je aj velmi bezpecne...asi preto, ze su najmenej dotknuti zapadnou civilizaciou resp. ich sposobom zivota....
Obrovske socialne rozdiely Brazilia... ako turista si kukneš Rio a vidis tak 5% z mesta... zvysok favely, kde fízli nohu nepolozia. Stred je Peru... vidiek ako Bolivia... ale v Lime stoja fizli na hranici favely a povie ti, ze za touto liniou ti bezpecnost negarantuje...
Chceme pokracovat?
  Ciernokoseliar 06.07.2019, 17:27 | #1726
  chceeeeeme,chceeeme**02
  Markuss 06.07.2019, 19:25 | #1727
  Kolumbia. Nadherna krajina. Ale ake su tam spolocenske pomery... 1% smotanka gringov, poplatnych usa.... a samozrejme ako v braziliii alebo mexiku chudoba organizovana v gangoch... ti ktorí nie su v guerile, sú v drogovom kartely.... kto stvoril escobara?! V Bogote po zotmeni nie je bezpecne.... ani za súmraku v centre som sa necitil bezpecne.....a to sú vojaci na kazdom rohu.... staci kuknut na historiu kolumbie. A to poslednych 100 rokov priatelia USA...
  Markuss 06.07.2019, 19:31 | #1728
  https://en.m.wikipedia.org/wiki/Colombia–U nited_States_relations
Aj wikipedia staci. Netreba konspirovat....
ALKAPERONE 04.07.2019, 20:06 | #489
https://www.youtube.com/watch?v=HUS0cBdFicI< /a>
Markuss 04.07.2019, 19:42 | #488
No a najnovsie z viedne. Som zvedavi kedy sa u nas zjavi tato sprava....
https://m.heute.at/oesterreich/wien/story/53 599483

30 smradov obkolesilo policajnú hliadku, ze co tam chcú....
  Markuss 04.07.2019, 19:42 | #1712
  Zvedavý...
  Markuss 05.07.2019, 08:34 | #1715
  tu máte aj mienkotvorné médium
https://diepresse.com/home/panorama/wien/565 4782/Und-wieder_Polizei-von-Bande-eingekesselt
Markuss 04.07.2019, 17:22 | #487
no a k objektivite, resp. k selektívnej objektivite - ako fungujú media u nas aj v zahranici... tak napr. takyto clanok /okrem Hlavnych sprav, kde sa to objavilo/... ste u nas zachytili v tlači, alebo v TV?

https://www.bild.de/regional/sachsen-anhalt/ sachsen-anhalt-news/sexualverbrechen-maedchen-9-in-dessau-missbraucht- mann-27-verhaftet-62533644.bild.html?fbclid=IwAR2d2HV4V-kye7gs_51bTPmD gIhHA7e_lvVAmQmvYJAJNMrLEAyV_-YhcNY


Napr. Aj na ARD aj Sueddeutsche Zeitung ten link uz vymazali. Iba google to ma stale v cache... a nase mainstreamy o tom nic nepisali.....

no a o par dni nato sa v cechach vyskytol prebehlik z Nemecka:
https://www.cas.sk/fotogaleria/853103/hroza- v-cesku-dievca-v-poli-znasilnil-cudzinec-obvineny-s-nikym-nekomunikuje /1/?fbclid=IwAR0mJOZ7Kgl4Zr7eOd43OGcf22DDBIliXqJQ69iR_6PvK5Kxa3otirCnX m8

tam to uz bolo relevantne... keby prisla seria den po dni v tlaci, co sa v europe deje..., co sa asi deje v spolocnosti potom?... v rakusku je kazdy tyzden volaco...**12
  Markuss 04.07.2019, 17:23 | #1708
  tu je clanok v HS https://www.hlavnespravy.sk/dessau-roslau-zn asilnene-za-bieleho-dna-zakrvavene-dievcatko-9-utekalo-narucia-ocitej- svedkyne/1790911
  slaven 04.07.2019, 18:28 | #1709
  Zbytočne píšeš, to je ako hádzať hrách o stenu.
Je to výmysel, hoax, lebo to nebolo na sme ani DennikN ale na konspiracnom webe. Taka je doba proste **11
  Markuss 04.07.2019, 19:10 | #1710
  Viem. Kde koncia argumenty, nastupuje poatulát pravdy v zmysle "je to tak a hotovo"....
Rovnako reagoval napr. aj supernovinár Schutz na podložené otazky ohladom pádu dvojiciek... neviem preco ale neverím...
  Markuss 04.07.2019, 19:29 | #1711
  https://www.google.com/url?sa=t&source=web&r ct=j&url=https://m.youtube.com/watch%3Fv%3DfYygSjuuwCM&ved=2ahUKEwig8K zq5JvjAhUIDuwKHYi8C7sQjjgwAnoECAgQAQ&usg=AOvVaw03gW-y6-c-U1YKm8lSIbOa< /a>
  slaven 04.07.2019, 21:39 | #1713
  ten Schutz je chory clovek, nech sa nehneva
to je nemozne ... nemozne ... vylucene **01**02**01
  Markuss 05.07.2019, 13:41 | #1717
  No a rišo dnes https://www.facebook.com/RichardSulik/posts/ 2337659952980386
Markuss 04.07.2019, 13:14 | #486
pozerajte tu - ze nepravdive informacie a hlavne spravy.... tak napr.

https://dennikn.sk/minuta/1033976/

.... informovali a nasledne az sud im prikazal, aby pravdivo informovali a ospravedlnili sa....
Dňa 21. novembra 2017 sme v Newsfiltri uviedli, že Marian Kotleba obýva dom, ktorý kúpila jeho strana za peniaze, ktoré dostala od štátu za voľby. Táto informácia je nepravdivá, za jej uverejnenie sa ospravedlňujeme.
  Markuss 04.07.2019, 13:16 | #1700
  To ako reakcia na Stana a jeho objektivne hodnotenie dole....
  StanoDianiska 04.07.2019, 13:20 | #1702
  Jáj prepáč, iba tvoje hodnotenia sú objektívne, už sa do toho nebudem miešať.
  Markuss 04.07.2019, 13:21 | #1703
  tak a napriklad vid toho bloggera, ktory sa na hlavnych spravach prihlasil a pisal nepravdy... SME sa to nestalo?
https://www.sme.sk/c/1285629/ospravedlnenie. html
  Markuss 04.07.2019, 13:26 | #1705
  no a napriklad aj Riso Sulík na adresu havrana....
https://sulik.sk/michal-havran-nepravda-zava dzanie-hlupost/
  Markuss 04.07.2019, 14:42 | #1706
  mmm ticho**08
  slaven 04.07.2019, 15:57 | #1707
  Stano, tak o co ide? dole nieco tvrdis, chces nejake dokazy

Markuss Ti presne tie dokazy napise, su jasne aj s ospravedlnenim

a ty na to neodpovies normalne preco? naozaj nechapem.

nevies prijat nejake fakty o ktore ziadas? tak na co potom o ne ziadas? nechapem chlape.

Nieco ti nie je jasne, niekto iny Ti to vysvetli, aj s jasnymi dokazmi ako to funguje a ty to vobec neprijmes, proste nezajem ... len odvrknes **27
  StanoDianiska 04.07.2019, 22:18 | #1714
  Jasné, že žiadne médium nie je dokonalé. Čo chcete k tomu počuť? Uznávam to. Spokojní ste?

Aj keď porovnávať to, čo napíše Havran v blogu, alebo, že niekto odpisuje z cudzieho zdroja alebo či býva v tom dome Kotleba alebo nie... s článkami spochybňujúcimi existenciu plynových komôr počas holokaustu, hoaxom, že sa Ukrajinci priznali k zostreleniu lietadla nad Donbasom... neviem či sú to dobré porovnania

slaven a tebe o čo ide? Nie som celý deň online, aby som mohol ihneď reagovať, tak kľud.
  slaven 05.07.2019, 22:54 | #1721
  Mne o diskusiu a reagoval som na tieto tvoje slová "Jáj prepáč, iba tvoje hodnotenia sú objektívne, už sa do toho nebudem miešať."
Markuss 04.07.2019, 13:05 | #485
https://spravy.pravda.sk/domace/clanok/51797 4-kiska-by-bol-vyborny-premier-hovori-seliga-pri-pozemkoch-a-mafii-kon al-podla-neho-v-dobrej-viere/
  Markuss 04.07.2019, 13:06 | #1698
  A toto chlapca má pravnický titul.... hrôza
slaven 03.07.2019, 16:11 | #484
velmi pekny komentar, naozaj. bravooo ! - https://www.facebook.com/ChmelarEduard/photo s/a.328767897155109/2514344995264044/?type=3&theater
  Markuss 03.07.2019, 19:27 | #1688
  Rovnako tento timermans bol zato, aby sa v4 stopli príspevky kym nebudu prijmat utecencov podla prijatých kvót... toto ale Edo nespomína.....
  slaven 04.07.2019, 09:30 | #1692
  je toho vela, politika je prehnita
Eoraptor 03.07.2019, 13:56 | #483
http://www.tvnoviny.sk/domace/1970257_stefan -harabin-si-opat-oblieka-sudcovsky-talar
No zbohom...ozran sa vracia do sudcovskeho talara. Skorumpovany hajzel
true 03.07.2019, 10:38 | #482
poznačený falošný žaluďový kráľ **01**01**01**02**02**02
alebo inak povedané kokot https://www.hlavnespravy.sk/karty-do-predvol ebneho-mariasa-su-uz-takmer-rozdane-ktora-vypadne-hry-poznaceny-falosn y-zaludovy-kral/1807751
  Eoraptor 03.07.2019, 13:54 | #1685
  citovat konspiracnu stranku, za ktoru pisu pologramotni hlupaci s IQ na urovni ziakov osobitnej skoly...ehm...bravooo... **02
  slaven 03.07.2019, 16:14 | #1686
  Eoraptor, si velmi zamerany len na jeden smer. Skus si kusok rozsirit prehlad. Uvidis, ze pochopis aj veci co si doteraz nechapal a urcite Ti to pomoze. Treba citat vsetko a ked mas zdravy rozum, tak si sam spravis usudok. Lebo ked citas len jednu stranu a nedas priestor druhej, tak si zaslepeny a presne tak vyzera tvoja reakcia.
Predstav si ze hlavne spravy si precitam sem tam aj ja a dozviem sa tam veci, ktore inde nie su a preto su hned klamstvom a vymyslami? kokotina chlape ...
zamysli sa nad tym co som napisal ... (aj ked osobne nemyslim, ze to zvladnes a odpises nieco rozumne a k veci)

ja osobne sa nepovazujem za pologramotneho hlupaka a nemam IQ ziaka osobitnej skoly, to len tak mimochodom, lebo aj o mne pises, kedze ich tiez citam.

bravo ...
  Markuss 03.07.2019, 19:04 | #1687
  Je to inteleguán s titulom RSDr.
  StanoDianiska 03.07.2019, 21:47 | #1689
  slaven ja nikde nevidím, že by Eoraptor písal o pologramotných hlupákoch čitateľoch. Ja tam vidím, že píše o autoroch článkov.
  Eoraptor 04.07.2019, 09:20 | #1690
  Slaven, rovnake odporucanie by som dal tebe a tvojim konspiracnym kamaratom. Treba citat vsetko, nielen dezinformacne weby. Ja som si v zivote preskakal vela, robil som casnika, murara, webdesignera, pisal som reportaze, cestoval som a dnes mam vlastnu firmu a platim vacsie dane a odvody statu, ako ty zarobis (na 99%). Jasne, ze som sebec a beriem to zo svojho hladiska, ako sa mne zije v tejto prehnitej spolocnosti. Nesuhlasim so Smerom, SNS a Mostom, pretoze rozkradli tuto krajinu. Ale riesenie v LSNS ci Harabinovi? Jedine, ak si nacionalisticky orientovany slovacisko. Kotleba je ekonomicky analfabet, Harabin je skorumpovany sudca. Ak chces, poviem ti desiatky konkretnych pripadov, ked mafianskym stylom v meciarovskych casoch rozkradli pozemky v okoli Kosic. Nieco ako Danko alebo Bugarna juznom Slovensku, kde sa lacna ornapoda premenila jednou peciatkou na lukrativny stavebny pozemok. Ja nie som jednostranne zamerany. Ja mam vlastnu hlavu. Hej a svojim konspikamaratom odkaz, ze ma plati stary dedko Soros a dava mi 3,3 eur na hodinu a gastrace k tomu **02
  slaven 04.07.2019, 09:29 | #1691
  yo Stano, zle som to precital.
Eoraptor, no ja vsetko citam, teda pozriem na SME, aj Pravdu, Aktuality a ine. Myslis, ze citam len hlavne spravy? neblazni.
Inak riesenie v LSNS, Harabinovi, a to uz preco? pises mne a adresujes to mne? ja som niekedy volil LSNS? Harabina? nie, nevolil. Koho som volil vo volbach klasickych, aj prezidentskych som tu viackrat pisal. Dokonca pana Chmelara som volil aj v 2.kole prezidentskych volieb, ale to uz je ina pesnicka **01
  Ciernokoseliar 04.07.2019, 09:32 | #1693
  kazdy kto nema liberalne nazory je konspirator...to sme dopadli **01
  StanoDianiska 04.07.2019, 10:33 | #1694
  slaven, ja nesúhlasím s názorom, že treba čítať všetko. Niektoré zdroje podľa mňa treba ignorovať, človeku to naozaj nič nedá, je iba škoda si tým zahlcovať hlavu. Ako príklad: https://www.konspiratori.sk/assets/screensho ts/s.php?i=zvedavec.org.png
  Ciernokoseliar 04.07.2019, 10:37 | #1695
  najprv precitaj..potom hodnot...
  slaven 04.07.2019, 12:17 | #1696
  Stano, ty automaticky predpokladas, ze napr. hlavnespravy.sk automaticky maju nepravdive informacie, tak? lebo ich niekto zaradil medzi konspiracne weby.
dobre to chapem?
---
apropo: https://www.hlavnespravy.sk/hlavne-spravy-ma ju-uz-dve-rozhodnutia-sudov-ktore-nariaduju-stiahnut-ich-z-konspiracne ho-zoznamu-prevadzkovatelia-zoznamu-postupuju-podobne-ako-bastrnak/174 3390
.
.
.
teda napriklad co ja viem, cital som ten clanok dnes rano o Salvinim v Taliansku, myslis, ze je to cele vymysel? ze Salvini nie je taky, ze si to hlavne spravy vymysleli? ten clanok je len priklad https://www.hlavnespravy.sk/salvini-po-prepu steni-kapitanky-racketovej-zlocinci-na-susi-na-mori-si-teraz-budu-mysl iet-ze-su-nedotknutelni-ja-len-tak-nenecham/1808735
  StanoDianiska 04.07.2019, 12:29 | #1697
  slaven, samozrejme, že nemajú všetky informácie nepravdivé, ja som hlavné správy ani nespomínal.

Ale keď niekto dokázateľne zavádza a prispôsobuje si informácie, aj keď len v každom 500. článku, tak si podľa mňa nezaslúži pozornosť. Veď na tom webe máš aj zdôvodnené, prečo je v tom zozname. Má to nejaký reálny základ, nie je to len tak, že si zmysleli to poradie.
  Markuss 04.07.2019, 13:09 | #1699
  Lebo dennikN a SME vôbec nezavádzajú a vôbec nemanipulujú... a dávaju rovnaký priestor všetkým. A vôbec sú najobjektívnejší
  StanoDianiska 04.07.2019, 13:18 | #1701
  Markuss, určite nie sú ani mainstreamové médiá sväté, to netvrdím. To je ako "zlodej kričí: chyťte zlodeja!" Jedni vidia iba chyby druhých, ale vlastné nie.

Na stránke konšpirátori.sk sú príklady, kde uverejnili stránky nepravdy, hoaxy... Ale veru som nenašiel, kde by niekto poukazoval na hoaxy a klamlivé informácie na mainstreamových médiách. Ak niečo máš, daj link.
  Markuss 04.07.2019, 13:24 | #1704
  vid vyssie
majka 02.07.2019, 19:43 | #481
Pred dvoma týždňami premiér Fico odštartoval svoju prezidentskú kampaň spoveďou, akým je katolíkom. V predvolebnom videu opisoval, že vyrastal vo veľmi silne katolícky orientovanej rodine.

„Prešiel som svätým krstom, svätým prijímaním, prešiel som dokonca birmovkou. Keby som si dnes mal urobiť profil vo vzťahu ku katolíckej cirkvi, možno by som vyšiel lepšie ako ktorýkoľvek poslanec za KDH.“



Čítajte viac: https://domov.sme.sk/c/7070789/fico-v-prihla ske-do-ksc-som-prisny-ateista.html#ixzz5sXkD29Vd
  slaven 02.07.2019, 20:22 | #1681
  je este dnes Fico pre niekoho zaujimavy? ani nie
  Markuss 02.07.2019, 21:11 | #1682
  ako že nie!"?
však pre doživotných predplatiteľov sme**12
  slaven 03.07.2019, 08:02 | #1684
  **01**02**01
majka 02.07.2019, 19:42 | #480
https://www.scribd.com/document/200391853/Pr ihlaška-do-KSČ#from_embed
majka 02.07.2019, 19:41 | #479
ofina666

https://uploads.disquscdn.com/images/b9a974c ffcdf3a1dca9b9e5f978d5245e6a5cef5adbe6e7f937a3d35b6001a35.jpg?w=600&h= 389
admin 2019-06-30 16:18
toto davaj do politickej diskusie >> http://www.nasetipy.com/politika
tam to presne pasuje, nie tu://uploads.disquscdn.com/images/b9a974cffcdf3a1dca9b9e5f978d5245e6a5 cef5adbe6e7f937a3d35b6001a35.jpg?w=600&h=389

Eoraptor 02.07.2019, 16:45 | #478
https://praca.bazos.sk/inzerat/100253984/Hla vne-spravy-hladaju-redaktora.php
nasiel som pre tunajsich "odbornikov" pracu. Netreba mat vzdelanie, vodicak, jazyky...nic...len pisat dristy, konspiracie a trollovat. Ako stvorene pre slavena, markussa a podobnych "geniov" **02
  Markuss 02.07.2019, 16:58 | #1680
  Sak ja som šéfredaktor... a hladáme práve Teba... potom, čo som videl tvoje obšírne fundované príspevky, musel som takto...
Ja som vedel, že nás čítaš**26
Markuss 02.07.2019, 15:22 | #477
https://www.facebook.com/igor.matovic.7/post s/10216668516397789
  Markuss 02.07.2019, 15:23 | #1679
  **01už se perou
  Markuss 02.07.2019, 22:19 | #1683
  https://slovensko.hnonline.sk/1968669-dlho-b ola-lidrom-opozicie-k-smeru-bola-blizko-ako-nikto-nastup-progresivcov- zrazil-sas-prudko-nadol
slaven 01.07.2019, 14:46 | #476
JRD Slušovice, kusok historie a politiky https://www.facebook.com/ChmelarEduard/posts /2510442662320944?__tn__=K-R
  true 01.07.2019, 15:37 | #1677
  ten Havel bol ale riadna svina **14**14**14
  Markuss 01.07.2019, 17:17 | #1678
  pozri - druhy krat ho napriklad zvolili iba o jeden hlas... práve vtedy dal zavriet Sládka (neskor sa uzkazalo, ze protizakonne) a o ten jeho jediny hlas presiel...**14
Markuss 30.06.2019, 13:29 | #475
https://spravy.pravda.sk/domace/clanok/51736 1-sen-o-premierovi-sa-kiskovi-rozplyva-zufalo-v-politike-bojuje-o-prez itie/?utm_source=pravda&utm_medium=box-sidebar-links&utm_campaign=most read
  Ciernokoseliar 30.06.2019, 19:03 | #1676
  kiska je nejak totalne mimo realitu posledny rok..niezeby predtym nebol..ale teraz je to uz na odbornika...
Markuss 29.06.2019, 21:35 | #474
https://slovensko.hnonline.sk/1967220-ps-a-s polu-su-na-koni-ak-sulik-nieco-nevymysli-jeho-era-sa-konci-hovori-publ icista
...a teda ak bude aj SaS-ka 4%.... tak 16% ide do prdele
slaven 28.06.2019, 13:26 | #473
https://www.facebook.com/ChmelarEduard/photo s/a.328767897155109/2504229666275577/?type=3&theater
znova krasne, treba precitat cele a mozem len suhlasit so zaverom clanku> "Zuzana Čaputová pred voľbami priznala, že jej najslabšou stránkou je zahraničná politika a že sa v nej spoľahne na poradcov. V tom prípade mám pre ňu jedinú radu: vymeniť poradcov."
  Markuss 28.06.2019, 16:36 | #1675
  Taka malickost pre prezidenta .... ze zahranicna politika....
Don Šimečka je predsa ostrielaný borec- druhy Henry Kissinger
Eoraptor 28.06.2019, 08:58 | #472
https://dennikn.sk/1511839/remisova-sa-prida va-ku-kiskovi-vladnut-bude-tazke-a-zrejme-spravime-aj-chyby/
Vyborne, len tak dalej. Crta sa mozna vlada, kde bude Andrej Kiska spolu s PS a snad SAS. Uz len dufat, ze fasisticka strana LSNS nepojde do paktu s mafianmi zo Smeru ci SNS.
  true 28.06.2019, 08:59 | #1666
  znova budete sklamani trollovia
  Eoraptor 28.06.2019, 09:09 | #1667
  myslim, ze nie. Po prezidentskych volbach sa jasne ukazalo, co ludia chcu. Ziaden Kotleba. Ziaden skorumpovany Harabin. Ziaden smerak ci Bugar. Takze sklamani boli hlavne nackovia, konspiratori a proruski slovieni.
  Markuss 28.06.2019, 12:10 | #1669
  presne - ludia vedia presne co chcu:

https://domov.sme.sk/c/22155321/prieskum-foc us-za-jun-2019-vyklikajte-si-koalicie.html
  slaven 28.06.2019, 12:37 | #1670
  Eoraptor - za chyby sa plati. Napr Tebou zmienovani Kotleba a Harabin chybu spravili, ze sa nespojili. Kebyze sa spojili, idu s Caputkou do finale a to by bola ina kavicka **01 no nestalo sa tak, takze Caputka vyhrala preto, lebo proti nej bol SMERak, presne ako to podvodnicke prasiatko Kiska vyhral (nad Ficom). Takze uvidime co bude dalej.

Kazdopadne je jasne, ze LSNS bude mat viac a viac %, s tym suhlasis aj ty, lebo tie slnieckarske a liberalne idiotiny co sa presadzuju tak normalneho cloveka dost vytocia. Tak si spocitaj % od SMERU a % od LSNS ... budes prekvapkany po volbach co sa stane.
  Markuss 28.06.2019, 12:41 | #1671
  je to tak, kotleba a harabin sa spravali presne tak egoisticky, ako sa teraz spraval Igor voci KDH, resp. Kiska voci ostatnym opozicnikom... mali zato, ze oni to vedia lepsie.....spájali sa delením

takze ked bude zasa 88 stran vo volbach, tak pred branami parlamentu v idealnom pripade tesne ostanu kiskovci, matovicovci a aj híd... a v idealnom pripade tak vsetci okolo 4%.... t.j. 12% pojde do prdáku....
  true 28.06.2019, 14:29 | #1672
  Eoraptor zavrel pusinku a zajtra pride s dalsim clankom
  slaven 28.06.2019, 16:00 | #1674
  ale nie, oni su dost vytrvali a mozno plateni za pocet reakcii **01**02**01
tak mozno zareaguje aj v tomto vlakne, nechajme sa prekvapit
Markuss 24.06.2019, 17:22 | #471
https://spravy.pravda.sk/svet/clanok/516881- politicke-zmeny-v-kyjeve-sprevadzaju-zahadne-umrtia/

No a čo smrt napr. Dubceka?
Markuss 24.06.2019, 16:06 | #470
https://spravy.pravda.sk/ekonomika/clanok/51 6802-cesko-bez-ii-piliera-valcuje-slovensko-vo-zvysovani-penzii/
  Markuss 24.06.2019, 17:21 | #1659
  2. Pilier u nas vynasa?
Eoraptor 23.06.2019, 23:02 | #469
https://www.webnoviny.sk/vo-volbach-porazil- fica-rozdaval-plat-aj-vysvetloval-kauzu-akych-bolo-pat-rokov-prezident a-kisku/
Pekne zhodnotenie Andreja Kisku. Aj s kladmi aj s negativami. V kazdom pripade to bol suverenne najlepsi prezident. 600 rodinam rozdal 300 tisic eur. Postavil sa Ficovi a okrem trapnuckej kauzy, ktoru vselijaki natvrdli roduverni slovaciskovia neustale vytahuju (ehm...harabinovci, kotlety a ine ukazy) nemal jedinu vaznu kauzu, neukradol miliony ako vladnuca koalicia, tvrdo sa vyhradil voci fasistovi Marianovi a hlavne pokracuje dalej v politickej cinnosti.
**21
  slaven 24.06.2019, 08:23 | #1643
  https://www.facebook.com/PolicajtiObjektivne /photos/a.2111621189124768/2408890846064466/?type=3&theater
ano, suverejne NAJ ... drzim mu palce, nech vydrzi a nech neskonci v base kde patri.
  Markuss 24.06.2019, 11:35 | #1645
  suverenne najlepsi prezident - pracovna doba 3 dni v tyzdni:
https://spravy.pravda.sk/domace/clanok/51544 1-baranek-tazko-sa-mi-hlada-nieco-co-kiska-urobil-dobre/
  slaven 24.06.2019, 11:58 | #1646
  krivdis mu ! tie 3 dni robil od rana do noci ! tam sa mu spocitali hodiny
  StanoDianiska 24.06.2019, 12:50 | #1647
  Pre mňa bol Kiska lepší prezident ako predošlý prezident, starý *ujo.
  Eoraptor 24.06.2019, 13:36 | #1648
  V base skonci cely vladny SMER, fasisticky Kotleba, prepity a skorumpovany Harabin, kpt. kkt Danko a dalsi. Na slovensku bude lepsie - skvela prezidentka (nastastie ludia pochopili, co by sa udialo, keby bol prezidentom jeden z komediantov Harabin - Kotleta), rast liebralnych stran a uz jedine potlacit krajne pravicovy extremizmus a hadam budem demokraticka krajina. Za ľudí.
  Markuss 24.06.2019, 13:50 | #1649
  tesime sa, az zavladne demokracia v praxi**26 seci budu sediet bez vynimky. .... kiskom pocinajuc**01
  Eoraptor 24.06.2019, 13:53 | #1650
  Takze ty si jeden z tych, co nezaplatili pracku? **02 potom sa necuduj, ze mas zablokovany ucet v banke. Ehm...
  Markuss 24.06.2019, 13:59 | #1651
  chlapci - ja som robil vo VUB-ke, ked od kisku kupovala tie sracko-uzernicke spolocnosti a nasledne vytvarala CFH.. Kiska si ponechal brata v dozornej rade... uz vtedy VUB-ka vymahal pre nich dlhy... mozem ti povedat, ze som videl v rozsudkoch ine ludske tragedie..... ak niekto niekedy videl rozsudok napriklad k rozvodu, tak vie ako detailne tam veci su opisane....
kvoli nesplatenym 500 SKK tam bola exekucia na 8 litrov atd... a to potom chalan isiel oci vytierat dobrym anjelom.....

okrem toho, ze podnikal nekalym sposobom (konstatovanie NBS) -https://spravy.pravda.sk/prezidentske-volby-2014/clanok/309440-kiskov e-nebankovky-zavadzali-beznych-ludi/

...takze moralny profil dokonaly... okrem toho len retard moze kupit pozemok bez listu vlastnictva a nezdat sa mu to podozrivy - to aj sedliak vie, ked ide na kataster....
  slaven 24.06.2019, 14:08 | #1652
  Eoraptor, nedaj sa, trollovia maju vzdy pravdu, bojuj ! mas vzdy pravdu, musis to nam vsetkym ukazat!!!

Stano, v com bol Kiska lepsi? ten stary ujo aspon nerobil hanbu Slovakom a Slovensku + v zahranici ho brali normalne - Bush, Putin boli s nim v Blave. neNeriesim Gasparovica a jeho napojenie na Smer a podobne, ale jeho funkciu prezidenta a ako ho vnimalo zahranicie - bol normalne na X oficialnych navstevach .. kiska bol jedine tak v zadku, jeho si nikto oficialne nezavolal a necudujem sa, ked na roznych plenach v zahranici ociernoval Slovensko a napriklad aj verejne vyhlasil (co je podla mna CHORE !) ze Rusko je nas nepriatel ... strasne vela ludom je z neho na vravanie a podla mna urcite tento p[ocet je vyssi ako pocet ludi, co sa hanbili za Gasparovica.
  Markuss 24.06.2019, 14:09 | #1653
  https://spravy.pravda.sk/prezidentske-volby- 2014/clanok/309440-kiskove-nebankovky-zavadzali-beznych-ludi/
  StanoDianiska 24.06.2019, 14:24 | #1654
  slaven zbytočne sa rozpisuješ. Proste pre mňa bol Kiska lepší prezident aj napriek jeho chybám a zlým veciam. A nejdem ťa presviedčať o mojom názore, tak sa nemusíš snažiť ani ty presvedčiť mňa. A verím, že Čaputová bude ešte lepšou prezidentkou.
  Markuss 24.06.2019, 14:41 | #1655
  suhlasim. Caputova to bude mat pri porovnani s Kiskom o dost jednoduchsie. staci pracovat 5 dni v tyzdni...
  StanoDianiska 24.06.2019, 15:22 | #1656
  Lebo to je na práci prezidenta najdôležitejšie, pracovať 5 dní v týždni, však? Čo robí za mašinou a nespĺňa normy?
  Markuss 24.06.2019, 16:06 | #1657
  24/7
  Markuss 24.06.2019, 16:07 | #1658
  A to nehovorim ja, ale ludia co okolo toho chodia
  Markuss 24.06.2019, 17:39 | #1660
  Tu mas napr. https://www.quora.com/Is-the-French-presiden t-working-35-hours-a-week
  slaven 25.06.2019, 07:53 | #1661
  Stano, staci mi napisat ze preco bol lepsi, to ma zaujima, tie dovody. (Tvoje osobne dovody)
  Eoraptor 25.06.2019, 11:16 | #1662
  Stano Dianiska, ja neverim, ze medzi ovcami (rozumej trollom veriacim hlavnymspravam a podobnym dezinformacnym webom) sa najde niekto so zdravym rozumom, ale vdaka, ze aspon niekto pouziva sedu mozgovu koru. Kiska bol jasne a suverenne najlepsi prezident.
  true 25.06.2019, 13:28 | #1663
  Eoraptor ty si taky * (rozumej *) aj v ozajstnom zivote alebo len na internete? alebo ti za to platia **25**25**25

* prispevok upraveny pre hanlive slova
  Markuss 25.06.2019, 14:44 | #1664
  to mas tak, ked sa prihlasis na tipersky portal, a nepridas ani jeden tip... asi to nebudes mat v hlave 2x poriadku....**12
  admin 27.06.2019, 08:46 | #1665
  true, kus sa ovladaj z tymi slovami. nadavky nie su pripustne, aj ked su na mieste v podstate
  Eoraptor 28.06.2019, 09:12 | #1668
  admin....nadavky na moju adresu su na mieste? Dovod? Alebo tu nesmie mat nikto iny nazor ako vy? **02
  true 28.06.2019, 14:29 | #1673
  admin sorry ale ked on je taky pííííííp - ale vlastne to nemozem napisat **01
slaven 23.06.2019, 19:54 | #468
hehe, ale ale dal to ako pan ! Zeman respekt ... https://www.facebook.com/hricalubos1/videos/ 1098540107005357/
  Eoraptor 23.06.2019, 22:19 | #1642
  Este stastie, ze my mame normalnu hlavu statu a nemusime sa hanbit za stareho senilneho ozrana rusofilneho. **02
  slaven 24.06.2019, 08:24 | #1644
  jj, suhlasim, velke stastie mame **26
Markuss 23.06.2019, 14:14 | #467
Čapata....
"Dôvodom odmietnutia novinárov nemal byť fakt, že sa s ňou zvezú namiesto zástupcov médií umelci, ale to, že si neželá byť snímaná počas cesty vládnym špeciálom," toto uviedol portál Noviny.sk

https://strategie.hnonline.sk/blogy/1963052- tyzden-v-mediach-nebe-a-dudy-takyto-privla
Markuss 22.06.2019, 13:42 | #466
https://hnonline.sk/svet/1963078-soros-v-rak usku-prebral-vyznamne-ocenenie
  Markuss 22.06.2019, 13:43 | #1641
  To len tu sa na taketo osobnosti hladi s dešpektom
Markuss 18.06.2019, 12:22 | #465
https://www.facebook.com/ChmelarEduard/posts /2484462841585593

a Edo k Andrejovi **08**12
  Markuss 18.06.2019, 12:25 | #1638
  no a najnovsie je aj Igor minulostou**01**01**01**01
https://www.facebook.com/ChmelarEduard/posts /2484462841585593
  Markuss 18.06.2019, 12:25 | #1639
  https://spravy.pravda.sk/domace/clanok/51619 8-remisova-a-dalsi-styria-poslanci-opustaju-olano/
sorry
Eoraptor 17.06.2019, 16:38 | #464
Gratulujem panovi Kiskovi k zalozeniu strany. Budem ho volit. Snad neporazi namieste tych roduvernych slovienov a fasisticky ladenych kotletkovcov. Ci nebodaj blahovcov a harabinovcov. **12 hihi
  Markuss 17.06.2019, 21:54 | #1634
  **01
  Markuss 17.06.2019, 22:05 | #1636
  Eoraptor bol len meter dlhý, veľmi primitívny dravý alebo všežravý dinosaurus. Mal dlhé zadné nohy a kratšie predné nohy, ďalej dlhý chvost. Týmto sa teda podobal ostatným teropodom, hoci do skupiny Theropoda ešte zrejme nepatril**11 ...to sedí**26
  Elizabeth 18.06.2019, 10:37 | #1637
  od ostatnych v skupine Theropodov sa lisi prispevkami na tipovacich forach **01
  slaven 20.06.2019, 20:53 | #1640
  Eoraptor **26
Podvodnícka a uzernicka sviňa, treba ju podporiť, som v tom s Tebou, tiež ho budem voliť **26
Markuss 16.06.2019, 14:08 | #463
...super pokrytec... to budu az potom skúmat... keby bol cisty, nemusel prejavovať úcinnú lutosť... ale to don Beblavý nevnima inak ako cez preferencne hlasy
.. superchuj
https://spravy.pravda.sk/domace/clanok/51593 8-beblavy-pri-kiskovom-danovom-skandale-pripusta-aj-zneuzivanie-polici e/
  Eoraptor 17.06.2019, 16:25 | #1633
  Mar-kus-hovna **02 si ty ale riadny kus blbecka....
  Markuss 17.06.2019, 21:55 | #1635
  Vítam ťa tipér medzi nami. Teším sa na tvoje konstruktívne príspevky
Markuss 13.06.2019, 13:44 | #462
https://spravy.pravda.sk/domace/clanok/51550 5-slovinsky-prezident-zatienil-slovenskeho/
**01**01**01**01
  Markuss 13.06.2019, 13:45 | #1631
  a este Don Matovic ku Kiskovi:

Za posledné dni a týždne sa hitom mnohých našich pisálkov stal nejaký blázen. Vraj za roky v politike neurobil absolútne nič. Neprišiel s nejakou myšlienkou. Nemá žiadny program. Nemá žiadnu víziu, aké by to naše Slovensko malo vlastne byť. Neurobil nič pozitívneho a len vniesol do politiky nedôstojný bordel ... a že veľmi držia palce Kiskovi, aby ho vo voľbách konečne dorazil ... a aby nám tu už v parlamente konečne nezavadzal aj s tým jeho trápnučkým hnutím.

https://www.facebook.com/igor.matovic.7/post s/10216528010165221
  true 13.06.2019, 15:39 | #1632
  Kiska je podvodnícka špina!
slaven 13.06.2019, 10:11 | #461
https://spravy.pravda.sk/domace/clanok/51544 1-baranek-tazko-sa-mi-hlada-nieco-co-kiska-urobil-dobre/
Smrad...
  Markuss 13.06.2019, 12:23 | #1630
  Jako?! Sak sa vedel dobre zajebávať... 3 dni do týždna arbajtoval.. to aj ja so 4 dnami v tyzdni robim viac
<< < 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 > >>