Diskusia

POLITICKÉ KYDY A SRAČKY SEM :)



<< < 499 | 500 | 501 | 502 | 503 | 504 | 505 | 506 | 507 | 508 > >>

Markuss 27.03.2018, 18:13 | #53
Jedna este pre pravoverneho sudruha, lovca konspiratorov a neverca
https://www.hlavnespravy.sk/anton-selecky-is ty-tom-nicholson-prisiel-spisom-gorila-v-kufriku-ten-isty-tom-nicholso n-prisiel-aj-s-nedokoncenym-clankom-neboheho-novinara-kuciaka/1337474< /a>
  Quake 28.03.2018, 06:59 | #90
  Citovat bullshitny web plny dristov, ktory nie je nic ine, len perfektne zarabajuca masina zalozena na hluposti, naivite ludi, je vazne frajerske. Sam Sopko (sefredaktor) verejne priznal, ze siria bludy. A ludia su tak blbi, ze aj tak mu tam klikaju a likuju, a on si veselo zaraba.
  havenoidea 28.03.2018, 08:16 | #91
  Vdaka aspon za reakciu Quake. Uz som si myslel ze sa tu nenajde nikto normalny, kto odsudi tieto portaly plne sraciek.
Markus: ak nezacnes postovat relevantne a doveryhodne zdroje, diskusia s tebou je uplne zbytocna. O dennikuN si mozes mysliet co chces, ale ak ti tento clanok neotvori oci a pojdes si dalej svoje konspiracie, nemam sa s tebou o com bavit https://dennikn.sk/995647/pod-falosnym-menom -som-pisal-hoaxy-pre-hlavne-spravy/
  Quake 28.03.2018, 08:23 | #93
  Mne je jedno, nech si kazdy veri, comu chce. Pravda je v dnesnom svete velmi roznofarebna. Ale urazat a vysmievat sa, Markuss, lebo ma niekto iny nazor? Trapne....
  simsala 28.03.2018, 09:48 | #94
  https://www.youtube.com/watch?v=Ac4pXTiQL6E
aj toto je konspiracia, ze organizator pochodov nevie proti comu protestuje?
  true 28.03.2018, 10:54 | #95
  Quake ak hlavnespravy su plne vymyslov - tak podla teba sme, dennikN, pravda a ine - tam vymysly nie su? odpovedz
a nejde o vymysly ale o jednostranny pohlad na vec lebo vieme kto plati tieto denniky vsak?
som zvedavy co odpovies
  true 28.03.2018, 11:00 | #96
  nemas ideu vdaka za link a cital si diskusiu?"- aj sami citatelia dennikaN vidia co sa deje A NEPACI SA IM TO



Článok sa mi páči ale mrzí ma, že vylievate s vodou aj dieťa - a to problém islamizácie európy. Nenapadlo vám, že tie články sú najúspešnejšie práve preto, lebo ide o reálny problém o ktorom je ale bohužiaľ ťažké nájsť niečo v v denníkoch ako je ten váš? Bojujete za spoločnú Európu ale ako hlavný argument napíšete, že sa bojíme niečoho čo tu nie je. Lenže proces islamizácie u nás, t.j. v Európe prebieha a tento fakt nevyvrátite tým, že nájdete jeden vymyslený článok o starostovi Londýna. Snaha nasmerovať (ináč super) pointu celého článku práve proti tomuto nepríjemnému faktu bohužiaľ tiež vyznieva ako snaha o dezinformáciu.


tieto veci su TABU v tychto dennikoch ale to nesu dezinformacie z webu hlavnespravy ale TO JE REALITA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! a ty nemas ideu ked toto nevidis, tak si slepy alebo hlupacik co si nevies 2+2 poskladat dokopy. proste primitiv ktory sa chytil myslienky ze jeden web je konspiracnyyy tak huraaa ideme z markussa spravit kokotka - mi sme najlepsi mi vsetko vieme najlepsie vsak? Quake toto je aj o tebe - tiez sa vysmievas lebo niekto cituje bullshity a co citujes ty? ty vies ze kde je pravda ????? asi ano a ona isto bude len v denikuN a SME vsak??????
  havenoidea 28.03.2018, 11:20 | #97
  True: takze ak by ten clanok bol uverejeneny na inom webe, nie na dennikuN, malo by to vahu? Nepozeraj, kde je to publikovane, ale citaj obsah a ak si to nepochopil tak znova v skratke: pre hlavne spravy moze, ako si si mohol precitat, napisat uplne hocikto a hocico a dokonca to ani neni pravda, ale vsak mohla by byt vsak? Pamatam si, ked vrcholila utecenecka kriza a na dennikuN o nej pisali velmi zmierlivo. Ked si spomeniem na tie butthurty co sa diali v diskusiach na fb, nemam pocit ze prave N-ko jednalo ferovo, ale na druhej strane citatelia im to dali pekne vyzrat. A to je ten rozdiel medzi triezvo uvazujucimi ludmi a vami. My vieme kritizovat ci uz hlavnespravy alebo aj serioznejsie media, ked je treba. Vy viete ukazovat a kydat len na tie druhe spomenute. Ak sa prevali, ze pre hlavnespravy moze pisat hocikto a hocico a s fanusikmi tohto pochybneho webu to ani nehne, nieco s vami nebude v poriadku
  true 28.03.2018, 13:56 | #99
  nemas ideu: ty vobec nemas sajnu o com pisem - mne je u prdele kde je clanok - mne ide o jeho obsah !!! ty ako si sa sam nazval TRIEZVO UVAZUJUCI CLOVEK nepripustis ziadnu alternativu
mas klapky na ociach a si ovplyvnovani len jednym nazorom
to je ten rozdiel medzi mnou - co si precitam vsetky nazory a sam sa rozhodnem comu verim a comu nie a Tebou - co ta ine nazory a weby nezaujimaju a mas v hlave len to jedno a tomu veris vsetko9 ostatne su sracky a vsetci ostatni su sraci
asi taky si - si na seba hrdy dufam
uz sa vyser na hlavne spravy - webov je vela - strasne vela napriklad si precitraj nieco o islame tu https://cs.gatestoneinstitute.org/11721/ture cko-islam-porozumeni
take clanky na dennikuN a SME nebudes mat NIKDY !!!! a ty vies preco vsak? a hlavne vies ze v tom clanku je pravda len ta ludom ako ty nepasuje tak ju necitaju nezverejnia neveria jej
  havenoidea 28.03.2018, 15:09 | #100
  Fajn, tak som sa vysral na hlavnespravy, dufam ze aspon ty si uz pochopil, ze pisu vo vacsine pripadov nepravdy a hoaxy. Takze gatestoneinstitute.org vravis hej. Pozrel som sa na nu na wiki a aha co nevidim. Stranka ma blizko ku Geertovi Wildersovi a bola oznacena ako stranka siriaci hoaxy, ked sirila, ze v Europe su no-go zony kde plati pravo Saria. Nebola to pravda. Takze som ti opät ukazal, aky je tvoj dalsi zdroj doveryhodny. No daj este nejaky shit, nech sa pobavim, pogooglim na nete a zistim daco o dalsom doveryhodnom zdroji
  true 28.03.2018, 16:05 | #101
  nemas ideu: este raz? ty citas co pisem?
chces mi povedat ze vsetko co je na webe hlavne spravy je hoax a vymysel?
ked toto potvrdis tak naozaj si nesvojpravny
vsade su hoaxy a vymysly ale vsade je aj pravda aj na sme a dennikN a inde su hoaxy a vymysly to je realita a je tam aj pravda
nauc sa selektovat a vyberat informacie zovsadial a pouzivaj rozum nic viac od teba nechcem. pouzi zdravy sedliacky rozum a never vsetkemu co je napisane v tvojich milovanych weboch lebo vsade su aj hluposti aj dobre veci, vsade
  Quake 28.03.2018, 16:12 | #103
  Mily true, ako som uz napisal, mne je jedno, kto comu veri. Ale ak ty aj Markuss priamo nadavate na niekoho ineho, kto veri nieco inemu. No a? Ved ame v demokracii. Ale za to sa netreba spravat ako posledny dedinsky buran a urazat. Nikdy som si ta nevzal do ust a mna nazves primitivom. Skoda no...
  true 28.03.2018, 16:17 | #104
  quake ved mi odpovedz

este raz

Quake ak hlavnespravy su plne vymyslov - tak podla teba sme, dennikN, pravda a ine - tam vymysly nie su? odpovedz
a nejde o vymysly ale o jednostranny pohlad na vec lebo vieme kto plati tieto denniky vsak?
som zvedavy co odpovies

odpovedz na toto nie zasa ine veci. v dennikuN a SME nie su tiez vymysly??????? tazko je odpovedat na to a priznat to, vsak?
  Quake 28.03.2018, 16:19 | #105
  true: ukaz mi, kde som napisal, ze Dennik N alebo SME pisu len pravdy. Diskutuj slusne, prosim ta, ok? Sme stale na tipovacom webe, naco tolko invektiv??
  true 28.03.2018, 17:06 | #109
  ok som rad ze to priznavas
koniec
havenoidea 26.03.2018, 17:20 | #52
konspiratorov, nackov a podobnu haved moze od zlosti aj drbnut :) https://dennikn.sk/minuta/1077160/?ref=mwat< /a>
  true 26.03.2018, 20:28 | #84
  skor moze drbnut ludi co chcu znicit Slovensko a zvrhnut vladu aby sme dopadli ako co ja viem napriklad Ukrajine - napr. Kisku kokotka ktoremu dosli naboje a o chvilu bude po kanaloch chodit - potkan jeden zasraty **14**14**14
  true 26.03.2018, 20:29 | #85
  a trollovia ako ty havenoidea to tiez nemaju lahke ja viem ale aspon vam za to platia vy hnusne spiny proti Slovenske **16**16**16
  Markuss 26.03.2018, 22:11 | #86
  https://www.hlavnespravy.sk/nicholson-vyplak ava-ako-liberalne-media-stracaju-vplyv-nedari-sa-im-manipulovat-ako-to mu-bolo-doteraz/1352930
  havenoidea 26.03.2018, 22:33 | #87
  Prisli petrosekely na ucet, tak treba plnit ulohy. Vies ako, Soros neplati len tak pre nic nerobenie
  true 27.03.2018, 15:39 | #88
  havenoidea ty si odkial prisiel?
  Markuss 27.03.2018, 17:40 | #89
  Z pichi materinej**01
Ale IQ-áč je to riadny. Tie jeho zúrive prispevky svedcia o jeho zanietenosti pre vec. Takeho sudruha by všade radi videli. Jak Kiska v SZM svojho času
  havenoidea 28.03.2018, 08:19 | #92
  Mozno by som to mal naozaj printnut a poslat napriklad Zomri, nech sa aj tam zasmeju. Ale ked si to tak vezmem, su aj ine stranky plne kakotov, tak im to tam radsej nebudem zaplnat vami vsetkymi
true 25.03.2018, 18:25 | #51
smrad Kiska v plnej krase: https://www.aktuality.sk/clanok/575834/kbs-a k-pozyvame-verejnych-predstavitelov-na-podujatia-nerobime-politiku/
Elizabeth 23.03.2018, 20:15 | #50
Úryvek z konverzace mezi Mazarinem a Colbertem - ministrem financí za Ludvíka XIV:

Colbert: Když se jedná o to, kde sehnat peníze, nastává moment, kdy pouhé čachrování už nestačí. Byl bych rád, kdyby mi pan kardinál vysvětlil, jak přijít k dalším penězům, když jsme už zadlužení po krk.

Mazarin: Když je člověk obyčejný smrtelník, jde do vězení. Ale se státem je to jiné!!!! Stát nemůžeme zavřít do vězení. Vrší další a další dluhy. Tak to dělají všechny státy.

Colbert: Opravdu??? Myslíte??? Nicméně, potřebujeme peníze!!!! A jak je sehnat, když už máme všechny myslitelné daně ???

Mazarin: Tak vytvoříme další.

Colbert: Nemůžeme zatížit chudé více než už jsou!!!

Mazarin: Ano, to je nemožné.

Colbert: Tak tedy bohaté?

Mazarin: Bohaté také ne. Ti už by nemohli víc utrácet. Jeden bohatý, který utrácí, živí stovky chudých.

Colbert: Tak jak to uděláme?

Mazarin: Colberte, ty mudruješ jak nočník pod zadkem nemocného.

Je obrovské množství lidí, kteří jsou někde mezi tím, ani chudí, ani bohatí!! Ti, kteří pracují, sní, že zbohatnou a nechtějí být chudí A ty musíme pumpnout. Čím víc jim sebereš, tím víc pracují, aby si to vynahradili. Je to nevyčerpatelná studnice.
kitek 23.03.2018, 11:16 | #49
http://panobcan.sk/agent-cia-priznal-vinu-na -rozdelenie-juhoslavie-nam-dali-miliony/ **10
havenoidea 21.03.2018, 21:40 | #48
inak to ze tu pridavate take alter sracky typu hlavnespravy, co je jasne dezinformacny web tiez svedci o vasej NEinteligencii.
uz len jedna vec. k tomu Bencikovi, ktory vam tak strasne lezi v zaludku. a kvoli comu vlastne? ze urobi screen niecoho, kto niekto verejne napisal na ten hnusny kapitalisticky vykoristovatelsky zapadom nakazeny facebook? musi jeb*t chalani, vam musi jeb*t **01**01
  Ciernokoseliar 21.03.2018, 22:12 | #76
  nie..budeme citat dennik n a sme...lebo len tam je pravda tohto sveta..vsetko ine je brak **01**01**01volakedy takych ludi volali udavacskymi estebakmi..dnes takym ludom dobre fajku s vystrekom nespravis...**01 si bytost bez vlastneho usudku,pokorny sluzobnicek doby..tolko k tebe
  havenoidea 21.03.2018, 22:14 | #77
  ziadny sluzobnicek doby, ale sluzobnik Sorosa a Kisku **02
  slaven 22.03.2018, 07:07 | #78
  http://prntscr.com/iun8eq jojo, klapky na ociach maju tito ludia a nic ine ako len ich mienkotvorne media predsa pravdu napisat nemozu **01**02**01
vsetky ostatne weby klamu a pisu nezmysly
tito ludia by este Bencikovi aj podali ruku, ze dakujeme za Vase sluzby pane ...
  Elizabeth 22.03.2018, 09:43 | #79
  u nas neexistuju media, ktore davaju nestranny pohlad a overeny . preto ma clovek 2 moznosti , overit si z viacerych zdrojov a pouzivat sede bunky mozgove a pouzit aspon sedliacky rozum , alebo sa na to vyjebat. ale to co tu niekedy aj jedna aj druha strana davate iba dokazuje preco to v tychto luhoch a hajoch vyzera tak ako to vyzera
  simsala 22.03.2018, 18:07 | #80
  havloidea, nam podla teba neinteligentnim ludom nic nevysvetluj, nam jebe a ty si lietadlo. Pozdravuj mastnovlasa, ogrcanca z Popradu.
  Markuss 23.03.2018, 22:28 | #81
  Hlavne ma zaujima, ze naco sa tu tento trojjediny proletar havenoisea vobec registroval. Tip nema na portali ani jeden. Cakam, kedy sa na nejakom bencikovom profile objavia screenshoty z nasetipy.com
  havenoidea 24.03.2018, 16:20 | #82
  zrazu nechapes, preco som sa registroval? **01**01 sak este nedavno tuto o jedno dve vlakna nizsie si v tom mal jasno, ze som sa registroval predsa len kvoli politickemu vlaknu a teraz nevies? **01**01 nas velky markus nevie? ved tu ste vsetci mudri a takuto banalitu markus neodhalil. trosku este pokonspiruj, mozno na to prides
  Markuss 25.03.2018, 09:42 | #83
  Ok. Uz viem. Nesiel som po tom najjednoduchšom rieseni. Ale je to tak, ze si cisty masochista a chuj zároveň
Ciernokoseliar 21.03.2018, 12:44 | #47
https://www.hlavnespravy.sk/protivladne-prot esty-za-slusne-slovensko-oficialne-podporuje-140-mimovladnych-organiza cii-vratane-nadacie-otvorenej-spolocnosti-duhoveho-prideu-iniciativy-i nakost/1347180
Quake 20.03.2018, 22:13 | #46
Kiska velky respekt.
  Ciernokoseliar 21.03.2018, 08:47 | #72
  za co? **01**01**01
  Markuss 21.03.2018, 10:39 | #73
  Respekt = v svahilcine pohlavny ud jednorozca
  MiroR87 21.03.2018, 12:37 | #74
  **26
majster 20.03.2018, 14:14 | #45
no kiska nesuhlasi s pelegrinovu novu vládu, podľa ústavy, mal by smer dať nového premiera a ten novu vládu, ale sme na Slovensku, tak pelegriny vymeni len toho kto nepasuje kiskovi**01**01
  Markuss 20.03.2018, 19:52 | #71
  ...ale na noc by si mal aj pitvor zamjnut... aby ta Andrej nedal odpravit.
Poton si tuna vaetci budeme musiet dat na Fajsbuk #allformajster
Markuss 19.03.2018, 12:52 | #44
tu mate svedskych bencikov:
https://www.hlavnespravy.sk/svedsko-nazorova -policia-udala-dochodkynu-za-vyrok-voci-migrantom/1344714
  Ciernokoseliar 19.03.2018, 13:15 | #65
  snad pride doba..kedy tito novodobi eštebáci budu spolocnostou odsudeni..a nie ocenovani
  slaven 19.03.2018, 13:44 | #66
  nepride ... tieto ludske krysy a hyeny ako ten pan Bencik, nestane sa im nic - to by sa musela EU rozpadnut a staty by zacali uznavat normalne ludske rozumne hodnoty a nie tie ich multikurtularne sracky, ktore sa uznavaju teraz ...
  hansus82 19.03.2018, 13:52 | #67
  Carny, ja furt hutorim, my vychodňari še mušime odtarhnuc od zapadu a vyhlasic autonomiu
  slaven 19.03.2018, 13:53 | #68
  hej a potom len zhasnut svetlo a konec gazdo **01
  hansus82 19.03.2018, 14:03 | #69
  šak reštart, od nuly **01
kitek 19.03.2018, 00:13 | #43
https://lubomirbelak1.blog.sme.sk/c/475838/e set-www-politickestrany-sk-vygoogleny-prezident-a-konspiracne-teorie.h tml vysvetľujúce .... **26
kitek 18.03.2018, 23:21 | #42
Toto si myslím aj ja. Zas zaplatí "bedač" a tí čo ich "huckajú" si ešte viac prilepšia. Najviac sa čudujem "trúchliacej" matke!


Pre pochodujúcich, čo stále nepochopili!

Ja prajem Slovákom, aby boli predčasné voľby a vyhrali “tí praví”. Teda súčasná opozicia.

Prajem študentom, aby im Sulik zaviedol školné za VŠ. Navrhujem aspoň 30 tisic Eur za semester, aby boli nútení si zobrať pôžičky.

Navrhujem, aby Sulik a spol odstránili zo Zákonnika práce klauzulu o minimálnej mzde, aby východ krajiny pomrel od hladu a ľudia tam makali ako otroci za 100 Eur na mesiac.

Prajem bratislavským dôchodcom, čo na tom pochode štrngali o dušu ako v novembri 89, aby im nová liberálna vláda zdvihla nájomné, energie a znížila dôchodky a aby skončili pod mostami. (isto sa ich detičky na nich zvysoka vykašlú).

Prajem toto všetko všetkým štrngajucim a vyrevujúcim, aby padli dobre na hubu a do úplnej chudoby, aby vedeli, čo to je liberálna demokracia. Nech vedia, za čo štrngali.

Ešte bude treba zrušiť tie socialistické vymoženosti pre študentov v podobe vlakov zadarmo. Pekne nech si platia plnú sumu.

Mamičkám treba vziať rodinné prídavky, nech pekne idú pracovať rovno po pôrode. Predsa sa nebudu flákať doma s deckom a dostávať peniaze za nič od liberálnej vlády. Nech sa starajú ako to zvládnu. Môžu po vzore Nicholsonovej najať asistentku, zobrať decko do práce a tam ho kojiť aj prebalovať. Keď nevydržia ďalej žiť na tom Slovensku.

P.S: Nikoho už nezaujíma kto zabil Kuciaka a nikoho to už ani zaujímať nebude. A Sulík a spol. to vyšetrovať nebudú,. na to sa zabudne, tak ako na to zabudne celé SME na čele s Balogovou a aktuality sk.
Už sa len čudujem, že si Kušnírová na tribúne "nezakrepčila"!
A tzv. hercom.
Stopnúť dotácie a uvidíme, ako sa vám budú slzy tisnúť do očí!

Každý pracujúci človek, čo vytvára hodnoty pre Slovensko, musí sa svojou prácou pričiniť o rozvoj Slovenska!
A herci?
Dostanú dotácie!

A pochodujú!
Markuss 18.03.2018, 21:01 | #41
tu mas kokotov...
https://www.napalete.sk/knazko-markovic-a-da lsi-spolitizovali-odovzdavanie-cien-oto/
ti by to aj do ruženca vsunuli
true 18.03.2018, 13:05 | #40
https://www.hlavnespravy.sk/vyhlasenie-vlast eneckej-iniciativy-slovenska-na-ochranu-demokracie-ustavnych-principov -sr/1339722
Toto v zasratom mainstreame nemáš
slaven 18.03.2018, 11:23 | #39
http://www.imagehosting.cz/?v=downlomfm.jpg< /a>
Ciernokoseliar 18.03.2018, 10:37 | #38
https://www.napalete.sk/vratko-z-kapely-ine- kafe-kto-reprezentuje-slusne-slovensko/
Markuss 17.03.2018, 19:52 | #37
https://lubomirbelak1.blog.sme.sk/c/479556/m ily-maros-kramar-herec-a-moj-priatel.html
  Markuss 17.03.2018, 20:01 | #64
  A este lepsie
https://lubomirbelak1.blog.sme.sk/c/478145/s imeckov-dobry-priatel-george-soros.html
Markuss 16.03.2018, 12:40 | #36
inak paradne ma nasiera Fajsbook.
furt mi navrhuje vselijake kktiny od image-u "za slusne slovensko", az po ucast na demostraciach... to asi nerobi ten Cukerberg len tak z pasie....

druha vec - vcera som nejake taketo pozvankove kktiny odmietol a reportol a potom mi kamarat pise, ze ci mi jebe, ze idem do sprievodu - ze to mam na profile.... aj screenshot pripojil.
sila
  slaven 16.03.2018, 13:07 | #57
  nie, to su nahody toto, to neni pravda, to sa neovplyvnuje zvonku, nieeee
Soros je slusny clovek a ma rad demokraciu **01**02**01
  slaven 16.03.2018, 13:09 | #59
  a potom pride nick havenoidea a povie ze nam vsetkym kvalitne yebe, vsakze **01
(vid jeho prispevky tu nizsie)
  Markuss 16.03.2018, 20:51 | #62
  Ten trotl sa asi len kvoli politickej diskusii zaregistroval.... lebo tipov ma 0
  havenoidea 21.03.2018, 21:38 | #75
  clovek sa tu dojde kuknut po dvoch tyzdnoch, ako velmi vam to tu este kuruje a ocividne vam kuruje viac nez predtym. takze len tak z rychla co som si za minutu precital **01**01.
takze po novom uz aj Zuckerberg podporuje protesty na Slovensku? a nie je to nahodou tak, ze spravcovia stranky/ udalosti zaplatili za reklamu, aby to ludom ukazovalo? ja tiez dostavam upozornenia na fasistov z lsns a nevolim ich.

markus: havenoidea (registrovaný: 22.12.2014, 07:53)
som ti tu tvoju konspiracnu teoriu trosku ponicil co **01**01 jedine ze by nie. jedine ze by moj zamestnavatel Soros planoval prevrat uz v 2014, tak mi rychlo napisal, nech sa registrujem a prave na takejto stranke, aby nemal nikto pochybnosti, ze som nastrceny agent **01**01 . takze pohoda, ideme podla planu. prevrat musi prebehnut!! taky bol rozkaz
  Markuss 30.03.2018, 09:57 | #149
  http://nasetipy.com/detailne-statistiky?meno =havenoidea
Elizabeth 16.03.2018, 10:01 | #35
http://www.imagehosting.cz/images/ligauwu.jp g
  Ciernokoseliar 16.03.2018, 16:15 | #61
  no fuj..ten bencik mi lezi v zaludku..a ostatnych ani nema zmysel komentovat**01
  slaven 17.03.2018, 15:28 | #63
  ten Bencik, to je riadny zmrd
ja sa cudujem ze ked sa rano zobudi a pozrie do zrkadla ze sa mu nechce zvracat
Ciernokoseliar 15.03.2018, 15:49 | #34
muheheee...sulik jak na tlacovkach trepe,ze ludia chcu zmenu a predcasne volby,jak oni chodia do ulic..a na otazku novinara,ci nechce referendum spravit,tak ze nie,lebo nebude uspesne ..tak nech netara ze ludia chcu zmenu,ale ze len cast z nich;) ;) **01
  slaven 15.03.2018, 16:38 | #51
  Ľudia chcú zmenu, ale na referendum sa vyseru, lebo sme yebnuty národ. Asi o Tom to je, Sulík má v Tom pravdu
  MiroR87 16.03.2018, 07:27 | #52
  Ficko presne takych ako ty potrebuje co si nevedia zratat 2+2
  Markuss 16.03.2018, 09:18 | #53
  obavam sa, že takých potrebuju všetci... jak matovič, tak sulík, fico.... atd....**27
  MiroR87 16.03.2018, 09:35 | #54
  Mas pravdu!!!
  Ciernokoseliar 16.03.2018, 09:53 | #55
  myslel som zmenu ako vymenit opoziciu za koaliciu...
  Elizabeth 16.03.2018, 10:04 | #56
  jedine riesenie je pozatvarat terajsich politikov aj koaliciu aj opoziciu (vsetci maju za usami a napachali uz toho dost). treba vysetrit vsetky kauzy a zostavit uradnicku vladu, nepotrebujeme politikov a picusov nenazranych. bohuzial toto v tomto state s tymto genofondom nikdy nebude mozne .
  slaven 16.03.2018, 13:08 | #58
  neviem ci by zavretie vsetkych pomohlo ... lebo my to mame v sebe, ze ojebovat, kradnut ... nie som si isty, ze keby tam prisli novi ludia, ci by nezacali znova a znova hrabat a srat na stat, na ludi
ale suhlasim s tebou, ten genofond **26
true 15.03.2018, 11:03 | #33
Most https://www.aktuality.sk/clanok/572786/komen tar-petra-bardyho-plne-namestia-a-politici-odtrhnuti-od-reality/ < br />hahaha ved oni odjebkali volicov aj pred volbami - tiez slubili ze s Ficom nepojdu a sli - proste **25**25**25**25 su silnejsie a ten kokot Bugar vedel ze uz by skoncil ako aj teraz
kitek 15.03.2018, 10:40 | #32
https://www.youtube.com/watch?v=hDnlRYonFVE< /a> .... s jednou 40kilovou šťandou prišli 10ti nabijaci .... **12 ....
  true 15.03.2018, 11:07 | #50
  to je ta pica co osikala koran?
kitek 15.03.2018, 10:32 | #31
https://www.youtube.com/watch?v=LANNi2ICV9Y< /a> .... cigodrevožrúti ....
kitek 15.03.2018, 10:18 | #30
https://www.youtube.com/watch?v=zraBi9q3lyk< /a> ,.... rozbijem Ti hubu .... **33
majster 14.03.2018, 19:51 | #29
onéé, fico odejdze a pridze druhy zo smeru a pujdze še dalej, budar budze spokojny, ako že, lebo keby buli voľby už do parlamentu by še nedostal, ale ešči tak nebulo, že by nemohlo byc horši **12
  Markuss 15.03.2018, 09:18 | #48
  tak kukam, ze majster je tu najlepsi politicky Analytik.
vydumal, to, na co sudruhovia dosli az neskoro vecer
Markuss 14.03.2018, 19:31 | #28
takze revolúciu treba dokončit u nas....
http://www.topky.sk/cl/1002009/1696413/Europ arlament-rokoval-o-vrazde-novinara-Jana-Kuciaka--Na-Slovensku-treba-do koncit-revoluciu--
  Ciernokoseliar 14.03.2018, 20:40 | #45
  markuss za koho kopeme? nevymenime dresy? **01
  Markuss 14.03.2018, 20:50 | #46
  ja kopem proti ZOG**11
  Ciernokoseliar 14.03.2018, 20:59 | #47
  mudro,mudro..
  slaven 15.03.2018, 09:40 | #49
  ZOG to daco so Zidakmi ma spolocne?
Markuss 13.03.2018, 14:50 | #27
one - Igor dosiahol svoj milnik
https://vk.com/video229201694_456239033?list =79a6cf122ba7ddc991%2Fpl_wall_229201694
  true 13.03.2018, 15:12 | #40
  na Igorovom M. mieste tomu M. Danovi tu hubu rozbijem **18
  Markuss 13.03.2018, 15:16 | #41
  A tak ja byt rodicmi kuciaka, rozbijem igora....
Ale idu volby a nemoze byt za burana....
  Ciernokoseliar 13.03.2018, 17:23 | #42
  to som si vsimol,lebo mne nemoze ujst ziadna tlacovka...inak,ked spominas jeho rodicov...drzia sa v uzadi..nevyjadruju sa...smutia...zato stara kusnirka sa len trepe pred kamery,chodi si po konceroch...wtf?
  Ciernokoseliar 13.03.2018, 19:27 | #43
  kotlebovci uz dali na matovica trestne oznamenie za ukladnu vrazdu **01
  chaffee 14.03.2018, 00:02 | #44
  ktorú sme dosiahli vraždou Kuciaka... dpč bud mal rovnakú slvoenčinárku na prvom stupni ako Danko alebo sa práve priznal, že to tom vie kurefsky viac ako do kamery povie **12**08
kitek 11.03.2018, 22:39 | #26
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1258 51634914100&set=gm.2046058185631120&type=3&theater asi tak ...
  slaven 12.03.2018, 13:57 | #36
  tupy SVK narod si ani nic ine nezasluzi
  Quake 13.03.2018, 07:50 | #37
  Navrhujem, aby sme si zalozili stranu a isli do volieb. Slovenska narodna strana tiperov. My sme alternativa. My mame vysledky. Aj evysledky. Mame majstra. Aj veduceho. Nie sme komunisti (napriek cervenemu moru v stats). Volte 1X. Volte prekvapenie **21
  slaven 13.03.2018, 08:11 | #38
  volim 1x **26**28
  Markuss 13.03.2018, 11:32 | #39
  vyhodne peniaze za volby... potom tu budu pol roka lepit 6-koaliciu.. .a ta sa za rok rozpadne
Ciernokoseliar 11.03.2018, 21:23 | #25
POVALEČI Z KAVÁREN DO POLÍ A TOVÁREN.... **33**11**33
Markuss 11.03.2018, 10:42 | #24
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid= 955351741306965&id=422978104544334
Presne tak.....
  slaven 11.03.2018, 13:16 | #33
  Nefandim Slovanu, ale ten text má hlavu a pätu a je veľmi výstižný a pravdivý o tých politických srackach u nás
  Ciernokoseliar 11.03.2018, 21:21 | #35
  **26**26
<< < 499 | 500 | 501 | 502 | 503 | 504 | 505 | 506 | 507 | 508 > >>
Hľadaj text    Zvýrazni    Zobraz iba od