POLITICKÁ DISKUSIA
|
| |
Markuss
|
30.03.2023, 21:46 | #15096
|
| |
Budú rešpektovať to rozhodnutie?
|
|
|
Quake
|
30.03.2023, 21:35 | #5298
|
Čtvrtek.
I přes nesporné dopady na ruskou ekonomiku a průmysl se stále v diskuzích objevují názory, že protiruské sankce škodí hlavně Západu, zatímco Rusko a zejména rubl prý neustále sílí. Bohužel, nebo spíš bohudík, jsou to pouhé fantazie ruské propagandy, které nemají základ v realitě. Ruská Centrální banka dnes oznámila historicky rekordní ztrátu ve výši 722 miliard rublů, podle OECD se výkon ruské ekonomiky letos propadne na -5,6 % HDP, index moskevské burzy se propadl o více než třetinu a prodej ruské ropy a plynu stagnuje, protože Rusko nedokázalo najít odběratele pro předchozí objem produkce a musí prodávat své suroviny Číně a Indii s výraznou slevou. Putin už nechal rozpustit nejrůznější rezervy a fondy, přesto sankce a válečné výdaje požírají ruskou ekonomiku, která byla slabá i před válkou (v HDP bylo na 11. místě za Jižní Koreou, Kanadou, Itálií nebo Francií). Navíc Rusko momentálně stav své ekonomiky důsledně tají a číslům, která vydávají jeho ministerstva, proto nejde věřit. Skutečný stav tak může být i mnohem horší. Zkrátka ekonomika má určitou setrvačnost a dopady sankcí nejsou znát ze dne na den. Proto si lidé v průběhu loňska často zoufali, že sankce Rusko dostatečně nebolí. Sankce se ale začínají naplno projevovat teprve v prvním kvartálu letošního roku. Ruský oligarcha Deripaska dokonce poněkud pesimisticky konstatoval, že pokud spřátelené země a zahraniční investoři Rusku finančně nepomůžou, mohly by mu už příštím roce úplně dojít finance. A teď pár novinek:
- Šéf výboru pro obranu ruské Státní dumy řekl, že mobilizovaní muži nebudou sloužit na okupovaných územích Ukrajiny. Z výslechů ruských zajatců ale dávno víme, že ačkoliv stejnou věc slibuje Rusko brancům od samého začátku mobilizace, ve skutečnosti se branci běžně ocitají v první linii, a to i bez potřebného výcviku.
- Nedávná exploze a následný požár v budově FSB v Rostově byly údajně způsobeny ukrajinským dronem. Příslušníci FSB se prý pokoušeli ukořistěný dron rozebrat a prozkoumat, nicméně dron jim explodoval pod rukama a několik příslušníků na místě zabil.
- V ruském Jekatěrinburgu se pohřešuje reportér deníku The Wall Street Journal Evan Gerškovič. Podle jeho kolegů se před zmizením vydal do města, aby sbíral materiály pro svůj článek o náboru dobrovolníků do Wagnerovy armády.
- Rusko oznámilo úmysl naverbovat až 400 000 dobrovolníků do svých ozbrojených sil. Britská rozvědka konstatuje, že se to Rusku s největší pravděpodobností nepodaří a bude muset opět sáhnout po nucené mobilizaci.
- Ruské úřady zadržely plukovníka Sergeje Volkova. Viní ho z toho, že vědomě nakoupil nefunkční protivzdušné a protidronové systémy, které měly chránit Krymský most před případným útokem.
- Ukrajině se podařilo získat palebnou kontrolu nad Kinburnskou kosou. Rusové proto přestali na poloostrově rozmisťovat své dělostřelecké systémy.
- Podle britského ministerstva obrany a odvoláním na zdroje v americké rozvědce ztratilo Rusko na Ukrajině 220 000 vojáků, raněných nebo zabitých.
- Podle ukrajinského ministerstva obrany v některých dnech dosahuje poměr ruských ztrát vůči ztrátám Ukrajinců až na hodnotu 10:1.
- Uprchlého Alekseje Moskaleva, jehož dcera namalovala ve třídě obrázek na podporu Ukrajiny, zatkla policie v Minsku.
- Na Ukrajinu míří 15 českých „Viktorů“, na které se složili lidi ve sbírce „Dárek pro Putina“.
- Na východní frontě zahynul 30letý francouzský dobrovolník Kevin David.
- Rusko zařadilo Maďarsko na seznam nepřátelských zemí.
- Čína nabídla Rusku pomoc s cenzurou internetu.
|
|
| |
Quake
|
30.03.2023, 21:35 | #15092
|
| |
Príjemné čítanie denného prehľadu. Trošku reality pre náckov a chalanov z gauča.
|
|
|
true
|
30.03.2023, 20:47 | #5297
|
Svetová zdravotnícka organizácia odporučila Ukrajine, aby zničila vysoko nebezpečné patogény umiestnené v tamojších laboratóriách verejného zdravotníctva, aby sa predišlo „akýmkoľvek potenciálnym únikom“, ktoré by šírili choroby medzi obyvateľstvom, uviedla agentúra pre Reuters.
Rovnako ako mnoho iných krajín, aj Ukrajina má laboratóriá verejného zdravia, ktoré skúmajú, ako zmierniť hrozby nebezpečných chorôb postihujúcich zvieratá aj ľudí, vrátane najnovšieho ochorenia COVID-19. Jeho laboratóriá získali podporu od Spojených štátov, Európskej únie a WHO.
link
https://www.reuters.com/world/europe/exclusive-who-says-it-advised-ukraine-destroy-pathogens-health-...
|
|
| |
true
|
30.03.2023, 20:47 | #15082
|
| |
dalsi hoax uz nie je hoax?
|
|
| |
ball8
|
30.03.2023, 21:15 | #15088
|
| |
Aký hoax? Informácie, že takéto laborátoria na výskum chorôb máš na oficiálnych stránkach, podávajú oficiálne správy. Aj u nás máš biolaboratória. Ty si to ale mentálne nezvládol a túto informáciu si si spojil s hoaxom, ktorý ruSSi šírili na začiatku svojej vojenskej agresie. Neskutočné, že toto má právo voliť
|
|
|
true
|
30.03.2023, 20:43 | #5296
|
|
Podľa správy investičnej banky Goldman Sachs by umelá inteligencia mohla nahradiť 300 miliónov pracovných miest na celom svete.
|
|
|
| |
peto10
|
30.03.2023, 20:42 | #15078
|
| |
isty byvaly rakusky maliar by na nich bol urcite hrdy
|
|
| |
ball8
|
30.03.2023, 21:12 | #15087
|
| |
aj náš nácek Milan spravil niečo takéto ... raz darmo, tupci sú tupci
|
|
|
|
true
|
30.03.2023, 20:36 | #5293
|
nick Markuss #5287
smajliky da jedine ball8 - pozri ako reagoval #5276 ked som mu napisal nech da banky v EU, spomenul Slovensko      
|
|
| |
ball8
|
30.03.2023, 20:46 | #15080
|
| |
Splnil som to, o čo si ma žiadal.
|
|
| |
Redbul
|
30.03.2023, 21:56 | #15100
|
| |
Ja si myslim naozaj,ze v aktualnej politickej dobe,mozme takto nazvat len neuspesneho Mariana K.Strana,Republika je uz uplne ina.Ano,tak v minulosti tam bola ,tato hnusna ideologia.Ale uz je to chvalabohu minulost.Teraz je strana Republika,Proslovanska a Vlastenecka.To uz je minulost.Boli mladi,robili chyby
|
|
| |
Redbul
|
30.03.2023, 21:56 | #15101
|
| |
Zas mi to hodilo inde
|
|
| |
Redbul
|
30.03.2023, 22:03 | #15102
|
| |
Uz pouzijem toto vlakno A vlastne si aj myslim,ze aj Kotleba je uz iny.Ide tou cestou slovanskou a vlasteneckou.Ale on nema sancu.Samozrejme na nom evidetne vidiet,ze nema rad ciganov a ani to netaji.
|
|
| |
ball8
|
30.03.2023, 23:00 | #15115
|
| |
Redbul, mohol by si sa naučiť trafiť aspoň do správneho vlákna, to je tá najmenšia vec na svete. Držím ti palce a verím, že v priebehu nasledujúcich 2 týždňov sa ti to podarí Strana Republika vôbec nie je iná, ako som ti už raz písal, pozri si ich stránku a hneď 3 mená z prvých 4 na stránke majú nechutné veci zapísané v trestnom registri. A to je taká veľká časť tejto strany. Klamsto, neznášanlivosť voči inej rase, ublíženia na zdraví, právoplatné odsúdenia za takéto a podobné činy. To je tá tvoja slávna strana. Aby som nezabudol, žiadny reálne dosiahnuteľný ekonomický program. Proste banda dezolátov.
|
|
| |
Redbul
|
30.03.2023, 23:09 | #15119
|
| |
Akurat vtedy som si robil praženicu.Tak prepac.Nabuduce sa uz urcite trafim .
|
|
|
true
|
30.03.2023, 20:33 | #5292
|
|
majka PL je v Anglicku - viem a kde mas problem?
|
|
| |
true
|
30.03.2023, 20:33 | #15074
|
| |
ved som tvoj prispevok pouzil ako priklad toho co pisem
|
|
| |
true
|
30.03.2023, 20:34 | #15075
|
| |
si asi nieco zle pochopil - ja pisem ze sa snazia odstranit hotovost A TY SI TO POTVRDIL tym co si zazil v Anglicku
|
|
| |
Redbul
|
30.03.2023, 21:25 | #15089
|
| |
ball8 Stretol som ich dost v mojom v okresnom meste A ver tomu,ze som im aj pomohol.Nemylil si dojmy s pojmami.Ja nebojujem proti Ukrajinskym civilistom.Ja bojujejm len proti Ukronacistom .
|
|
| |
Redbul
|
30.03.2023, 21:25 | #15090
|
| |
o kolonku nizsie
|
|
| |
Redbul
|
30.03.2023, 21:28 | #15091
|
| |
Kto vymyslel ten slovny termin:Ukronacsti,tak ten by si zasluzil nobelovku.Sedi to ako zadok na serbel.
|
|
| |
ball8
|
30.03.2023, 21:41 | #15094
|
| |
Ale slovenskí náckovia ti nevadia a chystáš sa ich voliť .. no si grc človek teda
|
|
| |
Redbul
|
30.03.2023, 21:46 | #15097
|
| |
To asi mne pises ball 8 A kto je podla Teba na Slovensku nacek? .Zamna mozno Kotleba je stale pomerne vyrazny extremista.Ale o dalsich stranach a ludoch neviem,ze by boli nackovia?
|
|
| |
ball8
|
30.03.2023, 21:51 | #15098
|
| |
V stránách ako ĽSNS a Republika ich nájdeš mnoho, menovať nebudem.
|
|
|
Redbul
|
30.03.2023, 20:28 | #5291
|
Aj tento česky nacek uz je určite mrtvy.Ruska Armada vyhladi vsetkych Ukronacistov .
|
|
|
| |
Redbul
|
30.03.2023, 20:34 | #15077
|
| |
Pozrime sa na tych ukronackov To ako keby si videl historicky vojaka z hitleroveho nemecka .
|
|
| |
Redbul
|
30.03.2023, 20:49 | #15083
|
| |
A ked Ruska Armada znici tychto Ukronackov,tak konecne pride klud pre zbedacenych civilistov na Ukrajine A konecne zaziju pocit slobody Robi sa to prakticky pre nich.
|
|
| |
matejo
|
30.03.2023, 20:59 | #15084
|
| |
vitaj 489x späť  
|
|
| |
Redbul
|
30.03.2023, 21:11 | #15085
|
| |
To nemozes tak brat,ze nieco poviem a zrazu dodrzim.Vidim tu volny vstup stale,tak som proste prisel kuknut ked mam cas.Vcera ste ma sice trochu dostali,ale nevadi.Som skoleny na to,aby som to vydrzal .
|
|
| |
ball8
|
30.03.2023, 21:11 | #15086
|
| |
no toto je kus chuja Keby ťa chcel tak nejaký Ukrajinec stretnúť Redbul a vysvetliť ti to, možno by si vynoril svoju hlavu vtedy z Putlerovej zadnice
|
|
|
Quake
|
30.03.2023, 19:43 | #5290
|
|
I přes nesporné dopady na ruskou ekonomiku a průmysl se stále v diskuzích objevují názory, že protiruské sankce škodí hlavně Západu, zatímco Rusko a zejména rubl prý neustále sílí. Bohužel, nebo spíš bohudík, jsou to pouhé fantazie ruské propagandy, které nemají základ v realitě. Ruská Centrální banka dnes oznámila historicky rekordní ztrátu ve výši 722 miliard rublů, podle OECD se výkon ruské ekonomiky letos propadne na -5,6 % HDP, index moskevské burzy se propadl o více než třetinu a prodej ruské ropy a plynu stagnuje, protože Rusko nedokázalo najít odběratele pro předchozí objem produkce a musí prodávat své suroviny Číně a Indii s výraznou slevou. Putin už nechal rozpustit nejrůznější rezervy a fondy, přesto sankce a válečné výdaje požírají ruskou ekonomiku, která byla slabá i před válkou (v HDP bylo na 11. místě za Jižní Koreou, Kanadou, Itálií nebo Francií). Navíc Rusko momentálně stav své ekonomiky důsledně tají a číslům, která vydávají jeho ministerstva, proto nejde věřit. Skutečný stav tak může být i mnohem horší. Zkrátka ekonomika má určitou setrvačnost a dopady sankcí nejsou znát ze dne na den. Proto si lidé v průběhu loňska často zoufali, že sankce Rusko dostatečně nebolí. Sankce se ale začínají naplno projevovat teprve v prvním kvartálu letošního roku. Ruský oligarcha Deripaska dokonce poněkud pesimisticky konstatoval, že pokud spřátelené země a zahraniční investoři Rusku finančně nepomůžou, mohly by mu už příštím roce úplně dojít finance.
|
|
| |
Quake
|
30.03.2023, 19:44 | #15070
|
| |
Ale to je asi hoax. Tu máme gaučovníkov so skončenou základnou školou, čo ti hneď vysvetlia, že nefungujú
|
|
|
| |
Quake
|
30.03.2023, 19:42 | #15069
|
| |
UKRAJINA
|
|
|
| |
Quake
|
30.03.2023, 19:39 | #15067
|
| |
Rusko zaradilo Maďarsko na zoznam takzvaných „nepriateľských krajín“. S odvolaním sa na ruskú štátnu tlačovú agentúru RIA Novosti to uviedol vo štvrtok server index.hu.
|
|
| |
Quake
|
30.03.2023, 19:39 | #15068
|
| |
No čo ty na to, Viktore?
|
|
|
Markuss
|
30.03.2023, 19:26 | #5287
|
|
Keď sme u pri tých centrálnych bankách.
|
|
|
| |
Markuss
|
30.03.2023, 19:26 | #15063
|
| |
Čakám smajlíky
|
|
|
|
|
|
true
|
30.03.2023, 18:40 | #5286
|
|
ball8 niečo pre objasnenie - syper hosťa má Danny a presne o tom kecajú Link YouTube video
|
|
| |
ball8
|
30.03.2023, 20:22 | #15072
|
| |
Prepáč, ale Dannyho video si nepozriem, ani keby tam boli všetci prezidenti sveta s papážom a hrali beer pong. Pokojne by mohol vo videu objaviť liek na rakovinu, nehodlám zabíjať ani 1 sekundu pozeraním videí, kde sa nachádza hento stvorenie.
|
|
|
| |
true
|
30.03.2023, 12:39 | #15025
|
| |
pomaličky podľa plánov
|
|
| |
true
|
30.03.2023, 12:39 | #15026
|
| |
dalsie Hoaxy ktore sa stavaju skutocnostou
|
|
| |
Markuss
|
30.03.2023, 13:14 | #15027
|
| |
ja ti poviem pribeh zo vcera.
bol som na Hlavnej stanici vo Viedni v obchode. plný kosik.... platim, ... hmm, nejdu terminály, na celej stanici, ani v obchodoch.
takze som im tam nechal nákup, ako aj 3/4 ludí.
ani lístok na vlak si nekúpili nadsenci digitálneho eura. Iba CASH bol KING.
Jeden starsí pán, ktorý vedel zaplatit sa hned sarkasticky opytal, ze ci je tu nejaký fanusik digitalneho eura.
Bankomaty tiez nevydávali
|
|
| |
true
|
30.03.2023, 14:08 | #15029
|
| |
bravo
|
|
| |
majka
|
30.03.2023, 14:41 | #15030
|
| |
Bol som pred mesiacom na troch zápasoch PL, bez karty si stratený,pivo nevypiješ ani sa nenaješ.
|
|
| |
ball8
|
30.03.2023, 15:34 | #15031
|
| |
Len otázka, naše banky ešte umožňujú výber hotovosti na pobočke? Resp. ktoré ešte ponúkajú takúto službu? Ja že to už ani u nás nefunguje. Viem, že to bolo spoplatnené akurát.
|
|
| |
Markuss
|
30.03.2023, 16:29 | #15032
|
| |
To je argument jak sviňa s tým pivom a premiér League
|
|
| |
ball8
|
30.03.2023, 16:31 | #15033
|
| |
Markuss: Myslím, že majka len chcel poukázať na to, že na Slovensku sme strašne pozadu. V zahraničí som ešte inak ako kartou tiež neplatil a niekde to ani nebolo možné. Na Slovensku občas hotovosť použijem, keď idem na pivo, ale aj vo väčšine podnikoch sa dá kartou platiť. Hotovosť vyberám možno 10 krát do roka 
|
|
| |
true
|
30.03.2023, 16:37 | #15034
|
| |
ano - presne k tomu to smeruje - ze sa ani nevyseries aby o tom nevedeli
|
|
| |
true
|
30.03.2023, 16:38 | #15035
|
| |
zakazat - zrusit platbu v hotovosti je pre nich velmi dolezita vec a zacina sa to diat pomaly
|
|
| |
ball8
|
30.03.2023, 16:48 | #15036
|
| |
Ja teda nemám pocit, že by to niekto zakazoval. Prečo ale nevyužívať pohodlnejšie a modernejšie spôsoby platenia? Však hotovsť sa nikto nechystá zrušiť, len mafia s fašistami vkuse tým strašia a jednoduchšie bytosti im na to naletia a ešte to je aj pre nich dôvod voliť ich
|
|
| |
ball8
|
30.03.2023, 16:51 | #15037
|
| |
A vie mi teda niekto povedať, či naše banky ešte umožňujú výber hotovosti na pobočke?
|
|
| |
true
|
30.03.2023, 17:17 | #15038
|
| |
ball8 - netreba to zakazovať - stačí to neponúkať
|
|
| |
true
|
30.03.2023, 17:18 | #15039
|
| |
nick majka to pekne napísal - bol v Anglicku
|
|
| |
true
|
30.03.2023, 17:18 | #15040
|
| |
výber hotovosti je u nás zatiaľ možný
|
|
| |
Markuss
|
30.03.2023, 17:20 | #15041
|
| |
Áno. Preto sa mi to stalo vo Viedni. Pozornému uniklo....
|
|
| |
ball8
|
30.03.2023, 17:27 | #15042
|
| |
Markuss: Tak choď do Nórska, Nemecka, Francúzska, Španielska a uvidíš, že skoro každý platí kartou.
true: Mne sa zdá, že niektoré banky to už ani nemajú takúto možnosť. Kto by to nakoniec aj využíval, keď si môže bezplatne vybrať peniaze v bankomate, ktorý je typicky v budove, prípadne pri budove.
|
|
| |
true
|
30.03.2023, 17:32 | #15043
|
| |
vyuzije to ten kto potrebuje vybrat viac penazi
|
|
| |
Markuss
|
30.03.2023, 17:32 | #15044
|
| |
Mne nemusíš radiť, kde mám chodiť. Za svoj život som navštívil čas 80krajin. Pred 10 rokmi som v Rige na pošte zaplatil kartou za poštovú známku, na účte mi stiahlo asi 7 centov.
To ale nie je argument na odstránenie hotovosti
|
|
| |
true
|
30.03.2023, 17:32 | #15045
|
| |
bankomaty maju limity
|
|
| |
ball8
|
30.03.2023, 17:37 | #15046
|
| |
Markuss: Ja nehovorím, že sa má odstrániť hotovosť. Len že mi to príde nepraktické v dnešnej dobe.
true: Tak ale načo by si vyberal veľké sumy peňazí? To vždy fungovalo tak, že sa dalo len na pobočke za nejaký poplatok.
|
|
| |
matejo
|
30.03.2023, 17:39 | #15047
|
| |
CSOB ma väčšinu pobočiek bezhotovostných a iba pár centrálnych sú hotovostne.. Ostatné banky pomaly prechádzajú do režimu bezhotovostných menších pobočiek a pár veľkých ktoré budú hotovostné.
|
|
| |
Markuss
|
30.03.2023, 17:41 | #15048
|
| |
Tebe to príde nepraktické a ja som ti povedal, prečo to bolo včera pre niektorých praktické.
|
|
| |
Markuss
|
30.03.2023, 17:47 | #15049
|
| |
A v nejakom novom vlakne ti môžem porozprávať, ako si banka vyhodnocuje a segmentu je klientov podľa platieb kartami..... Presne vie, čo komu posunúť. Presne ako fajsbuk, čo ti reklamy podsúva. Total kontrol. Tak jak v Číne. Máš body a skóre v banke na CRM
|
|
| |
ball8
|
30.03.2023, 17:48 | #15050
|
| |
Markuss: Však áno, treba mať pri sebe aj hotovosť. Ale reagujeme k článku, ktorý hovorí o tom, že austrálska banka ukončí výbery hotovosti zo svojich pobočiek. Nie, že zruší komplet výbery, v článku máš: "Instead, customers will be directed to ATMs if they wish to withdraw money - even though these machines are also being cut down across the country." To len true tu začal splietať, že "zakazat - zrusit platbu v hotovosti je pre nich velmi dolezita vec a zacina sa to diat pomaly".
|
|
| |
ball8
|
30.03.2023, 17:50 | #15051
|
| |
Markuss: Však ponúknuť mi môžu čo len chcú, jednoducho odmietnem
|
|
| |
true
|
30.03.2023, 17:50 | #15052
|
| |
je to realita - nie splietanie - chcu aby hotovost skoncila a vsetky platby mali pod konrolou systemu
|
|
| |
Markuss
|
30.03.2023, 17:53 | #15053
|
| |
Áno. Leo tie data sa nikam nedostanú však....
|
|
| |
ball8
|
30.03.2023, 18:00 | #15054
|
| |
Markuss: Banka nemôže poskytnúť tvoje údaje nikomu inému bez tvojho súhlasu. Zároveň to robia (resp. mali by to robiť) tak, že tvoj profil je anonymizovaný, v systéme si len entita, ktorej sú ponúkané služby/produkty podľa prechádzajúcich transakcií. Podobný systém, ako keď máš v PC nainštalovaný antivírus a odosielaš dáta na analýzu na serveri spoločnosti, oni z toho nedokážu určiť, kto si. Pokiaľ by tvoje dáta aj s možnosťou identifikovať tvoju osobu posunuli tretej strane bez tvojho súhlasu, mohol by si ich zažalovať a vysúdil by si obrovské peniaze.
true: Tebe odporúčam, aby si si všetky peniaze vybral a dal ich doma pod vankúš
|
|
| |
true
|
30.03.2023, 18:11 | #15055
|
| |
nejde o to kde su peniaze ale ide o platby - ty si naozaj mimo v tomto
|
|
| |
Markuss
|
30.03.2023, 18:35 | #15056
|
| |
Kamarát, ty si študoval kde? Robíš s dátami? Lebo si veľmi naivný a navyše neprebudeny.
Big data.
Jeden príklad za všetky. Nieže ti ponúknu, ale môže sa ti stať, že ako tiperovi ti niečo zamietnuť. Skrátka nemáš nárok. Dostaneš do CRM systému záznam, a čau.
|
|
| |
Markuss
|
30.03.2023, 18:45 | #15057
|
| |
A teda ešte sa opýtaj, kde majú banky dáta, všetko virtualizovane cloudy, tam sa v Tom rype hocikto, a to už nehovorím o krádeži dát. Ale to je iná téma.
Možno aj náš online fízel by ti vedel povedať, k akým dátam majú autority prístup.
|
|
| |
majka
|
30.03.2023, 18:46 | #15058
|
| |
true ty musíš mať ťažký život.PL sa kde hraje,nie náhodou v Anglicku.Nerozumiem tvojej ironickej poznámke.
|
|
| |
matejo
|
30.03.2023, 19:10 | #15059
|
| |
buď slušný Markuss lebo možem začať aj ja použivať na teba drsnejšie oslovenia.. Vedie sa tu konečne celkom normálna diskusia a ty hneď robíš chuja
|
|
| |
Markuss
|
30.03.2023, 19:21 | #15060
|
| |
Som ťa spomínal?
|
|
|
| |
ball8
|
30.03.2023, 20:18 | #15071
|
| |
Markuss: Už som to tu písal slavenovi, keď sa zaujímal, FIIT STU. Momentálne nerobím s dátami v mojej práci, ale je mi to celkom blízke. Ano, pokojne môžu zamietnuť pôžičky, hypotéky, lebo hráš hazardné hry. To sa nijako nevylučuje s tým, čo som napísal.
Problémom je, že tie dáta sú šifrované Markuss Či si myslíš, že si ich niekto dokáže prečítať? V dnešnej dobe sa používajú algoritmy s exponenciálnou zložitosťou (dešifrovanie takýchto dát sa považuje za tzv. NP problem). Aj keby ti skopírovali celé dáta z cloudu, tak by im trvalo stovky rokov, kým ich dešifrujú aj so super počítačmi.
Výnimku ti tvoria napr. kvantové počítače, ktoré ti dokážu vyriešiť niektoré NP problémy v polynomiálnom čase. Neviem o tom, že by niekto bežne doma mal kvantové počítače
|
|
| |
matejo
|
30.03.2023, 20:34 | #15076
|
| |
Maarkuss ty si tak nepríjemný a slizký človek... Stretnúť sa osobne ....
|
|
| |
ball8
|
30.03.2023, 20:44 | #15079
|
| |
Markuss: Ešte taká motivácia, ak dokážeš, že P=NP, čaká na tebe 1 milión dolárov a večná sláva tohto sveta
|
|
| |
Balaam
|
30.03.2023, 20:46 | #15081
|
| |
Banka nepotrebuje nikomu nič posielať, sami ľudia zdieľajú toľko informácií o sebe ze pre FB a Google je cielenie reklamy primitívne jednoduché.... Že ma banka skoring je šokujúce... Asi vďaka tomu hocijaký Ferko nedostane úver na barak keď nemá na bycikel... A určite má lepšie skóre štátny zamestnanec, ci už policajt, bachar, vojak ako Janko vo fabrike za pásom.... Asi nemusíme byť géniovia aby bolo jasné prečo.. A nemusíme sa baviť o úroku ktorý dostane civil a štátny zamestnanec...
|
|
| |
Markuss
|
30.03.2023, 21:40 | #15093
|
| |
Dáta sú šifrované.. omg. Môžem ti o Tom niečo povedať. Nerobia s tým ale vieš.
A k Matejovie, chces sa stretnúť, príď na stretnutie. Bolo ich niekoľko. Kde si bol?
Slizky človek je u mňa ten, čo chodí fízlovat na tipersky portál a posledný rok pridal 0 tipov.
|
|
| |
ball8
|
30.03.2023, 21:46 | #15095
|
| |
Markuss: Asi si dám námahu, vytvorím jednoduchú appku, databázu, kde bude len 1 zašifrovaná informácia, dám ti odkaz na stránku a môžeš skúšať do konca života a nezistíš, čo v tej databáze je. Už si asi aj vyštudovaný informatik dpč Nezdáš sa chlape, s takou múdrou hlavou by si mal sedieť na vrchných pozíciach v nejakej top firme.
A nie, nerobím s tým, lebo moja momentálna práca obnáša niečo iné. To neznamená, že tomu nerozumiem.
|
|
| |
matejo
|
30.03.2023, 21:53 | #15099
|
| |
Markuss pridávať tipy som prestal od kedy ste odtiaľto vyhnali Coya lebo sa už nemohol pozerať na to čo sa tu deje a akí ľudia tu chodia.
|
|
|
true
|
30.03.2023, 12:38 | #5284
|
Čínska armáda je pripravená spolupracovať s ruskou armádou na ďalšom posilnení strategickej komunikácie a koordinácie.
/Ministerstvo obrany Čínskej ľudovej republiky
|
|
|
Quake
|
30.03.2023, 10:36 | #5283
|
Dobré ránko všetkým dobrým ľuďom.
Vitaj true na rannej smene.
|
|
| |
true
|
30.03.2023, 11:01 | #15020
|
| |
Dobre ránko aj tebe na celodenke
|
|
|
| |
true
|
30.03.2023, 10:30 | #15018
|
| |
No ty mój kkt !
Z týchto psycho-útokov na deti mi vrie krv v žilách.
Chúdence deti, naozaj mi ich je veľmi ľúto.
Keď chcú dospelí na sebe páchať zhovadilosti na chirurgií a neviem kde všade možne..no budiš, mali šancu a čas rozmýšľať čo a ako.
|
|
|
| |
true
|
30.03.2023, 10:25 | #15014
|
| |
Slusnost, laska, rovnopravnost.
|
|
| |
true
|
30.03.2023, 10:25 | #15015
|
| |
Tolerancia a rešpekt
|
|
| |
true
|
30.03.2023, 10:26 | #15016
|
| |
No v realite mutanti, idioti
|
|
| |
true
|
30.03.2023, 10:27 | #15017
|
| |
Na Slovensku je to rovnake, ked ste videli video Livie, je to tam
Video Link YouTube video
|
|
|
true
|
30.03.2023, 10:20 | #5280
|
|
vojak VSU pochopil ze ich Alzak pouziva ako maso.
|
|
| |
true
|
30.03.2023, 10:21 | #15012
|
| |
Realita pre slniečka
|
|
|
|
true
|
30.03.2023, 10:19 | #5279
|
Minister financií Ukrajiny Sergej Marčenko:
Kyjev minie 130 miliárd hrivien (3,28 miliardy eur) mesačne na vojenské operácie.
Vlastné mesačné príjmy Ukrajiny do štátneho rozpočtu pritom dosahujú len asi 80 miliárd hrivien.
Tieto čísla dokonale ukazujú, že Ukrajina sa stala akousi organizáciou žoldnierov, ktorí bojujú o západné peniaze. Krajina zarobí menej peňazí, ako minie na armádu, navyše 80 miliárd im nestačí ani na vyplácanie miezd a dôchodkov ľuďom.
Navyše tento rok zostane Ukrajina bez poľnohospodárskych zásob, keďže sezóna sejby nebude úplne ukončená kvôli nedostatku ľudí a 10-násobnému zdraženiu hnojív a iných komponentov, ktoré sú nevyhnutné pre tento sektor.
Link
https://www.rbc.ua/ukr/news/marchenko-nazvav-misyachnu-sumu-vidatkiv-1680079699.html,
|
|
|
|
majka
|
30.03.2023, 05:40 | #5278
|
|
"Viac ako 200 ukrajinských športovkýň a atlétov zabitých v dôsledku ruskej agresie a spoluúčasti Bieloruska. Desiatky športových zariadení zničené. Diktatúry Ruska a Bieloruska popierajúce olympijské hodnoty, ale... MOV stále hľadá cestu pre športovcov ???????? ???????? zúčastňovať sa športových podujatí. Morálna korupcia športových orgánov je neúnosná,“
|
|
| |
true
|
30.03.2023, 09:25 | #15002
|
| |
rozum zvíťazil
|
|
|
|
|
ball8
|
29.03.2023, 20:53 | #5277
|
Tu máte, schvaľovači ruSSkého sveta. Kebyže ste Ukrajinci, toto by robili vašim deťom: Link na príspevok na doméne X.com
Už chápete, prečo ste dezoláti?
|
|
| |
true
|
29.03.2023, 22:28 | #14988
|
| |
Zaslepení Nácek
|
|
| |
true
|
29.03.2023, 22:29 | #14989
|
| |
To čo robili ukrofašisti Rusom ti nevadilo
|
|
| |
ball8
|
29.03.2023, 23:01 | #14991
|
| |
O akých ukrofašistoch rozprávaš stále? Pokiaľ viem, v posledných voľbách sa na Ukrajine ani jedna radikálna strana nedostala do parlamentu (u nás naposledy 7,97%). Fakt nevieš pochopiť čísla a fakty? Si pribrzdený, alebo ťa niekto búcha každý večer pred spaním kladivom po hlave? Alebo nebodaj oboje? Ani by som sa nečudoval. ruSSká háveď pekne nech odíde a môžu začať s nimi súdne procesy. Ak sa zastávaš toho, čo robia, si obyčajný potkan, krysa, šváb, háveď. Mali by ti zobrať inak volebné právo, lebo si ho nezaslúžiš. Ty musíš svojou existenciou otravovať aj predavačky v obchode. Keďže si sa ale postavil v tejto reakcii proti môjmu statusu, tak mi z toho vychádza jediné - schvaľuješ, čo tie zvery (áno, tvrdé y, nie sú to ľudia) robia. Si ozaj človek, z ktorého by sa dogrcal hádam každý Fuj true, fuj, fuj, fuj. Ako dokážeš pokojne spať? Nie je ti zo samého seba zle?
|
|
| |
Redbul
|
29.03.2023, 23:12 | #14993
|
| |
true:Na tvojom mieste by som sa tiez nato tu vykaslal nieco tu pisat.Napises svoj nazor a hned tu mas takeho to zaslepeneho cloveka,ktory vidi svet len jednym pohladom.Bude tu moralizovat,urazat Rusov a bla bla.Nech sa ten chudacik pozrie na USA- vojenske zverstva.Mimochodom,Rusko chcelo pomoct tymto detom.Proste to tam bombarduju,tak ich nechceli po zabijat.Uplne jednoduche.Vysral by som uplne na celu tuto stranku.
|
|
| |
Redbul
|
29.03.2023, 23:15 | #14994
|
| |
Budu len poucovat a pisat svoju pravda.Kde vobec zobrali moralne pravo takto jednorazovo,zaslepene reagovat.A konkretne tento ball 8 je uplny debil.
|
|
| |
Redbul
|
29.03.2023, 23:17 | #14995
|
| |
Pozri sa ,ako ta hnusne urazil,len zato,ze mas iny nazor.To je cisty zakomplexovany debil.
|
|
| |
Redbul
|
29.03.2023, 23:20 | #14996
|
| |
uplne mi pri tomto debilovi, ked ho musim citat aj gramatika vypadla
*pravdu
jednosmerne ,zaslepene reagovat.
|
|
| |
Redbul
|
29.03.2023, 23:34 | #14997
|
| |
Aj keby mal pravdu,tak mu nemozes z principu uznat pravdu.To je zfanatizovany blazon
|
|
| |
Redbul
|
29.03.2023, 23:45 | #14998
|
| |
Evidetne nechce komunikovat, ale len urazat.Cize na takychto ludi,clovek musi pouzit proti zbran.Poslat ho jednoducho do pixi.Lebo takyto clovek,by len niekomu znicil nervy.Keby bol aspon trochu objektivny ,tak mu clovek nieco uzna.Ale s tymto clovekom,ako je ten ball 8 sa neda komunikovat slusne.
|
|
| |
Redbul
|
29.03.2023, 23:49 | #14999
|
| |
Uz to ani nechem opravovat.Uplne ma takyto jedinec vyviedol z miery.To je sialenstvo,tato diskusia.Definitivne tu koncim.Taky clovek by ta normalne dostal na psychiatriu.
|
|
| |
ball8
|
30.03.2023, 00:00 | #15000
|
| |
     
|
|
| |
matejo
|
30.03.2023, 06:25 | #15001
|
| |
ty končíš 2x denne 7 dni v týždni...    a tie tvoje príspevky ked sám so sebou rozprávaš je na vyšetrenie
|
|
| |
true
|
30.03.2023, 09:28 | #15004
|
| |
nick Redbul: abytocne tolko vela pises
|
|
| |
true
|
30.03.2023, 09:28 | #15005
|
| |
zbytocne
|
|
| |
true
|
30.03.2023, 09:29 | #15006
|
| |
inak mna neurazil, mna Nacek nemoze urazit
|
|
| |
true
|
30.03.2023, 09:29 | #15007
|
| |
ja tu vacsinou davam realitu, fakty, udaje pre nich - pre osvietenie
|
|
| |
ball8
|
30.03.2023, 09:34 | #15008
|
| |
     realitu, fakty       toto už je psychická porucha true, máme bezplatné zdravotníctvo, vyhľadaj pomoc
|
|
| |
true
|
30.03.2023, 10:04 | #15009
|
| |
bezplatne? na to mozes zabudnut
|
|
| |
ball8
|
30.03.2023, 10:09 | #15010
|
| |
Áno, bezplatné.
|
|
| |
true
|
30.03.2023, 11:06 | #15021
|
| |
tak neviem preco som vcera u zubara nechal 75eur
|
|
| |
true
|
30.03.2023, 11:06 | #15022
|
| |
asi ma ojebali - idem ich pytat nazad a poviem ze ty si napisal
|
|
| |
ball8
|
30.03.2023, 11:14 | #15023
|
| |
Bezplatné zdravotníctvo neznamená, že máš zadarmo akýkoľvek zdravotnícky úkon.
|
|
| |
true
|
30.03.2023, 12:36 | #15024
|
| |
a sme doma - ziadne bezplatne nemame - len zaklad je bezplatny
|
|
| |
ball8
|
30.03.2023, 14:04 | #15028
|
| |
A čo je na tom nepochopiteľné? Či má byť všetko zadarmo? Či ako si to predstavuješ? Mal by so sa prihlásiť na nejaký kurz - základy ekonómie, mikro a makro ekonómia. Do USA s tebou, kde by si pochopil, čo to je, keď nemáš bezplatné zdravotníctvo.
|
|
|
ball8
|
29.03.2023, 20:48 | #5276
|
Centrálna banka Ruska vykázala rekordnú stratu 722 miliárd rubľov
Ruská centrálna banka, ktorá bola zasiahnutá sankciami, bola zbavená polovice rezerv a odrezaná od transakcií so svetovými menami, ukončila rok 2022 s rekordnou stratou vo svojej histórii.
Centrálna banka stratila za rok 721,7 miliardy rubľov (viac ako 9,3 miliardy dolárov), čo je 27-krát viac ako rok predtým, podľa jej výročnej správy, ktorá bola predtým zaslaná Štátnej dume.
Link na príspevok na doméne X.com
|
|
| |
true
|
29.03.2023, 22:30 | #14990
|
| |
Teraz daj straty baniek mimo Ruska
|
|
|
|
true
|
29.03.2023, 19:13 | #5275
|
|
Čo dosiahol MOV? Nespokojní sú všetci. My aj naši hejteri, vraví Ruska
|
|
| |
true
|
29.03.2023, 19:13 | #14982
|
| |
realita
|
|
|
| |
true
|
29.03.2023, 19:12 | #14981
|
| |
Detto sankcie. EÚ uvaluje, USA obchod stúpa - hovorí sa tomu inteligentné vedenie EU
|
|
| |
petert22
|
29.03.2023, 19:56 | #14983
|
| |
Aj USA hráči hraju v KHL
|
|
| |
petert22
|
29.03.2023, 20:02 | #14984
|
| |
Resp aj v nasej lige hrsju Rusi
|
|
| |
true
|
29.03.2023, 20:48 | #14987
|
| |
Takže si našiel logiku zákazu ?
|
|
|
true
|
29.03.2023, 19:09 | #5273
|
Medzitým sa vo Francúzsku konajú priateľské zápasy...
|
|
| |
true
|
29.03.2023, 19:09 | #14979
|
| |
policajti versus hasiči
|
|
|
|
true
|
29.03.2023, 19:07 | #5272
|
LGBT organizácie nechcú zverejnenie manifestu. Streľba v USA otvára otázku, či transhnutie nemá problém s násilím
Citát: "Typickým príkladom agresívnej rétoriky zo strany transprostredia je aj takzvaný „Deň pomsty“. To je podujatie, ktoré sa má odohrať na prelome marca a apríla a ktoré organizuje Antifa a transaktivisti. Jeho vyvrcholením má byť stretnutie vo Washingtone pred budovou Najvyššieho súdu.
Okrem samotnej agresívnej rétoriky voči názorovým oponentom je na celej akcii zarážajúce, že jeho sprievodné podujatia majú za cieľ vyzbierať peniaze na výcvik v používaní strelných zbraní."
link: https://standard.sk/338241/lgbt-organizacie-nechcu-zverejnenie-manifestu-strelba-v-usa-otvara-otazku...
|
|
|
|
true
|
29.03.2023, 19:03 | #5271
|
ROZHOVOR s gen.v.v. Ing. Ivan ŠEVČÍK o prezidentovi Policajného zboru Hamranovi, navýšení počtu príslušníkov Policajného zboru, o konferencii v Davose, o význame zmluvy o Trojmorí a Bukurešťskej deviatky.
link: Link YouTube video
|
|
| |
true
|
29.03.2023, 19:03 | #14977
|
| |
pekný rozhovor
|
|
|
| |
true
|
29.03.2023, 18:51 | #14975
|
| |
keby prisli, slniecka by spustili lynč cez mainstream
|
|