Diskusia

POLITICKÉ KYDY A SRAČKY SEM :)



<< < 439 | 440 | 441 | 442 | 443 | 444 | 445 | 446 | 447 | 448 > >>

true 06.02.2023, 21:58 | #3717
PRED 20 ROKMI OKLAMALI CELÝ SVET

**16 Náš najdôležitejší a najlepší spojenec USA pred 20 rokmi v príhovore v UN presvedčili svet o údajných zbraniach hromadného ničenia v Iraku
**16 Následkom tohto klamstva zomrelo podľa odhadov viac ako 1 MILIÓN Iračanov v rozmedzí 5 rokov brutálnej vojny založenej na klamstve
⛔️ Jediné zbrane hromadného ničenia nájdené v Iraku boli zlato

DNES ALE MILUJÚ Ukrajinu

**16 Tá istá krajina, ktorá zabila stotisíce ľudí kvôli klamstvu, chamtivosti a ich pohodliu dnes zrazu morálne miluje iné národy pod útokom
**16 Túto rozprávku o láske si vlajočkári opakujú ignorujúc tie najzákladnejšie elementárne fakty, ktoré poukazujú na ich dvojité štandardy

Som veľmi zvedaví, koľko médií si dnes pripomenie tento príhovor **14

foto https://scontent.fksc1-1.fna.fbcdn.net/v/t39 .30808-6/329545414_6103923152991647_5115668695824717236_n.jpg?_nc_cat= 103&ccb=1-7&_nc_sid=8bfeb9&_nc_ohc=4mQIoYuizhcAX8hPE7-&_nc_ht=scontent .fksc1-1.fna&oh=00_AfDQI9_jY-GzRRQ1dW4BeBVY9lZa8d2eHcQ47Njod6nANw&oe=6 3E568BF
true 06.02.2023, 21:43 | #3716
Sledujete tie videá ako chlapov z Okrojiny odchytávajú na uliciach ako potkany?

**16 Mobilizácia na ???????? prebieha presne podľa plánov
**16 Iba sa zistilo, že vôľa vlajočkárov bojovať proti Rusku je väčšia ako samotná vôľa
  Markuss 06.02.2023, 21:51 | #10438
  Nová doba. Permanentná mobilizácia
Peremoga!
  Quake 06.02.2023, 21:52 | #10439
  No čo ty ruská vcelička, vsak kukni, jak Rusi cvičia malé deti, jak verbujú ženy, väzňov, starcov, jak tam chlapci utekajú pred mobilizáciou. UKRAJINA **21
  Quake 06.02.2023, 21:53 | #10441
  https://twitter.com/NOELreports/status/16223 12524954615809?t=EOM4UCtQ1Ws-jqlW6RU5Cw&s=19
  ball8 06.02.2023, 21:54 | #10442
  Ukrajina sa bráni. ruSSko posiela na Ukrajinu zločincov z väzenia s vytetovanými nacistickými symbolmi. Hmmm, vaša denacifikácia je veľmi srandovný pojem.
  true 06.02.2023, 21:58 | #10443
  Sláma u Kravína **16
  Quake 06.02.2023, 22:00 | #10445
  Už nie sú argumenty čo, ty malý nácek? Fašistické Rusko prehrá rovnako ako prehralo fašistické Nemecko. Len vydrž **03
  Markuss 06.02.2023, 22:10 | #10447
  Vyzerá, že vyhrávajú. Každý deň. Peremoga. Aj dnes, aj zajtra. Krôčik, po krôčiku. Posúvajú sa.
To budú cifry
  true 06.02.2023, 22:11 | #10448
  aké argumenty?
  true 06.02.2023, 22:11 | #10449
  realita: do posledného Ukrajinca, tak to bude **16**16**16
  true 06.02.2023, 22:11 | #10450
  a šašo bude chodiť po konferenciách a žobrať peniaze a zbrane
  Markuss 06.02.2023, 22:13 | #10451
  https://www.ta3.com/clanok/258345/rusi-ovlad li-cast-bachmutu-situacia-je-tazka-pripustil-ukrajinsky-velite
  Quake 06.02.2023, 22:15 | #10453
  Ukrajinu podporuje celý demokratický svet. Rusko podporuje Severná Kórea a Irán a za gule ich drží Čína a India. Hej hej... **02
  true 06.02.2023, 22:17 | #10454
  Quake veď dobre ale aj to stačí aby ten celý demokratický svet čo podporuje ukrobanderovskýchnacistov kľakol na kolená
  true 06.02.2023, 22:18 | #10455
  minimálne vojensky to tak bude a uvidíme ako ekonomicky - ako to Rusko ustojí s ich nerastným bohatstvom
  ball8 06.02.2023, 22:36 | #10467
  true: Keby došlo k vojenskému konfliktu a ani jedna strana by nemala k dispozícii jadrové zbrane, tak do týždňa armáda NATO pochoduje po červenom námestí. Jediná záchrana nacistického ruSSka je tá, že sa môžu vyhrážať svet použitím jadrových zbraní. Druhá najsilnejšie armáda, pritom je druhá na Ukrajine **08
  Markuss 06.02.2023, 22:41 | #10470
  Nech ju podporuje aj sám Ježiš. Všetko má svoju cenu.
Stávky sú vysoké, vyckajte ešte, z čísel sa po vojne budú panenky otáčať.
Bachmut do troch dní. Tak jak Soledar. Len tam pošli desiatky tisíc... Ale kľudne spoza svojich klávesníc ignorujte trebárs aj ukrajinské telegramy
  ball8 06.02.2023, 22:45 | #10472
  Markuss: Jak že Bakhmut za 3 dni? Však sa ho ruSSi snažia dobyť už cca 5 mesiacov **02
  Quake 06.02.2023, 22:54 | #10477
  V druhej svetovej stratilo ľudstvo 4% svojej populácie. Pričom agresor nacistické Nemecko stratilo cca 10% svojho obyvateľstva, viac obetí mali Rusi, Poliaci či Litva. Obete budú vysoké na oboch stranách, dôležité je, aby neboli zbytočné. Ak Rusko uspeje na Ukrajine, ďalšie je Moldavsko a pobaltské krajiny. Však Putin si to takto vysníval - come back USSR
  Markuss 07.02.2023, 09:08 | #10482
  od teraz do troch dní. keby si sa netrtkal po twitteri, a pozeral napr. ukro-telegramy, zistis, ze su tam tri línie betónových bunkrov. To sú tie, ktoré budovali 8 rokov.
preto to tak trvá.
a hlúposti napr. ze Poliaci su na rade, no to nepotrebuje komentár**01
slaven 06.02.2023, 21:21 | #3715
No yoo...
Link FB príspevok
  ball8 06.02.2023, 21:38 | #10430
  To bude príspevok niekoho, kto si ma zablokoval **08**02
  slaven 06.02.2023, 21:45 | #10432
  https://prnt.sc/5B5E5oG4jamr
  ball8 06.02.2023, 21:53 | #10440
  K tomu statusu len toľko, že inflácia stúpne cca každý 7-10 rokov **08 Jeden ekonomický fakt, inflácia je dobrá, pokiaľ je samozrejme kontrolovaná a drží sa na úrovni 2-3%.
Quake 06.02.2023, 21:18 | #3714
https://prnt.sc/mZbZc7o6cv60

No a už klasicky - aktualizované ruské straty. Jatky. Mlynček. Sekanica. Však namobilizujeme ďalších. A ďalších. A ďalších....Perpetuum mobile **08
  slaven 06.02.2023, 21:23 | #10427
  Namiesto tých ničím nepodloženými číslami si radšej prečítaj niečo o Nórsku... #3688
  Quake 06.02.2023, 21:37 | #10429
  To sú podložené a overiteľné straty - neoficiálne sú ešte vyššie.
K tomu Nórsku - nevidím a nečítam tam nič katastrofické, sú tam popísané možné problémy, ale nič také, čo sa nedá vyriešiť. Trend je jasný. **03
  majka 06.02.2023, 21:46 | #10433
  Nórsko plánuje poskytnúť Ukrajine pomoc vo výške 7 miliárd dolárov počas piatich rokov. Najväčší program pomoci, aký kedy Nórsko zorganizovalo, bude financovať vojenské potreby a humanitárnu pomoc, uviedol nórsky premiér Jonas Gahr Stoere.
https://euromaidanpress.com/2023/02/06/norwa y-plans-to-provide-7-bln-in-aid-to-ukraine-over-five-years/?swcfpc=1
  slaven 06.02.2023, 21:50 | #10435
  a trend sa nevie zmenit? moj clanok je o tom ...
alebo ten trend v Nemecku? **01
https://www.autoforum.cz/predstaveni/prodeje -elektromobilu-v-nemecku-se-propadly-o-83-procent-je-to-zacatek-konce- ktery-vestili-analytici/
  Quake 06.02.2023, 21:59 | #10444
  Samozrejme, že trend sa môže zmeniť. Ale načo by investovali automobilky miliardy do vývoja, ak by to bola stratená vízia? Dnes bola v rádiu debata so šéfmi slovenských automobiliek a každý prezentoval plány s elektromobilmi. A to sme jedna z najhorších krajín v počte elektromobilov.
  slaven 06.02.2023, 22:15 | #10452
  chyby sa robia, robili aj budú robiť a vsadiť VŠETKO na elektrickú kartu je jedna ďalšia chyba - verme že sa to zmení a automobilový svet sa spamätá a tento elektro debilizmus sa zastaví

keď nie - o pár rokov automobilky z Číny zožerú zaživa tie z EU, pamätaj na moje slová
  ball8 06.02.2023, 22:39 | #10468
  slaven: Pri súčasnej spotrebe palív je šanca, že zásoby sú možno tak na 100-200 rokov. Čo potom? Investovať do zmeny treba už teraz.
Quake 06.02.2023, 21:15 | #3713
https://twitter.com/EuromaidanPress/status/1 622460577917415424?t=gvJ4HEQhrYabxm-MAwvkNQ&s=19

No a takto sa ničia ruské tanky. Spolu už 3231. Ukrajina **26
  ball8 06.02.2023, 21:37 | #10428
  BMP-1 sa asi neradí k tankom, či? Ale nič to nemení na tom, že to je krásne, len tak ďalej. Treba ich oslabiť na ďalších 15 rokov.
  majka 06.02.2023, 21:51 | #10437
  Pri Vugledare v Doneckej oblasti boli zničené/poškodené tri ruské tanky – zrejme prejdením protitankových mín.
https://twitter.com/UAWeapons/status/1622633 889314250752
Na konci tretieho videa vidno, že pre pešiakov sú hrozbou nielen nepriateľské strely, ale aj vlastná ťažká technika, ktorá v panike pod obstreľovaním prejde cez vlastných. Rusi len tu stratili takmer polovicu techniky mechanizovanej roty a neznámy počet pešiakov.
https://twitter.com/TheDeadDistrict/status/1 621819971377500160?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm% 5E1621819971377500160%7Ctwgr%5E25d6614ac02a95792f55db184cc9db9e0defa92 b%7Ctwcon%5Es1_&ref_url=https%3A%2F%2Fdennikn.sk%2F3226061%2Fvyvoj-boj ov-347-den-bachmut-je-na-tom-zle-ale-pri-vuhledare-rusi-narazili-na-mu r%2F
  peto10 06.02.2023, 22:27 | #10460
  chyba ti tam utekajuci horiaci mobik https://twitter.com/bayraktar_1love/status/1 622632497723985920
Quake 06.02.2023, 21:10 | #3712
https://twitter.com/NOELreports/status/16223 05378191949826?t=rywfAAHslhrU1hqDMTGTFg&s=19

Ukrajinský Counter Strike. Ďalší ruskí zmrdí mínus. **12
Quake 06.02.2023, 21:07 | #3711
https://twitter.com/NOELreports/status/16225 26859698208768?t=ST0ujoHKoDc9nStfMI5CQA&s=19

60 amerických vozidiel Bradley. Ready. Ukrajina **21 USA **21 Takto sa to robí...
Quake 06.02.2023, 21:04 | #3710
https://twitter.com/NOELreports/status/16223 12524954615809?t=nma1qolHvl6fZmsJpWKpEw&s=19

Výsledok chorej ruskej propagandy. Putlerjugend **09
Quake 06.02.2023, 20:57 | #3709
https://spravy.pravda.sk/svet/clanok/656124- blaszczak-polsko-buduje-najsilnejsiu-armadu-v-europe/

A čo na to milovaný Vladimir Vladimirovic? **02
  Quake 06.02.2023, 21:00 | #10426
  Fašizmus nezvíťazil v 1939 a nezvíťazí ani teraz. Fašistické Rusko vedie vojnu, ktorú nemôže nikdy vyhrať. Aj Hitler si myslel, že je neporaziteľný... Ukrajina **21
  ball8 06.02.2023, 21:39 | #10431
  Všetci čakáme, kedy Putler zoberie zodpovednosť do vlastných rúk a zastrelí sa v bunkri **21
  Quake 06.02.2023, 21:47 | #10434
  Keby sa aj hneď teraz odstrelil, príde niekto iný, možno ešte horší. Tých ultranacionalistov podporujúcich návrat ZSSR a vojnu je tam toľko, že sa eše budú biť medzi sebou o post šéfa Kremľa. Medvedev, Patrušev, Kirijenko, Lavrov, atď...
  ball8 06.02.2023, 21:51 | #10436
  Tiež pravda. Ale niekde treba začať. Možno by sa k nemu jeho súdruhovia pridali. **08
true 06.02.2023, 20:33 | #3708
Počet zatknutí za príspevky na sociálnych sieťach v Rusku a Spojenom kráľovstve

foto https://i.postimg.cc/Bn5VkhDb/photo-2023-02- 06-20-33-00.jpg
Markuss 06.02.2023, 19:40 | #3707
Takto prosím fungujú naši žurnalisti...

https://hnonline.sk/finweb/ekonomika/9606560 6-europa-pri-energiach-meni-kurz-no-slovensko-ide-proti-prudu-nadejne- zdroje-krachuju

Tak pohľadávky majú, nie záväzky. Na strednej škole, prvý ročník účtovníctvo, nedostatočná!
StanoDianiska 06.02.2023, 18:56 | #3706
https://www.youtube.com/watch?v=x4H5lL7j3Vg

Smer nám vyhráva prieskumy, tak táto pesnička sa teraz hodí.
  Markuss 06.02.2023, 19:10 | #10409
  Tlak vytvára protitlak
  true 06.02.2023, 19:57 | #10419
  už Vám slniečka nič nepomôže - tí zmrdi budú do septembra a potom končíte **16**16**16
  ball8 06.02.2023, 23:37 | #10479
  true: Pevne veríme, že náš národ nie je plný dezolátov, ako si ty a demokracia vyhrá. **22
Redbul 06.02.2023, 18:40 | #3705
Este aj v roku 2016 to bola stale krasna zena**21**03 https://www.youtube.com/watch?v=9APhlGvzkfw< /a>
ball8 06.02.2023, 18:38 | #3704
https://twitter.com/KyivPost/status/16226255 45316859912

Americký General Dynamics môže vyrábať tanky Abrams pre Ukrajinu, informoval Financial Times.

Spoločnosť dokáže vyrobiť približne 12 tankov za mesiac a momentálne čaká na rozhodnutie, či má uprednostniť objednávky z Ukrajiny.
true 06.02.2023, 17:55 | #3703
Ta3 vycenzurovala vlastne video aj clanok s Jeffrey Sachsom ktory mal nepohodlny nazor https://www.ta3.com/tag/333569/jeffrey-sachs

foto https://i.postimg.cc/4yzWff4R/photo-2023-02- 06-17-55-33.jpg
  Balaam 06.02.2023, 18:02 | #10386
  Vážne vyhľadaj pomoc...
  Balaam 06.02.2023, 18:03 | #10387
  Očividne sa niečo deje lebo frekvencia tých sraciek je zúfalá....
  true 06.02.2023, 18:20 | #10396
  Prečo mám vyhľadať pomoc?
  true 06.02.2023, 18:20 | #10397
  pretože TA3 zmazala nepohodlný článok?
  true 06.02.2023, 18:20 | #10398
  nevidím do tvojho mozgu ale je to zaujímavé
  Balaam 06.02.2023, 18:45 | #10407
  Frekvencia sraciek co postujes každý deň ty slniečko...
  Markuss 06.02.2023, 19:11 | #10410
  Netreba každý príspevok komentovať a budeš aj ty v pohode
  Balaam 06.02.2023, 19:35 | #10412
  Ja som úplne v kľude... Ďakujem za starosť tatino**04
  true 06.02.2023, 19:54 | #10416
  si v kľude? no nevyzeráš tak
  true 06.02.2023, 19:54 | #10417
  mám pocit že u slniečok nejaká nervozitka začala byť?
  true 06.02.2023, 19:55 | #10418
  tu je to video z Ta3 - podarilo sa mi ho získať - https://ulozto.cz/tamhle/GpgGU2bdqdVK#!ZJHkB GR2ZwuvBQSyMQN0ZGV0ZwD1MxgJMURmDmyVpaW6K2EwMD==
  Balaam 06.02.2023, 19:58 | #10421
  Presne tak odhalil si pravdu **04 môžeš si zapísať do denníčka **01
  true 06.02.2023, 20:31 | #10423
  "Za takmer rok od napadnutia Ukrajiny Ruskom sme svedkami masívnej pomoci Ukrajine od štátov západného sveta. Na jednej strane existujú úvahy, že sila zbraní Ukrajine zabezpečí silnú pozíciu pri rokovaniach. Na strane druhej sa objavujú varovania, že čím dlhšie sa vojna bude naťahovať, tým vyššie je riziko eskalácie, ktorá povedie k otvorenému konfliktu Ruska a NATO. Má niektorá zo strán konfliktu šancu vyhrať? Existuje mierové riešenie? O tejto téme sme v relácii Tak takto?! hovorili s ekonómom Jeffreym Sachsom."
true 06.02.2023, 17:47 | #3702
Fico súhlasím **16**16**16

video, výzva **16**16**16

https://ulozto.cz/tamhle/cI9XAnnC7Qux#!ZJIwM QR1MGuxLwNjZQSzMQN2L2L2rUIEA3DmYayPM0AaZwWv
  ball8 06.02.2023, 17:59 | #10384
  Bože to je kus chuja ten Robert. Keď mu niekto bude rozbíjať chalupu, som zvedavý, či by sa nebránil.
Keď povie, že ďalšou etapou by malo byť poslanie vojakov NATO, tak je to čistý imbecil, ktorý len vyvoláva v spoločnosti rozruch a robí si tým predvolebnú kampaň v kategórii spodina národa (menej inteligentní ľudia, ktorí majú pocit, že sú inteligentní). Kade chodí, tam hanbu robí tento človek, všetci zahraniční partneri ho kritizujú a vysmievajú sa mu. Dúfam, že NAKA pracuje na plné obrátky a odhalia tie jeho mafiánske praktiky pomocou kopy dôkazov.
  true 06.02.2023, 19:57 | #10420
  NAKA môže ísť do piče - už o chvíľu
  Balaam 06.02.2023, 20:00 | #10422
  Ale Kalinakovi psy do piče? Ty sa ešte zídu a posilnia na tu správnu vec**04
  true 06.02.2023, 20:37 | #10424
  Kalinak je pravnika tychto kokotkov da do vrecka
  Balaam 06.02.2023, 20:44 | #10425
  Ty inteligent, NAKA nie je súd aby ich schoval Kalinak do vačku. Tých "kokotkov" stvoril on ako minister vnútra spolu s Gašparom ako policajným prezidentom za vlády Smeru... Aspoň vidieť čo si zač, totálna absencia mozgu, myslenia... Slniečko...
RUTY 06.02.2023, 17:35 | #3701
Či boha tak tu je iný bananistan od 12 som na pohotovosti v PP a ešte nie sme vybavení, to je sila toto, hej treba ich ešte viac odmeniť zo štátu **14
  Markuss 06.02.2023, 19:09 | #10408
  Proreformná, najlepšia #vDemisii
  RUTY 06.02.2023, 19:46 | #10414
  7 hodín, nový rekord do piče a zase za to môže Putler **14
true 06.02.2023, 17:12 | #3700
Banderovské svine a aj na tomto webe ich pár ľudí podporuje
pičutka na hrade tiež **14**14**14

foto https://i.postimg.cc/x19LDTVS/photo-2023-02- 06-17-09-56.jpg
  true 06.02.2023, 17:13 | #10371
  Blatnica ma skveleho starostu a patriota v jednej osobe.
  true 06.02.2023, 17:18 | #10372
  Vo Varíne tiež sa niečo dialo. Banda BanderovskoUkrajinskoFašistická vraždila ľudí ešte 2 roky po vojne...!!! **14**14**14

foto https://i.postimg.cc/N0BtkSXD/photo-2023-02- 06-17-10-04.jpg
  Redbul 06.02.2023, 17:18 | #10373
  Iróniou je,že na Ukrajine sú Banderovci stále veľkou časťou považovaní za hodinou.Ak sa nájde vo svete štát ktorý nevyplnienil úplne nacizmus,tak je to Ukrajina.Putin to tam ale chvalabohu rieši.
  Redbul 06.02.2023, 17:18 | #10374
  hrdinov*
  Redbul 06.02.2023, 17:21 | #10375
  Banderovci predviedli najbrutalnejsu krutosť.To nemci o proti tomu boli amatéri.
  true 06.02.2023, 17:28 | #10376
  áno a smutné je že majú podporu aj na Slovensku - aj na najvyšších miestach
  Redbul 06.02.2023, 17:30 | #10377
  To bol des ,ako oni zabijali ludi.Brutalne nieco**27.
  true 06.02.2023, 17:30 | #10378
  - je to humus a tí ľudia čo toto obhajujú - nechápem že sa vedia doma pozrieť do zrkadla ráno **14**14**14
  Redbul 06.02.2023, 17:34 | #10379
  Ako doplacaju nato bohuzial aj nevini Ukrajinci.Ale ta obnoz Banderovcov bola a je neskutocna haved.Zamna tak.
  Redbul 06.02.2023, 17:42 | #10380
  blbne mi nejak kalvesnica**01Ale dobre.Zamna uz len keby toto mali Rusi vycistit,tak ok.Toto je tam najvacsi problem,ktory samozrejme media hlavneho prudu zlahcuju.
  ball8 06.02.2023, 17:48 | #10381
  Tak znova, uvedieme si fakty.

1. Banderovci boli zatknutí, umiestnení do koncentračných táborov a takmer úplne zničení počas druhej svetovej vojny
2. Nemôžeš ich nazvať priamo ani nacistami/fašistami, lebo bojovali aj proti nemeckým nacistom, aj proti Rusom.
3. Zároveň ich môžeš označiť za nacionalistov (čiže v iných krajinách v podstate ľudia s neonacistickými myšlienkami)
4. Ukrajina je ale špecifická v tom, akú má históriu a tám je tá nacionalistická povaha trošku vyššia, ako nacistická (pozri si ich históriu a ako boli ako národ utlačovaní každú chvíľu, z toho aj vznikol ten nacionalizmus u nich)
5. Nikto neschvaľuje na tomto webe Banderovcov, ale schvaľujeme konanie Ukrajincov brániacich sa ruSSkým náckom/ruSSistom
6. Samotní Poliaci, ktorí boli veľmi zasiahnutí činmi Banderovcov pochopili, že to je minulosť a aj keď im to možno nie je zrovna príjemné vzhľadom na minulosť, veľa podporujú Ukrajinu, lebo vedia, že to je minulosť.
7. Samozrejme sa nájdu aj ľudia, ktorí uznávajú to, čo Banderovci robili. Tu zasa stačí len prirovnanie Slovákov a podporu ĽSNS a Republiky.
8. Zločinci nemôžu byť schvaľovaní, preto aj keď podporujeme Ukrajinu, nepodporujeme tých jedincov, ktoré majú takéto nacionalistické/nacistické myšlienky. Vzhľadom ale k číslam v posledných voľbách vieme, že ani 1 takáto strana sa nedostala do parlamentu (narozdiel od nás, kde máme ĽSNS a pravdepodobne ich po nasledujúcich voľbách vystrieda Republika)
9. Dnešné pomenovanie Banderovci sa používa na ľudí, ktorí obdivujú túto skupinu
10. Som otvorený diskusii
  Redbul 06.02.2023, 17:50 | #10382
  Samozrejme opat napisem,ze mi je luto tej Ukrajiny.Ale taka je realita.Mimo toho,ze roky tam americania dovazali na Ukrajinu zbrane.Rusi to nemohli inak zhodnotit zial.
  Redbul 06.02.2023, 17:57 | #10383
  Samozrejme, ked budeme precitliveli,a zozerieme to mediam,tak nemame z toho dobry pocit.Ja osobne keby som bol tam,a vidim nejaku postihnutu ukrajinsku rodinu vojnou,tak im pomozem.Ale proste ,rusi nemohli inak.Nechce sa mi tu ani pisat,kolko mali nato dovodov.
  ball8 06.02.2023, 18:02 | #10385
  Redbul: Nemali na to ani jeden dôvod. Ak tomu veríš, tak si inteligenčne na tom veľmi biedne. Dúfam, že tvoji susedia si tiež povedia, že majú na to nárok a zbúrajú ti dom.
  Redbul 06.02.2023, 18:03 | #10388
  Pocuj ball,Ty si vsade.Dobre tak si si napisal a ok**01.
  Redbul 06.02.2023, 18:04 | #10389
  Ja tu nepotrebujem viest nejaky politicky argumetacny boj s niekym.Mna tazko presvedcit o inom**03.
  StanoDianiska 06.02.2023, 18:06 | #10390
  http://www.holokaust.sk/pred-79-rokmi-sa-zac ali-deportacie-zidov-zo-slovenska
https://sk.wikipedia.org/wiki/Masaker_v_Krem ni%C4%8Dke

Podľa vašej logiky vlastne kto podporuje Slovensko, podporuje nacisitický režim Tisa? Dali sme si vyvraždiť a vyvraždili desaťtisíce vlastných občanov...
  ball8 06.02.2023, 18:10 | #10391
  Redbul: Nie, vážne dúfam, že príde sused a zbíjačkou ti rozbije dom a ty sa budeš na neho prizerať a povieš mu, že je v práve, lebo mu vadí, že robíš napr. hluk. Zároveň si potom ten tvoj dom prerobí a ostane tam bývať a tebe necha jednu izbu.
  Redbul 06.02.2023, 18:10 | #10392
  Tiso nemal na výber.Co mal robiť.Zachranil aj veľa Slovákov.Tu som v tejto téme neutrálny.
  Redbul 06.02.2023, 18:18 | #10394
  Nemci by nas zrovnali zo zemou za tri dni.To je velmi komplikovana vec.Ten clovek nemal na vyber.Takze takto som doplnil vlastne moj monolog.
  true 06.02.2023, 18:19 | #10395
  Redbul, toto oni nepochopia. Ale krásne argumentuješ **26
  peto10 06.02.2023, 18:23 | #10399
  Tiso bol slovak, slovensky nackovia nam predsa nevadia. **14
  peto10 06.02.2023, 18:23 | #10400
  slovenski*
  Redbul 06.02.2023, 18:24 | #10401
  Ja ho neobhajujem.Ale on nemal na vyber.A to uz necham politickym profikom nech zhodnotia tuto dobu.
  ball8 06.02.2023, 18:27 | #10402
  Redbul: Predstav si, že Tiso mal na výber. Ale zjavne sa držíš hesla, že "môj nácek je lepší ako ten tvoj".
  Redbul 06.02.2023, 18:30 | #10403
  Ball:S tebou sa uz nebavim.Ty si mi chcel zrovnat dom.Kde by som potom byval**03
  StanoDianiska 06.02.2023, 18:32 | #10405
  Vidím, že máte poniektorí naštudovanú históriu od náckov a spol. Klasická fráza "nemal na výber". Naštudujte si lepšie ako ochotne slovenský režim trestal a vyvážal Židov...
  ball8 06.02.2023, 18:34 | #10406
  StanoDianiska: Buď slovenské školstvo fakt moc zlyhalo, že to nedokáže deti naučiť, alebo sú tie deti tak hlúpe, že to nevedia pochopiť. Jedno horšie ako druhé **09
majka 06.02.2023, 16:47 | #3699
Sankcie nefungujú
Rozpočtový deficit RF v januári sa predbežne odhaduje na 1,76 bilióna rubľov. (60% plánu na rok), takýto skok v deficite sa vysvetľuje poklesom príjmov z ropy a zemného plynu a prevyšujúcou mierou výdavkov - Ministerstvo financií Ruskej federácie.

Výdavky federálneho rozpočtu RF v januári vzrástli o 59 % na 3,117 bilióna rubľov. - predbežné hodnotenie ministerstva financií.

Ropné a plynárenské príjmy rozpočtu v januári podľa predbežných údajov klesli o 46% v dôsledku poklesu ceny uralskej ropy a zníženia exportu plynu

Kurz dolára na moskovskej burze stúpol nad 71 rubľov.Euro 76,28
ball8 06.02.2023, 15:46 | #3698
https://www.eurointegration.com.ua/eng/news/ 2023/02/6/7155578/

Poľsko očakáva spoločne riešenie otázky ohľadom dodania stíhačiek na bezpečnostnej konferencii v Mníchove (17.-19. február). Budúci rok by už mohli lietať na F-16, tento tok by im krajiny mohli dodať staré Mig-y, ktoré majú v skladoch. **08
  ball8 06.02.2023, 15:51 | #10363
  *tento rok .. druhá časť komentáru je moje prianie, nie oficiálna správa
  Markuss 06.02.2023, 15:53 | #10365
  A letiská na pristávanie, resp pristávacie plochy sú?
Lebo ak ešte sú, tak za chvíľu nebudú.
To nie sú vrtuľníky
  ball8 06.02.2023, 15:58 | #10366
  Ak sleduješ na Twitteri ukrajinské vzdušné sily, tak ešte aj teraz majú nejaké letectvo, takže asi majú aj kde pristávať. Na takéto účely sa dajú využiť aj diaľnice (aj u nás máme také úseky).
  Markuss 06.02.2023, 16:04 | #10367
  https://www.theguardian.com/world/2023/jan/3 1/us-will-not-supply-f-16-fighter-jets-to-ukraine-says-joe-biden
  Markuss 06.02.2023, 16:08 | #10368
  Ako hovorím. Ak sú, v tom momente budú kalibrovane. Nenadarmo to všetko čo ostalonasťahovali na SVK resp POL hranice.
Na ceste núdzovo pristanes, ale servisovat lietadlo tam nebudeš
  ball8 06.02.2023, 16:55 | #10370
  To hovorili najskôr aj o HIMARS, potom o tankoch a všetko dostali. Verím, že dostanú všetko potrebné na to, aby vyhnali okupantov preč.
  Markuss 06.02.2023, 18:14 | #10393
  Btw počuli sme niečo v poslednej dobe o HIMARS? Čo je s tým? Či jak Bayraktar? Vyšumelo?
  ball8 06.02.2023, 18:31 | #10404
  Markuss: Počuli pár dní dozadu, ale už aj ruSSi sa naučili postupy, ako proti tomu bojovať, účinnosť je už nižšia ako na začiatku. Teraz ale UA dostane muníciu do HIMARSov s dlhším doletom, tak im tam asi zasa vyčmudia pár ruSSký orkov.
  Markuss 06.02.2023, 19:12 | #10411
  Jasné. Písali v N-ku
  Balaam 06.02.2023, 19:46 | #10413
  Himmars a bayraktar fungujú ďalej, nič nebolo počuť ani o Zuzanach... Objednávky hovoria niečo iné...
  peto10 06.02.2023, 19:47 | #10415
  Makiivka bola kedy? Pred mesiacom, skapalo tam stovky orkov (ukrajinci uvadzaju 400 KIA, 300 WIA, rusi potvrdili 90 KIA). Lantrativka o par dni neskor, dalsich 80 KIA. Po tom ako im mesiace nicili sklady municie, tak sa ich konecne naucili umiestnovat mimo dosah HIMARSov.
true 06.02.2023, 15:23 | #3697
Danny, teším sa na večer **26
  true 06.02.2023, 15:23 | #10358
  https://youtu.be/4E8vmOo0C4c
true 06.02.2023, 14:44 | #3696
ach slniečka moje - aké výstižné **26**26**26

https://preview.redd.it/wsh6pcbvsyca1.jpg?wi dth=640&crop=smart&auto=webp&v=enabled&s=72018a2530c961c72bc99796ac59e d828cec77b1
true 06.02.2023, 14:35 | #3695
Zákon na vypínanie médií uviazol. Progresívny poslanec Valášek netušil, o čom sa rozhoduje

Po dlhšom čase prišli z parlamentu dobré správy. Poslanci nepodporili sporný zákon, ktorý by umožnil tajným službám vypínať online médiá. Krátko nato sa ukázalo, že niektorí stúpenci zákona netušia, o čom vlastne je. Napríklad poslanec Valášek z Progresívneho Slovenska.
https://standard.sk/315993/zakon-na-vypinani e-medii-uviazol-progresivny-poslanec-valasek-netusil-o-com-sa-rozhoduj e/
  true 06.02.2023, 14:36 | #10355
  Dobré správy
  true 06.02.2023, 14:38 | #10356
  Progresívny hlupáčik **01
slaven 06.02.2023, 14:12 | #3694
Trefné **26

MÁME VÔBEC VEDENIE ŠTÁTU???
Priatelia, všimli ste si, že na Slovensku je katastrofálna kalamita? Verím, že áno, lebo naši papaláši sa tvária, akoby sa ich to netýkalo. Premiér Heger rieši Fica, minister vnútra Mikulec je „informovaný“ a podľa neho to samosprávy (ktorým pre istotu zobrali peniaze) zvládajú, minister obrany Naď robí propagandu rok starej vojenskej zmluve s USA, predseda parlamentu Boris Kollár možno víkenduje vo svojom rezorte na Donovaloch a hlavná veliteľka ozbrojených síl Čaputová je s partnerom v divadle. Ľudia sú zúfalí, nervózni a rozhnevaní, ale nijaký novinár nepoložil ani len otázku, prečo nikto z predstaviteľov štátu doteraz nebol pod Strečnom, na Orave alebo na diaľnici D1 pri Poprade, prečo sa nikto z najvyšších ústavných činiteľov na vlastné oči nepresvedčil o aktuálnom stave na najhorších miestach kalamity a neuľahčil ľuďom situáciu. A to všetko v čase, keď len v Žilinskom, Banskobystrickom a Trenčianskom kraji zostáva bez elektriny vyše 1100 odberných miest a Východoslovenská distribučná hlási, že pre poruchy spôsobené kalamitou je bez elektriny 14 000 odberných miest. Prezidentka Čaputová po návšteve divadla napísala, že lepšie je Kocúrkovo vidieť ako v ňom žiť. Lenže vďaka takýmto papalášom my žijeme v Kocúrkove už roky. Taký bordel tu ešte nebol, ale keď štát zlyháva aj v základných funkciách pomoci ľuďom v krízových situáciách, keď sa jeho najvyšší predstavitelia tvária, že nešťastie ľudí sa ich netýka, sme v štádiu akútneho rozkladu. Ale hlavne, že si odsúhlasili deväťmesačné predĺženie svojho parazitovania vo vládnych budovách a štátnych bavorákoch, lebo vraj musia pomáhať ľuďom, všakáno... Nuž, ďakujeme, bez vás by sme trpieť nezvládli!
true 06.02.2023, 13:57 | #3693
"Posilnenie spolupráce medzi Čínou a Ruskom predstavuje hrozbu nielen pre Áziu, ale aj pre Európu," povedal generálny tajomník NATO Jens Stoltenberg.
„Skutočnosť, že Rusko a Čína sa zbližujú, ako aj značné čínske investície a nové pokročilé vojenské spôsobilosti len podčiarkujú, že Čína predstavuje hrozbu a výzvu aj pre spojencov v NATO,“ povedal Stoltenberg.
**16 Čína podľa neho stále viac investuje do jadrových zbraní a rakiet dlhého doletu bez toho, aby zabezpečila transparentnosť alebo sa zapojila do zmysluplného dialógu o kontrole jadrových zbraní.
true 06.02.2023, 13:55 | #3692
**16 To, že Ukrajina prehráva môžeš prečítať medzi riadkami aj na úrovni komunikácie našich štátnych inštitúcií
**16 Prízemná emotívna propaganda aby usmernili informačný tok. Nikto si predsa nesmie myslieť, že Ukrajina prehráva. Praktiky, z ktorých nás oni obviňujú praktizujú koordinovane. Zlaté
Markuss 06.02.2023, 13:27 | #3691
inak takto - tu si piseme chujoviny, ale zatial 10.000 obeti zemetrasenia v Turecku. Som zvedavy, ako bude pomáhat svet teraz v tychto momentoch:

https://hnonline.sk/svet/96065407-obete-nici veho-zemetrasenia-rychlo-pribudaju-moze-ich-byt-az-10-tisic-z-turecka- hlasia-dalsie-silne-otrasy
  Markuss 06.02.2023, 13:55 | #10354
  btw, uvidime ako s plynom. Turecko hlási výbuchy plynovodov v dosledku zemetrasenia.
#TurkishStream
  ball8 06.02.2023, 15:36 | #10360
  Plynu by sa to ževraj dotknúť nemalo. Strašné ale, snáď to nebude pokračovať.
  majka 06.02.2023, 16:51 | #10369
  Dočasne poverený predseda vlády Heger popoludní informoval, že Slovensko sa zapojí do pomoci Turecku po ničivom zemetrasení. Do krajiny pocestuje desať slovenských hasičov a päť horských záchranárov so psami.

"Vyslané zložky majú rozsiahle skúsenosti s pátracou a záchranárskou činnosťou. Na kvalitatívne svetovej úrovni sú aj psy, špeciálne trénované napríklad aj na vyhľadávanie zavalených osôb v ruinách," povedal dočasne poverený minister vnútra Mikulec. Ako dodal, podobné krízové situácie, hoci sa dejú ďaleko od Slovenska, preverujú akcieschopnosť a koordináciu zložiek ministerstva vnútra, čo zvyšuje ich odbornosť a pripravenosť na prípadné zásahy aj na našom území.
Sýrii a Turecku pomôžu pri odstraňovaní dôsledkov ničivého zemetrasenia aj Izrael a Grécko. Sýria požiadala o pomoc Izrael, ktorý prosbe vyhovie, a Turecku pomôže aj Grécko. Ide o zriedkavú spoluprácu medzi znepriatelenými krajinami.

Čítajte viac: https://www.sme.sk/minuta/23128410/caputova- ocenila-slovensku-pomoc-turecku
Markuss 06.02.2023, 13:03 | #3690
no agresivny Domino bol uzemenený... asi by mal chalan popracovat na psychike, uz sa aj pred súd musel kvoli svojim uletom postavit....

https://sportweb.pravda.sk/hokej/ostatne/cla nok/656075-utok-haseka-neostal-bez-odozvy-sef-nhl-bettman-cecha-schlad il/?utm_source=pravda&utm_medium=hp-box&utm_campaign=shp_9clanok_box
  Markuss 06.02.2023, 13:04 | #10348
  „Nemyslím si, že hovorí za českú vládu, ani za český ľud. Ale má právo na svoj názor, s ktorým mimochodom nesúhlasím,“ napísal Bettman.
  Markuss 06.02.2023, 13:05 | #10349
  na pripomenutie... https://www.idnes.cz/hokej/nhl/policie-navrh la-obzalovat-haska.A030725_115946_nhl_jam
  slaven 06.02.2023, 13:12 | #10351
  Šašek Hašek
väčšine ľudi v ČR je na smiech, no čo už, ale ten chlapík mu to pekne napísal, každý môže mať svoj názor.
peto10 06.02.2023, 12:29 | #3689
https://mobile.twitter.com/nexta_tv/status/1 622536798244073473
Ruský nacek dostal vyznamenanie za denacifikaciu. To nevymyslis...
slaven 06.02.2023, 11:37 | #3688
jeden cerstvy clanok, kusok cisiel z EU k tomuto: #3648
https://www.autoforum.cz/predstaveni/prodeje -elektromobilu-v-nemecku-se-propadly-o-83-procent-je-to-zacatek-konce- ktery-vestili-analytici/
  slaven 06.02.2023, 11:38 | #10332
  a Kvejku, jeden pekny clanok o tom Tebe spomenutom Norsku - ako, preco A ZA KOLKO, len pre pochopenie vyvoja a tak ...
https://mezha.media/en/2023/01/05/79-of-cars -bought-in-norway-in-2022-are-electric-but-the-trend-may-change/
  StanoDianiska 06.02.2023, 12:00 | #10339
  Konečne proukrajinská stránka od slavena: https://mezha.media/wp-content/uploads/2021/ 11/dsc03231-scaled.jpg **04**01
  slaven 06.02.2023, 12:15 | #10341
  sustred sa na obsah, nie na obal
toto musim casto pouzivat **02
  StanoDianiska 06.02.2023, 12:18 | #10344
  To bol iba fór. O autá sa príliš nezaujímam.
  slaven 06.02.2023, 12:40 | #10346
  ja viem, ja len tak **01
  Markuss 06.02.2023, 13:03 | #10347
  balast, na zapchatie...
<< < 439 | 440 | 441 | 442 | 443 | 444 | 445 | 446 | 447 | 448 > >>
Hľadaj text    Zvýrazni    Zobraz iba od