Diskusia
POLITICKÉ KYDY A SRAČKY SEM :)
slaven |
05.02.2023, 10:02 | #3656 |
Ukrajinské a ruské straty podľa MOSSADu.
Údaje z
terénu zo 14. januára 2023, založené na izraelských
spravodajských službách, sú údajne uvedené takto:
RUSKO:
Ruské straty v poli so 418 tisíc vojakmi (plus 3 500
000 záložníkov) a rastúcim počtom Wagnerových žoldnierov :
23 Lietadiel
56 vrtuľníkov
200 (S)İHA
889 Tanky
a obrnené vozidlá
Húfnica 427 (Delostrelecké systémy)
12 Systém protivzdušnej obrany
18 480 mŕtvych
44 500
zranených
323 V zajatí
UKRAJINA:
Straty
Ukrajiny , ktorá bola v poli so 734 tisíc vojakmi (plus 100 tisíc
záložných vojakov) a dôstojníkmi, vojakmi a žoldniermi NATO, sú
nasledovné:
302 Lietadlá
212 vrtuľníkov
2,750
(S)İHA
6 320 tankov a obrnených vozidiel
Húfnica 7.360
(Delostrelecké systémy)
497 Systém protivzdušnej obrany
157 000 mŕtvych
234 000 zranených
17 230 v zajatí
234 mŕtvych – vojenskí tréneri NATO (USA a Spojené
kráľovstvo)
2 458 mŕtvych – vojakov NATO (Nemecko, Poľsko,
Litva, ...)
5 360 mŕtvych – žoldnierov |
|
|
ball8
|
05.02.2023, 10:22 | #10212 | |
Prilož prosím odkaz na zdroj, lebo tie čísla sú veľmi vtipné.
Minimálne o počte lietadiel, vrtuľníkov a vojakov. Len zničených
lietadiel na videách som videl viac, ako je to číslo. Počty
zničených na Ukrajinskej strane sú nereálne, lebo Ukrajina také
veľké letectvo nikdy nemala ani s tými pár darovanými, ktoré
dostali Preto má
zaujíma ten proruský kanál, ktorý sa akože odvoláva na MOSSAD |
|
|
peto10
|
05.02.2023, 10:54 | #10213 | |
   |
|
|
ball8
|
05.02.2023, 11:14 | #10215 | |
Prešiel som si stránky MOSSAD-u, prešiel som si zdroje, ktoré
hovoria o správach z Izraelu ale nikde žiadna takáto zmienka.
Prestaň šíriť propagandu. |
|
|
|
Balaam
|
05.02.2023, 11:35 | #10217 | |
To už by boli dávno v Kyjeve... Pri 400 000 vojakov v poli 18 000
mŕtvych je čistý nezmysel... |
|
|
Balaam
|
05.02.2023, 11:37 | #10219 | |
A hlavne by neprebiehala tá mobilizácia... |
|
|
ball8
|
05.02.2023, 11:50 | #10221 | |
Markuss: Ďakujeme za zdroj, z ktorého je šírená táto propaganda.
Tureská stránka sa odvoláva na neexistujúcu správu MOSSAD-u,
nice.  |
|
|
Markuss
|
05.02.2023, 12:03 | #10223 | |
Veru. Tá denno-denná v ukrajinskych uliciach, obchodoch, dvoroch,
nákupných centrách, MHD, dokonca aj na rande z tinder-u |
|
|
Balaam
|
05.02.2023, 12:17 | #10225 | |
Hmmm takže čisla sedia len sú naopak? Ďakujem za potvrdenie... |
|
|
Markuss
|
05.02.2023, 12:21 | #10227 | |
Vidím, že treba na tej prvoplanovosti popracovať. Alebo vyčkať
pár mesiacov. Keď bude jasné, že tie stroje sú fajn, len
strojníkov nieto |
|
|
Balaam
|
05.02.2023, 12:22 | #10228 | |
Ja síce pekné že odbihas od toho na čo poukazujem ale už
štandard... |
|
|
Markuss
|
05.02.2023, 12:43 | #10229 | |
Tu máš profika, ktorý o Tom hovorí. Otázka bola, že teda,
existuje personál, ktorý bude obsluhovať tú darovanu techniku.
Odpoveďou bolo...
https://streamable.com/q5341z |
|
|
Balaam
|
05.02.2023, 12:46 | #10232 | |
Ako vážne? Ja poukazujem na čísla ktoré sú absolútny blud a ty
začneš o obsluhe tankov? Ako vážne? 400 000 v poli a 18 000
mŕtvych je reálne vzhľadom na to kde momentálne sú? Ta
mobilizácia pri 18 000 je normálna? Najsilnejšia armáda sveta? Tak
sa vráť k tomuto a nie k obsluhe... |
|
|
Markuss
|
05.02.2023, 12:54 | #10235 | |
Ja mám u prdele. Žiadne čísla som od Ukrajinci nevidel. Vy viete
všetko. Aj prečo. Aj ktorým číslam neveriť.
Tak dajte vy
svoje zdroje |
|
|
Balaam
|
05.02.2023, 13:01 | #10236 | |
Zdroje o obetiach UA nie sú...teda vlastne včera si tu dal dáke
číslo čo sa dozvieme keď to skončí... Tak si jediný z
"obyčajných" ľudí čo čísla má... |
|
|
|
Balaam
|
05.02.2023, 13:15 | #10238 | |
To je v poriadku... Ja o voze ty o koze... Čísla máš? Nie.. Má
ich "obyčajný" smrteľník? Nie.... Má Rusko straty 18 000? Nie....
Prečo? Lebo by nemali mobilizáciu... Že majú viac zbraní a
municie ako UA? Áno... Že budú mať veľké obete? No vzhľadom na
vyššie spomenutú mobilizáciu áno... To je všetko... Čiže ten
článok s číslami je úplná kravina... To je všetko... Že UA
vojnu prehrá? Reálne...počtom vojakov a ľudí sa nemôžu rovnať
RU...že malo byt po vojne už dávno? Malo... Malo to byt par dni...
A tomu veril každý... V tomto UA strašne prekvapila... |
|
|
Quake
|
05.02.2023, 14:43 | #10240 | |
Ty vole, neviem, či dnes budem čítať väčšie bludy.
#tankista
#ukrajinaužnemávojakov
#ruská3dňováoperácia
#lospropagandos |
|
|
slaven
|
05.02.2023, 17:26 | #10248 | |
#UAZdrojeNiesuAineZdrojeSuShit
#Takejednoduche
#Tlieskam |
|
|
Balaam
|
05.02.2023, 18:35 | #10257 | |
Keď ti dáva zmysel to co si sem dal tak gratulujem... Len netuším
prečo nie sú v Kyjeve a minimálne v Poľsku... |
|
|
|
Balaam
|
05.02.2023, 19:07 | #10265 | |
Výborne a skus k téme to bude lepšie...v Rusku nemôžeš povedať
ani slovo vojna lebo ta zavrú... A čo teraz? |
|
|
|
Markuss
|
05.02.2023, 08:41 | #10210 | |
Od 1.1.2023 majú zamestnávatelia novú povinnosť:
"Prostredníctvom Registračného listu zamestnanca je potrebné
Sociálnej poisťovni reportovať miesto výkonu práce, rozsah
pracovného času a druh vykonávanej práce."
Tzn, že
ku každému zamestnancovi ktorého máte, budete robiť výkazy o tom
čo u vás presne robil, kedy to robil a koľko to robil aby mal
štát kontrolu nad tým či dobre pracuje a či vy zaňho dobre
platíte.
Mohla by to byť aj šikana, ale kľudne to
nazývajme iba kreativitou v byrokratickej buzerácii, za ktorej
nedodržanie dostanete pokutu ... |
|
|
Quake
|
05.02.2023, 09:38 | #10211 | |
Za prvý rok podnikania som dostal 3 pokuty a mal 12 kontrôl, lebo
som podľa tety z CÚ kkt, čo nesleduje novelizácie zákonov.
Welcome in the jungle  |
|
|
true |
04.02.2023, 23:00 | #3653 |
Vladimir Putin v prejave pri príležitosti 80. výročia ukončenia
bitky pri Stalingrade prirovnal ruskú inváziu na Ukrajinu k boju
proti nacistickému Nemecku. Ruský prezident s odvolaním sa na
rozhodnutie Nemecka poslať na Ukrajinu tanky uviedol, že história
sa opakuje. "Je to neuveriteľné, ale pravdivé," povedal. „Opäť
nás ohrozujú nemecké tanky Leopard
https://www.bbc.com/news/world-europe-645025
04 |
|
|
true
|
04.02.2023, 23:11 | #10208 | |
Bojujme všetci spolu proti Nacistickým sviniam
Historiatsa
opakuje  |
|
|
ball8
|
04.02.2023, 23:21 | #10209 | |
Veru, celý svet sa spája proti nacistickému prasiakovi z ruSSka. |
|
majka |
04.02.2023, 22:05 | #3652 |
Igor Mangušev bol podľa Dialog.ua vážne zranený na hlave.
Neslávne známy ruský žoldnier, známy vďaka otrasnému videu, na
ktorom vystupoval s lebkou ukrajinského vojaka, bol hospitalizovaný
vo vážnom stave.Manguševa hospitalizovali v noci 4. februára v
Kadijevke v Ruskom okupovanej Luhanskej oblasti. Ako sa ukázalo,
niekto ho zblízka zastrelil ručnou zbraňou. Hovorilo sa, že
žoldnier bol v konflikte s Kadyrovom. Jeho stav je kritický, uvádza
Dialog.ua a dodáva: "karma sa vracia."
Informácie o
Manguševovi sa dokonca objavili na kanáloch, ktoré reprodukovali
kremeľskú propagandu. Na internet unikli aj fotografie zranených z
nemocnice. Neskôr ich zverejnil na Twitteri. Profil Next.O Igorovi
Mangušev sa hovorilo v auguste 2022. Na sociálnych sieťach sa
objavil záznam, na ktorom sa ruský žoldnier chválil lebkou
zabitého ukrajinského vojaka. Držiac ju v ruke vysvetľoval
skutočný cieľ Kremľa v tejto vojne: úplné zničenie Ukrajiny. |
|
|
ball8
|
04.02.2023, 22:24 | #10207 | |
Normálne ma to potešilo, keď som to dnes čítal. Netreba
zabudnúť dodať, že Igor bol skutočný ruSSký neonacista. |
|
|
ball8 |
04.02.2023, 21:42 | #3650 |
Ešte k včerajšej diskusii s Markussom, ktorému sa zjavne
nepáčili počty dodávaných tankov v počtoch 14 (1 rota tankov) a
88.
https://twitter.com/nexta_tv/status/16219505
60885669889
Flensburger Fahrzeugbau má k
dispozícií 99 tankov a Rheinmetall 88 tankov Leopard 1.
|
|
|
|
|
slaven
|
04.02.2023, 22:15 | #10206 | |
ano, Kodiaq siel hore len tak o 8340e a Duster co je o 2 triedy myslim
nizsie siel hore o 5000e ... Pohoda klidek tabacek  |
|
|
|
Quake
|
04.02.2023, 20:35 | #10187 | |
4 z 5 áut elektrické... Ehm |
|
|
slaven
|
04.02.2023, 20:38 | #10188 | |
o Norsku si precitaj aj ine clanky ... brutalne bohata krajina, kvoli
rope, infrastruktura uplne inde a potom sa este pozri na priemerny
plat v Norsku ... a auto tam stoji tolko ako u nas ...
a daj si
to vsetko dokopy ...
a kusok reality u nas a od susedov v
CZ krasna reportaz #3611 |
|
|
Markuss
|
04.02.2023, 21:09 | #10191 | |
Tak nabudúce miesto dacie elektrické SUV treba. A potom skysneš 5
hodín pod Strečnom a si v pichi |
|
|
slaven
|
04.02.2023, 21:30 | #10196 | |
dnes by som nechcel byt niekde pri Hrabusiciach na dialnici v slabsie
nabitom el. aute
auta tam stali 2+ h |
|
|
Quake
|
04.02.2023, 21:38 | #10198 | |
Rok 2019 - podiel el.áut 1,9%
Rok 2021 - podiel el.áut
9,1%
Rok 2022 - podiel el.áut 12,1% (hybridy 22,6%)
250
miliárd investujú automobilky do elektrifikácie, týždenne
pribúda 2000 nabíjacích staníc v eú.
Elektromobily si pre
ich vysoké ceny v súčasnosti kupujú „bohatšie" domácnosti. To
by sa však malo podľa prezidenta ACEA zmeniť s rozširovaním ich
výroby.
|
|
|
slaven
|
04.02.2023, 21:55 | #10202 | |
áno, v 2025 majú elektrické autá stáť menej alebo rovnako ako
klasické, jasné
akurát som sa dnes smial, pekná reportáž
bola v telke, musi yebat ... priemerne auto, nic extra a cena nad 50
000, tu je to:
https://www.youtube.com/watch?v=yXTO8rsBZO4<
/a> |
|
|
slaven
|
04.02.2023, 21:56 | #10204 | |
takze debilna EU elektricka loby mi povie, ze toto auto bude stat o 2
roky napriklad 25 000
len sa zasmejem, naozaj elektro debilita |
|
Quake |
04.02.2023, 20:29 | #3647 |
https://prnt.sc/yAgN_fPYGu8b
Čo keby sa tak ju-es-ej v štyridsiatomprvom rozhodli, že
nepomôžu Rusom obrovskými objemami vojenskej techniky? Tak tu dnes
máme fajnový nemecký nacizmus, to len tak na okraj...  |
|
Markuss |
04.02.2023, 20:24 | #3646 |
Musím sa rehotať, tak amíci nevedia čo s balónmi nad ich
územím... Výška 30km, to nedá dole ani stíhačka... Btw tie
satelity Maxar nad Ruskom nie sú problém? |
|
|
Balaam
|
04.02.2023, 21:08 | #10189 | |
Už je dole.... |
|
|
Markuss
|
04.02.2023, 21:08 | #10190 | |
Tak to dali hviezdy a pruhy, vo veľkom štýle  |
|
|
Balaam
|
04.02.2023, 21:17 | #10193 | |
Vypadá to na Raptor a vo vzduchu aj E-4B Nightwatch... Ďalší
balónik je nad Južnou Amerikou... |
|
|
|
|
ball8
|
04.02.2023, 21:13 | #10192 | |
lobotómia je slabý výraz pre toto |
|
|
Redbul
|
04.02.2023, 21:22 | #10194 | |
Nepozeraj nato,ako sa clovek vyjadruje,a ako vyzera.Sprosty urcite nie
je. |
|
|
Balaam
|
04.02.2023, 21:28 | #10195 | |
Ďalší čo sa vezie na vlne vojna.... Nič iné... |
|
|
ball8
|
04.02.2023, 21:37 | #10197 | |
Redbul: Ja som vôbec nehodnotil človeka na videu, ale že si ty asi
podstúpil lobotómiu, keď to dokážeš pozerať a počúvať. Už
len kanál, na akom to je by ma odradil. Názov videa by ma odradil.
Hlúposti, ktoré tam rozpráva, by ma odradili. |
|
|
Redbul
|
04.02.2023, 21:48 | #10199 | |
Balaam:Je to mozne ze si robi reklamu.Ale aspon hovori pre dost
ludi,tak ako to skutocne je. |
|
|
Redbul
|
04.02.2023, 21:54 | #10201 | |
ball8:vsak v poriadku.Mna to napr.zaujalo,tak som to sem dal. |
|
|
Balaam
|
04.02.2023, 21:55 | #10203 | |
Hovorí to, čo prinesie čísla a popularitu... Nič iné... Na tom
funguje momentálne Fico... Nič iné.. Čistý kalkul... |
|
|
|
slaven
|
04.02.2023, 19:26 | #10186 | |
Známy má Enyaqa, spýtam sa ho, no nevidím ho často... |
|
|
|
|
|
ball8 |
03.02.2023, 23:28 | #3639 |
https://twitter.com/nexta_tv/status/16216290
02363375620
Gazprom klasifikoval štatistiky o
produkcii a vývoze plynu po rekordnom kolapse v histórii ruského
plynárenského priemyslu.
Gazprom naposledy informoval
15. decembra: ukázal, že za posledné dva týždne roku 2022
produkcia plynu klesla o 24 % a export klesol o 60 %.
Minulý rok Gazprom predal 101 miliárd kubických metrov plynu
krajinám, ktoré nepatria medzi CIS krajiny (Commonwealth of
Independent States - Arménsko, Azerbajdžan, Bielorusko, Kazachstan,
Kirgizsko, Rusko, Tadžikistán, Turkménsko, Uzbekistan ) – o
polovicu menej ako rok predtým, informoval v januári šéf
spoločnosti Alexej Miller.
Gazprom tak prišiel o svoj
najväčší predajný trh, ktorého budovanie trvalo viac ako 50
rokov. |
|
ball8 |
03.02.2023, 21:45 | #3638 |
https://plus7dni.pluska.sk/domov/ukrajine-mo
zno-pomozu-francuzske-polske-stihacky-hrozi-vypuknutie-svetoveho-konfl
iktu?itm_brand=plus7&itm_template=listing&itm_modul=articles-rubric-li
st&itm_position=1
Nie vhodné médium, ja viem.
Relácia však nie je bulvárna, tak hádam to odpustíte. Rozhovor s
našim ministrom obrany, ktorý vysvetľuje mnoho vecí. Vyberiem z
toho tri:
1. Info ohľadom mobilizácie a hoaxoch a
papieroch, ktoré tu zdieľal slaven
2. Info ohľadom Maďarska,
ktorým sa tu true občas obháňa
3. Info ohľadom R.Fica a
jeho táraninách (to myslím tiež tu slaven včera dával, ak nie,
tak sa ospravedlňujem, už sa mi hoaxeri mýlia , bez urážky)
Všetko toto tam rozoberá, ak sa nudíte, pustite si to. |
|
|
|
ball8
|
03.02.2023, 21:38 | #10182 | |
Sranda, včera, keď som to čítal, tak som to pochopil tak, že
naschvál pridali vymyslený citát, lebo o nich píšu. Ani som
nepomyslel na to, že by ho citovali, proste som to bral ako príklad
vymysleného citátu. Ale kto vie, snáď sa k tomu vyjadria.
Ale áno, ak si to viac krát prečítam, vyzerá to na prvý
pohľad, že to mysleli vážne. Veľké faux pas toto. |
|
ball8 |
03.02.2023, 20:35 | #3636 |
Dovolím si tu dať ešte taký príspevok od Ivana Korčoka:
"Pripomínať si diskusiu spred roka má obrovský význam
preto, lebo to bol vážny hazard s tým najdôležitejším -
bezpečnosťou našej krajiny. Tá by mala byť tabu, v tom zmysle,
že doma sa môžme sporiť o všetkom, ale nie o tak vážnej veci
ako je obrana a bezpečnosť. Tiež si to treba pamätať preto, lebo
tí, čo túto hystériu rozpútali, sa derú k moci a podľa ich
správania spred roka vieme čo urobia v budúcnosti - minimálne v
oblasti zahraničnej a bezpečnostnej a obrannej politiky. A vieme aj
to, že sú majstri v bičovaní vášní, šírenia strachu a
rozdeľovaniu spoločnosti. Obranná dohoda jasne ukázala, že
nemajú žiadne zábrany..."
Link FB príspevok
Zároveň v
statuse odkazuje na článok (Ivan Korčok, Rastislav Káčer,
Jaroslav Naď):
Link FB
príspevok |
|
|
Markuss
|
03.02.2023, 20:47 | #10177 | |
Ivan , ďalšia
radosť v mojom srdci! |
|
|
ball8
|
03.02.2023, 21:32 | #10181 | |
Ivan je jeden z najlepších ľudí, ktorí sa kedy pohybovalil v
našej politike. Ak chceš nejako zosmiešniť tohto človeka, v tom
prípade ťa budem pokladať za totálnu nulu. |
|
|
Markuss
|
03.02.2023, 21:57 | #10183 | |
Juh, veruže mi bude otupno |
|
|
ball8
|
03.02.2023, 21:58 | #10184 | |
Takže si tiež odľud? Ja som do teba vkladal také nádeje  |
|
|
Quake |
03.02.2023, 20:08 | #3635 |
Západní sankce (embargo EU + cenový strop G7, obojí zavedeno 5.
prosince 2022) nutí Rusy prodávat svou ropu se slevou okolo 30
dolarů za barel. Rusko se velmi snaží přesvědčit svět, že na
něj sankce nemají žádný vliv. Posuďte sami:
Rusko
exportuje zhruba tři miliony barelů ropy denně. Když na jednom
barelu tratí 30 dolarů, činí celková denní ztráta 90 milionů
dolarů (dvě miliardy korun). Měřeno z Moskvy je denní ztráta
6,14 miliardy rublů denně.
Pro představu: zisk
největší ruské ropné společnosti Rosněfť za první pololetí
roku 2022 činil 7,2 miliardy dolarů. Denní ztráta 90 milionů
dolarů pohltí celý tento zisk Rosněfti přesně za 80 dnů.
Moskva je nucena prodávat ropu s velkou slevou, protože
nemá, kde ji skladovat. Ze tří největších těžařů ropy - USA,
Saúdská Arábie, Rusko - je Rusko jediné, kdo není schopen
regulovat produkci. Saúdové mají obří pole Ghawar. Američané
mají SPR. SPR - Strategic Petroleum Reserve - je čtveřice
zásobníků v Texasu a Lousianě s celkovou kapacitou 714 milionů
barelů. Jde o největší sklady ropy na světě a "klíčový
nástroj zahraniční politiky.
Kdyby teď Rusko mělo
dostatečně velké sklady ropy, mohlo by výrazně přiškrtit export
- třeba o 2 miliony barelů denně. Tím by vyhnalo nahoru cenu ropy
a pak mohlo postupně prodávat ropu ze zásobníků. USA dokáží
přesně tohle. Saúdové zase regulují produkci pole Ghawar.
Rusko tyto možnosti nemá. Je proto odkázáno na své nové
hlavní zákazníky, Indii a Čínu (odebírají nyní 80 procent
ruského exportu ropy). Ti vědí, že Moskva nemůže ropu skladovat
- výsledkem je právě masivní sleva okolo 30 dolarů na barel. Zisk
pro Asii, ztráta pro Rusko.
A na závěr oficiální
sdělení: v dubnu 2022 ruští představitelé prohlásili, že
postaví rozsáhlé zásobníky ropy. Budou prý hotové už za
čtyři roky. A samozřejmě větší, než ty americké.
Uvidíme v roce 2026.
|
|
|
|
Markuss
|
03.02.2023, 20:16 | #10170 | |
Na otázku, že Rusko sa tento a budúci rok bude podľa MMF
rozvíjať rýchlejšie ako Nemecko, aj napriek sankciám, odpovedá:
Sankcie fungujú na polovicu.
Po prvé, bohužiaľ,
Rusko sa ich naučilo obchádzať. Po druhé, ceny komodít prudko
vzrástli. Ruský rozpočet zarobí viac aj na menších predajoch. |
|
|
Balaam
|
03.02.2023, 20:19 | #10173 | |
A mne stále vŕta v hlave, prečo taja informácie o dopadoch
sankcií a šéfka národnej banky žiada aby ich uverejnili lebo
majú problém s investormi... Hmmmm |
|
|
Markuss
|
03.02.2023, 20:44 | #10175 | |
Hmm, že by to malo podobné dôvody, ako utajené počty
ukrajinských strát?
Btw, to povedal Morawiecki, nie ja.. tam
máš zdroj |
|
|
Balaam
|
03.02.2023, 20:53 | #10178 | |
Povedať to môže aj Ježiš a myslím že ta teta v národnej banke
ma úplne iné informácie ako Morawiecki... A netuším ako súvisí
dopad sankcií na ruskú ekonomiku a s tým súvisiaci problém s
investormi a počty mŕtvych Ukrajincov.... Ty si tu číslo strelil
úplne v pohode ale ze by sme sa dozvedeli ako na tom ruská
ekonomika reálne je, teda okrem nefunkčných sankcií a utajených
číslach potrebných pre investovanie v Rusku, ani náhodou... |
|
|
Quake
|
03.02.2023, 21:02 | #10179 | |
To, že Rusko obchádza sankcie, je známe už mesiace, čo ale len
dokazuje, že fungujú, lebo keby nefungovali, nič by báťuškovia
nemuseli obchádzať. |
|
|
Markuss
|
03.02.2023, 21:07 | #10180 | |
Presne. Daňové úniky a karuselove schémy sú tiež dôkazom, že
zákony fungujú  |
|
|
|
ball8
|
03.02.2023, 19:50 | #10163 | |
Británia by mala mať okolo 227 tankov Challenger 2 a 181 ľahkých
tankov Scimitar. Aspoň čo som sa dočítal v normálnych médiach.
Btw The Sun nie je zrovna dobrý zdroj, ale to dúfam
vieš  |
|
|
ball8
|
03.02.2023, 19:52 | #10165 | |
Ale chápem, napísal si 60 prevádzky schopných, to môže byť, to
mi vypadlo pri čítaní tvojho príspevku. |
|
|
ball8
|
03.02.2023, 19:58 | #10166 | |
Ešte aby som to upresnil, z 227 tankov Challenger 2, ktoré majú,
ich má byť 148 upravených na Challenger 3 do roku 2030 (prvé majú
byť hotové v 2027). Toto asi bude dôvod, koľko majú momentálne
tankov.
https://www.bbc.com/news/uk-england-shropshi
re-57025266 |
|
|
|
ball8
|
03.02.2023, 20:18 | #10172 | |
Podľa agentúr býva obvykle v jednej rote 14 tankov Leopard 2 (tri
čaty po štyroch kusoch plus tank veliteľa roty a tank jeho
zástupcu), v niekdajšom východnom bloku ale rota obvykle mala len
desať tankov (tri čaty po troch tankoch a tank veliteľa roty).
https://www.ta3.com/clanok/256020/posko-daru
je-ukrajine-rotu-tankov-leopard-musi-sa-ubranit-povedal-duda-zelenskem
u
To je dôvod tej 14.
K tvojmu
komentáru o 60 battle ready tankoch , môže byť.
227 - 148
= 79
14 ide na Ukrajinu, teda 79-14 = 65
V článku
píšu "about 60 are battle-ready". Čiže to vychádza. |
|
ball8 |
03.02.2023, 19:18 | #3633 |
Taliban zadržal a zbil profesora Ismaila Mashala, ktorý v priamom
televíznom prenose roztrhal svoje diplomy na podporu práva žien na
vzdelanie.
https://twitter.com/nexta_tv/status/16215722
17766043650
Neviem, či ste to videli, ale v priamom
prenose ich roztrhal v TV.
A toto sú spojenci ruSSka.
Spoločné teroristické zmýšľanie. |
|
|
|
Quake
|
03.02.2023, 18:41 | #10157 | |
2024 napochodujú Rusi do Paríža?  |
|
ball8 |
03.02.2023, 15:54 | #3631 |
Markuss, reakcia k tomuto vláknu #3609
Na
mobile mám vypnutý preklad, tak až teraz ti to môžem
okomentovať.
Čiže v podstate ide o tú muníciu, čo
som si aj myslel a aj napísal v komentári k inému príspevku. #3622
K tvojmu komentáru, že "tanky budú na vozenie sa" - Ak by
nezohnali muníciu, tak im asi tanky posielať nebudú, čiže pevne
verím, že munícia bude. Hotovo k tejto téme. |
|
|
Markuss
|
03.02.2023, 18:38 | #10156 | |
Pozri 14-88 všimol si si?
Nemecko dodá 14 tankov Leopard2
a 88 tankov Leopard1.... Akurát munície je tak na 3 dní
ofenzívy. A Brazília nedá, hoci by mohla |
|
|
ball8
|
03.02.2023, 19:02 | #10158 | |
Nemecko dodá viac tankov Leopard2, súčasne môže dodať 14. 88
tankov Leopard 1 môže odoslať takmer hneď. Ale gratulujem ti, ako
si si to spojil |
|
|
ball8
|
03.02.2023, 19:06 | #10159 | |
Ale aby sa ti uľavilo, tak Nemecko oznámilo, že môže dodať 29
až 88 tankov Leopard 1. |
|
|
ball8
|
03.02.2023, 19:12 | #10160 | |
a Leopard 2 oznámili, že môžu dodať do konca roka 22, momentálne
14. |
|
|
Markuss
|
03.02.2023, 19:31 | #10161 | |
14/88 na to som poukazoval. Ale to len tak zo špásu.
Všetko
ostane sú kecy |
|
|
ball8
|
03.02.2023, 19:51 | #10164 | |
Však jasné, našiel si si čisto náhodnú vec, ktorú si si spojil,
si hrdina, ooo veľký Markuss  |
|
|
ball8
|
03.02.2023, 20:03 | #10167 | |
Ešte k tomu číslu 14 tankov. Myslím, že to bude nejaká jednotka.
Británia dodáva 14 Challenger 2, Nemecko 14 Leopard 2, Poľsko 14
Leopard 2 a 60 PT-91. |
|
|
Markuss
|
03.02.2023, 20:45 | #10176 | |
No na to treba prokurátora! |
|
|
|
slaven
|
03.02.2023, 15:43 | #10144 | |
Straty Rusov sú s presnosťou na jednu pušku, na 0,5 človeka
pokiaľ viem. |
|
|
ball8
|
03.02.2023, 15:46 | #10145 | |
Však straty takejto veľkej techniky áno. Mňa ale zaujímalo,
koľko mali celkovo stíhačiek pred vojnou. 294 stíhačiek a 284
helikoptér k dnešnému dňu. Ja som sa pýtal, koľko mali
stíhačiek pred vojnou. Ale nechaj tak, skúsim si pohľadať sám. |
|
|
slaven
|
03.02.2023, 15:47 | #10147 | |
Skús, na internete je všetko |
|
|
ball8
|
03.02.2023, 15:55 | #10148 | |
Skúsim, minimálne odhady stíhačiek budú  |
|
|
ball8
|
03.02.2023, 16:03 | #10149 | |
Nebolo to ani tak ťažké nakoniec.
Rusko malo na
začiatku vojny cca 4173 lietadiel/stíhačiek, z toho 1511 bojových.
Myslím, že v štatistike UA uvádza zničené kusy celkovo
lietadiel, čo by vychádzalo, že im zničili vyše 7%
lietadiel/stíhačiek. Keby ale uvádzali len bojové
lietadlá/stíhačky, tak by to bolo vyše 19 percent. Zároveň
neviem, ktoré ako klasifikujú. Aj tak pekné číslo, 7% letectva im
zničiť |
|
|
ball8
|
03.02.2023, 16:05 | #10150 | |
A ešte krajšie to je z tankami, odhadovaný počet tankov bol vyše
12 000, Ukrajina im ich za necelý rok zničila cca 3215. Okolo 25%
 |
|
|
ball8
|
03.02.2023, 16:06 | #10151 | |
s tankami, už ani písať neviem, tak ste ma tu zblbli  |
|
|
majka |
03.02.2023, 14:50 | #3628 |
Od začiatku minulého týždňa košický U. S. Steel zasa beží na
všetky tri svoje pece. Oceliarne obmedzovali výrobu v druhej
polovici minulého roka. Aktuálny chod na plný výkon však podľa
zdrojov z jej vnútra neznamená, že ťažšie časy sa pre ňu už
skončili. |
|
Quake |
03.02.2023, 14:13 | #3627 |
Takže Putin sa v najnovšie vyjadril, že nie "denacifikácia", že
nie "demilitarizácia", ale že "zachovanie celistvosti a bezpečnosti
Ruskej federácie" bolo cieľom "špeciálnej operácie".
Teraz
sa normálne usmievam nad tým, ako tu naši gaučoví rusofili
mesiace tárali niečo o ukrajinských nacistoch. Au... Ale aspoň sa
dennodenne potvrdzuje šialenosť ruskej agresie, šialenosť ich
propagandy a šialenosť Vladimira Vladimiroviča.... UKRAJINA  |
|
|
slaven
|
03.02.2023, 14:15 | #10122 | |
on ešte žije?  |
|
|
ball8
|
03.02.2023, 14:18 | #10125 | |
Bude krásne, ako sa rusofili budú tváriť, keď sa im ten
Putlerovič zastrelí v bunkri a zopakuje históriu  |
|
|
Quake
|
03.02.2023, 14:24 | #10128 | |
čo slaven, ako denacifikácia? Veď ty si jeden z tých, čo to tu
obhajovali hlava nehlava. Už keď tvoj milovaný vodca zmenil
rétoriku, čo nám k tomu povieš?  |
|
|
slaven
|
03.02.2023, 14:50 | #10136 | |
Že propaganda Ukrajiny nemá hraníc  |
|
|
slaven
|
03.02.2023, 14:51 | #10137 | |
Ale takto je to asi ok, keď je konflikt, tak je to obojstranné, uz
sa nad tým ani nepozastavujem |
|
|
Quake
|
03.02.2023, 16:09 | #10152 | |
Chlape, keby si mal gule, aspoň priznáš, že si naletel ruskej
propagande o akože denacifikácii, keď už to priznal sám veľký
Vladimir Vladimirovič. Ale vidím, že nič |
|
|
StanoDianiska
|
03.02.2023, 16:44 | #10153 | |
Quake, prosím ťa. Nemal ani toľko slušnosti, aby sa ospravedlnil
za hoax o poštových známkach... |
|
|
Quake
|
03.02.2023, 17:47 | #10154 | |
Ono je veľmi ťažké zistiť, že to, čomu si veril, sú len
sračky a klamstvá. On si to neprizná nikdy, tak ako aj ďalší
tuná. Proste alternatívny, vlastný svet pravdy. Čo už  |
|
|
slaven
|
03.02.2023, 19:45 | #10162 | |
Skludnite hormóny chalani.
Nemám ani najmenší dôvod
sa niekomu ospravedlňovať.
Tie vaše hoaxy si riešte sami,
rovnako ako Hoaxy o vaxinach a slobode...tie zasa ja neriešim a tiež
nechcem aby sa tu niekto ospravedlňoval za bludy a vysmechy z
neočkovaných ľudí.
Diskutujte a nevysmievajte sa z
ľudí s iným názorom, lebo sa to môže otočiť voči vám.
Ja si momentálne užívam hokej  |
|
|
Balaam
|
03.02.2023, 20:17 | #10171 | |
Tak si to dajme dokopy... Očkovanie zabije všetkých do 2 mesiacov,
teraz už sú to roky až po ved uvidíte.,zmeni DNA, dostaneš čip,
neplodnosť, potrat, staneš sa dokonca homosexuál a ako bonus mame
napríklad Ericksenna čo zomrel na očkovanie a momentálne behá po
trávniku v United.... Čiže očkovanie ta zabije ale hneď
oživí... A tak si tu žijeme... |
|
|
ball8
|
03.02.2023, 20:22 | #10174 | |
Načo by sa ospravedlnil za šírenie propagandy, veď to je jeho
cieľ zjavne. |
|
|
matejo
|
05.02.2023, 11:12 | #10214 | |
Je to smutné , že riadiel webu beztrestne šíri klamstvo . Asi by
bolo fajn to začať riešiť trestnoprávne |
|