Diskusia
POLITICKÉ KYDY A SRAČKY SEM :)
|
|
ball8
|
17.12.2022, 19:02 | #7474 | |
Čo je trapas na tom, že míňa svoje peniaze? Však si ich zarobila.
Či si myslíš, že preto, že v jej krajine je vojna, tak všetky
peniaze má obetovať pre armádu? |
|
|
true
|
17.12.2022, 22:03 | #7487 | |
míňa svoje peniaze |
|
|
true
|
17.12.2022, 22:03 | #7488 | |
vtip roka |
|
|
true
|
17.12.2022, 22:03 | #7489 | |
pobavilo  |
|
|
ball8
|
17.12.2022, 22:33 | #7500 | |
true: A čie iné, ak nie svoje alebo manželove? Odhadovaný majetok
Zelenskyjho je cca 20 až 30 miliónov. Kupuje veci sebe, tak to asi
nebude zo štátnych peňazí, nie? Fakt, taký prievan v hlave som
už dlho nevidel kámo. |
|
|
peto10
|
17.12.2022, 23:01 | #7506 | |
SGM World News, nemaju web, na FB 200 likov, na TW takmer 5000
followerov, na prvy pohlad 80% su boti... kvalitny zdroj |
|
|
ball8
|
18.12.2022, 01:12 | #7507 | |
peto10: Bolo to aj na iných weboch, nič seriózne ale ani som
nepátral, kto prvý to napísal a či to je vôbec pravda, lebo aj
tak tá správa o ničom nehovorí. Ale good point. |
|
|
|
true
|
17.12.2022, 13:46 | #7464 | |
Nič nové slaven |
|
|
true
|
17.12.2022, 13:47 | #7465 | |
Fakty a realita |
|
|
true
|
17.12.2022, 13:47 | #7466 | |
Ti debilni EKO zelení EU kokoti to ale tlačia nasilu |
|
|
true
|
17.12.2022, 13:47 | #7467 | |
Green deal |
|
|
true
|
17.12.2022, 13:48 | #7468 | |
Minule som čítal že spaľovacím autám chcú znížiť rýchlosť |
|
|
true
|
17.12.2022, 13:48 | #7469 | |
Sú to kokoti - pri nižšej rýchlosti zajebeš ovzdušie viac |
|
|
true
|
17.12.2022, 13:49 | #7470 | |
Ale myslím že stále viac a viac bude takýchto informácií |
|
|
true
|
17.12.2022, 13:50 | #7471 | |
A že ti kokoti v EU to nakoniec zrušia |
|
|
|
slaven
|
17.12.2022, 16:12 | #7473 | |
Stano, čo na tri povedať? Choré kam to ten svet speje.
Na ten
výpočet by som sa rád pozrel, napr. Auto 130 versus 90 na 1000km...
časovo a splodiny |
|
|
|
slaven
|
17.12.2022, 10:49 | #7461 | |
bude to tak ako som napisal, uvidis  |
|
|
|
ball8
|
17.12.2022, 11:40 | #7463 | |
Čakal, že FIFA nie je skorumpovaná žumpa a poskytne priestor,
ktorý by mohol pomôcť zastaviť tie ruSSácke zvery. FIFA len
dokázala, že im ide len o peniaze, nič viac. Celé MS v Qatare sú
hanbou futbalu.
Nazvať inak človeka, ktorý sa už
teraz zaraďuje k najväčším štátnikom sveta v histórií, je
trošku choré. Mal by si sa dať liečiť true, si plný nenávisti
voči svetu, v ktorom žijeme. |
|
true |
16.12.2022, 10:34 | #2670 |
Debilná vláda padla a čo ďalej?    |
|
|
ball8
|
16.12.2022, 11:03 | #7415 | |
Dnes by mali byť poverení, aby dovládli (s obmedzenými
právomocami) a v polke budúceho roka sa očakávajú voľby. Treba
dúfať, že sa mafia s fašistami nedostane k moci.  |
|
|
true
|
16.12.2022, 12:42 | #7417 | |
určite bude veľká snaha aby toto šialenstvo a vplyv od USA
pokračoval
|
|
|
true
|
16.12.2022, 12:42 | #7418 | |
sú v tom veľké záujmy a peniaze |
|
|
true
|
16.12.2022, 12:42 | #7419 | |
Pičutová sa určite o to bude tiež silno snažiť |
|
|
|
|
ball8
|
16.12.2022, 14:01 | #7428 | |
Pevne verím, že PS, SaS, žiaľ aj Hlas zložia vládu (aj KDH
pokojne). V prípade, že by sme tu mali vládu mafiánov a fašistov,
pratal by som sa z tejto bohom zabudnutej krajiny
Dobrá foto slaven   |
|
|
true
|
16.12.2022, 14:34 | #7432 | |
PS v parlamente?
|
|
|
true
|
16.12.2022, 14:34 | #7433 | |
to bude ešte horšie ako teraz |
|
|
true
|
16.12.2022, 14:35 | #7434 | |
progresívne liberálne sračky    |
|
|
true
|
16.12.2022, 14:35 | #7435 | |
minule vo voľbách im to ľudia ukázali - verím, že sa to zopakuje
- že tieto sračky nechceme    |
|
|
ball8
|
16.12.2022, 15:02 | #7437 | |
Aké sračky? Najlepší politický program, odborníci v
štruktúrach, transparentnosť, demokratické a proeurópske
zmýšľanie. Či chceš, aby ti zas RF rozkradol štát, ako sa mu to
už podarilo? |
|
|
true
|
16.12.2022, 15:45 | #7438 | |
taký Dzurinda určite rozkradol štát viac ako Fico  
|
|
|
true
|
16.12.2022, 15:46 | #7439 | |
PS su progresívne sračky - simple |
|
|
ball8
|
16.12.2022, 15:58 | #7440 | |
Je mi jasné, že ty nechceš progres, ale regres. Chceš dobu cashu a
mafiánskych praktík, platiť len hotovosťou, lebo platbám kartou
neveríš, nechceš aby ťa niekto sledoval, ale používaš všetky
vernostné karty známych obchodov. Načo niečo zlepšovať, keby si
sa musel prispôsobiť. Radšej nech vládnu stále tí ístí zlodeji
a mafiáni a aspoň si máš na koho zanadávať. Tlieskam ti  |
|
|
true
|
16.12.2022, 16:51 | #7441 | |
áno, zapredancov a posluhovačov Ameriky tu nechcem a verím, že
väčšina ľudí tiež nie |
|
|
true
|
16.12.2022, 16:52 | #7442 | |
a z ľudí ktorí schvaľujú LGBTI sračky a rovnako schvaľujú
pedofíliu a nepovažujú to za choré je mi na vracanie |
|
|
true
|
16.12.2022, 16:52 | #7443 | |
a toto sú presne PS sračky |
|
|
true
|
16.12.2022, 16:53 | #7444 | |
je to môj názor a aj názor veľa ľudí čo poznám |
|
|
ball8
|
16.12.2022, 17:08 | #7445 | |
true, ty o čom točíš? že niekto schvaľuje pedofíliu? je len 17
hodín, už si opitý teraz? Verím, že to je tvoj názor a aj
ľudí, ktorých poznáš. Ako som už písal - Ľudia si podvedome
hľadajú do skupiny ľudí s približne rovnakým IQ a aj názormi,
pretože si rozumejú. Čo máš proti LGBTI ľuďom? Sú snáď v
niečom horší? Poznám 2 takých z môjho okolia a sú úplne super
ľudia.
Čiže radšej budeš Putlerovi a jeho
slovenským podržtaškám lízať zadnice, ako keby si mal žiť v
slobodnom a demokratickom svete? Je mi z teba teda brutálne zle,
Slovensko je plné zdegenerovaných ľudí.  |
|
|
|
true
|
16.12.2022, 18:04 | #7447 | |
sú to choré veci podľa mňa
podla niekoho nie |
|
|
true
|
16.12.2022, 18:05 | #7448 | |
a LGBTI sračky?
prečo ich dávajú do popredia? koho to
zaujíma? veď nech sa jebú medzi sebou ale nech nás tým
neotravujú
|
|
|
true
|
16.12.2022, 18:05 | #7449 | |
základ je muž a žena a rodina a nie choré veci ako ich vymyslené
ďalšie 50 pohlavia    |
|
|
|
|
true
|
16.12.2022, 20:09 | #7452 | |
„Aj človek s ‚poruchou sexuálneho výberu‘, ktorou pedofília
je, má právo na život bez predsudkov, odsudzovania a
perzekvovania,“ píše v komentári Jakub Filo. |
|
|
true
|
16.12.2022, 20:13 | #7453 | |
Sexuológ Ivan André, ktorého SME oslovilo, v článku tvrdí, že
pedofili sa „dokážu ovládnuť a byť napríklad aj učiteľmi bez
toho, aby niekto mal o nich vôbec podozrenie, že sú pedofili“. |
|
|
|
true
|
16.12.2022, 20:14 | #7455 | |
Tento učiteľ v ňom okrem iného tvrdí: „To, že je niekto
pedofil, neznamená, že je deťom a priori nebezpečnejší ako
niekto, kto pedofilom nie je. Tie predsudky a odsudzovanie nám veľmi
krivdia a nežije sa nám v takejto atmosfére dobre.“ |
|
|
true
|
16.12.2022, 20:14 | #7456 | |
SME bližšie priamo nešpecifikovalo, čo myslí pod
„predsudkami“ voči pedofilom, ktorých by sa mala spoločnosť
vyvarovať. Rozhovor s pedofilným učiteľom naznačuje, že pedofili
by podľa denníka nemali byť diskriminovaní v prístupe k
povolaniam, pri ktorých výkone sú s deťmi v dennom kontakte. |
|
|
true
|
16.12.2022, 20:15 | #7457 | |
StanoDianiska choré veci |
|
|
true
|
16.12.2022, 20:15 | #7458 | |
pre mňa teda |
|
|
true
|
16.12.2022, 20:15 | #7459 | |
pre Teba je to v poriadku |
|
|
Markuss
|
16.12.2022, 20:17 | #7460 | |
Tu je vidno, aké plytké duše dostali túto bandu babrákov k stolu. |
|
|
|
Redbul
|
15.12.2022, 22:29 | #7400 | |
*Takehoto.Pravda sa vzdy ukaze. |
|
|
Redbul
|
15.12.2022, 22:35 | #7401 | |
ja to samozrejme vzdy pisem vo vseobecnej rovine nemam potrebu to
vysvetlovat lebo tomu nerozumiem.Ale je to smutne,ze platene krysy
systemu napr,tuto kapacitu tak dehonestovali. |
|
|
Markuss
|
15.12.2022, 22:38 | #7403 | |
Neboj. Aj v Thajsku už zistili |
|
|
ball8
|
15.12.2022, 23:08 | #7404 | |
Nemyslíš vážne, že sleduješ Kulturblog To už musí byť na
tom človek ako zle Vieš prečo niektorí ľudia dostanú priestor len v takýchto
médiach? Lebo seriózne média si nemôžu dovoliť dať priestor
bludárom. |
|
|
true
|
16.12.2022, 07:44 | #7408 | |
Najlepšie na tom je to že tie bludy čo bludári vravia za za
chvíľu stanú realitou |
|
|
true
|
16.12.2022, 07:44 | #7409 | |
Ale to slniečka a vlajočkári nevidia |
|
|
ball8
|
16.12.2022, 09:40 | #7410 | |
true: Prečítal som si niektoré tvoje správy v tejto sekcii a mám
dosť. Hlavne z tých zdrojov, ktoré tu pridáš  V tvojej prítomnosti
musí byť ťažké vydržať. |
|
|
Quasimodo
|
16.12.2022, 09:54 | #7411 | |
Člen SAV je bludar tak potom kto je ball8  |
|
|
true
|
16.12.2022, 10:35 | #7412 | |
ball8 je to OK
|
|
|
true
|
16.12.2022, 10:35 | #7413 | |
nemám okolo seba slniečka a vlajočkárov - takže vydržia |
|
|
ball8
|
16.12.2022, 10:56 | #7414 | |
Quasimodo: áno, stačí si pozrieť, v akých médiách dostáva
priestor (zaujímavosť, aj Ľuboš Blaha zo Smeru bol na SAV)
true: Ľudia si podvedome hľadajú do skupiny ľudí s približne
rovnakým IQ a aj názormi, pretože si rozumejú. Myslel som to tak,
že vydržať v tvojej prítomnosti pre niekoho cudzieho musí byť
ťažké.
|
|
|
StanoDianiska
|
16.12.2022, 12:16 | #7416 | |
ball8, true to je taký diskutér: iba zdieľanie cudzích vecí (bez
uvedenia zdroja) a čo sa týka jeho vlastných myšlienok, tak to
sú: debil, ko..t, p..a a pod. A to je prosím pekne regionálny
politik... |
|
|
true
|
16.12.2022, 13:12 | #7421 | |
ball8 - no keď nejaké slniečko je pri mne a počuje pravdu - tak
hej - radšej odíde |
|
|
true
|
16.12.2022, 13:12 | #7422 | |
StanoDianiska - je to len tvoj názor - lebo si slniečko a
vlajočkár |
|
|
true
|
16.12.2022, 13:13 | #7423 | |
ja tvoj názor rešpektujem |
|
|
true
|
16.12.2022, 13:13 | #7424 | |
aj keď s ním nesúhlasím |
|
|
ball8
|
16.12.2022, 13:36 | #7425 | |
true: Prosím ťa, pri tebe by stačilo spraviť jednoduchý
experiment, vybrať náhodne 5 pravdivých informácií a 5
nepravdivých a s pomocou internetu by si mal určiť, ktorá je
pravdivá/nepravdivá. Možno by si prekročil 50 percentnú
úspešnosť
Nevieš pracovať s informáciami, nevieš si overovať informácie a
uveríš akejkoľvek protiprudovej senzácii. Čiže počuť pravdu u
teba je náročnejšie, aj keď si myslíš, že to pravda je.
StanoDianiska: Takých je na Slovensku viac.
V
tomto zlyhal štát a vzdelávací systém, že nevie naučiť ľudí
pracovať s informáciami (hľadať, overovať). Taktiež za to môže
fenomén, že každý chce byť iný ako mainstream (vidíme to
napríklad v podobe alternatívnych médií a ich fanúšikov).
Cesta je investovať do školstva a vzdelania, kompletná
reorganizácia učebných osnov, rozvíjanie kritického myslenia,
učiť pracovať s modernými technológiami, učiť ľudí cudzí
jazyk. Niečo na severský štýl školstva (Dánsko, Nórsko,
Fínsko). Za 15 rokov by sme sa mohli zmeniť s hlúpeho štátu, kde
náckovia dosahujú 10 percent v prieskumoch na úplne inú a
pokrokovú republiku. |
|
|
ball8
|
16.12.2022, 13:37 | #7426 | |
*z hlúpeho štátu |
|
slaven |
15.12.2022, 21:03 | #2668 |
Kúsok z histórie:
NATO HQ Brussels (25.5.1999)
Tlačová konferencia: Jamie Shea (hovorca NATO) a generálmajor
Walter Jertz (SHAPE)
Otázka (Nórska tlačová
agentúra): Jamie, ak hovoríte, že armáda má veľa záložných
generátorov, prečo pripravujete 70% krajiny (Juhoslávie) nielen o
elektrinu, ale aj o dodávky vody? ...pretože hovoríte, že mierite
len na vojenské ciele.
Jamie Shea: Áno, obávam sa, že
elektrina poháňa aj systémy velenia a riadenia. Ak prezident
Miloševič skutočne chce, aby všetci jeho obyvatelia mali vodu a
elektrinu, stačí akceptovať päť podmienok NATO a túto kampaň
zastavíme. Ale pokiaľ tak neurobí, budeme pokračovať v útokoch
na tie ciele, ktoré poskytujú elektrinu pre jeho ozbrojené sily. Ak
to má civilné následky, je na ňom, aby sa vysporiadal s vodou a
elektrinou pre obyvateľov...
https://www.nato.int/kosovo/press/p990525b.h
tm
https://prnt.sc/OzslWHEZsGu6
|
|
|
Balaam
|
15.12.2022, 21:36 | #7393 | |
Nestrácajme v tejto rozprave zo zreteľa proporcie. Prezident
Miloševič má veľa záložných generátorov. Jeho ozbrojené sily
ich majú stovky. Buď môže tieto záložné generátory použiť na
zásobovanie svojich nemocníc, škôl, alebo ich môže použiť na
zásobovanie svojej armády. Jeho voľba. Ak ho z toho veľmi bolí
hlava, tak to je presne to, čo chceme, aby mal a ja sa za to nebudem
ospravedlňovať.
Po druhé, neviem, či si to niekto
uvedomuje. Nie je to často spomínané, ale viac ako 50 % utečencov
v Albánsku a Bývalej juhoslovanskej republike Macedónsko má menej
ako 18 rokov. Deti, alebo aspoň dospievajúci. 40 % je mladších ako
14 rokov. 20 000 je mladších ako jeden rok a od tejto marcovej
krízy sa v týchto utečeneckých táboroch narodilo najmenej 100 000
detí, bez inkubátorov, bez elektriny, bez lekárskej podpory, bez
vody, bez strechy nad hlavou, s absolútne ničím. A preto majú
stále podstatne menej šťastia ako tie baby v Belehrade. NATO
nepraje nič zlé žiadnemu bábätku, ale povedzme si to tu jasne,
utrpenie, skutočné utrpenie, nie televízne zábery, ale skutočné
utrpenie je v drvivej väčšine na strane kosovských Albáncov,
ktorí, žiaľ, nemajú na výber medzi inkubátorom s elektrinou
dodávanou prezidentom Miloševičom alebo inkubátorom bez elektriny.
Jednoducho nemajú inkubátor, pretože ich vyhnali z domovov na
polia.
Nevšimol som si,že by Rusko riešilo tento
problém....Putin dodáva elektrickú energiu na UA? Ruské deti sú
významné na polia? Samé otázky....
|
|
|
Balaam
|
15.12.2022, 21:36 | #7394 | |
Vyhnane.... |
|
|
Markuss
|
15.12.2022, 21:53 | #7395 | |
Niekto niekedy napadol tieto útoky na Srbsko pred medzinárodným
tribúnalom? Len sa pýtam |
|
|
Balaam
|
15.12.2022, 22:06 | #7396 | |
A myslíš že tam Rusko skončí? Keď si to porovnám...len sa
pýtam... |
|
|
Markuss
|
15.12.2022, 22:16 | #7397 | |
Myslím, že nie. Rovnako ako ani USA za pradlhý zoznam zločinov za
posledných 70 rokov |
|
|
ball8
|
15.12.2022, 22:20 | #7398 | |
ruSSáci budú súdení, alebo vykapú, alebo vykape celá planéta
... zo zlom sa ale nejedná, proti zlu treba zasiahnuť .. keby nemali
atómové zbrane, NATO by druhý deň vojny pochodovalo po centre
Moskvy ... len senilný rakovinou presiaknutý deduško si je vedomý
toho, že môže zničiť celý svet a aj sa tým vyhráža ... jeho
armáda mala byť druhá najsilnejšia na svete, ale je druhá na
Ukrajine ... hádam sa zastrelí v bunkri, nech napodobní svoj vzor z
nacistického Nemecka |
|
|
Balaam
|
15.12.2022, 22:21 | #7399 | |
Rovnako ako Rusko...obaja si robia čo im práve vyhovuje ... |
|
|
Markuss
|
15.12.2022, 22:35 | #7402 | |
Presne.
|
|
Markuss |
15.12.2022, 19:31 | #2667 |
???????????????? Ministerstvo vnútra a administratívy Poľska
informovalo, že v sídle policajného riaditeľstva vo Varšave
došlo k výbuchu. Jeden z darčekov, ktoré veliteľ generál
Jarosław Szymczyk dostal pri svojej návšteve Ukrajiny,
explodoval.
Ide o jeden z darčekov, ktoré veliteľ
dostal pri svojej pracovnej návšteve Ukrajiny 11. – 12. decembra,
kde sa stretol s vedúcimi predstaviteľmi ukrajinskej polície a
služby pre mimoriadne situácie.
Darček bol od jedného
z vedúcich ukrajinských služieb.
▪︎Úrady
informujú, že na mieste sú zranení.
▪︎Poľsko požiadalo
Ukrajinu o vysvetlenie po tom, čo v sídle policajného riaditeľstva
vo Varšave explodoval darček od jedného z ukrajinských kolegov. |
|
|
slaven
|
15.12.2022, 19:39 | #7387 | |
neuveritelne
moj scenar: Ukrajina obvini Rusko, ze im tam dalo
darcek s bombou pre Polsko |
|
|
Markuss
|
15.12.2022, 19:52 | #7388 | |
Počítam, že si pomýlili regále alebo darčeky , alebo možno ani nie |
|
|
admin |
15.12.2022, 19:18 | #2666 |
ball8 15.12.2022, 18:38 | #394423
No nič,
asi je čas odsťahovať sa z tejto krajiny. Čoskoro si zatipujeme
asi na voľby na Slovensku
Ciernokoseliar 15.12.2022, 18:52 | #697006
to trvalooo
ball8 15.12.2022, 18:53 | #697007
akože
nemám nič proti tomu, že padla vláda, skôr mám problém s tým,
čo vychádza v prieskumoch, mafiáni s fašistami tu budú vládnuť
.. táto krajina je stratená
majster 15.12.2022, 18:59 | #697008
ty
poznáš väčšieho mafiana ako bol šef parlamentu a Zmatovič a
spol čo majú v.š. za chuja? Aký je Fico mafián? čo mu dokázali?
koľko už bol Zmatkovič pri moci a nič, ešte mladí asi budú
spomínať v dobrom na Fica!
ball8 15.12.2022, 19:11 | #697009
majster:
áno poznám ale nebudeme to tu rozoberať, nechcel som tu strhnúť
diskusiu k tomu, ale nevyjadriť sa k tomu, čo sa tu robí, mi nedalo
...ostanú tu fakt žiť už len dôchodcovia v tomto štáte a
postupne vykapeme .. nikto mladý tu nebude chcieť ostať |
|
|
admin
|
15.12.2022, 19:18 | #7386 | |
* presun z hlavnej diskusie |
|
|
Redbul
|
15.12.2022, 20:11 | #7390 | |
ball 8 nehnevaj sa a kde ty zijes.Mafiani boli aj budu v
politike.Toto nie su mafiani?Doslova zabili Lucanskeho spinave tahy na
opoziciu ich pozatvarat.Ja neobhajujem Fica,ale jedna banda ,ako
druha . |
|
|
ball8
|
15.12.2022, 23:35 | #7405 | |
Redbul: Nie, väčšina z týchto ľudí nemá kapacitu na to byť v
organizovanom zločine (netvrdím, že niektorí z nich nemajú
minulosť alebo možno aj v súčasnosti kontakty s takými ľuďmi).
SmeroHlas ale jednoznačne dokázal, aké to je, keď štát ukradne
mafia. RF, RK a ich prisluhovači, dávno mali hniť vo väzení. O
tom Lučanskom to dúfam nemyslíš vážne? Človek, čo bol vinný a
sám si siahol na život, tak ho ideš obhajovať? Myslím, že
kompletná dokumentácia je dostupná priamo na webe, čo sa stalo,
ako sa to stalo, posúdky lekárov a podobne. Len slovenskí dezoláti
na čele z mafiánom RF a fašistami vykrikujú niečo iné, aj keď
dôkazy hovoria jasne. |
|
|
Redbul
|
16.12.2022, 14:15 | #7429 | |
Obycajneho cloveka co ma svoje problemy vyzit to podla mna
nezaujma.Toto bola neschpona vlada postavena na
pseudo-demokracii.Obycajnych ludi to nezaujma co Fico porobil.Chcu
naspat poradnu vladu-vlastenecku co sa postavi za Slovensko. |
|
|
Redbul
|
16.12.2022, 14:19 | #7430 | |
A hlavne toto bol des.Postavene na psychopatickom pacientovi..a vobec
cele zle.Ale osobne si myslim,ze najvacsie zlo pre Slovensko bola
Saska.A to nehovorim,kto stoji za Caaputovou- PS,tak to je smrt pre
vlastenecke Slovensko. |
|
|
Redbul
|
16.12.2022, 14:23 | #7431 | |
A osobne si myslim,ze Fico by uz nekradol.Trochu by sa ocistil.Za mna
ludi to nezaujma,chcu naspat schopnu vladu. |
|
|
Redbul
|
16.12.2022, 14:47 | #7436 | |
Mne osobne imponuje Republika.Ano,maju historicky taku nacisticku
stopu-co mne sa nejak nepaci.Ale na druhej strane, uz sa posnuli ,a
davaju to na vlastenecku kartu.Co je dobre.Vylozene len moj vseobecny
laicky sukromny nazor. |
|
|
ball8
|
17.12.2022, 11:36 | #7462 | |
Redbul: Nemyslíš vážne s tou Republikou. Uhrík je nebezpečný v
tom, že narozdiel od Kotlebu, on má IQ veľmi vysoké. Obaja majú
zvrátené názory. Stačí sledovať jeho facebookovu stránku a po
mesiaci ti dojde, čo je to za človeka. Selektívne vyberanie
informácií, neschopnosť ospravedlniť sa za hlúposti, čo šíri.
Čo je najväčší problém momentálne je ale jeho Putinofilné
riťolezectvo. |
|
|
|
Redbul |
15.12.2022, 16:18 | #2664 |
Co to tam zas som pocul v tej stoke v hlavnom prude ...Ze rusky vojaci
mucia ukrajinske deti?Toto moze niekto normali
povedat?Pixoviny.Hadam,nejaky clovek-vojak ,nebude mucit
deti.Pixovina.To uz je moc tato kampan proti Rusku. |
|
|
Redbul
|
15.12.2022, 16:20 | #7378 | |
To aj clovek s realnym myslenim-logickym a s empatiou ,nemoze tejto
propagande uverit.To je blud. |
|
|
Redbul
|
15.12.2022, 16:23 | #7379 | |
Ako bral by som,chlapov,ze mozu znasilnovat zeny...Ale mucit
deti-neverim ok. |
|
|
Redbul
|
15.12.2022, 16:27 | #7380 | |
Moje slova vytrhnute z kontextu...Ale neda sa uz nic pozerat v hlavnom
v prude..Vsetko bludy podsuvaju
a propagandu proti rusom. |
|
|
Redbul
|
15.12.2022, 16:44 | #7381 | |
Ja akoze lutujem tych Ukrajincov,ale toto uz je gol.Vedenie Ukrajiny
robi propagandu.Uz len logicky ked clovek sa za mysli preco by to
robili.Ruska agresia nie je zamerana na agresiu nevineho Ukrajinskeho
ludu.No musel som si ulavit. |
|
|
peto10
|
15.12.2022, 18:36 | #7382 | |
Rusky vojak na zaciatku vojny znasilnil batola a video zavesil na
telegram. Tie zvierata nemaju zabrany. |
|
|
Redbul
|
15.12.2022, 18:47 | #7383 | |
Nezmysel. |
|
|
|
ball8
|
15.12.2022, 23:45 | #7406 | |
Žiaľ, je to pravda. Svedčia o tom aj výpovede mnohých väznených
ukrajinských dospelých. RuSSáci sú zveri, ktoré treba izolovať a
obarikádovať v tej ich hnusnej chudobnej zemi. Alkoholom
presiaknuté bezcenné zblúdilé individuá - 50% ruSSka. |
|
|
slaven |
14.12.2022, 20:42 | #2662 |
Balaam,nieco aktualne, presny opis
a velmi tazke citanie pre
Teba to bude, ale je to proste tak
o tych Minskych dohodach,
riadny grc, co povies? ale je to proste realita, fakty - nie vymysly a
konspiracie.
Link FB príspevok |
|
|
Balaam
|
14.12.2022, 21:17 | #7374 | |
Fakty? Aké prosím ťa...klasicky Edov výplod podľa požiadaviek
...netuším kde Rusi UA drvia,teda okrem toho že drbu civilov a
infraštruktúru lebo iné nevedia....vlastne ďakujem...nebudem to
musieť hľadať o pár týždňov...UA robí presne to isté čo pred
Chersonom...čo napíše Edo keď sa to UA podarí,netuším...
Pozri si jeho prvý príspevok,respektíve jeho príspevok z
dňa začiatku vojny ...a potom pokračuj...veľmi kvalitná
otočka,to máva často ? Lebo jeho analýzy sú na úrovni Ilka...ten
tiež trafí počasie ale nie krajinu.... |
|
|
peto10
|
14.12.2022, 22:12 | #7375 | |
Slaven opytaj sa prosim susnozruta, kde rusi drvia ukrajincov. Ja mam
u neho ban. Dakujem |
|
|
slaven
|
15.12.2022, 12:21 | #7376 | |
rozmyslal som ze akeho bodu sa chytite a obaja toho isteho, super
naozaj tazke
citanie, potvrdilo sa to  |
|
|
Balaam
|
15.12.2022, 12:34 | #7377 | |
To bude tým,že po tom bode už ďalšie čítanie nemá
zmysel...ešte stále s sa nedozvedel že tie kolotoče v jeho
názoroch sú normálne ... |
|
|
slaven
|
15.12.2022, 20:15 | #7391 | |
uplne chapem
list velkosti mozno A4, mozno viac
uloha:
najst vec ktora sa mi nepaci a vysrat sa na ostatne fakty, veci
udaje
uloha splnena Vami oboma, dobre, je to na 1ku |
|
|
Balaam
|
15.12.2022, 21:16 | #7392 | |
Tak skúsme ešte raz,snáď sa podarí...prvý jeho príspevok keď
začala vojna a terajší stav je v pohode? Pýtame sa legitímnu
otázku na ktorú nemáme odpoveď,len odbočujeme od témy...vráťme
sa na začiatok a kľudne môžme ísť bod po bode...RU drvi UA ?
Teda okrem civilov a civilnej infraštruktúry? Alebo to Edo považuje
za správne zabíjať civilov? Potom nie je analytik ale niečo
horšie.... |
|
|
ball8
|
15.12.2022, 23:47 | #7407 | |
Zdieľať Chmelára je ako zdiedať toho boľševika smeráckeho,
Blaha mu tuším hovoria. |
|
|
slaven |
13.12.2022, 15:57 | #2660 |
pekný príspevok, niektorí budú mať naozaj brutálne bohatého
Ježiška  
https://ibb.co/6RGkBc0
|
|
|
Balaam
|
13.12.2022, 16:29 | #7371 | |
Asi tak,banda dementov teraz sa ešte len budú dvíhať ceny keď už
vedia a tie náhle zmeny názorov zo dňa na deň budú zábavné...sa
dobre vyspia a podaktorí zistia že vlastne ani pás vlády nechcú a
to bolo len také chvíľkové zlyhanie... |
|
true |
12.12.2022, 21:36 | #2659 |
v tlači sa objavujú články o tom, že Slovač vôbec neinvestuje,
financie vráža na bežné účty a do pozemkov a len mizivé
percento do šperkov a zlata,
relaita?
Skoro
všetci jazdíme na 12-14 ročných a starších autách
skoro
všetci živoríme v 20 až 40 ročných panelákoch a 50-70 ročných
prerobených rodičovských rodinných domčekoch,
výška úspor bežného Slováka má byť vzhľadom na europske
merítka minimálne 8800 eur, realita? z huby do ruky,...
Sociologovia a ekonómovia z akademického prostredia dlhé roky
alarmujú, že na dôstojné životné minimum na Slovensku teba
minimálne 4x až 5x v súčasnosti priznanej výšky životného
minima (aktuálne okolo 210 eur),...
že na na dôstojné
prežitie 4 člennej mladej rodine pri snahe priblížiť sa
európskemu štandardu treba mať minimálny čistý príjem 3x až 4x
vyšší ako je aktuálna výška deklarovanej priemerky v národnom
hospodárstve (aktuálne cca.1.250 eur)
Reál?
3/4 Slovákov zarábajú od 750 do 1000 eur mesačne, ...dôchodky
sú tuším 400 eurové priemer,
dávka v hmotnej núdzi tuším
62,80 plus 2,50 príplatok mesačne,
aktivačný
príspevok cca. 120 eur mesačne (4 hodiny denne musíte odrobiť na
ulici pre mesto alebo charitu)
a z toho všetkého mi
vychádza už len jedna jediná kardinálna otázka, na ktorú mi
nikto nikdy nevie dať odpoveď:
Prečo za ostatných 33
rokov od Novembra 1989 sa tu ani raz neuskutočnil úspešný
niekoľkodňový generálny štrajk?
Nie Slovač, Bedač,
vy len živoríte a stredne vysokej životnej úrovni sa Vám môžu
len mokré sny snívať ,... |
|
|
slaven
|
13.12.2022, 08:08 | #7359 | |
ja som minule nahodne zapol relaciu Peniaze, myslim v nedelu to slo
niekedy okolo obeda alebo poobede a tirz tam nejaky mladenec hovoril o
investovani a pripadalo mi to naozaj smiesne - ked to pocuje to velke
mnozstvo ludi, ktori su radi ze nejako to daju k dalsej vyplate |
|
|
Balaam
|
13.12.2022, 11:01 | #7362 | |
naša špecialita ísť do krčmy, nadávať na celý svet, štát
lebo sa o mňa nestará...že tam prechlastám a prefajčim tresnem
300 mesačne je detail...veď to mojej rodine nechýba, ale je chyba
štátu, že mi to nevychádza a žijem od výplaty k
výplate...samozrejme sú taký čo im to ozaj nevychádza, ale sú po
celom svete...je jedno aká krajina...a teraz otázka..čo zmení
generálny štrajk? nič....v dobe keď sa ekonomike najviac darilo sa
niečo zmenilo? nie...a mali sme vraj sociálne cítiacu vládu... |
|
|
true
|
13.12.2022, 14:24 | #7363 | |
vyhovoriť sa na krčmu  |
|
|
true
|
13.12.2022, 14:25 | #7364 | |
Balaam ideš  |
|
|
true
|
13.12.2022, 14:27 | #7365 | |
Ešte napíš že čo ľuďom v PO kraji bráni sa presťahovať do
Blavy |
|
|
true
|
13.12.2022, 14:28 | #7366 | |
A mať sa lepšie |
|
|
true
|
13.12.2022, 14:28 | #7367 | |
Ale najlepšie sa bude mať nick Quake |
|
|
true
|
13.12.2022, 14:29 | #7368 | |
Lebo jemu ľudia z východu v krčme prepijú pol výplaty  |
|
|
Balaam
|
13.12.2022, 14:58 | #7369 | |
To bol príklad a nie nie je to špecialita východu,neboj sa...pozri
sa okolo seba,to bude najlepšie...sú ľudia ktorý jednoducho žijú
z od výplaty do výplaty a je jedno kde žijú...a môžeš sa
vysmievať koľko chceš... |
|
|
Balaam
|
13.12.2022, 15:00 | #7370 | |
A áno presne ako píšeš najlepšie sa bude mať Quake lebo jemu tam
prepojí pol vyplati a nikto im pištoľ pri hlave nedrží aby to
robili..stačí poslať prachy domov,ale krčma kde si ponadavam je
lepšie miesto ako rodina... |
|
slaven |
12.12.2022, 14:39 | #2658 |
Znova pekne buchol klinec po hlavicke
Link FB príspevok |
|
|
Balaam
|
12.12.2022, 17:38 | #7349 | |
No znova mu mu drblo kladivo na hlavu to je pravda..toto je už
slušná diagnóza ... |
|
|
true
|
12.12.2022, 18:21 | #7350 | |
slniečkám a vlajočkárom strašne vadí táto postavička |
|
|
true
|
12.12.2022, 18:22 | #7351 | |
lebo sa vyzná a vie to tak pekne opísať |
|
|
true
|
12.12.2022, 18:22 | #7352 | |
a o tej našej paródii na prezidenta to platí zvlášť |
|
|
Balaam
|
12.12.2022, 18:43 | #7353 | |
Priemerné inteligentnému človeku stačí história jeho vyplodov a
má jasno....ostatok tlieska...nič šokujúce .. nenávisť je
jediné čo vedia... |
|
|
true
|
12.12.2022, 21:06 | #7354 | |
este dobre, ze vy ste nadpriemerne a my podpriemerne inteligentni  |
|
|
Balaam
|
12.12.2022, 21:27 | #7355 | |
  v poriadku našiel si
si kategóriu sám od seba...milé... |
|
|
true
|
12.12.2022, 21:53 | #7356 | |
áno, milé. |
|
|
true
|
12.12.2022, 21:54 | #7357 | |
akurát že ten človek svojimi vedomosťami z histórie a vojny celú
vládu aj parlamet a aj vás vlajočkárov dá do vačku |
|
|
Balaam
|
12.12.2022, 22:08 | #7358 | |
Samozrejme veď aj s napadnutím UA mal pravdu,načo by tam Rusi šli
veď to nemá význam...máme možnosť vidieť... |
|
|
slaven
|
13.12.2022, 10:12 | #7360 | |
očakávať že sa v ničom nebude mýliť je dosť naivné
sme
len ľudia - ale mne sa jeho myšlienky pozdávajú, hlavne opis vecí
a to že chce Mier a aby sa to zastavilo |
|
|
Balaam
|
13.12.2022, 10:53 | #7361 | |
a zachytil si niekedy od pána "analytika", že by nejakým spôsobom
reagoval na na to, čo spravilo a robí Rusko? Rusko je agresor,
hádž sa o zem ako chceš...napadli druhý štát? napadli...dôvodov
už bolo toľko, že ani sami nevedia čo hovoriť...biolaboratória,
satanizmus, nacisti, NATO, LGBTI...veď to je smiešne... nabudúce to
bude kto? Poľsko, my, Maďarsko? lebo sme v NATO? máme nacistov,
LGBTI ľudí a sme satatnisti lebo nie sme pravoslávne veriaci? tu sa
len tlačí naratív o ich ohrození zo strany celého sveta aký sú
oni utláčaný...nech si žijú podľa seba, nás nepotrebujú...keď
to bude taká super krajina a systém sami sa im tam budeme
tlačiť...nikde na svete nie je dokonalý systém, nebudme naivný... |
|
|
slaven
|
13.12.2022, 20:29 | #7372 | |
áno, zachytil som to
k Putinovi sa vyjadril viac X, ale
nesleduješ ho, takže nevieš, nevadí |
|
|
Balaam
|
13.12.2022, 22:38 | #7373 | |
Pozri si jeho prvý príspevok,respektíve jeho príspevok z dňa
začiatku vojny ...a potom pokračuj...veľmi kvalitná otočka,to
máva často? |
|
true |
12.12.2022, 09:05 | #2657 |
Viac ako polovica Čechov už nesúhlasí s vládnou pomocou Ukrajine |
|
|
true
|
12.12.2022, 09:05 | #7347 | |
Média teraz čelia obrovskému problému. Musia totižto opäť
dostať verejnú mienku na "správnu" cestu a preto u bratov Čechov
ako aj u nás môžeme očakávať čoskoro veľmi emotívne
príspevky, najmä v spojitosti s Vianocami |
|
|
|
Markuss
|
12.12.2022, 09:08 | #7348 | |
Suspicions run so high that residents do not even agree which side,
Russia or Ukraine, is responsible for shelling that struck various
neighborhoods in the city, damaging houses and killing several dozen
people.
“No one is even letting it out — who he
stands for and all that,” said one resident, an older man who
declined to provide his name. He was sitting beside a warm steel stove
at a makeshift coffee shop called Bouchée that serves as de facto
neutral territory: a place where both pro-Ukrainians and pro-Russians
can get a bite to eat undisturbed, as long as they keep to
themselves.
In recent weeks, Kyiv’s intelligence
services have launched at least one operation and a series of arrests
aimed at rooting out spies in the church, drawing condemnation from
Moscow. And President Volodymyr Zelensky recently proposed outlawing
the branch of the Ukrainian Orthodox Church that is loyal to Moscow,
saying the measure was needed to ensure Russia is not able to
“weaken Ukraine from within.”
“Western Ukraine is
thinking in its own way, and Donbas is thinking in a different way,”
said one of the monastery’s monks, who also declined to provide his
name. He compared those from the west to “occupiers.”
The older man sitting at the Bouchée cafe had done the same,
comparing Ukraine’s liberation of the town to another
“occupation.” |
|
true |
10.12.2022, 19:05 | #2655 |
A takíto euro-zločinci rozhodujú o našich "životoch a smrti",
ženúc nás do čoraz väčšej biedy a chudoby, nariaďujúc nám vo
všetkom sa obmedzovať, platiť 10 násobné ceny energií, umelo
vyvolanou infláciou okrádať ľudí o celoživotné úspory,
prikazujúc pomaly aj to, čo máme raňajkovať a kedy ísť do
postele! |
|
|
|
|
true
|
10.12.2022, 19:06 | #7336 | |
ľutujem tých ľudí |
|
slaven |
09.12.2022, 21:10 | #2653 |
Pekne to povedal Bukovsky
ten zmrd Sabaka sa zabudol ospravedlnit
Link FB príspevok |
|
|
StanoDianiska
|
09.12.2022, 23:09 | #7313 | |
Prečo nazývaš Sabaku zmrdom? To by si ho tak nazýval, aj keby ťa
ratoval na covid oddelení? |
|
|
slaven
|
10.12.2022, 08:49 | #7315 | |
Je to môj názor na toho človeka.
Patril k tým hlavným
ľuďom ktorí tlačili ľudí do očkovania a nezmyselných
opatrení. |
|
|
StanoDianiska
|
10.12.2022, 09:39 | #7316 | |
A ešte raz otázka: Nazýval by si ho tak, aj keby ťa zachraňoval
na covid oddelení? |
|
|
chaffee
|
10.12.2022, 10:42 | #7317 | |
Bukovský by ti tam dal aspoň orechy  |
|
|
Quasimodo
|
10.12.2022, 11:21 | #7318 | |
Skôr špinavý pes |
|
|
true
|
10.12.2022, 12:47 | #7319 | |
StanoDianiska, tento chlap sa bude smažiť v pekle |
|
|
|
true
|
10.12.2022, 12:47 | #7321 | |
s tym zmrdom suhlasim  |
|
|
true
|
10.12.2022, 12:48 | #7322 | |
ja by som ho nazval este horsie zle radej sa zdrzim ! |
|
|
|
true
|
10.12.2022, 12:50 | #7324 | |
SyanoiDianiska, ako ty nazves takeho cloveka co tvrdil toto: Peter
Sabaka tvrdil, že ženy v produktívnom veku „rozhodne nie sú
rizikové“ z hľadiska trombóz pri očkovaní mRNA vakcínami
Pfizer a Moderna, doslova že „nič také zaznamenané nebolo, v
žiadnom prípade nie“. |
|
|
true
|
10.12.2022, 12:50 | #7325 | |
ked zmrd je podla teba zly nazov !!! |
|
|
StanoDianiska
|
10.12.2022, 12:55 | #7326 | |
Takže na človeka, ktorý pomáhal reálne pacientom v nemocniciach,
zachraňoval im životy, ideme nadávať. A človek, ktorý nerobil
nič (teda neviem o tom, že by Bukovský bol pomáhať na covid
oddeleniach), iba táral na youtube, je super a "pekne to povedal".
Zvláštne zmýšľanie toto. |
|
|
Balaam
|
10.12.2022, 13:00 | #7327 | |
Jasné a iné svetové kapacity vraveli že všetci očkovaní budú
už dávno po smrti....a teraz čo? Kde sú tie hviezdy Facebooku čo
im ľudia žrali cipovanie? Ovládanie ľudí cez 5g a podobne ? Kde
boli všetci bojovníci keď ťa sranda začala? Všetci akurát tak
pindali že na ľudí štát sere a nech skapu veď o to im ide ...a
zrazu keď sa dalo očkovať tak opäť zlá vláda lebo politici na
prvom mieste a obyčajný človek nech skape ...takýto ste
bojovníci...posratý na začiatku a hrdinovia na konci |
|
|
indigo
|
10.12.2022, 14:03 | #7328 | |
Veľa sa písalo o tom uznávanom hepatológovi, čo chodil k
Bukovskému do štúdia: antiráškár, antivaxer, spolu sa bavili na
skafandristoch, ktorí sa boja zložiť skafandre po vakcíne, lebo
sami jej asi neveria.
Keď sa sám odborník ocitol u
skafandristov, zmenil názory tak, že po záchrane života sa ešte
dal aj zaočkovať
Koľko jeho pacientov však zbytočne stratilo
termíny, koľkí fanúšikovia hoaxov dopadli aj horšie, lebo
uverili odborníkom s menšinovými názormi? |
|
|
slaven
|
10.12.2022, 14:04 | #7329 | |
Stano k tomu len moja mala poznamka.
Keby debilna vlada a
aj Sabaka spravili to, co Bukovsky navrhoval na zaciatku: nakupit
ludom velke mnozstva vitaminov C,D a neviem ake, ale tie dva su hlavne
- namiesto toho vlada dala na debilne nezmyselne plosne testovanie
miliardy ... tak ver mi, ze by sa tisice ludi zachranilo !
Problemove skupiny, hlavne dochodcovia samozrejme ziadne vitaminy
nemali, lebo su drahe. Takze tak. Ja sam osobne som velke mnozstva
vitaminov daval do seba, od zaciatku.
U Teba to je
taranie, OK, u mna to taranie nie je, bodka. Ale ja fajn, ze si to
mozme takto v pohode vysvetlit
P.S. luto mi je tych mladych zdravych ludi,
co teraz odchadzaju z "neznamych" dovodov oficialne. |
|
|
Balaam
|
10.12.2022, 15:54 | #7330 | |
Tisíce hej, číslo od brucha lebo mne to pomohlo...mladý
zomierali,zomierajú a budú zomierať ...mimochodom na zozname
mŕtvych športovcov bol aj Ericssen ale prečo hral v Katare
netuším...asi to očkovanie ...takže toľko k
faktom...klasika...dojem a realita... |
|
|
slaven
|
10.12.2022, 17:17 | #7331 | |
ano, Balaam, je to cislo z brucha / lebo je to moj nazor a nazor inych
tiez.
- stale ludia zomierali, ale to co sa deje posledne roky
je nasobne vacsie mnozstvo, mozno to nevnimas, mozno to nesledujes ...
ale je to masaker, poviem Ti, skus si o tom nieco vyhladat, uvidis to
sam |
|
|
slaven
|
10.12.2022, 17:19 | #7332 | |
k tym vitaminom, mne je jasne ze ty a Stano tomu nebudete verit,
nebudete suhlasit
pohoda ... ale ja mam iny nazor ... imunita je
podla mna brutal dolezita a vitaminy by ju znacne posilnili ... no ale
miliardy sli na to nezmyselne debilne plosne testovanie, co uz,
debilna vlada  |
|
|
Balaam
|
10.12.2022, 18:09 | #7333 | |
Aj iný ľudia majú názor že zem je plocha ...na realite to nič
nemení...posledné roky sa nedeje nič výnimočné...internet a
sociálne siete je odpoveď ...skús porozmýšľať ako si sa
dozvedel o niekoho smrti pred 10 rokmi a dnes....možno súvislosť
nájdeš ... |
|
|
indigo
|
10.12.2022, 19:05 | #7334 | |
Kedysi som si myslel, že nevedomosť Slovákov spočíva v
neinformovanosti. Po zavedení internetu som zistil, ako veľmi som sa
mýlil.
Nevychádzam z domu a často aj z údivu.
Hlavne z toho, koľko ľudí si myslí že pandémia neexistuje.
Milan Lasica |
|
|
peto10
|
10.12.2022, 20:21 | #7337 | |
MUDr. Brokolica, ktory si za 30 rokov nedokazal urobit ani jednu
atestaciu a nikdy skutocny lekar nebol.. Protiprdkove diety su jedine
co dokazal robit. Potom ale prisiel covid, objavil youtube a kopec
ludi, co hltaju nemainstreamovy obsah a sikovne to dokazal vyuzit. |
|
|
slaven
|
10.12.2022, 22:39 | #7338 | |
chapem, vitaminy su na prd ... tak si len dajte vsetci do googlu napr.
"vitamine c, d and covid"
Najde Vam kopec clankov, samozrejme
vymyslene hoaxy od Bukovskeho su to vsetko  |
|
|
slaven
|
10.12.2022, 22:41 | #7339 | |
jeden z prvych clankov https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PM
C8840673/
citujem> "Of note, there is significant overlap in
the risk factors for vitamins C and D deficiency [16,76] and those for
severe COVID-19 morbidity and mortality [23]. Therefore, restoring
optimal vitamin C and D status in people with risk factors for both
COVID-19 and vitamin deficiency may help to attenuate not only the
risk of infection, but also the severity of complications."
-------------
ale jasne, su to pre Vas len hluposti a vymysly
od Bukovskeho a ludi mozno co si myslia ze Zem je plocha a podobne
shity sem vytiahnete ako argumenty, hura ... vsetko chapem. |
|
|
Balaam
|
10.12.2022, 22:45 | #7340 | |
Ja tu nevidím spochybnenie účinkov vitamínov...ty áno? |
|
|
peto10
|
10.12.2022, 23:16 | #7341 | |
Brat vitaminy ako prevenciu je fajn, ale nie je to nejaky vseliek ako
to Bukovsky prezentuje. Naopak su studie, ktore hovoria:
Based on current evidence, vitamin D deficiency or insufficiency was
not significantly linked to susceptibility to COVID-19 infection or
its associated death. Vitamin D supplements did not significantly
improve clinical outcomes in patients with COVID-19, and the overall
GRADE evidence quality was low, which suggested that vitamin D
supplementation was not recommended for patients with COVID-19.
Link FB príspevok
Bukovskeho problem je, ze si vezme studiu, vyberie si z nej len to
co sa mu hodi a zvysok ignoruje, vid jeho posledne video o vit D:
Link FB príspevok
A
toto robi pravidelne a ked mu to niekto vyvrati, tak sa zacne vyhrazat
zalobami.
|
|
|
peto10
|
10.12.2022, 23:26 | #7342 | |
In this large, randomised, primary prevention trial, supplementation
with cod liver oil, a low dose vitamin D supplement, was not
associated with a reduction in the incidence of SARS-CoV-2 infection,
serious covid-19, or other acute respiratory infections compared with
placebo. Only low grade side effects were reported, and fewer
participants reported side effects in the cod liver oil group than in
the placebo group.
https://www.bmj.com/content/378/bmj-2022-071
245
This study found that implementation of a
test-and-treat approach to correct suboptimal vitamin D status in the
UK population was safe and effective in increasing 25(OH)D
concentrations in people aged 16 years and older with baseline
concentrations |
|
|
peto10
|
10.12.2022, 23:27 | #7343 | |
nejako to blbne..
This study found that implementation of
a test-and-treat approach to correct suboptimal vitamin D status in
the UK population was safe and effective in increasing 25(OH)D
concentrations in people aged 16 years and older with baseline
concentrations |
|
|
peto10
|
10.12.2022, 23:29 | #7344 | |
tak co je s tym?
tu je aspon link, https://www.bmj.com/content/378/bmj-2022-071
230
tieto studie su randomizovane a dvojito/stvorito
zaslepene narozdiel od studie, na ktoru sa odvolava Bukovsky a kde
zamlciava jej nedostatky...
|
|
|
|
slaven
|
11.12.2022, 21:33 | #7346 | |
svoj nazor som povedal ... a nepovedal som ze je to vseliek, ale zeby
to velmi pomohlo a vela ludi by zbytocne nezomreli
to je cele ..
za tym si stojim |
|
|
|
slaven
|
09.12.2022, 17:41 | #7309 | |
„To, čo sa deje v USA, to príde aj k vám. Ak sa v Amerike verejne
vyjadríte proti genderovej ideológii, tak prídete o prácu a
zničia vás. Alebo keď neprijmete kritickú rasovú teóriu, tak tam
nemôžete učiť. A to všetko legálne." |
|
|
slaven
|
09.12.2022, 17:42 | #7310 | |
Neviem aky na to mate nazor, ale mne to pripada ze presne k tomu to
smeruje  |
|
|
somra
|
09.12.2022, 17:56 | #7311 | |
tak troška viac spíš, a poriadne spíš.. pretože to tu už dávno
prišlo. Razie NAKA u Rostasa , Harabina Hambalka ! a podobne takže
riadne spíš. už to tu davno mame  |
|
|
slaven
|
09.12.2022, 20:39 | #7312 | |
tak hej, ja si rad pospim, mas pravdu |
|
|
|
|
true
|
09.12.2022, 16:47 | #7304 | |
Ale že ľudia schudobnejú to im nevadí |
|
|
true
|
09.12.2022, 16:47 | #7305 | |
A zvyšok sveta opačne |
|
|
true
|
09.12.2022, 16:48 | #7306 | |
Kokotizmus |
|
|
true
|
09.12.2022, 16:48 | #7307 | |
Eú |
|
|
true
|
09.12.2022, 16:48 | #7308 | |
Hnus  |
|
|
|
true
|
09.12.2022, 09:08 | #7299 | |
toto sa bude diať všade slaven - nie len v Košiciach
|
|
|
true
|
09.12.2022, 09:08 | #7300 | |
u nás zatiaľ nič ale očakávam to |
|
|
true
|
09.12.2022, 09:09 | #7301 | |
v blízkej dobe, možno január to bude oznámené |
|
|
true |
07.12.2022, 20:50 | #2648 |
Blokovanie účtu na facebooku, lebo váš príspevok porušuje
“normy komunity” je iba malá ochutnávka toho, čo prinesie svet
ovládajúci novodobý fašizmus zo systémom sociálneho kreditu.
Zatiaľ sú to len sociálne médiá, potom to budú digitálne
peniaze, prístup ku službám, zdravotníctvu a životným potrebám
čo Vám zablokujú. Je to o absolútnej kontrole a ovládaní ľudí
k účelom dosiahnutia ich slepej poslušnosti a zbavenia posledných
zvyškov slobody i vlastného názoru....   ( systém sociálneho
kreditu je inovatívny prístup k monitorovaniu, hodnoteniu a
regulácii správania osôb. Systém sociálneho kreditu bude mať
výrazný dopad na konanie jednotlivcov, firiem a inštitúcií.
Základným cieľom systému je získať efektívnejšie nástroje
riadenia správania -Wikipédia ) |
|
somra |
07.12.2022, 20:31 | #2647 |
Rusko nedokázali podmaniť Rimania, ani Napoleon ani Hitler, a
Amerika s Eu si myslia ze to dokazu? kedy sa poucia? a daju rusku
pokoj? |
|
|
Balaam
|
07.12.2022, 21:39 | #7270 | |
Nech sa spakuju doprdele domov do ich raja a bude pokoj...tak
jednoduché ... |
|
|
Balaam
|
07.12.2022, 21:40 | #7271 | |
A nebyť Američanov a tvrdohlavosti Hitlera tak tu veselo
hajlujeme...teda aj by sme vôbec žili ... |
|
|
somra
|
08.12.2022, 13:40 | #7281 | |
vždy dobro zvítazí pretože bude porazených považovať za zlo a
to sa samozrejme vsugeruje obyvateľstvu. Takze ak by vyhral Hitler
tak by sme boli hrdí že sme porazili židoboľševizmus ktory
uvernym financnym systemom zootrocuje svet proste by sme boli hrdi ze
sme porazili svetovy financny kartel. ale prehral tak sme hrdi ze sme
porazili diktatora Hitlera |
|
|
true
|
08.12.2022, 15:02 | #7282 | |
Balaam, precitaj si to a vela pochopis  |
|
|
|
true
|
08.12.2022, 15:03 | #7284 | |
Válka skončí ve chvíli, kdy Západ uzná, že Rusko je
regionální mocnost, nebo kdy se ukáže, že Rusko mocnost
není.
Všechno ostatní je divadýlko pro civilisty.
Účelem války není obsadit Ukrajinu, ale ukázat světu, kdo je na
ukrajinském území silnější. Jestli Rusko, nebo NATO. Se
ztrátami se počítá. |
|
|
somra
|
08.12.2022, 15:39 | #7285 | |
málo ludí pochopí že vojna v 1945 neskoncila ale stale pokracuje
pretoze nekomu vadi ze rusko ma takmer vsetky nerastne suroviny atd.
OSN je nesvojpravna organizacia |
|
|
Balaam
|
08.12.2022, 16:14 | #7286 | |
Rozmýšľam keď bolo Rusko naposledy napadnuté, mimo druhej
svetovej...hmm..za to naopak je pekná zbierka....na UA území sa
akurát ukazuje aký sú neschopný,nič iné ...infraštruktúra a
civilné ciele je jediné čo dokážu...prezentovali sa ako
najsilnejšia armáda sveta a je to banda idiotov nič
viac...pozdravujem ambasádu a doporučujem menej vodky aj keď
vlastne v tomto stave je to jediné čo im zostava... |
|
|
somra
|
08.12.2022, 18:56 | #7287 | |
tak dôkaz toho kvoli čomu USA túži ovládnuť rusko sú základňe
NATO. Vtedajsi sovietsky zvaz dostal záruku od USA že základňe
NATO sa nebudu rozširovať na východ. Avšak boli hrubo oklamaní a
NATO sa začalo rozširovať na východ.Takže ich USA hrubo
podviedlaa oklamala.Toto rozširovanie NATO k Ruskym hraniciam je
jasny dokaz že prekročili hranice ktore prekročiť nemali a zašli
dalej ako si mohli dovoliť. Kebyže USA nechcu podmanit rusko tak
nerozširuju NATO k ruskym hraniciam a to mi nikto nevymluví |
|
|
Balaam
|
08.12.2022, 19:26 | #7288 | |
Sovietsky zväz neexistuje,takže akékoľvek zmluvy,záruky sú
neplatné rovnako ako sú neplatné akékoľvek zmluvy uzavreté v
rámci Československa,juhoslavie atď....tento argument je kravina
lebo nás do NATO nechceli a spolu s cechmi,poliakmi,maďarmi sme sa
my tlačili do NATO a nie že nás NATO volalo a chcelo...takže tieto
argumenty sú kravina ako všetko čo Rusi hovoria...najnovšie chce
Poľsko zabrať UA a iba Rusko ich zachráni ...nech prestanú
chlastat,zbalia sa doprdele domov do ich raja plného nerastného
bohatstva a žijú sa ako Saudi,ktorý svoje nerastné bohatstvo
využili pre seba ako krajinu a nie pre kamošov ktorý sa
predbiehajú komu trčia z Putinoveho zadku menej nohy.... |
|
|
somra
|
08.12.2022, 19:33 | #7289 | |
poviem to takto Gorbačov sľubil Amerike rozpad ZSSR s tým že
amerika slubila nerozširovanie NATO na vychod, takže dohoda bola a a
bola nedodržana zo strany Ameriky to je fakt. |
|
|
somra
|
08.12.2022, 19:38 | #7290 | |
vstúpili sme sami tieto krajiny ale kocky už boli hodené pred tým,
tak to sa bavime o sfere vplyvu a to si diriguju iba veľmoci |
|
|
|
|
Balaam
|
08.12.2022, 19:59 | #7293 | |
Nič podpísané nebolo,Sovietsky zväz neexistuje a nie NATO chcelo
nás ale my sme chceli do NATO....ešte niečo? |
|
|
somra
|
08.12.2022, 20:07 | #7294 | |
že su to politicke kecy  |
|
|
Balaam
|
08.12.2022, 20:09 | #7295 | |
Presne tak ,takže sa môžu zbaliť a ísť si užívať svoje
nerastné bohatstvo a život ako Saudi... |
|
|
somra
|
08.12.2022, 20:14 | #7296 | |
OTTO VON BISMARCK ROK 1848: „Sila Ruska môže byť podkopaná iba
jeho oddelením od Ukrajiny. Treba Ukrajinu nielen oddeliť, ale aj
postaviť ju proti Rusku, národ rozdeliť na dve časti a potom sa
len dívať, ako brat zabíja brata. Preto musíme nájsť a vychovať
zradcov z prostredia ukrajinskej nacionalistickej elity a s ich
pomocou zvrátiť situáciu až do štádia, keď budú Ukrajinci
nenávidieť všetko ruské. Všetko ostatné je len otázkou
času."
|
|
|
Balaam
|
08.12.2022, 20:28 | #7297 | |
Jasné záznam o tom neexistuje a hlavne v roku 1848 sa vôbec v
diplomacii Ukrajina nepoužívala....
A malý náhľad do
histórie....
Po rozpade Sovietskeho zväzu boli vzťahy
Ukrajiny a Ruska dobré. Na území Ukrajiny zároveň po rozpade ZSSR
zostali dislokované jadrové zbrane 43. raketovej armády.
Medzinárodné spoločenstvo tlačilo Ukrajinu k jadrovému
odzbrojeniu. V decembri 1994 bolo podpísané tzv. Budapeštianske
memorandum, v ktorom sa Ukrajina zaviazala zlikvidovať svoj jadrový
arzenál alebo ho odovzdať Rusku, pričom Rusko (B. Jeľcin),
Spojené kráľovstvo (J. Major) a Spojené štáty (B. Clinton) mu
zaručili nedotknuteľnosť hraníc v zmysle Záverečného aktu
Konferencie o bezpečnosti a spolupráci v Európe (tzv. Záverečný
Helsinský akt). V roku 1996 boli z Ukrajiny odvezené posledné
jadrové zbrane. Ich posledné nosiče na ukrajinskom území boli
Ukrajinou zničené v roku 2001.
Takže jediný kto
porušil písomnú dohodu a zmluvu je Rusko... |
|
|
slaven
|
09.12.2022, 09:05 | #7298 | |
ústne dohody neplatia
záznam neexistuje
...
no je
mi smiešno až
Histori neojebete, aj keď ju pokrútite. |
|
|
Balaam
|
09.12.2022, 10:30 | #7302 | |
Pre niekoho neplatia dohody ani na papieri a tvrdiť o niekom že
niečo povedal bez dôkazu je vlastne ok...to môžem povedať že s
Maďarmi sme sa dohodli že nám bude MOL účtovať ceny na pumpach
za euro ale náš odrbavaju ...genialne |
|
|
Balaam
|
09.12.2022, 10:37 | #7303 | |
Ani najpriaznivejší výsledok vojny nikdy nepovedie k rozpadu Ruska,
ktoré stojí na miliónoch veriacich Rusov gréckeho vyznania (teraz
sa volá pravoslávne vyznanie). Posledne menovaní, aj keby v
dôsledku medzinárodných zmlúv boli rozdelení sa beztak rýchle
znova zjednotia, tak ako nájdu k sebe cestu oddelené kvapky ortute.
Je to nezničiteľný štát ruského národa, silný svojou klímou,
svojimi priestormi a svojou nenáročnosťou a povedomím o potrebe
chrániť svoje hranice. Tento štát sa dokonca aj po úplnej
porážke bude stavať na odpor našim potomkom a bude usilovať o
revanš proti protivníkom...” Otto von Bismarck, Berlín, 3.5.
1888
Toto je to,čo povedal Bismarck a čo si niekto
upravil ako potreboval...takže históriu ojebava a prekrucuje niekto
iný.. |
|
|
|
true
|
07.12.2022, 20:17 | #7267 | |
skurvena vlada z prezidentkou co dokazali    |
|
|
somra
|
07.12.2022, 20:33 | #7269 | |
ale nie oni si robia svoju pracu zodpovedne tak ako im big brother za
oceanom nakaže, sk.. su ti co im dali hlas vo volbach |
|
|
Balaam
|
07.12.2022, 21:43 | #7272 | |
Ja že za to môžu sankcie,tak teraz je to vláda a prezident ..máš
v tom mierny bordel ale to je tak keď nemáš vlastný názor a
musíš čakať na pokyn čo písať .. |
|
|
true
|
08.12.2022, 08:31 | #7273 | |
Balaam, nemam v tom bordel - ty si zaslepeny uplne.
|
|
|
true
|
08.12.2022, 08:32 | #7274 | |
Kto schvaluje sankcie? kto schvalil debilne US Army jednotky na
Slovensku? ja?
|
|
|
true
|
08.12.2022, 08:32 | #7275 | |
nebola to nahodou vlada?
|
|
|
true
|
08.12.2022, 08:32 | #7276 | |
kto schvalil S300 presun na UA?
|
|
|
true
|
08.12.2022, 08:32 | #7277 | |
Kto im dava nasu techniku?
|
|
|
true
|
08.12.2022, 08:32 | #7278 | |
jebnuta nasa vlada s prezidentkou !!! |
|
|
Balaam
|
08.12.2022, 09:05 | #7279 | |
Tie jednotky schválila ešte predošlá vláda,len tak na okraj...že
tu prišlo viac vojakov a techniky vďaka vojne je nepodstatné...veď
sa tam nič nedeje... |
|
|
Balaam
|
08.12.2022, 09:07 | #7280 | |
A je mi jasné že tie sankcie musia byť strašne nepríjemné a
tvrdé keď nad tým stále plačú...veď sú ok,západ nepotrebujú
ale prečo tam stále dovážajú západné auta a techniku
neviem...veď vyrobiť telefón,servery operačný systémy
vysielač,linku atď atď je pre nich úplná pohoda...teda sa tak
tvárili...ale iphoncek im chýba... |
|
true |
07.12.2022, 15:15 | #2645 |
Choď zajtra do
obchodu a pri pokladni povedz, že za pečivo si ochotný platiť iba
60% z uvedenej ceny
Takúto nejakú logiku má cenový strop na Ruskú ropu
a nie len že to je dôkazom neefektivnosti 8 celých balíkov
sankcií, už teraz sú analýzy aký drastický dopad toto bude mať
na ceny na pumpách
Gratulujeme eurolídrom odtrhnutým z reality |
|
|
peto10
|
07.12.2022, 16:55 | #7264 | |
uz teraz je cena ropy na urovni januara 22  |
|
|
Balaam
|
07.12.2022, 17:12 | #7265 | |
Tie sankcie tych Rusov musia strašne bolieť keď stále plačú.... |
|
|
peto10
|
07.12.2022, 18:59 | #7266 | |
Uralska ropa uz dokonca na urovni januara 21, 57$ |
|