Registrácia


Zabudnuté heslo / Lost Password

​​
Online:  -

Dievča týždňa
Klikni pre zvacsenie
Chlap týždňa
Klikni pre zvacsenie
nasetipy.com - filmová diskusia   nasetipy.com - politicke kecy

Revolut detailné informácie
Ford Auto, Ford novinky


Viac o Tipli nájdeš TU

tipli - ziskaj zlavu pri nakupovani

tipli - ziskaj zlavu pri nakupovani

Skrill - Internetová peňaženka

Zažite skutočné výhry a výnimočné okamihy – alebo si vytvorte ten svoj – na jackpotovej stránke.

Prosím, ak máte záujem tipovať vo Fortune, zaregistrujte sa cez nasledujúci textový odkaz.

Registrácia SK zákazníkov
Registrácia CZ zákazníkov

Live Výsledky

filmyaserialy.com

mojezvieratko.sk

Ak sa Vám NašeTipy páčia, zdieľajte 

POLITICKÁ DISKUSIA


Aktualizuj POLITIKA diskusiu nasetipy.com na sieti X KLASICKÁ DISKUSIA
<< < 477 | 478 | 479 | 480 | 481 | 482 | 483 | 484 | 485 | 486 > >>

Balaam 15.02.2023, 12:10 | #3945
https://www.bbc.com/news/world-europe-64625127

Hmmm ja že sa také deje u nás podľa niektorých diskutujúcich....

Link na príspevok na doméne X.com

Tipujem že jedno slniečko už má rozpálené ruky, tak si to dajme hneď teraz aby sme dlho nečakali...
  ball8 15.02.2023, 16:10 | #11164
  Už dlho sa tu junák neukázal **01 Kto vie, čo s ním je, či mu len nezaplatili za tento týždeň alebo čo **08**02
ferry 15.02.2023, 11:40 | #3944
#3931
zabudli ste na Meciara a jeho bandu: objednavatel vrazdy, maric referenda, ukazkovy zlodej (strieborne kufriky z VSZ), objednavatel unosu. Klasicka slovac s kratkodobou pamatou. Vacsina chce zbohatnut do 5 sekund, najlepsie od stola v krcme. Zavidi susedovi kozu. A ked jemu zdochne, susedovi nech aj 3, aby bol slovacisko spokojny. Pseudovlastenci, co podpisuju papiere pri pripadnej obrane vlasti, ukazkovi gardisti, co zida, homosexuala, suseda, cloveka s inym nazorom v pohode udaju, strelia do tyla. Haved s minimalnym podielom na HDP, co nevystrcila nohu zo svojej zemlianky. Absolutne nevaziaci si demokraciu, slobodou, moznost vypisovat slobodne kraviny v anonymnej konstelacii spoza klavesnice. Tento film je povinna jazda: https://www.csfd.cz/film/669956-budiz-svetlo/prehled/
  Markuss 15.02.2023, 12:10 | #11157
  povedz ferry, a ako to je s danovymi podvodnikmi?
  Quake 15.02.2023, 12:20 | #11158
  Desaťročia socíku a zrazu sloboda - a frustrácia. Zrazu sa už o teba nepostará štát, nič ti nedá a ty nevieš, čo s tou demokraciou. Ale vedia to fušeri, špekulanti, veksláci a mafiáni. A rozoberú za 5 rokov štát na franforce. Potom zablesk nádeje, nasmerovanie do Európy a ekonomický rast. A privítajme mladého socialistu Róberta, čo ovladne políciu, prokuratúru, súdy a spolčí sa s mafiou, aby si tu rozparcelivali Slovensko. Naši ľudia. Si s nami, budeš sa mať dobre. Si proti nám, skončíš. A ked sa moc vŕtaš, skončíš s guľkou aj s tvojou snúbenicou. Nové volby, nova nadej. Márna snaha. Len ďalší populisti, ďalší veksláci, ďalšie tragikomické postavičky. A tak po 30 rokoch máš na výber - neschopných populistických politikov alebo mafia s fašistami. Každý dáva vsetko zadarmo, vsetko sa sľubuje, všetko je super. Do toho korona a vojna, všetko drahé a ty pri pive a poldecáku rozmýšľaš, ktorému politikovi dáš svoj 500 eurový hlas...**03
  slaven 15.02.2023, 12:21 | #11160
  na Meciara sa neda zabudnut ferry.
Co sa tyka vrazdy, aj terajsi zmrdi objednali ... len tolko k tomu.
Je to naozaj smutne, aki politici nam vladli a vladnu **14
  peto10 15.02.2023, 12:26 | #11161
  Slaven, koho vraždu si objednali? Snáď nemyslíš #AllForMilan **01
  slaven 15.02.2023, 15:35 | #11162
  to uz necham na kazdom diskutujucom, kto koho a preco
#AllForJan **21
  ball8 15.02.2023, 16:24 | #11166
  Jasné, že slaven myslí #AllForMilan. Človeka, ktorý sa rozhodol ukončiť svoj život namiesto toho, aby ho celý strávil v base. Pri týchto ľuďoch je jedna vec dobrá. Dajú si to priamo na profil na sociálnej sieti, takže vieš, že sú to dezoláti bez toho, aby si s nimi komunikoval. (bez urážky slaven **02*). Ďalším znakom býva slovenská vlajka na profilovke (samozrejme, že je dobré byť hrdy na to, že si Slovák/Slovenka, títo ľudia to majú na profile však z hocijakých iných dôvodov).
  matejo 15.02.2023, 19:48 | #11177
  Slaven , hanbím sa za teba . Ty si total kreten
  slaven 15.02.2023, 19:48 | #11178
  #MilujemKedNiektoInyVieLepsieAkoJaCoSiMyslim
  slaven 15.02.2023, 20:13 | #11181
  matejo, skus byt konkretny, preco som podla teba kreten?
normalne to napis
napisal som ze politici su zmrdi, zeby preto? mozno si politik, sorry, ale nazor nezmenim
#BudKonkretny
  Markuss 15.02.2023, 20:38 | #11186
  **01
  ball8 15.02.2023, 20:43 | #11191
  slaven: Ja skúsim tiež odpovedať, aj keď si vyzval používateľa matejo. Tvoj sarkastický komentár zakončený týmto - #AllForJan **21 - ťa prezradil **04
  slaven 15.02.2023, 20:46 | #11193
  #TyNaozajViesVsetko
#Respekt
majka 15.02.2023, 11:21 | #3943
CHMELÁR



Analyzujme najprv Eduarda Chmelára. Každý, kto pozná toto indíviduum osobne, s ľútosťou pripúšťa, že ide o mimoriadne hašterivého egocentrika, ktorý sa poháda aj sám so sebou, ak nemá v blízkosti nikoho iného. Eduard Chmelár totálne zlyhal, keď založil politickú stranu socialisti.sk. Ako malý chlapec, ba čo horšie, ako bezškrupulózny politik očakával ihneď po založení strany veľký výsledok vo voľbách do NRSR. Stranu však pozliepal ako naslovovzatý amatér, bez funkčných štruktúr, participačných mechanizmov, bez schopných odborníkov a manažérov. Akonáhle voľby skončili a on v súťaži prepadol, tak ako malé urazené dieťa položil funkciu a stranu uviedol do stavu mozgovej smrti, z ktorej sa dodnes nespamätala. Práve naopak, ako ohrdnutá žena na stranu zanevrel a v súčasnosti do nej kope a kritizuje ju, akoby nebol hlavným pôvodcom jej neúspechu a zakrnenia.

Pýtame sa, načo je nám dobrý taký intelektuál, ktorý najprv ako bájna siréna privábi všetkých kriticky zmýšľajúcich ľudí, aby ich následne všetkých pospájal do nefunkčného projektu a poštval proti sebe navzájom? Ak by Američania chceli na Slovensku vydržiavať človeka, ktorý bude rozbíjať ľavicu v jej samotnom organizačnom jadre, nedokázali by nájsť lepšieho užitočného idiota, akým je Chmelár. Svojou presne mierenou kritikou a rozumnými argumentami by dokázal formulovať všetky hlavné výčitky lepšie, než ktokoľvek iný. Svojim charakterom a praktickou neupotrebiteľnosťou by však zároveň lepšie ako ktokoľvek iný bránil aj vytvoreniu autentickej ľavicovej politickej strany.

Eduard Chmelár pripomína oných kresťanských kazateľov, ktorých si vo vrcholnom stredoveku a ranom novoveku biskupi najímali, aby kritizovali oficiálnu cirkev a udržiavali tak zdanie, že v cirkvi sa nájdu aj poctiví a spravodliví ľudia a že cirkev tým pádom nebude až taká zlá.

Príde, vyleje vedrá špiny na systém, a tým sa jeho záslužná činnosť končí. Svojimi statusmi tak saturuje frustráciu a hnev občanov, ktorí si pod jeho statusmi a článkami zanadávajú a posťažujú sa, aby im bolo lepšie a mohli sa vrátiť do systému trochu sviežejší, ľahší a spokojnejší. Že ich starostiam niekto rozumie, že ich problémy niekto vidí… Avšak kto kričí na zlodeja a ukazuje naňho prstom, ten ho ešte nechytá.

Link na článok na doméne pravda.sk
  slaven 15.02.2023, 11:37 | #11156
  PRÍĎTE NA MIEROVÉ POCHODY A UKÁŽTE NA NICH VĽÚDNEJŠIU TVÁR SLOVENSKA **26

celkom obsažný príspevok: Link FB príspevok
  ball8 15.02.2023, 16:18 | #11165
  Nič nie je vľúdnejšie, ako pomôcť utláčanému. Mali by sme zvýšiť produkciu húfnic **08 Hentá banda, čo chodí na tie pochody, to je neskutočné. V našom meste ich prišlo zopár desiatok, veľa z nich zo zástavami ĽSNS a IQ človek mohol odhadnúť len z tých pár výkrikov, ktoré sa odvážil vypočuť si.

Každý je za mier, len treba správne tlačiť na ten mier. Netlačiť na obeť, ale treba tlačiť na útočníka.Polícia SR napr. prišla s krásnou iniciatívou: Link FB príspevok
Markuss 15.02.2023, 09:54 | #3942
Predstav si... Západ je znepokojený

Západ je znepokojený ukrajinským odhodlaním udržať mesto Bachmut v Doneckej oblasti, na ktorý niekoľko mesiacov útočia ruské sily a ktorému začína hroziť obkľúčenie. V pravidelnej zvodke k situácii na ukrajinskom bojisku to uviedol americký Inštitút pre štúdium vojny (ISW). Vo svojej analýze odkazuje na informácie západných médií, podľa ktorých ukrajinská armáda nie je schopná brániť Bachmut a súčasne vykonať predpokladanú jarnú ofenzívu.
Quake 15.02.2023, 07:47 | #3941
Link YouTube video
  Quake 15.02.2023, 07:51 | #11151
  Rozhodol som sa, že budem sniper. Pilot nechcem byť, bojím sa výšok, tankista nechcem byť, mám strach z uzavretých priestorov a pochodovať v nejakej rote sa mi tiež nechce, bolia ma nohy. Tak si sadnem a budem čakať. Ale budem triafať iba do nohy alebo ramena, zabíjať sa mi nechce...**03
  Redbul 15.02.2023, 07:56 | #11152
  Veru,nie je to sranda Quake,sediet vo vozidle bojovej pechoty.BVP.**01**03**27
  Redbul 15.02.2023, 07:56 | #11153
  Ja som v tom sedel na vojne.Uz by som nerad**03.
  Redbul 15.02.2023, 08:13 | #11154
  Trochu od temy som zapotil,ale naozaj,tam sa musi spoliehat clovek len na sofera.Najhorsie to ma ten, co prvy sedi v tej,tusim rojnici sa to vola**03**27
Redbul 15.02.2023, 07:41 | #3940
Link YouTube video
peto10 14.02.2023, 23:12 | #3939
Historia sa opakuje
https://scontent.fbts5-1.fna.fbcdn.net/v/t39.30808-6/331315817_703308571582907_2618161175620011411_n...

Link na príspevok na doméne X.com

Balaam 14.02.2023, 22:38 | #3938
Komsomolskaja pravda nabídla čtenářům úžasný rozhovor s politologem, pro kterého je Scholz stejný jako Hitler a Československo bylo umělým útvarem, v němž žili Němci. Závěr je též úžasný: poslat Slovany k šípku a dohodnout se s Němci.

https://www.kp.ru/daily/27465/4721090/

Nech sa páči, aj takto nás ľúbia v Rusku a nezabudnime brat za brata...


majka 14.02.2023, 21:42 | #3937
Bývalý prezident Medzinárodnej hokejovej federácie René Fasel získal ruské občianstvo. 73-ročný Švajčiar zároveň získal 54-percentný podiel v spoločnosti Alma Holding, ktorá sa venuje produkcii jabĺk v Krasnojarskej oblasti.

Zvyšný podiel Alma Holding má vlastniť ruský oligarcha Gennadij Timčenko, ktorý je šéfom KHL a prezidentom klubu SKA Petrohrad.

Fasel viedol IIHF v rokoch 1994 až 2021, aktuálne má funkciu čestného prezidenta IIHF.
  slaven 14.02.2023, 21:48 | #11144
  uf, toho ukameňujú
slaven 14.02.2023, 21:34 | #3936
"Dodávky zbraní by v době trvání konfliktu přispěly jen k tomu, že na Ukrajině bude více mrtvých."

Tieto slová povedal v roku 2015 budúci predseda Vojenského výboru NATO a novozvolený prezident Českej republiky Petr Pavel.

Vzhľadom na to, že tento názor dnes zdieľa aj predseda Zboru náčelníkov štábov Ozbrojených síl USA generál Mark Milley, jeho predchodca admirál Mike Mullen, Pavlov predchodca vo funkcii generál Harald Kujat, bývalý veliteľ poľských pozemných síl generál Waldemar Skrzypczak a ďalší významní vojenskí experti, nie je tento výrok prekvapujúci, Otázkou je, prečo sú dnes všetci nositelia tohto názoru dehonestovaní ako Putinovi agenti, proruskí trollovia, kolaboranti, dezinformátori, konšpirátori či dezoláti (aby sme vymenovali aspoň niekoľko nadávok internetových primitívov) a prečo generál Pavel po vstupe do budovy NATO na tento svoj autentický postoj zabudol...
  slaven 14.02.2023, 21:35 | #11138
  to len tak na zamyslenie
  ball8 14.02.2023, 21:38 | #11140
  Podľa mňa je rozdiel, do akého času a v akom kontexte ten výrok povieš. V 2015 to asi bolo myslené inak, keďže nešlo o full scale war. Teraz to nepovedal nikto príčetný, keďže vidia, čo sa tam deje.
  peto10 14.02.2023, 21:40 | #11141
  Zase jedna veta vytrhnuta z kontexu, navyse za uplne inej situacie.
Tu je cely rozhovor: https://zpravy.aktualne.cz/zahranici/nejsem-jestrab-ujistuje-pristi-sef-vojenskeho-vyboru-nato/r~300...
  peto10 14.02.2023, 21:46 | #11143
  a poprosim nejaky zdroj na toho Milleyho, uz som to tu niekolko krat zachytil ako sa tu s nim niekto ohanal
  Balaam 14.02.2023, 22:25 | #11150
  Doporučujem pozrieť našich "politikov"... To sú ešte len perličky... Použiť vytrhnutú veru z rozhovoru z roku 2015 a nasadiť do kontextu dnešnej situácie je ozaj na zamyslenie.... Aj Fico nemal v 2016 problém predávať zbrane a vydávať to za biznis a keď ne predáme my predá iný... Tam tá otočka v názore je asi v poriadku...
Quake 14.02.2023, 21:29 | #3935
https://prnt.sc/-Unnnb9u9NiX

Zatiaľ čo tuto naši urevaní gaučoví hrdinovia hľadajú spôsoby, ako nebrániť Slovensko, tak za Ukrajinu bojujú aj baby. Dobrovolne. Ňuňuňu... **03
  slaven 14.02.2023, 21:38 | #11139
  vyzerá to ako foto na Instagram, alebo z nejakého reklamného letáku / môj pocit
  RUTY 14.02.2023, 21:49 | #11145
  Hneď som spokojnejší keď vidím, že ty sa už učíš viazať kanady a aj na obed z ešusu si prešiel.**01
  Markuss 15.02.2023, 09:55 | #11155
  na instagram paradna fotecka. skoro ako ta ex-Miss Ukrajiny, co sa ukazala so zbranou.
potom sa zistilo, ze ta zbran je airsoftova
peto10 14.02.2023, 20:45 | #3934
Bradleys a stovky dalsich vozidiel su uz v Nemecku. Uz len dokoncil autoskolu v Uzhorode a mozu sa ist lovit orkovia **26
Link na príspevok na doméne X.com
peto10 14.02.2023, 20:33 | #3933
https://i.imgur.com/2rvtgtr.png
slaven 14.02.2023, 19:44 | #3932
v clanku je krasna veta s ktorou sa stotoznujem
hovorim toto presne uz dlhsie ...
"Ožobračíme strednú triedu, rozšírime rady nezamestnaných a nahráme Číne. "
  slaven 14.02.2023, 19:44 | #11129
  | #3928
debilizmus EU pokracuje a nabera na obratkach
Quake 14.02.2023, 17:42 | #3931
Som počul, že rozdávajú 500 evri. Kde sa mám postaviť?
  slaven 14.02.2023, 19:46 | #11130
  asi tu | #3927
  Quake 14.02.2023, 20:25 | #11132
  Predstavujem si ten bašavel v osade, keď pôjde voliť 12 členná rodina a dostanú 6000 eur. Hop či čiriri**03
  slaven 14.02.2023, 20:28 | #11134
  co narobis ... myslim, ze debilnejsi narod ako Slovaci naozaj siroko daleko nie je ...
tak mame vladu aku si zasluzime
-----------------
Uz aby tito zmrdi zmizli, ale obavam sa ze tam budu do septembra **14**14**14
  slaven 14.02.2023, 20:30 | #11135
  inak https://prnt.sc/PIdnUSdkzNin **01**02**01
  Balaam 14.02.2023, 20:38 | #11136
  Ja sa divím ze sa nad tým niekto vôbec pozastavujete.. Jednak bude výnimočný stav a hlavne kto za to bude hlasovať? Klasické divadlo, ja som chcel oni nie divajte aký sú zlý... Ďalší bude strašit vojnou, katoliban bude riešiť potraty, multiotecko nájomné byty atď atď... Klasický predvolebný folklor po ktorom radšej Fico nechá budúcu vládu bokom a bude v opozícii lebo čo tej vláde zostane na krku bude "veselé"...
  Quake 14.02.2023, 21:22 | #11137
  Síce debilná vláda, ale prozápadne orientovaná. A ujebáva omnoho menej ako Ficiak za svojich zlatých čias, keď si tu mafia otvorila stánok.
  slaven 14.02.2023, 21:43 | #11142
  s tým ujebávaním by som si nebol celkom istý
nie som ekonóm, tak ale mám pocit, že najviac Slovensko ojebali Dzurinda s Miklošom a títo zmrdi nás nezadlžujú viac ako Fico?
  peto10 14.02.2023, 21:58 | #11146
  To, ze niekto udrbe 7 miliard a niekto "len" 5 neznamena, ze by sme na toho druheho mali zabudnut a zase mu dovolit vladnut.
  slaven 14.02.2023, 22:03 | #11147
  peto, len som reagoval na to co napisal Quake ... nic ine za tym nehladaj.
Citujem ho: "A ujebáva omnoho menej ako Ficiak za svojich zlatých čias, keď si tu mafia otvorila stánok."
  peto10 14.02.2023, 22:06 | #11148
  Dzurinda, Miklos - ujebali, ale aspon Slovensko niekam posunuli
Fico - ujebal a nikam Slovensko neposunul
Matovic a spol - sice neujebali, ale dojebali vsetko co sa len dalo

  ball8 14.02.2023, 22:09 | #11149
  peto10: S nadhľadom si to okomentoval a súhlasím **01
Redbul 14.02.2023, 17:12 | #3930
Nech uz pokradol co pokradol,ale dobre hovori.S tymi stihackami by uz neriskol.Ironiou je,ze su Ruskej vyroby mimo ineho.To uz by bol vazny problem.Rusi by to asi riesili**27.
Link YouTube video
  Redbul 14.02.2023, 17:13 | #11104
  Ak nas schcu naozaj zatiahnut do vojny,tak nech is poslu.Debili.
  Redbul 14.02.2023, 17:15 | #11105
  Ale chvalabobohu ze je tato sprosta vlada v demisii.Nerozumiem tomu pravne,ale nato by trebalo asi zmenit ustavu.Chvalabohu,lebo tito idioti by ich tam dali na Ukrajinu.
  Balaam 14.02.2023, 17:16 | #11106
  Samozrejme lebo sme jediná krajina co im ich chce dať... Teda už dve dali a čuduj sa svete nič sa nestalo...
  Redbul 14.02.2023, 17:18 | #11107
  A este stihacky Ruskej vyroby.To je ta ironia.
  Balaam 14.02.2023, 17:19 | #11108
  A vlastne aj ta S300, Zuza, Dana, munícia mala následky ako šľak... S tej mytickej pomsty sa už ideme posrať...
  Balaam 14.02.2023, 17:20 | #11109
  Ironia je že už dávno nemáme iné, ale piloti sa báli na tých zázračných strojoch už lietať pekne dlho...
  Redbul 14.02.2023, 17:22 | #11110
  Ja ti vravim Balaam,ze ak ich tam daju,tak to uz neprejde.A naozaj sa dostane do vojny proti Rusku.Potrebujeme to dpc?.
  Balaam 14.02.2023, 17:24 | #11111
  A čo neprejde prosím ta? Už nemalo prejsť toľko veci... Určite napadnú krajinu v NATO... Sa pozri na Poliakov...
  peto10 14.02.2023, 17:26 | #11112
  Redbulko ty si ukazkovy pripad, ze Fico tym neustalym vyvolavanim strachu dosiahol presne to co chcel – aby sa zabudlo na jeho zlodejiny a znova sa dostal k moci.
  Balaam 14.02.2023, 17:27 | #11113
  Fico sa len trasie aby mu nezobrali tému ktorou môže strasiť ľudí... Že tam šla Zuza mu nevadí, že sa ďalšie kupujú mu nevadí ved na tom jeho kamoši zarábajú... Sere si do huby kade chodí dement
  Redbul 14.02.2023, 17:27 | #11114
  Ukrajina nie je v NATO.Absolutne tam nemaju co krajiny posielat zbrane.To je uz ironia od zaciatku konfliktu .Ak by Rusko,napadlo stat NATO,tak prosim.My nemame nic s Ukrajinou,ziadne zavazky.
  Balaam 14.02.2023, 17:29 | #11115
  Vidíš na UA NATO?
  peto10 14.02.2023, 17:32 | #11117
  Svajciarsko tiez nie je v NATO. Keby na nich zautocili rakusania, tak im tiez nikto nemoze pomoct? Co je to za retardovanu logiku?
  Redbul 14.02.2023, 17:43 | #11119
  Vsak samozrejme je to vojna medzi USA vs Rusko.Preto sa tam posielaju zbrane.Ale za normalnych okolnosti... Ukrajine ,by sa malo pomahat len humanitarne ,a nie vojensky.Asi tak pani.
  Markuss 14.02.2023, 17:48 | #11121
  S Rakúskom aj švajčiarskom to nie je celkom tak, ako si to tu niektorí jednoduchší vyložili.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Neutral_country
  Redbul 14.02.2023, 17:49 | #11122
  Ale to uz by sme tu davno nemali temu, keby len humanitarne.Ale nechcem vyzniet ironicky,lebo lutujem tych nevinych ukrajincov.Ale tak to proste je.
  Markuss 14.02.2023, 17:50 | #11123
  A ešte https://en.m.wikipedia.org/wiki/Partnership_for_Peace
  Redbul 14.02.2023, 17:59 | #11125
  A tu ide o to,ze tieto nase male staty,ako sme napr.My ,zatahovat do vojny.Vsak drzme usta.Pomahajme humanitarne ,a neprvovokujme.
  Redbul 14.02.2023, 18:01 | #11126
  Ked uz chcu robit tu Rusku nenavist v Europe ,nech sa paci,robia to stale.Ale nie vojensky.
  Balaam 14.02.2023, 18:01 | #11127
  Ty si pokazená platňa...sme v NATO... nezáleží aký sme veľký štát... Jednoducho nám nič nehrozí... A nech to ide co najskôr do prdele Fico nebude mať tému..
  ball8 14.02.2023, 19:47 | #11131
  Redbul: Sorry, ale pôsobíš strašne retardovane a napíšem ti pár bodov, ktoré ťa donútia sa zamyslieť, prečo pôsobíš ako dezolát.

1. Posielať zbrane brániacej sa krajine je v súlade s chartou OSN, nepovažuje sa to za zapojenie sa do konfliktu.
2. Nie je to vojna medzi Ruskom a USA. Je to vojna vedná Ruskom proti Ukrajine. Chválabohu Ukrajinu podporujú všetky vyspelé štáty v súlade s chartou OSN.
3. V druhej svetovej vojne sa mali spojenci vykašľať na Rusov a Moskva by ľahla popolom, nebol by si tu ani ty, ani svet, aký poznáš. Však to Nemci zaútočili na Rusko, prečo by im mali USA pomáhať? Mali im posielať len humanitárne veci ako deky a jedlo. (Paradox, ktorý som sa dočítal je ten, že práve americký tank vošiel prvý do Berlína)
4. Nikto nás nezaťahuje do vojny, opäť to musím zopakovať, pomáhame brániacemu sa štátu v súlade s chartou OSN.
5. Prestaň Putlerovi lízať anál. To je to isté, ako keby si obdivoval Hitlera.
Balaam 14.02.2023, 16:59 | #3929
https://novayagazeta.eu/articles/2023/02/14/evgenii-prigozhin-podtverdil-chto-sozdal-agentstvo-inter...

Ten Prigozin chce ozaj vypadnúť z okna alebo ukazuje kto ma skutočne moc v rukách...
Markuss 14.02.2023, 16:58 | #3928
Takže elektrika aj infraštruktúra je poriesená, môžme ísť na to.
Tlieskam, ale aj tak predpokladám že dovtedy nezostane v EU kameň na kameni

https://hnonline.sk/auto/doprava/96067044-spalovaky-skoncia-europarlament-schvalil-povinnu-elektromo...
ball8 14.02.2023, 15:53 | #3927
Matovič sa práve zbláznil v priamom prenose. 500€ za účasť vo voľbách **02**02**02 To je riadne mentálny atlét
  peto10 14.02.2023, 16:01 | #11099
  Radšej mohol dať návrh, že ak bude účasť nad 80%, tak pôjde do puče z politiky.
  ball8 14.02.2023, 16:04 | #11100
  Však ale toto je neskutočné, čo on robí. Čisto mu preplo, aj novinári sa mu tam na tlačovke vysmievajú **01
  ball8 14.02.2023, 16:06 | #11101
  Akože nikto mu to neodsúhlasí, ale populistický čin celého volebného obdobia toto.
  Markuss 14.02.2023, 16:57 | #11102
  To sú tie parádne voľby v septembri, to ste chceli. Ešte toho bude....
  Balaam 14.02.2023, 17:05 | #11103
  Tento vtipný nápad by predložil bez ohľadu na termín volieb... A neviem co sa tu všetci tak zamýšľať ved v septembri voľby predsa nebudú, čaká nás výnimočný stav a šup ho do boja....
  RUTY 14.02.2023, 17:30 | #11116
  Ten je ešte väčší kráľ pred voľbami ako Bobo **01
  RUTY 14.02.2023, 17:33 | #11118
  Nech to schvália a vo voľbách všetci odovzdáme prázdne obálky, to by bola iná haluz **02
  Markuss 14.02.2023, 17:46 | #11120
  Keby boli voľby v máji bolo by času menej na takéto a podobné chujoviny. Ale však máme strom, na ktorom rastú peniaze. Zadlžiť krajinu vedia úplne najlepšie. Tak čom by ňe.
  Balaam 14.02.2023, 17:59 | #11124
  Menej času neznamená že by tu chujovinu nepredložil...a zábava bude sledovať kto im to odklepne **01
  ball8 14.02.2023, 19:37 | #11128
  Markuss: Jemu ten návrh nemá šancu prejsť, ale ten jeho populizmus s tým jeho hnusným ksichtom, to ma najviac vytáča.
Markuss 14.02.2023, 13:09 | #3926
to takto bolo. Ze super lacny plyn... Ano, ked je spajza plna, mal by si vediet, za kolko si ju naplnil

https://hnonline.sk/komentare/brifing-hn/96066869-slovensko-ide-zlym-smerom-do-plynu-tlacime-miliard...
Quake 14.02.2023, 11:21 | #3925
https://prnt.sc/NiF9IeLZuEAF
Venované proruským klaunom **03
Keď budete nabudúce diskutovať s trollmi, čo obhajujú Rusko a bliakajú niečo o genocíde ruského obyvateľstva na Ukrajine, stačia obyčajné obrázky.
Ruskí fašisti sú chorí. Súčasné Rusko je chorá, zvrátená krajina. Nie veľmoc, nie silná prosperujúca krajina, ale devastujúca, úbohá karikatúra štátu. A preto plná podpora Ukrajina. **21
  Redbul 14.02.2023, 11:38 | #11088
  Ber to tak ze su tu ludia co to vidia inak.Ano,pokial to clovek zobrie z tej ludskej stranky,to nestastie ukrajinskych civilistov,tak ano,tam suhlas.Ale kde je pravda tohto konfliktu zamna ,je niekde 50na 50.
  Redbul 14.02.2023, 11:40 | #11089
  To je len pouzivana psychologia proti nepriatelovi proti Rusku.Treba hladat pravdu konfliktu.
  Redbul 14.02.2023, 11:50 | #11090
  Dovody tohto nestastneho konfliktu z mojho pohladu:Fasisticky Kyjevsky rezim.Dlhe roky zabijana Ruskej mensiny.Evidenta hrozba pre Rusko vstupu Ukrajiny do NATO.Absolutna kontrola USA na Ukrajine. zamerana na Rusko v podobe pripravy zbrani,a roznych laboratorii.
  Redbul 14.02.2023, 11:55 | #11091
  *zabijania Ruskej mensiny+milion inych faktorov,ktore sem je aj skoda pisat.A opat ,ako clovek napisem,ze vo finale odsudzujem tento konflikt.
  Redbul 14.02.2023, 11:56 | #11092
  Dlhorocna politika rokovani Ruska,ktore svet neakceptoval.
  Redbul 14.02.2023, 12:00 | #11093
  Dobre, ked budem z mojho pohladu objektivny,ten fasisticky Ukrajinsky rezim som ochotny redukovat vo vyhlaseniach.Ale ostatne dovody su v platnosti.
  Quake 14.02.2023, 12:16 | #11094
  Ešte raz kukni na obrázok a porovnaj. Rusko zabíja. Ničí. Devastuje. Všetko. To, čo tu ty píšeš, su ruské propagabdistické klamstvá a bludy.
  Redbul 14.02.2023, 12:17 | #11095
  Zas na druhej strane,ked sa dam do tej ludskej polohy,a vidim tych nestastnych ludi, co na ten konflikt doplatili ,tak vo vnutri naozaj placem a som s nimi.Ale druha vec je byt objektivny k pricinam,a k tomuto konfliktu.Tolko zamna.
  StanoDianiska 14.02.2023, 12:32 | #11096
  Redbul, omieľaš to tu dookola ako taký verklík, tak nám už konečne daj zdroj, ako Ukrajinci zabíjali ruskú menšinu na základe národnostnej neznášanlivosti. A hlavne daj zdroj, že sa to dialo pred rokom 2014, lebo hádam nebudeme rátať civilistov, ktorí zomierali pri bojoch, ktoré rozpútali separatisti a Rusi.
  Quake 14.02.2023, 12:49 | #11097
  V ruských štátnych médiach sa už mesiace nerozpráva o denacifikácii, resp. tie zmienky sú minimálne oproti februáru 2022. Veď už Putin priznal, že o toto v tej vojne vôbec nejde. Ale tuto naši rusofili stále dokolečka tie isté nezmysly. Proste raz sa niečo naučíš opakovať a už to papagájuješ ako papagáj.
  slaven 14.02.2023, 20:26 | #11133
  Quake a stale nikde nenajdeme ake su velke straty na UA strane? ani v tych ruskych statnych mediach, ktore sledujes, nic?
Markuss 13.02.2023, 21:17 | #3924
Toľko k zeleným zdrojom... Príde tieň, si v pichi. Príde sucho, si v pichi. Príde bezvetrie, si v pichi...
A to si si chcel nabíjať ešte aj auto a autobusy na MHD

https://hnonline.sk/finweb/ekonomika/96066871-velke-investicie-do-slnecnej-energie-vystriedala-pohro...
Quake 13.02.2023, 20:31 | #3923
https://prnt.sc/hrPPYmX7PuCW

Ale no. Prečo všetci len na ten Západ idú, zlý, prehnitý...a nikto do toho Ruska? Toto sú presne tí naši rusofili - doma na gauči kydať na všetko, ale eurička asi lepšie ako ruble, čo? Sloboda a demokracia asi lepšia jak obuškom po chrbáte, čo? **02
  slaven 13.02.2023, 20:43 | #11081
  Zaujalo ma Španielskou...to vážne? **01
Redbul 13.02.2023, 20:20 | #3922
Link YouTube video Som nevedel ze ma takyto vlastenecky pohlad na politiku.Vzdy som si ho spajal len zo sprav na Markize.Ma prijemne prekvapil.Pripomina mi herca Mareka Tapaka charizmou.
  Redbul 13.02.2023, 20:22 | #11079
  Som nevedel ze ma takyto vlastenecky pohlad na politiku.Vzdy som si ho spajal len zo sprav na Markize.Pripomina mi herca Mareka Tapaka charizmou**08**03.
  Redbul 13.02.2023, 20:33 | #11080
  Inak, ked vidim napr toho Mareka Tapaka ,tak to mam uplnu hrdost,ako vlastenec.Tradicne slovenske hodnoty.To je premna bomba.**03**12**02**03.
  majka 14.02.2023, 07:57 | #11083
  Keďže Markízu nemám,ja si ho pamätám z Mikrofónom za hokejom a BBC pre Slovensko
  Redbul 14.02.2023, 08:22 | #11084
  Nejake meno Frakasovsky som tusim za Mikrofonom za hokejom evidoval.Ale nevedel som ze je to on.Za Mikrofonom za hokejom mi vzdy napadne meno Jarkovsky**03
  Redbul 14.02.2023, 08:22 | #11085
  *Farkasovsky.
  Redbul 14.02.2023, 08:23 | #11086
  Alebo aj ten... co je uz na rtvs,Matej Hajko**03.Pomerne este stale mlady chlap.
  majka 14.02.2023, 09:31 | #11087
  Športová redakcia v ére Farkašovského,čo si pamätám- Tomášik,Michalič, Lintner, Gallo, Mária Zavarská, Dutka
  Redbul 14.02.2023, 12:59 | #11098
  Poznam vsetkych.Si sikulka**03
Markuss 13.02.2023, 19:14 | #3921
Obnoviť?
Takže tam nejaké boli?
Lebo to boli doteraz konšpirácie a fake news

https://hnonline.sk/svet/96066868-pentagon-chce-obnovit-tajne-programy-na-ukrajine-odporcovia-sa-oba...
  Markuss 13.02.2023, 20:01 | #11077
  https://www.washingtonpost.com/national-security/2023/02/10/us-special-operations-ukraine-surrogate-...
  ball8 13.02.2023, 21:42 | #11082
  Pokiaľ viem, fake news boli hlavne o tajných biolaboratóriach. Dva rôzne pojmy.
ball8 13.02.2023, 17:18 | #3920
https://www.pravda.com.ua/eng/news/2023/02/13/7389097/

V posledných dňoch je v Moldavsku rušno, vyšlo najavo, že ruSSko plánovalo prevrat.
peto10 13.02.2023, 17:16 | #3919
Link na príspevok na doméne X.com Janktov coming out, respekt. V nasej krajine si to nedokazem predstavit.
ball8 13.02.2023, 17:08 | #3918
Po vyše 7 dňoch dnes v Turecku vytiahli živé dievča spod trosiek **26**22

Link na príspevok na doméne X.com

Nech máme dnes aj pozitívne správy.
Quake 13.02.2023, 15:40 | #3917
https://prnt.sc/qYjpTz67ZsdV

Rebríček, kde sa hodnotí právny štát. V prvej desiatke klasicky najvyspelejšie štáty (Škandinávia, Nemecko, Holandsko...). Slovensko na 35. mieste. Len tak mimochodom, skúste si tipnúť, kde sa umiestnilo Rusko a Maďarsko. Ehm....
Rusko - 107. miesto
Maďarsko - 73. miesto (absolútne najhoršie z celej EÚ)
Ukrajina - 76. miesto
Bielorusko - 99. miesto
Srbsko - 83. miesto

Rwanda, Mongolsko, Ghana, Botswana, Rumunsko či Barbados majú lepší právny štát, ako tuto ujo Orbán. Kus maďarského zlodeja, čo rozkradol verejné financie, eurofondy, ovládol súdy a prokuratúru, média a políciu. A cez biele koníky ovláda polovičku kľúčového maďarského hospodárstva. A tu mu naši slovenskí géniovia ešte zatlieskajú, ty môj bože...

**08
  Quake 13.02.2023, 15:46 | #11052
  #viktorISmyHERO
#orbánficobabiš
#jebemcelýprávnyštát
  Redbul 13.02.2023, 15:52 | #11054
  Nechcem podpichovat,ale to ma prekvapuje.Ukrajinu by som dal Z Europy, ako JEDNOZNACNE poslednu.Vzdy sa hovorilo,ze je to najskorupovanejsi stat v Europe**03
  Redbul 13.02.2023, 15:54 | #11056
  Bez ironie.Vzdy sa hovorilo,ze Ukrajina je spodok Euroipy.Rozvrateny ,a neskutocna korupcia.
  Redbul 13.02.2023, 15:55 | #11057
  Cize chcem len povedat,ze ma to prekvapuje.Nic viac,ani menej**03.
  ball8 13.02.2023, 16:00 | #11058
  Redbul: Však ak si pozrieš rebríček, tak z Európy pod nimi moc krajín nie je. Pod nimi je len Srbsko, Albánsko, Bielorusko, Rusko, Turecko

https://worldjusticeproject.org/rule-of-law-index/global/2022/Turkey/
  Redbul 13.02.2023, 16:03 | #11059
  Ukrajinu rozkkradli oligarchovia.Vzdy sa hovorilo že je tam najväčšia korupcia.Len toľko.
  Redbul 13.02.2023, 16:13 | #11061
  Tak aspon sa pri Vas trochu rozhladim,a hadam vzdelam.Ale vzdy nam tvrdili,ze Ukrajina je absolutny spodok pravneho statu.Tak budem mudrejsi**03.
  ball8 13.02.2023, 16:29 | #11063
  Redbul: Však je tam veľká korupcia ako pozostatok ruSSkých tradícií. Dôležité je všímať si, ako každým rokom idú o pár miest v rebríčku hore od roku 2014. V tomto ich čaká ešte veľká cesta, ktorá je spojená aj s členstvom v EÚ. Výhoda je, že usilovne na tom budú pracovať, nevýhoda, že ťažko zmeniť návyky celej generácie. Sám vidíš, aké kauzy tam majú teraz a to sú vo vojnovom stave. Aj tie Európské štáty pod nimi, prekvapenie je asi len Turecko.
  Quake 13.02.2023, 16:58 | #11064
  ja sa napr. celkom čudujem, ako sme sa my mohli dostať na 35. miesto, keď mne osobne sa zdá, že tu bez obálečky a kamarátov na tých správnych miestach nevybavíš ani vtáčiu búdku vo svojej záhradke...
  Redbul 13.02.2023, 17:23 | #11065
  ball:vsetko hadzes na tych rusov**02Vsak dobre v poriadku**26Ale asi ti blbne klavesnica ako mne.Vzdy pri Rusku,davas dve s,co nechapem**02**03**22
  ball8 13.02.2023, 17:27 | #11066
  Redbul: Neblbne mi klávesnica a nashál píšm ruSSko. Začiatočné malé písmeno, lebo pohŕdam tým štátom, SS ako symbolizmus a spojenie s nacistickým Nemeckom. Myslím, že tento symbolizmus veľmi obšírne pomenúva súšasný režím u nich.
  Redbul 13.02.2023, 17:33 | #11067
  Ale rozumiem tomu , ako to vnimas,to bola sranda.Dobre,tak zas zajtra daco poklebetime**22**03.
  ball8 13.02.2023, 17:34 | #11068
  Redbul: Korupcia je tam z veľkej časti kvôli vplyvu Ruska. Pozri si všetky postsovietske štáty, ako s tým bojovali.
  Redbul 13.02.2023, 17:39 | #11069
  ball:Ale si zober ,ake je to Rusko silne,ako sa za tie roky zmohlo pod Putinom.Neobhajujem teraz tento nestastny konflikt,ale v minulosti jeho politiku.On doslova Rusko postavil na nohy,a dal mu hrdost.
  Redbul 13.02.2023, 17:40 | #11070
  Rusko stoju za nim.**26.
  ball8 13.02.2023, 18:04 | #11071
  Redbul: Rusko je silné iba vojensky, inak je to chudobná krajina (pozri si ekonomické ukazovatele jednotlivých štátov). Priemerný Rus je hlúpy človek, ktorému dlhé roky masírujú mozog propagandou. Aj za Hitlerom stáli Nemci a vidíš, čo to bol za človeka a vidíš, ako Nemecko dopadlo.
  Balaam 13.02.2023, 18:05 | #11072
  Nedal mu žiadnu hrdosť dal mu len zničený národ ochotný ísť na porážku ako prasce a kto mal možnosť ušiel... To je ten hrdý národ... Život človeka a chlapa je hovno...
  Redbul 13.02.2023, 18:28 | #11073
  Akoze nie je bohate preboziveho.Maju ropu,plyn.Americania si nato vzdy brusili zuby Rusko v tomto olupit.Putin je mozno trochu diktator,ale tu politiku pre Rusko mal vybornu.
  Redbul 13.02.2023, 18:31 | #11074
  Proste nedopustil,aby to tam tie americke pliagy rozkradli,ako to maju vo zvyku vsade po svete ked sa roztahuju.
  Balaam 13.02.2023, 18:38 | #11075
  Dobre.... Nemáš ani šajnu o tom raji na zemi.... Ale snívať je dovolené...
  peto10 13.02.2023, 18:43 | #11076
  Nedopustil, aby to amici rozkradli, tak to rozkradol on a jeho oligarchovia **01
Chod par kilometrov od vacsieho mesta a taku chudobu si nikdy este nevidel, aj romaci z Lunika ziju niekedy lepsie. S takym nerastnym bohatstvom mohla ta krajina byt uplne niekde inde.
Quake 13.02.2023, 14:16 | #3915
Na sítích se objevilo video zachycující moment, kdy byl u Bachmutu zabit americký dobrovolník Pete Reed a několik dalších civilních dobrovolníků-zdravotníků. Dosud se mělo za to, že skupinu zasáhla náhodná dělostřelecká nebo minometná palba, nové video ale jasně zachycuje přílet tankového projektilu. Rusové tedy úmyslně vypálili z tanku na skupinu dobrovolníků u civilních aut ve chvíli, kdy se snažili z místa evakuovat muže zraněného dřívější dělostřeleckou palbou. Včera „pro změnu“ Rusové zasáhli raketovou palbou nemocnici v Družkivce u Kramatorsku, která fungovala jako spádová nemocnice pro Bachmut a okolí a po zásahu byla prakticky celá zničena. Medici z řad dobrovolníků už dříve pravidelně hovořili o tom, že Rusové cíleně ostřelují zařízení a transporty označené červeným křížem. Pro ty, co invazi sledují od začátku, tedy není ani jedna ze zpráv překvapením. Rusko je teroristický stát páchající jeden válečný zločin za druhým. Dodržování jakýchkoliv pravidel totiž ze samé podstaty považuje za slabost. Stejně jako jeho sympatizanti.
**14
  Quake 13.02.2023, 14:17 | #11045
  stále rozmýšľam, ako veľmi musí mať nasraté v hlave niekto, kto dokáže brániť Rusko a obhajovať ho v tejto vojne. **11
  ball8 13.02.2023, 14:26 | #11046
  Aj zdravotníci, čo tam chodia, tak im armáda vždy odporúča nemať na prilbe vyznačené, že sú zdravotníci (silno červené helmy a podobne), lebo sú akurát ľahkým terčom, že ruSSi ich hneď ostreľujú.
  Quake 13.02.2023, 14:45 | #11047
  https://prnt.sc/98K8ReDUxVod
Okamih pred zásahom...

Hajzli ruskí. Prašiví zbabelci...nič viac, nič menej.
  Redbul 13.02.2023, 14:49 | #11048
  Moze byt pravda,ale aj nemusi.Je to smutne ak je to tak.Vzdy je to o konkretnom jedincovi,alebo malej skupinke.Ked si tam v boji na fronte, stratis nervy a realny pohlad na vec.Mohlo sa to stat.Ale to sa nevztahuje na vsetkych co tam musia byt.Co si myslite.... co robia ukrajinci s ruskymi zajatcami.
  Balaam 13.02.2023, 15:07 | #11049
  Porovnávať zajatcov, kde sú nervy na úplne inej úrovni s viditeľné označenými zdravotníkmi chce bujnú dávku fantázie... Hlavne keď ešte dostanú informáciu aby nenosili silno červené helmy lebo budú ľahký cieľ...
  Quake 13.02.2023, 15:11 | #11050
  Redbul, Rusko momentálne porušuje absolútne všetky dohovory a pácha vojnové zločiny. To fakt toto ešte dokážeš obhajovať? Gratulujem, si frajer....
  ball8 13.02.2023, 15:51 | #11053
  Video s červenou prilbou: https://www.instagram.com/stories/highlights/17932009736624251/
Video, kde hovorí, že si majú stiahnuť označenie medikov z prilieb: https://www.instagram.com/stories/highlights/17932009736624251/
<< < 477 | 478 | 479 | 480 | 481 | 482 | 483 | 484 | 485 | 486 > >>
Hľadaj text    Zvýrazni    Zobraz iba od     
Injuries and Suspensions