Diskusia
POLITICKÉ KYDY A SRAČKY SEM :)
|
|
Quake |
31.10.2022, 22:49 | #2489 |
Tak ten prevrat v Moldavsku je čím ďalej tým viac reálny.
Momentálne krajinu vedie prozápadná prezidentka Maia Sanduová. FSB
však dlhodobo plánuje zosadenie vlády a dosadenie bábkového
politika - prorusky orientovaného Ilana Šora. Tento opozičný
politik je v izraelskom exile a zo zahraničia organizuje protesty
proti vláde za mohutnej podpory Kremľa. FSB naliala do
ovplyvňovania moldavských politikov milióny dolárov, prevzali dve
štátne televízne kanaály, kde prebieha ruská propaganda vo
veľkom.
Moldavsko má smolu, že nemá bojaschopnú armádu a
je absolútne závislé na ruskom plyne. Gazprom im znížil dodávky
plynu o 30% a vydiera ich úplným odpojením.
V júni získali
status kandidátskej krajiny do EÚ a Rusi okamžite zatlačili.
Pretože neznesú, aby bola ďalšia krajina demokratická a
slobodná.
 |
|
true |
31.10.2022, 19:32 | #2488 |
Keď v rukách
Čechov vlajú Českej vlajky, sú to proruskí dezoláti. Keď v
rukách "čechov" vlajú vlajky NATO, USA, EU, LGBT a rôzne iné, ide
o poslušného a vzorového občana. Už tomu rozumieš ty
dezolát?
Prierez fotiek z protivládneho protestu a protestu "proti strachu",
ktorý by sa dal inak preložiť ako protest za EU, NATO a západ
Táto
fotografia nádherné ukazuje mentálne usporiadanie zúčastnených
Na
proteste "proti strachu" všade vlajky EU, Ukrajiny, LGBT, rozdávali
dúhové odznaky a boli tam aj Americké vlajky. Výplach mozgu na
jednom obrázku
https://scontent.fksc1-1.fna.fbcdn.net/v/t39
.30808-6/312027865_509810544515715_2701094997935258519_n.jpg?_nc_cat=1
00&ccb=1-7&_nc_sid=8bfeb9&_nc_ohc=c9qsqMb4FwUAX-aZo5v&_nc_ht=scontent.
fksc1-1.fna&oh=00_AfBhifg3CPrKiWHP4PtulocV1FqkvmU1c0a8HmQGZEKK_A&oe=63
659B00 |
|
|
Quake
|
31.10.2022, 19:43 | #6873 | |
veľký rešpekt Čechom, že majú takýto jasný postoj k Rusku a
vojnovému zločincovi Putinovi. Tak sa to robí do psej matere  |
|
|
true
|
31.10.2022, 20:29 | #6874 | |
Slováci len nadávajú na vládu v krčme |
|
|
true
|
31.10.2022, 20:29 | #6875 | |
Česi sú v tomto iní |
|
|
Quake
|
31.10.2022, 20:50 | #6879 | |
Česko hlavne nemá toľko rusofilov ako my. Tam nemajú problém
zobraziť Putina v čiernom vreci na mŕtvoly a zavesiť to na budovu
ministerstva. Nebabrú sa s tým. Slováci sú jeden z najviac
ovplyvnených národov ruskou propagandou, čo je vcelku tragické,
keďže sami sme si prežili, čo to znamená, keď sa ti tu
nasáčkujú na dlhé roky cudzie vojská. |
|
|
Markuss
|
31.10.2022, 21:22 | #6881 | |
Ja len k tým cudzím... Vieme prečo napr. takí Kličkovci
študovali v Československu, alebo aj v Nemecku? Kto bol starý
Kličko?
Akej národnosti bol Brežnev, jeho následník
Chrušcov? |
|
|
Balaam
|
31.10.2022, 22:14 | #6882 | |
Stalin Gruzinec, Hitler Rakúšan .... Nič to neznamená.... |
|
|
Markuss
|
31.10.2022, 22:25 | #6883 | |
Presne. Keď nevyhovuje, neznamená. Keď pasuje, je to super nálepka |
|
|
Quake
|
31.10.2022, 22:36 | #6884 | |
argumentačná logika bývalých vysokoškolákov nepozná hraníc. A
potom sa čudujeme, kde ako krajina sme, keď tu máme toto  |
|
|
Balaam
|
31.10.2022, 22:38 | #6885 | |
??? Ako národnosť niekoho znamená čo? ...to má niečo dokázať?
Ako vojská sem v 68 poslali Ukrajinci? No výborne....Tak to
gratulujem Gruzinciom keďže vyhrali druhú svetovú a gratulujem
Rakúšanom k rozpútaniu druhej svetovej... |
|
|
Markuss
|
01.11.2022, 08:33 | #6886 | |
To sa obráť na kolegu z vlákna hore, ako to tu nálepkuje.
"hrdinskí Ukrajinci, ...zaostalí a agresívni Rusi" |
|
|
Markuss
|
01.11.2022, 08:35 | #6887 | |
A ešte k Balaamovmu príspevku. V tvojej logike je ZSSR = Rusko |
|
|
Balaam
|
01.11.2022, 08:59 | #6888 | |
V tvojej logike je Ukrajina Rusko a čo teraz? Nič...v tom že sme
najviac ovplyvnený propagandou z Ruska na tom nič nemení...názory
tu ľudia a politici menia podľa Facebooku a môžeš sa hádzať o
zem ako chces...všetky kraviny ktoré sa tam objavia berie značná
časť ľudí ako fakt... |
|
|
Balaam
|
01.11.2022, 09:01 | #6889 | |
Najkrajšie to vidieť na slávnom referende na Sliači..pani
primátorka až dnes vlastne zisťuje čo je to za zmluvu a ako sa ich
týka...referendum o tom čo ani neexistuje lebo Facebook...super
ukážka |
|
|
indigo
|
01.11.2022, 12:02 | #6890 | |
...a súdruh docent z VŠ ZNB vyzýval Sliačanov k účasti na
referende (o cudzích územiach Badína a Sielnice)....Se Sovětským
svazem prišla bída na zem (ale aj do hláv našich ľudí)
Inak krásne vidno kto po páde Železnej opony zobral život do
vlastných rúk a kto klopí uši pred Anglosasmi v korporátoch a
sníva o Spasiteľovi z Východu, kde sa dá všetko ,,vybaviť inak"
(Peskov ml.) |
|
|
Markuss
|
01.11.2022, 13:09 | #6892 | |
Tak inak ruský okupant áno, okupačný dôstojník Kličko nie... |
|
Quake |
31.10.2022, 18:54 | #2487 |
https://prnt.sc/ozX5n-KdF9qn
Aktualizované ruské straty. To sú iné masakre. Už sa ani
nečudujem tej mobilizácii, keď takýmto šialeným tempom Rusi
prichádzajú o vojačikov. Podľa generálneho štábu bol pomer
medzi ruskými a ukrajinskými obeťami v septembri 6,5:1. Teraz sa to
ale určite zväčší, keďže Rusi posielajú nepripravených
ruských chalanov s minimálnym výcvikom na jatky.
Vojna je
tragédia a každý jeden ľudský život má rovnakú hodnotu,
smutné je, čo Putin so svojim národom robí a že mu je jedno,
koľko vlastných obetuje. |
|
|
true
|
31.10.2022, 19:33 | #6871 | |
6,5:1
Quake - ty vážne tomu veríš? ja neverím |
|
|
Quake
|
31.10.2022, 19:41 | #6872 | |
to tvrdí generálny štáb, nie ja. Toto som tvrdil už pár
týždňov dozadu, že Ukrajinci majú straty 7 až 10 krát menšie.
Nebol som ďaleko  |
|
|
true
|
31.10.2022, 20:30 | #6876 | |
Quake takže tomu vážne veríš  |
|
|
Quake
|
31.10.2022, 20:46 | #6878 | |
prečo by som tomu nemal veriť? Tvrdia to dokonca samotní ruskí
vojnoví blogeri. Preto ti stále tvrdím, aby si viac čítal a
sledoval relevantné zdroje. Twitter je plný zdrojov priamo z
bojiska. Táto vojna je úplne online, vidíš to skoro v priamom
prenose. Preto sú tie info o mŕtvych vcelku presné a nielen
odhadované. |
|
|
|
|
Markuss
|
31.10.2022, 20:44 | #6877 | |
Dajú mu diazepan a zas bude poslúchať. Si myslíš, že ostatní
sú na tom ako?
Nemci sú na nich dlhodobo nasrani, aj tam už
čoskoro prekypí... Len otázka je, kto doyebe ten telefón |
|
|
Balaam
|
31.10.2022, 21:06 | #6880 | |
 kľud... narážal som
na to,že takéto info v našom mediálnom priestore nepostrehneš a
že nie som zaslepení fanúšik UA a nemám problém uverejniť aj
takéto príspevky.... |
|
RUTY |
31.10.2022, 11:35 | #2484 |
Áno, áno diesel 1.944 to je ono, nedá sa znížiť.
Vlastne treba
Igimu na tie jeho k.kotini, tipu bločky a .... |
|
|
slaven
|
31.10.2022, 11:53 | #6866 | |
cudne, ved vsetko klesa, ako je to mozne ze ceny idu hore? |
|
|
Markuss
|
31.10.2022, 12:08 | #6869 | |
Neboj. nie je dôvod na paniku. Do konca októbra budeme ešte
nižšie. Trend je jasný |
|
|
|
Markuss
|
31.10.2022, 09:46 | #6858 | |
Ale starriťup aj ekonomické oddelenie N-ka, po konzultácii s
I.Miklošom a Hirmanom to vidia presne opačne |
|
|
slaven
|
31.10.2022, 10:24 | #6859 | |
o tom presne som pisal dole Quakemu, ze je fajn si precitat vsetky
zdroje.
lebo take info v Nku a podobne nenajdes  |
|
|
Markuss
|
31.10.2022, 12:06 | #6868 | |
Bacha vlastné názory = copy+paste |
|
|
|
|
true
|
30.10.2022, 21:01 | #6852 | |
to vážne?
startitup
sme |
|
|
true
|
30.10.2022, 21:02 | #6853 | |
ešte tu daj článok z dennika N |
|
|
true
|
30.10.2022, 21:02 | #6854 | |
a dielo bude dokonané |
|
|
Quake
|
30.10.2022, 21:12 | #6855 | |
Rozumiem ti, true, že ťa to rozčuľuje, lebo však nepíšu, ako si
ty želáš. Nepíšu prorusky, tak je to zlý mainstream. Veď ty si
sleduj svoje zdroje a ja svoje. Aké jednoduché  |
|
|
|
slaven
|
31.10.2022, 09:38 | #6857 | |
Quake a čo tak sledovať všetko? nie len tie svoje ktoré píšu
stále len to isté?
- a potom si z oboch strán, z oboch
názorov spraviť ten vlastný.
Nie je to lepšie ako
čítať len jednu stranu, jeden názor? To len taká otázka do
pléna  |
|
|
Quake
|
31.10.2022, 10:38 | #6860 | |
slaven, naposledy som tu zdieľal článok z Denníka N v marci. Pred
7 mesiacmi. Medzitým mnoho iných zdrojov, rovnaké alebo podobné,
ako tu zdieľaš ty alebo hocikto iný.
Zaujíma ma teda, prečo
si myslíš, ze čítam len tento zdroj?  |
|
|
Quake
|
31.10.2022, 10:46 | #6861 | |
a na rozdiel od všelijakých študovaných gaučovnikov s
Tuorettovým syndrómom, čo ani neovladajú učivo základnej školy,
tu píšem aj vlastné názory ale tak sa už dnes nenosí, používať vlastnú
hlavu... |
|
|
Quake
|
31.10.2022, 10:49 | #6862 | |
*tourett |
|
|
slaven
|
31.10.2022, 10:57 | #6863 | |
pisat vlastny nazor je fajn, ale ty to stale podlozis nejakym clankom
z manistreamu
a clanky mimo mainstreamu, teda infiorrmacie z
nich uplne ignorujes
to ze citas len mainstream si myslim je
fakt, nic ine si tu nedal
|
|
|
Quake
|
31.10.2022, 11:09 | #6864 | |
Nože si pozri moje príspevky za posledných 8 mesiacov.
|
|
|
Quake
|
31.10.2022, 11:15 | #6865 | |
A našťastie máme demokraciu - na rozdiel od Ruska. A môžme voľne
surfovať po webe a hľadať relevantné informácie - na rozdiel od
Ruska. A ako si správne poznamenal, môžme si na základe týchto
informácii vytvoriť vlastný názor - na rozdiel od Ruska. Tam je
totiž iný názor trestaný. Okamžite. V lepšom prípade obuškom,
v horšom väzením.  |
|
|
slaven
|
31.10.2022, 11:54 | #6867 | |
aha, este ze u nas Ti NAKA nezaklope na dvere, ked povies vlastny
nazor na Putina, este ze tak, odlahlo mi. |
|
|
Quake
|
31.10.2022, 18:44 | #6870 | |
Na Putina môžeš mať svoj vlastný názor, môžeš ho tu velebiť,
oslavovať a neviem čo ešte a nikto ti na dvere nezaklope. Ak však
porušíš zákon a priamo podporuješ vojnu alebo vojnovú
propagandu, je to už trestný čin podľa nášho Trestného zákona.
|
|
admin |
30.10.2022, 17:30 | #2481 |
true Reaguj na príspevok | 30.10.2022, 17:26 | #
Quake -
majster sveta - super ! Nemci nakupuju
true 30.10.2022,
17:26 | #
ale poviem ti že realita je u nás iná
true 30.10.2022, 17:26 | #
ja viem že ty zarábaš tisíce
mesačne ale na Slovensku je to takto:
true 30.10.2022,
17:26 | #
40 % Slovákov žije od výplaty ku výplate ,
každý tretí Slovák nemá nasporený ani cent a 16% už žije na
dlh!
true 30.10.2022, 17:27 | #
toto je naozaj Quake
- nie výplody fantázie
true 30.10.2022, 17:27 | #
zdroj: https://uzitocna.pravda.sk/peniaze/clanok/64
5222-kolko-mate-odlozenych-penazi-kazdy-treti-slovakov-nema-nasporeny-
ani-cent/
true 30.10.2022, 17:28 | #
jaj kde som to
dal
true
30.10.2022, 17:28 | #
prosím o presun do Politiky |
|
|
|
admin
|
30.10.2022, 17:31 | #6847 | |
* presunute z hlavnej diskusie |
|
Markuss |
30.10.2022, 16:46 | #2480 |
Konjuktura v Európe! Kurník ten kompas je ozaj prepólovaný.
 |
|
|
|
|
Balaam
|
30.10.2022, 17:13 | #6843 | |
Balaam 28.10.2022, 23:14 | #6792
Asi
takto...inflácia tento rok niekoho trápi? Pravá sranda začne
budúci rok kedy si dáme druhú vlnu inflácie.....kľudne bude pokoj
2,3,4 mesiace a potom bude zábava..že idú ceny energií dole
neznamená vôbec,ale že vôbec nič...je to len dočasne...recesia
bude téma budúceho roka...tu infláciu budú musieť národné banky
doslova umlatit...tento rok bola taká ochutnávka...už dnes sa
otvorene hovorí koľko ľudí musí prísť o prácu na jednom
veľkom trhu...
Presne o tom som písal a poukazujem na
to stále.... tá informácia z Nemecka znie pekne ale vôbec nič
neznamená.... |
|
|
Markuss
|
30.10.2022, 20:01 | #6849 | |
V tej správe to máš palcovymi písmenami. Dvojciferná |
|
|
Balaam
|
30.10.2022, 20:19 | #6850 | |
Sorry ja som to spojil dokopy s reakciou na správu z Nemecka čo
postoval Quake...tvoj príspevok len potvrdil čo som mu tam
písal,že tá správa síce znie pekne,recesia sa nekoná, ale
reálne je to len oddialenie a budúci rok bude "zábava"...v tomto
prípade nemám absolútne nič voči tvojmu príspevku... |
|
slaven |
30.10.2022, 15:31 | #2479 |
k volbam nemam nic zaujimave
akurat toto je smutne: "Viac
ako 200-tisíc ľudí odovzdalo v župných voľbách neplatný hlas,
čo je takmer 11 percent všetkých hlasov."
11% ...
naozaj ? pri tej nizkej ucasti este aj toto  |
|
|
RUTY
|
30.10.2022, 15:52 | #6840 | |
Daj tým z tých super komunít 2 obálky a 4 papiere a takto to
dopadne.
A
títo budú rozhodovať o poslancoch v NR.  |
|
true |
30.10.2022, 13:35 | #2478 |
Poľské ministerstvo zahraničných vecí vypracovalo zoznam
požadovaných reparácií za škody spôsobené nemeckou armádou
počas druhej svetovej vojny |
|
|
true
|
30.10.2022, 13:35 | #6834 | |
Poľsko aktuálne požaduje:
-úhradu materiálnych a
nemateriálnych strát vo výške takmer 1,3 bilióna USD;
-vrátenie aktív a pasív štátnych bánk ukradnuté v rokoch 1939
až 1945;
-zrušenie dlhov, ktoré vznikli “v dôsledku
zločineckej činnosti úverových kancelárií, ktoré financovali
Tretiu ríšu;
-plne rehabilitovať zabitých aktivistov
predvojnovej poľskej menšiny;
-vyriešenie postavenia Poliakov
a osôb poľského pôvodu obnovením ich štatútu národnostnej
menšiny. |
|
|
true
|
30.10.2022, 13:36 | #6835 | |
Poľsko požaduje náhradu aj od Ruska
Na požiadavky z poľskej
strany ostro zareagoval bývalý ruský prezident Dmitrij
Medvedev:
“Na degenerátov na poľskom ministerstve
zahraničných vecí, ktorí požadujú od Ruska náhradu
“vojnových strát”, možno reagovať dvoma spôsobmi. |
|
|
true
|
30.10.2022, 13:37 | #6836 | |
Buď im pripravte účet za “všetko”, čo ZSSR odovzdal Poľsku v
období socializmu. A to sú stovky miliárd dolárov. |
|
|
true
|
30.10.2022, 13:37 | #6837 | |
Alebo im môžete povedať, aby si svojimi výpočtami vytreli zadok.
Je známe, že sankcie spôsobili, že toaletný papier v EÚ je
veľmi drahý.” |
|
|
true
|
30.10.2022, 13:37 | #6838 | |
Poliakom už tiež asi jebe riadne  |
|
|
|
RUTY
|
30.10.2022, 11:10 | #6832 | |
Chlapec ty si zlatý, ideš snáď porovnávať Nemeckú ekonomiku so
Slovenskou. Aj platy máme rovnaké, čiže rovnako môžme
míňať.  |
|
|
slaven
|
30.10.2022, 12:04 | #6833 | |
priemerny plat 4200 versus 1100
a ceny potravin ani rozdielne
velmi nie su
uplna pohoda, treba sa tesit Quake, ze Nemci veselo
minaju, len Slovaci maju 4x menej penazi na vyplatnej paske. (v
priemere)  |
|
|
Quake
|
30.10.2022, 15:25 | #6839 | |
slaven - ak rastie nemecká ekonomika, je to dobrý signál pre celú
Európu. Ak pôjdu do recesie oni, pôjdeme aj my. To je všetko. |
|
|
Balaam
|
30.10.2022, 17:17 | #6844 | |
Nemecko sa recesii nevyhne,len sa oddiali...že je lacný plyn? Nič
to neznamená...to je teraz,stačí že zima bude "neskôr" a sme na
začiatku...a ten plyn niekto zaplatí keďže tie lode tam nebudú
štát zadarmo  |
|
|
true
|
30.10.2022, 17:25 | #6845 | |
ty si iný majster sveta Quake |
|
|
Quake
|
30.10.2022, 19:02 | #6848 | |
ja som optimista a vo všetkom hľadám niečo pozitívne. Čo už
 |
|
|
|
Quake |
29.10.2022, 20:24 | #2474 |
https://www.washingtonpost.com/world/2022/10
/28/russia-fsb-moldova-manipulation/
Ruskí smradi
pripravujú štátny prevrat v Moldavsku. Tak oni to robia odjakživa
- potopiť demokratickú slobodnú krajinu a zdevastovať ju.
História je plná takýchto prípadov. Vo februári 2022 však tvrdo
narazili na Ukrajinu, o ktorej si mysleli, že sa im sama za 3 dni
podvolí. A za 8 mesiacov dosiahli akurát 70 tisíc mŕtvych, 200
tisíc ranených, tisíce zničenej techniky, desiatky tisíc Rusov
ušli z krajiny, umelo predlžujú celosvetovú krízu a sankcie im
drvia ekonomiku. Ale to nevadí - Putinovi prd záleží na vlastných
občanoch. Dôležitá je ideológia, propaganda a budovanie
svetlejších zajtrajškov.
 |
|
|
slaven
|
29.10.2022, 20:44 | #6802 | |
umelo predlžujú celosvetovú krízu
toto bolo dobre  |
|
|
Quake
|
29.10.2022, 20:47 | #6803 | |
Ukrajinci na Ukrajine, Rusi v Rusku = OK
Ukrajinci na Ukrajine,
Rusi na Ukrajine = not OK
easy  |
|
|
|
Quake
|
29.10.2022, 21:54 | #6808 | |
V Spojených štátoch je toto veľmi diskutovaná téma, ako veľmi
majú zasahovať do režimov iných krajín. Ak chcete zmeniť
diktátorsky režim na demokratický (čo sa roky pokúšali),
narazíte na odpor väčšinou radikalizovaných skupín alebo
militantov. Je však diametrálny rozdiel medzi tým, čo sledujú USA
a čo sleduje Rusko, ak chcú ovplyvňovať politiku iných štátov.
Stačí letmý pohľad na krajiny, kde sú bábkové vlády pod
vplyvom Ruska a hneď je nám jasné, aké šťastné a prosperujúce
krajiny to sú.
Jedine žeby nie...  |
|
|
true
|
29.10.2022, 22:29 | #6809 | |
obhajcovia USA a ich svinstiev vo svete si to stale obhája |
|
|
true
|
29.10.2022, 22:29 | #6810 | |
napr. Syria |
|
|
true
|
29.10.2022, 22:30 | #6811 | |
kde su tam Americania? no presne tam kde je ropa, v tej casti |
|
|
true
|
29.10.2022, 22:30 | #6812 | |
Libyu treba spominat? najviac ropy ! |
|
|
true
|
29.10.2022, 22:30 | #6813 | |
prosperujuca krajina tak tam prisli a rozjebali ju |
|
|
true
|
29.10.2022, 22:31 | #6814 | |
Irak a vymyslene zbrane hromadneho nicenia? |
|
|
true
|
29.10.2022, 22:31 | #6815 | |
miliony mrtvych a to co sa deje na Ukrajine tomu nesiaha ani po clenky |
|
|
true
|
29.10.2022, 22:32 | #6816 | |
Juhoslavia? to tiez niektorym ludom ako Quake nevadi - tie svinstva |
|
|
Quake
|
29.10.2022, 22:37 | #6817 | |
stále si si nevzal k srdcu moju radu, aby si viac čítal a
vzdelával sa, milý true. A stále nedokážeš napísať svoje
myšlienky do jedného odseku, ale budeš radšej spamovať.
Gratulujem  |
|
|
true
|
29.10.2022, 22:43 | #6818 | |
vzdelavam sa - len citam ine noviny a knihy ako ty |
|
|
true
|
29.10.2022, 22:43 | #6819 | |
a moje pisanie je pre teba spam teda |
|
|
true
|
29.10.2022, 22:43 | #6820 | |
mainstream ma velku silu |
|
|
true
|
29.10.2022, 22:44 | #6821 | |
ja si nedovolim napisat ze spamujes aj ked nesuhlasim s tvojimi
myslienkami a nazormi |
|
|
Quake
|
29.10.2022, 22:49 | #6822 | |
pil si?  |
|
|
Quake
|
29.10.2022, 22:53 | #6823 | |
Ja |
|
|
Quake
|
29.10.2022, 22:53 | #6824 | |
už |
|
|
Quake
|
29.10.2022, 22:53 | #6825 | |
naozaj |
|
|
Quake
|
29.10.2022, 22:54 | #6826 | |
neviem |
|
|
Quake
|
29.10.2022, 22:54 | #6827 | |
ako ti mám |
|
|
Quake
|
29.10.2022, 22:54 | #6828 | |
povedať |
|
|
Quake
|
29.10.2022, 22:54 | #6829 | |
aby si |
|
|
Quake
|
29.10.2022, 22:54 | #6830 | |
písal normálne |
|
|
Quake
|
29.10.2022, 22:55 | #6831 | |
a nerozťahoval príspevky |
|
majka |
29.10.2022, 20:04 | #2473 |
Exit poll Denníka N: V Bratislave to vyzerá na výrazné víťazstvo
Matúša Valla. Podľa prieskumu z dňa volieb získa 65 percent
hlasov. Rudolfa Kusého volilo 28 percent voličov, ostatní
kandidáti výrazne zaostali. |
|
|
Markuss
|
29.10.2022, 20:06 | #6799 | |
Už len tie cykločiary do Devina zmazať, tie čo tam pred voľbami
namaľovali, akože cyklotrasa.
|
|
|
Quake
|
29.10.2022, 20:09 | #6800 | |
A Martin Jakubec 1%. Škoda  |
|
|
|
Markuss
|
29.10.2022, 20:03 | #6797 | |
They gained access to top-secret details of negotiations with key
international allies – as well as private messages she exchanged
with her close friend Kwasi Kwarteng. |
|
|
Markuss
|
29.10.2022, 20:05 | #6798 | |
They are also believed to have included highly sensitive discussions
with senior international foreign ministers about the war in Ukraine,
including detailed discussions about arms shipments. |
|
|
slaven
|
29.10.2022, 20:14 | #6801 | |
bude to este zaujimave, som zvedavy ake info vyjde na povrch  |
|
|
Balaam
|
29.10.2022, 20:56 | #6804 | |
Žiadne...lebo iba debil by sa priznal že za tým stojí...stačí
príklad Trumpa... |
|
|
Markuss
|
29.10.2022, 21:32 | #6805 | |
Oni to medzi sebou koordinujú na najvyššej úrovni. Ale ako aj UK
tlač konštatuje, čo to je za úroveň kontrarozviedky, keď ti rusi
napichnu telefón na úrovni ministra zahraničia |
|
|
Balaam
|
29.10.2022, 21:40 | #6807 | |
Ja len poukazujem na to,že očakávať dáke bombastické info je
nezmysel ...to sa bude hrať na inom pieskovisku... |
|
slaven |
29.10.2022, 19:59 | #2471 |
Takto to robia smradi z Mainstreamu ...   "Hovorí sa tomu
"humanitárne bombardovanie"
https://prnt.sc/SoaJ3SynOnHf
|
|
|
Markuss
|
29.10.2022, 20:03 | #6796 | |
Bez mandátu OSN a s falošnou zámienkou,. Civilné ciele a tak. |
|
Quake |
29.10.2022, 19:58 | #2470 |
Perlička z histórie:
vôbec najväčšia zaznamenaná
inflácia v histórii ľudstva bola v povojnovom Maďarsku. Maďarsko
ku koncu vojny poskytlo Nemecko obrovskú finančnú pomoc, no peniaze
už nikdy nevideli. A po skončení vojny musela krajina platiť
Sovietskemu zväzu takisto obrovské reparácie. Vytlačením
veľkého množstva peňazí sa spustila hyperinflácia, ktorá
dosiahla úroveň 42 000 000 000 000 000% - 42 biliárd percent.
Akákoľvek surovina zdražela na dvojnásobok za menej ako 15 hodín,
denná inflácia bola 200%. V júli 1946 už ani nebol v krajine
dostatok papiera na tlačenie nových bankoviek a 1. augusta prijali
novú menu - forint, ktorý zastavil krízu a z forintu sa stala
silná mena.
Nikdy nie je nič také hrozné, ako sa na prvý
pohľad zdá a každá kríza má riešenie. Vždy.  |
|
slaven |
29.10.2022, 17:33 | #2469 |
Tento chlapik sa vyzna do aut a ma naozaj pekne myslienky. Uz som
videl par videi s nim.
Hovori otvorene o debilite EU ... je to
tam pekne spomenute, ako si sama EU odstavi to v com je dobra.
Zavilost na Cine a podobne, to vsetko tu uz tiez odznelo.
https://www.youtube.com/watch?v=fTwALtAp8QY<
/a> |
|
|
|
|
|
slaven
|
28.10.2022, 22:13 | #6785 | |
situacia tam nie je velmi dobra, len tolko k tomu
ale Tebe to
hra do karat, keby to padlo, mal by si viac vychodniarov skrachovanych
v Tvojom podniku, win win situacia pre Teba  |
|
|
Quake
|
28.10.2022, 22:27 | #6786 | |
akože si vybojujú zvýšenie platov, tí, ktorých prepustili
dostali megakráľovské odstupné, majú výborné výsledky a ty
povieš, že tam nie je dobrá situácia.... No dobre  |
|
|
Balaam
|
28.10.2022, 22:35 | #6790 | |
V jednom odvetví sa očakáva v januári nárast cien cca 30%....keď
si zoberiem o aký sektor ide a čo to spustí následne...no nič
pekné nás nečaká... |
|
|
Quake
|
28.10.2022, 22:45 | #6791 | |
Netreba panikáriť. Nikdy nie je nič také hrozné, ako to na prvý
pohľad vyzerá. |
|
|
Balaam
|
28.10.2022, 23:14 | #6792 | |
Asi takto...inflácia tento rok niekoho trápi? Pravá sranda začne
budúci rok kedy si dáme druhú vlnu inflácie.....kľudne bude pokoj
2,3,4 mesiace a potom bude zábava..že idú ceny energií dole
neznamená vôbec,ale že vôbec nič...je to len dočasne...recesia
bude téma budúceho roka...tu infláciu budú musieť národné banky
doslova umlatit...tento rok bola taká ochutnávka...už dnes sa
otvorene hovorí koľko ľudí musí prísť o prácu na jednom
veľkom trhu... |
|
|
Quake
|
28.10.2022, 23:36 | #6793 | |
Tých premenných, ktoré ovplyvnia infláciu a rast cien v r. 2023 je
toľko, že nikto presne nevie, ako to bude, čo, kde, ako a komu sa
bude kompenzovať, koľko sa bude stropovať. Samozrejme, že to
pocíti každý jeden Slovák, aj ja, zvýšené náklady na energie
sa nevyhnú nikomu. Ale panika je asi to posledné, čo potrebujeme -
lebo ak panikáriš (štát, banky, občania, firmy), tak len
prehlbuješ krízu. |
|
|
Balaam
|
29.10.2022, 09:53 | #6795 | |
Poviem to asi takto....rok 2008,hypotekárna kríza...boli sme doslova
krok od krachu..celosvetovo....dnes nie je rovnaká situácia ale
recesia bude tvrdá... |
|
|
|
|
peto10
|
28.10.2022, 17:08 | #6780 | |
To je ako by si mi sem dal navod na vyrobu "spinavej bomby". To ale
nie je to dokaz, ze ju proti russom pouziju. |
|
|
|
Quake
|
28.10.2022, 19:30 | #6783 | |
keď ešte ani nevieš spisovne písať po slovensky a neovládaš
učivo základnej školy, ale mudruješ - rozkošné
|
|
|
slaven
|
28.10.2022, 22:11 | #6784 | |
Quake, nemyslis, ze ked sa tu bavime o nejakych faktoch, ze je dost
trapne zacat riesit chybne jedno slovo napisane? ja si myslim ze ano
 |
|
|
Quake
|
28.10.2022, 22:29 | #6787 | |
Trápne slaven je, ak niekto na druhého kydá a nadáva mu do
hlúpych a pritom sám nevie napísať správne vetu. Trápne je, ak
tu niekto druhého uráža a necháš to bez povšimnutia. |
|
|
Balaam
|
28.10.2022, 22:30 | #6788 | |
Už sme tu mali aj horšie veci a nebol to problém a
trápne....myslím,že poznámka Quaka sa dá prežiť bez
problémov.... |
|
|
Quake
|
28.10.2022, 22:33 | #6789 | |
ale tak slaven tu má svojich obľúbencov, ktorí môžu písať čo
chcú a prejde im to, lebo však majú rovnaké názory, tak nebude
predsa ísť proti svojim, nie?  |
|
|
Markuss
|
29.10.2022, 08:47 | #6794 | |
Všeobecné konštatovanie, ale niektorí sa v ňom spoľahlivo našli |
|
|
|
|
Markuss
|
28.10.2022, 13:33 | #6767 | |
#1404 |
|
|
true
|
28.10.2022, 13:40 | #6769 | |
načo sem dávaš hoaxy Markuss? |
|
|
true
|
28.10.2022, 13:40 | #6770 | |
Quake dlhodobo píše úplný opak |
|
|
true
|
28.10.2022, 13:40 | #6771 | |
a on má pravdu |
|
|
true
|
28.10.2022, 13:40 | #6772 | |
nikto iný - len on |
|
|
|
Markuss
|
28.10.2022, 13:28 | #6765 | |
nächster Halt/next Stop Romania
a následne Moldova a UA po
skončení vojny.
tak si tu v našej montážnej hale žijeme,
už len paintball sa tu hráva |
|
|
peto10
|
28.10.2022, 13:32 | #6766 | |
treba sa za to hlavne podakovat Ficovym vladam, tato vlada tomu dala
len posledny klinec do rakvy |
|
|
Markuss
|
28.10.2022, 13:36 | #6768 | |
fico moze za to
zlé
a za to dobré zasa Igor:
Na druhej strane sú tu aj
pozitívne správy, Slovensko má jednu z najnižších nerovností v
rámci vyspelých ekonomík. Ďalej napríklad bezpečnosť rastie,
keďže klesá počet vrážd a znásilnení. |
|
|
true
|
28.10.2022, 13:41 | #6773 | |
co znamená najnižšia nerovnosť?  |
|
|
Markuss
|
28.10.2022, 13:48 | #6774 | |
tolko ze vacisna ludí je na tom biedne.
naopak - inde sa majú
aj niektorí dobre |
|
|
peto10
|
28.10.2022, 13:48 | #6775 | |
A nemôže? Aké jeho vlády urobili reformy? |
|
|