Diskusia
POLITICKÉ KYDY A SRAČKY SEM :)
Redbul |
14.10.2022, 12:17 | #2371 |
celkom fajn podcat o
MMA.https://www.youtube.com/watch?v=aUAVTVy2rzA&t=7205s |
|
|
|
Redbul
|
14.10.2022, 12:20 | #6420 | |
*Podcast. |
|
|
slaven
|
14.10.2022, 13:07 | #6424 | |
to asi nesuvisi s politikou, mozes to dat do hlavnej diskusie  |
|
|
Redbul
|
14.10.2022, 13:11 | #6425 | |
hej hej |
|
|
true
|
14.10.2022, 15:48 | #6430 | |
ja tomu MMA neviem prísť na chuť |
|
|
true
|
14.10.2022, 15:49 | #6431 | |
ale zápas storočia Attilka-Vemola som pozeral    |
|
|
Redbul
|
14.10.2022, 16:01 | #6432 | |
Ale ani ja az tak.Ale sem tam kuknem. |
|
|
Redbul
|
14.10.2022, 16:08 | #6437 | |
Ja len z toho titulu som si to dovolil dat...reku kto to ma nahodou
rad.Tito ludia sa v tom vyznaju a dobre orientuju . |
|
|
|
|
slaven
|
14.10.2022, 11:26 | #6407 | |
pekny den vsetkym ludom dobrej vole a hlavne tym, co chcu Mier a nie
pokracovanie vojny.
a Elonovi velky palec hore  |
|
|
Balaam
|
14.10.2022, 11:29 | #6408 | |
a už sa dozvieme tvoj pohlaď na ten mier? nebudú zbrane a RU sa
zbalí a odíde? |
|
|
slaven
|
14.10.2022, 11:37 | #6411 | |
hlavne je zastavit zabijanie a sadnut si a rokovat
to je moj
pohlad na Mier a na to ako sa dosiahne
Pekny den aj Tebe prajem
 |
|
|
Balaam
|
14.10.2022, 11:42 | #6413 | |
ako s tým súhlasím ale čo s tým majú spoločné zbrane? niekto
Rusom zakazuje ísť rokovať? prišiel dáky signál z RU že ok
fešáci poďme si sadnúť, vyhlásme na dáke obdobie mier? no
atómovka sem, atómovka tam je ozaj mierové vyjednávanie ako
vínko.... |
|
|
Markuss
|
14.10.2022, 12:15 | #6416 | |
Ok fešáci, poďme si sadnúť. Vyhlasujeme prímerie |
|
|
Balaam
|
14.10.2022, 12:18 | #6418 | |
dohodnuté  |
|
|
|
Markuss
|
14.10.2022, 12:35 | #6423 | |
Áno. Transparency to je tam veľké issue.. |
|
Redbul |
14.10.2022, 09:28 | #2369 |
Smutna vec sa stala v tej Blave.Na druhej strane ked vidis ten pelech
zvratenosti moze ti prdnut bedny.Takto to je .Inak smutne a tragedia. |
|
|
StanoDianiska
|
14.10.2022, 09:49 | #6401 | |
Aký pelech zvrátenosti? |
|
|
Redbul
|
14.10.2022, 10:39 | #6402 | |
Pozri sa Ja som
clovek s empatiou.Ale ine je zdravy rozum.Ked ti nieco systemovo
pretlacaju ,ako samozrejmost na ukor prirodzenych tradicii moze to
niekedy takto bohuzial dopadnut.Nic viac,nic menej myslene.Inak
tragedia. |
|
|
StanoDianiska
|
14.10.2022, 10:48 | #6403 | |
Neviem o čom točíš. Homosexuáli tu prirodzene budú stále.
Neviem, čo tu systémovo pretláčajú... To keď sa tu niečo bude
systémovo pretláčať, tak mám ísť dotyčných zabiť alebo čo?
Napr. systémové pretláčanie elektromobilov... |
|
|
Redbul
|
14.10.2022, 10:52 | #6404 | |
Súhlasím.Len píšem veľmi to propagujú a niekto automaticky
zlyhá.To je cele.Prijemny deň ti prajem. |
|
|
Balaam
|
14.10.2022, 10:54 | #6405 | |
Keby len tušil s koľkými sa stretáva a kto všetko k tej skupine
patrí ale sa k tomu radšej nehlási...som zvedavý kto bude
ďalší,aká skupina bude problém nabudúce... |
|
|
slaven
|
14.10.2022, 11:32 | #6409 | |
Stano, Rdsbull asi myslel to, ze odkedy mame tuto novu vladu mentalne
narusenych jedincov + novu prezidentku, tak LGBTI slo do popredia,
hovori sa o tom viac, davaju sa rozne peniaze na ich propagaciu,
panicka na hrade si zavesi duhovu vlajku na svoj domcek a podobne. Tak
na to asi myslel Redbull, ale mozem sa mylit
a Boh
zehnaj Slovensku aby sa do vlady nedostali este aj ludia z PS .. tam
su uz ine veci, podpora pedofilie (legalizacia) a podobne, pre mna
naozaj chore veci, ale toto sa deje, dialo. Dennik SME sa na tom
podielal, takze tak. Uvidime, snad sa to nestane. Musime vsetci verit
 |
|
|
Redbul
|
14.10.2022, 11:35 | #6410 | |
Presne tak nejak som to myslel veduci |
|
|
Balaam
|
14.10.2022, 11:40 | #6412 | |
LGBTI je narušený jedinec? podpora pedofílie? no super...tak toto
už áno...hocikto z tvojej rodiny môže byť gej, lesba...v živote
sa to nedozvieš a nedajbože že by sa to stalo zrovna pri tvojich
deťoch....neviem kde by si hľadal chybu...jaj vlastne
propaganda...som netušil že dúhová vlajka z niekoho spraví lesbu
alebo geja... |
|
|
|
Balaam
|
14.10.2022, 12:11 | #6415 | |
ano prepáč, prečítal som to v rýchlosti...moja chyba...
legalizácia pedofílie už je silná káva, že ich tu behá x
nebudem rozporovať a je to hnus...ale na druhú stranu zasa
vyjadrenie o legalizácií pedofílie je mimo...to ako tam píšu ok
si pedofil môžeš chodiť s deťmi a viac? ako čítať to nebudem
mám deti a toto je na mňa silná káva... |
|
|
peto10
|
14.10.2022, 12:19 | #6419 | |
daj mi priklad ako tato vlada propaguje LGBTI... ved to ledva teraz
odsudili pricom Matovic nakoniec urobil obet zo seba a Heger z
krestanov... |
|
|
peto10
|
14.10.2022, 12:23 | #6421 | |
a taktiez by som rad videl vyjadrenie PS o podpore pedofilie |
|
|
yakubu
|
14.10.2022, 15:37 | #6426 | |
Táto tragédia sa stala vďaka nevraživosti a nenávisti, ktorú
rozosievaju vo veľkom všetky tie ultrapravicove, fašistické a
haterske stránky a skupiny, čo strašia ľudí. LGBTI komunita je
menšina, ktorá je tu na Slovensku utlacana a prenasladovana lebo je
tu nato živná pôda. Ľudia ako Redbull ich vidia ako zvratenych
alebo postihnutých, pritom to sú takí isti ľudia ako vy. Nemôžu
zato, že su iní ako väčšina populácie, nezvolili si to. Ale
tiež majú mať svoje práva. Nevieme im poskytnúť ani tie
najzákladnejšie, tak sa nehrdte tým, že ste empatický. Nie ste.
Vymazali by ste ich najradšej zo sveta. A toto sa šíri v celej
spoločnosti, sama zloba, nenávisť a vyvrcholilo to týmto
teroristickým činom. |
|
|
true
|
14.10.2022, 15:48 | #6427 | |
yakubu: mám kamaráta buzeranta a nemám pocit aby ho niekto
utláčal alebo prenasledoval. |
|
|
true
|
14.10.2022, 15:48 | #6428 | |
čo to píšeš za bludy?  |
|
|
true
|
14.10.2022, 15:48 | #6429 | |
veď on by bol ešte rád ak by niekto na neho pritlačil       |
|
|
yakubu
|
14.10.2022, 16:04 | #6433 | |
asi preto, že to o ňom vies len ty,, predpokladám, že sa s tým
nechváli. Hlavne pre také reči ako píšeš. Myslíš že keď si z
neho robis srandu, tak mu prejavujes úctu a rešpekt? |
|
|
slaven
|
14.10.2022, 16:39 | #6440 | |
ako vlada podporuje LGBTI?
uvediem jeden priklad. videl si
niekedy v telke reklamu na buzerantov? myslim predtým
ja nie,
ale od isteho casu je to uplne v pohode, vecer pozeram film, nabehne
reklama a tam sa bozkavaju dvaja chlapi a obchytkavaju. Proti teplym
nic nemam, ale nemam chut sa na nich pozerat ... kto chce, ten pozera,
ten si vyhlada videa s buzerantmi, pohodka, je toho dost na webe a
vsade.
jeden cerstvy clanok https://kosice.korzar.sme.sk/c/23032870/prep
acte-je-to-utok-na-celu-komunitu-kosice-smutili-pre-vrazdu-v-bratislav
e.html
a tam sa mi paci ten nick v diskusii co pisem, potom
to pokracuje, on reaguje, zacal s tymto:
1550129
3:24
Nehnevajte sa na mna ti, ktori nieste hetero ako
ja....ale pozerat film s manzelkou, kde pocas reklamy ide durex pre
gayov, alebo ine homo lakadlove reklamy... to uz sme sa kde dostali...
respektujeme Vas ale netreba byt vsade a ukazovat sa ze sa to da aj
takto...ako to ma potom otec 15rocneho chlapca vysvetlovat ze je
lepsie bozkavat zenu ako chlapa?? Niekedy mam pocit ze reklama Vas
propaguje aby Vas nie verejnost respektovala, ale aby Vas bolo viac a
viac.... |
|
|
peto10
|
14.10.2022, 16:54 | #6441 | |
takze vlada podporila reklamu sukromnej firmy v sukromnej TV? |
|
|
yakubu
|
14.10.2022, 18:33 | #6443 | |
Presne, v súkromnej TV si môže objednať reklamu ktokoľvek. A
osobne ja som s s takými reklamami ani nestretol. To asi avšak
preto, že malo pozerám TV.
A k tým deťom len toľko,ze
presne tak by som to riešil, že by som deťom vysvetlil,že
existujú aj taký ľudia, ktorým sa páči rovnaké pohlavie a že
na tom nič zvláštne nie je. Všetko sa dá primerane veku
vysvetliť. |
|
|
slaven
|
14.10.2022, 21:58 | #6450 | |
peto10, nie vlada to mozno nepodporila, ale dolezite je vies co? ze to
nezakazala
a co nie je zakazane, je povolene
Opakujem:
predtym NIC take nebolo
yakubu, ani ja, az teraz, tie
reklamy idu neskor, myslim, ze po 22:00, ale predtym nic take
nechodilo, len na to som chcel poukazat. nepisem o detoch, deti maju
vtedy uz spat, pisem o mne, ze nechcem na to pozerat. Jasne, mozes
odpisat: ved nepozeraj, vypni to. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Markuss
|
13.10.2022, 15:11 | #6395 | |
heh -nova Emisia z 19.10.2022 HU0000406087 --> 13,78% p.a.! takze za
tolko si naposledy vedeli pozicat....
mozme cakat Defaulty...
Najblizsie asi Taliansko |
|
|
|
slaven
|
13.10.2022, 13:33 | #6391 | |
NIKTO NÁS NEBUDE ZASTRAŠOVAŤ. ROKOVANIA SÚ JEDINOU CESTOU K
TRVALÉMU MIERU.
Nezvyknem reagovať na duševne zmrzačených
jedincov, ale tentoraz musím urobiť výnimku. Príliš sme si zvykli
na tie urážky. Už nereagujeme, keď nedovzdelaný novinár Denníka
N Martin Šimečka nazve popredných slovenských umelcov a vedcov
„spodinou“, hoci sám tým osobnostiam nesiaha po členky.
Nereagujeme, keď jeden z najznámejších hulvátov slovenského
internetu Rado Baťo povie o špičke česko-slovenskej politológie,
že sú to „agenti cudzích štátov a vlastizradcovia“, a to bez
akýchkoľvek dôkazov. Nereagujeme, keď komentátor Denníka Sme
Peter Schutz nazve neočkovaných, že „to nie sú ľudia, ale
dobytok“ a že „by mali kvičať ako svine na bitúnku“.
Šéfredaktorka Sme síce takéto správanie na svojom facebookovom
profile odsúdila, ale nie v samotnom denníku, takže sa jej treba
spýtať, kto to tam riadi, ak editori opakovane púšťajú do tlače
vulgarizmy a suterénne urážky, ktoré by sa v najlepších časoch
klasického žurnalizmu na stránky novín nikdy nedostali. Ešte
škandalóznejšia je reakcia polície na trestné oznámenie, ktoré
zamietla s odôvodnením, že „články v Sme nie sú prístupné
verejnosti“, teda, že sú zamknuté len pre predplatiteľov.
Prosím vás pekne, a to má byť čo za argument? Veď to je rovnako
absurdné, akoby niekto argumentoval, že urážka na cti v novinách
vlastne nie je verejná, lebo sa k nej dostanú len tí, ktorí si
noviny kúpia...
Takáto deštrukcia právneho štátu a
politickej kultúry charakteristická absolútnou neúctou k
vzdelaniu, tu nebola ani za normalizácie, dá sa prirovnať len k
rokom najtvrdšieho stalinizmu. Toľko primitívnych urážok a
vulgárnych nadávok, ktoré vysielajú tie trollie farmy vojnových
štváčov, demaskuje všetkých, ktorí sa na ceste k moci falošne
zakrývali maskou slušnosti. Je nemysliteľné, aby sa v slobodnej
spoločnosti rozdrapoval bývalý poradca prezidenta Kisku, že tí,
ktorí nevyhovujú jeho zvrátenému hodnotovému systému, by sa mali
skrývať. Univerzitní profesori Keller, Drulák či Muránsky sa
majú pred niekým skrývať? Bývalý premiér Ján Čarnogurský,
ktorý prejavoval odvahu v čase, keď nebola lacná, by sa mal
skrývať pred zbabelcami, ktorí na vás cez sociálne siete
vrieskajú ako zmyslov zbavení, ale keď vás stretnú na ulici,
ujdú na druhú stranu ako potkany? To naozaj budú takíto nímandi,
ktorí nemajú ani dosť vzdelania, ani dosť osobnostnej integrity,
aby s rešpektovanými akademikmi rovnocenne diskutovali o odborných
otázkach, verejne špiniť múdrych ľudí? To kde sme? Čo im ešte
dovolíme?
Je choré, že práve títo nevychovaní úbožiaci
s nekultúrnym slovníkom žumpy označili samých seba za
„slušných ľudí“ a médiá ich predstavujú ako prominentných
publicistov. To, že sa spoločnosť extrémne a dnes už nebezpečne
polarizuje, je do značnej miery vina médií. Práve tým, že
médiá odmietli dialóg a pluralitnú diskusiu, sa do éteru namiesto
racionálnych argumentov dostáva čoraz viac urážok a nadávok.
Riešením nie je znížiť sa na ich úroveň, ale prestať s nimi
spolupracovať. Keď bol Michal Havran len taký niktoš, žobronil u
svojich kamarátov, aby mu prispievali na jeho web a nepísali do toho
„špinavého plátku Sme“ – a toto robil až dovtedy, kým mu
ten nenávidený denník nevenoval autorskú stranu. Potom už tých
kamarátov nepoznal. Dnes je z neho len podradný hejter, ktorý
podobne ako Nikita Slovák alebo Arpád Soltész nevie napísať
slušný komentár. Všetci sa pohoršujú nad slovníkom Ľuboša
Blahu, ale tento psychopat bez morálky a cti je vo svojich
zlomyseľných prejavoch nielen vulgárnejší, ale navyše je tu
jeden podstatný rozdiel – je to jediný hulvát na svete, ktorý
má vlastnú reláciu vo verejnoprávnej televízii. Ako to, že ho
stále nerieši licenčná rada alebo Rada RTVS?
Keď vravím,
že s týmito ľuďmi treba prestať akýmkoľvek spôsobom
spolupracovať, vedie ma k tomu mnohonásobná skúsenosť, že im
nielenže nejde o kultivovanú diskusiu a racionálnu polemiku, oni
vedome klamú. Keď Havran klame, že som vraj nikdy nedokázal
odsúdiť a ani len pomenovať pôvodcu vojny, nerobí tak z
nevedomosti. Z jeho strany a zo strany takých ako je on ide o
zámernú lož. Nikto vojnu neodsúdil toľkokrát ako ja, napriek
tomu o mne rozširuje, že ju podporujem, hoci tieto zvrátené
obvinenia na moju adresu vyvrátil opakovane v RTVS i v denníku
Štandard aj vždy racionálny exminister vnútra Vladimír Palko.
Podobne ako som sa presvedčil o mnohých trolloch, opakujúcich
nezmysel, že som nikdy neodsúdil Putinovu vojnu, pričom je ľahko
dohľadateľné, že som ju odsúdil hneď v prvý deň a odvtedy
aspoň stokrát – týmto ľuďom nejde o pravdu, ale o odvedenie
pozornosti od podstaty veci, o ktorej nechcú nič vedieť. V prípade
Havrana, ktorý vášnivo podporoval vojenskú agresiu v bývalej
Juhoslávii či Iraku môže ísť aj o zbabelé prekričanie
vlastného svedomia, ale tej svorke ukričaných modrých zväzákov s
falošnými profilmi ide o niečo iné. Tí sú nástrojmi vedomej
platenej propagandy snažiacej sa zdiskreditovať mierové úsilie, a
keď vykrikujú ničím nepodložené obvinenia o agentoch, zradcoch a
kolaborantoch, tak ak vylúčim pschiatrickú diagnózu, mám na to
jediné vysvetlenie: že majú osobné skúsenosti s tým, ako to
chodí...
Je čas prejsť od defenzívy k ofenzíve. V
demokratickom štáte si nielen Prezídium Policajného zboru, ale
akýkoľvek štátny orgán nemôže dovoliť bezdôvodné obvinenie,
že tí, ktorí volajú po mieri, sú len skrytým nástrojom ruskej
propagandy, že reprezentujú záujmy Ruskej federácie a že ich
komunikačné aktivity smerujú k podpore Ruskej federácie. Sú to
lživé, ničím nepodložené, a preto bezočivé obvinenia. Myslím,
že v tejto chvíli hovorím za všetkých mierumilovných ľudí na
Slovensku, že si vyprosíme, aby štátny orgán, ktorý má
chrániť všetkých občanov SR bez rozdielu, vyvíjal štvavú
kampaň proti časti spoločnosti. Ak polícia oficiálne tvrdí, že
„prerušenie akejkoľvek významnej infraštruktúry môžeme
považovať za cestu k mieru“ tak musím upozorniť na to, podľa §
417 Trestného zákona môže ten, ktorý to napísal, dostať až
desať rokov za propagáciu vojny a podporu vojnovej propagandy.
Pretože aj pri výbuchu na Kerčskom moste zahynuli civilisti, a
nikto za nimi nekvílil – falošné totiž nie sú volania po mieru,
ale takéto selektívne smútenie za vybranými obeťami.
Volanie po mieri a výzvy na mierové rokovania sú nielen
legitímne reakcie na nezmyselné krviprelievanie, ale tie najlepšie
humanistické tradície ľudstva. Nerobíme nič iné než to, po čom
volá pápež František, XIV. dalajláma, bývalá nemecká
kancelárka Angela Merkelová, mexický prezident López Obrador,
Henry Kissinger, Noam Chomsky, Jeffrey Sachs, Elon Musk, John
Mearsheimer, hudobník Roger Waters atď., atď., atď. – toto
všetci sú „ruskí kolaboranti, agenti, zradcovia a putinofili“?
Dalajláma pri príležitosti Svetového dňa mieru vydal nasledujúce
vyhlásenie: „Predaj zbraní, tisícky a tisícky druhov zbraní a
munície výrobcami vo veľkých krajinách podporuje násilie, no
nebezpečnejšie ako zbrane či bomby sú nenávisť, nedostatok
súcitu a nedostatok rešpektu k právam iných. Vonkajší mier nie
je možný bez vnútorného mieru. Kým v ľudskej mysli prebýva
nenávisť, skutočný mier je nemožný. Naše problémy môžeme
vyriešiť iba skutočne mierovými prostriedkami.“ Aj toto je
Putinov agent? Zbláznili ste sa?
Zo slovníka polície vanie
nepríčetný duch päťdesiatych rokov minulého storočia a všetci
prisluhovači takejto atmosféry by sa mali zo svojich slov a skutkov
neskôr zodpovedať. Pretože ten čas príde. Väčšina obyvateľov
tohto štátu si úprimne želá zastavenie krviprelievania a s
výnimkou okrajových skupiniek si nikto neželá víťazstvo Ruska
nad Ukrajinou, ale spravodlivý mier pre všetkých. Neskrývajte
zbabelo svoje krvilačné zámery krivým obviňovaním ostatných. Je
smiešne až trápne, že do vlastizradcov nám nadávajú kreatúry
ako Havran, Baťo alebo Ďurkovič, ktorí slovo „vlasť“ alebo
„Slovensko“ donedávna nevedeli ani vysloviť, ktorí ním
otvorene pohŕdajú a ktorí nemajú k tejto republike nijaký vzťah.
Naopak, ľudia, ktorí majú Slovensko radi, nechcú, aby sa stalo
obeťou šialených vojnových zámerov. Vlastizradcom je minister
obrany Naď, ktorý vážne ohrozil obranyschopnosť Slovenska, keď
bez akéhokoľvek mandátu daroval systém S-300, venoval náš
štátny majetok Ukrajine, sľubujúc, že nás budú chrániť
holandské Patrioty. Tí si však berú teraz jednu batériu späť.
Ten istý minister, ktorý sa rehotal ako nepríčetný, keď vyletel
do vzduchu Kerčský most, akoby vojna bola zábava, nás dnes klamne,
že všetko je v poriadku, hoci v dôsledku ruskej odvety Ukrajina
prerušila export elektrickej energie do EÚ.
Kto ponesie
zodpovednosť za tento odpor k mierovým rokovaniam a za predlžovanie
vojny, ktorá si každý ďalší deň vyžiada stovky obetí? Nie je
absurdné, ak sa za nastolenie prímeria angažuje Turecko, a
Európska únia (propagujúca samú seba ako mierový projekt) poverí
šéfa svojej diplomacie iba koordináciou vojenskej pomoci Ukrajine?
Načo potom máme diplomaciu? Nobelov výbor v tohtoročnom
zdôvodnení mierových cien uviedol, že keď občianska spoločnosť
musí ustúpiť autokracii, mier je jej prvou obeťou. Chcem vás
povzbudiť, priatelia, aby ste nepodľahli agresivite dneška. Nie je
nijaký dôvod, aby ste museli znášať sústavne sa opakujúce
krivé obvinenia proamerických trollov, ktorí prekrúcajú zmysel
našich jednoznačných slov. Mier je najvyššia hodnota ľudstva. Je
to najušľachtilejšia humanistická tradícia, ktorá aj v preambule
Ústavy SR vytyčuje náš zahraničnopolitický záujem na „trvalej
mierovej spolupráci“. A ja verím, že príde čas, keď tí,
ktorí po mierovom riešení konfliktov tak vytrvalo a nehanebne
šliapu, budú za to tvrdo pykať. |
|
|
Balaam
|
13.10.2022, 13:41 | #6394 | |
A už konečne dáš dáky svoj pohľad na ten mier? Ako nezbrojime UA
a RU sa zbalí že pohoda? Je koniec nemajú s čím bojovať
končíme? |
|
|
majka
|
13.10.2022, 16:10 | #6396 | |
Tento elaborát písal Blboš Dlaha? |
|
|
slaven
|
13.10.2022, 18:23 | #6397 | |
sustred sa na obsah nie na obal, nie na meno autora teda
su tam
opisane skutosnosti, chore veci co sa diali, deju |
|
|
Quake
|
13.10.2022, 19:59 | #6398 | |
kdeže Blaha, toho má na starosti true. Toto je výplach rusofila
Edka Chmelára, jedného neúspešného tragéda. Obsah sú riadne
bludy. Toľko slov - a myšlienka nikde  |
|
|
|
|
|
|
Markuss
|
13.10.2022, 12:41 | #6386 | |
the United States can deliver information inside Russia as well as use
Russian surrogates to post social media messages on Russian
platforms.
Of course, there are differences between
modern America and the modern Russian Federation; most Russians today
don’t want their country to ape the United States — they are
nostalgic about the “Great Russia.” |
|
|
Markuss
|
13.10.2022, 12:44 | #6387 | |
The United States therefore should seek to quietly form partnerships
with Russian-speaking social media influencers to help them spread
messages inside Russia to counter the Kremlin’s pervasive
disinformation. |
|
true |
13.10.2022, 11:17 | #2359 |
Teraz bude veľmi zaujímavé sledovať ako všetci liberálni
politici sa budú snažiť priživiť na téme strelcu v spojitosti s
LGBTQ++
- Bez pochybností je už teraz jasné, že to
zneužijú na volania po reguláciach rôzneho charakteru až po
silnejšie propagovanie tejto skupiny
- A aký bude výsledok?
Presne opačný. Nenávisť. Problém nespočíva v tom, že tu máme
"prirodzenú nenávisť" ale v tom, že je priam kontrolovaná.
Krásne to môžeme vidieť na prípade konfliktu na Ukrajine, kde
nenávisť voči Rusom a Rusku je tolerovaná, priam burcovaná
médiami a napíšeš negatívny status na Ukrajinu a na dvere ti
klope NAKA
- Presne aj takáto selektívna ignorácia pomáha k
radikalizacii spoločnosti a nepriamo súvisí a bude súvisieť s
takýmito útokmi
-O tom ako média zneužívajú kontroverznú
tému LGBTQ++ nemusíme ani hovoriť. Niekedy až denne články zo
"zábavných médií", ktoré sami seba prezentujú ako sErIóZne ale
zarábajú iba na kliknutiach, kontroverzie a presne vedia, že toto
im zarobí
- Keď psychicky slabší jedinec, bombardovaný
takouto vyslovene propagandou si potom pozrie "vyspelé západné
krajiny" a ako to dopadlo u nich a výsledok máme takýto.
-
Je nám obetí veľmi ľúto. Je to ohavný čin ale "divoký západ"
prichádza už aj ku nám a je to výsledok systémovej ignorácie |
|
|
Quake
|
13.10.2022, 11:35 | #6381 | |
#2336 |
|
RUTY |
13.10.2022, 09:22 | #2358 |
Tak aby sme nečítali len o raketách a kadejakých dezolátov, tak
išiel zase hore diesel, aj benzín   |
|
|
slaven
|
13.10.2022, 09:26 | #6368 | |
jak mohol ist hore? neverim  |
|
|
RUTY
|
13.10.2022, 09:45 | #6370 | |
Tak to bol asi preklep  |
|
|
slaven
|
13.10.2022, 10:03 | #6372 | |
osobne to velmi neriesim teraz, mam obdobie, ked auto
nepouzivam/pouzivam minimalne |
|
|
Quake
|
13.10.2022, 10:04 | #6373 | |
Stačí sledovať grafy, ako ide hore alebo dole ropa. Najdeš si to
za 5 sekúnd na nete. A možno by si sa nečudoval. Ale to asi chcem
vela od teba... |
|
|
Markuss
|
13.10.2022, 11:09 | #6375 | |
No way. Predsa sme si stanovili ciel koniec oktobra. Tak kurwa, co
nepocuvaju v tom OPECu? |
|
|
Quake
|
13.10.2022, 11:32 | #6380 | |
"V lete nemôže klesať cena benzínu..."
|
|
|
|
true |
13.10.2022, 09:20 | #2356 |
#2345
Danny znova 100% pravda  |
|
|
Quake |
13.10.2022, 08:56 | #2355 |
Našli mŕtveho vraha. 19 ročný nadpriemerne inteligentný absolvent
školy pre mimoriadne nadané deti. Syn člena Harabinovej strany
Vlasť. Vnuk ženy, čo uctievala Infovojnu. Syn muža, čo velebil
Rusko a velebil ruský fašizmus. Nenávidel rúška počas pandémie,
ptotestoval proti všetkému, nenávidel Hegera či Čaputovú.
Totálny psychopat, ktorý do detailov naplánoval vraždy.
Grcám z týchto rusofilných smradov, grcám z hajzlov čo velebia
Rusko a myslia si, ako je im strašne ubližované.  |
|
|
peto10
|
13.10.2022, 09:02 | #6364 | |
Prekryv mentálneho sveta tohto psychopata a typických dezolatov,
ktorých pár nájdeme aj tu je alarmujúci. |
|
|
peto10
|
13.10.2022, 09:02 | #6365 | |
Viď #2345 |
|
|
Quake
|
13.10.2022, 09:09 | #6366 | |
Presne na toto som si spomenul, že podobné dristy čítam tu
dennodenne. Veční sťažovatelia, večne nadavajúci na všetko,
rusofili jak vyšití.  |
|
|
Markuss
|
13.10.2022, 11:10 | #6376 | |
to je uzasne, co sa da zistit za noc |
|
|
true
|
13.10.2022, 11:15 | #6377 | |
Liberáli nikdy nespia  |
|
|
true
|
13.10.2022, 11:16 | #6378 | |
Lipšic tam bol rpedsa okamžite na mieste.
Danny to trafil
parádne |
|
|
Quake
|
13.10.2022, 11:41 | #6382 | |
Nemusíš byť detektív Oriešok, aby si si z voľne prístupných
verejných statusov zistil, čo to bolo za chorého magora. Keď celý
život do teba hustia tie rasistické, nenávistné sračky a ty
nenávidiš všetko a vsetkých, tak ti prepne. Koľko takych
vymletých ešte behá po Slovensku? |
|
|
Markuss
|
13.10.2022, 12:55 | #6389 | |
to je pravda - vela ludia o sebe na socialnych sietach popisu.
Nastastie Peter v Kvetoslavove nemate gay bar, netreba sa teda bát |
|
|
slaven
|
13.10.2022, 13:35 | #6392 | |
"Necítim žiadnu ľútosť, nie je to smiešne?" napísal na
sociálnu sieť sotva 18-ročný chlapec, stredoškolák, študent
školy pre mimoriadne nadané deti - a vrah dvoch mladých ľudí,
ktorí chceli včera stráviť príjemný večer na Zámockej ulici v
Bratislave... Nie, nie je to ani trochu smiešne. Je to desivé,
strašné, zdrvujúce, keď dospievajúci mladík takto rozmýšľa.
Kde hľadať príčinu? Prezidentka ihneď obvinila politikov iného
zmýšľania ako je ona a pod profilom otca nebohého útočníka sa
objavila záplava nenávistných komentárov... Nič sme nepochopili.
Voláme po odstránení nenávisti a naďalej zúrivo útočíme na
svojich oponentov v bohorovnom presvedčení, že my sme to dobro a
oni sú to zlo. Tolerancia a rešpekt sú nám cudzie - aj v radoch
tých, ktorí ich hlásajú.
Adolescentný "slovenský Breivik"
plánoval svoj strašný zločin dva roky (teda od svojich 16-ich!!),
neinšpiroval sa výrokmi slovenských politikov, ale rasovo
motivovanými vraždami v USA, Nórsku a na Novom Zélande, mal
neonacistické zmýšľanie, a tesne pred smrťou napísal
65-stranový manifest proti židom a homosexuálom. Neunáhlime sa v
obviňovaní iných. Ako spoločnosť sme zlyhali všetci. Prestali
sme viesť dialóg, vulgárne sa osočujeme, vedieme nenávistné
kultúrne vojny, pričom každý tábor si myslí, že oni sú tí
lepší a majú právo zničiť tých druhých. Takto nie, priatelia.
TAKTO NIE!!!
Všetci tvoríme jedno spoločenstvo, všetci sme
Slovensko a pod našou národnou zástavou je miesto pre všetkých.
Vyjadrujem hlboký rešpekt k LGBT komunite a úprimnú sústrasť
pozostalým a všetkým tým, ktorých sa tento bezprecedentný
zločin dotkol. Násilie akéhokoľvek druhu nesmie mať na Slovensku
žiadne miesto. Nenávisť spôsobila našej spoločnosti veľa
problémov, ale ešte žiadny nevyriešila. Nech nás táto strašná
udalosť zjednotí v láske, porozumení a svornosti. |
|
|
|
|
majka |
13.10.2022, 08:27 | #2352 |
Asi by to malo byť v sekcii funny
Aj pri anketovej otázke o
probléme Slovenska s alkoholom hovorí Richard Raši z Hlasu, že
riešením by boli voľby. „Žiaľ, pri čítaní správ mám pocit,
že aj vďaka tejto vláde, ktorá nedokáže ľuďom ekonomicky
pomôcť, ľudia častejšie siahajú po alkohole,“ povedal bývalý
minister zdravotníctva. „Prvým opatrením, aby Slováci menej
pili, musia byť predčasné voľby.“ |
|
|
slaven
|
13.10.2022, 08:50 | #6361 | |
mne to ani smiesne nepripada
- pri tych magoroch co teraz vladnu
sa vela ludi dostane do problemov a riesia to alkoholom
ci mas
iny nazor? |
|
|
slaven
|
13.10.2022, 08:51 | #6362 | |
inak predcasne volby by uz aj boli, kleby sme mali normalnu
prezidentku/prezidenta a ti magori (terajsia vlada) by uz davno boli
na smetisku dejin |
|
|
Balaam
|
13.10.2022, 12:13 | #6385 | |
Prezident nemá právomoc vyvolať voľby...že jeden právnik a
kandidát na US nedokáže napísať referendovú otázku na tom nič
nemení...keby aj referendum bolo vyhlásené a úspešne tak ho US
prehlásil za neplatné...potom by bol zlý US ale vyhodené milióny
EUR von oknom... |
|
majka |
13.10.2022, 08:02 | #2351 |
„Prítomnosť tankov T-62 na bojisku poukazuje na to, že Rusko má
nedostatok modernej techniky pripravenej na boj,“ reagovalo britské
ministerstvo obrany.
Najnovšie správy naznačujú, že
Rusko sa s ohľadom na nedostatok vojenskej techniky uchyľuje k
zúfalým krokom. Podľa indických médií totiž ruská armáda
ukradla tanky, ktoré mala pre Indiu modernizovať, a poslala ich na
ukrajinský front.
Zábery uverejnené na sociálnej
sieti Telegram zachytávajú, že ruskí okupanti na Ukrajine
požívajú aj exportnú verziu ruských tankov T-90, známu pod
označením T-90S.
V analýze pre portál Frontier India
na to upozorňuje odborník na vojenskú techniku Girish Linganna,
ktorý šéfuje indickej spoločnosti ADD Engineering Components. Ide
o dcérsku spoločnosť nemeckej ADD Engineering GmbH, ktorá má
výrobné kapacity aj priamo v Rusku.
Linganna v texte
podotýka, že na záberoch sú „konkrétne tanky T-90S Bhishma v
konfigurácii pre indickú armádu“. |
|
|
majka
|
13.10.2022, 08:03 | #6358 | |
India sa tieto tanky rozhodla modernizovať a tak ich vlani poslala do
Ruska. „Modernizácia mala zabezpečiť, aby boli tieto tanky
presnejšie, rýchlejšie a pohodlnejšie pre posádku,“ uvádza
Linganna. O tomto kroku neinformovali iba indické médiá, ale aj
štátna ruská tlačová agentúra TASS.
Tá
vyzdvihovala, že Rusko pre potreby indickej armády tieto tanky
vybavilo modernými systémami.
Dostupné informácie
však hovoria o tom, že Rusko napokon rozhodlo o ich nasadení na
Ukrajine, upozorňuje expert na vojenskú techniku a pripomína
obrovské materiálne straty ruskej armády. |
|
|
slaven
|
13.10.2022, 08:52 | #6363 | |
sa cudujem ze este vojna je, podla overenych informacii uz davno
nemali mat Rusi ziadne zbrane  |
|
|
Balaam
|
13.10.2022, 12:11 | #6384 | |
Rovnako ako UA už nemala byť bojaschopná...a teraz sa v tom kto má
vyznať.... |
|
|
|
Quake
|
13.10.2022, 08:49 | #6359 | |
Rusko, Bielorusko, Sýria, Severná Kórea, Nikaragua. To je ale
spoločnosť...  |
|
Quake |
12.10.2022, 22:57 | #2349 |
https://prnt.sc/vigsw2UmdjbA
Že
je Rusko plné neonacistov a všelijakých poloprofesionálnych či
amatérskych zoskupení s tvrdou ultranacionalistickou ideológiou je
hrozné. Mňa len tak zaujíma, čo by tí smradi robili, keby ich
chcelo NATO denacifikovať. Keďže je ruská armáda neschopná a
zmôže sa len na civilné ciele, asi by to bola rýchla sekanica.
Bohužiaľ majú tí smradi jediný tromf - jadrové zbrane.
A
zatiaľ rapídne rastú ruské straty, podľa spravodajcov už ideme
na šesťciferné straty. Au.
Absolútny rešpekt Ukrajincom
 |
|
|
Quake
|
12.10.2022, 23:11 | #6356 | |
Taká malá nepodstatná otázka pre slavena. Tvrdil si, že
neznášaš nacistov a fašizmus. A že chápeš, prečo Putin
zaútočil. V Rusku sa otvorene k nacizmu hlásia tisícky ľudí.
Normálne vystupujú na sociálnych sietach, organizujú pochody,
akcie a verejne vyzývajú na vraždenie iných národov. Toto ti
nevadí? Toto je pre teba OK? Alebo teda ruský nacista je lepší ako
ukrajinský nacista? |
|
|
slaven
|
13.10.2022, 09:35 | #6369 | |
Vadia mi vsetci nacisti.
Kludne sa pytaj dalej, ak ta nieco
zaujima este  |
|
|
Quake
|
13.10.2022, 10:07 | #6374 | |
Zaujímave, že ti vadia všetci nacisti, ale nevidel som tu od teba
jediný príspevok, kde by si kritizoval pôsobenie fašistických
skupín v Rusku. Neustále spomínaš iba ukrajinských. Nebolo by
teda správne od Putina, aby denacifikoval najprv svoju krajinu od
náckov? |
|
|
true
|
13.10.2022, 11:30 | #6379 | |
Nacisti v Rusku zabijaju tak ako tier svine na vychode Ukrajiny?
to je otazka na Teba Quake ak mozem  |
|
|
Quake
|
13.10.2022, 11:42 | #6383 | |
True, opakujem sa už niekoľkýkrát - viac sa vzdelávah, viac si
overuj zdroje, viac študuj. Doma z gauča kopírovaním Blahových
statusov vela rozumu nenaberieš, ver mi  |
|
Markuss |
12.10.2022, 22:39 | #2348 |
No jak to dnes čítam,tam vypadá že aj tie dva zvyšné Patrioty
odpochoduju...
Tá to ppč
Spojené
štáty a spojenci musia Ukrajine poskytnúť systémy protivzdušnej
obrany, aby sa mohla brániť pred ruskými raketovými útokmi.
|
|
|
Markuss
|
12.10.2022, 22:40 | #6353 | |
Mnoho krajín má (systém protivzdušnej obrany) Patriot, mnoho
krajín má iné systémy, existuje celý rad izraelských systémov,
ktoré sú celkom schopné, Nemci majú systémy… takže veľa
krajín, ktoré tu dnes boli, má širokú škálu systémov,“
povedal americký generál. |
|
|
slaven
|
12.10.2022, 22:41 | #6354 | |
a jebnuta Slovenska vlada len poslusne prikyvne  |
|
|
Markuss
|
13.10.2022, 07:06 | #6357 | |
Jaro nastaví zasa zadnicu, a s láskou bez mazania mu to tam Yankees
daju |
|
|
slaven
|
13.10.2022, 09:49 | #6371 | |
natvrdo |
|
true |
12.10.2022, 22:02 | #2347 |
- Finalizácia opráv poškodenej časti mosta smerujúceho na Krym
- Je vtipné, ba až pozoruhodné ako vlajočkári skákali
radosťou z poškodenia prevažne cestnej časti mosta, po ktorom
neprúdia ŽIADNE zbrane a ide teda o civilnú infraštruktúru
- Nemali by sme žiaden problém "zagratulovat" Ukrajinskej strane v
prípade, že by skutočne zasiahli hlavnú zásobáreň zbraní a to
vlakové koľajisko no to iba obhorelo z tých vlakov čo tam boli a
za menej ako 1 a pol dňa už tadiaľ chodili vlaky, vrátane
civilných
- A toľko škrekotu od vlajočkárov denne
počúvame o zásahoch civilnej infraštruktúry ale tu sa radovali.
Skutočne pozoruhodné  |
|
true |
12.10.2022, 21:59 | #2346 |
k tym vysledkom - podobna situacia v Markize  |
|
|
|
true
|
12.10.2022, 22:00 | #6352 | |
reakcia na Markussa #2343 |
|
true |
12.10.2022, 21:50 | #2345 |
Danny sa nezvykne mylit, uvidime ci aj teraz bude mat pravdu  |
|
|
true
|
12.10.2022, 21:50 | #6345 | |
co sa stalo? |
|
|
true
|
12.10.2022, 21:51 | #6346 | |
Streľba sa odohrala v blízkosti podniku Tepláreň na Zámockej
ulici, ktorý je známy tým, že sa v ňom stretáva aj LGBTI
komunita.
Obete sú podľa informácií SME dvaja muži
do 30 rokov. |
|
|
true
|
12.10.2022, 21:51 | #6347 | |
2ja mrtvi |
|
|
true
|
12.10.2022, 21:51 | #6348 | |
a Danny: |
|
|
true
|
12.10.2022, 21:51 | #6349 | |
DALSI DVAJA LUDIA MRTVI.
Priatelia. Som pohorseny a
smutny.
1. Uz som sa zlakol, ze na Slovensku prejde
jediny den bez obeti..
2. V komunite tolkej
koncentrovanej lásky a tolerancie by som toto vazne nečakal, zrejme
suboj o kakaove venceky.. ake dramaticke
3. Tie ozdoby
onoho osudneho podniku su ozaj famozne, chyba uz len 'vstup len OTP' ,
allForJan a VolimCaputovu
4. Ved ale - no a co? Ved media
predsa potrebuju zradlo kazdy den a Dedečka a 5 mrtvych studentov
predsa niecim prekryt treba, ne?
5. Zomrela chranena
sorta, proletariat, od zajtra spustia libtardi predvolebnu masineriu,
na to sa spolahnite. Kedze su 2 tyzdne do volieb, z nicoho ineho
nevytrieskate tolko hlasov, nez z predramatizovanej tragedie. Tuna
netreba ani Kisku ani Soltesza, ani Lipsica, ani Stankeho na namesti.
Aby vyhrali progresivne strany - toto im prislo naramne vhod a
nehrajme sa tu teraz na to, ze nevieme, ze lib-mafia je banda hyen a
najviac sa pasu na smrti ( Kuciak ). To uvidite este tu ostrakizaciu
kandidatov narodnych stran a byvalej koalicie. Od zajtra sa spustaju
hovnomety na plnu palbu, uz teraz vymyslaju ako za toto vinit Fica,
Uhrika, Putina, Kocnera, Meciara, Džingischána a klimaticku zmenu |
|
true |
12.10.2022, 20:43 | #2344 |
tak toto je HIGH level vyjadrovania ministra HU a velky respekt
 
Link FB príspevok |
|
|
true
|
12.10.2022, 20:44 | #6344 | |
toto ti nasi zapredani zmrdi by neboli schopni ani nahodou    |
|
|
slaven
|
12.10.2022, 22:42 | #6355 | |
takto nejako vyzera ked sa niekto nepcha EU do riti
Podobne
vyjadrenia boli aj z Polska pred casom, ked Eu im robila bu bu bu |
|
true |
12.10.2022, 20:17 | #2343 |
Bola to chybná interpretácia dát, hovorí analytička Globsecu
Dominika Hajdu s tým, že žiadny prieskum neukázal, že si
väčšina Slovákov želá výhru Ruska. |
|
|
true
|
12.10.2022, 20:18 | #6342 | |
MAIN-STRE-AM    |
|
|
true
|
12.10.2022, 20:18 | #6343 | |
vysledky NE-PA-SU-JU, tak sa chybne interpretovali        |
|
|
Markuss
|
12.10.2022, 21:54 | #6350 | |
Výsledky sú konečne také, aké boli objednané |
|
true |
12.10.2022, 18:07 | #2342 |
#2333
krasny prispevok k tomu, aktualne mainstream, odpad SME:
18:04
Svet
Ruská armáda použila značnú časť zo
zásob presne navádzanej munície. Sankcie zároveň
znemožňujú Rusku vyrábať všetky druhy munície a zbraní,
vyhlásil nemenovaný predstaviteľ NATO. |
|