Diskusia
POLITICKÉ KYDY A SRAČKY SEM :)
true |
29.09.2022, 20:18 | #2251 |
OPAKUJ
"Za poškodenie Nord Streamu môže Rusko"
- Opakuje dovtedy, dokým tomu neuveríš. Potom si zopakuj,
že Rusko ostrelovalo vlastné jednotky v Záporožskej
elektrární
- Keď sa toto poriadne naučíš, v 27
rokoch sa možno aj ty staneš štátnym tajomníkom
KONIEC HLÁSENIA SÚDRUHOVIA |
|
|
|
|
|
admin
|
29.09.2022, 20:28 | #5973 | |
z hlavnej diskusie:
---------------
marecek75
29.09.2022, 15:51
Nerozumiem vyrazu konsekvetni... dakujem za
vysvetlenie. |
|
|
Markuss
|
30.09.2022, 10:43 | #5992 | |
jednoducho doslední |
|
|
|
slaven
|
29.09.2022, 12:58 | #5958 | |
ale v diskusii aj normalne nazory, najviac sa mi paci tento:
"Orbánovi voľby vyhrali nezmysly"...ako je to možné, že
už štvrtý krát za sebou a ústavnou väčšinou. Aj vtedy, keď
nebola vojna, ani kríza a ani inflácia. To nikoho nezaujíma? Bol by
som rád, keby tie opatrenia, ktoré Orbán zaviedol v Maďarsku -
pohonné hmoty, DPH na potraviny, dôchodcovia, pomoc rodinám a
firmám, naši debili zaviedli aj u nás. A vôbec ma nezaujíma
štýl vládnutia, ale dopad na ľudí. A už vôbec nie nejaký
politológ, ktorý nezodpovedá za nič. |
|
|
Markuss
|
29.09.2022, 13:05 | #5961 | |
nehaj tak. slepému svetlo na konci tunela neukazuj |
|
|
Balaam
|
29.09.2022, 13:50 | #5964 | |
povieme si tak o pol roka... |
|
|
Balaam
|
29.09.2022, 14:10 | #5966 | |
Tak to som bol ešte optimista nech sa páči :
https://444.hu/2022/09/29/csodkozeli-tunetek
et-produkal-a-magyar-gazdasag
Vláda okrem toho nariadila
zmrazenie platieb, čo znamená, že automaticky sa budú vyplácať
platy, dôchodky, verejné školstvo, vysokoškolské vzdelávanie,
sociálne, zdravotné a verejné výdavky, ako aj platby programov EÚ
v rokoch 2014-2020. , ale všetky ostatné platby vyžadujú povolenie
ministra financií.
Toto spolu vyzerá naozaj zle. "Firma
pristupuje k takémuto opatreniu, keď má platobné ťažkosti, ale
normálne fungujúci štát sa takto rozhodnúť nemôže. Ja som
optimista, takže si nemyslím, že problém je naozaj taký veľký,
pretože koncom augusta tam bolo na účte štátnej pokladnice viac
ako 2 000 miliárd HUF a nepodarilo sa ho vypredať za mesiac,“
napísal Csaba László Népszavovi. Podľa bývalého ministra
financií, ak je neporiadok naozaj taký veľký, radí vláde, aby sa
obrátila na Medzinárodný menový fond (MMF) a požiadala o
finančnú pomoc.
|
|
|
slaven
|
29.09.2022, 14:19 | #5967 | |
OK chlape, o pol roka uvidime  |
|
|
Balaam
|
29.09.2022, 14:28 | #5968 | |
Nemusíš čakať pol roka prečítaj si príspevok a článok
vyššie ..majú väčší problém ...už teraz... |
|
|
slaven
|
29.09.2022, 20:26 | #5972 | |
ja si pockam, co mi povedia znami radsej |
|
|
Balaam
|
29.09.2022, 21:04 | #5977 | |
A na čo chces čakať? Veď to je jednoduché, sankcie a zlá EU nič
iné...ešte som zabudol Soros... |
|
Markuss |
29.09.2022, 08:35 | #2248 |
naozaj... ked tu citam tie zdroje, plus odborníkov tipu Hirman, ozaj
sa neoplatí na túto tému.... |
|
|
slaven
|
29.09.2022, 08:59 | #5952 | |
prave som to Stanovi napisal. Odkazovat sa na tychto ludi neschopnych,
co potapaju nasu ekonomiku je silna kava. |
|
|
Balaam
|
29.09.2022, 12:05 | #5954 | |
Vyštudoval ťažbu ropy a plynu.
Pôsobil ako manažér a člen
riadiacich orgánov niekoľkých slovenských energetických
spoločností a v Slovenskej inovačnej a energetickej agentúre.
Riadil projektový tím projektu energetickej efektívnosti ELENA
financovaného EIB na VÚC v Prešove.
Bol externým poradcom
pre energetiku ministra zahraničných vecí Miroslava Lajčáka a
premiérky Ivety Radičovej a ako expert pre energetiku členom tímu
poradcov ukrajinského premiéra Volodymyra Hrojsmana.
Pôsobil
v týždenníku Trend a pravidelne publikuje o energetike a otázkach
medzinárodnej bezpečnosti.
Je členom Správnej rady SFPA.
no ak nie je toto odborník na energetiku tak už
neviem....asi by bol najlepší Žiga....jaj vlastne už viem čo je
problém...postoj k Rusku ... |
|
|
slaven
|
29.09.2022, 12:24 | #5955 | |
takze studovany a on povie, ze berieme teraz lacnejsi plyn ci ropu ako
z Ruska, tak?
|
|
|
Balaam
|
29.09.2022, 12:34 | #5956 | |
A ty vieš za koľko berieme od Rusov??? No super... |
|
|
slaven
|
29.09.2022, 12:43 | #5957 | |
nie, ja neviem, on by mal, vsakze a mal by vediet aj za kolko sa bralo
pred debilnymi sankciami |
|
|
Balaam
|
29.09.2022, 13:00 | #5959 | |
jaj takže nevieš, ale vieš aká je cena lebo podľa teba je plyn od
rusov lacnejší ako berieme teraz...super... |
|
|
Markuss
|
29.09.2022, 13:04 | #5960 | |
I am sorry, ale chciet od cloveka, ktorý bol na výplatnej p8ske SFPA
aby povedal nieco pozitívne o Rusku... z tejto aktivistickej
mimovládnej treťosektorovej žumpy nič dobré nevyplávalo...
možme sa pozrieť na najvyššie miesta. Naď, Kolíková,
čaputová.
jedna bieda.
Tak ako to poveali na
ministerstve vnútra, dopravy, atd, ked ich kritizovali za výber.
"Jediným kritériom výberu je cena". A tá je dnes iná ako to bolo,
kým bol u nás plyn len ruský |
|
|
slaven
|
29.09.2022, 13:23 | #5962 | |
Balaam, podla mna ti ludia poviedia HOCICO, len aby podporili tie
debilne veci , ktore sa deju.
Toto je moj nazor. ja naozaj
necakam, aby niekto z tejto bandy povedal nieco conie je vseobecne
znama pravda a nic len pravda.
Takze ano, podla mna je plyn od
Rusov (existujuca infrastruktura) lacnejsi ako nejaky iny dovezeny na
lodiach a neviem este aky. Presvedc ma o opaku.
|
|
|
Markuss
|
29.09.2022, 13:32 | #5963 | |
staci sa opytat v Dusle.... |
|
|
Balaam
|
29.09.2022, 13:59 | #5965 | |
Z úst politikov i predstaviteľov Slovenského plynárenského
priemyslu (SPP) opakovane zaznievalo, že Gazprom je spoľahlivý
partner, ktorý ponúka najlepšie podmienky vrátane ceny.
Udalosti ostatných dní tézu o spoľahlivosti vyvrátili. A
teória najlepších podmienok a najnižšej ceny platí, kým nie sú
prázdne rúry.
rok 2009...žiadne sankcie, žiadna
vojna... |
|
Quake |
28.09.2022, 23:29 | #2247 |
https://prnt.sc/v7GDCHSlOS-c
RUSKÝ PLYN UŽ V EURÓPE SKORO NIKOHO NEZAUJÍMA
Takto
pred rokom dodávali 4 ruské plynovody do Európy 40 zo 100
kubických metrov plynu. Minulý týždeň tento rok to bolo 5 krát
menej. Ruských už je len 8 zo 100 kubíkov.
Nordstreamy I. a
II. sú na nule už mesiac. Yamal je na nule už pol roka. Drobných
70 miliónov kubíkov denne tečie cez Transgas a cez Turkstream. To
je z dennej jednej miliardy m3 skutočne mizivé percento a dnes aj
Alžírsko dodáva viac.
V rokoch 2015 až 2020 bol
podiel ruského plynu na importe aj 43%, za pár týždňov to bude
4%+3% = 7%. A možno aj menej.
Dôležité je, že
celkové dodávky sú do Európy vysoké, existuje prísľub ešte
vyšších, lebo sa otvoril plynovod z Nórska do Poľska a otvorí sa
niekoľko LNG terminálov.
(Dáta bez pátosu)
 |
|
|
|
RUTY
|
29.09.2022, 07:25 | #5948 | |
Škoda komentovať tie jeho ko.otiny, však bude, ale drahší z
tretích krajín, sa teším jak malé decko na cecku. |
|
|
|
slaven
|
29.09.2022, 08:58 | #5951 | |
Stano, sorry, ale tymto "odbornikom" co mame na ministerstve este
niekto naozaj veri? Akoze sorry. Pre mna su to uplne bludy. |
|
true |
28.09.2022, 22:12 | #2246 |
Takže Rusko si po novom zničilo vlastný Nord Stream aby z neho
nemohli mať peniaze
Presne to isté Rusko o ktorom sme denne
čítali, že bez predávania plynu Európe vykrváca si zničilo svoj
najväčší zdroj príjmu
Toto už je na úrovni "Rusko ostreľuje vlastné
jednotky v Záporožskej elektrární" |
|
|
|
slaven
|
29.09.2022, 12:04 | #5953 | |
3 fotky ktore mi prisli k tomu s popisom
https://ibb.co/bsKMvTp
https://ibb.co/zZp9LM8
https://ibb.co/hcG82C1
---------------------
To je Tracker, tak ako vieš lietadlá
zistiť. Tá loď tam bola pár dní predtým.
Keď mala každá
explózia hodnotu 100kg TNT, tak to tam potápač v ruksaku
nepriniesol.
US ale aj UK majú svojich navy seals,
ktorí sú špecializovaní na takéto ponory. Rovnako na tú loď
vojde aj mini ponorka.
Baltské more je veľmi plytké na
to, aby tam Rusi nepozorovane nejakú ponorku poslali.
Všetko je vidno, tam sa nič sonarom neschova |
|
Markuss |
28.09.2022, 20:01 | #2245 |
Aha. ja som myslel, ze Putin tú ropu aj plyn používa ako zbraň.
teraz čítam, že tá cena s tým dianím a činmi Ruska absolútne
nekoreluje.
No kua tak aj tá Ursula si musí precítat u nás
na portáli 
a aj v N-ku by
mali |
|
Quake |
28.09.2022, 18:41 | #2244 |
https://prnt.sc/VAMy38q_G9MK
https://prnt.sc/dxDSlrwaWwmi
Na prvom obrázku je infografika, čo tvorí cenu benzínu. Ak
klesne cena za barel, klesne aj cena za benzín, ale nie v rovnakom
pomere, keďže výrobné náklady tvoria len tretinu výslednej ceny.
Hlavnú časť ceny tvoria iné položky, ktoré sú ovplyvňované
predovšetkým daňovým zaťažením štátu a infláciou.
Na druhom obrázku je rast inflácie za posledné mesiace.
Stačí sa pozrieť, aká bola inflácia v januári 2022 - teda pred
vojnou. Benzín stál už na konci januára cez 1,5 eur za liter. A
to ešte neexistoval žiadny vojenský konflikt, neboli žiadne
sankcie z EÚ. Teraz stojí benzín 1,64 eur. Skoro identická cena
ako pred vojnou. Za rast cien teda nemôžu sankcie, ako to tu
prezentujú "experti" z gauča. Tie ceny by rástli, aj keby Putin
nikoho nenapadol...
 |
|
|
Quake
|
28.09.2022, 18:42 | #5942 | |
#2241
verím Ruty, že je to zrozumiteľne vysvetlené, prečo, keď ceny
ropy sú na svojch starých hodnotách, nie je na svojej starej cene
aj benzín či nafta. |
|
|
slaven
|
28.09.2022, 20:44 | #5943 | |
Quake, len taka mala otazka k tomu co si napisal: Takze podla Teba
inflacia, ktora sla brutalne hore vobec nesuvisi s vojnou a so
sankciami?
Lebo z toho co si napisal to tak vyzera. Ja len nech
to potvrdis. |
|
|
Quake
|
28.09.2022, 20:55 | #5944 | |
slaven - január 2021 bola inflácia na úrovni cca 1%. Za rok
vystúpila na cca 9%. Počas roka 2021 nebola žiadna vojna. Ako teda
môže súvisieť prudký rast inflácie s vojnou? Veď konflikt
začal na konci februára 2022. To, že vojna tlmí klesanie inflácie
a vyvoláva tlak a neistotu, je samozrejme niečo úplne iné, ak by
nebola vojna, inflácia by stagnovala na úrovni možno 8% a do roka
by bola znova na 2-3%. Ale vojna dvojcifernú infláciu udržuje. Ale
priamo ju nevyvolala. |
|
|
slaven
|
28.09.2022, 20:58 | #5945 | |
prave teraz v telke bolo, ze kvoli vysokemu zvyseniu cien energii v
roku 2023 inflacia pojde az na 20%
ked toto nie je vysledkom
tych sialenosti co sa deju, tak ja neviem. |
|
|
Quake
|
28.09.2022, 21:05 | #5946 | |
Prudký rast inflácie ale nezačala vojna alebo sankcie. Začala to
pandémia, nezmyselné správanie centrálnych bánk a megalacné
peniaze, ničím nekryté. Vojna toto tempo len zrýchlila. Prognózy
sú samozrejme čierne, ale dnes takmer nikto nevie, ako to bude
pokračovať. Ešte v júni prognózovala NBS 11% infláciu, dnes od
18 do 22%. |
|
|
yyyy |
28.09.2022, 12:16 | #2242 |
sankcie fungujú
copy:Tohtoročné celkové straty britskej meny sa tak
vyšplhali na 21 percent. Euro, pre porovnanie, sa za rovnaké obdobie
voči doláru oslabilo o asi 15 percent.
strýko Sam si medlí
ruky radosťou a preto Slama Ukravína  |
|
|
|
Balaam
|
28.09.2022, 12:41 | #5939 | |
až na to že to USA vôbec nepomáha, ale to je v pohode...alebo FED
nevie čo robí, keď úroky tlačí stále značne hore...čo
samozrejme všetci nadšene "vítajú".... |
|
RUTY |
28.09.2022, 09:39 | #2241 |
Najväčší krčmový analytik tu písal, že ropa spadla na cenu
pred vojnou a bol som dnes tankovať a diesel 1.76, však pred vojnou
stal okolo 1.5. Kua však fungujú   |
|
|
|
true
|
28.09.2022, 11:45 | #5933 | |
US plan was always to stop EU buying Russia's gas
2014
Rice:"You want to change the structure of energy
dependence. You want to depend more on the North America energy
platform ... to have pipelines that don't go through Ukraine & Russia" |
|
|
|
true
|
28.09.2022, 11:46 | #5935 | |
vsetko je ako ma byt, video je z 2014 |
|
|
Markuss
|
28.09.2022, 12:38 | #5937 | |
chodis na zle miesta. V bistre sa tankuje lacnejsie. Aj obrat stúpol.
Inflácia je uplne mimo |
|
|
RUTY
|
28.09.2022, 12:42 | #5940 | |
Musím sa prihlásiť do tej sekty kde je to bistro a budem osvietený
|
|
Quake |
28.09.2022, 09:06 | #2240 |
https://prnt.sc/j1Bzx9wQEnNx
Víťazka volieb v Taliansku vyjadrila plnú podporu Zelenskemu a
Ukrajine. Uff, už ani tá krajná pravica nie je to, čo bývalo
|
|
|
|
|
|
|
Quake
|
27.09.2022, 23:31 | #5929 | |
Mimochodom Rusi zverejnili výsledky toho bábkového referenda,
ktoré je samozrejme podvod jak hrom, ale tak musia si nájsť
zámienku, aby to pokladali za svoje územie. typickí ruskí
smradi:
- Chersonská oblast: 87,05 % ZA
- Záporožská
oblast: 93,11 % ZA
- DLR: 99,23 % ZA
- LLR: 98,42 %
ZA
Komedianti
 |
|
|
|
|
Markuss
|
27.09.2022, 22:46 | #5925 | |
Presne. Klamstvá. O tom je celý Assange, aj Snowden.
Samé
klamstvá |
|
Quake |
27.09.2022, 19:05 | #2237 |
https://www.startitup.sk/poslanci-schvalili-
vstup-finska-a-svedska-do-nato/
Takže sme ako jedna
z posledných krajín schválili vstup Fínska a Švédska do NATO. Za
hlasovalo 124 resp 126 zo 144 prítomných. Proti boli - ako inak -
fašisti od Kotlebovcov a Republiky. Za boli aj poslanci Smeru
vrátane Fica (okrem Blahu, Galisa a Podmanického). Aspoň v niečom
sme si neurobili medzinárodnú hanbu...
Ostávajú
posledné dve krajiny - Maďarsko a Turecko  |
|
|
majster
|
28.09.2022, 09:04 | #5930 | |
dúfam že Madarsko alebo Turecko budú mať rozum!  |
|
|
|
true
|
27.09.2022, 13:16 | #5913 | |
Pripomínam voči komu sa to bojuje!
#2224 |
|
|
Balaam
|
27.09.2022, 13:39 | #5915 | |
a prečo potom nechcú bojovať? donútime ich? budeme si z nich
robiť srandu? nevadia nám zrazu zahraničné autá čo prekračujú
hranice? nevadia nám zrazu "utečenci" z krajiny kde sa ani nebojuje?
|
|
|
|
true
|
27.09.2022, 14:55 | #5917 | |
StanoDianiska, je to vojna, vo vojne sa robia svinstva.
Ja len
pripominam dovod vojny !
Tato vojna vobec nemusela vzniknut
!
Putin na to upozornoval uz davno ale vsetci na to srali, cely
svet, tak to prislo ! |
|
|
Quake
|
27.09.2022, 19:32 | #5924 | |
true, viac študovať, viac relevantných zdrojov sledovať a viac sa
vzdelávať. Potom možno zistíš, čo za nezmysly dennodenne
vypisuješ...  |
|
Balaam |
27.09.2022, 11:47 | #2235 |
Inak pán Fico sa práve v NR SR sťažoval, že UA chce vyhrať
obrannú vojnu  toto je už
iný level....rozmýšľam, či sa Stalin nesťažoval keď za pomoci
západu vyhrával nad Nemcami   |
|
|
Redbul
|
27.09.2022, 12:59 | #5908 | |
Ty tiez kamarat pises len co sa ti hodi ked to tu tak sem tam
citam.Mali by ta niekde angazovat.Clovece,nauc sa respektovat aj ine
nazory,ked tak tu tak nezainteresovani clovek cita. |
|
|
Redbul
|
27.09.2022, 13:02 | #5909 | |
*Ta tu tak cita. |
|
|
Redbul
|
27.09.2022, 13:11 | #5910 | |
Nic osobne.Ale co si v poriadku?Do kazdeho hustis len svoje nazory
atd. |
|
|
Balaam
|
27.09.2022, 13:13 | #5911 | |
Kľudne napíš kde sa mýlim ja si svoj omyl priznám...narozdiel od
iných ktorý už nedokážu odpovedať na jednoduché otázky... |
|
|
true
|
27.09.2022, 13:15 | #5912 | |
áno - áno - už len pár rokov a deti sa budú v škole učiť: USA
oslobodilo Európu nad Nemcami.
zmrdi takto pokryvia históriu |
|
|
Balaam
|
27.09.2022, 13:35 | #5914 | |
true neviem kde vidíš že by som písal o tom, že USA oslobodilo
Európu nad Nemcami...ja len píšem, že sa Stalin nesťažoval že
mal pomoc zo západu...to je fakt...ako hádž sa o zem ako
chceš...ak sa mýlim kľudne sa ti ospravedlním...názor môžeš
mať aký chceš ale aj Zem bude stále guľatá aj keď má x ľudí
názor že je placka.... |
|
|
true
|
27.09.2022, 15:02 | #5918 | |
Balaam všetko k tomu smeruje. Ničia sa pamätníky Sovietskej
armády, to nevidíš? Zakazuje sa ísť uctiť si pamiatku
Sovietskych vojakov, to nevidíš? toto sa reálne deje. preto som
napísal to. Daj tomu pár rokov. Zmrdi to zariadia. |
|
|
Balaam
|
27.09.2022, 15:08 | #5920 | |
Ja o voze ty o koze klasika....ja len píšem že sa Stalin
nesťažoval na západné zbrane a pomoc to je všetko...netuším kde
máš pamätníky... |
|
|
true
|
27.09.2022, 15:36 | #5922 | |
hej, ty netušíš
tak otvor oči a aj google a zistíš a na
Stalina sa vyser - uz je skoro 70r po smrti.
linky Ti tu dávať
nebudem - nedeje sa to u nás len ale aj inde, Poľsko, Pobaltie a
podobne |
|
|
Balaam
|
27.09.2022, 15:48 | #5923 | |
Poľsko,pobaltie má z Ruskom bohaté skúsenosti to bude tým.... tý
asi nezdieľajú taký spomienkový optimizmus ako ty...Poliaci
nezbroja ako šialený len tak aby dali USA zarobiť...že je 70 rokov
po smrti na tom nemení nič,mali západné zbrane? tak neprekrucuj
históriu ... |
|
|
|
|
|
|
Quake
|
26.09.2022, 23:39 | #5905 | |
pokiaľ si pamätám, tí istí gaučovníci tu pred pár týždňami
trepali o masívnych ukrajinských stratách, že za chvíľu nebude
mať kto za Ukrajinu bojovať. Au... Fail
Zrazu za pár dní si
Ukrajina vzala toľko územia naspäť, čo tu mesiace Rusi dobýjali.
Hej, hej, presne takto sa správa armáda, ktorá už nemá s kým
bojovať
Masívne straty donútili k mobilizácii Vladimira Vladimiroviča.
Všetko podľa plánu  |
|
Markuss |
26.09.2022, 21:42 | #2231 |
Je síce len pondelok, ale tento ma dostal 7-10krat menšie. Síce
nikto nikde nezverejnil, ale tak dobre to znie |
|
|
slaven
|
26.09.2022, 22:04 | #5900 | |
uvidíme aké miracles prinesú ďalšie dni  |
|
|
yyyy
|
26.09.2022, 22:16 | #5901 | |
ono to sedí pokiaľ mali Rusi cca 400 000 až 500 000 mŕtvych.
Musíš ísť /bľačať/ z dobou. Slama Ukravína |
|
|
Balaam
|
27.09.2022, 11:41 | #5906 | |
aké majú straty je naozaj ťažko povedať, ale to že dokázali
Rusov vykopať za týždeň z územia čo dobíjali mesiace, že Rusko
už mobilizuje svedčí že sú UA stále značne bojaschopný a
opätovné vyhrážanie JZ a bleskové "referendá" s vojakmi za
chrbtom, hlasujúcimi Wagnerovcami atď asi svedčí o tom, že
nemajú moc dôvody UA armádu podceňovať...očividne majú UA zasa
dáky divoký plán podľa udalostí posledných dní, ale či to
budú schopný spraviť? no to je otázka za milión... |
|
|
true
|
27.09.2022, 15:03 | #5919 | |
aké maju straty Rusi je ľahké dokázať? nick Quake tu dáva stále
presné čísla.
aké majú straty UA je ťažko povedať
Čísla o tom neexistujú asi.
smiešne že? |
|
|
Balaam
|
27.09.2022, 15:12 | #5921 | |
Ja píšem že že mobilizácia je dôkaz že straty budú asi
vysoké...že tam posielajú "vojakov" bez výcviku hlava nehlava asi
nehovorí o tom,že by UA bola na pokraji zrútenia...ukáže
čas....čísla neprizná ani jedna strana teda Songu povedal že
majú 5000 mŕtvych ale prečo mobilizujú netuším ...to
nevychádza... |
|
|
Markuss
|
28.09.2022, 12:41 | #5938 | |
ano. UA chytala aj chromých na plázach, alebo na diskotékach. len
sa o tom nikde tak opulentne nepísalo. Tí, ktorí pozorne cítali,
zistili, ze sam velký Arestovic hovoril uz o druhom, tretom, x... tom
kole mobilizácie |
|
|
Balaam
|
28.09.2022, 13:22 | #5941 | |
Čo to mení na tom,že najsilnejšia armáda sveta musí mobilizovať
pri 5000 mŕtvych ? To majú ty fešáci z UA šikovných
tanečníkov a plavcov.... |
|
Balaam |
26.09.2022, 20:32 | #2230 |
Je to taková zapeklitá situace. Rusové zdrhají do země, kterou
napadli dřív, aby nemuseli bojovat v zemi, kterou napadli teď, ale
nejraději by se dostali do zemí, kterým hrozí, že je napadnou
později.
Také milé zhrnutie aktuálnej situácie
"údajných" utekov Rusov z raja na zemi... |
|
|
true
|
26.09.2022, 20:42 | #5890 | |
Odkiaľ beriete tie chujoviny, že Rusko je Raj na Zemi?
kto
Vám to do hlavy natlačil? |
|
|
Quake
|
26.09.2022, 20:45 | #5893 | |
Rusko je raj na zemi pre skorumpovaných politikov, oligarchov,
vrahov, fašisitov a diktátorov |
|
|
Balaam
|
26.09.2022, 20:45 | #5894 | |
To čítam stále...plyn,ropa,nerastné bohatstvo,silný rubeľ,
hospodárska samostatnosť atď... Veď to som tu videl x krát.... |
|
|
true
|
26.09.2022, 21:22 | #5897 | |
už si to tu videl x krát? no jedine Rusofóbi toto píšu o Rusku -
nikto iný |
|
Quake |
26.09.2022, 19:59 | #2229 |
https://prnt.sc/uP4VU-bYW1GU
Už
dlho sme tu nemali ruské straty, nech sa páči. A to sú len
konzervatívne odhady. No a keďže deduško Vladimir Vladimrovič
nám začal mobilizáciu, tak tých obetí bude omnoho viac. Lebo na
front posiela nevycvičených chalanov, čo v živote vystrelil
maximálne tak v Counter Strike. Majú maximálne týždňový výcvik
a žiadnu ochrannú výstroj. A vyzerá to tak, že sa v prvom rade
odvádzajú príslušníci etnických menšín, hlavne na Kryme,
takže toto je spôsob, akým sa Putin zbavuje odporcov. Pekný smrad.
Asi preto utekajú stovky tisíc Rusov preč a nie sú ochotní
bojovať za psychopata.
No a prebieha nám aj divadielko
v podobe trápneho referenda, ktoré ale nikto vo svete neuzná
(možno Kim čong xuj). Tak ono keď ti držia samopal pri hlave, asi
nemáš veľa možností, predpokladám... Však demokracia jak lusk.
Rusko je fašistický štát. Nie Ukrajina. Ale Rusko. UKRAJINA  |
|
|
true
|
26.09.2022, 20:39 | #5889 | |
Ruske straty tu neboli dlho, ale Ukrajinske nikdy - to je cudne ze? |
|
|
Quake
|
26.09.2022, 20:42 | #5891 | |
ukrajinské straty sú 7-10 násobne menšie. Vyrátaj si to  |
|
|
Balaam
|
26.09.2022, 20:44 | #5892 | |
u Rusov je to jednoduchšie...samotná mobilizácia je dôkaz...keď
tam máš armádu a si nútený tam mobilizovať tak asi už armádu
nemáš... |
|
|
Quake
|
26.09.2022, 20:51 | #5895 | |
stačí si pozrieť, kde a ako dlho sa momentálne cvičia ukrajinské
jednotky. Oni nepotrebujú nahrádzať obrovské straty ako ruská
armáda. Rusi sa cvičia týždeň a idú bojovať - bez skúsenosti,
bez taktickej výzbroje, bez stratégie. Ukrajincov cvičia elitní
vojaci z celého sveta.
Rusi sa momentálne spoliehajú na
jeseň a rozmáčanú pôdu, kde je ťažká technika nepoužiteľná
a kde má výhodu pešie vojsko, preto tam chce čím skôr nasadiť
desiatky tisíc pešiakov... |
|
|
true |
26.09.2022, 16:13 | #2228 |
Vojna medzi Ukrajinou a Ruskom už nie je lokálna, sankcie z nej
urobili globálnu ekonomickú vojnu. Vyhlásil to v stredu predseda
maďarskej vlády Viktor Orbán |
|
|
true
|
26.09.2022, 16:14 | #5879 | |
„Už je každému jasné, že musíme počítať s dlhotrvajúcou
vojnou, musíme sa pripraviť na to, že táto vojna bude v našom
susedstve pokračovať tento i budúci rok,“ povedal Orbán |
|
|
true
|
26.09.2022, 16:14 | #5880 | |
„Ak by Brusel zrušil sankcie (voči Rusku), tak by ceny klesli na
polovicu a zmiernila by sa inflácia. Bez sankcií by európske
hospodárstvo opäť nabralo silu a vyhlo by sa hroziacej recesii,“
dodal Orbán |
|
|
true
|
26.09.2022, 16:15 | #5881 | |
Pravda a nič len pravda. |
|
|
Balaam
|
26.09.2022, 20:11 | #5886 | |
Hmmm dobre sledujuj najbližšie dni,týždne...dostaneš odpoveď na
tieto Orbanivske bludy...lebo majú plyn od Rusov za pekne ďakujem a
akosi im to nevychádza a majú problémy... |
|
|
|
peto10
|
26.09.2022, 20:20 | #5888 | |
Velmi trefne: "Teraz majú ale plynu málo, alternatívne dodávky
zabezpečené v nízke, plyn je drahý. Teraz im nezostáva iné, len
voči EÚ pritvrdiť a hrať to tvrdo na PRO putina. Aby
nepomrzli."
Link FB príspevok |
|
|
Quake
|
26.09.2022, 21:08 | #5896 | |
Orban je kus maďarského skorumpovaného tajtrlíka. Ale tak má tu
svojich fanúšikov, ktorým nevadí, že rozkráda miliardy, hlavne,
že sú nové štadióny, lol....  |
|
|
slaven
|
26.09.2022, 22:04 | #5899 | |
Quake, to je Tvoj nazor. Hlavny je nazor ludi ktori ziju v krajine kde
vladne a ver mi ze je odlisny od Tvojho, ale to asi vies, ked si videl
vysledky volieb. |
|
|
Quake
|
26.09.2022, 22:53 | #5902 | |
aj na Slovensku má podľa prieskumov SMER s HLASOM dokopy 30%, hoci
tu rozkradli verejné financie za desiatky miliárd. Ľudia sú ľahko
manipulovateľní  |
|
|
slaven
|
26.09.2022, 23:04 | #5903 | |
neporovnavaj Orbana s Ficom.
Pozri sa do Madarska, tam Orban
vyhral kusok s inymi % tie volby.
+ verim, ze sa ani ty ludom
necudujes, ze ake su teraz % u nas pri tych magoroch a zapredanoch co
nam teraz vladnu, ja sa tomu necudujem vobec. |
|
|
Quake
|
26.09.2022, 23:22 | #5904 | |
ty nevidíš do maďarskej politiky, aké sa tam prijímajú zákony,
ako sa tam pomalinky uťahuje sloboda, ako sa popiera iný názor, ako
sa ovládajú média. Tam si jedno vládne hnutie robí s krajinou,
čo chce. A keď raz statočne masíruješ verejnú mienku, lebo
ovládaš mediálny trh, tak sa asi nečudujeme, že dostal toľko
hlasov. Prečo asi v autokratických systémoch dostávajú diktátori
každé volebné obdobie väčšinu hlasov?
Ľudí nezaujíma,
že niekto kradne. Ani Slovákov, ani Maďarov. Každý sa pozerá na
seba, čo to prinesie jemu. |
|
|
|
slaven
|
26.09.2022, 15:44 | #5878 | |
kto ho ukrizoval? dokument sa mi nechce pozerat, daj strucny report. |
|
|
true
|
26.09.2022, 16:15 | #5882 | |
Asi Rusi ukrizovali chlapceka z Ukrajiny predpokladam |
|
|
StanoDianiska
|
26.09.2022, 17:31 | #5884 | |
Cca od 16. minúty. V ruskej televízii hovorila svedkyňa ako v
Slaviansku ukrižovali ukrajinskí vojaci 3-ročného chlapčeka. Tak
sa tam vybralo viacero novinárov a pýtali sa ľudí na tú udalosť.
Nikto o tom nič nevedel, žiadna videonahrávka sa nenašla, nič...
Domáci povedali, že je to blbosť. |
|
true |
26.09.2022, 12:23 | #2226 |
sledujete voľby v Taliansku? |
|
|
true
|
26.09.2022, 12:23 | #5867 | |
Taliani sa prebudili |
|
|
true
|
26.09.2022, 12:23 | #5868 | |
o Maďaroch nemusím písať |
|
|
true
|
26.09.2022, 12:24 | #5869 | |
a Poliaci? Poľská vládnuca strana Právo a spravodlivosť (PiS)
odsúdila “škandalózne” výroky predsedníčky Európskej
komisie Ursuly von der Leyenovej z tohto týždňa o Poľsku,
Maďarsku a Taliansku. Tvrdí, že sú ďalším dôkazom
“protidemokratického” zasahovania EÚ do vnútornej politiky
členských štátov. |
|
|
true
|
26.09.2022, 12:25 | #5870 | |
hlavy hore ! treba sa spojiť a tento EU debilizmus zničiť |
|
|
Markuss
|
26.09.2022, 12:49 | #5871 | |
na jednej strane ma teší, že nebudú všetci poslušne
tajtrlíkovať všetkému, čo pristane z Bruselu.
Len sa
obávam, ze to po chvíli dopadne ako u nás s Matovičom, a touto
bandou.
Totiž, neviem, či Meloni má nejaký ansábel, alebo
to bude len o tom, že kto išiel okolo... tak jak OLANo |
|
|
|
Balaam
|
26.09.2022, 13:08 | #5873 | |
True budeš veľmi sklamaný... |
|
|
true
|
26.09.2022, 13:30 | #5874 | |
prečo? lebo vyhrá debilizmus a nie zdravý rozum? |
|
|
|
Balaam
|
26.09.2022, 15:20 | #5876 | |
Nemám pocit že by si bol klimatológ, ja tiež nie...môžem len z
mladosti hovoriť ako sa baby natierali naftou aby sa pekne
opalili,ako kliešť bol doména južnejších časti Slovenska a dnes
je už pomaly na Lomnickom štíte...atď atď ..dáky dôvod to
má....každý si zoberie čo chce... |
|
|
slaven
|
26.09.2022, 15:43 | #5877 | |
s tou klimou sa to stale menilo, teda klima sa menila a to clovek na
Zemi ani nebol
moj nazor na elektro EU debilitu je jasny ... my
sa tu o nieco znazime, co je pre mna uplna hlupost, kedze vo svete sa
deje nieco uplne ine.
Super dokument o tom som videl, jasne ze
uz je zmazany. Jedna uzasna GREEN fabrika z FRA sa tu v EU prezentuje
ako naozaj ekologicka, ale v Juznej Amerike si v pohode stavia uholne
elektrarne. Ludia tam ziju v otrasnych podmienkach, na ukor zelenej
EU, ci ako to napisat.
Zaoceanske lode zadrbu tak ovzdusie, ze
nejake elektro auta v EU na tom nic nezmenia, aj keby zodna na den
boli len na elektrinu - je o tom vela clankov a faktov. Tiez nie som
klimatolog teda, len premyslam. |
|
|
true
|
26.09.2022, 16:17 | #5883 | |
slaven o tej EKO tematike je velmi vela videi na Youtube.
Napriklad o tych velkych fotovoltaickych elektrarnach - konklretne
tych paneloch - ako sa pre Zem nebezpecne ked sa likviduju. |
|
|
Balaam
|
26.09.2022, 20:09 | #5885 | |
Klíma sa menila,to je fakt ....ale takýmto tempom ťažko..čiže sa
klimatická zmena očividne deje...lebo sám sebe odporujes...ale to
je v pohode... |
|
|
|
Markuss
|
25.09.2022, 19:46 | #5849 | |
But overall, the south remains a different story from the northeast.
Interviews with dozens of commanders, ordinary soldiers, medics,
village leaders and civilians who recently escaped the conflict zone
portray a more difficult and costly campaign: The fighting is
grinding, grueling and steep in casualties, perhaps the most
heartbreaking battle in Ukraine right now. |
|
|
Markuss
|
25.09.2022, 19:49 | #5850 | |
The Ukrainian government does not usually disclose casualty figures,
but the soldiers and commanders interviewed in the past week portrayed
the battlefield losses as “high” and “massive.” They described
large offensives in which columns of Ukrainian tanks and armored
vehicles tried to cross open fields only to be pounded mercilessly by
Russian artillery and blown up by Russian mines. |
|
|
Balaam
|
25.09.2022, 19:58 | #5853 | |
Hmmm a ofenzíva bez obetí resp.minimalnych existuje? Počkaj čo
čaká fešákov z Ruska teraz... |
|
|
Markuss
|
25.09.2022, 20:51 | #5854 | |
Pozorným čitateľom neuniklo, že autor článku písal o severe aj
o juhu. Tento článok hodnotí počet obetí na juhu v pomere k
piadi, ktorá bola južnou ofenzívou získaná |
|
|
Balaam
|
25.09.2022, 21:06 | #5855 | |
A pointa? Okrem toho že sa opäť snažíš upriamovat pozornosť
inde ako ti to vyhovuje? |
|
|
peto10
|
25.09.2022, 21:24 | #5856 | |
Pointa je, ze je to proti Ukrajine, tak to sem vycapi. |
|
|
true
|
25.09.2022, 22:08 | #5857 | |
peto10 áno a to sa nehodí - keby písal proti Rusku - všetci by ste
onanovali a tlieskali mu
|
|
|
Markuss
|
25.09.2022, 22:23 | #5858 | |
Pointa je, že na RTVS ani v našej tlačí také informácie
nenájdete. Iba o úspechoch UAb armády.
Neviem načo také
články v Amerike píšu... |
|
|
peto10
|
25.09.2022, 22:35 | #5859 | |
Takze ked bude nejaky kriticky clanok voci Rusku a neobjavi sa v
nasich mediach, tak ho sem pridas? |
|
|
true
|
25.09.2022, 22:42 | #5860 | |
peto10 - a na čo by to asi robil? Z kritických článkov je zasratý
celý mainstream. Máš ich desiatky denne. O tom ostatnom sa mlčí
(a deje sa to) a to tu zverejňuje Markuss. |
|
|
true
|
25.09.2022, 22:42 | #5861 | |
ja na tom nič zle nevidím - ty hej? |
|
|
true
|
25.09.2022, 22:42 | #5862 | |
zverejňovať vyvážené informácie |
|
|
true
|
25.09.2022, 22:43 | #5863 | |
teda nie len z jednej strany a jednostranné |
|
|
Markuss
|
25.09.2022, 22:50 | #5864 | |
Ak bude, tak sa určite objavil |
|
|
peto10
|
25.09.2022, 23:13 | #5865 | |
Ak tu ma niekto od vypuknutia vojny 12 stran prispevkov a ani jeden co
i len s naznakom kritiky voci Rusku, tak to nie je jednostranne
informovanie? |
|
|
Markuss
|
26.09.2022, 08:15 | #5866 | |
skús niečo aj k obsahu junáčik, zatial ta zaujíma iba to
zátišie |
|
|
|
|
|
|
Markuss
|
25.09.2022, 13:48 | #5840 | |
Widespread support in Congress for pumping aid to Ukraine is starting
to show signs of fracturing as many Republicans in the House question
whether the money would be better spent combating China and tackling
economic problems facing the U.S., according to a dozen lawmakers and
congressional staff from both parties |
|
|
true
|
25.09.2022, 18:07 | #5842 | |
otvaraju sa im oci |
|
|
Balaam
|
25.09.2022, 19:03 | #5844 | |
Potencionálny problém nie je reálny....potencionálne si aj
milionár ...začni si všímať Dagenstan, Čečensko a celkovo
Kaukaz...Turecko vyzýva Rusov aj na vrátenia Krymu, India nie je
čas na vojnu, Čína podporuje územnú celistvosť Ukrajiny a dali
Moskve ultimátum....o chvíľu v Rusku vyhlásený zákaz
vycestovania všetkých mužov pod bránou povinnosťou a vyhlásené
stanné právo ...ešte chces dačo j veci? Alebo stačí Mikla? |
|
|
true
|
25.09.2022, 19:09 | #5845 | |
Teba je tu naozaj škoda |
|
|
Markuss
|
25.09.2022, 19:45 | #5848 | |
Ten chlap vie všetko! Kua readers digest je šuvix. Načo to vôbec
píšu a nepýtajú sa ťa |
|
|
Balaam
|
25.09.2022, 19:55 | #5852 | |
To je tým že nebudem papagáj...počkajme si... |
|
|
|
Markuss
|
25.09.2022, 11:23 | #5836 | |
Senior US officials tell CNN they are disappointed US-led sanctions
haven't had a bigger impact so far on the Russian economy and are now
predicting that the harshest effects probably won't materialize until
early next year at the earliest. |
|
|
Balaam
|
25.09.2022, 12:00 | #5839 | |
Samostatný vysoký predstaviteľ administratívy však varoval CNN,
že úradníci, ktorí vytvorili sankcie v mesiacoch pred vojnou,
vždy verili, že najstrmšie dopady nemusia byť nevyhnutne
okamžité.
„Myslím si, že od začiatku sme mali názor, že
keď Rusko napadlo Ukrajinu a my sme uvalili sankcie, s najväčšou
pravdepodobnosťou to bude režim strednodobých až dlhodobých
sankcií,“ povedal predstaviteľ. "Je to preto, že sme chceli
dlhodobo udržiavať tlak na Rusko, keď viedlo vojnu s Ukrajinou, a
chceli sme degradovať ruské ekonomické a priemyselné kapacity.
Vždy sme to teda vnímali ako dlhodobú hru. |
|
|
Markuss
|
25.09.2022, 13:48 | #5841 | |
Veď hej, aj Robo Mikla tvrdil, že tak to chcel zaspievať....
Lebo o to išlo.... |
|
|
Balaam
|
25.09.2022, 18:55 | #5843 | |
Toto sú tie príspevky s pridanou hodnotou? Super ...držím palce vo
Viedni... |
|
|
Markuss
|
25.09.2022, 19:51 | #5851 | |
A v Spišskej nič? |
|