Registrácia


Zabudnuté heslo / Lost Password

​​
Online: slaven

Dievča týždňa
Klikni pre zvacsenie
Chlap týždňa
Klikni pre zvacsenie
nasetipy.com - filmová diskusia   nasetipy.com - politicke kecy

Revolut detailné informácie
Ford Auto, Ford novinky


Viac o Tipli nájdeš TU

tipli - ziskaj zlavu pri nakupovani

tipli - ziskaj zlavu pri nakupovani

Skrill - Internetová peňaženka

Zažite skutočné výhry a výnimočné okamihy – alebo si vytvorte ten svoj – na jackpotovej stránke.

Prosím, ak máte záujem tipovať vo Fortune, zaregistrujte sa cez nasledujúci textový odkaz.

Registrácia SK zákazníkov
Registrácia CZ zákazníkov

Live Výsledky

filmyaserialy.com

mojezvieratko.sk

Ak sa Vám NašeTipy páčia, zdieľajte 

POLITICKÁ DISKUSIA


Aktualizuj POLITIKA diskusiu nasetipy.com na sieti X KLASICKÁ DISKUSIA
<< < 485 | 486 | 487 | 488 | 489 | 490 | 491 | 492 | 493 | 494 > >>

true 06.02.2023, 17:47 | #3702
Fico súhlasím **16**16**16

video, výzva **16**16**16

https://ulozto.cz/tamhle/cI9XAnnC7Qux#!ZJIwMQR1MGuxLwNjZQSzMQN2L2L2rUIEA3DmYayPM0AaZwWv
  ball8 06.02.2023, 17:59 | #10384
  Bože to je kus chuja ten Robert. Keď mu niekto bude rozbíjať chalupu, som zvedavý, či by sa nebránil.
Keď povie, že ďalšou etapou by malo byť poslanie vojakov NATO, tak je to čistý imbecil, ktorý len vyvoláva v spoločnosti rozruch a robí si tým predvolebnú kampaň v kategórii spodina národa (menej inteligentní ľudia, ktorí majú pocit, že sú inteligentní). Kade chodí, tam hanbu robí tento človek, všetci zahraniční partneri ho kritizujú a vysmievajú sa mu. Dúfam, že NAKA pracuje na plné obrátky a odhalia tie jeho mafiánske praktiky pomocou kopy dôkazov.
  true 06.02.2023, 19:57 | #10420
  NAKA môže ísť do piče - už o chvíľu
  Balaam 06.02.2023, 20:00 | #10422
  Ale Kalinakovi psy do piče? Ty sa ešte zídu a posilnia na tu správnu vec**04
  true 06.02.2023, 20:37 | #10424
  Kalinak je pravnika tychto kokotkov da do vrecka
  Balaam 06.02.2023, 20:44 | #10425
  Ty inteligent, NAKA nie je súd aby ich schoval Kalinak do vačku. Tých "kokotkov" stvoril on ako minister vnútra spolu s Gašparom ako policajným prezidentom za vlády Smeru... Aspoň vidieť čo si zač, totálna absencia mozgu, myslenia... Slniečko...
RUTY 06.02.2023, 17:35 | #3701
Či boha tak tu je iný bananistan od 12 som na pohotovosti v PP a ešte nie sme vybavení, to je sila toto, hej treba ich ešte viac odmeniť zo štátu **14
  Markuss 06.02.2023, 19:09 | #10408
  Proreformná, najlepšia #vDemisii
  RUTY 06.02.2023, 19:46 | #10414
  7 hodín, nový rekord do piče a zase za to môže Putler **14
true 06.02.2023, 17:12 | #3700
Banderovské svine a aj na tomto webe ich pár ľudí podporuje
pičutka na hrade tiež **14**14**14

foto https://i.postimg.cc/x19LDTVS/photo-2023-02-06-17-09-56.jpg
  true 06.02.2023, 17:13 | #10371
  Blatnica ma skveleho starostu a patriota v jednej osobe.
  true 06.02.2023, 17:18 | #10372
  Vo Varíne tiež sa niečo dialo. Banda BanderovskoUkrajinskoFašistická vraždila ľudí ešte 2 roky po vojne...!!! **14**14**14

foto https://i.postimg.cc/N0BtkSXD/photo-2023-02-06-17-10-04.jpg
  Redbul 06.02.2023, 17:18 | #10373
  Iróniou je,že na Ukrajine sú Banderovci stále veľkou časťou považovaní za hodinou.Ak sa nájde vo svete štát ktorý nevyplnienil úplne nacizmus,tak je to Ukrajina.Putin to tam ale chvalabohu rieši.
  Redbul 06.02.2023, 17:18 | #10374
  hrdinov*
  Redbul 06.02.2023, 17:21 | #10375
  Banderovci predviedli najbrutalnejsu krutosť.To nemci o proti tomu boli amatéri.
  true 06.02.2023, 17:28 | #10376
  áno a smutné je že majú podporu aj na Slovensku - aj na najvyšších miestach
  Redbul 06.02.2023, 17:30 | #10377
  To bol des ,ako oni zabijali ludi.Brutalne nieco**27.
  true 06.02.2023, 17:30 | #10378
  - je to humus a tí ľudia čo toto obhajujú - nechápem že sa vedia doma pozrieť do zrkadla ráno **14**14**14
  Redbul 06.02.2023, 17:34 | #10379
  Ako doplacaju nato bohuzial aj nevini Ukrajinci.Ale ta obnoz Banderovcov bola a je neskutocna haved.Zamna tak.
  Redbul 06.02.2023, 17:42 | #10380
  blbne mi nejak kalvesnica**01Ale dobre.Zamna uz len keby toto mali Rusi vycistit,tak ok.Toto je tam najvacsi problem,ktory samozrejme media hlavneho prudu zlahcuju.
  ball8 06.02.2023, 17:48 | #10381
  Tak znova, uvedieme si fakty.

1. Banderovci boli zatknutí, umiestnení do koncentračných táborov a takmer úplne zničení počas druhej svetovej vojny
2. Nemôžeš ich nazvať priamo ani nacistami/fašistami, lebo bojovali aj proti nemeckým nacistom, aj proti Rusom.
3. Zároveň ich môžeš označiť za nacionalistov (čiže v iných krajinách v podstate ľudia s neonacistickými myšlienkami)
4. Ukrajina je ale špecifická v tom, akú má históriu a tám je tá nacionalistická povaha trošku vyššia, ako nacistická (pozri si ich históriu a ako boli ako národ utlačovaní každú chvíľu, z toho aj vznikol ten nacionalizmus u nich)
5. Nikto neschvaľuje na tomto webe Banderovcov, ale schvaľujeme konanie Ukrajincov brániacich sa ruSSkým náckom/ruSSistom
6. Samotní Poliaci, ktorí boli veľmi zasiahnutí činmi Banderovcov pochopili, že to je minulosť a aj keď im to možno nie je zrovna príjemné vzhľadom na minulosť, veľa podporujú Ukrajinu, lebo vedia, že to je minulosť.
7. Samozrejme sa nájdu aj ľudia, ktorí uznávajú to, čo Banderovci robili. Tu zasa stačí len prirovnanie Slovákov a podporu ĽSNS a Republiky.
8. Zločinci nemôžu byť schvaľovaní, preto aj keď podporujeme Ukrajinu, nepodporujeme tých jedincov, ktoré majú takéto nacionalistické/nacistické myšlienky. Vzhľadom ale k číslam v posledných voľbách vieme, že ani 1 takáto strana sa nedostala do parlamentu (narozdiel od nás, kde máme ĽSNS a pravdepodobne ich po nasledujúcich voľbách vystrieda Republika)
9. Dnešné pomenovanie Banderovci sa používa na ľudí, ktorí obdivujú túto skupinu
10. Som otvorený diskusii
  Redbul 06.02.2023, 17:50 | #10382
  Samozrejme opat napisem,ze mi je luto tej Ukrajiny.Ale taka je realita.Mimo toho,ze roky tam americania dovazali na Ukrajinu zbrane.Rusi to nemohli inak zhodnotit zial.
  Redbul 06.02.2023, 17:57 | #10383
  Samozrejme, ked budeme precitliveli,a zozerieme to mediam,tak nemame z toho dobry pocit.Ja osobne keby som bol tam,a vidim nejaku postihnutu ukrajinsku rodinu vojnou,tak im pomozem.Ale proste ,rusi nemohli inak.Nechce sa mi tu ani pisat,kolko mali nato dovodov.
  ball8 06.02.2023, 18:02 | #10385
  Redbul: Nemali na to ani jeden dôvod. Ak tomu veríš, tak si inteligenčne na tom veľmi biedne. Dúfam, že tvoji susedia si tiež povedia, že majú na to nárok a zbúrajú ti dom.
  Redbul 06.02.2023, 18:03 | #10388
  Pocuj ball,Ty si vsade.Dobre tak si si napisal a ok**01.
  Redbul 06.02.2023, 18:04 | #10389
  Ja tu nepotrebujem viest nejaky politicky argumetacny boj s niekym.Mna tazko presvedcit o inom**03.
  StanoDianiska 06.02.2023, 18:06 | #10390
  http://www.holokaust.sk/pred-79-rokmi-sa-zacali-deportacie-zidov-zo-slovenska
https://sk.wikipedia.org/wiki/Masaker_v_Kremni%C4%8Dke

Podľa vašej logiky vlastne kto podporuje Slovensko, podporuje nacisitický režim Tisa? Dali sme si vyvraždiť a vyvraždili desaťtisíce vlastných občanov...
  ball8 06.02.2023, 18:10 | #10391
  Redbul: Nie, vážne dúfam, že príde sused a zbíjačkou ti rozbije dom a ty sa budeš na neho prizerať a povieš mu, že je v práve, lebo mu vadí, že robíš napr. hluk. Zároveň si potom ten tvoj dom prerobí a ostane tam bývať a tebe necha jednu izbu.
  Redbul 06.02.2023, 18:10 | #10392
  Tiso nemal na výber.Co mal robiť.Zachranil aj veľa Slovákov.Tu som v tejto téme neutrálny.
  Redbul 06.02.2023, 18:18 | #10394
  Nemci by nas zrovnali zo zemou za tri dni.To je velmi komplikovana vec.Ten clovek nemal na vyber.Takze takto som doplnil vlastne moj monolog.
  true 06.02.2023, 18:19 | #10395
  Redbul, toto oni nepochopia. Ale krásne argumentuješ **26
  peto10 06.02.2023, 18:23 | #10399
  Tiso bol slovak, slovensky nackovia nam predsa nevadia. **14
  peto10 06.02.2023, 18:23 | #10400
  slovenski*
  Redbul 06.02.2023, 18:24 | #10401
  Ja ho neobhajujem.Ale on nemal na vyber.A to uz necham politickym profikom nech zhodnotia tuto dobu.
  ball8 06.02.2023, 18:27 | #10402
  Redbul: Predstav si, že Tiso mal na výber. Ale zjavne sa držíš hesla, že "môj nácek je lepší ako ten tvoj".
  Redbul 06.02.2023, 18:30 | #10403
  Ball:S tebou sa uz nebavim.Ty si mi chcel zrovnat dom.Kde by som potom byval**03
  StanoDianiska 06.02.2023, 18:32 | #10405
  Vidím, že máte poniektorí naštudovanú históriu od náckov a spol. Klasická fráza "nemal na výber". Naštudujte si lepšie ako ochotne slovenský režim trestal a vyvážal Židov...
  ball8 06.02.2023, 18:34 | #10406
  StanoDianiska: Buď slovenské školstvo fakt moc zlyhalo, že to nedokáže deti naučiť, alebo sú tie deti tak hlúpe, že to nevedia pochopiť. Jedno horšie ako druhé **09
majka 06.02.2023, 16:47 | #3699
Sankcie nefungujú
Rozpočtový deficit RF v januári sa predbežne odhaduje na 1,76 bilióna rubľov. (60% plánu na rok), takýto skok v deficite sa vysvetľuje poklesom príjmov z ropy a zemného plynu a prevyšujúcou mierou výdavkov - Ministerstvo financií Ruskej federácie.

Výdavky federálneho rozpočtu RF v januári vzrástli o 59 % na 3,117 bilióna rubľov. - predbežné hodnotenie ministerstva financií.

Ropné a plynárenské príjmy rozpočtu v januári podľa predbežných údajov klesli o 46% v dôsledku poklesu ceny uralskej ropy a zníženia exportu plynu

Kurz dolára na moskovskej burze stúpol nad 71 rubľov.Euro 76,28
ball8 06.02.2023, 15:46 | #3698
https://www.eurointegration.com.ua/eng/news/2023/02/6/7155578/

Poľsko očakáva spoločne riešenie otázky ohľadom dodania stíhačiek na bezpečnostnej konferencii v Mníchove (17.-19. február). Budúci rok by už mohli lietať na F-16, tento tok by im krajiny mohli dodať staré Mig-y, ktoré majú v skladoch. **08
  ball8 06.02.2023, 15:51 | #10363
  *tento rok .. druhá časť komentáru je moje prianie, nie oficiálna správa
  Markuss 06.02.2023, 15:53 | #10365
  A letiská na pristávanie, resp pristávacie plochy sú?
Lebo ak ešte sú, tak za chvíľu nebudú.
To nie sú vrtuľníky
  ball8 06.02.2023, 15:58 | #10366
  Ak sleduješ na Twitteri ukrajinské vzdušné sily, tak ešte aj teraz majú nejaké letectvo, takže asi majú aj kde pristávať. Na takéto účely sa dajú využiť aj diaľnice (aj u nás máme také úseky).
  Markuss 06.02.2023, 16:04 | #10367
  https://www.theguardian.com/world/2023/jan/31/us-will-not-supply-f-16-fighter-jets-to-ukraine-says-j...
  Markuss 06.02.2023, 16:08 | #10368
  Ako hovorím. Ak sú, v tom momente budú kalibrovane. Nenadarmo to všetko čo ostalonasťahovali na SVK resp POL hranice.
Na ceste núdzovo pristanes, ale servisovat lietadlo tam nebudeš
  ball8 06.02.2023, 16:55 | #10370
  To hovorili najskôr aj o HIMARS, potom o tankoch a všetko dostali. Verím, že dostanú všetko potrebné na to, aby vyhnali okupantov preč.
  Markuss 06.02.2023, 18:14 | #10393
  Btw počuli sme niečo v poslednej dobe o HIMARS? Čo je s tým? Či jak Bayraktar? Vyšumelo?
  ball8 06.02.2023, 18:31 | #10404
  Markuss: Počuli pár dní dozadu, ale už aj ruSSi sa naučili postupy, ako proti tomu bojovať, účinnosť je už nižšia ako na začiatku. Teraz ale UA dostane muníciu do HIMARSov s dlhším doletom, tak im tam asi zasa vyčmudia pár ruSSký orkov.
  Markuss 06.02.2023, 19:12 | #10411
  Jasné. Písali v N-ku
  Balaam 06.02.2023, 19:46 | #10413
  Himmars a bayraktar fungujú ďalej, nič nebolo počuť ani o Zuzanach... Objednávky hovoria niečo iné...
  peto10 06.02.2023, 19:47 | #10415
  Makiivka bola kedy? Pred mesiacom, skapalo tam stovky orkov (ukrajinci uvadzaju 400 KIA, 300 WIA, rusi potvrdili 90 KIA). Lantrativka o par dni neskor, dalsich 80 KIA. Po tom ako im mesiace nicili sklady municie, tak sa ich konecne naucili umiestnovat mimo dosah HIMARSov.
true 06.02.2023, 15:23 | #3697
Danny, teším sa na večer **26
  true 06.02.2023, 15:23 | #10358
  Link YouTube video
true 06.02.2023, 14:44 | #3696
ach slniečka moje - aké výstižné **26**26**26

https://preview.redd.it/wsh6pcbvsyca1.jpg?width=640&crop=smart&auto=webp&v=enabled&s=72018a2530c961c...
true 06.02.2023, 14:35 | #3695
Zákon na vypínanie médií uviazol. Progresívny poslanec Valášek netušil, o čom sa rozhoduje

Po dlhšom čase prišli z parlamentu dobré správy. Poslanci nepodporili sporný zákon, ktorý by umožnil tajným službám vypínať online médiá. Krátko nato sa ukázalo, že niektorí stúpenci zákona netušia, o čom vlastne je. Napríklad poslanec Valášek z Progresívneho Slovenska.
https://standard.sk/315993/zakon-na-vypinanie-medii-uviazol-progresivny-poslanec-valasek-netusil-o-c...
  true 06.02.2023, 14:36 | #10355
  Dobré správy
  true 06.02.2023, 14:38 | #10356
  Progresívny hlupáčik **01
slaven 06.02.2023, 14:12 | #3694
Trefné **26

MÁME VÔBEC VEDENIE ŠTÁTU???
Priatelia, všimli ste si, že na Slovensku je katastrofálna kalamita? Verím, že áno, lebo naši papaláši sa tvária, akoby sa ich to netýkalo. Premiér Heger rieši Fica, minister vnútra Mikulec je „informovaný“ a podľa neho to samosprávy (ktorým pre istotu zobrali peniaze) zvládajú, minister obrany Naď robí propagandu rok starej vojenskej zmluve s USA, predseda parlamentu Boris Kollár možno víkenduje vo svojom rezorte na Donovaloch a hlavná veliteľka ozbrojených síl Čaputová je s partnerom v divadle. Ľudia sú zúfalí, nervózni a rozhnevaní, ale nijaký novinár nepoložil ani len otázku, prečo nikto z predstaviteľov štátu doteraz nebol pod Strečnom, na Orave alebo na diaľnici D1 pri Poprade, prečo sa nikto z najvyšších ústavných činiteľov na vlastné oči nepresvedčil o aktuálnom stave na najhorších miestach kalamity a neuľahčil ľuďom situáciu. A to všetko v čase, keď len v Žilinskom, Banskobystrickom a Trenčianskom kraji zostáva bez elektriny vyše 1100 odberných miest a Východoslovenská distribučná hlási, že pre poruchy spôsobené kalamitou je bez elektriny 14 000 odberných miest. Prezidentka Čaputová po návšteve divadla napísala, že lepšie je Kocúrkovo vidieť ako v ňom žiť. Lenže vďaka takýmto papalášom my žijeme v Kocúrkove už roky. Taký bordel tu ešte nebol, ale keď štát zlyháva aj v základných funkciách pomoci ľuďom v krízových situáciách, keď sa jeho najvyšší predstavitelia tvária, že nešťastie ľudí sa ich netýka, sme v štádiu akútneho rozkladu. Ale hlavne, že si odsúhlasili deväťmesačné predĺženie svojho parazitovania vo vládnych budovách a štátnych bavorákoch, lebo vraj musia pomáhať ľuďom, všakáno... Nuž, ďakujeme, bez vás by sme trpieť nezvládli!
true 06.02.2023, 13:57 | #3693
"Posilnenie spolupráce medzi Čínou a Ruskom predstavuje hrozbu nielen pre Áziu, ale aj pre Európu," povedal generálny tajomník NATO Jens Stoltenberg.
„Skutočnosť, že Rusko a Čína sa zbližujú, ako aj značné čínske investície a nové pokročilé vojenské spôsobilosti len podčiarkujú, že Čína predstavuje hrozbu a výzvu aj pre spojencov v NATO,“ povedal Stoltenberg.
**16 Čína podľa neho stále viac investuje do jadrových zbraní a rakiet dlhého doletu bez toho, aby zabezpečila transparentnosť alebo sa zapojila do zmysluplného dialógu o kontrole jadrových zbraní.
true 06.02.2023, 13:55 | #3692
**16 To, že Ukrajina prehráva môžeš prečítať medzi riadkami aj na úrovni komunikácie našich štátnych inštitúcií
**16 Prízemná emotívna propaganda aby usmernili informačný tok. Nikto si predsa nesmie myslieť, že Ukrajina prehráva. Praktiky, z ktorých nás oni obviňujú praktizujú koordinovane. Zlaté
Markuss 06.02.2023, 13:27 | #3691
inak takto - tu si piseme chujoviny, ale zatial 10.000 obeti zemetrasenia v Turecku. Som zvedavy, ako bude pomáhat svet teraz v tychto momentoch:

https://hnonline.sk/svet/96065407-obete-niciveho-zemetrasenia-rychlo-pribudaju-moze-ich-byt-az-10-ti...
  Markuss 06.02.2023, 13:55 | #10354
  btw, uvidime ako s plynom. Turecko hlási výbuchy plynovodov v dosledku zemetrasenia.
#TurkishStream
  ball8 06.02.2023, 15:36 | #10360
  Plynu by sa to ževraj dotknúť nemalo. Strašné ale, snáď to nebude pokračovať.
  majka 06.02.2023, 16:51 | #10369
  Dočasne poverený predseda vlády Heger popoludní informoval, že Slovensko sa zapojí do pomoci Turecku po ničivom zemetrasení. Do krajiny pocestuje desať slovenských hasičov a päť horských záchranárov so psami.

"Vyslané zložky majú rozsiahle skúsenosti s pátracou a záchranárskou činnosťou. Na kvalitatívne svetovej úrovni sú aj psy, špeciálne trénované napríklad aj na vyhľadávanie zavalených osôb v ruinách," povedal dočasne poverený minister vnútra Mikulec. Ako dodal, podobné krízové situácie, hoci sa dejú ďaleko od Slovenska, preverujú akcieschopnosť a koordináciu zložiek ministerstva vnútra, čo zvyšuje ich odbornosť a pripravenosť na prípadné zásahy aj na našom území.
Sýrii a Turecku pomôžu pri odstraňovaní dôsledkov ničivého zemetrasenia aj Izrael a Grécko. Sýria požiadala o pomoc Izrael, ktorý prosbe vyhovie, a Turecku pomôže aj Grécko. Ide o zriedkavú spoluprácu medzi znepriatelenými krajinami.

Čítajte viac: Link na článok na doméne sme.sk
Markuss 06.02.2023, 13:03 | #3690
no agresivny Domino bol uzemenený... asi by mal chalan popracovat na psychike, uz sa aj pred súd musel kvoli svojim uletom postavit....

Link na článok na doméne pravda.sk
  Markuss 06.02.2023, 13:04 | #10348
  „Nemyslím si, že hovorí za českú vládu, ani za český ľud. Ale má právo na svoj názor, s ktorým mimochodom nesúhlasím,“ napísal Bettman.
  Markuss 06.02.2023, 13:05 | #10349
  na pripomenutie... https://www.idnes.cz/hokej/nhl/policie-navrhla-obzalovat-haska.A030725_115946_nhl_jam
  slaven 06.02.2023, 13:12 | #10351
  Šašek Hašek
väčšine ľudi v ČR je na smiech, no čo už, ale ten chlapík mu to pekne napísal, každý môže mať svoj názor.
peto10 06.02.2023, 12:29 | #3689
Link na príspevok na doméne X.com
Ruský nacek dostal vyznamenanie za denacifikaciu. To nevymyslis...
slaven 06.02.2023, 11:37 | #3688
jeden cerstvy clanok, kusok cisiel z EU k tomuto: #3648
https://www.autoforum.cz/predstaveni/prodeje-elektromobilu-v-nemecku-se-propadly-o-83-procent-je-to-...
  slaven 06.02.2023, 11:38 | #10332
  a Kvejku, jeden pekny clanok o tom Tebe spomenutom Norsku - ako, preco A ZA KOLKO, len pre pochopenie vyvoja a tak ...
https://mezha.media/en/2023/01/05/79-of-cars-bought-in-norway-in-2022-are-electric-but-the-trend-may...
  StanoDianiska 06.02.2023, 12:00 | #10339
  Konečne proukrajinská stránka od slavena: https://mezha.media/wp-content/uploads/2021/11/dsc03231-scaled.jpg **04**01
  slaven 06.02.2023, 12:15 | #10341
  sustred sa na obsah, nie na obal
toto musim casto pouzivat **02
  StanoDianiska 06.02.2023, 12:18 | #10344
  To bol iba fór. O autá sa príliš nezaujímam.
  slaven 06.02.2023, 12:40 | #10346
  ja viem, ja len tak **01
  Markuss 06.02.2023, 13:03 | #10347
  balast, na zapchatie...
true 06.02.2023, 10:52 | #3687
VSTÁVAM NA 3tí EURÓPSKY ZATYKAČ

Citate spravne - som rekorder

• som prvy Slovak, ktory ma cisty register trestov na Slovensku aj vo Velkej Britanii, s 3ma subeznymi europskymi zatykacmi

• za moje 'konspiracne teorie', ktore sa vyplnili, za moje 'utoky', ktore sa nakoniec nestali, za moje 'hoaxy', ktore ludi prebudili aby zistili, ze su to fakty

• je 5.30am, vstavam a idem na 3ti zatykaci sud, volali mi 12h dozadu. Skracuju reakcny cas, aby som nevedel, o com zatykac je

• Matovicove slova o tom, ze predcasne volby musia byt az v septembri, aby stihli vsetkych pozatvarat, maju odrazu uplne inu prichut

Variant A: vyjdem ( cca 13.00 ) a ozvem sa vam

Variant B: nevyjdem, vazba, admini vedia presne co robit, kedy co vypustit von, ALE - nieco, co som chcel prebrat az o tyzden, dam teraz - nazvime to - zalozny plan pre Slovensko na rok 2023, v pripade, ze sa opozicie nebude dat zbavit legitimnou cestou

????UA neskonci, tazky konflikt v Polsku - Nato to agresivne tlaci, Sk musi byt porazene a invadovane pre hladky a bezporuchovy transfer zbrani na UA

????protiustavne utoky na opoziciu a alternativu ( uz zacali ) sa budu sialene stupnovat

????matovic drzi vela spiny na sulika,
existuje moznost tienovej vlady

????tienove verzie sis-ky a vos-ky, aby sa mohlo neskor povedat, ze mame 'vojnu v policii, rozvrat v krajine, prilis vela pro-rusky orientovanych cisel'

????eset a gerulata zohraju svoje - masove mazanie uctov na Fb, vsetko ko-ordinovane US ambasadou

????ked bude chaos vsadepritomny, zavolaju komisarov Nato - ktori 'nezavisle' vyhodnotia, za na Sk je 'ohrozena demokracia'

????exilova vlada bude chciet vyhlasit obciansku neposlusnost

????alternativne - ktoktolvek nepojde strikne podla US ambasady , na neho prveho mainstream ukaze prstom a potom uz len napisu ze 'kona proti krajine'

????potom na uzemi Svk zacne zasahovat moc, ktoru k nam davno pustila prezidentka - armada USA - dovod mat budu

????vladna mafia matovic/lipsic/caputova sa budu chranit armadou - bud podplatenou castou nasej, alebo cudzou ( usa/spojenci )

????toto bude pred septembrom ( vyhlaseny vynimocny stav )

????Eset ( bunka CIA ) bude simulovat viac a viac 'hackerskych' utokov na parlament a Nato - aby mohli potom povedat, ze opozicia si najala Kremel

????policajti a vojaci, ktori budu proti , budu karierne eliminovani - preto musi hamran a mikulec vydrzat do septembra tam kde su

????nemame letectvo, vojakov, ludia su extremne rozhadani, bude mobilizacia, europske krajiny umelo burcuju vojnu na UA - ktora nie je clenom ani Nato, ani EU

Sme v geopolitickej vojne, cakajte spinu obludnych rozmerov, cokolvek len aby nedoslo k volbam

Prajem vsetkym uspesny start do noveho tyzdna

DK
  true 06.02.2023, 10:52 | #10331
  Novinky z Londýna, veľa informácií pre všetkých.
  peto10 06.02.2023, 11:54 | #10334
  Tak ten je na ťažkých drogách....
A stým čistým registrom tiež pobavil, veď sa sám chválil aký je kriminálnik a asociál: Sám Bombic sa pritom na Facebooku chválil svojimi výpisom z registra trestov v Británii, kde za 14 rokov dostal 2 podmienky, 22-krát bol zatknutý, 3-krát mu zobrali vodičský preukaz, 4-krát ho pristihli opitého za volantom, 10-krát ho zatkli kvôli bitke a dokopy tam dostal aj 200 hodín verejnoprospešných prác.
  true 06.02.2023, 11:56 | #10335
  nick peto10
  true 06.02.2023, 11:56 | #10336
  to info máš odkiaľ?
  peto10 06.02.2023, 11:57 | #10337
  https://kotleba-lsns.github.io/lsns/img/weby/bombic.webp
  true 06.02.2023, 11:57 | #10338
  verím že nie od Šnídla a toho buzíka z PZ FB profilu
  true 06.02.2023, 12:00 | #10340
  pardón homosexuála - tu ste na to citliví
  true 06.02.2023, 12:17 | #10342
  nikdy mu nic nedokazali, nesedel **26
  true 06.02.2023, 12:17 | #10343
  ostatne su len prdy **27
  peto10 06.02.2023, 12:30 | #10345
  Sedieť bude už čoskoro.
  true 06.02.2023, 14:41 | #10357
  čoskoro znamená kedy? podľa slniečok už sedieť mal **01
  ball8 06.02.2023, 15:35 | #10359
  true: Minule som to tu písal, že má odložený súd (ten čo mal byť v januári) na koniec marca
true 06.02.2023, 10:25 | #3686
ball8 - aha čo mi prišlo - čo ty na to? hoax a výmysel?
  true 06.02.2023, 10:26 | #10327
  Komoške z ukrajiny zabili pred týždňom švagra. Pracoval v Taliansku, ale keďže pracoval na zmluvu, tak si ho Ukrajinci samozrejme našli, poslali mu povolávací rozkaz, a aby mu náhodou nezobrali decko, ktoré žilo s mamou na Ukrajine, tak radšej išiel.
To či naozaj berú deti nedokážem potvrdiť, ale takto mi to povedala.

Že vraj zo strachu, lebo to kolovalo po webe.
Veriť alebo neveriť?
Tak radšej išiel a už sa nevrátil.

Keď som sa jej včera večer pýtal čo hovorí na vojnu, povedal, že tak ako je kokot Putin, tak isto je kokot Zelenskyj. Hovorila, že územie, na ktorè si nàrokuje Rusko bolo vždy proruskè, tak nevidí problém na kerù riť sa tam ešte bojuje.
Že akokeby potrebovali umelo predlžovať vojnu, aby dostávali prachy, lebo všetku vojenskù techniku dodanù zo západu aj tak Rusi "zošrotujù", alebo ju predajù vysokopostaveni Ukrajinci. Samozrejme nemá dôkazy, ale toto si tam ľudia myslia.
Akurát že na Ukrajine sa to nesmie hovoriť verejne, lebo by ich obvinili z vlastizrady.

Nepíšem to ako nejakú propagandu, ale je to názor ukrajinky, žijúcej na západe, ktorej to povedala ségra žijúca na Ukrajine.

Mimochodom, skúste ísť na ukrajinské stránky obyčajných ľudí. Väčšina má neverejné profili, a ak by som žil na Ukrajine, tak myslím, že tak ako na Slovensku dokáže NAKA vykopnùť dvere slovákom, ktorí šíria na Facebooku Rusku propagandu, tak na Ukrajine by mi nebolo všetko jedno ak by mi tam vtrhol vojak so samopalom a pri najlepšom ma obvinil len z vlastizrady, lebo vojnovom stave si môže dovoliť hocičo.....
  slaven 06.02.2023, 11:39 | #10333
  100% hoax chlape ... Neni mozne aby nejaky Ukrajinec povedal "kokot Zelenskyj"
  Markuss 06.02.2023, 13:08 | #10350
  nasi známi z UA sa stahuju z BA do VIE.
Sám chalanisko je z Kyjeva, zena z Charkova (mimochodom podla jej slov hovoria doma rusky, aj s deckami)
  slaven 06.02.2023, 13:15 | #10352
  nevymýšľaj si tu nejakých známych z UA **27
same hoaxy **11
  Markuss 06.02.2023, 13:25 | #10353
  prepac**08
  ball8 06.02.2023, 15:40 | #10361
  true: Minule sme sa tu o tom s niekým bavili, neviem či s Markussom alebo kto to bol. Povolávací rozkaz ti síce môžu doručiť, ale pokiaľ máš povolenia byť v tej krajine, tak krajina ťa vyhostiť nemôže a ty nemusíš ísť naspäť.

Btw podľa tvojej logiky by si Maďari mohli nárokovať celý náš juh. Ty by si im ho dokonca dobrovoľne odovzdal, nech sú šťastní.
  Markuss 06.02.2023, 15:52 | #10364
  Teória je fajn. Ale keď máš rodinu na pľaci a zároveň kopu odvedenych a nedajbože mŕtvych bratrancov, susedov, spolužiakov tam, tak uvažujes inak
ball8 06.02.2023, 10:24 | #3685
Link na článok na doméne pravda.sk

Asi to s tým predajom plynu a ropy nebudú mať moc priaznivé
  true 06.02.2023, 10:26 | #10329
  no nebudú a čo teraz akože?
  ball8 06.02.2023, 15:42 | #10362
  Minule sme tu s Markussom mali diskusiu, kde sa vyjadril v zmysle, že sankcie sa ich nedotýkajú (niečo v tomto zmysle, presne ti to už neviem odcitovať).
Markuss 06.02.2023, 08:26 | #3684
**01**01**01 Bratislava a Elektrobusy je NoGo, lebo sme na limite**01**01**01
a to ste chceli elektroautá jak v Nórsku

https://hnonline.sk/finweb/ekonomika/96065393-raca-rybansky-dpb-bratislava
  true 06.02.2023, 09:41 | #10322
  pride Quake a napise nieco k tomu
true 06.02.2023, 07:15 | #3683
sledujete ako ball8 zrazu nazyva vacsina ludi ODPADOM
  true 06.02.2023, 07:15 | #10306
  len preto ze maju iny nazor ako on
  true 06.02.2023, 07:15 | #10307
  ine zdroje
  true 06.02.2023, 07:15 | #10308
  ine dokazy
  true 06.02.2023, 07:15 | #10309
  iny pohlad na konflikt na Ukrajine
  true 06.02.2023, 07:15 | #10310
  je to smutne ako sa ludia rozdelili
  true 06.02.2023, 07:16 | #10311
  zacalo to uz pri vakcine - tipujem ze presne ten ball8 sa vysmieval s z ludi co sa nechceli dat opichat - dezolatov !!!
  ball8 06.02.2023, 07:47 | #10313
  Ňuňu, viem, že nemáš rád, keď ťa niekto pomenuje pravým menom.
  ferry 06.02.2023, 08:58 | #10316
  ball8, preco Ta vacsina nazyva odpadom? ????
  ball8 06.02.2023, 09:12 | #10317
  ferry: Ja nazývam dezolátov slovami ako odpad alebo odľud
  StanoDianiska 06.02.2023, 09:29 | #10318
  Ale diplomovaný ekonóm napísal, že väčšina ľudí nazýva balla8 odpadom **01. Len nevyskloňoval meno ball8.
  ferry 06.02.2023, 09:31 | #10319
  Presne tak Stano. Presne tak.
  true 06.02.2023, 09:40 | #10320
  ball8 - ano - mne sa to hnusi ked sa ludia vzajomne urazaju a to presne robis
  true 06.02.2023, 09:40 | #10321
  - ja teba neurazam aj ked mas uplne odlisny nazor na iste veci
  ball8 06.02.2023, 09:43 | #10324
  true: Mne sa hnusíš ty, ako hyena v ľudskej koži. To, čo predvádzaš v online priestore je nechutné. Nie som jediný, ale ako jediný ti to napíšem. Mal by si si vážiť tú úprimnosť odo mňa.
  true 06.02.2023, 10:24 | #10325
  hyena som prečo? lebo považujem Želenského za šaša?
  true 06.02.2023, 10:24 | #10326
  vo svojom okolí nepoznám nikoho kto ho uznáva
  ball8 06.02.2023, 10:26 | #10328
  true: Nie, lebo tvoj názor na život je úplne odveci.
  true 06.02.2023, 10:27 | #10330
  pozri sa do zrkadla a na svoj život - uprac si pred vlastným prahom **16**16**16
true 05.02.2023, 22:25 | #3682
Ukrajina získala „veľmi spoľahlivé informácie o ruských zámeroch“ začať novú ofenzívu v plnom rozsahu, píše Financial Times s odvolaním sa na zdroje z ministerstva obrany a ozbrojených síl Ukrajiny.

K útoku by podľa nich mohlo dôjsť do 10 dní.

Odborníci označujú za pravdepodobné miesto novej ofenzívy západnú časť Luganskej oblasti pri mestách Kremennaja a Liman.

Rusko v tomto smere zhromažďuje vojakov už niekoľko týždňov.

Ruská armáda tiež buduje sily na juhu Doneckej oblasti, upozorňujú noviny.
true 05.02.2023, 22:19 | #3681
Všade same vírusy.
Rovnaký strach, iný rok.

obrázok: https://i.postimg.cc/xCMVKJZL/photo-2023-02-05-22-19-22.jpg
  ball8 05.02.2023, 23:24 | #10304
  A všetky si vymysleli, aby sa true bál, prípadne aby odhalil celosvetové sprisahanie. Človek vzdelaný v biológii, nositeľ Nobelovej ceny, vojenský analytik a stratég, samotný true.
true 05.02.2023, 22:18 | #3680
Progresívne hovná toto podporujú a nepovažujú Pedofíliu za chorobu **16**16**16

Pedofil, ktorý mučil, znásilňoval a nechal hladovat deti so svojou partnerkou, bol nájdený mŕtvy vo väzenskej cele niekoľko týždňov pred odsúdením

Hadwin a jeho partnerka Cheryl Picklesová niekoľko rokov trápili deti hladovaním, kŕmili ich mydlom a strkali ich do horúcej sprchy.

https://www.dailymail.co.uk/news/article-11709213/Paedophile-tortured-raped-starved-children-partner...
  Markuss 05.02.2023, 22:20 | #10292
  Chalana by som pred očami Zuzany Kurvyčič Hanzelovej v mraze polievka studenou vodou na hlavnom námestí
  ball8 05.02.2023, 22:33 | #10296
  A to kde si zobral? Každý zdravý človek odsudzuje pedofíliu, bez rozdielu politického presvedčenia. Nikde v článku sa nepíše, že to niekto podporuje. Gratulujem, vyhrávaš zlatého odľuda (bludišťáka) za svoju dementnú prácu a presvedčenie. Krásne si dopĺňaš veci, ktoré sa ti hodia.
  Markuss 05.02.2023, 22:34 | #10297
  Prepáč, ale snahy o náhľad na pedofíliu podľa ZKH si vieš dohľadať.
  Markuss 05.02.2023, 22:35 | #10298
  A aj tutoka bagatelizacia
Link na článok na doméne sme.sk
  ball8 05.02.2023, 22:42 | #10300
  Markuss: Pedofil dokáže prežiť plnohodnotný život bez toho, aby ublížil čo i len jednému dieťaťu. Presne ako psychopat dokáže prežiť život bez toho, aby niekoho zabil. Dôležité je, aby boli dostatočne a pravidelne kontrolovaní políciou/inými zložkami. Možno by si neveril, ale je kopa pedofilov, čo sa dobrovoľne nahlásia, lebo si uvedomujú, že to je zlé. Neobhajujem teraz pedofíliu, je to zvrátenosť a každý, kto niečo také spraví, by mal byť zatvorený na doživotie a mali by ho rezať a soliť mu rany.
  Markuss 05.02.2023, 22:42 | #10301
  Link FB príspevok
  Markuss 05.02.2023, 22:48 | #10302
  A k tým kŕčom hore už len toto a idem spať. Presne o toto tu ide
https://cs.m.wikipedia.org/wiki/Overtonovo_okno
  ball8 05.02.2023, 22:48 | #10303
  Ale zas sme sa dostali k niečomu úplne inému, ako bol článok. Článok hovoril o tom, že boli odsúdení pedofili a jeden zomrel. true tvrdil, že to niekto obhajuje, pritom ani jedna zmienka v článku taká nie je. Markuss pridal odkaz na fb, ktorý nazval bagatelizácia celej tejto veci, ja tam teba bagatelizáciu nevidím.
  Markuss 06.02.2023, 06:46 | #10305
  Aha. Takže ak nedávam priestor napr. Smerákom, aby som ich "nelegitimizoval" je to na mieste.
Ale poďme sa baviť o pedofílii ako o jave. Tam sa o legitimizáciu nejedná.
  ball8 06.02.2023, 07:46 | #10312
  Markuss: Nie. Zas si si to vysvetlil po svojom. Opisuješ úplne dve rozdielne veci.
  Markuss 06.02.2023, 08:26 | #10314
  jasne. viem - nie po tvojom
true 05.02.2023, 21:40 | #3678
Minister obrany Oleksij Reznikov počas brífingu 5. februára povedal , že je pripravený odstúpiť, ak prezident Volodymyr Zelenksy nariadi jeho odvolanie.

„Žiadny úradník nie je v kresle večne. Ani jeden,“ povedal Reznikov. "...urobím, čo mi navrhne hlava štátu."

Vyhlásenie prichádza po tom, čo ukrajinský spravodajský portál Ukrajinska pravda informoval s odvolaním sa na vládne a vojenské zdroje, že Reznikov bude pravdepodobne budúci týždeň odvolaný z ministerského postu.

https://kyivindependent.com/news-feed/defense-minister-says-hes-prepared-to-step-down-if-zelensky-or...
  true 05.02.2023, 22:17 | #10289
  Šéf Ministerstva obrany Ukrajiny Rezknikov odchádza z funkcie, nahradí ho Budanov.

Vymenovanie Budanova, ktorý teraz zastáva post šéfa hlavného riaditeľstva spravodajských služieb, považoval aj šéf Francúzska za „logické pre vojnové časy“.

https://oopstop.com/the-head-of-the-ministry-of-defense-of-ukraine-rezknikov-leaves-the-post-he-will...
  majka 06.02.2023, 09:43 | #10323
  Šéf ukrajinskej vojenskej rozviedky generál Kyrylo Budanov oslávil svoje narodeniny zdieľaním fotografie na sociálnej sieti, na ktorej sa chystá krájať tortu. Jeho tvar a to, čo je na ňom, ohromilo už aj Rusov.Fotografiu ukrajinského generála v deň jeho narodenín zdieľali okrem iného napr. Webová stránka Nexta. Výrazná torta obsahuje mapu Ruska, ktorá je rozdelená na menšie oblasti.Vidno na ňom „Stredoruskú republiku“, pričom oblasti na Ďalekom východe pri Číne sú označené písmenom „K“. Ďalej boli Kurily pridelené Japonsku, Kaliningradská oblasť Nemecku a Karélia Fínsku.Okrem toho bola na generálovom stole maketa krížnika Moskva, ktorý Ukrajinci potopili v apríli vo vodách Čierneho mora . To sa podarilo pomocou protilodných rakiet Neptún.
Link na príspevok na doméne X.com
true 05.02.2023, 21:39 | #3677
Na Ukrajine je kopec srandy. Preto tam všetci chodia. Čo tam po ľuďoch, sranda musí byť, né?

foto https://i.postimg.cc/vmJVSfST/photo-2023-02-05-21-38-30.jpg
slaven 05.02.2023, 19:55 | #3676
Maďari to vedia, palec hore **26 - http://www.nasetipy.com/other/madari-to-vedia.mp4
  slaven 05.02.2023, 19:56 | #10267
  „Vôbec nezáleží na tom, čo si on [americký veľvyslanec] alebo ktorýkoľvek iný veľvyslanec myslí o vnútropolitických udalostiach v Maďarsku, pretože s nimi nemajú nič spoločné. Preto prosíme o väčšiu úctu k Maďarom... Maďarsko je suverénna krajina, nikto zvonku nám nemôže povedať, ako máme žiť.“

Táto odpoveď bola reakciou na slová veľvyslanca USA, ktorý kritizoval neutrálny postoj Maďarska.
  Quake 05.02.2023, 20:27 | #10271
  https://spravy.rtvs.sk/2023/01/madarsko-je-podla-transparency-international-najskorumpovanejsou-kraj...

Že Maďari to vedia....vtipálek **02
  ball8 05.02.2023, 20:36 | #10274
  Ak to vedia, tak nech vystúpia z EÚ a nežobrú peniaze. Ale viem, kritizovať EÚ je pre nich super. Potom ale prichádza rada na rôzne hlasovania a hlasujú za, lebo peniažky od EÚ sú pre nich veľmi dôležité.
  Quake 05.02.2023, 20:51 | #10275
  Biť sa do hrude, jaký som vlastenec a hrdý Maďar a potom rozjebať dotácie z EÚ na súkromné účty v daňových rajoch, hej hej, Maďari to vedia...
  slaven 05.02.2023, 21:22 | #10278
  Quake vieš zistiť kto sponzoruje Transparenty Int.?
Kto ich platí teda **01
  Balaam 05.02.2023, 21:47 | #10281
  Aj keby ich platili eskimaci je to úplne jedno... Keď sa správa nehodí poukazujeme na toho co ich platí, keď je to naopak tak ta sprava je super presná pravdivá....vid AI... Keď bola proti UA tak sa tu zdieľala ako dôkaz ale keď sa po ukázalo ze ta istá AI píše aj iné tak už zrazu tichučko....takze si treba najskôr upratať svoje "zdroje" lebo máš kamošov co ti no stop posielajú hlúposti a nemáš chuť a čas si overiť aspoň základné údaje...
  Markuss 05.02.2023, 21:58 | #10285
  Transparency alebo zastavme korupciu. To je vykladaný skriňa pokrytcov. Viď p. Bláha a jeho podvody, a jeho žena p.Blahova, čo dostala trafiku
  Balaam 05.02.2023, 22:02 | #10286
  Nič im nebráni z EU vystúpiť... Hneď zajtra môžu začať... Jaj vlastne prachy... Tie nesmrdia...
  Markuss 05.02.2023, 22:13 | #10288
  To jak Bohuš. "A teď si vás kupim šecky"
true 05.02.2023, 19:45 | #3675
Chcete vidieť primitívnu propagandu UA?
Ako vidia Ruské straty Ukrajinci.

https://postimg.cc/gallery/zXQywMf
  true 05.02.2023, 19:46 | #10266
  jedna pekna reakcia k tomu:

V pořádku, vynásob osmi, a máš Ukrajinské ztráty.
Takto můžeš klidně operovat, až ti tuto statistiku někdo bude vtloukat do hlavy.
  ball8 05.02.2023, 20:12 | #10268
  Až na počty vojakov je táto štatistika pomerne presná. Počty vojakov sú odhadované, uvediem príklad. Ukrajina vystrelí na vzdialenosť 5km na označený tank nejakú strelu. Ruské tanky majú myslím 3 členov posádky (týmto si nie som úplne istý, ber to ako príklad). Z dronu potvrdia zásah, k štatistiké mŕtvych vojakov máš +3. Problémom sú situácie, keď nemôžu overiť zásah (drony to nezachytia a nemajú žiadny vizuálny kontakt, čo však nie je častý jav), alebo neumrie kompletne celá posádka. Preto sa aj v štatstike uvádza slovo approximately. Pri technike je to však pomerne presný odhad.

Keby si vynásobil 130 000 * 8, tak by Ukrajina už dávno padla (vzhľadom na početnosť armády). Zároveň z minulých konfliktov môžeš vedieť, že útočiaca krajina má zvyčajne 4 až 6 násobne vyššie straty vojakov, ako tá brániaca sa.
  slaven 05.02.2023, 20:20 | #10269
  ja povazujem tieto cisla za uplne bludy, ale uplne
  ball8 05.02.2023, 20:26 | #10270
  slaven: Tak stačí, keď budeš sledovať Oryx alebo niečo podobné. Tam máš len čísla, ktoré sú vizuálne overené. A aj tie čísla ukazujú väčšie straty ľudí aj techniky, aké kedy ruSSi zažili po 2. svetovej vojne.
  Quake 05.02.2023, 20:29 | #10272
  Chudáci rusofili. Nerozumejú, že ruskí okupanti majú také masívne straty oproti Ukrajincom. **04
  ball8 05.02.2023, 20:33 | #10273
  Quake: Plus máš rôzne zkazovatele. Keby ruSSko napríklad prišlo len o nejakých 20 000 vojakov, prečo by robili mobilizáciu pri počtoch ich armády? Prečo vyťahujú staré tanky a strelivo a podobne. Majú brutálne veľké straty. Nehovoriac o tom, že sa tam šepká o ďalšej veľkej mobilizácií.
  Quake 05.02.2023, 20:54 | #10276
  Aj slaven, aj true veľmi dobre vedia o masívnych ruských stratách, ale tak ako kovaní rusofili to predsa nemôžu priznať. Mesiace tu trepú nezmysly, tak teraz hádam neprestanú **03
  slaven 05.02.2023, 21:21 | #10277
  Všetko je v pohode, len mame na straty rôzne zdroje...
A každý si verí tomu čo chce
  ball8 05.02.2023, 21:33 | #10279
  Jo, my sledujeme oficiálne čísla Ukrajinskej armády, prípadne čísla vizuálne potvrdené webmi, ktoré sa na to zameriavajú a vy máte čísla z Telegramu. Noice! **02
  true 05.02.2023, 21:41 | #10280
  primitívna propaganda UA a vy jej veríte **16
  Balaam 05.02.2023, 21:50 | #10282
  Samozrejme, preto je najsilnejšia armáda sveta so zbraňami ktoré nik nevidel zadrbana na Donbase a pohybuje sa tempo väčšie mesto za x mesiacov... Tak ešte počkáme tak 5 rokov aby sa dostali ku Kyjevu a potom budeme na dôchodku kým ho dobiju...
  ball8 05.02.2023, 21:57 | #10284
  true: Ak nechceš veriť UA armáde, OK. Ak neveríš nezávislým pozorovateľom, ktorí vyhodnocujú čísla podľa videozáznamov, tak si stratený odľud.
Markuss 05.02.2023, 18:47 | #3674
Kecy
https://hnonline.sk/svet/96065371-russiagate-bol-podvod-islo-o-sprisahanie-novinarov-voci-trumpovi-t...
  Balaam 05.02.2023, 19:02 | #10264
  A keď súdruh Prigozin rozprávala ako ovplyvňovali a budú ovplyvňovať voľby v USA tak tu bolo tichucko...dalsi bojovník za pravdu **01
Quake 05.02.2023, 18:47 | #3673
Link na príspevok na doméne X.com

Ukrajinský Counter Strike **03
  Quake 05.02.2023, 18:48 | #10261
  Link na príspevok na doméne X.com

Counter Strike & RPG **12
  Quake 05.02.2023, 18:56 | #10262
  Link na príspevok na doméne X.com

Mínus ruské tanky a zopár okupantov **03
Balaam 05.02.2023, 18:33 | #3672
Inak ma najviac baví že sa tu ešte neobjavilo info o úplatkov politikov EÚ z ruskej strany... Ale bojujeme za pravdu... **01**01**01
  peto10 05.02.2023, 18:38 | #10258
  https://www.occrp.org/en/investigations/kremlin-linked-group-arranged-payments-to-european-politicia...
  peto10 05.02.2023, 18:42 | #10259
  Nasich im platit ani netreba, Blaha, Fico, Uhrik a dalsi tu presadzuju ruske zaujmy aj zadarmo.
  Balaam 05.02.2023, 18:57 | #10263
  Vlastne hej a ešte pár ďalších... Ale to už sa do obrazu bojovníkov za pravdu nehodi
<< < 485 | 486 | 487 | 488 | 489 | 490 | 491 | 492 | 493 | 494 > >>
Hľadaj text    Zvýrazni    Zobraz iba od     
Injuries and Suspensions