Diskusia
POLITICKÉ KYDY A SRAČKY SEM :)
true |
12.10.2022, 17:52 | #2341 |
niečo pre vlajočkárov, toto sa naozaj deje:
- To čo
posledné 2 dní predvádza štát a média sú exemplárnou ukážkou
propagandy a psychologických operácii vedených na obyvateľstvo
- Najskôr sa dozvedáme o útokoch. Prvotné informácie sú
zmätočné tak ako to býva zvykom no informujú viac menej
faktograficky
- Keď už začína byť jasné čo sa deje a čo
sa udialo, zmení sa rétorika z faktografickej na silno emočnú až
dezinformačnú
- V priebehu jedného dňa sme sa dozvedeli o
raketových útokoch po celej Ukrajine. Štátna propaganda ako aj
užitočné média spustili naratív, že Rusko pácha teroristické
útoky a terorizuje civilistov
- Stačil obyčajný deň a
média začali písať, že Ukrajina prestala vyrábať dostatok
elektriny, že prestala dodávať elektrinu na Slovensko, že majú
výpadky po celej krajine a v rôznych regiónoch a je zasiahnutá
kritická infraštruktúra
To bude asi následkom výmeny
transformátorov. Alebo možno následkom práve útokov zo strany
Ruska
- Čiže od šikany, terorizmu a iných emočných
vložiek sme sa dostali až nepriamo k správam o výpadkoch produkcie
elektriny. Je krásne sledovať prebiehajúce psychogické operácie,
ktoré majú kompletne zmeniť chápanie akejkoľvek udalosti
-
To čo je na tom ale najviac nebezpečné je fakt, že aj štátne
orgány začali vo svojej strategickej komunikácii využívať
burcovanie emóciami. Všimli si, že to funguje ale paradoxne pár
mesiacov dozadu, ešte počas Covidu, neustále informovali ako je
práve toto praktika dezinformátorov
- Ako sa hovorí, "z
učňa sa stal majster" a dnes môžeme vidieť informácie bezhlavé,
emočné a bez pridanej hodnoty, ktoré sa bez problémov môžu
označiť ako propaganda vzhľadom na to, že ich účel je jasný -
nasmerovať čitateľa na ten jeden jediný správny názor, bez
použitia racionálnej stránky keďže tá je nadbytočná pri
poslušnosti
- Ruské raketové útoky za posledné 2 dní mali
určite aj množstvo vedľajších obetí. Toto nikto popierať
nemôže a každá obeť je hrozná no faktom ostáva, že to čo sa
častokrát prezentuje ako "útok na civilistov" je budova SBU,
elektráreň, nocľaháreň pre zahraničné jednotky alebo
akýkoľvek objekt vojensky využitý |
|
|
|
|
|
Balaam
|
12.10.2022, 13:20 | #6328 | |
od začiatku roka forint -18,8% a to je základná úroková sadzba
13% a inflácia 20,1%.. a plyn za super cenu...
a nepodstatná
info CZ koruna nepadá..Maďarsko má problém, že im padá a
momentálne extra veľký priestor na obranu nemajú... |
|
|
Markuss
|
12.10.2022, 14:25 | #6329 | |
HUF bol na tom už dobrých desať rokov rokov padá |
|
|
Balaam
|
12.10.2022, 15:18 | #6330 | |
V takom časovom horizonte nájdeš aj austrálsky dolár,euro,libru,
kanadský dolár atď...takže tak... |
|
|
true
|
12.10.2022, 15:46 | #6331 | |
na vsetko mas odpoved - Teba je tu naozaj skoda |
|
|
Balaam
|
12.10.2022, 15:54 | #6332 | |
True to nie je nič tajné ..ako si dokážeš nájsť kurz forintu
nájdeš si akýkoľvek iný...otázka 5 minút ..hľadaj odpovede a
nájdeš... |
|
|
Markuss
|
12.10.2022, 16:42 | #6333 | |
Stále sa nechceš dostať k tomu, že keby nič neurobili, boli by na
Tom horšie ako teraz |
|
|
Balaam
|
12.10.2022, 17:00 | #6335 | |
Čiže majú plyn z RU za rovnakú cenu ako EU zo zdrojov mimo RU ale
vlastne je to dobré lebo niečo spravili...no ok dáva to zmysel... |
|
|
Markuss
|
12.10.2022, 17:44 | #6337 | |
Máš v Tom hokej. Pozri čo majú dohodnuté v zmluve |
|
|
Balaam
|
12.10.2022, 18:03 | #6339 | |
Dohodnuté majú trt jediné čo sa stalo že im Rusko odpustilo na 3
roky splátky. Následne splatiť trojročnú sekeru bude ozaj
zábava... |
|
|
Markuss
|
12.10.2022, 18:10 | #6340 | |
pre teba - malý insight do markroekonómie. Toto sa volá
bezúročná pôžička. Ak by si to chcel vyjadriť dlhopisovo, su to
zero bondy.
Tam kde by si maďari na dlhopisovom trhu museli
požičiavať, pri súčasných benchmarkoch za 5-7% p.a., majú
dlhovú správu elegantne pokrytú. Toto náš Igorko vníma rovnako
profesionálne ako ty, v štýle "požičiame si a uvidíme".
okrem toho majú garantované objemy, kde sa ostatní na západe
trasú, že či bude dosť, a kde ešte jednu loďku, na koho úkor
zohnať |
|
|
Balaam
|
12.10.2022, 19:07 | #6341 | |
Takže o tri roky ich čaká splátka terajšieho plynu za cenu aká
je plus spotreba v danom roku...momentálne by mali platit 3,5
miliardy...ak sa nestane zázrak budeme sa hýbať na cca rovnakých
sumách...aj keď budem optimista čaká ich o tri roky platba tak
veľmi optimisticky 10 miliárd keďže rátam aj spotrebu plynu v
danom roku...už teraz nemajú na 3,5....vlastne dobrý krok ďalšia
vláda bude mať radosť...
|
|
|
Markuss
|
13.10.2022, 13:04 | #6390 | |
vidno, ze tomu nerozumies.
Tam kde si iný poziciavaju na
dlhopisovom trhu, tam si madarsko nemusi |
|
|
Balaam
|
13.10.2022, 13:40 | #6393 | |
A pointa je kde? Budú musieť splatiť totálnu palicu o 3 roky plus
spotrebu daného roka..ako je pekné že majú nulový úrok ale vieš
akú majú cenu? Nebude to nakoniec drahšie ako keby mali úroky už
dnes? No pre nich nie len odložili problém na neskôr ... Keď
nedokážem splácať a niekto mi odloží splátky o 3 roky nemení
nič na situácii že o 3 roky ma čaká pekná suma na
zaplatenie...teda plus aktuálny rok ...a v situácii kde sa ekonomika
dostane,recesia,naberú peniaze kde? To ako sa im začne ekonomicky
tak dariť že dakych 10 miliárd navyše je pohoda v rozpočte? Bez
toho aby si niekde musel ten peniaze zobrať? Jaj zabudol som EU ...to
je ich problém...zmrazené peniaze... |
|
true |
12.10.2022, 11:45 | #2338 |
Vlajočkármi nenávidený Orbán to krásne povedal:
“Politika sankcií EÚ voči Rusku je primitívna vo svojom
uplatňovaní a katastrofálna vo svojich účinkoch,” povedal v
utorok v Berlíne maďarský premiér Viktor Orbán v panelovej
diskusii so šéfredaktorom politického časopisu Cicero a majiteľom
vydavateľstva novín Berliner Zeitung. |
|
|
true
|
12.10.2022, 11:45 | #6311 | |
Podľa Viktora Orbána z dlhodobého hľadiska nie je európskym
záujmom nahradiť energetickú závislosť od Ruska energetickou
závislosťou od USA. Záujmom Európy ako kupujúceho je, aby na
stole boli štyri alebo päť ponúk, z ktorých si môže vybrať na
základe ekonomických alebo politických úvah.
“Nechceme meniť pánov, chceme nezávislosť”, povedal Viktor
Orbán. |
|
|
true
|
12.10.2022, 11:46 | #6312 | |
“Prímerie by nemalo byť medzi Ukrajinou a Ruskom, ale medzi
Spojenými štátmi a Ruskom. Reálne mocenské pomery ukazujú, že o
ňom treba rokovať s Američanmi,” vysvetlil. |
|
|
true
|
12.10.2022, 11:46 | #6313 | |
Viktor Orbán povedal, že americký prezident Joe Biden zašiel
priďaleko, keď okrem iného označil Putina za vojnového zločinca
alebo masového vraha. “Nádejou na mier je preto bývalý prezident
USA Donald Trump,” povedal. |
|
|
true
|
12.10.2022, 11:47 | #6314 | |
Mier
keby bol prezident Trump, všetci,aj vlajočkári vedia, že žiadna
vojna by NE-BO-LA  |
|
|
|
Balaam
|
12.10.2022, 11:15 | #6305 | |
Ja by som už len dodal jeden citát:
Fanatizmus
podporovateľov totalitných režimov je spôsobená obdivom k
absolútnej moci,od ktorej očakávajú výhody nad ostatnými
ľuďmi, ktorú by vďaka vlastnej neschopnosti nedosiahli....
Niektorym ľuďom nejde o to,aby sa mali lepšie.
Ale
aby sa nám všetkým okolo darilo tak blbo ako im...
|
|
|
slaven
|
12.10.2022, 11:19 | #6306 | |
hej vy dvaja, co poviete uprimne na takyto nazor napriklad? :
VOJNA NIE JE REALITY SHOW
Ešte včera sa naši
politickí primitívi vytešovali nad ukrajinskými provokáciami, a
dnes sú hysterickí z krvavej ruskej odvety. Akoby ľudia začali
umierať až dnes, akoby to celé bolo ešte včera sranda. Varoval
som všetkých týchto vojnových dobrodruhov, že odveta môže byť
krutá a moje obavy sa naplnili. Rusi odpovedali veľmi tvrdo,
bombardujú už aj kritickú infraštruktúru a žiaľ, tieto údery
si vyžiadali aj obete na civilnom obyvateľstve. Namiesto pokánia
nás títo trollovia dnes vyzývajú, aby sme odsúdili ruskú odvetu.
Ale to je zbytočné, my sme od začiatku odsudzovali túto vojnu, tak
ako sme odsudzovali každú vojnu, a nekonečné opakovanie tohto
stanoviska je len odvádzanie pozornosti od podstaty problému. To vy
ste sa vytešovali z eskalácie konfliktu, podporovali pokračovanie
bojov a neštítili ste sa jasať aj nad teroristickými činmi. To vy
si spytujte svedomie, ak si nevážite ľudské životy. Toto
šialenstvo sa musí skončiť. A môže sa skončiť len tak, keď
utíchnu zbrane a začnú sa mierové rokovania za účasti
západných veľmocí s cieľom dohodnúť pre Ukrajinu spravodlivý
mier. Každý, kto podporuje pokračovanie bojov a posielanie zbraní,
má krv na rukách. Začnite podporovať mierové riešenie. Všetko
ostatné je len cesta do pekla. |
|
|
Markuss
|
12.10.2022, 11:27 | #6307 | |
ak kolaboranti, podme si teda preskúmat aj opačný tábor. tam
odkial vyrašili osoby typu Naď, Mesežnikov, Samson.... alebo aj
Káčer. Tam, kde je dokazov kopu, odkial ich bezprízorné
tretosektorové aktivity boli financované. Sú na to finančné
správy.
Lebo chvál toho, koho chlieb ješ. Tým, že
taká Nula ako je Naď nikdy nemala normálnu zárobkovú činnosť, a
pohybuje sa len v podhubí týchto think thankov, rozmýšla človek,
že v kohoo prospech pracujú, a aký osoh majú takéto spolky.
Odpoveď je každému jasná.... |
|
|
Balaam
|
12.10.2022, 11:36 | #6309 | |
Odpálenie mostu teroristický čin,bombardovanie civilov je odplata
ale už nie teroristický čin...aj také vidíme ...
Ale
ako vidím tak sme trafili klinec po hlavičke...
Začnite podporovať mierové riešenia? A o čom celý čas
točíme? Má o to záujem Rusko? Ani náznak..červená čiara tu
červená čiara tam,jadrová bomba sem jadrová bomba tam...to je
záujem ? Jediné čo je ich záujem prestaňte zbrojit UA a bude
mier? Aký mier? To sa akože stiahnu? Si povedia hurá nemajú zbrane
ideme doprdele? Budíček...
|
|
|
|
true
|
12.10.2022, 11:48 | #6315 | |
lebo teraz to NE-PA-SU-JE Zapadu
lebo ZLY Putin
 |
|
|
Balaam
|
12.10.2022, 12:07 | #6317 | |
Markuss neodskakuj od témy OK? A doštuduj si rozpad Juhoslávie a
čo viedlo k bombardovaniu Srbska...dám ti malú nápovedu ako jeden
dielik skladačky ...SREBRENICA...a použi youtube...poučné..
Chorvátsko a Slovinsko bolo ekonomicky silné, Srbsko bolo
silné vojensky. Chorváti a Slovinci nechceli doplácať na
ekonomicky slabšie Srbsko a tak sa stalo čo sa stalo..
|
|
|
Markuss
|
12.10.2022, 12:17 | #6318 | |
Klasický argumentačný balíček - prvá pomoc... Velká
argumentačná bieda. Rozpad Juhoslávie spájat s Kosovom a
bombardovaním Srbska svedčí o tvojich medzerách. Zámienka bolo
klamstvo. Dôsledok - Najvačšia USA základna na Balkáne aj v
Europe - Bond Steel za odmenu štátnosť Kosova.
invázia do Iraku bola lož - zámienka bola klamstvo.
bombardovanie Srbska bola lož - zámienka bola klamstvo.
Lýbia bola lož - zámienka bola klamstvo.
Mne o
rozpade Juhoslávie nemusíš nič hovorit. Mám tam rodinu aj
priatelov. Načo spomínaš Srebrenicu? Tá ako súvisela s
bombardovaním Kosova? |
|
|
true
|
12.10.2022, 12:22 | #6319 | |
Balaam
Ako prvé tu máme útoky na civilistov, šikanu a terorizmus
údajne z Ruskej strany. Krátko na to sa ale dozvedáme, že rakety
dopadli prevažne na kritickú infraštruktúru, elektrárne,
vojenské budovy a telekomunikačné centrá
- Stačí len
trošku použiť mozog... áno vieme, pre vlajočkárov je tento pojem
menej známy ale skúsme to predsa
- Za 3 dni bolo
vypálených viac ako 150 taktických rakiet. Väčšina údajov z
médií hovorí o cca 20 až 40 vedľajších civilných obetiach.
Nech to znie akokoľvek zle, toto nie sú čísla ukazujúce, že
Rusko útočí na civilistov ale štatisticky bežné vedľajšie
straty
- Stačí sa pozrieť na akúkoľvek vojnu
vedenú USA, intervenciu v Lybii alebo nie tak dávny Irak a zistíme,
že na základe štandardov USA by tieto vedľajšie straty mohli byť
oveľa vyššie
- V našich očiach je táto vojna hrozná.
Nebudeme si klamať, počuť, že 20 až 40 obetí za nejakú kratšiu
časovú jednotku znie hrozne no hovorme fakty tak ako sú. Cynizmus
Európskej Únie a Spojených Štátov v oblasti "humanizmu a mieru"
je totižto gigantický |
|
|
true
|
12.10.2022, 12:24 | #6320 | |
Balaam je naozaj mega TRAPAS pisat a hovorit o tom ze Rusi bombarduju
civilistov.
Staci naozaj pouzit MOZOG.
Ak by bombardovali,
boli by tisice mrtvych kazdy den, ale nerobia to.
Ved sa
spamatajte vlajockari a zacnite premyslat a nie len citat co Vam
mainstream da pod nos. |
|
|
Balaam
|
12.10.2022, 12:37 | #6321 | |
Markuss ja píšem o jednom dieliku skladačky...ty to máš
postavené jednoducho...USA zle a hotovo...ak si myslíš že neviem o
pretrvávajúcej nenávisti na Balkáne tak ťa sklamem...tam tvoje
jednoduché videnie sveta nemajú...záleží s kým sa
bavíš....
True....dobre....oni bombardujú iba
vojenské ciele a že im som sem tam zaletí na koridor civilistov,
tržnice, vlakové stanice, atď je len vedľajší efekt a vlastne
pohoda... |
|
|
true
|
12.10.2022, 12:41 | #6322 | |
Balaam, pocet mrtvych spocitas na ruke
o com to pises?
ziadne bombardovanie civilistov NIE-JE
Skor tam jebne
nejaka UA raketa na civilistov ako raketa z RUSKA  |
|
|
true
|
12.10.2022, 12:41 | #6323 | |
nie je to pohoda, je to vojna ktoru aj ty podporujes tym ze suhlasis s
posielanim zbrani |
|
|
true
|
12.10.2022, 12:42 | #6324 | |
Mier sa takto nestane  |
|
|
true
|
12.10.2022, 12:43 | #6325 | |
Rusi to tam mozu ostrelovat roky ak budu chciet |
|
|
Balaam
|
12.10.2022, 12:46 | #6326 | |
a ten mier nastane ako? ok nebudú sa posielať zbrane a teraz čo?
Zbalia sa a pohoda skončili sme? alebo ok nemajú zbrane ideme na
Kyjev? ako nastane ten mier?
civilistov vôbec
nebombardujú a tie dva paneláky v Záporoží spadli samé...a aby
to bolo ešte vtipnejšie ruská televízia tie zábery použila s
tvrdením že sú to paneláky z Donbassu ktoré zostrelili UA...no
ok... |
|
|
|
|
StanoDianiska
|
12.10.2022, 16:45 | #6334 | |
Čistý slaven a true  |
|
|
|
peto10
|
11.10.2022, 22:55 | #6304 | |
sry, zly tweet ten prvy |
|
|
slaven |
11.10.2022, 19:42 | #2333 |
Chronológia Arestovičových citátov:
▪️Arestovič
Február: „Rusko má rakety na dva týždne“
▪️Arestovič Marec: „Sklady rakiet sú už prázdne“
▪️Arestovič Apríl: „Rusko používa svoje posledné
rakety“
▪️Arestovič Máj: „Potenciál rakiet sa
vyčerpal“
▪️Arestovič Jún: "Tam sú rakety hrdzavé a
búchajú priamo v skladoch"
▪️Arestovič Júl: „Rusko už
nemá s čím strieľať“
▪️Arestovič August: "Raketám
je koniec, vyhrávame"
▪️Arestovič September: "Sklady sú
vykradnuté, Ukrajinci môžu pokojne spávať"
▪️Arestovič
10. októbra 2022: “(Rusi) nemajú veľa riadených striel. Ide o
akciu na hranici núdzovej rezervy. Nakoniec (po včerajšku) majú o
80 rakiet menej." |
|
|
|
|
|
Balaam
|
11.10.2022, 14:27 | #6287 | |
Otázka je prečo až teraz...starlink sa používa skoro od
začiatku...je to reálne,ale je tam dosť nejasnosti a veľa
otázok...no je to reálne a sám som zvedavý či sa to potvrdí v
najbližších dňoch,týždňoch keďže sa UA chystá na ďalší
útok.... |
|
|
Markuss
|
11.10.2022, 14:38 | #6288 | |
je mi jasné, že už len pripustit túto možnosť, ti robí
problém.
takých otázok si môžeš klásť spústu...
napr. prečo až teraz tie rakety, ked to údajne pripravovali
mesiace...
situácia na fronte sa mení, velitelia sa menia,
kopa dalších premenných |
|
|
Balaam
|
11.10.2022, 14:44 | #6289 | |
Vôbec mi to nerobí problém,ako píšem je to reálne a klásť si
otázky prečo až teraz je prirodzené ...myslím že komunikácia je
absolútne priorita keď útočiš a chces aby obrana mala problém
reagovať ...pokiaľ to používajú tak sa to ukáže v
najbližších dňoch a týždňoch ....nemám problém uznať že
majú technológiu ktorá dokáže čo tvrdia. . |
|
|
|
Balaam
|
11.10.2022, 15:17 | #6295 | |
Najbližšie dni týždne ukážu ... |
|
|
peto10
|
11.10.2022, 15:31 | #6296 | |
Ak majú skutočne také jamming capabilities, tak je na mieste
položiť si otázku prečo ich nepoužijú voči GPS, ktoré je
využívané na navigovanie HIMARSov. Druhá, prečo ich použili na
Starlink až teraz. |
|
|
Balaam
|
11.10.2022, 15:44 | #6297 | |
Ako píšeš peto10....to sú otázky ktoré si kladiem aj ja.. |
|
|
|
Markuss
|
11.10.2022, 19:48 | #6300 | |
Je to jasné. Vyhravate |
|
peto10 |
11.10.2022, 13:24 | #2330 |
Medziročná inflácia v Maďarsku v septembri prudko stúpla na 20,1
% z augustových 15,6 %, analytici čakali miernejší nárast.
Zvyšujú sa hlavne ceny energií, ktoré zdraželi o 62 %. Oproti
augustu ceny vzrástli o 4,1 %.
Prudký rast cien
energií prinútil maďarskú vládu ustúpiť od cenového stropu v
prípade energií pre domácnosti. Vyššie ceny elektriny a plynu
začali platiť od augusta.
Maďarská centrálna banka
zvýšila na konci septembra základnú úrokovú sadzbu prekvapujúco
až o 1,25 percentného bodu na 13 %, čo je najviac v EÚ. Centrálna
banka očakáva, že inflácia bude stúpať aj po zvyšok tohto
roka.
Ako je to mozne? Ved Orbanistan je raj na zemi. |
|
|
Markuss
|
11.10.2022, 14:04 | #6285 | |
kurz HUF/EUR resp HUF/USD je dlhodobo zodpovedný, kedze madari sú
otvorená ekonomika.
Vzdy mali s tym problem, keby nerobili
opatrenia, je tam jak v Turecku 50%...
Btw. EU so svojim
EUR má akú? |
|
|
Balaam
|
11.10.2022, 14:25 | #6286 | |
Otvorená je aj Česká len tak mimochodom....skôr ide i to,že tu
viac ľudí stále ospevovalo Maďarov za ich prístup k nákupu plynu
z RU za super ceny proti EU a ono im to nepomáha a horia ako
všetci... |
|
|
Markuss
|
11.10.2022, 14:52 | #6291 | |
tak inak. skús si zanalyzovat vyvoj v Madarsku doteraz. kde bol HUF v
minulosti |
|
|
peto10
|
11.10.2022, 14:53 | #6292 | |
Priemer EU je 10%. Z V4 sme na tom najlepšie, podľa mnohých na
tomto webe by som čakal, že to bude práve naopak... |
|
|
Markuss
|
11.10.2022, 15:02 | #6293 | |
ako vytvorit puzzle z jedného dielika je také easy
skús zabrúsiť
do Pobaltia |
|
|
Balaam
|
11.10.2022, 15:16 | #6294 | |
Ja len poukazujem na mantru lacný plný z RU je riešenie ...nie
nieje.... |
|
|
Markuss
|
11.10.2022, 20:28 | #6302 | |
Tak substitucia v tej trojčlenke. Vymeníme lacný ruský za
frakovany z USA. Je to riešenie?
Polepšil si niekto? |
|
|
Balaam
|
11.10.2022, 21:03 | #6303 | |
Polepšili si Maďari? To je otázka...majú Maďari lacnejší plyn?
Očividne nie...je to teda riešenie? Polepšili si? Očividne
nie...keď sa tak nad tým na chvíľku zamyslime tak Maďari berú
plyn od Rusov,údajne lacnejší, ale majú rovnaké problémy ako
celá EU s plynom ktorý je drahší...teda ak ho Maďari nemajú od
Rusov za trhové ceny ...v tom prípade je dodávateľ úplne
nepodstatný lebo či to bude Rus alebo USA je jedno a bude to rovnako
drahé ..no opäť padá mantra lacnejšieho plynu z RU ktorá mala
byť pre nich výhoda...a teraz sa v tom niekto vyznaj... |
|
|
Markuss
|
12.10.2022, 11:32 | #6308 | |
sú na tom o ten kúsok lepšie, ako by nič nespravili. to je odpoved |
|
|
Balaam
|
12.10.2022, 11:58 | #6316 | |
ten kúsok je prosím ťa čo? Rusko? sú na tom úplne rovnako, teda
najhoršie z EU ale sú na tom vlastne lepšie...no ok...keď som
písal že majú obrovský problém bol som za blázna veď kamaráti
a dával som pol roka kým sa ukáže...to som bol strašný optimista
lebo to trvalo doslova deň kým sa dostalo von aký majú
problém...a sú len na začiatku...ďalšie dni týždne budú
kruté...od začiatku roka forint -18,8% a to je základná úroková
sadzba 13% a inflácia 20,1%...to neukazuje na nič dobré... |
|
Balaam |
11.10.2022, 12:31 | #2329 |
https://armadnizpravodaj.cz/pozemni-technika
/rusko-nejspise-ukradlo-indicke-tanky-t-90s/
Indie
má být kvůli přivlastnění některých jejích strojů Ruskem
velmi rozezlena, a tak začala prý vůči tomuto státu uplatňovat
smluvní sankce. Pro Rusko může být situace velmi nepříjemná,
protože Indie tradičně patřila k největším odběratelům
ruských zbraní.
Případná ztráta důvěry tak
velkého zákazníka, jako je druhá nejlidnatější země světa,
pro ruský zbrojní průmysl může znamenat katastrofu. Pokud je
však Rusko opravdu v situaci, kdy mu nezbývá nic jiného, než
zcizit na frontu indické zbraně, může to ukazovat zoufalství, v
jakém se jeho armáda nachází. Samozřejmě tanky T-90S, pokud
navíc prošly modernizací, by patřily k tomu nejmodernějšímu, co
by mohlo nasadit. S výjimkou nejnovějších T-90M, kterých je jenom
hrstka.
No ak sa toto potvrdí,tak už ozaj neviem
aký bordel tam majú...
|
|
true |
10.10.2022, 21:24 | #2328 |
Uroveň úplnych sračiek, videli ste? že inšpirovať sa debilmi zo
Zomri?
|
|
|
true
|
10.10.2022, 21:24 | #6269 | |
kam sme to klesli ako spoločnosť, už sme prerazili dno??? |
|
|
|
true
|
10.10.2022, 21:25 | #6271 | |
citát: a inšpiruj sa prednáškami Vlada Voštinára, adminov Zomri
a mnohých ďalších |
|
|
Markuss
|
10.10.2022, 22:37 | #6277 | |
A to sú volajakí trend setteri v oblasti personalistiky? |
|
|
slaven
|
11.10.2022, 09:11 | #6280 | |
toto je naozaj choré |
|
|
true
|
11.10.2022, 11:04 | #6282 | |
úplne reálne slaven, reálny článok |
|
Redbul |
10.10.2022, 20:55 | #2327 |
https://www.youtube.com/watch?v=p7EIkmX_X4g
Aj pesnicku zahra na zelanie,tak kde je chyba.To je
sefff Ako bez srandy,niekedy
si ho pustim a zabavim sa.I ked samozrejme jemu eviidetne
preskakuje.To je borec  |
|
|
Redbul
|
10.10.2022, 21:21 | #6268 | |
Ale vobec ho nekritizujem.Ja som vzdy na strane alternativy.Len on ma
evidetne nejake zdr.problemy.Ale su tam aj dobre myslienky...len on to
podava velmi morbidne. |
|
|
peto10
|
10.10.2022, 21:41 | #6272 | |
2 a pol hodiny s Maigom, hodinu a pol s Vaskym... co ti realne moze
dat pocuvanie takychto, ako to povedat slusne, blaznov?
|
|
|
Redbul
|
10.10.2022, 21:51 | #6273 | |
Preco Ved kazdy ma
pravo na nazor.Vaskeho som sem dal zo srandy.Ale ked uz spominas toho
Ibiho,tak zamna pohodovy chlapik s dobrymi vlasteneckymi nazormi . |
|
|
peto10
|
10.10.2022, 22:13 | #6274 | |
Pytam sa, lebo ma to realne zaujima, ze preco clovek venuje 4 hodiny
svojho casu na taketo individua. Iste, Vasky na zasmiatie je fajn, ale
ak by som ho mal pocuvat 90 minut, tak si radsej prezeniem roxor cez
usi.
No a Maiga, ktory dlhodobo zije v Mali, ukryva zlocincov a
vypusta jeden hoax za druhym, mi ani nestoji za dopisanie tejto
vety... |
|
|
Redbul
|
10.10.2022, 22:20 | #6275 | |
No vidis petko A Ja
by som ti zas mohol oponovat,ale nebudem.Ludia ako Ty su ta diktatura
tohto sveta Treba
sa naucit prijat vsetky nazory.  |
|
|
Markuss
|
10.10.2022, 22:36 | #6276 | |
 |
|
|
Balaam
|
11.10.2022, 07:45 | #6279 | |
Takže ak ti lekár na infarkt predpíše SAVO tak je to len iný
názor a treba ho rešpektovať...ak ti niekto bude tvrdiť že ZEM je
placka je to len iný názor a treba ho rešpektovať...atd atď...aj
tak sa dá... |
|
|
Redbul
|
11.10.2022, 17:34 | #6299 | |
chlape s tebou nema zmysel nieco diskutovat.Na kazdeho reagujes a
davas tu tie svoje mudrosti.Co si pan sveta,ked tu mas potrebu len
svoj nazor pretlacit Inak pohoda o nic nejde.Ja sa tu pridem len vzdy rozptylit Ved nevytvaraj tu
mienku a netlac tu svoje nazory niekomu inemu. Daj aj inym priestor si
povedat nazor,ked si uz taky demokrat. |
|
|
Balaam
|
11.10.2022, 20:04 | #6301 | |
Ja by som ti zas mohol oponovat,ale nebudem.Ludia ako Ty su ta
diktatura tohto sveta Treba sa naucit prijat vsetky nazory...ďakujem |
|
Quake |
10.10.2022, 20:14 | #2326 |
Obyvateľka Krymu:
„Do roku 2014 bolo všetko
úžasné. Na Kryme sme žili pokojné životy. Zrazu nás prišli
,oslobodzovať´ Rusi. Nás, ktorí sme nemali žiadne problémy.
Každý vedel, že ľudia na Kryme a na východnej Ukrajine
komunikujú po rusky, mnohí ani poriadne neovládajú ukrajinčinu.
Nik to nikomu nevyčítal. Rusky sme komunikovali s úradmi, v
školách, na ulici aj v obchodoch. Dokonca všetky skúšky na
univerzite som robila v ruštine.“
„V školách sme
mali aj ukrajinčinu a históriu Ukrajiny, ale v tom sme nevideli
problém, veď sami sme Ukrajinci. Potom si Putin vymyslel, že
Ukrajinci nás utláčajú, že nám ubližujú, že sa chceme
pripojiť k Rusku. Totálny nezmysel. Nič zlé sa nám nedialo.
Všetko to boli lži. Boli sme slobodní a Putin len použil klamstvo
ako zámienku na napadnutie.“
"Rusko potrebovalo
referendum zmanipulovať. Aj z rozprávania kamarátov a známych
viem, ako tam Rusi na hlasovanie vozili plné autobusy ľudí –
občanov priamo z Ruska, ale aj rusky hovoriacich z iných regiónov
Ukrajiny. Neboli to ľudia z Krymu.“
"Pre ľudí na
Kryme tesne po anexii nastali tvrdé časy. Zrazu neboli v obchodoch
ani len základné potraviny. Mala som malého syna a musela som
nakupovať konzervy a mlieko v prášku. Nik nevedel, čo bude. Od
fašistov a banderovcov, ktorých sme nikdy nevideli ani nestretli,
nás Putin oslobodil tak, že ukradol naše územie a ľudia tam
hladovali.“
Toto je skutočná realita zasratého
Ruska. Toto je realita chorého blázna Putina. Tie sračky o
denacifikácii sú absolútne klamstvo. Súčasné Rusko je tragická
krajina, kam vkročí, je len smrť, chudoba a vojna. Mier sa musí
vybojovať a bojujú za nás Ukrajinci. A tak ako bol porazený
Hitler, bude porazený aj Putin. UKRAJINA
 |
|
|
true
|
11.10.2022, 11:03 | #6281 | |
predpokladam že interview je s niekym zo skupiny 5% ľudí na Kryme,
ktorí majú s anexiou problém. |
|
true |
10.10.2022, 18:06 | #2325 |
Systémy protivzdušnej obrany Ozbrojených síl Ukrajiny omylom
zasiahli pozemné ciele. (videl som to už niekoľkokrát a má to za
následok aj civilné obete). Tu je fotografia zverejnená počas
ruských úderov na Kyjev. Predpokladá sa, že rakety reagujú na kov
vo viacposchodových budovách.
Zdá sa, že zlý vtip o
samostreľbe už nie je vtipom. (vtip znel asi tak: ak by sa
nezapájala ukrajinská PVO a nechávala by ruské rakety dopadať,
tam kde majú, bolo by menej škôd)
foto: https://prnt.sc/iGTuCFCM36rB
|
|
|
true
|
10.10.2022, 18:07 | #6263 | |
Priateľskú streľbu zaviedla americká armáda už v r.1944 v
Normandií. |
|
|
Balaam
|
10.10.2022, 18:17 | #6266 | |
Takže to tvoje rozčarovanie že jeden zo systémov patriot ide zo
Slovenska jprec je vlastne ok ..keby čosi radšej nech pvo nefunguje
a Rusko trafí čo chce...alebo nie? Teraz vážne neviem... |
|
|
true
|
11.10.2022, 07:36 | #6278 | |
Nie, nepochopil si môj príspevok |
|
|
Balaam
|
11.10.2022, 11:40 | #6283 | |
Sám píšeš že keby PVO nefungovala respektíve by radšej rakety
mali nechať padnúť tak je všetko ok...nič strašné by sa vlastne
nestalo...teda je to vtip ako píšeš .. |
|
true |
10.10.2022, 17:53 | #2324 |
Zaujímavé, že
svet, politici ani "morálne západné krajiny" nemali takýto súcit,
keď Ukrajinská armáda takto bombardovala 8 rokov východnú
Ukrajinu
Bavíme sa o tisícoch zabitých a ich selektívna moralita sa
objavila až teraz. Dovtedy nič nevideli, nič nepočuli a nič
nečítali
Ruskú ofenzívu na Ukrajinu odsudzujem. Je na zvracanie sledovať ako
teraz prúdia "emočné príspevky, videá a fotky" z Ruského
bombardovania, keď selektívne ignorovali 8 rokov to Ukrajinské
voči jazykovej menšine na východe |
|
|
|
true
|
10.10.2022, 17:54 | #6259 | |
ten Nad, nas minister, to je naozaj penis
vacsieho nema ani
ziaden stat ako ministra |
|
|
Markuss
|
10.10.2022, 17:55 | #6261 | |
Zvláštne je, že akurát keď lietajú raketu až k užhorodu,
situácia je u nás v poho, tak jednu batériu posielajú domov. A to
sme ju tuším mali nejakým karuselovym spôsobom dostať |
|
|
|
slaven
|
10.10.2022, 11:40 | #6247 | |
zacni chovat aj ty !
naco ti je bazen a sauina na zahrade?
zrusit a dat tam kuríny  |
|
|
Markuss
|
10.10.2022, 12:09 | #6248 | |
aj k tomu dojde....
sauny, soláriá, kolotoce, a na dvoje nie
je koho po.ebat |
|
|
slaven
|
10.10.2022, 15:22 | #6250 | |
tak skus iny dvor  |
|
|
Markuss
|
10.10.2022, 15:55 | #6251 | |
 |
|
|
|
Quake
|
10.10.2022, 09:23 | #6238 | |
Ruskí smradi momentálne útočia výlučne na civilné ciele -
Kyjev, Dnipro, Záporozie, Ľvov a kopa ďalších miest. Obchodné
centrá, obytné zóny, školy, parky... Kurva, to je ale
denacifikácia, čo? Zasratí hajzli... |
|
|
Markuss
|
10.10.2022, 09:26 | #6239 | |
teraz Jaro Nad s Cernochovou nereagovali? |
|
|
Balaam
|
10.10.2022, 09:26 | #6241 | |
Náckovia.... |
|
|
Markuss
|
10.10.2022, 09:52 | #6242 | |
Kto seje vietor, žne búrku.
to platí pre obe strany. uz to
bude iba cyklus násilia. Mier sa nedá vybojovat |
|
|
Balaam
|
10.10.2022, 10:03 | #6243 | |
Myslím,že s touto myšlienkou aj keď znie ušľachtile by naši
predkovia počas 2.svetovej vojny asi moc nesúhlasili...mňa len
zaráža že Putin je tak zaslepení,že nedokáže na Zelenskeho
zatlačiť úplne "primitívne"... |
|
|
Markuss
|
10.10.2022, 10:15 | #6244 | |
myslim, ze nepozname vsetky puzzle zo skladacky. potom sa moze javit,
ze sme mudrejsi ako tí, ktorí su pri zdroji |
|
|
|
Balaam
|
10.10.2022, 13:42 | #6249 | |
Problém je ten,že Putin krok aby zatlačil na Zelenskeho urobiť
nemôže...doma to nepredá v žiadnom prípade ....stavil na jednu
kartu,nevyšlo a momentálne je v situácii kde nemá možnosť veľmi
na manévrovanie...a bombardovanie civilov je len terorizmus nič
iné...jediné že by ma tu niekto chcel presvedčiť že centrum
mesta,cyklomost,nemecký konzulát sú vojenské ciele... |
|
|
Markuss
|
10.10.2022, 16:05 | #6252 | |
Tak ako ambasáda Číny v Belejrade, alebo mosty v Novom Sade? |
|
|
Balaam
|
10.10.2022, 16:43 | #6253 | |
Hmmm jemný rozdiel tam bude...v tomto prípade ide o cielene
terorizovanie civilov ako pomstu. Putin priznal, že je to odveta za
most.... Samozrejme vysoko presné rakety.Nie je to len dnešný
deň,civilné ciele sú likvidované stále...taký Mariupol je
nádherná ukážka....jaj vlastne áno tam všade v každom
dome,paneláku,ulici bol AZOV...som zabudol.... |
|
|
slaven
|
10.10.2022, 16:50 | #6254 | |
... a preto treba tam posielat este viac zbrani, viac to eskalovat,
viac ludi zomrie...
Toto nasa debilna vlada podporuje spolu s
inymi statmi.
... a moj respekt maju staty, ktore to
nepodporuju, ako Rakusko, klasika Svajciarsko a ine. |
|
|
Balaam
|
10.10.2022, 17:02 | #6255 | |
A aké je podľa teba riešenie? Ok nebudú sa posielať zbrane a čo
teraz? Aké bude riešenie tej situácie? Ako Rusko sa zastaví? Povie
si ok nemajú zbrane kašleme na nich? To myslíš vážne? |
|
|
Markuss
|
10.10.2022, 17:14 | #6256 | |
Podľa povahy a rozsahu ničenia v Kyjeve a Dnepropetrovsku na
cestách a námestiach sa dá predpokladať, že hrozbu pre civilistov
predstavuje skôr protivzdušná obrana Ukrainy, ktorej rakety sú
masívne odpaľované na zachytenie ruských rakiet. Prirodzene, v
prípade neúspešného zachytenia ruských rakiet, rakety
protivzdušnej obrany padajú na hlavy obyvateľov mesta v chaotickom
režime. Každá raketa protivzdušnej obrany má okolo 20-50
kilogramov TNT, a to veľa vysvetľuje, pretože nemá zmysel
zasiahnuť ulice a námestia ruskej armády. Ale svet samozrejme,
povie, že toto je celé Ruská vec, aj toto je pre UApropagandu také
výhodné. |
|
|
|
|
Markuss
|
10.10.2022, 17:54 | #6260 | |
ruská armáda vypálila na ukrajinské územie celkovo 75 rakiet,
oznámil na svojom kanáli na platforme Telegram hlavný veliteľ
ozbrojených síl Ukrajiny Valerij Zalužnyj.
Dodal, že
ukrajinskou armádou bolo zneškodnených 41 z týchto rakiet. |
|
|
Balaam
|
10.10.2022, 17:56 | #6262 | |
Ako teraz sa to snažím rozlúštiť čo tým chcel básnik
povedať...lebo ako ospravedlnenie to neobstojí...alebo si vyberieme
že trafená infraštruktúra je ok tam protivzdušná obrana
nezasiahla a inde už za to môže protivzdušná obrana...na videách
vidieť tie rakety ako zasahujú ciele...použili sa údajne aj drony
...videá čo sú dostupné ukazujú priamo letiace rakety čo
zasahujú ciele...tak neviem... |
|
|
Markuss
|
10.10.2022, 18:07 | #6264 | |
Suché konštatovanie. Aus |
|
|
Balaam
|
10.10.2022, 18:15 | #6265 | |
Hmm takže sme sucho skonštatovali že protivzdušná obrana je
problém...tak potom nechápem to rozčarovanie nad tým že jeden zo
systémov ide zo Slovenska preč...veď je lepšie nechať padnúť
raketu na cieľ...ok aj tak sa dá... |
|
|
Markuss
|
10.10.2022, 19:43 | #6267 | |
Aj tieto tvoje obšírne moralistické p.s. sú duché |
|
true |
10.10.2022, 08:47 | #2320 |
ZA POVŠIMNUTIE STOJÍ
Všetky médiá sa
predvčerom predbiehali o tom, kto napíše skorej o výbuchu na
Kerčskom moste, kto napíše viac bombastický titulok a kto viac
rozburcuje verejnosť
Ani jedno z nich ale
už večer nenapísalo, že dopravu na moste obnovili do pár hodín a
železničnú dopravu ešte do večera
"sLeDUj
NEzAvIslÉ mÉdiá"    |
|
|
peto10
|
10.10.2022, 09:01 | #6234 | |
Áno a preto autobusy a nákladné vozidlá musia byť prevážané
trajektami a osobné autá púšťajú na most iba niekoľko naraz,
kvôli čomu sa tvoria kilometrové kolóny. |
|
|
|
|
peto10
|
10.10.2022, 09:06 | #6237 | |
Vysvetli mi čo s tým majú spoločné sankcie?  |
|
true |
09.10.2022, 22:32 | #2318 |
tu to žije    |
|
|
Markuss
|
09.10.2022, 22:39 | #6222 | |
Každý chce lepší svet, len každý ide na to inak
Diskusia a
konflikt je motorom evolúcie |
|
|
true
|
09.10.2022, 22:53 | #6228 | |
len som nakukol, idem prec  |
|
|
peto10
|
09.10.2022, 23:10 | #6230 | |
na niekoho nakydat a ani sa neospravedlnit je diskusia alebo konflikt? |
|
|
Markuss
|
10.10.2022, 06:50 | #6232 | |
Prepáč kamarát, úprimne sa Ti ospravedlňujem. Z celého srdca ma
to mrzí |
|
|
peto10
|
10.10.2022, 09:01 | #6235 | |
Ešte viac sarkasticky poprosím. |
|
|
Markuss
|
10.10.2022, 09:26 | #6240 | |
pozri - uprimne som Ti to napisal. |
|
Quake |
09.10.2022, 22:18 | #2317 |
#2315
Ináč na margo toho, čo tu Baalam spomínal, teraz som si to
všimol. Ako tu jeden zakomplexovaný užívateľ uráža iných
užívateľov. Nie je to prvýkrát od neho. ADMIN? Chcem sa opýtať,
tu sa tolerujú urážky do hlupákov?
Nech sa páči:
#2301 |
|
|
Markuss
|
09.10.2022, 22:23 | #6212 | |
Mám v najbližšom období cestu, tak sa zastavím v tom slávnom
bistre, môžme pokecať |
|
|
Balaam
|
09.10.2022, 22:29 | #6213 | |
Mne osobne je to u prdele. Mňa len prekvapilo že sa niekto dokáže
znížiť k tomu aby vytiahol takú "príhodu" a použil ju ako
použil... |
|
|
Quake
|
09.10.2022, 22:30 | #6214 | |
S človekom, čo tu nadáva ľuďom do blbečkov a do hlupáčikov, si
fakt nemám čo povedať. Ak si potrebuješ ventilovať svoju zlosť,
rob to niekde inde. |
|
|
true
|
09.10.2022, 22:32 | #6215 | |
nick Quake: a keď sa na to pozrieš z druhej strany |
|
|
true
|
09.10.2022, 22:33 | #6216 | |
tak môžeš vidieť jednu vec |
|
|
true
|
09.10.2022, 22:34 | #6217 | |
že niekto môže povedať, že si nemá čo povedať s Tebou, lebo
podporuješ alkoholizmus a zlú situáciu rodín na Východnom
Slovensku |
|
|
Markuss
|
09.10.2022, 22:35 | #6218 | |
Tak prídem len kuknúť |
|
|
true
|
09.10.2022, 22:35 | #6219 | |
minule si sa tu tešil že super koľko prepijú u teba ľudia z
východu - že aj pol výplaty a ty na tom zarábaš |
|
|
Quake
|
09.10.2022, 22:46 | #6224 | |
"Ja podporujem alkoholizmus a zlú situáciu rodín na východnom
Slovensku"
A môžem s kľudným svedomím povedať, že dnes
som už videl všetko  |
|
|
Quake
|
09.10.2022, 22:48 | #6226 | |
A čo má povedať chudák Ježiš Kristus, čo menil vodu na víno...
 |
|
|
true
|
10.10.2022, 08:48 | #6233 | |
Ježiš Kristus Superstar  |
|
|
|
|
Quake
|
09.10.2022, 21:39 | #6194 | |
Ale kde, to sú len výmysly. To nie je pravda. To sú predsa
ukrajinskí náckovia. Síce babky, dedkovia, deti, ale všetko
hnusní náckovia. A tuto niektorí jedinci ešte budú obhajovať
Putina a jeho šialenú vojnu. Riadny grc....  |
|
|
slaven
|
09.10.2022, 21:41 | #6196 | |
Ked Ukrajinci bombardovali svojich, tiez tu boli podobne fotky, ludia
co plakali a rozne pribehy. Sranda, vtedy to bolo pre Vas uplne OK.
Resp. zasa Vas to nezaujimalo.
Kazda minca ma dve strany,
ale vy z nejakeho pre mna nejasneho dovodu vidite len tu jednu. |
|
|
Balaam
|
09.10.2022, 21:53 | #6201 | |
Myslíš svojich ako pred dvoma dňami čo Rusi zbombardovali dom v
Zaporozi a v Rusku tvrdili že je to zbombardovani dom na Donbasse od
Ukrajincov? |
|
|
Quake
|
09.10.2022, 21:54 | #6202 | |
Ťažko debatovať s niekým, kto neuznáva fakty, čísla a
relevantní zdroje. Snáď sa ti raz otvoria oči. Pretože teraz TY
podporuješ vraždenie, TY podporuješ vojnu a zabíjanie. A to je
smutné. |
|
|
slaven
|
09.10.2022, 22:05 | #6206 | |
ja nepodporujem vojnu ani vrazdenie
ak si to pochopil z niecoho
co som napisal, tak je to omyl, zla interpretacia chlape
ja
chcem Mier a viem, ze bez rokovani Mier nebude, ale uz sa opakujem. |
|
|
Quake
|
09.10.2022, 22:13 | #6210 | |
napísal si, že podporuješ Putina v denacifikácii Ukrajiny.
Ukážeš mi prosím, koľko z obetí na ukrajinskej strane bolo
fašistov? Koľko z tých civilistov sa hlásilo k nacizmu? Či to
funguje tak, že však povraždíme ich, koľko sa dá, snáď sa tam
nájde aj nejaký ten nácek?
Ak podporuješ Putina,
podporuješ vraždenie. Sorry |
|
|
slaven
|
09.10.2022, 22:46 | #6225 | |
nie, nepodporujem Putina, len ho chapem, preco tam nabehol
to je
rozdiel vsak? naozaj nepodporujem vojnu ani som ju nikdy nepodporoval
a ani nebudem |
|
|
Quake
|
09.10.2022, 23:26 | #6231 | |
V Rusku je mnoho ultrapravicových skupín, tvrdí fašisti - prečo
ti nevadia títo?
V Rusku sú polovojenské skupiny s
nacionalistickými ideológiami - prečo ti toto nevadí?
V
Rusku sa každá kritika režimu trestá bitkou, väzením - prečo ti
toto nevadí?
Rusko sa od rozpadu ZSSR zapojilo do množstva
konfliktov, kde si ukradli cudzie územia a zabíjali nevinných. Aj
tam boli náckovia? Aj tam sa denacifikovalo?
Nejde mi do
hlavy, ako môžeš chápať dôvody Putinovej agresie, keď je to len
výplod ruskej propagandy.
|
|
|
|
slaven
|
09.10.2022, 20:14 | #6177 | |
a bude este horsie chlape
preto treba este viac a viac zbrani
tam dat, namiesto Mierovych rokovani, ktore Zelensky nepripusti ani za
nic. |
|
|
Balaam
|
09.10.2022, 20:38 | #6179 | |
Nepripusti za nič? Nemáš v rok troška hokej? Teda poriadny?
Naposledy trepal Putin že UA má skončiť túto nezmyselnú vojnu a
rokovať ale o "nových" územiach sa baviť nebude...teraz chce
rokovať? A čo doteraz? |
|
|
Quake
|
09.10.2022, 20:53 | #6182 | |
slaven, toto je ináč presne tá tragédia rusofilov, ako je napr.
tvoj obľúbený Chmelár, že kričia CHCEME MIER, ale v skutočnosti
myslia len na to, aby Ukrajina odovzdala svoje územie Rusku, vzdala
sa všetkých zbraní, dosadila si bábkovú vládu riadenú z Kremľa
a nebola v NATO. Takýto mier chceš hej?
Keď sme pri
mierových rokovaniach, pozri si, aké ústupky ponúkal Zelensky
ešte v apríli a máji Putinovi - ponúkal neutrálnu Ukrajinu, bez
NATO, demilitarizovanú. Putin sa vtedy ukázal, že mu nejde o mier,
ale o totálne dobytie Ukrajiny. A ty sa čuduješ, že teraz už na
toho krpatého ruskéo zmrda zvysoka kašle?  |
|
|
Quake
|
09.10.2022, 20:56 | #6184 | |
Len tak mimochodom - ako sa skončil najväčší vojenský konflikt v
histórii ľudstva? Tak, že sa ustúpilo Hitlerovi? Tak, že boli
mierové rokovania? Nie. Tak, že bolo Nemecko porazené. Zbraňami.
Na bojisku. A ty sa teraz pýtaš, že prečo dávať viac
zbraní...No asi preto, lebo proti tankom, raketám a guľkám sa asi
nebudeš brániť palicami, lukom a vidlami...  |
|
|
slaven
|
09.10.2022, 21:00 | #6185 | |
ano Balaam, mam v tom hokej.
Quake, chcem aby sa nezabijalo, aby
bol pokoj a to chcu aj ludia na Ukrajine urcite.
A aby UA sla do
EU a do NATO je pre mna mega debilita, to uz tam moze ist aj rovno
Somalsko. Takze tak. |
|
|
Quake
|
09.10.2022, 21:12 | #6186 | |
Opakujem - stačí, aby sa Putin stiahol so svojou armádou a bude
mier. A samozrejme, že Ukrajina patrí do EÚ, why not? A do NATO?
No...že ich Rusi napadli spôsobilo to, že teraz majú jednu z
najsilnejších a najlepšie vybavených armád na svete - tak hej,
asi by boli prínosom  |
|
|
slaven
|
09.10.2022, 21:26 | #6188 | |
Neznášam Nacistov a na Ukrajine je ich veľa. Putin zasiahol
a.nestiahne sa. That's All. |
|
|
Quake
|
09.10.2022, 21:28 | #6189 | |
Nie sú argumenty - vytiahneme nacistov. A vieš o tom, že to už
bolo dávno vysvetlené a nikto tomu (teda okrem zarytých rusofilov)
neverí? Treba čítať občas aj relevantné zdroje a nie Blahu a
Chmelára.  |
|
|
peto10
|
09.10.2022, 21:31 | #6190 | |
Preco teda Putin vymenil desiatky prislusnikov Azovu vratane ich
velitelov? Ved to su podla vas najvacsi nackovia na Ukrajine a dovod
preco rusi isli "denacifikovat" Ukrajinu. |
|
|
Quake
|
09.10.2022, 21:31 | #6191 | |
Mimochodom Rusko je prešpikované ultranacionalistami, fašistami a
všelijakými polovojenskými jednotkami. To ti asi ale nevadí, že?
Lebo ty síce neznášaš nacistov - ale iba tých ukrajinských. Tak
ale rozumiem ti, nejak treba ospravedlniť vojenskú agresiu Putina.
 |
|
|
Balaam
|
09.10.2022, 21:32 | #6192 | |
Tak to máme naozaj komplet Európa problém,lebo v každej krajine
vrátane milovaného Maďarska je ich ako dreva...hmmm a my vlastne
utláčame Maďarov na juhu... |
|
|
slaven
|
09.10.2022, 21:37 | #6193 | |
Quake, ved OK... nikto tomu neveri.
Tu sa staci pozriet na
obrazok vojenskeho sefa UA
https://prnt.sc/RHbw4jrmAuPf
Mozno
si tam vsimnes nieco, co je vymyslene |
|
|
slaven
|
09.10.2022, 21:39 | #6195 | |
ano Balaam, zasa mas pravdu, Madarov na juhu utlacame  |
|
|
Quake
|
09.10.2022, 21:42 | #6197 | |
slaven - mrzí ma, ako si podľahol ruskej propagande a veríš
úplným nezmyslom. Škoda, lebo ťa považujem za inteligentného
človeka. Pevne verím, že raz si to uvedomíš, čomu si to vlastne
veril.  |
|
|
|
|
|
|
|
Balaam
|
09.10.2022, 22:04 | #6205 | |
Naše slová? Skús si prejst diskusiu jeden užívateľ tu už
použil slovíčko hlupacik a vytiahol príhodu so sanitkou na
zosmiesnenie iného užívateľa len netrafil správneho Peťa.... |
|
|
peto10
|
09.10.2022, 22:07 | #6207 | |
no vidis slaven, v komentoch mas dokonca fotku takmer identickeho
naramku a dalsie dokazy, ze tam nie je svastika
kiezby
si si takto overoval co najviac informacii  |
|
|
slaven
|
09.10.2022, 22:11 | #6208 | |
myslim peto10, ze to bol naramok priatelstva ... priatelia si take
niekedy davaju  |
|
|
|
Markuss
|
09.10.2022, 22:14 | #6211 | |
100 bodov. Dmitro Jarosh, osobný poradca Zaluzneho.... |
|
|
slaven
|
09.10.2022, 22:38 | #6220 | |
peto10, tak pod, naloz mi este, ze pisem bludy
urcite nejaky
clanok zasa najdes o tom, ze to nie je pravda |
|
|
|
slaven
|
09.10.2022, 22:39 | #6223 | |
minule som videl video, kde aj male deti takto ucili hajlovat
myslim, ze mali aj nejake zbrane, nie naozajstne, asi len atrapy,
ale to je jedno
asi tiez to bude nejaka divadelna hra a nebolo
to naozaj, len sa hrali na Nackov
lebo su to vsetko vymysly, tak
to nemohlo byt naozaj  |
|
|
Balaam
|
09.10.2022, 22:49 | #6227 | |
Problém je v tom že náckovia sú iba na UA...nikde inde..to tu
teraz budeme všetci budeme listovať video a foto z celého sveta?
Sú všade...Rusko nie je žiadna výnimka a svätá krajina...to
teraz sa dohodneme celý svet že ideme denacifikovat Rusov? Koľko
menšín si podrobili oni? Také Čečensko bolo tiež plne náckov
že tam boli dve vojny? |
|
|
|
slaven
|
10.10.2022, 11:25 | #6246 | |
ja zbrane pouzivat nebudem, naozaj chcem Mier a pokoj. |
|
|
|
Markuss
|
09.10.2022, 18:27 | #6172 | |
Zneuzivaš sutuaciu |
|
|
slaven
|
09.10.2022, 19:48 | #6175 | |
ale ved okrem overenych informacii tu treba dat aj nejake vymysly,
hoaxy, nepravdy
tak niekto v Photoshope vytvoril foto, tak som ho tu dal
 |
|
|
Balaam
|
09.10.2022, 20:35 | #6178 | |
Vážne? Toto? Chlapci vy ste už v koncoch.... |
|
|
Markuss
|
09.10.2022, 20:53 | #6183 | |
Mr. Svedomie dal povinnú jazdu do vlákna |
|
|
|
Markuss
|
09.10.2022, 16:59 | #6165 | |
Sezóna môže začať. A kvôli parádnym predpisom v EU mám kotol z
Turecka. Buderus Made in Turkey.... |
|
|
slaven
|
09.10.2022, 17:46 | #6170 | |
Gretka, chudacik, si to moze hodit  |
|
|
Markuss
|
09.10.2022, 18:27 | #6171 | |
Lebo tie tankery s ropou a LNG ju neseru  |
|
|
|
true
|
09.10.2022, 15:32 | #6163 | |
Amerika túto vojnu musí vyhrať, budú bojovať do posledného
Ukrajinca. |
|
|
true
|
09.10.2022, 15:32 | #6164 | |
Jedinou šancou na ukončenie vojny na Ukrajine sú rokovania medzi
Ruskom a Západom, rumunský predstaviteľ Vasile Dîncu vo vysielaní
televízie PrimaTV. Podľa jeho názoru by ich mali viesť krajiny
NATO a USA s Moskvou |
|
|
Quake
|
09.10.2022, 18:48 | #6174 | |
Úplne stačí, keď sa Rusko so zvyškom svojej biednej armády
stiahne z cudzieho územia a bude mier.  |
|
|
slaven
|
09.10.2022, 20:13 | #6176 | |
Quake, Rusko sa nestiahne, to je fakt
myslim ze vacsina mocnosti
to aj vie, niektore nie a podporuju pedlzenie konfliktu dodavanim
zbrani, zomrie viac a viac ludi, bohuzial
USA to samozrejme
vyhovuje najviac, oslabenie EU a oslabenie Ruska, pre nich totalne
WinWin situacia ... tolko k tomu z mojej neodbornej hlavy |
|
|
Balaam
|
09.10.2022, 20:40 | #6180 | |
Najviac zbraňami momentálne zásobuje Rusko a keď si myslíš že
to USA vyhovuje tak to máš ozaj problém trocha chápať čo sa
deje....ak si myslíš že silný dolár je výhra tak gratulujem ... |
|