Diskusia
POLITICKÉ KYDY A SRAČKY SEM :)
|
|
|
coyotitko
|
04.04.2019, 21:25 | #1495 | |
Ináč ja som donedávna nemal šajnu kto ten blaha je a po pár
prezretých príspevkoch na jeho FB ma tak napadlo či by on nemal
skôr sedieť v nejakom stráženom psychiatrickom zariadení ako v
parlamente |
|
|
StanoDianiska
|
04.04.2019, 23:56 | #1496 | |
Kde to priznala, čo povedal Blaha? Ja to v tom rozhovore nikde
nevidím. |
|
|
slaven
|
05.04.2019, 09:41 | #1497 | |
mas pravdu, nikde, s nikym z tej agentury nikdy nepracovala, ani o nej
nepocula |
|
|
Elizabeth
|
05.04.2019, 10:00 | #1500 | |
smutne je , ze ten srac blaha sa snazi vnucovat tu knihu co vydal
prave chudobnym a lahko ovplyvnitelnym ludom a zarobit na nich. |
|
|
Ciernokoseliar
|
05.04.2019, 10:08 | #1501 | |
liberalikom ten blaha velmi prekaza...asi ho zacnem mat rad |
|
|
slaven
|
05.04.2019, 11:34 | #1502 | |
kua, minule som s nim pocul dobry rozhovor, len neviem kde to bolo
viem, ze som siel do MI na futbal na TN, idem pohladat, ci to niekde
bude.
dajaka relacia diskusna po 12tej |
|
|
|
Ciernokoseliar
|
05.04.2019, 12:03 | #1504 | |
blaha for president... |
|
|
slaven
|
05.04.2019, 12:10 | #1505 | |
Matovic aj moderatorka ho davali dole, ale drzal sa chlapec |
|
|
Ciernokoseliar
|
05.04.2019, 12:18 | #1506 | |
to on daval dole matovica,ten sa tam pomaly zblaznil docista..o
moderatorke skoda reci.. |
|
|
slaven
|
05.04.2019, 12:20 | #1507 | |
ja som myslel v zmysle, ze do neho vrtali obaja spolu, hej hej, mas
pravdu, nedal sa a myslim, ze "vitazom" tejto debaty bol urcite on. Ja
som sa na tom v aute bavil |
|
|
Ciernokoseliar
|
05.04.2019, 12:27 | #1508 | |
ja som to tiez pocuval,taky duel som si nemohol nechat ujst |
|
|
Markuss
|
05.04.2019, 14:03 | #1509 | |
ty Bláho! |
|
|
simsala
|
05.04.2019, 18:32 | #1511 | |
kosielka Blaha je davno ich
|
|
|
|
Ciernokoseliar
|
05.04.2019, 19:06 | #1514 | |
blaha zreje ako vino v sudoch...uz je z neho uvedomely politik..ktory
narovinu povie,co si mysli..keby takych bohatierov bolo viac |
|
|
|
slaven
|
04.04.2019, 18:17 | #1492 | |
jasne, Brano .... na Ukrajine vyhra asi komediant, tak preco by u nas
nemohol |
|
|
Markuss
|
04.04.2019, 18:35 | #1494 | |
Dost pravdepofobne, ze kazdy to zobere jak pomstu politikom... akurat
myslim ze druhe kolo na UA bude prekvapujuco Porosenko vitazom.
Pocuval som poludnajsí zurnal v AT... tam mali zahranicni
korespondenti obavy zo sfalsovania volieb na UA |
|
|
slaven
|
05.04.2019, 09:41 | #1498 | |
dumem ci Brano to spravil spontanne alebo ako reakciu na Ukrajinu |
|
|
|
slaven
|
04.04.2019, 18:19 | #1493 | |
Mor ho ! |
|
|
|
|
Markuss
|
04.04.2019, 13:59 | #1490 | |
chlapci sa potlcu a rozdelia si matovicove a sulikove hlasy....
no a najlepsie bude vysledok vo volbach:
Kiska 4,8
%
Matovic 4,1
Sulik 5,2
Progresivci 2,8%
Beblavy 1,5%
Bugar-Hid 3,6%
Boris Dolar 7,5%
Hlina
5,6%
Spolu 30,3%
|
|
|
Markuss
|
04.04.2019, 14:08 | #1491 | |
Program má od utorka do štvrtka. Neviem si predstaviť, ako to chce
zvládať |
|
|
Elizabeth
|
05.04.2019, 09:49 | #1499 | |
odkial mas, ze je moj kamos ? ja len konstatujem, ze ak fakt zalozi stranu alebo sa
bude podielat na tej trubanovej, tak si pekne nasral do huby. |
|
|
Markuss
|
05.04.2019, 14:04 | #1510 | |
sak si pisal, ze ho poznas osobne |
|
Elizabeth |
04.04.2019, 07:51 | #384 |
mimo misu, do vtipov sa to nehodi a medzi tipy tiez nie , taka
zaujimavost: https://ibb.co/zNvRTjF |
|
|
slaven
|
04.04.2019, 09:18 | #1472 | |
ty kokso, brutal ... pustit deti tam a nesledovat co robia |
|
|
StanoDianiska
|
04.04.2019, 09:22 | #1474 | |
Hlúposť a ľahkovážnosť spôsobila smrť 75 ľuďom. |
|
|
slaven
|
04.04.2019, 09:33 | #1476 | |
kokso, ved to neboli ziadne male deti, to je chore ... 12 rocna dcera
a 16! rocny syn .. to akoze mali v hlave predstavu ze su na simulatore
tak si spravia co chcu, ufff |
|
|
true
|
04.04.2019, 10:18 | #1486 | |
|
|
|
|
slaven
|
04.04.2019, 09:18 | #1473 | |
* koľkí |
|
slaven |
03.04.2019, 21:52 | #382 |
Stano ty ani neveríš tomu ze ti ľudia na námestiach slušne
Slovensko je dohodnutá vec aby bol prevrat? - neverím ze si taký
naivný že veríš že to študenti niečo organizujú... Véd sú to
bábky |
|
|
Elizabeth
|
03.04.2019, 23:38 | #1470 | |
vsetko je riadene zidojastermi na totych chemtrajloch. ale zase ja sa
nedivym, ked veris, ze huddersfield da gol, preco by si tomuto neveril
|
|
|
MiroR87
|
04.04.2019, 09:09 | #1471 | |
slaven prečo tu chce niekto prevrat pouč ma prosím |
|
|
slaven
|
04.04.2019, 09:28 | #1475 | |
Elizo, ale ved tie analyzy su vcelku uspesne, viem o com pisem
Miro, no napr.
im nepasuje vedenie nasho statu a smerovanie. napr. tie veci ktore
Fico a spol jasne definovali a vyhradili sa proti migrantom, proti
nejakym povinnym kvotam (inak tie kvoty by tu boli, 100% by tu boli
keby neboli krajiny ako my, V4ka ktori boli proti) ... rovnako ta
Marakesska zmluva, Istambulsky dohovor ... tu Slovensko, teda jeho
vedenie dost jasne ukazalo ze NIE, ze tieto kokotiny nechceme (neviem
ako ty, ale ja v tomto suhlasim s vedenim statu, aj ked nie som
Ficovolic)... takze to len tak zhruba ... nemusim ti tu davat ani
ziadne konspiracne weby, kde su len vymysly, hoaxy a vsetka nepravda
sveta (ale xkrat dokazane ze to nakoniec aj tak bolo ze - pisem len tak z
hlavy, len premyslam nahlas aby som ti odpisal ... rovnako teraz su
silne tlaky USA aby sa tu zriadili ich zakladne, ano ich zakladne na
nasom state ... preto aj musela caputova vyhrat a natlacili sa do nej
brutalne peniaze. Mne je jasne, ze keby hociaku zenu co nieco dokazala
si tato skupina ludi zobrala do parady, skoncila by rovnako ako
Caputova, ako prezidentka (napr. nejaka znama doktorka, alebo
profesorka, ktore dokazali 100x viac ako Caputova). Uloha bola jasna,
prezident musi byt podchyteny, rovnako akoje to teraz, to sa im
podarilo, tu Ficko nemal velke sance tomu zabranit no ... |
|
|
|
MiroR87
|
04.04.2019, 09:42 | #1478 | |
Dikes slaven za odpoveď. |
|
|
MiroR87
|
04.04.2019, 09:45 | #1479 | |
True mna o takýchto weboch informuje kolegyna. Vravela mi že pri
Petržalke ma vyrásť tábor pre 150 000 utečencov a že v bruseli
(či kde) je trh detí pre homosexuálov a to mi stačí. |
|
|
slaven
|
04.04.2019, 09:50 | #1480 | |
Miro, keby sa tie povinne kvoty schvalili, ver tomu, ze take tabory by
tu boli. Ver tomu. |
|
|
slaven
|
04.04.2019, 09:54 | #1481 | |
ohladne studentov teraz ... pisal som nizsie Stanovi, ze je naozaj
naivne si mysliet, ze za nimi nikto nie je, ze to nie je riadene.
Rovnako ako to bolo riadene v 89tom s tym rozdielom ze vtedy to vyslo,
teraz nie. teraz to schytal len Kuciak s kockou, ktorych mi je luto
... tym to odstartovali a udalosti nabrali velmi rychly a presny a
riadeny spad ...
jedna krasna ukazka https://www.mojevideo.sk/video/2aa5e/organiz
atori_protestov_nevedia_proti_comu_protestuju.html |
|
|
|
MiroR87
|
04.04.2019, 10:00 | #1483 | |
nedá sa mi to pustiť v robote ale to ako sa rozdelila spoločnosť je ovela viac
nebezpecne ako dake USA alebo utecenci |
|
|
StanoDianiska
|
04.04.2019, 10:09 | #1484 | |
true ten odkaz na postoj.sk ti nevyšiel, Palko tam netvrdí, že to
bol pokus o prevrat. |
|
|
true
|
04.04.2019, 10:18 | #1485 | |
StanoDianiska - super chlape - dam sem 10 linkov kde sa o tom pises a
ty sa zmozes na odpoved ze v jednom z linkov o tom nepisu - bravo!!!
chod na sme a dennik n a citaj tam dalej tie slnieckarske liberalne
dristy a bud stastny |
|
|
StanoDianiska
|
04.04.2019, 10:45 | #1488 | |
true a čo si taký hnevlivý? Ja ti tvoj názor nevyvraciam ani to
čo je v tých článkoch. Ja som ťa len upozornil, že jeden odkaz
nie je to, čo si nám tu chcel zdeliť. |
|
|
true
|
04.04.2019, 11:09 | #1489 | |
ok - je to v poriadku potom |
|
|
|
|
Markuss
|
03.04.2019, 21:08 | #1469 | |
Pozri. Bez vetra sa ani lístok nepohne... ked sa pozeram na ukrainu,
chile, salvador, afghanistan a najnovsie (hoci neúspesne...)
venezuelu... a rovnako šimeckom priznaný komplot proti mečiarovi.
Povedz, dá sa slepo neveriť?! |
|
|
|
|
peto10
|
03.04.2019, 15:13 | #1463 | |
niečo o plochej Zemi nemáš? |
|
|
true
|
03.04.2019, 15:21 | #1464 | |
nie a ty? ten RoundUp asi tiez nepoznas vsak? urcite ho u nas nenajdes
v o bchodoch |
|
|
Markuss
|
03.04.2019, 18:42 | #1467 | |
Nechaj tak. Ich to aj tak iba preto zaujima, aby sa ti vyrehotal do
ksichtu |
|
|
|
Markuss
|
03.04.2019, 14:39 | #1462 | |
urcite dodrzi slovo
slovo robi chlapa |
|
|
Elizabeth
|
03.04.2019, 15:49 | #1465 | |
inak na toto som aj ja zvedavy. to by si pekne nasral do huby. dame
typy, ci pojde s trubanom do PS alebo zalozi nieco nove ? |
|
|
true
|
03.04.2019, 15:54 | #1466 | |
Niekde som čítal ze zalozi stranu SPS strana podvodníkov Slovenska |
|
|
|
|
|
Markuss
|
03.04.2019, 11:44 | #1455 | |
chce se mi zvracet.... okrem toho obrazka.... je aj obsah k
blitiiiiii
.nový .týždeň v predaji
(https://www.tyzden.sk/casopis). Dočítate sa v ňom aj o týchto
témach:
ŠTEFAN HRÍB: ČO VYHRALO A ČO PREHRALO
.šéfredaktor časopisu .týždeň Štefan Hríba o výhre Čaputovej
a prehre Šefčoviča a Smeru-SD.
PRVÁ DÁMA NA HRAD
(REPORTÁŽ Z VOLEBNEJ NOCI)
.ako prebiehala volebná noc v
štábe Zuzany Čaputovej?
FEDOR GÁL: NECH SÚ PRAVDA A LÁSKA
VAŠOU VIEROU
.počas kampane sa riešili iba témy, ktoré
mali byť v neprospech Čaputovej. O aké témy išlo?
ANDREJ
KISKA: PRÍLIŠNÝ PERFEKCIONIZMUS ZABÍJA DOBRO
.polarizácia
spoločnosti vyvolala vlnu extrémizmu v našej krajine. Je na novej
prezidentke, aby Slovákov spájala.
MARTIN BÚTORA: MY SME
TÍ? KTORÍ SME SA DOČKALI
.aj vďaka podpore Róberta
Mistríka sa dnes môžeme tešiť z prvej prezidentky. Zjednocovanie
síl pre dobro krajiny už Slovensko viackrát zažilo.
JURAJ
ŠELIGA: NOSITEĽKA ZMENY
.historicky prvýkrát máme na
Slovensku prezidentku. Dokáže aj svojim nevoličom, že chce byť
prezidentkou pre všetkých?
AKO ĎALEJ PO VOĽBÁCH?
.rozhovor s Veronikou Remišovou, Ľubomírom Galkom, Michalom
Trubanom a Pavlom Zajacom o prenesení túžby po zmene aj do
parlamentu a vlády.
PRESKUPOVANIE SÍL
.s novou
prezidentkou by mali nastať reformy aj preskupovanie síl medzi
politickými stranami.
Najnovší .týždeň si môžete
zakúpiť v novinových stánkoch, prečítať na našom webe
(https://www.tyzden.sk/casopis) alebo vyzdvihnúť priamo vo Vašej
schránke (https://www.tyzden.sk/predplatne/). Prajeme Vám úspešný
.týždeň! |
|
|
slaven
|
03.04.2019, 11:55 | #1456 | |
vykvet spolocnosti
este tam mali dat clanok o tom radikalnom zmrdovi ze je
hrdina a prilozit vyjadrenie toho udavača Benčíka a vypatlanca
Havrana zo SME |
|
|
StanoDianiska
|
03.04.2019, 12:41 | #1457 | |
Oni oslavujú Čaputovú a ty nám tu pridávaš každý Chmelárov
príspevok. Myslím si, že keby na tom obrázku v .týždni bol
namiesto Čaputovej Chmelár, nereptal by si. |
|
|
peto10
|
03.04.2019, 13:00 | #1458 | |
Stano, trefa do čierneho |
|
|
slaven
|
03.04.2019, 13:19 | #1459 | |
Chmelarov clanok pridavam lebo s nim suhlasim
mas s tym problem?
tak sorry
vyjadrujem sa k tyzden casopisu, lebo mam na to pravo
a mam iny nazor na to ako ty a peto
problem? sorry ...
P.S. v casopise tyzden Chmelara nedaju, chlape, tak to
nefunguje, ty si to cele nepochopil. To je presne tak, ako keby si
povedal, ze teraz Caputova si Chmelara vezme za poradcu, lebo je
skuseny a ma brutal prehlad ... nie, odpoved znie: nevezme! (bohuzial) |
|
|
slaven
|
03.04.2019, 13:20 | #1460 | |
teda vy obaja ste nepochopili ako tu u nas funguje ... jednostranne
media ako funguju teda, len A, B nezaujima ich ... nieco podobne ako
ten Vas hrdina Kiska, ked daval statne vyznamenania ... vsetci ludia z
jednej skupiny ... ini ludia co by si to zasluzili viac bohuzial boli
v inej skupine ... |
|
|
Markuss
|
03.04.2019, 13:46 | #1461 | |
Stano hlavne nepochopil, co chcel basnik povedat...
1.
dvojaky meter na ich Favoritov vs. napr. Meciar
2. jednostranne
orientovane clanky bez nazoru protistrany, alebo alternativy....
no a smelo mozem povedat, ze je to sekta, ak sa pozriem na
ten zoznam tem a autorov... ble... skoro to zavana incestom.... |
|
Ciernokoseliar |
02.04.2019, 15:36 | #375 |
ts..to keľo percent maju odrazu progresivci..ta počerna Irenka v ich
klube robi divy... |
|
|
Ciernokoseliar
|
02.04.2019, 16:12 | #1449 | |
jaj,ci to je agentura AKO...uz mi je to jasne |
|
|
slaven
|
02.04.2019, 20:53 | #1450 | |
Trapoši na sme dali nadpis Truban z PS: Budem sa snažiť viesť
stranu do vlády, aj ako premiér
|
|
|
peto10
|
02.04.2019, 22:35 | #1452 | |
Nový gazda |
|
|
|
Markuss
|
02.04.2019, 12:10 | #1448 | |
... a zaver je najlepsi.....
Nastal čas plnenia dohôd a
sľubov z predvolebných rokovaní. To je však už iný príbeh. |
|
|
|
Markuss
|
01.04.2019, 19:41 | #1446 | |
Macton, Trump, Putin, Trudeau, Steinmeier .... |
|
|
slaven
|
01.04.2019, 22:35 | #1447 | |
som rad ze sa tesis treba proste verit, ze ta zmena pride a nie pokracovanie toho co
tam je teraz |
|
|
Ufon
|
02.04.2019, 22:04 | #1451 | |
Uzernik bol vrchol toho čo sme tu doteraz mali |
|
|
Markuss
|
03.04.2019, 11:42 | #1454 | |
trojdnovy prezident, moralna autorita - uzernik, pozemkovy a danovy
podvodnik.... bravo |
|
|
|
|
slaven
|
01.04.2019, 18:44 | #1445 | |
je to frajer
bo na Ukrajine vyhra nejaky komediant, ta com by nemohol u nas |
|
slaven |
01.04.2019, 12:21 | #370 |
http://www.nasetipy.com/anketa
u
nas Caputova 58% ... realne 58,4% ... vcelku presna hodnota
Zaujimave ze v tom 1.kole to bolo uplne inak ako u nas (necudujem sa
Harabinovi teda uz ani ze to riesi). howk |
|
|
StanoDianiska
|
01.04.2019, 18:14 | #1443 | |
Hej, veď som čítal Harabinov status na FB, že ako mohol dostať
iba 15%, keď v prieskume na najnavštevovanejšej tipérskej stránke
mal viac ako 50%. |
|
|
slaven
|
01.04.2019, 18:41 | #1444 | |
ten status by som rad
videl, hehehe |
|
Markuss |
31.03.2019, 16:04 | #369 |
V dalsom volebnom obdobi idem do toho! Prehovorili ste ma!
Ja som tiez
jednu skládku premiestnil! Síce do zberného dvora, ale na to sa
nikto nebude pýtať |
|
|
Ciernokoseliar
|
31.03.2019, 16:38 | #1437 | |
by som chcel vidzec ten tvoj transparentny ucet |
|
|
slaven
|
31.03.2019, 18:01 | #1439 | |
Ja prispejem! |
|
|
Elizabeth
|
31.03.2019, 19:35 | #1440 | |
uz chystam volebne renaulty. aj nejaky stary barkas a dopredu dame
velkeho renaulta na kapotu |
|
|
slaven
|
31.03.2019, 19:59 | #1441 | |
bez renaultu dnes volby nevyhras, to je pravda |
|
|
Markuss
|
31.03.2019, 21:18 | #1442 | |
Presne. Aj teraz jedna renault zvitazila.... |
|
marecek75 |
31.03.2019, 14:48 | #368 |
Pani a damy kto je este ako ja spokojny, ze ti nasi sasovia v
parlamente zahlasovali proti ratifikacii istambulskej zmluvy? Aspon
nieco sa im podarilo dobre. |
|
|
Ciernokoseliar
|
31.03.2019, 15:46 | #1435 | |
ja som najspokojnejši...liberali dostali na frak.. |
|
|
Markuss
|
31.03.2019, 16:00 | #1436 | |
Ale igor povedal ze ide o fica a fašistov! A ako spravny
konzervativec nechal svojim volnu ruku! A tak vyhral igor! Zasa... |
|
|
slaven
|
31.03.2019, 17:55 | #1438 | |
Marečku, myslím ze drvivá väčšina ľudí je spokojných s tým
rozhodnutím... |
|
slaven |
30.03.2019, 18:03 | #367 |
... a šiel som voliť, presne takto: https://ibb.co/HLSmBWg
pekny
podvecer banda |
|
|
coyotitko
|
30.03.2019, 18:26 | #1427 | |
Pitchu Bela istenem |
|
|
coyotitko
|
30.03.2019, 18:27 | #1428 | |
Pekne píšeš |
|
|
Markuss
|
30.03.2019, 19:04 | #1429 | |
|
|
|
Elizabeth
|
31.03.2019, 11:12 | #1431 | |
cize si odovzdal neplatny hlas, ktory sa v konecnom dosledku
pripocitava caputovej. eeej, ze ty potajme fandis lgbt, len si to
nechcel uplne napriamo ? slavenku |
|
|
Ciernokoseliar
|
31.03.2019, 11:42 | #1432 | |
a takyto ludia maju volebne pravo... |
|
|
Markuss |
30.03.2019, 14:55 | #366 |
Aj Borisovi na nas
zalezi....https://style.hnonline.sk/cestovanie/1907597-boris-sa-vracia
-z-danska-kvoli-volbam-som-naivny-verim-ze-sa-to-da-zmenit |
|
|
Markuss
|
30.03.2019, 14:57 | #1423 | |
Druha vec je, ze prave na takeho Zemana sa napr. v AT pozeraju s
respektom... bez srandy. Je svojsky, ale ma vlastny nazor.. asi
preto, že vo Viedni je kazdý štvrtý clovek davny potomok
prisťahovalca z ceských zemí |
|
|
slaven
|
30.03.2019, 16:43 | #1425 | |
Zeman je pán prezident, národniar, nie zapredanec a podvodník ako
ten náš |
|
|
Elizabeth
|
31.03.2019, 11:08 | #1430 | |
to nemyslis vazne ? zeman, ktory oblizuje gule chvilu rusom chvilu usa
a potom pre zmenu izraelu ? co to tam pijes k tym klobaskam po
veceroch ? |
|
|
slaven
|
31.03.2019, 14:00 | #1434 | |
Vzťahy treba mať s každým
Jednosmernosť je o hovne... Vidieť len A a nie
B. |
|
|
|
Markuss
|
30.03.2019, 13:36 | #1422 | |
Best president ever! Moralna autlrita a obeť konšpirácií a
smerákov! Všetci mu ubliZUJÚ ... a to zato len, lebo Fica nechcdl
vymenovať! |
|
|
slaven
|
30.03.2019, 18:03 | #1426 | |
strasne ho mame radi lepsieho prezidenta sme nemali ! skoda ze uz konci |
|
mato22 |
30.03.2019, 08:12 | #364 |
Volím Sefcovica |
|
|
Markuss
|
30.03.2019, 11:25 | #1420 | |
Bacha na FB profil, bo ta Benčík hned screenshotom
zadokumentuje! |
|
|
slaven
|
30.03.2019, 12:57 | #1421 | |
|
|
|
|
Ciernokoseliar
|
29.03.2019, 22:12 | #1383 | |
sektari volia čaputovu... my,pravoverni rimokatolici volime mensie
zlo..ako niekoho,kto sa sam nazyva dobrom..amen |
|
|
peto10
|
29.03.2019, 22:18 | #1384 | |
áno, voľte Maroška, čo chodí každú nedeľu do kostola a nevie
Božie prikázania, ja ako ateista ich viem vymenovať 2x viac ako on
|
|
|
Ciernokoseliar
|
29.03.2019, 22:22 | #1385 | |
nie..budem volit hodnotove zvratenu bytost,ako ty |
|
|
peto10
|
29.03.2019, 22:25 | #1386 | |
nevadí, pošleme ti potom jedného homosexuála, aby ti rozvrátil
rodinu |
|
|
Ciernokoseliar
|
29.03.2019, 22:27 | #1387 | |
ved preco neposles rovno seba? nehanbi sa ze nemas gule |
|
|
peto10
|
29.03.2019, 22:30 | #1388 | |
nie, ja ti prídem znásilniť ženu a ukradnúť prácu... wait...
kto by už len chcel latentného homoša a brigáda na Súmračnej
tiež nie je nič moc, takže radšej neprídem |
|
|
Ciernokoseliar
|
29.03.2019, 22:32 | #1389 | |
nervacikovi uz rupli nervicky predychaj clovece,bo ce poraži |
|
|
peto10
|
29.03.2019, 22:33 | #1390 | |
ja som kľudný, lebo viem, že to zajtra máme vyhraté a v nedeľu
bude na obed rezeň |
|
|
Ciernokoseliar
|
29.03.2019, 22:36 | #1391 | |
ale no..dobre viem ked je liberalik nervny,zacne pouzivat
sumracnu,brigadnikov,trollov a neviem este ake vymyslene bytosti |
|
|
peto10
|
29.03.2019, 22:40 | #1392 | |
nie si náhodou jedným z tých siedmych, čo spravujú Blahov profil
na FB? |
|
|
Ciernokoseliar
|
29.03.2019, 22:43 | #1393 | |
presne...a vytacam liberalikov do nepricetnosti...najme dnes,co
dostali ranu v parlamente jak z kanona |
|
|
peto10
|
29.03.2019, 22:47 | #1394 | |
Myslím, že zajtrajšia rana od nás vás bude bolieť viac ako tá
vaša dnešná |
|
|
true
|
29.03.2019, 22:50 | #1395 | |
Okrem financii ktore investovali miliardari z Esetu do Caputovej asi
nevidite tu podporu medii Esetu (dennikN, Tyzden), Penty ( Sme, Plus 7
dni, Trend) ci Kmotrika ( Ta3, JoJ) to je nerovny boj a iba niekto
nekonrcne naivny si moze mysliet, ze ta podpora bude zadarmo!!! p.
Caputova zije cely zivot z financii zahranicim financovanych
mimovladok a sama NIKDY NIC nedosiahla - takyto clovek nikdy nebude
branit zaujmy Slovenska - iba ludi co ju zaplatili a to je smutne !!! |
|
|
true
|
29.03.2019, 22:50 | #1396 | |
a onanisti ako peto10 sa budu este v nedelusmiat ked budu mat na obed
ten rezem - ze huraaaaaaaaaaaaaaa vyhrali sme.
|
|
|
Ciernokoseliar
|
29.03.2019, 22:50 | #1397 | |
pokial viem my sme parlamentna republika..nie prezidentska .aspon to
by si mohol vediet..taka chaba naplast na vase zubozene duse.. |
|
|
true
|
29.03.2019, 22:51 | #1398 | |
Ale v skutocnosti Slovensko prehralo a vyhrala ludska
hlupost a zena co nic nedokazala - akurat sa zviditelnila jednou
skladkou a je platena z vonku co je jasne dokazane sa stane
prezidentkou. Nie je ani vydata - má uplne v pici nejake manzelstva
medzi muzom a zenou a nejake zakladne klrestanske hodnoty. |
|
|
peto10
|
29.03.2019, 22:54 | #1399 | |
vtipné keď o základných kresťanských hodnotách hovorí niekto,
kto tu nadáva ako pohan a šíri bludy a nenávisť |
|
|
peto10
|
29.03.2019, 22:55 | #1400 | |
čo hovoríš na podporu 230 000 od SMERu pre Šefčoviča posledný
deň pred moratóriom? veď už má rovnako drahú kampaň ako
Čaputová |
|
|
true
|
29.03.2019, 23:02 | #1401 | |
co na to hovorim? nic - SMER sa aspon nepcha do zadnice hnusnej
USA,NATO,EU a nie je plateny zvonku
zisti si (ked si to doteraz
neurobil) kto platil Caputovu v minulosti - za jej clanky a podobne
veci urovne stredoskolskej prace. Zisti si ake ma caputova hodnoty,
morealne hodnoty a co prezentuje. tebe sa naozaj bude pacit ked tvoje
dieta bude v skole vidiet ako ucitelka im vysvetluje ze je zena, muz a
potom TO. Mna ucili len zena a muz a ich deti - ziadni treti rod. Ale
toto vy chcete - to je chore ! a este sa z toho tesite !!!! gratulujem
Ti k vitazstvu - uzi si ho |
|
|
peto10
|
29.03.2019, 23:03 | #1402 | |
nie, my chceme fungujúci štát bez SMERu, korupcie a hlúpych ľudí |
|
|
slaven
|
29.03.2019, 23:04 | #1403 | |
ale tebe nieco pisat to je ako keby som kladivom bil po kovadline !!!
proste jakeby hluchemu daco hovoris a slepemu ukazujes a on kyve len
hlavou ze hej hej a hovori si stale svoje a uplne bludne veci. idem si
radsej podat moje remizy a tu pridem po volbach ked tu budu
slnieckari, buzeranti a USA milujuci ludia oslavovat uzasne vitazstvo |
|
|
peto10
|
29.03.2019, 23:06 | #1404 | |
slaven, veď už sa toľko nejeduj, veľa šťastia |
|
|
StanoDianiska
|
29.03.2019, 23:07 | #1405 | |
aha slaven takže peto10 si melie len svoje, akoby si hluchemu
hovoril... a true je ten rozhľadený, tolerantný... |
|
|
Ciernokoseliar
|
29.03.2019, 23:12 | #1406 | |
dianiska...true je tiper,co si sem pride povedat nazor...narozdiel
pato10,ktoreho motivaciu chodit na tuto stranku nevie nikto
pochopit |
|
|
slaven
|
29.03.2019, 23:18 | #1407 | |
Stano, nie. Ale vidim ze tu viac nickov petovi pise a on nic, stale si
melie svoje. Preto som to napisal. Ja som v pohode, mne stastie priat
nemusis. Ja volit nejdem, uz som to pisal. ja len verim, ze v istych
veciach zvitazi ten nas sedliacky rozum a nie zaujmy ludi co stoja za
nou. Vsetci vieme o koho ide.Ja tiez chcem stat bez smeru, korupcie
ale nemyslim, ze ten clovek ktory zajtra bude volit Sefvocica, alebo
nebude volit (ako ja) je hlupy clovek. |
|
|
peto10
|
29.03.2019, 23:18 | #1408 | |
ja sem chodím preto, lebo chcem vidieť ako uvažujú ľudia s
diametrálne odlišným názorom, pretože v skutočnom živote som
takých ľudí ako true ešte nestretol (alebo sa len hanbia za svoj
názor a vykrikujú len na internete) |
|
|
slaven
|
29.03.2019, 23:19 | #1409 | |
* Sefcovica |
|
|
peto10
|
29.03.2019, 23:21 | #1410 | |
slaven, ale čo si stále meliem? ak mám nejaký názor, tak ho
napíšem aj 100x, nebudem prezliekať kabát ako Šefčovič, chyba
je zrejme u tých, ktorí nevedia rešpektovať iný názor |
|
|
Ciernokoseliar
|
29.03.2019, 23:21 | #1411 | |
malo ti je,ze snoris na blahovom profile? |
|
|
peto10
|
29.03.2019, 23:22 | #1412 | |
u Blahu mám bohužiaľ ban |
|
|
slaven
|
29.03.2019, 23:23 | #1413 | |
peto .. definuj tych ludi ako true. pises ze si ich nestretol
myslim ze narazas na volicov harabina ci kotlebu tak?
vies co
je sranda? ze Fico mal 25% ci kolko, ale niktoi sa nepriznal ze mu dal
hlas v roznych anketach a podobne a pritom kazdy 4ty clovek ano. takze
poviem ti novinku: kopec ludi v tvojom okoli volili Fica, aj harabina,
aj kotlebu a ty o tom nemas sajnu. |
|
|
peto10
|
29.03.2019, 23:24 | #1414 | |
myslím totálne sfanatizovaných voličov, veď si videl, čo tu pred
prvým kolom dorábal... |
|
|
Ciernokoseliar
|
29.03.2019, 23:30 | #1415 | |
sfanatizovanych volicov sme mohli vidiet posledny rok na
naamestiach... |
|
|
slaven
|
29.03.2019, 23:32 | #1416 | |
to je len otazka uhla pohladu chlape ...
napr. rovnako
sfanatizovani ludia boli v uliciach, ludia za slusne slovensko a v
rukach transparenty "Fico je vrah".
To je ta druha strana mince,
nemyslis? viem viem, nesuhlasis. OK |
|
|
slaven
|
29.03.2019, 23:32 | #1417 | |
koseliar, hehehe, si sa trafil do mojej myslienky |
|
|
peto10
|
29.03.2019, 23:32 | #1418 | |
tí dokázali zosadiť Kaliňáka a Fica, ktorého teraz alternatívna
scéna zbožňuje |
|
|
Ciernokoseliar
|
29.03.2019, 23:41 | #1419 | |
ved ziadali predcasne volby..len pozabudli na to,ze opozicia sa sama
nevie zhodnut,ci ist do predc.volieb |
|
|
|
slaven
|
29.03.2019, 19:51 | #1382 | |
Caputova bude na 99% zajtra zvolena, ale mojou prezidentkou
nebude.
Pockam si po volbach ake budu jej vyjadrenia, ci
sa niekde posunieme dopredu, alebo to bude pokracovanim trapneho
funkcneho obdobia Kisku.
Verim, ze bude mat zdravy rozum
a nebude ovplyvnena ludmi, ktori ju dostali tam, kde je, lebo to bude
hnus. Mozno este horsi hnus ako ten co nam predvadzal Kiska 5 rokov. |
|
slaven |
29.03.2019, 18:49 | #361 |
https://www.facebook.com/ChmelarEduard/posts
/2343424872356058 / bodaj by sa to dalo, vratit za do 1989 a
zabranit aby sa k moci dostali postupne ludia co tam boli a rozjebali
cely stat, majetok, statne firmy atd atd ... mohlo byt vsetko inak.
Nehovorim, ze sme tu mohli mat druhe Rakusko, Nemecko, to nie, ale
urcite by sa dalo kopec veci inak riesit, hlavne nerozkradnut statny
majetok. Naozaj skoda toho |
|
Markuss |
29.03.2019, 13:58 | #360 |
#357 peto10
a spol - trepete.
v rakusku dokonca sa neoplati pracovat tym,
ktori dosiahli dochodkovy vek.
vdaka progresivnemu zdaneniu by
robili prakticky zadarmo.
takze táraji ako vy, ktorí si
precítali pár riadkov by mali dostudovat ako to tam funguje.
mas na vyber - bud budes mat progresivne zdanenie - ale toto je
proti zasadam liberalizmu alebo sullikovej rovnej dani - PROTI TOMUTO
STE ZASADNE,.
takze nepotrebujes mat uvedeny ziadny explicitny
strop. strop je ich progresivne zdanenie.... dochodok + prijem zo
zavislej cinnosti sa neopláca....
mimochodom v rakusku
to minuly rok spocitali, a zistili, ze na migratntov, resp. obcanov
rakuska druhej generacie migrantov stat dopláca. t.j. výdavky sú
vyssie ako príjmy....
no a takí presvedčení pionieri
ako yakubu, bez detailnejsich znalosti ako to funguje vonku... vam
ostava uz len spoliehat sa na to, ze tí ktorí vás vedú majú aspon
jedno oko, nepadnú do jamy ako vy slepí....
|
|
|
Markuss
|
29.03.2019, 14:00 | #1365 | |
vidis - chmelar to inak vidi presne v detalioch... nie ako tlčhuby z
SaS... bol by to ozaj dobrý prezident |
|
|
peto10
|
29.03.2019, 14:18 | #1366 | |
ja hovorím o Slovensku a ty argumentuješ tým ako to funguje v
Rakúsku, kde je to úplne iné, naozaj ti nerozumiem
a
zase ten liberalizmus... určite vieš, že liberáli sú aj
ľavicoví, ktorých ekonomické slobody takmer vôbec nezaujímajú a
sú to v podstate socialisti
|
|
|
yakubu
|
29.03.2019, 14:20 | #1367 | |
Ja sa radsej spolahnem na odbornikov a tym verim viac ako nejakym
populistom co tu vykrikuju a splietaju blbosti o dochodkovom veku. A
inac vo vela inych statoch sa odchadza aj neskor do dochodku a ludia
su s tym ok, lebo vedia, ze zadarmo nic nie je. Mate klapky na ociach
a nepocuvate argumenty tych, ktori do toho vidia a vyznaju sa. |
|
|
Markuss
|
29.03.2019, 14:36 | #1368 | |
Ty si tu argumentoval tym; ze to nikto v europe nema zastropovane..
no asi načo.. ked je to vyriesene inak ale suvislosti ti asi
unikli
A ti odbornici, to su ti co pisali o odvodovom bonuse,
ktori im vyvratil potom rádový blogger?... . |
|
|
Markuss
|
29.03.2019, 14:43 | #1369 | |
A este migranti. V rakusku ukazali stúdie, to co som uz spominal.
Takze ak teda k nam nedojdu high sophusticated people (hmm asi
nedojdu), tak co tu budu robit ti s nizsim vzdelaním?
Trend je
digitalizácia a robotizacia. Uz tera VW povedal, ze bude miesta na
páse redukovat. Podobne kia...
Kde budú teda tí ludia
pracovat?
.. a to teraz abstrahujem od toho, ze nevedia reč
(a30% afgancov v AT ani pisat a cítat...) |
|
|
|
peto10
|
29.03.2019, 14:56 | #1371 | |
áno, je to vyriešené ináč, tak prečo sme to dávali do
ústavy?
ja len hovorím, že je to populistický a
nezodpovedný krok, ktorý sa urobil bez riadnych analýz a diskusií
s odborníkmi
|
|
|
peto10
|
29.03.2019, 15:10 | #1372 | |
To, že na základe vývoja demografickej krivky tu bude o 20-25 rokov
viacej dôchodcov ako pracujúcich vyvoláva oprávnené otázky, že
kto to bude financovať. Ak na to máš odpoveď sem s ňou.
Preto by sa mal riešiť najskôr tento problém, podporiť
mladé rodiny, podporiť podnikanie a ako správne hovoríš s tou
robotizáciou, tak aj diverzifikovať priemysel. Pracovné miesta sa
vždy budú dať vytvoriť, tak ako pred 20 rokmi si nevedel
predstaviť niektoré súčasné profesie, tak aj o 20 rokov vzniknú
nové odvetvia a pracovné miesta. Problém je, že v nich nebude mať
kto robiť. |
|
|
Markuss
|
29.03.2019, 15:27 | #1373 | |
mas recht. ak hovorime, ze od roku 2034 zacnu vydavky na dôchodkovy
system stupat, prečo nad tým horekujeme teraz... uvidime ako sa cele
hospodarstvo bude vyvijat....mozno bude treba zaviest progresivnu dan,
mozno odide zo slovenska posledna montazna linka... mozno navrtame
ropu....
takze s mnohymi premennymi asi rovnicu nevies
vyriesit... hlavne nie 15 rokov dopredu...
ako Fico v roku 2008
povedal - my sme krízu už prekonali.... |
|
|
peto10
|
29.03.2019, 15:33 | #1374 | |
Horekujeme nad tým teraz, lebo kým teraz narodené deti vstúpia na
trh práce, tak bude už skoro rok 2040. |
|
|
yakubu
|
29.03.2019, 16:06 | #1375 | |
Ak sa to necha takto, tak hrozi, ze pride k znizeniu buducich
dochodkov o 10%. Tyka sa to az obdobia po 2030, ale tak mali by nato
mysliet uz teraz. Bude to aj preto, ze bude coraz menej ludi na trhu
prace, a coraz viac ludi sa bude dozivat vyssieho veku. Tymto sa bude
zvacsovat dlh krajiny. Udajne az na 140 mld eur. Rozpoctova rada vlady
to skonstatovala, ma k tomu dost vyhrad, no vobec nebrali do uvahy jej
nazor. Takze si to populisticky schvalili a ich netrapi co bude o 20
rokov. |
|
|
Markuss
|
29.03.2019, 16:21 | #1376 | |
Tak inak. Ak by museli pracovat aj 67 rocny... co budu robit? SBS-kara
robit kazdy nemoze .... robotnicku profesiu v tom veku už asi nie...
šofér, to tiež už nemá také reflexy, pokladnícka a
prefavačka... no neviem... teta v stánku s novinami maximálne..
Tak čo teda? Takýto problém by kto riešil?
Alebo
predčasný dóchodok by bol riešením?! |
|
|
yakubu
|
29.03.2019, 16:34 | #1377 | |
Tak ide o to nájsť tie správne riešenia, pripraviť také politiky
zamestnanosti, aby sa to dobre nastavilo. Do budúcna sa práca bude
dosť meniť, najmä s nástupom robotizacie, automatizácie, tzv
Priemysel 4.0, s tým súvisiaca digitálna transformácia v rôznych
oblastiach ekonomiky. Sú to celkovo výzvy a práca možno bude
úplne o inom. My si však dáme tvrdý údaj o rokoch odchodu do
dôchodku do Ústavy a zarábame si na problémy. |
|
|
Markuss
|
29.03.2019, 17:32 | #1378 | |
Takze predpokladame, ze bude robotizacia 8.8 a bavime sa tu o probleme
so zdrojmi?
Ja reku, ze secko bude tak efektivne, ze to urobia
stroje za nas a znizime prac.dobu na 6 hodin a pojdeme skorej do
penzie. Ci???? |
|
|
slaven
|
29.03.2019, 17:40 | #1379 | |
pane Boze, tie hluposti ... vsetko sa bude menit, robotizacia,
priemysel dokonca 4.0
ale mate bohovsky problem ze 64 rokov bude
podla zakona a bavime sa o buducnosti +20 rokoch ... to vazne si ludia
myslite, ze ludia budu dokedy robit? citam tu ze sa zrazu dozijeme 90
aj 100 rokov, urcite? na Slovensku s nasim stylom zivota, kvalitou
potravin, kvalitou zivota? vacsina dochodcov kupuje najlacnejsie
potraviny, nekvalitne shity, lebo na viac nemaju a pritom sa do
vzduchu jebnu mozno 2 MLD euro na nejake stihacky z USA, ktore nam
vobec netreba, absolutne VOBEC ! riesia sa tu chujoviny, clovek pre
stgrom nevidi les ...
naozaj niektore nazory ako keby ste tu
boli na drogach, alebo zili v nejakej inej spolocnosti, inom svete, ci
niekde vo vesmire a nevideli ako sa na Slovensku zije.
a
dnes citam ze Kiska tem zmrd pred Prezidentským palácom vztýčil
vlajku NATO ja by so mu ju
vztycil, ale do zadku !!!
ale citam aj dobre spravy,
ktore ma osobne potesili, slnieckarov zasa urcite priviedli do amoku a
uz vidim tie transparenty, napr. Smer-SD by chcel do ústavy
zakotviť ustanovenie zo zákona o rodine, ktoré hovorí o tom, kto
si na Slovensku môže osvojovať deti. / “Keby náhodou došlo k
zmene vlády a prídu ultraliberáli do parlamentu, tak aby sa
nestalo, že v zákone umožnia osvojovanie si detí homosexuálnymi
pármi,” vysvetlil. Podľa neho tiež ide o tému, ktorá sa
objavila v prezidentskej kampani a Smer-SD “vyrušuje”. Adopcie
detí pármi rovnakého pohlavia Fico opäť označil za
“zvrátenosť”.
Nie som Fico volic, ale 100%
suhlasim.
Dalej citam Slovensko definitívne odmietlo
Istanbulský dohovor. Parlament žiada vládu, aby to oznámila Rade
Európy / znova velmi rozumne a za mna |
|
|
yakubu
|
29.03.2019, 17:49 | #1380 | |
Sociálne poistenie o pár rokov nedokáže pokryť ani doterajšie
vyplácané sumy starobných dôchodkov. Zásadná otázka a problém
je, ako zmeniť systém dôchodkového zabezpečenia? Cesta
zvyšovania sociálnych odvodov je neprijateľná, rast miezd nebude
postačujúci. Čo potom? Je to zvýraznenė práve prijatým
ústavným zákonom o veku odchodu do dôchodku. O.K., ale treba
povedať aj druhú časť rovnice: aké a z čoho budú vyplácané
dôchodky. Tam mierim ohľadne tých výziev. Zmení sa štruktúra
práce, ak budú ľudia zdobení prácou, nech do dôchodku môžu
ísť, no veľa zamestnaní bude iných a manuálnu a ťažkú prácu
za ľudí budú robiť stroje, roboty. |
|
|
Markuss
|
29.03.2019, 18:33 | #1381 | |
Kedysi vlado napisal... a povedal: "vážení! Vám drblo"... |
|