Diskusia
POLITICKÉ KYDY A SRAČKY SEM :)
|
|
slaven
|
29.03.2019, 10:46 | #1346 | |
ani som to nedocital, hluposti. |
|
|
yakubu
|
29.03.2019, 10:51 | #1347 | |
tak tak, slabota |
|
|
peto10
|
29.03.2019, 10:54 | #1348 | |
Prečo nevoliť Čaputovú ... napíše 5 úplne všeobecných, čo
sedí na každého politika a jeden dôvod, že je z PS a o Maroškovi ani
zmienka |
|
|
Elizabeth
|
29.03.2019, 10:59 | #1349 | |
sak toto, taky jednostranny blabol |
|
|
Elizabeth
|
29.03.2019, 10:59 | #1350 | |
a este o nicom |
|
|
true
|
29.03.2019, 12:21 | #1358 | |
to pisal nejaky chuj
PS: Čaputovú považujem za skvelú osobu
a jej aktivizmus (pezinská skládka)
--- brutalny aktivizmus -
nic ine okrem tej skladky nerobila a ani na tej skladke nebola sama
pravnicka -- boli tam asi 5ti pravnici + ta jej pravnicka prax je
uplne trapna - a PS z tejto zeny umelo spravili osobnost - treba si na
nu dat pozor |
|
|
true
|
29.03.2019, 12:22 | #1359 | |
ale bude zvolena tak treba verit ze Caputka jasne odmietne USA
zakladne na Slovensku !!!!! a rovnake tie jej kokotiny ako LGBTI
manzelstva a vztahy a adopcia deti toto su chore veci ktore musi
jasne odmietnut !!!!!!!!! |
|
|
true
|
29.03.2019, 12:22 | #1360 | |
rovnako musi jasne odmietnut Istambulsku zmluvu !!!!!!!! |
|
|
yakubu
|
29.03.2019, 12:33 | #1361 | |
Dám sem opačný názor, že prečo bude Štefan Hríb voliť
Čaputovú. Celkom sa s ním stotožňujem.
Čítať
časti uznesenia o obvinení Mariana Kočnera je mrazivé. Štát, v
ktorom sú špehované a vydierané jeho špičky, a to za asistencie
vedenia polície a prokuratúry, je rozložený. Štát, v ktorom
„naši ľudia“ hovoria bez obáv o vražde ako o bežnom riešení
ich problému, je nefunkčný. Štát, ktorý riadia ľudia z
mafiánskych zoznamov, je mafiánsky.
V takomto štáte
sme žili a ešte žijeme. A práve to je najsilnejší dôvod, prečo
je správne a v skutočnosti aj nevyhnutné voliť Zuzanu Čaputovú.
Lebo jej protikandidát je reprezentantom rozloženého štátu. Lebo
ona práve proti unesenému a rozloženému štátu roky stála a
vzdorovala mu. Lebo my všetci, ak chceme žiť v spravodlivej
krajine, ju v snahe o zmenu nesmieme nechať osamotenú.
Tu a teraz nejde o ideový spor liberálov a konzervatívcov, hoci
ten odjakživa existuje a posúva nás všetkých dopredu. Tu a teraz
ide o elementárnu spravodlivosť, o obnovenie dôvery v štát, a
áno, aj o to, aby smrť Jána Kuciaka a Martiny Kušnírovej nebola
zabudnutá. Nevoliť, lebo nesúhlasím s niektorými názormi
liberálnejšej kandidátky, je nepochopením toho, o čo sa práve na
Slovensku hrá. A hrá sa o unesený štát z uznesenia o
Kočnerovi.
V roku 1989 aj v roku 1998 sa tu podarili
veľké veci. V tom prvom odstránenie komunizmu, v tom druhom návrat
medzi slobodné krajiny. Mám dôvod si myslieť, že v sobotu
odštartujeme tretí kľúčový zlom.
Preto s radosťou
volím Zuzanu Čaputovú. |
|
|
Ciernokoseliar
|
29.03.2019, 12:47 | #1362 | |
ako sa to cita kiskovi,jeho najlepsiemu kamosovi? |
|
|
true
|
29.03.2019, 13:21 | #1363 | |
yakubu: volit mensie zlo, zase je to o tom istom ako minule - naozaj
smutne ze nemozme mat normalneho prezidenta len zasa niekoho kto bude
pokracovat v Kiskovich slapajach a robit len hanbu Slovensku |
|
|
slaven
|
29.03.2019, 13:49 | #1364 | |
true, zbytocne to pises, Caputova je presny opak toho co si napisal,
bohuzial. Pokial viem 100% sa potesi ked si tu Amici spravia zakladne
a nam kusok opravia letiska. Chmelar o tom hovoril, pisal. Urcite je
aj za praca LGBTI, ved to vyjadrila, nema problem s buzikmi a podobne
a taktiez ten Istambul, neverim,naozaj neverim aby sa osoba ako ona
postavila proti tejto zmluve, skor naopak a podpori to, presne ako
Kiska, bohuzial
Jebem to, ja volit nejdem, spravim si v sobotu
vylet niekam s rodinou: naozajstnou rodinou, nie takou ake uznava tato
osoba. Mozno pojdem aj na futbal, 3.liga prvy s druhym (FC Kosice -
Vranov) |
|
|
|
Markuss
|
28.03.2019, 18:55 | #1339 | |
Coyo... mal si ich lepšie kŕmiť |
|
|
|
slaven
|
28.03.2019, 14:55 | #1328 | |
vcelku dobre aj pre zeny, ked maju deti pojdu skor do dochodku. |
|
|
peto10
|
28.03.2019, 15:00 | #1329 | |
katastrofa |
|
|
slaven
|
28.03.2019, 15:03 | #1330 | |
druha vec je ta, ze dnes mlady clovek moze nadabat, napriklad ze
katastrofa
jakeby to nebolo jedno, ved o 20 rokov si myslim
ziadne dochodky nebudu, ten system predsa nemoze vydrzat to co sa u
nas deje ... |
|
|
Ciernokoseliar
|
28.03.2019, 15:11 | #1332 | |
konecne zakon ako sa patri. .a liberalikov ide zas porazit |
|
|
Markuss
|
28.03.2019, 15:13 | #1333 | |
...ze katastrofa :-) az ta vynesu nohami napred z kanclu, tak stat sa
bude najviac tešiť... cely život platíš do systému a skapes este
predtým, ako ti štát nejakú tu almuznu vráti...
Ale zas pri
tvojom svetonazore asi aj tak dobre, bo viac ostane na rozvojové
projekty pre sociálne znevýhodnených |
|
|
|
Ciernokoseliar
|
28.03.2019, 15:30 | #1335 | |
hlavne ze ty tomu rozumies |
|
|
Markuss
|
28.03.2019, 16:34 | #1336 | |
Kde je tam uvedena ale napriklad taka statiaticka extrapolacia
priemernej dĺzky zivota a dĺzky poberania dochodku?
Pre mňa
nekompletne aspekty... inak povedane slabota |
|
|
MiroR87
|
28.03.2019, 21:03 | #1340 | |
Peťo strašne sa smejem klobučik dole |
|
|
Ciernokoseliar
|
28.03.2019, 21:21 | #1341 | |
ty se teľo nerehoc,a konecne daco zmysluplne napis,ne tote tvoje
somariny o nicom ... |
|
|
yakubu
|
28.03.2019, 22:08 | #1342 | |
Ekonómovia z Rady pre rozpočtovú zodpovednosť vyčíslili
dôsledky zastropovania dôchodkového veku na 64 rokov nasledovne: Ak
politici neurobia zásadné protiopatrenia, dôjde k zníženiu
budúcich dôchodkov o desať percent.
Pretože menej
ľudí zostane na trhu práce (rodí sa nás stále menej) a čoraz
viac ľudí sa bude čoraz dlhšie dožívať v penzii. To povedie k
radikálnemu zmenšeniu slovenskej ekonomiky a dlh postupne narastie
na takmer 140 miliárd eur.
Toto je realistický scenár,
na ktorý napríklad Boris Kollár zo Sme rodina povedal, že jeho
názory ekonómov nezaujímajú.
V inom prípade bude
treba v budúcnosti zvyšovať vek odchodu do dôchodku, čo je pre
potrebu ústavnej väčšiny v parlamente problematické, alebo budú
musieť prísť iné opatrenia, ktoré koalícia zlodejov budúcich
dôchodkov zamlčiava.
Pomôžme si opäť výpočtami
rozpočtovej rady. Na kompenzáciu dôchodkového stropu sa budú
musieť napríklad zvýšiť odvody pracujúcich o štvrtinu alebo
firemné dane o polovicu. Alebo budú chýbať miliardy v súčasnosti
už podvyživenom školstve či zdravotníctve. Prípadne politici
významne otvoria hranice pracujúcim cudzincom, aby mal kto robiť na
naše dôchodky. |
|
|
Markuss
|
28.03.2019, 22:18 | #1343 | |
No pre zadubených preložím... argument, že viac ludí sa dozije
dochodkového veku este nic nevypovedá o tom, kolko clovek dožije..
t.j. mozes dostat 1x penziu a potom zdochnuť |
|
|
peto10
|
29.03.2019, 07:55 | #1344 | |
Stredná dĺžka života sa zvyšuje. Ľudia narodení o 15-20 rokov
sa bez problémov budú dožívať 90-100 rokov. Zároveň sa znižuje
demografická krivka. Povedz mi kto bude na týchto ľudí robiť?
Migranti z tretích krajín alebo brutálne narastú naše odvody?
Toto je čistý populizmus. SMER mal pred pár rokmi
ústavnú väčšinu a na takýto krok sa neodvážili, naopak oni
sami zreformovali dôchodkový systém na ten čo bol doteraz. Lenže
preferencie klesajú, tak poďme vytvoriť budúcim generáciám
časovanú bombu.
Aspoň sa ukázalo, čo nám reálne
hrozí v budúcich voľbách, koalícia SMER, SNS a ĽSNS s tichou
podporou Sme rodina. |
|
|
slaven
|
29.03.2019, 10:45 | #1345 | |
nieco k teme od pana Chmelara https://www.facebook.com/ChmelarEduard/photo
s/a.328767897155109/2341975875834291/?type=3&theater
Markuss, je to tak tam? citujem jednu reakciu: prečo to nie je ako
v Rakúsku?, tam môže do dôchodku ísť každý, kto 40 rokov
prispieval do sociálnej poisťovne vrátane odborného vzdelania,
takže môžu ísť do dôchodku už od 58 rokov ak neboli evidovaní
na ÚP...
peto10 citujem: "Kým v Švédsku si po
dosiahnutí veku 65 rokov dôchodcovia v zdraví užívajú ešte 15
rokov, na Slovensku sú to len 4 roky (Tomu by zodpovedal vek odchodu
do dôchodku maximálne 60 rokov. Čiže ak by to malo byť
spravodlivé, zvyšovanie veku by sa nemalo zastaviť až niekde v
roku 2034, ale ihneď, prípadne znížiť, ako to urobil Evo Morales
v Bolívii). Pod tento výsledok sa podpísali ťažká práca, zlé
pracovné podmienky, nedostatočná zdravotná starostlivosť a nízke
mzdy. Ak v tejto situácii niektorí politici súhlasia s tým, aby
naši rodičia a starí rodičia pracovali do sedemdesiatky, tak nie
sú normálni. "
takze co by si vlastne chcel ty s Tvojim
pristupom? tento rok 62, dalsi 63, o 4 roky 64. potom o 10 rokov 65 a
ked sa dozijeme dochodku my, mama by byt v zakone hranica aka? 75
rokov ? lebo mne to takto pasuje podla toho co pises... demograficka
krivka, kopec ciganov a bude ich ovela viac, lebo sa s tym nic nerobi
atd atd, to je fakt/ale nech sa peniaze na dochodcov najdu, kludne z
Unie, z hociakej riti, mne je to jedno, ale nech ludia doziju
dostojnym zivotom, hlavne ked nieco cez ten zivot robili ... takze co
vlastne chces ty? ako by podla Teba mal vyzerat tento system, ked toto
je populizmus. |
|
|
peto10
|
29.03.2019, 11:05 | #1351 | |
Tu sa nemôžme porovnávať s inými krajinami, pretože ani jedna
krajina EU nemá v ústave zakotvený vekový strop odchodu do
dôchodku.
Samozrejme aj ja by som bol rád, keby ľudia
mohli ísť v 60tke do dôchodku so slušnými dôchodkami, ale
nežijeme v utópii. Treba to z niečoho zaplatiť a prepočty hovoria
jasne, budúci dôchodcovia budú mať nižšie dôchodky, zvýši sa
verejný dlh, zvýšia sa odvody, bude to stáť cez 100 miliárd...
Takéto opatrenia sa musia prijímať po širokej odbornej diskusii a
nie z mesiaca na mesiac nejakým poslaneckým návrhom.
|
|
|
peto10
|
29.03.2019, 11:07 | #1352 | |
Áno, 40 odpracovaných rokov je oveľa lepší nápad ako
zastropovanie veku avšak tiež nie ideálny. |
|
|
Ciernokoseliar
|
29.03.2019, 11:09 | #1353 | |
uz vidim,ako sa zamestnavatelia budu trhat,aby zamestnali 70rocnych
ludi...zas budu chodit ludia do dochodku predcasne..a dodrbu si aj tak
slaby dochodok...ti liberali,to je banda poloblaznov... |
|
|
|
Ciernokoseliar
|
29.03.2019, 11:30 | #1355 | |
to nemyslis vazne toto ked v rusku vladne pravica..uz xy rokov...ty si
exot,verabože |
|
|
peto10
|
29.03.2019, 11:41 | #1356 | |
hovoril si o liberáloch, ukázal som ti, že v konzervatívnom Rusku
rapídne zvýšili vek odchodu do dôchodku |
|
|
Ciernokoseliar
|
29.03.2019, 11:54 | #1357 | |
ty ale nevidis rozdiel v zvyseni,a navysovani? |
|
|
|
slaven
|
28.03.2019, 08:56 | #1327 | |
https://domov.sme.sk/c/22085543/emil-pisal-o
-strielani-antisemitov-hejt-si-zasluzim-podcast.html
pekne
to otocili .. uplna parada, ako som pisal na zaciatku, spravia z neho
hrdinu, bravo ! ale som rad ze ludia v diskusiach im to mdavaju
vyzrat, SMEtiarom.
napr. pekna reakcia:
Treba si vsimnut dvojaky kilometer liberalnych demokratov.
Dotycny sopliak (skutocny extremista) by mal za vyzyvanie k
nasiliu sediet alebo byt strceny do polepsovne. Oni mu vsak dovolia
vykecat sa na hlavne stranke mienkotvorneho dennika.
Kotlebovcov (fiktivnych extremistov, t.j. len z pohladu extremnych
liberalov) rovno sudia, rusia im strany atd. Nikdy im nedovolia
obhajoby v priamom prenose. - Zrejme preto, lebo by sa ukazalo, ze to,
co vraj tvrdia, nikdy netvrdili.
>> Ano, to je presne tak
.. bude tu demokracia, aj keby sme vas mali postrielat. A kazdy ma
pravo na svoj nazor, pokial je rovnaky ako ten moj. To je
liberalizmus. Pred vyse polstorocim sa to volalo inak. Fasismuz.
ALEBO tento to pekne zhodnotil>
Tuto
reakciu,
rozhovor s Emilom je mozne prirovnat ku chlapikovi,
ktory stupil do ho..a, a ked zistil ze ho pritom vsetci vidia, zacal v
tom ho..e este aj tancovat. Nevysvetlite. Chlapec je indoktrinovany
bludnymi nazormi vo svojom okoli, s pocitom nadradenosti nad
ostatnymi, bez respektu, s pohrdanim ostatnymi "menej osvietenymi"
ludmi, ako je ON, a reci o strielani su len prejavom zlyhania jeho
vychovy v skole a v rodine. Pred statusom o strielani mal este iny
status kde vypisoval nieco v zmysle ako su oni, deti bohatych rodicov
ludmi uplne ze "uber alles". Chlapcovi doporucte sediet menej za
pocitacom a dajte ho radsej na nejaky timovy sport, kde sa nauci
respektu k superovi aj k spoluhracom, lebo takto z neho urobite akurat
neznesitelneho degenerata, ktory si akurat koleduje o to, ze raz
narazi na niekoho kto s nim nebude mat chut diskutovat o jeho debilnom
zmysle pre "satiru", ze ako to myslel a moze skoncit velmi zle. |
|
|
|
Markuss
|
27.03.2019, 16:24 | #1320 | |
TOTO JE OZAJ HODNE CEZ ČIARU.... |
|
|
slaven
|
27.03.2019, 16:38 | #1321 | |
rozmyslam ci takato zena zmrd moze mat vobec nejakych znamych,
priatelov
ja by som sa hanbil byt s takouto osobou v kontakte |
|
|
peto10
|
27.03.2019, 16:44 | #1322 | |
slaven, čo tak konečne začať uplatňovať pravidlo: Zakázané je
akékoľvek urážanie, osočovanie, rasistické narážky,
rasistické a vulgárne vyjadrovanie, vtipkovanie s tematikou
postihnutia, sexuálnej orientácie, náboženstva alebo rasovej
diskriminácie ... ? |
|
|
Markuss
|
27.03.2019, 16:54 | #1323 | |
....ma a mnoho... presne takych istých o svojej pravde
presvedčených zvázákov a pionierov.... |
|
|
slaven
|
27.03.2019, 18:33 | #1324 | |
peto, ked je niekto zmrd, tak je .. co narobim, to slovo v politickej
diskusii ma svoje miesto ... nenadavam na nikoho tu na webe, ziadneho
clena webu |
|
|
peto10
|
27.03.2019, 19:06 | #1325 | |
dobre vieš na koho sa môj príspevok vzťahuje... každý jeden
príspevok nechutné vulgarizmy a ignoruješ to... |
|
|
slaven
|
27.03.2019, 19:22 | #1326 | |
ano, vidim a v tejto diskusii hej, ignorujem to
mazali sa veci
ked si tu ludia nadavali navzajom
tvoj nazor na danu zenu je
aky? |
|
|
Elizabeth
|
28.03.2019, 18:14 | #1338 | |
peto10. vacsine sa nepacia tieto reakcie, ale admin tu ma inu pracu a
to je vyhodnocovanie stats a veci okolo toho, tento web je primarne o
tipovani a tato sracka tuna je podruzna kravina. ber to tak, ze on
mozno nieje zly clovek a ma len prehnane reakcie. napr. ako ludek zo
serialu most. vykrikuje sice rasisticke veci, ale brata ma
transvestitu a jeho najlepsi kamos je rom ... mimochodom, chces
moralizovat, ale nevyhybas sa osobnym invektivam. daj sa do klidu a
neprud a tipuj s nami
|
|
|
|
|
Elizabeth
|
27.03.2019, 08:24 | #1315 | |
to je tak, ked ta predbehne vlastne ego a nie zaujem .... keby nebol
keket, tak je ticho jak vos pod chrastou. cim viacej sa bude chciet
prezentovat pripadne niekoho, tym viac uskodi caputovej. ale to
niektorym ludom nevysvetlis. mne to vyhovuje, ze jej svojimi
vystupeniami odobera hlasy lebo .. Menej ako 59.26% | @2.94 |
|
|
slaven
|
27.03.2019, 08:56 | #1316 | |
Elizo |
|
|
Markuss
|
27.03.2019, 09:59 | #1317 | |
takze ideme podat?
ucast alebo hlasy caputovej? |
|
|
slaven
|
27.03.2019, 10:09 | #1319 | |
neviem ci mam ist podat, 1.kolo bolo pre mna uplny fail |
|
|
Markuss
|
28.03.2019, 15:10 | #1331 | |
Tak chod aspon volit |
|
|
Elizabeth
|
28.03.2019, 16:47 | #1337 | |
chmelara |
|
|
|
Markuss
|
26.03.2019, 19:33 | #1312 | |
Señhor a ty si povolaním čo? |
|
|
peto10
|
26.03.2019, 20:01 | #1313 | |
na čo ti to je? robím v IT |
|
|
slaven
|
27.03.2019, 10:04 | #1318 | |
a ty nemas rad rap? |
|
|
|
Markuss
|
26.03.2019, 12:06 | #1310 | |
tak chmelar to tam presne s tymi anitkampanami pomenoval... je to ozaj klassa |
|
|
slaven
|
26.03.2019, 13:20 | #1311 | |
ano a to len lizol ... informacii ma urcite viac a aj prehlad |
|
|
|
Markuss
|
25.03.2019, 14:52 | #1301 | |
presne tak... inak ak taketo rozhodnutia robia politici bez referenda,
tak je to cielena vlastizrada...
ako majster Vajcak-lajcak...
najprv zahmlievacky, potom prekrucacky, a potom nakoniec predsa len
ked uz sa neda klamat s pravdou von.....
ako bol chalan
ospevovany za jeho schopnosti na balkane... tak prave tak je presne
opacne vnimanie jeho aktivit v Bosne a Srbsku... mal som tu cest
hovorit s par ludmi - ved rakusko samotne prijalo pocas vojny v
Juhoslavii okolo pol miliona ludi - takze zdrojov mame dot.... hajzel a
karierista |
|
|
slaven
|
25.03.2019, 16:32 | #1303 | |
Ten Lajcak je riadny protislovensky zmrd |
|
|
Markuss
|
25.03.2019, 19:31 | #1306 | |
Z jedneho clanku v the guardian Lajcak has come under entirely
legitimate criticism, both inside and outside Bosnia, for his
authoritarian stance. The Serbian government, a Dayton signatory, is
entirely within its rights to argue against the unilateral imposition
of major changes to the agreement, as is the Russian government. There
is no conspiracy to create problems for the EU; unfortunately the EU's
high-handed actions in Bosnia have been quite sufficient to create
this crisis. |
|
|
|
Markuss
|
24.03.2019, 22:13 | #1294 | |
Dzurinda a jeho banda psov! Za toto bude raz stát pred božím
súdom a svátý Peter ho nakope do gulí |
|
|
|
Markuss
|
25.03.2019, 13:36 | #1298 | |
...dnes tam je Vucic, a ta tepla Brnabić.... a hadajte koho si tato
banda najala ako poradcu.... Toni Blair!!!!
ano ten Toni,
ktori spolu s Clintonom bez OSN rozhodli o bombardovani a odthrnuti
uzemia Srbska.... plus legalizovali bandu teroristov (ano UCK mala
status teroristickej organizacie).
Takze dnesni clenovia
kosovskej vlady, resp. prezident su teroristi a obchodnici s drogami a
ludskymi organimi..... |
|
|
|
|
StanoDianiska
|
24.03.2019, 21:28 | #1292 | |
Brutálne odhalenie. Stačí kliknúť na stránku tej agentúry: http://strategyandcampaigns.com/ a
očividne pomáhali v kampani v mnohých krajinách. |
|
|
|
Markuss
|
25.03.2019, 06:55 | #1295 | |
Sranda títo poradcovia... aj tu židia....
Pred dvoma rokmi si
ineho Silvermana & co. najali rakuski socialisti, aby pred volbami
zhanal špinu na súperov... a prehrali voĺby.
Plus vyplaval
skandál s financovaním tohto polit experta... |
|
|
|
|
slaven
|
25.03.2019, 15:33 | #1302 | |
Markuss Caputova volby uz vyhrala, to je uz zbytocne o tom
diskutovatpodla mna bude mat tak okolo 60% ... vela ludi uz volit
nepojde (ani ja) |
|
|
StanoDianiska
|
25.03.2019, 17:05 | #1304 | |
Markuss, nechápem. Silberstein je v tej Shaviv agentúre? Alebo bol? |
|
|
Markuss
|
25.03.2019, 17:33 | #1305 | |
Personalne prepojene agentury. Okrem toho dostuduj si ake maju
praktiky. "Sműtzkűbelkampagne" je pojem pouzivany v nemecky
hovoriacich krajinach. T.j ociernit protikandidata a sam sa zahrat na
ociernenho.
Ak nevies nemecky, buchni si do google prekladaca.
Ziadne konspiracie. Iba oficialne weby |
|
|
StanoDianiska
|
25.03.2019, 21:24 | #1307 | |
No a koho teda očiernila Čaputová alebo jej ľudia? A ako sa
zahrala na očiernenú? |
|
|
Markuss
|
26.03.2019, 07:49 | #1308 | |
Chlapci... vam keby osťal niekto plot, tak by ste sa este nad tym
zamýšlali, či vám náhodou nechcel popolievať predzáhradku....
slepí ste jak patróny.
Čo tá rola obete, ktorú panicka
hrá? Vsetci na ňu útocia... |
|
|
slaven
|
26.03.2019, 08:16 | #1309 | |
Markuss, toto jej volicom ale nevysletlis ... oni ju maju za bohynu,
za to najlepsie co nas mohlo stretnut ... pokracovanie Kisku. Koniec,
bodka. |
|
Markuss |
23.03.2019, 19:43 | #348 |
Citat Čaputovej z dnesnej TV diskusie : "Respektujem že ĽSNS sú
riadne zvolení, ak by sa dištancovali od niektorých svojich
tvrdení a príde obsahový posun, tak by som ich pozvala do
Prezidentského paláca" uviedla Čaputová. |
|
|
Markuss
|
23.03.2019, 19:44 | #1286 | |
Hmmm tak asi uz prekrocila Kiakov tieň
Bravo! |
|
|
Ciernokoseliar
|
24.03.2019, 09:27 | #1287 | |
cize dala jasne najavo,ze ich nepozve.. |
|
|
slaven
|
24.03.2019, 13:09 | #1288 | |
tak snazi sa aj o Kotlebovych volicov, ved ich bolo naozaj dost |
|
|
Markuss
|
24.03.2019, 17:34 | #1289 | |
Ano. Vsetci voliči su dobrí.... po volbách uz iba vybratí... |
|
|
slaven
|
24.03.2019, 19:21 | #1290 | |
urcite na FB stranke zomri je o Caputovej a kotlebovi teraz 50
obrazkov, ako sa z nej vysmievaju .. 100%ne ! |
|
|
Markuss
|
24.03.2019, 19:31 | #1291 | |
Obeť nanávistnej kampane! Idem jej aj ja hodiť! |
|
|
|
Markuss
|
23.03.2019, 10:39 | #1283 | |
|
|
slaven |
22.03.2019, 20:47 | #346 |
Peto aký status školy? #341
Ja tu píšem
slohovu prácu, kopec vecí a ty odpíšeš na to jednou vetou že
pozri status školy? O pointe a to je prístup denníkov ani písmeno,
to vážne? |
|
|
peto10
|
22.03.2019, 20:52 | #1273 | |
píšeš, že Denník N ho obhajuje, pritom si nečítal ani ten
článok...
keby ho chceli média ochraňovať, tak by o
ňom vôbec nepísali nie? veď keby o tom nepísali, tak o tom ani
kopec ľudí nevie, takže to mi nejako nevychádza... |
|
|
slaven
|
22.03.2019, 20:53 | #1274 | |
Ale ten status tu skopíruj nech viem o com píšeš
Len verím
ze to nebude zdroj znova denník n |
|
|
slaven
|
22.03.2019, 20:57 | #1276 | |
Aha ok, takže nič, cele som to písal zbytočné.
Pre Teba je
proste všetko ok, ich prístup, to ze to neodsudili
Alebo mi
skopirujes obsah článku kde sa píše o tom ze to odsudzujú, že je
to náznak fašizmu a podobne? Asi to v článku bude. |
|
|
peto10
|
22.03.2019, 21:00 | #1277 | |
status máš na FB stránke školy...
hovoríš, že
treba čítať aj druhú stranu, no robíš pravý opak, článok na
Nku si nečítal, nepoznáš jeho obsah, nechceš si ho prečítať,
ale povieš, že Nko si ho zastáva
odo mňa to je
všetko k tejto téme
|
|
|
peto10
|
22.03.2019, 21:03 | #1278 | |
nedá mi to: https://www.facebook.com/permalink.php?story
_fbid=2330897840282125&id=166688503369747
Na škole
vo štvrtok zasadala mimoriadna pedagogická rada, aby sa prípadom
zaoberala. „Vo svojom rozhodovaní zvažovala bezpečie študenta a
tiež výchovný rozmer celej situácie,“ hovorí Jaura. Padlo aj
rozhodnutie, ktoré je podľa Jauru prísne, ale škola ho nebude (v
rámci ochrany osobných údajov) zverejňovať. |
|
|
Ciernokoseliar
|
22.03.2019, 21:14 | #1279 | |
ale no..peto..dennik n ho obhajuje...formou ako to pise,dava najavo,ze
je to bojovnik s radikalmi..jednoducho to zlahčuje |
|
|
slaven
|
22.03.2019, 21:18 | #1280 | |
Ah, takže aby som si prečítal to co chces, tak si mam u týchto
ľudí zaplatiť za obsah? Srandistka...
Apropo, po
prečítaní vyjadrenia študenta, keď to čítaš ako je to
štylisticky napísané, aj Tebe je jasné že to žiadne decko
nepísalo, je to napísané právnický vzdelaniu osobou.
Kazdopadne,ako som písal, verím ze tento radikal poletí zo školy
a bude súdne stíhaný. Z mojej strany tiež všetko |
|
Elizabeth |
22.03.2019, 20:29 | #345 |
ale teraz vazne, vie mi niekto dat seriozny listing Kiskovych
prieserov ? viem ze nieco s pozemkami atd ... ale chcem si pozriet ze
co este. osobne ho poznam a velmi som sklamany, ale kvoli inym veciam.
preto by som si chcel doplnit vedomosti. ozaj, kraviny typu , ze po
niekom chce aby vratil peniaze co si pozical, to neberiem. ked je
niekto idiot a s 800eurovym platom si chce kupit 2tis. lcd, tak si ine
nezasluzi |
|
|
Markuss
|
22.03.2019, 20:33 | #1270 | |
A nekale praktiky v podnikani s nebankobkami - vyrok NBS... to sa
nepočíta? |
|
|
peto10
|
22.03.2019, 20:47 | #1271 | |
Markuss zdroj? |
|
|
Elizabeth
|
22.03.2019, 20:56 | #1275 | |
marki, ja to myslsim vazne, overene veci, nech si to zosumarizujem.
kydy z krcmy od 'overenych' zdrojov mam aj ja milion |
|
|
|
Elizabeth
|
23.03.2019, 07:31 | #1282 | |
no kukaj ho, legalna uzera |
|
|
Markuss
|
23.03.2019, 10:41 | #1284 | |
Ale poplatky , o tie islo. Tam bol konstatovaný protiprávny stav. Na
nich islo kopu ludí do exekúcie....a ako sudy neskor vyriekli
ortiel, tak protiprávne. Vsetky jeho spolocnoati mali rovnake
podmienky v zmluvách |
|
|
Markuss
|
23.03.2019, 10:44 | #1285 | |
Okrem toho, človek s takymto profilom je moralna autorita? Potom ti
dobrym ajelom oči chce vytierať.... |
|
|
|
Ciernokoseliar
|
22.03.2019, 20:13 | #1269 | |
vidis...to je ta haved liberalna... |
|
marecek75 |
22.03.2019, 19:22 | #343 |
Mal som sen.... v tom sne moja dcera chodila do skoly, mala kamaratov
s ktorymi sa v skole hravala, ucila...po 3 mesiacoch bolo prve
rodicovske zdruzenie...tesili sme sa z polovickou, ze spozname rodicov
kamaratov nasej dcery...prislo 20 parov, 6moslimskych, 5 aziatov, 4
lesbicke,4 gay a 3 klasicke (otec a matka)....na druhy den po rodicku
prisla dcera domov s placom, ze preco sa s nou nechcu deti hrat a co
je to zasrany heterak...stazoval som sa...povedali, viete mame ten
liberalizmus tak si najdite inu skolu....zobudil som sa uplne
spoteny....urcite nepojdem volit v druhom kole |
|
|
Markuss
|
22.03.2019, 19:26 | #1241 | |
Tak daj dieta do viedne do školy... ta. Je este aj prirucka, ako
odhalovat deti extremistov... podozrive znaky - dieta pochadza z
tradicnej rodiny a je prehnane disciplinovane |
|
|
peto10
|
22.03.2019, 19:34 | #1249 | |
čo máš furt s tými homosexuálmi? píšeš tu len o nich, nie si
ty náhodou latentný gay? |
|
|
Markuss
|
22.03.2019, 19:38 | #1251 | |
In einer Kita fallen zwei Geschwister auf, die besonders
zurückhaltend sind und wenig von zu Hause, z.B. vom Wochenende,
erzählen. So verhalten sie sich im Morgenkreis zum Wochenbeginn
schweigsam und passiv. Gleichzeitig gibt es keine sogenannten
Disziplinprobleme, diese Kinder scheinen besonders ‚gut zu
spuren‘. Außerdem sind traditionelle Geschlechterrollen in den
Erziehungsstilen erkennbar: Das Mädchen trägt Kleider und Zöpfe, es
wird zu Hause zu Haus- und Handarbeiten angeleitet, der Junge wird
stark körperlich gefordert und gedrillt. Beide kommen häufig am
Morgen in die Einrichtung, nachdem sie bereits einen 1,5-km-Lauf
absolviert haben.“
Mozte si dohladat brozurku
sponzorovanu aj nemeckou vladou....normalni sú podozriví a ostatní
normálni |
|
stanleytri |
22.03.2019, 19:11 | #342 |
kiska a basternak neni to iste,,,kiska si dal neopravnene naklady do
ucta lebo sa snazil znizit si dane,,,basternak robil fiktivne obchody
a z toho vyberal dphacku, co je dost velky rozdiel,,,nezastavam sa
kisku, len poukazujem, ze tieto dva pripady niesu to iste |
|
|
true
|
22.03.2019, 19:12 | #1229 | |
Kiska mal aj ine podvody - na tie si zabudol? - ziaden nahodny preslap |
|
|
stanleytri
|
22.03.2019, 19:17 | #1232 | |
jake? |
|
|
Ciernokoseliar
|
22.03.2019, 19:19 | #1233 | |
ze jake |
|
|
Markuss
|
22.03.2019, 19:20 | #1235 | |
Pozemkove? |
|
|
slaven
|
22.03.2019, 19:20 | #1237 | |
stanleytri, v akej krajine zijes, ze sa pytas ake, alebo si bol
posledny pol rok v kome? vazne sa pytam |
|
|
peto10
|
22.03.2019, 19:21 | #1238 | |
kúpil pozemky od spoločnosti, ktorej tie pozemky nepatrili... Kiska
bol v tejto veci tiež poškodený (konštatoval to sudca, mimochodom
kandiduje za ĽSNS v EU voľbách, tomu sa hovorí nezaujatosť :D) a
súdi sa s danou spoločnosťou |
|
|
stanleytri
|
22.03.2019, 19:27 | #1242 | |
slaven ty sa nic vazne nepytaj, lebo za ten polrok vyplavalo na povrch
tolko svinstva, ze je to az neuveritelne, ze co sa to deje,,ale ty a
cierno mate svoj svet a uz chapem, preco si minule prehliadol jeho
nadavky,, |
|
|
Ciernokoseliar
|
22.03.2019, 19:28 | #1243 | |
zas tu bude vyplakavat ked nema argumenty...co to je za nemoc? |
|
|
stanleytri
|
22.03.2019, 19:30 | #1244 | |
ja vyplakavam? nemam argumenty? |
|
|
Ciernokoseliar
|
22.03.2019, 19:32 | #1246 | |
no kde mas ,co mas,jake mas..len kydat tu vies na ludi co maju iny
nazor ako ty.. |
|
|
slaven
|
22.03.2019, 19:33 | #1247 | |
Co keby si napísal niečo k veci?
Nemáš svoj názor že tu
už pleties nejaké prechladnutie nadávok? |
|
|
Ciernokoseliar
|
22.03.2019, 19:33 | #1248 | |
slaven je nestranny..a povedat ze ma svoj svet len preto ze
neprikyvuje tvojim dusevnym zvratkom,to si cely ty |
|
|
stanleytri
|
22.03.2019, 19:39 | #1252 | |
basternak, kocner, teta anka, maser kostka, ct cko, pociatek na jachte
a mohol by som pokracovat dalej,,, |
|
|
stanleytri
|
22.03.2019, 19:41 | #1254 | |
slaven je nestranny? dobre chlapci ,,vy dvaja si chodte vyfajcit a mne
daj slaven ban, lebo uz nemam na to nervy,,,majte sa |
|
|
Ciernokoseliar
|
22.03.2019, 19:45 | #1255 | |
a co..za vsetko moze fico ci co si tym chcel povedat? ci putin? |
|
|
|
stanleytri
|
22.03.2019, 19:47 | #1257 | |
napisem ti kauzy a ty na to a co,,,to mi je teda argument,,,nic
chlapci pekny vikend, ja sa uz nejdem rozculovat |
|
|
Ciernokoseliar
|
22.03.2019, 19:51 | #1258 | |
tak kocnera si spomenul..s ktorym tvoj Sulik volbu prokuratora
dojednaval..bastrnak...co ma s ficom spolocne?a tak dalej a tak dalej
|
|
|
peto10
|
22.03.2019, 19:53 | #1259 | |
to si nič lepšie v príručke nenašiel ako Sulíka?
Spoločné majú to, že Ficovi ľudia kryli Bašternákove podvody
a ten mu za oplátku dal byt. Byt, ktorý ako jediný neprepísal na
niekoho iného, pretože reálny majiteľ je v skutočnosti Fico. |
|
|
Ciernokoseliar
|
22.03.2019, 19:58 | #1260 | |
vidis..zas bagatelizujes...sulik sa stretava s kocnerom o volbe
generalneho prokuratora..nie o nejakom novom saku co si kupil...ale aj
to asi organizoval fico...nadavate tu na kotlebu,no prave sulik sa s
nim stretaval na kavicke,aby rozoberali politiku..ale o tom ani
nepipnete,lebo sa vam to nehodi do konceptu |
|
|
stanleytri
|
22.03.2019, 19:58 | #1261 | |
basternak kseftoval s kalim,,,keby nemal basternak krytie v spickach
smmeru, tak v zivote nevytiahne zo statu na vratkach 16milionov
eur,,,keby obycajny clovek zaziadal o par tisicovu vratku, tak ma hned
na krku kontrolu,,, |
|
|
stanleytri
|
22.03.2019, 20:00 | #1262 | |
na to ti poviem, porovnaj si kauzdy sas a smeru,,, |
|
|
Ciernokoseliar
|
22.03.2019, 20:02 | #1263 | |
ty so iste tu? |
|
|
stanleytri
|
22.03.2019, 20:04 | #1264 | |
hej, ale uz sa nebudem rozculovat no ale porozmyslaj nad
tym, co som napisal tych 16milionov vytiahnutych na dph basternaka a
co by spravili s obycajnym clovekom, keby to skusil,,, |
|
|
peto10
|
22.03.2019, 20:04 | #1265 | |
kauzy SaS: raňajky Kočnera so Sulíkom pred 9 rokmi, jedno
stretnutie s Kotlebom pred 10 rokmi, položenie vlády (ktorú reálne
povalila Radičová a SDKU) a odpočuvanie Galka, ktoré nenariadil a
bola vykonané reálne (potvrdil to Ficov spolužiak Čižnár)
kauzy SMERu: viac ako 200 korupčných káuz so škodou cez 5
miliárd €
fakt ti tá brigáda za tých pár euro
stojí? |
|
|
peto10
|
22.03.2019, 20:06 | #1266 | |
*vykonané legálne |
|
|
stanleytri
|
22.03.2019, 20:07 | #1267 | |
peto dik za zhrnutie |
|
|
Ciernokoseliar
|
22.03.2019, 20:12 | #1268 | |
no za 2 roky je toho dost ...si ani neviem predstavot tu spuust po 4
rokoch |
|
|
slaven
|
22.03.2019, 20:50 | #1272 | |
Zbohom, fajčiť môžeš ty kamošov a nebudeš tu urážať ľudí.
Minule si nadával do kokotov a teraz toto. Žumpa. |
|
|
|
slaven
|
22.03.2019, 18:12 | #1213 | |
nie, media treba branit, hlavne tie ktore hovoria pravdu #321
lebo ostatne
media klamu, klamu, klamu ! |
|
|
Ciernokoseliar
|
22.03.2019, 18:23 | #1214 | |
ficovi kamosi? ..
nie nahodou sulikov kamos,a majitel SMRtiarov? |
|
|
Ciernokoseliar
|
22.03.2019, 18:23 | #1215 | |
teda SMEtiarov |
|
|
slaven
|
22.03.2019, 18:36 | #1216 | |
este dobre ze nevlastnia aj dennikn, ten vlastni v podstate eset =
progresivne slovensko so svojou pani Caputovom
ano,
najdoveryhodnejsie informacie maju len a len oni a nikto iny
clanok co
som dal nizsie z dennikan o tom mladom smradovi radikalnom - mozno ste
postrehli,l ze studuje na skole, kde: "Manželka riaditeľa gymnázia,
podpredsedníčka Progresívneho Slovenska a donedávna Čaputovej
spolustraníčka Zora Jaurová" brutalne nahodicky ...
ze mladeho este budu obranovat namiesto toho, aby poukazali ake
svinstvo spravil ...
asi tak peto to funguje ... len aby bolo
jasno.
No daj daco na ich obranu ... ja viem, viem, oni
za to nemozu, ale kurva k tomu zasranemu radikalovi by mali zaujat
jasne stanovisko a odsudit ho a oni spravili OPAK - pre teba uplne v
poriadku, ja viem. |
|
|
peto10
|
22.03.2019, 18:38 | #1217 | |
slaven, ja som si prečítal celý ten článok, nie len perex a
nenašiel som tam, že by Fica obvinili z vraždy, reagoval som presne
na tvoje slová....
SMER, Fico, Kaliňák, Gašpar. Títo
všetci majú na rukách Kuciakovu krvu. Vytvorili prostredie, kde si
môžu gauneri ako Kočner robiť čo chcú, Kaliňák vysmial
Kuciaka, keď podal trestné oznámenie, že sa mu Kočner vyhrážal.
Keby to polícia vtedy riešila, mohli dvaja mladí ľudia stále
žiť.
Čiernokošeliar, na teba nemá zmysel ani
reagovať, brigádnik zo Súmračnej. |
|
|
slaven
|
22.03.2019, 18:43 | #1218 | |
no dobre, tak nic. |
|
|
Ciernokoseliar
|
22.03.2019, 18:45 | #1219 | |
dennik n...ich dokonca aj samotny google sponzoruje. aby dalej trepali
tie svoje bludy...a ovce im to papaju |
|
|
peto10
|
22.03.2019, 18:50 | #1220 | |
Na jednom dementovi, ktorí zrejme neodhadol čo svojim trollingom
spôsobí, sa tu budete na ňom odbavovať ešte pol roka a
generalizujete kvôli nemu 800 000 voličov Čaputovej. Keď
vypatlané kotleby posielaju cigáňov a židákov do plynu, tak
kvôli tomu sa neozvete. Ukáž mi ešte jeden podobný status od
nejakého iného slniečkára, liberála, homoša alebo ako nás
vôbec teraz označujete. Ja ti podobných statusov nájdem za pol
hodinu desiatky. Tie nikomu nevadia, pričom sú myslené vážne.
Apropo, chlapec sa ospravedlnil, škola voči nemu vyvodí
dôsledky. Nevyhovára sa, že to nepísal on a že nevie narábať s
počítačom ako hrdinovia z ĽSNS. |
|
|
peto10
|
22.03.2019, 18:51 | #1221 | |
Vďaka práci Denníka N sedí teraz Bašternák v base. Koho poslali
do basy napr. Hlavnespravy? |
|
|
Ciernokoseliar
|
22.03.2019, 18:56 | #1222 | |
https://ibb.co/18kM7sD napriklad toto..a
kopu kopu dalsich..len ty si asi teraz z jahody spadol,tak mvidis len
co chces |
|
|
Ciernokoseliar
|
22.03.2019, 18:58 | #1223 | |
liberali su uz horsia nemoc ako fašouni ..vymetene mozgy,klapky na
ociach.... |
|
|
Ciernokoseliar
|
22.03.2019, 19:01 | #1224 | |
ale ved kiska je rovnaky podvodnik ako bastrnak..preco o ňom ani
neceknu,len ho velebia? |
|
|
slaven
|
22.03.2019, 19:03 | #1225 | |
peto, ty to o com pisem ja vobec necitas, nerozumies. Tu vobec nejde o
volicov Caputovej ... ja sa na nich neodbavujem, tu ide o toho mladeho
zmrda radikalneho a o to ako sa k nemu nase uzasne media dennikn a
sme postavili.
to je ta pointa. na sme ani bodka a dennik n ho
obranuje. chapes? radikalneho zmrda ... ze srandicky, ze to nemyslel
fvazne a ine chujoviny co si vymysleli v noci ...
uz sa vyser
na hlavne spravy a ine denniky, skor sa zamysli nad tym co som
napisal.
P.S. keby rovnaky status dal na facebook nejaky iny
chalan, napr. priaznivec sulika, kotlebu, matovica - vies si
predstavit co by sa dialo? NIE? no ja ti to našepkám: presne na tych
istych dennikoch ktore teraz mlcia, resp. este stoja na jeho strane by
bolo denne 5 clankov o tom zmrdovi, o tom, ake je to nehumanne,
svinstvo .. o tom ako ho vyhodili zo skoly ako exemplarny pripad, o
tom ako do hodiny by bola NAKA u neho, po neho v skoole a doma a brali
by ho. na facebooku zomri by bolo k tomu v ten dany den asi 30
karikatur a obrazkov ...
ked este stale nechapes pointu toho
celeho co sa deje v tomto pripade, potom uz neviem ako to mam inak
napisat
preto stale hovorim, ze si treba precitat vsetko a nie len
jednu stranu a len vdaka tej druhej strane sa o tomto zmrdovi
dozvedelo naozaj vela ludi, lebo VER MI, ze keby sa to takto
nerozsirilo, tak ten tvoj uzasny dennikn a sme o tom nenapisu ANI
CIARKU ... ako sa hovori, skutok sa nestal, nic by sa nestalo ... a
ten radikalny mlady zmrd by sa usmiaval dalej. |
|
|
true
|
22.03.2019, 19:09 | #1226 | |
slaven ty si mal byt novinar |
|
|
marecek75
|
22.03.2019, 19:10 | #1227 | |
petko toto si pusti a potom mi povedz ci naozaj chces taky
liberalizmus
https://www.facebook.com/144154527
5861003/videos/2287404308211603/ |
|
|
|
|
Ciernokoseliar
|
22.03.2019, 19:16 | #1231 | |
na ciganov je to povolene predsa...keby si mal za suseda
asociala,mozno by si aj pochopil..ale nie take pisat o politickych
oponentoch preboha.. |
|
|
peto10
|
22.03.2019, 19:19 | #1234 | |
takže každí cigáň je podľa teba asociál |
|
|
slaven
|
22.03.2019, 19:20 | #1236 | |
peto, zareagujes na to co som napisal? bavime sa o realnom cloveku,
vola sa Emil Hodál. jeho si hladal? samozrejme ze ucet uz ma zmazany,
prispevky zrusene. to je predsa jasne. ten chlapec sa ospravedlnil za
to. to nie je ziaden troll ak reagujes na to. vazne si precitaj co som
napisal vyssie a napis ci rozumies o com pisem alebo nie. dakujem
Opakujem: pisem otvorene .. vyjadri sa k tomu normalne otvorene aj
ty a nie nejakymi obrazkami inych ludi ktore si ztiahol z dennika n. |
|
|
Ciernokoseliar
|
22.03.2019, 19:22 | #1239 | |
to si ty povedal... |
|
|
Markuss
|
22.03.2019, 19:23 | #1240 | |
Sa mi lubi... allmighty dennikN bo vlastne oni zariadili basu
Bastrnákovi..... to je cistý kktizmus.... vysetrovatelia,
prokuratori, a ostatni cakali kym im Tódová napíse..... |
|
|
peto10
|
22.03.2019, 19:31 | #1245 | |
Markuss... žiješ v Rakúsku, tak si asi nesledoval posledné roky
ako sa jeho kauzy zametali pod koberec, Nko a Trend prišli ako prvé
s detailným popisom ako Bašternák ojebával na vratkách a keby o
tom neustále média neiformovali, tak by sa na to zabudlo a bol by
stále na slobode, takto to bohužiaľ na Slovensku chodí, média
musia vyšetrovať namiesto polície...
|
|
|
peto10
|
22.03.2019, 19:37 | #1250 | |
slaven, odkazuješ sa na článok, ktorý si celý neprečítal, skús
si pozrieť status danej školy, potom mi napíš |
|
|
peto10
|
22.03.2019, 19:41 | #1253 | |
a ak máš záujem, môžem ti poslať celý článok |
|
mato22 |
22.03.2019, 16:01 | #340 |
Koľko bude mať podľa Vás Caputova percent? |
|
|
Markuss
|
22.03.2019, 16:16 | #1210 | |
Keby som bol nacek, napisem 88%... takto neviem, co mam napisat... asi
52... ale to su zasa inicialky EB... kua asi Eva Braunova picd... na to je
paragaf asi. Čí? |
|
|
marecek75
|
22.03.2019, 16:20 | #1211 | |
Markiii, anoooo presne 52....presne 52 a viac percent musi mat ten
chlast co vypijes nez ju pojdes volit.... |
|
|
Markuss
|
22.03.2019, 16:45 | #1212 | |
Taky este nevypaloli, žeby som ju siel voliť |
|
|
|
|
|
mozok
|
22.03.2019, 12:32 | #1200 | |
Ja myslím ze mu niekto príde aj fyzicky naložiť, meno zverejnené
nebolo, ale škola, kde študuje áno. |
|
|
mozok
|
22.03.2019, 12:36 | #1201 | |
Bolo by inak zaujímavé vidieť, čo by sa dialo na SVK, keby zbrane
boli tak ľahko dostupné, ako v USA. Ktovie, koľko masakrov by sa
odohralo na školách, koľko nevinných by zomrelo, keď aj tu
menovaný Emilko chcel zabíjať. |
|
|
slaven
|
22.03.2019, 12:42 | #1202 | |
meno zverejnene nebolo? to mas odkial zasa? ved je toho plny internet
...
vola sa Emil Hodál
|
|
|
mozok
|
22.03.2019, 12:46 | #1203 | |
Bolo to napísané v tom článku, ktorý si tu postol. |
|
|
slaven
|
22.03.2019, 12:47 | #1204 | |
ten chujko si samozrejme hned aj zrusil profil ... vsetko je zmazane z
facebooku, ako inac ... myslim, ze vecer a v noci museli urcite mozgy
brutalne makat, makat, makat aby vymysleli ako z toho vykluckuju a v
tom clanku vidis hore vysledok
zijeme v takej chujovej krajine, ze tento clovek
mlady moze este od Kisku dostat aj ocenenie za svoj prinos, vobec by
som sa necudoval, nieco podobne ako ten udavac Bencik (biela vrana, od
prezidenta osobne ocenenie) |
|
|
StanoDianiska
|
22.03.2019, 13:03 | #1206 | |
Mňa zaujalo v tom článku: "podľa svojho okolia patrí k
šikovným, mimoriadne inteligentným študentom."
Tak
tú svoju "mimoriadnu inteligenciu" ukázal teda. Tam asi zlyhala aj
výchova. |
|
|
slaven
|
22.03.2019, 13:09 | #1207 | |
yo, zlyhala ... ja si myslim, ze tie decka aj medzi sebou si takto
hovoria, debatuju normalne ... myslim v style v akom sa tento chalan
verejne vyjadroval na socialnych sietach ... + to ze na takych skolach
su rozne diskusie s mimovladkami, co im vyplachuju mozgy + ti co tam
boli zo zomri, kukly na hlavach ! ved to je chore ... a deti ich zeru,
veria vsetkemu co povedia. lajkuju, zdielaju tie ich shity. To je zle
... a skola to vsetko toleruje, riaditel sa tym este chvali na
socialnej sieti. Cele je to zvrátené (podla mna). |
|
|
mozok
|
22.03.2019, 13:32 | #1208 | |
Spoločnosť v tomto smere úplne zlyhala. Obmedzený rodiča a okolie
z neho urobili jednostranne rozmyslajuceho človeka, ktorý už v 16
vie, čo je dobré a čo zlé, dokonca aj ako ma konať
Žiaľ tento
trend nezastavis, mladí ľudia sú odpad spoločnosti, namiesto
morálnych hodnôt prevažujú materiálne hodnoty, všetkým im
makkne mozog z online sveta, mlaď odhalí fake tenisky na nohách,
ale neodhali fake informaciu |
|
|
slaven
|
22.03.2019, 13:42 | #1209 | |
mna by zaujimalo ake maju jeho rodicia vzdelanie a aku pracu (v akom
prostredi a s akymi podmienkami vyrastal) ... co vlastne robia.
na zaciatku som niekde videl, ze je to syn grafika, ale potom ze ten
chlap povedal, ze to nie je jeho syn. Takze naozaj ktovie akych ma
rodicov tento mlady chujko |
|
mozok |
22.03.2019, 10:26 | #336 |
Ten pocit, keď Kotlebu aj tie najväčšie spravodajské agentúry
ako BBC, AP, Reuters označia ako neonacistu, ale na webe nasetipy.com
ta niektorí "nezmanipulovani" a "objektívne rozmýšľajúci"
diskutujúci pošlú do riti s takými tvrdeniami a označia za
človeka, co rozdáva nálepky |
|
|
Markuss
|
22.03.2019, 10:33 | #1184 | |
|
|
|
stanleytri
|
22.03.2019, 10:50 | #1186 | |
ale ved aj to su sorosom platene media |
|
|
|
Ciernokoseliar
|
22.03.2019, 10:59 | #1188 | |
na straž bratia.. |
|
|
Elizabeth
|
22.03.2019, 11:02 | #1189 | |
na pláž ! |
|
|
slaven
|
22.03.2019, 11:09 | #1190 | |
nasrať! |
|
|
Ciernokoseliar
|
22.03.2019, 11:21 | #1192 | |
kotleba je krescan,rimokatoľik...ne jag vy...neznabohove.. |
|
|
mozok
|
22.03.2019, 11:48 | #1195 | |
Inak prečo myslíte, že sa politici skrývajú za kresťanské
hodnoty? Ved tých panbozkovych kraviciek už je tak málo, tak koho
ešte sa snažia osloviť, keď to všetci bez výnimky hrajú na Boha
a cirkev? |
|
|
Ciernokoseliar
|
22.03.2019, 12:06 | #1196 | |
maalo? |
|
|
Ciernokoseliar
|
22.03.2019, 12:12 | #1197 | |
ved len rimokatolikov je cez 60percent |
|
|
Markuss
|
22.03.2019, 12:22 | #1198 | |
Je suis Katolík |
|
|
mozok
|
22.03.2019, 12:27 | #1199 | |
Jasne, ale 60 %, je len teoretické číslo, toľko ľudí sa hlási k
cirkvi, ale reálne veriacich je oveľa menej. Pochopím také KDH,
ktorých základy stoja na kresťanstve ako takom, ale nechápem
prečo moderní politici sa snažia loviť v tých vodách. To nie je
podrypnutie, len otázka do pléna. Sam sa radím k bezboznym pohanom
|
|
|
slaven
|
22.03.2019, 13:02 | #1205 | |
yoyo, na tom sa stale ja smejem, ako je Slovensko prezentovane ako
katolicka krajina ... Cesi uplne opacne a pritom sme pred par rokmi
zili spolu |
|
|
|
Markuss
|
22.03.2019, 09:10 | #1182 | |
najsmutnejsie je, ze aj tu sa najdu ludia, ktori ta doyebu za to, ze
im niekto chce otvorit oci....
nechte mě spát....
....a
ked sa to už inak nedá, tak ti povedia, ze to je vlastne dobre, lebo
oni nás chránia.... masochisti a sebevrahovia... |
|
|
slaven
|
22.03.2019, 09:59 | #1183 | |
takyto clovek ked sa NESTAL prezidentom, tak minimalne by mal byt
menovany za poradcu prezidenta.
Bohuzial, toto je uplna utopia
aby sa to stalo realitou v tejto krajine. Skor sa tam dostanu ludia,
co budu "honiť vtáky" Američanom ... |
|
MiroR87 |
21.03.2019, 21:20 | #334 |
dufam ze pozerate zapas svk a hun a uz vite co je najvacsia hrozba
svk a nie homosi a soros |
|
|
MiroR87
|
21.03.2019, 21:21 | #1171 | |
teraz budte narodniari |
|
|
Markuss
|
21.03.2019, 21:22 | #1172 | |
Rozhodcovia? |
|
|
MiroR87
|
21.03.2019, 21:26 | #1173 | |
nie aj nadalej si pohonievaj nad Orbanom |
|
|
slaven
|
21.03.2019, 21:29 | #1175 | |
A ty si nad kým honíš? |
|
|
Ciernokoseliar
|
21.03.2019, 21:36 | #1177 | |
zo slnieckara sa stal šovinista? no ale toto,to co za poddruh? |
|
|
MiroR87
|
21.03.2019, 21:47 | #1180 | |
ja neverim dezinformacnym webom ale putin a orban nam chcu iba dobre
|
|
|
slaven
|
22.03.2019, 07:56 | #1181 | |
a akym webom veris? snad aspon to napises, ked si neodpisal na to nad
kym honis ty.
Uz vieme, ze Markuss nad Orbanom |
|
|
Markuss
|
22.03.2019, 10:35 | #1185 | |
Viktor mondieu |
|
|
slaven |
21.03.2019, 20:51 | #333 |
Golanské výšiny
Izrael získal Golanské výšiny v roku 1967
v Šesťdňovej vojne. Medzinárodné spoločenstvo považuje
Golanské výšiny za sýrske územie okupované Izraelom
A zrazu dnes čítam: USA by podľa Trumpa mali uznať, že
Golanské výšiny patria Izraelu. Nádeje, že by Washington mohol
pristúpiť k takémuto kroku, v Izraeli vzrástli po vlaňajšom
presťahovaní americkej ambasády z Tel Avivu do Jeruzalema, o ktorom
rozhodol prezident Trump. |
|
|
Elizabeth
|
21.03.2019, 21:20 | #1170 | |
nuz, po tisiscrocia je to dolezita oblast. jednak strategicky , ani
mongoli to tam nedobili, a takisto je to obrovska zasobaren vody.
izrael ma odtial tretinu vody . zidia to vybojovali od amoritov, to to
vlastnili tak 3tis. rokov pred n.l. ptom sa o to mastili s rimanmi,
neskor s perzanmi a asyrcanmi . potom to dobili arabi po nich turci .
od nich to zobrali anglani a rozdelili medzi syriu a palestinu , potom
to mali francuzi a ked vznikol izrael, tak si to najprv delili medzi
syriou a izraelom a kedze o to aj nadalej bojovali, tak na isty cas sa
dohodli ze to bude DMZ ako maju koree na pomedzi. nadalej sa
podjebavali a zidia vyuzili, ze arabi sa ondeju este aj medzi sebou ,
tak to vypraskali naspat k sebe a prsmerovali vsetku vodu na svoju
stranu a drzia odtial v sachu arabov. podla spravnosti by im to nemal
nikto pririeknut cele . spravodlive by bolo keby sa podelili a
odskodnili by syriu za okupaciu . nuz ale .. sak to vidite sami |
|
|
mozok
|
21.03.2019, 21:28 | #1174 | |
Myslel som, ze prave v tomto by Trump mohol konat inak, ako vsetci
doterajsi prezidenti, no bohuzial tam zmena neprisla. |
|
|
slaven
|
21.03.2019, 21:30 | #1176 | |
Dik Elizo za historické okienko |
|
|
Elizabeth
|
21.03.2019, 21:38 | #1178 | |
us prezident nema preco inak. im vyhovuje ze izrael to tam drzi v
sachu. ani rusi ani amici by to tam tak neudrzali. inak viete o tom,
ze ceskoslovensko ma velku zasluhu na vzniku izraela a takisto na boji
za nezavislost ? izraelska hymna je .. ano.. presne tak kocka leze
dirou pes oknem ... melodiu pouzili, je to vdaka z ich strany ci vyjadrenie
akesi. ceskoslovensko dodalo najviac zbrani a ludi na podporu. |
|
|
Elizabeth
|
21.03.2019, 21:44 | #1179 | |
aj ked vlastne ta piesen je povodom z talianska odkial sa dostala do
sedmohradska a nakoniec ju smetana pouzil pre ma vlast ... a potom
pouzili pr hymnu kde su slova povodom z ukrainy resp. z vtedajsieho
rakuskeho polska |
|
|
|
|
Markuss
|
21.03.2019, 19:24 | #1164 | |
Тo mu ta mlada len vracia... kkt sialený.... |
|
|
slaven
|
21.03.2019, 20:39 | #1167 | |
Evidentne ju to baví
A ja sa na tom bavím tiež, kocka to dobre
komentuje |
|
|
|
Markuss
|
21.03.2019, 18:05 | #1160 | |
Konspirátori v RTVS |
|
|