Diskusia

POLITICKÉ KYDY A SRAČKY SEM :)



<< < 496 | 497 | 498 | 499 | 500 | 501 | 502 | 503 | 504 | 505 > >>

yakubu 08.03.2019, 14:08 | #234
https://plus7dni.pluska.sk/domov/exkluzivna- spoved-harabinovej-exmanzelky-maleho-syna-branka-pred-nou-skryval-chat e
  StanoDianiska 08.03.2019, 14:31 | #623
  Rozbil manželstvo. Nedokázal si udržať ani vlastnú rodinu, ako zvládne riadenie štátu?
#229
  Markuss 08.03.2019, 15:02 | #624
  Presne! Preto everybody volte Mariana!**26
Elizabeth 08.03.2019, 08:58 | #233
inak celkom slusne spracovane clanky aj z inej strany
https://blog.postoj.sk/41240/etuda-o-imidzi- mastickarky-alebo-par-poznamok-k-caputovej-cv-alfi?fbclid=IwAR26gzeCJn mjUmRFP_NOSzpTDIwpveuDubVQj4QsSi5AzvbflZWCfrugo7U
https://www.postoj.sk/41308/sudca-na-ich-str ane
  Markuss 08.03.2019, 09:44 | #621
  tak toto je slusne zanalyzovany produkt.... palec hore za fakty
true 07.03.2019, 14:51 | #232
https://frnco.blog.sme.sk/c/503858/pravda-o- s-harabinovi.html?ref=titnjct

ZDROJE: sme, aktuality,dennik n **26**26**26**01**01**01**26**26**26**26 sa idu skokotit z neho, ale nevyhraju !!!
slaven 07.03.2019, 08:48 | #231
#226 yakubu, dole som ti kusok odpisal, par myslienok ...
Elizabeth 07.03.2019, 08:03 | #230
Tvoj kamoš robi skladníka v Brightone, ty si pomahal v Dubline v kuchyni. Tým padom si sa stal odbornikom na zahraničnú politiku. Byval si s tromi poliakmi a jednym Čechom, preto nevies poriadne po slovensky ani anglicky a gramatiku si aj tak nikdy neovládal. Každú voľnú chvíľu ste preslopali a nikde si nebol... Lebo všade sa nasackovali tí negri! Kupil si si tašku cez plece s anglickou vlajkou a ked sa vratis na kysuce, furt hovoríš okey a olrajt a fukoooof s irskym prizvukom. Okolo sedia holohlavi chlapi a ty im hovoríš o no go zonach a ako sa to v anglicku doe.balo, aj v Nemecku a Švédsku, pravda je, že keby sme sa mali ako oni, skáčeme od radosti. Podporujes Kotlebu, ten im ukáže, aj ked ani tlmocnik neuhadne co ten plesaty obtlstly panko myslí. EU je v riti, ale clá by sme nemali platiť, cestovat by sme mali bez pasu a keby ta znovu zobrali do roboty, ides aj po kolenách. Rusko je super, ale vo dvore máš nalestene12 ročné BMW a to este nevies, lebo necitas ty debil, že tam je 12 milionov moslimov a 11 vrazd na 100 tisic obyvatelov ročne. Mali by sme zit tradicnym sposobom života, ale to ze sme sa kedysi dozivali ledva 60 rokov a 50 ročný clovek bol starec ani netušíš. Buzeranti nemajú co kradnúť decká, videl si na vlastné oči fotky z veľtrhu. Zenu treba obcas prefackat, slnieckari su buzici, ty by si im dal. Si zivotaschopny ako plieseň, prekliatie tejto krajiny. Nie si zlý, len sprostý a keby sa znovu zakladala Hlinkova garda, si tam.
  true 07.03.2019, 10:21 | #613
  LONDON: narast kriminalita vsetkeho druhu. nie len utoky nozmi (najviac odkedy su statistiky). su to narasty utokov kyselinou, utoky z mopedov, znasilnenia, prepadnutia, vykradacky, vrazdy (najviac za 10 rokov)... vsetko dvojciferne medzirocne percentualne narasty

nasilna kriminalita v metre narastla medzirocne o 43%

londynska policia nevysetruje viac ako tretinu telefonicky nahlasenej beznej kriminality lebo k nej nie je kamerovy zaznam alebo forenzne stopy (co nejako zahadne zistia po telefone)
a to sa musia ludia najprv dovolat, lebo priemerna cakacia doba je 15 minut..

londynska policia okrem zavaznejsej kriminality musi bez ohladu na okolnosti vysetrovat kazdy nahlaseny "hate crime" ale aj "non-crime hate incidents". takze sa realne stava ze policia riesi pripad ked niekto nahlasil "hate crime", ked sa mu nejaky pes vysr@l na travnik pred domom..

iba 9% pripadov konci obvinenim pachatela.

ked sa z databazy trestnych cinov ukazalo ze 3/4 pachatelov je do 25 rokov a 80% pachatelov su cernosi, tak Khan vyzval na reorganizaciu databazy aby "to ensure it is used lawfully and proportionately".

londynska policia nema na riesenie beznej kriminality cas, musi zatykat poulicnych cernosskych krestanskych kazatelov, lebo ich hlasanie je rasisticke a islamofobne (podla policie)
londynska policia musi zatykat zeny, ktore na internete oznacia transgendera zlym rodom.
tiez musi zatykat politikov za to ze na verejnosti cituju Churchilla.
a mnozstvo inych zavaznych pripadov, ktore z akehosi zahadneho dovodu urazaju iba moslimov alebo SJW.

Jednu z prvych veci co Khan zakazal bola reklama kde su zeny v plavkach na verejnej doprave. najnovsie su uz zakazane aj slanina, dzem a maslo, lebo Khan bojuje proti "junk food". na radnici zrusili zenske toalety a sprchy a nahradili ich gender neutralnymi. lebo vo svete je uplne ze ziadny pripad ked uchyl vyhlasil ze sa citi ako zena a potom tam naozajstne zeny filmoval, fotil, alebo priamo sexuane napadal.
samozrejme je to expert na vsetko, takze Mayovej odkazal, ze by mala zrusit brexit ak jej navrh dohody neprejde v parlamente.

moze sa zaoberat takymito vecami, ma uz totiz vsetky dolezitejsie veci vyriesene.

Elizabeth - toto nema nic s kotlebom ani buzerantami ani slnieckarmi ani Hlinkom a tyt sa z toho vysmievas ale ten clovek co tam zije - jemu smiesno nie je, ked vecer nemoze ist von lebo ho ti zasranci cierni popichaju.
  slaven 07.03.2019, 20:20 | #619
  Elizo, pekne napisane, ale bohuzial je to brutalne blizko tomu ako to v GB funguje ... a niekto si z toho robi srandu, ale keby tebe nejaka cierna cvarga znasilnila niekde zenu, priatelku, kamosku, inak by si rozpraval ... a oni to maju v genoch, pre nich je to normalne, zeny su pre nich len špiny.
  Elizabeth 07.03.2019, 23:15 | #620
  slavenku a ty o com tocis ? :-) ved to je o hluposti cloveka a nie o znasilnovani, ako si sa k tomu dostal ?
  slaven 08.03.2019, 16:02 | #629
  to ma len tak napadlo, ked som cital o Anglicku, Irsku a No Go zonach a ako to tam je zasrate moslimami .. ved aj starosta Londyna je nejaky Islam positive
true 06.03.2019, 20:50 | #229
16 dôvodov prečo NEVOLIŤ Zuzanu Čaputovú:

1. Rozbila už 2 manželstvá. Nedokázala si udržať ani vlastnú rodinu, ako zvládne riadenie štátu?

2. Schvaľuje interrupcie.

3. Schvaľuje homosexuálne sobáše aj adopcie detí homosexuálnymi pármi.

4. Presadzuje väčší prílev migrantov na Slovensko a plánuje sa v tomto smere aktívne angažovať.

5. Prikázala násilný zásah voči nezávislému novinárovi, ktorý sa chcel zúčastniť verejnej tlačovky.
Tento bezprecedentný útok na novinára skončil tržnými ranami a hospitalizáciou poškodeného žurnalistu Martina Daňa.

6. Čaputová dlhé roky čerpala peniaze od mimovládok napojených na amerického miliardára Georgea Sorosa.

7. Otec Čaputovej - Štefan Strapák je multimilionár pochybnej povesti, ktorý podnikal a podniká s nelegálnymi skládkami.

8. Čaputová "bojovala" proti pezinskej skládke zo zištných dôvodov, po tom, ako z predstavenstva firmy vyhodili jej otca, ktorý chcel na skládke profitovať. Inkriminovanú skládku následne presunuli do Senca do blízkosti ľudských obydlí. Navyše v Pezinku existuje vyše 14 nelegálnych skládok, oveľa väčších rozmerov. Tie ostali Čaputovou nepovšimnuté.

9. Čaputová je ako právnička úplne neúspešná. Okrem pezinskej skládky mala len minimum procesov, z ktorých drvivú väčšinu - takmer všetky - prehrala.

10. Čaputová klame už len svojím výzorom. Na fotografiách je retušovaná v porovnaní s reálnym stavom úplne na nepoznanie. Jej reálnu fotografiu - bez retuše môžte vidieť napríklad na portáli Hlavné správy z 5.3.2019. Rozdiel vás šokuje.

11. Čaputová si zaplatila evidentne zmanipulované volebné prieskumy. Ak v priebehu dvoch dní narastú preferencie kandidáta z 18 na 53 percent, jedná sa o jasný podvod. Z toho vyplýva podozrenie z rozsiahlej zákulisnej konšpirácie mocných záujmových skupín v pozadí s cieľom uchopiť moc v krajine.

12. Čaputová má pochybnú ochranku. Na fotografiách vyhotovených začiatkom marca 2019 novinárom Martinom Daňom je strážena mužmi pochybného mafiánskeho výzoru a exotického zjavu, ozbrojenými pištoľami a najmodernejšou komunikačnou technológiou.

13. Čaputovej rodina má vyvolený pôvod a hlási sa k Izraelu. Nie sú lojálni k Slovensku a ani sa necítia byť súčasťou slovenského národa. Akýmkoľvek prejavom lásky k slovenskej vlasti pohŕdajú.

14. Čaputová je platená a dosadená škandalóznymi finančnými skupinami ako je Eset.

15. Plánuje udeliť milosť Andrejovi Kiskovi v prípade jeho odsúdenia za daňové podvody.

16. Dôvodov sa nájdu desiatky ďalších. Podstatné je šíriť tento text ďalej a otvoriť ľuďom oči.

Koľko z toho ste vedeli????? Ja napríklad o tých ďalších skládkach nie.
  peto10 06.03.2019, 21:02 | #602
  okrem bodu 2. sú všetko nedokázateľné tvrdenia, závadzania alebo klamstvá... fakt ma neprestáva udivovať kreativita prakktov, ktorí toto vymýšľajú a aj tých, ktorí tomuto slepo veria...

a hovoriť o medzinárodne najúspešnejšej slovenskej firme, ktorá nikdy nebola napojená na štátny cecok ako o škandalóznej finančnej skupine je už naozaj smutné
  true 06.03.2019, 21:05 | #605
  Môžeš byť konkrétny? Kde si tie klamstvá v tých bodoch. Jej otec nie je bohatý? Ako právnička vyhrala veľa súdov atď atď? No daj
  StanoDianiska 06.03.2019, 21:14 | #607
  1. To nemôžeš myslieť vážne ten dôvod.

4. Zuzana Čaputová: "Slovensko už teraz poskytuje azyl ľuďom na úteku pred vojnou alebo nešťastím v ich krajine pôvodu. Samozrejme, ak naň majú nárok.
Otázkou je, či vieme byť viac solidárni, než sme teraz. Podľa mňa vieme. V každom prípade nie je nateraz dôvod na paniku a prehnané emócie, skôr na hľadanie pragmatických riešení v rámci EÚ." Kde sa vyjadrila, že sa plánuje aktívne angažovať?

5. https://www.facebook.com/martin.dano.1976/ph otos/a.279665755410115/1935026363207371/?type=3&theater Nepoznám defínciu tržnej rany, ale modrina a začervenanie podľa mňa tržné rany nie sú.

7. Otca si človek nevyberá.

10. Takisto, to nemôžeš myslieť vážne.

16. Desiatky ďalších dôvodov...**01
  Markuss 06.03.2019, 21:41 | #608
  ? čo je zle na tom prvom dôvode?**08
  Markuss 06.03.2019, 22:08 | #609
  Inak challenge. Daj 10 dovodov, prečo volit Čaputovú
  StanoDianiska 06.03.2019, 22:43 | #610
  Challenge nepríjmam. Nikoho nejdem presviedčať koho voliť.
  slaven 07.03.2019, 08:33 | #611
  Stano, poznas ju lepsie? co sa tyka vztahov, neviem na co bod 1 bola narazka. ja len viem, ze nema manzela len frajera, to je vsetko **01
co sa tyka 5. tak toto vobec nevyzera ako len zacervenanie, co povies? https://i.imgur.com/WLxfQTl.jpg co sa tyka 7. suhlas, otca si nevyberies, ale ten jej otec bol v spojitosti presne tej skladky kde sa zviditelnila ... nahoda? nemyslim a potom 16. neviem tiez o tych dalsich skladkach, na ktore sa vysrala, mozno je to hlupost a ziadne vacsie skladky tam nie su, to by niekto z Pezinka mohol vediet **01
  StanoDianiska 07.03.2019, 11:52 | #615
  Nie, nevyzerá to ako začervenanie. Ja som usudzoval z tej lekárskej správy. A na Daňa mám svoj názor...

A keď jej otec bol v spojitosti s tou skládkou, tak ona čo tým získala, že proti nej bojovala? O čo jej išlo? Nepoznám súvislosti.
  slaven 07.03.2019, 11:57 | #616
  ani ja nepoznam suvislosti, ale niekto tu pisal, ze jej otec uz nebol v tej skladke zainteresovany a potom sa ona do toho obula
na Dana mozes mat nazor aky chces, ale je to novinar a take veci by sa novinarom robit nemali - za to je zodpovedna ona a jej team
mna by naozaj zaujimalo, ci je pravda ze ine skladky neriesila, len tuto jednu, presne tuto jednu
  mozok 08.03.2019, 17:46 | #635
  Slaven, ja som pacifista, ale Daňovi by som aj ja sam osobne naložil, kebyže sa správa ku mne tak, ako sa správa vo väčšine svojich videi. Bola len otázka času, kedy sa mu niečo stane a vôbec to neodsudzujem, voči takým ľuďom nemám respekt, ani zľutovanie.
Novinár by sa mal tiež držať kódexu slušného správania sa.
peto10 06.03.2019, 19:05 | #228
https://www.facebook.com/watch/?v=3487259957 66597
  slaven 06.03.2019, 20:07 | #599
  Vy viete Zuzana Kovačič Hanzelová, politicka šľapka, kolko krat ste sa v roku 2013 milovali?
ja sa rehocem **01**02**01
  peto10 06.03.2019, 20:19 | #600
  každý si zoberie z toho videa, čo mu je prednejšie... ja som si z toho zobral, že chudák Pišta musel v roku 2013 žiť zo 160€ mesačne... alebo to bolo preto, že je daňový podvodník? ťažko povedať, keď na každú druhú otázku nikdy neodpovie priamo...
  Markuss 06.03.2019, 20:45 | #601
  Mna inak vazne zaujima, ze kedy vyjde nieco na pani Z.
Kiskove sracky tutlali media prakticky fo minuleho roka... a jeb... zrazu 27 opravnych danovych priznani za rok 2014, oyeby s pozemkami, kriva prisaha plus jeho uzernicke nebankovky ktore maju na svedomi oaudy tisicok rodin kvoli exekuciam..... ktorym potom zasa vytrie zrak almužnou z dobreho anjela....
  true 06.03.2019, 21:02 | #603
  Tu pani Z pre jej zaujatosť vyhodili z RTVS
Špina jedna, SME ju hneď vzalo.
peto10 ako môžeš takúto kravu pozerať?
  Markuss 06.03.2019, 21:10 | #606
  Ja som myslel caputovu
  true 07.03.2019, 10:22 | #614
  ona je chranena osoba - nemozu sa nase uzasne denniky o nej zmienovat - a ked niekto na alternativnych weboch nieco o nej napise - okamzite to je vymysel hoax nezmysel
slaven 06.03.2019, 13:32 | #227
http://www.nasetipy.com/anketa
uz sme sa prehupli cez 3000, ci pana beka, toto som necakal **01
yakubu 06.03.2019, 11:03 | #226
Toto si pozorne precitajte:
https://www.postoj.sk/40353/papalas
  Markuss 06.03.2019, 11:57 | #583
  Vzdy ma zaujimalo, ze z coho taketo platky ziju. Inzerciu tam teda nevidim...
  yakubu 06.03.2019, 12:13 | #584
  https://www.postoj.sk/25363/financovanie
  Markuss 06.03.2019, 12:18 | #585
  Aj ja by som rad chcel žit ako asketik a podporovat iba dobre veci**26 ale mam aj rodinu a....**07
  true 06.03.2019, 13:15 | #586
  predpokladam - ze dostavaju odniekadial peniaze - mozno dalsia Sorosovska sracka na Slovensku **14
  true 06.03.2019, 13:16 | #587
  https://www.mediahub.sk/konzervativny-dennik -postoj-sk-spustil-vlastnu-online-televiziu/
ked zacali tak naklady 12 000eur mesacne tak to si len tak nevycucali z prsta vsak **11
  true 06.03.2019, 13:20 | #588
  staci pozriet na sefredaktora - robi pre SME a aj pre sefredaktora magazinu Tyzden
uz asi viac netreba pisat Markuss vsak? vsetko je to prepojene **11**14**14**14**14
  slaven 06.03.2019, 13:31 | #589
  ups, ked pocujem Tyzden, hned sa mi objavi Štefan Hríb a tie jeho kecy **01
postoj, hej, dalsi nezavisly magazin, ktory nam masiruje mozocky
necudoval by som sa vazne true, keby bola za nim nejaka mimovladka **27
  yakubu 06.03.2019, 13:52 | #590
  Riesite Dennik a nie to, co pisu. Vam tu uz tazko niekto vystvetli, co je Harabin zac.
  true 06.03.2019, 14:01 | #591
  ty nevidis ze je to len propaganda proti nemu? vazne to nevidis?
oni pisu to za co su zaplateni - neviem ako ti to mam vysvetlit
  true 06.03.2019, 14:01 | #592
  napriklad o tom preslape Caputky ked jej gorily zbili Dana sa tam nedocitas vobec
ty to vazne nechapes? **27**27**27
  yakubu 06.03.2019, 14:19 | #593
  Toto nie je propaganda, toto sa realne takto udialo. No vas politika v tych casoch ked sa to dialo nezaujimala. Neviete kto je Harabin a vlastne ho nepoznate. Tie terajsie jeho kecy su pre vas hodne obdivu az tak, ze ho chcete volit. To ze mu ide o seba, o vlastny prospech a zaujmy, to vas nezaujima.
  true 06.03.2019, 14:41 | #594
  som rocnik 1980 - ja viem kto je Harabin chlape - naozaj viem - poznam jeho historiu
a predstav si ze ho bude volit a vela ludi co poznam tiez a vies preco? lebo je ako Orban, Zeman a Duda - proste prezidenti okolo - narodniari a nie posrate slniecka co zapredaju Slovensky stat ako Kiska
  yakubu 06.03.2019, 15:05 | #595
  Jasne, takze autokrati su najlepsie vzory, ktore treba nasledovat. Ked H. ma byt ako oni, tak zbohom Slovensko, to len bude prezident. Vy mate stale dako pomylene, ze Kiska zapredal krajinu. Ved sme v EU a NATO, OECD a vsetkych takychto instituciach a tam sme boli uz predtym ako nastupil on za prezidenta. O com stale tocite? Chcete byt oploteny plotom, murom? Ci patrit k Rusku? Co je to byt narodniar? Ze budeme na vsetkych naokolo nadavat a kritizovat, ze my to vieme lepsie? Nebyt EU a ostatnych prozapadnych institucii tak sme v takych problemoch, ze az. Hrdy na krajinu sa da byt aj bez roznych hejslovackych hesiel a sloganov.
  slaven 06.03.2019, 17:19 | #596
  yakubu, kus sa vyjadrím k tvojej poslednej reakcií, len prídem domov, nechce sa mi na mobile **01
  StanoDianiska 06.03.2019, 18:50 | #597
  "Lenže lojalita k Harabinovi nebýva slepá, ani sama Petríková neobišla nadarmo. Šéf Najvyššieho súdu si ju po odchode z ministerstva, ktoré obsadila nepriateľsky naladená Lucia Žitňanská, zobral k sebe, z Petríkovej sa stala sudkyňa Najvyššieho súdu a v decembri 2010, po dvoch mesiacoch od príchodu do novej práce, dostala odmenu 30-tisíc eur."

Aj ja by som chcel po dvoch mesiacoch v práci odmenu 30-tisíc EUR.
  slaven 06.03.2019, 19:09 | #598
  Yakubu, oplotenie plotom? Prečo? Veď pokiaľ viem Harabin Nechce odísť z EU spoločenstiev, len chce aby nám EÚ nekecala do základných vecí, čo sa týka štátu + posilnenie spolupráce s Ruskom. Zrušiť nezmyselné sankcie, ktoré škodia viac nám ako Rusku. Je tam toho veľa. Posilnenie Shengenu je velmi dolezite .... a nie ze migranti nam tu budu chodit hore dole, bez dokladov (ano, viem, Slovensko neni ich cielova krajina) * a ty ked ides niekde mimo Schengenu, tak bez pasu si ani neprdnes ... a nedajboze ho stratis ...

A o čom točime? No o tom, ak si si nevšimol, že sa tu dejú veľké zmeny, čo sa týka smerovania EÚ a celkovo EÚ ako keby šla do sraciek. * zmeny sa deju v poslednych rokoch, to s Kiskom nema nic spolocne ALE TREBA sa proti nim jasne ohradit ! a nie sklonit hlavy a zahlasovat za vsetky idiotiny a stupidity co EU vymysli a KiskA JE PRESNE TEN CLOVEK CO ZAHLASUJE ... aj teraz sa v KE pchal do zadku ... Caputova? uplne rovnaka osoba ako on - neviem si ani predstavit, vazne neviem, aby tato zena s niecim nesuhlasila s cim pride EU, absolutne neviem.

Ja napríklad naozaj súhlasím s tým ze EÚ by malo byt o spolupráci a nie zakazovani, obmedzovaní atď atď... nemali by sme byt smetiskom EU - viem, viem, odpises, ze je to hlupost, spam, hoax, konspiracia ... ale bohuzial, je to tak ... tie tisice TON masa co k nam pride z EU ma myslis kvalitu, aku by predavali doma? nie, nie ...

Osobne máš pocit ze Maďari sú v sračkach? Alebo Poliaci? alebo Ceska republika? Preto lebo majú prezidentov akých majú so svojimi názormi? No nie su, poviem Ti tajomstvo : sú na tom lepšie ako my! Veď stačí ze kúsok klakne autom. priemysel a naša ekonomika ide do sraciek úplne. Ale to nikomu nevadí. Všade len čítame že máme super ekonomiku, ale prečo v tej super ekonomike ide všetko hore (ceny), toto je choré. Zo Zemana sa zvyknu slnieckati smiat ... napr. ako sa niekde potkol a spadol a sem tam z jeho vyjadreni, ale to je trapne (podla mna) * ved je to uz stary dedo ... kto ako stary dedo sa nepotkne? ni nikto a v CZ ma urcite vacsiu podporu ako si slnieckari myslia, rovnako Orban v Madarsku * zmeny sa tam deju, napr. vies aka super vec je tam s danani? ak si podnikatel, tak dane neplatis statu, ale platis to danej obci/mestu kde podnikas - peniaze idu priamo tam a nie niekde obklukou a podobne. Dzurindu by sompostavil ku kolu a zastrelil, ze vtedy dovolili NATO prelety stihaciek a bombardovanie nasich bratov Srbov ... to su tie svinstva, co sa tu diali. Naozja je toho vela. nechce sa mi uz pisat ... pekny vecer - Dalo by sa o tom pisat dlho. Osobne taktiez nesuhlasim aby tu boli zakladne NATO. Ty urcite suhlasis, ved je to OK, Rusi su nas nepriatel, viem, viem a Amici nasi zachrancovia. Rovnako by som nikdy nepodpisal miliardovu zakazku z USA (pomahat USA) - radsej by som tie lietqadla vzal z EU, napr. SWE ... teraz novinka, nejake radary - dalsie brutalne peniaze - v CZ maju rovnake radary ako my a su v poriadku .. u nas su vraj zastarale .. takto sa robi biznis.

*Stano, tu pojdu stovky tisic EUR do vrecak niekomu, nie 30 000 co harabin niekomu zariadil ... pri lietadlach, kde ide o miliardovy biznis si myslim osobne, ze uplatky budu v milionoch a pojdu na sukromne ucty ludi, ktori to vybavili, toto ma stve najviac, tieto tunely ... ale to je slovensko, brutalna korupcia a hlupost ludi.
  yakubu 06.03.2019, 21:04 | #604
  Slaven, niektorym tvojim argumentom rozumiem, a tiez si viem predstavit lepsie fungovanie EU. Lenze ono to tak nefunguje. Neda sa byt clenom spolocenstva a vyberat len hrozienka. Brat vyhody a co nam uz nevyhovuje, tak to nebrat a robit si podla seba. To nie je spolupraca. A teraz ide o to, ze ked by sme sa vsetci clenovia snazili "tahat za jeden povraz" tak to vysledny efekt omnoho viac znasobi. Ked sme clenmi, sedime "pri stole", mame moznost spolurozhodovat a snazit sa veci menit k lepsiemu. Viem, ze pri tom pocte statov a roznych nazorov a zaujmov je to velmi narocne. No treba sa nato pozerat z globalneho hladiska. Pretoze svet sa stale viac globalizuje a byt mimo pre taku malu krajinu ako SVK poskodi. A to nielen z hladiska ekonomiky, ale aj bezpecnosti. Rusku ide o co najviac narusit a zpochybnit tuto jednotu. Im rozvadena a rozhadana Europa vyhovuje. Oni potrebuju co najviac oslabit Europu, aby bola viac oslabena a v takych vodach sa im lepsie a lahsie posobi. Preto ta kyberneticka vojna z ich strany a neustale spochybnovanie. Oni na tom principe anektovali Krym a odvtedy sme s nimi v takom napatom vztahu. Mali by sme drzat spolu (EU+demokrat.svet), aby nemali pocit, ze si mozu robit co chcu. Rusi sa priatelia len za istym ucelom, nikdy nie nezistne. To je ich nastavenie a takto by to nemalo fungovat. Cely cas sa snazia o dezintegraciu EU, rozpad NATO a stiahnutie USA z Europy. Ak by sa im to podarilo, tak cely nas region by bol zase sucastou mocenskych hier a lahko by vznikali autoritarske rezimy.
Vela tem je v ramci EU mozne spochybnit a aj otvorit a pokusit sa riesit, ci je to ochrana hranic Schengenu, dvojakej kvalite potravin, byrokracii ktora je uz pre viacerych neunosna, je tam co napravat a zlepsovat, ale vravim, neda sa len brat a nic pre zlepsenie neurobit, nedat.
Orban, Zeman, Kaczynski su si hodne podobni, ale urcite nie tym, ze by boli demokratmi. To, ze vypichnes nejaku pozitivnu vec v krajine co maju ale nespomenies, ze napr. v Madarsku takmer nexistuje moznost napisat pravdu do novin, medii, vsetky ma pod palcom on, funguje tam obmedzovanie slobody medii aj obcanov. Plus narasta antisemitizmus a stvanie ludi proti sebe. Ked mu sudcovia nechceli odsuhlasovat veci, tak si vytvoril vlastne a lojalne sudy. Proste autokrat ako vysity.
V Polsku detto to iste, tam to odstranovanie sudcov tiez prebiehalo, az na tvrde zakrocenie EU sa to stoplo, ale narastajuca extremna pravica a ich sebavedomia viedla az spachaniu atentatu na primatora Gdanska.
V Cechach sa tolko stale strasilo s migrantami, az tam nejaky typek chcel zinscenovat teroristicky cin na zeleznici, lebo akoze "migranti" su teroristi.
Spolocny rys tychto kampani a lzivych informacii je zastrasovanie ludi, aby sa obavali o svoju buducnost a takto isli k volbam volit, teda uz v podstate neslobodne, lebo su pod vplyvom tychto nepravdivych veci.
  slaven 07.03.2019, 08:48 | #612
  no mne ide skor o to, ze preco EU robi taku politiku ako robi ... preco zasrata Merkelova rozhoduje o tom, ze ti migranti prisli a zayebala sa cela EU s nimi. mne toto multi kulti co sa deje pripada ako zvratene ! nasiu predkovia bolovali s moslimami aby sme mali Europu aku mame a my ich tu pozveme aby si stavali mesity a pomalicky sa infiltrovali? tebe toto vsetko pasuje, suhlasis s tym? ja proste nie ... toto je oslabenie Europy .. proste ja NECHCEM zit v takej Europe ako ju terajsie vedenie Europy nastavuje, nesuhlasim s touto politikou vobec a preto si myslim, ze zvrchovany a samostatny stat je zaklad a nase zakony nemozu byt podradene zakonom EU ale EU chce presny opak a to je problem pre mna ...
Co sa tyka USA, ich politika je znama vo svete, to vobec nie je len politika v EU, ze sem davaju zakladne ale po celom svete sa snazia ovladat krajiny a zacinaju rozne vojny atd atd ... toto nie je Rusko, ale USA. Ved si vezlmi len taky Irak .. co tam Amici spravili, cele to tam rozjebali len preto, lebo si zmysleli, ze Hussajn ma zbrane hromadneho nicenia, ale bol to vymysel, hlupost. nebola tam analyza vobec poriadna a USA zautocilo na Afganistan a Irak. O 11.septembri netreba pisat, tak sa diali ine zazraky s tymi 2jickami, ze? Chod do Srbska a spytaj sa ich na USA a NATO, kolko svinstva tam spravili ... rovno sa spytaj Djokovica ked ho stretnes na turnaji nejakom ...

Co sa tyka Ruska, to je na dlho tiez ... Krym? precitaj si strucnu historiu: https://www.mundo.cz/krym/historie - bola to autonomia a mali legitimne referendum. Ja v tom nevidim problem absolutne ziaden ze sa to vratilo tam, kam to patri, ty hej? samozrejme , ze porosenko fasista ma s tym problem, lebo Krym je Krym, perla ... A teraz si vezmi Kosovo a co sa tam stalo a daj si to do spojitosti s Krymom ... a Kosovo je pre EU pohoda, dobreeee a Krym je zle. Nie je to postavene na hlavu ???? odpoved: anio je ! osobne tu som rad ze Slovaci ako jeden z mala narodov Kosovo neuznava (oficialne). Albanci, moslimovia ... toto presne nam treba v EU.
atd
atd ...
  yakubu 07.03.2019, 17:21 | #617
  Merkelova asi teraz uz lutuje, co vyhlasila a v podstate to bolo ako pozvanie. Tam to bolo ciastocne vplyvom historickych skusnosti, ale potom si vlastne uvedomili, ze taketo pocty ani oni nezvladaju. To bola chyba od nej podla mna. Tu by som rozlisoval medzi skutocnymi migrantami naozaj odkazanymi na pomoc a ekonomickymi, ktori to len zneuzivaju. Tu treba zmenit pristup, riesit situaciu na periferii a tam kde sa tieto problemy vyskytuju.
Ziadne vojny neuznavam a konflikty by sa mali riesit mierovo. No vela veci sa vo svete deje kvoli prave diktatorom a autokratom, ktori vdaka neobmedzenemu vladnutiu vytvaraju napatie a ohrozuju casto tenku rovnovahu, ktora v regionoch panuje. Ci je to blizky vychod, alebo aj v 90. rokoch byv.Juhoslavia. Tam si Milosevic zacal robit naroky a utlacal mensinu az to dospelo do stavu, ze prislo ku genocide. Kam by to dospelo keby sa nezasiahlo? Djokovic je Srb, ale Modric Chorvat, ten by mal asi iny nazor si myslim ako to tam bolo. A tak isto moslimovia v Bosne, ktori to dostavali aj z jednej strany aj z druhej.
Pri dvojickach islo o terorizmus, tam konsipiraciam neverim, to sa vysetrovalo a to co tvrdia nejaki dobroduhovia hladajuci senzacie nie je relevatne info.
Krym patril Ukrajine podla medz. prava a ina krajina nemoze prist a povedat, ze tak si to tu berieme, pretoze volakedy nam to patrilo. To referendum bolo nezakonne a nelegalne, EU ho ani neuznalo. Obyvatelia maju blizko k Rusku, ale konat sa nemalo. Si predstav, ze Madarsko by sa rozhodlo priclenit juzne Slovensko k Madarsku, pretoze z cias Rakusko-Uhorska mu patrilo, vyhlasilo by referundum a mozno by vela ludi hlasovalo za odtrhnutie. To by bolo OK? To je ta ista situacia. Putin si spravil ako sa mu zmyslelo a vobec nebral ohlad na medz. zmluvy, to, ze zasahuje do posobnosti ineho statu. Ako v tom vtipe, ze: "S kym susedi Rusko? S kym chce."
  slaven 07.03.2019, 20:19 | #618
  len kratko:
1. podla mna je USA vacsi agresor ako Rusko
2. konspiracie o dvojickach pisu aj normalni odbornici, nie len nejaki dobrodruhovia ... brutalne vela veci tam nesedi, je to nahoda? ... podla mna nie ...
3. Krym ... este raz: bola to autonomia a to je kurva rozdiel chlape. Juzne Slovensko nie je ziadna autonomia, je to uplne ina situacia. Toto vela ludi nevie ... a obhajuje Ukrajinu, kde vladne fasista Porosenko ... (s ktorym si nas kiska podava ruku ...).
takze tak ...
  yakubu 08.03.2019, 10:11 | #622
  1. to je na polemiku, ale ok...
2. hmm, ktori su ti normalni odbornici?
3. Krym to je na dlhsie. Povodnym obyvatelstvom su Krymski Tatari, ktori mali svoj stat Krymskeho chana. Pokial ide o Rusov, ziadni tam neboli, s vynimkou zajatcov.
Na zaciatku 18. storocia, vdaka reformam Petra Velkeho, Moskovia (Moskovske velkokniezatstvo) sa stavaju Ruskou risou, ziskavaju uzemia a dybyjaju susedne europske krajiny. (Estonsko, Lotyssko, cast Litvy, Polska, neskor aj Finsko). Krymsky chanat bol do zoznamu Moskvou dobytych statov zaradeny v r. 1783, co tiez nie je extra davno. Tie pobaltske staty su samostatnymi a nikto nespochybnuje ich statnost. Po pade Ruskej rise v r. 1917 si jedini Tatari neboli schopni obhajit svoju nezavislost. Krym aj Ukrajina zostali sucastou Ruskeho imperia, to uz pod nazvom ZSSR. No v Sovietskom zvaze nemal Krym tolko stastia ako Ukrajina. Ukrajina sa stala "zvazovou republikou" s formalnymi znakmi statnej suverenity, a na Kryme bolsevicka Moskva v r. 1921 povolila postavenie iba autonomie, dokonca Ruskej a nie Ukrajinskej zvazovej republiky. Toto odporovalo objektivnej realite, pretoze Krymsky poloostrov je geograficky sucastou Ukrajiny a na Rusko nema ziadne uzemne prepojenie. Administrativne sa to zle riesilo a vykonavalo, hospodarsky region zaostaval, dodavky sa vykonavali prakticky len z Ukrajiny. Situacia sa Moskvou napravila, ked bolo nou uznane zemepisna a geograficka realita a v r.1954 iniciovali odovzdanie Krymu z Ruska do Ukrajinskej republiky. Prevod sa vykonal v sulade so zakonmi a postupmi ZSSR, mytus ze ho daroval Chruscov je blbost. Takze sucastou Ruskej rise bol 150 rokov, ale to boli aj ine okolite teraz uz samostatne, suverenne staty a potom od 1921-1954, teda 33 rokov. Vyzera to tak, ze od padu Sovietskeho zväzu sa ruski vodcovia obavali, ze ak by nebol rok 1954, Krym by zostal v Rusku. Ani ich neprivadzalo do rozpakov, ze ak by nebol rok 1921, Krym by bol sucastou Ukrajiny, a nebyt r.1783 – bol by to samostatny stat s nulovym percentom ruskeho obyvatelstva.
V r. 2014 drzost zvíťazila – Kremel otvorene obsadil Krym, tvrdiac, ze sa opiera o medzinarodne pravo, historicku logiku a spravodlivost.
Rok 1944 je dalsi medznik v ramci historie tohto regionu. V maji 1944 Moskva uskutocnila rozsiahlu zlocinecku operaciu zameranu na uplné vycistenie Krymu od povodneho obyvatelstva a nahradenie jeho etnickymi Rusmi. Stalinsky rezim obvinoval z kolaboracie s nacistami, ktori okupovali Krym v roku 1941 - 1944, cely krymsko-tatarsky narod a vsetkych 191 tis. Krymskych Tatarov, vratane dojciat, bolo evakuovanych za dva dni do vzdialených azijských oblasti ZSSR. Skutocnost, ze Kremel potreboval len etnicku cistku a obvinenia z vlastizrady boli len podvod, dokazuje aj to, ze do vyhnanstva boli poslane aj rodiny 9 tis. tatarskych krasnoarmejcov, ktori v tom case bojovali na fronte s nacistami, a potom – aj samotnych tychto vojakov. Navyse, spolu s Tatarmi boli vyvezene aj ine etnicke skupiny - Greci, Bulhari a Armeni, ktori zili na polostrove po starocia a ktorych udajne nikto neobvinoval zo zrady. Na polostrove zostali len Slovania, teda miestni Rusi a Ukrajinci. Potom prislo masove presidlovanie ludi z ruskeho vidieka na Krym. Usadili sa v 80 tis. prazdnych domoch, ktore zostali po vyvezenych povodnych obyvateloch. Su to potomkovia ruskych kolonistov, ktori teraz tvoria zaklad tej casti krymskej populacie, ktora podporuje rusku anexiu Krymu a na volu ktorych sa tak radi odvolavaju v Kremli. Moskva az do posledneho casu branila krymskym Tatarom vratit sa do vlasti. Hromadna repatriacia sa zacala az po nezavislosti Ukrajiny. Ukrajina sama prevzala vsetky vydavky a starala sa o vybavenie celeho naroda. Do roku 2013 sa vratilo do vlasti 266 tis. Tatarov, co predstavuje 13,7 % obyvateľov polostrova. Ruska okupacia v r. 2014 sa stala skutocnou narodnou katastrofou pre krymskych Tatarov. Utiekli z Gulagu, ale Gulag opat prisiel k nim v ich rodnej krajine. Preto prakticky vsetci krymski Tatari su ludia v opozicii voci ruskym votrelcom a zostavaju lojalni voci Ukrajine. Prave kvoli tomu sa krymski Tatari stali hlavnymi obetami prenasledovania a utlaku zo strany okupantov. Az 25 tis. Tatarov bolo nutenych znovu opustit Krym a emigrovat na pevninsku Ukrajinu. Kremel zakazal Mezelis, parlament Krymskych Tatarov, utlacaju sa media Tatarov a taktiez vzdelavanie, kultura a nabozenstvo, desiatky vlastencov boli poslani do vazenia. Sucasny zlocin proti krymskym Tatarom je priamym pokracovanim trestneho cinu z r. 1944, ktory vstupil do svetovych dejin ako „deportacia“ a tento pojem v sucasnej dobe je pouzivany vsetkymi vedcami, politikmi a novinármi.
Avsak, aj tento strasny termin je politicky zjemneny vyraz, ktory dava nespravny, zjednoduseny obraz skutocnosti. Fakty naznacuju, ze iba pocas prvych 4 rokov v exile zomrelo 46,2 % Krymskych Tatarov, pretoze boli vo velmi zlozitych zivotnych podmienkach.
A to uz nie je len deportacia, je to genocida. Vzhladom na nahradenie pojmov vypadla genocida Krymskych Tatarov, ako svojho casu hladomor ukrajinskeho naroda, z historickej pamati ludstva a musime uznat, ze toto je este jedno vitazstvo sovietskej ruskej propagandy. To znamena, ze mytus „Krym bol vzdy rusky“ Moskva potrebuje aj na to, aby uchovala vysledky genocidy a kolonizaciu krymskych Tatarov. To je tiez jeden z hlavnych cielov sucasnej anexie Krymu.
true 05.03.2019, 15:25 | #225
Harabin dnes: https://www.youtube.com/watch?v=0MlCCohB2LY& feature=youtu.be&fbclid=IwAR2pfMzBwGQGVCRO3rvHRzlQoQsw144R_S_5lsW4b6mY Qfx7xywVQk6UL74
silverwolfs 05.03.2019, 11:58 | #224
Tu máte Čapovanù! Kuk video https://m.facebook.com/story.php?story_fbid= 1935212996522041&id=114523168591042
  Markuss 05.03.2019, 14:11 | #580
  slusne.- demokracia v priamom prenose...

makron mal podobnych chumajov v teame...
https://www.24hod.sk/macronov-poradca-utocil -na-demonstrantov-prokuratura-ho-vysetruje-cl603000.html
  true 05.03.2019, 15:24 | #581
  uvidime ako sa Caputka k tomu postavi a vyjadri - nemala nejaku tlacovku teraz o slusnosti? **01 riadny fail **27
  Markuss 05.03.2019, 17:42 | #582
  Mlcat je zlato... po tyzdni nebude po tom ani chyru ani slychu... iba niektori maju neobmedeznu markrtingovu tlačenku
PeterN 04.03.2019, 19:53 | #223
https://www.aktuality.sk/clanok/672422/harab in-moze-byt-rovnakym-efektom-ako-bol-gasparovic-v-roku-2004/
PeterN 04.03.2019, 16:53 | #222
serus **01 banda zaujima ma hlavne co si myslite o volebnej ucasti... fortuna ma vypisane hranice 44,5 45,5 a 46,5, posledne prezidentske boli sa mi zda 43,4 ... posledne komunalne 48,67 ... zda sa mi ze to posledne roky stupa ... a hlavne tentto ocakavam vyssie kedze sa chysta na Slovensku antificizmus **01
  Markuss 04.03.2019, 21:20 | #578
  **13 na to pamataj.... najvácej dáva fokus. 80% úcast podla posledného prieskumu.... bez srandy...
  Markuss 05.03.2019, 14:07 | #579
  http://www.prehladsprav.sk/j-hrabko-caputova -iste-nema-ucast-v-prieskumoch-je-nerealne-vysoka/2322

Nezdá sa mi najmä volebná účasť, počítajú to z 80 percent a tie čísla pôjdu rapídne dole,"
chaffee 03.03.2019, 10:42 | #221
https://www.facebook.com/uradkladySR/videos/ vb.100478987097370/991879027673093/?type=2&theater
silverwolfs 03.03.2019, 10:27 | #220
Otázka! Kde sú najkrajšie kurzy na voľby? Páči sa mi víťaz Harakter, alebo že naše,,prezidentka,, nebude prezidentka. True spomínal kurz 26 na Harakter len ja vidím všade 12. Dik za odpoveď. Želám krásny deň
  slaven 03.03.2019, 11:29 | #577
  Harabin je teraz 20 na víťaz 1.kola (tipsport), bol aj 23
peto10 02.03.2019, 15:01 | #219
https://scontent.fbts5-1.fna.fbcdn.net/v/t1. 0-9/53403671_2295626030716647_2783693829251792896_n.png?_nc_cat=101&_n c_ht=scontent.fbts5-1.fna&oh=6c2ce131b38f4f6ef3abd9eab5359614&oe=5D25C DBE
  slaven 02.03.2019, 15:47 | #575
  jj ten Focus co im vo volbach daval 2% **01**02**01 ta agentura je uz na smiech
  slaven 02.03.2019, 15:47 | #576
  inak robia si z Kotlebu srandu, ale v 2.kole volieb ho budu prosit o podporu, uvidite **28
coyotitko 01.03.2019, 21:16 | #218
https://www.aktuality.sk/clanok/671844/pries kum-focusu-favorizuje-v-2-kole-prezidentskych-volieb-zuzanu-caputovu/? fbclid=IwAR2ogeUn8OmsUFT-SGNxACfxWqK8Am3DkFoyL5aEsY4-Pr-KwjP2n91pmS4 < /a>

Už druhé kolo **01**02. Jako 4 prieskumy do dňa a jednu väčšiu sprostosť ako druhú vypluju. To už je do očí bijuca snaha o ovplyvňovanie voličov
hostiger 01.03.2019, 18:18 | #217
tie prieskumy.. 53% pre Caupuvu.. si robia srandy z ludi.. ozaj si myslia ze ludia su ovce.. posledne roky prieskumne agentury vypustaju vysledky v zmysle toho:
1. kto si objednal prieskum,
2. kolko zaplatil agenture

s Caputovou sa niekto (PS, ESET?) musel velmi poponahlat kvoli moratoriu na prieskumy.. no prepalili to su mimo realitu..
Este tak 3.. 4 dni a by mala mozna aj 110% **08
  hostiger 01.03.2019, 18:29 | #573
  Nevoli sa miss ale prezident SR!!!
Kto zacvakal 400 tis. kampan aktivistky tretieho sektora Caputovej? Aktivisti alebo Oligarchovia?

https://www.hlavnespravy.sk/rafaj-kto-zacvak al-400-tisicovu-kampan-aktivistky-tretieho-sektora-zuzany-c-aktivisti- alebo-oligarchovia/1684845

Napokon môže dopadnúť tak ako istá dáma Vášáryová v roku 1999 /aj jej niektoré
"prieskumy"/ prisudzovali prvenstvo. Výsledky prvých kôl doterajších
prezidentských volieb potvrdzujú, že nikdy žiaden kandidát nezískal viac ako 35 percent, fakty:

2014
Fico 28 perc.
Kiska 24 perc

2009
Gašparovič 20,18 perc.
Radičová 16,44 perc.

2004
Gašparovič 22,28 perc.
Kukan 22,09 perc.

1999
Schuster 34.58 perc.
Mečiar 27,18 perc.
Vášáryová 4,81 perc.

A Vášaryovej, ktorej niektoré prieskumy predpovedali postup do druhého
kola, nezískala ani len 5 percent!!! Tá "dáma" sa pritom v TV prenose
sama chválila, že bude prezidentkou, lebo ona vždy bola úspešná.
Čaputovej podobnosť s Vášáryovou nie je náhodná!!!
  hostiger 01.03.2019, 19:13 | #574
  https://www.infovojna.sk/article/naozaj-viem e-kto-je-zuzana-caputova

Caputova to moze vyhrat max. v BA..
aj tak si myslim ze Harabin to vyhra.. vo zvysku SR..
coyotitko 01.03.2019, 15:21 | #216
https://www.dailymale.sk/articles/sprievodca -prezidentskymi-kandidatmi_5003

**11
slaven 01.03.2019, 12:21 | #215
Gesto mojho kandidata: https://www.facebook.com/ChmelarEduard/photo s/a.328767897155109/2301268383238374/?type=3&theater **26**28
true 01.03.2019, 11:07 | #214
ze 50% - riadne vymyvanie mozgov agenturami - https://spravy.pravda.sk/prezidentske-volby- 2019/clanok/503888-caputova-v-prieskume-ako-prekrocila-50-percentnu-hr anicu/
  yakubu 01.03.2019, 12:10 | #559
  A anketa tu na stranke je akoze doveryhodnejsia? ;)
  slaven 01.03.2019, 12:12 | #560
  uvidime o 2 tyzdne yakubu, uvidime
ale taketo ankety co daju caputovej 50% .... tak toto je vazne mimo reality, vazne mimo, ale mozno sli anketovat do Pezinku, kde ludom pomohla, tam si to viem predstavit. Lebo inak neviem co ine dokazala tato zena.
  yakubu 01.03.2019, 12:17 | #561
  urcite viac verim agenture, co sa tym zaobera a robi tie prieskumy pravidelne
  coyotitko 01.03.2019, 12:22 | #562
  Je to na vzorke 800 ľudí. Čiže 50% ani vo sne. Plus bol to telefonicky prieskum. Takzvaný bullshit to číslo
  coyotitko 01.03.2019, 12:25 | #563
  Prieskum robila agentúra AKO pre Zuzanu Čaputovú na výberovej vzorke 800 respondentov formou telefonického dopytovania."
  yakubu 01.03.2019, 12:31 | #564
  dobre, tak ma 45%...Focus robil tiez tel. prieskum na vzorke 804 ludi a im vyslo tolko.
  slaven 01.03.2019, 13:09 | #565
  to naozaj tomu veris, ze 45% ju bude volit, ci si len srandu robis? **01
  true 01.03.2019, 13:48 | #567
  yakubu - nieco o prieskumoch a manipulacii ludi https://www.facebook.com/harabinstefan/video s/246735156231877/
to je k tvojim 50% alebo 45%
  true 01.03.2019, 13:51 | #568
  slaven to co s tym textom sa porobilo **01
  yakubu 01.03.2019, 14:30 | #569
  A preco by ju nemohlo volit tolko ludi? Tie prieskumy su k stavu "tu a teraz". O 2 tyzdne uz moze byt situacia ina. Najma po masivnej antikampani. Konspiratori sa postaraju. Ale Tych 30% asi da. Ludia chcu mat niekoho normalneho a slusneho za prezidenta.
  coyotitko 01.03.2019, 15:19 | #570
  Pri týchto prieskumoch je jednoduché odpovedať na otázku hej nech si už kdekoľvek. Ale daj aspoň odhadom koľko konkrétne z týchto respondentov pôjde aj reálne fyzicky k urne. Vieš kto pôjde reálne naisto voliť? Majoritna väčšina dôchodcov a oni ti kašlú na nejakú Čaputovú či zmeny čo koho keď majú svoje červené vzory
  slaven 01.03.2019, 15:35 | #571
  kojotko, dobre pises, az mi je to divnô **01
  coyotitko 01.03.2019, 15:39 | #572
  Vidíš vravím že tu dvíham úroveň **01**11
peto10 01.03.2019, 10:08 | #213
http://branik.sk/blog/špinavé-tajomstvo-vo lebného-autobusu-judr-harabina
  true 01.03.2019, 11:11 | #557
  to ake este kokotiny na neho vytiahnu pred volbami? ze riesia autobus ???
slnieckari posrati !!! **14**14**14
  slaven 01.03.2019, 13:16 | #566
  true, trosku slovnik si uprav, ziadne hrube nadavky
skus napriklad slovo kokot vynechat a pouzi slovo tehla.
bude to vyzerat asi takto: ake este tehly na neho vytiahnu **01
true 01.03.2019, 09:41 | #212
Slaven v Kosiciach si mal oblubenca Kisku **01 https://svet.sme.sk/c/22064151/generalny-taj omnik-nato-stoltenberg-prisiel-do-kosic.html
slaven 28.02.2019, 12:57 | #211
kurz na Harabina stupol na @16 **11 (vitaz 1.kola, v analyze mam @6)
  true 01.03.2019, 11:11 | #558
  uz je kurz 23 slaven **12**12**12
true 28.02.2019, 10:52 | #210
slniečkáááám zo SME znova niečo nevyšlo https://www.hlavnespravy.sk/spravodlivost-za brala-sud-predbeznym-opatrenim-nariadil-vyradenie-hlavnych-sprav-zo-zo znamu-konspiratorov/1683342#
  true 28.02.2019, 10:54 | #554
  všetkým v politickej diskusii jedno orosené **28 na mňa ! znova vyšla NBA remíííza - tak som pekne ukončil najkratší mesiac v roku **25**25**25
  Elizabeth 28.02.2019, 13:09 | #555
  aj tebe **28 inspiroval som sa sacramentom
  true 28.02.2019, 14:59 | #556
  **26 dnes hram znova NBA
Markuss 27.02.2019, 22:12 | #209
https://www.facebook.com/fungujucezdravotnic tvo/posts/2095937443824670
true 27.02.2019, 12:40 | #208
Rusi **26**21
nie ako Kiska hovori **27**14**14**14
https://www.facebook.com/harabinstefan/photo s/a.1697868723823299/2422318098045021/?type=3&theater
  yakubu 27.02.2019, 12:59 | #552
  Rusi nie su nasi priatelia...Oni na nas vzdy pozerali zvrchu a cez svoje zaujmy. Nie vsetko je tak ako vyzera. Rusi su skor hrozba.
  Elizabeth 27.02.2019, 13:02 | #553
  vsetkym co chcu mat rusko za priatela by som odporucil tam ist na takeho aspon pol roka byvat. rusi su s ostatnymi slovanmi bracekovia iba ak z toho mozu tazit, inak si pre nich svoloc a vassal
true 27.02.2019, 12:17 | #207
http://www.nasetipy.com/anketa
slaven ty si to asi cele zmanipuloval **11
Elizabeth 27.02.2019, 08:55 | #206
Čaputova v prieskumoch predbehla aj samu seba **01
  slaven 27.02.2019, 10:54 | #549
  https://spravy.pravda.sk/prezidentske-volby- 2019/clanok/503616-prieskum-posunul-caputovu-na-prve-miesto-ma-naskok- pred-sefcovicom/ **01
true 26.02.2019, 20:40 | #205
koho budete volit? moj hlas ide Harabinovi !
aktuality od neho tu ) https://www.facebook.com/harabinstefan/
postavme sa zmrdom a slnieckarom !
zasluzime si prezidenta vlastenca !!! https://www.facebook.com/harabinstefan/posts /2421965934746904
  slaven 27.02.2019, 07:55 | #547
  Chmelára a uvidím koho v 2.kole
O tom potom **01
  true 27.02.2019, 12:39 | #550
  na Chmelara das zbytocny hlas - radsej si to premysli slaven !
<< < 496 | 497 | 498 | 499 | 500 | 501 | 502 | 503 | 504 | 505 > >>
Hľadaj text    Zvýrazni    Zobraz iba od