POLITICKÁ DISKUSIA
|
|
Quake
|
28.01.2023, 08:57 | #9566
|
|
Varšava je pripravená poslať Ukrajine okrem 14 tankov nemeckej výroby Leopard 2 tiež 60 modernizovaných tankov. A to vrátane 30 strojov PT-91 Twardy.
|
|
majka
|
28.01.2023, 08:41 | #3456
|
Ukrajinské ministerstvo obrany zverejňuje video z dronu, ktoré ukazuje nemotornosť ruských tankistov a píše, že „najväčšou hrozbou pre mobilizovanú ruskú pechotu sú zmobilizované ruské tanky“.
Link na príspevok na doméne X.com
|
|
ball8
|
28.01.2023, 02:13 | #3455
|
Zisky ruských bánk klesli cca 11,8 násobne. 203 billion rubles v 2022 vs. 2.4 trillion rubles v 2021.
1 trilión = 1000 biliónov
Link na príspevok na doméne X.com
|
|
|
Quake
|
28.01.2023, 08:06 | #9565
|
|
Podľa tunajších odborníkov, ekonómov, historikov, epidemiológov, geopolitikov, vojenských analytikov a tankistov sa Rusku darí ako nikdy, všetko prekvitá a žiadne sankcie predsa nefungujú. To je len hoax mainstreamu
|
|
ball8
|
28.01.2023, 01:40 | #3454
|
#3442 - #9546 ... Nechceš aj Hitlera začať citovať slaven? Citovať Fidela Castra je ako citovať M. Kotlebu. Ujebe ti proste dekel z toho. A ostatným, čo to musia čítať, tým tiež
|
|
|
slaven
|
28.01.2023, 07:48 | #9563
|
|
Na čo sa 2x pýtaš to isté, keď si už dostal odpoveď?
|
|
|
ball8
|
28.01.2023, 11:29 | #9570
|
|
Nepýtam sa na to isté Len odpoveď je rovnaká
|
|
|
slaven
|
28.01.2023, 16:46 | #9596
|
|
podstata je ale ta ista, nesustredil si sa na obsah ale na obal, ako vacsinou
|
|
|
ball8
|
28.01.2023, 17:37 | #9610
|
|
Sústredil som sa na to, aké informácie púšťaš do obehu. A že hodnota tých infomácií je nula celých nula nula
|
|
slaven
|
27.01.2023, 20:55 | #3453
|
#3443 len na doplnenie:
--------------
Maďarský premiér Viktor Orbán povedal, že nové sankcie len urýchlia infláciu.
Maďarsko bude vetovať akékoľvek sankcie EÚ, ktoré môžu ovplyvniť spoluprácu s ruským sektorom jadrovej energetiky, povedal v piatok premiér Viktor Orbán v rozhovore pre štátny rozhlas.
Kyjev opakovane vyzval 27-členný blok, aby ruský jadrový priemysel zaradil na svoj zoznam sankcií, pričom niektoré členské štáty túto myšlienku podporujú.
Maďarské úrady už skôr uviedli, že spolupráca s Ruskom v oblasti jadrovej energie je pre Budapešť, ktorá plánuje rozšírenie jadrovej elektrárne postavenej v Rusku, nevyhnutná.
„Nedovolíme, aby bol implementovaný plán [EÚ] zahrnúť jadrovú energiu do sankcií,“ povedal premiér a zdôraznil, že sankcie proti jadrovej energii „samozrejme musia byť vetované“.
Nové represívne opatrenia „neprichádzajú do úvahy“, povedal Orbán a dodal, že urýchlia infláciu vo vnútrozemskej krajine.
|
|
|
Quake
|
27.01.2023, 21:42 | #9558
|
|
Viktor, môj hrdina. Aká škoda, že nie som Maďar. Fuj hnusná EÚ a jej odporné sankcie voči mierotvorcovi z Kremľa. Viktor, do toho, nedaj sa...
|
|
|
slaven
|
27.01.2023, 21:50 | #9559
|
|
pisali sme si o nom, boli tu aj velke prognozy, ze su Madari v riti uplnej ...
vravim, pockajme ... Forint od oktobra posilnil o 11%
|
|
|
Balaam
|
27.01.2023, 22:01 | #9560
|
|
A teraz si pozri Česku korunu...od októbra... A porovnaj si napr. infláciu... Ale infláciu nie časť inflácie ako sa tu už prezentovalo...
|
|
|
peto10
|
27.01.2023, 22:32 | #9561
|
|
"Viktora Orbána neteší, že Maďarsko je v EÚ, ale vraj nemá na výber. Maďarský premiér na neformálnej konferencii hovoril aj o tom, že priepasť medzi EÚ a Maďarskom sa prehlbuje a dúfa, že sa súčasná spoločenská štruktúra v Európe zrúti."
tak nech vystupia z EU, vraj nema na vyber keby nebol v EU, tak by nemal z coho kradnut, to je pravda...
|
|
|
ball8
|
28.01.2023, 01:43 | #9562
|
|
Forint posilnil o 11%, inflácie je niekde okolo 24% ... A to sa oplatí Viva la Hungaria dpc
|
|
|
Quake
|
28.01.2023, 08:04 | #9564
|
|
To je ináč také krásne, cucať prachy z EÚ a pritom populisticky kydať na ruku, čo ťa kŕmi. Orbán je jeden z najväčších zlodejov, korupčníkov a defacto oligarchov v Maďarsku. To, čo on nakradol, si nedovolil ani Fico s mafiou v pozadí u nás.
|
|
|
|
Markuss
|
27.01.2023, 20:40 | #9552
|
|
Pobaltské štáty nakúpili z Ruska dvakrát toľko skvapalneného plynu ako rok predtým.
V roku 2022 sa dodávky zvýšili zo 159-tisíc na 331-tisíc ton, píše Reuters.
LPG nepodlieha sankciám, čo znepriateleným krajinám umožňuje dovážať suroviny z Ruska a predávať ich Ukrajine.
▪️Zľava 150-200 $ v porovnaní s palivom z Poľska a Rumunska umožňuje privrieť oči pred krajinou pôvodu.
|
|
|
slaven
|
27.01.2023, 20:50 | #9555
|
|
privriet oci ... ako vacsina firiem ktora ostala v Rusku, hoci mali odist
ale EU si ide stale svoje, tupci
|
|
|
slaven
|
27.01.2023, 20:02 | #3450
|
Citát dňa: Aby sa človek mohol učiť, musí vedieť zmeniť názor.
- Orson Scott Card
|
|
|
Quake
|
27.01.2023, 21:39 | #9557
|
|
Takže hovoríš, ze odteraz podporuješ Ukrajinu, Zuzanu Čaputovú, mainstream, sankcie EÚ, elektromobily a lgbti, hej?
|
|
slaven
|
27.01.2023, 19:52 | #3449
|
Štefan Hamran, vraj je na to uvalené informačné embargo - že skončil v nemocnici, srdcová príhoda.
Nepotvrdené, len mi to prišlo.
|
|
|
|
Markuss
|
27.01.2023, 20:41 | #9554
|
|
citlivo Herr Oberstürmbandfüher!
|
|
slaven
|
27.01.2023, 19:34 | #3447
|
Slovenskí priemyselníci: EÚ nemôže existovať s bruselskou supervládou
Slovenskí zamestnávatelia Vladimír Soták (Železiarne Podbrezová) a Štefan Rosina (Matador), ktorí zamestnávajú a držia nad vodou celé slovenské #regióny, ako aj exminister Peter Magvaši, diskutovali o biznise a politike.
V záverečnej časti sa zaoberali myšlienkou Európskej únie a jej potenciálom. Majú pravdu. Ako aj nám, aj slovenským podnikateľom prekáža neschopnosť politikov postaviť sa za slovenské záujmy a využívať #eurofondy naplno v prospech krajiny. Tak ako aj nám, aj im prekáža odklon od čisto hospodárskeho spoločenstva; to ohováranie vlastného štátu progresívcami; okliešťovanie kompetencií; ako aj pyšní eurokomisári, ktorí stratili #kontakt s realitou. Sledujte viac!
Link YouTube video
|
|
|
slaven
|
27.01.2023, 19:34 | #9547
|
|
Veľmi rozumné vyjadrenia
|
|
|
Balaam
|
27.01.2023, 19:41 | #9549
|
|
Pekne sa to počúva ale ako chceme bojovať za naše záujmy keď eurofondy treba najskôr rozkradnut cez zložité schémy? Ja byť úradník EÚ a mam toto na stole tak sa na takú krajinu vykašlem... Prachy mate a nerobíte nič len kradnete... Co od nás chcete? Resp. aké ústupky chcete keď nedokážete využiť ani to co vám posielame...
|
|
|
slaven
|
27.01.2023, 19:55 | #9550
|
|
začarovaný kruh, žijeme v banánovej republike, debilistane.
|
|
|
Balaam
|
27.01.2023, 20:00 | #9551
|
|
To je problém našej mentality... My dostávame také prachy z EU ze tu naozaj môže byť radosť žiť.. Ale nie, my si musíme vymyslieť ako to udrbat, obohatiť seba, svoju rodinu, kamošov, sponzorov, atď... Potom je už klasika plakať o nefungujúcej zlej EÚ lebo len nám prikazuje... Veci nie sú čiernobiele... Vyčítať môžme EÚ veľa veci ale za veľmi veci si môžme len sami... A je jedno kto je vo vláde... Ale ze úplne... Ešte sa nenašlo ministerstvo kde by som si dokázal povedať aha ako to ide a využívame co nám EÚ ponúka... My len chceme, nacahujeme ruku a keď nám nepreplatia cent lebo to udrbeme tak zla EÚ... U debilov je väčší poriadok ako v tejto krajine...
|
|
|
slaven
|
27.01.2023, 20:41 | #9553
|
|
ano, problem mentality, uplny suhlas a vies co je najhorsie?
ze sa to nezmeni
|
|
|
majka
|
27.01.2023, 16:34 | #3445
|
Ruské sily sa pokúsili postúpiť zo smeru od osady Mykilske,útok bol kompletne rozstrieľaný ukrajinským delostrelectvom.
Link na príspevok na doméne X.com
|
|
|
majka
|
27.01.2023, 16:59 | #9542
|
|
Ukrajinská pranostika: "Veľa moskaľov na poliach, dobrá úroda nás čaká"
|
|
|
slaven
|
27.01.2023, 18:58 | #9544
|
|
O chvíľku tie pranostiky nebude mať kto počúvať
|
|
|
slaven
|
27.01.2023, 19:02 | #9545
|
|
Len taká maličkosť: Západné spravodajské služby odhadujú, že napriek stratám má Rusko 12 000 tankov...
A niečo k tomu, ako ten Nemec sa vyjadril: Link TikTok video
Ja s ním súhlasím.
|
|
|
Balaam
|
27.01.2023, 19:37 | #9548
|
|
Vieš ono je to číslo pekné... Ma však len od brucha tri ale... Napr. Koľko je ich bojaschopných,ma s nimi kto bojovať a koľko sú ich schopný poslať do boja... Neposlu všetko čo majú, rovnako ako nevystrielaju všetky rakety, muníciu, profesionálnu armádu, atď atď... Rovnako ako NATO a prakticky západný svet...uz sme čítali o oboch stranách ako nie je munícia, technika a stále sa posiela... Jedine ze by sa Putin rozhodol položiť Rusko na kolená... Možno je západný agent a oslabuje zámerne Rusku armádu
|
|
|
|
Quake
|
27.01.2023, 16:01 | #9538
|
|
Ja som si dnes odoprel sladkú musli tyčinku pred cvičením. A nič som ani písať nemusel
|
|
|
Markuss
|
27.01.2023, 16:14 | #9539
|
|
Napísal to slušne. Druhá vec je, že dnes ide valec cez všetko. Takže demokracia/nedemokracia, marš do prvej lajny
|
|
slaven
|
27.01.2023, 15:16 | #3443
|
"Maďarsko bude vetovať prípadné sankcie EÚ proti ruskej jadrovej energii,"
takto sa rozumne vyjadril Viktor Orbán
|
|
|
Markuss
|
27.01.2023, 16:16 | #9540
|
|
Ak máme 60%z jadra, inak ani my nemôžeme. Žiadne iné palivo ako ruské u nás nie je možné. Westinghouse sám bere urán od RUS
|
|
Quake
|
27.01.2023, 14:47 | #3442
|
Dnes si připomínáme Mezinárodní den památky obětí holokaustu. Připomínáme si, kam vede politika založená na lžích a nenávisti. A připomínáme si také, co se stane, když se člověk rozhodne nepostavit zlu, ale raději koukat jinam a dělat, že nevidí a neslyší. Fašismus bohužel nejde porazit. Žádná myšlenka porazit nejde, vždycky se někde objeví, občas ve stejné podobě, jindy lehce upravená a převlečená. Důležité je, umět ho poznat a včas se mu postavit. Rusku jsme se bohužel postavili pozdě. Ne nadarmo se říká, že kdo nezná historii, je odsouzený k tomu, ji opakovat. A kdo ji zná, je odsouzený k tomu, přihlížet, zatímco ji ostatní opakují. Svět se tak už podruhé za sto let spojuje, aby fašismus porazil. A porazí.
|
|
|
Quake
|
27.01.2023, 14:49 | #9533
|
|
Myšlienka venovaná všetkým, ktorí si nedajú tú námahu a nezisťujú fakty, nepoznajú históriu a obhajujú fašistický režim Putina.
|
|
|
|
slaven
|
27.01.2023, 15:08 | #9536
|
|
poprípade aj iné: Pavol Sečkár, predseda Slovenského zväzu protifašistických bojovníkov:
(citát z jeho príhovoru v časopise Bojovník)
Súčasnosť si vyžaduje mať jasno v tom, proti čomu a ako sa postaviť. Mysleli sme si, že fašizmus sa po ukončení druhej svetovej vojny skončil. Neraz sa vynárajú otázky o potrebe protifašistickej organizácie. Či už nie je generačne prekonaná.
A fašizmus? Neskončil sa! Mení svoju tvár. Vyvíja sa tak ako sa menia a vyvíjajú aj iné ideológie. Dnešný fašizmus sa schováva do rôznych prúdov a foriem ultraliberalizmu, extrémnej pravice či extrémnej ľavice. Značne tomu napomáha internet.
Kyberpriestor umožňuje kričiacej menšine a jednotlivcom hlásať rôzne názory, nálepkovať, manipulovať verejnú mienku. Mnohé debaty, hoci aj v pohostinstvách, sa vedú na základe prečítaného zo sociálnych sietí.
Celý príhovor https://bojovnik.eu/2023/01/25/prihovor-predsedu-szpb-citatelom-bojovnika/
|
|
|
Quake
|
27.01.2023, 16:00 | #9537
|
|
"Dnešný fašizmus sa schováva do rôznych prúdov a foriem ultraliberalizmu, extrémnej pravice či extrémnej ľavice. Značne tomu napomáha internet."
Bingo. A skús si pozrieť, ktože to vládne v Rusku, aké skupiny, s akým pozadím. Niet krajiny na svete, kde je momentálne viac ultrancionalistov a náckov, ako je v Rusku.
|
|
|
ball8
|
27.01.2023, 17:18 | #9543
|
|
slaven: Bez urážky, ale citovať tu Fidela Castra chce veľkú dávku odvahy. Diktátor a despota. Aj jeho rodina od neho utiekla preč z Kuby.
|
|
|
slaven
|
27.01.2023, 19:03 | #9546
|
|
Citovať môžem hocikoho.
Sustred sa na podstatu, obsah citátu.
|
|
majka
|
27.01.2023, 14:14 | #3441
|
Posledné roky boli pre ruské pohrebné spoločnosti obdobím obrovských ziskov. Po prvé, pandémia koronavírusu a následne invázia Kremľa na Ukrajinu viedli k výraznému zvýšeniu záujmu o pohrebné služby, uviedol vo svojej analýze nezávislý ruský portál Insider.
Pohrebné spoločnosti kreatívne reagujú na vznikajúce výzvy. Na cintorínoch sa vyčleňujú ubikácie pre vojakov, na trh sa uvádzajú špeciálne rakvy vo vojenských maskovacích farbách a objavujú sa nové typy obradov. Krematóriá postihla kríza spôsobená západnými sankciami, no už bola odvrátená vďaka domácim náhradám za dovážaný tovar, dočítame sa v Insideri.
|
|
|
|
StanoDianiska
|
27.01.2023, 14:48 | #9532
|
|
To je niečo pre slavena, on takých rád zdieľa.
|
|
|
slaven
|
27.01.2023, 15:07 | #9535
|
|
ďakujem
|
|
|
|
|
Quake
|
27.01.2023, 13:16 | #9530
|
|
keby ste mali pocit, že je na Slovensku málo strán...
Miki je frajer
|
|
|
|
ball8
|
27.01.2023, 16:44 | #9541
|
|
Uf, tu by som vôbec nepovedal, že je frajer. Je to skôr len stávka na to, že Slováci majú slabú pamäť (čo aj majú, keďže zasa mafia ovládla prieskumy). Toto určite nie je cesta, aspoň pre mňa. Akože určite radšej on a jeho strana/koalícia, ako mafia s fašistami, ale je mi tiež proti srsti tento človek.
|
|
|
majka
|
27.01.2023, 20:56 | #9556
|
|
SNS rokuje o vytvorení predvolebného bloku s KSS, stranou Socialisti, Národnou koalíciou a stranou Patriot. Oznámil to Andrej Danko s tým, že chcú vytvoriť spoločný program.
Podľa Danka dnes ešte nevedia, či sa spoja ako koaličné strany alebo sa spoja na niektorej z kandidátok týchto strán.
Podpredseda Smeru Juraj Blanár minulý týždeň vylúčil, že by sa Andrej Danko a SNS objavili na kandidátke Smeru. Povedal, že Smer integroval stredoľavé strany a budú držať Dankovi palce, aby sa mu podarilo zjednotiť konzervatívne a národné strany od stredu doprava.
Podľa predsedu SNS spojenie s týmito stranami je iniciatívou šéfredaktorky mesačníka Extra plus Lenky Mayerovej.
|
|
Quake
|
27.01.2023, 11:08 | #3437
|
Predstava, že podpísaním jedného papiera v dobe mieru vyriešite svoj status voči štátu v prípade vojny je naivná. Pretože odvolávať sa na zákon voči zákonodarcovi ktorý má právo ho kedykoľvek zmeniť je skôr znakom pomätenosti ako prehľadu.
Mimochodom, čím viac mužov týmto spôsobom mimoriadnu službu odoprie, tým väčšia je pravdepodobnosť, že v prípade vyhlásenia vojnového stavu parlamentom tá istá inštitúcia zásadne zmení alebo zruší aj dotknuté právne predpisy a rovno na tom istom zasadnutí. V jednej mobilizujúcej krajine na to stačili 3 dni. Keď príde dosť poslancov na vyhlásenie vojnového stavu, tak ich bude určite dosť aj na zrušenie platnosti ľubovolného zákona.
Ak si občan myslí, že roky zanedbanej občianskej kontroly činnosti zákonodarcu vychytralo vyrieši podpísaním nejakého papiera... tak si asi zaslúži čo dostane.
To len tak na okraj
|
|
|
slaven
|
27.01.2023, 11:10 | #9512
|
|
tak som podla teba naivny, OK, ale je tu moznost, vyuzil som ju.
bojovat za šaša naozaj nepojdem
|
|
|
|
Quake
|
27.01.2023, 11:32 | #9514
|
|
ja tiež nepôjdem bojovať, som pacifista a nikdy nikoho nezastrelím len z dôvodu, lebo sa tak niekto z politikov rozhodol.
|
|
|
slaven
|
27.01.2023, 11:41 | #9516
|
|
vdaka za zdroj ... nejako sa nam tu aj rozmohlo nieco nove: zosmiesnovat ludi, ktori vyuzivaju nase zakony v svoju ochranu. A to zosmiesnovanie je samozrejme mainstreamom. Clanky davat nemusim.
--------------------------
- to je moja reakcia na ich slova: "Rozmohol sa nám tu v poslednej dobe taký "nešvar"."
|
|
|
Quake
|
27.01.2023, 11:44 | #9517
|
|
Nie je to zosmiešňovanie, len upozornenie, že štát si môže robiť, čo chce. Aby si si nemyslel, že jeden papier ťa zbaví akejkoľvek povinnosti.
|
|
|
Balaam
|
27.01.2023, 11:46 | #9518
|
|
Slávne precitaj si to ešte raz... A potom ešte raz... To je to co som písal... Podpísaný papier ti je úplne naprd.. Nič neznamená....len si naskočil na vlnu bez zamyslenia... Večer pôjdeš späť a ráno zistis ze si vojak... Tak je to jednoduché...
|
|
|
RUTY
|
27.01.2023, 11:50 | #9519
|
|
Ok páni, však nás Jaro aj s vojakmi NATO bude chrániť a keď nie, tak ktorá krajina EÚ ešte nie je v NATO, tak tam všetci pôjdeme, netreba ti ani víza.
|
|
|
Balaam
|
27.01.2023, 11:53 | #9520
|
|
Ruty debata je o zázračnom papieriku čo podpisujú aj "najväčší vlastenci" a je ti vlastne úplne nanič..... Bud budeš šikovný a vyhodnotíš si riziko a zduchnes alebo....
|
|
|
slaven
|
27.01.2023, 11:58 | #9521
|
|
Myslim, ze vela ludi si zacne hladat nejaku zbran.
Nelegalne, len tak pre svoju ochranu, ak by nieco, lebo nemas sajnu, ako sa to vyvinie.
Sledujete Ukrajinu? ako tam odchytavaju ludia na ulici (ako zvierata!), vsade a nasilne ich davaju do aut a smer front? Kto zaruci, ze u nas sa toto nebude diat? ...
|
|
|
Balaam
|
27.01.2023, 12:03 | #9522
|
|
Nikto... A ten papier už vôbec nie...ale kresliť si tento scenár je už dosť psycho... Treba sa ukludnit... Aj na UA nezačala ta vojna len tak z minúty na minútu.. Tomu predchádza veľmi dlhá cesta na ktorej máš more času vyhodnocovať riziká... Vráťme sa do reality zo sociálnych sietí... U susedov v Česku to vďaka jednému idiotovi zašlo tak ďaleko ze už deti sa boja vojny... Ako vážne? To sme naozaj taky idioti že budeme veriť vojne u nás? Teraz?
|
|
|
RUTY
|
27.01.2023, 12:03 | #9523
|
|
Jasné, že keď bude vojna tak si štát urobí zákony aké chce, preto som napísal, že ako zdrhnúť. A keď nie a ťa na silu naverbujú, tak ich mať v pecku a robiť všetko opačne, že si trochu jeb.uty
|
|
|
RUTY
|
27.01.2023, 12:05 | #9524
|
|
A nestresujme však o pol roka Robo urobí vládu a jemu sa nebude chcieť bojovať proti Rusku
|
|
|
Quake
|
27.01.2023, 12:35 | #9525
|
|
Šanca, že začne nejaká world war medzi Ruskom a NATO, je dosť mizivá. Iné je tárať propagandu v štátnych ruských médiách o tom, jak potiahnu na Nemecko, jak použijú jadrové zbrane a iná je realita. Realita je, že ruská armáda nedokáže za rok poraziť jednu armádu a nie to ešte 30 armád.
|
|
|
slaven
|
27.01.2023, 12:41 | #9526
|
|
Balaam, u susedov v CZ to vyzera tiez zaujimavo hej.
kamos zo Znojma mi pisal, ze to ten komunista asi aj vyhra, nie su velmi nadseni z toho, ale vidi to realne, ze ho silno tlacia, tak ako u nas bola pretlacana Caputova cez mainstream
|
|
|
Balaam
|
27.01.2023, 12:56 | #9527
|
|
Komunistickú minolost majú obaja, s tým by som neoperoval... A stále tlačiť narativ mainstreamove média je hlúposť tiež..keby mali média takú silu ako sa im pripisuje tak by to vypadalo úplne inak.. Silu majú algoritmy sociálnych sietí ktoré ta uzamknu v bubline... Na rovnakom princípe pracuje aj blbé Spotify napr....
|
|
|
slaven
|
27.01.2023, 13:01 | #9528
|
|
Nesuhlasim. Media maju brutalnu silu. nie len socialne siete.
Ukazalo sa to aj v referende u nas. Mainstream nic, NULA - ako keby ani referendum nebolo.
Vies si predstavit, aby bol mainstream nakloneny referendu, aku by robil kampan?
Dovolim si skromne odhadnut, ze by ucast bola +50% ...
|
|
|
Balaam
|
27.01.2023, 13:08 | #9529
|
|
Môžeš nesúhlasiť,to je v poriadku...takú silu ako sa im pripisuje nemaju zďaleka, to by smer, republika museli mať tak 5% preferencií. .. A keď sa pozrieme aké majú a koľko sypú na sociálne siete tak sú preferencie úplne inde... Koľko majú priestoru v médiách taky panaci z republiky a aké reálne nie je výsledok práce médií... Teda mainstreamu..
|
|
slaven
|
27.01.2023, 10:03 | #3436
|
Preddavkové faktúry na energie vyššie ako celoročné príjmy. Taká je realita v prípade niektorých podnikateľov, ktorí museli ukončiť svoju činnosť. Ak by napríklad pizzeria premietla cenu energií do jedla, pizza by stála 40 eur.
#LeboPutin
#funguju
|
|
|
RUTY
|
27.01.2023, 10:42 | #9511
|
|
Fungujú milujeme slintoša Sulika, ktorý sa na to úplne vyj.bal, to už musí byť fakt nepríčetný človek, kto dá takej strane hlas  
|
|
|
|
ball8
|
26.01.2023, 23:07 | #9510
|
|
šikovný
|
|
slaven
|
26.01.2023, 22:31 | #3434
|
Medzinárodná federácia juda vyzvala na návrat ruských a bieloruských športovcov na medzinárodné súťaže. Podľa webovej stránky IJF sa džudisti nikdy nezúčastnili na žiadnych „vojenských akciách a politickej alebo straníckej propagande“.
Prezident Vizer vyhlásil: „Opätovné začlenenie džudistov z Ruska a Bieloruska do medzinárodného súťažného okruhu sa opiera o nenapadnuteľné argumenty. V prvom rade jedným z hlavných pilierov Olympijskej charty zostáva bezdiskriminačná účasť športovcov bez výnimiek.
Schvaľujem  
|
|
|
|
|
|
Markuss
|
26.01.2023, 21:54 | #9498
|
|
Oni sa k februáru sťahujú do Viedne
UKRAINE REQUESTS IMMEDIATE EXTRADITION OF UKRAINIAN MILITARY AGED MEN IN EUROPE
|
|
|
|
|
ball8
|
26.01.2023, 22:07 | #9501
|
|
Som už unavený, tak som to len tak prebehol, ale pre ľudí mimo Ukrajiny sa nič nemení. Pokiaľ majú platné víza, alebo pobyt v zahraničí, alebo čokoľvek s tým súvisiace, tak sa ich to netýka.
|
|
|
ball8
|
26.01.2023, 22:09 | #9502
|
|
Deportovať môžeš len niekoho, kto nemá povolenie na pobyt, chápeš.
|
|
|
Markuss
|
26.01.2023, 22:13 | #9503
|
|
Ok. Ukrajine mi hovorí, že sa sťahuje, že je taká regula.
Stránka visit.ukraine to potvrdzuje.
Akurát že hovorí, že nie je jasné ako to bude celé prebiehať.
Ale pán je unavený..
|
|
|
Markuss
|
26.01.2023, 22:14 | #9504
|
|
Btw Ukrajinci tuším nemajú víza, iba ohlasovaciu povinnosť v eú
|
|
|
ball8
|
26.01.2023, 22:15 | #9505
|
|
Však som ti napísal, že som to len tak stroho prečítal. Zároveň som ti dopísal za tým, že nemôžeš deportovať niekoho, kto má povolenie na pobyt (aj v tom článku sa o takých veciach píše). Netýka sa to ani ľudí, ktorí opustili Ukrajinu pred vojnou.
|
|
|
ball8
|
26.01.2023, 22:18 | #9506
|
|
A netuším, aké mali povinnosti pri vstupe do EÚ pred vojnou a aké počas vojny. Podľa medzinárodného práva, ak máš povolenie na pobyt, tak nemôžeš byť deportovaný. Chápeme sa dúfam.
|
|
|
Markuss
|
26.01.2023, 22:19 | #9507
|
|
Tu je všetko. Zároveň neviem, aké majú oni papiere, v tomto konkrétnom prípade
https://ua.gov.sk/sk.html
|
|
|
slaven
|
26.01.2023, 22:28 | #9508
|
|
ja si osobne myslim, ze vela UA chlapov je tu na cierno, bez potrebnych papierov (neviem akych)
|
|
|
|
ball8
|
26.01.2023, 21:15 | #9493
|
|
Od decembra posilnil celkom dosť, problémom u nich je brutálne vysoká inflácia teraz. Bežní ľudia to asi moc nepocítia.
|
|
|
ball8
|
26.01.2023, 21:20 | #9495
|
|
Myslel som, že nepocítia posilnenie Forintu. Aby bolo jasné, lebo som to blbo napísal.
|
|
|
Markuss
|
26.01.2023, 21:36 | #9497
|
|
Estónsko ma 22,5% a to ma euro
|
|
|
|
Quake
|
26.01.2023, 20:41 | #3428
|
Dnešné témy:
- zlé vakcíny
- elektrodebilita
- zlé NATO
- zlá Ukrajina
Mission completed
|
|
|
ball8
|
26.01.2023, 20:45 | #9484
|
|
ešte chýba zlá EÚ  potom to budeme mať kompletné
|
|
|
slaven
|
26.01.2023, 20:53 | #9487
|
|
pekne to tu žije a rozoberáme rôzne témy
inak elektrodebilita v EU je dlha tema, pisem o tom uz dlhsie a pekne sa to aj naplna postupne.
|
|
|
Markuss
|
26.01.2023, 21:20 | #9496
|
|
Chýba šoroš, Čaputova, a potom ešte povinná jazda s N-kom
|
|