POLITICKÁ DISKUSIA
slaven
|
12.12.2022, 14:39 | #2658
|
Znova pekne buchol klinec po hlavicke
Link FB príspevok
|
|
|
Balaam
|
12.12.2022, 17:38 | #7349
|
|
No znova mu mu drblo kladivo na hlavu to je pravda..toto je už slušná diagnóza ...
|
|
|
true
|
12.12.2022, 18:21 | #7350
|
|
slniečkám a vlajočkárom strašne vadí táto postavička
|
|
|
true
|
12.12.2022, 18:22 | #7351
|
|
lebo sa vyzná a vie to tak pekne opísať
|
|
|
true
|
12.12.2022, 18:22 | #7352
|
|
a o tej našej paródii na prezidenta to platí zvlášť
|
|
|
Balaam
|
12.12.2022, 18:43 | #7353
|
|
Priemerné inteligentnému človeku stačí história jeho vyplodov a má jasno....ostatok tlieska...nič šokujúce .. nenávisť je jediné čo vedia...
|
|
|
true
|
12.12.2022, 21:06 | #7354
|
|
este dobre, ze vy ste nadpriemerne a my podpriemerne inteligentni
|
|
|
Balaam
|
12.12.2022, 21:27 | #7355
|
|
  v poriadku našiel si si kategóriu sám od seba...milé...
|
|
|
true
|
12.12.2022, 21:53 | #7356
|
|
áno, milé.
|
|
|
true
|
12.12.2022, 21:54 | #7357
|
|
akurát že ten človek svojimi vedomosťami z histórie a vojny celú vládu aj parlamet a aj vás vlajočkárov dá do vačku
|
|
|
Balaam
|
12.12.2022, 22:08 | #7358
|
|
Samozrejme veď aj s napadnutím UA mal pravdu,načo by tam Rusi šli veď to nemá význam...máme možnosť vidieť...
|
|
|
slaven
|
13.12.2022, 10:12 | #7360
|
|
očakávať že sa v ničom nebude mýliť je dosť naivné
sme len ľudia - ale mne sa jeho myšlienky pozdávajú, hlavne opis vecí a to že chce Mier a aby sa to zastavilo
|
|
|
Balaam
|
13.12.2022, 10:53 | #7361
|
|
a zachytil si niekedy od pána "analytika", že by nejakým spôsobom reagoval na na to, čo spravilo a robí Rusko? Rusko je agresor, hádž sa o zem ako chceš...napadli druhý štát? napadli...dôvodov už bolo toľko, že ani sami nevedia čo hovoriť...biolaboratória, satanizmus, nacisti, NATO, LGBTI...veď to je smiešne... nabudúce to bude kto? Poľsko, my, Maďarsko? lebo sme v NATO? máme nacistov, LGBTI ľudí a sme satatnisti lebo nie sme pravoslávne veriaci? tu sa len tlačí naratív o ich ohrození zo strany celého sveta aký sú oni utláčaný...nech si žijú podľa seba, nás nepotrebujú...keď to bude taká super krajina a systém sami sa im tam budeme tlačiť...nikde na svete nie je dokonalý systém, nebudme naivný...
|
|
|
slaven
|
13.12.2022, 20:29 | #7372
|
|
áno, zachytil som to
k Putinovi sa vyjadril viac X, ale nesleduješ ho, takže nevieš, nevadí
|
|
|
Balaam
|
13.12.2022, 22:38 | #7373
|
|
Pozri si jeho prvý príspevok,respektíve jeho príspevok z dňa začiatku vojny ...a potom pokračuj...veľmi kvalitná otočka,to máva často?
|
|
true
|
12.12.2022, 09:05 | #2657
|
Viac ako polovica Čechov už nesúhlasí s vládnou pomocou Ukrajine
|
|
|
true
|
12.12.2022, 09:05 | #7347
|
|
Média teraz čelia obrovskému problému. Musia totižto opäť dostať verejnú mienku na "správnu" cestu a preto u bratov Čechov ako aj u nás môžeme očakávať čoskoro veľmi emotívne príspevky, najmä v spojitosti s Vianocami
|
|
|
|
Markuss
|
12.12.2022, 09:08 | #7348
|
|
Suspicions run so high that residents do not even agree which side, Russia or Ukraine, is responsible for shelling that struck various neighborhoods in the city, damaging houses and killing several dozen people.
“No one is even letting it out — who he stands for and all that,” said one resident, an older man who declined to provide his name. He was sitting beside a warm steel stove at a makeshift coffee shop called Bouchée that serves as de facto neutral territory: a place where both pro-Ukrainians and pro-Russians can get a bite to eat undisturbed, as long as they keep to themselves.
In recent weeks, Kyiv’s intelligence services have launched at least one operation and a series of arrests aimed at rooting out spies in the church, drawing condemnation from Moscow. And President Volodymyr Zelensky recently proposed outlawing the branch of the Ukrainian Orthodox Church that is loyal to Moscow, saying the measure was needed to ensure Russia is not able to “weaken Ukraine from within.”
“Western Ukraine is thinking in its own way, and Donbas is thinking in a different way,” said one of the monastery’s monks, who also declined to provide his name. He compared those from the west to “occupiers.”
The older man sitting at the Bouchée cafe had done the same, comparing Ukraine’s liberation of the town to another “occupation.”
|
|
true
|
10.12.2022, 19:05 | #2655
|
A takíto euro-zločinci rozhodujú o našich "životoch a smrti", ženúc nás do čoraz väčšej biedy a chudoby, nariaďujúc nám vo všetkom sa obmedzovať, platiť 10 násobné ceny energií, umelo vyvolanou infláciou okrádať ľudí o celoživotné úspory, prikazujúc pomaly aj to, čo máme raňajkovať a kedy ísť do postele!
|
|
|
|
|
true
|
10.12.2022, 19:06 | #7336
|
|
ľutujem tých ľudí
|
|
slaven
|
09.12.2022, 21:10 | #2653
|
Pekne to povedal Bukovsky
ten zmrd Sabaka sa zabudol ospravedlnit
Link FB príspevok
|
|
|
StanoDianiska
|
09.12.2022, 23:09 | #7313
|
|
Prečo nazývaš Sabaku zmrdom? To by si ho tak nazýval, aj keby ťa ratoval na covid oddelení?
|
|
|
slaven
|
10.12.2022, 08:49 | #7315
|
|
Je to môj názor na toho človeka.
Patril k tým hlavným ľuďom ktorí tlačili ľudí do očkovania a nezmyselných opatrení.
|
|
|
StanoDianiska
|
10.12.2022, 09:39 | #7316
|
|
A ešte raz otázka: Nazýval by si ho tak, aj keby ťa zachraňoval na covid oddelení?
|
|
|
chaffee
|
10.12.2022, 10:42 | #7317
|
|
Bukovský by ti tam dal aspoň orechy
|
|
|
Quasimodo
|
10.12.2022, 11:21 | #7318
|
|
Skôr špinavý pes
|
|
|
true
|
10.12.2022, 12:47 | #7319
|
|
StanoDianiska, tento chlap sa bude smažiť v pekle
|
|
|
|
true
|
10.12.2022, 12:47 | #7321
|
|
s tym zmrdom suhlasim
|
|
|
true
|
10.12.2022, 12:48 | #7322
|
|
ja by som ho nazval este horsie zle radej sa zdrzim !
|
|
|
|
true
|
10.12.2022, 12:50 | #7324
|
|
SyanoiDianiska, ako ty nazves takeho cloveka co tvrdil toto: Peter Sabaka tvrdil, že ženy v produktívnom veku „rozhodne nie sú rizikové“ z hľadiska trombóz pri očkovaní mRNA vakcínami Pfizer a Moderna, doslova že „nič také zaznamenané nebolo, v žiadnom prípade nie“.
|
|
|
true
|
10.12.2022, 12:50 | #7325
|
|
ked zmrd je podla teba zly nazov !!!
|
|
|
StanoDianiska
|
10.12.2022, 12:55 | #7326
|
|
Takže na človeka, ktorý pomáhal reálne pacientom v nemocniciach, zachraňoval im životy, ideme nadávať. A človek, ktorý nerobil nič (teda neviem o tom, že by Bukovský bol pomáhať na covid oddeleniach), iba táral na youtube, je super a "pekne to povedal". Zvláštne zmýšľanie toto.
|
|
|
Balaam
|
10.12.2022, 13:00 | #7327
|
|
Jasné a iné svetové kapacity vraveli že všetci očkovaní budú už dávno po smrti....a teraz čo? Kde sú tie hviezdy Facebooku čo im ľudia žrali cipovanie? Ovládanie ľudí cez 5g a podobne ? Kde boli všetci bojovníci keď ťa sranda začala? Všetci akurát tak pindali že na ľudí štát sere a nech skapu veď o to im ide ...a zrazu keď sa dalo očkovať tak opäť zlá vláda lebo politici na prvom mieste a obyčajný človek nech skape ...takýto ste bojovníci...posratý na začiatku a hrdinovia na konci
|
|
|
indigo
|
10.12.2022, 14:03 | #7328
|
|
Veľa sa písalo o tom uznávanom hepatológovi, čo chodil k Bukovskému do štúdia: antiráškár, antivaxer, spolu sa bavili na skafandristoch, ktorí sa boja zložiť skafandre po vakcíne, lebo sami jej asi neveria.
Keď sa sám odborník ocitol u skafandristov, zmenil názory tak, že po záchrane života sa ešte dal aj zaočkovať
Koľko jeho pacientov však zbytočne stratilo termíny, koľkí fanúšikovia hoaxov dopadli aj horšie, lebo uverili odborníkom s menšinovými názormi?
|
|
|
slaven
|
10.12.2022, 14:04 | #7329
|
|
Stano k tomu len moja mala poznamka.
Keby debilna vlada a aj Sabaka spravili to, co Bukovsky navrhoval na zaciatku: nakupit ludom velke mnozstva vitaminov C,D a neviem ake, ale tie dva su hlavne - namiesto toho vlada dala na debilne nezmyselne plosne testovanie miliardy ... tak ver mi, ze by sa tisice ludi zachranilo !
Problemove skupiny, hlavne dochodcovia samozrejme ziadne vitaminy nemali, lebo su drahe. Takze tak. Ja sam osobne som velke mnozstva vitaminov daval do seba, od zaciatku.
U Teba to je taranie, OK, u mna to taranie nie je, bodka. Ale ja fajn, ze si to mozme takto v pohode vysvetlit
P.S. luto mi je tych mladych zdravych ludi, co teraz odchadzaju z "neznamych" dovodov oficialne.
|
|
|
Balaam
|
10.12.2022, 15:54 | #7330
|
|
Tisíce hej, číslo od brucha lebo mne to pomohlo...mladý zomierali,zomierajú a budú zomierať ...mimochodom na zozname mŕtvych športovcov bol aj Ericssen ale prečo hral v Katare netuším...asi to očkovanie ...takže toľko k faktom...klasika...dojem a realita...
|
|
|
slaven
|
10.12.2022, 17:17 | #7331
|
|
ano, Balaam, je to cislo z brucha / lebo je to moj nazor a nazor inych tiez.
- stale ludia zomierali, ale to co sa deje posledne roky je nasobne vacsie mnozstvo, mozno to nevnimas, mozno to nesledujes ... ale je to masaker, poviem Ti, skus si o tom nieco vyhladat, uvidis to sam
|
|
|
slaven
|
10.12.2022, 17:19 | #7332
|
|
k tym vitaminom, mne je jasne ze ty a Stano tomu nebudete verit, nebudete suhlasit
pohoda ... ale ja mam iny nazor ... imunita je podla mna brutal dolezita a vitaminy by ju znacne posilnili ... no ale miliardy sli na to nezmyselne debilne plosne testovanie, co uz, debilna vlada
|
|
|
Balaam
|
10.12.2022, 18:09 | #7333
|
|
Aj iný ľudia majú názor že zem je plocha ...na realite to nič nemení...posledné roky sa nedeje nič výnimočné...internet a sociálne siete je odpoveď ...skús porozmýšľať ako si sa dozvedel o niekoho smrti pred 10 rokmi a dnes....možno súvislosť nájdeš ...
|
|
|
indigo
|
10.12.2022, 19:05 | #7334
|
|
Kedysi som si myslel, že nevedomosť Slovákov spočíva v neinformovanosti. Po zavedení internetu som zistil, ako veľmi som sa mýlil.
Nevychádzam z domu a často aj z údivu. Hlavne z toho, koľko ľudí si myslí že pandémia neexistuje.
Milan Lasica
|
|
|
peto10
|
10.12.2022, 20:21 | #7337
|
|
MUDr. Brokolica, ktory si za 30 rokov nedokazal urobit ani jednu atestaciu a nikdy skutocny lekar nebol.. Protiprdkove diety su jedine co dokazal robit. Potom ale prisiel covid, objavil youtube a kopec ludi, co hltaju nemainstreamovy obsah a sikovne to dokazal vyuzit.
|
|
|
slaven
|
10.12.2022, 22:39 | #7338
|
|
chapem, vitaminy su na prd ... tak si len dajte vsetci do googlu napr. "vitamine c, d and covid"
Najde Vam kopec clankov, samozrejme vymyslene hoaxy od Bukovskeho su to vsetko
|
|
|
slaven
|
10.12.2022, 22:41 | #7339
|
|
jeden z prvych clankov https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC8840673/
citujem> "Of note, there is significant overlap in the risk factors for vitamins C and D deficiency [16,76] and those for severe COVID-19 morbidity and mortality [23]. Therefore, restoring optimal vitamin C and D status in people with risk factors for both COVID-19 and vitamin deficiency may help to attenuate not only the risk of infection, but also the severity of complications."
-------------
ale jasne, su to pre Vas len hluposti a vymysly od Bukovskeho a ludi mozno co si myslia ze Zem je plocha a podobne shity sem vytiahnete ako argumenty, hura ... vsetko chapem.
|
|
|
Balaam
|
10.12.2022, 22:45 | #7340
|
|
Ja tu nevidím spochybnenie účinkov vitamínov...ty áno?
|
|
|
peto10
|
10.12.2022, 23:16 | #7341
|
|
Brat vitaminy ako prevenciu je fajn, ale nie je to nejaky vseliek ako to Bukovsky prezentuje. Naopak su studie, ktore hovoria:
Based on current evidence, vitamin D deficiency or insufficiency was not significantly linked to susceptibility to COVID-19 infection or its associated death. Vitamin D supplements did not significantly improve clinical outcomes in patients with COVID-19, and the overall GRADE evidence quality was low, which suggested that vitamin D supplementation was not recommended for patients with COVID-19.
https://nutritionj.biomedcentral.com/articles/10.1186/s12937-021-00744-y
Bukovskeho problem je, ze si vezme studiu, vyberie si z nej len to co sa mu hodi a zvysok ignoruje, vid jeho posledne video o vit D:
Link FB príspevok
A toto robi pravidelne a ked mu to niekto vyvrati, tak sa zacne vyhrazat zalobami.
|
|
|
peto10
|
10.12.2022, 23:26 | #7342
|
|
In this large, randomised, primary prevention trial, supplementation with cod liver oil, a low dose vitamin D supplement, was not associated with a reduction in the incidence of SARS-CoV-2 infection, serious covid-19, or other acute respiratory infections compared with placebo. Only low grade side effects were reported, and fewer participants reported side effects in the cod liver oil group than in the placebo group.
https://www.bmj.com/content/378/bmj-2022-071245
This study found that implementation of a test-and-treat approach to correct suboptimal vitamin D status in the UK population was safe and effective in increasing 25(OH)D concentrations in people aged 16 years and older with baseline concentrations
|
|
|
peto10
|
10.12.2022, 23:27 | #7343
|
|
nejako to blbne..
This study found that implementation of a test-and-treat approach to correct suboptimal vitamin D status in the UK population was safe and effective in increasing 25(OH)D concentrations in people aged 16 years and older with baseline concentrations
|
|
|
peto10
|
10.12.2022, 23:29 | #7344
|
|
tak co je s tym?
tu je aspon link, https://www.bmj.com/content/378/bmj-2022-071230
tieto studie su randomizovane a dvojito/stvorito zaslepene narozdiel od studie, na ktoru sa odvolava Bukovsky a kde zamlciava jej nedostatky...
|
|
|
|
slaven
|
11.12.2022, 21:33 | #7346
|
|
svoj nazor som povedal ... a nepovedal som ze je to vseliek, ale zeby to velmi pomohlo a vela ludi by zbytocne nezomreli
to je cele .. za tym si stojim
|
|
|
|
slaven
|
09.12.2022, 17:41 | #7309
|
|
„To, čo sa deje v USA, to príde aj k vám. Ak sa v Amerike verejne vyjadríte proti genderovej ideológii, tak prídete o prácu a zničia vás. Alebo keď neprijmete kritickú rasovú teóriu, tak tam nemôžete učiť. A to všetko legálne."
|
|
|
slaven
|
09.12.2022, 17:42 | #7310
|
|
Neviem aky na to mate nazor, ale mne to pripada ze presne k tomu to smeruje
|
|
|
somra
|
09.12.2022, 17:56 | #7311
|
|
tak troška viac spíš, a poriadne spíš.. pretože to tu už dávno prišlo. Razie NAKA u Rostasa , Harabina Hambalka ! a podobne takže riadne spíš. už to tu davno mame
|
|
|
slaven
|
09.12.2022, 20:39 | #7312
|
|
tak hej, ja si rad pospim, mas pravdu
|
|
|
|
|
true
|
09.12.2022, 16:47 | #7304
|
|
Ale že ľudia schudobnejú to im nevadí
|
|
|
true
|
09.12.2022, 16:47 | #7305
|
|
A zvyšok sveta opačne
|
|
|
true
|
09.12.2022, 16:48 | #7306
|
|
Kokotizmus
|
|
|
true
|
09.12.2022, 16:48 | #7307
|
|
Eú
|
|
|
true
|
09.12.2022, 16:48 | #7308
|
|
Hnus
|
|
|
|
true
|
09.12.2022, 09:08 | #7299
|
|
toto sa bude diať všade slaven - nie len v Košiciach
|
|
|
true
|
09.12.2022, 09:08 | #7300
|
|
u nás zatiaľ nič ale očakávam to
|
|
|
true
|
09.12.2022, 09:09 | #7301
|
|
v blízkej dobe, možno január to bude oznámené
|
|
|
true
|
07.12.2022, 20:50 | #2648
|
Blokovanie účtu na facebooku, lebo váš príspevok porušuje “normy komunity” je iba malá ochutnávka toho, čo prinesie svet ovládajúci novodobý fašizmus zo systémom sociálneho kreditu. Zatiaľ sú to len sociálne médiá, potom to budú digitálne peniaze, prístup ku službám, zdravotníctvu a životným potrebám čo Vám zablokujú. Je to o absolútnej kontrole a ovládaní ľudí k účelom dosiahnutia ich slepej poslušnosti a zbavenia posledných zvyškov slobody i vlastného názoru....   ( systém sociálneho kreditu je inovatívny prístup k monitorovaniu, hodnoteniu a regulácii správania osôb. Systém sociálneho kreditu bude mať výrazný dopad na konanie jednotlivcov, firiem a inštitúcií. Základným cieľom systému je získať efektívnejšie nástroje riadenia správania -Wikipédia )
|
|
somra
|
07.12.2022, 20:31 | #2647
|
Rusko nedokázali podmaniť Rimania, ani Napoleon ani Hitler, a Amerika s Eu si myslia ze to dokazu? kedy sa poucia? a daju rusku pokoj?
|
|
|
Balaam
|
07.12.2022, 21:39 | #7270
|
|
Nech sa spakuju doprdele domov do ich raja a bude pokoj...tak jednoduché ...
|
|
|
Balaam
|
07.12.2022, 21:40 | #7271
|
|
A nebyť Američanov a tvrdohlavosti Hitlera tak tu veselo hajlujeme...teda aj by sme vôbec žili ...
|
|
|
somra
|
08.12.2022, 13:40 | #7281
|
|
vždy dobro zvítazí pretože bude porazených považovať za zlo a to sa samozrejme vsugeruje obyvateľstvu. Takze ak by vyhral Hitler tak by sme boli hrdí že sme porazili židoboľševizmus ktory uvernym financnym systemom zootrocuje svet proste by sme boli hrdi ze sme porazili svetovy financny kartel. ale prehral tak sme hrdi ze sme porazili diktatora Hitlera
|
|
|
true
|
08.12.2022, 15:02 | #7282
|
|
Balaam, precitaj si to a vela pochopis
|
|
|
|
true
|
08.12.2022, 15:03 | #7284
|
|
Válka skončí ve chvíli, kdy Západ uzná, že Rusko je regionální mocnost, nebo kdy se ukáže, že Rusko mocnost není.
Všechno ostatní je divadýlko pro civilisty. Účelem války není obsadit Ukrajinu, ale ukázat světu, kdo je na ukrajinském území silnější. Jestli Rusko, nebo NATO. Se ztrátami se počítá.
|
|
|
somra
|
08.12.2022, 15:39 | #7285
|
|
málo ludí pochopí že vojna v 1945 neskoncila ale stale pokracuje pretoze nekomu vadi ze rusko ma takmer vsetky nerastne suroviny atd. OSN je nesvojpravna organizacia
|
|
|
Balaam
|
08.12.2022, 16:14 | #7286
|
|
Rozmýšľam keď bolo Rusko naposledy napadnuté, mimo druhej svetovej...hmm..za to naopak je pekná zbierka....na UA území sa akurát ukazuje aký sú neschopný,nič iné ...infraštruktúra a civilné ciele je jediné čo dokážu...prezentovali sa ako najsilnejšia armáda sveta a je to banda idiotov nič viac...pozdravujem ambasádu a doporučujem menej vodky aj keď vlastne v tomto stave je to jediné čo im zostava...
|
|
|
somra
|
08.12.2022, 18:56 | #7287
|
|
tak dôkaz toho kvoli čomu USA túži ovládnuť rusko sú základňe NATO. Vtedajsi sovietsky zvaz dostal záruku od USA že základňe NATO sa nebudu rozširovať na východ. Avšak boli hrubo oklamaní a NATO sa začalo rozširovať na východ.Takže ich USA hrubo podviedlaa oklamala.Toto rozširovanie NATO k Ruskym hraniciam je jasny dokaz že prekročili hranice ktore prekročiť nemali a zašli dalej ako si mohli dovoliť. Kebyže USA nechcu podmanit rusko tak nerozširuju NATO k ruskym hraniciam a to mi nikto nevymluví
|
|
|
Balaam
|
08.12.2022, 19:26 | #7288
|
|
Sovietsky zväz neexistuje,takže akékoľvek zmluvy,záruky sú neplatné rovnako ako sú neplatné akékoľvek zmluvy uzavreté v rámci Československa,juhoslavie atď....tento argument je kravina lebo nás do NATO nechceli a spolu s cechmi,poliakmi,maďarmi sme sa my tlačili do NATO a nie že nás NATO volalo a chcelo...takže tieto argumenty sú kravina ako všetko čo Rusi hovoria...najnovšie chce Poľsko zabrať UA a iba Rusko ich zachráni ...nech prestanú chlastat,zbalia sa doprdele domov do ich raja plného nerastného bohatstva a žijú sa ako Saudi,ktorý svoje nerastné bohatstvo využili pre seba ako krajinu a nie pre kamošov ktorý sa predbiehajú komu trčia z Putinoveho zadku menej nohy....
|
|
|
somra
|
08.12.2022, 19:33 | #7289
|
|
poviem to takto Gorbačov sľubil Amerike rozpad ZSSR s tým že amerika slubila nerozširovanie NATO na vychod, takže dohoda bola a a bola nedodržana zo strany Ameriky to je fakt.
|
|
|
somra
|
08.12.2022, 19:38 | #7290
|
|
vstúpili sme sami tieto krajiny ale kocky už boli hodené pred tým, tak to sa bavime o sfere vplyvu a to si diriguju iba veľmoci
|
|
|
|
|
Balaam
|
08.12.2022, 19:59 | #7293
|
|
Nič podpísané nebolo,Sovietsky zväz neexistuje a nie NATO chcelo nás ale my sme chceli do NATO....ešte niečo?
|
|
|
somra
|
08.12.2022, 20:07 | #7294
|
|
že su to politicke kecy
|
|
|
Balaam
|
08.12.2022, 20:09 | #7295
|
|
Presne tak ,takže sa môžu zbaliť a ísť si užívať svoje nerastné bohatstvo a život ako Saudi...
|
|
|
somra
|
08.12.2022, 20:14 | #7296
|
|
OTTO VON BISMARCK ROK 1848: „Sila Ruska môže byť podkopaná iba jeho oddelením od Ukrajiny. Treba Ukrajinu nielen oddeliť, ale aj postaviť ju proti Rusku, národ rozdeliť na dve časti a potom sa len dívať, ako brat zabíja brata. Preto musíme nájsť a vychovať zradcov z prostredia ukrajinskej nacionalistickej elity a s ich pomocou zvrátiť situáciu až do štádia, keď budú Ukrajinci nenávidieť všetko ruské. Všetko ostatné je len otázkou času."
|
|
|
Balaam
|
08.12.2022, 20:28 | #7297
|
|
Jasné záznam o tom neexistuje a hlavne v roku 1848 sa vôbec v diplomacii Ukrajina nepoužívala....
A malý náhľad do histórie....
Po rozpade Sovietskeho zväzu boli vzťahy Ukrajiny a Ruska dobré. Na území Ukrajiny zároveň po rozpade ZSSR zostali dislokované jadrové zbrane 43. raketovej armády. Medzinárodné spoločenstvo tlačilo Ukrajinu k jadrovému odzbrojeniu. V decembri 1994 bolo podpísané tzv. Budapeštianske memorandum, v ktorom sa Ukrajina zaviazala zlikvidovať svoj jadrový arzenál alebo ho odovzdať Rusku, pričom Rusko (B. Jeľcin), Spojené kráľovstvo (J. Major) a Spojené štáty (B. Clinton) mu zaručili nedotknuteľnosť hraníc v zmysle Záverečného aktu Konferencie o bezpečnosti a spolupráci v Európe (tzv. Záverečný Helsinský akt). V roku 1996 boli z Ukrajiny odvezené posledné jadrové zbrane. Ich posledné nosiče na ukrajinskom území boli Ukrajinou zničené v roku 2001.
Takže jediný kto porušil písomnú dohodu a zmluvu je Rusko...
|
|
|
slaven
|
09.12.2022, 09:05 | #7298
|
|
ústne dohody neplatia
záznam neexistuje
...
no je mi smiešno až
Histori neojebete, aj keď ju pokrútite.
|
|
|
Balaam
|
09.12.2022, 10:30 | #7302
|
|
Pre niekoho neplatia dohody ani na papieri a tvrdiť o niekom že niečo povedal bez dôkazu je vlastne ok...to môžem povedať že s Maďarmi sme sa dohodli že nám bude MOL účtovať ceny na pumpach za euro ale náš odrbavaju ...genialne
|
|
|
Balaam
|
09.12.2022, 10:37 | #7303
|
|
Ani najpriaznivejší výsledok vojny nikdy nepovedie k rozpadu Ruska, ktoré stojí na miliónoch veriacich Rusov gréckeho vyznania (teraz sa volá pravoslávne vyznanie). Posledne menovaní, aj keby v dôsledku medzinárodných zmlúv boli rozdelení sa beztak rýchle znova zjednotia, tak ako nájdu k sebe cestu oddelené kvapky ortute. Je to nezničiteľný štát ruského národa, silný svojou klímou, svojimi priestormi a svojou nenáročnosťou a povedomím o potrebe chrániť svoje hranice. Tento štát sa dokonca aj po úplnej porážke bude stavať na odpor našim potomkom a bude usilovať o revanš proti protivníkom...” Otto von Bismarck, Berlín, 3.5. 1888
Toto je to,čo povedal Bismarck a čo si niekto upravil ako potreboval...takže históriu ojebava a prekrucuje niekto iný..
|
|
|
|
true
|
07.12.2022, 20:17 | #7267
|
|
skurvena vlada z prezidentkou co dokazali  
|
|
|
somra
|
07.12.2022, 20:33 | #7269
|
|
ale nie oni si robia svoju pracu zodpovedne tak ako im big brother za oceanom nakaže, sk.. su ti co im dali hlas vo volbach
|
|
|
Balaam
|
07.12.2022, 21:43 | #7272
|
|
Ja že za to môžu sankcie,tak teraz je to vláda a prezident ..máš v tom mierny bordel ale to je tak keď nemáš vlastný názor a musíš čakať na pokyn čo písať ..
|
|
|
true
|
08.12.2022, 08:31 | #7273
|
|
Balaam, nemam v tom bordel - ty si zaslepeny uplne.
|
|
|
true
|
08.12.2022, 08:32 | #7274
|
|
Kto schvaluje sankcie? kto schvalil debilne US Army jednotky na Slovensku? ja?
|
|
|
true
|
08.12.2022, 08:32 | #7275
|
|
nebola to nahodou vlada?
|
|
|
true
|
08.12.2022, 08:32 | #7276
|
|
kto schvalil S300 presun na UA?
|
|
|
true
|
08.12.2022, 08:32 | #7277
|
|
Kto im dava nasu techniku?
|
|
|
true
|
08.12.2022, 08:32 | #7278
|
|
jebnuta nasa vlada s prezidentkou !!!
|
|
|
Balaam
|
08.12.2022, 09:05 | #7279
|
|
Tie jednotky schválila ešte predošlá vláda,len tak na okraj...že tu prišlo viac vojakov a techniky vďaka vojne je nepodstatné...veď sa tam nič nedeje...
|
|
|
Balaam
|
08.12.2022, 09:07 | #7280
|
|
A je mi jasné že tie sankcie musia byť strašne nepríjemné a tvrdé keď nad tým stále plačú...veď sú ok,západ nepotrebujú ale prečo tam stále dovážajú západné auta a techniku neviem...veď vyrobiť telefón,servery operačný systémy vysielač,linku atď atď je pre nich úplná pohoda...teda sa tak tvárili...ale iphoncek im chýba...
|
|
true
|
07.12.2022, 15:15 | #2645
|
Choď zajtra do obchodu a pri pokladni povedz, že za pečivo si ochotný platiť iba 60% z uvedenej ceny
Takúto nejakú logiku má cenový strop na Ruskú ropu a nie len že to je dôkazom neefektivnosti 8 celých balíkov sankcií, už teraz sú analýzy aký drastický dopad toto bude mať na ceny na pumpách
Gratulujeme eurolídrom odtrhnutým z reality
|
|
|
peto10
|
07.12.2022, 16:55 | #7264
|
|
uz teraz je cena ropy na urovni januara 22
|
|
|
Balaam
|
07.12.2022, 17:12 | #7265
|
|
Tie sankcie tych Rusov musia strašne bolieť keď stále plačú....
|
|
|
peto10
|
07.12.2022, 18:59 | #7266
|
|
Uralska ropa uz dokonca na urovni januara 21, 57$
|
|
true
|
07.12.2022, 14:54 | #2644
|
Do háje už! Nikomu, komu záleží na demokracii, by tohle nemělo být jedno:
Počet domácností, kterým po zaplacení nezbytných výdajů nezbyde vůbec nic vzrostl za rok z 19 na 35 procent.
U rodin s dětmi, které mají nižší příjmy (pod mediánem) je to dokonce 53 %.
Od ledna navíc začnou chodit složenky za dražší energie. Mnoha poctivým lidem tak bude hrozit, že spadnou do dluhové pasti. Tohle je časovaná bomba. Co s tím?
Sociolog Daniel Prokop navrhuje zavést (a volá po tom mnoho odborníků) po vzoru Velké Británie SOCIÁLNÍ TARIF, který by cíleně pomohl 24% nejchudších domácností.
Nejenže by to pomohlo nejpotřebnějším. Ale bylo by to i levnější než plošná neadresná pomoc úplně všem, včetně těch nejbohatších.
"Podle sociologa je navržena definice na zhruba 24 procent domácností; šlo by o opatření, které by stálo relativně málo vůči jeho dopadu a výrazně by pomohlo. „Dokonce si myslím, že by se to vládě vyplatilo i finančně, protože pokud ten sociální tarif neimplementuje, tak bude muset velmi dlouho držet stropy, které pro velkou část společnosti už budou zbytečné a nakonec se to prodraží.“
Pokud bych si měl něco přát k letošním Vánocům, bylo by to kromě ukrajinského vítězství tohle. Pokud totiž nyní hodí vláda čtvrtinu společnosti přes palubu - právě tu čtvrtinu, která už se nemůže jednoduše uskrovnit a nemá kde ušetřit - tak se nám to v příštích letech šeredně vymstí.
Milá vládo, pokud chceš naplnit svá slova "nikoho nenecháme padnout", pokud nestojíš o posilování populistů a extremistů - a pokud nechceš nahrát Andreji Babišovi na lednovou prezidentskou smeč, prosím, konej. Situace je vážná a za pár měsíců už může být pozdě.
Díky za sdílení.
|
|
majka
|
07.12.2022, 00:47 | #2643
|
Maďari končia so zastropovaním cien palív. Na pumpách vládla panika, asistovala polícia
Link na článok na doméne pravda.sk Mol nezvládal zásobovanie a Orbán cúvol. Strop na palivá v Maďarsku zrušili
Trh by vyschol, je potrebné zabezpečiť dovoz palív zo zahraničia.Maďarská vláda vzdala po vyše roku zmrazenie cien pohonných látok. Oznámil to šéf kancelárie maďarského premiéra Gergely Gulyás na mimoriadnej tlačovej konferencii so šéfom rafinérie Mol Zsoltom Hernádim.Cenový strop na úrovni 480 forintov (1,16 eura) za liter paliva sa ruší a po novom bude stáť benzín 641 forintov (1,57 eura) a nafta 699 forintov (1,70 eura
Rozhodnutie nadobudlo platnosť o 23:00.
Čítajte viac: Link na článok na doméne sme.sk
|
|
|
|
|
peto10
|
07.12.2022, 00:27 | #7259
|
|
The situation had become “chaotic” and prolonging it threatened the country’s energy security, Zsolt Hernadi, the chairman and chief executive officer of energy company and refiner Mol Nyrt., said at the same briefing.
“It’s not good when something is expensive,” Hernadi said. “The only thing worse is when we don’t have something at all.”
Hungary must “immediately” end its regime of price caps as they go against “the basic rules of the economy,” central bank Governor Gyorgy Matolcsy told lawmakers on Monday.
Som zvedavy kam ta cena vystreli.
|
|
|
majka
|
07.12.2022, 09:23 | #7261
|
|
Orban hovorí o vyschnutom trhu. Na franforce roztrhal trh s pohonnými latkami. A teraz sledujte tie ceny pohonných látok v Maďarsku. To bude ako keď pustíš besného psa z reťaze.
Niečo podobné, ako keď na Slovensku križiacka koalícia úplne zastropuje ceny elektriny. Občania nebudú musieť elektrinou šetriť, ale zaplatia to tak či tak sami vo zvýšenej dani, vo zvýšených cenách všetkého ostatného. Vytvorený štátny dlh z tohto populistického kroku bude potrebné zaplatiť.
|
|
|
peto10
|
07.12.2022, 20:31 | #7268
|
|
Pohonné hmoty na pumpách v Maďarsku po utorkovom zrušení cenového stropu výrazne zdraželi. Ropná spoločnosť MOL odporučila predávať liter benzínu za 641 forintov a nafty za 699 forintov, cenový strop bol 480 forintov.
V prepočte na eurá sa podľa odporúčaní MOL-u mal benzín predávať za 1,56 eura za liter a nafta za 1,70 eura. Strop vychádzal na 1,17 eura.
Podľa maďarských médií však boli ceny na niektorých čerpacích staniciach ešte vyššie – benzín stál okolo 700 forintov (1,70 eura) a nafta viac než 800 (1,95 eura).
|
|
|
|
slaven
|
06.12.2022, 11:08 | #7249
|
|
len musime este pockat, lebo Quake slubim, ze tu mesiac nebude a mesiac este nepresiel
|
|
|
slaven
|
06.12.2022, 11:08 | #7250
|
|
ale tesim sa ako potom zareaguje, mozno sa mi zasa vysmeje, ze to nie je realita, ze to tak nie je, uvidime
|
|
|
|
slaven
|
06.12.2022, 11:10 | #7251
|
|
elektro debilita v praxi ...
uvidime co bude dalej, ale podla mna cim skor sa ludia zobudia z tejto hluposti, tym lepsie
|
|
|
|
true
|
06.12.2022, 09:45 | #7240
|
|
aj si doma onanoval preto?
|
|
|
true
|
06.12.2022, 09:45 | #7241
|
|
myslim to akoze od stastia
|
|
|
true
|
06.12.2022, 09:45 | #7242
|
|
nemyslim to vobec zle
|
|
|
slaven
|
06.12.2022, 10:04 | #7246
|
|
jaj, konecne chapem, ked mi niekto napisal vcera: "Pearl Harbour vol. 2
teraz to zacne byt fakt zlé"
|
|
|
Balaam
|
06.12.2022, 10:40 | #7248
|
|
Nestane sa vôbec nič...ako sa nestalo doteraz...už bolo prekročených toľko červených čiar,že aj Seliga by sa nestratil....jedine že by ty zúfalci použili atomovku...infraštruktúru a civilov ničia na dennej báze....keď sa im podarí znefunkčniť aj Družbu,nemajú k tomu ďaleko,tak bude musieť Orbán asi ísť za Putinom a prefackat ho ... Aj keď vlastne asi bude mať doma starosti viac ako dosť...
|
|
|
majka
|
06.12.2022, 20:23 | #7255
|
|
PVO bola ožratá?
Drony, ktoré v pondelok zasiahli dve ruské armádne letiská, leteli z Ukrajiny, povedal to denníku New York Times nemenovaný vysokopostavený ukrajinský činiteľ. Ukrajina prešla k útokom na ciele v Rusku, a to až vo vzdialenosti okolo 500 km od svojho územia, a mení tak geografiu vojny.
Pravdepodobne na útok použila upravené drony Tupolev Tu-141 sovietskej výroby, uvádza zhodne viacero médií vrátane agentúry AFP alebo ruských zdrojov. Tieto bezpilotné lietadlá sú schopné preletieť vzdialenosť až okolo 1000 km.
V pondelok ruské ministerstvo obrany informovalo, že dve ukrajinské bezpilotné lietadlá zaútočili na letecké základne v Saratovskej a Rjazaňskej oblasti, pričom zomreli traja ruskí vojaci a vznikli materiálne škody. Podľa informácií zo sociálnych sietí drony poškodili dva bombardéry Tu-95 na základni Engels pri Saratove a cisternu a bombardér Tu-22M3 na letisku Ďagilevo pri Rjazane. Kyjev sa k útokom oficiálne neprihlásil, ukrajinskí predstavitelia ale v komentároch naznačovali, že za nimi stojí Ukrajina.
|
|
|
Markuss
|
07.12.2022, 14:41 | #7263
|
|
skoda ze ani obrázok z trosiek tych Tu141 sa nenasli. vraj skor ide o sabotáz z územia Ruska
|
|
|
|
slaven
|
05.12.2022, 17:39 | #7238
|
|
no co sa tu este nedozvieme
|
|
|
indigo
|
07.12.2022, 11:25 | #7262
|
|
K - K : Kyjev - Kunashir: hodím si mincu podľa historickej poučky: Keď sa nedarí doma, zorganizujem výpravu
|
|
peto10
|
05.12.2022, 14:02 | #2637
|
13:45
Maďarsko je blízko krízovej situácie, vyhlásil šéf maďarskej národnej banky György Matolcsy. Podľa neho treba ihneď zrušiť zastropovanie cien vybraných tovarov, pretože to zvyšuje mieru inflácie. Dodal, že Maďarsko je štvrtá alebo piata najzraniteľnejšia krajina sveta. (napunk)
nečakané....
|
|
|
peto10
|
06.12.2022, 00:11 | #7239
|
|
aby ste mali predstavu. kolega z madarska.. nemame benzin (tankuje sa na pridel), olej, mlieko, cukor...madarsko totolne v prdeli. hovoril mi ze stav je tam ako keby boli vo vojne...
|
|
|
slaven
|
06.12.2022, 09:58 | #7243
|
|
kolegovi povedz ze cez vikend som bol v Miskolci a kupil som si 2 kg cukru
|
|
|
slaven
|
06.12.2022, 10:00 | #7244
|
|
a len tak zo srandy sa ho spytaj kolko ho vyjde cena plynu, resp. elektriny
pokial viem, ked nemas vysoku spotrebu, nad 1700 m3 rocne, plyn mas za 100 HUF ... si to prepocitaj ... Cena enzastropovanych komodit je ccz na nasej urovni, nieco sa oplati, nieco nie.
|
|
|
slaven
|
06.12.2022, 10:01 | #7245
|
|
s tymi pohonnymi latkami, tam neviem co ten MOL vystraja presne.
|
|
|
Balaam
|
06.12.2022, 10:35 | #7247
|
|
Plyn za pekne ďakujem a tovar na prídel je ozaj výhra...to aby začali jazdiť na plyn ...čo vystrája MOL? Nič...Orbán povedal a tak fungujú,teda nefungujú a dosť reálna šanca že vďaka tomu že MOL má u nás Slovnaft tak sa pobavime aj u nás...
|
|
|
slaven
|
06.12.2022, 13:10 | #7252
|
|
tu cenu plynu si len porovnaj s nasou cenou
|
|
|
Balaam
|
06.12.2022, 16:34 | #7253
|
|
A čo ti tá cena akože povie? Nič...absolútne nič...
|
|
|
majka
|
06.12.2022, 19:59 | #7254
|
|
Maďarská politika zmrazenia cien pohonných látok si vyberá svoju daň. Tamojší vodiči už niekoľko dní tankujú na prídel.
Pred benzínovými pumpami sa tvoria dlhé kolóny a môžu v lepšom prípade natankovať len pár litrov denne.
0 seconds of 0 seconds
Vláda premiéra Viktora Orbána sa ocitá pod dosiaľ najsilnejším tlakom, aby situáciu dostala pod kontrolu. Kým nedávno bol nedostatok pohonných látok problémom menších rodinných púmp, teraz chýba benzín a nafta aj na väčších čerpačkách. A to aj v Budapešti.
Z prihraničných regiónov začali motoristi chodiť tankovať dokonca na Slovensko, kde máme benzín a naftu drahšie.
|
|
|
slaven
|
06.12.2022, 21:11 | #7256
|
|
info z HU ze MOL skoncil s udrzbarskymi pracami a nejaky import zo Slovenska bude mat
|
|
|
Balaam
|
06.12.2022, 21:29 | #7257
|
|
Pozdravujem do HU ....Maďarský MOL sice během několika týdnů plně obnoví provoz jediné rafinérie v zemi, avšak situace se zásobováním palivy je natolik kritická, že to samo o sobě nestačí. Bude třeba více paliv z dovozu. Ty ovšem Maďarsko nezíská, pokud nezruší zastropování, tedy prodej "pod cenou".
|
|
|
Balaam
|
06.12.2022, 21:37 | #7258
|
|
A aby si sa nemusel pýtať kamoša ... Od nás kúpia za štandardnú cenu,doma musia predať za zmrazenú cenu ...situáciu im to nerieši ...kúpiš za 100 predáš za 20...rozdiel utiahne kto? Štát? MOL? alebo tá zlá EU ktorá nechce dať prachy z eurofondov? Hmmm samé otázky...
|
|
Markuss
|
05.12.2022, 12:26 | #2636
|
Pearl Harbour vol. 2
teraz to zacne byt fakt zlé 
|
|
RUTY
|
05.12.2022, 12:15 | #2635
|
Tomu nášmu finacmajstrovi to pekne j.be, však on tu rozhadzuje kade tade. 5000 každému kto robí v zdravotníctve a v soc. zariadeniech.
Čo sa tam zmení nič, mňa ako pacienta budú mať aj tak v p.ci
|
|
|
Markuss
|
05.12.2022, 12:26 | #7236
|
|
prihod este tvojich 5.000 a nebudú
|
|
|
RUTY
|
05.12.2022, 12:38 | #7237
|
|
Bohužiaľ to je do plaču, že to tu tak funguje
|
|
majka
|
05.12.2022, 09:31 | #2634
|
Miestna žena sa háda s ruskými okupantmi v Svatove po tom, čo silný výbuch vyrazil okná jej domu. Rus hovorí, že je to vina Ukrajiny, ale žena sa odvráti so slovami, že keby nebolo Rusov, nestalo by sa to.
Link na príspevok na doméne X.com
|
|
|
|
majka
|
05.12.2022, 09:29 | #7235
|
|
Zoologická záhrada Jampil (Donecká oblasť) bola pod ruskou okupáciou päť mesiacov - od 29. apríla do 30. septembra 2022. Niektoré z 50 zvierat zjedli okupanti, najmä Burjati. V zoologickej záhrade sa našli pozostatky zvierat rozdelené na konkrétne časti v súlade s burjatským zvykom. Niektoré zvieratá zomreli od hladu a niektorým sa podarilo utiecť. Ruskí vojaci zabili a zjedli pýchu záhrady – bizóna Yasha. Zostala mu len odrezaná hlava
https://t.me/znua_live/68993
|
|
|
slaven
|
04.12.2022, 17:13 | #2631
|
Novodobý postup umlčania pravdy, resp. umlčania príspevkov, ktoré idu "proti prúdu"
Link FB príspevok
|
|
|
|
|
|
|
true
|
04.12.2022, 14:51 | #7231
|
|
buď rád, že sa k tebe nedostali videa z druhej strany
|
|
|
true
|
04.12.2022, 14:51 | #7232
|
|
tá podobnosť je tam úplná
|
|
|
true
|
04.12.2022, 14:52 | #7233
|
|
ešte aj hajlujú presne ako nacisti
|
|