Registrácia


Zabudnuté heslo / Lost Password

​​
Dievča týždňa
Klikni pre zvacsenie
Chlap týždňa
Klikni pre zvacsenie
nasetipy.com - filmová diskusia   nasetipy.com - politicke kecy

Revolut detailné informácie
Ford Auto, Ford novinky


SportLiga.sk - Športové amatérske ligy pre celé Slovensko!

Viac o Tipli nájdeš TU

tipli - ziskaj zlavu pri nakupovani

tipli - ziskaj zlavu pri nakupovani

Skrill - Internetová peňaženka

Zažite skutočné výhry a výnimočné okamihy – alebo si vytvorte ten svoj – na jackpotovej stránke.

Prosím, ak máte záujem tipovať vo Fortune, zaregistrujte sa cez nasledujúci textový odkaz.

Registrácia SK zákazníkov
Registrácia CZ zákazníkov

Live Výsledky

filmyaserialy.com

mojezvieratko.sk

Ak sa Vám NašeTipy páčia, zdieľajte 

POLITICKÁ DISKUSIA


Aktualizuj POLITIKA diskusiu nasetipy.com na sieti X KLASICKÁ DISKUSIA
<< < 522 | 523 | 524 | 525 | 526 | 527 | 528 | 529 | 530 | 531 > >>

Quake 22.03.2023, 14:11 | #5028
Link na článok na doméne sme.sk
  Quake 22.03.2023, 14:12 | #14234
  Demokratický svet pomáha Ukrajine. A tak to má byť. Proti fašistickému a teroristickému štátu s vojnovým zločincom na čele sa treba spojiť.
#pomáhame
#UKRAJINA**21
  slaven 22.03.2023, 14:20 | #14236
  Velky respekt Japonsko **26**26**26

citujem: "Jeho súčasťou bude vojenské vybavenie za 30 miliónov, nie však smrtiace zbrane. Civilná časť pomoci v hodnote 470 miliónov dolárov má smerovať najmä do obnovy energetickej infraštruktúry."
  slaven 22.03.2023, 14:20 | #14237
  NIE SMRTIACE **26**26**26
  matejo 22.03.2023, 14:30 | #14239
  Slaven , do boha , kto koho napadol ??????
  Quake 22.03.2023, 14:37 | #14240
  A Rusko teda útočí na Ukrajine čím? Drevenými palicami s kvetinkami, že? Z tankov strieľajú snehové gule, že? Z raketometov asi tenisové rakety vypaľujú, že? Ach slaven, aspoň nebuď pokrytec **02
  slaven 22.03.2023, 14:56 | #14241
  matejo, nespominaj meno Bozie nadarmo
myslim, ze kazdy vie kto koho napadol
  slaven 22.03.2023, 14:58 | #14242
  Quake, takze sa nemozem ani tesit, ze Japonsko ide pomoct humanitarne? zaujimave
Ved ty si ten clanok tu dal sam, nie ja a nevsimol som si od Teba komentar v zmysle: "Debilni Japonci neposlu zbrane, nechapem to, ..."
  matejo 22.03.2023, 14:59 | #14243
  Tak potom ked to vieme ?????? :(
  slaven 22.03.2023, 15:03 | #14244
  matejo, kde je problem vlastne?

1. Quake dal prispevok
2. Quake sa tesi, ze svet pomaha Ukrajine
3. ja sa z toho isteho clanku co dal Quake tiez tesim, naozaj ma tesi ze Japonsko pomaha a paci sa mi forma pomoci.

Takze co je zle? Chcete este niekomu aj prikazovat ako sa ma tesit a kedy ano a kedy nie? Ci o co ide?
  Quake 22.03.2023, 16:03 | #14245
  Napísal si NIE SMRTIACE. To znamená, že ak niekto pomáha humanitárne, je to podľa teba v poriadku, ak niekto pošle zbrane, už to v poriadku nie je. Lenže Rusi útočia zbraňami a braniť sa da jedine zbraňami. Rozumieš tomu? Preto si pokrytec, nič viac, nič menej. Prečo rovnaoo vehementne neodsudzuješ používanie ruských zbraní na ukrajinskom území?? Ale iba ak niekto pošle Ukrajine zbrane na obranu...
**04
  slaven 22.03.2023, 16:07 | #14246
  Kratke vyjadrenie k tomu:
- urcite nie som falosny a nepretvarujem sa ... ale OK, je to Tvoj nazor.
Kazda dalsia dodavka zbrani Ukrajine len predlzi vojnu, zomrie viac ludi. Rusi to nepustia. Co je pokrytecke na tom, ze chcem aby to skoncilo? Podla mna aj samotni Ukrajinci uz toho maju dost, ale Alzak ich tlaci a tlaci, do posledneho Ukrajinca, bohuzial **09
  ball8 22.03.2023, 16:13 | #14247
  Inými slovami, niekto ťa začne biť, nechaj sa zbiť, lebo inak predĺžiš bitku. Bravo slaven. **27**27**27
  ball8 22.03.2023, 16:21 | #14248
  Btw, slaven, to aj svoje deti učíš, že keď ich niekto napadne, majú sa nechať zbiť agresorom?
  Redbul 22.03.2023, 16:27 | #14249
  Ty vole ,nechcem aby to vyznelo zle,ale si zoberte kolko ide penazi na Ukrajinu.Doslova si nicia,tie staty ekonomiku.Nemyslim teraz Japonsko,to je za vodou.Presne,tak suhlas,ako som letmo precital clanok,tak to sa da bez zbrani.Ale som si povedal,ze tento konflikt uz necham tak.Dnes som si yvbavoval v mojom okresnom meste vela veci, a narazil som na kopec ukrajincov.Dojimava bola skromna rodinka v parku.Kvoli takymto pripadom z mojho pohladu,uz tento konflikt necham na pokoji.
  Redbul 22.03.2023, 16:30 | #14251
  ked sa nastavim pre seba tento moj osobny ,ludsky pohlad ,ktory tiez mam v sebe,tak mi brani byt na nich neprijemny .Stacilo zamna.
  Redbul 22.03.2023, 16:44 | #14253
  Nie zieby som zmenil politicky nazor na konflikt.Je tu aj vela ukrajincov,finacne ok, co to zneuzivaju.Ale omnoho viac tych,ktori naozaj trpia.Z tohto titulu to necham tak do vecneho zabudnutia.A staci ti malo,len aby si to videl.
  Quake 22.03.2023, 17:06 | #14255
  To je presne tá tvoja faloš, slaven. Keby si povedal - nech Rusko prestne posielať vojakov a zbrane na bojisko a nech prestane Západ posielať zbrane na Ukrajinu, tak to beriem. Ale ty chceš len, aby nikto Ukrajine vojensky nepomáhal. Ty nechceš mier, ale porážku Ukrajiny. Keby si mal gule, aspoň to priznáš.
slaven 22.03.2023, 13:02 | #5027
Aj na dnes niečo z elektra **07
Link na článok na doméne pravda.sk
  slaven 22.03.2023, 13:36 | #14233
  Tak o tom som ani netušil... Ak je to pravda, tak je to veľké LOOL... Citujem z diskusie: "Do firmy sme kupili jedno baterkove vozitko MX-30. Pytal som sa ako je to s bateriou. Predajca hovoril, ze v pripade ak odide nejaky clanok da sa vymenit samostatne clanok. V pripade ak sa nafukne airbag treba menit celu bateriu. Na otazku co stoji nova bateria mi povedal 8000,-€. A mu hovorim ze ale ked to bude drobna nehoda len do blbeho miesta a otvori sa airbag aj vtedy? On ze ano...staci akakolvek aktivacia bagov a automaticky nova bateria koli bezpecnosti. Si hovorim pekne "eko"."
  Quake 22.03.2023, 14:19 | #14235
  A odpovedali ku takto:

Mas nejaku statistiku ktora by hovorila ze vacsine aut sa aspon raz nafukne airbag? Ak by to bolo v 80% tak potom mas pravdu, ale ak je to v 10% tak potom je tvoje tvrdenie nezmysel.

8000 za novu bateriu je celkom dobra cena. Ked s tym autom najazdis 100 tis. km a nabijas ho zo zasuvky alebo zo slnka tak usetris zhruba 8 tisic na palive. Snad to dokazes bez toho aby si vystrelil airbagy :)
  slaven 22.03.2023, 14:23 | #14238
  preco by sa vacsina aut mal otvorit airbag? je niekde rec o vacsine aut?
je to len jedna vec ktora mi padla do oka
airbag sa Ti predsa otvori, ked mas nehodu, vacsina aut ma nehodu? nie
----------------
Ohladne setrenia OK, este ze tie Fotovoltaicke panely, teda komplet systemy mame vsetci zdarma, hlavne ludia ktori nemaju vlastny dom, v tomto sme na Slovensku svetovi **26**26**26
true 22.03.2023, 12:39 | #5026
Súrne **16**16**16

Foto https://i.postimg.cc/8zRsn3ZW/photo-2023-03-22-12-38-56.jpg
true 22.03.2023, 11:53 | #5025
ČO CHCE MAINSTREAM UTUTLAŤ A O ČOM NECHCE KOALÍCIA ANI POČUŤ?

O pedofilovi Slobodníkovi, o jednej bohatej dcérenke, o nevinnej Tódovej, o nevedomej Petkovej a o stretnutiach s Matovičom..

Že?

Milé publikum - PLNÁ VERZIA šokujúcich výsluchov ex-policajtov o kajúcnikovi Bernardovi Slobodníkovi

Časové sekcie štruktúrované a zoradené v popisku videa a v prvom komente pod videom na Youtube

Link YouTube video
true 22.03.2023, 11:50 | #5024
️"Robite všetko preto, aby sa "vojna do posledného Ukrajinca" stala "vojnou do posledného Európana"

Vjačeslav Volodin povedal, že rozhodnutie Veľkej Británie presunúť na Ukrajinu muníciu s ochudobneným uránom môže viesť ku globálnej tragédii.
ball8 22.03.2023, 10:51 | #5023
Link FB príspevok

K tým pokusom Republiky len také vyjadrenie od Polície SR, ktorá toto predpovedala už v januári **08
Quake 22.03.2023, 09:32 | #5022
https://www.postoj.sk/126872/naka-zasahovala-v-pripade-drogoveho-biznisu-obvinila-aj-policajneho-fun...
  Quake 22.03.2023, 09:34 | #14226
  Fíha, smerácka chobotnica...

Neprekvapivo... Dnes polícia zadržala bývalého šéfa polície v Trnave Bystríka Stanka, ktorého nominoval Róbert Kaliňák. Okrem toho, že bol niekoľko rokov šéfom krajskej polície, tak dvakrát NEúspešne kandidoval na primátora Trnavy (2010 a 2014)[3] za SMER-SD a v roku 2010 si ho p. Butko vybral ako viceprimátora.

Normálne, že po celom Slovensku - stovky ľudí, v rôznych funkciách s napojením na SMER, šéfovia polícii, sudcovia, prokurátori, politici...

Ako hovorí ruZZký kolaborant Fico: "Čo my s tým máme?"

Myslime na to, pri každých jedných voľbách, že to KTO stojí za jednotlivými kandidátmi, odkiaľ majú peniaze, kto ich podporuje a aké majú financovanie. Transparentnosť je cesta z tohto marazmu.
Redbul 21.03.2023, 23:20 | #5021
Peniaze si vyberte z bank.Uplne vazne.
  ball8 22.03.2023, 00:08 | #14217
  Prečo by sme to robili? **02
  Quake 22.03.2023, 09:30 | #14225
  Ja som chudobný študent, nula na účte... **04
  Balaam 22.03.2023, 09:35 | #14227
 
Balaam 12.03.2023, 12:25 | #12981
Inak očakávam na nasej flastneckej chcem mierovej scéne presne tento scenár... Ešte noty neprišli ale presne toto sa začne šíriť.. Aby šli ľudia rýchlo vyberať peniaze lebo skrachuje cemy finančný systém... Že mu v tej chvíli budú tie papieriky vhodné na zakurenie je nad ich rozlišovaciu schopnosť..

**01**01
  ball8 22.03.2023, 10:11 | #14228
  Akože fascinuje ma to, ako niekto nedokáže rozmýšľať ani o základných veciach **01
  true 22.03.2023, 11:17 | #14231
  do 100 000 **25 mozes byt v klude
Quake 21.03.2023, 23:08 | #5020
https://www.startitup.sk/velvyslanec-sokuje-svet-ak-ukrajina-prehra-budeme-musiet-vstupit-do-vojny-s...
  Quake 21.03.2023, 23:09 | #14215
  „Nie je to NATO, Poľsko, Francúzsko alebo Slovensko, kto zvyšuje napätie, je to Rusko, ktoré zaútočilo na Ukrajinu, je to Rusko, ktoré vtrhlo na jej územie, je to Rusko, ktoré zabíja ľudí, je to Rusko, ktoré unáša ukrajinské deti,“ uviedol Rościszewski v televízii.

„Ak Ukrajina nedokáže obhájiť svoju nezávislosť, nebudeme mať inú možnosť, ako vstúpiť do konfliktu,“ vysvetlil. „Naše základné hodnoty, ktoré sú základným kameňom našej civilizácie, naša kultúra bude v zásadnom ohrození, takže nemáme na výber.“
  Quake 21.03.2023, 23:11 | #14216
  A v kontexte k tomu len toto:

Link na článok na doméne pravda.sk
  ball8 22.03.2023, 00:13 | #14218
  Buďme optimisti a verme, že Ukrajina vyženie okupantov do konca tohto roka z väčšiny svojho územia **21 Snáď tomu chorému netvorovi v Moskve neprepne a nepoužije jadrové zbrane. Potom už nám to bude všetkým úplne jedno, bude to tu lietať ako lastovičky.
  Redbul 22.03.2023, 00:25 | #14219
  No uz len to by nam chybalo keby sa do toho polaici zaangazovali.Neblbnite uz.Polaici su premotivovani a historicky negativne naladeni proti Rusku.Ano,ta armada Polska je dobra,ale neznamena nic bez jadroveho potencialu.
  ball8 22.03.2023, 00:27 | #14220
  Keby neboli jadrové zbrane, tak aj samotní Poliaci by ich totálne rozniesli. Rusko sa drží na svete len tým, že má jadrové zbrane. Keby sa takto správal hociktorý iný národ, ktorý také zbrane nemá, tak by do mesiaca kapituloval.
  Redbul 22.03.2023, 00:28 | #14221
  A to aj mam poliakov celkom rad.Ale doslova ohrozuju Europu,ako vyskakuju do Ruska.Vela si uz dovoluju.To je moj nazor k tomuto.
  Redbul 22.03.2023, 00:38 | #14222
  Poliaci hraju na dve strany**27Prva je ich klucova nenavist voci Rusku,ktora je historicky znama. 2 hlavny faktor je,ze si potajomky narokuju na cast uzemia Ukrajiny,ked to vsetko skonci.Je to z ich strany falosne.Nemaju ziadny cit ani vztah v spojitosti s Ukrajinou.
  Redbul 22.03.2023, 00:40 | #14223
  Len vylozeny,vykalkulovany biznis z Polskej strany.
  ball8 22.03.2023, 08:01 | #14224
  Redbul: **02**02**02**02 chlapče, ty máš chorú hlavu, zájdi na liečenie .. btw, druhý kandidát na výrok mesiaca **02
  Redbul 22.03.2023, 10:37 | #14229
  ball,ty si nesktocny slnieckar.Ty tomu normalne veris tej propagande.Ty by si mal ist do slncieckarskeho vedenia.**03Neskutocne,ako chces mat posledne slovo stoj co stoj ... a cloveka poucovat.Sila toto**03.
  ball8 22.03.2023, 10:53 | #14230
  Redbul: Nemám rád, keď hlúpi ľudia sa nesnažia vzdelávať a ostávajú vo svojej tuposti aj naďalej. Čudujem sa, že dokážeš sám seba rešpektovať. Však máš totálne vadné myslenie. Nedáva na teba náhodou niekto pozor 24/7? Ak nie, porozmýšľaj o tom, či by to nebolo potrebné.
  Redbul 22.03.2023, 11:54 | #14232
  Aj si ma teraz dost urazil clovece.Ale necham to tak.Necham ti tvoj vitazny pocit.
ball8 21.03.2023, 22:53 | #5019
ruSSkí nacisti opäť útočili na civilnú infraštruktúru v Odese, tentokrát s bombardérmi Su-35. Doterajšie informácie hovoria o 3 zranených civilistoch.

Link na príspevok na doméne X.com
Link na príspevok na doméne X.com
ball8 21.03.2023, 22:12 | #5018
Redbulov výrok: "V pripade nejakeho mierneho atomoveho zasahu taktickymi zbranami su vraj viac v ohrozeni zaockovani, lebo stratili prirodzenu imunitu" **02**02**02**02

To je kurva silný chlap, keď má imunitu voči jadrovému útoku **02**02**02**02**02**02**02

Piči, normálne sa cítim po očkovaní teraz jak keby som mal nejakú autoimunitnú poruchu **02 Iba, že by nie **02

Jaaaj, fakt som sa takto nezasmial na tomto webe už dlho, ďakujem Redbul **02**02**02
  Redbul 21.03.2023, 22:14 | #14204
  No vidis,ako som Ta obohatil**04**03.
  Redbul 21.03.2023, 22:22 | #14205
  Da sa prezit v atomovom v kryte,nejaka lahka forma atomoveho utoku vedena taktickymi zbranami.Ale mi obycajni ludia by sme nemali sancu.Ale niektori mocni tohto sveta hej.Samozrejme,startegicke zbrane atom.to je koniec sveta.Ale uz to hranim,koncim**03.
  Quake 21.03.2023, 22:28 | #14206
  Kandidát na výrok mesiaca. Ba možno aj roka. Postupne to zbieram a na konci roka vyhodnotím. **04
#funnysekcia
  ball8 21.03.2023, 22:32 | #14208
  Quake: Presne, asi navrhneme slavenovi nejakú rubriku, že výrok mesiaca **01 Samozrejme, len s povolením autora výroku, aby to nebolo brané ako výsmech.
  Redbul 21.03.2023, 22:35 | #14209
  Ja sa hlavne cudujem ,co je toto zas sekcia.Tu ked to clovek otvori,tak si pripada,ako niekde na pyschatrii.Tak mate aj taku odpoved od mna**03.Sami odbornik.Strach a hroza**03.
  Redbul 21.03.2023, 22:37 | #14210
  Radsej robte nieco uzitocne pre tuto spolocnost**26
  ball8 21.03.2023, 22:41 | #14212
  Redbul: Neboj sa, stíhame robiť aj dobré veci pre spoločnosť. Dokonca sme za to aj platení **08**12 Toto je len taká voľnočasová aktivita.
  Quake 21.03.2023, 22:41 | #14213
  Tak energeťák je kandidát na top5 **02
  ball8 21.03.2023, 22:44 | #14214
  Quake: Akože momentálne top 1. Ale pevne verím, že zajtra true príde s ešte väčšou humornou absurditou **02
true 21.03.2023, 21:38 | #5017
Angiológovia by vedeli rozprávať

Zuzka hoaxerka

video https://ulozto.cz/tamhle/DuiNBpGgjI05#!ZGZ4MwR1BQuzATR3AwquAGIvBQD0AGOWnyqgZTAfJTqQBTR5
ball8 21.03.2023, 21:28 | #5016
V Solovyovom štúdiu pozvaný propagandista nevydržal vymývanie mozog a odpadol **02 (Humor, netuším, kto to bol a preto mu neprajem nič zlé)

Link na príspevok na doméne X.com
  true 21.03.2023, 21:33 | #14179
  3 a viac včeličky sa ukázali
  true 21.03.2023, 21:33 | #14180
  smutné **09
Quake 21.03.2023, 21:20 | #5015
https://prnt.sc/zstv8zoDuZdH
  Quake 21.03.2023, 21:22 | #14173
  Nórsky Leopard na ceste na Ukrajinu. A tak to má byť.
Pomáhať Ukrajine proti ruským smradom.
Quake 21.03.2023, 21:01 | #5014
Link na článok na doméne pravda.sk
  Quake 21.03.2023, 21:02 | #14161
  Čínsky prezident si krásne vychutnáva ruského trpaslíka Putlera. Krásne ho drží za gule. Rusko sa stane závislé na Číne a otrokom Číny. Heh...
  slaven 21.03.2023, 21:04 | #14164
  vypadok dodavok do EU sa nahradi Cinou. Heh...
a vztahy budu silnejsie a vysledok je pre EU dost na penis ...
#Funguju
  Markuss 21.03.2023, 21:05 | #14166
  #4995
  Quake 21.03.2023, 21:09 | #14168
  Čína Rusko absolútne nepotrebuje.
Rusko sa stane výsostne závislé na Číne.
EÚ si náhradu za Rusko našla.
Nože skúsme, kto je v tejto trojčlenke víťaz, kto na tom istom a kto za kokota **02
  slaven 21.03.2023, 21:10 | #14169
  samé perly chlape
na to sa snad neda ani reagovat nejako racionalne, preto to necham tak **01
  ball8 21.03.2023, 21:12 | #14170
  Však ale Quake má pravdu. Čína je absolútny víťaz. Európa sa do pár rokov vyrovná s týmto, veď neprešiel ani rok a Európa sa v rámci možností prispôsobila. Rusko bude závislé od toho, či Čína (prípadne India) od nich budú stále brať a hlavne koľko budú ochotní za to platiť.
  Quake 21.03.2023, 21:15 | #14171
  Viac ako rok tu strašiaci a bubáci trepali z gauča, jak EÚ skolabuje, jak sankcie nefungujú, jak sme závislí od Ruska, jak pomrzneme, jak nebude čo tankovať, jak pomreme od hladu. A kukaj tu, všetko naopak. Rusko je neschopné dobyť Ukrajinu, EÚ v pohode prežila zimu, sankcie fungujú a rusofili nariekajú ďalej
#bububu
  Markuss 21.03.2023, 21:18 | #14172
  **01 však už nie od Ruska.
Loď bláznov **01 budú LPg z Číny chodiť **26
Ak spraví Rusko s Cinou spolok alá NATO, chlapci si v arktide ani neprdnu.
BRICS ma už teraz aký HDP? Nové trhy, nové priateľstvá
  Quake 21.03.2023, 21:26 | #14175
  Pre Čínu je EÚ a USA oveľa dôležitejsí obchodný partner ako zdevastované Rusko. Čína veľmi dobre vie, odkiaľ vietor a prašule fúkajú. Ale tak spraviť si z Putina otroka je super plán, heh**04
  Markuss 21.03.2023, 21:28 | #14176
  Bejvávalo

The BRICS have a combined area of 39,746,220 km2 (15,346,100 sq mi) and an estimated total population of about 3.21 billion,[3] or about 26.7% of the world's land surface and 41.5% of the global population. Brazil, Russia, India, and China are among the world's ten largest countries by population, area, and GDP, and the latter three are widely considered to be current or emerging superpowers. All five states are members of the G20, with a combined nominal GDP of US$26.6 trillion (about 26.2% of the gross world product), a total GDP (PPP) of around US$51.99 trillion (32.1% of global GDP PPP), and an estimated US$4.46 trillion in combined foreign reserves (as of 2018).

https://en.m.wikipedia.org/wiki/BRICS
  ball8 21.03.2023, 21:31 | #14178
  Čína bude ťažiť z toho, že bude mať lacnú ropu/plyn, ale pokiaľ chce fungovať, musí aj ona predávať. Otázka za 1 milión EUR.

Kde sa oplatí viac Číne predávať? V ekonomicky silných USA a Európe, alebo v ekonomicky slabom ruSSku?

Čína bude víťaz, pokiaľ dokáže obchodovať s ruSSkom a zároveň s vyspelým svetom. ruSSký trh nemá šancu nahradiť USA.
  true 21.03.2023, 21:35 | #14182
  Čína víťaz **26
  true 21.03.2023, 21:35 | #14183
  EU looser here **27
  true 21.03.2023, 21:36 | #14184
  Rusi niekde medzi tým ale určite nie looser **07
  true 21.03.2023, 21:36 | #14185
  toľko moja analýza
  Quake 21.03.2023, 21:39 | #14187
  Okrem taľafatiek skúste si pozrieť obchodnú bilanciu za rok 2022 medzi USA, Činou, EÚ a Ruskou. Nápoveda: USA - Čína 690 miliárd dolárov. Skúste si tipnúť Rusko - Čína...
  ball8 21.03.2023, 21:40 | #14188
  true: Čína víťaz, ruSSko prežije, EÚ spomalí rast, ale určite nie looser.
  ball8 21.03.2023, 21:40 | #14189
  Quake: Tak 5% z tých 690 odhadujem
  ball8 21.03.2023, 21:42 | #14190
  true: Čína samozrejme víťaz, pokiaľ USA neuvalia na nich sankcie. USA si samozrejme zas nemôže dovoliť uvaliť nejaké veľké sankcie. Tam si budú všetci držať pod krkom nôž **01
  Markuss 21.03.2023, 21:43 | #14191
  https://www.bloomberg.com/news/articles/2023-02-15/brics-debates-expansion-as-iran-saudi-arabia-seek...
  Quake 21.03.2023, 21:45 | #14193
  Rusko - Čína 117 miliárd
Čína - Rusko 76 miliárd.
To sú šialené rozdiely v porovnaní s USA a EÚ. Rusko nemá žiadnu ekonomickú silu, žiadny konkurencieschopný trh, žiadny vývoj. Proste sa z neho stane otrok Číny a kým doteraz držali oni Európu za gule, tak teraz budú za gule držaní oni...fakt úspech
  ball8 21.03.2023, 21:48 | #14194
  Quake: Tak je to výrazne viac, ako môj odhad **01 Ale súhlasím inak s tebou.
  Markuss 21.03.2023, 21:57 | #14197
  Západ sa obáva spolupráce vo vojenskej oblasti, ekonomickej oblasti, vesmírnej oblasti.
Iba v bufete je dobrá nálada a obavy sa rozplynuli
  ball8 21.03.2023, 22:02 | #14199
  Markuss: Však jasné, že sa Zápas obáva. Vojenská oblasť je nepríjemná, s tým Západ nič nespraví. Ekonomická oblasť, tam je to bez šance, Čína by bola sama proti sebe. Vesmírna oblasť, to je také otázne, USA ide momentálne cestou súkromných spoločností, ruSSko v spojení s Čínou by mali na štátnej úrovni navrch, ale zasa súkromná sféra dokáže koľko krát ďaleko viac.
  Quake 21.03.2023, 22:29 | #14207
  "Západ sa obáva" vs "Čísla a fakty"
Pobavilo...
**02
peto10 21.03.2023, 20:50 | #5013
#4330 Spojene staty chcu urychlit dodavku Abramsov tak, aby mohli na Ukrajinu prist uz na jesen.
https://amp.cnn.com/cnn/2023/03/21/politics/us-abram-tanks-accelerate-ukraine/index.html
  Markuss 21.03.2023, 21:04 | #14163
  To sú tie staré hrče A1. To sa do rasputice bude hodiť **26
  ball8 21.03.2023, 21:37 | #14186
  Stále lepšie Abrams M1A1 ako ruský T-62 **08
Markuss 21.03.2023, 20:45 | #5012
My zdes! Na stálo**01
Link na článok na doméne pravda.sk
  Markuss 21.03.2023, 20:45 | #14149
  Remember 1968**01
  ball8 21.03.2023, 20:46 | #14155
  Hej, akurát je tu taký jeden maličký rozdiel. V 1968 sme tu mali okupáciu, toto je na dohode. Ale okej. Viem, že ty maličké rozdiely nehľadáš **02
  Markuss 21.03.2023, 20:47 | #14157
  Hovorím. Všetci Happy
  ball8 21.03.2023, 20:48 | #14158
  My a Poliaci určite.
  Markuss 21.03.2023, 21:03 | #14162
  Pozývací list rules
true 21.03.2023, 20:31 | #5011
Nastáva zmena, aká tu nebola 100 rokov. A my túto zmenu uskutočňujeme spoločne.
Dávaj na seba pozor, drahý priateľ.
/Si Ťin-pching Vladimírovi Putinovi pred odchodom z Kremľa

#Rusko #Čína
  Redbul 21.03.2023, 21:25 | #14174
  Spojenie Ciny s Ruskom z vojenskeho hladiska, by znamenalo absolutnu dominanciu.Vzdusne... ale aj namorne sily ma Cina porovnatelne s amikmi.+Samozrejme bezkonkurencna sila pod vodou Ruska so spickovymi ponorkami.Ale chceme mier**03.
  Redbul 21.03.2023, 21:29 | #14177
  To uz aj takyto hrozny pohlad na konflikt treba zaviest**27Lebo americnia su hlupaci.Naozaj sa hovori z dobrych zdrojov,ze chcu atomovy konflikt postupne .Musi sa to vyriesit,lebo zle to dopadne**27.
  Redbul 21.03.2023, 21:35 | #14181
  Zdroj nebudem uvadzat,nikdy to nerobim.Ale naozaj keby sa Cina spojila s Ruskom aj vojensky, tak to je masivna sila.Uplne neohrozitelna**27Uz nech neblbnu pre boha na tomto svete.
  ball8 21.03.2023, 21:45 | #14192
  Redbul: Čína je asi najsilneješia, čo sa týka námorných síl. Pozemné sily a letectvo asi NATO. Jadro - to je úplne jedno, USA, Rusko, Čína, všetci majú dosť takých zbraní. Jediný, kto sa ale vyhráža použitím jadrových zbraní je tvoje milované ruSSko. Mal by si im napísať na ambasádu, nech neblbnú pre boha **08
  Redbul 21.03.2023, 21:53 | #14195
  ball,a este ta nahnevam,aj ked ta mam v podstate rad.Pripade nejakeho mierneho atomoveho zasahu taktickymi zbranami su vraj viac v ohrozeni zaockovani**14Lebo stratili prirodzenu imunitu.**14
  Redbul 21.03.2023, 21:55 | #14196
  Este chcete bojovat stale....?Hadam uz nie.Mier a Dobru noc**03.
  ball8 21.03.2023, 21:59 | #14198
  Redbul: **02**02**02**02**02**02**02**02**02 Ako som stratil prirodzenú imunitu? **02**02**02 Ale zas si poodhalil niečo zo svojho súkromia **01 Prestaň čítať tie hovadiny a radšej si kúp nejakú knihu, nemusí to byť ani náučná literatúra, aj tak ti to pomôže **01
  ball8 21.03.2023, 22:04 | #14200
  Redbul: A čo má imunita spoločné s jadrovým útokom? **02 Či sa chceš reakciou svojho imunitného systému brániť radiácii? **02**02**02**02**02**02 Normálne si mi spravil parádny večer týmto výrokom **02 Mala by sa zriadiť na webe nová rubrika - Komik mesiaca. Tento mesiac by bol zaručene tvoj **02
  Redbul 21.03.2023, 22:07 | #14201
  No lebo ti doslova a do pismena pichli falosnu sracku.Ja to samozrejme pisem vela krat aj v nasadzke.Lebo to nie je moja tematika a odbornost.Ale nikdy si nedovolim povedat uplnu kravinu.Lebo pocuVam evidetne na rozdiel od teba vselijake zdroje.Bez vetrika sa ani listok nepohne**03
  ball8 21.03.2023, 22:10 | #14202
  Redbul: **02**02**02**02**02**02**02**02**02**02 Napíšem adminovi, či fakt nezriadi túto rubriku a budeš mať v nej čestné miesto ako doživotný víťaz **02**02**02**02**02**02 Práve ma doslovne odjebalo **02**02**02**02**02
  Redbul 21.03.2023, 22:12 | #14203
  **01**03 No aky mas teda nazor na covid?Veris tomu ze ti chceli pomoct?**03Pouc ma v com bolo pozitivne sa napr.dat zaockovat**03
  ball8 21.03.2023, 22:40 | #14211
  Redbul: Môj názor na covid? Nové ochorenie, aké sa tu vyskytujú nepretržite. Bolo globálne a rýchlo sa šíriace a postihovalo hlavne pľúca, čo bolo nepríjemné. Každý 30+ ročný človek sa mal dať povinne zaočkovať, pokiaľ nemal nejaké vedľajšie zdravotné problémy, vtedy to konzultovať s lekárom. U mladších je viac menej štatisticky už dokázané, že je väčšie riziko mať probélmy po vakcinácií, ako po covide.

Pozitívne to bolo v tom, že sa zachránilo mnoho životov. Negatívne v tom, aký bol k vakcinácií prístup (nezvládnuté riadenie). Smutné to, že ako každá vakcína, aj táto (vakcíny proti covidu) má v niektorých prípadoch negatívne vedľajšie účinky (všetky máš vypísané pri každej jednej vakcíne).

Celkovo môj názor ale je, že buď sa malo pristúpiť na tvrdý režim = každý povinne zaočkovať, ako máme očkovania napríklad proti iným chorobám, alebo sa malo ísť cestou individuálnech ochrany bez obmedzení. Tu sa ale za celú pandémiu neurčili normálne pravidlá a aj keď sa určili, platili 3 týždne a aj počas nich stihol byť aj protest, ktorý všetky pravidla porušoval.

Aby som to zhrnul, pozitíva pre zaočkovanie sa: ochrana zdravia.
true 21.03.2023, 20:30 | #5010
Veľká pravda

foto: https://i.postimg.cc/zBNkrR40/velka-pravda.jpg
true 21.03.2023, 20:08 | #5009
Humoristi v Rusku zareagovali na britskú správu novou rozprávkou

Kde bolo tam bolo, v krajine zvanej Británia žil jeden ochudobnený náboj.
Preto sa jedného dňa rozhodol, že sa vyberie na výlet do Ruska.
Vrátil sa obohatený.

A to je koniec rozprávky.
slaven 21.03.2023, 19:50 | #5008
v Amerike sa bude predavat super klasika: https://www.ford.com/suvs/explorer/models/explorer-limited/
u nas tento grc: Link YouTube video
  slaven 21.03.2023, 19:50 | #14135
  #VivatEUEkoDebilizmus
true 21.03.2023, 18:56 | #5007
Vojanda Rina robí reklama na ZSU (Zbrojni sili Ukrajini). Odpovedá na otázku čo má napísané na nášivkách, že: "ZSU je sex."

Asi to v preklade znamená buď, že velitelia vás budú je...ať alebo budú na vás je...ať.

video: https://ulozto.cz/tamhle/786UxcAFnNI9#!ZJL5LmR1LGD1AQR1ZmIzMGMyLwIwBHyBoyAxqwEXDGO5Lmqx
  true 21.03.2023, 18:56 | #14133
  Sexy vojacka - nieco oblubene pre slniecka ze? **01
  ball8 21.03.2023, 20:17 | #14139
  To skôr ty tu slintáš nad každou jednou ženou, aj tou z Ukrajiny. Inak sú to podľa teba všetko nacisti. Ale keď je pekná, tak by si ju najskôr potrtkal a potom najradšej zatvoril **08
  true 21.03.2023, 20:22 | #14140
  ano ja tu slintam - ano ja **01

priklad: | #4864
  ball8 21.03.2023, 20:28 | #14141
  Nechce sa mi to hľadať, lebo vyhľadávanie tu stojí za prd, ale podobných komentárov si tu mal viacero.
  true 21.03.2023, 20:35 | #14142
  Tebe sa nechce a mne sa chcelo a nasiel som co som chcel - ja tu vojacky nedavam - si mimo
  true 21.03.2023, 20:35 | #14143
  dnes nemas svoj den
  true 21.03.2023, 20:35 | #14144
  aj Markuss ta dal dnes kvalitne dole
  ball8 21.03.2023, 20:39 | #14146
  Nie že dávaš, ale slintal si tu nad nimi. Minimálne 2 krát. Markuss ma nedal nijako dole teda. Skritizoval akurát Nextu. Tak ako mi ty hejtuješ Dennik N.
  true 21.03.2023, 20:45 | #14150
  dnes nemas svoj den naozaj
  true 21.03.2023, 20:45 | #14151
  zajtra bude snad lepsie - drz si palce
  true 21.03.2023, 20:45 | #14152
  a krasne zeny treba krasne milovat
  true 21.03.2023, 20:46 | #14153
  pokial nie si buzerant
  true 21.03.2023, 20:46 | #14154
  ahoj - idem s kamosom na jedno dve **28
  ball8 21.03.2023, 20:49 | #14159
  Uži si a prídi trošku k rozumu na tom pivku.**04
true 21.03.2023, 18:50 | #5006
Aktuálne v NR SR

Návrh zmeny zákona o podmienkach výkonu volebného práva

Zdroj: https://www.nrsr.sk/web/Default.aspx?sid=zakony/cpt&ZakZborID=13&CisObdobia=8&ID=1493

Cieľom predloženej novely zákona je zavedenie transparentnosti do spracovania výsledkov volieb konaných v Slovenskej republike a to takým spôsobom, že zápisnice o priebehu a výsledku hlasovania vo volebných okrskoch sa budú musieť povinne zverejňovať na internetových stránkach obcí a zápisnice okresných volebných komisií sa budú zverejňovať na internetovej stránke štatistického úradu.
  true 21.03.2023, 18:50 | #14132
  Je to dobrá novela, iniciatíva Republiky. Predtým zápisnica boli utajovaná. Teda volebná komisia zápisnicu podpísala, ale nikto už potom nemal možnosť overiť si, čo tam bolo napísané. Kontrola bola iba podľa údajov, aké nahlásila okrsková komisia. Teraz to bude možné overiť aj podľa zápisnice.
  ball8 21.03.2023, 20:15 | #14138
  Nespadá do pod GDPR? Len tak si niekto vyvesí na web zoznam s tvojim menom, číslom OP a podpisom? Či zápisnica je nejaký iný dokument?
  true 21.03.2023, 20:36 | #14145
  GDPR je najvacsia kokotina za posledne roky
  ball8 21.03.2023, 20:40 | #14147
  No tak ty si dobre mimo **01
  ball8 21.03.2023, 20:41 | #14148
  Ale ked je to kktina, tak nám tu daj číslo svojho občianského preukazu a svoje celé meno. Určite to nikto nezneužije **08
true 21.03.2023, 18:44 | #5005
Stretnutie čínskeho prezidenta Si Ťin-pchinga s ruským prezidentom Vladimirom Putinom v Kremli - 1. časť

Vyhlásenia Vladimíra Putina:

- Plánujeme ďalej rozširovať rozsah zúčtovania v jüanoch v obchode s inými krajinami.

- Projekt Sila Sibíri-2 je v záverečnej fáze dohadovania detailov.

- Rusko pomôže Číne s jej rastúcim dopytom po energii.

- Pomôžeme čínskym podnikateľom s otvorením nových podnikov, ktoré nahradia tie, ktoré z Ruska odišli.

- Očakáva sa, že ruský tovar bude na čínskych pultoch rásť.

- Do roku 2030 Rusko zvýši dodávky plynu na 98 miliárd metrov kubických.

- Na stretnutí budú podpísané spoločné vyhlásenia o prehlbovaní rusko-čínskych vzťahov, komplexnom partnerstve a strategickej spolupráci, ako aj plán rozvoja kľúčových oblastí rusko-čínskej hospodárskej spolupráce do roku 2030.

video: https://ulozto.cz/tamhle/RC1WQNA9nCZL#!ZJEyZwR2AmMyAwR0ZzWxBQV4AwplZ0knD25VERkRraqsrTV0Zj==
  true 21.03.2023, 18:48 | #14130
  Gratulujem všetkým bruselským kreténom, dokazali to, čo nedokázal nikto pred nimi. Natrvalo pripnúť k sebe RF a Čínu, natrvalo zahatali akú-takú budúcnosť európskemu civilizačnému modelu.
true 21.03.2023, 18:41 | #5004
„Keby sme chceli, aby nás vláda *ebala, zvolili by sme si Brada Pitta“.

foto https://i.postimg.cc/SNBTvq8D/photo-2023-03-21-18-23-44.jpg
true 21.03.2023, 18:40 | #5003
Británia dodá Ukrajine náboje do tankov s ochudobneným uránom, povedala ministerka obrany barónka Goldieová.

https://questions-statements.parliament.uk/written-questions/detail/2023-03-06/hl6144

Môžeme očakávať nárast onkologických ochorení na Ukrajjne tak, ako to bolo v Juhoslávii?

https://www.euractiv.com/section/global-europe/news/serbia-launches-probe-into-consequences-of-1999-...
  Markuss 21.03.2023, 18:46 | #14128
  Tak ak chcú to územie naspäť, tak ho chcú aj zamorené naspäť. To je logické.
Whatever it takes **11
  true 21.03.2023, 18:48 | #14131
  Ruský minister obrany Sergej Šojgu v súvislosti s britskými plánmi na presun tankových granátov s ochudobneným uránom na Ukrajinu pripomenul poľutovaniahodné americké skúsenosti s ich používaním v Iraku... pre samotnú americkú armádu.

Za hlavný problém ochudobneného uránu sa považuje vdýchnutie jeho prachu, ktorý vzniká pri ničení nábojníc. Pri náraze alebo výbuchu vzniká oxid uránu, ktorý sa môže uvoľňovať do dýchacích ciest človeka, čím vzniká riziko zdravotných následkov.

Hlavným dôvodom používania munície s ochudobneným uránom je, že sa považuje za muníciu so značným poškodením bariér a tiež za vysoko horľavú, čo má za následok vysoký antipancierový účinok.
  Markuss 21.03.2023, 19:19 | #14134
  Natrtkajú to tam aj Rusi, a bude tam na tisíc rokov utrum.
Potom papaj pšeničku z Ukrajiny, značka kvality**11
  ball8 21.03.2023, 20:10 | #14137
  A za všetko toto je zodpovedný kto? No predsa Putler a jeho ruSSko.
  Markuss 21.03.2023, 20:46 | #14156
  Na to sa môžeš vyprdnut, keď budú žrať bordel a nebudú nič exportovať. Koniec. Žiadny train deal .
Pre fanatikov ako ty je to jedno. Pre ľudí tam asi veľmi nie.
  ball8 21.03.2023, 21:00 | #14160
  Markuss: Však nech sa spakujú tí ruSSi preč a bude pokoj. Fakt nevidíš, ako to jednoducho ukončiť? Do 2 dní sú preč z celej krajiny a bude pokoj, už len súdy budú súdiť.
  Markuss 21.03.2023, 21:05 | #14165
  Napíšem tam. Určite to pomoze
  ball8 21.03.2023, 21:08 | #14167
  Markuss: Nemusíš tam písať. Len by si si to mohol priať. Neobviňovať brániacu sa krajinu, že sa toto deje. Oni sa nerozhodli, že Putler na nich zautočí.
true 21.03.2023, 18:21 | #5002
"Všichni jsou blázni, jenom já jsem letadlo." **01

"CELÝ SVET SA MÝLI, IBA 30 % NÁŠHO OBYVATEĽSTVA MÁ PRAVDU? Dnes rozprávajú čudné veci o mieri na Ukrajine tí istí, ktorí boli proti očkovaniu.”

FB stránka Ozbrojené sily Slovenskej republiky šíri demagógiu na základe rozhovoru s generálom Zmekom. Tak ako sa viac a viac odkrývajú lži o vakcínach budú sa viac a viac odkrývať lži aj vo veci konfliktu na Ukrajine a jeho príčinách, ktorý v ozbrojenej forme existuje od roku 2014.

Ide o tie isté Ozbrojené sily Slovenskej republiky, ktoré nemajú problém poskytovať výcvik aj ukrajinským nacistom ako tomu s nášivkou Waffen SS divízie "Totenkopf", ktorú pred časom krátko zverejnili na Instagrame OS SR a následne rýchlo stiahli.

foto https://i.postimg.cc/L6pgCb5j/photo-2023-03-21-16-32-03.jpg

video https://ulozto.cz/tamhle/TmDJtfgrEljN#!ZGxmLGR2ZmV1ZJIuBQx4A2Z1AzAzL05doRH5racQDyt4nGLlBD==
  Markuss 21.03.2023, 18:35 | #14124
  Neboj. To že brzi změní
Quake 21.03.2023, 16:42 | #5001
Úterý.

Jeden ze západních analytiků popsal na Twitteru taktiku wagnerovců a vysvětlil, proč se právě jim dařilo v minulých týdnech posouvat frontu. A ne, není za tím jen jejich nulové braní ohledů na lidské životy a taktika „lidských vln“, na rozdíl od regulérní ruské armády totiž mají wagnerovci poměrně velkou svobodu v tom, vybírat si, kde a jak budou útočit. Wagnerovci si proto cíleně vybírají úseky fronty, které drží na ukrajinské straně citelně méně vycvičená a hůře vyzbrojená teritoriální obrana. Zároveň analytik poznamenal, že i když se poměr ztrát na obou stranách konfliktu mírně pro ukrajinské obránce zhoršil poté, co se Rusům podařilo obsadit vyvýšené pozice na okrajích města, stále dává z ukrajinského pohledu obrana města ohromný smysl, stejně jako urputná obrana Mariupolu nebo Sevěrodoněcku. Evakuace města by totiž mohla znamenat jen přesun bojů na potenciálně hůře opevněné pozice a zároveň zbytečnou destrukci dalšího města, a poměr ztrát je i nadále velmi příznivý pro Ukrajince. Navíc tím Ukrajinci získávají potřebný čas k vycvičení a vyzbrojení nových útočných brigád, které už by brzy měly převzít iniciativu, kdežto ústup z Bachmutu by nutně vyžadoval jejich nasazení do současných bojů. Prigožin navíc vyslovil obavy, že Ukrajinci možná chystají protiútok na jihu Bachmutu s cílem odříznout wagnerovce od zbytku ruské armády a zdecimovat jejich řady nebo zajmout jejich bojovníky. Snad se mu přání vyplní. A teď pár novinek:

- Maďarsko oznámilo, že nepodpoří žádné sbližování Ukrajiny a EU nebo NATO, dokud „Ukrajina neobnoví práva zakarpatské maďarské menšiny“. Orbán společně s maďarskými veřejnoprávními médii totiž v minulých týdnech tvrdili, že v Zakarpatské oblasti dochází k násilnému odvodu Maďarů na frontu nebo o vyhazování maďarských učitelů z práce kvůli jejich etnickému původu. Místní obyvatelé ale tvrzení Maďarska nepotvrzují a dva maďarští učitelé, kteří se objevili na fotkách z fronty, narukovali do armády dobrovolně. V minulosti také Maďarsko ve velkém distribuovalo tamější menšině maďarské pasy a vyzývalo recipienty, aby pasy tajili před ukrajinskými úřady. Podobnost kroků Orbána s Putinovými kroky je ale samozřejmě čistě náhodná. Samozřejmě…

- Čínské ministerstvo zahraničí apelovalo na Mezinárodní trestní tribunál v Haagu, aby respektoval imunitu hlav států. Ve skutečnosti žádná taková imunita v případě stíhání za válečné zločiny neexistuje a byly to právě nejčastěji hlavy států nebo vysocí politici a armádní činitelé, kdo byl v Haagu v minulosti stíhán.

- Podle deníku The New York Times prodalo sedm desítek čínských výrobců dronů do Ruska od vypuknutí války 26 různých typů dronů v celkové hodnotě okolo 12 miliónů dolarů. Jeden z čínských dronů nedávno zdokumentovala ukrajinská protivzdušná obrana.

- Čínský prezident během návštěvy Moskvy pochválil válečného zločince Putina za jeho kroky k prosperujícímu a úspěšnému Rusku, vyzdvihl přátelství obou zemí a jejích představitelů a prohlásil, že Čína stojí za Ruskem v udržování světové stability. Cože?

- Pokud Prigožin dodrží slovo, už brzy wagnerovci vypustí do Ruska tisíce ruských vězňů, kteří si odsloužili svých smluvních šest měsíců v bojích na Ukrajině.

- Spojené státy poskytnou Ukrajině v novém balíku vojenské pomoci mimo jiné další rakety pro systémy HIMARS nebo rakety HAARM.

- V bojích u Bachmutu padli polský dobrovolník Paweł Szadzikowski a novozélandský dobrovolník domorodého původu Kane Te Tai.

- Evropská unie schválila plán na poskytnutí jednoho miliónu kusů dělostřelecké munice Ukrajině během následujících 12 měsíců.

- Maďarsko vetovalo prohlášení zástupců EU ohledně mezinárodního zatykače na válečného zločince Vladimira Putina.

- Ruské armádě se daří plíživě postupovat okolo Avdijivky. Ta by se tak už brzy mohla stát dalším Bachmutem.

- Steven Seagal otevře v Moskvě centrum pro výuku aikida, kde bude cvičit také ruské vojáky.

- Ukrajina obdržela už třetí polní nemocnici díky spolupráci Estonska, Norska a Nizozemí.

- EU poskytla Ukrajině dalších 1,5 miliardy euro jako makroekonomickou pomoc.

- Japonský premiér Fumio nečekaně přicestoval na návštěvu Kyjeva.

- Severní Makedonie darovala Ukrajině 4 sovětské bitevníky Su-25.

- Ukrajinci opět zasáhli letiště Džankoj na okupovaném Krymu.

- Rusové si u Doněcku sestřelili další vlastní letadlo.
  Quake 21.03.2023, 16:43 | #14117
  Príjemné a pohodové čítanie pri čajíku **30
  Markuss 21.03.2023, 16:44 | #14118
  Jeden ze západních analytiků popsal na Twitteru **01**01**01
jedna pani povedala, ale nepovieme ktorá**02
  Markuss 21.03.2023, 17:08 | #14119
  A ešte k jednému bodu zhora
Link na článok na doméne sme.sk
  Quake 21.03.2023, 17:16 | #14120
  Link na príspevok na doméne X.com
  Markuss 21.03.2023, 17:31 | #14121
  Tak vieš, vy ste si tu usierali okolo termínov 'overovanie zdrojov', poctivá žurnalistika a tak podobne.
A potom tu chujoviny z twitteru vešiate, navyše s nepresnými alebo úplne nezmyselnými tvrdeniami. To platí o tvojom kamošovi ball8, také blbosti ani na RT.com nie sú...
Ako môže niekto potom tieto veci čítať s vážnosťou?
  ball8 21.03.2023, 18:22 | #14122
  Markuss: Vieš mi dať čas prípevku, kedy som tu somarinu dal? **01
  Markuss 21.03.2023, 18:29 | #14123
  Hneď tri ráno.
1. Čínske akcie a návšteva Xi... Kauzalita jak sviňa. Propaganda pár excellence
2. Kalibre - propaganda na ôsmu. Pri produkcii 15-20 kalibrov a ich relatívne malej hmotnosti a vzácnosti, to vraj vozia železnicou.. ktorá ostala neposkodena a vlaky premávali načas, počkáme na satelitné zábery, z tých videí z twitteru je vidno akurát pipkinu baču... Navyše dolet kalibrov je taký, že to nebudú asi posúvať na dostrel Ukrajinci. Ale nexta povedala... To je zdroj jak sviňa....
A ten tretí si dohladaj a rozmýšľaj
  ball8 21.03.2023, 18:39 | #14125
  1. Nepopieram, nemôžem dokázať že za pádom akcií bola návšteva.
2. Nexta je celkom v poriadku zdroj, čo sa týka informácií, keď uvedú nepravdivú informáciu, tak sa zvyčajne potom aj opravia. Pri tej rýchlosti, keď sa snažia byť so správami medzi prvými, sa to stáva. Daná správa ale bola na všetkých ukrajinských serióznych kanáloch. Na Kryme aj vyhlasili pohotovosť. Je to jeden z dvoch logických cieľov najbližších mesiacov.

Btw, určite je lepšia Nexta, ako tvoje niekedy čudné nemecké a rakúske weby (niekedy, nehovorím vždy, len tiež si zrovna nevyberáš, len to tu capneš, lebo väčšina ľudí sa neunúva si to ani prečítať, lebo nemčina) **08
  Markuss 21.03.2023, 18:41 | #14126
  Moje nemecké a rakúske zdroje sú obyčajne meainstream alebo verejnoprávne stránky. Keby si si dal tú robotu, zistil by si to.
Ale keď si hlúpy, a nepoužiješ google translator, ale vieš že stoja za prd....
  ball8 21.03.2023, 18:44 | #14127
  Markuss: Zrovna som mal tých pár krát, čo som si to otvoril, potom šťastie na bulvár, ktorý si zdieľal. Úprimne, nemčinu z duše neznášam, sám si to preložiť neviem a translator používam len v núdzi.
  Markuss 21.03.2023, 18:47 | #14129
  Potom neviem, ako môžeš nazvať orf, handelsblatt, fáz atď čudnymi.
Hrôza vôbec diskutovať
  ball8 21.03.2023, 20:07 | #14136
  Markuss: Hovorím, že som si otvoril tvoje odkazy len pár krát a zrovna som mal šťastie na tie nešťastnejšie.
true 21.03.2023, 16:28 | #5000
Zapredana vlada ide proti 70% ľuďom **14

Foto https://i.postimg.cc/PqVRZ0r1/photo-2023-03-21-16-27-45.jpg
petert22 21.03.2023, 15:20 | #4999
true pre teba jedno videjko, má iba 29 sekund **02
Link YouTube video
<< < 522 | 523 | 524 | 525 | 526 | 527 | 528 | 529 | 530 | 531 > >>
Hľadaj text    Zvýrazni    Zobraz iba od     
Injuries and Suspensions