POLITICKÁ DISKUSIA
|
| |
Redbul
|
18.03.2023, 21:27 | #13785
|
| |
To ockovanie ball radsej nechaj tak.Bud rad,ze si to prezil.A to teraz pisem uplne vazne.Vies kolkych ludi to zabilo,a znicilo zdravie.Naozaj des.To bol asi najvacsi podvod na ludoch v celej v historii.Pichali vam do tela ,uplne neoverene nepreskumane vakciny. .
|
|
| |
ball8
|
18.03.2023, 21:41 | #13786
|
| |
Nájde sa pár jednotlivcov. Aj očkovanie na chrípku niekoho zloží. Vakcíny boli preskúmané a overené, lebo prešli jednotlivými fázami testovania.
|
|
| |
Redbul
|
18.03.2023, 21:46 | #13787
|
| |
To je dokazane ball.Len sa o tom nemoze hovorit.Toto ja akoze pisem uprimne.Ja z toho nemam radost.Mne to napr.premna velmi blizskej osobe znicilo zdravie.Ale tak s tym uz nic nespravime. Mojou vyhodou bolo to,ze som sa toho naozaj realne bal,inak by som asi k tomu tlaku podlahol aj ja.
|
|
| |
Redbul
|
18.03.2023, 21:49 | #13788
|
| |
Pri konflikte sa mozme nejak dohodnut.Budem ti akceptovat,ze hladas spravoslivost pre Ukrajinu ok.Ja iklinujem k rusom,tak ja to vnimam inak.Ale to ockovanie,to bola spinavost.Ohrozili naozaj vela ludi.
|
|
| |
ball8
|
18.03.2023, 21:52 | #13789
|
| |
Redbul: Ja viem len o jednej osobe, ktorej očkovanie uškodilo a aj to ju nepoznám osobne, len je to známa mojej známej. Všetky relevantné štúdie hovoria o pozitívnom vplyve očkovania najmä u staršej populácie. Nikoho nikto neohrozil.
|
|
| |
Redbul
|
18.03.2023, 21:55 | #13790
|
| |
Nechces to pocut.Ja ti psychologicky rozumiem.Ale tutonecham tak.To naozaj depta vela ludi.
|
|
| |
ball8
|
18.03.2023, 22:02 | #13791
|
| |
Nie že nechcem. Len čítam. Otvor si napr. ACM, alebo aj obyčajný Google Scholar, kde máš články prístupné zadarmo a študuj.
|
|
| |
Redbul
|
18.03.2023, 22:05 | #13792
|
| |
Ty citas len co ti vyhojue Ty keby si mal podla man vyvazeny objektivny pohlad na svet,tak nemas chybu.Ty si typicky slnieckar ,ktory v tom zije.Nevies akceptovat iny nazor.Ale ako clovek si fajn,lebo aj slusne odpovedas
|
|
| |
StanoDianiska
|
18.03.2023, 22:09 | #13793
|
| |
Ja mam vo svojom okoli vela ockovanych ludi a neviem o nikom, ze by mu ockovanie uskodilo, nebodaj ho zabilo. Naopak, viem o viacerych z okolia, co podlahli covidu.
|
|
| |
ball8
|
18.03.2023, 22:14 | #13794
|
| |
Redbul: Ja čítam články publikované v odborných časopisoch. Neviem, či si niekedy písal článok do nejakého odborného časopisu, ale to nie je len tak, že niečo napíšeš. Neskutočné kvantum roboty, transparentnosť, data, popis metód, všetko odcitované, musí ti to prejsť cez review. Za to ty si prečítaš Infovojnu a Zem a vek a si najväčší mudrc sveta
|
|
| |
ball8
|
18.03.2023, 22:16 | #13795
|
| |
StanoDianiska: Veď aj ja, väčšina mojich známych a kamarátov sú očkovaní a z nich nemá nikto problémy. Akurát tá jedna pani, ktorú som spomínal vyššie, tá si to odniesla - myokarditída
|
|
| |
Balaam
|
18.03.2023, 22:21 | #13797
|
| |
Ja sa vždy pýtam, či si niekto pamätá podobnú situáciu... Že by sa ockovalo také množstvo ľudí v tak krátkom čase... A samozrejme nebudem sa pozastavovať nad tým, že najviac ľudí s ťažkými vedľajšími účinkami a nebodaj mŕtvych poznajú iba odporcovia...
|
|
| |
Redbul
|
18.03.2023, 22:22 | #13798
|
| |
Nie som mudrc. Ja v tejto oblasti nemam vzdelanost.Ale hlupak nie som,mam oci .Ja nemudrujem ,to v ziadnom v priapde.V poriadku chalani,tak mate takuto skusnost,no ja mam bohuzial inu.Je vam snad jasne,ze cloveka formuje co cita a comu veri.To podvedome masiruje vedomie a osobnost cloveka.Cize kazdy clovek si mysli,ze ma svoju pravdu.
|
|
| |
Markuss
|
19.03.2023, 08:34 | #13801
|
| |
Nájdi v mojich príspevkoch slovo očkovanie
|
|
|
|
ball8
|
18.03.2023, 20:49 | #4906
|
33 stíhačiek Mig-29 by mali dodať Poľsko a Slovensko:
Link na príspevok na doméne X.com
20 Poľsko a 13 Slovensko (Poľké číslo nemám nikde overené zatiaľ)
|
|
| |
Redbul
|
18.03.2023, 20:54 | #13782
|
| |
|
|
| |
Redbul
|
18.03.2023, 21:05 | #13783
|
| |
Tak nech im to pomoze na obranu.Ale tymto,ako je uz verejne zname sa dostavame do tazkeho konfliktu s Ruskom.A hlavne aj do buducnosti ked raz skonci tento konflikt.
|
|
| |
Redbul
|
18.03.2023, 21:08 | #13784
|
| |
Nič finančne výhodné v ramci nejakeho obchodu v buducnosti nám už nikdy nedajú.
|
|
|
| |
Markuss
|
18.03.2023, 17:24 | #13772
|
| |
Americké letecké spoločnosti chcú zakázať svojim konkurentom lietať do USA cez ruský vzdušný priestor
Zatiaľ čo západné spoločnosti uzavreli oblohu nad Ruskom, Čína, India a Spojené arabské emiráty naďalej bez prekážok lietajú cez ruský vzdušný priestor. Tento stav nevyhovuje americkým leteckým spoločnostiam, najmä Delta, American a United Airlines, ktoré majú na tejto záležitosti najväčší záujem. Americké ministerstvo dopravy preto navrhlo opatrenia na obmedzenie letov z Číny, ktoré boli postúpené tímu národnej bezpečnosti a ďalším predstaviteľom Bieleho domu, uvádza The New York Times.
Kongres tiež navrhol obmedzenie letov cez Rusko pre Indiu, ale úradníci sa obávajú diplomatických dôsledkov takýchto krokov voči dlhoročnému spojencovi a sú si vedomí možného zvýšenia napätia s Pekingom. Napriek tomu je veľká pravdepodobnosť, že sa za projekt bude lobovať.
|
|
|
| |
slaven
|
18.03.2023, 20:19 | #13781
|
| |
Takto samým sebe škodiť, to je sila a doplácajú na to ľudia, nie debilni politici čo to schvália
|
|
|
Markuss
|
18.03.2023, 17:15 | #4904
|
|
Tak aj Poliaci vozia uhorky z Ruska
|
|
|
| |
Markuss
|
18.03.2023, 17:17 | #13768
|
| |
Ale aj paradajky a budú asi aj bravčové. Dobrú chuť!
|
|
|
Balaam
|
18.03.2023, 15:56 | #4903
|
Rusko je pripravené na návrhy západných krajín a Ukrajiny týkajúce sa diplomatického riešenia konfliktu, ale riešenie konfliktu je možné dosiahnuť len zrušením všetkých sankcií a žalôb v medzinárodných orgánoch proti Rusku," uviedla hovorkyňa ministerstva zahraničných vecí Zacharovová.
Dnes jej opäť ide... A ja že sankcie nefungujú a Haag je pre nich prd... No nič pohoda...
|
|
| |
Quake
|
18.03.2023, 16:12 | #13766
|
| |
Rusko 2023. Mäsiarstvo.
„Nakrájate mi prosím dvadsať deka šunky.“
„Prineste si, nakrájame.“
|
|
| |
Markuss
|
18.03.2023, 17:17 | #13769
|
| |
V bistre asi nevideli foto z ruských obchodov
|
|
| |
Quake
|
18.03.2023, 17:24 | #13773
|
| |
Absencia zmyslu pre humor je asi typická pre bývalých vysokoškolákov
|
|
| |
Markuss
|
18.03.2023, 17:26 | #13775
|
| |
Presne. A permanentná pre študujúcich seniorov
|
|
| |
Quake
|
18.03.2023, 17:32 | #13776
|
| |
Vidím, že gramatika sa ti zlepšila. Už si sa prihlásil na večerný kurz? #skopca
|
|
| |
Markuss
|
18.03.2023, 18:07 | #13777
|
| |
Áno. Ďakujem
Inak zabudol som ti zapriat k nedávnym narodeninám. Všetko naj k okrúhlym 45
|
|
| |
Quake
|
18.03.2023, 18:43 | #13778
|
| |
Zatiaľ si netrafil ani vek ani miesto podnikania. Ale máš čas, raz to dáš
|
|
| |
Markuss
|
18.03.2023, 19:17 | #13779
|
| |
keď chces, netrafim ani tlf .... ... 293
|
|
| |
Quake
|
18.03.2023, 20:13 | #13780
|
| |
V pohodičke. V júli sa môžme stretnúť a oslávime tvoje narodky, čo povieš, Marek?
|
|
| |
Markuss
|
19.03.2023, 08:35 | #13802
|
| |
Prídem rád. Len či sa bude čapovať do plastu
|
|
| |
Quake
|
19.03.2023, 10:57 | #13804
|
| |
Kvôli tebe kúpim aj plastové poháre. Akurát v akcii 50 ks za 2 eurá.
|
|
|
| |
Quake
|
18.03.2023, 14:59 | #13754
|
| |
Zajatý ruský vojak. Poprosím všimnúť si ľúbezné tetovanie.
Biely a červený náramok označujú HIV a žltačku.
#denacifikácia
|
|
| |
Redbul
|
18.03.2023, 15:17 | #13759
|
| |
Prosimta Keby si vyzliekol ukrajinsky vojakov do naha ,hlavne z radov platenych zoldakov,tak kazdy 10 vojak ma vytetovany hakovy kriz .
|
|
| |
Redbul
|
18.03.2023, 15:23 | #13761
|
| |
To je urcite Wagnerovec.Za toto Ruska Federacia neruci.To sa stava.Nacistickymi tapetami je pocmarana polka ukrajinskej armady.
|
|
| |
Redbul
|
18.03.2023, 15:24 | #13762
|
| |
A podla mna je to fotomontaz.To je urcite ukrajinec.
|
|
| |
Redbul
|
18.03.2023, 15:37 | #13763
|
| |
Na posobenie Wagnerovcov nie je hrde Rusko.Ale su to plateny profici a su proste tam.Samozrejme ,prakticky o celej ukrajinskej armade sa nemusime bavit.To je v drvivej vacsine ,platena,nacisticka ideologia.Tak vaznejsie,ked sa mam k tomuto vyjadrit.
|
|
| |
Redbul
|
18.03.2023, 15:47 | #13764
|
| |
A inak samozrejme Mier Pre tie nevine,uz prakticky stratene a stale este potencialne zijuce nevine ukrajinske civilne obete.Vojakov az tak neriesim,je to ich robota.Ale tie civilne obete,to je strasne.Cize chceme mier.
|
|
| |
Quake
|
18.03.2023, 16:05 | #13765
|
| |
14:53 dnes tu nebudem nič písať
15:17 - 15: 47 bla bla bla bla bla
|
|
|
Redbul
|
18.03.2023, 14:43 | #4901
|
Jeden tip z mojej sukromnej stavkovej
Ukrajina sa vzda,ale bude musiet akceptovat prakticky vsetky podmienky Ruskej Federacie do 31.12.2023
Ano:kurz 1,35
Nie:2,75
Cize neoplati sa to tipovat
|
|
| |
Markuss
|
18.03.2023, 14:48 | #13746
|
| |
Slabý kurz.
Dovolenka na Jalte pre Volodymira, tam je aký kurz na Júl 2023?
|
|
| |
ball8
|
18.03.2023, 14:49 | #13747
|
| |
   Aspoň vidno, prečo by ťa v stávkovej nemohli zamestnať
|
|
| |
Redbul
|
18.03.2023, 14:49 | #13748
|
| |
Este to preformulejeme takto.Dame spravodlivy pohlad pre Ukrajinu.
Skonci vojna do 31.12 2023 po dohode oboch statov,tym ze prioritnou podmienkov Rusov bude Krym.
Ano:1,8.
Nie:2,25.
|
|
| |
Redbul
|
18.03.2023, 14:52 | #13751
|
| |
*Preformulujeme.Dnes tu nebudem nic pisat.Nemam dobry den.Sranda musi byt aj keby na chleba nebolo.Hlavne mier to chce .
|
|
| |
Redbul
|
18.03.2023, 15:11 | #13757
|
| |
podmienkov *podmienkou.Vidno ze som uz uplne z praxe.
|
|
|
| |
Markuss
|
18.03.2023, 14:34 | #13735
|
| |
Takú kktinu napísať, to chce značnú dávku sebazaprenia
|
|
| |
ball8
|
18.03.2023, 14:37 | #13736
|
| |
Však len cituje ruSSkého dezoláta, ktorý to povedal v priamom prenose.
|
|
| |
Markuss
|
18.03.2023, 14:40 | #13740
|
| |
ze si robia zálusk? To je citát? Tak to potom nová forma
|
|
| |
ball8
|
18.03.2023, 14:48 | #13744
|
| |
Markuss: Dobre, parafrázoval. Si spokojný s týmto vyjadrením?
|
|
| |
Markuss
|
18.03.2023, 14:53 | #13752
|
| |
Nikto lucidny taký príspevok nemôže brať vážne. Emotikon nie je. Neva.
Takých chujovin z ukrajinskych kanálov by sa dalo postnut plno... Fantóm, zavaraninové PVO, Airsoft Miss atď...
|
|
|
| |
Markuss
|
18.03.2023, 13:55 | #13727
|
| |
Zákon a poriadok
|
|
|
| |
Quake
|
18.03.2023, 09:35 | #13709
|
| |
Quakebet vypísal stávkovú ponuku na to, že si niekto z našich verných obdivovačov Ruskej matičky zeme toto prečíta do konca:
áno - @4.8
áno, ale iba prvé tri vety - @1,5
nie, ani bohovi - @1,01
|
|
| |
peto10
|
18.03.2023, 11:02 | #13714
|
| |
Vyborny prihovor.
|
|
|
Markuss
|
18.03.2023, 08:32 | #4897
|
Myslím, že aj táto mapa bude prekreslená... Ale tiež nie v nás prospech. Tipujem to na Čínu a Rusi sú už tak sebestační... Kukurica, pšenica, hnojivá.. bye bye
Link na článok na doméne pravda.sk
|
|
| |
Markuss
|
18.03.2023, 08:34 | #13706
|
| |
Kedysi sme boli sebestační aj my. Ale potom bola robota fuj, a vysoká škola hocijaká mňam, tak vozime prasce cez celý kontinent. Eko, bio, All in
|
|
| |
Balaam
|
18.03.2023, 08:52 | #13708
|
| |
My sme boli sebestacny? No ja som žil očividne v úplne inej realite 
|
|
| |
majster
|
18.03.2023, 11:32 | #13715
|
| |
Balaam, môžeš mi napísať čo nám v Československu chýbalo?
|
|
| |
Balaam
|
18.03.2023, 12:01 | #13718
|
| |
Nie som obeť spomienkového optimizmu ako ty... Takže do tejto debaty sa púšťať nebudem, nemá význam...
|
|
| |
Markuss
|
18.03.2023, 12:04 | #13719
|
| |
Ak teda nebolo Československo v živočíšnej výrobe sebestačné, tak teda povedz odkiaľ sa dovážalo
|
|
| |
Balaam
|
18.03.2023, 12:19 | #13721
|
| |
Sebestačnosť myslíš tú, keď si musel mať známeho mäsiara aby si mal salámu, šunku? Nakupovanie cez zadný vchod? ? A to nebudem vôbec miešať kúpyschopnosť... To je už iná kategória...
|
|
| |
Markuss
|
18.03.2023, 12:23 | #13722
|
| |
Zasa sme na opačnom konci reťazca. Tak jak ti to práve vyhovuje... Ale zvykli sme si... Zo široka, do stratena, (od) k veci
|
|
| |
Balaam
|
18.03.2023, 12:24 | #13723
|
| |
Tak kde je ta sebestačnosť? Ako sme nakupovali vieš..
|
|
| |
majster
|
18.03.2023, 13:36 | #13725
|
| |
no tak to mäso, 17 hovädzie, 14 bravčove, chlieb 6.8, cukor 7.2, rožok 0.30, je pravda, nohavice 250, topánky okolo100, televízor farebný 15000 čierný 6500. napríklad byty za darmo, alebo družstevný za 35000, auto okolo45000-65000, ženy akú si si zaslúžil!
|
|
| |
Balaam
|
18.03.2023, 14:00 | #13729
|
| |
O kúpyschopnosti sa nejdem baviť ako som písal... Teraz ta sebestačnosť... Vsetko mame ale kupujeme na tajnása.. Super...
|
|
| |
majster
|
18.03.2023, 14:15 | #13731
|
| |
čo máme, všetko sa dováža zo západu a najmä ich odpád, kravy sa nechovaju, svine okrem politikov tiež nie, príď sa pozrieť do nás, 10% pôdy sa využíva ostatok tráva, za sociku Švajčiari sa chodili pozerať, ako sa hospodári, viem je ti to smiešne, ale bolo to tak, ale ozdaj ty všetko vieš na všetko pamätáš tak ti to zbytočne píšem, ta kúpi schopnosť, predávalo sa všetko vlastné!
|
|
| |
Balaam
|
18.03.2023, 14:22 | #13732
|
| |
Všetko neviem, všetko si nepamätám, na to je to iný... Stále nevidím tu bajnu sebestačnosť.. O tok píš.. Mňa nezaujíma ze sem chodili Švajčiari mňa zaujíma kde som tu sebestačnosť cítil... To ma zaujíma... Spomienkový optimizmus sa ma netýka..
|
|
| |
Markuss
|
18.03.2023, 14:32 | #13734
|
| |
Chov ošípaných
1980 2,8 míl. ks
2009. 741tis ks
2021. 500tis ks
2022. 398 tis ks
Alles klar?
|
|
| |
peto10
|
18.03.2023, 14:37 | #13737
|
| |
Taka sebestacnost, ze si si rit musel vytierat novinami
Link FB príspevok
|
|
| |
Markuss
|
18.03.2023, 14:39 | #13738
|
| |
Ja som si teda nemusel a to som v 80rokoch spokojné žil.
Jedine že by tvoj dedo robil v tlačiarni alebo PNS-ke
|
|
| |
Balaam
|
18.03.2023, 14:40 | #13739
|
| |
Dobre tak skusme ešte raz... Kde som cítil tu sebestačnosť živočíšnej výroby ja? Potom sa poďme baviť ďalej... Ciselka sú pekné ale tie ti na tanieri nepomôžu...
|
|
| |
Markuss
|
18.03.2023, 14:41 | #13741
|
| |
Už si zasa pri pocitoch. Čísla nič,tak už neviem ako inak to kvantifikovať. Lebo iba štatistika je to čo obstojí. Všetko ostatné sú reči
|
|
| |
ball8
|
18.03.2023, 14:43 | #13742
|
| |
Balaam, nechaj ich tak, Im stačí, že sme chovali milióny oviec, ale že si nemal dostupné základné potraviny v obchode, to ich netrápi.
|
|
| |
Balaam
|
18.03.2023, 14:48 | #13745
|
| |
Ja práveže čakám kde som to videl doma na tanieri a nemusel kupovať po známosti a zadným vchodom... To stále nevidím... Čísla sú pekné ale ja som z nich nič nemal...
|
|
| |
Markuss
|
18.03.2023, 14:50 | #13749
|
| |
junák, ty si ktorý ročník, že si hlasoval?
A rok 1988 si nedoukovia k hajzláku poznačia ako požiar v Harmanček
Inak ten príspevok bol o niečom inom, ale spotlight si si otočil podľa potreby
|
|
| |
Markuss
|
18.03.2023, 14:51 | #13750
|
| |
hladoval
|
|
| |
peto10
|
18.03.2023, 14:55 | #13753
|
| |
Nieco zo serie "Nemame, nemame, nemame"...
Link YouTube video
|
|
| |
Markuss
|
18.03.2023, 15:05 | #13755
|
| |
Tak inak. Správme reportáž v lekárňach, že či sú základné lieky, teraz. Kto má deti, dvakrát potvrdí
|
|
| |
Balaam
|
18.03.2023, 15:11 | #13756
|
| |
youtube.com
Link YouTube video › watch
Nedostatok liekov za socializmu (1988) - YouTube
|
|
| |
Markuss
|
18.03.2023, 15:13 | #13758
|
| |
Ja nepopieram štrukturálne nedostatky v socializme. Tento príspevok bol o Tom, že sa vozí niečo čo si vieme a vedeli sme dochovat u nás.
Potom ste si tu chujoviny popribalovali a nakoniec pocitovky z kuchyne, kde ti mama miesto rezňa robila grís.
Také reportáže ti teraz robia z Tesca v UK ba Ruský supermarket.
To je celé, čo som k tým reportazam chcel.
|
|
| |
Balaam
|
18.03.2023, 15:22 | #13760
|
| |
Chujoviny si si priblaoval sam, keď som sa ťa pýtal kde som tu sebestačnosť videl doma a nemusel to kupovať ako som kupoval... Tu si stále mimo tému... A k reportáž Rusko vs UK použi Google a vyhľadávanie obrázkov... Asi ti niečo dopne...
|
|
| |
Markuss
|
18.03.2023, 17:19 | #13770
|
| |
Čísla, o Tom sa dá baviť. To že si sa mal zle, povedz rodičom. Podľa tvojho kamoša, tí čo makajú, sa majú.
|
|
| |
Balaam
|
18.03.2023, 17:23 | #13771
|
| |
Síce sa snažíš ale stojí to za prd ako vždy... Ja som sa zariadiť vedel rodičom nemám čo hovoriť, narozdiel od vrchných 10% som sa vedel zariadiť a nepotreboval som na to rodičov pan riaditeľ
|
|
|
Redbul
|
17.03.2023, 22:42 | #4896
|
Tak Putin chce pomoct ukrajinskym detom,aby ich dostal do bezpecia do Ruska a zato mu chcu dat medzinarodny zatykac.Pre Rusko je to len zdrap papiera.Rusko nie je clenom medzinarodneho trestneho tribunalu.Opat im to nevyslo.Asi sa sa to tu uz preberalo,nekukal som.Ale taka zasadna informacia na zaver vecera.
|
|
| |
ball8
|
17.03.2023, 23:07 | #13693
|
| |
Už ten tvoj úbožiak, ktorý dal uniesť vyše 14 000 detí, nemôže vstúpiť do 123 štátov sveta. Ak podporuješ takéhoto úbožiaka, vysťahuj sa z tejto krajiny a bež do piče.
|
|
| |
Redbul
|
17.03.2023, 23:12 | #13694
|
| |
Ty nedokazes evidetne kontrolovat svoje emocie ball.To som ani ja nevedel zhruba cca 5 rokov dozadu.Ja tu psiem len vec,ktora ma taku pravdu.Pre Rusko je to bezpredmetne a neplatne.Taka je realita.
|
|
| |
ball8
|
17.03.2023, 23:17 | #13695
|
| |
Veru nedokážem pri dezolátoch. Verejní podporovatelia vojnového zločinca, ktorý je trestne stíhaný v 123 štátoch sveta. To, že ho podporuješ, o tebe veľa vypoveda. Si jedno neskutočné ľudské monštrum.
|
|
| |
ball8
|
17.03.2023, 23:18 | #13696
|
| |
Spomeň si na Miloševiča, ktorý bol tiež v 1999 obvinený a v 2001 zatknutý a prevezený do Haagu
|
|
| |
Redbul
|
17.03.2023, 23:20 | #13697
|
| |
Ale prosimta.Ja a ludske monstrum? Raz zistis kde bola pravda tohto konfliktu.Skoda ze takto nemoralizujes pri takmer milion mrtvych v Iraku,ktorych zabili Americania+dalsie ich zverstva,Belehrad,Syria atd,atd.Ja len pisem ako to je.
|
|
| |
ball8
|
17.03.2023, 23:22 | #13698
|
| |
A zasa tu začínaš z whataboutismom. Že ťa hanba nefacká. Obdivuješ vojnového zločinca. Osobnostne si sa nula.
|
|
| |
Redbul
|
17.03.2023, 23:23 | #13699
|
| |
Ja konflikt odmietam.Lutujem tie obete.Ale zijeme v tej iluzii propagandy ,ktoru nam ponuka USA a EU.Pravda je uplne niekde inde.O tom som uplne presvedceni.
|
|
| |
Redbul
|
17.03.2023, 23:24 | #13700
|
| |
Ale vies co.Slubim ti ,ze v tejto sekcii skusim naozaj skoncit.Lebo vidim,ze ti to evidtne robi zle.A to nechcem zas.
|
|
| |
Redbul
|
17.03.2023, 23:27 | #13701
|
| |
Si dobry clovek,aj ked mame ine nazory.Mas v sebe spravodlivost.Ale rozumiem,ze ti to vnimas uplne inak.Takze je to zbytocne ta drazdit.Takychto ludi clovek nikdy nepresvedci.
|
|
| |
ball8
|
17.03.2023, 23:28 | #13702
|
| |
Bla bla bla. Obdivuješ vojnového zločinca. Nepopieraj to, lebo ti tu nakopírujem každý jeden tvoj príspevok, kde si obdivoval priamo jeho alebo jeho režim. Je to hanba. Fandiť človeku, ktorý sa nemôže pohybovať po 123 štátoch sveta. Koho ďalšieho máš v zozname? Akého kriminálnika alebo vojnového zločinca?
|
|
| |
Redbul
|
17.03.2023, 23:35 | #13703
|
| |
Tak na zaver ti to este skusim vysvetlit.Vojnu odsdzujem.Ale stojim za pravdou rusou z velkej casti.Ako ti to mam este vysvetlit?Ja nepdorujem vojnu.Ok,drz sa.
|
|
| |
Redbul
|
17.03.2023, 23:37 | #13704
|
| |
vidis,uz sa aj mylim*rusov.To je vsetko zamna.Neboj sa nic.
|
|
| |
ball8
|
17.03.2023, 23:39 | #13705
|
| |
Tvoja pravda rusov je len proruská propaganda. A ty si stvorenie, ktoré je tak smutno úbohé, že jej uverilo. Je mi ťa ľúto.
|
|
| |
Markuss
|
18.03.2023, 08:37 | #13707
|
| |
Pre nedoukov pripomeniem že Miloševiča nielen že neodsúdili, ale ešte aj zomrel za záhadných okolností, prakticky ho tam uspali naveky
The International Court of Justice (ICJ) concluded separately in the Bosnian Genocide Case that there was no evidence linking him to genocide committed by Bosnian Serb forces during the Bosnian War. However, the Court did find that Milošević and others in Serbia had violated the Genocide Convention by failing to prevent the genocide from occurring, by not cooperating with the ICTY in punishing its perpetrators, in particular general Ratko Mladić, and by violating its obligation to comply with the provisional measures the Court ordered.
|
|
| |
peto10
|
18.03.2023, 09:37 | #13710
|
| |
Milosevic bol v podstate mierotvorca, tak ako Putin. Ze?
|
|
| |
slaven
|
18.03.2023, 10:38 | #13711
|
| |
peto, myslim, ze Markuss len reagoval na toto: " Spomeň si na Miloševiča, ktorý bol tiež v 1999 obvinený a v 2001 zatknutý a prevezený do Haagu"
|
|
| |
slaven
|
18.03.2023, 10:38 | #13712
|
| |
Teda len to doplnil, ked sa povie A, treba aj B, aby boli informacie v rovnovahe a kompletne
|
|
| |
peto10
|
18.03.2023, 10:52 | #13713
|
| |
V tom pripade sa ospravedlnujem. A doplnim, ze Milosevic mal viac ako 60 obvineni, genocida bosniakov bola len cast. Mozno na nu nedal priamo prikaz, ale je jasne, ze jeho kroky ju zapricinili. Proste cisty zloduch, tak ako Putin.
|
|
| |
ball8
|
18.03.2023, 11:35 | #13716
|
| |
To je pekné, zomrel skôr, ako ho stihli odsúdiť, preto nebol odsúdený. Podľa internetu len samotný proces s ním bol 22 krát prerušený kvôli jeho zdravotným problémom.
|
|
| |
majster
|
18.03.2023, 11:39 | #13717
|
| |
Pánove, a nezabudnúť pripomenúť IRAK atomovu akciu, samozrejme vražda HUSAINA a milióny a milióny dolárov odvezených aj so zlatom, kde kurva, žeby do Moskvy? Kto vtedy odsúdil USA a jeho šefa? A čo sa týka treba si pripomenuť, že nielen deti, ale aj koľko cez milión ľudí odišlo do RUSKA?
|
|
| |
Markuss
|
18.03.2023, 12:06 | #13720
|
| |
Áno obvinení. Toľko ti napíšem, koľko papier znesie. Potom trval proces 4 roky, miesto plánovaných dvoch, 40 obvinení sám trestný tribunál vyhodnotil akon neodovodnene, a po takom debakli záhadné zomrel, pred koncom procesu.
To nie je fikcia, nastuduj si.
To je presne váš myšlienkový pochod. Obvinený=vinný
|
|
| |
ball8
|
18.03.2023, 12:28 | #13724
|
| |
Markuss: Z tvojho komentáru vyplýva, ako keby bol nevinný Neviem, či ste sa na tomto webe zišli spodina slovenskej spoločnosti, alebo hej.
|
|
| |
peto10
|
18.03.2023, 13:38 | #13726
|
| |
Ja uz len cakam, kedy tu niekto zacne obhajovat Hitlera. Hnus
|
|
| |
Markuss
|
18.03.2023, 13:56 | #13728
|
| |
Keďže nebol odsúdený, bol nevinný
|
|
| |
majster
|
18.03.2023, 14:01 | #13730
|
| |
kurva však vy ho tu obhajujete, však pol ukrajiny nemci a pozri ako sa spávajú, sam hakový kríž same hajlovanie, kto je tu fašista? a ball8 nemaš ani na 10 a ideš niekomu písať že je splodina? Že ťa to neskláti do zeme, asi sa motaš po stromoch a ideš niekomu písať o splodine, že ti nieje hanba
|
|
| |
Balaam
|
18.03.2023, 14:24 | #13733
|
| |
Ani Hitler, Himmler, Goring neboli odsúdený...
|
|
| |
ball8
|
18.03.2023, 14:48 | #13743
|
| |
Markuss: Krásne. Práve si spravil tak argumentačný faul. Povedzme, že máme človek A, ktorý zabije dvoch ľudí, človeka B a C. Hneď po čine obráti pištoľ proti sebe a zabije aj seba. Máme mŕtvych ľudí A, B, C. Podľa tvojho argumetnu je osoba A nevinná, lebo nebola odsúdená.
majster: Píšem o spodine, nie splodine majster. Najviac fašisticky, resp. neonacisticky sa správa ruSSká populácia, či už sú to jej neonacistické polovojenské organizácie, vláda, alebo aj samotní občania. Obhajujeme demokraticky svet.
|
|
| |
Markuss
|
19.03.2023, 08:37 | #13803
|
| |
Na to sa dá tebe len povedať, že s takou úrovňou môžeš čítať s porozumením akurát tak návod na zaliate vifonky
|
|
|
ball8
|
17.03.2023, 22:10 | #4895
|
|
true, aký je to pocit podporovať vojnového zločinca, na ktorého je po dnešku vydaný zatykač v 123 štátoch sveta? Si na seba hrdý?
|
|
|
| |
Quake
|
17.03.2023, 21:25 | #13690
|
| |
Ukrajinský sniper v akcii. Sekanica ruských smradov.
#PUTINvojnovýzločinec
#migmig
|
|
|
|
| |
Quake
|
17.03.2023, 21:22 | #13689
|
| |
Kanadské Leopardy na ceste na Ukrajinu. Brániť Ukrajinu pred ruskými smradmi. A tak to má byť. Yeaaa
|
|
|
| |
Quake
|
17.03.2023, 21:12 | #13680
|
| |
Ukrajinský tank v Bachmute
Bojujeme UKRAJINA
|
|
|
| |
slaven
|
17.03.2023, 21:15 | #13687
|
| |
zasa spadol niekde pri nastupe/vystupe z lietadla?
|
|
|
| |
Quake
|
17.03.2023, 21:10 | #13678
|
| |
Futbal v Bachmute
Popri tom sekaní zasratej ruskej armády aj trošku zábavy...
|
|
| |
true
|
17.03.2023, 21:11 | #13679
|
| |
nick ball8 - tu je krásna ukážka ako sa niekto vytešuje zo smrti
|
|
| |
true
|
17.03.2023, 21:12 | #13681
|
| |
je mi z toho na zvracanie
|
|
| |
ball8
|
17.03.2023, 21:14 | #13685
|
| |
Vravím ti, vypadni do ruSSka.
|
|
| |
Quake
|
17.03.2023, 21:15 | #13686
|
| |
Nácek čau. Dnes sa nedarí čo? Putin vojnový zločinec a migy na Ukrajinu. Heh...
|
|
|
Markuss
|
17.03.2023, 20:52 | #4889
|
Vidím, že Európa má budúcnosť. Rutte asi pôjde do múky, a keď to nejde inak, tak musíš ísť s kožou na trh.
Prajem im veľa úspechov, ide o ich existenciu
|
|
|
| |
Markuss
|
17.03.2023, 20:53 | #13671
|
| |
Farmári bojujú proti vládou navrhovanej legislatíve, ktorá by znížila počet hospodárskych zvierat a viedla by k zatvoreniu viacerých fariem s cieľom znížiť produkciu dusičnanov do roku 2030 o 50 percent.
Agentúra AFP pripomína, že Holandsko, ktoré má 18 miliónov obyvateľov, je po Spojených štátoch druhým najväčším vývozcom poľnohospodárskych produktov na svete. Tamojší farmári tvrdia, že vláda ich požiadavky dlhodobo ignoruje a „vo vlastnej krajine sa necítia vítaní“.
|
|
|
true
|
17.03.2023, 20:51 | #4888
|
|
len naivný tupec môže veriť že Rusov tam teraz zomiera 7 - 10x viac ako Banderovcov
|
|
| |
true
|
17.03.2023, 20:52 | #13666
|
| |
len malá ukážka pre slniečka ktoré to tvrdia - lebo to niekde čítali
|
|
| |
true
|
17.03.2023, 20:52 | #13668
|
| |
tie ich overené zdroje ako KyevPost a podobne    
|
|
|
| |
true
|
17.03.2023, 20:53 | #13670
|
| |
toto nie je CS ani Call of Duty  
|
|
| |
ball8
|
17.03.2023, 20:59 | #13672
|
| |
A toto ťa teší, ty nechutné ľudské stvorenie Vypadni do ruSSka
|
|
| |
true
|
17.03.2023, 21:06 | #13673
|
| |
kde som napísal že ma to teší?????
|
|
| |
true
|
17.03.2023, 21:07 | #13674
|
| |
si si to vyveštil v tvojej liberálnej gule ty Nácek? veď ty a Quake sa tu stále vytešujete koľko Rusov zomrelo
|
|
| |
true
|
17.03.2023, 21:07 | #13675
|
| |
ja chcem Mier
|
|
| |
true
|
17.03.2023, 21:07 | #13676
|
| |
a tým, že dodávame UA zbrane robíme pravý opak a ešte viac Ukrajincov a jasné že aj Rusov zomrie
|
|
| |
ball8
|
17.03.2023, 21:08 | #13677
|
| |
Vypadni do ruSSka, tvoje správanie je hodné hyeny.
|
|
| |
true
|
17.03.2023, 21:12 | #13682
|
| |
a ty sa neteš zo zabíjania - je to nechutné
|
|
| |
true
|
17.03.2023, 21:12 | #13683
|
| |
to sa vôbec nehanbíš?
|
|
| |
true
|
17.03.2023, 21:13 | #13684
|
| |
keď sa ráno pozrieš do zrkadla - nie je ti zle?
|
|
| |
ball8
|
17.03.2023, 21:16 | #13688
|
| |
Teším sa z toho, že Ukrajina sa zvláda brániť horde orkov. To nie sú ľudia. Nikdy nesmieš ľutovať agresora. Ako keby ti niekto prišiel rozjebať a vyplieniť domácnosť, tiež sa budeš tešiť z toho, že neuspel.
Nie, nehanbím sa. Nie som výter z Putlerovej zadnice, ako niektorí tú na webe.
|
|
|
|
|
|
Markuss
|
17.03.2023, 20:27 | #4885
|
|
No neblahé zvyky na východe.... Aj na záchode
|
|
|
|
Markuss
|
17.03.2023, 20:24 | #4884
|
Irán informuje Rusko, že už sériovo vyrába americký predátor MQ9 Reaper dron, volá sa Kaman 22 a má dolet 3000 km.
|
|
|
| |
ball8
|
17.03.2023, 20:25 | #13658
|
| |
To za deň stihli analyzovať zničený dron a začať aj vyrábať? Rally Dakar dpč Kúzelníci
|
|
| |
ball8
|
17.03.2023, 20:26 | #13659
|
| |
Aha, to už vopred vyvíjali. Nič som nepovedal.
|
|
| |
Markuss
|
17.03.2023, 20:27 | #13660
|
| |
Omg...
|
|
| |
ball8
|
17.03.2023, 20:28 | #13662
|
| |
No prvý komentár som tu dával, keď som nevidel ešte tvoj komentár z linkom Preto som sa zasmial nad tým
|
|
| |
Markuss
|
17.03.2023, 20:29 | #13663
|
| |
Ale keby si chcel vedieť, dali ten Reaper dole nad syriou a odvtedy na ňom makali skoro tri roky, až po sériovú výrobu.
Takto nejak skončí možno ten Leopard tiež. Javeliny majú tiež dobre zdokuentovane, z prvej ruky
|
|
| |
ball8
|
17.03.2023, 20:34 | #13664
|
| |
Jo, to je možné. Len hovorím, že som videl len prvotný komentár, tak som sa na tom zasmial. Keď už viem, o čo ide, je to iné.
Tak Javeliny sú už pomerne staré, však to sa hádam ešte v minulom tisícročí začali vyrábať
Čo sa týka Leopardov, určite bude Ukrajina robiť všetko pre to, aby nepadli do zajatia, vylúčiť to však nemôžeme.
Nemecko ale určite pracuje už na ďalšej generácií Leopardov, tak ako Británia na ďalšej verzii Challengerov.
|
|
| |
Markuss
|
17.03.2023, 20:40 | #13665
|
| |
Napr Shaded je na báze RQ Sentinel, ktorý uzemnili Iranci v r 2011. A vidíš aká účinná a pomerne lacná vec.
Tam ide aj o to posunúť to dopredu. Netreba to kopírovať. A ušetrili si aj priemyselnú špionáž.
Okrem toho, keď vieš ako funguje, poznáš aj jeho slabiny
|
|
|
|
true
|
17.03.2023, 20:13 | #4882
|
áno, priama zodpovednosť tých zmrdov zapredaných bo bláde - hlavne Heger a Naď - šli proti Slovákom, proti ústave
Link FB príspevok
|
|
| |
true
|
17.03.2023, 20:13 | #13651
|
| |
je to jeden veľký GRC - vlastizrada a za toto by mali zhniť v base a železná kotva do riti im
|
|
| |
Balaam
|
17.03.2023, 20:21 | #13654
|
| |
Neplač ako soplave decko a zbal sa do zákopov...
|
|
| |
ball8
|
17.03.2023, 20:24 | #13656
|
| |
Neplač true-ľko, Voloďa ťa určite rád prijme do svojho harému. Len konečne už emigruj, nechcem ťa tu na Slovensku.
|
|
|
true
|
17.03.2023, 19:44 | #4881
|
O pašovaní zbraní z Ukrajiny
Pred niekoľkými dňami sa ľudia z telegramového kanála ANNA NEWS zaujímali o to, kam putujú niektoré zbrane dodané západnými krajinami ozbrojeným silám. Podľa nich ukrajinská vláda odpisuje predimenzované typy zbraní pod zámienkou bojových operácií a vysokej spotreby všetkého majetku.
Na tento proces dohliada Kiryl Budanov, šéf Hlavného riaditeľstva rozviedky Ukrajiny, a pomáha mu šéf Odeskej oblastnej správy Maxim Marčenko, ktorý bol nedávno z tejto funkcie odvolaný.
* Prečo Odesa?
V meste sa nachádza veľký prístav, ktorého infraštruktúra umožňuje prejazd veľkých tokov nákladných lodí. Vďaka minuloročnej dohode o obilí, ktorá bola pred niekoľkými dňami bezpečne predĺžená, neexistuje prakticky žiadna kontrola lodného nákladu.
Rôzne náklady dodávané zo Západu sa do odeského prístavu dovážajú úplne bez prekážok cez bulharské a rumunské námorné prístavy, ako aj priamo pri tranzite cez Bospor a Dardanelský prieliv. Takto sa pašuje aj z Odesy.
* Kam to všetko smeruje?
Časť zbraní naozaj smeruje do Afriky, na Blízky východ, do strednej a juhovýchodnej Ázie. Separatistické a teroristické skupiny pôsobiace v týchto regiónoch si však ťažko môžu dovoliť kúpiť aj dostatočný počet útočných pušiek.
Preto hlavné toky pašovania smerujú do zločineckých organizácií a radikálnych národných diaspór v Európe. Práve oni sú vďaka svojej účasti v rôznych sférach života na čiernom trhu najsolventnejšími zákazníkmi.
* Prečo Európa?
Cieľom americkej zahraničnej politiky a pozície v ukrajinskom konflikte nie je len oslabiť Rusko, ale aj realizovať úplné zbedačenie európskych štátov s cieľom ich ďalšieho úplného podriadenia svojej vôli.
Po začiatku ZSSR Európu zasiahla vážna hospodárska a energetická kríza, ktorá prinútila mnohé veľké podniky a spoločnosti presunúť svoju infraštruktúru a finančné toky do bezpečnejších štátov.
Všetky krajiny EÚ sú teraz fakticky opustené, pretože sankcie uvalené na Rusko spôsobili väčšie škody samotnej EÚ a prinútili ju úplne sa podriadiť kontrole politiky USA.
Odliv zbraní do rúk kriminálnych živlov alebo etnických diaspór v Európe, ktoré riadia "zadné časti" hospodárstva, umožňuje vytvárať v európskych štátoch dobre vybavené bunky, ktoré sa za určitých okolností určite použijú. Pašovanie zbraní tiež zvyšuje kriminalitu a vytvára podmienky pre odchod podnikov z Európy.
* Takže Američania sa podieľajú na pašovaní?
Nezákonný predaj zbraní, ktoré dodali ukrajinské orgány, by nebolo možné zorganizovať bez podpory alebo povzbudzovania z Washingtonu. Nebyť úniku dôkazov o tom, čo sa dialo na sieti, nikto by tomu nevenoval pozornosť.
Konflikt na Ukrajine vytvoril priaznivé podmienky na organizovanie alternatívnych zásobovacích trás pre rôzne zločinecké a extrémistické skupiny pôsobiace v rôznych regiónoch sveta. Predovšetkým v samotnej Európe.
Prekvitajúca korupcia na najvyšších miestach ukrajinskej vlády spolu s princípom "vojna všetko zaplatí" vylúčili akúkoľvek možnosť skutočnej kontroly činnosti ukrajinských orgánov pri využívaní vojenskej pomoci na určený účel.
* A práve toto pašovanie zbraní a munície sa v budúcnosti začne náhle objavovať presne tam, kde USA potrebujú umelo vytvoriť eskaláciu.
|
|
| |
ball8
|
17.03.2023, 20:22 | #13655
|
| |
     Kde si sa takéto skvosty dočítal true? Pridaj nám tu zdroj, až ťa môžeme verejne vysmiať
|
|
|
true
|
17.03.2023, 19:29 | #4880
|
Maria Lvova-Belova, ruská ombudsmanka pre práva detí, posúdila "zatykač", ktorý na ňu vydal ICC v Haagu v kontexte situácie na Ukrajine a je pripravená ďalej pracovať.
"Je skvelé, že medzinárodné spoločenstvo ocenilo prácu, ktorú robíme na pomoc deťom v našej krajine, že ich nenechávame vo vojnových zónach, že ich berieme von, že im vytvárame dobré podmienky, že ich obklopujeme milujúcimi, starostlivými ľuďmi. Boli proti mne sankcie zo všetkých krajín, dokonca aj z Japonska, teraz je na mňa vydaný zatykač, som zvedavá, čo bude ďalej. A my pracujeme ďalej," povedala LLvova-Belova novinárom.
fotky https://postimg.cc/gallery/P858Y4c
|
|
| |
ball8
|
17.03.2023, 20:20 | #13653
|
| |
beštia
|
|
|
| |
ball8
|
17.03.2023, 20:20 | #13652
|
| |
Vieš, že to je pravdepodobne kvôli dňu sv. Patrika?
|
|
|
Quake
|
17.03.2023, 18:53 | #4878
|
Pátek.
Nezávislá vyšetřovací komise pro Ukrajinu při OSN ve své poslední zprávě popsala jeden ze způsobů, jakým Rusové mučili ukrajinské zajatce a civilisty na okupovaném území. Připojili jim starý armádní telefon na prsty, chodidla nebo genitálie a následně do nich pouštěli výboje elektrického proudu. Metodě přitom přezdívali „zavolat Putinovi“ případně „zavolat Leninovi“. Další metody mučení zahrnovaly věšení spoutaných zajatců ze stropu tzv. „na papouška“, škrcení pomocí kabelů, dušení igelitovým pytlem nebo plynovou maskou. Komise evidujte také nejrůznější formy znásilňování a jiného sexualizovaného násilí nejen u vězňů, ale také na civilní populaci, a to na obětech ve věku od 4 do 82 let. Vězni byli podle komise pravidelně biti za mluvení ukrajinsky nebo za to, že si nepamatovali text ruské hymny. Na vězních z řad ZSU pak Rusové prováděli tzv. „denacifikační sezení“, která ale znamenala jen dlouhé bití a jiné fyzické trýznění. V krajních případech byly vězni nuceni se dívat na smrt spoluvězňů, kteří mučení fyzicky nevydrželi, nebo byli svými vězniteli na konci mučení zavražděni. Komise také popsala desítky případů, kdy obě strany konfliktu útočily na civilní obyvatelstvo a civilní infrastrukturu a kdy neexistoval žádný vojenský cíl, který by mohly útoky sledovat, nicméně konstatuje, že pouze zlomek takových útoků byl dílem ukrajinských ozbrojených sil. Rusové se také měli dopouštět mimosoudních poprav na okupovaných územích, často pouze kvůli tomu, že oběti vyjádřily slovní podporu Zbrojním silám Ukrajiny, mnohdy šlo dokonce o pouhé domněnky ze strany Rusů. Komise dále konstatuje, že Rusové cíleně ostřelovali evakuační trasy civilistů a po civilistech opakovaně pálili. K tomu komise informovala, že nešlo o ojedinělé incidenty, ale spíše systematický problém. Celou zprávu si můžete přečíst na stránkách Vysokého komisaře pro lidská práva při OSN. Je to skutečně výživné čtení. Zejména, když si člověk vzpomene, že přesto všechno má ruský režim i v našich končinách kolem čtvrtiny populace za fanoušky. Hnus. A teď novinky:
- Ruské aerolinky se potýkají s nedostatkem součástek do svých dopravních letadel Su Superjet 100. Podle pozorovatelů to může výhledově uzemnit velkou část letadel a vést k přerušení letů. Turecko navíc oznámilo, že přestane obsluhovat ruské a běloruské letouny, a to včetně letounů Boeing a Airbus. Což v praxi znamená, že jim Turecko nebude poskytovat servis ani je nebude tankovat.
- Neznámý muž dnes v noci začal střílet z okna svého bytu v paneláku v Moskvě na kolemjdoucí dole na ulici. Podobné incidenty se začínají v Rusku množit a budou ještě dál narůstat, až se začnou domů zvracet pošramocení vojáci z fronty na Ukrajině, a zejména bývalý násilníci a vězni z řad wagnerovců.
- Moldavské státní instituce schválily změnu oficiálního jazyka na rumunštinu. Dosud byla oficiálním jazykem země prakticky neexistující „moldavština“ – koncept, kterým Rusové v minulosti odůvodňovali svoje zásahy do suverenity země.
- Podle bývalého důstojníka FSB Sergeje Atašina si propagandista Solovjov v 90. letech objednal u FSB vraždu mafiánského bosse Kvantrišvilliho, protože ohrožoval Solovjovůj obchod s vodkou.
- Ruský cenzurní úřad Roskomnadzor zablokoval stránku „Jděte lesem“ (iditelesom.org), která pomáhala Rusům vyhnout se mobilizaci. Co by na to asi řekli „hrdinní vlastenci“?
- Rusko dnes předalo státní vyznamenání pilotům, kteří zneškodnili americký bezpilotní letoun. Jak to, když dosud Rusové tvrdili, že letoun rozhodně nezneškodnili?
- Německo odmítlo hostit světový šampionát v šermu kvůli tomu, že Světová šermířská federace nechala na turnaji startovat sportovce z Ruska a Běloruska.
- Nejvyšší soud Ruské federace rozhodl, že legie Svoboda Ruska je teroristickou organizací, a zakázal její veškeré aktivity na území Ruska.
- Slovensko poskytne Ukrajině celkem 13 letounů MiG-29. Polsko v první vlně pošle 4, další pošle po revizi jejich technického stavu.
- Prohlídka ruských hypermarketů odhalila stovky českých potravin. Mezi nimi i 24 značek českých piv.
- Wagnerovcům se údajně podařilo překročit Bachmutku a obsadit pozice v západní části Bachmutu.
- Spojené státy daly zelenou potenciálnímu prodeji 800 kusů raket Hellfire Polsku.
- Rusko už na Ukrajině ztratilo 15 svých nejmodernějších tanků T-90M Proryv.
- Belgie poskytne Ukrajině 240 vojenských nákladních vozidel značky Volvo.
- Polsko přesune k hranicím s Kaliningradem raketový systém HIMARS.
- Podle OBSE ztratili Rusové při dobývání Bachmutu už 30 000 vojáků.
- První francouzské kolové tanky AMX-10 RC jsou na Ukrajině.
|
|
| |
Quake
|
17.03.2023, 18:54 | #13650
|
| |
Príjemné čítanie pri čajíku
|
|