POLITICKÁ DISKUSIA
true
|
12.10.2022, 18:07 | #2342
|
#2333 krasny prispevok k tomu, aktualne mainstream, odpad SME:
18:04
Svet
Ruská armáda použila značnú časť zo zásob presne navádzanej munície. Sankcie zároveň znemožňujú Rusku vyrábať všetky druhy munície a zbraní, vyhlásil nemenovaný predstaviteľ NATO.
|
|
true
|
12.10.2022, 17:52 | #2341
|
niečo pre vlajočkárov, toto sa naozaj deje:
- To čo posledné 2 dní predvádza štát a média sú exemplárnou ukážkou propagandy a psychologických operácii vedených na obyvateľstvo
- Najskôr sa dozvedáme o útokoch. Prvotné informácie sú zmätočné tak ako to býva zvykom no informujú viac menej faktograficky
- Keď už začína byť jasné čo sa deje a čo sa udialo, zmení sa rétorika z faktografickej na silno emočnú až dezinformačnú
- V priebehu jedného dňa sme sa dozvedeli o raketových útokoch po celej Ukrajine. Štátna propaganda ako aj užitočné média spustili naratív, že Rusko pácha teroristické útoky a terorizuje civilistov
- Stačil obyčajný deň a média začali písať, že Ukrajina prestala vyrábať dostatok elektriny, že prestala dodávať elektrinu na Slovensko, že majú výpadky po celej krajine a v rôznych regiónoch a je zasiahnutá kritická infraštruktúra
To bude asi následkom výmeny transformátorov. Alebo možno následkom práve útokov zo strany Ruska
- Čiže od šikany, terorizmu a iných emočných vložiek sme sa dostali až nepriamo k správam o výpadkoch produkcie elektriny. Je krásne sledovať prebiehajúce psychogické operácie, ktoré majú kompletne zmeniť chápanie akejkoľvek udalosti
- To čo je na tom ale najviac nebezpečné je fakt, že aj štátne orgány začali vo svojej strategickej komunikácii využívať burcovanie emóciami. Všimli si, že to funguje ale paradoxne pár mesiacov dozadu, ešte počas Covidu, neustále informovali ako je práve toto praktika dezinformátorov
- Ako sa hovorí, "z učňa sa stal majster" a dnes môžeme vidieť informácie bezhlavé, emočné a bez pridanej hodnoty, ktoré sa bez problémov môžu označiť ako propaganda vzhľadom na to, že ich účel je jasný - nasmerovať čitateľa na ten jeden jediný správny názor, bez použitia racionálnej stránky keďže tá je nadbytočná pri poslušnosti
- Ruské raketové útoky za posledné 2 dní mali určite aj množstvo vedľajších obetí. Toto nikto popierať nemôže a každá obeť je hrozná no faktom ostáva, že to čo sa častokrát prezentuje ako "útok na civilistov" je budova SBU, elektráreň, nocľaháreň pre zahraničné jednotky alebo akýkoľvek objekt vojensky využitý
|
|
|
|
|
|
Balaam
|
12.10.2022, 13:20 | #6328
|
|
od začiatku roka forint -18,8% a to je základná úroková sadzba 13% a inflácia 20,1%.. a plyn za super cenu...
a nepodstatná info CZ koruna nepadá..Maďarsko má problém, že im padá a momentálne extra veľký priestor na obranu nemajú...
|
|
|
Markuss
|
12.10.2022, 14:25 | #6329
|
|
HUF bol na tom už dobrých desať rokov rokov padá
|
|
|
Balaam
|
12.10.2022, 15:18 | #6330
|
|
V takom časovom horizonte nájdeš aj austrálsky dolár,euro,libru, kanadský dolár atď...takže tak...
|
|
|
true
|
12.10.2022, 15:46 | #6331
|
|
na vsetko mas odpoved - Teba je tu naozaj skoda
|
|
|
Balaam
|
12.10.2022, 15:54 | #6332
|
|
True to nie je nič tajné ..ako si dokážeš nájsť kurz forintu nájdeš si akýkoľvek iný...otázka 5 minút ..hľadaj odpovede a nájdeš...
|
|
|
Markuss
|
12.10.2022, 16:42 | #6333
|
|
Stále sa nechceš dostať k tomu, že keby nič neurobili, boli by na Tom horšie ako teraz
|
|
|
Balaam
|
12.10.2022, 17:00 | #6335
|
|
Čiže majú plyn z RU za rovnakú cenu ako EU zo zdrojov mimo RU ale vlastne je to dobré lebo niečo spravili...no ok dáva to zmysel...
|
|
|
Markuss
|
12.10.2022, 17:44 | #6337
|
|
Máš v Tom hokej. Pozri čo majú dohodnuté v zmluve
|
|
|
Balaam
|
12.10.2022, 18:03 | #6339
|
|
Dohodnuté majú trt jediné čo sa stalo že im Rusko odpustilo na 3 roky splátky. Následne splatiť trojročnú sekeru bude ozaj zábava...
|
|
|
Markuss
|
12.10.2022, 18:10 | #6340
|
|
pre teba - malý insight do markroekonómie. Toto sa volá bezúročná pôžička. Ak by si to chcel vyjadriť dlhopisovo, su to zero bondy.
Tam kde by si maďari na dlhopisovom trhu museli požičiavať, pri súčasných benchmarkoch za 5-7% p.a., majú dlhovú správu elegantne pokrytú. Toto náš Igorko vníma rovnako profesionálne ako ty, v štýle "požičiame si a uvidíme".
okrem toho majú garantované objemy, kde sa ostatní na západe trasú, že či bude dosť, a kde ešte jednu loďku, na koho úkor zohnať
|
|
|
Balaam
|
12.10.2022, 19:07 | #6341
|
|
Takže o tri roky ich čaká splátka terajšieho plynu za cenu aká je plus spotreba v danom roku...momentálne by mali platit 3,5 miliardy...ak sa nestane zázrak budeme sa hýbať na cca rovnakých sumách...aj keď budem optimista čaká ich o tri roky platba tak veľmi optimisticky 10 miliárd keďže rátam aj spotrebu plynu v danom roku...už teraz nemajú na 3,5....vlastne dobrý krok ďalšia vláda bude mať radosť...
|
|
|
Markuss
|
13.10.2022, 13:04 | #6390
|
|
vidno, ze tomu nerozumies.
Tam kde si iný poziciavaju na dlhopisovom trhu, tam si madarsko nemusi
|
|
|
Balaam
|
13.10.2022, 13:40 | #6393
|
|
A pointa je kde? Budú musieť splatiť totálnu palicu o 3 roky plus spotrebu daného roka..ako je pekné že majú nulový úrok ale vieš akú majú cenu? Nebude to nakoniec drahšie ako keby mali úroky už dnes? No pre nich nie len odložili problém na neskôr ... Keď nedokážem splácať a niekto mi odloží splátky o 3 roky nemení nič na situácii že o 3 roky ma čaká pekná suma na zaplatenie...teda plus aktuálny rok ...a v situácii kde sa ekonomika dostane,recesia,naberú peniaze kde? To ako sa im začne ekonomicky tak dariť že dakych 10 miliárd navyše je pohoda v rozpočte? Bez toho aby si niekde musel ten peniaze zobrať? Jaj zabudol som EU ...to je ich problém...zmrazené peniaze...
|
|
true
|
12.10.2022, 11:45 | #2338
|
Vlajočkármi nenávidený Orbán to krásne povedal:
“Politika sankcií EÚ voči Rusku je primitívna vo svojom uplatňovaní a katastrofálna vo svojich účinkoch,” povedal v utorok v Berlíne maďarský premiér Viktor Orbán v panelovej diskusii so šéfredaktorom politického časopisu Cicero a majiteľom vydavateľstva novín Berliner Zeitung.
|
|
|
true
|
12.10.2022, 11:45 | #6311
|
|
Podľa Viktora Orbána z dlhodobého hľadiska nie je európskym záujmom nahradiť energetickú závislosť od Ruska energetickou závislosťou od USA. Záujmom Európy ako kupujúceho je, aby na stole boli štyri alebo päť ponúk, z ktorých si môže vybrať na základe ekonomických alebo politických úvah.
“Nechceme meniť pánov, chceme nezávislosť”, povedal Viktor Orbán.
|
|
|
true
|
12.10.2022, 11:46 | #6312
|
|
“Prímerie by nemalo byť medzi Ukrajinou a Ruskom, ale medzi Spojenými štátmi a Ruskom. Reálne mocenské pomery ukazujú, že o ňom treba rokovať s Američanmi,” vysvetlil.
|
|
|
true
|
12.10.2022, 11:46 | #6313
|
|
Viktor Orbán povedal, že americký prezident Joe Biden zašiel priďaleko, keď okrem iného označil Putina za vojnového zločinca alebo masového vraha. “Nádejou na mier je preto bývalý prezident USA Donald Trump,” povedal.
|
|
|
true
|
12.10.2022, 11:47 | #6314
|
|
Mier
keby bol prezident Trump, všetci,aj vlajočkári vedia, že žiadna vojna by NE-BO-LA
|
|
|
|
Balaam
|
12.10.2022, 11:15 | #6305
|
|
Ja by som už len dodal jeden citát:
Fanatizmus podporovateľov totalitných režimov je spôsobená obdivom k absolútnej moci,od ktorej očakávajú výhody nad ostatnými ľuďmi, ktorú by vďaka vlastnej neschopnosti nedosiahli....
Niektorym ľuďom nejde o to,aby sa mali lepšie.
Ale aby sa nám všetkým okolo darilo tak blbo ako im...
|
|
|
slaven
|
12.10.2022, 11:19 | #6306
|
|
hej vy dvaja, co poviete uprimne na takyto nazor napriklad? :
VOJNA NIE JE REALITY SHOW
Ešte včera sa naši politickí primitívi vytešovali nad ukrajinskými provokáciami, a dnes sú hysterickí z krvavej ruskej odvety. Akoby ľudia začali umierať až dnes, akoby to celé bolo ešte včera sranda. Varoval som všetkých týchto vojnových dobrodruhov, že odveta môže byť krutá a moje obavy sa naplnili. Rusi odpovedali veľmi tvrdo, bombardujú už aj kritickú infraštruktúru a žiaľ, tieto údery si vyžiadali aj obete na civilnom obyvateľstve. Namiesto pokánia nás títo trollovia dnes vyzývajú, aby sme odsúdili ruskú odvetu. Ale to je zbytočné, my sme od začiatku odsudzovali túto vojnu, tak ako sme odsudzovali každú vojnu, a nekonečné opakovanie tohto stanoviska je len odvádzanie pozornosti od podstaty problému. To vy ste sa vytešovali z eskalácie konfliktu, podporovali pokračovanie bojov a neštítili ste sa jasať aj nad teroristickými činmi. To vy si spytujte svedomie, ak si nevážite ľudské životy. Toto šialenstvo sa musí skončiť. A môže sa skončiť len tak, keď utíchnu zbrane a začnú sa mierové rokovania za účasti západných veľmocí s cieľom dohodnúť pre Ukrajinu spravodlivý mier. Každý, kto podporuje pokračovanie bojov a posielanie zbraní, má krv na rukách. Začnite podporovať mierové riešenie. Všetko ostatné je len cesta do pekla.
|
|
|
Markuss
|
12.10.2022, 11:27 | #6307
|
|
ak kolaboranti, podme si teda preskúmat aj opačný tábor. tam odkial vyrašili osoby typu Naď, Mesežnikov, Samson.... alebo aj Káčer. Tam, kde je dokazov kopu, odkial ich bezprízorné tretosektorové aktivity boli financované. Sú na to finančné správy.
Lebo chvál toho, koho chlieb ješ. Tým, že taká Nula ako je Naď nikdy nemala normálnu zárobkovú činnosť, a pohybuje sa len v podhubí týchto think thankov, rozmýšla človek, že v kohoo prospech pracujú, a aký osoh majú takéto spolky.
Odpoveď je každému jasná....
|
|
|
Balaam
|
12.10.2022, 11:36 | #6309
|
|
Odpálenie mostu teroristický čin,bombardovanie civilov je odplata ale už nie teroristický čin...aj také vidíme ...
Ale ako vidím tak sme trafili klinec po hlavičke...
Začnite podporovať mierové riešenia? A o čom celý čas točíme? Má o to záujem Rusko? Ani náznak..červená čiara tu červená čiara tam,jadrová bomba sem jadrová bomba tam...to je záujem ? Jediné čo je ich záujem prestaňte zbrojit UA a bude mier? Aký mier? To sa akože stiahnu? Si povedia hurá nemajú zbrane ideme doprdele? Budíček...
|
|
|
Markuss
|
12.10.2022, 11:44 | #6310
|
|
Odpálenie mostov cez Dunaj bol teroristický čin, bombardovanie civilnej infraštrutúry v Srbsku -elektrárne, cesty, mosty bol teroristický čin.
Prečo riešenie alá Kosovo s kapituláciou Srbska a vzdaním sa územia nie je teraz riešením?
Link na článok na doméne pravda.sk
|
|
|
true
|
12.10.2022, 11:48 | #6315
|
|
lebo teraz to NE-PA-SU-JE Zapadu
lebo ZLY Putin
|
|
|
Balaam
|
12.10.2022, 12:07 | #6317
|
|
Markuss neodskakuj od témy OK? A doštuduj si rozpad Juhoslávie a čo viedlo k bombardovaniu Srbska...dám ti malú nápovedu ako jeden dielik skladačky ...SREBRENICA...a použi youtube...poučné..
Chorvátsko a Slovinsko bolo ekonomicky silné, Srbsko bolo silné vojensky. Chorváti a Slovinci nechceli doplácať na ekonomicky slabšie Srbsko a tak sa stalo čo sa stalo..
|
|
|
Markuss
|
12.10.2022, 12:17 | #6318
|
|
Klasický argumentačný balíček - prvá pomoc... Velká argumentačná bieda. Rozpad Juhoslávie spájat s Kosovom a bombardovaním Srbska svedčí o tvojich medzerách. Zámienka bolo klamstvo. Dôsledok - Najvačšia USA základna na Balkáne aj v Europe - Bond Steel za odmenu štátnosť Kosova.
invázia do Iraku bola lož - zámienka bola klamstvo.
bombardovanie Srbska bola lož - zámienka bola klamstvo.
Lýbia bola lož - zámienka bola klamstvo.
Mne o rozpade Juhoslávie nemusíš nič hovorit. Mám tam rodinu aj priatelov. Načo spomínaš Srebrenicu? Tá ako súvisela s bombardovaním Kosova?
|
|
|
true
|
12.10.2022, 12:22 | #6319
|
|
Balaam
Ako prvé tu máme útoky na civilistov, šikanu a terorizmus údajne z Ruskej strany. Krátko na to sa ale dozvedáme, že rakety dopadli prevažne na kritickú infraštruktúru, elektrárne, vojenské budovy a telekomunikačné centrá
- Stačí len trošku použiť mozog... áno vieme, pre vlajočkárov je tento pojem menej známy ale skúsme to predsa
- Za 3 dni bolo vypálených viac ako 150 taktických rakiet. Väčšina údajov z médií hovorí o cca 20 až 40 vedľajších civilných obetiach. Nech to znie akokoľvek zle, toto nie sú čísla ukazujúce, že Rusko útočí na civilistov ale štatisticky bežné vedľajšie straty
- Stačí sa pozrieť na akúkoľvek vojnu vedenú USA, intervenciu v Lybii alebo nie tak dávny Irak a zistíme, že na základe štandardov USA by tieto vedľajšie straty mohli byť oveľa vyššie
- V našich očiach je táto vojna hrozná. Nebudeme si klamať, počuť, že 20 až 40 obetí za nejakú kratšiu časovú jednotku znie hrozne no hovorme fakty tak ako sú. Cynizmus Európskej Únie a Spojených Štátov v oblasti "humanizmu a mieru" je totižto gigantický
|
|
|
true
|
12.10.2022, 12:24 | #6320
|
|
Balaam je naozaj mega TRAPAS pisat a hovorit o tom ze Rusi bombarduju civilistov.
Staci naozaj pouzit MOZOG.
Ak by bombardovali, boli by tisice mrtvych kazdy den, ale nerobia to.
Ved sa spamatajte vlajockari a zacnite premyslat a nie len citat co Vam mainstream da pod nos.
|
|
|
Balaam
|
12.10.2022, 12:37 | #6321
|
|
Markuss ja píšem o jednom dieliku skladačky...ty to máš postavené jednoducho...USA zle a hotovo...ak si myslíš že neviem o pretrvávajúcej nenávisti na Balkáne tak ťa sklamem...tam tvoje jednoduché videnie sveta nemajú...záleží s kým sa bavíš....
True....dobre....oni bombardujú iba vojenské ciele a že im som sem tam zaletí na koridor civilistov, tržnice, vlakové stanice, atď je len vedľajší efekt a vlastne pohoda...
|
|
|
true
|
12.10.2022, 12:41 | #6322
|
|
Balaam, pocet mrtvych spocitas na ruke
o com to pises?
ziadne bombardovanie civilistov NIE-JE
Skor tam jebne nejaka UA raketa na civilistov ako raketa z RUSKA
|
|
|
true
|
12.10.2022, 12:41 | #6323
|
|
nie je to pohoda, je to vojna ktoru aj ty podporujes tym ze suhlasis s posielanim zbrani
|
|
|
true
|
12.10.2022, 12:42 | #6324
|
|
Mier sa takto nestane
|
|
|
true
|
12.10.2022, 12:43 | #6325
|
|
Rusi to tam mozu ostrelovat roky ak budu chciet
|
|
|
Balaam
|
12.10.2022, 12:46 | #6326
|
|
a ten mier nastane ako? ok nebudú sa posielať zbrane a teraz čo? Zbalia sa a pohoda skončili sme? alebo ok nemajú zbrane ideme na Kyjev? ako nastane ten mier?
civilistov vôbec nebombardujú a tie dva paneláky v Záporoží spadli samé...a aby to bolo ešte vtipnejšie ruská televízia tie zábery použila s tvrdením že sú to paneláky z Donbassu ktoré zostrelili UA...no ok...
|
|
|
|
|
StanoDianiska
|
12.10.2022, 16:45 | #6334
|
|
Čistý slaven a true
|
|
|
|
peto10
|
11.10.2022, 22:55 | #6304
|
|
sry, zly tweet ten prvy
|
|
|
slaven
|
11.10.2022, 19:42 | #2333
|
Chronológia Arestovičových citátov:
▪️Arestovič Február: „Rusko má rakety na dva týždne“
▪️Arestovič Marec: „Sklady rakiet sú už prázdne“
▪️Arestovič Apríl: „Rusko používa svoje posledné rakety“
▪️Arestovič Máj: „Potenciál rakiet sa vyčerpal“
▪️Arestovič Jún: "Tam sú rakety hrdzavé a búchajú priamo v skladoch"
▪️Arestovič Júl: „Rusko už nemá s čím strieľať“
▪️Arestovič August: "Raketám je koniec, vyhrávame"
▪️Arestovič September: "Sklady sú vykradnuté, Ukrajinci môžu pokojne spávať"
▪️Arestovič 10. októbra 2022: “(Rusi) nemajú veľa riadených striel. Ide o akciu na hranici núdzovej rezervy. Nakoniec (po včerajšku) majú o 80 rakiet menej."
|
|
|
|
|
|
Balaam
|
11.10.2022, 14:27 | #6287
|
|
Otázka je prečo až teraz...starlink sa používa skoro od začiatku...je to reálne,ale je tam dosť nejasnosti a veľa otázok...no je to reálne a sám som zvedavý či sa to potvrdí v najbližších dňoch,týždňoch keďže sa UA chystá na ďalší útok....
|
|
|
Markuss
|
11.10.2022, 14:38 | #6288
|
|
je mi jasné, že už len pripustit túto možnosť, ti robí problém.
takých otázok si môžeš klásť spústu...
napr. prečo až teraz tie rakety, ked to údajne pripravovali mesiace...
situácia na fronte sa mení, velitelia sa menia, kopa dalších premenných
|
|
|
Balaam
|
11.10.2022, 14:44 | #6289
|
|
Vôbec mi to nerobí problém,ako píšem je to reálne a klásť si otázky prečo až teraz je prirodzené ...myslím že komunikácia je absolútne priorita keď útočiš a chces aby obrana mala problém reagovať ...pokiaľ to používajú tak sa to ukáže v najbližších dňoch a týždňoch ....nemám problém uznať že majú technológiu ktorá dokáže čo tvrdia. .
|
|
|
|
Balaam
|
11.10.2022, 15:17 | #6295
|
|
Najbližšie dni týždne ukážu ...
|
|
|
peto10
|
11.10.2022, 15:31 | #6296
|
|
Ak majú skutočne také jamming capabilities, tak je na mieste položiť si otázku prečo ich nepoužijú voči GPS, ktoré je využívané na navigovanie HIMARSov. Druhá, prečo ich použili na Starlink až teraz.
|
|
|
Balaam
|
11.10.2022, 15:44 | #6297
|
|
Ako píšeš peto10....to sú otázky ktoré si kladiem aj ja..
|
|
|
|
Markuss
|
11.10.2022, 19:48 | #6300
|
|
Je to jasné. Vyhravate
|
|
peto10
|
11.10.2022, 13:24 | #2330
|
Medziročná inflácia v Maďarsku v septembri prudko stúpla na 20,1 % z augustových 15,6 %, analytici čakali miernejší nárast. Zvyšujú sa hlavne ceny energií, ktoré zdraželi o 62 %. Oproti augustu ceny vzrástli o 4,1 %.
Prudký rast cien energií prinútil maďarskú vládu ustúpiť od cenového stropu v prípade energií pre domácnosti. Vyššie ceny elektriny a plynu začali platiť od augusta.
Maďarská centrálna banka zvýšila na konci septembra základnú úrokovú sadzbu prekvapujúco až o 1,25 percentného bodu na 13 %, čo je najviac v EÚ. Centrálna banka očakáva, že inflácia bude stúpať aj po zvyšok tohto roka.
Ako je to mozne? Ved Orbanistan je raj na zemi.
|
|
|
Markuss
|
11.10.2022, 14:04 | #6285
|
|
kurz HUF/EUR resp HUF/USD je dlhodobo zodpovedný, kedze madari sú otvorená ekonomika.
Vzdy mali s tym problem, keby nerobili opatrenia, je tam jak v Turecku 50%...
Btw. EU so svojim EUR má akú?
|
|
|
Balaam
|
11.10.2022, 14:25 | #6286
|
|
Otvorená je aj Česká len tak mimochodom....skôr ide i to,že tu viac ľudí stále ospevovalo Maďarov za ich prístup k nákupu plynu z RU za super ceny proti EU a ono im to nepomáha a horia ako všetci...
|
|
|
Markuss
|
11.10.2022, 14:52 | #6291
|
|
tak inak. skús si zanalyzovat vyvoj v Madarsku doteraz. kde bol HUF v minulosti
|
|
|
peto10
|
11.10.2022, 14:53 | #6292
|
|
Priemer EU je 10%. Z V4 sme na tom najlepšie, podľa mnohých na tomto webe by som čakal, že to bude práve naopak...
|
|
|
Markuss
|
11.10.2022, 15:02 | #6293
|
|
ako vytvorit puzzle z jedného dielika je také easy
skús zabrúsiť do Pobaltia
|
|
|
Balaam
|
11.10.2022, 15:16 | #6294
|
|
Ja len poukazujem na mantru lacný plný z RU je riešenie ...nie nieje....
|
|
|
Markuss
|
11.10.2022, 20:28 | #6302
|
|
Tak substitucia v tej trojčlenke. Vymeníme lacný ruský za frakovany z USA. Je to riešenie?
Polepšil si niekto?
|
|
|
Balaam
|
11.10.2022, 21:03 | #6303
|
|
Polepšili si Maďari? To je otázka...majú Maďari lacnejší plyn? Očividne nie...je to teda riešenie? Polepšili si? Očividne nie...keď sa tak nad tým na chvíľku zamyslime tak Maďari berú plyn od Rusov,údajne lacnejší, ale majú rovnaké problémy ako celá EU s plynom ktorý je drahší...teda ak ho Maďari nemajú od Rusov za trhové ceny ...v tom prípade je dodávateľ úplne nepodstatný lebo či to bude Rus alebo USA je jedno a bude to rovnako drahé ..no opäť padá mantra lacnejšieho plynu z RU ktorá mala byť pre nich výhoda...a teraz sa v tom niekto vyznaj...
|
|
|
Markuss
|
12.10.2022, 11:32 | #6308
|
|
sú na tom o ten kúsok lepšie, ako by nič nespravili. to je odpoved
|
|
|
Balaam
|
12.10.2022, 11:58 | #6316
|
|
ten kúsok je prosím ťa čo? Rusko? sú na tom úplne rovnako, teda najhoršie z EU ale sú na tom vlastne lepšie...no ok...keď som písal že majú obrovský problém bol som za blázna veď kamaráti a dával som pol roka kým sa ukáže...to som bol strašný optimista lebo to trvalo doslova deň kým sa dostalo von aký majú problém...a sú len na začiatku...ďalšie dni týždne budú kruté...od začiatku roka forint -18,8% a to je základná úroková sadzba 13% a inflácia 20,1%...to neukazuje na nič dobré...
|
|
Balaam
|
11.10.2022, 12:31 | #2329
|
https://armadnizpravodaj.cz/pozemni-technika/rusko-nejspise-ukradlo-indicke-tanky-t-90s/
Indie má být kvůli přivlastnění některých jejích strojů Ruskem velmi rozezlena, a tak začala prý vůči tomuto státu uplatňovat smluvní sankce. Pro Rusko může být situace velmi nepříjemná, protože Indie tradičně patřila k největším odběratelům ruských zbraní.
Případná ztráta důvěry tak velkého zákazníka, jako je druhá nejlidnatější země světa, pro ruský zbrojní průmysl může znamenat katastrofu. Pokud je však Rusko opravdu v situaci, kdy mu nezbývá nic jiného, než zcizit na frontu indické zbraně, může to ukazovat zoufalství, v jakém se jeho armáda nachází. Samozřejmě tanky T-90S, pokud navíc prošly modernizací, by patřily k tomu nejmodernějšímu, co by mohlo nasadit. S výjimkou nejnovějších T-90M, kterých je jenom hrstka.
No ak sa toto potvrdí,tak už ozaj neviem aký bordel tam majú...
|
|
true
|
10.10.2022, 21:24 | #2328
|
Uroveň úplnych sračiek, videli ste? že inšpirovať sa debilmi zo Zomri?
|
|
|
true
|
10.10.2022, 21:24 | #6269
|
|
kam sme to klesli ako spoločnosť, už sme prerazili dno???
|
|
|
|
true
|
10.10.2022, 21:25 | #6271
|
|
citát: a inšpiruj sa prednáškami Vlada Voštinára, adminov Zomri a mnohých ďalších
|
|
|
Markuss
|
10.10.2022, 22:37 | #6277
|
|
A to sú volajakí trend setteri v oblasti personalistiky?
|
|
|
slaven
|
11.10.2022, 09:11 | #6280
|
|
toto je naozaj choré
|
|
|
true
|
11.10.2022, 11:04 | #6282
|
|
úplne reálne slaven, reálny článok
|
|
Redbul
|
10.10.2022, 20:55 | #2327
|
Link YouTube video Aj pesnicku zahra na zelanie,tak kde je chyba.To je sefff Ako bez srandy,niekedy si ho pustim a zabavim sa.I ked samozrejme jemu eviidetne preskakuje.To je borec
|
|
|
Redbul
|
10.10.2022, 21:21 | #6268
|
|
Ale vobec ho nekritizujem.Ja som vzdy na strane alternativy.Len on ma evidetne nejake zdr.problemy.Ale su tam aj dobre myslienky...len on to podava velmi morbidne.
|
|
|
peto10
|
10.10.2022, 21:41 | #6272
|
|
2 a pol hodiny s Maigom, hodinu a pol s Vaskym... co ti realne moze dat pocuvanie takychto, ako to povedat slusne, blaznov?
|
|
|
Redbul
|
10.10.2022, 21:51 | #6273
|
|
Preco Ved kazdy ma pravo na nazor.Vaskeho som sem dal zo srandy.Ale ked uz spominas toho Ibiho,tak zamna pohodovy chlapik s dobrymi vlasteneckymi nazormi .
|
|
|
peto10
|
10.10.2022, 22:13 | #6274
|
|
Pytam sa, lebo ma to realne zaujima, ze preco clovek venuje 4 hodiny svojho casu na taketo individua. Iste, Vasky na zasmiatie je fajn, ale ak by som ho mal pocuvat 90 minut, tak si radsej prezeniem roxor cez usi.
No a Maiga, ktory dlhodobo zije v Mali, ukryva zlocincov a vypusta jeden hoax za druhym, mi ani nestoji za dopisanie tejto vety...
|
|
|
Redbul
|
10.10.2022, 22:20 | #6275
|
|
No vidis petko A Ja by som ti zas mohol oponovat,ale nebudem.Ludia ako Ty su ta diktatura tohto sveta Treba sa naucit prijat vsetky nazory.
|
|
|
Markuss
|
10.10.2022, 22:36 | #6276
|
|
|
|
|
Balaam
|
11.10.2022, 07:45 | #6279
|
|
Takže ak ti lekár na infarkt predpíše SAVO tak je to len iný názor a treba ho rešpektovať...ak ti niekto bude tvrdiť že ZEM je placka je to len iný názor a treba ho rešpektovať...atd atď...aj tak sa dá...
|
|
|
Redbul
|
11.10.2022, 17:34 | #6299
|
|
chlape s tebou nema zmysel nieco diskutovat.Na kazdeho reagujes a davas tu tie svoje mudrosti.Co si pan sveta,ked tu mas potrebu len svoj nazor pretlacit Inak pohoda o nic nejde.Ja sa tu pridem len vzdy rozptylit Ved nevytvaraj tu mienku a netlac tu svoje nazory niekomu inemu. Daj aj inym priestor si povedat nazor,ked si uz taky demokrat.
|
|
|
Balaam
|
11.10.2022, 20:04 | #6301
|
|
Ja by som ti zas mohol oponovat,ale nebudem.Ludia ako Ty su ta diktatura tohto sveta Treba sa naucit prijat vsetky nazory...ďakujem
|
|
Quake
|
10.10.2022, 20:14 | #2326
|
Obyvateľka Krymu:
„Do roku 2014 bolo všetko úžasné. Na Kryme sme žili pokojné životy. Zrazu nás prišli ,oslobodzovať´ Rusi. Nás, ktorí sme nemali žiadne problémy. Každý vedel, že ľudia na Kryme a na východnej Ukrajine komunikujú po rusky, mnohí ani poriadne neovládajú ukrajinčinu. Nik to nikomu nevyčítal. Rusky sme komunikovali s úradmi, v školách, na ulici aj v obchodoch. Dokonca všetky skúšky na univerzite som robila v ruštine.“
„V školách sme mali aj ukrajinčinu a históriu Ukrajiny, ale v tom sme nevideli problém, veď sami sme Ukrajinci. Potom si Putin vymyslel, že Ukrajinci nás utláčajú, že nám ubližujú, že sa chceme pripojiť k Rusku. Totálny nezmysel. Nič zlé sa nám nedialo. Všetko to boli lži. Boli sme slobodní a Putin len použil klamstvo ako zámienku na napadnutie.“
"Rusko potrebovalo referendum zmanipulovať. Aj z rozprávania kamarátov a známych viem, ako tam Rusi na hlasovanie vozili plné autobusy ľudí – občanov priamo z Ruska, ale aj rusky hovoriacich z iných regiónov Ukrajiny. Neboli to ľudia z Krymu.“
"Pre ľudí na Kryme tesne po anexii nastali tvrdé časy. Zrazu neboli v obchodoch ani len základné potraviny. Mala som malého syna a musela som nakupovať konzervy a mlieko v prášku. Nik nevedel, čo bude. Od fašistov a banderovcov, ktorých sme nikdy nevideli ani nestretli, nás Putin oslobodil tak, že ukradol naše územie a ľudia tam hladovali.“
Toto je skutočná realita zasratého Ruska. Toto je realita chorého blázna Putina. Tie sračky o denacifikácii sú absolútne klamstvo. Súčasné Rusko je tragická krajina, kam vkročí, je len smrť, chudoba a vojna. Mier sa musí vybojovať a bojujú za nás Ukrajinci. A tak ako bol porazený Hitler, bude porazený aj Putin. UKRAJINA
|
|
|
true
|
11.10.2022, 11:03 | #6281
|
|
predpokladam že interview je s niekym zo skupiny 5% ľudí na Kryme, ktorí majú s anexiou problém.
|
|
true
|
10.10.2022, 18:06 | #2325
|
Systémy protivzdušnej obrany Ozbrojených síl Ukrajiny omylom zasiahli pozemné ciele. (videl som to už niekoľkokrát a má to za následok aj civilné obete). Tu je fotografia zverejnená počas ruských úderov na Kyjev. Predpokladá sa, že rakety reagujú na kov vo viacposchodových budovách.
Zdá sa, že zlý vtip o samostreľbe už nie je vtipom. (vtip znel asi tak: ak by sa nezapájala ukrajinská PVO a nechávala by ruské rakety dopadať, tam kde majú, bolo by menej škôd)
foto: https://prnt.sc/iGTuCFCM36rB
|
|
|
true
|
10.10.2022, 18:07 | #6263
|
|
Priateľskú streľbu zaviedla americká armáda už v r.1944 v Normandií.
|
|
|
Balaam
|
10.10.2022, 18:17 | #6266
|
|
Takže to tvoje rozčarovanie že jeden zo systémov patriot ide zo Slovenska jprec je vlastne ok ..keby čosi radšej nech pvo nefunguje a Rusko trafí čo chce...alebo nie? Teraz vážne neviem...
|
|
|
true
|
11.10.2022, 07:36 | #6278
|
|
Nie, nepochopil si môj príspevok
|
|
|
Balaam
|
11.10.2022, 11:40 | #6283
|
|
Sám píšeš že keby PVO nefungovala respektíve by radšej rakety mali nechať padnúť tak je všetko ok...nič strašné by sa vlastne nestalo...teda je to vtip ako píšeš ..
|
|
true
|
10.10.2022, 17:53 | #2324
|
Zaujímavé, že svet, politici ani "morálne západné krajiny" nemali takýto súcit, keď Ukrajinská armáda takto bombardovala 8 rokov východnú Ukrajinu
Bavíme sa o tisícoch zabitých a ich selektívna moralita sa objavila až teraz. Dovtedy nič nevideli, nič nepočuli a nič nečítali
Ruskú ofenzívu na Ukrajinu odsudzujem. Je na zvracanie sledovať ako teraz prúdia "emočné príspevky, videá a fotky" z Ruského bombardovania, keď selektívne ignorovali 8 rokov to Ukrajinské voči jazykovej menšine na východe
|
|
Markuss
|
10.10.2022, 17:47 | #2323
|
Ja len, že kedy pôjdu aj tie ďalšie dve?
Link na článok na doméne pravda.sk
Lebo S300 je už pasé.
Najlepšia je ale tá veta, že keď bude treba zasa môžu prísť... Tomu hovorím mať plán
|
|
|
true
|
10.10.2022, 17:54 | #6259
|
|
ten Nad, nas minister, to je naozaj penis
vacsieho nema ani ziaden stat ako ministra
|
|
|
Markuss
|
10.10.2022, 17:55 | #6261
|
|
Zvláštne je, že akurát keď lietajú raketu až k užhorodu, situácia je u nás v poho, tak jednu batériu posielajú domov. A to sme ju tuším mali nejakým karuselovym spôsobom dostať
|
|
|
|
slaven
|
10.10.2022, 11:40 | #6247
|
|
zacni chovat aj ty !
naco ti je bazen a sauina na zahrade? zrusit a dat tam kuríny
|
|
|
Markuss
|
10.10.2022, 12:09 | #6248
|
|
aj k tomu dojde....
sauny, soláriá, kolotoce, a na dvoje nie je koho po.ebat
|
|
|
slaven
|
10.10.2022, 15:22 | #6250
|
|
tak skus iny dvor
|
|
|
Markuss
|
10.10.2022, 15:55 | #6251
|
|
|
|
peto10
|
10.10.2022, 09:09 | #2321
|
Ruskí teroristi hromadne ostreľujú ukrajinské mestá vrátane Kyjeva. Tu zasiahli vojenský strategické miesto - park s detským ihriskom Link na príspevok na doméne X.com
|
|
|
Quake
|
10.10.2022, 09:23 | #6238
|
|
Ruskí smradi momentálne útočia výlučne na civilné ciele - Kyjev, Dnipro, Záporozie, Ľvov a kopa ďalších miest. Obchodné centrá, obytné zóny, školy, parky... Kurva, to je ale denacifikácia, čo? Zasratí hajzli...
|
|
|
Markuss
|
10.10.2022, 09:26 | #6239
|
|
teraz Jaro Nad s Cernochovou nereagovali?
|
|
|
Balaam
|
10.10.2022, 09:26 | #6241
|
|
Náckovia....
|
|
|
Markuss
|
10.10.2022, 09:52 | #6242
|
|
Kto seje vietor, žne búrku.
to platí pre obe strany. uz to bude iba cyklus násilia. Mier sa nedá vybojovat
|
|
|
Balaam
|
10.10.2022, 10:03 | #6243
|
|
Myslím,že s touto myšlienkou aj keď znie ušľachtile by naši predkovia počas 2.svetovej vojny asi moc nesúhlasili...mňa len zaráža že Putin je tak zaslepení,že nedokáže na Zelenskeho zatlačiť úplne "primitívne"...
|
|
|
Markuss
|
10.10.2022, 10:15 | #6244
|
|
myslim, ze nepozname vsetky puzzle zo skladacky. potom sa moze javit, ze sme mudrejsi ako tí, ktorí su pri zdroji
|
|
|
|
Balaam
|
10.10.2022, 13:42 | #6249
|
|
Problém je ten,že Putin krok aby zatlačil na Zelenskeho urobiť nemôže...doma to nepredá v žiadnom prípade ....stavil na jednu kartu,nevyšlo a momentálne je v situácii kde nemá možnosť veľmi na manévrovanie...a bombardovanie civilov je len terorizmus nič iné...jediné že by ma tu niekto chcel presvedčiť že centrum mesta,cyklomost,nemecký konzulát sú vojenské ciele...
|
|
|
Markuss
|
10.10.2022, 16:05 | #6252
|
|
Tak ako ambasáda Číny v Belejrade, alebo mosty v Novom Sade?
|
|
|
Balaam
|
10.10.2022, 16:43 | #6253
|
|
Hmmm jemný rozdiel tam bude...v tomto prípade ide o cielene terorizovanie civilov ako pomstu. Putin priznal, že je to odveta za most.... Samozrejme vysoko presné rakety.Nie je to len dnešný deň,civilné ciele sú likvidované stále...taký Mariupol je nádherná ukážka....jaj vlastne áno tam všade v každom dome,paneláku,ulici bol AZOV...som zabudol....
|
|
|
slaven
|
10.10.2022, 16:50 | #6254
|
|
... a preto treba tam posielat este viac zbrani, viac to eskalovat, viac ludi zomrie...
Toto nasa debilna vlada podporuje spolu s inymi statmi.
... a moj respekt maju staty, ktore to nepodporuju, ako Rakusko, klasika Svajciarsko a ine.
|
|
|
Balaam
|
10.10.2022, 17:02 | #6255
|
|
A aké je podľa teba riešenie? Ok nebudú sa posielať zbrane a čo teraz? Aké bude riešenie tej situácie? Ako Rusko sa zastaví? Povie si ok nemajú zbrane kašleme na nich? To myslíš vážne?
|
|
|
Markuss
|
10.10.2022, 17:14 | #6256
|
|
Podľa povahy a rozsahu ničenia v Kyjeve a Dnepropetrovsku na cestách a námestiach sa dá predpokladať, že hrozbu pre civilistov predstavuje skôr protivzdušná obrana Ukrainy, ktorej rakety sú masívne odpaľované na zachytenie ruských rakiet. Prirodzene, v prípade neúspešného zachytenia ruských rakiet, rakety protivzdušnej obrany padajú na hlavy obyvateľov mesta v chaotickom režime. Každá raketa protivzdušnej obrany má okolo 20-50 kilogramov TNT, a to veľa vysvetľuje, pretože nemá zmysel zasiahnuť ulice a námestia ruskej armády. Ale svet samozrejme, povie, že toto je celé Ruská vec, aj toto je pre UApropagandu také výhodné.
|
|
|
|
|
Markuss
|
10.10.2022, 17:54 | #6260
|
|
ruská armáda vypálila na ukrajinské územie celkovo 75 rakiet, oznámil na svojom kanáli na platforme Telegram hlavný veliteľ ozbrojených síl Ukrajiny Valerij Zalužnyj.
Dodal, že ukrajinskou armádou bolo zneškodnených 41 z týchto rakiet.
|
|
|
Balaam
|
10.10.2022, 17:56 | #6262
|
|
Ako teraz sa to snažím rozlúštiť čo tým chcel básnik povedať...lebo ako ospravedlnenie to neobstojí...alebo si vyberieme že trafená infraštruktúra je ok tam protivzdušná obrana nezasiahla a inde už za to môže protivzdušná obrana...na videách vidieť tie rakety ako zasahujú ciele...použili sa údajne aj drony ...videá čo sú dostupné ukazujú priamo letiace rakety čo zasahujú ciele...tak neviem...
|
|
|
Markuss
|
10.10.2022, 18:07 | #6264
|
|
Suché konštatovanie. Aus
|
|
|
Balaam
|
10.10.2022, 18:15 | #6265
|
|
Hmm takže sme sucho skonštatovali že protivzdušná obrana je problém...tak potom nechápem to rozčarovanie nad tým že jeden zo systémov ide zo Slovenska preč...veď je lepšie nechať padnúť raketu na cieľ...ok aj tak sa dá...
|
|
|
Markuss
|
10.10.2022, 19:43 | #6267
|
|
Aj tieto tvoje obšírne moralistické p.s. sú duché
|
|
true
|
10.10.2022, 08:47 | #2320
|
ZA POVŠIMNUTIE STOJÍ
Všetky médiá sa predvčerom predbiehali o tom, kto napíše skorej o výbuchu na Kerčskom moste, kto napíše viac bombastický titulok a kto viac rozburcuje verejnosť
Ani jedno z nich ale už večer nenapísalo, že dopravu na moste obnovili do pár hodín a železničnú dopravu ešte do večera
"sLeDUj NEzAvIslÉ mÉdiá"  
|
|
|
peto10
|
10.10.2022, 09:01 | #6234
|
|
Áno a preto autobusy a nákladné vozidlá musia byť prevážané trajektami a osobné autá púšťajú na most iba niekoľko naraz, kvôli čomu sa tvoria kilometrové kolóny.
|
|
|
|
|
peto10
|
10.10.2022, 09:06 | #6237
|
|
Vysvetli mi čo s tým majú spoločné sankcie?
|
|
true
|
09.10.2022, 22:32 | #2318
|
tu to žije  
|
|
|
Markuss
|
09.10.2022, 22:39 | #6222
|
|
Každý chce lepší svet, len každý ide na to inak
Diskusia a konflikt je motorom evolúcie
|
|
|
true
|
09.10.2022, 22:53 | #6228
|
|
len som nakukol, idem prec
|
|
|
peto10
|
09.10.2022, 23:10 | #6230
|
|
na niekoho nakydat a ani sa neospravedlnit je diskusia alebo konflikt?
|
|
|
Markuss
|
10.10.2022, 06:50 | #6232
|
|
Prepáč kamarát, úprimne sa Ti ospravedlňujem. Z celého srdca ma to mrzí
|
|
|
peto10
|
10.10.2022, 09:01 | #6235
|
|
Ešte viac sarkasticky poprosím.
|
|
|
Markuss
|
10.10.2022, 09:26 | #6240
|
|
pozri - uprimne som Ti to napisal.
|
|
Quake
|
09.10.2022, 22:18 | #2317
|
#2315
Ináč na margo toho, čo tu Baalam spomínal, teraz som si to všimol. Ako tu jeden zakomplexovaný užívateľ uráža iných užívateľov. Nie je to prvýkrát od neho. ADMIN? Chcem sa opýtať, tu sa tolerujú urážky do hlupákov?
Nech sa páči: #2301
|
|
|
Markuss
|
09.10.2022, 22:23 | #6212
|
|
Mám v najbližšom období cestu, tak sa zastavím v tom slávnom bistre, môžme pokecať
|
|
|
Balaam
|
09.10.2022, 22:29 | #6213
|
|
Mne osobne je to u prdele. Mňa len prekvapilo že sa niekto dokáže znížiť k tomu aby vytiahol takú "príhodu" a použil ju ako použil...
|
|
|
Quake
|
09.10.2022, 22:30 | #6214
|
|
S človekom, čo tu nadáva ľuďom do blbečkov a do hlupáčikov, si fakt nemám čo povedať. Ak si potrebuješ ventilovať svoju zlosť, rob to niekde inde.
|
|
|
true
|
09.10.2022, 22:32 | #6215
|
|
nick Quake: a keď sa na to pozrieš z druhej strany
|
|
|
true
|
09.10.2022, 22:33 | #6216
|
|
tak môžeš vidieť jednu vec
|
|
|
true
|
09.10.2022, 22:34 | #6217
|
|
že niekto môže povedať, že si nemá čo povedať s Tebou, lebo podporuješ alkoholizmus a zlú situáciu rodín na Východnom Slovensku
|
|
|
Markuss
|
09.10.2022, 22:35 | #6218
|
|
Tak prídem len kuknúť
|
|
|
true
|
09.10.2022, 22:35 | #6219
|
|
minule si sa tu tešil že super koľko prepijú u teba ľudia z východu - že aj pol výplaty a ty na tom zarábaš
|
|
|
Quake
|
09.10.2022, 22:46 | #6224
|
|
"Ja podporujem alkoholizmus a zlú situáciu rodín na východnom Slovensku"
A môžem s kľudným svedomím povedať, že dnes som už videl všetko
|
|
|
Quake
|
09.10.2022, 22:48 | #6226
|
|
A čo má povedať chudák Ježiš Kristus, čo menil vodu na víno...
|
|
|
true
|
10.10.2022, 08:48 | #6233
|
|
Ježiš Kristus Superstar
|
|
|
|
|
Quake
|
09.10.2022, 21:39 | #6194
|
|
Ale kde, to sú len výmysly. To nie je pravda. To sú predsa ukrajinskí náckovia. Síce babky, dedkovia, deti, ale všetko hnusní náckovia. A tuto niektorí jedinci ešte budú obhajovať Putina a jeho šialenú vojnu. Riadny grc....
|
|
|
slaven
|
09.10.2022, 21:41 | #6196
|
|
Ked Ukrajinci bombardovali svojich, tiez tu boli podobne fotky, ludia co plakali a rozne pribehy. Sranda, vtedy to bolo pre Vas uplne OK. Resp. zasa Vas to nezaujimalo.
Kazda minca ma dve strany, ale vy z nejakeho pre mna nejasneho dovodu vidite len tu jednu.
|
|
|
Balaam
|
09.10.2022, 21:53 | #6201
|
|
Myslíš svojich ako pred dvoma dňami čo Rusi zbombardovali dom v Zaporozi a v Rusku tvrdili že je to zbombardovani dom na Donbasse od Ukrajincov?
|
|
|
Quake
|
09.10.2022, 21:54 | #6202
|
|
Ťažko debatovať s niekým, kto neuznáva fakty, čísla a relevantní zdroje. Snáď sa ti raz otvoria oči. Pretože teraz TY podporuješ vraždenie, TY podporuješ vojnu a zabíjanie. A to je smutné.
|
|
|
slaven
|
09.10.2022, 22:05 | #6206
|
|
ja nepodporujem vojnu ani vrazdenie
ak si to pochopil z niecoho co som napisal, tak je to omyl, zla interpretacia chlape
ja chcem Mier a viem, ze bez rokovani Mier nebude, ale uz sa opakujem.
|
|
|
Quake
|
09.10.2022, 22:13 | #6210
|
|
napísal si, že podporuješ Putina v denacifikácii Ukrajiny. Ukážeš mi prosím, koľko z obetí na ukrajinskej strane bolo fašistov? Koľko z tých civilistov sa hlásilo k nacizmu? Či to funguje tak, že však povraždíme ich, koľko sa dá, snáď sa tam nájde aj nejaký ten nácek?
Ak podporuješ Putina, podporuješ vraždenie. Sorry
|
|
|
slaven
|
09.10.2022, 22:46 | #6225
|
|
nie, nepodporujem Putina, len ho chapem, preco tam nabehol
to je rozdiel vsak? naozaj nepodporujem vojnu ani som ju nikdy nepodporoval a ani nebudem
|
|
|
Quake
|
09.10.2022, 23:26 | #6231
|
|
V Rusku je mnoho ultrapravicových skupín, tvrdí fašisti - prečo ti nevadia títo?
V Rusku sú polovojenské skupiny s nacionalistickými ideológiami - prečo ti toto nevadí?
V Rusku sa každá kritika režimu trestá bitkou, väzením - prečo ti toto nevadí?
Rusko sa od rozpadu ZSSR zapojilo do množstva konfliktov, kde si ukradli cudzie územia a zabíjali nevinných. Aj tam boli náckovia? Aj tam sa denacifikovalo?
Nejde mi do hlavy, ako môžeš chápať dôvody Putinovej agresie, keď je to len výplod ruskej propagandy.
|
|
Quake
|
09.10.2022, 20:05 | #2315
|
Link na príspevok na doméne X.com
Toto sú tí osloboditelia. Útočiť na civilné ciele bude asi na dennom poriadku - nový veliteľ Rusov má za sebou fakt hnusnú minulosť, v Sýrii by vám o tom vedeli porozprávať. To je presne to, že oni sú schopní všetkého, vraždiť civilistov na cudzom území. Zbabelci...
|
|
|
slaven
|
09.10.2022, 20:14 | #6177
|
|
a bude este horsie chlape
preto treba este viac a viac zbrani tam dat, namiesto Mierovych rokovani, ktore Zelensky nepripusti ani za nic.
|
|
|
Balaam
|
09.10.2022, 20:38 | #6179
|
|
Nepripusti za nič? Nemáš v rok troška hokej? Teda poriadny? Naposledy trepal Putin že UA má skončiť túto nezmyselnú vojnu a rokovať ale o "nových" územiach sa baviť nebude...teraz chce rokovať? A čo doteraz?
|
|
|
Quake
|
09.10.2022, 20:53 | #6182
|
|
slaven, toto je ináč presne tá tragédia rusofilov, ako je napr. tvoj obľúbený Chmelár, že kričia CHCEME MIER, ale v skutočnosti myslia len na to, aby Ukrajina odovzdala svoje územie Rusku, vzdala sa všetkých zbraní, dosadila si bábkovú vládu riadenú z Kremľa a nebola v NATO. Takýto mier chceš hej?
Keď sme pri mierových rokovaniach, pozri si, aké ústupky ponúkal Zelensky ešte v apríli a máji Putinovi - ponúkal neutrálnu Ukrajinu, bez NATO, demilitarizovanú. Putin sa vtedy ukázal, že mu nejde o mier, ale o totálne dobytie Ukrajiny. A ty sa čuduješ, že teraz už na toho krpatého ruskéo zmrda zvysoka kašle?
|
|
|
Quake
|
09.10.2022, 20:56 | #6184
|
|
Len tak mimochodom - ako sa skončil najväčší vojenský konflikt v histórii ľudstva? Tak, že sa ustúpilo Hitlerovi? Tak, že boli mierové rokovania? Nie. Tak, že bolo Nemecko porazené. Zbraňami. Na bojisku. A ty sa teraz pýtaš, že prečo dávať viac zbraní...No asi preto, lebo proti tankom, raketám a guľkám sa asi nebudeš brániť palicami, lukom a vidlami...
|
|
|
slaven
|
09.10.2022, 21:00 | #6185
|
|
ano Balaam, mam v tom hokej.
Quake, chcem aby sa nezabijalo, aby bol pokoj a to chcu aj ludia na Ukrajine urcite.
A aby UA sla do EU a do NATO je pre mna mega debilita, to uz tam moze ist aj rovno Somalsko. Takze tak.
|
|
|
Quake
|
09.10.2022, 21:12 | #6186
|
|
Opakujem - stačí, aby sa Putin stiahol so svojou armádou a bude mier. A samozrejme, že Ukrajina patrí do EÚ, why not? A do NATO? No...že ich Rusi napadli spôsobilo to, že teraz majú jednu z najsilnejších a najlepšie vybavených armád na svete - tak hej, asi by boli prínosom
|
|
|
slaven
|
09.10.2022, 21:26 | #6188
|
|
Neznášam Nacistov a na Ukrajine je ich veľa. Putin zasiahol a.nestiahne sa. That's All.
|
|
|
Quake
|
09.10.2022, 21:28 | #6189
|
|
Nie sú argumenty - vytiahneme nacistov. A vieš o tom, že to už bolo dávno vysvetlené a nikto tomu (teda okrem zarytých rusofilov) neverí? Treba čítať občas aj relevantné zdroje a nie Blahu a Chmelára.
|
|
|
peto10
|
09.10.2022, 21:31 | #6190
|
|
Preco teda Putin vymenil desiatky prislusnikov Azovu vratane ich velitelov? Ved to su podla vas najvacsi nackovia na Ukrajine a dovod preco rusi isli "denacifikovat" Ukrajinu.
|
|
|
Quake
|
09.10.2022, 21:31 | #6191
|
|
Mimochodom Rusko je prešpikované ultranacionalistami, fašistami a všelijakými polovojenskými jednotkami. To ti asi ale nevadí, že? Lebo ty síce neznášaš nacistov - ale iba tých ukrajinských. Tak ale rozumiem ti, nejak treba ospravedlniť vojenskú agresiu Putina.
|
|
|
Balaam
|
09.10.2022, 21:32 | #6192
|
|
Tak to máme naozaj komplet Európa problém,lebo v každej krajine vrátane milovaného Maďarska je ich ako dreva...hmmm a my vlastne utláčame Maďarov na juhu...
|
|
|
slaven
|
09.10.2022, 21:37 | #6193
|
|
Quake, ved OK... nikto tomu neveri.
Tu sa staci pozriet na obrazok vojenskeho sefa UA
https://prnt.sc/RHbw4jrmAuPf
Mozno si tam vsimnes nieco, co je vymyslene
|
|
|
slaven
|
09.10.2022, 21:39 | #6195
|
|
ano Balaam, zasa mas pravdu, Madarov na juhu utlacame
|
|
|
Quake
|
09.10.2022, 21:42 | #6197
|
|
slaven - mrzí ma, ako si podľahol ruskej propagande a veríš úplným nezmyslom. Škoda, lebo ťa považujem za inteligentného človeka. Pevne verím, že raz si to uvedomíš, čomu si to vlastne veril.
|
|
|
|
|
|
|
slaven
|
09.10.2022, 22:00 | #6204
|
|
Link na príspevok na doméne X.com zaujimave citanie, hej
peto10 takze uz sa strapnujem, dobreeee
mam v tom hokej, to som priznal vyssie
uvidime ake budu dalsie Vase slova, ale uz sa to stupnuje, pockam si
|
|
|
Balaam
|
09.10.2022, 22:04 | #6205
|
|
Naše slová? Skús si prejst diskusiu jeden užívateľ tu už použil slovíčko hlupacik a vytiahol príhodu so sanitkou na zosmiesnenie iného užívateľa len netrafil správneho Peťa....
|
|
|
peto10
|
09.10.2022, 22:07 | #6207
|
|
no vidis slaven, v komentoch mas dokonca fotku takmer identickeho naramku a dalsie dokazy, ze tam nie je svastika
kiezby si si takto overoval co najviac informacii
|
|
|
slaven
|
09.10.2022, 22:11 | #6208
|
|
myslim peto10, ze to bol naramok priatelstva ... priatelia si take niekedy davaju
|
|
|
|
Markuss
|
09.10.2022, 22:14 | #6211
|
|
100 bodov. Dmitro Jarosh, osobný poradca Zaluzneho....
|
|
|
slaven
|
09.10.2022, 22:38 | #6220
|
|
peto10, tak pod, naloz mi este, ze pisem bludy
urcite nejaky clanok zasa najdes o tom, ze to nie je pravda
|
|
|
slaven
|
09.10.2022, 22:38 | #6221
|
|
rovnako toto bude tiez Photoshop, sakra, ale naozaj podarena praca
aj ked viem, z dnes grafici vedia robit zazraky
Link na príspevok na doméne X.com
|
|
|
slaven
|
09.10.2022, 22:39 | #6223
|
|
minule som videl video, kde aj male deti takto ucili hajlovat
myslim, ze mali aj nejake zbrane, nie naozajstne, asi len atrapy, ale to je jedno
asi tiez to bude nejaka divadelna hra a nebolo to naozaj, len sa hrali na Nackov
lebo su to vsetko vymysly, tak to nemohlo byt naozaj
|
|
|
Balaam
|
09.10.2022, 22:49 | #6227
|
|
Problém je v tom že náckovia sú iba na UA...nikde inde..to tu teraz budeme všetci budeme listovať video a foto z celého sveta? Sú všade...Rusko nie je žiadna výnimka a svätá krajina...to teraz sa dohodneme celý svet že ideme denacifikovat Rusov? Koľko menšín si podrobili oni? Také Čečensko bolo tiež plne náckov že tam boli dve vojny?
|
|
|
|
slaven
|
10.10.2022, 11:25 | #6246
|
|
ja zbrane pouzivat nebudem, naozaj chcem Mier a pokoj.
|
|
|
|
Markuss
|
09.10.2022, 18:27 | #6172
|
|
Zneuzivaš sutuaciu
|
|
|
slaven
|
09.10.2022, 19:48 | #6175
|
|
ale ved okrem overenych informacii tu treba dat aj nejake vymysly, hoaxy, nepravdy
tak niekto v Photoshope vytvoril foto, tak som ho tu dal
|
|
|
Balaam
|
09.10.2022, 20:35 | #6178
|
|
Vážne? Toto? Chlapci vy ste už v koncoch....
|
|
|
Markuss
|
09.10.2022, 20:53 | #6183
|
|
Mr. Svedomie dal povinnú jazdu do vlákna
|
|
|
|
Markuss
|
09.10.2022, 16:59 | #6165
|
|
Sezóna môže začať. A kvôli parádnym predpisom v EU mám kotol z Turecka. Buderus Made in Turkey....
|
|
|
slaven
|
09.10.2022, 17:46 | #6170
|
|
Gretka, chudacik, si to moze hodit
|
|
|
Markuss
|
09.10.2022, 18:27 | #6171
|
|
Lebo tie tankery s ropou a LNG ju neseru
|
|