Diskusia
POLITICKÉ KYDY A SRAČKY SEM :)
<< < 541 | 542 | 543 | 544 | 545 | 546 | 547 | 548 | 549 | 550 > >> |
Elizabeth | 13.03.2019, 09:37 | #252 |
https://www.dailymale.sk/articles/sprievodca -prezidentskymi-kandidatmi-2_5020 |
slaven | 13.03.2019, 10:36 | #690 | |
no vidis, tiez je za Chmelara autor clanku |
Elizabeth | 13.03.2019, 11:04 | #691 | |
chmelar na sebe pracuje a jeho nazory a postoje tiez podstupuju urcity
vyvin
https://chmelar.blog.sme.sk/c/26804/Preco-ne pojdem-volit.html https://www.teraz.sk/slovensko/chmelar-sen-p olitika-vstup-tablettv/148010-clanok.html http://eduardchmelar.blogspot.com/2014/02/ro dina-ako-najvyssia-hodnota-je.html https://focus.hnonline.sk/politika-s-spolocn ost/clanok/1746239-preco-by-mal-byt-prezidentom-chmelar https://volimzelenych.wordpress.com/tag/edo- chmelar/ https://chmelar.blog.sme.sk/c/176212/Preco-t o-tu-nema-zmysel.html |
slaven | 13.03.2019, 11:49 | #692 | |
kazdy na sebe pracuje, uplne kazdy, aj ty a ja ... a moj nazor pred 5 rokmi na iste veci moze byt iny ako terajsi nazor, je to uplne normalne |
Elizabeth | 13.03.2019, 08:56 | #251 |
Eduard Chmelár zakladá futuristickú politickú stranu s názvom Včera. |
Markuss | 12.03.2019, 20:59 | #250 |
Kukam stv Dano, Chmelár, Krajniak, Mikloško.
Myslim, ze ten kto volí Chmelára sa nemusí hanbiť za svoju volbu. Ziadne povrche čapované.... |
Depo | 13.03.2019, 08:19 | #688 | |
slaven | 13.03.2019, 08:29 | #689 | |
https://www.rtvs.sk/televizia/archiv/14231/1
82013#687
vdaka Markuss, ano, toto je moj clovek |
sharky | 12.03.2019, 11:24 | #249 |
Pozeram diskusie s Danom..to je riadny psychoš |
true | 12.03.2019, 11:39 | #678 | |
jeho ministerka dala na sefa Tanapu developera z tatier a podnikatela Link FB príspevok |
true | 12.03.2019, 11:39 | #679 | |
ti ludia uplne ale uplne jebu na slovensku prirodu a lesy a vysmievaju sa ochranarom do ksichtov tymto menovanim sefa tanapu |
slaven | 12.03.2019, 14:20 | #684 | |
true Danom nie Dankom |
chaffee | 12.03.2019, 15:39 | #686 | |
ja by som mu z čistej recesie šupol hlas, lebo som myslel, že aj
tých 15 poslancov čo mu dali podpis to tak vidí (a aj on sám) ale potom mu to
riadne udrelo a stuplo do hlavy lebo čo začal potom aj vypisovať aj
na svojich stránkach + tie debaty
https://imgur.com/a/yXyma44 tam nech radšej ostane pri tom konfrontovaní skorumpovaných úradníkov a politikov. |
sharky | 12.03.2019, 18:47 | #687 | |
je to čiste dilinko, už len vystupovanim...to je otras... |
Elizabeth | 11.03.2019, 19:31 | #248 |
https://postimg.cc/hXQqfVQF |
true | 11.03.2019, 20:55 | #673 | |
https://www.napalete.sk/wp-content/uploads/2 019/03/čaputova-virus.jpg |
slaven | 11.03.2019, 18:03 | #247 |
Už sa to blíži, už sa to blíži
Inak bavím sa na tých diskusiách, obviňovaní a podobne. Média masírujú riadne mozgy, samozrejme propaganda ako tu bolo spomenuté je v plnom prúde |
yakubu | 11.03.2019, 18:13 | #668 | |
Presne tak Slaven, aj ten článok čo si zavesil, to je podľa mňa propaganda tak isto. p. Ivancenko dosadeny do štátnej inštitúcie, zjavne nebude chváliť UA, ale druhú stranu. Tento človek nie je nestranný, slúži ako nástroj propagandy. |
slaven | 11.03.2019, 18:18 | #669 | |
Ten článok je pohľad z druhej strany a presne chlape o to ide.
Nie len A, ale aj B. Či len A a nič iné ako A je pravda? Podľa mňa nie. |
yakubu | 11.03.2019, 18:31 | #670 | |
Toto nie je pohľad z druhej strany. Toto je obyc.propaganda. Stále je to pohľad prorusky. Nech sa spýtajú krym.tatarov ako sa im žije. |
peto10 | 11.03.2019, 18:36 | #671 | |
Druhú stranu, ktorá už desiatky rokov robí propagandu ako vždy
bol Krym ruský?
Sa mi ráta koľko krát tam spomína práve Krymských Tatárov. Vraj aj oni sa chceli spojiť s Ruskom, dokonca majú vlastné noviny a pod... Pravda je taká, že štvrť milióna Tatárov dal Stalin už koncom druhej svetovej do gulagov, ďalší museli ujsť a ich opustené domy obsadili ruskými rodinami (to sú práve predkovia tých, čo tak veľmi chceli pripojenie k RF). Tatári sa hromadne začali vracať až po rozpade Sovietskeho zväzu a po anexii znova začali hromadne odchádzať (práve jedného takého osobne poznám). Navyše im Kremeľ zakázal napr. parlament, obmedzujú im práva a hádžu ich do väzenia. Ale podľa pána Ivančenka sa majú super. Propaganda jak vyšitá. |
Elizabeth | 11.03.2019, 19:31 | #672 | |
https://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/499 397-byvaleho-velitele-doneckych-separatistu-dohnala-nouze-prodava-meda ili-za-obsazeni-krymu.html |
true | 12.03.2019, 09:08 | #674 | |
slaven a dalsia
propaganda: https://www.extraplus.sk/clanok/rusky-krym-j
e-realita
vsetko co nepasuje slnieckarom je propaganda - ale ze ludia sa maju na Kryme lepsie a ze sa chceli pripojit k Rusku to ich nezaujima ! |
true | 12.03.2019, 09:09 | #675 | |
ved sa pozrite co robi Ukrajina na vychode ! fašista Porošenko |
yakubu | 12.03.2019, 09:55 | #676 | |
Nie je to tak tak, ze co nam nepasuje je propaganda. Su to aj polopravdy a zavadzania a taketo clanky su sucastou hybridnej vojny. Rusko presne vie preco ich tolko chrli. Lebo malokto si preveruje zdroje a skuma, ako to naozaj je. Takze lahko ovplyvni mienku a nazory. Tento web extraplus je tiez medzi inymi na zozname nedoveryhodnych webov na stranke konspiratori.sk |
true | 12.03.2019, 11:37 | #677 | |
konspiratori.sk web nespominaj - su tam aj hlavnespravy a nemaju tam byt - sud vydal predbezne opatrenie aby ho odstranili |
yakubu | 12.03.2019, 12:20 | #680 | |
ano, to je cerstva sprava, ze tam nemaju byt, sud o tom rozhodol, aj ked by ma naozaj zaujimalo, ze podla coho. Hlavne spravy uverejnuju casto clanky bez autora, prevzate z agentury Sputnik, trolluju jedna radost. |
true | 12.03.2019, 13:48 | #681 | |
nie na hlavnych spravach sa dozvies vela veci ktore v mienkotvornych dennikoch su ignorovane a su pravdive !!! |
yakubu | 12.03.2019, 14:00 | #682 | |
taketo?
Link FB príspevok |
true | 12.03.2019, 14:12 | #683 | |
nie napriklad také video https://www.youtube.com/watch?v=6WXOZAMGbf0
je to slovensky knaz a realna omsa ty si dal link na slnieckarsky dennik n - co nikoho nezaujima tie ich vymysly a demagogie - su zaplateni zvonku |
yakubu | 12.03.2019, 14:36 | #685 | |
Kuffa, bol fajn, kym sa venoval bezdomovcom, slobodnym matkam s detmi,
ludom prichadzajucin z vazenia, drogovo zavislym. Akonahle jeho kazne
riesia veci tykajuce sa politiky, zacal sirit dost casto polopravdy,
klamstva az konspiracie.
Dennik N nie je zaplateni zvonka, na rozbeh pouzil peniaze jedneho zo zakladatelov a zije z predplatitelov. Maju ich vyse 32.tis. |
Ciernokoseliar | 13.03.2019, 12:16 | #693 | |
jasne yakubu...liberalne media su top..konzervativne su pofiderne...ach boze moj |
true | 11.03.2019, 14:01 | #246 |
Slovensky Donald Trump Link FB príspevok |
mozok | 11.03.2019, 15:10 | #662 | |
http://politicsthatwork.com/blog/trump-suppo
rters.php
True, ty by si sa kde našiel v tých grafoch, ak sa môžem spýtať? |
true | 11.03.2019, 17:09 | #663 | |
Z akého slniečkového webu získali ten graf?
Asi z rovnakého jak ti kokoti u nás dávajú voličov Kotlebu ale realita je inde - úplne inde! My sa ale nebojíme - Štefan to vyhrá ahoj |
mozok | 11.03.2019, 17:33 | #665 | |
Máš tam zdroje.
Nie všetko, s čím nesúhlasís, je slniečkovskeho charakteru. Ale vlastne odpovedať mi už nemusíš, na základe tvojho slovníka, gramatiky a myšlienkových pochodov som si už obraz urobil. Grafy neklamali |
yakubu | 11.03.2019, 17:59 | #666 | |
True to nemyslíš vážne, takúto propagandu tu robiť Harabinovi. Ten človek je mimo realitu, splieta klamstvá s hoaxami, strasenim a trápnymi heslami. Takmer nič z toho nemôže splniť. Preboha ľudia rozmyslajte. |
slaven | 11.03.2019, 18:04 | #667 | |
#240 yakubu |
Elizabeth | 11.03.2019, 10:37 | #245 |
Link FB príspevok |
Elizabeth | 11.03.2019, 10:41 | #658 | |
inak by bola celkom prdel keby po tej medialnej masazi pre troch poprednych, vyhral chmelar alebo niekto iny s mizivym % v preferenciach. ludia su asi celkom zhnuseni, ze od telky cez trubu vsade vyskakuju bin hara, kaput ova ci smerovic. sak sa asi uz aj boja otvorit kredenc alebo konzervu |
slaven | 11.03.2019, 11:33 | #659 | |
Chmelar je moj clovek, od zaciatku to pisem
ale osobne neverim velmi, no uvidime |
Depo | 11.03.2019, 12:57 | #661 | |
Ja som na začiatku nemal žiadneho favorita ale už som sa rozhodol pre Chmelara v prvom kole. |
true | 11.03.2019, 17:11 | #664 | |
Chmelarovi nedávam veľké šance - dajte svoj hlas radšej pánovi Harabínovi |
Elizabeth | 11.03.2019, 08:26 | #244 |
https://i.imgur.com/pmitbFv.jpg |
true | 10.03.2019, 19:53 | #243 |
Vytiahli exmanzelku sviniari ale my sa nedame !!! Link FB príspevok |
true | 10.03.2019, 19:54 | #650 | |
Stefan, stojime pri tebe !!! |
hostiger | 10.03.2019, 21:12 | #652 | |
Harabin sudmi ocisteny od spiny.. nemaju na neho nic co by ho
diskvalifikovalo..
a tak riesia napr. akysi pseudoproblem s autobusom.. a posledne jeho 1. manzelku, a deti, vec staru 30 rokov.. to ozaj zafunguje len a len na slaboduchych.. paradoxne je mozne ze nerozhodnuti volici schopni nadhladu toto prekuknu a sa nakoniec priklonia na stranu Harabina.. |
peto10 | 10.03.2019, 21:41 | #653 | |
videli ste niekto aspoň jedného z tých 1500 migrantov čo tu už máme? ale je tu niekto z V. Krtíša? ste pripravení na príchod 200 000 migrantov |
hostiger | 10.03.2019, 22:11 | #654 | |
@peto10 migrantov je vidiet napr. pri Humennom, Trebisove.. a taktiez
za posledny rok je viditelny narast vyskytu jedincou arabskeho ci
africkeho vzhladu v Bratislave, v MHD, v nakupnych centrach..
To ze vlada dobrovolne prijala 1500 migrantov je fakt. Novinarov ale nezaujima odkial su a kolki kde su roztruseni po Slovensku, inak by informovali |
Elizabeth | 11.03.2019, 08:57 | #655 | |
inak True, nemylis si diskusiu s agitkou ? ;-) |
true | 11.03.2019, 10:30 | #656 | |
daj si pivko |
Elizabeth | 11.03.2019, 10:37 | #657 | |
na zdravie |
slaven | 11.03.2019, 11:33 | #660 | |
a daco tvrdsie by nebolo? |
hostiger | 10.03.2019, 06:25 | #242 |
Niektori diskutujuci maju tazkosti s rozlisovanim co je objektivita a
propaganda.. Pricinou skresleneho vnimania reality tychto jedincou je
kognitivna dizonancia.
Jednoduchy sedliacky rozum.. Ak noviny pisu jednostranne a nedavaju priestor nazorom druhej strany ide o PROPAGANDU! |
hostiger | 10.03.2019, 06:16 | #241 |
Citam tuto diskusiu.. niektori jednotlivci maju dost silne ego aby sa
dokazali odosobnit a premyslat o veciach hlbsie, nie povrchne. Mat
otvorenu mysel a nenechat sa manipulovat emociami, citat medzi
riadkam, uvazovat s chladnou hlavou. .
Napr. to ako novinar z aktuality.sk vyhodnotil Harabinove majetkove priznanie.. narazka na to ze v jednom roku minul tolko co zarobil.. to je cista manipulacia a slaboduchi to zeru.. zabudaju uvazovat.. ved Harabin zil z uspor z predoslych rokov.. to je ako ze zle? |
slaven | 09.03.2019, 21:31 | #240 |
#226 yakubu toto si precitaj https://spravy.pravda.sk/svet/clanok/504642- krym-sa-meni-blokada-ostava-hovori-krymcan-jaroslav-ivancenko/ |
sharky | 09.03.2019, 13:18 | #239 |
https://m.youtube.com/watch?v=TWuqes1ONZE
To co Sajfa predviedol to je otras |
Depo | 09.03.2019, 14:05 | #646 | |
Ťažko povedať o čo mu ide, ale podobné vystúpenie Kotlebovi skôr pridá hlasy ako uberie. Pod videom 1000 komentárov a všetky proti sajfovi |
peto10 | 09.03.2019, 17:02 | #647 | |
pozrel som len polku, lebo z toho človeka sa mi dvíha žalúdok...
na jednoznačnú otázku, či bol alebo nebol holokaust neodpovedal a zase sa len vykrúcal, ako jeho kolegovia nehistorici a ktorí vtej dobe nežili, tak sa nevedia vyjadriť... títo ľudia sa za svoj názor hanbia a nevedia si za ním stáť, zbabelci... a teraz si zoberte Čaputovú, ktorá napr. na adopcie homosexuálmi odpovedala úprimne aj keď vedela, že jej to odoberie hlasy a bude to používané proti nej... slniečkarka má väčšie gule než celá táto hnedá partaj |
Markuss | 09.03.2019, 19:48 | #648 | |
...ano. na taketo temy odpoveda priamo. Ale vecna diskusia je jej cudzia. Kazda diskusia su vseobecne žvásty o slusnosti a klzanie sa po povrchu. Kuknite si zajtra na telo... zasa zhorí jak fakla |
Depo | 10.03.2019, 08:49 | #649 | |
"Pani Caputova ako by ste zhodnotili stav Slovenskej republiky v troch
- štyroch vetách?"
"No tak to je tazko, to nemám natrénované" |
true | 10.03.2019, 19:54 | #651 | |
Depo |
Elizabeth | 09.03.2019, 13:10 | #238 |
inak s tymi muslimanmi je to zlozite, na jednej strane je , ze nie vsetci su nebezpecni, teda vacsina je takisto ako vacsina katolikov , budhistoav a inych istov a ov mierumilovna a normalni ako ty ja ktokolvek. ale ... je tu aj to ale ... ja som precestoval blizky vychod krizom krazom a pokial by som sa v irane alebo v syrii ci kdekolvek spraval ako oni v eu , tak pokial by som to prezil ... tak by som mal urcite aspon zopar otvorov velmi bolavych. |
Elizabeth | 09.03.2019, 13:04 | #237 |
https://postimg.cc/VJJgcjpd |
mozok | 08.03.2019, 16:57 | #236 |
Ľudia, ako tak čítam diskusiu, musim prispieť aj ja. Všimol som
si, že väčšina z vás dáva ludom/situáciám nálepky, no veľmi
silno pochybujem, že niekto z vás má osobné skúsenosti s témami,
ako homosexuáli, moslimovia, černosi,... Podľa diskusie to vyzerá,
ako keby každeho z vás znásilnil teply moslim s tmavou pokožkou
pleti :D Realita však je, že drvivá väčšina sa ešte s
podobnými tipmi ľudí ešte v živote nestretla, odsudzuje sa na
základe "defaultneho" názoru, ktorý panuje medzi ľuďmia šíri sa
štýlom "kamarát povedal". Elizabeth to pekne podkopol príkladom,
ktorý len málokto pochopil :)
Kedy konečne ľudia pochopite, že svet už dávno nie je čierno-biely? |
slaven | 08.03.2019, 18:14 | #636 | |
aha, takze to ze v Anglicku (Londyn, Birmingham) su No Go zony, ze su tam stvrte, kde uz bieleho nestretnes a nepojdes tam sam v noci, to vsetko je len vymysel, tak to myslis? lebo vyzera ze hej. Rovnako v nemecku, kde sa pridrbalo kopec migrantov nestupla kriminalita a ludia su tamuplne v pohode v tych oblastiach, kde sa nastahovali tito ludia? tiez vymysel a bludy? ano? tak isto je pre teba uplne v pohode, aby dvahja homosi vychovavali legalne deti, ano? |
Markuss | 08.03.2019, 18:36 | #638 | |
...dlhe roky robim vo viedni.
Viac dodavat netreba |
mozok | 08.03.2019, 18:40 | #639 | |
Slaven, teraz si mi vložil do "ust" slová, ktoré som nepoužil a
nastavil smer tohto príspevku úplne iným smerom, akým bol mysleny.
Zavanalo to tu xenofobiou a homofobiou a ja som narážal len na to, že tieto fóbie vznikajú u tunajších diskutujúcich len na základe toho, čo si prečítajú na svojich obľúbených plátkoch, nie na základe vlastných skúseností. A to je podstatný rozdiel. Presne ako rozdiel medzi teóriou a praxou. |
mozok | 08.03.2019, 18:50 | #640 | |
Markuss, to je tam fakt až také hrozné? |
PeterN | 08.03.2019, 18:54 | #641 | |
suhlasim s mozkom uplne zbytocne tu budeme navzajom na seba utocit resp. pouzivat prehnane slova a frazy, kazdy nech si odvoli koho povazuje za vhodneho |
Markuss | 08.03.2019, 18:56 | #642 | |
Kolegovia vozia deti mimo mesta do zakladnych skol... robim v 11.
Bezirku, chdim elektrickou c.6. Volaju ju Orient express.... dohladaj
si na nete.
Rovnako islamske materske školy... skandal minuly rok... dohladaj si ak ta zaujima. Conchita Wurst a Vienna Pride.... plus rodovo neutralne toalety... |
Markuss | 08.03.2019, 19:03 | #643 | |
A este vrazdy zien tento rok uz 5ks... dohladaj si ze kto to bol...
nehovoriac o kazdodennych utokoch sexualnych aj nasilnych zo strany
najma Afgancov.
Pozdlz metrolinky U6 vojna medzi Nigerijcami a Afgancami. Ide o teritorium na drogy. Dalej co sa stalo z Prátra? Najnebezpecnejsie miesto |
slaven | 08.03.2019, 19:12 | #644 | |
peto, nikto tu na nikoho neutoci, diskutujeme ...
mozog, ako nepouzil? ved si jasne nieco napisal, ze je to blud, ze som sa nestretol s buzikmi (ale stretol chlape ...), s tou cvargou co robi bordel (no osobne nie, ale mam znamych v Londyne a kurva ver mi, ze je to pravda co sa tam deje) ... jasne si naznacil jednu vec, ze su to nalepky a "kamarat povedal" ... a ze Elizo to podkopol prikladom. Na Eliza som reagoval, ale mozno som nieco zle pochopil co on napisal, ale mne z toho vyznelo to, ze sa vysmieva z tychto nazorov ludi na danu problematiku (ze nieco vidis v TV tak tomu uveris ... alebo nieco si precitas na inych dennikoch ako mienkotvornych, kde je pravda a nic len pravda a pretoze si to precital inde, je to chujovina predsa a ty tomu nemozes uverit a ked uveris, si hlupak, nacek, kotleba a neviem co ... Proste toto sa realne deje a mozeme len dakovat Bohu, ze tato cvarga moslimska, ci pakistanska a podobna tu nie je, lebo Slovensko pre nich nie je zaujimava krajina ... ano nie je, ale co bude o 5 ci 10 rokov, ked sem pridu dalsie miliony tejto zberby? nasi predkovia (sa v hroboch otacaju teraz) bojovali s moslimami, aby ich vyhnali z Europy a my ich teraz pozyvame k nam ... podla mna je to chore, lebo oni maju inu mentalitu, inak to maju v hlavach nastavene ... as Merkelova povedala: OK, podte k nam, my vas potrebujeme ... ale kokot potrebujeme. Sorry, nechcem nadavat |
PeterN | 08.03.2019, 15:30 | #235 |
tak vam poviem, z tych kandidatov velmi nie je na vyber, na kazdeho sa nieco najde vyzera to ze caputova to vyhra nakoniec nejako a asi aj dam jej svoj hlas, kedze smeraka uz nechcem - nic by sa nezmenilo. Harabin je sice odbornik kapacita (aj vtipny mi pride :D ) ale nevie vysvetlit vela veci z jeho minulosti co sa napachalo ... Na Caputovej mi vadi jedine trochu ten nazor na homosexualov, migrantov a ze chce dat milost kiskovi ak ho usvedcia ... akoze to co ma byt a verim ze ak smer nebude mat prezidenta, ficko vybavi na ministerstve vnutra aby kisku dotiahli do basy |
true | 08.03.2019, 15:38 | #625 | |
ci tam bude Sefcovic alebo Caputova je uplne jedno |
true | 08.03.2019, 15:38 | #626 | |
ja verim, ze Stefan to zvladne a da slniecka dole ! |
Markuss | 08.03.2019, 15:59 | #627 | |
Sak ale Kiska pojde za katr snad po spravodlivom procese.... ako mozu na ministerstve vnutra vybavit kiskovi basu.... fakty nepustia.... ale to asi netreba vobec vysvetlovat |
slaven | 08.03.2019, 16:00 | #628 | |
tesne pred koncom prezidentovania Kiska utecie do Ameriky kde mu daju azyl, uvidite ... alebo do Izraela, aj to je krajina pre neho |
Markuss | 08.03.2019, 16:11 | #630 | |
Ked niekoho oyebes o pozemok a štát o dane... podnikáš s
úžerou...a este sa nájde pár zvlástnych fanúšikov, ktorí sú
ochotní prehliadať fakty...
|
PeterN | 08.03.2019, 16:18 | #631 | |
tak vies keby vymenoval ficka za ustavneho sudcu, nic by sa neprevalilo... |
Markuss | 08.03.2019, 16:41 | #632 | |
V roku 2014? |
PeterN | 08.03.2019, 16:50 | #633 | |
tieto podvody sa zacali medialne riesit az v januari/februari tohto roka, vtedy boli nejake obvinenia ale nikto to nenafukoval |
Markuss | 08.03.2019, 16:57 | #634 | |
Sak toto. Ze medialne az teraz, hoci od r
2017 konali uz aj sudy a prokutatura... iba media mlcali... Teba mi je fakt luto... ifes volit Caputovu, hoci 3/4 jej programu ti prekaza. Pleties si ministerstvo vnutra so sudmi. Geneza problemu ti tiez nic nehovori... kvoli takemuto stádovitému pristupu ako mas ty je tato krajina v sračkách... To si ty ten student, co tu minule vyplakával, ze budes musiet platit výjazd sanitky, lebo si bol ožratý a musela dojst sanitka? |
PeterN | 08.03.2019, 18:18 | #637 | |
netreba byt hned ofenzivny, ano som to ja a myslim ze uz sa trochu nechas unasat ked zacinas s tymto ... vyjadril som tu nazor ako kazdy iny |
yakubu | 08.03.2019, 14:08 | #234 |
https://plus7dni.pluska.sk/domov/exkluzivna- spoved-harabinovej-exmanzelky-maleho-syna-branka-pred-nou-skryval-chat e |
StanoDianiska | 08.03.2019, 14:31 | #623 | |
Rozbil manželstvo. Nedokázal si udržať ani vlastnú rodinu, ako
zvládne riadenie štátu?
#229 |
Markuss | 08.03.2019, 15:02 | #624 | |
Presne! Preto everybody volte Mariana! |
Elizabeth | 08.03.2019, 08:58 | #233 |
inak celkom slusne spracovane clanky aj z inej strany
https://blog.postoj.sk/41240/etuda-o-imidzi- mastickarky-alebo-par-poznamok-k-caputovej-cv-alfi?fbclid=IwAR26gzeCJn mjUmRFP_NOSzpTDIwpveuDubVQj4QsSi5AzvbflZWCfrugo7U https://www.postoj.sk/41308/sudca-na-ich-str ane |
Markuss | 08.03.2019, 09:44 | #621 | |
tak toto je slusne zanalyzovany produkt.... palec hore za fakty |
true | 07.03.2019, 14:51 | #232 |
https://frnco.blog.sme.sk/c/503858/pravda-o-
s-harabinovi.html?ref=titnjct
ZDROJE: sme, aktuality,dennik n sa idu skokotit z neho, ale nevyhraju !!! |
slaven | 07.03.2019, 08:48 | #231 |
#226 yakubu, dole som ti kusok odpisal, par myslienok ... |
Elizabeth | 07.03.2019, 08:03 | #230 |
Tvoj kamoš robi skladníka v Brightone, ty si pomahal v Dubline v kuchyni. Tým padom si sa stal odbornikom na zahraničnú politiku. Byval si s tromi poliakmi a jednym Čechom, preto nevies poriadne po slovensky ani anglicky a gramatiku si aj tak nikdy neovládal. Každú voľnú chvíľu ste preslopali a nikde si nebol... Lebo všade sa nasackovali tí negri! Kupil si si tašku cez plece s anglickou vlajkou a ked sa vratis na kysuce, furt hovoríš okey a olrajt a fukoooof s irskym prizvukom. Okolo sedia holohlavi chlapi a ty im hovoríš o no go zonach a ako sa to v anglicku doe.balo, aj v Nemecku a Švédsku, pravda je, že keby sme sa mali ako oni, skáčeme od radosti. Podporujes Kotlebu, ten im ukáže, aj ked ani tlmocnik neuhadne co ten plesaty obtlstly panko myslí. EU je v riti, ale clá by sme nemali platiť, cestovat by sme mali bez pasu a keby ta znovu zobrali do roboty, ides aj po kolenách. Rusko je super, ale vo dvore máš nalestene12 ročné BMW a to este nevies, lebo necitas ty debil, že tam je 12 milionov moslimov a 11 vrazd na 100 tisic obyvatelov ročne. Mali by sme zit tradicnym sposobom života, ale to ze sme sa kedysi dozivali ledva 60 rokov a 50 ročný clovek bol starec ani netušíš. Buzeranti nemajú co kradnúť decká, videl si na vlastné oči fotky z veľtrhu. Zenu treba obcas prefackat, slnieckari su buzici, ty by si im dal. Si zivotaschopny ako plieseň, prekliatie tejto krajiny. Nie si zlý, len sprostý a keby sa znovu zakladala Hlinkova garda, si tam. |
true | 07.03.2019, 10:21 | #613 | |
LONDON: narast kriminalita vsetkeho druhu. nie len utoky nozmi
(najviac odkedy su statistiky). su to narasty utokov kyselinou, utoky
z mopedov, znasilnenia, prepadnutia, vykradacky, vrazdy (najviac za 10
rokov)... vsetko dvojciferne medzirocne percentualne narasty
nasilna kriminalita v metre narastla medzirocne o 43% londynska policia nevysetruje viac ako tretinu telefonicky nahlasenej beznej kriminality lebo k nej nie je kamerovy zaznam alebo forenzne stopy (co nejako zahadne zistia po telefone) a to sa musia ludia najprv dovolat, lebo priemerna cakacia doba je 15 minut.. londynska policia okrem zavaznejsej kriminality musi bez ohladu na okolnosti vysetrovat kazdy nahlaseny "hate crime" ale aj "non-crime hate incidents". takze sa realne stava ze policia riesi pripad ked niekto nahlasil "hate crime", ked sa mu nejaky pes vysr@l na travnik pred domom.. iba 9% pripadov konci obvinenim pachatela. ked sa z databazy trestnych cinov ukazalo ze 3/4 pachatelov je do 25 rokov a 80% pachatelov su cernosi, tak Khan vyzval na reorganizaciu databazy aby "to ensure it is used lawfully and proportionately". londynska policia nema na riesenie beznej kriminality cas, musi zatykat poulicnych cernosskych krestanskych kazatelov, lebo ich hlasanie je rasisticke a islamofobne (podla policie) londynska policia musi zatykat zeny, ktore na internete oznacia transgendera zlym rodom. tiez musi zatykat politikov za to ze na verejnosti cituju Churchilla. a mnozstvo inych zavaznych pripadov, ktore z akehosi zahadneho dovodu urazaju iba moslimov alebo SJW. Jednu z prvych veci co Khan zakazal bola reklama kde su zeny v plavkach na verejnej doprave. najnovsie su uz zakazane aj slanina, dzem a maslo, lebo Khan bojuje proti "junk food". na radnici zrusili zenske toalety a sprchy a nahradili ich gender neutralnymi. lebo vo svete je uplne ze ziadny pripad ked uchyl vyhlasil ze sa citi ako zena a potom tam naozajstne zeny filmoval, fotil, alebo priamo sexuane napadal. samozrejme je to expert na vsetko, takze Mayovej odkazal, ze by mala zrusit brexit ak jej navrh dohody neprejde v parlamente. moze sa zaoberat takymito vecami, ma uz totiz vsetky dolezitejsie veci vyriesene. Elizabeth - toto nema nic s kotlebom ani buzerantami ani slnieckarmi ani Hlinkom a tyt sa z toho vysmievas ale ten clovek co tam zije - jemu smiesno nie je, ked vecer nemoze ist von lebo ho ti zasranci cierni popichaju. |
slaven | 07.03.2019, 20:20 | #619 | |
Elizo, pekne napisane, ale bohuzial je to brutalne blizko tomu ako to v GB funguje ... a niekto si z toho robi srandu, ale keby tebe nejaka cierna cvarga znasilnila niekde zenu, priatelku, kamosku, inak by si rozpraval ... a oni to maju v genoch, pre nich je to normalne, zeny su pre nich len špiny. |
Elizabeth | 07.03.2019, 23:15 | #620 | |
slavenku a ty o com tocis ? :-) ved to je o hluposti cloveka a nie o znasilnovani, ako si sa k tomu dostal ? |
slaven | 08.03.2019, 16:02 | #629 | |
to ma len tak napadlo, ked som cital o Anglicku, Irsku a No Go zonach a ako to tam je zasrate moslimami .. ved aj starosta Londyna je nejaky Islam positive |
true | 06.03.2019, 20:50 | #229 |
16 dôvodov prečo NEVOLIŤ Zuzanu Čaputovú:
1. Rozbila už 2 manželstvá. Nedokázala si udržať ani vlastnú rodinu, ako zvládne riadenie štátu? 2. Schvaľuje interrupcie. 3. Schvaľuje homosexuálne sobáše aj adopcie detí homosexuálnymi pármi. 4. Presadzuje väčší prílev migrantov na Slovensko a plánuje sa v tomto smere aktívne angažovať. 5. Prikázala násilný zásah voči nezávislému novinárovi, ktorý sa chcel zúčastniť verejnej tlačovky. Tento bezprecedentný útok na novinára skončil tržnými ranami a hospitalizáciou poškodeného žurnalistu Martina Daňa. 6. Čaputová dlhé roky čerpala peniaze od mimovládok napojených na amerického miliardára Georgea Sorosa. 7. Otec Čaputovej - Štefan Strapák je multimilionár pochybnej povesti, ktorý podnikal a podniká s nelegálnymi skládkami. 8. Čaputová "bojovala" proti pezinskej skládke zo zištných dôvodov, po tom, ako z predstavenstva firmy vyhodili jej otca, ktorý chcel na skládke profitovať. Inkriminovanú skládku následne presunuli do Senca do blízkosti ľudských obydlí. Navyše v Pezinku existuje vyše 14 nelegálnych skládok, oveľa väčších rozmerov. Tie ostali Čaputovou nepovšimnuté. 9. Čaputová je ako právnička úplne neúspešná. Okrem pezinskej skládky mala len minimum procesov, z ktorých drvivú väčšinu - takmer všetky - prehrala. 10. Čaputová klame už len svojím výzorom. Na fotografiách je retušovaná v porovnaní s reálnym stavom úplne na nepoznanie. Jej reálnu fotografiu - bez retuše môžte vidieť napríklad na portáli Hlavné správy z 5.3.2019. Rozdiel vás šokuje. 11. Čaputová si zaplatila evidentne zmanipulované volebné prieskumy. Ak v priebehu dvoch dní narastú preferencie kandidáta z 18 na 53 percent, jedná sa o jasný podvod. Z toho vyplýva podozrenie z rozsiahlej zákulisnej konšpirácie mocných záujmových skupín v pozadí s cieľom uchopiť moc v krajine. 12. Čaputová má pochybnú ochranku. Na fotografiách vyhotovených začiatkom marca 2019 novinárom Martinom Daňom je strážena mužmi pochybného mafiánskeho výzoru a exotického zjavu, ozbrojenými pištoľami a najmodernejšou komunikačnou technológiou. 13. Čaputovej rodina má vyvolený pôvod a hlási sa k Izraelu. Nie sú lojálni k Slovensku a ani sa necítia byť súčasťou slovenského národa. Akýmkoľvek prejavom lásky k slovenskej vlasti pohŕdajú. 14. Čaputová je platená a dosadená škandalóznymi finančnými skupinami ako je Eset. 15. Plánuje udeliť milosť Andrejovi Kiskovi v prípade jeho odsúdenia za daňové podvody. 16. Dôvodov sa nájdu desiatky ďalších. Podstatné je šíriť tento text ďalej a otvoriť ľuďom oči. Koľko z toho ste vedeli????? Ja napríklad o tých ďalších skládkach nie. |
peto10 | 06.03.2019, 21:02 | #602 | |
okrem bodu 2. sú všetko nedokázateľné tvrdenia, závadzania alebo
klamstvá... fakt ma neprestáva udivovať kreativita prakktov, ktorí
toto vymýšľajú a aj tých, ktorí tomuto slepo veria...
a hovoriť o medzinárodne najúspešnejšej slovenskej firme, ktorá nikdy nebola napojená na štátny cecok ako o škandalóznej finančnej skupine je už naozaj smutné |
true | 06.03.2019, 21:05 | #605 | |
Môžeš byť konkrétny? Kde si tie klamstvá v tých bodoch. Jej otec nie je bohatý? Ako právnička vyhrala veľa súdov atď atď? No daj |
StanoDianiska | 06.03.2019, 21:14 | #607 | |
1. To nemôžeš myslieť vážne ten dôvod.
4. Zuzana Čaputová: "Slovensko už teraz poskytuje azyl ľuďom na úteku pred vojnou alebo nešťastím v ich krajine pôvodu. Samozrejme, ak naň majú nárok. Otázkou je, či vieme byť viac solidárni, než sme teraz. Podľa mňa vieme. V každom prípade nie je nateraz dôvod na paniku a prehnané emócie, skôr na hľadanie pragmatických riešení v rámci EÚ." Kde sa vyjadrila, že sa plánuje aktívne angažovať? 5. Link FB príspevok Nepoznám defínciu tržnej rany, ale modrina a začervenanie podľa mňa tržné rany nie sú. 7. Otca si človek nevyberá. 10. Takisto, to nemôžeš myslieť vážne. 16. Desiatky ďalších dôvodov... |
Markuss | 06.03.2019, 21:41 | #608 | |
? čo je zle na tom prvom dôvode? |
Markuss | 06.03.2019, 22:08 | #609 | |
Inak challenge. Daj 10 dovodov, prečo volit Čaputovú |
StanoDianiska | 06.03.2019, 22:43 | #610 | |
Challenge nepríjmam. Nikoho nejdem presviedčať koho voliť. |
slaven | 07.03.2019, 08:33 | #611 | |
Stano, poznas ju lepsie? co sa tyka vztahov, neviem na co bod 1 bola
narazka. ja len viem, ze nema manzela len frajera, to je vsetko
co sa tyka 5. tak toto vobec nevyzera ako len zacervenanie, co povies? https://i.imgur.com/WLxfQTl.jpg co sa tyka 7. suhlas, otca si nevyberies, ale ten jej otec bol v spojitosti presne tej skladky kde sa zviditelnila ... nahoda? nemyslim a potom 16. neviem tiez o tych dalsich skladkach, na ktore sa vysrala, mozno je to hlupost a ziadne vacsie skladky tam nie su, to by niekto z Pezinka mohol vediet |
StanoDianiska | 07.03.2019, 11:52 | #615 | |
Nie, nevyzerá to ako začervenanie. Ja som usudzoval z tej lekárskej
správy. A na Daňa mám svoj názor...
A keď jej otec bol v spojitosti s tou skládkou, tak ona čo tým získala, že proti nej bojovala? O čo jej išlo? Nepoznám súvislosti. |
slaven | 07.03.2019, 11:57 | #616 | |
ani ja nepoznam suvislosti, ale niekto tu pisal, ze jej otec uz nebol
v tej skladke zainteresovany a potom sa ona do toho obula
na Dana mozes mat nazor aky chces, ale je to novinar a take veci by sa novinarom robit nemali - za to je zodpovedna ona a jej team mna by naozaj zaujimalo, ci je pravda ze ine skladky neriesila, len tuto jednu, presne tuto jednu |
mozok | 08.03.2019, 17:46 | #635 | |
Slaven, ja som pacifista, ale Daňovi by som aj ja sam osobne
naložil, kebyže sa správa ku mne tak, ako sa správa vo väčšine
svojich videi. Bola len otázka času, kedy sa mu niečo stane a
vôbec to neodsudzujem, voči takým ľuďom nemám respekt, ani
zľutovanie.
Novinár by sa mal tiež držať kódexu slušného správania sa. |
peto10 | 06.03.2019, 19:05 | #228 |
Link FB príspevok |
slaven | 06.03.2019, 20:07 | #599 | |
Vy viete Zuzana Kovačič Hanzelová, politicka šľapka, kolko krat
ste sa v roku 2013 milovali?
ja sa rehocem |
peto10 | 06.03.2019, 20:19 | #600 | |
každý si zoberie z toho videa, čo mu je prednejšie... ja som si z toho zobral, že chudák Pišta musel v roku 2013 žiť zo 160€ mesačne... alebo to bolo preto, že je daňový podvodník? ťažko povedať, keď na každú druhú otázku nikdy neodpovie priamo... |
Markuss | 06.03.2019, 20:45 | #601 | |
Mna inak vazne zaujima, ze kedy vyjde nieco na pani Z.
Kiskove sracky tutlali media prakticky fo minuleho roka... a jeb... zrazu 27 opravnych danovych priznani za rok 2014, oyeby s pozemkami, kriva prisaha plus jeho uzernicke nebankovky ktore maju na svedomi oaudy tisicok rodin kvoli exekuciam..... ktorym potom zasa vytrie zrak almužnou z dobreho anjela.... |
true | 06.03.2019, 21:02 | #603 | |
Tu pani Z pre jej zaujatosť vyhodili z RTVS
Špina jedna, SME ju hneď vzalo. peto10 ako môžeš takúto kravu pozerať? |
Markuss | 06.03.2019, 21:10 | #606 | |
Ja som myslel caputovu |
true | 07.03.2019, 10:22 | #614 | |
ona je chranena osoba - nemozu sa nase uzasne denniky o nej zmienovat - a ked niekto na alternativnych weboch nieco o nej napise - okamzite to je vymysel hoax nezmysel |
slaven | 06.03.2019, 13:32 | #227 |
http://www.nasetipy.com/anketa
uz sme sa prehupli cez 3000, ci pana beka, toto som necakal |
yakubu | 06.03.2019, 11:03 | #226 |
Toto si pozorne precitajte:
https://www.postoj.sk/40353/papalas |
Markuss | 06.03.2019, 11:57 | #583 | |
Vzdy ma zaujimalo, ze z coho taketo platky ziju. Inzerciu tam teda nevidim... |
yakubu | 06.03.2019, 12:13 | #584 | |
https://www.postoj.sk/25363/financovanie |
Markuss | 06.03.2019, 12:18 | #585 | |
Aj ja by som rad chcel žit ako asketik a podporovat iba dobre veci ale mam aj rodinu a.... |
true | 06.03.2019, 13:15 | #586 | |
predpokladam - ze dostavaju odniekadial peniaze - mozno dalsia Sorosovska sracka na Slovensku |
true | 06.03.2019, 13:16 | #587 | |
https://www.mediahub.sk/konzervativny-dennik
-postoj-sk-spustil-vlastnu-online-televiziu/
ked zacali tak naklady 12 000eur mesacne tak to si len tak nevycucali z prsta vsak |
true | 06.03.2019, 13:20 | #588 | |
staci pozriet na sefredaktora - robi pre SME a aj pre sefredaktora
magazinu Tyzden
uz asi viac netreba pisat Markuss vsak? vsetko je to prepojene |
slaven | 06.03.2019, 13:31 | #589 | |
ups, ked pocujem Tyzden, hned sa mi objavi Štefan Hríb a tie jeho
kecy
postoj, hej, dalsi nezavisly magazin, ktory nam masiruje mozocky necudoval by som sa vazne true, keby bola za nim nejaka mimovladka |
yakubu | 06.03.2019, 13:52 | #590 | |
Riesite Dennik a nie to, co pisu. Vam tu uz tazko niekto vystvetli, co je Harabin zac. |
true | 06.03.2019, 14:01 | #591 | |
ty nevidis ze je to len propaganda proti nemu? vazne to nevidis?
oni pisu to za co su zaplateni - neviem ako ti to mam vysvetlit |
true | 06.03.2019, 14:01 | #592 | |
napriklad o tom preslape Caputky ked jej gorily zbili Dana sa tam
nedocitas vobec
ty to vazne nechapes? |
yakubu | 06.03.2019, 14:19 | #593 | |
Toto nie je propaganda, toto sa realne takto udialo. No vas politika v tych casoch ked sa to dialo nezaujimala. Neviete kto je Harabin a vlastne ho nepoznate. Tie terajsie jeho kecy su pre vas hodne obdivu az tak, ze ho chcete volit. To ze mu ide o seba, o vlastny prospech a zaujmy, to vas nezaujima. |
true | 06.03.2019, 14:41 | #594 | |
som rocnik 1980 - ja viem kto je Harabin chlape - naozaj viem - poznam
jeho historiu
a predstav si ze ho bude volit a vela ludi co poznam tiez a vies preco? lebo je ako Orban, Zeman a Duda - proste prezidenti okolo - narodniari a nie posrate slniecka co zapredaju Slovensky stat ako Kiska |
yakubu | 06.03.2019, 15:05 | #595 | |
Jasne, takze autokrati su najlepsie vzory, ktore treba nasledovat. Ked H. ma byt ako oni, tak zbohom Slovensko, to len bude prezident. Vy mate stale dako pomylene, ze Kiska zapredal krajinu. Ved sme v EU a NATO, OECD a vsetkych takychto instituciach a tam sme boli uz predtym ako nastupil on za prezidenta. O com stale tocite? Chcete byt oploteny plotom, murom? Ci patrit k Rusku? Co je to byt narodniar? Ze budeme na vsetkych naokolo nadavat a kritizovat, ze my to vieme lepsie? Nebyt EU a ostatnych prozapadnych institucii tak sme v takych problemoch, ze az. Hrdy na krajinu sa da byt aj bez roznych hejslovackych hesiel a sloganov. |
slaven | 06.03.2019, 17:19 | #596 | |
yakubu, kus sa vyjadrím k tvojej poslednej reakcií, len prídem domov, nechce sa mi na mobile |
StanoDianiska | 06.03.2019, 18:50 | #597 | |
"Lenže lojalita k Harabinovi nebýva slepá, ani sama Petríková
neobišla nadarmo. Šéf Najvyššieho súdu si ju po odchode z
ministerstva, ktoré obsadila nepriateľsky naladená Lucia
Žitňanská, zobral k sebe, z Petríkovej sa stala sudkyňa
Najvyššieho súdu a v decembri 2010, po dvoch mesiacoch od príchodu
do novej práce, dostala odmenu 30-tisíc eur."
Aj ja by som chcel po dvoch mesiacoch v práci odmenu 30-tisíc EUR. |
slaven | 06.03.2019, 19:09 | #598 | |
Yakubu, oplotenie plotom? Prečo? Veď pokiaľ viem Harabin Nechce
odísť z EU spoločenstiev, len chce aby nám EÚ nekecala do
základných vecí, čo sa týka štátu + posilnenie spolupráce s
Ruskom. Zrušiť nezmyselné sankcie, ktoré škodia viac nám ako
Rusku. Je tam toho veľa. Posilnenie Shengenu je velmi dolezite .... a
nie ze migranti nam tu budu chodit hore dole, bez dokladov (ano, viem,
Slovensko neni ich cielova krajina) * a ty ked ides niekde mimo
Schengenu, tak bez pasu si ani neprdnes ... a nedajboze ho stratis ...
A o čom točime? No o tom, ak si si nevšimol, že sa tu dejú veľké zmeny, čo sa týka smerovania EÚ a celkovo EÚ ako keby šla do sraciek. * zmeny sa deju v poslednych rokoch, to s Kiskom nema nic spolocne ALE TREBA sa proti nim jasne ohradit ! a nie sklonit hlavy a zahlasovat za vsetky idiotiny a stupidity co EU vymysli a KiskA JE PRESNE TEN CLOVEK CO ZAHLASUJE ... aj teraz sa v KE pchal do zadku ... Caputova? uplne rovnaka osoba ako on - neviem si ani predstavit, vazne neviem, aby tato zena s niecim nesuhlasila s cim pride EU, absolutne neviem. Ja napríklad naozaj súhlasím s tým ze EÚ by malo byt o spolupráci a nie zakazovani, obmedzovaní atď atď... nemali by sme byt smetiskom EU - viem, viem, odpises, ze je to hlupost, spam, hoax, konspiracia ... ale bohuzial, je to tak ... tie tisice TON masa co k nam pride z EU ma myslis kvalitu, aku by predavali doma? nie, nie ... Osobne máš pocit ze Maďari sú v sračkach? Alebo Poliaci? alebo Ceska republika? Preto lebo majú prezidentov akých majú so svojimi názormi? No nie su, poviem Ti tajomstvo : sú na tom lepšie ako my! Veď stačí ze kúsok klakne autom. priemysel a naša ekonomika ide do sraciek úplne. Ale to nikomu nevadí. Všade len čítame že máme super ekonomiku, ale prečo v tej super ekonomike ide všetko hore (ceny), toto je choré. Zo Zemana sa zvyknu slnieckati smiat ... napr. ako sa niekde potkol a spadol a sem tam z jeho vyjadreni, ale to je trapne (podla mna) * ved je to uz stary dedo ... kto ako stary dedo sa nepotkne? ni nikto a v CZ ma urcite vacsiu podporu ako si slnieckari myslia, rovnako Orban v Madarsku * zmeny sa tam deju, napr. vies aka super vec je tam s danani? ak si podnikatel, tak dane neplatis statu, ale platis to danej obci/mestu kde podnikas - peniaze idu priamo tam a nie niekde obklukou a podobne. Dzurindu by sompostavil ku kolu a zastrelil, ze vtedy dovolili NATO prelety stihaciek a bombardovanie nasich bratov Srbov ... to su tie svinstva, co sa tu diali. Naozja je toho vela. nechce sa mi uz pisat ... pekny vecer - Dalo by sa o tom pisat dlho. Osobne taktiez nesuhlasim aby tu boli zakladne NATO. Ty urcite suhlasis, ved je to OK, Rusi su nas nepriatel, viem, viem a Amici nasi zachrancovia. Rovnako by som nikdy nepodpisal miliardovu zakazku z USA (pomahat USA) - radsej by som tie lietqadla vzal z EU, napr. SWE ... teraz novinka, nejake radary - dalsie brutalne peniaze - v CZ maju rovnake radary ako my a su v poriadku .. u nas su vraj zastarale .. takto sa robi biznis. *Stano, tu pojdu stovky tisic EUR do vrecak niekomu, nie 30 000 co harabin niekomu zariadil ... pri lietadlach, kde ide o miliardovy biznis si myslim osobne, ze uplatky budu v milionoch a pojdu na sukromne ucty ludi, ktori to vybavili, toto ma stve najviac, tieto tunely ... ale to je slovensko, brutalna korupcia a hlupost ludi. |
yakubu | 06.03.2019, 21:04 | #604 | |
Slaven, niektorym tvojim argumentom rozumiem, a tiez si viem
predstavit lepsie fungovanie EU. Lenze ono to tak nefunguje. Neda sa
byt clenom spolocenstva a vyberat len hrozienka. Brat vyhody a co nam
uz nevyhovuje, tak to nebrat a robit si podla seba. To nie je
spolupraca. A teraz ide o to, ze ked by sme sa vsetci clenovia snazili
"tahat za jeden povraz" tak to vysledny efekt omnoho viac znasobi. Ked
sme clenmi, sedime "pri stole", mame moznost spolurozhodovat a snazit
sa veci menit k lepsiemu. Viem, ze pri tom pocte statov a roznych
nazorov a zaujmov je to velmi narocne. No treba sa nato pozerat z
globalneho hladiska. Pretoze svet sa stale viac globalizuje a byt mimo
pre taku malu krajinu ako SVK poskodi. A to nielen z hladiska
ekonomiky, ale aj bezpecnosti. Rusku ide o co najviac narusit a
zpochybnit tuto jednotu. Im rozvadena a rozhadana Europa vyhovuje. Oni
potrebuju co najviac oslabit Europu, aby bola viac oslabena a v takych
vodach sa im lepsie a lahsie posobi. Preto ta kyberneticka vojna z ich
strany a neustale spochybnovanie. Oni na tom principe anektovali Krym
a odvtedy sme s nimi v takom napatom vztahu. Mali by sme drzat spolu
(EU+demokrat.svet), aby nemali pocit, ze si mozu robit co chcu. Rusi
sa priatelia len za istym ucelom, nikdy nie nezistne. To je ich
nastavenie a takto by to nemalo fungovat. Cely cas sa snazia o
dezintegraciu EU, rozpad NATO a stiahnutie USA z Europy. Ak by sa im
to podarilo, tak cely nas region by bol zase sucastou mocenskych hier
a lahko by vznikali autoritarske rezimy.
Vela tem je v ramci EU mozne spochybnit a aj otvorit a pokusit sa riesit, ci je to ochrana hranic Schengenu, dvojakej kvalite potravin, byrokracii ktora je uz pre viacerych neunosna, je tam co napravat a zlepsovat, ale vravim, neda sa len brat a nic pre zlepsenie neurobit, nedat. Orban, Zeman, Kaczynski su si hodne podobni, ale urcite nie tym, ze by boli demokratmi. To, ze vypichnes nejaku pozitivnu vec v krajine co maju ale nespomenies, ze napr. v Madarsku takmer nexistuje moznost napisat pravdu do novin, medii, vsetky ma pod palcom on, funguje tam obmedzovanie slobody medii aj obcanov. Plus narasta antisemitizmus a stvanie ludi proti sebe. Ked mu sudcovia nechceli odsuhlasovat veci, tak si vytvoril vlastne a lojalne sudy. Proste autokrat ako vysity. V Polsku detto to iste, tam to odstranovanie sudcov tiez prebiehalo, az na tvrde zakrocenie EU sa to stoplo, ale narastajuca extremna pravica a ich sebavedomia viedla az spachaniu atentatu na primatora Gdanska. V Cechach sa tolko stale strasilo s migrantami, az tam nejaky typek chcel zinscenovat teroristicky cin na zeleznici, lebo akoze "migranti" su teroristi. Spolocny rys tychto kampani a lzivych informacii je zastrasovanie ludi, aby sa obavali o svoju buducnost a takto isli k volbam volit, teda uz v podstate neslobodne, lebo su pod vplyvom tychto nepravdivych veci. |
slaven | 07.03.2019, 08:48 | #612 | |
no mne ide skor o to, ze preco EU robi taku politiku ako robi ...
preco zasrata Merkelova rozhoduje o tom, ze ti migranti prisli a
zayebala sa cela EU s nimi. mne toto multi kulti co sa deje pripada
ako zvratene ! nasiu predkovia bolovali s moslimami aby sme mali
Europu aku mame a my ich tu pozveme aby si stavali mesity a pomalicky
sa infiltrovali? tebe toto vsetko pasuje, suhlasis s tym? ja proste
nie ... toto je oslabenie Europy .. proste ja NECHCEM zit v takej
Europe ako ju terajsie vedenie Europy nastavuje, nesuhlasim s touto
politikou vobec a preto si myslim, ze zvrchovany a samostatny stat je
zaklad a nase zakony nemozu byt podradene zakonom EU ale EU chce
presny opak a to je problem pre mna ...
Co sa tyka USA, ich politika je znama vo svete, to vobec nie je len politika v EU, ze sem davaju zakladne ale po celom svete sa snazia ovladat krajiny a zacinaju rozne vojny atd atd ... toto nie je Rusko, ale USA. Ved si vezlmi len taky Irak .. co tam Amici spravili, cele to tam rozjebali len preto, lebo si zmysleli, ze Hussajn ma zbrane hromadneho nicenia, ale bol to vymysel, hlupost. nebola tam analyza vobec poriadna a USA zautocilo na Afganistan a Irak. O 11.septembri netreba pisat, tak sa diali ine zazraky s tymi 2jickami, ze? Chod do Srbska a spytaj sa ich na USA a NATO, kolko svinstva tam spravili ... rovno sa spytaj Djokovica ked ho stretnes na turnaji nejakom ... Co sa tyka Ruska, to je na dlho tiez ... Krym? precitaj si strucnu historiu: https://www.mundo.cz/krym/historie - bola to autonomia a mali legitimne referendum. Ja v tom nevidim problem absolutne ziaden ze sa to vratilo tam, kam to patri, ty hej? samozrejme , ze porosenko fasista ma s tym problem, lebo Krym je Krym, perla ... A teraz si vezmi Kosovo a co sa tam stalo a daj si to do spojitosti s Krymom ... a Kosovo je pre EU pohoda, dobreeee a Krym je zle. Nie je to postavene na hlavu ???? odpoved: anio je ! osobne tu som rad ze Slovaci ako jeden z mala narodov Kosovo neuznava (oficialne). Albanci, moslimovia ... toto presne nam treba v EU. atd atd ... |
yakubu | 07.03.2019, 17:21 | #617 | |
Merkelova asi teraz uz lutuje, co vyhlasila a v podstate to bolo ako
pozvanie. Tam to bolo ciastocne vplyvom historickych skusnosti, ale
potom si vlastne uvedomili, ze taketo pocty ani oni nezvladaju. To
bola chyba od nej podla mna. Tu by som rozlisoval medzi skutocnymi
migrantami naozaj odkazanymi na pomoc a ekonomickymi, ktori to len
zneuzivaju. Tu treba zmenit pristup, riesit situaciu na periferii a
tam kde sa tieto problemy vyskytuju.
Ziadne vojny neuznavam a konflikty by sa mali riesit mierovo. No vela veci sa vo svete deje kvoli prave diktatorom a autokratom, ktori vdaka neobmedzenemu vladnutiu vytvaraju napatie a ohrozuju casto tenku rovnovahu, ktora v regionoch panuje. Ci je to blizky vychod, alebo aj v 90. rokoch byv.Juhoslavia. Tam si Milosevic zacal robit naroky a utlacal mensinu az to dospelo do stavu, ze prislo ku genocide. Kam by to dospelo keby sa nezasiahlo? Djokovic je Srb, ale Modric Chorvat, ten by mal asi iny nazor si myslim ako to tam bolo. A tak isto moslimovia v Bosne, ktori to dostavali aj z jednej strany aj z druhej. Pri dvojickach islo o terorizmus, tam konsipiraciam neverim, to sa vysetrovalo a to co tvrdia nejaki dobroduhovia hladajuci senzacie nie je relevatne info. Krym patril Ukrajine podla medz. prava a ina krajina nemoze prist a povedat, ze tak si to tu berieme, pretoze volakedy nam to patrilo. To referendum bolo nezakonne a nelegalne, EU ho ani neuznalo. Obyvatelia maju blizko k Rusku, ale konat sa nemalo. Si predstav, ze Madarsko by sa rozhodlo priclenit juzne Slovensko k Madarsku, pretoze z cias Rakusko-Uhorska mu patrilo, vyhlasilo by referundum a mozno by vela ludi hlasovalo za odtrhnutie. To by bolo OK? To je ta ista situacia. Putin si spravil ako sa mu zmyslelo a vobec nebral ohlad na medz. zmluvy, to, ze zasahuje do posobnosti ineho statu. Ako v tom vtipe, ze: "S kym susedi Rusko? S kym chce." |
slaven | 07.03.2019, 20:19 | #618 | |
len kratko:
1. podla mna je USA vacsi agresor ako Rusko 2. konspiracie o dvojickach pisu aj normalni odbornici, nie len nejaki dobrodruhovia ... brutalne vela veci tam nesedi, je to nahoda? ... podla mna nie ... 3. Krym ... este raz: bola to autonomia a to je kurva rozdiel chlape. Juzne Slovensko nie je ziadna autonomia, je to uplne ina situacia. Toto vela ludi nevie ... a obhajuje Ukrajinu, kde vladne fasista Porosenko ... (s ktorym si nas kiska podava ruku ...). takze tak ... |
yakubu | 08.03.2019, 10:11 | #622 | |
1. to je na polemiku, ale ok...
2. hmm, ktori su ti normalni odbornici? 3. Krym to je na dlhsie. Povodnym obyvatelstvom su Krymski Tatari, ktori mali svoj stat Krymskeho chana. Pokial ide o Rusov, ziadni tam neboli, s vynimkou zajatcov. Na zaciatku 18. storocia, vdaka reformam Petra Velkeho, Moskovia (Moskovske velkokniezatstvo) sa stavaju Ruskou risou, ziskavaju uzemia a dybyjaju susedne europske krajiny. (Estonsko, Lotyssko, cast Litvy, Polska, neskor aj Finsko). Krymsky chanat bol do zoznamu Moskvou dobytych statov zaradeny v r. 1783, co tiez nie je extra davno. Tie pobaltske staty su samostatnymi a nikto nespochybnuje ich statnost. Po pade Ruskej rise v r. 1917 si jedini Tatari neboli schopni obhajit svoju nezavislost. Krym aj Ukrajina zostali sucastou Ruskeho imperia, to uz pod nazvom ZSSR. No v Sovietskom zvaze nemal Krym tolko stastia ako Ukrajina. Ukrajina sa stala "zvazovou republikou" s formalnymi znakmi statnej suverenity, a na Kryme bolsevicka Moskva v r. 1921 povolila postavenie iba autonomie, dokonca Ruskej a nie Ukrajinskej zvazovej republiky. Toto odporovalo objektivnej realite, pretoze Krymsky poloostrov je geograficky sucastou Ukrajiny a na Rusko nema ziadne uzemne prepojenie. Administrativne sa to zle riesilo a vykonavalo, hospodarsky region zaostaval, dodavky sa vykonavali prakticky len z Ukrajiny. Situacia sa Moskvou napravila, ked bolo nou uznane zemepisna a geograficka realita a v r.1954 iniciovali odovzdanie Krymu z Ruska do Ukrajinskej republiky. Prevod sa vykonal v sulade so zakonmi a postupmi ZSSR, mytus ze ho daroval Chruscov je blbost. Takze sucastou Ruskej rise bol 150 rokov, ale to boli aj ine okolite teraz uz samostatne, suverenne staty a potom od 1921-1954, teda 33 rokov. Vyzera to tak, ze od padu Sovietskeho zväzu sa ruski vodcovia obavali, ze ak by nebol rok 1954, Krym by zostal v Rusku. Ani ich neprivadzalo do rozpakov, ze ak by nebol rok 1921, Krym by bol sucastou Ukrajiny, a nebyt r.1783 – bol by to samostatny stat s nulovym percentom ruskeho obyvatelstva. V r. 2014 drzost zvíťazila – Kremel otvorene obsadil Krym, tvrdiac, ze sa opiera o medzinarodne pravo, historicku logiku a spravodlivost. Rok 1944 je dalsi medznik v ramci historie tohto regionu. V maji 1944 Moskva uskutocnila rozsiahlu zlocinecku operaciu zameranu na uplné vycistenie Krymu od povodneho obyvatelstva a nahradenie jeho etnickymi Rusmi. Stalinsky rezim obvinoval z kolaboracie s nacistami, ktori okupovali Krym v roku 1941 - 1944, cely krymsko-tatarsky narod a vsetkych 191 tis. Krymskych Tatarov, vratane dojciat, bolo evakuovanych za dva dni do vzdialených azijských oblasti ZSSR. Skutocnost, ze Kremel potreboval len etnicku cistku a obvinenia z vlastizrady boli len podvod, dokazuje aj to, ze do vyhnanstva boli poslane aj rodiny 9 tis. tatarskych krasnoarmejcov, ktori v tom case bojovali na fronte s nacistami, a potom – aj samotnych tychto vojakov. Navyse, spolu s Tatarmi boli vyvezene aj ine etnicke skupiny - Greci, Bulhari a Armeni, ktori zili na polostrove po starocia a ktorych udajne nikto neobvinoval zo zrady. Na polostrove zostali len Slovania, teda miestni Rusi a Ukrajinci. Potom prislo masove presidlovanie ludi z ruskeho vidieka na Krym. Usadili sa v 80 tis. prazdnych domoch, ktore zostali po vyvezenych povodnych obyvateloch. Su to potomkovia ruskych kolonistov, ktori teraz tvoria zaklad tej casti krymskej populacie, ktora podporuje rusku anexiu Krymu a na volu ktorych sa tak radi odvolavaju v Kremli. Moskva az do posledneho casu branila krymskym Tatarom vratit sa do vlasti. Hromadna repatriacia sa zacala az po nezavislosti Ukrajiny. Ukrajina sama prevzala vsetky vydavky a starala sa o vybavenie celeho naroda. Do roku 2013 sa vratilo do vlasti 266 tis. Tatarov, co predstavuje 13,7 % obyvateľov polostrova. Ruska okupacia v r. 2014 sa stala skutocnou narodnou katastrofou pre krymskych Tatarov. Utiekli z Gulagu, ale Gulag opat prisiel k nim v ich rodnej krajine. Preto prakticky vsetci krymski Tatari su ludia v opozicii voci ruskym votrelcom a zostavaju lojalni voci Ukrajine. Prave kvoli tomu sa krymski Tatari stali hlavnymi obetami prenasledovania a utlaku zo strany okupantov. Az 25 tis. Tatarov bolo nutenych znovu opustit Krym a emigrovat na pevninsku Ukrajinu. Kremel zakazal Mezelis, parlament Krymskych Tatarov, utlacaju sa media Tatarov a taktiez vzdelavanie, kultura a nabozenstvo, desiatky vlastencov boli poslani do vazenia. Sucasny zlocin proti krymskym Tatarom je priamym pokracovanim trestneho cinu z r. 1944, ktory vstupil do svetovych dejin ako „deportacia“ a tento pojem v sucasnej dobe je pouzivany vsetkymi vedcami, politikmi a novinármi. Avsak, aj tento strasny termin je politicky zjemneny vyraz, ktory dava nespravny, zjednoduseny obraz skutocnosti. Fakty naznacuju, ze iba pocas prvych 4 rokov v exile zomrelo 46,2 % Krymskych Tatarov, pretoze boli vo velmi zlozitych zivotnych podmienkach. A to uz nie je len deportacia, je to genocida. Vzhladom na nahradenie pojmov vypadla genocida Krymskych Tatarov, ako svojho casu hladomor ukrajinskeho naroda, z historickej pamati ludstva a musime uznat, ze toto je este jedno vitazstvo sovietskej ruskej propagandy. To znamena, ze mytus „Krym bol vzdy rusky“ Moskva potrebuje aj na to, aby uchovala vysledky genocidy a kolonizaciu krymskych Tatarov. To je tiez jeden z hlavnych cielov sucasnej anexie Krymu. |
true | 05.03.2019, 15:25 | #225 |
Harabin dnes: https://www.youtube.com/watch?v=0MlCCohB2LY& feature=youtu.be&fbclid=IwAR2pfMzBwGQGVCRO3rvHRzlQoQsw144R_S_5lsW4b6mY Qfx7xywVQk6UL74 |
silverwolfs | 05.03.2019, 11:58 | #224 |
Tu máte Čapovanù! Kuk video Link FB príspevok |
Markuss | 05.03.2019, 14:11 | #580 | |
slusne.- demokracia v priamom prenose...
makron mal podobnych chumajov v teame... https://www.24hod.sk/macronov-poradca-utocil -na-demonstrantov-prokuratura-ho-vysetruje-cl603000.html |
true | 05.03.2019, 15:24 | #581 | |
uvidime ako sa Caputka k tomu postavi a vyjadri - nemala nejaku tlacovku teraz o slusnosti? riadny fail |
Markuss | 05.03.2019, 17:42 | #582 | |
Mlcat je zlato... po tyzdni nebude po tom ani chyru ani slychu... iba niektori maju neobmedeznu markrtingovu tlačenku |
PeterN | 04.03.2019, 19:53 | #223 |
https://www.aktuality.sk/clanok/672422/harab in-moze-byt-rovnakym-efektom-ako-bol-gasparovic-v-roku-2004/ |
<< < 541 | 542 | 543 | 544 | 545 | 546 | 547 | 548 | 549 | 550 > >> |