Diskusia
POLITICKÉ KYDY A SRAČKY SEM :)
|
|
slaven
|
01.04.2019, 18:44 | #1445 | |
je to frajer
bo na Ukrajine vyhra nejaky komediant, ta com by nemohol u nas |
|
slaven |
01.04.2019, 12:21 | #370 |
http://www.nasetipy.com/anketa
u
nas Caputova 58% ... realne 58,4% ... vcelku presna hodnota
Zaujimave ze v tom 1.kole to bolo uplne inak ako u nas (necudujem sa
Harabinovi teda uz ani ze to riesi). howk |
|
|
StanoDianiska
|
01.04.2019, 18:14 | #1443 | |
Hej, veď som čítal Harabinov status na FB, že ako mohol dostať
iba 15%, keď v prieskume na najnavštevovanejšej tipérskej stránke
mal viac ako 50%. |
|
|
slaven
|
01.04.2019, 18:41 | #1444 | |
ten status by som rad
videl, hehehe |
|
Markuss |
31.03.2019, 16:04 | #369 |
V dalsom volebnom obdobi idem do toho! Prehovorili ste ma!
Ja som tiez
jednu skládku premiestnil! Síce do zberného dvora, ale na to sa
nikto nebude pýtať |
|
|
Ciernokoseliar
|
31.03.2019, 16:38 | #1437 | |
by som chcel vidzec ten tvoj transparentny ucet |
|
|
slaven
|
31.03.2019, 18:01 | #1439 | |
Ja prispejem! |
|
|
Elizabeth
|
31.03.2019, 19:35 | #1440 | |
uz chystam volebne renaulty. aj nejaky stary barkas a dopredu dame
velkeho renaulta na kapotu |
|
|
slaven
|
31.03.2019, 19:59 | #1441 | |
bez renaultu dnes volby nevyhras, to je pravda |
|
|
Markuss
|
31.03.2019, 21:18 | #1442 | |
Presne. Aj teraz jedna renault zvitazila.... |
|
marecek75 |
31.03.2019, 14:48 | #368 |
Pani a damy kto je este ako ja spokojny, ze ti nasi sasovia v
parlamente zahlasovali proti ratifikacii istambulskej zmluvy? Aspon
nieco sa im podarilo dobre. |
|
|
Ciernokoseliar
|
31.03.2019, 15:46 | #1435 | |
ja som najspokojnejši...liberali dostali na frak.. |
|
|
Markuss
|
31.03.2019, 16:00 | #1436 | |
Ale igor povedal ze ide o fica a fašistov! A ako spravny
konzervativec nechal svojim volnu ruku! A tak vyhral igor! Zasa... |
|
|
slaven
|
31.03.2019, 17:55 | #1438 | |
Marečku, myslím ze drvivá väčšina ľudí je spokojných s tým
rozhodnutím... |
|
slaven |
30.03.2019, 18:03 | #367 |
... a šiel som voliť, presne takto: https://ibb.co/HLSmBWg
pekny
podvecer banda |
|
|
coyotitko
|
30.03.2019, 18:26 | #1427 | |
Pitchu Bela istenem |
|
|
coyotitko
|
30.03.2019, 18:27 | #1428 | |
Pekne píšeš |
|
|
Markuss
|
30.03.2019, 19:04 | #1429 | |
|
|
|
Elizabeth
|
31.03.2019, 11:12 | #1431 | |
cize si odovzdal neplatny hlas, ktory sa v konecnom dosledku
pripocitava caputovej. eeej, ze ty potajme fandis lgbt, len si to
nechcel uplne napriamo ? slavenku |
|
|
Ciernokoseliar
|
31.03.2019, 11:42 | #1432 | |
a takyto ludia maju volebne pravo... |
|
|
slaven
|
31.03.2019, 13:48 | #1433 | |
Hlavne si treba uvedomiť, že tieto voľby neboli voľby, výsledok
bol jasný... Takže tak
Ľudia aj dali najavo svoj postoj... Pekne sa
vyjadril Chmelár, Čaputová by mala byť pokora... 1/4 možných
voličov ju zvolili...
Link FB
príspevok |
|
Markuss |
30.03.2019, 14:55 | #366 |
Aj Borisovi na nas
zalezi....https://style.hnonline.sk/cestovanie/1907597-boris-sa-vracia
-z-danska-kvoli-volbam-som-naivny-verim-ze-sa-to-da-zmenit |
|
|
Markuss
|
30.03.2019, 14:57 | #1423 | |
Druha vec je, ze prave na takeho Zemana sa napr. v AT pozeraju s
respektom... bez srandy. Je svojsky, ale ma vlastny nazor.. asi
preto, že vo Viedni je kazdý štvrtý clovek davny potomok
prisťahovalca z ceských zemí |
|
|
slaven
|
30.03.2019, 16:43 | #1425 | |
Zeman je pán prezident, národniar, nie zapredanec a podvodník ako
ten náš |
|
|
Elizabeth
|
31.03.2019, 11:08 | #1430 | |
to nemyslis vazne ? zeman, ktory oblizuje gule chvilu rusom chvilu usa
a potom pre zmenu izraelu ? co to tam pijes k tym klobaskam po
veceroch ? |
|
|
slaven
|
31.03.2019, 14:00 | #1434 | |
Vzťahy treba mať s každým
Jednosmernosť je o hovne... Vidieť len A a nie
B. |
|
|
|
Markuss
|
30.03.2019, 13:36 | #1422 | |
Best president ever! Moralna autlrita a obeť konšpirácií a
smerákov! Všetci mu ubliZUJÚ ... a to zato len, lebo Fica nechcdl
vymenovať! |
|
|
slaven
|
30.03.2019, 18:03 | #1426 | |
strasne ho mame radi lepsieho prezidenta sme nemali ! skoda ze uz konci |
|
mato22 |
30.03.2019, 08:12 | #364 |
Volím Sefcovica |
|
|
Markuss
|
30.03.2019, 11:25 | #1420 | |
Bacha na FB profil, bo ta Benčík hned screenshotom
zadokumentuje! |
|
|
slaven
|
30.03.2019, 12:57 | #1421 | |
|
|
|
|
Ciernokoseliar
|
29.03.2019, 22:12 | #1383 | |
sektari volia čaputovu... my,pravoverni rimokatolici volime mensie
zlo..ako niekoho,kto sa sam nazyva dobrom..amen |
|
|
peto10
|
29.03.2019, 22:18 | #1384 | |
áno, voľte Maroška, čo chodí každú nedeľu do kostola a nevie
Božie prikázania, ja ako ateista ich viem vymenovať 2x viac ako on
|
|
|
Ciernokoseliar
|
29.03.2019, 22:22 | #1385 | |
nie..budem volit hodnotove zvratenu bytost,ako ty |
|
|
peto10
|
29.03.2019, 22:25 | #1386 | |
nevadí, pošleme ti potom jedného homosexuála, aby ti rozvrátil
rodinu |
|
|
Ciernokoseliar
|
29.03.2019, 22:27 | #1387 | |
ved preco neposles rovno seba? nehanbi sa ze nemas gule |
|
|
peto10
|
29.03.2019, 22:30 | #1388 | |
nie, ja ti prídem znásilniť ženu a ukradnúť prácu... wait...
kto by už len chcel latentného homoša a brigáda na Súmračnej
tiež nie je nič moc, takže radšej neprídem |
|
|
Ciernokoseliar
|
29.03.2019, 22:32 | #1389 | |
nervacikovi uz rupli nervicky predychaj clovece,bo ce poraži |
|
|
peto10
|
29.03.2019, 22:33 | #1390 | |
ja som kľudný, lebo viem, že to zajtra máme vyhraté a v nedeľu
bude na obed rezeň |
|
|
Ciernokoseliar
|
29.03.2019, 22:36 | #1391 | |
ale no..dobre viem ked je liberalik nervny,zacne pouzivat
sumracnu,brigadnikov,trollov a neviem este ake vymyslene bytosti |
|
|
peto10
|
29.03.2019, 22:40 | #1392 | |
nie si náhodou jedným z tých siedmych, čo spravujú Blahov profil
na FB? |
|
|
Ciernokoseliar
|
29.03.2019, 22:43 | #1393 | |
presne...a vytacam liberalikov do nepricetnosti...najme dnes,co
dostali ranu v parlamente jak z kanona |
|
|
peto10
|
29.03.2019, 22:47 | #1394 | |
Myslím, že zajtrajšia rana od nás vás bude bolieť viac ako tá
vaša dnešná |
|
|
true
|
29.03.2019, 22:50 | #1395 | |
Okrem financii ktore investovali miliardari z Esetu do Caputovej asi
nevidite tu podporu medii Esetu (dennikN, Tyzden), Penty ( Sme, Plus 7
dni, Trend) ci Kmotrika ( Ta3, JoJ) to je nerovny boj a iba niekto
nekonrcne naivny si moze mysliet, ze ta podpora bude zadarmo!!! p.
Caputova zije cely zivot z financii zahranicim financovanych
mimovladok a sama NIKDY NIC nedosiahla - takyto clovek nikdy nebude
branit zaujmy Slovenska - iba ludi co ju zaplatili a to je smutne !!! |
|
|
true
|
29.03.2019, 22:50 | #1396 | |
a onanisti ako peto10 sa budu este v nedelusmiat ked budu mat na obed
ten rezem - ze huraaaaaaaaaaaaaaa vyhrali sme.
|
|
|
Ciernokoseliar
|
29.03.2019, 22:50 | #1397 | |
pokial viem my sme parlamentna republika..nie prezidentska .aspon to
by si mohol vediet..taka chaba naplast na vase zubozene duse.. |
|
|
true
|
29.03.2019, 22:51 | #1398 | |
Ale v skutocnosti Slovensko prehralo a vyhrala ludska
hlupost a zena co nic nedokazala - akurat sa zviditelnila jednou
skladkou a je platena z vonku co je jasne dokazane sa stane
prezidentkou. Nie je ani vydata - má uplne v pici nejake manzelstva
medzi muzom a zenou a nejake zakladne klrestanske hodnoty. |
|
|
peto10
|
29.03.2019, 22:54 | #1399 | |
vtipné keď o základných kresťanských hodnotách hovorí niekto,
kto tu nadáva ako pohan a šíri bludy a nenávisť |
|
|
peto10
|
29.03.2019, 22:55 | #1400 | |
čo hovoríš na podporu 230 000 od SMERu pre Šefčoviča posledný
deň pred moratóriom? veď už má rovnako drahú kampaň ako
Čaputová |
|
|
true
|
29.03.2019, 23:02 | #1401 | |
co na to hovorim? nic - SMER sa aspon nepcha do zadnice hnusnej
USA,NATO,EU a nie je plateny zvonku
zisti si (ked si to doteraz
neurobil) kto platil Caputovu v minulosti - za jej clanky a podobne
veci urovne stredoskolskej prace. Zisti si ake ma caputova hodnoty,
morealne hodnoty a co prezentuje. tebe sa naozaj bude pacit ked tvoje
dieta bude v skole vidiet ako ucitelka im vysvetluje ze je zena, muz a
potom TO. Mna ucili len zena a muz a ich deti - ziadni treti rod. Ale
toto vy chcete - to je chore ! a este sa z toho tesite !!!! gratulujem
Ti k vitazstvu - uzi si ho |
|
|
peto10
|
29.03.2019, 23:03 | #1402 | |
nie, my chceme fungujúci štát bez SMERu, korupcie a hlúpych ľudí |
|
|
slaven
|
29.03.2019, 23:04 | #1403 | |
ale tebe nieco pisat to je ako keby som kladivom bil po kovadline !!!
proste jakeby hluchemu daco hovoris a slepemu ukazujes a on kyve len
hlavou ze hej hej a hovori si stale svoje a uplne bludne veci. idem si
radsej podat moje remizy a tu pridem po volbach ked tu budu
slnieckari, buzeranti a USA milujuci ludia oslavovat uzasne vitazstvo |
|
|
peto10
|
29.03.2019, 23:06 | #1404 | |
slaven, veď už sa toľko nejeduj, veľa šťastia |
|
|
StanoDianiska
|
29.03.2019, 23:07 | #1405 | |
aha slaven takže peto10 si melie len svoje, akoby si hluchemu
hovoril... a true je ten rozhľadený, tolerantný... |
|
|
Ciernokoseliar
|
29.03.2019, 23:12 | #1406 | |
dianiska...true je tiper,co si sem pride povedat nazor...narozdiel
pato10,ktoreho motivaciu chodit na tuto stranku nevie nikto
pochopit |
|
|
slaven
|
29.03.2019, 23:18 | #1407 | |
Stano, nie. Ale vidim ze tu viac nickov petovi pise a on nic, stale si
melie svoje. Preto som to napisal. Ja som v pohode, mne stastie priat
nemusis. Ja volit nejdem, uz som to pisal. ja len verim, ze v istych
veciach zvitazi ten nas sedliacky rozum a nie zaujmy ludi co stoja za
nou. Vsetci vieme o koho ide.Ja tiez chcem stat bez smeru, korupcie
ale nemyslim, ze ten clovek ktory zajtra bude volit Sefvocica, alebo
nebude volit (ako ja) je hlupy clovek. |
|
|
peto10
|
29.03.2019, 23:18 | #1408 | |
ja sem chodím preto, lebo chcem vidieť ako uvažujú ľudia s
diametrálne odlišným názorom, pretože v skutočnom živote som
takých ľudí ako true ešte nestretol (alebo sa len hanbia za svoj
názor a vykrikujú len na internete) |
|
|
slaven
|
29.03.2019, 23:19 | #1409 | |
* Sefcovica |
|
|
peto10
|
29.03.2019, 23:21 | #1410 | |
slaven, ale čo si stále meliem? ak mám nejaký názor, tak ho
napíšem aj 100x, nebudem prezliekať kabát ako Šefčovič, chyba
je zrejme u tých, ktorí nevedia rešpektovať iný názor |
|
|
Ciernokoseliar
|
29.03.2019, 23:21 | #1411 | |
malo ti je,ze snoris na blahovom profile? |
|
|
peto10
|
29.03.2019, 23:22 | #1412 | |
u Blahu mám bohužiaľ ban |
|
|
slaven
|
29.03.2019, 23:23 | #1413 | |
peto .. definuj tych ludi ako true. pises ze si ich nestretol
myslim ze narazas na volicov harabina ci kotlebu tak?
vies co
je sranda? ze Fico mal 25% ci kolko, ale niktoi sa nepriznal ze mu dal
hlas v roznych anketach a podobne a pritom kazdy 4ty clovek ano. takze
poviem ti novinku: kopec ludi v tvojom okoli volili Fica, aj harabina,
aj kotlebu a ty o tom nemas sajnu. |
|
|
peto10
|
29.03.2019, 23:24 | #1414 | |
myslím totálne sfanatizovaných voličov, veď si videl, čo tu pred
prvým kolom dorábal... |
|
|
Ciernokoseliar
|
29.03.2019, 23:30 | #1415 | |
sfanatizovanych volicov sme mohli vidiet posledny rok na
naamestiach... |
|
|
slaven
|
29.03.2019, 23:32 | #1416 | |
to je len otazka uhla pohladu chlape ...
napr. rovnako
sfanatizovani ludia boli v uliciach, ludia za slusne slovensko a v
rukach transparenty "Fico je vrah".
To je ta druha strana mince,
nemyslis? viem viem, nesuhlasis. OK |
|
|
slaven
|
29.03.2019, 23:32 | #1417 | |
koseliar, hehehe, si sa trafil do mojej myslienky |
|
|
peto10
|
29.03.2019, 23:32 | #1418 | |
tí dokázali zosadiť Kaliňáka a Fica, ktorého teraz alternatívna
scéna zbožňuje |
|
|
Ciernokoseliar
|
29.03.2019, 23:41 | #1419 | |
ved ziadali predcasne volby..len pozabudli na to,ze opozicia sa sama
nevie zhodnut,ci ist do predc.volieb |
|
|
|
slaven
|
29.03.2019, 19:51 | #1382 | |
Caputova bude na 99% zajtra zvolena, ale mojou prezidentkou
nebude.
Pockam si po volbach ake budu jej vyjadrenia, ci
sa niekde posunieme dopredu, alebo to bude pokracovanim trapneho
funkcneho obdobia Kisku.
Verim, ze bude mat zdravy rozum
a nebude ovplyvnena ludmi, ktori ju dostali tam, kde je, lebo to bude
hnus. Mozno este horsi hnus ako ten co nam predvadzal Kiska 5 rokov. |
|
slaven |
29.03.2019, 18:49 | #361 |
Link FB príspevok / bodaj by sa to dalo,
vratit za do 1989 a zabranit aby sa k moci dostali postupne ludia co
tam boli a rozjebali cely stat, majetok, statne firmy atd atd ...
mohlo byt vsetko inak. Nehovorim, ze sme tu mohli mat druhe Rakusko,
Nemecko, to nie, ale urcite by sa dalo kopec veci inak riesit, hlavne
nerozkradnut statny majetok. Naozaj skoda toho |
|
Markuss |
29.03.2019, 13:58 | #360 |
#357 peto10
a spol - trepete.
v rakusku dokonca sa neoplati pracovat tym,
ktori dosiahli dochodkovy vek.
vdaka progresivnemu zdaneniu by
robili prakticky zadarmo.
takze táraji ako vy, ktorí si
precítali pár riadkov by mali dostudovat ako to tam funguje.
mas na vyber - bud budes mat progresivne zdanenie - ale toto je
proti zasadam liberalizmu alebo sullikovej rovnej dani - PROTI TOMUTO
STE ZASADNE,.
takze nepotrebujes mat uvedeny ziadny explicitny
strop. strop je ich progresivne zdanenie.... dochodok + prijem zo
zavislej cinnosti sa neopláca....
mimochodom v rakusku
to minuly rok spocitali, a zistili, ze na migratntov, resp. obcanov
rakuska druhej generacie migrantov stat dopláca. t.j. výdavky sú
vyssie ako príjmy....
no a takí presvedčení pionieri
ako yakubu, bez detailnejsich znalosti ako to funguje vonku... vam
ostava uz len spoliehat sa na to, ze tí ktorí vás vedú majú aspon
jedno oko, nepadnú do jamy ako vy slepí....
|
|
|
Markuss
|
29.03.2019, 14:00 | #1365 | |
vidis - chmelar to inak vidi presne v detalioch... nie ako tlčhuby z
SaS... bol by to ozaj dobrý prezident |
|
|
peto10
|
29.03.2019, 14:18 | #1366 | |
ja hovorím o Slovensku a ty argumentuješ tým ako to funguje v
Rakúsku, kde je to úplne iné, naozaj ti nerozumiem
a
zase ten liberalizmus... určite vieš, že liberáli sú aj
ľavicoví, ktorých ekonomické slobody takmer vôbec nezaujímajú a
sú to v podstate socialisti
|
|
|
yakubu
|
29.03.2019, 14:20 | #1367 | |
Ja sa radsej spolahnem na odbornikov a tym verim viac ako nejakym
populistom co tu vykrikuju a splietaju blbosti o dochodkovom veku. A
inac vo vela inych statoch sa odchadza aj neskor do dochodku a ludia
su s tym ok, lebo vedia, ze zadarmo nic nie je. Mate klapky na ociach
a nepocuvate argumenty tych, ktori do toho vidia a vyznaju sa. |
|
|
Markuss
|
29.03.2019, 14:36 | #1368 | |
Ty si tu argumentoval tym; ze to nikto v europe nema zastropovane..
no asi načo.. ked je to vyriesene inak ale suvislosti ti asi
unikli
A ti odbornici, to su ti co pisali o odvodovom bonuse,
ktori im vyvratil potom rádový blogger?... . |
|
|
Markuss
|
29.03.2019, 14:43 | #1369 | |
A este migranti. V rakusku ukazali stúdie, to co som uz spominal.
Takze ak teda k nam nedojdu high sophusticated people (hmm asi
nedojdu), tak co tu budu robit ti s nizsim vzdelaním?
Trend je
digitalizácia a robotizacia. Uz tera VW povedal, ze bude miesta na
páse redukovat. Podobne kia...
Kde budú teda tí ludia
pracovat?
.. a to teraz abstrahujem od toho, ze nevedia reč
(a30% afgancov v AT ani pisat a cítat...) |
|
|
|
peto10
|
29.03.2019, 14:56 | #1371 | |
áno, je to vyriešené ináč, tak prečo sme to dávali do
ústavy?
ja len hovorím, že je to populistický a
nezodpovedný krok, ktorý sa urobil bez riadnych analýz a diskusií
s odborníkmi
|
|
|
peto10
|
29.03.2019, 15:10 | #1372 | |
To, že na základe vývoja demografickej krivky tu bude o 20-25 rokov
viacej dôchodcov ako pracujúcich vyvoláva oprávnené otázky, že
kto to bude financovať. Ak na to máš odpoveď sem s ňou.
Preto by sa mal riešiť najskôr tento problém, podporiť
mladé rodiny, podporiť podnikanie a ako správne hovoríš s tou
robotizáciou, tak aj diverzifikovať priemysel. Pracovné miesta sa
vždy budú dať vytvoriť, tak ako pred 20 rokmi si nevedel
predstaviť niektoré súčasné profesie, tak aj o 20 rokov vzniknú
nové odvetvia a pracovné miesta. Problém je, že v nich nebude mať
kto robiť. |
|
|
Markuss
|
29.03.2019, 15:27 | #1373 | |
mas recht. ak hovorime, ze od roku 2034 zacnu vydavky na dôchodkovy
system stupat, prečo nad tým horekujeme teraz... uvidime ako sa cele
hospodarstvo bude vyvijat....mozno bude treba zaviest progresivnu dan,
mozno odide zo slovenska posledna montazna linka... mozno navrtame
ropu....
takze s mnohymi premennymi asi rovnicu nevies
vyriesit... hlavne nie 15 rokov dopredu...
ako Fico v roku 2008
povedal - my sme krízu už prekonali.... |
|
|
peto10
|
29.03.2019, 15:33 | #1374 | |
Horekujeme nad tým teraz, lebo kým teraz narodené deti vstúpia na
trh práce, tak bude už skoro rok 2040. |
|
|
yakubu
|
29.03.2019, 16:06 | #1375 | |
Ak sa to necha takto, tak hrozi, ze pride k znizeniu buducich
dochodkov o 10%. Tyka sa to az obdobia po 2030, ale tak mali by nato
mysliet uz teraz. Bude to aj preto, ze bude coraz menej ludi na trhu
prace, a coraz viac ludi sa bude dozivat vyssieho veku. Tymto sa bude
zvacsovat dlh krajiny. Udajne az na 140 mld eur. Rozpoctova rada vlady
to skonstatovala, ma k tomu dost vyhrad, no vobec nebrali do uvahy jej
nazor. Takze si to populisticky schvalili a ich netrapi co bude o 20
rokov. |
|
|
Markuss
|
29.03.2019, 16:21 | #1376 | |
Tak inak. Ak by museli pracovat aj 67 rocny... co budu robit? SBS-kara
robit kazdy nemoze .... robotnicku profesiu v tom veku už asi nie...
šofér, to tiež už nemá také reflexy, pokladnícka a
prefavačka... no neviem... teta v stánku s novinami maximálne..
Tak čo teda? Takýto problém by kto riešil?
Alebo
predčasný dóchodok by bol riešením?! |
|
|
yakubu
|
29.03.2019, 16:34 | #1377 | |
Tak ide o to nájsť tie správne riešenia, pripraviť také politiky
zamestnanosti, aby sa to dobre nastavilo. Do budúcna sa práca bude
dosť meniť, najmä s nástupom robotizacie, automatizácie, tzv
Priemysel 4.0, s tým súvisiaca digitálna transformácia v rôznych
oblastiach ekonomiky. Sú to celkovo výzvy a práca možno bude
úplne o inom. My si však dáme tvrdý údaj o rokoch odchodu do
dôchodku do Ústavy a zarábame si na problémy. |
|
|
Markuss
|
29.03.2019, 17:32 | #1378 | |
Takze predpokladame, ze bude robotizacia 8.8 a bavime sa tu o probleme
so zdrojmi?
Ja reku, ze secko bude tak efektivne, ze to urobia
stroje za nas a znizime prac.dobu na 6 hodin a pojdeme skorej do
penzie. Ci???? |
|
|
slaven
|
29.03.2019, 17:40 | #1379 | |
pane Boze, tie hluposti ... vsetko sa bude menit, robotizacia,
priemysel dokonca 4.0
ale mate bohovsky problem ze 64 rokov bude
podla zakona a bavime sa o buducnosti +20 rokoch ... to vazne si ludia
myslite, ze ludia budu dokedy robit? citam tu ze sa zrazu dozijeme 90
aj 100 rokov, urcite? na Slovensku s nasim stylom zivota, kvalitou
potravin, kvalitou zivota? vacsina dochodcov kupuje najlacnejsie
potraviny, nekvalitne shity, lebo na viac nemaju a pritom sa do
vzduchu jebnu mozno 2 MLD euro na nejake stihacky z USA, ktore nam
vobec netreba, absolutne VOBEC ! riesia sa tu chujoviny, clovek pre
stgrom nevidi les ...
naozaj niektore nazory ako keby ste tu
boli na drogach, alebo zili v nejakej inej spolocnosti, inom svete, ci
niekde vo vesmire a nevideli ako sa na Slovensku zije.
a
dnes citam ze Kiska tem zmrd pred Prezidentským palácom vztýčil
vlajku NATO ja by so mu ju
vztycil, ale do zadku !!!
ale citam aj dobre spravy,
ktore ma osobne potesili, slnieckarov zasa urcite priviedli do amoku a
uz vidim tie transparenty, napr. Smer-SD by chcel do ústavy
zakotviť ustanovenie zo zákona o rodine, ktoré hovorí o tom, kto
si na Slovensku môže osvojovať deti. / “Keby náhodou došlo k
zmene vlády a prídu ultraliberáli do parlamentu, tak aby sa
nestalo, že v zákone umožnia osvojovanie si detí homosexuálnymi
pármi,” vysvetlil. Podľa neho tiež ide o tému, ktorá sa
objavila v prezidentskej kampani a Smer-SD “vyrušuje”. Adopcie
detí pármi rovnakého pohlavia Fico opäť označil za
“zvrátenosť”.
Nie som Fico volic, ale 100%
suhlasim.
Dalej citam Slovensko definitívne odmietlo
Istanbulský dohovor. Parlament žiada vládu, aby to oznámila Rade
Európy / znova velmi rozumne a za mna |
|
|
yakubu
|
29.03.2019, 17:49 | #1380 | |
Sociálne poistenie o pár rokov nedokáže pokryť ani doterajšie
vyplácané sumy starobných dôchodkov. Zásadná otázka a problém
je, ako zmeniť systém dôchodkového zabezpečenia? Cesta
zvyšovania sociálnych odvodov je neprijateľná, rast miezd nebude
postačujúci. Čo potom? Je to zvýraznenė práve prijatým
ústavným zákonom o veku odchodu do dôchodku. O.K., ale treba
povedať aj druhú časť rovnice: aké a z čoho budú vyplácané
dôchodky. Tam mierim ohľadne tých výziev. Zmení sa štruktúra
práce, ak budú ľudia zdobení prácou, nech do dôchodku môžu
ísť, no veľa zamestnaní bude iných a manuálnu a ťažkú prácu
za ľudí budú robiť stroje, roboty. |
|
|
Markuss
|
29.03.2019, 18:33 | #1381 | |
Kedysi vlado napisal... a povedal: "vážení! Vám drblo"... |
|
|
|
slaven
|
29.03.2019, 10:46 | #1346 | |
ani som to nedocital, hluposti. |
|
|
yakubu
|
29.03.2019, 10:51 | #1347 | |
tak tak, slabota |
|
|
peto10
|
29.03.2019, 10:54 | #1348 | |
Prečo nevoliť Čaputovú ... napíše 5 úplne všeobecných, čo
sedí na každého politika a jeden dôvod, že je z PS a o Maroškovi ani
zmienka |
|
|
Elizabeth
|
29.03.2019, 10:59 | #1349 | |
sak toto, taky jednostranny blabol |
|
|
Elizabeth
|
29.03.2019, 10:59 | #1350 | |
a este o nicom |
|
|
true
|
29.03.2019, 12:21 | #1358 | |
to pisal nejaky chuj
PS: Čaputovú považujem za skvelú osobu
a jej aktivizmus (pezinská skládka)
--- brutalny aktivizmus -
nic ine okrem tej skladky nerobila a ani na tej skladke nebola sama
pravnicka -- boli tam asi 5ti pravnici + ta jej pravnicka prax je
uplne trapna - a PS z tejto zeny umelo spravili osobnost - treba si na
nu dat pozor |
|
|
true
|
29.03.2019, 12:22 | #1359 | |
ale bude zvolena tak treba verit ze Caputka jasne odmietne USA
zakladne na Slovensku !!!!! a rovnake tie jej kokotiny ako LGBTI
manzelstva a vztahy a adopcia deti toto su chore veci ktore musi
jasne odmietnut !!!!!!!!! |
|
|
true
|
29.03.2019, 12:22 | #1360 | |
rovnako musi jasne odmietnut Istambulsku zmluvu !!!!!!!! |
|
|
yakubu
|
29.03.2019, 12:33 | #1361 | |
Dám sem opačný názor, že prečo bude Štefan Hríb voliť
Čaputovú. Celkom sa s ním stotožňujem.
Čítať
časti uznesenia o obvinení Mariana Kočnera je mrazivé. Štát, v
ktorom sú špehované a vydierané jeho špičky, a to za asistencie
vedenia polície a prokuratúry, je rozložený. Štát, v ktorom
„naši ľudia“ hovoria bez obáv o vražde ako o bežnom riešení
ich problému, je nefunkčný. Štát, ktorý riadia ľudia z
mafiánskych zoznamov, je mafiánsky.
V takomto štáte
sme žili a ešte žijeme. A práve to je najsilnejší dôvod, prečo
je správne a v skutočnosti aj nevyhnutné voliť Zuzanu Čaputovú.
Lebo jej protikandidát je reprezentantom rozloženého štátu. Lebo
ona práve proti unesenému a rozloženému štátu roky stála a
vzdorovala mu. Lebo my všetci, ak chceme žiť v spravodlivej
krajine, ju v snahe o zmenu nesmieme nechať osamotenú.
Tu a teraz nejde o ideový spor liberálov a konzervatívcov, hoci
ten odjakživa existuje a posúva nás všetkých dopredu. Tu a teraz
ide o elementárnu spravodlivosť, o obnovenie dôvery v štát, a
áno, aj o to, aby smrť Jána Kuciaka a Martiny Kušnírovej nebola
zabudnutá. Nevoliť, lebo nesúhlasím s niektorými názormi
liberálnejšej kandidátky, je nepochopením toho, o čo sa práve na
Slovensku hrá. A hrá sa o unesený štát z uznesenia o
Kočnerovi.
V roku 1989 aj v roku 1998 sa tu podarili
veľké veci. V tom prvom odstránenie komunizmu, v tom druhom návrat
medzi slobodné krajiny. Mám dôvod si myslieť, že v sobotu
odštartujeme tretí kľúčový zlom.
Preto s radosťou
volím Zuzanu Čaputovú. |
|
|
Ciernokoseliar
|
29.03.2019, 12:47 | #1362 | |
ako sa to cita kiskovi,jeho najlepsiemu kamosovi? |
|
|
true
|
29.03.2019, 13:21 | #1363 | |
yakubu: volit mensie zlo, zase je to o tom istom ako minule - naozaj
smutne ze nemozme mat normalneho prezidenta len zasa niekoho kto bude
pokracovat v Kiskovich slapajach a robit len hanbu Slovensku |
|
|
slaven
|
29.03.2019, 13:49 | #1364 | |
true, zbytocne to pises, Caputova je presny opak toho co si napisal,
bohuzial. Pokial viem 100% sa potesi ked si tu Amici spravia zakladne
a nam kusok opravia letiska. Chmelar o tom hovoril, pisal. Urcite je
aj za praca LGBTI, ved to vyjadrila, nema problem s buzikmi a podobne
a taktiez ten Istambul, neverim,naozaj neverim aby sa osoba ako ona
postavila proti tejto zmluve, skor naopak a podpori to, presne ako
Kiska, bohuzial
Jebem to, ja volit nejdem, spravim si v sobotu
vylet niekam s rodinou: naozajstnou rodinou, nie takou ake uznava tato
osoba. Mozno pojdem aj na futbal, 3.liga prvy s druhym (FC Kosice -
Vranov) |
|
|
|
Markuss
|
28.03.2019, 18:55 | #1339 | |
Coyo... mal si ich lepšie kŕmiť |
|
|
|
slaven
|
28.03.2019, 14:55 | #1328 | |
vcelku dobre aj pre zeny, ked maju deti pojdu skor do dochodku. |
|
|
peto10
|
28.03.2019, 15:00 | #1329 | |
katastrofa |
|
|
slaven
|
28.03.2019, 15:03 | #1330 | |
druha vec je ta, ze dnes mlady clovek moze nadabat, napriklad ze
katastrofa
jakeby to nebolo jedno, ved o 20 rokov si myslim
ziadne dochodky nebudu, ten system predsa nemoze vydrzat to co sa u
nas deje ... |
|
|
Ciernokoseliar
|
28.03.2019, 15:11 | #1332 | |
konecne zakon ako sa patri. .a liberalikov ide zas porazit |
|
|
Markuss
|
28.03.2019, 15:13 | #1333 | |
...ze katastrofa :-) az ta vynesu nohami napred z kanclu, tak stat sa
bude najviac tešiť... cely život platíš do systému a skapes este
predtým, ako ti štát nejakú tu almuznu vráti...
Ale zas pri
tvojom svetonazore asi aj tak dobre, bo viac ostane na rozvojové
projekty pre sociálne znevýhodnených |
|
|
|
Ciernokoseliar
|
28.03.2019, 15:30 | #1335 | |
hlavne ze ty tomu rozumies |
|
|
Markuss
|
28.03.2019, 16:34 | #1336 | |
Kde je tam uvedena ale napriklad taka statiaticka extrapolacia
priemernej dĺzky zivota a dĺzky poberania dochodku?
Pre mňa
nekompletne aspekty... inak povedane slabota |
|
|
MiroR87
|
28.03.2019, 21:03 | #1340 | |
Peťo strašne sa smejem klobučik dole |
|
|
Ciernokoseliar
|
28.03.2019, 21:21 | #1341 | |
ty se teľo nerehoc,a konecne daco zmysluplne napis,ne tote tvoje
somariny o nicom ... |
|
|
yakubu
|
28.03.2019, 22:08 | #1342 | |
Ekonómovia z Rady pre rozpočtovú zodpovednosť vyčíslili
dôsledky zastropovania dôchodkového veku na 64 rokov nasledovne: Ak
politici neurobia zásadné protiopatrenia, dôjde k zníženiu
budúcich dôchodkov o desať percent.
Pretože menej
ľudí zostane na trhu práce (rodí sa nás stále menej) a čoraz
viac ľudí sa bude čoraz dlhšie dožívať v penzii. To povedie k
radikálnemu zmenšeniu slovenskej ekonomiky a dlh postupne narastie
na takmer 140 miliárd eur.
Toto je realistický scenár,
na ktorý napríklad Boris Kollár zo Sme rodina povedal, že jeho
názory ekonómov nezaujímajú.
V inom prípade bude
treba v budúcnosti zvyšovať vek odchodu do dôchodku, čo je pre
potrebu ústavnej väčšiny v parlamente problematické, alebo budú
musieť prísť iné opatrenia, ktoré koalícia zlodejov budúcich
dôchodkov zamlčiava.
Pomôžme si opäť výpočtami
rozpočtovej rady. Na kompenzáciu dôchodkového stropu sa budú
musieť napríklad zvýšiť odvody pracujúcich o štvrtinu alebo
firemné dane o polovicu. Alebo budú chýbať miliardy v súčasnosti
už podvyživenom školstve či zdravotníctve. Prípadne politici
významne otvoria hranice pracujúcim cudzincom, aby mal kto robiť na
naše dôchodky. |
|
|
Markuss
|
28.03.2019, 22:18 | #1343 | |
No pre zadubených preložím... argument, že viac ludí sa dozije
dochodkového veku este nic nevypovedá o tom, kolko clovek dožije..
t.j. mozes dostat 1x penziu a potom zdochnuť |
|
|
peto10
|
29.03.2019, 07:55 | #1344 | |
Stredná dĺžka života sa zvyšuje. Ľudia narodení o 15-20 rokov
sa bez problémov budú dožívať 90-100 rokov. Zároveň sa znižuje
demografická krivka. Povedz mi kto bude na týchto ľudí robiť?
Migranti z tretích krajín alebo brutálne narastú naše odvody?
Toto je čistý populizmus. SMER mal pred pár rokmi
ústavnú väčšinu a na takýto krok sa neodvážili, naopak oni
sami zreformovali dôchodkový systém na ten čo bol doteraz. Lenže
preferencie klesajú, tak poďme vytvoriť budúcim generáciám
časovanú bombu.
Aspoň sa ukázalo, čo nám reálne
hrozí v budúcich voľbách, koalícia SMER, SNS a ĽSNS s tichou
podporou Sme rodina. |
|
|
slaven
|
29.03.2019, 10:45 | #1345 | |
nieco k teme od pana Chmelara Link FB
príspevok
Markuss, je to tak tam? citujem jednu
reakciu: prečo to nie je ako v Rakúsku?, tam môže do dôchodku
ísť každý, kto 40 rokov prispieval do sociálnej poisťovne
vrátane odborného vzdelania, takže môžu ísť do dôchodku už od
58 rokov ak neboli evidovaní na ÚP...
peto10 citujem:
"Kým v Švédsku si po dosiahnutí veku 65 rokov dôchodcovia v
zdraví užívajú ešte 15 rokov, na Slovensku sú to len 4 roky
(Tomu by zodpovedal vek odchodu do dôchodku maximálne 60 rokov.
Čiže ak by to malo byť spravodlivé, zvyšovanie veku by sa nemalo
zastaviť až niekde v roku 2034, ale ihneď, prípadne znížiť, ako
to urobil Evo Morales v Bolívii). Pod tento výsledok sa podpísali
ťažká práca, zlé pracovné podmienky, nedostatočná zdravotná
starostlivosť a nízke mzdy. Ak v tejto situácii niektorí politici
súhlasia s tým, aby naši rodičia a starí rodičia pracovali do
sedemdesiatky, tak nie sú normálni. "
takze co by si
vlastne chcel ty s Tvojim pristupom? tento rok 62, dalsi 63, o 4 roky
64. potom o 10 rokov 65 a ked sa dozijeme dochodku my, mama by byt v
zakone hranica aka? 75 rokov ? lebo mne to takto pasuje podla toho co
pises... demograficka krivka, kopec ciganov a bude ich ovela viac,
lebo sa s tym nic nerobi atd atd, to je fakt/ale nech sa peniaze na
dochodcov najdu, kludne z Unie, z hociakej riti, mne je to jedno, ale
nech ludia doziju dostojnym zivotom, hlavne ked nieco cez ten zivot
robili ... takze co vlastne chces ty? ako by podla Teba mal vyzerat
tento system, ked toto je populizmus. |
|
|
peto10
|
29.03.2019, 11:05 | #1351 | |
Tu sa nemôžme porovnávať s inými krajinami, pretože ani jedna
krajina EU nemá v ústave zakotvený vekový strop odchodu do
dôchodku.
Samozrejme aj ja by som bol rád, keby ľudia
mohli ísť v 60tke do dôchodku so slušnými dôchodkami, ale
nežijeme v utópii. Treba to z niečoho zaplatiť a prepočty hovoria
jasne, budúci dôchodcovia budú mať nižšie dôchodky, zvýši sa
verejný dlh, zvýšia sa odvody, bude to stáť cez 100 miliárd...
Takéto opatrenia sa musia prijímať po širokej odbornej diskusii a
nie z mesiaca na mesiac nejakým poslaneckým návrhom.
|
|
|
peto10
|
29.03.2019, 11:07 | #1352 | |
Áno, 40 odpracovaných rokov je oveľa lepší nápad ako
zastropovanie veku avšak tiež nie ideálny. |
|
|
Ciernokoseliar
|
29.03.2019, 11:09 | #1353 | |
uz vidim,ako sa zamestnavatelia budu trhat,aby zamestnali 70rocnych
ludi...zas budu chodit ludia do dochodku predcasne..a dodrbu si aj tak
slaby dochodok...ti liberali,to je banda poloblaznov... |
|
|
|
Ciernokoseliar
|
29.03.2019, 11:30 | #1355 | |
to nemyslis vazne toto ked v rusku vladne pravica..uz xy rokov...ty si
exot,verabože |
|
|
peto10
|
29.03.2019, 11:41 | #1356 | |
hovoril si o liberáloch, ukázal som ti, že v konzervatívnom Rusku
rapídne zvýšili vek odchodu do dôchodku |
|
|
Ciernokoseliar
|
29.03.2019, 11:54 | #1357 | |
ty ale nevidis rozdiel v zvyseni,a navysovani? |
|
|
|
slaven
|
28.03.2019, 08:56 | #1327 | |
https://domov.sme.sk/c/22085543/emil-pisal-o
-strielani-antisemitov-hejt-si-zasluzim-podcast.html
pekne
to otocili .. uplna parada, ako som pisal na zaciatku, spravia z neho
hrdinu, bravo ! ale som rad ze ludia v diskusiach im to mdavaju
vyzrat, SMEtiarom.
napr. pekna reakcia:
Treba si vsimnut dvojaky kilometer liberalnych demokratov.
Dotycny sopliak (skutocny extremista) by mal za vyzyvanie k
nasiliu sediet alebo byt strceny do polepsovne. Oni mu vsak dovolia
vykecat sa na hlavne stranke mienkotvorneho dennika.
Kotlebovcov (fiktivnych extremistov, t.j. len z pohladu extremnych
liberalov) rovno sudia, rusia im strany atd. Nikdy im nedovolia
obhajoby v priamom prenose. - Zrejme preto, lebo by sa ukazalo, ze to,
co vraj tvrdia, nikdy netvrdili.
>> Ano, to je presne tak
.. bude tu demokracia, aj keby sme vas mali postrielat. A kazdy ma
pravo na svoj nazor, pokial je rovnaky ako ten moj. To je
liberalizmus. Pred vyse polstorocim sa to volalo inak. Fasismuz.
ALEBO tento to pekne zhodnotil>
Tuto
reakciu,
rozhovor s Emilom je mozne prirovnat ku chlapikovi,
ktory stupil do ho..a, a ked zistil ze ho pritom vsetci vidia, zacal v
tom ho..e este aj tancovat. Nevysvetlite. Chlapec je indoktrinovany
bludnymi nazormi vo svojom okoli, s pocitom nadradenosti nad
ostatnymi, bez respektu, s pohrdanim ostatnymi "menej osvietenymi"
ludmi, ako je ON, a reci o strielani su len prejavom zlyhania jeho
vychovy v skole a v rodine. Pred statusom o strielani mal este iny
status kde vypisoval nieco v zmysle ako su oni, deti bohatych rodicov
ludmi uplne ze "uber alles". Chlapcovi doporucte sediet menej za
pocitacom a dajte ho radsej na nejaky timovy sport, kde sa nauci
respektu k superovi aj k spoluhracom, lebo takto z neho urobite akurat
neznesitelneho degenerata, ktory si akurat koleduje o to, ze raz
narazi na niekoho kto s nim nebude mat chut diskutovat o jeho debilnom
zmysle pre "satiru", ze ako to myslel a moze skoncit velmi zle. |
|
|
|
Markuss
|
27.03.2019, 16:24 | #1320 | |
TOTO JE OZAJ HODNE CEZ ČIARU.... |
|
|
slaven
|
27.03.2019, 16:38 | #1321 | |
rozmyslam ci takato zena zmrd moze mat vobec nejakych znamych,
priatelov
ja by som sa hanbil byt s takouto osobou v kontakte |
|
|
peto10
|
27.03.2019, 16:44 | #1322 | |
slaven, čo tak konečne začať uplatňovať pravidlo: Zakázané je
akékoľvek urážanie, osočovanie, rasistické narážky,
rasistické a vulgárne vyjadrovanie, vtipkovanie s tematikou
postihnutia, sexuálnej orientácie, náboženstva alebo rasovej
diskriminácie ... ? |
|
|
Markuss
|
27.03.2019, 16:54 | #1323 | |
....ma a mnoho... presne takych istých o svojej pravde
presvedčených zvázákov a pionierov.... |
|
|
slaven
|
27.03.2019, 18:33 | #1324 | |
peto, ked je niekto zmrd, tak je .. co narobim, to slovo v politickej
diskusii ma svoje miesto ... nenadavam na nikoho tu na webe, ziadneho
clena webu |
|
|
peto10
|
27.03.2019, 19:06 | #1325 | |
dobre vieš na koho sa môj príspevok vzťahuje... každý jeden
príspevok nechutné vulgarizmy a ignoruješ to... |
|
|
slaven
|
27.03.2019, 19:22 | #1326 | |
ano, vidim a v tejto diskusii hej, ignorujem to
mazali sa veci
ked si tu ludia nadavali navzajom
tvoj nazor na danu zenu je
aky? |
|
|
Elizabeth
|
28.03.2019, 18:14 | #1338 | |
peto10. vacsine sa nepacia tieto reakcie, ale admin tu ma inu pracu a
to je vyhodnocovanie stats a veci okolo toho, tento web je primarne o
tipovani a tato sracka tuna je podruzna kravina. ber to tak, ze on
mozno nieje zly clovek a ma len prehnane reakcie. napr. ako ludek zo
serialu most. vykrikuje sice rasisticke veci, ale brata ma
transvestitu a jeho najlepsi kamos je rom ... mimochodom, chces
moralizovat, ale nevyhybas sa osobnym invektivam. daj sa do klidu a
neprud a tipuj s nami
|
|
|
|
|
Elizabeth
|
27.03.2019, 08:24 | #1315 | |
to je tak, ked ta predbehne vlastne ego a nie zaujem .... keby nebol
keket, tak je ticho jak vos pod chrastou. cim viacej sa bude chciet
prezentovat pripadne niekoho, tym viac uskodi caputovej. ale to
niektorym ludom nevysvetlis. mne to vyhovuje, ze jej svojimi
vystupeniami odobera hlasy lebo .. Menej ako 59.26% | @2.94 |
|
|
slaven
|
27.03.2019, 08:56 | #1316 | |
Elizo |
|
|
Markuss
|
27.03.2019, 09:59 | #1317 | |
takze ideme podat?
ucast alebo hlasy caputovej? |
|
|
slaven
|
27.03.2019, 10:09 | #1319 | |
neviem ci mam ist podat, 1.kolo bolo pre mna uplny fail |
|
|
Markuss
|
28.03.2019, 15:10 | #1331 | |
Tak chod aspon volit |
|
|
Elizabeth
|
28.03.2019, 16:47 | #1337 | |
chmelara |
|
peto10 |
26.03.2019, 18:39 | #353 |
fakt bol niekto toto ochotný voliť? Link FB príspevok
vyzliecť z
talára a smer psychiatria |
|
|
Markuss
|
26.03.2019, 19:33 | #1312 | |
Señhor a ty si povolaním čo? |
|
|
peto10
|
26.03.2019, 20:01 | #1313 | |
na čo ti to je? robím v IT |
|
|
slaven
|
27.03.2019, 10:04 | #1318 | |
a ty nemas rad rap? |
|
slaven |
26.03.2019, 08:42 | #352 |
Link FB
príspevok vyjadrenie Chmelara k volbam, naozaj pekne
napisane a jemne lizol aj to na co sa pytal Stano dole (ociernovanie) |
|
|
Markuss
|
26.03.2019, 12:06 | #1310 | |
tak chmelar to tam presne s tymi anitkampanami pomenoval... je to ozaj klassa |
|
|
slaven
|
26.03.2019, 13:20 | #1311 | |
ano a to len lizol ... informacii ma urcite viac a aj prehlad |
|
slaven |
25.03.2019, 08:33 | #351 |
Link FB príspevok znova velmi dobre napisane ... dlhe, ale oplati sa precitat a
zamysliet sa.
Chmelar |
|
|
Markuss
|
25.03.2019, 14:52 | #1301 | |
presne tak... inak ak taketo rozhodnutia robia politici bez referenda,
tak je to cielena vlastizrada...
ako majster Vajcak-lajcak...
najprv zahmlievacky, potom prekrucacky, a potom nakoniec predsa len
ked uz sa neda klamat s pravdou von.....
ako bol chalan
ospevovany za jeho schopnosti na balkane... tak prave tak je presne
opacne vnimanie jeho aktivit v Bosne a Srbsku... mal som tu cest
hovorit s par ludmi - ved rakusko samotne prijalo pocas vojny v
Juhoslavii okolo pol miliona ludi - takze zdrojov mame dot.... hajzel a
karierista |
|
|
slaven
|
25.03.2019, 16:32 | #1303 | |
Ten Lajcak je riadny protislovensky zmrd |
|
|
Markuss
|
25.03.2019, 19:31 | #1306 | |
Z jedneho clanku v the guardian Lajcak has come under entirely
legitimate criticism, both inside and outside Bosnia, for his
authoritarian stance. The Serbian government, a Dayton signatory, is
entirely within its rights to argue against the unilateral imposition
of major changes to the agreement, as is the Russian government. There
is no conspiracy to create problems for the EU; unfortunately the EU's
high-handed actions in Bosnia have been quite sufficient to create
this crisis. |
|
|
|
Markuss
|
24.03.2019, 22:13 | #1294 | |
Dzurinda a jeho banda psov! Za toto bude raz stát pred božím
súdom a svátý Peter ho nakope do gulí |
|
|
|
Markuss
|
25.03.2019, 13:36 | #1298 | |
...dnes tam je Vucic, a ta tepla Brnabić.... a hadajte koho si tato
banda najala ako poradcu.... Toni Blair!!!!
ano ten Toni,
ktori spolu s Clintonom bez OSN rozhodli o bombardovani a odthrnuti
uzemia Srbska.... plus legalizovali bandu teroristov (ano UCK mala
status teroristickej organizacie).
Takze dnesni clenovia
kosovskej vlady, resp. prezident su teroristi a obchodnici s drogami a
ludskymi organimi..... |
|
|
|
|
StanoDianiska
|
24.03.2019, 21:28 | #1292 | |
Brutálne odhalenie. Stačí kliknúť na stránku tej agentúry: http://strategyandcampaigns.com/ a
očividne pomáhali v kampani v mnohých krajinách. |
|
|
|
Markuss
|
25.03.2019, 06:55 | #1295 | |
Sranda títo poradcovia... aj tu židia....
Pred dvoma rokmi si
ineho Silvermana & co. najali rakuski socialisti, aby pred volbami
zhanal špinu na súperov... a prehrali voĺby.
Plus vyplaval
skandál s financovaním tohto polit experta... |
|
|
|
|
slaven
|
25.03.2019, 15:33 | #1302 | |
Markuss Caputova volby uz vyhrala, to je uz zbytocne o tom
diskutovatpodla mna bude mat tak okolo 60% ... vela ludi uz volit
nepojde (ani ja) |
|
|
StanoDianiska
|
25.03.2019, 17:05 | #1304 | |
Markuss, nechápem. Silberstein je v tej Shaviv agentúre? Alebo bol? |
|
|
Markuss
|
25.03.2019, 17:33 | #1305 | |
Personalne prepojene agentury. Okrem toho dostuduj si ake maju
praktiky. "Sműtzkűbelkampagne" je pojem pouzivany v nemecky
hovoriacich krajinach. T.j ociernit protikandidata a sam sa zahrat na
ociernenho.
Ak nevies nemecky, buchni si do google prekladaca.
Ziadne konspiracie. Iba oficialne weby |
|
|
StanoDianiska
|
25.03.2019, 21:24 | #1307 | |
No a koho teda očiernila Čaputová alebo jej ľudia? A ako sa
zahrala na očiernenú? |
|
|
Markuss
|
26.03.2019, 07:49 | #1308 | |
Chlapci... vam keby osťal niekto plot, tak by ste sa este nad tym
zamýšlali, či vám náhodou nechcel popolievať predzáhradku....
slepí ste jak patróny.
Čo tá rola obete, ktorú panicka
hrá? Vsetci na ňu útocia... |
|
|
slaven
|
26.03.2019, 08:16 | #1309 | |
Markuss, toto jej volicom ale nevysletlis ... oni ju maju za bohynu,
za to najlepsie co nas mohlo stretnut ... pokracovanie Kisku. Koniec,
bodka. |
|
Markuss |
23.03.2019, 19:43 | #348 |
Citat Čaputovej z dnesnej TV diskusie : "Respektujem že ĽSNS sú
riadne zvolení, ak by sa dištancovali od niektorých svojich
tvrdení a príde obsahový posun, tak by som ich pozvala do
Prezidentského paláca" uviedla Čaputová. |
|
|
Markuss
|
23.03.2019, 19:44 | #1286 | |
Hmmm tak asi uz prekrocila Kiakov tieň
Bravo! |
|
|
Ciernokoseliar
|
24.03.2019, 09:27 | #1287 | |
cize dala jasne najavo,ze ich nepozve.. |
|
|
slaven
|
24.03.2019, 13:09 | #1288 | |
tak snazi sa aj o Kotlebovych volicov, ved ich bolo naozaj dost |
|
|
Markuss
|
24.03.2019, 17:34 | #1289 | |
Ano. Vsetci voliči su dobrí.... po volbách uz iba vybratí... |
|
|
slaven
|
24.03.2019, 19:21 | #1290 | |
urcite na FB stranke zomri je o Caputovej a kotlebovi teraz 50
obrazkov, ako sa z nej vysmievaju .. 100%ne ! |
|
|
Markuss
|
24.03.2019, 19:31 | #1291 | |
Obeť nanávistnej kampane! Idem jej aj ja hodiť! |
|
|
|
Markuss
|
23.03.2019, 10:39 | #1283 | |
|
|
slaven |
22.03.2019, 20:47 | #346 |
Peto aký status školy? #341
Ja tu píšem
slohovu prácu, kopec vecí a ty odpíšeš na to jednou vetou že
pozri status školy? O pointe a to je prístup denníkov ani písmeno,
to vážne? |
|
|
peto10
|
22.03.2019, 20:52 | #1273 | |
píšeš, že Denník N ho obhajuje, pritom si nečítal ani ten
článok...
keby ho chceli média ochraňovať, tak by o
ňom vôbec nepísali nie? veď keby o tom nepísali, tak o tom ani
kopec ľudí nevie, takže to mi nejako nevychádza... |
|
|
slaven
|
22.03.2019, 20:53 | #1274 | |
Ale ten status tu skopíruj nech viem o com píšeš
Len verím
ze to nebude zdroj znova denník n |
|
|
slaven
|
22.03.2019, 20:57 | #1276 | |
Aha ok, takže nič, cele som to písal zbytočné.
Pre Teba je
proste všetko ok, ich prístup, to ze to neodsudili
Alebo mi
skopirujes obsah článku kde sa píše o tom ze to odsudzujú, že je
to náznak fašizmu a podobne? Asi to v článku bude. |
|
|
peto10
|
22.03.2019, 21:00 | #1277 | |
status máš na FB stránke školy...
hovoríš, že
treba čítať aj druhú stranu, no robíš pravý opak, článok na
Nku si nečítal, nepoznáš jeho obsah, nechceš si ho prečítať,
ale povieš, že Nko si ho zastáva
odo mňa to je
všetko k tejto téme
|
|
|
peto10
|
22.03.2019, 21:03 | #1278 | |
nedá mi to: Link FB príspevok
Na škole vo štvrtok zasadala mimoriadna pedagogická rada,
aby sa prípadom zaoberala. „Vo svojom rozhodovaní zvažovala
bezpečie študenta a tiež výchovný rozmer celej situácie,“
hovorí Jaura. Padlo aj rozhodnutie, ktoré je podľa Jauru prísne,
ale škola ho nebude (v rámci ochrany osobných údajov)
zverejňovať. |
|
|
Ciernokoseliar
|
22.03.2019, 21:14 | #1279 | |
ale no..peto..dennik n ho obhajuje...formou ako to pise,dava najavo,ze
je to bojovnik s radikalmi..jednoducho to zlahčuje |
|
|
slaven
|
22.03.2019, 21:18 | #1280 | |
Ah, takže aby som si prečítal to co chces, tak si mam u týchto
ľudí zaplatiť za obsah? Srandistka...
Apropo, po
prečítaní vyjadrenia študenta, keď to čítaš ako je to
štylisticky napísané, aj Tebe je jasné že to žiadne decko
nepísalo, je to napísané právnický vzdelaniu osobou.
Kazdopadne,ako som písal, verím ze tento radikal poletí zo školy
a bude súdne stíhaný. Z mojej strany tiež všetko |
|
Elizabeth |
22.03.2019, 20:29 | #345 |
ale teraz vazne, vie mi niekto dat seriozny listing Kiskovych
prieserov ? viem ze nieco s pozemkami atd ... ale chcem si pozriet ze
co este. osobne ho poznam a velmi som sklamany, ale kvoli inym veciam.
preto by som si chcel doplnit vedomosti. ozaj, kraviny typu , ze po
niekom chce aby vratil peniaze co si pozical, to neberiem. ked je
niekto idiot a s 800eurovym platom si chce kupit 2tis. lcd, tak si ine
nezasluzi |
|
|
Markuss
|
22.03.2019, 20:33 | #1270 | |
A nekale praktiky v podnikani s nebankobkami - vyrok NBS... to sa
nepočíta? |
|
|
peto10
|
22.03.2019, 20:47 | #1271 | |
Markuss zdroj? |
|
|
Elizabeth
|
22.03.2019, 20:56 | #1275 | |
marki, ja to myslsim vazne, overene veci, nech si to zosumarizujem.
kydy z krcmy od 'overenych' zdrojov mam aj ja milion |
|
|
|
Elizabeth
|
23.03.2019, 07:31 | #1282 | |
no kukaj ho, legalna uzera |
|
|
Markuss
|
23.03.2019, 10:41 | #1284 | |
Ale poplatky , o tie islo. Tam bol konstatovaný protiprávny stav. Na
nich islo kopu ludí do exekúcie....a ako sudy neskor vyriekli
ortiel, tak protiprávne. Vsetky jeho spolocnoati mali rovnake
podmienky v zmluvách |
|
|
Markuss
|
23.03.2019, 10:44 | #1285 | |
Okrem toho, človek s takymto profilom je moralna autorita? Potom ti
dobrym ajelom oči chce vytierať.... |
|
|
|
Ciernokoseliar
|
22.03.2019, 20:13 | #1269 | |
vidis...to je ta haved liberalna... |
|
marecek75 |
22.03.2019, 19:22 | #343 |
Mal som sen.... v tom sne moja dcera chodila do skoly, mala kamaratov
s ktorymi sa v skole hravala, ucila...po 3 mesiacoch bolo prve
rodicovske zdruzenie...tesili sme sa z polovickou, ze spozname rodicov
kamaratov nasej dcery...prislo 20 parov, 6moslimskych, 5 aziatov, 4
lesbicke,4 gay a 3 klasicke (otec a matka)....na druhy den po rodicku
prisla dcera domov s placom, ze preco sa s nou nechcu deti hrat a co
je to zasrany heterak...stazoval som sa...povedali, viete mame ten
liberalizmus tak si najdite inu skolu....zobudil som sa uplne
spoteny....urcite nepojdem volit v druhom kole |
|
|
Markuss
|
22.03.2019, 19:26 | #1241 | |
Tak daj dieta do viedne do školy... ta. Je este aj prirucka, ako
odhalovat deti extremistov... podozrive znaky - dieta pochadza z
tradicnej rodiny a je prehnane disciplinovane |
|
|
peto10
|
22.03.2019, 19:34 | #1249 | |
čo máš furt s tými homosexuálmi? píšeš tu len o nich, nie si
ty náhodou latentný gay? |
|
|
Markuss
|
22.03.2019, 19:38 | #1251 | |
In einer Kita fallen zwei Geschwister auf, die besonders
zurückhaltend sind und wenig von zu Hause, z.B. vom Wochenende,
erzählen. So verhalten sie sich im Morgenkreis zum Wochenbeginn
schweigsam und passiv. Gleichzeitig gibt es keine sogenannten
Disziplinprobleme, diese Kinder scheinen besonders ‚gut zu
spuren‘. Außerdem sind traditionelle Geschlechterrollen in den
Erziehungsstilen erkennbar: Das Mädchen trägt Kleider und Zöpfe, es
wird zu Hause zu Haus- und Handarbeiten angeleitet, der Junge wird
stark körperlich gefordert und gedrillt. Beide kommen häufig am
Morgen in die Einrichtung, nachdem sie bereits einen 1,5-km-Lauf
absolviert haben.“
Mozte si dohladat brozurku
sponzorovanu aj nemeckou vladou....normalni sú podozriví a ostatní
normálni |
|
stanleytri |
22.03.2019, 19:11 | #342 |
kiska a basternak neni to iste,,,kiska si dal neopravnene naklady do
ucta lebo sa snazil znizit si dane,,,basternak robil fiktivne obchody
a z toho vyberal dphacku, co je dost velky rozdiel,,,nezastavam sa
kisku, len poukazujem, ze tieto dva pripady niesu to iste |
|
|
true
|
22.03.2019, 19:12 | #1229 | |
Kiska mal aj ine podvody - na tie si zabudol? - ziaden nahodny preslap |
|
|
stanleytri
|
22.03.2019, 19:17 | #1232 | |
jake? |
|
|
Ciernokoseliar
|
22.03.2019, 19:19 | #1233 | |
ze jake |
|
|
Markuss
|
22.03.2019, 19:20 | #1235 | |
Pozemkove? |
|
|
slaven
|
22.03.2019, 19:20 | #1237 | |
stanleytri, v akej krajine zijes, ze sa pytas ake, alebo si bol
posledny pol rok v kome? vazne sa pytam |
|
|
peto10
|
22.03.2019, 19:21 | #1238 | |
kúpil pozemky od spoločnosti, ktorej tie pozemky nepatrili... Kiska
bol v tejto veci tiež poškodený (konštatoval to sudca, mimochodom
kandiduje za ĽSNS v EU voľbách, tomu sa hovorí nezaujatosť :D) a
súdi sa s danou spoločnosťou |
|
|
stanleytri
|
22.03.2019, 19:27 | #1242 | |
slaven ty sa nic vazne nepytaj, lebo za ten polrok vyplavalo na povrch
tolko svinstva, ze je to az neuveritelne, ze co sa to deje,,ale ty a
cierno mate svoj svet a uz chapem, preco si minule prehliadol jeho
nadavky,, |
|
|
Ciernokoseliar
|
22.03.2019, 19:28 | #1243 | |
zas tu bude vyplakavat ked nema argumenty...co to je za nemoc? |
|
|
stanleytri
|
22.03.2019, 19:30 | #1244 | |
ja vyplakavam? nemam argumenty? |
|
|
Ciernokoseliar
|
22.03.2019, 19:32 | #1246 | |
no kde mas ,co mas,jake mas..len kydat tu vies na ludi co maju iny
nazor ako ty.. |
|
|
slaven
|
22.03.2019, 19:33 | #1247 | |
Co keby si napísal niečo k veci?
Nemáš svoj názor že tu
už pleties nejaké prechladnutie nadávok? |
|
|
Ciernokoseliar
|
22.03.2019, 19:33 | #1248 | |
slaven je nestranny..a povedat ze ma svoj svet len preto ze
neprikyvuje tvojim dusevnym zvratkom,to si cely ty |
|
|
stanleytri
|
22.03.2019, 19:39 | #1252 | |
basternak, kocner, teta anka, maser kostka, ct cko, pociatek na jachte
a mohol by som pokracovat dalej,,, |
|
|
stanleytri
|
22.03.2019, 19:41 | #1254 | |
slaven je nestranny? dobre chlapci ,,vy dvaja si chodte vyfajcit a mne
daj slaven ban, lebo uz nemam na to nervy,,,majte sa |
|
|
Ciernokoseliar
|
22.03.2019, 19:45 | #1255 | |
a co..za vsetko moze fico ci co si tym chcel povedat? ci putin? |
|
|
|
stanleytri
|
22.03.2019, 19:47 | #1257 | |
napisem ti kauzy a ty na to a co,,,to mi je teda argument,,,nic
chlapci pekny vikend, ja sa uz nejdem rozculovat |
|
|
Ciernokoseliar
|
22.03.2019, 19:51 | #1258 | |
tak kocnera si spomenul..s ktorym tvoj Sulik volbu prokuratora
dojednaval..bastrnak...co ma s ficom spolocne?a tak dalej a tak dalej
|
|
|
peto10
|
22.03.2019, 19:53 | #1259 | |
to si nič lepšie v príručke nenašiel ako Sulíka?
Spoločné majú to, že Ficovi ľudia kryli Bašternákove podvody
a ten mu za oplátku dal byt. Byt, ktorý ako jediný neprepísal na
niekoho iného, pretože reálny majiteľ je v skutočnosti Fico. |
|
|
Ciernokoseliar
|
22.03.2019, 19:58 | #1260 | |
vidis..zas bagatelizujes...sulik sa stretava s kocnerom o volbe
generalneho prokuratora..nie o nejakom novom saku co si kupil...ale aj
to asi organizoval fico...nadavate tu na kotlebu,no prave sulik sa s
nim stretaval na kavicke,aby rozoberali politiku..ale o tom ani
nepipnete,lebo sa vam to nehodi do konceptu |
|
|
stanleytri
|
22.03.2019, 19:58 | #1261 | |
basternak kseftoval s kalim,,,keby nemal basternak krytie v spickach
smmeru, tak v zivote nevytiahne zo statu na vratkach 16milionov
eur,,,keby obycajny clovek zaziadal o par tisicovu vratku, tak ma hned
na krku kontrolu,,, |
|
|
stanleytri
|
22.03.2019, 20:00 | #1262 | |
na to ti poviem, porovnaj si kauzdy sas a smeru,,, |
|
|
Ciernokoseliar
|
22.03.2019, 20:02 | #1263 | |
ty so iste tu? |
|
|
stanleytri
|
22.03.2019, 20:04 | #1264 | |
hej, ale uz sa nebudem rozculovat no ale porozmyslaj nad
tym, co som napisal tych 16milionov vytiahnutych na dph basternaka a
co by spravili s obycajnym clovekom, keby to skusil,,, |
|
|
peto10
|
22.03.2019, 20:04 | #1265 | |
kauzy SaS: raňajky Kočnera so Sulíkom pred 9 rokmi, jedno
stretnutie s Kotlebom pred 10 rokmi, položenie vlády (ktorú reálne
povalila Radičová a SDKU) a odpočuvanie Galka, ktoré nenariadil a
bola vykonané reálne (potvrdil to Ficov spolužiak Čižnár)
kauzy SMERu: viac ako 200 korupčných káuz so škodou cez 5
miliárd €
fakt ti tá brigáda za tých pár euro
stojí? |
|
|
peto10
|
22.03.2019, 20:06 | #1266 | |
*vykonané legálne |
|
|
stanleytri
|
22.03.2019, 20:07 | #1267 | |
peto dik za zhrnutie |
|
|
Ciernokoseliar
|
22.03.2019, 20:12 | #1268 | |
no za 2 roky je toho dost ...si ani neviem predstavot tu spuust po 4
rokoch |
|
|
slaven
|
22.03.2019, 20:50 | #1272 | |
Zbohom, fajčiť môžeš ty kamošov a nebudeš tu urážať ľudí.
Minule si nadával do kokotov a teraz toto. Žumpa. |
|