Registrácia


Zabudnuté heslo / Lost Password

​​ 
Dievča týždňa
Klikni pre zvacsenie
Chlap týždňa
Klikni pre zvacsenie
nasetipy.com - filmová diskusia   nasetipy.com - politicke kecy

Revolut detailné informácie
Ford Auto, Ford novinky


Viac o Tipli nájdeš TU

tipli - ziskaj zlavu pri nakupovani

tipli - ziskaj zlavu pri nakupovani

Skrill - Internetová peňaženka

Zažite skutočné výhry a výnimočné okamihy – alebo si vytvorte ten svoj – na jackpotovej stránke.

Prosím, ak máte záujem tipovať vo Fortune, zaregistrujte sa cez nasledujúci textový odkaz.

Registrácia SK zákazníkov
Registrácia CZ zákazníkov

Live Výsledky

filmyaserialy.com

mojezvieratko.sk

Ak sa Vám NašeTipy páčia, zdieľajte 

POLITICKÁ DISKUSIA


Aktualizuj POLITIKA diskusiu nasetipy.com na sieti X KLASICKÁ DISKUSIA
<< < 534 | 535 | 536 | 537 | 538 | 539 | 540 | 541 | 542 | 543 > >>

true 21.09.2022, 20:19 | #2190
toto ma pobavilo, debilkovia v Markize dostali co im patri **26
https://scontent.fksc1-1.fna.fbcdn.net/v/t39.30808-6/308193408_6038559442838901_6241439092613654054_...
Quake 21.09.2022, 19:54 | #2189
https://www.startitup.sk/viac-ako-500-rusov-zadrzala-policia-protesty-proti-mobilizacii-naberaju-na-...

Chudáci obyčajní Rusi, čo majú za prezidenta totálneho blázna, ktorý neváha poslať na jatky ďalšie tisíce vlastných občanov... **08
  true 21.09.2022, 20:20 | #5726
  Sláva u kravína **16
  Quake 21.09.2022, 21:16 | #5727
  Celkom začínaš byť trápny, true.
  Balaam 21.09.2022, 21:26 | #5729
  Práve naopak,čím viac tým lepšie...už to len začneš ignorovať a jeho to prestane baviť lebo nemá pozornosť...o to ide...píše true? Rovno príspevok preskočíš,nereaguješ...true si splnil úlohu a má pekný večer...pohoda...
  true 21.09.2022, 21:51 | #5731
  Balaam ideš **26
  Quake 21.09.2022, 22:23 | #5732
  True ale úprimne - aký význam mal ten tvoj koment? Posmievačný? Malo to byt vtipné? Lebo pre mňa je to trápne.
Markuss 21.09.2022, 10:32 | #2188
https://www.teraz.sk/ekonomika/embraco-slovakia-zrejme-pristupi-k-hrom/661803-clanok.html?utm_source...

Treba ešte vydržať, rok, možno viac, možno menej. Povedzte to tým ľuďom
  true 21.09.2022, 14:34 | #5712
  nevadí, fungujú
  true 21.09.2022, 14:34 | #5713
  na Spiši sa ľudia hneď zamestnajú v pohode **26
  true 21.09.2022, 14:35 | #5714
  sú tam podniky a logistické centrá v každej dedine ako tu na západe **26
  majster 21.09.2022, 19:02 | #5720
  true, true, ľudia si budú myslieť že píšeš pravdu!
  true 21.09.2022, 19:53 | #5723
  mám kamoša v Prakovciach - viem svoje
Balaam 21.09.2022, 08:15 | #2187
Takže špeciálna operácia prebieha tak dobre že je v Rusku vyhlásená čiastočná mobilizácia... Mobilizováni budu občania ktorý su v zálohe a predovšetkým tý ktorý boli na vojne,majú určité vojenské profesie a príslušné skúsenosti...tak teraz som zvedavý na tú reakciu...
  Quake 21.09.2022, 08:45 | #5705
  Z Ruska sa hromadne začalo utekať. Tak bojovať za psychopata sa nechce asi nikomu. Toto je fakt už zúfalstvo **03
  Balaam 21.09.2022, 09:59 | #5709
  Bude to mať aspekt na KHL?
Áno pretože aktívne zálohy sú buď do 40-45 rokov a väčšina hráčov b KHL tým pádom bude povolaná. A keďže sa nemôže počas mobilizácie vycestovať ako budú hrať v takej Astane? Bude výnimka a čo keď sa hradili odmietnu vrátiť? Samé zaujímavé otázky..
  Balaam 21.09.2022, 09:59 | #5710
  *hráči
  Balaam 21.09.2022, 18:51 | #5719
  Podle RIA Novosti se mobilizace týká i hokejistů armádního klubu CSKA.
Ale údajně dostali slib, že „půjdou jako poslední”

Takže prvý potencionálny hráči ktorý sa z Astany nevrátia **01
slaven 21.09.2022, 07:58 | #2186
Chmelár **26
Link YouTube video
  Quake 21.09.2022, 08:53 | #5706
  Už som sa zľakol, že si zabudol na Edka a jeho tupé výlevy. Tá zberba, čo tam včera vrieskala, to bolo iné divadlo. Ale tak pre niekoho, kto obdivuje korupčníka a zlodeja od susedov, je aj tento pán autorita **08
  StanoDianiska 21.09.2022, 08:58 | #5707
  Mňa teda pobavila Markíza s tým titulkom, že "Dezoláti v uliciach" **01**01**01
To bol vydarený fór dákeho záškodníka, tipujem.
  Quake 21.09.2022, 09:41 | #5708
  To bolo úplne top od Markízy. Takto sa to robí, do psej matere**02
  true 21.09.2022, 13:35 | #5711
  slaven, tu s Edom nebudeš mať úspech **01
  StanoDianiska 21.09.2022, 14:47 | #5715
  slaven, kebyže sa k tebe do domu nasťahuje banda feťákov a ešte by ťa sem tam aj zmlátili, tak by si čo robil? Nechal by si ich tak a ani by sa nebránil, keby ťa bili? Sused by ti chcel dať obušok a slzný plyn kvôli obrane, tak by si odmietol? Veď ty chceš predsa mier, žiadne bitky... Alebo by si mal právo brániť sa? Použil by sa na nich aj ten obušok? Mal by si právo vyhnať ich z tvojho domu?
  slaven 21.09.2022, 17:53 | #5716
  Stano OK, ale čo predchádzalo tomu, že tam Rusi nabehli?
keď nieto robí svinstvá a niekto iný mu to ide zadrhnúť, som za.
Mier už dávno mohol byť **27
  StanoDianiska 21.09.2022, 18:21 | #5717
  A na Kryme sa aké svinstvá diali?
  Balaam 21.09.2022, 18:47 | #5718
  A ešte aký mier? To ako mali UA povedať ok nechajte si to všetko? Lebo my máme atomovku a poserte sa? Občas si hovorím nech to pustia bude pokoj...síce pôjdeme všetci ale s dementnym národom sa nemá cenu baviť...nabudúce to bude kto? Litva? Kazachstan? Veď to sú úplný diletanti a jediné čo vedia sa vyhrážať atomovkou...keby ju nemali už je dávno po vojne a Poliaci s Finmi by sa hádali kto bol prvý v Moskve...
  Quake 21.09.2022, 19:07 | #5721
  To fakt tu ešte niekto verí tým rozprávkam o denacifikácii? Môj ty bože, veď tomu už nikto neverí ani v Rusku, ale tak zjavne na Slovensku sa ešte zopár "géniov" nájde. Tá ruská propaganda má niečo do seba, to treba uznať **02
  majster 21.09.2022, 19:08 | #5722
  skusím malý príklad: Slováci na juhu Slovenska zabíjajú príslušníkov Maďarskej menšina na Slovensku rôzne ich utláčajú a nedajú im dýchať! Skúste napísať čo by urobil pán Orban, ja si myslim, že by zobral Slovensko jedným razom a celý svet by vychvaľoval Slovensko, utrácal Maďarsko s Orbanom a aj Slovensky by dávali zbrane doláriky a Hegerik by stále pýtal viac atď. **08
  true 21.09.2022, 19:58 | #5724
  StanoDianiska: Krym? - bola to autonómna republika - konalo sa tam normálne referendum
čo sa Ti nepáči? veď to bolo Ruské územie, ktoré bolo predtým pridelené Ukrajine pri nejakom výročí len tak.
  true 21.09.2022, 19:59 | #5725
  Teda bolo to Ruské územie a konalo sa tam referendum - pre mňa je to OK - a hlavne pre tých ľudí tam
  Quake 21.09.2022, 21:18 | #5728
  Tá neznalosť histórie, keď si prekrúcaš fakty, ako ti vyhovuje, je fascinujúca. Škoda reči...**08
  true 21.09.2022, 21:51 | #5730
  napisal som fakty - v com som prekrutil historiu? tak napis mi to
Quake 20.09.2022, 22:20 | #2185
Link na príspevok na doméne X.com

Keď ťa všetci majú na saláme. Ruský trpaslík a jeho komédia **02
true 20.09.2022, 21:40 | #2184
Exminister zahraničných vecí Rumunska hovorí o neprirodzených hraniciach Ukrajiny.
Ukrajina leží v neprirodzených hraniciach a musí postúpiť svoje územia Rusku, Maďarsku, Poľsku a Rumunsku, uviedol bývalý rumunský minister zahraničia, politológ Andrej Marga. Jeho slová citujú noviny Adevărul.

Čoho sa musia vzdať?
"So všetkou zodpovednosťou vyhlasujem: Ukrajina sa nachádza v neprirodzených hraniciach. Musí odstúpiť územia - Maďarsku - Zakarpatsko, Poľsku - Halič, Rumunsku - Bukovinu. Ide o územia iných krajín". Rusku zasa ponúkol Krym, ktorý je jeho súčasťou od roku 2014 a Donbas (Vladimir Putin podpísal dekréty o uznaní Luhanskej a Doneckej ľudovej republiky 21. februára).

A čo s demokraciou?
Marga tiež zdôraznil, že kyjevským úradom sa stále nepodarilo vybudovať demokraciu v krajine. "Zatiaľ je to ešte veľmi ďaleko od demokracie, strany sú na Ukrajine zakázané, televízia je kontrolovaná, sú tu oligarchovia, ktorí opúšťajú krajinu s peniazmi. Štát, odkiaľ odchádza väčšina so svojimi úsporami, nemôže byť ani demokratický, ani rozvinutý," povedal Marga. Na záver dodal, že v Európe nebude žiadna stabilita, kým sa súčasný konflikt na Ukrajine nevyrieši rokovaniami medzi Ruskom, Spojenými štátmi, Nemeckom, Ukrajinou a Čínou a nedosiahne sa príslušná dohoda.
true 20.09.2022, 21:28 | #2183
UZ TO TU BOLO ALE TU JE TAKY PEKNY POPIS AKO TO FUNGUJE

https://scontent.fksc1-1.fna.fbcdn.net/v/t39.30808-6/308188405_6035784953116350_6049695727509708563_...
  Balaam 20.09.2022, 21:33 | #5687
  https://oilprice.com/Energy/Natural-Gas/China-Is-Quietly-Reselling-Its-Excess-Russian-LNG-To-Europe....

Včera tu markuss splietal podobne bludy tak študuj lebo si sa zasa strapnil
  Markuss 20.09.2022, 21:42 | #5689
  Veľký inkvizítor funguje v každom vlakne**01
Všetci sú kkti, len ja som Su25
  Balaam 20.09.2022, 21:49 | #5691
  Ďakujem radšej raketoplán...ale tak som rád že si uvedieme veci na pravú mieru...alebo ten článok je bluud lebo to nie je Bloomberg,wsj ?
  Markuss 20.09.2022, 21:51 | #5693
  O pravde sa nediskutuje. Biblia je len jedna.
Trochu mi tie tvoje namotivované dogmy pripomínajú vtip s prasiatkom, čo si želalo tu jamu plnú hovien
  Balaam 20.09.2022, 21:53 | #5694
  Aha...takže keď ty tvrdíš že Čína kúpi Ruský plyn,následne skvapalni a predá EU je to pravda...napriek tomu že kupuje skvapalnený a predáva ho ďalej...zaujímavý pohľad na pravdu...gratulujem
  true 20.09.2022, 21:59 | #5696
  Balaam zasa ti unikla PODSTATA
  true 20.09.2022, 21:59 | #5697
  a ta PODSTATA je aj na tom obrazku
  true 20.09.2022, 22:00 | #5698
  kupujeme niečo Z RUSKA cez 3.STRANU - teda drahšie
  Balaam 20.09.2022, 22:03 | #5699
  Podstata je že,na tom zarába Čína...že to všetci vedia ale Rusko je v pasci...do ktorej sa samo dostalo...
  true 20.09.2022, 22:11 | #5700
  to je tá TVOJA podstata
  true 20.09.2022, 22:12 | #5701
  ale PODSTATA EU je v tom, že RUSKY PLYN kupujeme DRAHSIE
a ano, Cina na tom zaraba samozrejme
  Balaam 20.09.2022, 22:19 | #5702
  My máme plyn od Rusov ...teda nemáme lebo uzatvorená zmluva je pre nich zdrap papiera...to je problém...prečo Slovnaft platil nedávno Ukrajine prachy ktoré im odmietlo zaplatiť Rusko...
  true 20.09.2022, 22:32 | #5703
  neobkecáš to nijako - aj keď sa snažíš - ten plyn je ruský a zarábajú na tom všetci OKREM kokotov v EU
  Quake 20.09.2022, 22:48 | #5704
  Rusko predáva plyn Číne za skoro výrobné náklady. Čína má momentálne prebytky. Je to v dôsledku stagnujúcej ekonomiky (pandémia) a tak si hodí plyn na spotový trh, kde po ňom Európa siahne. Je to krátkodobý jav, ktorý bude trvať, kým čínska ekonomika bude stagnovať a Európa úplne nenahradí ruský plyn. Toto je ešte len prvý rok krízy, netreba z toho robiť etalón.
true 20.09.2022, 20:42 | #2182
PRE MÉDIA JE KAŽDÝ, KTO MÁ STRACH DEZOLÁT
- Takto informovala dnes o proteste Televízia Markíza vo svojich správach. "Dezoláti v uliciach" - tak pomenovali verejnosť, ktorá má relevantný strach z budúcnosti a pociťuje samovražednú ekonomickú politiku elitárov
- Na konci vysielania sa "ospravedlnili" a ako dôvod uviedli, že sa tam dostal OMYOLOM
- Tu krásne vidieť, že médiá sú nepriateľ verejnosti a ich jedinou úlohou je formovanie názorov podľa vopred stanovených nôt. Čí chlieb ješ, toho pieseň spievaj"

https://scontent.fksc1-1.fna.fbcdn.net/v/t39.30808-6/307017601_2248167628678651_5196135333674482000_...
Markuss 20.09.2022, 19:05 | #2181
Amnesty nemá prístup k hrobom v Izjume. No to máš tak.... Argumenty prečo nie budú vždy. Nezobali z ruky....

https://www.boersennews.de/nachrichten/artikel/amnesty-international-haben-keinen-zugang-zu-grabfund...
  Balaam 20.09.2022, 19:31 | #5682
  Myslíš tá AI ktorej správa sa musí celá prekontrolovať lebo zlá UA a akosi sa zabudlo na druhú stranu? Tá AI ktorá tvrdí že genocída na Donbasse nebola ? Či bola? Nájdi si čo spravili kamoši z Maďarska keď tam chcela EU poslať svojich ľudí...
  true 20.09.2022, 20:45 | #5683
  Balaam tá AI proste nepasuje - preto ju tam nepustili - chápeš?
  Balaam 20.09.2022, 21:06 | #5684
  Tak to skúsim pre teba tak jednoduchšie...AI tvrdí že na Donbasse genocída nebola..tak teraz mi prosím ťa pomôž sa v tom vyznať.Tak genocída bola a AI je banda debilov ale keď si ich tam UA nechce pustiť,tak je to dôkaz že UA niečo skrýva a AI v poriadku.....to je kvalitná schyzofrenia...inak je momentálne v Rusku veľká zábava na internete,keďže sa momentálne najviac googli ako sa vyhnúť mobilizácii a ako čo najrýchlejšie ujst z Ruska....tu niečo nesedí...
  true 20.09.2022, 21:16 | #5685
  nesmieš všetkému veriť
overuj si fakty z viacerých zdrojov
  Balaam 20.09.2022, 21:31 | #5686
  To hovoríš ty ktorý podľa tvojich zdrojov písal o fiasku UA ofenzívy,ktorá za týždeň vydrbala Rusov z územia čo dobijali 4 mesiace a ty ktorý si vypisoval o desiatkach mŕtvych na výstave zbraní kde reálne nikto neumrel??? Ako chlape ty vieš dobre pobaviť **01
  Markuss 20.09.2022, 21:40 | #5688
  Tá amnesty ktorá má problém s väznením Navalneho, tá ktorú doteraz okrem Ukrajincov nikto nespochybnoval.
Ale čo sa tu namaham, keď tu spravu uverejní DPA, tak asi niečo na Tom bude.
Iba osvieteneho to neprekvapuje, to mi pripomína pána premiéra, ktorý nebol prekvapený.. no či.
  Balaam 20.09.2022, 21:44 | #5690
  Nikto nespochybňoval? Donbass je čo prosím ťa ..už Rusko priznalo že to bol výmysel? Fuu samé novinky...a UA spochybnila správu lebo sa venovala čisto UA ale na RU sa tam zabudlo...a keď sa priznali odkiaľ majú svedectvá tak to zabili...
  Markuss 20.09.2022, 21:49 | #5692
  Tiež nechápem čo to všetkých udivuje, že ich tam ti Ukrajinci nepustia. Ešte by napísali neobjektivne**12
  Balaam 20.09.2022, 21:56 | #5695
  Ok zasa si odbočil ale to je v pohode...tak skúsiš sa vyjadriť aj k tej genocíde ktorú AI odmieta a Rusko tvrdí že bola? Keďže AI nikto nespochybňoval...niekto klame,buď AI alebo RU...
true 20.09.2022, 17:03 | #2180
Referendá v LĽR a DĽR spôsobia, že obsadené územia sa stanú Ruskom. Útok na Rusko = totálna vojna
  true 20.09.2022, 17:05 | #5676
  uvidime ci Zelensky toto bude chciet alebo nebude
nasledujuce hodiny a dni budu zaujimave **16**16**16
  Balaam 20.09.2022, 17:14 | #5680
  Už útočili na Krym čo je Ruské územie a nič nespravili...ja som presvedčený že atomovku nepoužijú lebo by Putina niekto jebol po hlave a našťastie to spustenie nie je záležitosť jedného idiota ale zaútočia na jadrovú elektráreň a hodia to na Ukrajincov...a kľudne si to ulož keď budeš zdieľať tieto info čo nájdeš na Facebooku
Quake 20.09.2022, 16:26 | #2179
Link na článok na doméne pravda.sk

Keď si z teba robí prdel už aj turecký prezident. Ech. Kedy docvakne Putinovi, že už dávno prehral vojnu? **12
  Quake 20.09.2022, 16:28 | #5672
  Erdogan: Rusko by malo všetky okupované územia vrátane Krymu vrátiť Ukrajine.
Bum! **03
  Balaam 20.09.2022, 16:43 | #5673
  Aby sme sa dnes večer všetci nedosmiali...Kremeľ je hore nohami,Putin zahnaný do kúta má večer vystúpenie pre národ a má sa tam objaviť aj Sojgu...
  true 20.09.2022, 17:03 | #5674
  “Že Ukrajina situaci obrací a může zvítězit, je naprostá fantasmagorie,” prehlásil pre CNN Prima NEWS politológ a bývalý český veľvyslanec Petr Drulák. Za podobné slová hrozí Drulákovi výpoveď. Z Ústavu mezinárodních vztahů, kde pôsobí ako výskumník dostal už dva vytýkacie listy. Ministerstvo zahraničných vecí ČR sa dlhodobo nestotožňuje jeho postojmi v množstve politických tém, dokonca podalo podnet etickej komisii ÚMV, aby vec prešetrila. Drulák si však za svojimi slovami stojí
  Balaam 20.09.2022, 17:04 | #5675
  Asi takto Ruska burza totálne kolabuje momentálne tam sú priemerné straty 10% na firmu...ťažké miliardy letia komínom a podľa narýchlo zmenených zákonov to vypadá že bude kľudne mobilizácia..a úprimne netuším čo sa stane....mobilizácia je krok ktorým Putin nasere domácich,veď im to ide super tak načo mobilizácia...
  Balaam 20.09.2022, 17:10 | #5678
  True prosím ťa vážne prestaň zdieľať tieto somariny...za týždeň ich vydržali z územia čo dobijali Rusi mesiace a teraz rýchlo referenda lebo sú si vedomý že ich odtiaľ asi vydrbu ...
  Quake 20.09.2022, 17:46 | #5681
  V samotnom Rusku je dosť silná opozícia proti Putinov, treba veriť, že ho oni sami dajú dole. Potom môžu prísť mierové rokovania...
slaven 20.09.2022, 13:45 | #2178
Link FB príspevok **01
slaven 19.09.2022, 21:08 | #2177
Len na premýšľanie jeden dlhší komentár
---------------------------------------------------
Paradox konfliktu: tí, ktoré "podporujú Ukrajinu" zvyčajne nie sú veľmi proukrajinskí
Toto je jeden z posledných dlhších postov odo mňa k Ukrajine, keďže odteraz sa ide prudko do vnútropolitických tém.
Ale nedá mi: všimnime si, ako sme sa od začiatku konfliktu o Ukrajine vlastne nič nedozvedeli.
Je to obrovská krajina, susedná krajina, a bežný Slovák o nej prakticky nič nevie. O ľuďoch západnej Európy ani nehovorím. Nič o histórii, nič o národnej kultúre, nič o modernej kultúre, nič o bežných životoch bežných ľudí.
Ani konflikt nebol popudom na to, aby sa to trochu zmenilo. Nie je to konflikt "pomôžme Ukrajincom, zaujímajme sa o Ukrajincov". Tí sú stále len nejaká anonymná lacná pracovná, teraz aj lacná bojová sila, celý konflikt je "hurá, bijú sa s Ruskom!".
Jedinou výnimkou je, že Netflix a iné stanice sprístupnili Zelenského seriál Sluha národa. Vďaka čomu sme aspoň mohli vidieť, že na Ukrajine je vysoká úroveň dramatického umenia. Ale tým to skončilo.
Jediné, čo dostáva z Ukrajiny "intelektuálny" priestor sú myšlienky nasledovníkov ultrapravicovej Organizácie ukrajinských nacionalistov (OUN).
A je to veľmi zaujímavý moment. Hlavnými postavami ukrajinského národného povedomia na samotnej Ukrajine boli totiž donedávna skôr literáti a myslitelia. Najmä národný poet Taras Ševčenko a, neskôr, Ivan Franko, zakladateľ modernej ukrajinskej literatúry a tiež akademik a politik Michailo Hruševsky, dominantná postava obrodenia konca 19. a začiatku 20. storočia.
Lenže s ich koncepciou "ukrajinskosti" mali niektorí pragmatický politický problém.
Hruševsky síce trval na samostatnom ukrajinskom národe, odlišnom od ruského. Ale zdôrazňoval jeho slovanské korene a tiež úlohu kozákov (slobodných ľudí slovanskej etnicity, ale s niektorými pôvodne od Tatárov odvodených zvyklostí), ako jedného z hlavných pilierov "ukrajinskosti".
Hruševský bol silno ľavicovo zmýšľajúci, podobne ako mnoho ďalších postáv obrodenia.
A nebol principiálne nepriateľsky naladený proti Rusom. Na sklonku života sa zmieril aj s bolševickým režimom, ktorý aj z hľadiska svojho sociálneho progresivizmu bral ako pokrok oproti cárskemu, a v rámci ktorého okrem toho dostala Ukrajina pomerne veľký priestor na rozvoj.
Ani ostatné tradičné postavy obrodenia nezastávali extrémne postoje typu "zlí Rusi".
Po Oranžovej revolúcii ale vtedajší prezident Juščenko otvoril aj oficiálne priestor úplne inej koncepcii "ukrajinskosti". Udelil titul Hrdina národa Stepanovi Banderovi. Ten bol pred vojnou jedným z vodcov spomínanej OUN a neskôr jej hlavnou postavou.
Je to úplne bizarný obrat. OUN bola prudko nacionalistickou a veľmi militantnou organizáciou, založenou na rasových teóriách prebratých od nemeckých rasových ideológov, s prispôsobením na ukrajinské pomery.
Ich svetonázor bol, podľa kľúčových ideológov ako Doncov a Stecko, nasledovný: vitalitu národa určuje jeho rasová čistota. Ukrajinský národ má, bohužiaľ, len pomerne malý pomer nordickej krvi, pričom nordická rasa je najhodnotnejšia (na Ukrajine podľa Doncova prevažoval pontický a ďalšie, menej hodnotné európske fenotypy, kým nordickú krv prinášali najmä Vikingovia, z ktorých pochádzal aj zakladateľ prvého protoštátu, Rurik).
Na druhej strane ale Ukrajinci vždy pomerne silno izolovali od zvyšku života svoju židovskú populáciu a tak boli touto podľa nich parazitickou rasou menej ovplyvnení. A to je práve historická výhoda ukrajinského národa.
Na rozdiel od Sovietskeho zväzu ale aj USA - obe krajiny Židia dokonca ovládli.
V prípade Sovietskeho zväzu aj preto, že Rusi sú v skutočnosti najmä potomkami Mongolov a teda celkovo menejcenní. Aj preto raz zvíťazí Veľká Ukrajina, ktorá sa bude rozprestierať až po Aralské more (schopnejší Rusi sú v skutočnosti Ukrajinci).
OUP na rasovú čistotu detailne dbala, jej členovia sa nesmeli miešať s inými národnosťami: Poliakmi, Rumunmi, už vôbec nie Rusmi či Židmi (pre potreby manželstva bolo ideálne brať si "čisté" Ukrajinky z vidieka).
A ukrajinská nezávislosť si vyžadovala územie dokonale vyčistiť od týchto elementov. Aj preto vedenie OUP vrátane Banderu pripravilo plány na okamžitú izoláciu židovského obyvateľstva po tom, ako sa s pomocou Nemcov zaistí nezávislá západná Ukrajina (vedenie sa rozchádzalo len v plánoch, čo ďalej, či okamžite zlikvidovať, alebo nechať pomaly vymrieť v pre Židov vymedzených, od zvyšku krajiny úplne odrazaných zónach).
Nemcom sa aktivity OUP veľmi nepozdávali, nejaká "samostatná" Ukrajina by im aj ako bábkový režim dosť prekážala, preto Banderu po tom, ako im prestal byť užitočný, radšej zaistili a pustili ho až na sklonku vojny.
Ale medzitým OUP spolu s Nemcami dokonale "vyčistili" západnú Ukrajinu od židovského obyateľstva, ako historici poznamenávajú, v máloktorom regióne Európy bola konečná úmrtnosť židovského obyvateľstva tak vysoká, takmer sto percent.
A vyvraždili aj stotisíc Poliakov, pod vedením vtedajšieho Banderovho pobočníka Lebeda. Dedinu za dedinou strieľali a podrezávali rodiny.
Všetko s pozdravom Slava Ukraini, herojam slava! Prvú časť pozdravu začali nacionalisti používať tesne po prvej svetovej vojne, tú druhú vymysleli a ako oficiálny pozdrav prijali práve banderovci.
Aj preto je úplne bizarné sledovať, ako tento pozdrav dnes šťastne používa napríklad typický človek bratislavskej kaviarne, vo vlasoch zapichnutá dúhová vlajočka, pred sebou hranolky z mekáča a mobil na ktorý chlapec píše nejaký oduševnený instagramový odkaz o mieri. A do toho pozdraví pozdravom Banderu, človeka, ktorý hlásal, že za víťazstvo myšlienky čistej Ukrajiny "budú musieť padnúť milióny".
Pravda, tvrdšie rasové príbehy začali banderovci aj predstavitelia iných odnoží OUP po vojne skrývať a verejnosti sa podávala "light verzia". Je neuveriteľné, ako práve tieto verzie dnes dostávajú priestor v slovenských médiách. V rozhovoroch s nacionalistickými ukrajinskými "intelektuálmi", ktorí hlásajú, že Rusi sú vlastne Mogoli, len teraz bez toho rasového podtextu, vo verzii upravenej pre moderné obecenstvo.
Bandera samotný bol aj pre západné tajné služby skôr renegátom (aj po vojne jeho organizácia organizovala vraždy rôznych "politických protivníkov") ale iné časti OUP sa dostali pod ochranné krídla britských a amerických tajných služieb.
Tieto organizácie boli zároveň dotované ukrajinskou diasporou. A pomerne aktívne po celé obdobie Studenej vojny.
Po ustanovení samostatnej Ukrajiny sa hneď začali objavovať aj u západných špecialistov hlasy, že krajina sa v jeden moment zrejme rozpadne, také veľké kultúrne rozdiely boli medzi západnou a východnou časťou.
Ale prvých pätnásť rokov sa ukrajinským politikom darilo tieto rozpory tlmiť.
Pandorinu skrinku otvoril až Juščenko a pokračoval v tom ďalší "prozápadný" prezident Porošenko. Keď prišiel Zelenskyj, kult Banderu už bežal tak otvorene (stavali sa mu sochy, pomenúvali dôležité ulice), že by to nemohol zvrátiť, ani keby chcel, hoci civilizovanejším Ukrajincom sa z toho dvíhal žalúdok.
Ale to bolo jedno. Nacionalisti, dediči OUP boli pre niektorých veľmi vítaní: jednak preto, že tieto zoskupenia predstavovali vcelku organizovanú silu - v kľúčových okamihoch aj vo veľkej krajine rozhodne to, kto vie do ulíc poslať pár tisíc na kadečo odhodlaných ľudí, kým protivníci to nevedia.
A potom bola vítaná tá ideológia: silno protiruská.
A to je Ukrajina, ako ju ako-tak pozná bežný obyvateľ Európy dnes. Buď cez videá a tweety prezidenta, alebo cez soft verzie starých ideológií OUP.
Okrem mnohých iných vecí okolo konfliktu, aj toto je veľká škoda. V zásade škoda Ukrajiny ako takej, aj keď si to dnes mnohí neuvedomujú: namiesto obrazu tolerantnej, civilizovanej krajiny veľkých literárnych figúr a sofistikovanej vedy či pomerne rozvinutého (pravda, oligarchami ovládaného) priemyslu, je to dnes strašne jednostranný obraz krajiny, ktorá je proste vojnovou zónou.
Môže za to ruská invázia. Ale môže za to aj to, čo sa dialo pred ňou.
  Markuss 19.09.2022, 21:33 | #5664
  Veľa faktov, o ktorých som doteraz počul iba okrajovo, ak vobec
  Quake 19.09.2022, 21:38 | #5665
  Kokos vážne od Draxlera, čo je snáď ešte väčší proruský blb ako Edo?
**02
  Balaam 19.09.2022, 21:56 | #5666
  Jediné, čo dostáva z Ukrajiny "intelektuálny" priestor sú myšlienky nasledovníkov ultrapravicovej Organizácie ukrajinských nacionalistov (OUN)


Organizácia ukrajinských nacionalistov je spoločenstvo, ktoré vzniklo začiatkom roka 1929 v Západnej Ukrajine. Organizácia viedla politický boj proti poľským a sovietskym orgánom s cieľom vytvorenia samostatného štátu Ukrajincov

Tak to si ty Ukrajinci ozaj veľa dovolovali keď chceli samostatný štát...To máme potom veľký problém keďže Uhorsko a Trianon....od bývalého ministra školstva brilantná úvaha....


  indigo 20.09.2022, 00:18 | #5667
  https://www.novinky.cz/clanek/valka-na-ukrajine-nestydme-se-pouzit-jadernou-z...
  Markuss 20.09.2022, 08:46 | #5668
  obsah je dolezitý
  Balaam 20.09.2022, 09:19 | #5669
  k tomu žvástu len toľko ...Arestovich rok 2019 konkrétne 18.3.2019....historicky poznajú mentalitu Rusov asi najlepšie alebo je Putinov agent a vedel čo chce spraviť...

Link YouTube video

  true 20.09.2022, 10:02 | #5670
  slaven vďaka, veľa detailov
pekne to do seba zapadá ale to vlajočkári nepochopia nikdy
ani keby na Donbasse žili a zažívali tie svinstvá čo sa tam diali - aj vtedy by si povedali NIE - to je výmysel, to sa nedeje.
  Balaam 20.09.2022, 12:52 | #5671
  hlavne že ty si na tom Donbasse bol **01 a samozrejme tam máš známych, ktorý ti to potvrdia...
  true 20.09.2022, 17:06 | #5677
  bol som tam tak ako aj ty
mám ale info z druhej strany a to je dôležité **16**16**16
  Balaam 20.09.2022, 17:12 | #5679
  Facebook a "alternatíva" je ozaj zdroj...vieš o UA a RU iba čo si čítaš a počuješ nič viac nemáš ani šajnu ako sa tam žije nič...
Quake 19.09.2022, 20:35 | #2176
https://www.trend.sk/spravy/vojenska-povest-ruska-prudko-utrpela-spolu-nou-aj-jeho-predaje-zbrani-az...

Ale no tááák, to nemôže byť predsa pravda **02
Markuss 19.09.2022, 20:26 | #2175
https://tvnoviny.sk/ekonomika/clanok/283581-slovensko-je-pripravene-poslat-cast-svojho-uskladneneho-...
  Markuss 19.09.2022, 20:27 | #5662
  Takto si predstavujem solidaritu.
Spomenieme si ešte jak to bolo v začiatkoch kovidu s ruskami, vo nám nemci vyfúkli?
  Markuss 19.09.2022, 20:53 | #5663
  Inak to je ten istý plyn, ktorý dopravím od toho istého producenta rúrou B, lebo rúru A z princípu nebudeme používať!
Balaam 19.09.2022, 20:03 | #2174
tzv. DLR a LNR vznikla "společenská iniciativa", která požaduje referendum o připojení k Rusku.
Cíl Kremlu je jasný. Doufají, že se Ukrajina po připojení těchto území k RF stáhne, protože ruská doktrína by pak nařídila odpovědět na ukrajinský útok jadernou zbraní.

Nech sa páči,povestný potkan záznamy do kúta...
  Balaam 19.09.2022, 20:05 | #5661
  Zahnaný **01
slaven 19.09.2022, 18:39 | #2173
Idem si zacvičiť, potom sem hodím jeden dlhší príspevok, ktorý sa oplatí prečítať **08
Markuss 19.09.2022, 18:15 | #2172
No bude to ako za starých čias. Vyslapat a zlyzovat.

https://hnonline.sk/finweb/ekonomika/96042075-prve-lyziarske-stredisko-ohlasilo-ze-sezonu-neotvori-k...

Treba síce nové lyže alebo aspoň viazanie, ale niekto to ľuďom predá ako ekologickú a zdraviu prodpešnú formu
  Markuss 19.09.2022, 18:47 | #5651
  plus https://www.spglobal.com/commodityinsights/en/market-insights/latest-news/lng/090522-chinas-lng-impo...
petert22 19.09.2022, 15:37 | #2171
K tým cenám plynu.....

Link na článok na doméne pravda.sk
  Markuss 19.09.2022, 18:12 | #5646
  Dovezime LNG z Číny, síce ruský a cez pol zemegule, ale nie sme od Rusov závislí. Hlupáci sa tešia, všetci sú spokojní **26
  Markuss 19.09.2022, 18:27 | #5647
  no a s tým dieslom to je tak.
Vieme aké objemy sa vozia na UA? lebo jedina funkčná rafinéria tam nie je, pokial viem.
a tie vlaky, tanky, armádne vozidlá, ale aj občania čo jazdia na naftákoch, toto všetko... toto si asi nikto do kalkulačky nedal.
Mrknite si, aký objem palivových látok poskytla SR v rámci pomoci UA**12
  Markuss 19.09.2022, 18:28 | #5648
  samozrejme gro sa vozí z PL. Ide ale o jeden hrniec, pokial sa bavíme o dopyte v naších zemepisných šírkach
  Balaam 19.09.2022, 18:38 | #5649
  Ohledně předprodeje z Číny, který se teď hodně probírá doplním, že Rus má kapacitu na export LNG do EU pouze 20 bcm za rok. Tedy max 1/8 z celkového množství.

A pre doplnenie pohľad z pera wsj...

https://www.wsj.com/articles/vladimir-putins-energy-war-with-europe-seems-to-falter-11663523925

Jedným problémom pre Rusko je jeho ťažko získaná povesť, ktorá siaha až do čias Sovietskeho zväzu ako spoľahlivého dodávateľa, ktorý nikdy nepoužíval plyn ako politickú zbraň. "Teraz to používajú nielen ako politickú zbraň, ale aj ako vojnovú zbraň... Úplne to zničí ich dôveryhodnosť ako spoľahlivého dodávateľa," povedal Yergin.

  Markuss 19.09.2022, 18:45 | #5650
  ten plyn skvapalnili hlavne Číňania. Ešte sa posnaž a daj vedieť, kolko toho plynu do Europy dáva Čína z vlastných zdrojov.
Je to skoro ako niekdajší vývoz ropy/diesla z Estónska....tí toho majú tiež plno z vlastného....
  Markuss 19.09.2022, 18:49 | #5652
  a tu to estónsko
https://www.bloomberg.com/news/articles/2022-06-16/estonia-suddenly-ramps-up-fuel-oil-supplies-to-sa...
  Balaam 19.09.2022, 19:02 | #5653
  Tak dajme si veci teda na pravú mieru...plyn cez plynovod z Ruska do Číny sa do EU nepredáva...Čína nakúpi od Rusov LNG a keďže ho nemôže spotrebovať vzhľadom na problémy v Číne tak im to vytvára prebytok predá ho EU a pomáha svojej ekonomike...
Ak Rusko skončí vývozom väčšieho množstva plynu do Číny ako prostriedku na potrestanie Európy, Čína bude mať väčšiu kapacitu na ďalší predaj svojho prebytočného plynu na spotový trh, čím Európe nepriamo pomôže.

A teraz čo s tým spraviť...síce kupujeme drahšie ako by sme mohli priamo od Rusov,ale zároveň Rusko nemôže zastaviť ten predaj lebo by nám nepriamo " pomohlo" čiže niekde stratégovia z RU spravili chybu a Čína sa stáva pre EU hlavný obchodný partner lebo RU nemá v tejto chvíli šancu nič spraviť aby nás "potrestali"....a už len to že idú v rozpočte do mínusu ukazuje že majú obrovský problém a energie aj keď vytlačené do extrému ich vôbec nezachránili...
  Markuss 19.09.2022, 19:04 | #5654
  Takže sme ušetrili a pomohli aj ekológii **26
Všetci spokojní.
Kua teraz, keď ťa Čína len prebytky predáva **02
  Balaam 19.09.2022, 19:08 | #5655
  Ty píšeš že ho skvapalnili ale to nie je pravda ..schválne nakupujú a predávajú lebo im to vytvára prebytok...čiže neskvapalnili nič...to je rozdiel...
  Markuss 19.09.2022, 19:09 | #5656
  Pane, v auguste 2022 bol 22 mesačný rekord importu z Ruska do Číny a ty napíšeš, že predávajú prebytky....
https://markets.businessinsider.com/news/commodities/china-lng-gas-sales-europe-resell-cargoes-swap-...
  Balaam 19.09.2022, 19:11 | #5657
  Samozrejme že bol keď nakupujú viac ako spotrebujú vzhľadom na ekonomické problémy u seba doma.....svet nekončí v EU a Rusku...
  Markuss 19.09.2022, 19:12 | #5658
  Pane bože, tu už končí všetka diskusia.....je to obyčajný reexport.
  Balaam 19.09.2022, 19:14 | #5659
  Presne tak lebo Čína má problémy alebo nie? Ani je to blbý reexport kde kúpia za pekne ďakujem a predaju za trhové ceny...áno blbý reexport ktorý im všetci tolerujú aj keď vedia čo robia...
  Balaam 19.09.2022, 19:21 | #5660
  https://oilprice.com/Energy/Natural-Gas/China-Is-Quietly-Reselling-Its-Excess-Russian-LNG-To-Europe....

Nech sa páči študuj...
Quake 19.09.2022, 13:27 | #2170
https://prnt.sc/efpd4sJLoISG
Dáta bez pátosu

RUSKÝ PLYN - BUDE HO TREBA?
Minulý týždeň z dovozu 7 miliárd m3 do EÚ je to 9%.
Týždeň predtým ho bolo 10% a pred 2 týždňami 12%.
Takto pred rokom 38% a maximum za 5 rokov až 50%.

Ale fungujú. Len menej počúvať gaučových strašiakov, čo tu strašili benzinom nad 2 eurá a bude dobre
**08
  slaven 19.09.2022, 14:11 | #5638
  jasne ze Rusky plyn netreba, ved dovezieme z inych statov plyn, ktory tie staty maju od Ruska. Vsetko v poriadku Quake. Hups, len jeden problem tu je nie? ze ten plyn kupime za X nasobok ceny. Ale pohoda, vsetko v poriadku, funguju **26
  Quake 19.09.2022, 14:28 | #5639
  slaven, skús sledovať grafy, kde sú ceny plynu. Nože skús mi povedať, kolko stál plyn pred pol rokom, pred rokom, či pred 2 rokmi. A skús si dohľadať, odkiaľ to vlastne berieme ten plyn. Menej počúvať strašiakov a viac fakty a čísla.
  slaven 19.09.2022, 14:57 | #5640
  plyn tak nesledujem, ale napr. nafta stojí toľko ako pred vojnou, že?
no ale kupujeme ju o 30% drahšiu keď tankujeme
  Quake 19.09.2022, 15:07 | #5642
  Veď ale článok je o plyne...
  Quake 19.09.2022, 15:16 | #5643
  Ale s tou naftou máš pravdu, to bude asi dosť problém pre EÚ. Ale asi je to cenový strop, mohlo by to klesnúť o 2-3 týždne.
  RUTY 19.09.2022, 16:02 | #5644
  Ok fungujú
Som rád, že mi nepôjdu hore náklady za teplo, je to super a mám v pecku nejaké grafy. Hneď mám srdce na pokoji, keď mi nič nezdražie**26
  Balaam 19.09.2022, 16:17 | #5645
  Slaven plyn čo dováža momentálne Rusko, skvapalnený,tvorí osminu toho čo Európa dováža z iných zdrojov...vie sa o tom že plyn z Číny ide od Rusov...dôležité je že plyn napriek tomu,že Rusko neposiela nič,na burze klesá a dokonca sú názory že v zime tá cena pôjde raketovo dole lebo už teraz sú v cenách započítané "nedodavky" z Ruska....samozrejme stačí extrémne tuhá a dlhá zima a situácia sa zmení...počasie je hlavný faktor....už aj ceny pšenice letia na burze dole...takze to vypadá že sa trh ukludnuje ale stále veľa premenných čo situáciu otočí...
true 19.09.2022, 09:43 | #2169
pekný príklad toho akých zmrdov máme vo vláde a parlamente. sme jediná krajina kde sa ľuďom nepomohlo **16**16**16
https://www.topspeed.sk/novinky/stat-sa-na-vysoke-ceny-paliv-cely-cas-iba-prizeral-teraz-klesaju/217...
true 19.09.2022, 09:40 | #2168
A Pičutová prianie týchto ľudí už 2krát hodila do koša.
Link na článok na doméne pravda.sk
  Balaam 19.09.2022, 10:24 | #5635
  Hmmm ja som myslel že to zastavil ústavný súd...
Quake 19.09.2022, 08:37 | #2167
Link na článok na doméne sme.sk

Ukrajina získa naspäť všetky Ruskom okupované územia, vyhlásil prezident Zelenskyj. "Možno sa niekomu bude zdať, že sme sa nechali sériou víťazstiev ukolísať," povedal s tým, že v skutočnosti ide o prípravu na ďalšiu etapu protiofenzívy.

Ukrajina **21
  Quake 19.09.2022, 08:47 | #5629
  Ináč chystá sa valné zhromaždenie OSN, ukrajinský prezident dostal výnimku a bude môcť vystúpiť cez videonahrávku. Iba 7 štátov bolo proti:
Rusko, Bielorusko, Severná Kórea, Sýria, Eritrea, Nikaragua a Kuba. To je spoločnosť, pánečku... **12 ruských smradov už pomaly nikto nerešpektuje, kľúčoví hráči z Indie a Číny si už z nich robia prdel.
  true 19.09.2022, 09:30 | #5630
  kľúčoví hráči z Indie a Číny si už z nich robia prdel v tom zmysle čo som písal nižšie, hej? že od nich odoberajú oveľa väčšie kvantá ropy a plynu? v tom zmysle že Rusko zaplavia kvalitné čínske autá lebo autá z EU tam nebudú a mohol by som pokračovať **01
  Quake 19.09.2022, 09:33 | #5631
  Čína a India si z Ruska urobia hračku. Už teraz od nich berú suroviny za úplne minimum. A Rusko bude od nich závislé.
A s tými kvalitnými autami z Číny to si myslel ako žart hej? **12
  true 19.09.2022, 09:38 | #5632
  nie to nebol vtip - ale realita
asi nesleduješ veľmi posledné obdobie aký majú progres
  true 19.09.2022, 09:47 | #5633
  Quake - inak máš nejako veľa OK tipov za sebou **26 **12
  true 19.09.2022, 09:48 | #5634
  u mňa je to opačne
dnes nepodám nič **10
  Quake 19.09.2022, 11:13 | #5636
  No neviem, akú kvalitu majú súčasné čínske autá a pravdupovediac mi to je jedno, ja si nejak na značku a prestíž nepotrpím, mne stačí, že ma odvezie z bodu A do bodu B. Mne stačí Duster, ešte ma nesklamal.
  slaven 19.09.2022, 14:09 | #5637
  Duster je fajn chlape, len stoji + 5000eur ako v case ked si ho kupoval a to je pointa.
Kiu co som kupoval ja za 19 500 v akcii teraz kupis v akcii za 26 000 v tej istej vybave, t.j. to iste auto, novsi model samozrejme. Je to choré. Ale fungujú, mas pravdu **26
A u elektro aut je ten rozdiel este vacsi a este len bude. A bude aj sranda: https://tvnoviny.sk/ekonomika/clanok/283542-elektricke-auta-schytavaju-tazku-ranu-ich-majitelom-sa-n...
  Quake 19.09.2022, 15:06 | #5641
  Akože 2 roky pandémia a z toho plynúca skoková inflácia a hneď na to vojenský konflikt - fakt čakáš rovnaké ceny? A sankcie fungujú, už som tu dal mnoho odborných analýz, ale ty tomu veriť nebudeš. Ono by ináč stačilo, keby Putina dali dole, armáda by odišla z Ukrajiny, ospravedlnili by sa a obchod by fungoval ďalej. **02
true 18.09.2022, 21:09 | #2166
Saudská Arábia, dlhoročný oddaný americký partner, vytvorila úzke spojenectvo s Ruskom v rámci kartelu OPEC Plus. Saudi veľmi verejne odmietli žiadosť amerického prezidenta o zvýšenie produkcie ropy. Namiesto toho dovážali ruskú ropu na domáce použitie, aby mohli vyvážať viac vlastnej produkcie. Minulý týždeň dokonca znížili ťažbu a dali jasne najavo, že tak môžu urobiť opäť.
  true 18.09.2022, 21:10 | #5618
  Čína predáva Európe skvapalnený zemný plyn (LNG), ktorý pochádza zo Sibíri, a zároveň dováža ruskú ropu. Túto ropu potom rafinuje a vyváža.
  true 18.09.2022, 21:10 | #5619
  Medzitým sa Irán, ktorý je vďaka čínskym nákupom ropy solventný, stal najväčším odberateľom ruskej pšenice.
  true 18.09.2022, 21:10 | #5620
  Indický minister ropného priemyslu verejne vyhlásil, že jeho vláda nie je v konflikte s Moskvou a je jej “morálnou povinnosťou” udržiavať nízke ceny energií doma nákupom ruskej ropy.
  true 18.09.2022, 21:10 | #5621
  Aliancie, ktoré boli vytvorené čiastočne s cieľom čeliť hospodárskemu a politickému vplyvu Západu, sa rozširujú. Egypt, Saudská Arábia a Turecko oznámili svoj záujem o vstup do skupiny BRICS (Brazília, Rusko, India, Čína a Južná Afrika). Šanghajská organizácia spolupráce v súčasnosti spája okrem iného Čínu, Rusko, Indiu a Pakistan. Irán plánuje vstúpiť tento mesiac, zatiaľ čo Bahrajn, Egypt, Saudská Arábia a Katar sa pravdepodobne stanú “partnermi v dialógu” alebo kandidátskymi členmi.
  true 18.09.2022, 21:11 | #5622
  Okrem toho ambiciózna čínska iniciatíva Pásmo a cesta spája mnohé africké krajiny s Pekingom obchodnými a dlhovými putami. Rusko sa tiež snaží nadviazať kontakt v podobe ministra zahraničných vecí Sergeja Lavrova, ktorý nedávno vystúpil v Káhire pred svojimi 22 partnermi z Ligy arabských štátov a potom navštívil niekoľko afrických krajín.
  true 18.09.2022, 21:11 | #5623
  Ak to nestačí, tak Moskva je opäť v ofenzíve v Latinskej Amerike a posilňuje svoje vojenské vzťahy s Nikaraguou, Venezuelou a Kubou. Dve mocnosti tohto regiónu, Brazília a Mexiko, dôrazne odmietli podporiť západné sankcie proti Rusku.
  true 18.09.2022, 21:12 | #5624
  Toto všetko sa deje aktuálne.
  peto10 18.09.2022, 21:25 | #5625
  A toto sa deje aktualne na Ukrajine: #2162
das mi nejaku reakciu na tie fotky, ci cakas na nejake vyhovorky od ambasady?
  Balaam 18.09.2022, 21:50 | #5626
  peto10 odpovede sa nedočkáš nikdy,on tu zavesí FB príspevok a tým to preňho končí...nemá vlastný názor kým to nenájde napísané a nemá nič čím by dokázal tie somariny obhájiť...nechcem napísať natvrdo ako ich Rusko volá...
  peto10 18.09.2022, 22:03 | #5627
  ja viem, ale aspon by som bol rad, keby tie fotky videl...
na zaciatku vojny som od neho asi 5x pytal dokazy 8 rocnej genocidy na Donbase, cakam do teraz...
alebo na tie biolaboratoria, ved uz mesiace okupuju rusi celcy juhovychod, to este nenasli ani jedno? **01
  Balaam 18.09.2022, 22:10 | #5628
  On si ich možno aj pozrel a potešil sa...vôbec by ma to neprekvapilo...dôkazy o genocide ti nedá nikto a je to tu obľúbená tema...čo tam po tom že je x videí,fotiek z odkrývania kde sú dôkazy ako zviazané ruky,kastrácie atď...to je len detail...veď nie je problém sa sám zviazať,vykastrovat,obesiť,zastreli a ešte sa zakopať ..
true 18.09.2022, 19:43 | #2165
Prezident IIHF Luc Tardiff dáva rozhovory ruským médiám, v ktorých tvrdí, že hľadá možnosti, ako vrátiť Rusov a Bielorusov na majstrovstvá sveta.

A tu sa idú vlajočkári pokakať z toho rozhodnutia nášho hokejového zväzu
  Balaam 18.09.2022, 19:52 | #5615
  Jasné a keď mu Fini, Švédi, Česi atď oznámia že nebudú hrať? Alebo sa sponzori rozhodnú že končia? Asi bude problém...
  slaven 18.09.2022, 20:17 | #5616
  Sponzori tiež prídu o biznis, boli by tiež hlupáci keby skončili nie? Myslím si, že si to 2x premyslia, uvidíme.
Veď nech zrušia všetky súťaže a bude pokoj a deti budú sedieť na počítačoch a mobiloch ešte viac ako teraz.
Ešte že ten hlupák Orbán to robí presne opačne a investuje veľké peniaze do športu a teda aj do mládeže a jej vývoja.
  Balaam 18.09.2022, 20:29 | #5617
  Nie som si istý ...už takto budú mať problémy vzhľadom na aktuálnu situáciu a keď aj zostanú tak čo na to národné zväzy...extra váhu by som tomu neprikladal keď dokázali docieliť zákaz tak ťažko budú teraz cúvať keď už zakázali hráčom hrajúcim v KHL reprezentovať...uvidíme koľko to Maďarsku vydrží ...to bude ešte zaujímavé sledovať....
peto10 18.09.2022, 19:26 | #2164
Ruski vazni, ktorych Prigozin v poslednych tyzdnoch rekrutoval do svojej armady nemaju dlhu zivotnost:
https://www.middleeasteye.net/news/wagner-group-russia-prisoners-captured-ukrainian-forces

ukrajinske vazenie ale bude pre nich stale lepsie ako volny zivot v Rusku
true 18.09.2022, 19:19 | #2163
UKRAJINA POKRAČUJE V JAZYKOVÝCH REPRESIÁCH
- Na školský rok 2022-2023 nebude mať zabezpečený Ruský jazyk vo vyučovaní a dokonca nebude možné si ho vybrať ako voliteľný predmet
- Rusko ja druhej strane v školách, ktoré vybudovalo v Mariupole a na území, ktoré získalo zabezpečilo aby mali žiaci prístup aj k Ukrajinskému jazyku, literatúre a všetko prebiehalo podľa štandardov
- Tieto informácie sa uvádzajú v odpovedi odboru Školstva a Vedy Kyjevskej mestskej rady na žiadosť mimovládnej organizácie "Klub mládeže Jura"
- Krásna ukážka toho, čo sa na východnej Ukrajine dialo viac ako 8 rokov.

https://scontent.fksc1-1.fna.fbcdn.net/v/t39.30808-6/305766243_2235401506621930_1291152794192079837_...
  peto10 18.09.2022, 19:23 | #5612
  zdroj: Link FB príspevok resp. ruska ambasada
Quake 18.09.2022, 17:13 | #2162
https://www.washingtonpost.com/world/2022/09/16/izyum-grave-ukraine-horrors-rape/

Chorí ruskí bastardi. A tu im ešte poniektorí tlieskajú... Grc
  true 18.09.2022, 17:17 | #5593
  masové hroby z krížikmi a menami, hej hej **26
#2148
  true 18.09.2022, 17:17 | #5594
  UA propaganda ide na plné gule, tlieskam **26**26**26
  true 18.09.2022, 17:18 | #5595
  a vlajočkári dvíhajú ruky, mrvia sa na stoličkách a nevedia čo so sebou **01
  slaven 18.09.2022, 17:19 | #5596
  **01**02**01 tak toto ma dostalo **01**02**01
  Quake 18.09.2022, 17:23 | #5598
  Že UA propaganda...true, ty vzdy vieš pobaviť **08
  Balaam 18.09.2022, 17:26 | #5601
  Niektoré kríže niesli mená a dátumy narodenia a úmrtia; iné boli označené kvetmi alebo tradičnými vyšívanými prikrývkami, čo naznačuje, že rodiny zosnulých vedeli o ich polohe.

Telá sa identifikujú ale miestny obyvatelia si myslia že tam budú niektoré tela od marca keď sa zrútila budova na pivnicu kde sa schovávali pred bombardovaním....

Atď atď...takze máš odpoveď na mená a odpoveď na zničenú pôdu keďže niektore tela sú tam pravdepodobne od marca...to určia až forezny lekári...
  true 18.09.2022, 17:26 | #5602
  ja viem - len Ruská propaganda existuje - žiadna iná **26
idem vybrať nejaké remízy aj keď tento mesiac sa vôbec nedarí
ahoj Quake
  Quake 18.09.2022, 17:29 | #5604
  To znova len dokazuje, akí zbabelci sú Rusi. Vojensky na Ukrajinu nemajú, tak si vybíjajú frustráciu na civilistoch. Aký zver musíš byť, ak dokážeš mučiť nevinných ludí, ktorí sa nemaju ako brániť...?**14
  Quake 18.09.2022, 17:36 | #5605
  true, ja ťa mám rád. Aj keď máš úplne iné názory na všetko. A si dobrý tipér. **22
  peto10 18.09.2022, 19:02 | #5608
  Zviazane ruky a vytrhane nechty:
Link na príspevok na doméne X.com
  peto10 18.09.2022, 19:15 | #5610
  Dalsie telo zviazane ruky, bez nohavic a vykastrovany: https://graty.me/uk/news/u-masovomu-pohovanni-pid-izyumom-viyavili-tilo-cholovika-zi-slidami-tortur-...

true, ako sa ti spava?
  Balaam 18.09.2022, 19:26 | #5613
  To je v pohode to sú obete bombardovania a bojov...ty by si si nestrhal nechty a nezviazal ruky keby ťa bombardovali...jasné úplne v pohode...
  peto10 18.09.2022, 19:46 | #5614
  a uz radsej nebude ani reagovat....
Markuss 18.09.2022, 15:42 | #2161
Jedna pani zo Slovenska povedala, že Orbán je populista a zlodej. Dostal hneď dve nálepky, lebo písali... No a potom prišli voľby a Maďari sa zasa rozhodli.. ale potom zasa tá pani zo Slovenska čítala, že to Orbán zas tak zariadil, aby vyhral....
Skrátka všetci vedia, že ten chlap je krivák a hajzel, tak neviem prečo si Maďari myslia iné
<< < 534 | 535 | 536 | 537 | 538 | 539 | 540 | 541 | 542 | 543 > >>
Hľadaj text    Zvýrazni    Zobraz iba od     
Injuries and Suspensions