POLITICKÁ DISKUSIA
|
Quake
|
01.02.2023, 07:26 | #3562
|
Len taká poznámka pre našich "hrdinov" - ak sa začne vojna, tak či tak sa zapojeniu do pomoci štátu nevyhnete, ten zdrap papiera je vám nanič. Jednak neopustíte štát, dostanete alternatívny výkon služby a budete defacto v dejisku boja, keďže štát vás môže v rámci alternatívneho výkonu služby poslať priamo na bojisko (len s tým rozdielom, že nebudete mať zbraň, ale lekárničku). Štát si navyše v mimoriadnom prípade smie odhlasovať zmenu právneho predpisu a teda ten papier, čo ste podpisali, stratí platnosť.
Takže ak nechcete bojovať, treba sa odsťahovať - najlepšie do Grónska
|
|
| |
ferry
|
01.02.2023, 07:46 | #9926
|
| |
do Ruska
|
|
| |
slaven
|
01.02.2023, 07:46 | #9927
|
| |
som teda naozaj rád že som to podpísal
kto chce (alebo aj nechce) bojovať - ten pôjde, ja nie
|
|
| |
Quake
|
01.02.2023, 08:01 | #9930
|
| |
Bojovať nebudeš, ale na bojisku budeš. Proste sa tomu nevyhneš. A zabiť ťa môže hocijaká strela, hocijaká raketa - viď Ukrajina a random bombardovanie.
|
|
| |
true
|
01.02.2023, 10:57 | #9948
|
| |
o ten alternatívny výkon ide Quake
|
|
| |
Quake
|
01.02.2023, 11:27 | #9963
|
| |
v prípade vojny zasadne ráno vláda, okamžite zmenia zákon, uzavrú hranice a poobede rukuješ. Ten papier ti je reálne nanič, ale tak aspoň nech ťa hreje pri srdiečku, že si odoprel
|
|
| |
slaven
|
01.02.2023, 13:39 | #9991
|
| |
Ano, ked zmenia zakon, mas pravdu, vtedy mi ten papier bude na nic
A moj pocit je OK, co sa dalo spravit, som spravil, nic ma to nestalo, len 2eura na overenie podpisu.
|
|
|
| |
Balaam
|
01.02.2023, 07:41 | #9924
|
| |
No to už tu bolo zopárkrát...uvidime... Ale je to to, čo potrebujú vzhľadom na to, že sa Rusi poučili a v dosahu Himmarsov už si dávajú väčší pozor...a logistika je to co potrebuješ ničiť najviac...
|
|
| |
ball8
|
01.02.2023, 09:52 | #9936
|
| |
Toto už je ale viac menej isté, že tie zbrane dostanú.
|
|
|
| |
slaven
|
31.01.2023, 22:31 | #9920
|
| |
uz skor ... aj som tu daval nejake info o tom, zrazu bol toho plny internet
#3086 + #3424
|
|
| |
ball8
|
01.02.2023, 00:40 | #9923
|
| |
Ja nie, ale buď rád, že neviem, kto reálne si, lebo teba by som nebránil
|
|
| |
Balaam
|
01.02.2023, 07:44 | #9925
|
| |
Slaven zachránil všetkých vlastencov, nádherné radšej na fronte so zbraňou ako so skrabkou na zemiaky a lopatou pri kopani zákopov ale tak je dobre že ľuďom šibe už dnes aspoň to panaci nepoužijú v predvolebnom boji už to bude ochrana pesnička a nikoho to nebude zaujímať...
|
|
| |
slaven
|
01.02.2023, 07:48 | #9928
|
| |
Balaam - prepáč ale už píšeš bludy, na to už reagovať nebudem.
|
|
| |
Balaam
|
01.02.2023, 08:25 | #9931
|
| |
Aké bludy? Dával si info a zrazu všetci riešia... Jasne ze by to bolo v kampani využívané pozri k susedom... Deti chodia domov s plačom ze bude vojna... Ver si pre mňa za mňa na plochu zem, zlu Ameriku a spasiteľov z Ruska ale všetko má svoje hranice a aby decka riešili vojnu? Vážne?
|
|
| |
true
|
01.02.2023, 10:58 | #9949
|
| |
chápem ball8 - vlastných by si strieľal odzadu - aj takí sú 
|
|
| |
true
|
01.02.2023, 10:58 | #9950
|
| |
vo vláde a parlamente máme podobných  
|
|
| |
ball8
|
01.02.2023, 11:19 | #9961
|
| |
true: Ty nie si náš vlastný žiaľ. Našich vlastných by som bránil, keby bola taká situácia, že musím. Krásne si si zasa doplnil, že by som strieľal vlastných odzadu. Šikovná ruSSká včelička si, snažíš sa prekrúcať každú jednu vetu.
|
|
| |
true
|
01.02.2023, 11:45 | #9965
|
| |
júj ale sa vykrúcaš
|
|
| |
ball8
|
01.02.2023, 11:52 | #9969
|
| |
true: Nevykrúcam, moje tvrdenia sú konzistentné. Tvoje tvrdenia sú prevažne reakcie na nikdy nevyslovené ani nenapísané veci. Btw, účinná metóda, ako produkovať hoaxy.
|
|
|
|
true
|
31.01.2023, 21:18 | #3558
|
Ukrajina plánovala obsazení Krymu do roku 2023 - The Economist.
Bývalý velitel ukrajinských výsadkářů Mychajlo Zabrodskyj řekl, že „operace s cílem návratu Krymu je nejen možná – byla plánována do roku 2023“.
Dodal, že pokud by velení všechny plány zveřejnilo v médiích, ničeho by nedosáhlo.
|
|
| |
ball8
|
31.01.2023, 21:21 | #9915
|
| |
Dokonca hovoria o tom, že toto leto ho získajú späť Držme im palce, nech vyčmudia ruSSkú zver odtiaľ
|
|
| |
true
|
31.01.2023, 21:41 | #9916
|
| |
Silné drogy
|
|
| |
ball8
|
31.01.2023, 21:48 | #9918
|
| |
Veru, silné drogy do seba dávaš cez deň, keď dokážeš potom postovať po internete svoje chujoviny. Si nechutný človek true, nagrcal by som ti na hlavu, keby som mohol
|
|
|
true
|
31.01.2023, 21:18 | #3557
|
Ruský minister zahraničných vecí Sergej Lavrov oznámil, že sa dosiahli dohody o zapojení Iránu do trojstranných rokovaní vo formáte Rusko - Turecko - Sýria o riešení sýrskeho konfliktu.
Hovorca tureckého prezidenta Recepa Erdogana zasa uviedol, že turecké orgány vítajú zapojenie Iránu do tohto procesu. Poznamenal tiež, že ministri zahraničných vecí uvedených krajín rokujú o priamom stretnutí štyroch hláv štátov, ale je ešte priskoro hovoriť o konkrétnych termínoch.  
|
|
|
|
|
|
true
|
31.01.2023, 21:08 | #3553
|
|
Ministri obrany oboch krajín vyhlásili, že Maďarsko a Rakúsko nepošlú na Ukrajinu zbrane, aby "zabránili ďalšej eskalácii"
|
|
| |
true
|
31.01.2023, 21:08 | #9912
|
| |
Bravo Madari a Rakusania  
|
|
|
| |
true
|
31.01.2023, 21:07 | #9911
|
| |
I Croatia
|
|
|
true
|
31.01.2023, 21:06 | #3551
|
|
Brazílsky prezident Luiz Inácio Lula da Silva uviedol, že je pripravený sprostredkovať rokovania medzi ruským prezidentom Vladimírom Putinom a jeho ukrajinským náprotivkom Vladimírom Zelenským, ak to bude potrebné.
|
|
|
|
| |
true
|
31.01.2023, 21:00 | #9909
|
| |
Budú protesty, nálepky, pochody?
|
|
| |
true
|
31.01.2023, 21:01 | #9910
|
| |
Zuza už píše žalm
|
|
|
| |
true
|
31.01.2023, 20:59 | #9908
|
| |
Najlepšie sa bojuje proti hoaxom, ktoré si sám vymyslíš, lebo nikto ich lepšie nepozná, ako ty sám. A presne toto robí ten policajný trtko, lebo ním uvádzané hoaxy zvyčajne nemajú žiadnu stopu na internete, dozvedáme sa o nich práve od tohto statočného bojovníka proti hoaxom.
|
|
| |
ball8
|
31.01.2023, 21:16 | #9914
|
| |
Napíš im, oni ti ukážu aj pravú príručku. Dutohlav
|
|
| |
true
|
31.01.2023, 21:42 | #9917
|
| |
Písať im keď blokujú pravdu? Nereálne
|
|
| |
ball8
|
31.01.2023, 21:49 | #9919
|
| |
Ty si celý zablokovaný, začalo to už v útlom detstve, žiaľ.
|
|
| |
slaven
|
31.01.2023, 22:33 | #9921
|
| |
inak na tom ich FB profile ak napises nieco co "nepasuje ich pravde" si zablokovany do 5minut ball8
to mozem len potvrdit ...
ale ved vlastne "O pravde sa nediskutuje" ... velmi zname heslo
|
|
| |
ball8
|
31.01.2023, 23:08 | #9922
|
| |
slaven: Si zablokovaný, ak píšeš propagandistické bullshity. Myslím, že to je jednoduché pravidlo. Dezolátov musíš odstaviť od diskusie, nesmieš im dovoliť vyjadrovať sa.
|
|
| |
slaven
|
01.02.2023, 07:49 | #9929
|
| |
nie, si zablokocvany nech napises hocico, co im nepasuje, tak som to myslel - nie bullshity.
To je realita dnesnych dni, proste ziadna diskusia, len jednostranny nazor, bodka.
|
|
| |
ball8
|
01.02.2023, 09:04 | #9934
|
| |
slaven: Ešte som nezažil, aby zablokovali normálneho človeka. Len tých, ktorí tam vypisujú vulgárnosti, hlúposti, hoaxy a podobne. Tí si to zaslúžia.
|
|
|
true
|
31.01.2023, 20:55 | #3547
|
Viete, v čom spočíva úspech minských dohôd? Tento dokument dal Ukrajine osem rokov na vybudovanie armády, hospodárstva a globálnej proukrajinskej protiputinovskej koalície.
- bývalý ukrajinský prezident Petro Porošenko
|
|
|
|
Markuss
|
31.01.2023, 20:52 | #3545
|
Turecko odmietlo postaviť závod Bayraktarov na Ukrajine po drzej žiadosti o úplatok
Haluk Bayraktar, generálny riaditeľ tureckej spoločnosti, ktorá vyrába bojové drony (a na chvíľu aj brat zaťa prezidenta Erdogana), v rozhovore vysvetlil, prečo sa výstavba závodu na výrobu útočných dronov Bayraktar pri Kyjeve zastavila. Podľa jeho slov od neho ukrajinskí predstavitelia vymáhali 10 miliónov dolárov na pripojenie budúcej elektrárne na elektrinu. Okrem toho požiadali o 2 roky, aby sa dohodli na formalitách na získanie povolenia. Zatiaľ čo takáto "služba" v Turecku stojí "nulu" a potrebné papiere sa dajú získať za 2-3 dni.
V dôsledku toho sa v októbri zverejniko, že turecká spoločnosť odmietla stavať. Zdá sa, že láska k peniazom medzi ukrajinskými predstaviteľmi sa ukázala byť ešte silnejšia ako túžba poraziť Rusko.
Požadovať úplatok od príbuzného Erdogana za fabriku, ktorú zúfalo potrebuje ich vlastná armáda, je šialené.
|
|
|
|
| |
Markuss
|
01.02.2023, 08:35 | #9933
|
| |
Takže bude teda. Super...
|
|
|
slaven
|
31.01.2023, 20:13 | #3544
|
Stačí si to pustiť od 35min,, kúsok reality z Ukrajiny ... a o médiach
Link YouTube video
|
|
|
Quake
|
31.01.2023, 17:06 | #3543
|
@Róbert Ondrejcsák: "Poviem vám tú najdôležitejšiu vec, ktorú potrebujete vedieť pre pochopenie ruskej agresie proti Ukrajine.
Pre Rusko je Ukrajina len rebelská provincia, ktorá momentálne nechce akceptovať ruskú nadvládu. Preto zdôrazňujem, že momentálne, lebo Rusi to považujú za úchylku, za prechodný stav, ktorý sa má zmeniť. Keď Ukrajinci odmietajú ruskú nadvládu, tak idú proti prirodzenému stavu vecí, proti prirodzenej stabilite. Ukrajina jednoducho patrí Rusku a to je fakt, o čom sa nediskutuje.
Taký je pohľad ruskej politickej elity, ale aj drvivej väčšiny ruského obyvateľstva. Kto s tým nesúhlasí, je buď zahraničným agentom alebo jednoducho bláznom.
Kyjev, Charkov, Odesa sú jednoducho ruské mestá, Ukrajinci sú tolerovaní maximálne v dedinách niekde v horách západnej Ukrajiny. A vlastne Ukrajincov nepovažujú ani za reálne existujúci národ, sú to vlastne Rusi, len nejaká malá čudná sedliacka skupinka z nich sa baví zvláštnym dialektom, ktorým Rusi nerozumejú, ale ináč sú to všetci len pomýlení Rusi.
Keď tento prirodzený stav vecí z nejakého nepochopiteľného dôvodu Ukrajinci nechcú akceptovať, tak sa vlastne nechovajú normálne – oni predsa musia mať Rusov radi, však sú jedna rodina, a Rusi sú ich staršími bratmi, ktorí majú právo aby nad Ukrajincami vládli. Tak to má chcieť väčšina Ukrajincov a keď to náhodou tak nie je, tak sú prechodne pod vplyvom „nacistov“, zahraničia, západu a Rusko má preto úplne prirodzené právo ich zničiť. Preto je ostreľovanie civilnej infraštruktúry a masové vraždy „normálne“.
Toto je alfa a omega ruského rozmýšľania o Ukrajine a je to preto kľúčové pre pochopenie celej ruskej agresie proti Ukrajine."
|
|
| |
Quake
|
31.01.2023, 17:06 | #9906
|
| |
absolútny súhlas
|
|
|
Quake
|
31.01.2023, 15:23 | #3542
|
https://prnt.sc/5mGG0w7tEp1h
Priemerná inflácia 13%, zdražovanie ale omnoho väčšie. Teda neviem, či sa mi to len zdá, ale akoby si najväčší hráči na trhu (obchodné reťazce) pridrbali k inflácii ešte ďalšie percentá k marži.
|
|
| |
true
|
31.01.2023, 15:43 | #9889
|
| |
je to zlé
|
|
| |
true
|
31.01.2023, 15:43 | #9890
|
| |
a obchodné reťazce - ich zisk ide mimo SVK
|
|
| |
true
|
31.01.2023, 15:44 | #9891
|
| |
toto predchádzajúce vlády dojebali
|
|
| |
true
|
31.01.2023, 15:44 | #9892
|
| |
- že to dovolili - aby reťazce ovládli trh
|
|
| |
true
|
31.01.2023, 15:45 | #9893
|
| |
minule bolo v TV - asi Čierna Hora - žiadne cudzie reťazce tam nedovolili
|
|
| |
true
|
31.01.2023, 15:45 | #9894
|
| |
a majú tam veľké trhy kde ľudia chodia nakupovať
|
|
| |
true
|
31.01.2023, 15:45 | #9895
|
| |
úžasné niečo
|
|
| |
Balaam
|
31.01.2023, 15:49 | #9898
|
| |
Zasa samomluva... Chlape navštív lekára... Inak to by si ešte len videl ľudové ceny keby tu neboli reťazce...
|
|
| |
RUTY
|
31.01.2023, 16:21 | #9903
|
| |
Tak a teraz pekne vidno ako sa ten národ nechal odrbať s nejakou demokraciou
|
|
|
|
|
|
| |
true
|
31.01.2023, 15:48 | #9896
|
| |
Quake - super Angličtinu maú Ukrajinci  
|
|
| |
true
|
31.01.2023, 15:48 | #9897
|
| |
ale pobavil hlavne ten názov, že zničili Spetsnaz?
|
|
| |
true
|
31.01.2023, 15:49 | #9899
|
| |
ak by tam boli Spetsnaz - to video by sa ani nenatočilo - boli by mřtvi chlapci veľmi rýchlo
|
|
| |
true
|
31.01.2023, 15:49 | #9900
|
| |
rtakže trapas, ale ako vtip pecka
|
|
| |
Balaam
|
31.01.2023, 15:57 | #9901
|
| |
Spetznas sú bohovia? Ty si lolo  
|
|
|
|
majka
|
31.01.2023, 13:28 | #3540
|
České ministerstvo financií preskúma stávkarskú výzvu Andreja Babiša na jeho víťazstvo v prezidentských voľbách. Líder opozičnej strany ANO mohol porušiť zákon o propagácii hazardu. Polícia prijala niekoľko podnetov.
Babiš deň pred druhým kolom prezidentských volieb na sociálne siete napísal, aby si na jeho výhru ľudia stavili.
"Bol som vo Fortune, kurz je 12. Stavte si 1000 Kč a príďte všetci voliť, vyhráte 12 000 Kč. Babiš vždy pomáha, za Babiša bude lepšie," vyzval vtedy ľudí prezidentský kandidát.Po tejto výzve stávkové kancelárie skutočne zaznamenali nárast podaní. Po voľbách sa mnohí ľudia na sociálnych sieťach sťažovali, že o svoje peniaze prišli.
Babiš však podľa svojich vyjadrení výsledok volieb očakával a vedel tak aj to, že ľudia peniaze nevyhrajú.
"Prognózy boli jasné a dopadlo to presne podľa nich. Takže áno, čakal som, že prehrám, ale mám radosť z celkom 2.400.046 hlasov," povedal pre iDNES.cz. (TASR)
Čítajte viac: Link na článok na doméne sme.sk
|
|
|
| |
Markuss
|
31.01.2023, 13:57 | #9884
|
| |
Podľa mňa do kolúznej väzby mal ísť, už pred prvým kolom
|
|
|
| |
admin
|
31.01.2023, 09:06 | #9877
|
| |
>> presun z hlavnej diskusie
|
|
| |
slaven
|
31.01.2023, 13:06 | #9880
|
| |
áno, pamätáme si na tie média čo stvárali pred rokom a nezabudneme
Nole  
|
|
|
| |
Markuss
|
31.01.2023, 07:17 | #9876
|
| |
to sa zmení.... len kto bude na tom lietat...
|
|
| |
Quake
|
31.01.2023, 09:56 | #9878
|
| |
predsa absolventi akadémie, treba otvoriť nový predmet - popri tankistoch aj piloti stíhačiek
|
|
| |
Markuss
|
31.01.2023, 12:31 | #9879
|
| |
Podľa bufetarov, môžu aj piloti čmeliakov byť do 4 týždňov preškolení na F16
|
|
|
|
| |
Quake
|
31.01.2023, 14:40 | #9886
|
| |
to, že bývalí vysokoškoláci sú v reálnom živote neschopní, neznamená to, že neschopní sú všetci...
#štryiatankistiapes
#maverick
#letčmeliaka-korsakov
|
|
|
|
true
|
30.01.2023, 21:54 | #3536
|
|
Pravda od refresheru
|
|
| |
true
|
30.01.2023, 21:54 | #9863
|
| |
to je podovny medialny hnoj ako startitup
|
|
|
| |
true
|
30.01.2023, 21:55 | #9865
|
| |
ale ludia nie su hlupi - pozrite diskusiu, ako ich pekne zjebali a vysmiali  
|
|
| |
true
|
30.01.2023, 21:55 | #9866
|
| |
Pravda zvitazi aj napriek vyplachom mozgov mainstreamom
|
|
| |
Balaam
|
30.01.2023, 21:57 | #9870
|
| |
Ako mal by si navštíviť lekára samomluva nie je zrovna normálna...
|
|
| |
Markuss
|
30.01.2023, 22:31 | #9873
|
| |
Refresher ignorujem, tak ako napr SME alebo aj N-ko.
Ani klik mi za to nestojí. Ešte im budeš dvíhať štatistiku.
Je to podobné ako keď ti pred bránou jehovisti vyzvaňajú...
Ignore
|
|
| |
slaven
|
31.01.2023, 13:10 | #9882
|
| |
tiez tieto sracky sa snazim ignorovat ... ale on dal odkaz na Facebook a smejem sa nad reakciami ... snad len jedna uplne prva co vidim hore  
https://prnt.sc/BnmjiBjj2QC5
|
|
| |
Balaam
|
31.01.2023, 16:03 | #9902
|
| |
Ja som za to fungovať čistý freestyle... Operovať bude všeobecný lekár, lebo podľa neho špecialista je idiot... Strojar bude vojenský stratég, ekonóm, odborník na medzinárodné vzťahy, geneticky inžinier...hokej bude trénovať kto bude chcieť ved tých tu máme najviac... A nie je problém hokej, futbal, lyžovanie, tenis tomu rozumie celé Slovensko podľa aktuálnej situácie... Tak jednoduchý je ten svet..
|
|
|
true
|
30.01.2023, 21:28 | #3535
|
Irán hrozí Kyjevu hrozivými následkami, pretože považuje Ukrajinu za potenciálneho vinníka útoku na Isfahán
Vysokopostavený zdroj v Teheráne uviedol pre portál Amwajmedia, že medzi možnými vinníkmi je aj Ukrajina.
https://i.postimg.cc/DZLZWxcm/photo-2023-01-30-21-27-37.jpg
|
|
| |
true
|
30.01.2023, 21:28 | #9849
|
| |
z toho sa cele NATO poserie
|
|
| |
ball8
|
30.01.2023, 21:31 | #9853
|
| |
Ruský spojenec musí tliachať sprostosti. Určite Ukrajina zaútočila na Irán. Kámo, ty musíš byť na drogách od rána do večera, prekladať to borovičkou, domácou slivovicou a pivom zároveň.
|
|
| |
Balaam
|
30.01.2023, 21:36 | #9856
|
| |
Jasne ze UA a Soros... Že vahas..
|
|
| |
petert22
|
30.01.2023, 21:56 | #9869
|
| |
True velmi sa strapnuješ
|
|
|
| |
true
|
30.01.2023, 21:25 | #9846
|
| |
dalsi rozumny politik
|
|
| |
true
|
30.01.2023, 21:26 | #9847
|
| |
tlieskam
|
|
| |
ball8
|
30.01.2023, 21:29 | #9851
|
| |
Krym vždy bol, je a aj bude Ukrajinský
|
|
| |
Balaam
|
30.01.2023, 21:38 | #9857
|
| |
Jasne rozumný boli aj Srby, Bulhari a akosi ta sklamali a veľa si plakal do vaku sa však?
|
|
|
| |
ball8
|
30.01.2023, 21:28 | #9850
|
| |
Toto isté platí aj o Nemecku. Krajiny si zvykli, že je mier a do obrany investovali málo.
|
|
| |
Balaam
|
30.01.2023, 21:44 | #9859
|
| |
S tým čo posielajú Rusi by si poradil málokto... Písať ze armáda UK je slabšia je fajn ale zabúda sa ze Rusko ide na kvantitu a za cenu brutálnych obetí sa učí... Počtom ľudí sa samozrejme psychopatom nevyrovná nikto... Proti krajine kde je ľudský život odpad nemáš v počte mŕtvol šancu... Ich suoerzbrane ani nebudem spomínať... Na papieri vypadaju dobre...
|
|
| |
Markuss
|
30.01.2023, 22:11 | #9872
|
| |
Peremoga
|
|