POLITICKÁ DISKUSIA
|
majka
|
04.02.2023, 22:05 | #3652
|
Igor Mangušev bol podľa Dialog.ua vážne zranený na hlave. Neslávne známy ruský žoldnier, známy vďaka otrasnému videu, na ktorom vystupoval s lebkou ukrajinského vojaka, bol hospitalizovaný vo vážnom stave.Manguševa hospitalizovali v noci 4. februára v Kadijevke v Ruskom okupovanej Luhanskej oblasti. Ako sa ukázalo, niekto ho zblízka zastrelil ručnou zbraňou. Hovorilo sa, že žoldnier bol v konflikte s Kadyrovom. Jeho stav je kritický, uvádza Dialog.ua a dodáva: "karma sa vracia."
Informácie o Manguševovi sa dokonca objavili na kanáloch, ktoré reprodukovali kremeľskú propagandu. Na internet unikli aj fotografie zranených z nemocnice. Neskôr ich zverejnil na Twitteri. Profil Next.O Igorovi Mangušev sa hovorilo v auguste 2022. Na sociálnych sieťach sa objavil záznam, na ktorom sa ruský žoldnier chválil lebkou zabitého ukrajinského vojaka. Držiac ju v ruke vysvetľoval skutočný cieľ Kremľa v tejto vojne: úplné zničenie Ukrajiny.
|
|
| |
ball8
|
04.02.2023, 22:24 | #10207
|
| |
Normálne ma to potešilo, keď som to dnes čítal. Netreba zabudnúť dodať, že Igor bol skutočný ruSSký neonacista.
|
|
|
|
ball8
|
04.02.2023, 21:42 | #3650
|
Ešte k včerajšej diskusii s Markussom, ktorému sa zjavne nepáčili počty dodávaných tankov v počtoch 14 (1 rota tankov) a 88.
Link na príspevok na doméne X.com
Flensburger Fahrzeugbau má k dispozícií 99 tankov a Rheinmetall 88 tankov Leopard 1.
|
|
|
slaven
|
04.02.2023, 20:35 | #3649
|
Kodiaq, naozaj pekne auto a pekny clanok: Link na článok na doméne pravda.sk
a pointa: "Keď prišiel na trh, stála identická verzia 2,0 TDI 4 × 4 Style 35 590 eur. Dnes začína na 44 930 eurách. To je rozdiel neuveriteľných 8 340 ťažko vysvetliteľných eur! Za čo?"
takze nejaka fajn verzia a si na 50 000eur   to už je sila.
|
|
|
| |
slaven
|
04.02.2023, 22:15 | #10206
|
| |
ano, Kodiaq siel hore len tak o 8340e a Duster co je o 2 triedy myslim nizsie siel hore o 5000e ... Pohoda klidek tabacek
|
|
|
| |
Quake
|
04.02.2023, 20:35 | #10187
|
| |
4 z 5 áut elektrické... Ehm
|
|
| |
slaven
|
04.02.2023, 20:38 | #10188
|
| |
o Norsku si precitaj aj ine clanky ... brutalne bohata krajina, kvoli rope, infrastruktura uplne inde a potom sa este pozri na priemerny plat v Norsku ... a auto tam stoji tolko ako u nas ...
a daj si to vsetko dokopy ...
a kusok reality u nas a od susedov v CZ krasna reportaz #3611
|
|
| |
Markuss
|
04.02.2023, 21:09 | #10191
|
| |
Tak nabudúce miesto dacie elektrické SUV treba. A potom skysneš 5 hodín pod Strečnom a si v pichi
|
|
| |
slaven
|
04.02.2023, 21:30 | #10196
|
| |
dnes by som nechcel byt niekde pri Hrabusiciach na dialnici v slabsie nabitom el. aute
auta tam stali 2+ h
|
|
| |
Quake
|
04.02.2023, 21:38 | #10198
|
| |
Rok 2019 - podiel el.áut 1,9%
Rok 2021 - podiel el.áut 9,1%
Rok 2022 - podiel el.áut 12,1% (hybridy 22,6%)
250 miliárd investujú automobilky do elektrifikácie, týždenne pribúda 2000 nabíjacích staníc v eú.
Elektromobily si pre ich vysoké ceny v súčasnosti kupujú „bohatšie" domácnosti. To by sa však malo podľa prezidenta ACEA zmeniť s rozširovaním ich výroby.
|
|
| |
slaven
|
04.02.2023, 21:55 | #10202
|
| |
áno, v 2025 majú elektrické autá stáť menej alebo rovnako ako klasické, jasné
akurát som sa dnes smial, pekná reportáž bola v telke, musi yebat ... priemerne auto, nic extra a cena nad 50 000, tu je to:
Link YouTube video
|
|
| |
slaven
|
04.02.2023, 21:56 | #10204
|
| |
takze debilna EU elektricka loby mi povie, ze toto auto bude stat o 2 roky napriklad 25 000
len sa zasmejem, naozaj elektro debilita
|
|
|
Quake
|
04.02.2023, 20:29 | #3647
|
https://prnt.sc/yAgN_fPYGu8b
Čo keby sa tak ju-es-ej v štyridsiatomprvom rozhodli, že nepomôžu Rusom obrovskými objemami vojenskej techniky? Tak tu dnes máme fajnový nemecký nacizmus, to len tak na okraj...
|
|
|
Markuss
|
04.02.2023, 20:24 | #3646
|
|
Musím sa rehotať, tak amíci nevedia čo s balónmi nad ich územím... Výška 30km, to nedá dole ani stíhačka... Btw tie satelity Maxar nad Ruskom nie sú problém?
|
|
| |
Balaam
|
04.02.2023, 21:08 | #10189
|
| |
Už je dole....
|
|
| |
Markuss
|
04.02.2023, 21:08 | #10190
|
| |
Tak to dali hviezdy a pruhy, vo veľkom štýle
|
|
| |
Balaam
|
04.02.2023, 21:17 | #10193
|
| |
Vypadá to na Raptor a vo vzduchu aj E-4B Nightwatch... Ďalší balónik je nad Južnou Amerikou...
|
|
|
|
| |
ball8
|
04.02.2023, 21:13 | #10192
|
| |
lobotómia je slabý výraz pre toto
|
|
| |
Redbul
|
04.02.2023, 21:22 | #10194
|
| |
Nepozeraj nato,ako sa clovek vyjadruje,a ako vyzera.Sprosty urcite nie je.
|
|
| |
Balaam
|
04.02.2023, 21:28 | #10195
|
| |
Ďalší čo sa vezie na vlne vojna.... Nič iné...
|
|
| |
ball8
|
04.02.2023, 21:37 | #10197
|
| |
Redbul: Ja som vôbec nehodnotil človeka na videu, ale že si ty asi podstúpil lobotómiu, keď to dokážeš pozerať a počúvať. Už len kanál, na akom to je by ma odradil. Názov videa by ma odradil. Hlúposti, ktoré tam rozpráva, by ma odradili.
|
|
| |
Redbul
|
04.02.2023, 21:48 | #10199
|
| |
Balaam:Je to mozne ze si robi reklamu.Ale aspon hovori pre dost ludi,tak ako to skutocne je.
|
|
| |
Redbul
|
04.02.2023, 21:54 | #10201
|
| |
ball8:vsak v poriadku.Mna to napr.zaujalo,tak som to sem dal.
|
|
| |
Balaam
|
04.02.2023, 21:55 | #10203
|
| |
Hovorí to, čo prinesie čísla a popularitu... Nič iné... Na tom funguje momentálne Fico... Nič iné.. Čistý kalkul...
|
|
|
| |
slaven
|
04.02.2023, 19:26 | #10186
|
| |
Známy má Enyaqa, spýtam sa ho, no nevidím ho často...
|
|
|
|
|
|
|
ball8
|
03.02.2023, 23:28 | #3639
|
Link na príspevok na doméne X.com
Gazprom klasifikoval štatistiky o produkcii a vývoze plynu po rekordnom kolapse v histórii ruského plynárenského priemyslu.
Gazprom naposledy informoval 15. decembra: ukázal, že za posledné dva týždne roku 2022 produkcia plynu klesla o 24 % a export klesol o 60 %.
Minulý rok Gazprom predal 101 miliárd kubických metrov plynu krajinám, ktoré nepatria medzi CIS krajiny (Commonwealth of Independent States - Arménsko, Azerbajdžan, Bielorusko, Kazachstan, Kirgizsko, Rusko, Tadžikistán, Turkménsko, Uzbekistan ) – o polovicu menej ako rok predtým, informoval v januári šéf spoločnosti Alexej Miller.
Gazprom tak prišiel o svoj najväčší predajný trh, ktorého budovanie trvalo viac ako 50 rokov.
|
|
|
ball8
|
03.02.2023, 21:45 | #3638
|
https://plus7dni.pluska.sk/domov/ukrajine-mozno-pomozu-francuzske-polske-stihacky-hrozi-vypuknutie-s...
Nie vhodné médium, ja viem. Relácia však nie je bulvárna, tak hádam to odpustíte. Rozhovor s našim ministrom obrany, ktorý vysvetľuje mnoho vecí. Vyberiem z toho tri:
1. Info ohľadom mobilizácie a hoaxoch a papieroch, ktoré tu zdieľal slaven
2. Info ohľadom Maďarska, ktorým sa tu true občas obháňa
3. Info ohľadom R.Fica a jeho táraninách (to myslím tiež tu slaven včera dával, ak nie, tak sa ospravedlňujem, už sa mi hoaxeri mýlia , bez urážky)
Všetko toto tam rozoberá, ak sa nudíte, pustite si to.
|
|
|
| |
ball8
|
03.02.2023, 21:38 | #10182
|
| |
Sranda, včera, keď som to čítal, tak som to pochopil tak, že naschvál pridali vymyslený citát, lebo o nich píšu. Ani som nepomyslel na to, že by ho citovali, proste som to bral ako príklad vymysleného citátu. Ale kto vie, snáď sa k tomu vyjadria.
Ale áno, ak si to viac krát prečítam, vyzerá to na prvý pohľad, že to mysleli vážne. Veľké faux pas toto.
|
|
|
ball8
|
03.02.2023, 20:35 | #3636
|
Dovolím si tu dať ešte taký príspevok od Ivana Korčoka:
"Pripomínať si diskusiu spred roka má obrovský význam preto, lebo to bol vážny hazard s tým najdôležitejším - bezpečnosťou našej krajiny. Tá by mala byť tabu, v tom zmysle, že doma sa môžme sporiť o všetkom, ale nie o tak vážnej veci ako je obrana a bezpečnosť. Tiež si to treba pamätať preto, lebo tí, čo túto hystériu rozpútali, sa derú k moci a podľa ich správania spred roka vieme čo urobia v budúcnosti - minimálne v oblasti zahraničnej a bezpečnostnej a obrannej politiky. A vieme aj to, že sú majstri v bičovaní vášní, šírenia strachu a rozdeľovaniu spoločnosti. Obranná dohoda jasne ukázala, že nemajú žiadne zábrany..."
Link FB príspevok
Zároveň v statuse odkazuje na článok (Ivan Korčok, Rastislav Káčer, Jaroslav Naď):
Link na článok na doméne pravda.sk
|
|
| |
Markuss
|
03.02.2023, 20:47 | #10177
|
| |
Ivan , ďalšia radosť v mojom srdci!
|
|
| |
ball8
|
03.02.2023, 21:32 | #10181
|
| |
Ivan je jeden z najlepších ľudí, ktorí sa kedy pohybovalil v našej politike. Ak chceš nejako zosmiešniť tohto človeka, v tom prípade ťa budem pokladať za totálnu nulu.
|
|
| |
Markuss
|
03.02.2023, 21:57 | #10183
|
| |
Juh, veruže mi bude otupno
|
|
| |
ball8
|
03.02.2023, 21:58 | #10184
|
| |
Takže si tiež odľud? Ja som do teba vkladal také nádeje
|
|
|
|
Quake
|
03.02.2023, 20:08 | #3635
|
Západní sankce (embargo EU + cenový strop G7, obojí zavedeno 5. prosince 2022) nutí Rusy prodávat svou ropu se slevou okolo 30 dolarů za barel. Rusko se velmi snaží přesvědčit svět, že na něj sankce nemají žádný vliv. Posuďte sami:
Rusko exportuje zhruba tři miliony barelů ropy denně. Když na jednom barelu tratí 30 dolarů, činí celková denní ztráta 90 milionů dolarů (dvě miliardy korun). Měřeno z Moskvy je denní ztráta 6,14 miliardy rublů denně.
Pro představu: zisk největší ruské ropné společnosti Rosněfť za první pololetí roku 2022 činil 7,2 miliardy dolarů. Denní ztráta 90 milionů dolarů pohltí celý tento zisk Rosněfti přesně za 80 dnů.
Moskva je nucena prodávat ropu s velkou slevou, protože nemá, kde ji skladovat. Ze tří největších těžařů ropy - USA, Saúdská Arábie, Rusko - je Rusko jediné, kdo není schopen regulovat produkci. Saúdové mají obří pole Ghawar. Američané mají SPR. SPR - Strategic Petroleum Reserve - je čtveřice zásobníků v Texasu a Lousianě s celkovou kapacitou 714 milionů barelů. Jde o největší sklady ropy na světě a "klíčový nástroj zahraniční politiky.
Kdyby teď Rusko mělo dostatečně velké sklady ropy, mohlo by výrazně přiškrtit export - třeba o 2 miliony barelů denně. Tím by vyhnalo nahoru cenu ropy a pak mohlo postupně prodávat ropu ze zásobníků. USA dokáží přesně tohle. Saúdové zase regulují produkci pole Ghawar.
Rusko tyto možnosti nemá. Je proto odkázáno na své nové hlavní zákazníky, Indii a Čínu (odebírají nyní 80 procent ruského exportu ropy). Ti vědí, že Moskva nemůže ropu skladovat - výsledkem je právě masivní sleva okolo 30 dolarů na barel. Zisk pro Asii, ztráta pro Rusko.
A na závěr oficiální sdělení: v dubnu 2022 ruští představitelé prohlásili, že postaví rozsáhlé zásobníky ropy. Budou prý hotové už za čtyři roky. A samozřejmě větší, než ty americké.
Uvidíme v roce 2026.
|
|
|
| |
Markuss
|
03.02.2023, 20:16 | #10170
|
| |
Na otázku, že Rusko sa tento a budúci rok bude podľa MMF rozvíjať rýchlejšie ako Nemecko, aj napriek sankciám, odpovedá: Sankcie fungujú na polovicu.
Po prvé, bohužiaľ, Rusko sa ich naučilo obchádzať. Po druhé, ceny komodít prudko vzrástli. Ruský rozpočet zarobí viac aj na menších predajoch.
|
|
| |
Balaam
|
03.02.2023, 20:19 | #10173
|
| |
A mne stále vŕta v hlave, prečo taja informácie o dopadoch sankcií a šéfka národnej banky žiada aby ich uverejnili lebo majú problém s investormi... Hmmmm
|
|
| |
Markuss
|
03.02.2023, 20:44 | #10175
|
| |
Hmm, že by to malo podobné dôvody, ako utajené počty ukrajinských strát?
Btw, to povedal Morawiecki, nie ja.. tam máš zdroj
|
|
| |
Balaam
|
03.02.2023, 20:53 | #10178
|
| |
Povedať to môže aj Ježiš a myslím že ta teta v národnej banke ma úplne iné informácie ako Morawiecki... A netuším ako súvisí dopad sankcií na ruskú ekonomiku a s tým súvisiaci problém s investormi a počty mŕtvych Ukrajincov.... Ty si tu číslo strelil úplne v pohode ale ze by sme sa dozvedeli ako na tom ruská ekonomika reálne je, teda okrem nefunkčných sankcií a utajených číslach potrebných pre investovanie v Rusku, ani náhodou...
|
|
| |
Quake
|
03.02.2023, 21:02 | #10179
|
| |
To, že Rusko obchádza sankcie, je známe už mesiace, čo ale len dokazuje, že fungujú, lebo keby nefungovali, nič by báťuškovia nemuseli obchádzať.
|
|
| |
Markuss
|
03.02.2023, 21:07 | #10180
|
| |
Presne. Daňové úniky a karuselove schémy sú tiež dôkazom, že zákony fungujú
|
|
|
| |
ball8
|
03.02.2023, 19:50 | #10163
|
| |
Británia by mala mať okolo 227 tankov Challenger 2 a 181 ľahkých tankov Scimitar. Aspoň čo som sa dočítal v normálnych médiach.
Btw The Sun nie je zrovna dobrý zdroj, ale to dúfam vieš
|
|
| |
ball8
|
03.02.2023, 19:52 | #10165
|
| |
Ale chápem, napísal si 60 prevádzky schopných, to môže byť, to mi vypadlo pri čítaní tvojho príspevku.
|
|
| |
ball8
|
03.02.2023, 19:58 | #10166
|
| |
Ešte aby som to upresnil, z 227 tankov Challenger 2, ktoré majú, ich má byť 148 upravených na Challenger 3 do roku 2030 (prvé majú byť hotové v 2027). Toto asi bude dôvod, koľko majú momentálne tankov.
https://www.bbc.com/news/uk-england-shropshire-57025266
|
|
|
| |
ball8
|
03.02.2023, 20:18 | #10172
|
| |
Podľa agentúr býva obvykle v jednej rote 14 tankov Leopard 2 (tri čaty po štyroch kusoch plus tank veliteľa roty a tank jeho zástupcu), v niekdajšom východnom bloku ale rota obvykle mala len desať tankov (tri čaty po troch tankoch a tank veliteľa roty).
https://www.ta3.com/clanok/256020/posko-daruje-ukrajine-rotu-tankov-leopard-musi-sa-ubranit-povedal-...
To je dôvod tej 14.
K tvojmu komentáru o 60 battle ready tankoch , môže byť.
227 - 148 = 79
14 ide na Ukrajinu, teda 79-14 = 65
V článku píšu "about 60 are battle-ready". Čiže to vychádza.
|
|
|
ball8
|
03.02.2023, 19:18 | #3633
|
Taliban zadržal a zbil profesora Ismaila Mashala, ktorý v priamom televíznom prenose roztrhal svoje diplomy na podporu práva žien na vzdelanie.
Link na príspevok na doméne X.com
Neviem, či ste to videli, ale v priamom prenose ich roztrhal v TV.
A toto sú spojenci ruSSka. Spoločné teroristické zmýšľanie.
|
|
|
| |
Quake
|
03.02.2023, 18:41 | #10157
|
| |
2024 napochodujú Rusi do Paríža?
|
|
|
ball8
|
03.02.2023, 15:54 | #3631
|
Markuss, reakcia k tomuto vláknu #3609
Na mobile mám vypnutý preklad, tak až teraz ti to môžem okomentovať.
Čiže v podstate ide o tú muníciu, čo som si aj myslel a aj napísal v komentári k inému príspevku. #3622
K tvojmu komentáru, že "tanky budú na vozenie sa" - Ak by nezohnali muníciu, tak im asi tanky posielať nebudú, čiže pevne verím, že munícia bude. Hotovo k tejto téme.
|
|
| |
Markuss
|
03.02.2023, 18:38 | #10156
|
| |
Pozri 14-88 všimol si si?
Nemecko dodá 14 tankov Leopard2
a 88 tankov Leopard1.... Akurát munície je tak na 3 dní ofenzívy. A Brazília nedá, hoci by mohla
|
|
| |
ball8
|
03.02.2023, 19:02 | #10158
|
| |
Nemecko dodá viac tankov Leopard2, súčasne môže dodať 14. 88 tankov Leopard 1 môže odoslať takmer hneď. Ale gratulujem ti, ako si si to spojil
|
|
| |
ball8
|
03.02.2023, 19:06 | #10159
|
| |
Ale aby sa ti uľavilo, tak Nemecko oznámilo, že môže dodať 29 až 88 tankov Leopard 1.
|
|
| |
ball8
|
03.02.2023, 19:12 | #10160
|
| |
a Leopard 2 oznámili, že môžu dodať do konca roka 22, momentálne 14.
|
|
| |
Markuss
|
03.02.2023, 19:31 | #10161
|
| |
14/88 na to som poukazoval. Ale to len tak zo špásu.
Všetko ostane sú kecy
|
|
| |
ball8
|
03.02.2023, 19:51 | #10164
|
| |
Však jasné, našiel si si čisto náhodnú vec, ktorú si si spojil, si hrdina, ooo veľký Markuss
|
|
| |
ball8
|
03.02.2023, 20:03 | #10167
|
| |
Ešte k tomu číslu 14 tankov. Myslím, že to bude nejaká jednotka. Británia dodáva 14 Challenger 2, Nemecko 14 Leopard 2, Poľsko 14 Leopard 2 a 60 PT-91.
|
|
| |
Markuss
|
03.02.2023, 20:45 | #10176
|
| |
No na to treba prokurátora!
|
|
|
ball8
|
03.02.2023, 14:58 | #3630
|
Link na príspevok na doméne X.com
Neviete, koľko celkovo strojov malo ruSSko na začiatku vojny a aké percento z nich im UA už zničila?
|
|
| |
slaven
|
03.02.2023, 15:43 | #10144
|
| |
Straty Rusov sú s presnosťou na jednu pušku, na 0,5 človeka pokiaľ viem.
|
|
| |
ball8
|
03.02.2023, 15:46 | #10145
|
| |
Však straty takejto veľkej techniky áno. Mňa ale zaujímalo, koľko mali celkovo stíhačiek pred vojnou. 294 stíhačiek a 284 helikoptér k dnešnému dňu. Ja som sa pýtal, koľko mali stíhačiek pred vojnou. Ale nechaj tak, skúsim si pohľadať sám.
|
|
| |
slaven
|
03.02.2023, 15:47 | #10147
|
| |
Skús, na internete je všetko
|
|
| |
ball8
|
03.02.2023, 15:55 | #10148
|
| |
Skúsim, minimálne odhady stíhačiek budú
|
|
| |
ball8
|
03.02.2023, 16:03 | #10149
|
| |
Nebolo to ani tak ťažké nakoniec.
Rusko malo na začiatku vojny cca 4173 lietadiel/stíhačiek, z toho 1511 bojových. Myslím, že v štatistike UA uvádza zničené kusy celkovo lietadiel, čo by vychádzalo, že im zničili vyše 7% lietadiel/stíhačiek. Keby ale uvádzali len bojové lietadlá/stíhačky, tak by to bolo vyše 19 percent. Zároveň neviem, ktoré ako klasifikujú. Aj tak pekné číslo, 7% letectva im zničiť
|
|
| |
ball8
|
03.02.2023, 16:05 | #10150
|
| |
A ešte krajšie to je z tankami, odhadovaný počet tankov bol vyše 12 000, Ukrajina im ich za necelý rok zničila cca 3215. Okolo 25%
|
|
| |
ball8
|
03.02.2023, 16:06 | #10151
|
| |
s tankami, už ani písať neviem, tak ste ma tu zblbli
|
|
|
|
majka
|
03.02.2023, 14:50 | #3628
|
|
Od začiatku minulého týždňa košický U. S. Steel zasa beží na všetky tri svoje pece. Oceliarne obmedzovali výrobu v druhej polovici minulého roka. Aktuálny chod na plný výkon však podľa zdrojov z jej vnútra neznamená, že ťažšie časy sa pre ňu už skončili.
|
|
|
Quake
|
03.02.2023, 14:13 | #3627
|
Takže Putin sa v najnovšie vyjadril, že nie "denacifikácia", že nie "demilitarizácia", ale že "zachovanie celistvosti a bezpečnosti Ruskej federácie" bolo cieľom "špeciálnej operácie".
Teraz sa normálne usmievam nad tým, ako tu naši gaučoví rusofili mesiace tárali niečo o ukrajinských nacistoch. Au... Ale aspoň sa dennodenne potvrdzuje šialenosť ruskej agresie, šialenosť ich propagandy a šialenosť Vladimira Vladimiroviča.... UKRAJINA
|
|
| |
slaven
|
03.02.2023, 14:15 | #10122
|
| |
on ešte žije?
|
|
| |
ball8
|
03.02.2023, 14:18 | #10125
|
| |
Bude krásne, ako sa rusofili budú tváriť, keď sa im ten Putlerovič zastrelí v bunkri a zopakuje históriu
|
|
| |
Quake
|
03.02.2023, 14:24 | #10128
|
| |
čo slaven, ako denacifikácia? Veď ty si jeden z tých, čo to tu obhajovali hlava nehlava. Už keď tvoj milovaný vodca zmenil rétoriku, čo nám k tomu povieš?
|
|
| |
slaven
|
03.02.2023, 14:50 | #10136
|
| |
Že propaganda Ukrajiny nemá hraníc
|
|
| |
slaven
|
03.02.2023, 14:51 | #10137
|
| |
Ale takto je to asi ok, keď je konflikt, tak je to obojstranné, uz sa nad tým ani nepozastavujem
|
|
| |
Quake
|
03.02.2023, 16:09 | #10152
|
| |
Chlape, keby si mal gule, aspoň priznáš, že si naletel ruskej propagande o akože denacifikácii, keď už to priznal sám veľký Vladimir Vladimirovič. Ale vidím, že nič
|
|
| |
StanoDianiska
|
03.02.2023, 16:44 | #10153
|
| |
Quake, prosím ťa. Nemal ani toľko slušnosti, aby sa ospravedlnil za hoax o poštových známkach...
|
|
| |
Quake
|
03.02.2023, 17:47 | #10154
|
| |
Ono je veľmi ťažké zistiť, že to, čomu si veril, sú len sračky a klamstvá. On si to neprizná nikdy, tak ako aj ďalší tuná. Proste alternatívny, vlastný svet pravdy. Čo už
|
|
| |
slaven
|
03.02.2023, 19:45 | #10162
|
| |
Skludnite hormóny chalani.
Nemám ani najmenší dôvod sa niekomu ospravedlňovať.
Tie vaše hoaxy si riešte sami, rovnako ako Hoaxy o vaxinach a slobode...tie zasa ja neriešim a tiež nechcem aby sa tu niekto ospravedlňoval za bludy a vysmechy z neočkovaných ľudí.
Diskutujte a nevysmievajte sa z ľudí s iným názorom, lebo sa to môže otočiť voči vám.
Ja si momentálne užívam hokej
|
|
| |
Balaam
|
03.02.2023, 20:17 | #10171
|
| |
Tak si to dajme dokopy... Očkovanie zabije všetkých do 2 mesiacov, teraz už sú to roky až po ved uvidíte.,zmeni DNA, dostaneš čip, neplodnosť, potrat, staneš sa dokonca homosexuál a ako bonus mame napríklad Ericksenna čo zomrel na očkovanie a momentálne behá po trávniku v United.... Čiže očkovanie ta zabije ale hneď oživí... A tak si tu žijeme...
|
|
| |
ball8
|
03.02.2023, 20:22 | #10174
|
| |
Načo by sa ospravedlnil za šírenie propagandy, veď to je jeho cieľ zjavne.
|
|
| |
matejo
|
05.02.2023, 11:12 | #10214
|
| |
Je to smutné , že riadiel webu beztrestne šíri klamstvo . Asi by bolo fajn to začať riešiť trestnoprávne
|
|
|
| |
slaven
|
03.02.2023, 13:30 | #10114
|
| |
majú rozum
nie ako ten nas magor (premier s demisiou) s jeho vyhlaseniami na EU fore ktore som videl
|
|
| |
ball8
|
03.02.2023, 14:04 | #10118
|
| |
Veru, neutrálny štát umožní, aby ostatné štáty mohli pomôcť poraziť agresora tým, že darujú svoje zbrane a dostanú tie Švajčiarske. Super gesto
|
|
|
|
majka
|
03.02.2023, 13:03 | #3624
|
Mlieko sa v Rusku začína predávať aj na kilogramy, má to zakryť zdražovanie. V obchodoch sa čoraz častejšie objavujú balenia s nápisom "jeden kilogram" namiesto "jeden liter". Experti to pokladajú za marketingový ťah.
Podľa odborníkov sa obchodníci snažia, aby si zákazníci nevšimli, že sa objem výrobku sa kvôli zdražovaniu zmenšil, napísal na svojom webe hospodársky portál RBK. Váha namiesto objemu sa podľa denníka objavuje aj v prípade šľahačky, smotany či kefíru.
Čítajte viac: Link na článok na doméne sme.sk
|
|
| |
slaven
|
03.02.2023, 13:15 | #10111
|
| |
Chorvátsko nespomenieš? tam sa tiež dejú veci a to ani nenapadli nikoho
|
|
| |
Markuss
|
03.02.2023, 14:58 | #10141
|
| |
Pre tvoju informáciu, tam sa aj vodka kedysi predávala na gramy
|
|
|
|
Redbul
|
03.02.2023, 12:52 | #3623
|
Link YouTube video Toto bola zatial najlepsia tlacovka.Vsak ako ja neobhajum smer,len kedze neznasam tuto trapnu vladu,tak moze byt.Nevadia mi absoltne smmmeeerci.Ale skoro som sa postal,ako Kaliiinak vysvetloval,ze iba jeho zena pozna jeho zenu.To bola bomba
|
|
| |
Redbul
|
03.02.2023, 12:55 | #10106
|
| |
Som imuny voci podvodom smerakov z minulosti.Robo mozes sa vratit za mna.
|
|
| |
ball8
|
03.02.2023, 13:10 | #10109
|
| |
Posledný nech zhasne
|
|
| |
Balaam
|
03.02.2023, 13:13 | #10110
|
| |
Vládnuť keď sa ekonomike darí je fajn...
|
|
| |
slaven
|
03.02.2023, 13:55 | #10117
|
| |
okolo 1h 10min, velmi dobre otazky dava Fico ohladne nasej techniky, tankov, Migov, strazenia nasho priestoru nad hlavami ...
Nad na to samozrejme neodpovedal, nevie.
|
|
| |
Redbul
|
03.02.2023, 14:11 | #10120
|
| |
Ved tu nema kto vladnut preboha ziveho.Radsej nech sa vrati Fico,zoberie ,Peleho,Kollara a ok.Samozrejme som o tom presvedceny,ze ked sa Fico vrati,tak opat otoci,a bude sa klaniat EU.Ale snad az tak nie,ako tito exoti co teraz vladnu.Zaujmave je aj Republiky.Ale cim dalej,im verim menej,lebo maju v sebe tu historicku nacisticku stopu.Pokial to dokazu dat ,len do vlastenectva ,moze to byt za mna dobre.
|
|
| |
ball8
|
03.02.2023, 14:14 | #10121
|
| |
Pozrel som si to od toho času slaven a je mi smutno z toho komunistu, ktorý slúži ruským záujmom v našom štáte. Dúfam, že NAKA zamaká a skončí v base ten degenerát. Ešte aj na tlačovej besede zavadzia verejnosť. Väčšina z tých vevi, ktoré tam vyslovil, bola do pár hodín zodpovedaná. Najviac som sa zasmial, keď ppvedal, že tu máme jeden zhrdzavený tank. Leopard 2A4 je oproti BVP-1 ako Ferrari proti trabantu.
|
|
| |
Redbul
|
03.02.2023, 14:15 | #10123
|
| |
*Republika.Mimochodom ja verim aktualne len jednemu cloveku,ktory ale je zatial mimo dosah velkej politiky.Je to skutocny vlastenec.Vola sa Rudko Huliak.
|
|
| |
ball8
|
03.02.2023, 14:16 | #10124
|
| |
Redbul: Republika je strana, ktorej veľa členov môžeme charakterizovať ako neonacisti. Populisti, ktorí nie sú schopní napísať ani jeden dôležitý a rozumný zákon. Investujú kopu peňazí (odkiaľ ich majú, snáď nie zo svojej matky ruSSije) do reklamy.
|
|
| |
slaven
|
03.02.2023, 14:24 | #10127
|
| |
ball8, mna rovnako zaujimaju tie odpovede, na ktore minister neodpovie, lebo je to zapredana sviňa ...
Verim, ze to nie je pravda, ze mame tie sklady vyprazdnene.
|
|
| |
Redbul
|
03.02.2023, 14:24 | #10129
|
| |
Boris K.sa dokaze prisposbit kezdemu si myslim.Ludsky to nie je zly clovek.To ze je to byvaly kseftar,a maf.,je vec druha.
|
|
| |
ball8
|
03.02.2023, 14:28 | #10130
|
| |
slaven: Ak je Naď zapredaná sviňa, tak ja už neviem potom Už nie v jednom videu dokazoval, ako sa zvýšila boja schopnosť našej armády od posledných volieb. Ako dochádza k modernizácii našej armády.
|
|
| |
Redbul
|
03.02.2023, 14:33 | #10131
|
| |
A opat som zareagoval vseobcne.Nespecializujem sa na politiku.Ale bezny clovek potrebuje ludi,ktory vedia riadit krajinu.A nie tito exoti co su tam teraz. .
|
|
| |
ball8
|
03.02.2023, 14:42 | #10132
|
| |
Redbul: Bežný človek nepotrebuje, aby boli pri moci mafia a fašisti.
|
|
| |
Redbul
|
03.02.2023, 14:43 | #10133
|
| |
Vsak ked clovek vidi tych politikov,ako je Matovic,Heger,Sulik,plesty Nad,tak naozaj ma dost .
|
|
| |
Redbul
|
03.02.2023, 14:48 | #10134
|
| |
Absolutny amatarezmus.Dostali prakticky nasu krajinu do vojny.Zapredali tuto nasu krasnu krajinu!
|
|
| |
ball8
|
03.02.2023, 14:48 | #10135
|
| |
Redbul: Ja ti nehovorím, že máš byť s nimi spokojný. Ale odhováram ťa voliť mafiánov a fašistov.
|
|
| |
slaven
|
03.02.2023, 14:53 | #10138
|
| |
Ball8, keď nevieš potom, to už je tvoj problém, nie môj.
Ja som zvedavý na tie odpovede naozaj, pre mňa to smiešne nie je.
Koľko techniky vlastne máme a kde je?
|
|
| |
Redbul
|
03.02.2023, 14:57 | #10140
|
| |
ball,vsak to ja mam uz svoj idealisticky monolog Ja sa len zo svojho pohladu vyjadrujem.Nikdy nedehonestujem Rusov v tomto konflikte ,a nemam rad tuto aktualnu zvratenu liberalnu politiku vo svete.Bodkaaa.
|
|
| |
Redbul
|
03.02.2023, 14:59 | #10142
|
| |
A Rusku hymnu by som dal,ale to uz by ma tu asi zablokovali  .
|
|