POLITICKÁ DISKUSIA
Šariš
|
28.02.2022, 21:29 | #1216
|
Link na článok na doméne aktuality.sk
asi to schvalujete vsak?
ale mne prisla na um otazka: Izrael za Syriu a Palestinu, Saudska Arabia za Jemen, USA za Somalsko - vsetko dnes a vcera. Nic? A USA za kopec inych vojenskych utokov. Nič? Vseti si spokojne mozu hrat dalej.
|
|
|
Quake
|
28.02.2022, 22:25 | #3021
|
|
Vojenské konflikty, ktoré si vymenoval, mali úplne iný charakter, ako vojna, ktorá prebieha teraz. V každom z týchto štátov prebiehali desaťročia vnútorné konflikty, operovali tam desiatky klanov, islamistických skupín, je tam extrémna chudoba, hladomor a milióny utečencov.
V tomto prípade napadol suverénnu krajinu snažiacu dostať sa do EÚ iný štát, ktorý si to neželá pod zámienkou akejsi demilitarizácie a oslobodenia od nacistov - čo je snáď ešte trápnejšia zámienka, ako keď Hitler napadol Poľsko...
Sankcie sú už teraz skoro v každej oblasti, šport nevynímajúc. Samozrejme, športovci sú v tomto nevinne, väčšina s útokom nesúhlasí.
|
|
|
senzak
|
01.03.2022, 00:02 | #3022
|
|
Ja napríklad a vylúčením všetkých ruských športocov nesúhlasím, tak ako nesúhlasím s tým, aby museli hrať pod neutrálnou vlajkou (ktorá by však teraz bola asi vhodná alternatíva) kvôli dopingu.
Doping ako taký študujem dlhodobo, takže to je debata o niečom inom.
Každopádne ale nesúhlasím s tým, aby športovci, ktorí odsudzujú útok a činy Ruska, mali trpieť kvôli výmyslom jedného človeka.
Navyše aj tí, ktorí zaujali nevhodné stanovisko, ho nie vždy zaujali dobrovoľne, nakoľko majú rodiny a priateľov stále v Rusku.
|
|
RUTY
|
28.02.2022, 17:19 | #1215
|
Nazdar parobci, každá vojna je celé zle, ale čo už bojuje sa stále, počas fungovania sveta. Ja si skôr dávam otázku čo bude potom keď sa dohodnú, lebo pravdepodobne to dopadne tak, že sa UA trochu prerozdelí, nemyslím si , že tu Rusko alebo NATO začnú capat jadrové bomby. Mňa skôr zaujíma, že kde sa pohnú ceny základných veci ako strava, paliva. Keď vyletia ceny chleba na 3€ a liter nafty bude stáť zhruba 3€, čo potom budeme na SK normálne fungovať keď sa tu zarába zhruba 800 € a každý obyčajný človek ešte z toho spláca hypotéku. Jasné že tu takto nebudeme môcť fungovať. Tak je to super, že budem nútený odísť z domu na týždňovky na západ aby mohla moja rodina fungovať a deti uvidím tak raz za mesiac. To je tá super demokracia, tak dik. Lebo na západe budeme robiť za min. mzdu a pre domácich budeme stále za kokotov.
|
|
|
slaven
|
28.02.2022, 20:10 | #3015
|
|
a kto bude z toho najviac profitovat? predsa Americania / ked sa odfajci obchod EU s RU.
Si viem predstavit ako sa teraz Biden v ovalnej kancelarii usmieva na siroko
A bohati budu bohatsi a chudoba si to zlizne, ako pri kazdej vojne
To s tymi cenami si napisal spravne, pojde to vsetko hore a kvalita zivota obycajnych ludi dole a este ked sa presadi ta EU elektro debilita, tak sa to este zhorsi.
|
|
|
|
onetwo
|
02.03.2022, 09:45 | #3037
|
|
slaven to ako nemyslis vazne? chory blazon zautoci na krajinu bombnarduje obyvatelstvo, vyhnal ich z domovov, zabija, nici...a ty tu pises, ze profitovat budu amici? kto za to moze? vy vobec uvazujete? pretoze este aj teraz sa chovate ako keby toto zavinilo usa... riesite vsetko ostatne ako podstatu, ktora je, len jedina a to, ze za toto moze jedine Putin a Rusko... ci co nevidite co sa tam deje? neidite invaziu? ci co to je podla Vas mainstream fake? fakt zasnem ludia... uplne mi odjebalo dekel
|
|
|
matejo
|
02.03.2022, 10:51 | #3052
|
|
Myslim si , že riaditeľ tohto fóra a webu tu už veľa krát ukázal na akej strane stojí a čomu verí a zaraduje sa medzi ostatných čo sa tu odbavujú na prezidentke, zdieľaju fašistov a fandia Putinovi a samozrejme on je ten čo sa iba bráni a za všetko može zlý zlý zlý západ...
|
|
|
RUTY
|
02.03.2022, 11:32 | #3053
|
|
Ja som jasne povedal, že nesúhlasím s vojnou, ale poukazujem na to, čo bude neskôr. Sme závislí na surovinách z Ruska, 85% plynu a 100% ropy berieme z Ruska, si fakt myslíte, že ten plyn na lodičkách z USA nás zachráni.
|
|
admin
|
28.02.2022, 12:48 | #1214
|
Všetkých prosím o slušnosť.
Názory sú rôzne, ale treba sa ovládať - aj tu platia pravidlá webu, aj keď je reč o politike a to samozrejme stále skončí rozdielnosťou názorov a postojov.
Žiadna cenzúra tu nie je - každý názor tu ostane.
|
|
|
|
majster
|
28.02.2022, 11:32 | #3000
|
|
mohlo by sa to povedať u nas?
|
|
|
|
Šariš
|
28.02.2022, 12:07 | #3003
|
|
u nas uz zacala brutalna cenzura medii !!!
kazdy kto sleduje situaciu je si toho vedomy
|
|
|
Šariš
|
28.02.2022, 12:08 | #3004
|
|
o chvilu uz ani na nebudes v krcme moct povedat svoj nazor - lebo za chrbtom Ti bude sediet Bencik alebo iny udavac a zmrd a ked nieco povies co sa mu nebude pacit - skoncis v base !!!
|
|
|
ferry
|
28.02.2022, 16:26 | #3012
|
|
Ty brdo toto je sila. Tu uz radsej pomlcim, co som sa prave dozvedel. Som len a len posmutnel.
|
|
|
ferry
|
28.02.2022, 16:44 | #3014
|
|
Placuce deti. Este mi skus napisat, ze ucelovo natocene. Na kieho toto je dpc vobec dobre. Majster, smutno mi je.
|
|
|
|
ferry
|
28.02.2022, 10:39 | #2995
|
|
true. dal som tomu 2 minuty a vies co. idem si to pozriet cele. skusim.
|
|
|
ferry
|
28.02.2022, 11:13 | #2998
|
|
nesuhlasim s jeho nazorom.
|
|
|
Šariš
|
28.02.2022, 12:09 | #3005
|
|
ferry - takze vlastne neveris ze na vychode Ukrajiny je genocida uz dlhe roky?
|
|
|
ferry
|
28.02.2022, 12:19 | #3006
|
|
ja nemam comu verit. su urcite zriadenia, ktore maju vyznam. su zmluvy, su dohody a su partnerstva. a potom je odpad nedovera hnus pseudobiznis. Saris. ako si predstavujes fungovanie? ja som tu zalozil 2 vlakna. mohol si prispiet. nie rozvracat, prispiset. ludia. co ste to vobec zac. to je taky problem dialogu sa dopracovat?
|
|
|
Šariš
|
28.02.2022, 12:34 | #3009
|
|
ides si stale svoje len ty a tvoj nazor a nic ine nie je spravne
este aj ludom diktujes kde maju reagovat
|
|
|
Šariš
|
28.02.2022, 12:36 | #3010
|
|
normalna jednoducha otazka na Teba: bola posledne roky genocida na vychode Ukrajiny alebo nebola?
nemas na to nazor? nic si nemyslis? ti ludia co tam ziju si to vymysleli? aj Putin si to vymyslel?
ked odpovies ze ano, ze je to vymysel - beriem to, respektujem Tvoj nazor.
ale vyjadri sa k tomu - lebo je to dost podstatne v tomto obdobi.
|
|
|
StanoDianiska
|
28.02.2022, 13:21 | #3011
|
|
Šariš, tu je okrajom k tej údajnej genocíde na východe Ukrajiny: Link na článok na doméne aktuality.sk
Viem, je to hnusný zapredaný mainstream, nemusíš mi to pripomínať.
|
|
|
ferry
|
28.02.2022, 16:32 | #3013
|
|
Saris. Nikdy nebudem obhajovat aneksiu. Nikdy. Nikdy. Mozem Ti byt na smiech, ale uroven a slusnost su pre mna cnostami. Vies, co som orave napisal?
|
|
|
Šariš
|
28.02.2022, 20:36 | #3016
|
|
ja som sa ta ale ferry pytal nieco ine - stale si ides svoje
moja otazka bola uplne jednoducha a nic s aneksiou nemala spolocne
|
|
|
ferry
|
28.02.2022, 21:24 | #3018
|
|
Pokladaj mi otazku sposobom, ze ma stavias do roviny, ze nemam na vyber. Tvoja otazka nema podla mna zmysel. Je zbytocna, je manipulativna, je nesmierne hlupa. To je moj nazor. To je moja odpoved na Tvoju pseudootazku. Vyjadril som sa dostatocne jasne?
|
|
|
Šariš
|
28.02.2022, 21:43 | #3019
|
|
ano, jasna alibisticka odpoved. To mi staci
ti ludia ktori tam zomreli su asi tiez pre teba hlupy, presne ako moja hlupa otazka
|
|
|
ferry
|
28.02.2022, 21:49 | #3020
|
|
Vzdelavaci proces a riadenie statu by som Tebe urcite nezveril do ruk. Respektujem ale tvoj nazor. Diskusia s tebou ma naplna.
|
|
Ciernokoseliar
|
27.02.2022, 21:53 | #1211
|
inak...3ka na rtvs uz konci zajtrajskom..miesto nej bude politicka stanica....prave teraz..co mam chobotnicu s koradom katanim rozpozeranu
|
|
Quake
|
27.02.2022, 20:28 | #1210
|
Putin dnes nariadil uvedenie jadrových zbraní do pohotovosti. Reálne nebezpečný psychopat, ktorému sú ukradnutí aj vlastní občania. Ktorí mimochodom v čoraz väčšom počte protestujú proti vojne a nielen v Moskve ale po celom svete. Pretože každý normálny človek na svete si želá pokoj a mier. Nie vojnu. Vojnu chce Putin. Od začiatku hľadal zámienky. A neváha útočiť na civilistov, nemocnice, školy len preto, lebo nedokáže konkurovať demokracii, nedokáže zniesť, že sa mu rozpadá ríša pod rukami že si Ukrajina dovolí smerovať k západnej demokracii a slobode (čo si to len dovoľuje, že?). Tie jeho neskutočne manipulatívne prejavy arogancie moci voči zvyšku sveta sú na zamyslenie. Niet najmenších pochýb, kto je agresor. Vidí to už celý svet a celý svet pomáha Ukrajine. Veľký rešpekt prezidentovi Zelenskemu, ktorý neuteká. Bojuje. Za demokratickú Ukrajinu, za mier, za svoj národ, hoci stojí proti presile. Momentálne si neviem predstaviť, ako by konflikt mohol skončiť pokojnou cestou. Šanca, že Rusko stiahne vojsko bez kompenzácii, je nulová. Šanca, že dobyje Kyjev, zatkne celé vedenie Ukrajiny a dosadí svoju bábkovú vládu, je dosť vysoká. Šanca, že sa bude viesť dlhá vojna konvečnými zbraňami, je asi malá, keďže každý deň na fronte stojí milióny eur a dlhodobo sa nedá udržať, najmä ak ťa odstrihnú od zdrojov. Šanca, že sa použijú jadrové zbrane je minimálna, ale je tu. A to by bol koniec pre svet, aký poznáme teraz. Bojím sa, čo bude.
|
|
|
slaven
|
27.02.2022, 20:33 | #2975
|
|
musime verit, ze sa dohodnu
to zlo tam uz trva dlho, musi to skoncit
Ja naozaj verim, ze sa stretnu ako bolo dnes medializovane, ze je to pravda a ze to nejako ukoncia
|
|
|
Quake
|
27.02.2022, 20:35 | #2976
|
|
slaven, aj keď sa stretnú, tak požiadavky Ruska sú jasné - odstrihnúť Ukrajinu od Európy a NATO. Asi najschodnejšie riešenie je vyhlásiť Ukrajinu ako neutrálne územie - teda ani patriace Rusku ani patriace EÚ. Len si to neviem predstaviť v praxi...
|
|
|
Ciernokoseliar
|
27.02.2022, 20:58 | #2979
|
|
zas nehrajme sa na to..ze ukrajinci su neviniatka..postavit hufnice na sidlisku medzi panelakmi? a potom ukazovat na rusov,ze zasiahli civilne ciele?nech tam vyrokuju pokoj zbraniam..a hotovo..presne jak hovoris..neutralny stat ..bez clenstva v nato a eu..
|
|
|
Ciernokoseliar
|
27.02.2022, 21:08 | #2981
|
|
a mne sa zda/..ze staty EU len prilievaju olej do ohna..miesto rokovani sa hraju kto da tvrdsie sankcie,kto posle viac zbrani...
|
|
|
Quake
|
27.02.2022, 21:14 | #2982
|
|
Ako by si rokoval s niekým, kto napadne iný štát? No nijako, keďže Ukrajina nie je v EÚ ani v NATO. A teda ostáva buď vyhlásenie vojny Rusku pre porušenie medzinárodných dohôd alebo sankcie. A vojna je pre EÚ krajné riešenie, preto tie sankcie.
|
|
|
Ciernokoseliar
|
27.02.2022, 21:17 | #2984
|
|
az na to..ze dohody porusovala i ukrajina dlhu dobu...ale to nikomu nevadilo..ved sa to dialo proti rusom :)
|
|
|
Ciernokoseliar
|
27.02.2022, 21:20 | #2985
|
|
a k tym konspiraciam..cely svet obletela info o par hrdinskych ukrajincoch..ktori sa nechceli vzdat na ostrove..a padli..no pravda je taka,,,ze sa vzdali a su zajati v sevastopoli nech ziju prozapadne media
|
|
|
slaven
|
27.02.2022, 21:57 | #2991
|
|
kamos mi k tomu napisal dnes toto:
"No dnes som pocuval jednu relaciu s kamosom na obed - a potvrdili mi moj pocit.
Rusi to hraju s amikmi a zapadom....dohodnuta vojna...
Ukrajina je naivna potrava...chudaci bezni ludia tych mi luto"
|
|
|
Quake
|
27.02.2022, 22:35 | #2992
|
|
Práve sa rokuje o zmrazení rezerv ruskej centrálnej banky, ktoré su vo výške cca 650 miliárd, v praxi zmrazia asi 2/3, ktoré sú uložené v dolároch a eurách, ostanú im rezervy v čínskej mene a zlaté rezervy. V praxi to znamená strmý pád rubľa a rapídne schudobnenie obyčajných občanov a v najhoršom prípade úplný kolaps, ľudia si nebudú vedieť vybrať peniaze.
|
|
|
majster
|
28.02.2022, 08:56 | #2993
|
|
Zdravičko. Celý svet bráni Ukrajinu, ale čo robil niekoľko rokov celý svet, keď bola mala vojna na Gombase, keď rusky obyvatelia museli opúšťať svoje domovy, a keď malo Rusko právo vyhlásiť Dombas a Luhansko za samostatné štáty, prečo sa neuznávajú, Kosovo, aj keď SK neuznáva, ale je to Kosovo, keď sa bombardovala Juhoslávia, nadávali sme na Ameriku, rozdelila sa, teraz sa nadáva na Rusko že bije Ukrajinu, aj ona sa rozdelí a bude pokoj! A plyn kto odoberá od Ruska, mal by zaň platiť!
Aj pokoj s Vami , žite v mieri!
|
|
|
ferry
|
28.02.2022, 09:45 | #2994
|
|
majster. tu je otazka: ty si ok, ze cudzie vojska vstupili na uzemie suverenneho statu? odpovedz mi, prosim.
|
|
|
majster
|
28.02.2022, 11:05 | #2996
|
|
jeden príklad, keby sme zabijali maďarov žijúcich na východe slovenska a orban by zautočil na celé slovensko,čo by si napísal, napísal by si že je agresor, súhlasím,ale kde si bol na začiatku príspevka? Prečo si nepísal, aby slováci nezabíjali maďarov! prečo nik proti tomu neurobil? Viem asi to bude na teba veľa, ale ja za to nemôžem sám si to chcel 
|
|
|
majster
|
28.02.2022, 11:07 | #2997
|
|
ferry to je len odpoveď pre teba!
|
|
|
ferry
|
28.02.2022, 11:17 | #2999
|
|
nie ty s tymto intelektom nebudes riadit tuto krajinu. nedovolim to, toto snad nie je mozne. preciiitaj si po sebe preboha, co si napisal.
|
|
|
majster
|
28.02.2022, 12:05 | #3001
|
|
tak ty mi v tom nezabrániš a ani na tebe nebude ako to tu bude, a bude to tu na hovno, pokiaľ tu budu tí čo sú!
|
|
|
ferry
|
28.02.2022, 12:22 | #3007
|
|
paneboze. citam si po tebe nonstop, co si napisal, takto ja si nenecham deti touto slovenscinou vychovavat. nie majsterko. stacilo. lubim Ta. a velke T tam ma zmysel.
|
|
Ciernokoseliar
|
27.02.2022, 20:11 | #1209
|
po dlhej dobe to tu citam..a mi smiesno..ako si tu liberali hladia ego..aki su oni inteligentni,rozhladeni.dokonca pragmaticky..jednoducho nadludia a kto ma iny nazor,je odrazu fasista,komunista.biciglista s nizkym IQ...riadne vymetene mozgy
|
|
|
Quake
|
27.02.2022, 20:39 | #2977
|
|
Ja som liberál, ciernokoseliar. Verím v slobodu jednotlivca, verím, že každý si má žiť tak, ako chce. Máš pocit, že som nadčlovek, mor pre spoločnosť a mám vymetený mozog?
|
|
|
Ciernokoseliar
|
27.02.2022, 20:51 | #2978
|
|
Ja som to svojho casu spravil tiez, presne kvoli ludom na tomto webe, ktori su konspiratori, popdporovaci fasistov, populisti, stvaci, hejteri, vulgarni a nevzdelani clenovia nasej tiperskej komunity....tvoje nedavne slova.. aspon si nekad do ust..kto nema rovnaky nazor ako ty..tak je podla teba menejcenni..
|
|
|
Quake
|
27.02.2022, 21:05 | #2980
|
|
Odporúčam čítať pozorne a nevymýšľať si. To, že tu sú konšpirátori, podporovači fašistov, populisti, štváči, hejteri a vulgárni ľudia je FAKT. A proti fašistom a konšpirátorom budem bojovať stále, pretože neprinášajú niíč, len nenávisť, zlobu a agresiu. Bohužiaľ. Ale žeby som ich niekedy nazval menejcennými? Ale no tak... Ale keď už si teda vyznávame pocity - ako pozerám, to tvoje príspevky sú štvavé, vulgárne, opovrhujúce inými, plné chýb, klamstiev a urážok. Alebo sa mýlim?
|
|
|
Ciernokoseliar
|
27.02.2022, 21:15 | #2983
|
|
a liberali co prinasaju?nechci mi nahovorit ze lasku..ked citam tie diskusie,tolko nenavisti je v nich..este viac nez na fasistickych diskusiach..
ktore moje prispevky myslis? tie,kedy sa postavim proti porusovani pravidiel? ano,za nimi si stojim..neni tu predsa anarchia..a nejake pravidla maju byt dodrziavane
|
|
|
ferry
|
27.02.2022, 21:21 | #2986
|
|
Kosculko, zalozil som 2 vlakna. Prosim, ak mozes, prispej do nich. Potesim sa Tvojim nazorom.
|
|
|
Quake
|
27.02.2022, 21:22 | #2987
|
|
Tvoj prispevok pre chvilou v hlavnej diskusii:
"Furt som to hovoril...ze ti liberali su mor..ktori sa siri nasim konzervativnym slovenskom..."
|
|
|
Ciernokoseliar
|
27.02.2022, 21:24 | #2988
|
|
a co je na tom zle? ved je to len pravda..
|
|
|
Ciernokoseliar
|
27.02.2022, 21:27 | #2989
|
|
a koncim,,,zas sa tu nadlho neukazem..lebo tieto pisomne prestrelky nikam nevedu..Mier
|
|
|
Quake
|
27.02.2022, 21:36 | #2990
|
|
ciernokoseliar, ja debatujem slušne, nenazval som ťa nijako urážlivo (ak máš pocit, že áno, tak prepáč). Ty si mňa nazval morom a ešte na tom nevidíš nič zlé. A to je presne to, čo celý čas opisujem, ako sa ľudia správajú. Prajem pekný deň
|
|
|
senzak
|
28.02.2022, 12:30 | #3008
|
|
Ja sa napríklad ako liberál nevnímam a predsa naráža ten dotyčný aj n mňa, ale gramatika, ktorú (ne)ovláda a (ne)schopnosť zvládať argumentačné výmeny mi hovorí, že sa ním neoplatí viac strácať čas, čo už mi bolo takmer jasné pri tom, ako veľmi mal potrebu rýpať do pravidiel, aj keď s tým nikto iný nemal problém a on sám pravidlá poryšuje
|
|
|
|
Quake
|
26.02.2022, 19:39 | #1207
|
Odkaz pre coya:
neodchadzaj. Ja som to svojho casu spravil tiez, presne kvoli ludom na tomto webe, ktori su konspiratori, popdporovaci fasistov, populisti, stvaci, hejteri, vulgarni a nevzdelani clenovia nasej tiperskej komunity. Na socialnych sietach dlhodobo bojujem proti tymto ludom, snazim sa argumentovat. Je to tazke, ale netreba to vzdavat, inac sa im necha prilis vela priestoru. Pretoze najviac vykrikuju ti, ktori maju co najmenej povedat. Len si pozri prispevky tykajuce sa covidu, ake sialenstva tu boli niektori schopni popisat. Prave preto ma na Slovensku najvacsiu podporu mafia zo Smeru a Hlasu a do parlamentu sa s velkou pravdepodobnsotou opat dostanu fasisti. Byt adminom tejto stranky, uplne zrusim sekciu Politika. Mal by to byt web o tipovani. Bohuzial si tu poniektori ventiluju svoju frustraciu zo svojho nudneho a pokazeneho zivota. Uplne ti rozumiem, coyo.
|
|
|
onetwo
|
26.02.2022, 20:21 | #2956
|
|
|
|
|
Šariš
|
26.02.2022, 20:47 | #2957
|
|
presne tak, treba zotrvat a bojovat s inymi nazormi
ale slusne a nie urazanim sa ako to tu par ludi robi
|
|
|
chaffee
|
26.02.2022, 20:55 | #2959
|
|
|
|
|
ferry
|
27.02.2022, 05:33 | #2960
|
|
Q myslienka presadenia sa je velmi tazka. preto to ocenujem nesmierne. takto sa to ma a basta. pozri mas tam palec od ch. a to uz je nieco.
|
|
|
Quake
|
27.02.2022, 05:54 | #2961
|
|
Basta fidli ferdo
|
|
|
senzak
|
27.02.2022, 07:43 | #2962
|
|
No, škoda bola toho odchodu už pri Covide, ale rozumiem dôvodom, prečo to robíš, presne preto som sem ja prestal prispievať svojimi tipmi a pohľadmi, tiež ma jednoducho istý typ ľudí serie a bohužiaľ sa s tým nič robiť nedá, buď niekto pobral základnú inteligenciu a schopnosť vnímať veci tak, ako sa dejú, alebo ju nepobral a preto si potrebuje pravdu a skutočnosť ohýbať tak, aby jej lepšie rozumel.
|
|
|
senzak
|
27.02.2022, 07:50 | #2963
|
|
Ešte k tej vulgarite Quake, ja som veľmi vulgárny človek aj v osobnom živote, ale to neznamená, že nemám schopnosť argumentovať alebo viesť inteligentnú debatu.
Ako nazvem zjednodušene človeka, ktorý je psychicky labilný a ochotný spôsobiť utrpenie celej Európe (a nielen tej)?
Kokot. Takže keď nazvem Putina kokotom, je to síce vulgárne, ale pravdivé, objasňovať to už nemusím, ak na to nevidím dôvod.
Hlavne nie ľuďom, ktorí nemajú kapacitu na to, pochopiť hoc len základnú premisu, prečo to tak je.
|
|
|
onetwo
|
27.02.2022, 08:53 | #2964
|
|
senzak krasne, pravdivo a vystizne napisane
|
|
|
majster
|
27.02.2022, 09:20 | #2965
|
|
pekné napísané, ako keby sa dve ľave topánky vadili, ktorá je dôležitejšia, ale iným a iný názor by sa nemal nikomu brať, Putin, keby nebolo jeho, tak už je dávno 3. svetová, a že napadol Ukrajinu? Asi prečo? Aký mal na to dôvod, asi taký, ako jej teraz pomahajú k mieru, napríklad dodaním 40 raketometou, podpora k mieru ako vyšitá, ale hold LEBO FICO, ten čo na neho nadáva, jednoznačne ma z Matoviča a jeho poskokov zisky, tak ako včera keď bol na hranici a hovoril o ničom, však ten človek ani o obyčajnom chlebe by nevedel nič rozumné povedať, a skúste sa zamyslieť ako to všetko na Ukrajine začalo, ale pravdivo, keď vôbec si chcete na to spomenúť! Tak jednoznačne je potrebná zbierka pre Ukajinu, aby sa mohli nakúpiť zbrane zo západu, na ukrajine pomohli k mieri, západ už s amerikou nemal dlho možnosť sa zbaviť zbraní! Aj na slovensku sa o tom vedelo čo bude a preto sa za 13 dni podpísala zmluva s amerikou. A bojovať s fašizmom, ukrajina je najväčším jej sidlom, len si spomeňte na minuly rok, jej prezidenta v Dombase!
|
|
|
senzak
|
27.02.2022, 10:08 | #2966
|
|
Majster, z toho, čo som tu prečítal súdim, že si už pán, ktorý by mi mohol byť otcom, takže len stručne a čo najslušnejšie.
Nie som volič terajšej koalície, ani náckov, dokonca ani Ficovolič (za čias Slotu som to hodil SNS, naivne kvôli programu ).
Teraz už nevolím, preto mi neprináleží komentovať vládu.
Každopádne, ak ako agresor (z akéhokoľvek, hoc aj svätého dôvodu) napadnem cudziu krajinu, som stále len agresor, nehovoriac o tom, že si vyberiem krajinu, ktorá nemá šancu sa brániť.
Ak by si chcel ujo s plešinkou riešiť spory s USA (ktoré vraj môžu za túto vojnu), tak mal napadnuť priamo ich, ale to by si nepohonil ego, ale dostal 5 a 20 na zadok a odišiel (prinajlepšom) zo stiahnutým chvostom a hanbou naspäť do Kremľa.
Asi toľko, vecné argumenty akosi už nemám silu spisovať.
|
|
|
majster
|
27.02.2022, 10:18 | #2967
|
|
tak že tak ako som napísal, aj ty jednoducho nechápeš, čo to je, alebo prečo je ta vojna, ano som otec aj dedo, tak že nejaky život mam za sebou, čo sa týka toho napadnutia UA a nie USA ani ja sa nebudem rozpisovať, len znova nechápeš prečo, o to volenie, volím voliť Lebo Fico, aku hociktorú inú stranu, lebo nikoho tam nevidím na porovnanie s lebo Fico!
|
|
|
senzak
|
27.02.2022, 10:47 | #2968
|
|
Máš svoj vek, urážať Ťa nejdem.
Ja som napísal, že nevolím, pretože žiadna zo strán ma nezaujala svojim programom.
Už to vypovedá o tom, že nečítaš s porozumením a reaguješ len na nejaké svoje výmysly.
|
|
|
ferry
|
27.02.2022, 11:36 | #2969
|
|
majster. sadol som si a precital si Tvoje prispevky. osobne si myslim, ze si unaveny muz. tato krajina potrebuje konecne iny nazor nez ten Tvoj. ja s Tvojim nesuhlasim. a davam Ti zatial velke T.
|
|
|
majster
|
27.02.2022, 12:24 | #2971
|
|
Ferry. ktorú krajinu mysliš?našu?? Tak taky hnoj ako máme teraz vo vláde, určite nepotrebujeme, ale tebe určite vyhovuje, preto si v Nemecku
|
|
|
ferry
|
27.02.2022, 12:38 | #2972
|
|
myslim, ze som sa trafil.
|
|
|
ferry
|
27.02.2022, 18:45 | #2973
|
|
majsterko a kedze Ta poznam osobn, budem opatrnejsi. pozdravujem Tvoju pani a velmi vam vsetko dobre prajem. nech papricky rastu, deti nech su zdrave, nech sme vsetci ok a zdravi.
|
|
ferry
|
26.02.2022, 19:18 | #1206
|
aklznut do roviny invektiv, urazania, to je velmi jednoduche. lebo kazdy nosime v sebe zasobu jesitnosti a tu nastrbit, ide to lahko. to je princip manipulatorov. preto sa vy vsetci my vsetci tak lahko zlanarime, ked na nas niekto pluvne. lebo jesitnost. lebo sme jebnuti. a nenechame si. ale hmmm keby ste pochopilitejto taktike, tak ste niekde inde. vyprovokovat ratlika, co ani zdaleka neda dole vlciaka, je jednoduche. Zerete seno aj vy pseuodonackovia, zavidide nejakym zidom, ze sa neviete v reali presadit, ale radsej prdite. zidia si idu svoju vieru o ktorej nemate ani abs potuchy. nemam sajn, je to kokot. toto prezentujete a nackovia z vas boli totalne zhrozeni pocas 2. sv. vojny. chodte si von skusit zamakat za seba, za rodinu, nie flakat sa a riadit sa pocasim, a nadavat. skuste ist von.
|
|
|
Šariš
|
26.02.2022, 20:47 | #2958
|
|
suhlsim
|
|
admin
|
26.02.2022, 18:49 | #1205
|
coyotitko Reaguj na príspevok | 26.02.2022, 18:26 | #385124
no ništ hlapci, sice je toto stránka o tipovaní , ale jednoducho tu sú členovia ,ktorí sú nastavení na vlnu , s ktorou absolútne niesom stotožnení , tajisto som to zabalil pri bludoch o covide , ktoré tu tí istí jedinci prezentovali a podporovať to čo dnes robí Rusko to je pravá vlastizrada a popieranie demokracie. Zdieľať a šíriť a súhlasiť s nezmyslami , ktoré vypadávajú z análnoústneho otvoru jedincov ako Chmelár , Blaha , Danko , predhadzovať isteho dannyho kollara to je jednoducho úbohosť, Chýba vam kritické myslenie , myslíte si že optikou tých pomätencov vidiíte do hĺbky každého problému a zaručenú pravdu ale bohužiaľ a je mi ľúto , že značńa časť Slovenskej spoločnosti je náchylná toto nasledovať a brániť tejto krajine posunúť sa smerom k rozvoju a lespiemu zivotu .Vrámci zachovania pokoja a predchádzaniu konfliktov sa s Vami lúčim , tieto veci jednoducho úplne sú proti mojim morálnym a ľudským zásadám a čitať tie nezmysly mi zastavuje rozum ako mlže niekto súhlasiť . nech sa vám darí v tipovaní
onetwo 26.02.2022, 18:36 | #687104
suhlasim stym co si napisal, ale nemusel si to takto riesit, tak ci tak je to tvoje rozhodnutie, prajem vela uspechov... budes chybat coyo
kosenek29 26.02.2022, 18:46 | #687106
utekáš?
MarekTN 26.02.2022, 18:46 | #687107
  to vyzerá tak, že hlavne ty si psychicky labilný. Kto chce navštevuje politicku diskusiu kto nie ostáva na tejto stránke kvôli ktorej sa sem registroval napr. ako ja. Tvoje tipy budú chýbať ale chcelo by to doliečiť hlavu. GL
|
|
|
admin
|
26.02.2022, 18:51 | #2947
|
|
onetwo 26.02.2022, 18:49 | #687108
preco by mal byt labilny? preto, ze nechce byt sucastou komunity ktora rozmysla takto?
|
|
|
slaven
|
26.02.2022, 18:54 | #2948
|
|
kojotko, nezmysly citat nemusis, staci ze budes tipovat
nikto nikomu nekaze aby siel do politickej diskusie
na politike sa stale ludia hadaju, stale to tak bolo a aj bude a je jedno ci pre Putina, Bidena, panicke na hrade alebo Fica, preto je tato diskusia oddelena a clovek by to mal v hlave vediet rozdelit, tipovanie od politiky
Niektori ludia to nevedia, clovek ma dobre tipy a ale u niekoho je kokot, lebo ma iny nazor na vec ako on, proste neoddeli to - to uz neviem ovplyvnit, kazdy sme nejaky, ale vo vseobecnosti je to len o par ludoch, ktori sa vyjadruju aj do politiky, vacsina ludi na to serie z vysoka a to je dobre
|
|
|
ferry
|
26.02.2022, 19:01 | #2951
|
|
coyo pozri. Kosenek to paradne napisal. Cize mozes byt kryticky, ale v podsate si si len usral za krickom a zasiel do UK. A pre slovensko zabojujes tak, ze sa budes hladkat na svojich bicakoch. nic viac. cize tak to mame chapat? ze kto je smutny zo zlovenska, nech pali do pice? alebo sa podla Stura postavi za obrodu nas?
|
|
|
ferry
|
26.02.2022, 19:03 | #2952
|
|
pice ale kosenek to vazne dobre napisal. akoze konecna.
|
|
|
Šariš
|
26.02.2022, 17:16 | #1203
|
sledujete co robia velke mocnosti?
a my jak kokoti opacne
Ukrajinský veľvyslanec v Nemecku Andrij Melnyk - povedal, že hovoril s niekoľkými nemeckými ministrami a požiadal ich, aby Ukrajincov podporili. Po odpovedi, ktorú počul, však „onemel“. „Podľa nášho názoru môžete mať vy Ukrajinci pár hodín. Nemá zmysel vám teraz pomáhať,“ popísal znenie odpovedí ukrajinský veľvyslanec v Nemecku.
„Akékoľvek žiadosti o pomoc sú jednoducho odmietnuté. Je to veľmi smutné,“ povedal Melnyk a vyzval nemeckú spoločnosť, aby vyvinula tlak na vládu v Berlíne. “Táto politika, toto váhanie nás stavia do role ovce vedenej na porážku,“ dodal.
Biely dom znovu vyhlásil, že na Ukrajinu nepošle vojakov.
„Úlohou prezidenta Spojených štátov je posúdiť, čo je v záujme Spojených štátov, v záujme národnej bezpečnosti, v záujme amerického ľudu a samozrejme v záujme svetového spoločenstva. Ale ísť do vojny s Ruskom nie je naším záujmom. Preto nepošleme amerických vojakov na Ukrajinu,“ povedala hovorkyňa Bieleho domu Psakiová.
|
|
|
coyotitko
|
26.02.2022, 18:02 | #2944
|
|
Čo robíme my opačne ty inteligent? Tam boli žiadosti a vojenskú pomoc, vyslovene vyslanie vojenskej sily. To odmietli Američania ako aj NATO, pretože by to znamenalo automaticky svetovú vojnu, že budú naďalej podporovať Ukrajinu materiálne, finančne a humanitárne. Čo robí Slovensko naopak mi vysvetli? To si fakt taky jednoduchý a chyba ti štipka kritického myslenia aby si pochopil súvislosť jednoduchej správy? Teba musí oyebat aj samoobslužná pokladňa v TESCU
|
|
|
onetwo
|
26.02.2022, 18:40 | #2945
|
|
Vies Saris tito vodcovia aj rozmyslaju hlavou nielen vajcami,,, a vedia, ze Putin je hnoj ktoremu bud preplo , alebo taky bol stale... vedia, ze musia chranit aj svojich obcanov a buducnost tohto sveta. na ktorych mimochodm Putin kasle a preto napriklad poslali len usa 650 melka na podporu UA,,,
|
|
|
Šariš
|
26.02.2022, 18:48 | #2946
|
|
coyotitko som inteligent? dakujem, snazim sa
a co robime opacne? no napriklad to, ze dovolime cudzim vojskam aby boli na nasom uzemi proti Rusku !!!
cital som, ze kopec vojakov tu ma prist teraz - a to nas ohrozi ovela viac ako keby tu neboli - nechapes to?
ci mate v mozgoch nastavene to, ze Putin na Slovensko zautoci? na nasu trapnu armadu???
nie, nema dovod ale ked tu budu tisice vojakov NATO tak dovod bude  
kokoti co to dovolili      
|
|
|
ferry
|
27.02.2022, 12:22 | #2970
|
|
Sarir. skus si precitat, co Ti coyo napisal. S porozumenim. proste skus.
|
|
slaven
|
26.02.2022, 15:48 | #1202
|
http://casopisargument.cz/?p=41109
Eduard naozaj verime, ze sa dohodnu. Ale Americania robili a robia vsetko preto, aby sa priblizili k Rusku, aj ked sa dohodli inak, tak to bude tazke
V tom videu nizsie je to velmi dobre opisane.
|
|
slaven
|
26.02.2022, 14:45 | #1201
|
treba dopozerat ... video je z roku 2015
Link FB príspevok
|
|
|
Caciky
|
26.02.2022, 15:38 | #2939
|
|
|
|
|
slaven
|
26.02.2022, 15:47 | #2940
|
|
vyjadrovat sa netreba, len pozriet a premyslat
|
|
|
slaven
|
26.02.2022, 16:42 | #2942
|
|
cele video
mysli ako kral...
2015
"Brittain did't ocupate India, it took various indian states and turn them against each other, and providing some British officers for Indian army"
"The Romans did not sends best army out there, it place King like, uh, you know there is Kings created under the Empire, and those kings are responsible for maintaining the piece."
" The questiom under table for the Russians is, will they retain a buffer zone that at least neutral, or will the west penetrate so far in the Ukraine.. for Russia the status of Ukraine is an existential dread, and the Russians can not let go"
"The issue to which we don't have an answer is what will Germeny do... they have a very complex relationship to the Russians"
Link YouTube video
|
|
admin
|
26.02.2022, 14:29 | #1200
|
majster Reaguj na príspevok | 26.02.2022, 14:06 | #385114
štrajkujem proti stránke na tipsporte, pokiaľ bude taka farba a bez ruského hokeja, nepodávam!!!!!    
Ciernokoseliar 26.02.2022, 14:24 | #687083
co mas proci mihalovskym farbam
|
|
admin
|
26.02.2022, 13:47 | #1199
|
majster 26.02.2022, 13:02 | #385112
ešte stále sa vám páči tipsport, mne už nie!
jura7 26.02.2022, 13:16 | #687069
Totalne sa zhovadeli
coyotitko 26.02.2022, 13:21 | #687070
Z dôvodu?
jura7 26.02.2022, 13:22 | #687071
Co tym vyriesia ze stiahli ruske ligy hm
Cristobal 26.02.2022, 13:22 | #687072
mne sa paci, teraz je vo farbach fc kosice
jura7 26.02.2022, 13:24 | #687073
Jedine to
coyotitko 26.02.2022, 13:27 | #687074
Veľmi povrchný pohľad, napísať, že sa niekto zhovadil pretože spravil niečo, čím vyjadril nesúhlas. Nevyriešia tým nič ale ukázali svoj postoj ako stovky ďalších organizácií, firiem, tímov atď atď po svete. Nikto ti nekaze u nich tipovať, ak ti chýbajú ruské ligy určite sú niekde v ponuke
Cristobal 26.02.2022, 13:28 | #687075
ruske podvodnicke ligy vobec nechybaju
jura7 26.02.2022, 13:31 | #687076
Vidim ze ta opantala ta Amerika
coyotitko 26.02.2022, 13:44 | #687077
vieš čo nejdem do diskusie s ačohentistami ako si ty , čo má na každý problem argument - Amerika . rusko napadlo ukrajinu - Amerika cool ale ja som opantaný
|
|
|
|
|
|
onetwo
|
26.02.2022, 10:08 | #2912
|
|
co tammam pozerat??? rovno si tu mohol dat 25 rocne video ako babky velebia Meciara… vyhrabete kazdu sracku 3000 rocnu len, aby ate potvrdili svoje dumky… nema zmysel sa s vami hadrkovat… strata casu pravdu neuvidite ani keby Vas fackala… internet rambovia… len by ste si si mali uvedomit, ze vlastizradcovia niesu lufia ktori bojuju za mier a ochranu, ale ti ktori kolaburuju s rezimom… Kolaboranti resp Kurvy…
|
|
|
StanoDianiska
|
26.02.2022, 10:58 | #2925
|
|
onetwo ja som to už dávno pochopil, že nemá zmysel diskutovať a odporovať týmto mudrlantom čo sa všetkému rozumejú. Strata času a námahy, ktorá sa dá využiť lepšie. Možno pochopia až vtedy keď bude na ich dom mieriť ruský tank.
|
|
|
Caciky
|
26.02.2022, 19:16 | #2954
|
|
STANKE vas obidvoch srdecne pozdravuje a vola vas ny chalupu......pozor na hrube crevo
|
|
Caciky
|
26.02.2022, 09:25 | #1196
|
9.15 ta3 priamo ivanofrankovsk mario porubec redaktor
vela ludi mi povedalo ze to nie je vojna medzi ruskom a ukrajinou ale
medzi ruskom a USA............ten tam nebude dlho robit
|
|
ferry
|
26.02.2022, 07:35 | #1195
|
Svet: ako by podla Teba mal fungovat tento svet. K veci plz.
|
|
|
Quake
|
26.02.2022, 08:10 | #2909
|
|
Existuje geniálna satirická novela Zvieracia farma od Orwella. Napísaná pred takmer 80 rokmi. Na jednej farme zvieratá vyvolajú revolúciu a zvrhnú majiteľa - človeka, ktorý sa o nich stará, pretože nechcú, aby bol niekto pán, ale chcú dosiahnuť, aby si boli všetci rovní. Spočiatku sa to aj darí, lenže inteligentné prasatá si uvedomia, že môžu mať viac a intrigami a propagandou zavedú také pravidlá, ze zvieratá sa majú napokon ešte horšie, ako keď sa o nich staral človek. Kto nesúhlasí, je popravený. Z tejto novely je aj výrok "všetci sú si rovní, ale niektorí sú si rovnejší".
Kým bude človek pánom na tejto planéte, nebude existovať dokonalá spoločnosť.
|
|
|
ferry
|
26.02.2022, 10:06 | #2911
|
|
Qcko, trosku som neporozumel, ale ocenujem, ze si prispel. sleduj ten hluch, ked sa uz idu riesit konkretne veci. Tliachat, forsaz tlacit na auticku vie kazdy. Realita je to, ze v pripade oslovenia, nema z nich riadny zmysluplny potenicial nieco dosiahnut. A to sa pozna. Pre mna to je odpad.
|
|
|
onetwo
|
26.02.2022, 10:12 | #2913
|
|
Jasne, ze su vedia len tliachat a vykrikovat tito internet rambovia riesenia ziadne… paci sa mi ked kricia, ze sa nemame zapajat, mame byt ticho ved ako keby nic..zaujimalo by ma vo by mudrovali ak by sa toto dialo nam… ci nedajboze by este napisali pozivaci list okupantom??? tragedi a skutocni vlastozradcovia ktori su ochotni nechat sa okupovat tu hucia… a obvinuju druhych z vlastizrady…
|
|
|
ferry
|
26.02.2022, 10:15 | #2914
|
|
onetwo. daj Ty Tvoj pohlad, plz.
|
|
|
ferry
|
26.02.2022, 10:16 | #2915
|
|
inak spadnes velmi rychlo na ich uroven. zaujima ma kazdeho nazor. plz. go on.
|
|
|
onetwo
|
26.02.2022, 10:39 | #2916
|
|
ferry pohlad naco? na tento svet? krajinu? ludom vnej? ze im, nam vsetkym jebe? ze ludia nevidiia pravdu a sever ani keby ich fackali? Putin roky zmyka vlastnu krajinu par jedincov sa ma dobre zvysny seru do latrin a este sa tomu smeje… potom si vydumka sracku a napdne ktaji j kde ludia chcu patrit do nato aby boli chraneni presne pred ruskom… ludi chcu napredovat nie byt otrokmi pr jedincov ako za sociku… socializmus kapitalizmus a ine sracky su len nazvy za ktore sa skryva par jedincov drancujucich krajiny a presadzujucich svoje zaujmy… ved sa len pozrime ako rychll sa to z cvicenia zmenilo na oslobodenie donbasu a zrazu uz su v kieve… co slova to sracky a klamstva… tu nejde o ziadne oslobodzovanie, ale len o moc a chrapunstvo… to iste mas na svk fico tu roky drancoval krajinu roky.. skolay zdravotnictvo dpc priroda je zdrancovana rozpredana… prakticky tu ludia umierali lebo nemali starostlivost… prava si sa tu nedomohol priklad jankovska… vedome sudca tohto statu sa ide obohatit natom, ze znici zivot niekomu inemu… vaetko ma dopd na vsetko… nepravo a trapenie ma dopad na zdravie na rodinu na vsetko a ti debilni lufia mu aj tak veria a odu ho volit,,, ludia na ktorych on serie…
ferry nespadnem na ich uroven… zazil som tojo v zivote tolko a videl tolko utrpenia a bolesti, ze si stymito tragedmi vytieram rit…
|
|
|
onetwo
|
26.02.2022, 10:40 | #2917
|
|
sorry za chyby…
|
|
|
onetwo
|
26.02.2022, 10:47 | #2918
|
|
a este by ma zaujimalo co by robili ti traedi co vykrikuju, ze sa nemame zapajat presne ti ako fico, kotleba , chmelar a ich nasledovnici ak by rusi prisli sem… potom by oni prosikali o pomoc??? potom by im bola dobra? alebo by nebodaj len tak odovzdali krajinu do ruk ruska???
|
|
|
ferry
|
26.02.2022, 10:51 | #2919
|
|
tak. onetwo. napisal si, ja by som napisal 4 a4 k tomu. nakolko ja som sa aj angazoval. carnogursky, ked vyhlasil, ze meciara nemozete stihat, lebo je to otec naroda, tak vtedy som spozornel. onetwo. cenim si Tvoj vylev, neber to v zlom, ako som to nazval. ale moja otazka znela inak. vyzva.
|
|
|
onetwo
|
26.02.2022, 10:52 | #2920
|
|
alebo to, ze sme v nato, vobec im dopina, ak by sme neboli tak juh svk je uz madarsko a tatry polsko??? ci nebodaj by oni bojovali? scim? ved predosle vlady konplet vydrancovali vsetko… proste necahpemako mozme byt mi narod taky bezcaharakterny a pozerat sa len na seba bez akyhkolvrk rieseni pohladu do buducnosti a nasledkov… hlupy ludia podporuju fica ktory huci, ze zmluva s usa je vlastizrada.. akosi im unika, ze tu zmluvu pripravoval uz on… ja neviem uz aky blby musi byt clovek, aby nevidel spojitosti ktoreho jednoducho fackaju…
|
|
|
ferry
|
26.02.2022, 10:53 | #2921
|
|
ja som clovek razny a priamy a veci riesim a riesim ich. a obzvalst tu v nemecku to davam do povedomia, ze ludia, zijete si tu v 30 rocnej bubline, ale konkurencia vas zajtra prevalcuje. preto sa vyjadrujem priamo a nepoliticky a drsne. v cudzom jazyku uz duplom. precitaj si, prosim, moju otazku, vyzvu.
|
|
|
onetwo
|
26.02.2022, 10:54 | #2922
|
|
to nieje vylev len nazor, ja sa neptrebujem rozculovat koli tragedom… chcu si zit v zdrabcovanje krajine brz skol zdravotnictva nech si ziju ked su , hlupaci z alim sa pojdem inam…
|
|
|
onetwo
|
26.02.2022, 10:55 | #2923
|
|
aku vyzvu myslis?
|
|
|
ferry
|
26.02.2022, 10:56 | #2924
|
|
precitaj si nazov tohto vlakna.
|
|
|
ferry
|
26.02.2022, 10:59 | #2926
|
|
ak sa siloumocou potrebujes od primitiva odlisit, nesmies sa spravat ako primitiv. rozumies, co so napisal? zaklady spolocnosti, fungovanie, ekonomika, progress, neurcuje sedliak s nazorom, ze putin je boh. nie. to urcite vzdelany apoliticky clovek, ktory je poradcom pre kazdu garnituru.
|
|
|
ferry
|
26.02.2022, 11:01 | #2927
|
|
a v tom je slovensko velmi velmi slabe, lebo co sa akademickej pody tyka, je to same sladkovicovo, filozoficka uk, a tie generuju, len aby si zachovali status odboru uplne dno s akademickymi titulmi, co koncia na uradoch prace.
|
|
|
ferry
|
26.02.2022, 11:04 | #2928
|
|
vzdelavaci proces na skolach, ked sa jednoznacne nevyhrani voci vojne, agresii, politikarceniu , tak sa mozme rozvno zbalit a nechame to smradom udavacskym gardistickym vyjebancom, co vlastneho suseda uda, lebo mi ribezle presahuju do jeho pozemku. ale v konecnom meritku nemaju absolutne ziadnu stabilnu viziu, ako tuto krasnu krajinu dalej vies.
|
|
|
ferry
|
26.02.2022, 11:05 | #2929
|
|
nasu krajinu vystihuje tento keyword: NELEGALNA SKLADKA. toto sme my. a pritom by stavilo len a len lusknut prstom a povedat DOST. stacilo. skoro kazdy si tu kope vlastnu ligu, chce zbohatnut do 0.5 sec. Mne zdochal koza, tak susedovi aj 4, a potom sa mi ulavi.
|
|
|
ferry
|
26.02.2022, 11:08 | #2930
|
|
ja mam prechodene slovensko, ako nikto z vas. mam prediskutovane s obyvaetlmi tisice hodin. cista krasna slovenska pohostinoost, zazil som ju. dobro v ociach babicky z muranskej planiny. a potom... zdevastovana priroda, podlplacanie, prokuratura na vyplatnej paske, fizel, co Ti obuskom kaze davaj tydennu trzbu, nedovolas sa na sytemove cisla 158, 155, 150, ... mmmm Je to len a len o nas.
|
|
|
onetwo
|
26.02.2022, 11:17 | #2931
|
|
s kozou si presne vystihol myslenie slovakov, krasne napisane… nemozem nic ine len suhlasit
|
|
|
ferry
|
26.02.2022, 11:18 | #2932
|
|
a preto som zazolil tie 2 vlakna. s konkretnym znenim. a to je ten obrovsky filter, ktory ukaze, co kto ako a preco. nie tliachanie. krcmove zvasty. uz stacilo. keby som nevidel ten oborvsky potencial v slovakoch, co dokazu, tak by som to nerobil.
|
|
|
onetwo
|
26.02.2022, 11:20 | #2933
|
|
ako by mal fungovat tento svet??? to je uz asi len rozpravka… sme spiny a paraziti ako ste to tu vcera napisali, bojim sa, ze bude len a len horsi. drancujeme tuto planetu… vladnu nam bezcharakterne spiny ktore niesme ochotni zvrhnut… policia vojska tu sluzia spinam… a inak uz asi nebude.
|
|
|
ferry
|
26.02.2022, 11:26 | #2934
|
|
one. dik za nazor. napis mi, prosim, ako by si si to predstavoval. nazov vlakna je jasny. ja potrebujem od ludi, ze sa vedia vyjadrit, co by chceli. vadenie, co mi vadi, je lahka identifikacia. napis mi, prosim, Tvoju predstavu pre Teba idealneho stavu. pozri. co urobi kokot: ten len napise, ze aha a precital sisi, a mas nejake riesenie, a zalez do dieri, prd tomu rozumies. preto sa pytam, neber to v zlom, ze ake mas riesenie. moj nazor je, ze hlupost sa da predcit len riesenim. aj ta rieka na splave Ta zomele, ak si vektorovo so svojim kanoe pomalsi nez jej prud.
|
|
|
onetwo
|
26.02.2022, 11:35 | #2935
|
|
v prvom rade musi zacat fungovat spravodlivost, pre politikov objektivna zodpovednost (velim rychlo by si rozmysleli co a ako podpisu) spravodlivost tak, ze ak sa niekto kto ma viest a chranit spreneveri ci uz je to sudca policajt ma byt disciplinarne potrestany, to znamena 2 nasobne oproti normalu. na uradoch maju pracovat ludia s empatiou ktori chcu pomahat… uplne by sa mal umenit vyucovaci system na skolach… a proti mudrcom ako tym ktori teraz kadeco vykrikuju ma yt razne zakrocene… len to je rozpravka
|
|
|
onetwo
|
26.02.2022, 11:39 | #2936
|
|
ovca sa pred vlkom neubrani nato je tu vlciak ktory musi robit sponavu robotu. len vtomto sveteje ich asi malo…
|
|
|
ferry
|
26.02.2022, 12:04 | #2937
|
|
konecne nazor. onetwo. dakujem. dakujem velmi pekne za Tvoj nazor. velmi si to vazim.
|
|
|
slaven
|
26.02.2022, 15:51 | #2941
|
|
"pre politikov objektivna zodpovednost"
"na uradoch maju pracovat ludia s empatiou ktori chcu pomahat"
- tomu sa hovori utopia chlape, alebo skor naivita, ked si myslis, ze to takto moze u nas byt
Bohuzial, nie, nebude. S tym treba zacat a nie s opakom, lebo tie politicke postavicky taketo nieco NIKDY nedopustia, nepojdu PROTI sebe. O tych uradoch,to je tiez pekny fail.
|
|
|
onetwo
|
26.02.2022, 16:56 | #2943
|
|
"Chlape ak by si cital poriadne tak to co si napisal ani nenapises... Ferry napisal ako by to podla nas malo vyzerat tak som to tam dal a ukoncil to vetou " len to je rozpravka" takze asi tolko k tvojmu komentu
|
|
|
slaven
|
26.02.2022, 20:01 | #2955
|
|
onetwo, OK, neprecital som to cele, takze sa v tomto zhodneme uplne
|
|
ferry
|
26.02.2022, 07:35 | #1194
|
Slovensko: ako by podla Teba mala fungovt tato krajina. K veci, plz.
|
|
|
ferry
|
26.02.2022, 18:55 | #2949
|
|
je tu preboha niekto s praktickym prispevkom, ako to ma na slovensku fungovat? alebo som prave ukazal, ze tliachate od klavesnic a krciem a picu tomu rozumiete? podme slovaci, ukazte sa, ako ma nasa krajina fungovat, davaj het.
|
|
|
slaven
|
26.02.2022, 18:57 | #2950
|
|
nie, nikto ferry, asi len ty to napises
ja tomu osobne asi tiez picu rozumiem a len tliacham od klavesnice
|
|
|
ferry
|
26.02.2022, 19:07 | #2953
|
|
super slaven. dik za prispevok. presne takto moze nasa krajina dalej fungovat.
|
|
ferry
|
26.02.2022, 07:34 | #1193
|
neznasam krcmovy pseudonazor hodeny do povetria a smradiaci a nic nehovoriaci. zakladam 2 vlakna. slovenske a svetove. vyjadrite svoj nazor, ako by mali veci podla vas fungovat. spolocnost. k veci plz.
|
|
|
true
|
25.02.2022, 23:01 | #1191
|
https://www.vimo.sk/watch/ksBUINEtc7Ty78n
zdravy rozum bohuzial nezvitazil - ja Putina chapem a mozete ma vsetci ukamenovat.
Akcia - reakcia
Boli dohody - NATO ich nedodrzalo - pohar pretiekol.
|
|
tiky
|
25.02.2022, 21:22 | #1190
|
Hanbím sa za každého Slováka a každého pokrytca, ktorý si na statusy demonštruje Ukrajinskú vlajku na znak "akože" solidarity.
Kde ste boli do teraz posledných 8 rokov, keď
KYJEVSKY režim zavraždil vyše 15 tisíc Rusov za to že bojovali za svoj národ a slobodu na svojom území?
Čušali ste alebo nemáte ani šajnu o tom.
Slovenskú vlajku si nedovolíte hrdo zastávať a cudzou sa pýšite a bijete sa za ňu? Hanba Vám pokrytci  
|
|
|
Quake
|
25.02.2022, 21:35 | #2904
|
|
9 rokov nepridaný žiaden tip do štatistík, 9 rokov žiadna aktivita na fóre. A zrazu sa tu objaví nick "tiky" a hanbí sa za Slovákov, ktorí podporujú nevinných ukrajinských civilistov. Téééda, si frajer, len čo je pravda. Predstav si, že aj ja mám ukrajinskú vlajočku na profile. Kľudne sa za mňa hanbi aj ďalej, ja sa za svoj názor nehanbím. A treba si reálne naštudovať celý ukrajinsko - ruský konflikt od úplného začiatku, čítať menej konšpiračné weby, viac fakty a overené zdroje.
|
|
|
tiky
|
25.02.2022, 22:12 | #2905
|
|
ked si študoval ten konflikt, v akom roku si začal? no daj
to že web sledujem ale už nepridávam zápasy nerieš - sústreď sa na konflikt a daj si kľudne vlajku Ukrajiny aj na čelo.
|
|
|
|
Caciky
|
25.02.2022, 20:08 | #2902
|
|
co pepan to politik
|
|
Quake
|
25.02.2022, 18:41 | #1188
|
Vyjadrenie TIPSPORTU:
STOJÍME ZA UKRAJINOU! Z PONUKY SŤAHUJEME RUSKÉ SÚŤAŽE
Útok na Ukrajinu vnímame ako útok na princípy slobody a demokracie, za ktorými Tipsport pevne stojí. Krajine zasiahnutej vojnou pomôžeme. Ale zároveň sme sa ako gesto solidarity rozhodli bezodkladne z kurzovej ponuky vyradiť zápasy všetkých ruských reprezentácií a taktiež veľké ruské súťaže zviazané s režimom (napríklad KHL, VHL, futbalová Premier Liga), ktorý rozpútal vojnu. Naopak, nebudeme vyraďovať zápasy jednotlivých ruských športovcov alebo klubov na medzinárodnej scéne.
Uvedomujeme si, že sa tento krok môže vás, našich klientov, dotknúť a môže vás určitým spôsobom obmedziť. Nevieme si však predstaviť, že by sme v tejto chvíli stáli bokom a tvárili sa neutrálne. Ďakujeme za pochopenie.
|
|
admin
|
25.02.2022, 16:40 | #1187
|
Šariš Reaguj na príspevok | 25.02.2022, 16:33 | #385074
TV Markiza prave teraz odznelo: **** Ukrajinci zostrelili Ruske lietadlo - trosky lietadla spadli na obytny blok, zomrelo 10 ludi. Toto je dokaz, ze Rusi sa nebrania ani utoceniu na civilne ciele!!! ****
Precitajte si to viac krat, ano toto normalne v TV bolo.
To im jebe uz? toto je ten vyplach mozgov o ktorom pisem senzakovi nizsie!!!!
Este raz: Ukrajinci zostrelili lietadlo a to je dokaz ze Rusi utocia na civilov. Cisty kokotizmus medialny v Markize.
Šariš 25.02.2022, 16:34 | #686996
admin presun do politickej diskusie prosim, omylom som to dal sem
|
|
|
Šariš
|
25.02.2022, 16:53 | #2893
|
|
dakujem admin
|
|
|
Šariš
|
25.02.2022, 17:09 | #2894
|
|
a videli ste tu picu z Markizy aky dala prispevok o Ukrajinskom prezidentovi?
|
|
|
senzak
|
25.02.2022, 17:35 | #2895
|
|
Admin, ja nemôžem urážať jedincov tu, ale nazývať ženu (akúkoľvek) pičou je v poriadku? To sa nezmaže?
|
|
|
coyotitko
|
25.02.2022, 17:47 | #2896
|
|
Šariš ty si veľa rozumu počas života nepobral však?
|
|
|
|
Šariš
|
25.02.2022, 18:27 | #2898
|
|
Senzak ja tu neurazam nikoho z komunity ako ty!
Tak sa skludni
|
|
|
onetwo
|
25.02.2022, 18:28 | #2899
|
|
Coyo, ale prosim ta ved ked to nenapisal Blaha alebo vocca tak to je mainstream…
|
|
|
coyotitko
|
25.02.2022, 18:52 | #2900
|
|
No mňa najviac na tomto baví, nech sa to týka akejkoľvek témy, predtým covid, obranná dohoda s USA, teraz toto, že práve títo ľudia idú písať o vymyvaní mozgov a jednostranných pohľadoch . Celý svet vo všetkom klame, zavádza, len práve tých pár jedincov do toho vidí hlbšie a tú jedinú neochvejnu pravdu
|
|
|
Caciky
|
25.02.2022, 19:11 | #2901
|
|
senzak ked je raz piiiiica tak co
|
|
|
tiky
|
25.02.2022, 22:13 | #2906
|
|
ja som už videl aj iné
nie píča ale vagína na hrade - to je také slušnejšie si myslím
|
|
|
ferry
|
26.02.2022, 07:30 | #2908
|
|
ja len tak uvazujem. ze v realite v praxi naucinejsia zbran je IGNORE. ale tu ten prd od nevysrateho hovna bude visiet a smradit. hm, co s tym. mnohi si to precitaju, zoberu to ako fakt a nakazia sa. takto to teda je. ja naivny. cize chce to iny postoj tu na nete. ale zas to asi nie je mozne, lebo on je HERO za klavesnicou. cize. hm. coyik, zabudni. nie je sanca. toto je ina doba a nebudme naivni. realita, jedine realita by ukazala, ci dokaze bez ponoziek prejst po snehu naboso 100m.
|
|