Diskusia
POLITICKÉ KYDY A SRAČKY SEM :)
slaven |
06.04.2018, 11:23 | #66 |
rano v radiu davali, ze uz aj z Nemecka nejaky politik vyzval
Anglicko, aby predlozilo okamzite dokazy o tom, ze tu latku vyrobili
Rusi a ze to Rusi spravili ...
ale uprimne si nemyslim, ze by
to zverejnil niekto zo SME, dennikaN, aktualit a podobnych
manistreamovytch medii ... ked sa mylim, opravte ma .. len som
prebehol tie denniky a ani zmienka o tom nebola nikde, ale mozno som
zle hladal ... ale take dolezite info by malo byt na titulke a su tam
skor shity ako clanok 1cm nizsie o strane Slusne Slovensko     |
|
|
|
|
|
Markuss
|
02.04.2018, 09:43 | #165 | |
Toto spochybnili aj niektori spravodajcovia, napr. Aj na TA3 |
|
|
true
|
02.04.2018, 22:41 | #166 | |
Každý čo má aspoň 50 IQ chápe že to Rusi neboli lebo keby boli
tí dvaja oco a dcéra by boli mŕtvi! |
|
|
|
majster
|
11.04.2018, 19:56 | #175 | |
somarina, radšej píšte o kurvach, politika pre zlodejov, ja viem,
bo kradnem!! NOVIČOK či ako, pri kontaminácii, smrť nastáva do
dvoch minut, tak kde bol , na dverách kľučke, čí v reštike pei
jedeni, alebo v párku na lavičke, to je otázka, za správnu
odpoveď pekná odmena! |
|
|
Markuss |
31.03.2018, 19:01 | #61 |
Nieco pre chalanov co ich nižšie nadvihuje
Link FB príspevok |
|
|
|
slaven
|
31.03.2018, 11:57 | #158 | |
nie, nemal ... neni to politicky korektne  |
|
|
Markuss
|
31.03.2018, 14:56 | #159 | |
Tak aspon minister vnutra? |
|
|
slaven
|
31.03.2018, 17:52 | #160 | |
nie, je to FRA nie SVK kde premier je vrah ... (a to Fica neoblubujem
...) |
|
|
Markuss
|
31.03.2018, 18:19 | #161 | |
Ta aspon europoslanci dojdu rozdavat rozumy?! |
|
|
slaven
|
31.03.2018, 20:51 | #162 | |
nie, je to FRA, nepridu ... |
|
|
Markuss
|
01.04.2018, 09:37 | #163 | |
s tou demokraciou vo FRA to ide dolu vodou... |
|
|
slaven
|
01.04.2018, 10:20 | #164 | |
Presne tak, majú sa od nás čo učiť... |
|
|
|
chaffee
|
30.03.2018, 19:39 | #153 | |
fuj ale tento web je už naozaj chujovina nadpozemských rozmerov |
|
|
Ciernokoseliar
|
30.03.2018, 20:09 | #154 | |
cooo?to pisu zvacsa ti co to nikdy necitaju..len jedna pani vravela |
|
|
chaffee
|
30.03.2018, 20:16 | #155 | |
ukaž mi tu pani |
|
|
chaffee
|
30.03.2018, 20:16 | #156 | |
 |
|
|
Markuss
|
30.03.2018, 20:26 | #157 | |
Pani v prechode s knirkem? |
|
slaven |
29.03.2018, 20:47 | #58 |
fajn blog napisany:
-------------------------------
Balada
o ruskom vajci
pfpf | 29.03.2018 07:10
Minulý
týždeň som zavítal do predajne potravín istého známeho
obchodného reťazca. Chcel som si kúpiť niečo na desiatu.
Prechádzajúc nerozhodne okolo regálov s dobrotami mi padol do oka
téglik s ruským vajcom.
To som už dávno nemal! To si
kúpim!
Veď cena dobrá, kalorická hodnota nevysoká, objem
primeraný na zasýtenie…
Ako som sa rozhodol, tak som aj
urobil.
Ruské vajce som s chuťou zjedol. Lenže večer sa
dostavila prvá nevoľnosť. Počas noci som viac chodil ako ležal.
Na misu v onej malej miestnosti som si striedavo sadal alebo pri nej
kľačal. Na čelo mi stúpal studený pot, pokúšali sa o mňa
mdloby. Keď som už z tela vrchom aj spodom vylúčil viac tekutín,
ako som v ten deň prijal, zavolal som lekársku pohotovosť.
Prišli promptne. Diagnostikovali otravu. Otravu ruským vajcom.
Pravdepodobne salmonela. Nasadili lieky. Hoci sa liečim, odvtedy je
to so mnou nedobré, ešte som sa z tej pliagy celkom nevyhrabal.
Keďže som v ten deň už nič iné nejedol, zdroj otravy bol
jasný: ruské vajce. Potvrdili to predsa aj vyšetrovatelia zo
sanitky rýchlej zdravotnej pomoci!
Ale prečo sa to muselo
stať práve mne?
Je pravda, že v šesťdesiatom ôsmom som
protestoval proti príchodu ruských okupačných vojsk, dokonca som
maľoval nápisy na steny a roznášal letáky – môj postoj bol
vtedy jasne protiruský! Ale že by sa mi Rusi teraz, po takmer 50
rokoch za moju diverznú činnosť mstili? Myslel som si, že je to
už premlčané, odpustené. Ale čítal som, že Rusi vraj zradcom
neodpúšťajú…
V odpadkovom koši som našiel téglik od
ruského vajca a na ňom bol uvedený výrobca evidentne neruského
pôvodu, ale vajce bolo predsa ruské, či nie? Veď to tam bolo jasne
napísané! Vinník je jasný!
Okamžite som zatelefonoval
všetkým členom svojej rodiny a známym – mojim spojencom
v utrpení a informoval som ich o tom, čo sa mi stalo. Varoval som
ich pred ruským vajcom a dôrazne ich žiadal, aby sa dištancovali
od známeho obchodného reťazca, z ktorého vajce pochádzalo.
Rodinní spojenci v utrpení aj súcitiaci priatelia akceptovali moje
presvedčivé argumenty a jeden po druhom vyhodili zákaznícke karty
onoho reťazca z svojich peňaženiek. V niektorých rodinách
jednu, ale v niektorých aj tri karty…
Nepripomína vám to
istú absurditu týchto dní? Žiaľ, absurditu omnoho
nebezpečnejšiu ako ruské vajce. Tu sa už ktosi pohráva
s možnosťou vojny… |
|
|
Neo
|
30.03.2018, 11:05 | #151 | |
krasne prirovnanie a kokoti v Eu zacali vyhostovat ich ludi este ze
Slovensko ako jeden z mala nie                 |
|
|
|
Markuss
|
29.03.2018, 09:44 | #140 | |
obzvalsť fajn je moment, ked vysvetluje, že vlastne ani nevie odkial
a kolko penazi dostava.
lebo oni dojdu na účet a sú tam. a
dostal dom aj všetko, takze je spokojný |
|
|
|
Markuss
|
29.03.2018, 11:59 | #142 | |
To je ale konspiracna stranka! |
|
|
Neo
|
29.03.2018, 14:15 | #143 | |
To je hnus tam sa človek boji pustiť dcéru na disko, lebo tie svine
ju znasilnia. Ale havenoidea to považuje za výmysel a blud, nič
také neexistuje podľa neho |
|
|
StanoDianiska
|
30.03.2018, 01:38 | #148 | |
Neo a kde havenoidea napísal, že to považuje za výmysel a blud? |
|
|
Neo
|
30.03.2018, 11:04 | #150 | |
Ahoj Stano ved sa pozri dole co pises o tych weboch kde sa o tom pise
- napriklad: inak to ze tu pridavate take alter sracky typu
hlavnespravy, co je jasne dezinformacny web tiez svedci o vasej
NEinteligencii.
alter sracky, dezinformacia   - ten chlapec je mimo
a dennik N je pre neho biblia a ostatne weby su sracky siriace hoax a
nepravdy to nam tu viackrat jasne deklaroval |
|
|
Neo
|
30.03.2018, 14:13 | #152 | |
Čo píše nie píšeš |
|
admin |
28.03.2018, 21:57 | #56 |
Vidim, ze sa tu nejako zacali osobne utoky, urazky a proste zle ... co
sem nepatri.
takze to budem sledovat a kazdy dalsi prispevok,
kde bude naznak urazky bude zmazany, normalne prispevky ostanu a ked
to nepomoze, tak to proste znova stopneme, politicka diskusia ... inak
to asi ani nemoze skoncit, ked sa ludia bavia o politike ale dal som
tomu sancu  |
|
|
Markuss
|
28.03.2018, 22:01 | #119 | |
Jasan. Zrus to a zapni zasa pred volbami. Inak tu budu pribudat
Jesenského demokrati....ako huby po daždi |
|
|
Ciernokoseliar
|
28.03.2018, 22:35 | #123 | |
do zbrane kuruci... |
|
|
|
admin
|
29.03.2018, 19:07 | #144 | |
Elizo  |
|
true |
28.03.2018, 16:15 | #55 |
nemas ideu: OK ked si tento web nazval siritelom hoaxu
precital
si si ten clanok? mozem ta poprosit - precitaj si ho je kratky a napis
mi co v tomto clanku je presne nezmysel hoax> https://cs.gatestoneinstitute.org/11721/ture
cko-islam-porozumeni
normalne to sprav, zaberie ti to 4
minuty zivota sprav to pre mna pre nas a hlavne pre seba a odpovedz
nie dalsou kokotinou ze niekto nieco niekde povedal ale chcem tvoj
nazor na ten clanok co je v nom hoax |
|
|
havenoidea
|
28.03.2018, 16:36 | #106 | |
co to s tym ma ci konkretne v tomto clanku hoax je alebo nie? web je
spajany s Geertom Wildersom, vydal spravu, ze v Europe su no-go zony,
kde plati pravo Saria. pre mna je tento web nedoveryhodny, takze ak by
som ti mal odpovedat, ci konkretne v tomto clanku je hoax, odpovedam,
ze neviem, pretoze by som informacie obsiahnute v clanku musel hladat
a porovnavat s inymi webmi, alebo tlacovymi agenturami. ved ja som
nikdy nepovedal, ze prave tento clanok je hoax, ale minimalne jeden
hoax web siril. a teraz si odpovedz sam: co je to za web, ktory
informacie ani neoveri a vypusti ich von a potom sa im na to pride? |
|
|
havenoidea
|
28.03.2018, 16:49 | #107 | |
a este jedna vec. ak si zadas do googlu gatestoneinstitute, dozvies
sa, ze ich napriklad cituju weby slobodnyvyber.sk, medzicas.sk,
parlamentnelisty, slobodnyvysielac, ceskoaktualne, hlavnespravy,
svobodnenoviny.eu. teda 6 zo 7 stranok, ktore su uvedene na
kospiratori.sk medzi strankami so spornym obsahom. teraz uz nemam
pochyb, ze gatestoneinstitute siri hoaxy umyselne, ked z neho cerpaju
taketo stoky  |
|
|
true
|
28.03.2018, 17:05 | #108 | |
ok jednoducha otazka a ty nevies odpovedat a stale melies o tom istom
a nie o tom na co sa pytam
koncim debatu bo to je ako hrach o
stenu hadzat |
|
|
indigo
|
28.03.2018, 17:09 | #110 | |
Nemecký prezident navštívil no-go zónu. Pre reklamu
pre
havloideu |
|
|
indigo
|
28.03.2018, 17:13 | #112 | |
Takto sa navštevuje NO-GO zona ?
Že tam prezidenta dovezu s
ochrankou ? Načo robia take šaškarne ?
Ja navrhujem inu
navštevu takej zony - bez oznamenia zobrat prezidenta aj s rodinou ,
vysadit ho v NO-GO zone , a povedat - za 3 dni sa prideme pozriet ,
či je ešte koho zobrat naspat.
A to iste robit pravidelne s
rodinami politikov aj u nas - doviest ich do nejakej osady ,
najlepšie v čase poberania davok , nech vidia , čo je treba v tomto
štate riešiť.
mínus Reagovať | 183 janko1958
16.03.2018 9:00 | Oznám správcovi | O
|
|
|
Markuss
|
28.03.2018, 17:13 | #113 | |
Ok. Ak niekto tvrdi, ze no go zony su mytus... staci vystrcit nos z
domu a ist sa kuknut napr. do SWE. Uz v r 2004, ked som bol v v Malmo
take existovali |
|
|
StanoDianiska
|
28.03.2018, 21:21 | #117 | |
Čítajte pozorne. Havenoidea píše o no-go zónach, kde platí
právo Šaria. Nie všeobecne o no-go zónach. Inak také no-go zóny
sú podľa mňa aj u nás. Skúste vstúpiť do tých najhorších
osád na Slovensku. Síce som nebol v žiadnej no-go zóne v
zahraničí, ale tipujem, že to bude niečo podobné. |
|
|
Markuss
|
28.03.2018, 21:33 | #118 | |
Akurat u nas sa este nasi osadnici fizlov ako tak boja.... tam fizli
naopak do tych zon nejdu, lebo je to deklaracia vojny |
|
|
havenoidea
|
28.03.2018, 22:08 | #120 | |
Berte si priklad od stanadaniska. Jediny cita s porozumenim, vy
ostatni vidite len prvu cast, ta druha vam unika |
|
|
|
indigo
|
28.03.2018, 22:34 | #122 | |
Okresný súd v Bavorsku nakoniec rozhodol, že miestne právne
predpisy na ochranu detí sú záväzné a majú prednosť pred
ochranou manželstva, ktoré bolo uzavreté podľa špeciálneho
sýrskeho zákona šaría. Avšak vyšší odvolací súd iba pred
pár týždňami rozhodol, že títo mladí ľudia boli zosobášení
legálne, a preto manželia môžu byť spolu. Súd bral do úvahy,
že pár nevykazoval znaky toho, že ide o nútený zväzok a na
dôvažok – mali už za sebou pohlavný manželský styk. |
|
|
havenoidea
|
28.03.2018, 22:45 | #124 | |
Uz sa nedivim, ze tolko ludi veri konspiraciam. Sak vsetko co tu
postujete su weby ako hlavnespravy, slobodny vysielac, atd a teraz uz
aj infovojna preboha :D :D dalsi z webov zaradenych medzi weby so
spornym obsahom na konspiratori. A potom ti niekto povie, ze pozri si
aj alternativne media. Toto su teda oni? Siriace strach a hoaxy?
Chlapci alobalove capice na hlavu a do postele a nevychadzat cely
zivot z domu, lebo sak chemtrails a kiska a soros a vobec, este aj ti
migranti ktorych tu nemame. S vami len strata casu, nic konstruktivne |
|
|
indigo
|
28.03.2018, 23:01 | #125 | |
V Nemecku na poriadok dohliada moslimská polícia, ľudia sú
zhrození
08.09.2014 Noviny.sk Zahraničie
Michaela
Michalová
|
|
|
indigo
|
28.03.2018, 23:05 | #126 | |
.02.2018, 19:08
V Nemecku rastie záujem o bezúročné
bankovníctvo podľa práva šaría. Ako funguje islamská banka?
ČTK
Autor: ČTK
|
|
|
indigo
|
28.03.2018, 23:18 | #127 | |
Britskí konzervatívci pripúšťajú vystúpenie z dohovoru o
ľudských ...
www.sme.sk/.../Britski-konzervativci-pripust
aju-vystupenie-z-dohovoru-o-ludskych-pra...
10. 3. 2013 - Je
to práve Anglicko kde vznikajú prvé šarija zóny, kde sa tolerujú
islamské pravidlá i bezbrehý multikulti, kde sa mení školský
systém i ich prospech, je to práve Anglicko ktoré odzbrojuje
vlastné obyvateľstvo. Polícia je takisto bezbranná, často i
terčom útokov. |
|
|
indigo
|
28.03.2018, 23:35 | #128 | |
slamské právo šaría v Európe? V Grécku už funguje, moslimka
hľadá ...
www.zivot.sk › Udalosti ›
Utečenci
11. 11. 2015 - Utečenecká kríza spustila vlnu
strachu z islamu ako hrozby pre rozvrátenie európskych hodnôt. V
Európe však už šaríu máme, len sa o tom nevie. |
|
|
|
|
|
indigo
|
29.03.2018, 00:05 | #132 | |
Szaria czy niemiecka konstytucja? - Wiadomości24.pl
www.wiadomosci24.pl › Cywilizacja ›
Religia |
|
|
indigo
|
29.03.2018, 00:11 | #133 | |
Islamisches Recht: SPD-Politiker will Scharia-Gerichte in Deutschland
...
https://www.focus.de › Politik ›
Deutschland |
|
|
indigo
|
29.03.2018, 00:15 | #134 | |
Wuppertal: Gericht spricht selbsternannte Scharia-Polizisten frei |
ZEIT ...
www.zeit.de › Gesellschaft |
|
|
indigo
|
29.03.2018, 00:20 | #135 | |
/www.welt.de/politik/deutschland/article13847398/SPD-Justizminister-se
tzt-sich-fuer-Scharia-Recht-ein.html |
|
|
|
Markuss
|
29.03.2018, 07:43 | #137 | |
to je vsetko prekrútené - konšpiračné weby.
jediný
nekonšpiračný je denníkN a Haaretz |
|
Markuss |
28.03.2018, 11:41 | #54 |
Majster Quake. Kedysi si mi tajne pisal aby som nekomentoval tvoje
prispevky.
Tak takto. Kto povedal, ze taky chlapci ktori su vo
vasich ociach dobri, dobrymi aj su.?
Kolko zahranicnych webov
si si kedy precital?
V kolkych krajinach mimo zaprd3neho
slovenska si zil? Nie na dovolenke, ale v skutocnej spolocnosti?
Takyto smradi ako vy, co v zivote nevystrcili paty z Bratislavy si
tu mozu trollovat a sirit demokraticke superhodnoty. Mna tie vase
zaslepene rozumy nezaujimaju. |
|
|
Markuss
|
28.03.2018, 11:49 | #98 | |
To sa samozrejme tyka aj zivota mimo BL aglomeracie.... nemate poruchy
ako ludia žijú. |
|
|
Quake
|
28.03.2018, 16:09 | #102 | |
Vyjadrovanie stamgasta 4.cenovej skupiny. Usporiadaj si to v hlave a
neurazaj ludi. Svedci to to tvojej inteligencii. PS: douc sa
gramatiku, aby si nevyzeral hlupo, ked tu mudrujes  |
|
|
Markuss
|
28.03.2018, 17:12 | #111 | |
necham sa poucit.
Pri sustruhu si tusim dostudoval najnovsie vydanie gramatiky |
|
|
Quake
|
28.03.2018, 18:28 | #114 | |
Na zakladnu gramatiku mi staci zakladna skola a robim na freze a nie
sustruhu. Dnes ti to nejde chlape...  |
|
|
Markuss
|
28.03.2018, 18:43 | #115 | |
Mas recht. Na freze... veru nejde |
|
|
Quake
|
28.03.2018, 18:58 | #116 | |
Nevadi pan Markuss. Musia byt aj taki ludia aj taki. Casom sa
doucis... |
|
|
chaffee
|
29.03.2018, 08:52 | #139 | |
ale fakt si mohol normálne odpovedať aspon na jednu z tých otázok
a neútočiť hned na osobu |
|
|
StanoDianiska
|
30.03.2018, 01:19 | #147 | |
Chaffee, komu to bolo prosím adresované? |
|
|
|
Quake
|
28.03.2018, 06:59 | #90 | |
Citovat bullshitny web plny dristov, ktory nie je nic ine, len
perfektne zarabajuca masina zalozena na hluposti, naivite ludi, je
vazne frajerske. Sam Sopko (sefredaktor) verejne priznal, ze siria
bludy. A ludia su tak blbi, ze aj tak mu tam klikaju a likuju, a on si
veselo zaraba. |
|
|
havenoidea
|
28.03.2018, 08:16 | #91 | |
Vdaka aspon za reakciu Quake. Uz som si myslel ze sa tu nenajde nikto
normalny, kto odsudi tieto portaly plne sraciek.
Markus: ak
nezacnes postovat relevantne a doveryhodne zdroje, diskusia s tebou je
uplne zbytocna. O dennikuN si mozes mysliet co chces, ale ak ti tento
clanok neotvori oci a pojdes si dalej svoje konspiracie, nemam sa s
tebou o com bavit https://dennikn.sk/995647/pod-falosnym-menom
-som-pisal-hoaxy-pre-hlavne-spravy/ |
|
|
Quake
|
28.03.2018, 08:23 | #93 | |
Mne je jedno, nech si kazdy veri, comu chce. Pravda je v dnesnom svete
velmi roznofarebna. Ale urazat a vysmievat sa, Markuss, lebo ma niekto
iny nazor? Trapne.... |
|
|
|
true
|
28.03.2018, 10:54 | #95 | |
Quake ak hlavnespravy su plne vymyslov - tak podla teba sme, dennikN,
pravda a ine - tam vymysly nie su? odpovedz
a nejde o vymysly
ale o jednostranny pohlad na vec lebo vieme kto plati tieto denniky
vsak?
som zvedavy co odpovies |
|
|
true
|
28.03.2018, 11:00 | #96 | |
nemas ideu vdaka za link a cital si diskusiu?"- aj sami citatelia
dennikaN vidia co sa deje A NEPACI SA IM TO
Článok sa mi páči ale mrzí ma, že vylievate s vodou aj dieťa
- a to problém islamizácie európy. Nenapadlo vám, že tie články
sú najúspešnejšie práve preto, lebo ide o reálny problém o
ktorom je ale bohužiaľ ťažké nájsť niečo v v denníkoch ako je
ten váš? Bojujete za spoločnú Európu ale ako hlavný argument
napíšete, že sa bojíme niečoho čo tu nie je. Lenže proces
islamizácie u nás, t.j. v Európe prebieha a tento fakt nevyvrátite
tým, že nájdete jeden vymyslený článok o starostovi Londýna.
Snaha nasmerovať (ináč super) pointu celého článku práve proti
tomuto nepríjemnému faktu bohužiaľ tiež vyznieva ako snaha o
dezinformáciu.
tieto veci su TABU v tychto
dennikoch ale to nesu dezinformacie z webu hlavnespravy ale TO JE
REALITA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! a ty nemas ideu ked toto nevidis, tak si
slepy alebo hlupacik co si nevies 2+2 poskladat dokopy. proste
primitiv ktory sa chytil myslienky ze jeden web je konspiracnyyy tak
huraaa ideme z markussa spravit kokotka - mi sme najlepsi mi vsetko
vieme najlepsie vsak? Quake toto je aj o tebe - tiez sa vysmievas lebo
niekto cituje bullshity a co citujes ty? ty vies ze kde je pravda
????? asi ano a ona isto bude len v denikuN a SME vsak?????? |
|
|
havenoidea
|
28.03.2018, 11:20 | #97 | |
True: takze ak by ten clanok bol uverejeneny na inom webe, nie na
dennikuN, malo by to vahu? Nepozeraj, kde je to publikovane, ale citaj
obsah a ak si to nepochopil tak znova v skratke: pre hlavne spravy
moze, ako si si mohol precitat, napisat uplne hocikto a hocico a
dokonca to ani neni pravda, ale vsak mohla by byt vsak? Pamatam si,
ked vrcholila utecenecka kriza a na dennikuN o nej pisali velmi
zmierlivo. Ked si spomeniem na tie butthurty co sa diali v diskusiach
na fb, nemam pocit ze prave N-ko jednalo ferovo, ale na druhej strane
citatelia im to dali pekne vyzrat. A to je ten rozdiel medzi triezvo
uvazujucimi ludmi a vami. My vieme kritizovat ci uz hlavnespravy alebo
aj serioznejsie media, ked je treba. Vy viete ukazovat a kydat len na
tie druhe spomenute. Ak sa prevali, ze pre hlavnespravy moze pisat
hocikto a hocico a s fanusikmi tohto pochybneho webu to ani nehne,
nieco s vami nebude v poriadku |
|
|
true
|
28.03.2018, 13:56 | #99 | |
nemas ideu: ty vobec nemas sajnu o com pisem - mne je u prdele kde je
clanok - mne ide o jeho obsah !!! ty ako si sa sam nazval TRIEZVO
UVAZUJUCI CLOVEK nepripustis ziadnu alternativu
mas klapky na
ociach a si ovplyvnovani len jednym nazorom
to je ten rozdiel
medzi mnou - co si precitam vsetky nazory a sam sa rozhodnem comu
verim a comu nie a Tebou - co ta ine nazory a weby nezaujimaju a mas v
hlave len to jedno a tomu veris vsetko9 ostatne su sracky a vsetci
ostatni su sraci
asi taky si - si na seba hrdy dufam
uz sa
vyser na hlavne spravy - webov je vela - strasne vela napriklad si
precitraj nieco o islame tu https://cs.gatestoneinstitute.org/11721/ture
cko-islam-porozumeni
take clanky na dennikuN a SME nebudes
mat NIKDY !!!! a ty vies preco vsak? a hlavne vies ze v tom clanku je
pravda len ta ludom ako ty nepasuje tak ju necitaju nezverejnia
neveria jej |
|
|
havenoidea
|
28.03.2018, 15:09 | #100 | |
Fajn, tak som sa vysral na hlavnespravy, dufam ze aspon ty si uz
pochopil, ze pisu vo vacsine pripadov nepravdy a hoaxy. Takze
gatestoneinstitute.org vravis hej. Pozrel som sa na nu na wiki a aha
co nevidim. Stranka ma blizko ku Geertovi Wildersovi a bola oznacena
ako stranka siriaci hoaxy, ked sirila, ze v Europe su no-go zony kde
plati pravo Saria. Nebola to pravda. Takze som ti opät ukazal, aky je
tvoj dalsi zdroj doveryhodny. No daj este nejaky shit, nech sa
pobavim, pogooglim na nete a zistim daco o dalsom doveryhodnom zdroji |
|
|
true
|
28.03.2018, 16:05 | #101 | |
nemas ideu: este raz? ty citas co pisem?
chces mi povedat ze
vsetko co je na webe hlavne spravy je hoax a vymysel?
ked toto
potvrdis tak naozaj si nesvojpravny
vsade su hoaxy a vymysly ale
vsade je aj pravda aj na sme a dennikN a inde su hoaxy a vymysly to je
realita a je tam aj pravda
nauc sa selektovat a vyberat
informacie zovsadial a pouzivaj rozum nic viac od teba nechcem. pouzi
zdravy sedliacky rozum a never vsetkemu co je napisane v tvojich
milovanych weboch lebo vsade su aj hluposti aj dobre veci, vsade |
|
|
Quake
|
28.03.2018, 16:12 | #103 | |
Mily true, ako som uz napisal, mne je jedno, kto comu veri. Ale ak ty
aj Markuss priamo nadavate na niekoho ineho, kto veri nieco inemu. No
a? Ved ame v demokracii. Ale za to sa netreba spravat ako posledny
dedinsky buran a urazat. Nikdy som si ta nevzal do ust a mna nazves
primitivom. Skoda no... |
|
|
true
|
28.03.2018, 16:17 | #104 | |
quake ved mi odpovedz
este raz
Quake ak
hlavnespravy su plne vymyslov - tak podla teba sme, dennikN, pravda a
ine - tam vymysly nie su? odpovedz
a nejde o vymysly ale o
jednostranny pohlad na vec lebo vieme kto plati tieto denniky vsak?
som zvedavy co odpovies
odpovedz na toto nie zasa
ine veci. v dennikuN a SME nie su tiez vymysly??????? tazko je
odpovedat na to a priznat to, vsak? |
|
|
Quake
|
28.03.2018, 16:19 | #105 | |
true: ukaz mi, kde som napisal, ze Dennik N alebo SME pisu len pravdy.
Diskutuj slusne, prosim ta, ok? Sme stale na tipovacom webe, naco
tolko invektiv?? |
|
|
true
|
28.03.2018, 17:06 | #109 | |
ok som rad ze to priznavas
koniec |
|
|
|
true
|
26.03.2018, 20:28 | #84 | |
skor moze drbnut ludi co chcu znicit Slovensko a zvrhnut vladu aby sme
dopadli ako co ja viem napriklad Ukrajine - napr. Kisku kokotka
ktoremu dosli naboje a o chvilu bude po kanaloch chodit - potkan jeden
zasraty    |
|
|
true
|
26.03.2018, 20:29 | #85 | |
a trollovia ako ty havenoidea to tiez nemaju lahke ja viem ale aspon
vam za to platia vy hnusne spiny proti Slovenske    |
|
|
|
havenoidea
|
26.03.2018, 22:33 | #87 | |
Prisli petrosekely na ucet, tak treba plnit ulohy. Vies ako, Soros
neplati len tak pre nic nerobenie |
|
|
true
|
27.03.2018, 15:39 | #88 | |
havenoidea ty si odkial prisiel? |
|
|
Markuss
|
27.03.2018, 17:40 | #89 | |
Z pichi materinej
Ale IQ-áč je to riadny. Tie jeho zúrive prispevky svedcia
o jeho zanietenosti pre vec. Takeho sudruha by všade radi videli. Jak
Kiska v SZM svojho času |
|
|
havenoidea
|
28.03.2018, 08:19 | #92 | |
Mozno by som to mal naozaj printnut a poslat napriklad Zomri, nech sa
aj tam zasmeju. Ale ked si to tak vezmem, su aj ine stranky plne
kakotov, tak im to tam radsej nebudem zaplnat vami vsetkymi |
|
|
Elizabeth |
23.03.2018, 20:15 | #50 |
Úryvek z konverzace mezi Mazarinem a Colbertem - ministrem financí
za Ludvíka XIV:
Colbert: Když se jedná o to, kde
sehnat peníze, nastává moment, kdy pouhé čachrování už
nestačí. Byl bych rád, kdyby mi pan kardinál vysvětlil, jak
přijít k dalším penězům, když jsme už zadlužení po krk.
Mazarin: Když je člověk obyčejný smrtelník, jde do
vězení. Ale se státem je to jiné!!!! Stát nemůžeme zavřít do
vězení. Vrší další a další dluhy. Tak to dělají všechny
státy.
Colbert: Opravdu??? Myslíte??? Nicméně,
potřebujeme peníze!!!! A jak je sehnat, když už máme všechny
myslitelné daně ???
Mazarin: Tak vytvoříme
další.
Colbert: Nemůžeme zatížit chudé více než
už jsou!!!
Mazarin: Ano, to je nemožné.
Colbert: Tak tedy bohaté?
Mazarin: Bohaté také ne.
Ti už by nemohli víc utrácet. Jeden bohatý, který utrácí,
živí stovky chudých.
Colbert: Tak jak to
uděláme?
Mazarin: Colberte, ty mudruješ jak nočník
pod zadkem nemocného.
Je obrovské množství lidí,
kteří jsou někde mezi tím, ani chudí, ani bohatí!! Ti, kteří
pracují, sní, že zbohatnou a nechtějí být chudí A ty musíme
pumpnout. Čím víc jim sebereš, tím víc pracují, aby si to
vynahradili. Je to nevyčerpatelná studnice. |
|
|
havenoidea |
21.03.2018, 21:40 | #48 |
inak to ze tu pridavate take alter sracky typu hlavnespravy, co je
jasne dezinformacny web tiez svedci o vasej NEinteligencii.
uz
len jedna vec. k tomu Bencikovi, ktory vam tak strasne lezi v zaludku.
a kvoli comu vlastne? ze urobi screen niecoho, kto niekto verejne
napisal na ten hnusny kapitalisticky vykoristovatelsky zapadom
nakazeny facebook? musi jeb*t chalani, vam musi jeb*t   |
|
|
Ciernokoseliar
|
21.03.2018, 22:12 | #76 | |
nie..budeme citat dennik n a sme...lebo len tam je pravda tohto
sveta..vsetko ine je brak   volakedy takych ludi
volali udavacskymi estebakmi..dnes takym ludom dobre fajku s vystrekom
nespravis... si
bytost bez vlastneho usudku,pokorny sluzobnicek doby..tolko k tebe |
|
|
havenoidea
|
21.03.2018, 22:14 | #77 | |
ziadny sluzobnicek doby, ale sluzobnik Sorosa a Kisku  |
|
|
slaven
|
22.03.2018, 07:07 | #78 | |
http://prntscr.com/iun8eq jojo, klapky
na ociach maju tito ludia a nic ine ako len ich mienkotvorne media
predsa pravdu napisat nemozu  
vsetky ostatne
weby klamu a pisu nezmysly
tito ludia by este Bencikovi aj
podali ruku, ze dakujeme za Vase sluzby pane ... |
|
|
Elizabeth
|
22.03.2018, 09:43 | #79 | |
u nas neexistuju media, ktore davaju nestranny pohlad a overeny .
preto ma clovek 2 moznosti , overit si z viacerych zdrojov a pouzivat
sede bunky mozgove a pouzit aspon sedliacky rozum , alebo sa na to
vyjebat. ale to co tu niekedy aj jedna aj druha strana davate iba
dokazuje preco to v tychto luhoch a hajoch vyzera tak ako to vyzera |
|
|
simsala
|
22.03.2018, 18:07 | #80 | |
havloidea, nam podla teba neinteligentnim ludom nic nevysvetluj, nam
jebe a ty si lietadlo. Pozdravuj mastnovlasa, ogrcanca z Popradu. |
|
|
Markuss
|
23.03.2018, 22:28 | #81 | |
Hlavne ma zaujima, ze naco sa tu tento trojjediny proletar havenoisea
vobec registroval. Tip nema na portali ani jeden. Cakam, kedy sa na
nejakom bencikovom profile objavia screenshoty z nasetipy.com |
|
|
havenoidea
|
24.03.2018, 16:20 | #82 | |
zrazu nechapes, preco som sa registroval?  sak este nedavno tuto
o jedno dve vlakna nizsie si v tom mal jasno, ze som sa registroval
predsa len kvoli politickemu vlaknu a teraz nevies?  nas velky markus
nevie? ved tu ste vsetci mudri a takuto banalitu markus neodhalil.
trosku este pokonspiruj, mozno na to prides |
|
|
Markuss
|
25.03.2018, 09:42 | #83 | |
Ok. Uz viem. Nesiel som po tom najjednoduchšom rieseni. Ale je to
tak, ze si cisty masochista a chuj zároveň |
|
|
Quake |
20.03.2018, 22:13 | #46 |
Kiska velky respekt. |
|
|
Ciernokoseliar
|
21.03.2018, 08:47 | #72 | |
za co?    |
|
|
Markuss
|
21.03.2018, 10:39 | #73 | |
Respekt = v svahilcine pohlavny ud jednorozca |
|
|
MiroR87
|
21.03.2018, 12:37 | #74 | |
 |
|
majster |
20.03.2018, 14:14 | #45 |
no kiska nesuhlasi s pelegrinovu novu vládu, podľa ústavy, mal by
smer dať nového premiera a ten novu vládu, ale sme na Slovensku,
tak pelegriny vymeni len toho kto nepasuje kiskovi  |
|
|
Markuss
|
20.03.2018, 19:52 | #71 | |
...ale na noc by si mal aj pitvor zamjnut... aby ta Andrej nedal
odpravit.
Poton si tuna vaetci budeme musiet dat na Fajsbuk
#allformajster |
|
|
|
Ciernokoseliar
|
19.03.2018, 13:15 | #65 | |
snad pride doba..kedy tito novodobi eštebáci budu spolocnostou
odsudeni..a nie ocenovani |
|
|
slaven
|
19.03.2018, 13:44 | #66 | |
nepride ... tieto ludske krysy a hyeny ako ten pan Bencik, nestane sa
im nic - to by sa musela EU rozpadnut a staty by zacali uznavat
normalne ludske rozumne hodnoty a nie tie ich multikurtularne sracky,
ktore sa uznavaju teraz ... |
|
|
hansus82
|
19.03.2018, 13:52 | #67 | |
Carny, ja furt hutorim, my vychodňari še mušime odtarhnuc od zapadu
a vyhlasic autonomiu |
|
|
slaven
|
19.03.2018, 13:53 | #68 | |
hej a potom len zhasnut svetlo a konec gazdo  |
|
|
hansus82
|
19.03.2018, 14:03 | #69 | |
šak reštart, od nuly  |
|
|
kitek |
18.03.2018, 23:21 | #42 |
Toto si myslím aj ja. Zas zaplatí "bedač" a tí čo ich "huckajú"
si ešte viac prilepšia. Najviac sa čudujem "trúchliacej" matke!
Pre pochodujúcich, čo stále nepochopili!
Ja prajem Slovákom, aby boli predčasné voľby a vyhrali
“tí praví”. Teda súčasná opozicia.
Prajem
študentom, aby im Sulik zaviedol školné za VŠ. Navrhujem aspoň 30
tisic Eur za semester, aby boli nútení si zobrať pôžičky.
Navrhujem, aby Sulik a spol odstránili zo Zákonnika práce
klauzulu o minimálnej mzde, aby východ krajiny pomrel od hladu a
ľudia tam makali ako otroci za 100 Eur na mesiac.
Prajem
bratislavským dôchodcom, čo na tom pochode štrngali o dušu ako v
novembri 89, aby im nová liberálna vláda zdvihla nájomné, energie
a znížila dôchodky a aby skončili pod mostami. (isto sa ich
detičky na nich zvysoka vykašlú).
Prajem toto všetko
všetkým štrngajucim a vyrevujúcim, aby padli dobre na hubu a do
úplnej chudoby, aby vedeli, čo to je liberálna demokracia. Nech
vedia, za čo štrngali.
Ešte bude treba zrušiť tie
socialistické vymoženosti pre študentov v podobe vlakov zadarmo.
Pekne nech si platia plnú sumu.
Mamičkám treba vziať
rodinné prídavky, nech pekne idú pracovať rovno po pôrode. Predsa
sa nebudu flákať doma s deckom a dostávať peniaze za nič od
liberálnej vlády. Nech sa starajú ako to zvládnu. Môžu po vzore
Nicholsonovej najať asistentku, zobrať decko do práce a tam ho
kojiť aj prebalovať. Keď nevydržia ďalej žiť na tom
Slovensku.
P.S: Nikoho už nezaujíma kto zabil Kuciaka a
nikoho to už ani zaujímať nebude. A Sulík a spol. to vyšetrovať
nebudú,. na to sa zabudne, tak ako na to zabudne celé SME na čele s
Balogovou a aktuality sk.
Už sa len čudujem, že si
Kušnírová na tribúne "nezakrepčila"!
A tzv. hercom.
Stopnúť dotácie a uvidíme, ako sa vám budú slzy tisnúť do
očí!
Každý pracujúci človek, čo vytvára hodnoty
pre Slovensko, musí sa svojou prácou pričiniť o rozvoj
Slovenska!
A herci?
Dostanú dotácie!
A
pochodujú! |
|
|
|
|
|
|
|