Registrácia


Zabudnuté heslo / Lost Password

​​
Online:  -

Dievča týždňa
Klikni pre zvacsenie
Chlap týždňa
Klikni pre zvacsenie
nasetipy.com - filmová diskusia   nasetipy.com - politicke kecy

Revolut detailné informácie
Ford Auto, Ford novinky


Viac o Tipli nájdeš TU

tipli - ziskaj zlavu pri nakupovani

tipli - ziskaj zlavu pri nakupovani

Skrill - Internetová peňaženka

Zažite skutočné výhry a výnimočné okamihy – alebo si vytvorte ten svoj – na jackpotovej stránke.

Prosím, ak máte záujem tipovať vo Fortune, zaregistrujte sa cez nasledujúci textový odkaz.

Registrácia SK zákazníkov
Registrácia CZ zákazníkov

Live Výsledky

filmyaserialy.com

mojezvieratko.sk

Ak sa Vám NašeTipy páčia, zdieľajte 

POLITICKÁ DISKUSIA


Aktualizuj POLITIKA diskusiu nasetipy.com na sieti X KLASICKÁ DISKUSIA
<< < 563 | 564 | 565 | 566 | 567 | 568 | 569 | 570 | 571 | 572 > >>

Markuss 06.03.2022, 22:57 | #1246
No a ďalšia falošná solidarita

https://www.bbc.com/news/business-60638255
  Markuss 06.03.2022, 22:58 | #3122
  A teraz si zoberme Orbán
Ten povedal náročnú, že neohrozí energetické záujmy Maďarska.

Títo sa bijú do pŕs a ako americká vláda, tak britský Shell veselo kupujú
ALKAPERONE 06.03.2022, 19:02 | #1245


Link YouTube video

tuna fotka pred invaziou, chudera babka ani nevie, ze nacek proti ktoremu bojovala jej o niekolko rokov da zbran do ruky

https://i.dailymail.co.uk/1s/2022/02/15/15/54227881-10515451-image-a-23_1644939864807.jpg
https://en.wikipedia.org/wiki/Azov_Battalion

pichujete tu kazdy na putina a "kotlebovci" vrazdia rok co rok

a este ku ciernym studentom, lebo ste tu mali dobru debatu okolo toho kto su co su, je jedno kto su, jedno je iste keby neusli tak ich ukrajinsky nackovia pozabijaju

putin si ukrojil velky kolac, ukrajina je obrovska a momentalne tam uz rozdavali zbrane ako cukriky, toto dobre nedopadne, pocitam ze bude utok na nato krajinu a nebudu to rusaci ale tieto vycvicene nazi ukrajinske svine, je mi luto civilistov, ale kazdy kto hajluje vo vychodnej europe nech najde co hlada
  ALKAPERONE 06.03.2022, 19:04 | #3118
  https://www.dailymail.co.uk/news/article-10515451/Babushka-battalion-training-Ukraine-organised-neo-...
  ALKAPERONE 06.03.2022, 19:38 | #3119
  a este jedna vec, keby krajiny turci pakistanci a ina zberba pochodovala cez vychodnu europu az potom sa vam oci otvoria co je prave ZLO, co by robili nasim krestanskym zenam a detom, neschvalujem co putin spravil ale je to diktator a treba tu armadu nejako vyuzit, specialne ked sleduje co za debili su pri moci v US a UK , Francuzko tiez blbecek na cele, kanada absolutny zmrd(https://en.wikipedia.org/wiki/Canada_convoy_protest)
je mi luto civilistov a modlim sa aby to skoncilo, ale toto dobre nedopadne ludia, scenar sa naplna a skurwene noviny len roznasaju zlo
pozrite sa krajiny okolo, vsetci posielaju zbrane , jedine madari (viktor urban) povedal ze nie, ved to len zhorsi situaciu, aj ta nasa pichutka, ci caputka ci ako sa vola, my mame vojnu na vychode uz roky, ludia stavaju mury okolo osad atd. a jedine co mele su rusi rusi rusi, a ked cosi zacne aj u nas tak bude prva v lietadle
  true 06.03.2022, 21:53 | #3120
  ludia ktori kydaju na Putina nikdy nepriznaju ze nejaka genocida v Odese bola
ved to tvrdi Putin uz dlhsie - je to teda HOAX !
ze sa tam zabilo 10 000 ludi a viac nikoho nezaujima - vsetko je to vymysel **16**16**16
  StanoDianiska 06.03.2022, 22:26 | #3121
  true, seriózne, dáš mi prosím ťa nejaký zdroj, kde sa píše o tej genocíde? Viem o tom, že tam zomrelo veľa ľudí, boli tam boje na východe od roku 2014. Ale niečo k tej genocíde ak by si mal.
  peto10 06.03.2022, 23:04 | #3123
  Vidim, ze tu sa nic za tie roky nezmenilo **01

Stano, na ten zdroj som zvedavy aj ja, tipujem, ze dostaneme odkaz na Putinov prejav **04

Na Ukrajine mohlo zomriet presne 0 ludi, keby sa tam ruski okupanti v roku 2014 nenasackovali.
  true 06.03.2022, 23:05 | #3124
  https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=2+may+2014+odessa
a citaj tie vymysly a ALKAPERONE - v jeho prispevku to prve video je tiez o tom - pozri sa na to - dalsie vymysly
  peto10 06.03.2022, 23:15 | #3125
  Cize nepokoje, kde zomrelo 50 ludi su genocida, ci ako to mam chapat?
  true 06.03.2022, 23:17 | #3126
  peto10 - ja viem - je to smiesne teda to vrazdenie na vychode UA je smiesne podla Vas
ale teraz ked nejaki civili zomru uz je to strasne lebo Putin
  peto10 06.03.2022, 23:21 | #3127
  Smiesny su mi ludia, ktori si este aj teraz dokazu zastavat Putina.
  true 06.03.2022, 23:28 | #3128
  peto10 - precitaj si nieco o tom ... za 8 rokov odvtedy zomrelo viac ludi - nie 50 **27
kto nepozna historiu, ten a nepouci nikdy a iste veci nepochopy
  peto10 06.03.2022, 23:31 | #3129
  Ano, zomrelo tisice ludi, pretoze je tam vojnovy konflikt. Ale nie je to genocida.
  StanoDianiska 07.03.2022, 07:58 | #3130
  true, o tej genocíde si mi nedal nič. Dal si o masakre v Odese.

Ja ti dám aj iné príklady, útok separatistov na konvoj utečenecov: https://eurozpravy.cz/zahranicni/evropa/100261-masakr-na-ukrajine-separatiste-napadli-konvoj-lide-ho...
Útok separatistov na Mariupol, znova mŕtvi civilisti: https://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/clanek/povstalci-zautocili-na-mariupol-zahynuly-tri-desitky...
majster 06.03.2022, 18:49 | #1244
Tak keď rozmýšľam tak už by bolo dosť, aby v stávkových neboli ruské ligy, keď sú všetci proti Rusku, nech hokejové kluby hrajú bez ruských hokejistoch!**12
Markuss 06.03.2022, 18:08 | #1243
Toto tu je asi už v dnešnej dobe prežitok, ale predsa len ťažký nemecký mainstream:

https://www.trend.sk/spravy/tazkosti-ockovani-moze-byt-daleko-viac-ako-bolo-predtym-zname-hlasia-nem...

  Markuss 06.03.2022, 18:09 | #3117
  A tu originálny článok

https://www.welt.de/politik/deutschland/plus237106177/Coronavirus-Impf-Nebenwirkungen-deutlich-mehr-...
Quake 06.03.2022, 14:04 | #1242
Je to dlhé, ale vcelku zaujímavé, ako v skutočnosti funguje ruská armáda:

Toto je skutočný príbeh o tom, ako vojnový zločinec Putler vlastných vojakov vedome poslal na porážku. Toto je koniec jedného z najväčších mýtov o technologickej prevahe ruskej armády v oblasti komunikácie. Žiadna v skutočnosti neexistuje.
V správaní niektorých jej pozemných jednotiek sa už od počiatku invázie objavovali nečakané chyby a omyly, ktoré pôsobili prekvapujúco. Počas ostatných rokov vyvolal Putinov režim prostredníctvom ťažkotonážnej propagandistickej kampane aj u mnohých vojenských analytikov dojem, že jeho vojská majú v niektorých aspektoch veľkú technologickú prevahu aj nad systémami členských štátov NATO. Už po niekoľkých hodinách invázie však nastali prvé anomálie, ktoré svedčili o opaku. V spravodajskej a analytickej komunite však stále prevažoval názor, že ide o dôsledky zlyhania velenia a nesprávnych rozhodnutí, či nedostatočného prieskumu cieľovej oblasti.
Ibaže pred pár dňami večer a potom v noci a ráno sa stalo niečo nevídané: u viacerých zajatých ruských vojakov - a žiaľ aj u mnohých mŕtvych - sa podarilo nájsť nečakane veľké množstvo spojovacej techniky, ktorá prakticky v ničom nezodpovedala moderným vojenským štandardom. Naopak, ukázalo sa, že prevažná väčšina rádiovej prevádzky medzi jednotkami prebiehala prostredníctvom jednoduchých vysielačiek bežne dostupných aj na civilnom trhu a navyše bez akéhokoľvek šifrovania. Odpočúvateľná prakticky kýmkoľvek - a ktokoľvek do nej mohol aj vstúpiť. Široká komunita prekvapených radioamatérov zo záujmu začala monitorovať prevádzku na stále väčšom množstve Rusmi využívaných frekvencií: a s pomocou rýchlo privolaných ukrajinských nadšencov našli svätý grál.
Zistili totiž, že ruská armáda používa okrem už dávno známych aj desiatky ďalších nezašifrovaných frekvencií nielen na komunikáciu medzi jednotlivými pozemnými jednotkami, ale dokonca aj na odosielanie navigačných koordinátov pre potreby leteckej podpory a bombardovania. Relatívne malá, ale dokonale nabudená globálna komunita podivínov sa rýchlo aktivizovala a v priebehu niekoľkých hodín sa aktívneho monitorovania a nahrávania komunikácie začalo zúčastňovať viac, než tisíc ľudí iba na jedinom webe. Tých webov sú pritom desiatky. Preklady do angličtiny pribúdali rýchlosťou blesku. Nadšenci zistili dve dôležité veci: jednak to, že absenciu šifrovania Rusi skúšajú vykryť častými zmenami využívaných frekvencií, ale tiež to, že kódy na časť šifrovaného vysielania zdieľajú na nekódovaných reláciách.
A potom są to stało: z pasívneho pozorovania prešli rádioamatéri do ofenzívy a začali jednotlivé frekvencie rušiť silnejším signálom. Na niektorých kanáloch tak znela dokola ukrajinská hymna, na inej sa ruským vojakom jednoducho vulgárne vysmievali, inde zas simulovali komunikáciu v mene spojárov ruských jednotiek a zámerne im poskytovali zmätočné informácie.
Na jednej z frekvencií znel donekonečna kvikot a chrochtanie stáda prasiat. A neznel smiešne, mrazí z neho: znie, ako keby išli na porážku. A aj išli.
Táto fascinujúca aktivita na fanúšikovských stránkach rádioamatérov však rýchlo pritiahla pozornosť spravodajských služieb: a tak sa zrazu z jedného obskúrneho a slabo zabezpečeného webu vytvoreného v roku 2008 pre potreby rádioamatérskeho klubu Univerzity v holandskom Enschede stalo ďalšie z bojísk elitných spravodajcov pokúšajúcich sa ochrániť záujmy svojich krajín. Rusi sa snažili upokojiť situáciu a znovu zabezpečit kontrolu nad rádiovým spektrom, ich protivníci zas systematicky spôsobovali stále väčší chaos. Ruskí špióni do diskusie vkladali pasce, prostredníctvom ktorých chceli zmonitorovať osoby zapájajúce sa do aktivít a znemožniť im ďalší prístup na stránku. Konali však v takom časovom strese, že sa sami dopúšťali mnohých chýb a v jednom momente nastala tzv. “panika na diskotéke.” Dokonalá, absolútna.
Demokracia internetu má totiž svoje čaro: užitočný link do diskusie totiž mohol vložiť ktokoľvek - a aj sa tak stalo. Užívateľ anon14401 požiadal ostatných o verifikáciu frekvencie prostredníctvom linku, pod ktorým sa však v skutočnosti ukrývala stránka schopná získať po kliknutí naň obrovské množstvo dát o užívateľovi. Úspešne, pretože na link stihli kliknúť stovky ľudí. Následne ale začal rásť počet užívateľov obávajúcich sa odhalenia ich totožnosti a začali pribúdať spojenia cez rôzne anonymizačné VPN.
Anon14401 následne zasial medzi účastníkov komunikácie ďalšiu neistotu varujúc všetkých pred klikaním na toxické linky. Keď nervozita, zmätok a paranoja kulminovali, umiestnil do diskusie tretí link, tentoraz na video z youtube, a uviedol ho varovným textom "if you click on links here this happens:” - plus - mínus "keď klikneš na linky, toto sa stane:"
Zabralo, pretože v takýchto momentoch jednoducho neraz zvíťazí zvedavosť nad triezvym úsudkom aj u extrémne inteligentných ľudí - a výsledkom sú zachytené ďalšie informácie o digitálnej identite stoviek účastníkov diskusie. Vypočuli si posmešnú častušku a odovzdali dáta s obrovskou spravodajskou hodnotou. Dobrovoľne, cez youtube, po klikutí na povolenie cookies. Paradoxom je, že až na výnimky už zasa nepoužívali VPN a ďalšie anonymizačné techniky, takže si o nich s trochou šikovnosti bolo možno zistiť naozaj veľa: miesto, odkiaľ sa pripájali, operačný systém mobilu, či notebooku, poskytovateľa internetu, stav nabitia batérie a desiatky ďalších užitočných informácií.
Podotýkam, že nič z vyššieuvedeného nemalo nič spoločné s nelagálnymi technikami, či akýmkoľvek protizákonným konaním. Išlo iba a len o využitie bežne dostupných funkcionalít analytiky google a iných programov umožňujúcich v zhode so zákonom získavať množstvo informácií o návštevníkoch webu. V spojení so zručným využitím techník social engineeringu sa z tohto incidentu podarilo vyťažiť neuveriteľné množstvo dát, ktoré možno využiť pri ďalšom dohľadávaní aktivít osôb pôsobiacich v prospech spravodajských služieb Ruskej federácie aj na území niektorých štátov EÚ. Napríklad. Skúste si ale k tomu predstaviť, čo potom dokážu hackeri v službách darebáckeho štátu, ktorí si legalitou od vás získaných dát hlavu rozhodne nelámu.
Bez preháňania: jedinec len o percento zručnejší od Mizíka mohol z opačnej strany zemegule počas niekoľkých hodín spôsobiť “friendly fires” - teda naviesť útočnú aktivitu Rusov na Rusov bez toho, aby tušili, že neútočia na ukrajinských “nacistov,” ale na vlastných. Tu možno hľadať aj vysvetlenie pre nepochopiteľne často chýbajúcu leteckú podporu pre útočiace a presúvajúce sa pozemné jednotky. Bez nej sa potom stávajú v mestskej zástavbe ľahkým terčom. Lietadlá nebombardovali, lebo nemali istotu, či nezničia vlastných. Vzájomne ostreľovanie sa dvoch ruských tankových jednotiek a následné obrovské straty spred pár desiatok hodín napovedá, že velenie Armády Ruskej Federácie tragicky podcenilo jeden z kľúčových aspektov každej úspešnej vojny - bezpečné a šifrované neprerušované spojenie medzi jednotkami. A doteraz tento problém nevyriešilo.
Na mnohých z týchto kanálov totiž stále počuť už len množstvo ruchov a zvukových artefaktov, ktoré sú prejavom odporu komunity rádioamatérov proti ruskej agresii voči Ukrajine. Hoci ešte nedávno išlo o úplne zreteľné a zrozumiteľné vysielanie bez rušivých vplyvov, niekoľko desiatok hodín po invázii začala svetová rádioamatérska komunita skutočne masovo prehlušovať a neraz doslova znemožňovať komunikáciu na nešifrovaných, ale aj šifrovaných komunikáciách. Znamená to nesmierne silný úder na solar jednej z najsilnejších svetových armád, s ktorým zjavne nepočítala, na ktorý sa nepripravila a ktorý jej efektivitu znižuje skutočne závratným spôsobom. Ruskí vojaci sa navzájom prakticky nedovolajú a ak, tak pritom odovzdajú obrancom Ukrajiny informácie o svojich plánoch, polohe a útočnej sile.

V krátkom čase ide o ďalší dôkaz, ak zdanlivo bezmocní ľudia dokázali zasa raz šikovne poraziť zdanlivo neporaziteľných: ide o klasický príbeh súboja Dávida s Goliášom prenesený do virtuálneho sveta.
  Markuss 06.03.2022, 14:26 | #3113
  Zdroj?
  Quake 06.03.2022, 14:32 | #3114
  Link FB príspevok
S týmto človekom sa poznám osobne, ešte keď sme rozoberali nechutné praktiky Matoviča, keď bol premiér. Jeden z mála, ktorému verím, čo píše...
  Markuss 06.03.2022, 14:37 | #3115
  No vidíš. Takto som si teraz predstavil Čurillu a spol, keď ich pol roka bez ich vedomia odpočúvali**02
  Markuss 06.03.2022, 15:53 | #3116
  Ešte dovetok k Branikovi. Viem, že má viac info ako hociktorý novinár.. viem že mal aj nejaké väzby na Mossad, takže kľudne to takto mohlo byť.

Spomínam si ako sme ako študenti robili v USA. Dostal som Job ako security, obyčajne sme len strážili objekty v noci, a sem tam sme niesli tržbu do main Office.

Ja som robil na severe a kamoš na juhu rezortu.

Z dlhej chvíle sme sa v no i sem tam bavili vysielačkami po slovensky. Vnútorná frekvencia, ale aj tak sa nám stalo, že nás upozornil šéf, že sa mu ozvali tajní a skúmali, že čo je to za reč a možno aj niečo vyhodnocovali
Markuss 06.03.2022, 13:37 | #1241
Niečo k redemácii suverénneho ruského dlhu

https://www.bloomberg.com/news/articles/2022-03-05/putin-seeks-to-avert-defaults-with-ruble-payments...
Quake 05.03.2022, 20:48 | #1240
https://prnt.sc/y79Gl1ATCfsP
Uhol pohľadu **01
  slaven 05.03.2022, 21:20 | #3111
  vyborne **26
  Markuss 06.03.2022, 09:59 | #3112
  **26
Caciky 05.03.2022, 14:51 | #1239
http://novysmer.cz/index.php/2014/07/09/kdybych-mel-zapomenout-na-ne-boze-na-nebi-zapomen-na-me/
Markuss 05.03.2022, 13:52 | #1238
Ruskému židovi Jacobovi bolo nakoniec dovolené emigrovať do Izraela.



Na moskovskom letisku našiel colný inšpektor v jeho batožine sochu Lenina a spýtal sa: Čo je toto? Jacob odpovedal: "Zlá otázka, súdruh. Mal si sa opýtať: Kto je to?" "Toto je súdruh Lenin. Položil základy socializmu a vytvoril budúcu prosperitu ruského ľudu. Beriem si to so sebou ako spomienku na nášho drahého hrdinu." Ruský colník ho poslal pokračovať v ceste.



Na letisku v Tel Avive sa izraelský colník tiež spýtal: "Čo je toto?" "Zlá otázka, pane. Mali by ste sa pýtať 'Kto je to?" Toto, môj priateľ, je Lenin, ten bastard, ktorý spôsobil, že ja, Žid, som opustil Rusko. Beriem túto sochu ako pripomienku, aby som ho každý deň preklínal.“ Izraelský predstaviteľ ho poslal pokračovať v ceste.



Keď sa Jacob usadil vo svojom novom dome, položil sochu na stôl. Nasledujúci večer pozval priateľov a príbuzných na večeru. Jeden z jeho bratrancov zbadal sochu a spýtal sa: "Kto je to?" Jacob odpovedal: "Zlá otázka. Mal si sa opýtať, čo je toto?" Ide o päť kilogramov čistého zlata, ktoré sa mi podarilo priviezť z Ruska bez toho, aby som musel platiť nejaké clo alebo daň.“



Morálka: "Politika je, keď môžete povedať tie isté sračky rôznymi spôsobmi, aby ste oklamali rôznych ľudí a vyšli von s vôňou ruže."
Markuss 05.03.2022, 08:29 | #1237
No a ďalšia zaujímavosť a prejav solidarity:

Ako sa vojna na Ukrajine zintenzívňuje, niektorí americkí zákonodarcovia naliehajú na amerického prezidenta Joea Bidena, aby zaujal tvrdší postoj voči Rusku – napríklad pozastavením dovozu ropy. Biely dom takúto možnosť zatiaľ vylučuje, obávajúc sa toho, že by to mohlo spôsobiť nárast cien ropy a poškodiť amerických spotrebiteľov dotknutých rekordnou infláciou.
  Markuss 05.03.2022, 08:29 | #3108
  Takto sa správajú geopolitické mocnosti.
V prvom rade svoj záujem. A potom môžme aj divadielko.
  Quake 05.03.2022, 08:54 | #3109
  Ako by si reagoval, ak by si bol prezident USA? **01
  Markuss 05.03.2022, 13:52 | #3110
  pozri, bud som solidárny, alebo nie som. Inak je to pokrytectvo. Nemci dodajú zbrane (inak povedane, to čo bolo inak určene na likvidáciu a je nefunkčné), amíci uvalia sankcie, ale zasa len tak aby ich to nebolelo.

ale byť tak trochu tehotný je minimálne čudné
Markuss 04.03.2022, 20:00 | #1236
No a aj takto môže vyzerať pomoc v praxi

https://www.heute.at/s/deutsche-raketen-fuer-die-ukraine-taugen-offenbar-nichts-100193893
  slaven 04.03.2022, 21:08 | #3106
  ta stranka mi nejde
  Markuss 04.03.2022, 21:24 | #3107
  Link na článok na doméne pravda.sk

Toto tiež včera na zdf rozoberali
Nemci im posielajú výzbroj určenú na likvidáciu ešte z čias DDR
Ale s dôvetkom, že je to bezpečná munícia.

An die Ukraine: Berlin will weitere Flugabwehrraketen liefern - ZDFheute https://www.zdf.de/nachrichten/politik/flugabwehrraketen-deutschland-russland-ukraine-krieg-100.html
Markuss 04.03.2022, 16:10 | #1235
My si tu môžeme niečo maľovať, ale vec sa má tak, že každá jedna vojna je zlá. A každá z geopolitických veľmocí robí bezohľadnu politiku. USA, Čína, Rusko aj Turci.
Všetci majú krvavé paprče. Na každom kontinente.

Preto nechápem ľudí, ktorí sa zúrivo vrhajú chrániť jednu alebo druhú stranu a prd vedia, čo sa deje v zákulisí. Žradlo pre ľudí, žradlo pre politikov, žradlo pre novinárov
  Quake 04.03.2022, 16:24 | #3102
  Asi jeden z mála tvojich príspevkov, s ktorým súhlasím. A to už je čo povedať **02
  Markuss 04.03.2022, 16:35 | #3103
  Pokiaľ si si všimol, ja som tu žiadnu zo strán nrobhsjovsl. Ale nenávidím keď tu podsúvajú lacnú propagandu a udržiavajú ľudí v pocite, že takto alebo opacne to správne.
Len jeden príklad, firmy, ktoré opúšťajú ruský trh. Už teraz sa v nemeckých médiách rozoberá, že kto zaplní ten Gap. U nás sa fajsbuk plní salvami radosti, že ako sú Rusi v prdeli...

Včera k tomuto bola jedna kvalitná reportáž na zdf.
Hodnotili, že kto zaplní trhový Gap. A uviedli tam paralely, keď Rusi uvalili sankcie na turkov v r 2017 za zostrelenie stíhačky.

Konštatovali, že Čína a Turci už teraz majú rozpracované import modely aj dohody o obchodnej výmene.

A ten trh je obrovský. Keď sa pozerám na ten zoznam, tak prakticky vypratali trh.

Napríklad taká CocaCola alebo IKEA. To sú iné objemy.

Ozaj u nás veľmi biedna žurnalistika na úrovni PR, keď to tak sledujem

Slušne narastie Čína. Tam budú ešte len fukoty. A asi aj indické IT. Tí sú už teraz obrovskí.

Deutsche bank má takmer celý back Office v Bangalore.
  slaven 04.03.2022, 17:05 | #3104
  Markuss, tu dole dal Caciky nieco k tomu, asi si to videl: Link YouTube video
je to 29minut, ale ten chlap proste hovori fakty, nie bludy a fabulacie
Quake, videl si to video?
  Markuss 04.03.2022, 17:08 | #3105
  Tento človek nás učil jeden predmet. Ozaj dobre prednášky robil na univerzite. V Čechách je veľmi uznávaný, hosťuje na niekoľkých univerzitách.
Quake 04.03.2022, 12:40 | #1234
Firma Gerulata Technologies na základe dát a systémových informácii zverejnila stránky a užívateľov, ktoré v najväčšej miere dezinformujú, uvádzajú nepravdivé informácie a tvoria proruskú propagandu. Z rebríčka vyberám tie najzaujímavejšie mená:

- Blaha, Uhrík, Harabín, Chmelár, Švec, Hrica, Taraba, Mišún, Mazurek, Kotleba, Danko

- Slobodný vysielač, extraplus.sk, hlavnespravy.sk, hlavnydennik.sk, slovenské hnutie obrody, Infovojna, slovanskenoviny, nocomment.sk, dav dva, magazin1....atď

**01
  true 04.03.2022, 13:17 | #3090
  a maju aj ine rebricky? Napriklad s nazvom "Vyplach mozgov", kde by boli Sme, Aktuality, DennikN a podobne kakanice
  Quake 04.03.2022, 13:36 | #3091
  True - rozumiem, ze pre teba to musí byt ťažké, keďže som práve vymenoval jediné tvoje zdroje informácii **01 nevadí. To je krásne na slobodnom svete, že môžeme veriť, čomu chceme. A preto niekto verí faktom a niekto konšpiráciam. Bububu mainstream **02
  true 04.03.2022, 13:59 | #3092
  OK Quake. Predpokladam ze ta firma Gerulata Technologies bude zalozena niekym z ESETU **01**02**01**02
  Šariš 04.03.2022, 14:20 | #3094
  true to si len tipoval? lebo si to uhadol presne !
  Šariš 04.03.2022, 14:20 | #3095
  https://sk.linkedin.com/in/trnka
  Šariš 04.03.2022, 14:21 | #3096
  to je take nieco ako kebyze strana SMER da zoznam najdoverihodnejsich politikov a na cele by mali Fica

Quake - toto je fail od Teba **27
  Šariš 04.03.2022, 14:22 | #3097
  ale bojuj dalej za svoju pravdu **16
  StanoDianiska 04.03.2022, 14:24 | #3098
  https://dennikn.sk/995647/pod-falosnym-menom-som-pisal-hoaxy-pre-hlavne-spravy/

Len pripomenutie z minulosti ako fungovali hlavné správy.
  Quake 04.03.2022, 14:29 | #3099
  Šariš, aspoň si si pozrel na základe akých ukazovateľov sa robil výskum? Či len si si dokázal vygoogliť majiteľa spoločnosti, zbadal si eset a už konšpiruješ? (Zas a znova).
Hej a díky, za pravdu budem bojovať stále **01
  Quake 04.03.2022, 14:45 | #3100
  Ináč Šariš, podľa tvojej zaujímavej logiky teda nesmie žiadna firma robiť žiadne prieskumy, žiadny vývoj, žiadne analýzy. Alebo žeby nejaká firma so sídlom v Rusku by ti vyhovovala? Vtedy by to bolo OK? Resp. dokážeš vysvetliť, prečo by nemohol Michal Trnka, syn zakladateľa Esetu, založiť startup na boj proti dezinformáciam? Chalanisko študoval technickú univerzitu, zároveň má titul z Oxfordu, makal v otcovej firme a založil si vlastnú firmu.
Ja si skôr myslím, že si tam našiel svoje zdroje informácii a si prekvapený, že ich niekto jasne definoval ako zdroj bludov, klamstiev a dezinformácii... **03
  Markuss 04.03.2022, 16:04 | #3101
  Kua taký overený zdroj**12
PeePe 04.03.2022, 08:45 | #1233
.. zachvilu tu na tomto webe nikto neostane , všetci odchadzaju .. čo dokaze virtualny svet a vymena nazorov .. nuž každý sme nejaký. ja som jednoduchý clovek ale aby som za nazory druhých sa urazil a odisiel ? prečo ? tak tí čo odchádzate sa majte dobre , možno chcete na seba len upozorniť .. ktožvie **21
  PeePe 04.03.2022, 08:46 | #3078
  ..príde mi to ako ked samovrah hovorí o tom že sa zabije , ... no nespraví to ..
  Markuss 04.03.2022, 08:54 | #3081
  Chyťte ma, lebo utečiem.
Neschopnosť viesť diskusiu je vlastná prehra
  PeePe 04.03.2022, 09:02 | #3083
  .. veď ked sa hadat nechcem , tak nereagujem , ignoracia je niekedy silna zbran .. nuz ale ked ma niekto potrebu svoj nazor stale povedať , tak to potom dopadne aj takto ...
  Markuss 04.03.2022, 09:10 | #3085
  Áno. Ja to vidím podobne. A čudujem sa ľuďom, ktorí chodia po profilovkach Blahu a Čojaviem koho a potom sa rozčuľujú, že čo to tam za chujoviny vypisuje....
Ja tiež nechodím na isté domény. Jednak je tam biedna úroveň tých článkov a jednak sa nemám potrebu rozčuľovať nad tým, čo nie je pre moje oko vlastne ani určené....
  PeePe 04.03.2022, 09:20 | #3087
  esteze vsetkym chutia porno stranky , tie mozme navstevovat bez toho aby sme sa pohadali **02**01**01
  Markuss 04.03.2022, 09:38 | #3088
  **21
Quake 04.03.2022, 07:16 | #1232
Mierotvorca a najúprimnejší vodca ruskej matičky zeme Voloďa vo štvrtok v prejave vyhlásil, že Rusi a Ukrajinci sú jeden národ a že Ukrajincom len vymývajú mozgy zo zlého zlého Západu, že tam vládnu neonacisti a on ako pravý ruský bohatier to tam musí vyčistiť a spojiť Ukrajinu s Ruskom. A že všetko ide podľa plánu **01
Že bombarduje civilné objekty? Že umierajú obyčajní ľudia? No a? Tak to musí byť, že Vladimír Vladimirovič?
Toto je reálny vymletý psychopat s totálne pokrivenou optikou videnia sveta. Takmer verná kópia Adolfa.
majka 03.03.2022, 23:45 | #1231
Bundesligoví lídri dlhodobo hľadajú ideálne riešenie na podporu obetí ruského ozbrojeného útoku na Ukrajinu.

Perfektný nápad prišiel od jedného zo zamestnancov, ktorý navrhol, aby peniaze, ktoré Bundesliga získa z predaja televíznych práv do Ruska, boli prevedené na pomoc Ukrajincom. Myšlienka bola okamžite prijatá. Odteraz je to ruská Match TV, ktorá podporuje obete vojny na Ukrajine, pretože celá suma zaplatená za právo vysielať zápasy bundesligy sa presunie do Kyjeva.

DFL zatiaľ nechce porušiť zmluvu s Rusmi, v prvom rade, aby platili čo najdlhšie a tieto peniaze sa presúvajú na Ukrajincov. To Vladimira Putina určite rozzúri, keď zistí, ako ho Nemci oklamali. A pripravujú ďalší perfektný projekt. Už tento víkend bude logo Bundesligy v modrých a žltých farbách, nie v tradičných červeno-bielych farbách. Nemecko chce týmto spôsobom upriamiť pozornosť Rusov na to, čo sa deje na Ukrajine.
  Markuss 04.03.2022, 08:53 | #3080
  Najlepšia je časť "to Vladimíra Putina určite rozzuri"

Z tejto slohovej práce máte piataci jedna mínus**01
  true 04.03.2022, 14:08 | #3093
  **01**02**01 majka nesklamal **26
Quake 03.03.2022, 20:59 | #1230
Bratislavská Street Food & Cafe Possonium odmietla obslúžiť Petra Marčeka (fašistu a proruského aktivistu). Podľa majiteľa práve pre Marčekove názory spájané s hnutím Republika a proruskú politiku.
Chodieval som tam casto. Nuž ale po tomto...
... tam budem chodievať ešte častejšie **02 Veľký rešpekt majiteľovi, ktorý jasne ukázal, že náckovia patria do minulosti. A Marček ako starý posluhovač Kremľa si nič iné nezaslúži. Deduľo sa samozrejme hneď išiel vyplakať na FB (aký to paradox, keď sa fašoun sťažuje na segregáciu). Podporu podniku vyjadrilo množstvo ľudí.
Good job
**02
  Markuss 03.03.2022, 22:19 | #3075
  Každá palica má dva konce. Ten biedny business case bude asi nemeratelný, ale predsa len, koľko ľudí tam nepríde
  Quake 03.03.2022, 23:09 | #3077
  Tí, čo tam chodili, tam budú chodiť naďalej a pán Marček im chtiac - nechtiac spravil reklamu zadara, takže v konečnom dôsledku win - win.
  Caciky 04.03.2022, 08:48 | #3079
  nech na dvere da zakaz vstupu zidom a ciganom a meme tu rok 1939**26
  Quake 04.03.2022, 08:57 | #3082
  Caciky je veľký rozdiel, či ťa nevpustím na základe rasy alebo ťa nevpustím na základe toho, že podporuješ zločinecký systém **01
  Markuss 04.03.2022, 09:04 | #3084
  No daj
  Quake 04.03.2022, 09:17 | #3086
  A čo ti mám zas dať? **12
  Caciky 04.03.2022, 10:30 | #3089
  marcek tam tazko zapadne medzi buzeranta Stankeho a spol nakolko studoval v Moskve a to sa teraz nenosi..................
Šariš 03.03.2022, 20:04 | #1229
https://www.parlamentnilisty.cz/arena/politologove/Tak-sel-cas-s-Ukrajinou-General-Pelz-vytahl-data-...
Zbytok je na Vas vsetkych - k Markussovej skladacke nieco aj ja pridam.
Šariš 03.03.2022, 20:01 | #1228
chceme Mier **21 - Link YouTube video
Markuss 03.03.2022, 19:38 | #1227
Ukážka zo skladačky
https://www.narcity.com/miss-ukraine-just-admitted-that-her-gun-toting-instagram-pic-is-not-what-it-...

..aby sa instagramovymi postmi nejaká pipka priživovala na humanitárnej katastrofe.

Najhoršie na tom je, že takýchto chujovin do skladačky je milión.

Ešte to aj tri dni médiá berú... Som zvedavý, čo by kto povedal, keby sa Plačková nayebala do maskáčov a fotila štýlové fotky.

Mala radšej obliecť zásteru a ísť rozdávať čaj na barikády.
Ale to už by nebolo toľko like-ov ani veľmi sexy
A nakoniec piča ešte po troch dňoch povie, že ona je obyčajná žena, že jasné že bojovať nepôjde

  Šariš 03.03.2022, 20:01 | #3073
  a mainstream tlieska - bravo Miss bojovnicka **16
slaven 03.03.2022, 09:38 | #1226
Link FB príspevok
je to dlhsie, ale ma to hlavu aj patu ...
Viem, do mainstreamu nevhodne.
  Šariš 03.03.2022, 11:28 | #3068
  radsej nezdielaj jeho clanky lebo Ta zavru slavenko **27
  slaven 03.03.2022, 13:15 | #3069
  nemyslim si ze za taketo zdielanie budu niekoho zatvarat - to by najskor asi zavreli Chmelara ...
zasa ti magori az tak daleko nezajdu
  Markuss 03.03.2022, 16:49 | #3072
  To máš tak. Tí čo chcú vedieť, hľadajú rôzne zdroje. Tí ktorí vedia, čo chcú počuť si nájdu svoju pravdu na overených adresách. Oni milujú, ked je svet antagonisticky postavený.... Nič medzi neexistuje. Diskusia je naškodu
Markuss 03.03.2022, 07:59 | #1225
https://www.army.cz/scripts/detail.php?id=1329
  Markuss 03.03.2022, 08:00 | #3061
  Len tak na odľahčenie, keďže sa tie zlátaniny typu Benčík nedajú čítať
  indigo 03.03.2022, 09:56 | #3063
  domov.sme.sk › sovieti-po-sebe-zanechali-spust
  Markuss 03.03.2022, 10:07 | #3065
  Za prvé. To že tu zanechali bordel je mi jasné

Za ďalšie čo to má dočinenia s tým článkom? Ja som to postol ako zaujímavosť. Ale rypáci a štváči so svojím čiernobielym videním sveta hľadajú hneď zadrapky
Za tretie, keď vidím doménu sme.sk, zatváram browser
  indigo 03.03.2022, 10:32 | #3066
  ,,Najviac nám pomôžete, keď pomôžete ZSSR na jeho ťažkej ceste k demokracii" Václav Havel v Kongrese USA, 1991. V tejto vete je vysvetlené všetko o ceste veľkej časti ľudstva z ázijskej slepej uličky, vrátane našich vlastizradcov...Rusi dali ľudstvu kultúrne a športové poklady, tak si prajme pre nás dnes obyčajný stav, za ktorého by zlatíčko ktoré máme od nich my, mohlo vysloviť svoj názor bez strachu o perzekúciu ruskej rodiny. Aj to je jedna z kociek domina....
  StanoDianiska 03.03.2022, 10:40 | #3067
  indigo, tú kocku domina už p. Chmelár nevidí.
  Caciky 03.03.2022, 14:09 | #3070
  alkoholik vaclav havel**24
  Markuss 03.03.2022, 16:45 | #3071
  Kks dáš im tu zaujímavý nestranný článok a uderení aktivisti ti píšu svoje blogy o úbohosti vlastnej existencie
  indigo 03.03.2022, 22:33 | #3076
  Marek určite poznáš základné pravidlo maloobchodu: Nikdy nepovažujte žiadneho zákazníka za úbohú existenciu, lebo mu nevidíte do peňaženky. V lete sa bavím na umývačkách čel.skiel na pumpe ako (ne)vyskočia spod slnečníka podľa toho akým autom tam prídem - tiež na odľahčenie dnešnej smutnej doby**09 Mozart psychológie Lev Vygotskij radí pri každej gradovanej výmene názorov nechať posledné slovo oponentovi tak nech sa páči**24
Quake 02.03.2022, 21:16 | #1224
Každý vojenský konflikt je zlý, ale tento ukázal, ako sa dokážu spojiť demokratické krajiny proti jednému agresorovi. Plán Putina bol podľa všetkých indícii postavený na rýchlom dobytí územia a spoliehal sa na to, že sa do toho nikto nebude starať. Reakcia sveta je však neskutočná - obrovské sankcie nielen štátov ale aj drvivej väčšiny súkromných firiem ukázali Putinovi, že je neschopný stratég a starý stroskotaný diktátor. Dnes bola schválená rezolúcia proti vojne, ktorú podporilo 141 štátov a proti boli len Rusko, Bielorusko, Sýria, Eritrea a Severná Kórea (pánečku, to je ale spoločnosť, čo?). Takže čo dokázal Putin?
- zjednotiť slobodný svet
- položiť ruskú ekonomiku behom pár dní na kolená
- spraviť z rubľa totálne bezcennú menu
- nechať umierať nevinných civilistov
- vylúčiť ruských športovcov zo všetkých podujatí
- urobiť z ukrajinského prezidenta hrdinu
- a zo seba najväčšieho blbca na svete
Aj keď stále prebiehajú boje, v Rusku na plné obrátky premýšľajú, ako z tohto von. keďže jeden deň vojny stojí Rusko niekoľko stoviek milión eur a samozrejme, ak vás odstrihnú od zdrojov, môžete vyskakovať len do výšky svojich rezerv.
Som zvedavý, čo v Kremli vymyslia **02
  Markuss 02.03.2022, 22:34 | #3059
  Autor?
  Quake 02.03.2022, 23:33 | #3060
  Autor čoho?
Quake 02.03.2022, 18:56 | #1223
Štát zablokoval fungovanie stránky hlavnespravy.sk, čo je jeden z top konšpirátorských webov plný bludov a klamstiev a v poslednom čase neskutočnej ruskej propagandy. Aspoň niečo funguje v tomto štáte. Ja len tak rozmýšľam, odkiaľ budú brať info všetci tí rusofili a konšpirátorii **02 hádam len nie z mainstreamu, čo pre nich jak svätená voda pre čerta **01
Good job, NBÚ
slaven 02.03.2022, 14:34 | #1222
Link na článok na doméne pravda.sk
takze dalsi klub z PL ziskaju ludia z Arabskeho sveta, tak na 80% to vidim.
  Markuss 02.03.2022, 15:32 | #3054
  Napr Saudi. Sú to síce rovnakí hajzli s vrahovia ale sú na správnej strane!
  Šariš 02.03.2022, 16:09 | #3055
  nie Markuss take prispevky a nazory su zakazane **16**16**16
nick ferry ti to hned vysvetli - u Arabov je vsetko s kostolnym poriadkom
  Markuss 02.03.2022, 16:14 | #3056
  Ono je to tak, že keď to tu tak pôjde ďalej, tak zapálení demokrati nahlásia na NBU aj tento portál. Lebo diskusia je povolená iba v modrej. Píšte všetci modrým perom iná farba nebude
  RUTY 02.03.2022, 16:21 | #3057
  Markus petrosekely sú povolene**01
  Šariš 02.03.2022, 16:44 | #3058
  asi by som sa ani necudoval kebyze sa najde nejaky pako a nahlasi tuto stranku len preto ze existuje aj iny nazor ako ten ich jediny spravny **27
  majka 03.03.2022, 09:46 | #3062
  "Predaj klubu sa nezrýchli, ale pôjde podľa procesu. Nebudem od vás žiadať splácanie žiadnych pôžičiek. Mne nikdy nešlo o biznis ani o peniaze, ale o čistú vášeň pre hru a klubu. Okrem toho som dal svojmu tímu pokyn, aby založil nadáciu. Celý čistý výťažok z predaja bude venovaný na charitu. Nadácia bude pracovať pre všetky obete vojny na Ukrajine . To bude zahŕňať poskytovanie kľúčových finančných prostriedkov pre naliehavých a najnaliehavejších potrieb obetí, ako aj podpory ich dlhodobej rekonvalescencie,“ dodal Roman Abramovič.
true 02.03.2022, 08:44 | #1221
Ciernokoseliar odkial vies ze ti cernosi nemaju doklady?
ved ked su to studenti, vsetky doklady musia mat vybavene
  onetwo 02.03.2022, 09:33 | #3036
  takze den co den ludia umieraju prichadzauju o svoje domovy, a vy tu riesite cernoskov, hlbsie uz ste klesnut nemohli, banda bezcharakternych tragedov bez akejkolvek sebareflexie...
  coyotitko 02.03.2022, 10:11 | #3041
  Toto je posledná vec ktorú tu napíšem, s plnou dávkou urážky a serióznosti. Ste obyčajní mentálni a morálni mrzáci poniektorí, s vašimi zssotalymi názormi a schopnosťou "vidieť všetko jasne do hĺbky, čo ostatní nevidia lebo sú ovce" je mi na grc, a nechcel by som mať v živote dočinenia s takýmito ľuďmi. Týmto chcem poprosiť admina o výmaz môjho účtu, alebo čokoľvek, lebo súčasťou tohoto nemám záujem byť. Toto nie sú názory, toto je prasproste popieranie a otáčanie faktov, ktoré má každý pred očami. Sa môžete hanbiť za seba, kde ste ako ľudské bytosti padli.
  true 02.03.2022, 10:14 | #3042
  otazka na doklady studentov je popieranie a otacanie faktov? prepacte ale ste normalni?
neviete na normalnu otazku normalne odpovedat len urazky, hnus, je mi z toho na vracanie **14
  onetwo 02.03.2022, 10:15 | #3043
  co ty tu vobec riesis? ludia umieraju... dopina ti to? cela ukraina je v riti.. detto rusky obcania su v riti...
  matejo 02.03.2022, 10:16 | #3044
  Coyotitko .. absolútne súhlasim s názorom aký máš. Už dlhu dobu tu sledujem aký výkvet spoločnosti a totálny duševný mrzáci tu chodia. Konšpirácie , extremizmus, podporovanie Kotleby a komunistov .. Jediné čo ich trápi je čaputová, očkovanie, Covid, spriasahania a Rusko..
KĽudne vymažte aj mňa ale je to tu celé zvrátene , choré a totálne dno a tie názory sú absolútne ale totálne dno !!!!!
  onetwo 02.03.2022, 10:18 | #3045
  pardon zle som to napisal, ludia neumieraju, ludia su zabiti**16 za necely tyzden znicil jeden chory blazon 2 krajiny... ukrainu a rusko... ale vy budet evynit usa, nato,eu a neviem koho... ked pride rusky vojak znasilni ti zenu, zbombarduje dom a zbije dieta tak tiez zato bude moct usa? vsak
  onetwo 02.03.2022, 10:21 | #3046
  koncim aj ja na tomto fore, nemam chut byt dalej sucastou tejto komunity ktoru keby pravda fackala tak ju neuvidia... a necudujem sa, ze slovensko bolo a je v takej riti, ked toto su volici jeho volici..
  StanoDianiska 02.03.2022, 10:28 | #3047
  onetwo, coyotitko, matejo súhlasím s Vami. A nečudujem sa, že práve medzi tipérmi sú takíto ľudia. Lebo tipéri nie sú zväčša práve spomínaní jadroví fyzici či doktori. Našťastie, nie všetci sú takíto a stále je tu kopa slušných a rozumných ľudí. Tak hlavu hore **04
  StanoDianiska 02.03.2022, 10:30 | #3048
  true a ty možno raz precitneš až keď budeš v koži človeka, ktorý sa musí ísť skryť do úkrytu pred leteckými útokmi... Útokmi priateľského suseda...
  Quake 02.03.2022, 10:37 | #3049
  Aby som to chápal, tipéri so zdravým rozumom odchádzajú a tipéri, čo si tu ventilujú svoju frustráciu a konšpirujú o vakcínach, prezidentke, USA považujú za najväčšie zlo, sympatizujú s náckami a hajzlíkmi ako je Blaha, Fico, zdieľajú tu sprostosti od tragikomických figúrok našej politickej scény?
  coyotitko 02.03.2022, 10:38 | #3050
  Len doplním, včera som mal hovor s človekom, ktorý chodí aj s ďalšími ľuďmi na hranice od prvého dňa útoku. Matky s deťmi, ktoré utekali stovky km, mnoho z nich pešo, nespali celé dni, malé deti so strachom vo vyplakanych očiach a tu najväčšia téma pár študentov z Afriky. Aj keby boli z Marsu tak sa tam majú nechať zabiť? Lebo nejaký psychopat sa rozhodol vyhladiť mestá? Že na ľudskom nešťastí masturbuje nejaký potrat Mizik, Uhrik & fellows ok lebo z ich análnoústnych otvorov za celý život slovo pravdy nevyšlo, ale, že tu ľudia, z ktorých mnohí sú rodičmi, budú riešiť že či zarába USA, či majú doklady ľudia, že to bol nutný krok lebo bola 8 rokov páchana genocída, ku ktorej nikto nejako nevie dodať jasné dôkazy a ktorá toho zakomplexovaneho boľševika XY rokov netrapila, až teraz... Well done páni, je mi vás nesmierne ľúto
  Quake 02.03.2022, 10:43 | #3051
  Coyo absolútny súhlas. Ale ako vidíš sám, sú tu aj normálni tipéri so zdravým rozum.
Caciky 01.03.2022, 20:49 | #1220
markiza by to mohla dat**26
Link YouTube video
  slaven 03.03.2022, 20:28 | #3074
  nie, neblazni, to su fakty a realita
to sa nenosi - toto by Mainstream nezniesol **33
Caciky 01.03.2022, 20:38 | #1219
Link YouTube video
  slaven 01.03.2022, 22:20 | #3034
  uf, cudujem sa ze to este Youtube nezmazalo **12
taketo nazory su nepripustne
a ked nad tym premyslam, kebyze to niekto povie ne Slovensku, tak ti zmrdi na neho poslu NAKA a ide sediet nie?
onetwo 01.03.2022, 17:17 | #1218
https://sportky.zoznam.sk/c/289695/tragicke-spravy-z-vojnovej-zony-ukrajinsky-futbalista-s-matkou-za...
true 01.03.2022, 07:53 | #1217
poculi ste nieco o tom ze kopec cernochov z Ukrajiny prisli na Slovensko? ako ti utecenci pred vojnou
  matejo 01.03.2022, 09:15 | #3023
  počul si o tom, že su to zahraničný študenti ( vačšinou medici ) ktorý študovali v Charkove a Kyjeve. Lebo iných mužov z Ukrajiny nepustia.. Či si si myslel, že na ukrajine nežiju zahraničný študenti a ludia? ?
  matejo 01.03.2022, 09:16 | #3024
  * ktorí
  Quake 01.03.2022, 09:38 | #3025
  Vysvetľovala to už včera stránka "Polícia - hoaxy a podvody". Samozrejme sa na tom priživujú náckovia, čo len ukazuje, aká je to "dezinformačná zberba" - doslovná citácia od polície **02
  majster 01.03.2022, 12:37 | #3026
  zaujímave**08**08**08**08**08prečo zahraniční študenti v hojnom počte prišli práve na Slovensko a nešli domov? **12
  slaven 01.03.2022, 12:40 | #3027
  majstro, predpokladam,ze domov pojdu
nemaju ziaden dovod tu ostavat na Slovensku
  matejo 01.03.2022, 13:32 | #3028
  majster, kedze letecky to nejde tak musia ist cez hranice cize aj cez slovesko alebo polsko napr.
  Ciernokoseliar 01.03.2022, 19:46 | #3029
  su to utecenci z 3 krajin..bez dokladov..ziadny doktori **01 informovali o tom kosicke zeleznice..ale liberali nam tu chcu nahovorit,ze su to jadrovi fyzici**01**01
  Ciernokoseliar 01.03.2022, 19:52 | #3030
  https://www.teraz.sk/regiony/kosicka-stanica-eviduje-naval-utecen/615922-clanok.html?utm_source=tera... ale ved,staci si len precitat policiu- podvody a hoaxy..ktori maju vlastnu pravdu**01
  StanoDianiska 01.03.2022, 20:52 | #3031
  Ciernokoseliar, nikde v tom článku som sa nedočítal, že by vylúčili, že sú to zhraniční študenti. A doktori či jadroví fyzici nemôžu byť utečenci?
  matejo 01.03.2022, 20:56 | #3032
  Link FB príspevok
  Quake 01.03.2022, 21:52 | #3033
  Veľmi pekný príklad, ako Ciernokoseliar manipuluje a klame. pretože NIKTO nenapísal, že to musia byť práve doktori alebo práve jadroví fyzici - takže čo? Kde? Akí liberáli ti chcú niečo nahovoriť? Po druhé - stránka Polícia - podvody a hoaxy má práve tú úlohu, aby na ľudí, ktorí vedome klamú a manipulujú (napríklad ako ty) upozorňovala. **01 Nuž a po tretie, toť nedávno si tu písal, že sa tu dlho neukážeš a pozri - si tu **12
  RUTY 02.03.2022, 09:23 | #3035
  Quake dobre vieš, že sú to utečenci a na UA sa ich zbavili, aby ich nemuseli živiť, príde Ti to normálne, že si tu behajú mladý chlapi len tak, tak potom načo je ten sengen. Keď si za tak si ich zober domov a dostaneš ešte aj 200 éčka od Igora. Dufam, že Slovensko je len prestupna stanica. A chces mi povedať, že údajný študent nemá na ubytovanie, to na UA študoval zadara.
  Quake 02.03.2022, 10:00 | #3038
  RUTY, tam, kde bývam ja, je absolútna súdržnosť, v našej komunite (niekoľko obcí blízko BA) už máme ubytovaných celkom veľa rodín, hlavne matiek s deťmi a babičkami.
  RUTY 02.03.2022, 10:07 | #3039
  Quake tak je to správne **26
Ale tu sme sa bavili o tých študentoch, dúfam že im naša vláda ponúkne bezplatné štúdium, aby tu mohli doštudovať, lebo máme nedostatok zdravotníkov.
  matejo 02.03.2022, 10:08 | #3040
  Ruty vsak bolo jasne povedane, že cez slovensko len prechadzaju. Idu do domovskych krajin ale jedina šanca bola cez slovensko alebo Poľsko.. A ano mladí muži zvyuknú študovať nie starí ľudia.
Nikto si ich nechce brať domov , oni maju svoj domov a tam aj pokračujú, ver tomu , že v tejto diete nechce nikto ostať len sa snažím poukázať na to , že sa zase tu je chcenie rozvracať spoločnost Kotlebovacmi a strašiť afričanmi atd..
  majka 03.03.2022, 10:04 | #3064
  Jediná hanba, ktorú som tej noci na hranici zažil, boli poslanci Mizík a Mazurek. Zbabelo sa s ochrankou prišli poprechádzať pomedzi týchto študentov, ostentatívne si ich natáčali a evidentne sršali spokojnosťou. Asi sa tešili z kvalitného materiálu na primitívne promo videá. Potom nasadli do vykúrených áut a odišli.
Je fakt, že aj príčetný človek ťažko hľadá odpoveď na otázku, prečo sú na našej hranici odrazu stovky tmavých tvárí, keď tadiaľ majú utekať ukrajinské ženy s deťmi. Treba sa z toho poučiť, mať hlavu otvorenú, bojovať s predsudkami a nerobiť rýchle závery. Čo sa týka xenofóbov a hrubého zneužitia tejto situácie, asi sa nedalo čakať nič iné. Shit happens.
<< < 563 | 564 | 565 | 566 | 567 | 568 | 569 | 570 | 571 | 572 > >>
Hľadaj text    Zvýrazni    Zobraz iba od     
Injuries and Suspensions