Registrácia


Zabudnuté heslo / Lost Password

​​ 
Dievča týždňa
Klikni pre zvacsenie
Chlap týždňa
Klikni pre zvacsenie
nasetipy.com - filmová diskusia   nasetipy.com - politicke kecy

Revolut detailné informácie
Ford Auto, Ford novinky


Viac o Tipli nájdeš TU

tipli - ziskaj zlavu pri nakupovani

tipli - ziskaj zlavu pri nakupovani

Skrill - Internetová peňaženka

Zažite skutočné výhry a výnimočné okamihy – alebo si vytvorte ten svoj – na jackpotovej stránke.

Prosím, ak máte záujem tipovať vo Fortune, zaregistrujte sa cez nasledujúci textový odkaz.

Registrácia SK zákazníkov
Registrácia CZ zákazníkov

Live Výsledky

filmyaserialy.com

mojezvieratko.sk

Ak sa Vám NašeTipy páčia, zdieľajte 

POLITICKÁ DISKUSIA


Aktualizuj POLITIKA diskusiu nasetipy.com na sieti X KLASICKÁ DISKUSIA
<< < 561 | 562 | 563 | 564 | 565 | 566 | 567 | 568 | 569 | 570 > >>

Markuss 22.03.2022, 09:52 | #1319
Stovky transrodových žien odmietli pri pokuse o útek z Ukrajiny pustiť cez štátne hranice, pretože ich pasy stále obsahujú ich rodné meno a pohlavie. S odvolaním sa na miestne charitatívne organizácie o tom informovala stanica BBC.

Zmena pohlavia a mena uvedených v pase si vyžaduje zdĺhavý proces, ktorý zahŕňa niekoľko psychiatrických vyšetrení. To znamená, že mnoho transrodových osôb v krajine túto úradnú zmenu nepodstúpi.

Súčasné nariadenia však zakazujú ukrajinským mužom vo veku 18–60 rokov opustiť krajinu – čo znamená, že každého, koho pas uvádza v kolónke pohlavie „muž“, pravdepodobne cez hranice nepustia.

Jedna z hlavných ukrajinských transrodových charitatívnych organizácií odhaduje, že stovky transrodových žien sa pokúšajú utiecť, avšak 90 percent z tých, s ktorými je táto charita v kontakte, zatiaľ neuspelo, vysvetľuje BBC.
yyyy 21.03.2022, 19:28 | #1318
napriek tomu, že čísla a matematika sa na toto webe veľmi nemusia tak malá úvaha /číselné hodnoty dnes ráno/:
ukrajinský zdroj - počet zabitých ruských vojakov 14 400
Úrad vysokej komisárky OSN pre ľudské práva - oficiálne potvrdených 902 civilných obetí
Ak samozrejme tieto údaje berieme s určitou rezervou tak pomer /vojak agresora:civil napadnutého/ napr 10:1 je veľmi zaujímavý. Svoj názor si urobte. Coventry, Drážďany, Tokio, Hanoj, Belehrad, Bagdad,......
  Markuss 21.03.2022, 22:21 | #3392
  To sú čísla od Ukrajinci k tým ruským vojakom. A všade je poznámka, že sa nedajú nezávislé overiť.
Jeden príklad je to divadlo, kde malo byť zabitých tých +1300 ľudí. Na druhý deň už bola info že prežili všetci v kryte, na tretí deň že ich vytiahli 100 živých. Na štvrtý, že nevedia čo je s nimi... Hmm je nejaké ďalšie info?
  Markuss 21.03.2022, 22:26 | #3394
  Aj tu čítaj +/- polovica a nič neoveritelne
https://www.theguardian.com/world/2022/mar/17/mariupol-theatre-ukraine-civilians-russia-war
  Markuss 21.03.2022, 22:30 | #3395
  Vlastne môžeme povedať, že vieme veľké prd....

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Casualties_of_the_Russo-Ukrainian_War
  petert22 21.03.2022, 22:30 | #3396
  Rusko zrejme omylom zverejnilo počet padlých vojakov na Ukrajine. Na webe Komsomolskaja Pravda sa objavil článok, ktorý hovoril o 9 861 mŕtvych a 16 153 zranených vojakoch. Odkazoval na ruské ministerstvo obrany. O pár minút neskôr bol zmazaný, píše na Twitteri NEXTA.
  Markuss 21.03.2022, 22:40 | #3397
  Takže ako som už vyššie spomenul. Vieme veľké **30
ALKAPERONE 21.03.2022, 18:08 | #1317
141 štátov v rezolúcii odsúdilo vojenské napadnutie Ukrajiny...,.,.., skoda preskoda ze neprotestovali ked nato bombardovalo srbov, jedna bomba na nemocnicu, chinsky konzulat, tabor utecencov hned 2x atd
https://en.wikipedia.org/wiki/Civilian_casualties_during_Operation_Allied_Force#:~:text=Gnjilane%20t...

jedno je iste , china vyzbrojuje postavene ostrovy v chinskom mori, takze otazka casu je kedy, som strasne zvedavy na sankcie proti cine, chaputka bude prva : ADRESUJEM TOMUTO NARODU,PRESTANME NAKUPOVAT VECI VYROBENE V CINE, hahahaha vela stastia princezna


najviac ma znepokujuje ten ukrajinsky che guevara, uz to ani nesledujem, ale vieme aj co mal na ranajky, minule sa rozpraval cez skype s aashtonom kutcherom a milou kunis (ukrajinsky povod), to je bojovnik **01
https://news.sky.com/story/they-inspire-the-world-ukraine-president-holds-video-call-with-mila-kunis...


  Markuss 21.03.2022, 18:29 | #3387
  Denne 14 video hovorov. Knesset, Kongres, EU Parlament, a bohvie čo ešte....

Yebat na to, že je 25% ľudí v pohybe, yebat na to že ti v krajine ostanú len starci, yebat na to že mesta a priemysel prestane existovať, svoju rolu dohrá do konca....

  Markuss 21.03.2022, 18:37 | #3388
  tu máš....
https://en.wikipedia.org/wiki/Casualties_of_the_Iraq_War
  Markuss 21.03.2022, 18:42 | #3390
  tu máš - čo tak prijat ropu zo Saudskej arábie, miesto ruskej:
https://www.aljazeera.com/news/2021/11/23/un-yemen-recovery-possible-in-one-generation-if-war-stops-...
Markuss 21.03.2022, 17:44 | #1316
#sloboda
Tak už máme Chardyho, Monfilsa, Nadala, koho ešte? Basilashvili, Kyrgios, Jakupovic?

https://www.thegatewaypundit.com/2022/03/update-rafael-nadal-complaining-breathing-problems-followin...
  true 21.03.2022, 22:24 | #3393
  hlavne ze jebal do Novaka Djokovica - tak sa mu to pekne vratilo **33
  StanoDianiska 21.03.2022, 22:48 | #3398
  To si zase ako vydedukoval, že to má niečo s očkovaním? Jáááj, ja som nemal predmet Kritické myslenie.

A Jakupovic má aký probém s vakcínou? Som nezachytil.
  Markuss 22.03.2022, 09:15 | #3400
  https://www.reuters.com/article/factcheck-sport-tennis-idUSL1N2TX1FQ

a dovod? nevieme..... ale ani nevysvetlili... ona povedala:

he told their team: “I have no asthma or breathing problems. I never experienced something like this, like I had yesterday. It was really scary, I couldn’t breathe. I didn’t know what to do, I had a feeling like I’m going to collapse on the court. I was really scared. The whole match was tough for me, to breathe, to get some fresh air, to get some air at all. They were tough conditions.”

She added: “We are used to pollution, like we play in China, we play in more polluted countries, but smoke is something different. For sure, we are not used to it. Citizens and everyone were advised to stay inside. We didn’t expect that we’d be playing yesterday.”
  Markuss 22.03.2022, 09:16 | #3401
  tak sa teda chyt toho, ze tam dali stare video z roku 2020. lebo preco odisla, vie len Dennik N
  StanoDianiska 22.03.2022, 10:23 | #3402
  Neviem o čom točíš. Jakupovic tento rok nehrala v Austrálii ani nemá žiadny skreč tento rok.
  Markuss 22.03.2022, 12:48 | #3403
  v tomto prípade mas recht. Ozaj nepatrí do tejto skupiny**26
  StanoDianiska 22.03.2022, 13:28 | #3404
  Ja zase oceňujem, že si uznal chybu **26
  matejo 22.03.2022, 16:38 | #3405
  takže teraz FAKTY k Nadalovi a nie picoviny o vakcine ...
https://www.tenisportal.cz/zpravy/nadal-ma-problemy-s-zebrem-a-nestihne-uvod-antukoveho-jara-ceka-ho...
Markuss 21.03.2022, 15:07 | #1315
Putin je smrtelne chorý, Putin má rakovinu, Putin je odtrhnutý od vonkajšieho sveta, Putina opúšťajú najbližší spolupracovníci, Oligarchovia chcú vymeniť Putina, Plán ako sa zbaviť Putina....
Putin urobil napadnutím Ukrajiny katastrofickú chybu, Putin vedie vojnu v štýle minulého storočia, ......
Rusi utekajú z ruska, Rusi ......

Kua samé hodnotné a overené naratívy, až sa mi nechce veriť, že je ešte stále pri moci, že ho už dávno neyeblo, že tam v tom Rusku ešte niekto ostal**12
  slaven 21.03.2022, 16:43 | #3385
  minule som niekde cital,ze je mrtvy a uz je to len jeho dvojnik z USA nasadeny **01**01
  Markuss 21.03.2022, 17:07 | #3386
  tak komu nechýba vyvážený naratív v DenníkuN o napr. mentálnom zdravý z druhej strany atlantiku, tak v US ale aj v UK sa objavuje. najdeme dva-tri titulky v dennikuN?
alebo aspon otázky?

https://www.dailymail.co.uk/news/article-9912027/Doctors-say-concerned-Joe-Bidens-symptoms-age-78.ht...

https://nypost.com/2021/11/21/white-house-doctor-is-hiding-joe-bidens-brain-drain-devine/

  slaven 21.03.2022, 18:40 | #3389
  Markuss, v dennikuN ziadne hoaxy a vymysly o Bidenovi nenajdes **16
Ciernokoseliar 21.03.2022, 12:13 | #1314
slovensky nacek,konspirator,troll,antivaxer..odpad spolocnosti...ukrajinsky nacek,konspirator,troll,antivaxer..novodoby hrdina....svet podla quake-a **01**01**01
  Quake 21.03.2022, 12:55 | #3379
  141 štátov v rezolúcii odsúdilo vojenské napadnutie Ukrajiny Ruskom a jasne zadefinovali, kto je agresor a kto napadnutý. Vlastní občania Ruska protestujú proti vojne a sú hromadne zatýkaní políciou. Drvivá väčšina demokratického sveta odsúdila Putina.
Ale hej, svet podľa quakea **02
  majster 21.03.2022, 13:19 | #3380
  vojna je veľmi zlá vez, ale o rusko-ukrajinskej treba sa pozrieť do zadu , aký mohol mať dôvod putin čí rusko na túto vojnu, nejako sa o tom vôbec nehovorí, len rusko a putin je zlý ukrajina dobrá, tak že konflikt, nezačal bezdôvodne **08
  Quake 21.03.2022, 13:36 | #3381
  majster, ja som rusín, babku mám z Medzilaboriec a predkov z Ukrajiny aj Ruska. O histórii konfliktu som počúval dávno predtým od bežných ľudí, na Ukrajinu som cestoval každý víkend ako dieťa. Tu je nad slnko jasné, kto začal nezmyselnú vojnu. Bájky a rozprávky o ukrajinských neonacistoch sa využili ako ruská propaganda a uverili jej aj mnohí Slováci, bohužiaľ. Nie USA. Nie EÚ. Nie Ukrajina bombarduje civilné ciele. Ale Putin. História ukáže, že je to vojnový zločinec. Aj Hitlera uznávali Nemci po masívnom vymývaní mozgov v 30-tych rokoch a až časom zistili, do čoho sa nechali vtiahnuť.
  Quake 21.03.2022, 13:52 | #3382
  a už som to tu raz spomínal, že u nás v komunite máme ubytovaných Ukrajincov, ktorí utiekli. A keď tu čítam, ako si tu poniektorí ventilujú svoju frustráciu a fakt nemaju šajnu o tom, čo píšu, píšu absurdné nezmysly, zdieľajú kraviny a pritom v živote nevytiahli päty z domu a potom sa rozprávame s ľuďmi, ktorí reálne zažívajú vojnu, tak mi je do plaču. Skúste prísť, pozývam každého. Som zvedavý, či aj v skutočnosti tvárou v tvár týmto ľuďom budete takí hrdinovia ako tu.
  majster 21.03.2022, 19:46 | #3391
  neviem do ktorej časti Ukrajiny chodil si, ale aj u suseda sú 8, nechcel som hore rovno napísať, že po Kryme sa všetko otočilo proti Rusku, aj mladý chlapec z dediny ako ja som pochopil čo sa robilo na Donecku a Luhansku, dávala to aj televízia(len teraz sa na to veľmi zabudlo) ako utekajú rusky ľudia z týchto oblasti a ako sa tam správal, herec, prezident ukrajiny, tak že to bol tiež jeden z dôvodov vojny, okrem toho, koľko plynu UA zobrala(ukradla ) a čo nie tak nezaplatila, aj to dávala ta televízia, čo teraz by putina obesila neviem čo všetko!**01 ale už nepíšem, lebo nemam chuť, vojna je najhoršia vec a naozaj vojna je rusko a amerika!
Quake 21.03.2022, 10:52 | #1313
https://ct24.ceskatelevize.cz/svet/3457338-vlaky-do-finska-a-letadla-do-turecka-se-plni-rusy-boji-se...
Tak z Ruska podľa článku utieklo už odhadom 200 tisíc Rusov od vypuknutia vojny prevažne do Fínska a Turecka a to najmä vzdelanejších, ktorým docvaklo, v akej krajine to vlastne žijú.
Tak rozmýšľam, ako len z takej mierumilovnej, prosperujúcej, zasľúbenej matičky Ruskej zeme môže niekto utekať? Žeby nie všetci uverili masívnej propagande štátnej moci? **02
  Ciernokoseliar 21.03.2022, 12:00 | #3377
  mas praUdu..utekaju taki,co sa boja,ze im zapad sahne na majetok...propaganda a laa Quake**01**01
  Quake 21.03.2022, 12:46 | #3378
  Aj si vôbec čítal článok, či len tak od buka do buka píšeš? **02
  petert22 21.03.2022, 14:10 | #3383
  koseliar, zaujimava logika **01 Cize ten, kto ujde z Ruska, toho by sa siahnutie na majetok netýkalo? Podla tvojej logiky teda keby Putin, Lavrov, Peskov odisli z Ruska napr. do Finska, tak by im vratili zhabaný majetok? **01**01**01
  majster 22.03.2022, 09:03 | #3399
  peter, zlepíšeš, kto ujde je hrdina, poznáme to z čias, keď utekali z čssr a pred tým, nik nebol súdený ani mu nezobral západ majetok, ľudia čo teraz ušli z ruska neboli chudáci a ver že na majetok sa im nesiahne, ale môžu aj utekať tí čo sa boja, že im rusko siahne na majetok!**08
Markuss 21.03.2022, 08:36 | #1312
https://finweb.hnonline.sk/ekonomika/24011165-sef-slovnaftu-pre-hn-ked-odstavime-rusku-ropu-pridu-ne...
  Markuss 21.03.2022, 08:40 | #3374
  bude ako nebolo**26
Quake 20.03.2022, 19:27 | #1311
https://www.nature.com/articles/s41562-021-01258-7

Veľmi pekne vysvetlené, prečo ľudia veria konšpiráciam a bludom...
**12
  Šariš 20.03.2022, 19:52 | #3366
  aj tu mas nieco pekne vysvetlene https://kresadlo.com/anatomie-konfliktu/
  Šariš 20.03.2022, 19:53 | #3367
  to ze sa UA armada schovava v skolach, telocvicniach, medzi ludmi je potvrdene z X zdrojov
ale clanok je o inom, celkovo o konflikte
  Šariš 20.03.2022, 20:07 | #3368
  nizsie si napisal - Treba si poriadne preštudovať históriu, chalani
tak studuj a dokladne **26
  Quake 20.03.2022, 20:24 | #3369
  Kámo vážne? Web antivaxerského trolla, čo konšpiruje každým slovom a zrazu sa z odborníka na vakcíny stal odborníkom na Ukrajinu? Ako vtip podarené **01 ešte raz si prečítaj článok - prečo ľudia veria konšpiráciam, veľa sa dozvieš.
To, čo si ty tu dal, nie sú historické fakty ale subjektívny pohľad jedného konšpirátora, s klamstvami v každom odstavci a diletantským prekrúcaním faktov.
  Šariš 20.03.2022, 22:53 | #3370
  ano vazne - ty mas svoj zdroj Dennik N a ja pozeram aj ine zdroje zo zahranicia a teraz si mozeme merat pipíky kto ma vacsi - ja 20cm **01
  Quake 20.03.2022, 23:12 | #3371
  Si frajer, Šariš. Na rozdiel od teba čítam aj mainstream aj alternatívu. A porovnávam. A vyberám si, či budem veriť faktom alebo bludom.
PS: ja mám 60 cm anakondu **12
  Markuss 21.03.2022, 08:39 | #3372
  Synonymický slovník --> otrepané, vyšúchané výrazy treba nahradit novými (lebo to uz nikto dalej ani nebude citat):

antivaxer, troll, konspirátor, diletant, bludy, Fico-Kotleba-Blaha-Mazurek-......
**01**01**01
  Quake 21.03.2022, 10:25 | #3376
  http://slovnikcudzichslov.sk/
Keby si niečomu nerozumel, netreba sa báť a ľahko si zistíš význam slov, ktorým nechápeš **02
  Markuss 21.03.2022, 14:56 | #3384
  synonymický cudzie slová...
ale komu to tu pisem...**08
Markuss 20.03.2022, 17:57 | #1310
inak este zaujimavost - sovieti mali ako jedni z mála rozpracovaných niekolko GOFR programov, najznamejsie boli napriklad delfíny zabijaci, alebo aj malé biele velryby - podmorskí špióni - velmi zaujímavá historia. Niekolko podobných programov bolo aj s vtáctvom (o ktoré dole v diskusii (niektorým) ide)

https://www.nbcnews.com/storyline/ukraine-crisis/russia-uses-ukraines-dolphin-squad-what-porpoise-n6...

https://www1.pluska.sk/spravy/zo-zahranicia/video-toto-su-delfiny-zabijaci-aj-oni-presli-ukrajiny-ru...


https://www.forbes.com/sites/davidnikel/2019/05/02/a-white-russian-spy-whale-is-charming-locals-in-n...

https://zpravy.aktualne.cz/zahranici/norove-objevili-vycvicenou-velrybu-nejspis-patrila-ruske-arm/r~...
  Markuss 20.03.2022, 17:58 | #3362
  https://www.bbc.com/future/article/20170926-the-deadly-germ-warfare-island-abandoned-by-the-soviets
  Markuss 20.03.2022, 18:14 | #3363
  https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC4542197/
  Markuss 20.03.2022, 18:16 | #3364
  https://www.nature.com/articles/nrmicro3405
Markuss 20.03.2022, 13:06 | #1309
No pozrime sa. Prečítať, hlavne popierači zdola

https://www.dailymail.co.uk/news/article-10628067/Marjorie-Taylor-Greene-introduces-bill-ban-funding...
  StanoDianiska 20.03.2022, 14:21 | #3352
  Prečítal som a veru som sa nedočítal o tom, že USA vyvíja biologické zbrane na Ukrajine.
  Markuss 20.03.2022, 14:39 | #3353
  Fajn, takže si sa dočítal čo?
Preboha, vidím, že ti prvoplánová žurnalistika vyhovuje. Očakával si, že tam nájdeš tvrdé dôkazy. Super.
Ale pointa článku bola trochu v uvažovaní v kontexte. Takže o čom tá ich poslankyňa hovorí?
  Markuss 20.03.2022, 15:32 | #3354
  Na výške sme mali semester predmetu kritické myslenie a semester psychológie.
Taká metóda, že diablov advokát tam bola. Takže na úvod. Kritická otázka či. 1.
Pentagónu investoval 200 míľ. Dolárov do ľavákov na Ukrajine. A teda, Pentagónu? Prečo vojenská kapitola rozpočtu.? Ide teda o vojenský výskum pre civilný sektor na Ukrajine? Hmmm
  Quake 20.03.2022, 16:32 | #3357
  Marjorie Taylor Greene je teda niečo ako Blaha šľahnutý Kotlebom na tretiu. Konšpirátorka, rasistka, antivaxerka, klamárka. Tí ma na rováši toľko, že tí naši hoaxeri by sa len červenali pri nej. Teta neznáša Číňanov, moslimov, Židov, demokratov, černochov, gayov a vlastne všetkých okrem statočných bielych amerických mužov. Blokovali ju sociálne siete za konšpiračne dristy.
Naozaj hodnoverný zdroj Markuss **12
  Markuss 20.03.2022, 16:47 | #3358
  Emócie. Ok. Čo tak reagovať na tú otázku c.1?

https://i.postimg.cc/13fqBjwZ/IMG-20220320-WA0003.jpg
  Markuss 20.03.2022, 17:01 | #3359
  No a ak si nepochopil, zdroj tej informácie je Pentagonu. Nie ona je zdrojom. Ona iba navrhuje, aby bol schválený zákon, ktorý také niečo priamo zakazuje.
Ale kľudne zas daj útok ad hominem a obíďi podstatu
  Quake 20.03.2022, 17:19 | #3360
  Markuss, keďže si absolvoval predmet Kritické myslenie, skús sa zamyslieť nad tým, prečo práve táto tetuška predložila tento návrh. Možno ti pomôže to, čo som o nej napísal...
Teda neviem o tom, žeby si bol odborník na biologické zbrane, politiku Pentagonu alebo laboratória. Ja nie som. Ale tetuška - konšpirátorka zjavne áno, keďže tára o biologických zbraniach - pričom nepredložila jediný dôkaz.
A teraz k veci - predlož mi jediný dôkaz, že v laboratóriach, ktoré sú určené na úplne iné veci, sa vyrábali biologické zbrane, resp. že Pentagon o tom vedel. Lebo ja tam nič také nevidím, ale tak môžem sa mýliť a opravíš ma... **10
  Markuss 20.03.2022, 17:43 | #3361
  takže bez kecov, len fakty. ja som nikde nepísal o tom, že sú tam tie labáky. A metóda diablovho advokáta pokračuje.
Fakt č. 1 Nunn-Lugar program bol po rozpade ZSSR určený na likvidáciu zbraní z čias ZSSR - tzv. odzbrojovanie.
Hmm, ale teraz je otázka, že teda prečo ten pentagon zmenil od roku 2005 účel tohto programu, kedze ciel bol dosiahnutý. Podla ich výročných správ.
A potom si teda prečítame:

a) pentagon (vojenská kapitola rozpočtu) natlačila pod Nunn-Lugar-Program-om od roku 2005 200 mil. USD do 46-tich ukrajinských CIVILNÝCH laboratórií - PREČO?

b) poslankyna kongresu navrhuje, aby sa priamo zakázalo financovanie GOFR-Labákov v zahraničí. Šanca, že takýto zákon prejde je nulová (piše tlač) - PREČO TO NECHCÚ?
  Quake 20.03.2022, 18:38 | #3365
  https://dennikn.sk/2768093/laboratoria-na-ukrajine-robia-bezny-vyskum-a-monitoring-chorob-vedec-z-sa...
  Markuss 21.03.2022, 08:40 | #3373
  heh, dakujem za odpoved. strasna hanba. To je ako s gumipuškou útocit na medveda**11
Markuss 19.03.2022, 22:36 | #1308
Heh, tak Bidenovci sa ešte zapotia

https://nypost.com/2022/03/19/republicans-call-for-new-probe-into-hunter-biden-laptop/**18
  Markuss 19.03.2022, 22:36 | #3348
  Chalan si nechá laptop s citlivým obsahom v oprave**01
Markuss 19.03.2022, 17:25 | #1307
A jeden starší článok od obľúbených aktualít, tak zdieľam
Link na článok na doméne aktuality.sk
  Markuss 19.03.2022, 17:25 | #3345
  Asi časom zmení link **01
Teraz nebude vyhovovať
  slaven 19.03.2022, 20:54 | #3346
  na co sem davas taketo vymyslene clanky a hoaxy?
neonacisti? nie, take nic tam nie je a ani nebolo
Markuss, trapas **27
  Markuss 19.03.2022, 21:00 | #3347
  Hanbím sa. Úprimne
  Quake 20.03.2022, 14:14 | #3351
  Treba si poriadne preštudovať históriu, chalani **02
A len tak mimochodom, prečo deduško Putin najprv nezačne s denacifikáciou vlastnej krajiny, keďže v Rusku je omnoho viac neonacistov a omnoho nebezpečnejších ako na Ukrajine?
Jaj, to sa nehodí....
Jaj, to je hoax....
**10
  true 20.03.2022, 15:54 | #3355
  Quake, to myslíš vážne tu otázku? Neverím.
  Quake 20.03.2022, 16:21 | #3356
  true - myslím to absolútne vážne.

- neonacistická skupina s desiatkami tisíc ultrapravicových bláznov Mužský štát
- Slovanský zväz s cca 70 tisíc členmi
- Ruská národnosocialistická strana a Ruský národná zväz

podľa Amnesty International je v Rusku v súčasnosti okolo 160 -200 tisíc krajne pravicových neonacistov a to sú len tí, o ktorých sa vie. Existujú tam aj utajené skupiny, ktoré pracujú na objednávku a vraždia nerusov.
  Markuss 21.03.2022, 08:42 | #3375
  tí v Rusku sú začlenení do regulárnej armády ako pluk, divízia, alebo rota?
Markuss 19.03.2022, 16:44 | #1306
No a názor od priateľov z Izraela. Bidenova politika, res. nemohúcnosť starého muža
https://m.jpost.com/opinion/article-701624
Markuss 19.03.2022, 13:08 | #1305
Inak kúpil som nové letné pneumatiky. Kto tak nespravil o pár týždňov oľutuje.
Link na článok na doméne pravda.sk
  Markuss 19.03.2022, 13:09 | #3341
  V Rakúsku aj Nemecku je už jedlý olej aj múka celkom rsrit v supermarkete.
Keď tak Max dva kusy... Teraz auta, potom ostatné.
Som zvedavý ako to dopadne s globalizmom. Asi sa je čas vrátiť k sebestačnosti
  Markuss 19.03.2022, 13:10 | #3342
  Olej https://www.heute.at/s/regale-leer-wiener-kaufen-speiseoel-in-rauen-mengen-100196479
  slaven 19.03.2022, 15:55 | #3343
  zimne mi treba, mam kupit aj tie? na novu sezonu myslim, nie tuto **01
(bo teraz mam uz na hrane toe gumy, servisak povedal, ze uz by nedal take na auto ...)
  Markuss 19.03.2022, 16:43 | #3344
  Tak určite, lacnejšie nebudú **26
  majka 19.03.2022, 23:32 | #3349
  Aj cukor ide na dračku.
Link na príspevok na doméne X.com
Link na príspevok na doméne X.com
  Markuss 20.03.2022, 10:36 | #3350
  cukor si našťastie ešte dopestujeme.
Markuss 19.03.2022, 12:56 | #1304
Tu niečo od spriaznenej tlače

https://edition.cnn.com/2022/03/18/business-food/burger-king-russia-joint-venture/index.html
  Markuss 19.03.2022, 12:57 | #3340
  To ešte k tým princípom a zásadám. Prachy sú prachy
Quake 18.03.2022, 22:16 | #1303
https://putina.net/
Na tejto stránke môžeš prispieť na dobrú vec - vystrelenie Putina na Jupiter **02
Aj keď je vojna hrozná vec, ľudia ukázali aj zmysel pre humor a samozrejme vyzbierané peniaze pôjdu na pomoc ukrajinskému obyvateľstvu, už sa vyzbierali cca 2 milióny dolárov.
Markuss 18.03.2022, 13:06 | #1302
Takéto som čítal. Pred dvoma rokmi sa objavilo

https://www.occrp.org/en/the-pandora-papers/pandora-papers-reveal-offshore-holdings-of-ukrainian-pre...
  Markuss 18.03.2022, 13:52 | #3339
  Opravua ma aj Washington post
https://www.washingtonpost.com/world/2021/10/09/russia-ukraine-jordan-lebanon-pandora-papers/
Quake 17.03.2022, 19:54 | #1301
Chudáci Rusi, odišiel im mekáč, tak si založili vlastný. Bude sa volať Strýko Váňa. A ešte na drzovku vykradli logo. Good job...
**01
https://www.dnes24.sk/stryko-vana-nahradi-mcdonalds-skopirovali-rusi-logo-noveho-od-americanov-41247...
  slaven 17.03.2022, 22:48 | #3337
  no viac strati na tom McDonnalds ako Rusi, to je len jeden priklad...
to logo je len bonus, neseru sa s tym **01
Uvidime ako vyjebu s Coca Colou **01**02**01
  Markuss 18.03.2022, 13:07 | #3338
  Burger king chcel odísť ale zatiaľ prachy nepustia.
majka 17.03.2022, 10:16 | #1300
Je to môj domov, idem ho brániť. K ukrajinskej armáde sa pridáva ďalší tenista
Link na článok na doméne sme.sk
  Šariš 17.03.2022, 11:27 | #3335
  mozno dalsia zbytocna smrt **09
  Markuss 17.03.2022, 12:15 | #3336
  Osobne fajn pre morálku aj marketing. Ale živý im bude užitočnejšie ako mŕtvy.
No ale stále čakám, že nadšenci ako Majka poistnú tiež nejaké selfie z UA frontu, keďže tam majú dobrovoľníkov ako maku
Markuss 17.03.2022, 09:22 | #1299
Link na článok na doméne pravda.sk
  Markuss 17.03.2022, 09:26 | #3334
  zaujímavý pohlad - hlavne čo sa cení, odpovede nepodfarbené rôznymi mašličkami a hrdinskými príbehmi. Realistický pohlad
Markuss 16.03.2022, 16:29 | #1298
Jeden názor, a to síce človeka z fachu

Link FB príspevok
  Markuss 16.03.2022, 16:29 | #3333
  Pripomínam že to je úvaha, ale to video dáva základ na pochybnosti.
Konieckoncov ďateľ bol dvojitým agentom, tak vie o čom píše
slaven 16.03.2022, 16:20 | #1297
niečo k téme, tým debilom tam hore a ich vyjadreniam: http://www.nasetipy.com/other/sotak-sa-nasral.mp4
true 16.03.2022, 11:24 | #1296
Nieco podobne, fanusikovia prestante !!! https://sportky.zoznam.sk/c/290961/fanusikovia-chelsea-podporuju-abramovica-hovorca-britskeho-premie...
Markuss 16.03.2022, 08:00 | #1294
no a este jeden v duchu Fair play:
Link na článok na doméne pravda.sk

som nevedel, ze teda aj sportovci sa musia podla schémy angazovat
  Markuss 16.03.2022, 08:00 | #3330
  „Potrebujeme mať istotu, že nie sú podporovatelia Vladimira Putina. Momentálne zvažujeme, aké záruky nám budú musieť dať, aby tu mohli štartovať,“ povedal podľa DPA Huddleston.
Markuss 16.03.2022, 06:52 | #1293
Tá aj takto na ukrajinskom mainstreame v tv

https://hiindia.com/2022/03/15/tv-presenter-calls-for-killing-children-quotes-nazi-war-criminal/
  Markuss 16.03.2022, 08:00 | #3331
  I allow myself to quote Adolf Eichmann, who said that in order to destroy a nation, you must destroy, first of all, its children. Because if you kill their parents, the children will grow up and take revenge. By killing children – they will never grow up and the nation will disappear,” he said, while a photo of Eichmann appeared on the screen.
nikander 15.03.2022, 20:34 | #1292
opat odomykam 3 clanky z Nka, staci zadat email a mozte postudovat:
Prvy o tom, ako miznu ludia z rusmi obsadeneho uzemia, tak aby si vyhlasili dalsiu ludovu republiku:

https://dennikn.sk/2762787/zacinaju-zahadne-miznut-ludia-starostu-vzali-s-taskou-na-hlave-v-oslobode...

Druhy clanok o pohlade mladych rusov u nas na slovensku, a o tom ako im putin dojebal zivot

https://dennikn.sk/2763072/v-praci-nam-zakazali-hovorit-o-vojne-plat-mi-klesol-o-tretinu-a-pre-hadky...

Treti clanok je o tej bajnej slobode slova v rusku, staci ak poviete „dve slova“, pripadne nestihnete podporit dadu putina:

https://dennikn.sk/2766111/ruska-policia-zadrzala-na-protestoch-stovky-ludi-vratane-okoloiducich-a-p...

true 15.03.2022, 18:51 | #1291
Link YouTube video
pekne opisana situacia - presne toto robi Ukrajinska armada
kratke video a presne je to o tom co som pisal nizsie, ze Zelensky to mal ukoncit a vzdat sa - je to len loutka
  Quake 15.03.2022, 19:39 | #3312
  Takže Zelenský je loutka a Putin je mierotvorca, že hej? Kámo, zober loptu a nie drogy **32
  slaven 15.03.2022, 19:42 | #3315
  Putin nie je mierotvorca Quake, je to vodca a cele je to o tom, ze si haji svoje zaujmy.
Netreba to uz rozpisovat viac myslim, uz bolo vsetko napisane, ci povedal vo videach, kde sa analyzovala dana situacia.
  Quake 15.03.2022, 19:48 | #3316
  Predovšetkým je Putin psychopat a nie vodca. Tak ale ono aj s Hitlerom v 1939 súhlasila väčšina Nemecka, keď im vymlel mozgy krásnou propagandou o čistej rase a nepriateľských rasách. Čo napáchali si začali uvedomovať až o niekoľko rokov neskôr. Ale pravdu máš v tom, že si háji svoje záujmy - zobrať územie suverénnemu štátu vojenskou silou **01
  slaven 15.03.2022, 19:50 | #3318
  Keby to uzemie chcel vziat vojenskou silou, rozjebe Ukrajinu za par dni, zrovna ju zo zemou.
Vsimni si ale co sa deje, aka je to "vojna" ... minimum strat, znicenej infrastruktury. Proste len armadu chce odstavit, to sa mu podari, to vies aj ty, otazka znie za aky cas ... a ten cas cim je dlhsi, tym viac ludi zomrie. To je cele. Nemyslim, ze je psychopat, naozaj nie. Psychopat keby chcel znicit krajinu, asi by to spravil inak uplne. To si myslim.
  Quake 15.03.2022, 19:56 | #3319
  O výbave ruskej armády a neschopnosti viesť vojnu boli výborné rozhovory s vojenskými generálmi. Rusko má zastaralú, neschopnú armádu. Veď tí nedokázali poraziť ani Afganistan **01 pred týždňom bol o tom dokument, ako ruská propaganda navonok predstavuje silnú, neporaziteľnú armádu, v skutočnosti tam vojaci žrali chrobáky a zhnité mäso, ale doma, keď sa vrátili, nesmeli nič povedať.
Putin si jednoducho myslel, že dobyje Kyjev za 2-3 dni bez odporu. Že sa mu nikto nepostaví na odpor a EÚ už vôbec nie. Ale maximálne sa prerátal. Je to neschopný diktátor posielajúci svojich vojakov na smrť. To je všetko **01
  slaven 15.03.2022, 19:56 | #3320
  par cm nizsie som dal nieco od Eda, dam to aj sem, pre Teba Quake.
Je to dlhsie vyjadrenie, ale osobne sa s nim stotoznujem uplne Link FB príspevok /5239199679445215
je to chore co robia nasi predstavitelia a ake maju vyjadrenia, naozaj je to chore.
  slaven 15.03.2022, 20:00 | #3321
  Quake je to Tvoj nazor, uvidime co sa stane dalej a kolko este ludi zomrie a co bude s Ukrajinou.
  slaven 15.03.2022, 20:01 | #3322
  Link FB príspevok
  Quake 15.03.2022, 20:01 | #3323
  Edo je trošku na nervy, keďže ho zaradili medzi konšpirátorov a proruských analytikov. S niektorými vecami súhlasím, s väčšinou nie.
  Quake 15.03.2022, 20:06 | #3324
  Putin v júli 2021 napísal esej o Ukrajine a Rusku, tak toto si prečítaj, slaven. To sú vskutku myšlienky blázna a blúznenie o veľkej matičke Rusi ako za starých čias. Už vtedy mal plán, ako pripojí Ukrajinu k Rusku. http://en.kremlin.ru/events/president/transcripts/66181
  Caciky 15.03.2022, 20:11 | #3325
  Link YouTube video zastarala ..............quakeho technika ....nie ze spadnes zo stolicky ciciak**01**01**01
  slaven 15.03.2022, 22:16 | #3328
  jaj to je dlhe, pozriem si to zajtra v praci **01
co sa tyka Eda, necudujem sa mu ...
Markuss 15.03.2022, 18:40 | #1290
https://finweb.hnonline.sk/ekonomika/23831617-strach-zo-zastavenia-ruskeho-plynu-stacil-jeden-hegero...**14
  Markuss 15.03.2022, 18:40 | #3306
  Zuzana**27
Edo**26
  slaven 15.03.2022, 19:39 | #3311
  Edo to opisuje naozaj vystizne Link FB príspevok
  slaven 15.03.2022, 19:39 | #3313
  ten Heger je uplny debil, ale uplny, bohuzial.
matejo 15.03.2022, 13:26 | #1289
https://www.ta3.com/clanok/230831/hamran-a-lipsic-prehovorili-o-ruskej-spionazi-na-slovensku-o-co-is...
  matejo 15.03.2022, 13:27 | #3302
  k tomuto sa chlapci nevyjadrite? Či nepasuje? **08
  true 15.03.2022, 14:26 | #3304
  co k tomu treba napisat? chyba Ti nieco? mne nie - NAKA niekoho chytila, minule chytili niekoho z NAKY
mohol by som sa vyjadrit naprikld k Lipsicovi - ale to by uz bolo o inom **01
  true 15.03.2022, 14:40 | #3305
  zaujimave na tom je to ze preco ich NAKA chytila teraz, preco nie pred mesiacom napriklad?
doteraz im Ruska "spionaz" nevadila asi ze? **02
  Markuss 15.03.2022, 18:42 | #3307
  Je stará známa vec, že každá ambasáda ma vojenského pridelenca. A to je kto? No šsz
Čo myslíš, načo ma americká ambasáda 300 ľudí na Slovensku? Snáď si nemyslíš, že to sú tí, ktorí ti lepia víza do pásu.

Takže tá špionáž tu je už sto rokov.
Niekto to robí šikovnejšie, iní horšie
  Markuss 15.03.2022, 18:50 | #3308
  Pre inšpiráciu
https://www.upn.gov.sk › pri...PDF
Prípad OATIS - Ústav pamäti národa
  Markuss 15.03.2022, 18:52 | #3309
  A ešte jedno Link na článok na doméne pravda.sk
  Markuss 15.03.2022, 18:59 | #3310
  inak k vyšetrovaniu. Obvykle platí, že vyšetrujú vojenskí kontráši - t.j u nas VOS. Niekde je zmienka, že VOS zadovážila dôkazy a odovzdala ich NAKA. Takže tú pohnútku s protivyšetrovaním SIS možno vylúčiť.
Mňa skôr zarazila angažovanost špeciálnej prokuratúry, lebo takéto niečo dozoruje vojenská prokuratúra. Táto na návrh Galka v roku 2011 bola začlenená pod Generálnu prokuratúru. Toto je niečo, čo mi nesedí.

Jednak tá špecializácia prokurátora je vždy daná - t.j. trestné veci ako vraždy, dalej ekonomická trestná činnost, extrémizmus /priateľ Honz/, atd... to že to má špeciál, je čudné, ale príznačné, nakoľko dostal denník N hned aj spisový a obrazový materiál**12
  slaven 15.03.2022, 19:40 | #3314
  Markus, zbytocne to pises. Pri jednostrannom pohlade to nikoho nezaujia, vazne nie.
nepasuje to ...
  StanoDianiska 15.03.2022, 20:46 | #3326
  aha slaven tak my máme jednostranný pohľad, ale ty nie. Zvláštne zmýšľanie...

Ja som za to aby každého, kto berie špinavé peniaze za prezrádzanie utajovaných skutočností a protištátnu činnosť chytili a potrestali. A je jedno či to robí pre Rusov, Američanov či Mongolov.
  Markuss 15.03.2022, 21:24 | #3327
  Šak ja som to aj napísal neutrálne
  slaven 15.03.2022, 23:34 | #3329
  Stano, reakcia bola na mateja ... napisal ci nepasuje ...
Markuss dal druhu stranu, na neho som reagoval - ale myslim, ze mateja toto vobec nezaujima. Ked zrazu sa tu zatknu nejaki spioni, ako keby to bolo neviem co, ako keby neexistovali stale na obich stranach ako napisal Markuss.
Inak suhlasim s tebou, samozrejme ze pritistatnu cinnost treba potrestat.
Ja osobne by som Caputovu, Hegera a spol zavrel tiez, pretoze skodia nasej republike **14 a konaju proti ludom, proti rozumu zdravemu.
<< < 561 | 562 | 563 | 564 | 565 | 566 | 567 | 568 | 569 | 570 > >>
Hľadaj text    Zvýrazni    Zobraz iba od     
Injuries and Suspensions