POLITICKÁ DISKUSIA
|
|
Markuss
|
19.03.2019, 21:09 | #996
|
|
Kukaj ho. A hned polovica portalu bali kufre z UK. Šak aj činkáreň v TV koyo postaví
|
|
|
Ciernokoseliar
|
19.03.2019, 21:27 | #997
|
|
ta ňe?
|
|
|
marecek75
|
20.03.2019, 03:05 | #998
|
|
Pekna picovina,ze pod robit na vychod domov a hned prva jazda jeb ho do nemecka na tyzden....no to je mi len vyhra
|
|
|
Markuss
|
20.03.2019, 07:35 | #999
|
|
šak ale dostaneš slovenské diety
|
|
slaven
|
19.03.2019, 13:27 | #308
|
tu je ukazka toho, ako sa maju vychiodniari dobre: Link na článok na doméne sme.sk plati sa 0,3 + 0,3 + 2,5 eura
V BA mas 3h zdarma parkovanie napr. v Euroveii priamo pri modrom Dunaji ... Rovnako v Aupark BA 3h zdarma a podobne.
|
|
|
Markuss
|
19.03.2019, 13:42 | #980
|
|
sak ked tam nechodite nakupovat, tak z coho maju zit? ... vlastne sak to si robite sami
|
|
|
slaven
|
19.03.2019, 14:06 | #992
|
|
je tam stale plno, po penis ludi ... ja tam chodim malokedy, len ked idem k doktorke
|
|
|
slaven
|
19.03.2019, 15:15 | #995
|
|
a v clanku vidim, ze zvysuju ceny, lebo potrebuju malovat ... no koment, to sa uz ani neda normalne opisat
|
|
Markuss
|
19.03.2019, 13:21 | #307
|
Chlapci - len k temam dole... Dzurinda mal obrovske prachy z privatizacie a mohol ich tiez posunut na vychod, aj s Druhym najlepsim akademickym Ministrom Financii (ktory predtym nebol minutu v praxi, iba na skole ucil)
obaja vychodniari - mali vsetkych ostatnych vychodniarov v pichi.
A preco? lebo robili na tych, ktori im brucha mastili. maju oni v pici cele regiony - jedno ci dzurinda, figel, alebo fico.....
|
|
|
slaven
|
19.03.2019, 13:22 | #967
|
|
yoyo, Dzurinda pochadza z vedlajsej dediny ...
presne tak, maju v pici regiony, hlavne ze na uctoch miliony EUR a cele generacie svojich deti a ich deti zabezpecene
|
|
|
Markuss
|
19.03.2019, 13:24 | #968
|
|
mne sa staci rozhliadnut po krajine na SVK a v RAKUSKU.
v Rakusku robia ludia na vidieku na seba - polia obrobene, krajina upratana.
u nas sa nahrnie vacsina do velkomesta a na rodnu hrudu si spomenie vtedy, ked sa ide sibat alebo sviatkovat... pripadne sa s kamosmi z detstva na volajake vesele najebat...
takze - nielen stimuly chybaju (ako napr. v AT do obrabania vlastnej pody)
ale aj nasinec ma taku povahu..... 
|
|
|
Ciernokoseliar
|
19.03.2019, 13:24 | #969
|
|
vy sce dočista šaleni.. sak to ľem Fico
|
|
|
AC_28
|
19.03.2019, 13:27 | #970
|
|
ale kva to nie je o Ficovi, koselo... Ber to tak, ze kazdy, kto tuto krajinu neposunie dalej musi prec. Ako meciar, tak Dzurinda tak aj Fico... bodka. ak nieco pride po Ficovi, a nebude citit zlepsenie a vidiet vysledky bude ho treba odstranit... To nie je o nejakom rysavom ochlastovi...
|
|
|
slaven
|
19.03.2019, 13:29 | #971
|
|
tiez si myslim, ze Fico sa to nemoze, ze Slovaci su tak jebnuty narod ... on to len vyuzil.
|
|
|
Markuss
|
19.03.2019, 13:29 | #972
|
|
obavam sa ale, ze Mestske typy ako don matovich alebo riso sulik a o PS uz ani nehovorim sa na cele regiony tez vyjebu. preco?
lebo tam neni ich elektorat, a rovnako zivot na vidieku nepoznaju
|
|
|
peto10
|
19.03.2019, 13:31 | #974
|
|
V Rakúsku nemali 20 rokov komančov.
|
|
|
Ciernokoseliar
|
19.03.2019, 13:33 | #975
|
|
ale to ty so suputnikmi len na fica vinu hadzes..ja len pisem,ze fico je pri moci preto,ze nema ziadnu alternativu...nijak ho nebranim,len vravim,ze neni sam,co dodrbal slovensko... ani mi tak neide o nakradnute,nech si to zozeru,ale ako rozpoltili spolocnost...to sa im za tych 26 rokov podarilo dokonale..
|
|
|
Ciernokoseliar
|
19.03.2019, 13:37 | #976
|
|
ale ficova vlada uz dovladla,o rok nastupi ten zlepenec opozicie..sulik,matovic,hlina,kollar..co meno to pojem..samozrejme plus maly Mivko..to bude ekipa
|
|
|
stanleytri
|
19.03.2019, 13:40 | #977
|
|
chvalabohu ze dovladla,,,nebyt podvodu na volicoch, uz by nevladli ani teraz,,,treba dat sancu tak jak pise ac opozicnym a novym stranam,,ak sa ukaze ze aj oni seru na ludi poslat to do riti a dat sancu dalsim, verim ze existuju ludia, ktorym uprimne zalezi na sk,,,a ne rezignovat, povedat ze kradnu vsetci no toti nam dali aspon obedy a vlaky zadarmo
|
|
|
peto10
|
19.03.2019, 13:40 | #978
|
|
Nie je alternatíva... Zlepenec opozície... Obľúbené frázy smerákov.
|
|
|
Markuss
|
19.03.2019, 13:41 | #979
|
|
v rakusku vladli socialisti dlhe desatrocia.... aj so vsetkym co k tomu patri....
|
|
|
AC_28
|
19.03.2019, 13:43 | #981
|
|
to ze neexistuje alternativa vravi iba Fico... a ty to po nom vsade verklikujes... Vzdy je na vyber, vzdy je alternativa... Ak bude zlepenec ktory spominas zly, tak mu dame sancu len styri roky. A pojdu prec...
Add Fico: nie je nic horsie ked sa cez mafiansku kurvu robia svinstva na vychode cez agrodotacie. Toto zo seba ten hnup nezmyje. ci bol tak naivny alebo sprosty, je egál. Jedno horsie ako to druhe. Nahravat talianskej mafii na Slovensku to uz je sila aku nedali ani Dzurinda ani Meciar...
|
|
|
stanleytri
|
19.03.2019, 13:43 | #982
|
|
peto10 presne tak verklikuju to iste dookola,,,hlavne ze tato vlada vznikla len silou penazi a su rovnako zlepenec 4 stran
|
|
|
Markuss
|
19.03.2019, 13:45 | #983
|
|
...ale je pravda, ze v rakusku nemaju v parlamente 10 stran ako na slovensku....
5 maximalne, pricom koalicia pozostava max. z 2 stran.....
.. hoci do volieb idu aj komunisti a zeleni, a ine pica partaje
|
|
|
Ciernokoseliar
|
19.03.2019, 13:46 | #984
|
|
peto alternativu sme tu uz mali..pardon zlepenec..to neni fraza smerakov,s ktorou sa radi v denniku n ohanate..to je realitu,ktoru sme tu uz mali,a vieme ako dopadla..risko nechcel drzat balonik,matovic pokrstil poliacika striekackami..co bude teraz,hlina zamuruje poslancaov v parlamente?
|
|
|
peto10
|
19.03.2019, 13:46 | #985
|
|
Nehovorím, že nemali socializmus, ale že tam nemali komunistov a bratskú pomoc...
|
|
|
peto10
|
19.03.2019, 13:49 | #986
|
|
Bohužiaľ tu vládu rozbila SDKÚ a tak aj dopadla. Vždy radšej zlepec so Sulikom či Matovicom, ako s Ficom či Retardom.
|
|
|
AC_28
|
19.03.2019, 13:56 | #987
|
|
zrovnavas naivne vystrelky vtedy neskusenych politikov s mafianizaciou vlady... Dalej to takto nemoze ist... Smer nema Slovensku uz co dat... akakolvek nerozhodnost a nevykrocenie dalej je chybou...
|
|
|
Ciernokoseliar
|
19.03.2019, 13:59 | #988
|
|
ked pises o mafianizacii..a chces vo vlade kollara...to mi pride velmi usmevne
|
|
|
stanleytri
|
19.03.2019, 14:01 | #989
|
|
ne nechame tam fica a spol nech kradnu do nemoty, a tebe daju daco zadarmo, aby si bol spokojny s tym jak oni myslia na ludi,,,a popritom ti zdvihnu dane, odvody
|
|
|
AC_28
|
19.03.2019, 14:04 | #990
|
|
Ciernokoseliar: vyborne... policia vysetrit, sudy odsudit, a zavret... kazdeho mafiana... Mas pocit, ze tierto tri zlozky spolu takto funguju? vdaka vlade Smeru nie... a to musi vidiet aj slepy...
|
|
|
Ciernokoseliar
|
19.03.2019, 14:05 | #991
|
|
mohli by ste ho tam nechat..nech vas nacisto rozdrapi od nervoch to by som bul rad
|
|
|
AC_28
|
19.03.2019, 14:07 | #993
|
|
vydrzali sme s nim 12 rokov... bol demokraticky zvoleny... co uz... co vacsina chce, ma to... ale posledny jeho mandat uz kóšer nebol vdaka belovi a odrbávačovi s diplomom...
|
|
|
stanleytri
|
19.03.2019, 14:07 | #994
|
|
ja by som bol rad, keby si konecne otvoril oci,, fico sa pochvali, ze zabezpecil 40milionov vlastnou hlavou a ludom to vobec nevadi, nevadi im to ze to musi kamosom vratit x nasobne viackrat, ludom staci, ze si na nich spomenie pred volbami a su spokojni
|
|
slaven
|
19.03.2019, 13:19 | #306
|
Nieco k teme nizsie ... o tom vychode> Link na článok na doméne sme.sk z diskusie par myslienok vyberam>
"je to obraz mentálnej úrovne...kde chýba kritické myslenie a dominuje populizmus to iné nebude"
"je to zhruba rovnaká mentálna úroveň ako v iných, sociálne a demograficky podobných regiónoch v iných častiach krajiny. Lenže ich životná úroveň (však buďme konkrétny - mizéria), ktorá sa v porovnaní so zvyškom krajiny dlhodobo nemení, determinuje ich "kritické myslenie" (a budme spravodlivý, východ je zanedbávaný). Frustrácia až beznádej je to, čo ich rozhodnutia ovplyvňuje a tak sú povedzme skeptický (to je tá absencia kritického myslenia). A tak ľahko inklinujú k jednoduchým riešeniam - sľuby rýchlych a ráznych (aj na hlavu postavených) opatrení, "sociálne istoty" a pod. A ak im niekto šikovne podsúva aj "vinníka" ich marazmu (ktorý býva zvyčajne z druhého "tábora"), majú jasno!"
|
|
Elizabeth
|
19.03.2019, 13:15 | #305
|
uplne zbytocne sa hadate. v tejto krajine to funguje asi takto. ludia zo smeru a ti co presli od dzurindovcov k smeru atd. maju ludi vsade.
ak chces patent , su tam zmrdi, ti ho ukradnu a maju zisk oni. takisto je to so zakazkami statu atd atd . vsade je siet zmrdov.
toto treba znicit a porazit, preto treba menej
statnych veci, mensie dane a viac pravomoci presunut na obce dediny atd atd . aby si ludia sami spravovali a nie aby im to islo zhora.
treba vytvorit infrastrukturu a nie centra. aby aj v najposlednejsej riti ak niekto chce nieco vyrabat , aby to odtial aj vedel lifrovat a dodavat vcas.
dopravu (vlaku busy atd) musi mat stat ako sluzbu obyvatelom a nie ako zarobkovu cinnost urcitych skupin. ludia sa musia byt schopni dostat do prace a naspat za rovnakych podmienok po celej republike aby aj zarobit mohli a aby aj ti co ich zamestnavaju mohli byt kdekolvek aj v pici za horou.
treba do vlady dostat ludi, ktori presadia veci ako v nemecku a rakusku ci v japonsku, kde obchody su povinne uprednostnit lokalnych dodavatelov a pod. veci.
ti co ich mame hore teraz presadzuju velke obchody a retazce, velke centra a vsetko velke. tym nicia strednu a nizsiu vrstvu, osprostuju ludi a vytvaraju velke rozdiely.
presne toto zmrdom vyhovuje a jebnuta slovac im to kvituje lebo si nevidia na spicku nosa. klasicky priklad je napr. blockova loteria jebnuta slovac je schopna naprasit maleho obchodnika kvoli blocku. vsetkym takymto jeblinam by som odporucil aspon na rok mat prijem iba z maleho obchodiku alebo remesla nech kurva konecne pochopia co je to sa zivit.
dalsi priklad je prijebany hipster rozkrikujuci sa v malom obchodiku ze chce platit kartou utratu euro dvadsat. presne toto chcu , vychovat lenivych prijebanych ludi a dari sa im to
skoro az neuveritelne lahko. a viete co je najhorse, ze ti co to tu nicia su ludia spomedzi nas. nikto ale nikto tu nezacne od seba, kazdy kuka len okolo co ini ... . ojebu, okradnu a este rozostvu ojebanych aby ich nedali dolu. z frustracie tu potom prijebanost podava ruku extremnosti atd atd...
|
|
|
slaven
|
19.03.2019, 13:21 | #966
|
|
normalne sa pod kazde slovo a vetu co si napisal podpisujem
jebnutá Slovač
|
|
|
stanleytri
|
19.03.2019, 13:30 | #973
|
|
napisal si to vystizne
|
|
slaven
|
19.03.2019, 12:54 | #304
|
toto su rozumne veci ... toto ma riesit prezident sa nie LGBTI a ine kokotiny
Link FB príspevok
|
|
true
|
19.03.2019, 11:22 | #303
|
najviac sa kradlo za Meciara a Dzurindu ludia !!!! vtedy sa rozjebalo strasne vela !!! vcera v TV davali ze v BA robotnik v rafinerii - asi Slovnaft ??? zarobi 1800eura !!!!! a len poznamka ze na vychide asi menej KOKOTI !!! mali rovno napisat ze na vychode ten robotnik ma polovicu !!!!! hlavne ze KOKOTI povedali ze v Rakusku 2x tolko ma ten robotnik !!!!!! a kokot FICO ide davat obedy zadarmo a kokot FICO este robi rozdiely medzi zapadom a vychodom SK vacsie !!!!!!!
|
|
|
Ciernokoseliar
|
19.03.2019, 11:29 | #925
|
|
ano..preto vychodniari volia fica..kriste pane na nebi
|
|
|
stanleytri
|
19.03.2019, 11:41 | #934
|
|
keby tvoj blahoreceny fico tak myslel na tych chudobnejsich, tak preco takmer vsetky stimuly isli firmam na zapade? a na vychode nic? on ma uplne v pazi zaostale regiony, a tie ho prave najviac volia, comu nerozumiem
|
|
|
stanleytri
|
19.03.2019, 11:44 | #937
|
|
dialnicu slubil do 2010, nebude hotova ani do 2025,,,keby sa dialnica stavala opacne, od kosic do ba, tak uz by bola trikrat postavena,,,tak vas ma vas birmovany komunista na haku
|
|
|
Ciernokoseliar
|
19.03.2019, 11:46 | #938
|
|
to tak,ked bol vas praviciar figel ministrom dopravy..tie jeho tunely..ale jasne..lebo fico
|
|
|
stanleytri
|
19.03.2019, 11:48 | #940
|
|
no a este skus nejak vysvetlit tie stimuly, com ich dostavaju firmy na zapade, kde neni problem s robotou a potom do tych firiem vozia srbov a podobne? com tie stimuly nedaju na vychod?
|
|
|
Ciernokoseliar
|
19.03.2019, 11:51 | #941
|
|
a co ja mam zo stimulmi..na vychode robi kazdy kto chce robit..to ze je vyssia nezamestnanost je tym,ze tu mame vysoke percento nemenovaneho etnika..takze ci stimul je ci nie,to neni podstatne
|
|
|
true
|
19.03.2019, 11:58 | #942
|
|
stanleytri - stimul nejde na vychod lebo je vlada plna kokotov a akceptuju vyhovorky o zlej infrastrukture !!!!!!!!!!!!!! kokoti ten Land Rover mohli dat kludne niekde ku Presovi vyjebanci !!!! alebo dole Lucenec, Roznava a podobne KOKOTI !!! a jebnuta Slovac im dal este 20% vo volbach !!!!
|
|
|
stanleytri
|
19.03.2019, 11:58 | #943
|
|
cierno teraz trepes hluposti,,na vychode ani zdaleko nerobi kazdy kto chce robit,,,z vychodu odislo a stale odchadza tolko ludi do ba, do ciech, do zahranicia len preto, ze nemaju doma robotu,,,keby taky jaguar dali na vychod, tak by malo mozno 20-30 tisic ludi robotu,,tak ma teraz 20-30 tisic ukrajincov, srbov robotu v nitre v jaguari a my sme este zato dali stimul jaguaru, aby tu robili zahranicni,,,ty v tom vidis logiku?
|
|
|
stanleytri
|
19.03.2019, 11:58 | #944
|
|
true presne to som teraz napisal
|
|
|
Ciernokoseliar
|
19.03.2019, 12:07 | #945
|
|
my dvojo se nezhodneme ani pri pive..ja som kritik tejto vlady,ale i alternativy,ktora tu je..preto ma stat oznacuje za antisystemaka...
|
|
|
true
|
19.03.2019, 12:13 | #946
|
|
Ciernokoseliar - vela ludi ale naozaj z vychodu chodi na zapad robit - normalne na tyzdnovky aj do automobiliek !!!! co myslis ze to je blud?????? ved Fico este kokot vyjebany dava peniaze aby ludia sli tam pracovat namiesto toho aby velke fabriky postavil na vychode kokot jeden pojebany !!!!!
|
|
|
Ciernokoseliar
|
19.03.2019, 12:16 | #947
|
|
no chodia..a? urad prace im da pekne kompenzacie za to..nwdumaj ze tam chodia len za vyplaty robit
|
|
|
stanleytri
|
19.03.2019, 12:17 | #948
|
|
cierno vies kolko aut v ba denne stretavam s mi spz, a nehovoriac o ostatnych vychodnarskych spz,,,,a isto to neni tym, zeby sa im tu pacilo a chodili tu na vylety
|
|
|
stanleytri
|
19.03.2019, 12:20 | #949
|
|
jake kompenzacie im da urad? zeny chodia do rakuska utierat starym dedom rite, chlapi na tyzdnovkach stavaju celu ba a co im da urad? tak ich maximalne z uradu prace vyskrtne,,,,ale podla teba na vychode robi kazdy kto chce,,,mali by sme tuto debatu ukoncit, lebo este das par nazorov a zacnem si mysliet, ze nemas sudnost
|
|
|
slaven
|
19.03.2019, 12:23 | #950
|
|
stanleytri nerúhaj sa pred panom velkomoznym  
|
|
|
stanleytri
|
19.03.2019, 12:24 | #951
|
|
ta ked mu uz z toho omsoveho bavi
|
|
|
Ciernokoseliar
|
19.03.2019, 12:26 | #952
|
|
vydis vychodniarske znacky az za ficovlady? hadam nemyslis vazne ved vyskrtne..ale preplaca cestovne naklady alebo naklady na ubytovanie..hadam som si to z penisu nevycucal
|
|
|
slaven
|
19.03.2019, 12:26 | #953
|
|
ja len tisko mozem suhlasit s tym, ze regionalne rozdiely sa naozaj zvacsili a to je velmi zle.
ked clovek ide niekde k Sobranciam, tak tam uz normalne su pomaly mrtve dediny ... vsetci zutekali, tam uz absolutne neni ziadna praca. Normalne prazdne domy s pozemkami ... dom kupis tam za 20 000eur aj z 3000m2 pozemkom a podobne ...
to ze je tu kopec ciganov na vychode je pravda, samozrejme, ze tpo zvysuje % nezamestnanych ... to vlada samozrejme neriesi tiez uz dlhodobo, ale hlavne ze desiatky, ci stovky milionov Eur sa na tento problem uz vynalozili, ale nic sa nevyriesilo, ale mimovladky a podobne organizacie z toho nadherne zili a ziju a este budu zit ... teraz som cital tie nove veci co sa v Eu schvalili, dalsie miliardy sa natlacia do mimovladiek, ktore budu podporovat migraciu a podobne ... z mojho pohladu je to uplne chore. koniec, uz nepisem viac.
|
|
|
stanleytri
|
19.03.2019, 12:37 | #954
|
|
cierno v ba som 6rokov, takze nemal som moznost ich registrovat aj predtym, ale kazdym tyzdnom je tych aut viac a viac s vychodnarskymi spz,,,a to co tu pises s tym uradom to snad nemyslis vazne :D aby im urad preplacal tak musia byt najprv na urade prace, a preplati im maximalne polroka,,,ale ti ludia su tu dlhodobo a cestovne tiez preplaca len polroka alebo kolko to je,,,,,takze jake pekne kompenzacie maju? ze maju rozvratenu rodinu? kamaratov kade tade po svete a ze tu musia pocuvat narazky na vychodnarov? poskrabane auta, lebo ved zaberaju miesto a podobne,,,tak jake kompenzacie?
|
|
|
Ciernokoseliar
|
19.03.2019, 12:45 | #955
|
|
a co je na tom zle ze slovak robi na slovensku.? ake rozvratene rodiny?..
|
|
|
Ciernokoseliar
|
19.03.2019, 12:50 | #956
|
|
to kazdy co dojde do bratislavy tak osprosteje? to by tam uz mali nieco robit,karantenu alebo tak..ved neni mozne zeby ludia mali tak jednostranny pohlad na svet..
|
|
|
Ciernokoseliar
|
19.03.2019, 12:53 | #957
|
|
jeden nadava na meciarizmus,pritom velebi harabina..druhy za vsetko vini Fica,pritom ošklivost opozicie mu nevadi...kde to ja k certu žijem?
|
|
|
stanleytri
|
19.03.2019, 12:53 | #958
|
|
uz ma seres, bud robis zo seba sprosteho abo si fakt sprosty,,,ak ti zena robi v rakusku, ty chodis po tyzdnovkach kade tade a deti su ti so starymi rodicmi tak co to je???
|
|
|
Ciernokoseliar
|
19.03.2019, 12:55 | #959
|
|
a za to moze fico? sak uz sa preber zo sna
|
|
|
stanleytri
|
19.03.2019, 13:03 | #960
|
|
ja sa mam prebrat zo sna? ved z toho co pises tak zijes v dakej bubline
|
|
|
AC_28
|
19.03.2019, 13:08 | #961
|
|
Ano, za to moze Fico... resp jeho tri vlady. a napriek tomu ze si beznadejny Ficovec ti napisem preco. Lebo vsetky investicie a podniky idu na zapadne Slovensko, a navyse sme jednostranne zamerani na automobilový priemysel. Co Fico v opozicii rad a opravnene kritizoval. Isiel zosaliet ked prisiel po Volkswagene v BA aj Peugeot do trnavy. A cuduj sa svete, zbavili sme sa trpajzla Dzurindu a z najvacsieho kritika automobiliek Fica sa stal najvacsi dotahovatel automobiliek dotiahol dalsie tri... samozrejme na zapad a sever Slovenska. A pritom nikde nie je napisane ze recesia automobiliek nepride... A ziadna diverzifikacia priemyslu sa pod Ficom nekonala... lebo je to tliachac a nekonstruktivny kritik...
|
|
|
Ciernokoseliar
|
19.03.2019, 13:09 | #962
|
|
tak nakoniec som Ficovec... vam dvom dobre rajbe na hlavu uz
|
|
|
Ciernokoseliar
|
19.03.2019, 13:12 | #963
|
|
este troll zo sumracnej ste zabudli
|
|
|
AC_28
|
19.03.2019, 13:12 | #964
|
|
Iba sam tu bluznis o nejakom antisysteme... Ty nie si antisystem, ked kritizujes iba dzurindove vlady, plus este tahas sem pravek v podobe Figeľa... :D
|
|
|
Ciernokoseliar
|
19.03.2019, 13:14 | #965
|
|
ty si cely pravek..ked vystavbu tunelov este figel podpisoval ..aspon vidim ze o tom hovno vies...
|
|
|
|
slaven
|
19.03.2019, 09:26 | #899
|
|
bolo by fajn, keby sa to aj dalo precitat, ale da sa len zaciatok
|
|
|
Ciernokoseliar
|
19.03.2019, 09:48 | #900
|
|
srača mas v gačoch
|
|
|
stanleytri
|
19.03.2019, 09:48 | #901
|
|
to hej, ale tak aj v tych prvych odsekoch sa clovek dozvie
|
|
|
slaven
|
19.03.2019, 09:50 | #902
|
|
mne sa pacilo, ako sa ho spytali v TV na 10 Bozich prikazani
|
|
|
stanleytri
|
19.03.2019, 09:53 | #903
|
|
ked to i co len jednemu volicovi otvori oci, tak budem rad, neverim ze su vsetci tak zadubeni a nevidia, ze sefcovic je smerak najhrubsieho zrna a nestiti sa nicoho
|
|
|
stanleytri
|
19.03.2019, 09:54 | #904
|
|
hej to bolo fajn, aj pocitanie mu zjavne ide, ked 5 je unho viac jak 5 alebo 6,,,a tie jeho helenine oci  
|
|
|
Ciernokoseliar
|
19.03.2019, 09:56 | #905
|
|
smeraci su hajzli..ale na progresivcov ani zdaleka nemaju ...asik tolko
|
|
|
AC_28
|
19.03.2019, 10:03 | #906
|
|
kedze progresivci este nie su ani v parlamente, stale musime vychadzat z toho, kolko toho ukradli Smeraci, a v akom stave je republika. Pre mna Šefčovič absolutne neprijatelny... zo zaciatku iba pre to lebo ho podporuje Smer a teraz ked vidim co je to za ,,charakter" tak hlavne preto...
|
|
|
Ciernokoseliar
|
19.03.2019, 10:08 | #907
|
|
kolko toho ukradli smeraci?
|
|
|
slaven
|
19.03.2019, 10:14 | #909
|
|
v porovnani s Dzurindom?
|
|
|
AC_28
|
19.03.2019, 10:15 | #910
|
|
Vahostav, zeleznice, trikrat predrazene CT masiny v zdravotnictve... Mam ti ja preboha vyčísľovat kde kolko ,,zmizlo"? Nemala by to nahodou vysetrovat policia? Jaaaaaj, ze je v paprciach Smeru? Smola... tak im umoznime, nech aj prezidentsky urad dostanu oni... parada...
|
|
|
Ciernokoseliar
|
19.03.2019, 10:18 | #911
|
|
ja len ze tak pises,ako by ine strany kauzy nemali
|
|
|
AC_28
|
19.03.2019, 10:24 | #913
|
|
Nerozumiem, ty mas kurz citania myslienok? ja vravim ze Smer ma toho uz na rovasi presprilis... A ma skoncit ako SDKU... Ak budu progrsivci v parlamente, a budu bacovat ako tito pred nimi, tiez budem volat po tom, ze stacilo... Nikde som vsak nepisal, ze ine strany nekradli... Problem je ze vela ludi si mysli ze tym ze kritizujem A velebim B... svet nie je ciernobiely, minimalne ja ho tak nevidim...
|
|
|
Ciernokoseliar
|
19.03.2019, 10:27 | #914
|
|
teda ty si zastanca liberalnej ľavice? no to sme dobačovali
|
|
|
|
AC_28
|
19.03.2019, 10:35 | #916
|
|
nie, PS volit urcite nebudem, ja som v tomto tvrdy zastanca pravice... Slovensko pohnu dopredu ine veci ako vlaky zadarmo, obedy zadarmo, a 7 eurove zvysenia dochodkov...
|
|
|
Ciernokoseliar
|
19.03.2019, 10:40 | #917
|
|
no ci paaana..vy este zavidte dochodcom vlaky zadarmo..detom obedy zadarmo ...este povedz ze ti vadi kazdorocne zvysovanie minimalnej mzdy..
|
|
|
Ciernokoseliar
|
19.03.2019, 10:44 | #918
|
|
pravicu sme tu uz mali...dochodky rusili jedna radost
|
|
|
AC_28
|
19.03.2019, 10:48 | #919
|
|
ty si zriedkavo kratkozraky clovek... Kto hovori o tom, ze zavidim chudobnemu decku obed? Ty vobec nevies citat medzi riadkami. Potrebujeme riesit ine palcive veci. Ak sa spytas dochodcu co potrebuje najviac tak vlak zadarmo v TOP 5 nebude, ani v TOP 10... Pozri, Fico kvaka o tom ako ekonomika slape. Preco sa teda plosne nezvysia poriadne dochodky? Aby potom dochodca mohol jest kvalitne, mohol si dovolit kvalitnu zdravotnu starostlivost a neodpadaval ked vidi ucet v lekarni.
Obedy zadarmo - ak si nalistujes tuto problematiku sami veduce jedalni napisali kde je problem. naraza to na mnozstvo problemov, a ja ti poviem par s ktorymi mam problem ako rodic. Hned na zaciatku ti pisem ze nezavidim socialne odkazanym deckam obed, nevahal by som podporit aj dalsie dve jedla, ak to bude adresne, systemove - nezamestnani rodicia, automaticky nárok. Ale ja ako clovek, ktory dokaze zaplatit stravu svojmu decku chcem aby za tie prachy dostalo kvalitne zradlo. Lebo ak bude nieco zadarmo, kvalita pojde dole. ci sa niekomu paci ci nie. A tymto ja tuna koncim. podtitulok tejto sekcie je pravdivy - sú to tu sračky...
|
|
|
Ciernokoseliar
|
19.03.2019, 10:54 | #920
|
|
ved dochodky sa zvysuju..rovnako ako minimalna mzda...co za pravice nehrozilo...prave naopak..ale o tom uz nepoviete,lebo vy viete len kydat..
|
|
|
peto10
|
19.03.2019, 11:06 | #921
|
|
Pravica naštartovala také ekonomické reformy, z ktorých terajšie vlády doteraz ťažia.
|
|
|
stanleytri
|
19.03.2019, 11:06 | #922
|
|
AC vystihol si to presne,,,,ciernokoseliar nikto nic nezavidi dochodcom ani podobne, ale vezmi si napriklad obedy "zadarmo", v konecnom dosledku teraz platia rodicia za rezijne naklady viac ako ked si pred zavedenim obedov zadarmo platili obedy sami,,,to co robia smeraci je bohapuste opijanie rozkom jednoduchy ludi,,,a teraz ti vysvetlim tu minimalku mozno to pochopis si z mi, tak predsa by ti to mohlo byt blizsie,,,smeraci si bez rozmyslu zmyslia nejaku sumu o kolko sa dvihne minimalka a uz ich netrapia dopady,,myslis ze koho sa to najviac dotkne? no vychodnarov? com lebo je tam kopec podnikov, ktore jednoducho nemaju na to, aby zvysili mzdy tak radikalne,,co spravia? zbalia kufre a odidu rumunsko, srbsko to je jedno? co ostane vychodnarom? nic, len ist robit mimo domova abo sediet doma? potom pride genialny fico a da im daco "zadarmo" a ludia ho budu zase velebit lebo on jediny dava zadarmo,,,,take drahe je to jeho zadarmo, tak uz kurva konecne otvorte oci
|
|
|
majster
|
19.03.2019, 11:09 | #923
|
|
a ja napíšem že pre Fickom bolo horšie a to píšem ako dôchodca, teraz sa nebojím ísť ku doktorovi, ani do lekárne, lieky niesú oproti minulosti drahšie a nepotrebujem ešte pred vchodom k lekárovi zajacovku, ani 50korun za prečitanie rôngenu, a čo sa týka okradaniu, tak najviac sa ukradlo na začiatku SK, lebo bolo čo, teraz je to štipka z EU-€, pred tym sa vykradalo SLOVENSKO a to budeme citiť veľmi, ale veľmi dlho, nik už nevráti Slovensku čo sa zničilo! A kapitalizmus, bude čo raz horší!
|
|
|
Ciernokoseliar
|
19.03.2019, 11:26 | #924
|
|
ale prosim ta..ze najviac sa to dotkne vychodnarov..jasne,inak by tu ludia dreli za 300 e...to ze jedna dve firmy odidu,lebo prahnu len po ziskoch je nic oproti tomu,ze si ludia aspon kusok prilepsia..a ziju,neprezivaju
|
|
|
AC_28
|
19.03.2019, 11:30 | #926
|
|
prahnú po ziskoch... :D :D :D hnusny kapitalizmus vsak? A ozaj, ty neprahes po zisku? Ale prezradim ti tajomstvo... To aby ti hnusní kapitalisti prosperovali si zela aj Smer... aj ked hovori nieco ine... Cim maju vyssie zisky (Smeru je jedno akym sposobom ich zvysia) tym viac sa daju cez dane skásnut... :D Hen, vlastne aj Smer prahne po zisku...  
|
|
|
Ciernokoseliar
|
19.03.2019, 11:32 | #927
|
|
keby som prahol po zisku tak idem tam kde je najvyssia mzda..logicky.. a nerobim tuto v Michalovciach
|
|
|
Ciernokoseliar
|
19.03.2019, 11:33 | #928
|
|
a to je to,vy si uz nectite ziadne hodnoty,kludne tu rozvratite spolocnost,len nech vam je po voli.
|
|
|
stanleytri
|
19.03.2019, 11:35 | #929
|
|
cierno to neni o velkych firmach, to je hlavne o tych malych,,,napr nasi maju restiku v he, kazdy rok z mesta odchadza viac a viac ludi, trzby tym padom mensie popripade rovnake, ale naklady vacsie,, to ze sa zdvihne mzda z 520 na 600e, znamena pre zamestnavatela zvyseny naklad o 103eur mesacne,,,vravim ti taketo nesystematicke zvysovanie este viac ozobraci vychod
|
|
|
AC_28
|
19.03.2019, 11:36 | #930
|
|
Vyprosím si, aby mi o cti a hodnotach vykladal clovek, ktory na Smere socialnej demokracii nevidi nic zle...   
|
|
|
stanleytri
|
19.03.2019, 11:37 | #931
|
|
mozno kradne s nimi, tak preto sa zastava,,,, a cierno daj este tu o migrantoch, gender a interupciach
|
|
|
Ciernokoseliar
|
19.03.2019, 11:38 | #932
|
|
zaujimave ze trebars restauracii,ktore spominas neubuda,ale pribuda..ale viem,podnikatelovi je tazko dat viac zamestnancovi..
|
|
|
Ciernokoseliar
|
19.03.2019, 11:39 | #933
|
|
Ciernokoseliar 19.03.2019, 09:56 | #905
smeraci su hajzli..ale na progresivcov ani zdaleka nemaju ...asik tolko...
ano...vystihol si ma
|
|
|
Ciernokoseliar
|
19.03.2019, 11:42 | #935
|
|
stenly..to ze teba laka pedofilia,to ti vycitat nebudem..ale nemusis sa tym chvalit
|
|
|
stanleytri
|
19.03.2019, 11:42 | #936
|
|
no v he urcite nepribuda, maximalne sa otvaraju stale nove, a po par mesiacoch koncia,,
|
|
|
stanleytri
|
19.03.2019, 11:46 | #939
|
|
cierno ja nesom volic ps, ale nechcem, aby bol smerak prezident, ktory potom vymenuje fica za ustavneho sudcu a bude menovat za sudcov smerackych ludi
|
|
|
|
admin
|
19.03.2019, 09:01 | #897
|
|
poslite info znamym, priatelom, hodte im link, nech zahlasuju
|
|
|
admin
|
19.03.2019, 09:10 | #898
|
|
dal som tam aj 3.moznost> nejdem volit
|
|
|
hansus82
|
19.03.2019, 10:20 | #912
|
|
daj aj štvrtú možnosť - pôjdem voliť a ukradnem urnu
|
|
MiroR87
|
19.03.2019, 07:31 | #300
|
Chlapi bude anketa druhe kolo prezidentských volieb??? či nieje sponzor
|
|
|
admin
|
19.03.2019, 08:37 | #896
|
|
idem ju nahodit, tentokrat zadarmo  
|
|
Elizabeth
|
18.03.2019, 18:39 | #299
|
Šefčovič v Kostole svätého Trojobalu:
- Ja som rezen! Nebudes mat ine rezne okrem mna, aby si ich vyprazal.
- Nevezmes zemiakovy salat nadarmo
- Spomni, aby si den sviatocny vyprazal.
- Vyprazaj schnizla svojho i rezen svoj.
- Neuvaris
- Neupecies
- Negrilujes
- Neprepecies na prirodno proti vyprazanemu reznu svojmu.
- Neprihori rezen tvoj.
- Obalis v trojobale ako seba sameho.
"V mene múky, vajíčka i strúhanky, mňamen!"
|
|
|
|
Markuss
|
18.03.2019, 17:23 | #883
|
|
Ano. Suhlasim okrem navstevy Kene a Mexika by ho mozno prijali na najvyssej urovni aj v UK, FRA, RUS alebo USA... toto Xaputovej s jej agendou skutocne nehrozí
|
|
|
|
peto10
|
18.03.2019, 18:00 | #885
|
|
Fakt tu niekto číta pravdu? Najviac pro-smeracke medium...
|
|
|
Elizabeth
|
18.03.2019, 18:05 | #886
|
|
no pokial viem, na o aby si mal rozhlad, musis kuknut info vseho druhu, cize z kazdeho tabora. vpodstate ako pred tym nez na nieco vsadis
|
|
|
peto10
|
18.03.2019, 18:13 | #887
|
|
To iste, ale na medium, ktore ukoloval Kaliňák a je jasne pro-smeracke nemám čas. Baránik detto, to už aj Chmelar je lepší analytik.
|
|
|
slaven
|
18.03.2019, 18:47 | #888
|
|
peto10, no vidis, ono to je presne o tom ... ja citam aj Pravdu, takze som hnup.
spravni ludia citaju len noviny 1 + noviny 2 lebo vsade inde su hoaxy a nepravda, ja viem, viem
|
|
|
Elizabeth
|
18.03.2019, 19:05 | #889
|
|
kazde noviny niekomu patria a kazdy majitel viac ci menej zasahuje. dokonca niekedy aj nevedomky. preto treba citat z kazdej strany. vpodstate ako ked na hajzli citas zenske casopisy co tam ma partnerka. proste ... spoznaj svojho nepriatela
|
|
|
slaven
|
18.03.2019, 19:11 | #890
|
|
 
|
|
|
peto10
|
18.03.2019, 19:12 | #891
|
|
slaven, nikto nevraví, že si hňup... ja sa len čudujem tým, že nadávajú na SMER a zároveň čítajú pro-SMERácke médium, nič viac...
z podobného princípu nečítam napr. Penťácke SME, aj keď je tam pár dobrých novinárov (napr. Valček)
|
|
|
Markuss
|
18.03.2019, 19:16 | #892
|
|
Daj iny zdroj. Kde bol Kiska oficialne prijaty?
|
|
|
slaven
|
18.03.2019, 19:20 | #893
|
|
oki a co teda citas ? necitas pravdu, ani smer co su dva naj noviny
odkial beries informacie?
|
|
|
peto10
|
18.03.2019, 19:29 | #894
|
|
zo slovenských Nko, aktuality a HN, na viac nemám denne čas
a aby som nebol za slniečkársku ovcu, tak aj pokritizujem Nko - nepáči sa mi viditeľné pretláčanie PS(aj keď sa to už zmiernilo) hlavne na úkor SaS, vrchol bol komentár o tom, ako radšej Fico ako Sulík...
|
|
|
Markuss
|
18.03.2019, 19:36 | #895
|
|
Mno a najlepsie je podarovat blízkym dozivotne predplatne Dennika N abo SME. Ved leninske spisy si kedysi kazdy presvedceny rád zaobstaral... demokracia nieco stojí...
|
|
slaven
|
18.03.2019, 10:07 | #297
|
Jaaaj ... aj 2.kolo bude sranda ... ked si vezmete ze Harabin + Kotleba mali spolu 25% ... a to je kurva vysoke cislo ... a začína hon na tychto volicov
|
|
|
Markuss
|
18.03.2019, 11:08 | #878
|
|
akurat, ze tito volici asi volit nepojdu... podla mna tak 50% yebe na to, lebo volit z vyberu Kiska 2. versus Fico 2. je ozaj nie velmo atraktivny zalezitost
|
|
|
slaven
|
18.03.2019, 11:10 | #879
|
|
ked to bude tak ako pises, tak Caputka to ma na 99% vyhrate a Kiska teda tiez
|
|
|
Markuss
|
18.03.2019, 11:54 | #880
|
|
A "z politiky neodchadzam" bude znamenat, ze Kiska bude v jej teame poradcov.... bravó.... mozno aj sťátna návsteva v Rwande sa tento krát podarí
|
|
|
slaven
|
18.03.2019, 12:00 | #881
|
|
a moja teoria ze po volbach ujde do USA alebo Izraela ide do kytek
|
|
|
Markuss
|
18.03.2019, 12:13 | #882
|
|
tak neni treba, ked bude mat nadej na spravodlivy proces
|
|
|
|
Markuss
|
17.03.2019, 22:10 | #873
|
|
Presne... to je to, čo dole tvrdim o kiskovi napriklad. Nie je vacsie alebo menšie zlo.. . Je iba zlo....
A preto či jeden, alebo druhý... oboch vystreliť do letanoviec, nech ich divé maky dobre popravia... a potom rovno do lágra
|
|
|
peto10
|
17.03.2019, 22:18 | #874
|
|
tebe sa s tým Kiskom musí aj snívať
|
|
|
Markuss
|
18.03.2019, 06:57 | #875
|
|
Nenávidím faloš. Keď tú jeho pinpongovú vyplznutú hlavu vidím, hned si spomeniem na ten ojeb s tym pozemkom... kúpiť ho bez LV-čka a tvrdiť, že niekoho nepoznáš, hoci sa ich mamy pozali.... a potom si spomenúť až na súde...
kazďý vie ako to v menšch mestách chodí. Aj Bratislava je pomerne malá. Stále sa niekto nájde, kde existuje spolocbý známy....
|
|
|
Markuss
|
18.03.2019, 07:33 | #876
|
|
Plus podnikanie v úzere (cez 10 spoločností), zbohatnutie na exekúciách a následné vytieranie očí ĺudom s Dobrým anjelom... to sa hodí do jeho morálneho profilu
|
|
|
|
|
|
Markuss
|
17.03.2019, 18:10 | #871
|
|
majster! Chcel to zmanipulova, bo Pištík s druzinou mu slúbili kozu každý štvrtok pásať po lesom
|
|
|
slaven
|
17.03.2019, 18:23 | #872
|
|
No predstav si Stano že nikto, ani cent, aj keď som niekde na FB v komentároch videl, že Harabin to zariadil, že to je jeho web
|
|
|
|
|
|
yakubu
|
17.03.2019, 15:58 | #291
|
Ľudia, kašlite na hádky a užívajte dnešný príjemný slniečkovy deň.
|
|
|
slaven
|
17.03.2019, 16:29 | #868
|
|
Yoo, vonku v tričku a kraťasoch som hral futbal so synom
|
|
onetwo
|
17.03.2019, 12:29 | #290
|
ako to tu po dlhsom case v politickej diskusii citam tak SVK bedač vobec netrapi, ze skolstvo je v riti, zdravotnictvo v riti, podpora sportu ziadna, ze zijeme na hnojiskach, ze tu robite za almuzny, v obchododch nakupujete odpad. Vas trapi len jedno a to to ze ďurko s ferkom si vedla v ich vlastnom byte cmulaju pipiky. Toto je Slovač a preto je SVK v takej riti uz roky rokuce
|
|
|
ALKAPERONE
|
17.03.2019, 12:34 | #848
|
|
presne moja rec toto, slovac okrada slovac a ich trapia klobasy v rici
|
|
|
slaven
|
17.03.2019, 12:36 | #849
|
|
pekne napisane
hlupejsi narod ako Slovaci siroko daleko nie je, bohuzial.
|
|
|
Markuss
|
17.03.2019, 12:51 | #850
|
|
Presne! A preto ked je secko uz v tej riti, uz len klobáska do riti nám chýba... lebo srať na princípy... a vo tom to je. Princíp veci je každemu u prdele... a hodnoty tiez... tam to začina a koncí...
|
|
|
coyotitko
|
17.03.2019, 12:55 | #851
|
|
A nezabudni na desaťtisíce utečencov ktorý neváhajú vlastnú mater zarezat aby tu mohli žiť
|
|
|
Ciernokoseliar
|
17.03.2019, 13:04 | #852
|
|
milujem kedz zahranicni slovaci se vyjadruju k politike na slovensku..
|
|
|
Markuss
|
17.03.2019, 13:10 | #854
|
|
Ano. Oni svoju pozitivnu skusenost pretavia v realitu doma.
Staci ze migrantov svojich tu uz 400 rokov nevieme integrovat....
|
|
|
onetwo
|
17.03.2019, 13:13 | #856
|
|
coyo: nakladas :D
Markuss: Jasne netreba volit zmenu aspon neaku nadej a dat niekomu sancu vsak nie? Lepsie volit ludi"prasce" ktore roky nicia tuto krajinu, ludi ktori su vlastne tvojimi a mojimi zamestnancami, ale miesto toho sa spravaju ako polobovia a ktebe a a mne ako k hovnu. Samozrejme lepsie je to, ze do nemocnice zachvilku budes musiet prist s vlastnym doktorom. Ze dane budes platit este aj ked prekrocis denny limit srania. ked ti nahodou odjebu syna, alebo dceru, tak ved mal cusat nie? ze tvoje deti v skole ktora im pada na hlavu budu zrat pomyje hlavne, ze su zadarmo, ty musis mat 3 zamestnania tvoja zena dalsie 2 , aby tvoje dieta mohlo sportovat, ved aj panovi trenerovi treba nieco uliat bokom, nezalezi natom, ze dieta ma talent, alebo, aby slo studovat 5 rokov pre titul urobit si fotecku a potom pracovat za 600,- mesacne a samozrejme v nedelu aspon 2razy do koscela lebo princip a hodnota. A topka stotoznovat sa so srackami bezcharakternej egoistickej spiny ktora vyzera a vyjadruje ako strasiak na polu BUBUBU.
|
|
|
sharky
|
17.03.2019, 13:20 | #857
|
|
Prečo by sa zahranici slovaci nemohli vyjadrovat?....to že clovek tam nezije znamena ze nevie ako to tam chodi? ved prave kvoli tomu že slovensko je už uplne v piči je človek donutený odist z toho zkorumpovaneho štatu..a to nehovorim o tom že pojde ešte viac do sračiek
|
|
|
onetwo
|
17.03.2019, 13:32 | #858
|
|
No sak nemoze... Jak by mohol? Chcel zmenit svoj zivot, vycestoval nechcel byt otrokom a byt obklopeny telatami. Nie je podstatne, ze ma ocividne zdravy rozum a v hlave vsetko pokope. Proste nieje obmedzeny tak nieje Slovak
|
|
|
Ciernokoseliar
|
17.03.2019, 13:37 | #859
|
|
a co sa maju co vyjadrovat..ked sa nepodielaju na hdp krajiny..a este chcu volit zo zahranicia..no idzece do rici?
|
|
|
Ciernokoseliar
|
17.03.2019, 13:39 | #860
|
|
onetwo..jasne..kazdy kto ma iny nazor je obmedzene teľa...dze še hrabu fašisti na teba
|
|
|
Markuss
|
17.03.2019, 13:40 | #861
|
|
Aku zmenu? Sak v paláci bol podvodnik 5 rokov. A to si hovoril o zmene...
|
|
|
Markuss
|
17.03.2019, 13:47 | #862
|
|
A nemocnice maju s prezidentom co? Tu pletiete piate cez deviate.. chodte volit do parlamentnych volieb a tam to zmente. Prezident ma dostojne reprezentovat
|
|
|
onetwo
|
17.03.2019, 13:47 | #863
|
|
jasneeee, SMER SNS a Most drancuju cely lud 100000000x, ale vsetko treba hadzat na Kisku. Toto je vrcholova obmedzenost. Ja pisem o zmene terajsej v prezidentskom palaci a hlavne o tej ktora dufam pride po volbach buduci rok
|
|
|
onetwo
|
17.03.2019, 13:50 | #864
|
|
Ja pisem o tom, ze niekde treba zacat, a kompletne celu tuto garnituru treba odjebat prec.
|
|
|
Ciernokoseliar
|
17.03.2019, 13:53 | #865
|
|
  no mam dost
|
|
|
Markuss
|
17.03.2019, 14:05 | #866
|
|
Obmedzenost je nepriznat, ze kiska je podvodnik a pokrytec. Aj Sulik a Matovic ho hodili cez palubu
..... iba zarytí komsomolci nevidia fakty. O smere tu nikto nepisal..
|
|
|
onetwo
|
17.03.2019, 14:25 | #867
|
|
Markuss nikto nepovedal, ze nieje ja som pisal otom, ze napachal 1/10000000 menej zla ako neaky napr Fico ktory bol v tej dobre jeho protikandidat. A pride mi fakt scestne stale vykrikovat KiskaKiska ked tu su ovela vacsie problemyavacsie spinyako je Kiska...
|
|
true
|
17.03.2019, 11:26 | #289
|
2.kolo volieb mozem ojebat - smereacky zmrd alebo LGBTI progresivne slovensko zena    - dakujem neprosim si tuto ponuku
kokoti slovaci kokoti    
|
|
|
peto10
|
17.03.2019, 11:46 | #842
|
|
Veď Harabin hovorí, že je víťazom volieb, tak čo sa opúšťaš?
|
|
|
coyotitko
|
17.03.2019, 11:47 | #844
|
|
Len ešte presne nevie ktorých
|
|
|
sharky
|
17.03.2019, 09:48 | #288
|
Boh žehnaj Slovenskej republike a homošom
|
|
|
Markuss
|
17.03.2019, 09:53 | #835
|
|
Mame premiera, tak to bola taka slabsia priprava...
To je v EU trend... Luxembursko, Írsko, SK....
|
|
|
|
Ciernokoseliar
|
17.03.2019, 10:18 | #838
|
|
boh to tym zdegenerovanym slnieckam spocita pri poslednym sude...prave mi poslal mesidž...žaden strach..
|
|
|
coyotitko
|
17.03.2019, 11:46 | #843
|
|
Vidíš, keby ste volili Bélu už mohol byť v každej schránke maďarský šlabikár
|
|
|
|
coyotitko
|
17.03.2019, 12:05 | #846
|
|
Inak mestský či obecný poslanec za OĽaNO
|
|
Elizabeth
|
17.03.2019, 07:34 | #287
|
kotlebáááá , haaaraaabííín ... co uz nekricime hesla ? uz je koniec , sakra
|
|
|
Elizabeth
|
17.03.2019, 07:38 | #827
|
|
este jedno kolecko a konecne to tu zavreme a vratime sa naspat ku gambleniu aby bol svet zasa naporadku
|
|
|
coyotitko
|
17.03.2019, 07:48 | #828
|
|
Harabin : idem vyhrať ďalšie voľby..
|
|
|
Elizabeth
|
17.03.2019, 08:03 | #829
|
|
je vidno, ze chce dobre pre ludi a krajinu
|
|
|
coyotitko
|
17.03.2019, 08:07 | #830
|
|
Sak si kukni jeho vyhlásenie po voľbách, ten mele to isté dookola a mimo misu. Ten je sám uplne mimo
|
|
|
Elizabeth
|
17.03.2019, 08:13 | #831
|
|
uplny blazen to je, podla mna este vytiahne dnes nieco zabavne . mohlo by mu hrabnut a mohol by spalit tie stohy spinavosti, ktore pozbieral na ostatnych sudcov za tie roky . mozno mu aj dojde, ze zastrasovanim a zlobou to dalej nepojde
|
|
|
Ciernokoseliar
|
17.03.2019, 09:07 | #833
|
|
slniecka nemaju spaňa...
|
|
|
Markuss
|
17.03.2019, 09:28 | #834
|
|
No nič. Zas bude 3-dňový prezident....marketingový produkt jak damals od Fedora kokakola z vody
|
|
|
chaffee
|
17.03.2019, 10:01 | #837
|
|
jak 3dnový, ročný ved ona má ako prezidentka zbierať hlasy pre PS do parlamentných volieb ňe?
|
|
|
Markuss
|
17.03.2019, 11:21 | #840
|
|
3 dni v tyzdni pracuje andrej. Bo v pondelok leti do BA a vo stvrtok naspak do PP.... piče ale vyplatu dostava celú...
Henta ma 2 nedospelé dcery... kde budú, ked sa napr. do Mexika dáma vyberie? Bo s mexikom mame vela spolocneho. .
|
|
|
coyotitko
|
17.03.2019, 11:43 | #841
|
|
Šag má yebaca ne?
|
|
|
Markuss
|
17.03.2019, 13:08 | #853
|
|
Šak ano. Ten sa o ne postara...
|
|
Markuss
|
17.03.2019, 07:31 | #286
|
Yebem na to. Yakubu tu este 2 tyzdne bude trollovat, kym zmizne jak smrad
|
|
sharky
|
16.03.2019, 23:36 | #285
|
My ako narod sme strasne hlùpy...mladí ludia si volia caputovu, stare babky sefcovica... kde to spejeme
|
|
|
coyotitko
|
17.03.2019, 00:16 | #821
|
|
A koho majú voliť to tupelo harabina čo nedokázal zo seba nič vypustiť zatiaľ len že ide vyhrať voľby?
|
|
|
Kubo92
|
17.03.2019, 00:20 | #822
|
|
Tak tak proste tam fakt nebol vhodný kandidát
|
|
|
coyotitko
|
17.03.2019, 00:33 | #823
|
|
To je ako sharky napísal. Dôchodcovia si budú voliť to čo volia už desaťročia.. Mladí ľudia chcú zmenu a radšej si vyberú ešte pred mesiacom takmer neznámu osobu ako voliť niekoho zaoleteneho s podvodmi a kauzami opradeným SMERom, alebo takého Ha-ra-bi-na čo keď som videl niekoľko jeho vystúpení, tomu človeku chyba súdnost alebo skôr mi príde, že si ulietava mimo realitu. A asi ani nebudú riskovať kotlebu, ktorý má zasa svoj okruh voličov.. Zvyšni kandidáti nemali toľko finančných prostriedkov aby sa vryli do povedomia občanov
|
|
|
peto10
|
17.03.2019, 00:55 | #824
|
|
Čaputová ohlásila kandidatúru takmer pred rokom, takže ak ju niekto naozaj nepoznal pred mesiacom, tak máš pravdu, takí ľudia sú naozaj hlúpi a nevážia si svoju možnosť voľby.
|
|
|
Markuss
|
17.03.2019, 07:19 | #826
|
|
A pred rokom ju poznal kto?
|
|
|
peto10
|
17.03.2019, 10:36 | #839
|
|
Pred rokom ju poznali ľudia, ktorí sa zaujímajú a celospoločenské dianie.
Rok je dlhá doba na to, aby si človeka spoznal. Keby sa mali voliť len známi politici, ešte stále by sme tu mali Mečiarov, Gašparovičov, Slotov, či Dzurindov...
|
|
|
Markuss
|
17.03.2019, 13:11 | #855
|
|
|
|
PeterN
|
16.03.2019, 15:35 | #284
|
Tiperske vlakno:
Ako skoncia prezidentske volby? napiste prvu 5-ku + odhad percent podla vas
|
|
|
PeterN
|
16.03.2019, 15:37 | #816
|
|
1. Caputova 35%
2. Harabin 19%
3. Kotleba 13%
4. Sefcovic 11%
5. Bugar 9%
|
|
|
slaven
|
16.03.2019, 15:38 | #817
|
|
nechce sa mi nad tym vobec premyslat, boli ma cele telo
ale do TOP 2 Harabina davam aj ja
|
|
|
PeterN
|
16.03.2019, 15:44 | #818
|
|
no ta ši mi to pokažel
|
|
|
Markuss
|
16.03.2019, 16:06 | #819
|
|
1. Harabin 27%
2. Kotleba 18%
3. Caputova 17%
4. Sefcovic 11%
|
|
|
peto10
|
16.03.2019, 19:56 | #820
|
|
1. Čaputová 40%
2. Šefčovič 19%
3. Harabin 16%
4. Kotleba 11%
Bugár, Mikloško, Krajniak všetci okolo 5%
|
|
|
peto10
|
17.03.2019, 00:56 | #825
|
|
tak prvú štvorku som trafil skoro na desatiny presne
|
|
true
|
16.03.2019, 14:36 | #283
|
pardon, patri to sem: kurvy vyjebane v SME pozrite Link FB príspevok
|
|
|
peto10
|
16.03.2019, 14:49 | #813
|
|
naozaj len Harabinovy voliči by boli schopní zakrúžkovať hocijaké číslo a nepozrieť sa vedľa na meno
|
|
|
Markuss
|
16.03.2019, 15:07 | #814
|
|
...keby mala ale Caputova na tej fotke napr. č. 6 tak je z toho poprask.... Matovič by sa nanominoval do kazdej televizie a recnil by o tom....
|
|
|
slaven
|
16.03.2019, 15:11 | #815
|
|
je to jeden velky grc, ale co ine sa od SME dalo cakat? nic ...
|
|
mato22
|
15.03.2019, 22:24 | #282
|
Kolko percent moze mat podla Vas zajtra Caputova
|
|
|
ball8
|
15.03.2019, 23:16 | #806
|
|
25 až 30
|
|
|
milda
|
15.03.2019, 23:25 | #807
|
|
Ja si myslim ze to bude kusok pod 25% ale to je len moj tip. Ja by som bol rad keby nepostupi do 2 kola
|
|
|
peto10
|
16.03.2019, 09:14 | #808
|
|
to by museli mať Kotleba, Harabin a šefčovič dokopy viac ako 60%... trochu rozmýšlajte... bude mať v pohode 40-45%
|
|
|
milda
|
16.03.2019, 09:22 | #809
|
|
Vecer budeme mudrejsi. Volí cele slovensko nie len BA
|
|
|
Markuss
|
16.03.2019, 10:00 | #810
|
|
A co chmelar, krajniak, bela a miklosko?
|
|
|
Elizabeth
|
16.03.2019, 10:05 | #811
|
|
ti budu mat promile a je jedno ci vyhraju alebo nie, oni bez promile nefunguju
|
|
|
Markuss
|
16.03.2019, 10:15 | #812
|
|
Ale je fakt, ze seci CP-čkári v Bratislave budú tú Čapovanú voliť
|
|
PeterN
|
15.03.2019, 19:47 | #281
|
poradte mi prosim chlapci
Harabin - Sefcovic - 1 za 2,52
Kotleba 10% a viac za 2
Alebo Harabin postupi do 2 kola za 2,7
jedno z toho, nech vyhram
|
|
|
silverwolfs
|
15.03.2019, 21:53 | #805
|
|
Kotleba 10 a viac zamna..budeme prekvapený/í keď bude 1.
|
|
hostiger
|
15.03.2019, 18:54 | #280
|
@ yakubu, prezentujes sa sposobom ze vsetko vies.. ozajstny vseved..
Kdesi nizsie tvrdis "A radsej byt slnieckar ako byt obmedzenec".
Tvoj postoj ze ak niekto nema ten ako tvoj liberalne orientovany nazor, musi byt automaticky obmedzenec. Tak to je uz nieco!
Prave tento pristup sa inak neda nazvat ako pristupom obmedzenca! Sa zamysli nad sebou..
A tvoja otazka ci viem odkial pochadza pojem slnieckar..
Netusim co vies ty o povode tohto pojmu, no ja viem o nom len tolko, ze sa spaja s naivitou Havla. Kazdy kto zazil to obdobie a co ludu Cesko-Slovenska Vasek Havlu nataral a nic z toho nakoniec nebola pravda. Boli to len naivne keci co ludia v danej chvili zozrali, vratane mna, sypem si p[opol na hlavu.
Ked bol Vasek prezidentom, podpisoval dokumenty, zvykol do rozku nakreslit smajlika slniecko. Da sa povedat ze on bol v tom priekopnik, prvy slnieckar v Cesko-Slovensku.
|
|
|