POLITICKÁ DISKUSIA
|
|
slaven
|
21.02.2019, 13:35 | #493
|
|
iny zdroj nemas, nepoznas? len jednostranne neobjektivne SME, ktore je vysmechom zurnalistiky?
|
|
|
|
Ciernokoseliar
|
19.02.2019, 19:03 | #491
|
|
slnieckari ho maju aj tak za poloboha..a chcu v prezidentskom kresle jemu podobneho
|
|
|
Markuss
|
20.02.2019, 10:07 | #492
|
|
Pozri. Tych co poznam ja v mojom okoli, ty by tiež išli na barikady... a čo sú zač? Kazdy jeden sa tlací na protesty za slusne slovensko...
Jeden si nekupuje lístky na vlak" lebo fico aj tak rozyebe tie peniaze inde"...
Ďalsí slušnák moralista robí oyeby na materskych prípevkoch... raz je na materskej on. Potom dalsi polrok jeho zena... odvody ako zivnostnik samozrejme plati minimalne alebo ziadne....
...a nemsim ani pokračovat...za vzor maju Andreja, Igora alebo aj Štefunka. .. čo na tom, ze sú to ukážkoví ojebávači....
|
|
|
slaven
|
21.02.2019, 13:36 | #494
|
|
jj, mal by sediet tento podvodnik, uvidime po volbach
9/10 - ze opusti Slovensko, utecie teda
|
|
|
|
onetwo
|
19.02.2019, 16:02 | #489
|
|
tolko pravdy v jednom clanku, len neviem ci sa mam smiat a ci plakat :)
|
|
|
Markuss
|
19.02.2019, 17:52 | #490
|
|
A kto vysiel najlepsie z tejto objekivnej zlataniny
|
|
|
|
Markuss
|
18.02.2019, 19:13 | #486
|
|
Takuto politiku ma tusim rozpracovanu len Kotleba.... OLANO ma rozpracovane velke prd, SAS homosov, a Boris Dollár socialnu politiku
|
|
|
onetwo
|
18.02.2019, 20:22 | #487
|
|
to bolo myslene ironicky... lesy a nie len tie sa devastuju teraz a moze zato tato vlada!!!
|
|
|
Markuss
|
18.02.2019, 21:27 | #488
|
|
Zato moze kazda jedna vlada doteraz
|
|
Ciernokoseliar
|
17.02.2019, 15:50 | #181
|
ten mistrik cim je castejsie v diskusiach,tym je na nho vyssi kurz
|
|
|
Markuss
|
17.02.2019, 16:51 | #483
|
|
SAK PRIAMA UMERA!
|
|
|
|
true
|
16.02.2019, 21:18 | #481
|
|
Ale je fajn ze aj v diskusii na tom Sme stoja už ľudia za ním
Kokotko autor článku len zostrihal video tak aby im pasovalo-zmrdom.
|
|
|
majka
|
17.02.2019, 20:15 | #484
|
|
Po víťazstve Harabina morálnym imperatívom by sa stalo pravidlo: Heroin od Sadikiho - do každej rodiny
|
|
|
Markuss
|
17.02.2019, 20:17 | #485
|
|
Presne. A ďuro smatana by dohliadal na spravodlivý prídel do kazdej rodiny
|
|
Elizabeth
|
16.02.2019, 11:14 | #179
|
Inak keby nejakým zázrakom vyhrala Čaputová, Slovensko by sa stalo asi najprogresívnejšou krajinou na svete! Prezidentka žena, premiér gay a predseda parlamentu človek s hendikepom v podobe ľahkej mozgovej retardácie.
|
|
|
Markuss
|
16.02.2019, 17:19 | #477
|
|
...tak prečo nepodporiť Roba za šéfa Ústavného súdu?!
|
|
|
true
|
16.02.2019, 20:18 | #478
|
|
presne tak - žena čo chce dať buzíkom deti, progresívna šľapka - toto nám treba?
NIE !!!
|
|
|
Markuss
|
16.02.2019, 20:31 | #479
|
|
no tak nastastie ona by to len podpisala, v konecnom dosledku je to jedno, lebo aj kiskoň by to bol podpisal, ale nic take sa neschvalilo.
len pani tiperi, podme pracovat aj na vlastnom potomstve... kazdy tu ma vela reci a kolkoze deti pripada na jeden pár?
vstúpit si pekne do svedomia a dvihnut priemer treba.
|
|
|
true
|
16.02.2019, 20:58 | #480
|
|
som slobodny - zatial len jebem s gumou  
|
|
|
Markuss
|
16.02.2019, 21:55 | #482
|
|
Šak to kazdy tak... a priemer 1.4 dietata na zenu...
Pani, takto ten socializmus nevybudujeme
|
|
|
|
|
slaven
|
15.02.2019, 13:21 | #473
|
|
pekny clanok
|
|
|
|
Ciernokoseliar
|
15.02.2019, 12:15 | #468
|
|
produkcia dennika n :) co viac dodat ;) asi len to,ze podobnu knihu vypluli do sveta o kotlebovi pred volbami..
|
|
|
|
Markuss
|
15.02.2019, 13:04 | #470
|
|
Dobry timing. Aj spolocenska objednavka. Pocitam ze to bude be stseller jak od pilčerovej
|
|
|
yakubu
|
15.02.2019, 13:11 | #471
|
|
Nemam prispevok, lebo nie som pravidelny tiper, no obcas sa inspirujem tipmi tu na webe. To akoze napisat sem prispevok moze len ten, co pridava tipy? Lesko je nahodou jeden z tych, ktory vie pomenovat a vystihnut situaciu ktora sa v nasej spolocnosti deje. Precital som si odpoved p.Macejkovej, z dlzky a obsahu listu je jasne, ze p. predsednicka sa v ramci jesitnosti a urazenosti potrebovala postazovat na Leska zato, ze si ju dovolil kritizovat. Styl je dost ubohy a vypoveda o tom, koho bohuzial mame na cele US.
|
|
|
slaven
|
15.02.2019, 13:17 | #472
|
|
yakubu, davat prispevky moze hocikto. Moja poznamka bola o tom, ze preco si sem nedal nejaky tip, alebo vtip, pekny obrazok, hocico ... ale OK
|
|
|
Ciernokoseliar
|
15.02.2019, 13:33 | #474
|
|
lesko je humorista a hra sa aj na politologa...bohuzial,tiez humorneho,jednostranneho..to uz aj slaven je lepsi politolog,nez on
|
|
|
|
slaven
|
15.02.2019, 14:18 | #476
|
|
yakubu, toto ta vazne rozosmialo, ci? ten obrazok ... akoze co je na tom zaujimave, ze ich favoritke napisu jeden priznak a to ze je zena a mistrikovi len normal
to je cista jednostranna onania, nic ine, vazne nie
preco k caputovej nedali napriklad nieco v zmysle ze LGBI children: yes;
to by bol napr. priznak, ktory ju charakterizuje, ale SME nepasuje, vsakze...
|
|
|
|
|
slaven
|
15.02.2019, 09:21 | #467
|
|
vcera ten odkaz siel
|
|
slaven
|
14.02.2019, 14:17 | #174
|
Link na Tiket kurz @6 na Harabina beriem
|
|
|
|
|
|
slaven
|
13.02.2019, 13:37 | #459
|
|
sa pekne vzajomne vypalkuju
|
|
slaven
|
13.02.2019, 12:27 | #172
|
Čaputová pritom zdôraznila, že prieskum AKO bol nezávislý a nezaplatili si ho strany, za ktoré kandiduje.  
Dalsi prieskum bude od Focus, asi dnes, ci kedy ... to je ten Focus, co v minulych volbach daval Kotlebovi 2%  
|
|
|
Ciernokoseliar
|
13.02.2019, 16:09 | #460
|
|
šak kurzy um mas daavno nahodene
|
|
|
Ciernokoseliar
|
13.02.2019, 16:09 | #461
|
|
nizsie malo ist
|
|
|
slaven
|
13.02.2019, 17:23 | #462
|
|
koseliar, vcera som kukal, nevidel som, kde su a ake? videl som len nejake % ucasti v 1.kole a ci vyhra niekto uz v 1.kole, kde bol kurz 100 niekde
aky je na Harabina ze najviac hlasov v 1.kole dostane?
|
|
|
PeterN
|
13.02.2019, 21:57 | #463
|
|
co sa tyka focusu, tak podla mojich prepoctov ma najvyssiu uspenost samozrejme toho kotlebu asi nik necakal ale inak je to asi najpresnejsia agentura co sa tyka % zo vsetkych, kamos na to robil diplomovku ci bakalrku a tiez mu to tak vyslo
|
|
|
slaven
|
14.02.2019, 06:58 | #464
|
|
Toho Kotlebu práveže ľudia čakali, ved aj tu na webe sa to tipovalo
|
|
PeterN
|
13.02.2019, 11:06 | #171
|
slaven ja to vidim skor na caputovu, aj stavkove to vidia rovnako ako ja sefcovic je smerak, harabin je stary kujon
|
|
|
slaven
|
13.02.2019, 12:23 | #455
|
|
som zvedavy kedy vypisu na 1.kolo kurzy a ake daju
|
|
|
Markuss
|
13.02.2019, 13:13 | #457
|
|
Caputova for prezinent!
Najstarsi by mal byt prezinent... kua dozivotna ochranka a sofer, plus apanáž... to je drahy špas....
|
|
|
|
Markuss
|
13.02.2019, 09:36 | #454
|
|
Ahoj Duri Smatana...a nezabudni zavesit svoj status na FB s volenim kotlebu miesto Harabina
|
|
|
silverwolfs
|
12.02.2019, 14:39 | #169
|
Link FB príspevok
Jesiis že česi by si tohto opilca zvolili a čo Slovač???
|
|
|
slaven
|
12.02.2019, 14:57 | #441
|
|
nazdarek, koho budes volit ty a z akeho dovodu?
|
|
|
silverwolfs
|
12.02.2019, 15:14 | #443
|
|
Ja sa nato asi už vyprdnem.. Neviem ešte...
|
|
|
slaven
|
12.02.2019, 15:40 | #444
|
|
daj vediet potom, ked budes vediet
|
|
|
silverwolfs
|
12.02.2019, 16:01 | #445
|
|
Ale asi Kotleba Slaven... Prečo?hmm lebo nikto iný nieje mne sympatický. Ale keďže idem v ten deň na závod do BA, tak asi si maximálne stavím moju analýzu na Kotlebu, čo sa mi.najviac pozdáva.
|
|
|
Markuss
|
12.02.2019, 17:46 | #446
|
|
Ok. Tak v zaujme zachovania plurality ja hodim Tauchmanovu. Aby aj Bohumila mohla pokojne spávať
|
|
|
silverwolfs
|
12.02.2019, 17:55 | #448
|
|
Tak ja dám hlas Jakubcovi
|
|
|
Markuss
|
12.02.2019, 18:42 | #449
|
|
To aby božanka začala podpisy zbierať... ala Macronovci ale slovenskí
|
|
admin
|
12.02.2019, 09:47 | #168
|
#163 Peto nie ... ak by to bolo tak, zahlasovalo by v ankete 50 ludi, ako vzdy, ked sa tu nieco hlasuje, napriklad tiper roka a podobne. proste ludia na to kaslu, preto som to nechal otvorene pre vsetkych a napriklad som kamosom poslal link, nech zahlasuju + na nejake weby dal odkazy, preto sa to tu tak nazbieralo.
|
|
|
true
|
12.02.2019, 12:51 | #431
|
|
suhlasim
|
|
|
PeterN
|
12.02.2019, 13:20 | #436
|
|
pohodka, len som potreboval napisat nieco k tomu
|
|
|
admin
|
12.02.2019, 13:44 | #437
|
|
yops ... je to len funny vec aj tak, uvidime aka bude realita a kto bude blizsie k realnym vysledkom, ci platene agentury, alebo nasa anketa ktora nie je zaplatena a nikto ju neovplyvnuje
|
|
|
PeterN
|
12.02.2019, 20:33 | #450
|
|
robim seminarku do skoly na temu predvolebne prieskumy a ich komparacia s realitou, planujem na aktualne prezidentske tak kto vie, mozno zahrniem aj tuto anketu
|
|
|
|
StanoDianiska
|
12.02.2019, 22:02 | #452
|
|
slaven podľa teba anketa tu je bližšie realite ako tá od agentúry? To som zvedavý na voľby...
|
|
|
slaven
|
12.02.2019, 22:08 | #453
|
|
Podľa mňa Harabin bude mať na 80% najviac hlasov, u mňa tutovka, ešte som nepozeral kurzy, uvidím.
|
|
coyotitko
|
12.02.2019, 07:52 | #167
|
Eeej ale to tu žije vy prvovolíčatká . Tu budem chodiť častejšie
|
|
|
|
slaven
|
12.02.2019, 09:47 | #418
|
|
vitaj kojotko v tejto politickej stoke
|
|
majka
|
11.02.2019, 21:14 | #166
|
Medzi Kotlebom a Harabinom panovalo doteraz prímerie a to nahrávalo úvahám, že sa prvý vzdá v prospech v druhého. Teraz je takmer isté, že do volieb pôjdu obaja.Medzi Štefanom Harabinom a Marianom Kotlebom zrejme skončilo obdobie prímeria. Kotlebovci voči Harabinovi prvýkrát použili svoju najsilnejšiu zbraň, ktorou je Facebook v kombinácií s vernými fanúšikmi, ktorí automaticky zdieľajú kotlebovské príspevky.
Mazurekov prejav si naživo vypočulo len pár desiatok ľudí, Kotlebovci si však z neho zostrihali video, ktoré sa cez sociálne siete dostalo k desiatkam tisíc užívateľov.Kotleba sa voči Harabinovi zatiaľ osobne nevymedzil. Túto prácu nechal na Mazureka, ktorý v ĽSNS plní podobnú funkciu akú má v Smere poslanec Smeru Luboš Blaha pre Roberta Fica.
Na sociálnych sieťach je Mazurek hlasnejší a radikálnejší než Kotleba, no svoje výstupy má s predsedom strany zjavne odkonzultované.
Zrejmé je aj to, že sa voči Harabinovi vymedzil aj nový kotlebovský web s názvom „Prehľad správ“, ktorý sa tvári ako neutrálny internetový denník. Minulý týždeň zverejnil článok, kde čitateľom vysvetľoval, že Kotleba má v prezidentských voľbách väčšie šance, než Harabin.
|
|
|
true
|
12.02.2019, 06:51 | #408
|
|
strašne sa ho boja - je to vidno
|
|
|
slaven
|
12.02.2019, 09:53 | #419
|
|
majka, to je v pohode, Kotleba sa do 2.kola nedostane, az taku podporu nema
je to len divadielko
|
|
true
|
11.02.2019, 19:40 | #165
|
mozok kedze si v zahranici, tak si precitaj toto - je to o SME denniku - https://ufile.io/4hrb9
prijemne citanie zelam
|
|
|
|
mozok
|
12.02.2019, 09:43 | #416
|
|
Aeronet a Svobodným vysielač CZ odhalili niečo prevratné
To je ako keby si napísal, že Jano Mak od nás z valalu povedal, že Fico je gay. Určite sa to dá pokladať za hodnoverne, ved Jana predsa každý pozná a vie, že nikdy neklame. Ani keď si vypije
Markuss, ja netvrdím, že USA zachraňuje Venezuelu, len som sa snažil sprostredkovať názor domorodých, ktorí nemohli odolávať tlaku doma, tak odišli ešte za Chavesa a keď prišiel k moci Maduro, rozhodli sa nevrátit, zarobiť co to pôjde a pomôcť rodine a známym dostať sa odtiaľ. Sami si priali, aby s tou situáciou niekto niečo urobil a zosadil diktatúru. To ze sa toho chytilo USA ako veľmoc, to je už druhoradé. Proste sú ľudia, ktorí odmietajú USA vo svojej krajine a sú ľudia, čo sú radi za každú pomoc. Ropný priemysel ako cieľ politiky USA vo Venezuele som neriešil.
|
|
|
true
|
12.02.2019, 10:16 | #420
|
|
mozok takze podla teba su to vymysly? ze clanky na SME su tendencne a manipulujuce
napriklad ked boli v PL velke demonstracie proti migrantom - preco si myslis ze dennik SME o tom nenapisal ani jeden normalny clanok? len tak, ze sa im nechcelo?
|
|
|
mozok
|
12.02.2019, 10:27 | #421
|
|
Nie, to určite netvrdím, žeby SME bol nezmanipulovany denník, ani z neho necerpam, ale s takou istou istotou viem povedať, že zdroje článku, ktorý si my uploadol, majú k manipulácii s údajmi tiež veľmi blízko a nemôžem ich brat do úvahy, tak isto ako neberiem do úvahy články na sme.
|
|
|
true
|
12.02.2019, 10:38 | #422
|
|
jasne a odkial beries do uvahy veci informacie? komu veris ty?
|
|
|
mozok
|
12.02.2019, 10:57 | #423
|
|
Ja verím iba sám sebe True, aj to iba vtedy, keď nie som pod vplyvom
Odlahcujem už túto debatu, lebo môj názor mi vyvratis, napadnes, zaskatulkujes si ma, atď.
|
|
|
true
|
12.02.2019, 12:17 | #428
|
|
hej, veris len samemu sebe a dvom Venezuelcanom kolegom  
vy vsetci trollovia zasa raz naprazdno sklapnete papuľky lebo ľudia nie su az taki hlupi aby volili tychto slnieckarskych kandidatov bez nazoru bez identity BEZ TOHO ABY LUDI PRESVEDCILI ZE BUDU BOJOVAT ZA SLOVENSKO A NIE ZA EUROPU!!!
|
|
|
mozok
|
12.02.2019, 12:30 | #429
|
|
True si frajer moje slová sa naplnili do bodky. Je mi ľúto, že si tak zadubeny a stratený vo svojich názoroch. Klasický príklad zaskatulkovaneho mesacneho trola. Nie ze začneš veriť sám sebe, nedajbože si nevytvor vlastný názor, ver tým stránkam, ktoré si tu skopíroval. A nie ze puknes od jedu, to by bolo škoda
|
|
|
true
|
12.02.2019, 12:50 | #430
|
|
ano som frajer ale este vacsi frajer je ten Harabin - pozri si jeho vyjadrenia a pochopis. Hlavne ked idu moderatori proti nemu a on ich dava dole jak male deti a hlavne bojuje za rodinu, za vlast, za Slovensko a nie napr. jak ta puča Caputova, ktora vyhlasila ze kludne mozu mat deti aj dvaja chlapi. Toto je chore podla mna a vy slnieckari s tym suhlasite ale vecsina % Slovakov NIE !!!
|
|
|
mozok
|
12.02.2019, 12:55 | #432
|
|
True, ty jeden mesiackar nechaj si svoj vzor a svoju modlu Štefana, mne ho netreba, ani žiadne ďalšie debaty s nim. Pozrel som si ich pár a presvedčil ma iba o tom, že ho nechcem vidieť ako prezidenta.
Hlavne, že ty vieš, čo chce väčšina Slovákov, preto si frajer a uznávam ta.
|
|
|
true
|
12.02.2019, 13:00 | #433
|
|
tu nejde o mna ale o Slovensko
a o co chce vecsina Slovakov uvidis v den volieb
slnieckari znova zaplačú - ľudia nie su hlupi az tak nie
|
|
|
mozok
|
12.02.2019, 13:10 | #434
|
|
Viem, preto som rad, ze ty vieš, čo chce väčšina Slovákov. A ešte radšej, ze aj vieš, že to čo chceš ty, je najlepšie pre celé Slovensko.
Typický mesiackar
|
|
|
StanoDianiska
|
12.02.2019, 13:13 | #435
|
|
Kedy slniečkari zaplakali?
|
|
|
true
|
12.02.2019, 14:10 | #439
|
|
napr. ked den pred volbami v USA davali v telke same super reportaze s Hillary - aka je uzasna a aj reakcie ludi ze budu volit len ju a ju a nikoho ineho - ziadna reportaz nesla s ludmi co by povedali na kameru ze budu volit Trumpa - vymyvanie mozgov TV v priamom prenose !
a na druhy den? statny smutok slnieckarov - napr. v tej nasej STV boli obaja moderatori celi v ciernom       
a to nevravim o masirovani mozgov v SME + Denniku N - same clanky oslavujuce Hillary a strapnujuce Trumpa - toto sa dialo - to nie je ziaden hoax ani vymyse - ale realita. Vsetci uzasni analytyci davali analyzy ako vyhra Hillary - masirovanie mozgov v plnom prude a potom im zaklapli pusy naprazdno ked ludia v USA rozhodli inak.
U nas na Slovensku predpokladam presne to iste - pred volbami bude brutalne velka antikampan proti Harabinovi - vsade !!!! noviny, TV relacie + spravy - stavte sa ze to tak bude !!! prehrate ak si myslite ze nie. Uz sa tesim an tie reportaze v TV .         
|
|
|
true
|
12.02.2019, 14:12 | #440
|
|
alebo na Slovensku Kotleba - vysmievali sa mu a podobne a prisli volby a padla im sanka lebo dostal 4x viac hlasov ako mu predpokladali tie naozaj pravdive a neskorumpovane ankety v TV a mediach ! slnieckari znova zaplakali a padli na zadok - lebo realita je ina ako chcu oni - a z vonku platene media ktore masiruju mozgy ludi co to sleduju          
|
|
|
slaven
|
12.02.2019, 15:13 | #442
|
|
S tym Trumpom true si to krasne napisal, nemozem nesuhlasit chlape.
Ja som sa na tom bavil a myslim, ze som to tu aj pisal, ked boli volby, vtedy.
Vecerne spravy na STV 1, v den volieb, asi 20 minut o USA a z toho bolo mozno 15 minut reportaze z celej USA s ludmi co volia tu zensku. pamatam si to ako dnes. Aj tie noviny, TV a co sa dialo
|
|
|
Markuss
|
12.02.2019, 17:51 | #447
|
|
S tym Trumpom si ro tí demokrati vzdy otocia tak ako to prave vyhovuje... paušálne je to vraj hajzel, fašista, sexista, kokot, leňoch a idiot... ale ked ide o sankcie pre venezuelu alebo rusko tak su opravnene...
Pritom on si stale ide len to svoje a robi všetko na triko USA... vid skvapalneny plyn, obchod s usa-sojou, clo na auta, ocel...., ale aj stiahnutie zo syrie atd....
cize nie demokrat, ale autokrat konajúci v zaujme USA
|
|
true
|
11.02.2019, 16:26 | #164
|
Slaven ten Chmelar dnes celkom dobre a Harabinom kecal
|
|
|
mozok
|
12.02.2019, 11:18 | #425
|
|
Podľa môjho názoru, Chmelar kvalitný prejav, známky vysokej diplomacie, slušnosť... naopak Harabin, arogancia, agresivita, zavádzanie, vysmievanie sa a ďalšie známky neslušného správania sa. Ale každý nech si vyberie kandidáta, ktorý má podľa neho tie správne hodnoty.
|
|
|
slaven
|
12.02.2019, 13:44 | #438
|
|
hej, dobre to bol, ale take kus nemastne - neslane
|
|
PeterN
|
11.02.2019, 15:27 | #163
|
ahoj, ako zaujemcu o nasledujuce prezidentske volby ma trochu sklamala anketa o buduceho prezidenta - nechapem preco to je nastavene na jednu IP adresu (vypnem zapnem router a mozem hlasovat znovu) takto tato anketa uplne straca svoju vypovedaciu hodnotu a clovek by si mohol nahovarat rozne konspiracne teorie o webe predsa len 1500 ludi sa uz da povazovat za vzorku ale kedze staci jednoducho zmenit IP (router, vpn) tak by som kludne mohol aj ja 100x zahlasovat za Kuka z Horkyze slize, change my mind, diskusii sa nebranim
|
|
|
slaven
|
11.02.2019, 15:55 | #399
|
|
ak by to nebolo na jednu IP, tak jeden clovek by zahlasoval 100x v prieebehu 2 minut a toto sme nechceli
samozrejme, ze aj IP sa da obist, ale na co by som to robil? len debilko to spravi, tak nech sa paci ... ja som zahlasoval raz a mohol som aj 5x, ale naco?
konspiracie su kludne nahovaraj, ved dnes je taka doba, aj ked zasa uz dnes aj cista pravda je pre niektore weby konspiracia, ale o tom netreba pisat, vsakze? bo pridu slnieckari a zacnu trollovat zasa
|
|
|
PeterN
|
11.02.2019, 22:07 | #406
|
|
a keby sa to spravilo na jeden nick ? predsa vytvorit ucet je trochu komplikovanejsie nie ? ja len tak, ze sa to da ovplyvnit jednoducho nejakym poburenym jednotlivcom
|
|
|
|
mozok
|
11.02.2019, 18:15 | #400
|
|
Ja si len v krátkosti dovolím reagovať, keďže sa mi nepáči, že všetci riešia vždy len to, čo sa píše v správach na internete a konspiruju s teóriou USA a ropa. Mam odtiaľ 2 kolegov a obaja mi tvrdia to isté a síce, že obyvatelia sú radi, že sa do toho zamiesala USA, lebo jedine tak sa s tým začne niečo diať, keďže nijak inak doteraz nepochodili a roky je situácia neriesena ana medzinárodnej úrovni. A aby sa zamedzilo hejtu na mňa, vedzte že len sprostredkúvam názor domácich venezuelcanov a nie som ani USA positive
|
|
|
true
|
11.02.2019, 19:23 | #401
|
|
a co robia ti tvoji dvaja kolegovia? no daj
ale neverim - zeby to boli trollovia vo Venezuele - to sa mi nechce verit
|
|
|
Markuss
|
11.02.2019, 20:48 | #402
|
|
Chlape, ja som tam bil v r 2009. Za Chavesa boli všetci happy.... po jeho smrti amici dufali, ze ich ropny priemysel sprivatizuju, nakolko aj tak je venezuela takmer vylucne naviazana na usa.
Maduro pokracoval ale v Chavesovej ceste.
Inak preco tie sankcie?
A ako sa dvaja bezní venezuelcania dostali do Švajciarska a na zaklade akych víz tam pobývajú?
|
|
|
|
StanoDianiska
|
11.02.2019, 22:06 | #405
|
|
Markuss ako dlho si tam bol?
|
|
|
Markuss
|
12.02.2019, 06:28 | #407
|
|
33 dni. Vies o tom nieco hlbsie ako len z medii, ktore mahu info z tretej ruky? (Teda 2x prebrate a tym padom aj dvakrat upravene...)
|
|
|
StanoDianiska
|
12.02.2019, 07:45 | #409
|
|
Neviem o tom nič hlbšie, iba z médií a ani to nesledujem nejako podrobne.
|
|
|
Markuss
|
12.02.2019, 09:10 | #411
|
|
pozri - ked som bol v USA, stretol som tam ludi z Venezuely - boli tam ilegalne a snazili sa zarobit nejaku korunu. to som chapal. tam sa da nejak zdrhnut.
ale aby nejaki venezuelski "Disidenti" vo Svajciarsku fungovali, nad tym sa uz treba zamysliet...
1. ako sa tam dostali? nie je to lacny spas co sa tyka nakladov... a vycestovania do CH uz vobec nie.
2. ako kvalifikovani pracovnici? - neviem, technologicky na tom univerzity v Caracase asi nebudu najlepsie, takze mi ostava uz len moznost, ze studovali v zahranici - toto si vo venezuele mohol dovolit kto?!
hmmm a tymto smerom sa treba zamysliet... beznych venezuelcanov v zahranici, v Europe hlavne asi velmi nestretnes
|
|
|
mozok
|
12.02.2019, 09:16 | #412
|
|
Už som sa popálil druhý krat, neoplatí sa tu diskutovať, lebo žiadny iný názor nie je akceptovany. Každý fakt je rovno popierany, proti otázky ako na výsluchu, trochu mi to pripomína politiku a správanie človek, ktorého chcete za prezidenta
Markuss, o povoleniach a vízach v CH toho nájdeš dosť na internete, ako isto vieš, je to krajina, kde žijú hlavne cudzinci, takže dostať sa tu, je ľahšie ako si myslíš. A tiež som sprostredkoval iba názor pôvodných obyvateľov Venezuely, ako ty píšeš, neprebratu informáciu z médií. Teraz by som ja mohol napadnúť tvoju návštevu Venezuely, vyhejtovat ta, ale neurobím tak, lebo akceptujem tvoj názor. Niekto holt nenávidí USA za každý cenu, niekomu je ukradnuté.
True, s tebou komunikovať budem až keď sa slušne naučíš diskutovať
|
|
|
mozok
|
12.02.2019, 09:28 | #413
|
|
A Markuss, aby som len tak slovne nestrielal ako poniektorí, tu máš fakty, myslím, že vieš po nemecky.
https://www.bfs.admin.ch/bfs/de/home/statistiken/kataloge-datenbanken/tabellen.assetdetail.5866926.h... V 2017 žilo podľa štatistického úradu v CH 1262 venezuelcanov.
Ako sa tu všetci dostali? Véd to nie je taký lacný špás dostať sa tu, ešte k tomu aj náklady na život sú veľké.. To bude isto sorovsko židovská lobby, ktorá sa nám diskutujúcim na našetipy.com snaží zbúrať predstavy o fungovaní sveta
Ber to kúsok s nadsazkou chlape a prestaň sa tu oháňať vlastným presvedčením, že všetko, čo hocikto iný napíše, je zle a nesprávne.
|
|
|
mozok
|
12.02.2019, 09:33 | #414
|
|
V roku 2005 žilo podľa "International organization for migration" mimo Venezuely pol milióna venezuelcanov, dnes to je 2.3 milióna. Takže áno, v Európe to určite nebude ani jeden kus. Trochu objektivity to chce
|
|
|
Markuss
|
12.02.2019, 09:35 | #415
|
|
ja som nepoprel, ze nejaki venezuelci v Europe ziju. ...statisticky tu ziju aj nejaki Mikronezania, Polynezania, Eskimaci......
ja som sa len pytal, ze ci je to ta reprezentativna zlozka bezneho venezuelcana, ktori sa tak ohana neriesenim problemov v krajine, do ktorej sa pozre raz za uhorsky rok....
|
|
|
mozok
|
12.02.2019, 09:45 | #417
|
|
Praveze si to riešil, ako to riešiš aj teraz. Ty vieš lepšie, ved si tam 33 dní bol, určite poz as situáciu lepšie ako človek, co tam prežil 30 rokov a ma tam celú svoju rodinu. Tak isto ako vieš lepšie aj to, že raz za uhorský rok sa pozrie do svojej krajiny, lebo lepšie poznáš mojich kolegov, ako ja sám. Chlape, kúsok sebareflexie ti chyba.
|
|
|
Markuss
|
12.02.2019, 11:51 | #426
|
|
Ty si ozaj mimo... oni nemohli doma asi ako ty si na slovensku nemohol...
Ale ine som chcel.
Ty predpokladas, ze sa amici az potom toho chytili.... prave naopak. Ty si mylis pricinu s dosledkom.
Amici su prave za tym, ze krajina zavisla na rope je odrezana od jedineho zdroja prijmov. Aj v tom clanku sa o tom pise...
Volltrottl...
|
|
|
mozok
|
12.02.2019, 12:03 | #427
|
|
Ale kdeže Markuss, nič nepredpokladám a nie som ani mimo. Zase si mi vsunul slová, ktoré som nepoužil. Nikde som nenapísal, že USA sa chytilo až potom. Písal som iba o tom, že niektorí obyvatelia (2 ks z 32 miliónov) sa potešili, že USA sa začalo montovať do politickej situácie vo Venezuele (neriešim kedy), lebo ti ľudia tam žili v takých zlých podmienkach, že sa báli o svoj život, preto ocenili každú pomoc (neriešim, či je to správna pomoc, alebo nie). Svoje názory som nechal bokom, sprostredkoval som iba názor niekoho iného, kto má na situáciu iný pohľad ako ty.
|
|
|
|
|
|
yakubu
|
11.02.2019, 09:07 | #158
|
Politika nekončí na bilbordoch, ale v srdciach (píše Michal Havran)
Čítajte viac: Link na článok na doméne sme.sk
* príspevok bol upravený a nechaný len odkaz na text, nie celý text.
|
|
|
|
yakubu
|
11.02.2019, 10:45 | #392
|
|
vacsina z vas nema plateny pristup, tak som dal cely clanok, aby si ho mohli precitat vsetci...tipovaniu som vela nedal, sa mi v nom nedari ako vam.
|
|
|
slaven
|
11.02.2019, 10:47 | #393
|
|
yakubu: Michal Havran je u mna vies kto, protislovensky zmrd .. inak ho neviem pomenovat, ale nemusi to byt pravda, je to LEN MOJ NAZOR na neho, aby sme si rozumeli. Ale z tych jeho grciek co pluje na SME mi je na vracanie.
Takze nejake jeho vyjadrenia k volbam su uplne irelevantne a pre mna absolutne nepodstatne.
|
|
|
admin
|
11.02.2019, 10:48 | #394
|
|
ak chces celu verziu jeho clanku sem zavesit, zaves LEN ODKAZ ... napriklad to uploadni ako text na ulozto.cz a podobne a sem len zaves link, vdaka
|
|
|
yakubu
|
11.02.2019, 10:55 | #395
|
|
Ok, nevedel som, ze dlhe clanky su problem.
Slaven, tvoj nazor ti neberiem, mozes si mysliet o kazdom svoje. Koho naopak uznavas a pacia sa ti jeho nazory?
|
|
|
admin
|
11.02.2019, 11:14 | #396
|
|
dlhe clanky sem nepatria ... ani dlhe analyzy, preto mame sekciu analyzy, previews a podobne ... do diskusie teda len pekne link a k nemu komentar, to je najlepsia cesta ... kazdy kto chce, tak si to precita a potom sa moze vyjadrit.
|
|
|
slaven
|
11.02.2019, 11:15 | #397
|
|
Vdaka, je to presne tak, kazdy ma nazor, narok na neho. Co sa tyka volieb - uz som to tu pisal, mozes si to najst nizsie v diskusii. Moj favorit je Chmelar, ale bohuzial nema sancui velmi ... dnes je prave on v Pravde v diskusii s Harabinom, rad si tuto diskusiu aj pozriem.
|
|
majka
|
10.02.2019, 12:47 | #157
|
Keďže som liberál,vo voľbach sa budem rozhodovať medzi p.Čaputovou a p.Mistríkom.
Jedno upozornenie pre Harahina,v prezidentskom paláci je veľa lustrov.
Rusnák nemôže byť prezidentom,po dvanástej nemajú rozum.
|
|
|
Ciernokoseliar
|
10.02.2019, 16:34 | #388
|
|
ved vieme ze si liberal..slovnik 4 cenovej,chlap hrajuci sa na zenu..vykvet slovenska
|
|
|
|
Markuss
|
10.02.2019, 20:45 | #390
|
|
Kedze si liberál, tak všetky ostatné nazory sú napiču a jediný tvoj je správny. Diskusiu neuznavaš... pekný liberal a demokrat... asi si otvor vykladový slovník, cím sa lierál vyznačuje
|
|
majka
|
10.02.2019, 12:42 | #156
|
Bývalý dlhoročný komunista, následne oddaný mečiarovec, verný kamoš mafiána Sadikiho, hlavný zodpovedný
za katastrofálny stav slovenskej justície!
Štefan Heroin je tragikomické indivídum s ,,charizmou" spotených ponožiek v robotníckej ubytovni.
V marci zase buudete sklamani ako ste boli v roku 2014 a budete pisat, ze ste nechceli, aby bol Harabin zvoleny, lebo chcete, aby zostal na Najvyššom sude.
Link YouTube video https://static.etrend.sk/uploads/tx_media/2018/04/18/harabinovsky-vysmech.jpg
Človek prepojený na albánsku drogovú mafiu by naozaj nemal byť prezident.
Harabín bol predseda najvyššieho súdu, minister spravodlivosti, podpredseda vlády....
Aký mal vplyv na zlepšenie fungovania súdnictva ? Takýto:
katastrofa, korupcia, nevymožiteľnosť práva, súdne prieťahy, sudcovská mafia...
Prezident Harabín ? Slovensko hovorí rozhodne NIE !
|
|