POLITICKÁ DISKUSIA
|
|
true
|
25.02.2020, 13:32 | #2242
|
|
dobry biznis plan hned zbierka prispejte  
|
|
|
yakubu
|
25.02.2020, 13:45 | #2243
|
|
Prispevok je dobrovolny. A mas aj vysvetlene naco prispievas.
Post Bellum už 9 rokov dokumentuje, vzdeláva a rozpráva príbehy 20. storočia.
Interaktívne workshopy na základných a stredných školách pomáhajú študentom a študentkám spoznať históriu cez zážitok. Veríme totiž, že konkrétne ľudské osudy sú tou najlepšou cestou k poznaniu vlastnej minulosti. Považujeme za nesmierne dôležité zachovať ich spomienky aj pre ďalšie generácie ktoré už nikdy nebudú mať možnosť sa s nimi osobne stretnúť.
Rozhovory s pamätníkmi sprístupňujeme zadarmo prostredníctvom medzinárodného internetového archívu Pamäť národa / Memory of Nations.
|
|
|
Markuss
|
25.02.2020, 13:46 | #2244
|
|
takto - kukli ste si teda ten bod zlomu? nechapem sportovcov ako Handzus, Sebo, Chara a spol....
lebo este aj taky Kiska si dal tu namahu a sportu venoval par viet vo svojom programe.
Schvalne si kuknite ten bezcenny mnohostranovy pamflet bod zlomu. A citajte, co tam je pre Sport na slovensku v plane? nenasli ste nic? no niet sa comu cudovat.... MAME NAJLEPSI PROGRAM povedal raz Misko T. ....
|
|
rhcp
|
25.02.2020, 02:53 | #690
|
Yakubu , Kubo a Coyot tak volte toho DPH podvodnika Matoviča...
* prispevok upraveny adminom.
rhcp, zdrz sa osobnych invektív
|
|
|
|
rhcp
|
25.02.2020, 02:56 | #2234
|
|
SPAMÄTAJTE SA UŽ SLOVENSKÝ NÁROD, JEDINE ĽSNS
|
|
|
|
Elizabeth
|
25.02.2020, 12:35 | #2238
|
|
rhcp: myslis, ze by si mohol len tak v kratkosti dat, ze preco prave oni ? ciste pre zaujimavost, bez rypania bez urazok, proste som zvedavy. dikes
|
|
|
yakubu
|
25.02.2020, 12:58 | #2239
|
|
Kazdy nech si voli koho chce, ale potom nech sa nestazuje. Akoze Kotleba ma zachranit Slovensko? Ved ten je uz pomaly s Ficom najvacsi kamos. A co ma za program? Stale len strasi a hra na city. Vy to nevidite, ale vy ste pre neho ukradnuti. Ide mu o vlastny prospech. Pre Slovensko by nic nespravil. Vystupit z EU a NATO? A co potom? Budeme si tu sami dorabat a bacovat na svojom? Zivotna uroven, ktoru este teraz nemame ani na priemere EU by isla este viac dole a boli by sme v riadnych .rackach. Sa zamyslite co ten vas idol vobec dokazal a predviedol ked mal moznost viest kraj 4 roky. Ako sa mu tam darilo? Ake to tam bolo? Nic nezlepsil, nic nevyriesil, akurat tak pre seba. A co je este horsie, s Kotlebom do parlamentu prichadzaju na kandidatke nasilnici, hrubi a agresivni ludia, este aj nekompetentni. S nimi vlastne prichadzaju akoby ludia z ulice, nebezpecni a agresivni. Otvaraju sa dvere pre najhorsie pudy a zabrany, pod heslom o poriadku a vlade zakona zakony prestavaju platit. Autority neexistuju, odchadza slusnost, poriadok, rokmi budovane civilizacne nanosy opadavaju, respekt jedneho k druhemu tiez. V tomto svete sa potom protivnici opluvaju a mlatia. A nakoniec je protivnikom kazdy. A v takomto svete sa z nas stavaju horsi, nahnevanejsi ludia. Teda ked volite kotlebovcov, nevolite riesenia ani lepsie zajtrajsky, nevolite poriadok ani zakony. Volite spolocnost, v ktorej ziadne zakony neplatia a kazdy si moze udriet, pretoze presne to je ich vysnivany svet. Jediny, kde sa dokazu presadit.
|
|
|
Elizabeth
|
25.02.2020, 13:09 | #2240
|
|
zey si mu nechal priestor ? ci nevydalo ?
|
|
|
true
|
25.02.2020, 13:27 | #2241
|
|
yakubu
1. z NATO vystupenie by malo aky vplyv na kvalitu zivota prosim ta?????
2. Kotleba v Bystrici dokazal hovno a zamyslel si sa nad tym aj preco? - asi nezamyslel tak ti to poviem - pretoze ojebal SMER ktory tam chcel mat zupana a SMER rozhoduje o peniazoch tak ich pekne odstavili od kohutika - verim ze to nie je zlozite pochopit
3. nevolim Kotlebu - to len keby ta to napadlo yakubu
|
|
|
majster
|
25.02.2020, 19:20 | #2249
|
|
yakupu, stavim sa že nemaš viac ako 40 rokoov, ja mam a viem ako bolo pred kapitalizmom, NATO nepotrebujeme, Rusko sme tu mali preto, aby nas chranilo pred západom, Rusko odišlo, odišla sloboda a sme odpadom západu, potrebovali by sme sa trocha vrátiť a opraviť poľnohospodárstvo a vrátiť štátu vyznamné podniky a fabriky a nebudeme potrebovať ani EU, le podporiť a rozvetviť poľnohospodárstvo a už západ bude prskať, ale o tom by sa dálo veľa písať, ale jeden dôvod by som chcel vedieť, prečo sme v NATO?
|
|
|
yakubu
|
25.02.2020, 23:26 | #2255
|
|
Pred kapitalizmom sme tu nemali žiadnu slobodu, ten socializmus bola jedna otrasná éra, ktorá nás doviedla tam, že sme za západom toľko zaostali, že ešte ani za 27 rokov samostatnosti Slovenska sme ho nedobehli. A to vďaka vášmu vzoru Ruska. By ma zaujímalo, prečo každý kto odchádza zo Slovenska si to nezamieri na východ do Ruska aby tam išiel žiť, ale vyberá si ten podľa vás zly západ.
Čo sa týka NATO. Je to momentálne najväčší garant medzi.bezpecnosti, mieru, znižuje riziko ozbrojeného konfliktu medzi členskými štátmi, zabezpečuje záruky a zvyšuje dôveryhodnosť pri rokovaniach s partnermi a investormi, lepšie sú alokované výdavky, keďže kolektívna obrana je výhodnejšia ako len s vlastnými prostriedkami, teda šetrí to aj financie, možnosť zapájať sa do medz.cvicnych akcií, príprava vojakov a ich školenia. Našlo by sa toho veľa. Dám otázku, keby sme neboli v NATO a nedajbože by sa udial nejaký konflikt, bolo by potrebné ísť brániť Slovensko, koľkí ľudia by isli? Aká by to bola armáda?
|
|
|
Markuss
|
26.02.2020, 08:33 | #2260
|
|
Mám protiotazku. Kto garantuje takému Rakúsku obranu? A prečo Rakúsko, hoci bolo od šesťdesiatych rokov obklopené Varšavskym paktom, nevstúpili do NATO... A ver, že po 1956 mohlo....
|
|
|
yakubu
|
26.02.2020, 09:01 | #2261
|
|
Mylis sa, nemohlo. Po dlhych povojnovych rokovaniach s predstavitelmi vitaznych mocnosti v r. 1955 podpisali na urovni ministrov zahr. veci ZSSR, USA, VB, Francuzska a samotneho Rakuska podpisali zmluvu o obnoveni demoktratickeho Rakuska. Predpokladom uzavretia takejto dohody bolo bol zavazok Rakuska zachovat neutralitu a nevstupit to ziadneho vojenskeho bloku, na com trvalo hlavne ZSSR, takze im to bolo skor nanutene.
|
|
|
Markuss
|
26.02.2020, 09:06 | #2262
|
|
prestan citat brozurky od Globseku, Trubana a inych a pozri si aj zahranicne zdroje - ak teda vies pouzivat google prekladac...
https://en.wikipedia.org/wiki/Foreign_relations_of_NATO
a zacni s tym svojim kokosom rozmyslat. Rakusko tak ako nemecko boli do roku 1955 okupovane mocnosti. Preco Nemecko do NATO vstupilo, ale Rakusko nie?
Six EU member states, all who have declared their non-alignment with military alliances, are not NATO members: Austria, Cyprus, Finland, Ireland, Malta, and Sweden. Switzerland,[1] which is surrounded by the EU, has also maintained their neutrality by staying out of the bloc. All these countries except Cyprus have joined the Partnership for Peace programme, while Sweden and Finland signed a specific host country support agreement with NATO in 2014. NATO has also diplomatic relations with the 5 European microstates: Andorra, Liechtenstein, Monaco, San Marino and Vatican City.
https://www.bmeia.gv.at/oev-nato-bruessel/oesterreich-und-die-nato/
|
|
|
|
Markuss
|
26.02.2020, 09:08 | #2264
|
|
Die erste Bewährungsprobe der österreichischen Neutralität war der ungarische Volksaufstand gegen die sowjetische Besatzung im Jahr 1956. Das gerade erst geschaffene Bundesheer hatte den Auftrag, die Grenzen gegen bewaffnete Truppen abzusichern. Der Schießbefehl für den Fall, dass die Grenze überschreitende fremde Soldaten sich nicht sofort entwaffnen lassen, musste (abgesehen von einem Zwischenfall) nicht ausgeführt werden, weil die Sowjetarmee Österreichs Staatsgrenze nicht verletzte. Kurzfristig wurden in Österreich mehr als 180.000 ungarische Flüchtlinge aufgenommen und versorgt, bis sie später größtenteils in andere Länder weiterreisen konnten.
Trotz der Erklärung der immerwährenden Neutralität betrieb Österreich seit Wiedererlangung seiner Souveränität eine aktive Außenpolitik. Es trat bereits am 14. Dezember 1955 den Vereinten Nationen bei.
Eine weitere Bewährungsprobe war die Niederschlagung des Prager Frühlings durch Truppen des Warschauer Paktes im August 1968. Wie schon 1956 nahm Österreich erneut eine große Zahl von Flüchtlingen auf und bezog dabei auch klar Stellung gegen das Vorgehen der Sowjetunion. Auch in diesem Fall wurden die Grenzen Österreichs von den fremden Armeen respektiert.
Im Rahmen der UNO nahmen immer wieder Soldaten (vor allem Sanitätseinheiten und militärische Beobachter) an friedenserhaltenden Einsätzen teil (bis 2005: 60); z. B. Einsätze im ehemaligen Belgisch-Kongo (1960–1964), auf Zypern und auf den Golanhöhen im Nahen Osten.
Im September 1961 war Österreich Gründungsmitglied der aus der Organisation for European Economic Co-operation (OEEC) hervorgegangenen Organisation für wirtschaftliche Zusammenarbeit und Entwicklung (OECD). Mehrere internationale Organisationen haben in Wien ihren Sitz, darunter seit 1957 die Internationale Atomenergieorganisation (IAEO), seit 1965 die Organisation erdölexportierender Länder (OPEC) und seit 1966 die Organisation der Vereinten Nationen für industrielle Entwicklung (UNIDO).
1979 wurde das Vienna International Centre („UNO-City“) als dritter ständiger Amtssitz der Vereinten Nationen eröffnet. Hier sind u. a. der Hohe Flüchtlingskommissar der Vereinten Nationen (UNHCR) und die Internationale Kommission für europäische Auswanderung (ICEM) beheimatet. Die Regierung Kreisky vertrat die Auffassung, die Ansiedlung internationaler Organisationen in Wien sei für das Land ein besserer Schutz als ein erhöhtes Verteidigungsbudget.
|
|
|
|
Markuss
|
26.02.2020, 09:53 | #2266
|
|
ako som ti uz napisal - necitaj brozurky nato. mas tam wikipediu, plus rakusky VLADNY zdroj.
trochu ti prelozim, kedze nie si ochotny si to sam nastudovat.
ak si myslis, ze od roku 1955 si Rakusko nemholo vybrat, tak si asi trochu zabrzdeny. rovnako sa tam uvadza, ze skuskou neutrality bola Madarske povstanie v r. 1956, rovnako Prazska jar 1968 - aj vtedy mohli vstupit do NATO. rovnako reforma ustavy z roku 1995 umoznovala vstupit Rakusku do NATO.
neurobili to.
takze dostuduj, a mozes poslat aj kamosom, aby si doplnili zdroje
|
|
|
Markuss
|
26.02.2020, 09:54 | #2267
|
|
a este pre hlupacika - rovnako aj Rakusko bolo rozdelene na 4 okupacne zony a vieden tiez
|
|
|
|
|
|
yakubu
|
26.02.2020, 11:02 | #2272
|
|
Ved aj v tych tvojich zdrojoch sa pise, ze:
Rakúska neutralita bola základnou súčasťou dohody z roku 1955 o stiahnutí štyroch okupačných mocností, ktoré v krajine vládli od konca druhej svetovej vojny. Bola to cena, ktorú požadoval bývalý Sovietsky zväz.
Toto je z Wiki:
Rakúsko sa ocitlo vo zvláštnom postavení: Rakušania sa pokúšali víťazné mocnosti presvedčiť, že sú prvou obeťou nacizmu (zavražděnie Dollfussa, anšlus). Avšak chabý odpor proti nacistom počas vojny z Rakúšanov urobil spolupachateľa. Vstup amerických, britských, francúzskych a sovietskych vojsk tak bol zároveň oslobodením i okupáciou. Sovieti dopravili do Viedne Karla Rennera, ktorý 27. apríla 1945 zostavil vládu, vyhlásil anšlus za vynútený, a teda neplatný, obnovil ústavu z roku 1920 a činnosť politických strán. V júli 1945 bolo Rakúsko rozdelené podobne ako Nemecko do okupačných zón a bola zahájená demilitarizácia. Na nového kancelára dosadeného Sovietmi sa však ostatné mocnosti dívali podozrievavo, lebo i samotní Sovieti si mysleli, že Renner bude ľahko ovládateľný. Keď sa však tento predpoklad ukázal ako nesprávny, predali Spojenci v júli 1946 rakúskej vláde viac právomocí a uznali samostatnosť Rakúska.
Už v roku 1945 sa uskutočnili v Rakúsku parlamentné voľby v ktorých získala väčšinu Rakúska ľudová strana (ÖVP). Prítomnosť Spojencov zabránila Sovietom manipulovať s hlasmi, takže komunisti získali len 5 % hlasov. Novým kanceláro sa stal Leopold Figl a Renner sa stal prezidentom. Nasledovalo obdobie vylučovania bývalých nacistov zo štátnej správy a hospodárskej obnovy, ktorej pomohol aj program UNRRA a Marshallov plán. V nasledujúcich voľbách i napriek sovietskej propagande komunisti úplne prepadli a s tesným rozdielom vyhrala ÖVP a sociálni demokrati (SPÖ). Tieto strany sa poučili z nezmieriteľného nepriateľstva dvoch hlavných strán za prvej republiky a vytvorili veľkú koalíciu, čo umožnilo ľahké presadenie potrebných zákonov.
Popri hospodárskej obnove bolo dôležitým cieľom politikov znovuzískanie plnej suverenity Rakúska. Rakúski predstavitelia zo začiatku narážali na problémy spôsobené studenou vojnou, veci sa však rozhýbalo po Stalinovej smrti. Noví sovietski predstavitelia prejavili ochotu vyjednávať o rakúskej suverenite, stanovili si však podmienku, aby Rakúsko zostalo neutrálne a nevstupovalo do NATO. 15. mája 1955 podpísali zástupcovia Rakúska a Spojencov štátnu zmluvu, ktorá znamenala odchod okupačných vojsk z Rakúska.
Suverénné Rakúsko sa čoskoro začlenilo do medzinárodného spoločenstva: už v roku 1955 vstoupilo do OSN a roku 1956 do Rady Európy. Rakúsko zostalo neutrálne, orientovalo sa však na západný demokratický svet, čo sa prejavilo napríklad už v roku 1956 keď prijalo 180 tisíc utečencov z Maďarska po potlačení maďarského povstania. Rakúsku sa tak konečne podarilo vybudovať rakúsku štátnu identitu.
|
|
|
Markuss
|
26.02.2020, 11:45 | #2273
|
|
Ty si ozaj Debil, čo nevie čítať? Alebo nechce rozumieť konceptu Rakúska ako signatár dohody a zároveň nečlena NATO?!
A ďalší príklad Švedko? Alebo Švajčiarsko?
Ty si jak jehovista, ktorý má dogmy a neprijíma fakty....
|
|
|
yakubu
|
26.02.2020, 12:25 | #2274
|
|
Neviem preco si nervozny a osobny, no asi mas ty nejaky svoj problem. Ja som vo svojom povodnom prispevku vravel o dolezitosti clenstva v NATO pre SVK a uz sme sa od toho uplne odklonili a ty tu vytahujes staty, ktore su neutralne z inych pricin a dovodov. Ked si myslis, ze lepsie je byt neutralny, nebudem ta presviedcat. To si mozno myslela aj Ukrajina kym jej neanektovali Krym. Potom to prehodnotili a chcu byt v tansantlantickych strukturach.
|
|
|
Markuss
|
26.02.2020, 12:44 | #2275
|
|
ja sa ta pytam, preco nemozme razit politiku neutrality a ty tu podsuvas kolektivnu obranu.
ja ti tu davam argumenty, ze existuju neutralne krajiny, ktore maju podpisane dohody na vojenskej urovni, a ty si tu meles svoje....
|
|
|
yakubu
|
26.02.2020, 13:02 | #2277
|
|
Neutralita nam nezaruci nic, tak ako nic nezarucila Belgicku, Dansku, Estonsku, Finsku, Holandsku, Litve, Lotyssku, Luxembursku, Norsku, Rakusku, ci Ukrajine pred nami. Neutralita by nám naopak vzala ochranny dazdnik spojenectva so zapadnymi mocnostami, zvysila nasu zranitelnost a opat nas vystavila vplyvu Moskvy. Davat Slovensku za priklad Svajciarsku neutralitu nedava zmysel, pretoze jeho geograficke, historicke, vojenske, ekonomicke a politicke charakteristiky sú odlisne. Precitaj si:
https://www.pbs.org/wgbh/pages/frontline/shows/nazis/readings/halbrook.html
alebo aj tu:
https://sk.wikipedia.org/wiki/Oper%C3%A1cia_Weser%C3%BCbung
|
|
|
Markuss
|
26.02.2020, 13:22 | #2281
|
|
toto je zaujimave, ze Írsko, Rakusko (nadalej nepoucitelne), Svedsko, atd to vidia inak.
Co robia zle? prezrad mi to prosim - vedia menej ako ty?
|
|
|
Markuss
|
26.02.2020, 13:32 | #2282
|
|
btw Svedsko a Finsko su bezprostredni susedia Ruska... narozdiel od nas
|
|
|
yakubu
|
26.02.2020, 13:43 | #2283
|
|
v tychto krajinach je to z historickeho hladiska uz vzite a silno zakorenene, ze maju takyto postoj. Co sa vsak zacina po niektorych udalostiach v Europe menit.
Rakouskou bezpečnostní politiku určuje Rakouská bezpečnostní a obranná doktrína, která byla přijata parlamentem 12. prosince 2001.
Rakousko se v budoucnosti jen těžko vzdá své neutrality. Ta se těší i vysoké podpoře veřejnosti. Řada Rakušanů neutralitu považuje za součást své národní identity.
Rakúsko a Švajčiarsko majú výhodu, sú totiž obklopené členskými štátmi, ktorých bezpečnosť je garantovaná 5. článkom Severotlatnickej zmluvy. Ten hovorí, že útok na jednu členskú krajinu, je zároveň útokom na všetky, vďaka čomu môžu občania Švajčiarska aj Rakúska relatívne pokojne spávať.
Svedi to uz pomaly zacinaju prehodnocovat:
Nejde len o nevyhnutnosť zmeniť psychológiu, ale aj o signály, ktoré sa už udiali. V 2015-om Švédi naháňali vo svojich výsostných vodách ruskú ponorku a rok predtým ruské letectvo simulovalo letecký útok na Štokholm.
Dokonca sa môže stať, že Švédsko vyhodnotí ako hazard aj samotnú neutralitu. Tá je súčasťou švédskej identity, nejde o náhodný detail. Napriek tomu historická hrdosť musí občas ustúpiť silnejšiemu pudu sebazáchovy.
Prvé náznaky ochoty ku kolektívnej obrane sa už ukázali. Švédi rozprávajú o spoločných projektoch so škandinávskymi susedmi, ale aj s Britániou a Nemeckom. Podľa vlaňajšieho prieskumu rastie aj podpora prípadného vstupu Švédska do NATO. Vie si to predstaviť už každý tretí obyvateľ.
|
|
|
AK47
|
26.02.2020, 14:14 | #2287
|
|
aha - takze z historickeho hladiska. No a Dzurinda z historickeho hladiska asi citil potrebu byt v nejakom skurwenom pakte, takze napriek medzinarodnym dohodam, ze NATO sa smerom na vychod nebude rozsirovat, citilo Slovensko potrebu zasa do volajakeho paktu vstupovat - mimochodom bez referenda...
Bez referenda by v Rakusku taketo zakulisne handlovanie ála Dzurinda, ale aj Lajcak nikdy nepreslo. Rovnako vo Svedsku.....
Finsko malo dokonca priamy konflikt so Sovietskym zvazom a historicky bolo sucastou Ruska.
Ale to ludia ako ty vobec nechcu pocut.
Este raz ti dam mapku, ktora hovori o rozlozeni a postaveni krajin v ramci Europy
takze sa vracias zasa hore:
1. Rakusko v minulosti bolo obklopene krajinami Varsavskej zmluvy - fakt
2. Svedsko nic take nespravi - prave naopak - cim dalej tym viac sa odvracia od tradicnych progresivnych myslienok - asi aj preto maju svedski demokrati narastajuce percenta - okrem toho ked vidia ako im imigranti nicia krajinu, ani sa necudujem.
https://en.wikipedia.org/wiki/Foreign_relations_of_NATO
|
|
|
|
Markuss
|
26.02.2020, 14:38 | #2294
|
|
Uskutočnilo sa referendum o vstupe Slovenskej republiky do NATO, ktoré bolo neplatné.
|
|
|
Markuss
|
26.02.2020, 14:40 | #2295
|
|
23 koaličných a opozičných poslancov slovenského parlamentu vytvorilo Poslaneckú skupinu pre rýchlu integráciu Slovenska do NATO. Vytvorenie skupiny naprieč politickým spektrom ukázalo, že na pôde parlamentu sa podarilo dosiahnuť konsenzus o otázkach zahraničnej a bezpečnostnej politiky Slovenskej republiky. Dosiahnutie celospoločenského konsenzu o tejto otázke bolo nevyhnutné, nakoľko do NATO vstupuje celá krajina, nielen armáda, či ministerstvo obrany. Bezpečnosť krajiny jednoducho nemožno politizovať.
|
|
|
|
Markuss
|
26.02.2020, 15:20 | #2301
|
|
Takže nikto po zmarrnom referende už necítil potrebu širokého spoločenského konsenzu a referendum s jednou základnou otázkou nezopakoval
|
|
|
yakubu
|
26.02.2020, 15:28 | #2303
|
|
ano, nezopakoval, v tom case sme potrebovali uplne zmenit smerovanie krajiny a urobit vsetko co sa da pre vstup do EU... boli sme ciernou dierou a nikto s nami nepocital, volby v r. 98 to nastastie zmenili a potom sme nastupili na cestu integracie a snahy dobehnut zameskane.
|
|
|
Markuss
|
26.02.2020, 15:49 | #2304
|
|
Kto my?
|
|
|
yakubu
|
26.02.2020, 16:03 | #2306
|
|
nerozumiem uplne na co sa pytas, ale ak na to, ze kto potreboval zmenit to smerovanie, tak myslim tym demokratov...pretoze vacsina obyvatelov sa k demokracii hlasi a hlasila aj vtedy. Zlo, nenavist, nacionalizmus, strasenie nikdy nesmu zvitazit, pretoze to potom nema vyznam. Jedinym bezpecnym pristavom tu bola EU a zapadne krajiny, inac by sme skoncili ako Albansko alebo ako balkanske staty.
|
|
|
Markuss
|
26.02.2020, 17:16 | #2307
|
|
Albánsko je v NATO... Nevadí. Tieto sektárske dogmy ti nikto nevezme
|
|
|
rhcp
|
27.02.2020, 05:07 | #2313
|
|
Neskutočne aké vášne zanechal môj koment, Markuss svätá pravda som proti NATO a EU, a Yakubu čistý nasadený tuná na nasetipy, tára nezmysly a klame tuná ľudí
|
|
hansus82
|
24.02.2020, 20:48 | #689
|
SĽSAH 
|
|
|
Markuss
|
24.02.2020, 21:51 | #2232
|
|
SNPBR
|
|
majster
|
24.02.2020, 19:58 | #688
|
žiadne KHH nevoliť, je to najväčšia čvarga
|
|
|
slaven
|
24.02.2020, 20:18 | #2224
|
|
ved ich ani nikto nevoli majstre
aj tu v ankete maju len 14 hlasov
|
|
|
Markuss
|
24.02.2020, 20:22 | #2226
|
|
A KHL?
|
|
D0cSoccer
|
24.02.2020, 18:40 | #687
|
Link YouTube video
17:18 že ten lotor spomenul Hrabušice   
|
|
|
D0cSoccer
|
24.02.2020, 18:41 | #2216
|
|
Závodský slabý výkon
|
|
|
Markuss
|
24.02.2020, 19:15 | #2217
|
|
a kiska staval školku v hrabušiciach?
|
|
|
slaven
|
24.02.2020, 19:43 | #2218
|
|
skolka pre ciganov je tam postavena, taka kontajnerova ... bolo okolo toho take halooo ...
pre neznalych: Hrabušice su urcitym sposobom zberna obec ... chodia tam deti z okolia do skolky, skoly ... Ked som ja chodil do zakladky, tak sme mali 2 triedy A, B ... v triede 30deti cca z toho tak traja, styria cigani (Hrabusice, Vydrnik, Betlanovce) ... teraz je to brutal, co som pocul, polovica ciganov ... vacsina rodicov, ktori mozu teda vozia svoje deti do skoly do Popradu, Spisskej .. takze tak ... skoda sa komplet obnovila, z EU fondov, len preto, ze tam chodi vela ciganov ...
majster by napisal viac ...
|
|
|
majster
|
24.02.2020, 19:57 | #2220
|
|
ano slaven ma pravdu postavila sa kontainerova za 300 000 tisíc pre ciganov bol tam pri odovzdani aj ten co je poslancom v EU, a obec neviem ako dlho to bude splácať, lebo sa zobral na to dlh , to viete, starosta a starostka môže ďakovať ciganom, že ju zvolili, ale už banujú, ale cigani a mládež je silne manipulovaná
|
|
|
RUTY
|
24.02.2020, 20:04 | #2221
|
|
Parobci ešte horší príklad je 10 km vzdialená Hranovnica, kde do školy chodia iba Rómovia a to už chodia doobeda a poobede lebo škola nemá priestory. Som z tej dediny rodák a pred 30 rokmi sme mali triedu A a B a v každej boli asi tak po 5 Rómov. Musel som sa odsťahovať do PP lebo by som deti aj tak musel voziť deti do školy v PP alebo v Sp. Bystrom. Ta dedina je už v prdeli a všetky dediny na východe tak pôjdu.
|
|
|
RUTY
|
24.02.2020, 20:10 | #2222
|
|
A to som nenapísal ako ju prerobili za eurofondy a koľko tam učí učiteľov a kadejakí asistenti, aj tak ich nič nenaučia, lebo oni to majú všetko na salame.
|
|
|
slaven
|
24.02.2020, 20:17 | #2223
|
|
Spiš ... aky je krasny kraj
v Hranovnici som futbal hraval a ako deti sme tam chodili do obchodu z Hrabusic, spominam
|
|
|
Markuss
|
24.02.2020, 20:21 | #2225
|
|
Ruty a cigáňov tam nemáte?
|
|
|
RUTY
|
24.02.2020, 20:22 | #2227
|
|
Slaven teraz chcú stavať bytovku a obec má pozemky len na školskom dvore alebo na futbalovom ihrisku. Ja som tam niečo odohral a teraz je tam najlepší trávnik v okrese PP a keď postavia bytovku pre nich na ihrisku tak je tráva v pi.i a keď postava na školskom tak sú ľudia okolo v pi.i.
|
|
|
RUTY
|
24.02.2020, 20:23 | #2228
|
|
Markus všetci su
|
|
|
|
RUTY
|
24.02.2020, 20:48 | #2230
|
|
Markus asi ťažko tak ako sa majú, starosta cigán, poslanci väčšina cigáni, proste krása.
Dám tu len takú pikosku keď som ešte behaval polmaraton, tak som si išiel zabehať do lesa a omylom som odbočil o jednu poľnú cestu skôr a skončil som v kolónií, pozerali na mňa jak na kokot., že čo tam chcem a to ma hneď prešla únava z behu, hneď som natiahol krok a to som ani nevedel, že tam také geto je
|
|
|
Markuss
|
24.02.2020, 21:51 | #2231
|
|
Čaro neobjaveneho. Dufam, že to všetko maslo vysporiadané a postavené so stavebným povolrnim
|
|
|
RUTY
|
25.02.2020, 10:21 | #2235
|
|
Áno a všetko pekne oplotené a všetky psy zavreté vo dvore
|
|
|
Markuss
|
25.02.2020, 12:02 | #2237
|
|
A začipovane... Teda tie, ktoré nie sú na konzumáciu
|
|
|
majster
|
25.02.2020, 15:53 | #2247
|
|
žeby bulo jak ma byc, ta to ta škola v Hrabušicoch pre ciganoch je tak postavena, že už minuly rok ju zakryvali s celtu, bo do nej ľalo, ta hytra robota
|
|
|
|
slaven
|
24.02.2020, 19:44 | #2219
|
|
robit si srandu este aj z choroby je uz naozaj primitívne a pod uroven,ale to si ty ani neuvedomujes, vsak?
|
|
Elizabeth
|
24.02.2020, 18:04 | #685
|
kto z vas fukol liter na harabina v kurze @65 ? priznajte sa
jak tak kukam na debaty, tak to do toho 4 miesta aj da
|
|
|
|
D0cSoccer
|
24.02.2020, 17:22 | #2212
|
|
Kobylka 
|
|
majka
|
24.02.2020, 17:09 | #683
|
https://a-static.projektn.sk/2020/02/2020-02-23-Uboziak.jpg
Smer neprišiel ani do spoločnej diskusie HN televízie a Rádia Expres. Po RTVS je to ďalšia debata, do ktorej strana neposlala žiadneho politika. Pôvodne mal prísť Peter Pellegrini, je však v nemocnici. Robert Fico rovnako neprišiel, moderátori tvrdia, že pre zdravotné dôvody. Na svojom Instagrame pritom dnes zverejnil fotku z rozhovoru pre Tablet TV agentúry TASR.
|
|
|
Markuss
|
24.02.2020, 17:12 | #2211
|
|
ta karikatúra by rovnako mohla byť leitmotivom popradského anjela
|
|
|
|
|
|
|
|
Markuss
|
24.02.2020, 15:12 | #2209
|
|
2019 - radili v 456 prípadoch! 70% z dievčat neboli plnoleté....
Neviem, čo je potom v NEMECKU.... Rakúsku je 10-nasobne menšie
|
|
|
|
|
|
slaven
|
24.02.2020, 13:58 | #2201
|
|
no dievca ma o zabavu postarane ... to nie je podrezu ale este sa na nej partia aj odbaví ...
|
|
|
Ciernokoseliar
|
24.02.2020, 12:04 | #677
|
už povidzce dachto majstrovi,ze sls andreja hlinku neni kdh hlinu bo ten je uz z tych voľbov caly domotany
|
|
|
coyotitko
|
24.02.2020, 12:30 | #2194
|
|
A kapitáňa nikto nevoli?
|
|
|
chaffee
|
24.02.2020, 14:33 | #2204
|
|
šak toto ked sa tam nedostane, tak tam nevidím nejakého standupistu a memera jeho kvalít bude nuda
|
|
|
Ciernokoseliar
|
24.02.2020, 16:58 | #2210
|
|
jak že ňe? hlina..procko..a ta jednicka na kandidatke olano,teta safranko,co ju išče nikto nevidzel..to dajaka columbova zena
|
|
thom
|
24.02.2020, 11:54 | #676
|
Mňa zas Harabin,veď ten človek patrí k doktorovi nie riadiť štát
|
|
|
Kubo92
|
24.02.2020, 11:58 | #2179
|
|
Ja Ha-ra-bi-na neriešim. Každý normálne rozmýľšajúci človek ho voliť nemože stačí si pozrieť jednu diskusiu s ním a je to jasné však to je na smiech že také niečo roky riadilo naše súdnictvo
|
|
|
thom
|
24.02.2020, 12:07 | #2183
|
|
Ak získa 5% bude to riadne prekvapenie ,pretože Pišta asi zaspal dobu keď si myslí že bude strašiť ľudí migrantmi ,ako kedysi Slota maďarmi ,dnes už väčšina ľudí má internet a nedá sa oblbnut takýmito nezmyslami ,no tipujem že vytiahne nejaké eso ,ako pri prez.volbach keď vedel a účelovo podal na nefungujuci ústavný súd sťažnosť
|
|
|
Ciernokoseliar
|
24.02.2020, 12:09 | #2185
|
|
som netusil..ze na internete je uz migrantska kriza zazehnana..to mas ako domovsku stranku web progresivneho slovenska?
|
|
|
|
thom
|
24.02.2020, 12:11 | #2187
|
|
Nie ľudia sú proste viac informovaní a nenaletia na migrantov z električky
|
|
|
thom
|
24.02.2020, 12:16 | #2189
|
|
11000 migrantov ,určite sú niekde ubytovaní a eú im platí 800e aby tu ostali lebo oni tu za 450e určite budú dret ako otroci , veru trubanove drogy asi pojedol akurát tak Štefan :-D
|
|
|
slaven
|
24.02.2020, 12:18 | #2190
|
|
tiez sa mi zda ze niekto absolutne nevidi co sa deje v EU, aky vplyv maju migranti v oblastiach kde su, kde ziju ... thom aky internet myslis? sme.sk a dennikn.sk? ine asi necitas ked toto tvrdis co tvrdis a nevidis co sa v EU deje a to je len zaciatok chlape, vies kolko ich caka na presun do EU este? a myslis, ze vsetkych chcu dat len do Nemecka a nikde inde, ze len Nemci budu mat s tym problem a my Slovaci nic, lebo ze kto by tu siel? a vies ake miliardy uz EU na nich dava?
|
|
|
Markuss
|
24.02.2020, 12:21 | #2191
|
|
vidno, ze ludia ako thom si nedali tu pracu, aby si NEZAVISLE ZAHRANICNE zdroje mrkli.... staci dat do googlu... anglicky, aj nemecky pisane online verzie serioznych dennikov denne davaju situaciu z madarskej hranice... ale tito chlapci si radsej kuknu FB profil svojich dogmatickych idolov....
|
|
|
thom
|
24.02.2020, 12:24 | #2192
|
|
Oni už sú tu chalani , Štefan ich vidí.. pozral lsd a už mu krky rezu ale stále žije ,
áno migranti sú ale ich cieľom nebude SR ,keď všetko na západ od nás je pred nami
|
|
|
|
slaven
|
24.02.2020, 13:27 | #2200
|
|
thom, tu sa bavis o com? o desiatkach migrantov co su niekde?
ked zasrata EU prijme opatrenia, povedia nam ze nam ich tu jebnu napr. 50 000 povinne ! a nikam sa dalej nepresunu, chapes? nikam. Nebudu moct, lebo budu prideleni Slovensku. ved k tomu toto cele smeruje. Nie ze vsetci na zapad. Ja s tym tiez nesuhlasim aby to tak bolo.
|
|
|
StanoDianiska
|
24.02.2020, 14:21 | #2202
|
|
slaven a čo tak ľudské práva? Pochybujem, že by ich tu mohli držať nasilu. Nie sme ani v Číne, ani v KĽDR... To ak sa dostane ĽSNS do vlády s ich videním sveta, tak to tu bude možno tak fungovať, že ľudia budú držaní doma bez možnosti pohybu. Ale zatiaľ sme v slobodnej, demokratickej krajine, ty tu nemôžeš niekoho nasilu držať.
|
|
|
Markuss
|
24.02.2020, 14:28 | #2203
|
|
predstav si ze mozes. pravo na azyl bude garantovane vtedy, ak bude viazane na krajinu, ktora ti to pravo na azyl poskytne. Dnes je to Dublin alebo krajina kde o azyl poziadas. takto je pripravovana reforma Dublinu - tzv. Kvoty. Ak Stano chces, poslem Ti este 20 dalsich clankov z Francuzskej alebo Nemeckej tlace.
Ak by bol Dublin uplantovany konsekventne, Nemecko by mohlo vracat ludi do krajin, odkial do Nemecka vstupili.
|
|
|
StanoDianiska
|
24.02.2020, 14:34 | #2205
|
|
Markuss, články mi nemusíš posielať. Čiže v praxi by to vyzeralo tak, že nejaký Afgánec by od nás utiekol do Nemecka, tam by ho po 2 mesiacoch našli, vrátili na Slovensko. On by tu týždeň pobudol, zase by utiekol, zase by ho vrátili... Iba že by ho zavreli do basy, aby neutekal...
|
|
|
Markuss
|
24.02.2020, 14:41 | #2207
|
|
nie - ak by druhy krat utiekol, bol by mu odnaty statut utecenca a bol by vyhosteny.
presne tak to funguje napriklad aj v rakusku v sucasnosti.
ak ides napriklad do krajiny povodu na dovolenku, odoberu ti statut utecenca (nakolko asi nie si velmi ohrozeny, ked sa vracias do krajiny povodu)
|
|
|
Kubo92
|
24.02.2020, 11:18 | #675
|
Mňa by zaujímala len jedna vec, hlavne od tých čo chcú voliť Kotlebu. Čím vás presvedčil? Lebo že nastolim poriadok a spravodlivosť sú dobre prázdne slová
|
|
|
coyotitko
|
24.02.2020, 11:41 | #2172
|
|
Magian nemusí ničím presviedčať, lebo ľudia sú už tak demotivovani a otráveni politikou, že množstvo z nich ho bude voliť z trucu. Aj keď jedine čo zatiaľ dosiahol bolo, že pripravil BB samosprávu o peniaze
|
|
|
Markuss
|
24.02.2020, 11:42 | #2173
|
|
Milý agitátori. Buď príkladom a prezrad, kto teba a akými argumentmi presvedčil
|
|
|
Kubo92
|
24.02.2020, 11:43 | #2174
|
|
Rozhodnutý ešte nie som, ale voliť určite nebudem Smer, SNS, Kotlebu ale ani Kisku a PS/SPolu.
|
|
|
Markuss
|
24.02.2020, 11:49 | #2175
|
|
Ok. Tak keď budeš mať vybraté, daj vedieť
|
|
|
coyotitko
|
24.02.2020, 11:50 | #2176
|
|
Jak píšeš všetko hraje Igorovi do karát
|
|
|
Kubo92
|
24.02.2020, 11:52 | #2177
|
|
Bohužiaľ tam to je otázne nakoľko ma kandidátka Oľano vôbec nepresvedčila, so všetkou úctou k Šofranko ale neviem si predstaviť čo chce robiť ona v politike.
|
|
|
StanoDianiska
|
24.02.2020, 11:57 | #2178
|
|
Kubo92 moji favoriti z Oľano sú Naď, Kyselica, Heger a Marosz.
|
|
|
Kubo92
|
24.02.2020, 11:59 | #2180
|
|
Stano len ide o to aby sa tam prekužkovali, teda myslím že Nad je síce v predu. Ja mám proste len strach aby sa tam nedostal napríklad Pročko
|
|
|
StanoDianiska
|
24.02.2020, 12:03 | #2181
|
|
Tak ja budem krúžkovať mojich favoritov a dúfam, že sa tam dostanú. Ostatné neriešim. Aj z iných strán sa tam dostanú kadejaké prípady, ale to neovplyvním.
|
|
|
Kubo92
|
24.02.2020, 12:05 | #2182
|
|
Ja ti rozumiem, ale poznám plno ľudí čo vôbec nekrúžkuje.Proste v prvej 10tke oľano si myslím že tam Šofranko, Zaborska, Remiašová, Pročko Kučera nemajú čo robiť. Ale uvidíme.
|
|
|
|
yakubu
|
24.02.2020, 12:16 | #2188
|
|
Volici Kotlebu nepotrebuju presviedcat, oni su uz o svojom "idole" presvedceni. A ti dalsi ho volia ako pisal coyotitko z trucu a frustracie. Preto ma tolko percent. Maju falosnu iluziu, ze on by ich zivoty zmenil.
|
|
|
thom
|
24.02.2020, 12:32 | #2195
|
|
Ako vidíte duel olano - lsns ? Kto bude mať viac ?
|
|
|
yakubu
|
24.02.2020, 12:37 | #2196
|
|
olano
|
|
|
thom
|
24.02.2020, 12:42 | #2199
|
|
Ja dúfam viac pre Kotlebu..aj keď kurz z 2 vyskočil na ,5-6
|
|
true
|
24.02.2020, 11:06 | #674
|
Moje dnes vložené tipy do štatistík:
Volby SR 2020 | Vlast +5,01% | 3.35 | 6/10 (Nešportové podujatia 29.02.2020)
Volby SR 2020 | duel KDH - Vlasť: 2 | 3.67 | 4/10 (Nešportové podujatia 29.02.2020)
tak gogo Vlasť  
|
|
|
|
true
|
24.02.2020, 11:09 | #2166
|
|
este - Volby SR 2020 | Vlasť do 7.miesta | 6.2 | 3/10 (Nešportové podujatia 29.02.2020)
|
|
|
coyotitko
|
24.02.2020, 11:11 | #2169
|
|
A ty tipujes prvý deň? jasne ze ti budu ľudia za vidinou zisku nakladať kurz cez @3 ako @1,6. Treba sa pozrieť na objem stávok. Koľko reálnych eur šlo na tie tipy. Lebo tie stávky za 50 centov a podobne zasa túto jeho fantasmagoriu do reality nepretavia
|
|
|
slaven
|
24.02.2020, 11:17 | #2170
|
|
kojotko, na Harabina sa ale naozaj naklada vela - myslim prachy, nie pocty
|
|
|
coyotitko
|
24.02.2020, 11:35 | #2171
|
|
Nemám tieto údaje preto to píšem, že by som ich chcel vidieť. Nehovorím ze nemôže mat tých 5,1.
|
|
majster
|
24.02.2020, 10:04 | #673
|
ja si myslím, že najväčší idioti volia KDH, tu ich naozaj je viac ako táto stránka znesie, ale na vine bude na 100% Ciernokošeliar, on to všetko zmanipuloval a zmanipulovánci sú najhorší , tá strana ešte nič dobrého pre Slovensko neurobila
|
|
|
Markuss
|
24.02.2020, 10:18 | #2159
|
|
...a dzurinda
|
|
|
coyotitko
|
24.02.2020, 10:28 | #2161
|
|
Skoda že mufty sa rozhodol neísť do volieb
|
|
|
slaven
|
24.02.2020, 10:40 | #2162
|
|
KDH je v sucasnosti povedal by som na smiech s tym ich predsedom, co je taky velky krestan ze ani ten zaklad o krestanstve nevie (Bozie prikazania)
|
|
|
true
|
24.02.2020, 11:09 | #2167
|
|
dal som duel s KDH pre Vlast - 3,67 kurz - verim, ze KDh zasa sa nedostane cez 5%
|
|
Elizabeth
|
24.02.2020, 09:44 | #672
|
inak volit harabina, ktory sa kamarati s albancami, ktori pasuju musulmanov do eu je to iste ako predavat drogy pred skolou v tricku stop drogam, ci ?
|
|
|
MarekTN
|
24.02.2020, 10:04 | #2157
|
|
Ty si tuším na drogách hehehe. To su take talafatky akoze sulik neranajkoval a mozno aj nespal s kocnerom
|
|
|
D0cSoccer
|
24.02.2020, 10:16 | #2158
|
|
treba si nastudovat problematiku a potom mozes nieco hovorit na Harabina , nie len drízty co niekto vypusti a dava na to pozornost Elizabeth
|
|
|
coyotitko
|
24.02.2020, 11:06 | #2164
|
|
Ale sak on si so Sadikim ne o utečencoch volal
|
|
|
Elizabeth
|
24.02.2020, 12:38 | #2197
|
|
DOC. na H si nemusim nic studovat, stacia mi informacie od sudcov z prvej ruky. ver mi, nechces aby mal moc.
|
|
|
|
|
admin
|
24.02.2020, 08:27 | #2154
|
|
coyotitko 24.02.2020, 08:24 | #646459
A čo na tom videu vidíš? Ja netuším o čo v tej kauze ide, ale na tom videu je nič akurát dobrý strih a titulky
----
presunute z hlavnej diskusie
|
|
|
Markuss
|
24.02.2020, 10:24 | #2160
|
|
vies ako to bolo.... Fico nabuzeroval jeho kamarata, a ten povedal Andrejovi: "stary moj, zahrajme si divadielko. akoze si uyebal pozemok a oyebal stat na daniach... niekolko krat"
andrej sa s nim hral a henten to tajne natocil...no a fico zatial cakal na hajzli v krcme dole, a ten mu to na usb-kluc hned nahral, skonvertoval do mp4 alebo avi-cka. potom cestou v matovicovej fabii na laptope este zostrihal...
este pred tabulou bratislava mu kali spravil z mobilu hotspot, dali to na youtube a rozoslali to po redakciach....
A nakoniec sa smeje Matovic, lebo vsetci sklamani Zaludia pojdu volit Igora
  
|
|
|
Elizabeth
|
24.02.2020, 12:39 | #2198
|
|
|
|
mato22
|
23.02.2020, 21:25 | #670
|
Koho budete voliť?
|
|
|
mato22
|
23.02.2020, 21:38 | #2127
|
|
Vidím tu hlasovanie a v ňom suverénne Marián kraľuje. Lenže, keď sa nedostane kapitán, čo tipujem, že sa nedostane, treba podporiť Štefana H. Inak prepadnute hlasy. Kotleba sa dostane tak či tak, tu ide o to podporiť niekoho kto je na hrane. Dobré uvažujem?
|
|
|
true
|
23.02.2020, 21:54 | #2128
|
|
jednoznacne Harabin
za narod ! za Vlast ! za rodinu ! a nie slniecka - buzerantov - migraantov ktori nam to tu cele zaseru !!!
|
|
|
true
|
23.02.2020, 21:55 | #2129
|
|
Viem si predstavit ze ked sa progresivne hovna dostanu k moci - tak jedna z prvych veci co zmenia - ze sa budu tlacit do zadku Eu a prijmu sa tisice migrantov - podvodnik a hnusna svina Kiska to ma aj v programe a verejne to deklaruje        
|
|
|
coyotitko
|
23.02.2020, 21:56 | #2130
|
|
True ty máš riadne komplexy človeče. Chcem veriť, že v reálnom živote nie si to čo prezentujes v tejto diskusii
|
|
|
true
|
23.02.2020, 21:59 | #2131
|
|
coyotitko - prepac ty v kuse picujes na migrantov v Londyne ci v akej pici a ja ti nepisem ze mas komplexy tak o com tocis?
|
|
|
coyotitko
|
23.02.2020, 22:02 | #2132
|
|
Hej lenže tu reálne sú, a chodia kvôli sociálnemu systému ktorý cicaju, a si už nie dlho. Aale ty tu melies o tisíckach migrantov ktorí dôjdu na svk keď zvolia toho a toho. Keby aké boli pre nich taka lukratívna destinácia sú tu dávno aj keby bol prezidentom kotleba
|
|
|
mato22
|
23.02.2020, 22:08 | #2133
|
|
Slovensko má jednu výhodu a to že nie sme pre migrantov "cieľová stanica", oni chcú ísť proste ďalej, tam kde majú rodiny (Škandinávia, Nemecko...)
|
|
|
coyotitko
|
23.02.2020, 22:12 | #2134
|
|
Ani nikdy nebudeme, lebo po revolúcii ostali pri moci komunisti, ktorých mali odstaviť a sa to tu systematicky rozkrada od vtedy.
|
|
|
true
|
23.02.2020, 22:19 | #2135
|
|
ale je kurva rozdiel vy dvaja ci im otvorime hranice alebo nie - neverim ze tomu nerozumiete
pozri sa na Madarov - tam je to este tvrdsie lebo maju Orbana a ten zasrate EU dava riadne najavoi svoj nesuhlas
|
|
|
true
|
23.02.2020, 22:22 | #2136
|
|
takze nech je Fiko kokot a nech dojebal tuto ktajinu akokolvek - som mu vdacny za ten postoj a ze neotvorili hranice tym zmrdom pre ktorych su europania akrestania uplne nuly a zeny pre nich znamenahy uplne hovno a tak sa k nim aj chovaju
|
|
|
mato22
|
23.02.2020, 22:24 | #2137
|
|
Asi tak nejako... Len keď vidím "podnikateľov/politikov" typu Kollár, Kiska, tak sa nečudujem, že Igor je na čele opozície... Ti su tak slabí že aj po 12 rokoch Smeru, sa boja, či to.daju...neuveritelne
|
|
|
coyotitko
|
23.02.2020, 22:24 | #2138
|
|
Ja neverím, že ty veríš a ďalej šíris tie harabinove sprost... Ehm Ko-Ko-**-NY. Sme súčasťou EÚ takže hranice sú otvorené, a ja neviem ako si to predstavuješ, že zoberú 1000 migrantov z lode a pošlú ich do Žiliny a tebe dvoch yebnu do obývačky? Také Nemecko prijalo a prijíma migrantov, lebo o to žiadajú, je to ich cieľová destinácia
|
|
|
Markuss
|
23.02.2020, 22:26 | #2139
|
|
Sorry čoho. Ak nesledujes diskusiu v Bruseli, tak radšej nepíš... Veď tam dohadujú kvóty trocha inak... Trntokrat sa voľne nebudú presúvať ako to bolo v 2015 žiadna cieľová stanica. Fuknu ich rovno podľa prepočtu do cieľovej destinácie a šmitec. Doštuduj, čo nemci s francuzmi dohodli. A potom dopis
|
|
|
mato22
|
23.02.2020, 22:28 | #2140
|
|
True - nikdy som nebol a ani nebudem za prijímanie migrantov na Slovensko. Je to.cielene a až čas ukáže aká je to rozbuska
pre Európu. Každý súdny človek musí povedať, že je to blbosť - podľa mňa si to myslí aj Angela, len musí obhajovať niečo.ine
|
|
|
|
coyotitko
|
23.02.2020, 22:29 | #2142
|
|
A koľko ich už na slovensko prerozdelili?
|
|
|
mato22
|
23.02.2020, 22:32 | #2143
|
|
Ok, takže koho teda voliť? Smer sa dostane, Marián tiež, kapitán nie, mne to vychádza na Štefana H. Solídny team ľudí má na kandidátke čo som videl na TA3 (žiaden Procko, alebo Kučera)
|
|
|
mato22
|
23.02.2020, 22:34 | #2144
|
|
"Demokratická" opozícia to pravdepodobne dá, no chlieb sa bude lámať na stranách okolo.5%, preto tak uvazujem
|
|
|
|
true
|
23.02.2020, 22:47 | #2146
|
|
co sa pytas za kokotiny? ze : A koľko ich už na slovensko prerozdelili?
ved sme boli jasne PROTI kvotam - kde to zijes ze nevies ako sa to vyvija cco bolo, ved nasi EU poslanci boli PROTI hlasovali PROTI - vtedy boli na nas najebani Nemci Taliani a podobne
keby sa vtedy Slovaci podrobili tak do pice uz by tu tie tisicky migrantov boli a je to uplne jedno ci sme cielova krajina alebo nie sme !!! boli by tu a presuvali by sa dalej - potom by sem prisli dalsi a nechcel by som ani za boha zit v oblasti kde by u nas boli !!!
|
|
|
true
|
23.02.2020, 22:51 | #2147
|
|
mato22 - co sledujem okolie - dost ludi volit bude Harabina
never tym kokotskym prieskumom - kde mu davaju 2 ci 3% su to uplne kokotiny - resp. ankerat siel niekde do Bratislavy do kaviarni a tam sa pytal ludi
|
|
|
true
|
23.02.2020, 22:52 | #2148
|
|
anketar
|
|
|
mato22
|
23.02.2020, 22:56 | #2149
|
|
Ale v tomto ma Harabin pravdu - Slovensko nejakých zobralo, úplne, ale úplne minimum. Vraj sú niekde v okolí Nitri. Preto sa všade spomína len Maďarsko, Polsko a Česko...
A samozrejme prieskumom neverím, osobne si myslím, že to bude ešte dobre pomiesane a so Štefanom v parlamente.
|
|
|
onetwo
|
24.02.2020, 06:05 | #2150
|
|
Roz*ebana, rozkradnuta krajina, skoltvo v p*ci, zdravotnictvo v p*ci, vsetko v p*ici, zeny ked chcu zarobit chodia vytierat rite do rakuska, spravili z nas otrokov v automobilkachmate 5 korunove vyplaty a vsetko je predrazene, chces byt dom? splacat ho budu este tvoje deti. Zijete zivoty kde ste odkazani na socialne balicky a rozpadajuce sa vlaky zadarmo... a vas trapi ci sem pride 5 cernoskov? pekne priority mate.... Ludia otvorte oci a nastudujte si poriadne historiu Harabina... Ten clovek je bezcharakterna spina a toto co robi a hlasa robi len pre svoje Ego a serie Vam na narod aj Vase potreby...
|
|
|
coyotitko
|
24.02.2020, 06:55 | #2151
|
|
Harabina neriešim, ten sa ohana slovami národ, vlasť rodina. Jediná ktorá ho tak možno zaujíma je jeho.. True by mal navštíviť nejakú z krajín, ktorá problém s utečencami má a baviť sa o nejakej uteceneckej hrozbe pre Slovensko až nastane a nie vraj k nám doviezli nejakých utečencov Fico s pellem lebo to ten tvoj Harabin povedal ale okrem toho že nepotrebuje okuliare nič konkrétnejšie. Jasne ze naši poslanci hlasovali protipožiarne kvotam, tých utečencov si bude naďalej znášať Nemecko Francúzsko, UK pretože oni nabrali kolónie počas wwII. Lenže príde čas kedy nápor nezvládnu, kedy si erdogan povie yebem EÚ a ich milióny nebudem to tu ďalej držať a potom nepomôžu žiadne hlasovania kvóty atď. Vtedy to bude problém. Ale nie teraz tieto harabinove konšpiracie a kadejaké prázdne slová, že všetky ch cudzincov pošle preč. Veď to je akurát tak na smiech
|
|
|
StanoDianiska
|
24.02.2020, 07:36 | #2152
|
|
https://www.postoj.sk/40353/papalas Toto je dobrý článok o Harabinovi. Treba čítať s porozumením. Človek, čo sa tu 30 rokov pregrciava, tu ide hovoriť o tom, ako to ide vyčistiť. Spolieha sa na to, že ľudia sú úplne vypatlaní a majú 5- dňovú pamäť.
|
|
|
true
|
24.02.2020, 08:39 | #2155
|
|
StanoDianiska - ten postoj to mi uz je len naozaj objektivny dennik - autor clanku velke slniecko nieco ako grcko Stefan Hrib a jeho uzasne "vyvazene" diskusie
coyotitko - pis co chces ale ja som naozaj brutalne proti tomu aby migranti sem prisli - nemaju tu co robit - zajebu celu Europu - je to jeden velky hnus co Merkelova a jej priatelia dovolili A NIKDY NEBUDEM PODPOROVAT STRANY KTORE S TYM SUHLASIA !!!
|
|
|
StanoDianiska
|
24.02.2020, 09:01 | #2156
|
|
true, v tom článku sú fakty, takže je jedno či to píše slniečko alebo mesiačik. Každý čo sleduje dianie na Slovensku, tak si pamätá, čo zač je Harabin. Ale nemyslel som si, že by ten článok upravil tvoju mienku o ňom.
|
|
|
yakubu
|
24.02.2020, 10:42 | #2163
|
|
StanoDianiska...ludom ako true mozes vysvetlovat, to je ako hrach na stenu hadzat...kym tu na Slovensku budu ludia ako on, tazko sa vymotame z problemov a niekam posunieme. Absolutne mimo realitu.
|
|
|
true
|
24.02.2020, 11:10 | #2168
|
|
yakubu ty uz radsej nic nepis - lepsie spravis
|
|
|
|
Markuss
|
23.02.2020, 20:27 | #2126
|
|
Zneužívalo PS na kampaň facebookové konto prezidentky?
TIS tiež informovalo, že Progresívne Slovensko (PS) údajne zneužívalo na kampaň facebookové konto prezidentky Zuzany Čaputovej. PS malo podľa mimovládky pri cielení inzercie na Facebooku v rukách aj aktuálne kontakty profilovej stránky prezidentky. TIS ako príklad uviedla inzerát lídra PS Michala Trubana z tohto týždňa s reakciami Andreja Danka (SNS) na blokádu Národnej rady SR. V popise cielenia reklamy je uvedené, že okrem iného sa status ukazoval aj fanúšikom stránky prezidentky. Hovorca hlavy štátu Martin Strižinec v reakcii mimovládke napísal, že o takýchto aktivitách nevedia.
„Reklamu je možné takto nastaviť len vtedy, ak disponujete administrátorskými právami k dotyčnej stránke, respektíve tá vám prístup ku kontaktom umožnila, čo nám potvrdil aj zamestnanec Facebooku," vysvetlila TIS.
|
|
majka
|
22.02.2020, 12:13 | #668
|
Pellegriniho zodpovedné posolstvo k voľbám
Link YouTube video 1a4
|
|
|
true
|
22.02.2020, 17:40 | #2121
|
|
to je video SAS ty blbeček - ani adresu nevies napisat spravne
|
|
|
yakubu
|
22.02.2020, 18:40 | #2122
|
|
True, zaujímalo by ma, koho plánuješ voliť, ak to môžeš prezradiť.
|
|
|
AK47
|
22.02.2020, 19:58 | #2123
|
|
Dlhšie sledujem dvoch super-volov, v tejto sekcii. Majka+ Yakubu. Tipersky portál tu slúži na sebauspokojovanie, alebo ak chcete onaniu nad vlastným príspevkami. Tipovanie je im ukradnuté.
ani voľby, ktoré by mohli natipovat do štatistík ich nezaujímajú.
Ak toto mať doma, tak tľčik na mäso vám na kokosový polámem. Ak je toto priemerný volič novej pravice, pánboh nás ochraňuj
|
|
|
true
|
23.02.2020, 11:57 | #2125
|
|
yakubu ak by si nebol rovnaký blbeček ako majka - tak by si si to v tejto diskusii aj prečítal - Vam liberálnym tupcom nie je pomoci ako píše aj AK a verím že sa k moci nedostanete - lebo zbohom Slovensko
|
|
|
|
|
true
|
22.02.2020, 10:12 | #2119
|
|
to je to obohatenie Europy - presne toto ! a cim viac tu tych Arabskych prasiat bude - tym viac budu ublizovat
|
|
|
|
chaffee
|
23.02.2020, 10:03 | #2124
|
|
príslovie Rakúskych žien: Čo ťa nezabije, to ťa znásilní.
|
|
|
|
Markuss
|
21.02.2020, 13:48 | #2116
|
|
veru - slusne krivky
|
|
|
slaven
|
21.02.2020, 17:21 | #2118
|
|
ta by sa aj koseliarovi pacila
|
|
majka
|
21.02.2020, 00:04 | #664
|
Cerveni kmeri 17,2
Blazon 16,4
Hlinkovi kamosi 10,4
Post scriptum 9,1
Bezpozemok 8,2
Inseminator 7,9
Excel 6,2
Panbozko 5,2
Had 4
Psik 3,8
Vizualne 3,8
Pre-zi-den-t 3,2
|
|
PeterN
|
20.02.2020, 22:50 | #663
|
Mozno by som skusil
Vitaz volieb - Olano
pri aktualnej diskusii mi to pride ako keby Kiskovci a Trubanovci uz podporovali Matovica, co moze prilakat par nerozhodnych percent a kurzy su celkom vyrovnane, na smer @1,84 a olano @1,85, svita na (snad) lepsie casy ludia
|
|
|
Markuss
|
21.02.2020, 13:49 | #2117
|
|
velmi realny tip - vsetci aspon na 50% dusevne zdravi jedinci uz asi z povodneho planu Kiska zutekaju k Matovicovi.
teda rozumej taki, ktori chceli volit Kisku a argument 'Fico je allmighty' im nevysvetluje nove a nove kotrmelce
|
|
|