POLITICKÁ DISKUSIA
|
|
Elizabeth
|
20.01.2020, 22:30 | #1980
|
|
celkom ‘dobry’ tah od amikov popravit jedineho cloveka, ktoreho respektovali aj anjmilitantnejsi kreteni ochotni ist do vojny s eu a us bez ohladu na znicenie tak krasnej krajiny akou iran je. solejmaniho respektovali vsetci od imamov az po militantne grupky na celom blizkom vychode. vidina je jasna , zmocnit sa druhych najvacsich zasob ropy na svete . ak amici napadnu iran, bude peklo. iranci su hrdi perzania, nie zasrani arabi. v us po zidoch je druha najbohatsia diaspora prave iranska. okrem zasob ropy a plynu je to krajina skanzen kde su posledne levy mimo afriky ( ktore mimochodom kedysi zili az po karpaty) osobne som rad ze som takisto ako aj syriu precestoval tu krajinu skor nez ju nenazranci rozjebu vojnou. dufam, ze sa tak nestane
|
|
|
|
Elizabeth
|
11.01.2020, 09:27 | #1974
|
|
co to ma spolocne s novinarcinou ? to je stranka, kora si robi prdel z jebnutych ludi
|
|
|
Markuss
|
11.01.2020, 17:27 | #1977
|
|
ja myslím, že je v poriadku keď si zo seba vedia spraviť srandu
|
|
|
Markuss
|
28.12.2019, 20:50 | #596
|
Za toto ste strngali... Kurwy sa zas dohodli a ešte aj Dubčeka odrbali
Link na článok na doméne pravda.sk
Toho pajaca by na Slovensku nikto nechcel... Celý zbrojný priemysel tu ten opilec zlikvidoval
|
|
|
|
Elizabeth
|
11.01.2020, 09:32 | #1975
|
|
tuto ti budem trosku oponovat, havel nezlikvidoval nic, on ani nevedel co podpisuje a ten priemysel zlikvidovali nasi ludia, slovaci, ktoi za prachy vlezu do kazdej prdele a znicia co mame a je im jedno ci nieco zostane alebo nezostane pre ostatne generacie. hlboko v 90tych sme zacranovali tieto zbrojovky a strojarenske firmy a davali im zakazky rakuskych a americkych firiem , ale ludia, ktori im odjebali vsetok zbrojarensky program ich natolko viciciavali, ze postupne uz nevedeli nic vyrabat
|
|
|
Markuss
|
11.01.2020, 17:26 | #1976
|
|
Takto chlapec. A to viem o čom hovorím, mám insider info. Ožralo možno nevedel, čo podpisuje, ale nami obsadené trhy napr. v Angole, Lýbii a hlavne v afrických štátoch do roka prebrali hlavne francúzske zbrojovky. Tým že výnosom prezidenta utlmil zbrojársku výrobu všetkému odspieval. To čo píšeš hore s tým nemá nič spoločné.
Bod ďalší je kurva, že barsjake prezidentské dekréty mali všemoc.... Jak keby kurwa ani iné právne normy neboli.....
|
|
|
Elizabeth
|
11.01.2020, 21:26 | #1978
|
|
tak ale to ano, o tom presne som pisal, len ten vynos a utlmenie svk vyroby mali na rukach nasi ludia, ktori dostali za to zaplatene. a ti co neutlmili ako napr. cech co sefoval na slovensku a nechcel tu hru hrat, to neprezil. takze este raz, ano, dekrety to odjebali, ale tie dekrety mu dali podpisat nasi ludia s podliatymi ocami vo vidine rychleho zarobku z uplatkov.
|
|
|
Markuss
|
14.01.2020, 19:02 | #1979
|
|
No a ktorí konkrétne?
|
|
|
|
Elizabeth
|
21.12.2019, 14:51 | #593
|
no dobre, ked to tu nezije, tak pridam ocuvajte , stredoskolsky ucitel s fuzikami, to vazne ludia take volia ? este raz, stredoskolsky ucitel s fuzikama ... nic vam to nehovori ?
|
|
|
Markuss
|
21.12.2019, 22:15 | #1970
|
|
Myslíš Mária Šofranko?
|
|
|
Elizabeth
|
22.12.2019, 08:58 | #1971
|
|
no jediny stredoskolsky uchyl s fuzikama je magian, ale henta vyorana mys je tiez celkom dobry napad
|
|
Ciernokoseliar
|
21.12.2019, 14:04 | #592
|
ved tu to nežije..no banner,no party
|
|
|
Markuss
|
21.12.2019, 14:25 | #1968
|
|
Progresivci nie sú veľmi kreatívni...nedošli a to ako sa sem bez ikonky dostať... Asi ani NAKA
Tak pome tu robiť bordeeeel
|
|
|
Ciernokoseliar
|
21.12.2019, 16:53 | #1969
|
|
jak že ňe? paľe,už vycapeny nad nama
|
|
|
|
Markuss
|
19.12.2019, 13:33 | #1967
|
|
tak tychto dufam uz nechaju v CPZke, az kym nescernaju...
|
|
|
|
|
Markuss
|
17.12.2019, 22:27 | #1964
|
|
Tak už len dúfať v doručenie obvinenia tak ako v Rostasovom prípade, o pol siedmej, kukláči a so samopalmi... A potom rovno do kolúznej väzby ako Vaskyho.... A držať do nového roka, nech je nejaká spravodlivosť
|
|
|
Markuss
|
19.12.2019, 10:25 | #1966
|
|
tak este k danemu detailne:
Link na článok na doméne pravda.sk
Stále sa nám vyhrážajú, že ju chytia za vlasy, priviažu o auto a povláčia za ním…"
takze to bude asi menej nebezpecne, ako penzista Vasky, ktory sa roxorovou tycou na YouTube zahanal… toho zobrali cez sviatky do koluznej vazby, lebo sa Lucia ani v klude vykakat nemhola
|
|
Elizabeth
|
16.12.2019, 22:51 | #589
|
nemam ho sice rad, ale ako pravnik je klasa ... a tu presne hovori, ze sloboda slova ma byt a ze obmedzovanie v duchu korektnosti vedie naspat k fasizmu ci komunistickej zvrhlosti Link YouTube video
|
|
|
Ciernokoseliar
|
16.12.2019, 23:21 | #1952
|
|
tak tak..lebo co sa uz tu deje posledne tyzdne,to je ako zo zleho sna
|
|
|
StanoDianiska
|
17.12.2019, 08:11 | #1953
|
|
Elizabeth neviem čo máš presne na mysli, ale ak napr. ten súd s Rostasom, tak podľa mňa to treba trestať. Citujem z jeho článku: „o sile slovanského ducha zbaveného všetkých príživníkov a utláčateľov, kvôli ktorým musí živoriť. Ak precitneme a pochopíme, že iní profitujú na úkor našich schopností, môže nás čakať sláva budúcnosti.“
Veľmi podobné veci sa uverejňovali za Tisa a potom sa stávali také veci, že dve malé dievčatá, ktoré boli najlepšie kamarátky, tak jedného dňa jedna vraví druhej, že ju neznáša, že je príživníčka, a jej rodina okráda druhých. Alebo keď odvádzali Židov do geta, tak spoluobčania, s ktorými dovtedy normálne vychádzali, po nich pokrikovali, nadávali im a hovorili, že dobre im tak.
Alebo treba tolerovať keď niekto vyzýva na útoky roxorovými tyčami proti niekomu? Podľa mňa aj sloboda slova musí mať niekde hranice.
|
|
|
Elizabeth
|
17.12.2019, 08:58 | #1954
|
|
no pozri si to video este raz, mozno sme sa uplne nepochopili. samozrejme, ze to co pises je hodne cez ciaru a take slovanske ale su to odlisnejsie veci. nemozes uplne vsetko domiesat dohromady od vyroku az po skutky
|
|
|
StanoDianiska
|
17.12.2019, 09:05 | #1955
|
|
To video som zatiaľ nepozeral, myslel som, že narážaš na to posledné dianie u nás.
|
|
|
Ciernokoseliar
|
17.12.2019, 12:07 | #1956
|
|
a co je na tom cez ciaru?
|
|
|
slaven
|
17.12.2019, 13:47 | #1957
|
|
Lipsic to dal ako pan
- tiez nejako nie som jeho fanusik ale krasne rozpraval
|
|
|
slaven
|
17.12.2019, 13:54 | #1958
|
|
normalne im obom reporterom tam zavrel papuľky ... asi aj olutovali ze ho tam zavolali, predstavovali si asi iny vyvoj diskusie
|
|
|
Markuss
|
17.12.2019, 14:18 | #1959
|
|
podla mna by mali Stura aj Vajanskeho dat na index.
inak by sa mohlo stat, ze si napriklad niekto zo Stanovho okolia precita Stura/Vajanskeho a docita sa tam presne to, co v Zem&Vek
|
|
|
StanoDianiska
|
17.12.2019, 14:41 | #1960
|
|
Markuss, tú citáciu čo som dal, písal Rostas, nie Štúr alebo Vajanský. A tu je možno výsledok takýchto článkov: Link na článok na doméne aktuality.sk
|
|
|
Markuss
|
17.12.2019, 15:15 | #1961
|
|
To čo je za citácia, keď to písal Rostas? Ja reku Rostas citoval Štúra
|
|
|
StanoDianiska
|
17.12.2019, 15:19 | #1962
|
|
Nie, ja som citoval Rostasa Ale samozrejme v článku citoval aj Rostas Štúra...
|
|
|
|
Elizabeth
|
16.12.2019, 22:49 | #1951
|
|
inak to je pekny kokotizmus kazdu kravinu povazovat za zvrhlost alebo obtazovanoe. vpodstate s dobrym pravnikom ta v us moze zena zazalovat aj ked jej podrzis dvere. no a nech si vravi kazdy co chce , ale tato dievcina chce len vytrieskat prachy . hnus
|
|
Ciernokoseliar
|
15.12.2019, 22:39 | #587
|
Link YouTube video akoby mi z duse vygral ten text 
|
|
|
slaven
|
16.12.2019, 12:29 | #1949
|
|
ale hej, podareny text aj klip dobry 
|
|
|
|
true
|
15.12.2019, 16:43 | #1947
|
|
Putin je frajer      
|
|
|
Elizabeth
|
16.12.2019, 22:40 | #1950
|
|
jak za sociku. vyskereni prisluhovaci a tupa chamrad. parada. vazne, chod do ruska prosim, zi tam aspon dva tri mesiace a trebars aj s dvojnasobnym priemernym platom. rusko je krasna krajina, ale zit by si tam nechcel. minuly tyzden bola v novom jorku v totej amerike seslost emigrantov ruskych oslavujucich putina. vystupil tam aj rusky konzul a ponukol im zdarma premiestnenie do maticky rusi. do par minut zmizli prec
|
|
|
|
majka
|
15.12.2019, 10:15 | #1945
|
|
Veď u nás prezidentské voľby vyhral Štetináč.Alebo nie?
|
|
|
true
|
15.12.2019, 16:40 | #1946
|
|
nie majka - ale hlupa krava co v zivote nic nedokazala len sa zviditelnila skladkou ktoru prelozili inam
naliali do nej miliony a uz je tam
|
|
|
Markuss
|
15.12.2019, 22:39 | #1948
|
|
Jedine že by naša vypasena pesinčanka bola dole neoholena
|
|
|
yakubu
|
19.12.2019, 09:14 | #1965
|
|
Musite mat nejake zivotne problemy ak dokazete takto primitivne a dehonestujuco rozpravat o nasej prezidentke. Nic nedokazala? Asi preto je zaradena do rebricka najmocnejsich zien sveta magazinu Forbes. Absolutne nechapem co za ludi dokazu byt takto nenavistni, jedovati, zlcoviti voci niekomu, kto chce slusnost, poriadok, spravodlivost a rovnost sanci pre kazdeho.
|
|
|
Markuss
|
23.12.2019, 22:29 | #1972
|
|
a ešte pár takých plátkov alá .týždeň....
Ty si miesto porno časopisov asi je také čitivo kupuješ
|
|
|
simsala
|
13.12.2019, 08:59 | #583
|
Link na článok na doméne pravda.sk Tak druhé referendum o brexite majú za sebou, na CT24 nechápu a dúfajú v zmenu výsledkov. Zas to dopadlo inak ako súdruhovia čakali.
|
|
|
|
|
|
|
|
Markuss
|
10.12.2019, 12:58 | #1932
|
|
minul Washington na tento účel od 934 do 978 miliárd dolárov (od 844 do 884 miliárd eur).
|
|
|
|
Elizabeth
|
10.12.2019, 16:31 | #1938
|
|
ked tam kiezli, robili si prdel z rusov, ze co tam tolko robili.... vtedy im anglicki a ruski poradcovia vraveli, ... len aby ste tam neboli dlhsie ako oni, to je afganistan, tam sa decka rodia s kalachom v ruke... no aj tak bolo
|
|
|
|
Markuss
|
10.12.2019, 11:08 | #1929
|
|
velmi pekne napisane
|
|
|
|
yakubu
|
10.12.2019, 10:36 | #1927
|
|
– 573 583 EUR nie je suma za „dúhové osvetlenie“, ale za stále nočné osvetlenie prezidentského paláca (vrátane dodania svietidiel, montáže káblových rozvodov vo fasáde, elektroinštalačných práv na streche, či nového rozvádzača).
– Je to štátna investícia do opravy elektrorozvodov a osvetlenia historickej pamiatky a sídla prezidenta SR. A čo viac – o tejto investícii nerozhodovala pani prezidentka – bolo o nej rozhodnuté pred jej nástupom do funkcie (január 2019 – verejné obstarávanie a marec 2019 víťazná firma)
– Prezidentka Zuzana Čaputová v deň tragédie previedla na transparentný účet mesta Prešov na pomoc obetiam 5 000 Eur. Tieto peniaze však nešli zo štátnych, či verejných zdrojov.
– Porovnať štátnu investíciu do osvetlenia sídla kultúrnej pamiatky s nezištnou podporou pani prezidentky, ktorá na pomoc núdznym neprispela zo štátneho – je zavádzajúce a nefér.
Je to z FB Tomasa Krissaka. Ziadne pestrofarebne osvetlenie, normalne biele a len v ramci skusky skusali farebne pocas instalacie.
|
|
|
Elizabeth
|
10.12.2019, 16:34 | #1939
|
|
jj, tak ako pises, tych 5litrov dala zo svojho. ale to ze zacnu vytahovat kraviny nez by sami pomohli, to sa dalo cakat
|
|
|
|
Markuss
|
08.12.2019, 19:11 | #1902
|
|
7. Švédsko to ženie s politickou korektnosťou do extrémov
Masívny a pragmatický postoj Švédov sa dostáva do úzadia pri otázke integrácie imigrantov. Nadopovaný sektor sociálnych služieb bude síce pôsobiť ako masívny fiškálny stimul. Vrastie aj kurz švédskej koruny. Ako sa však už vo švédskej politike stalo v 90tych rokoch, keď to s progresívnym zdanením zašlo tak ďaleko, že švédska ekonomika skolabovala, aj s politickou korektnosťou sa Švédi dostanú do extrémov. Politická korektnosť sa stane politickou nekorektnosťou.
Politici ignorujú stále rastúci tábor domácich, ktorí imigračnú politiku spochybňujú. Odstrihávajú tieto hlasy od politickej debaty. Parlamentná demokracia by pritom mala ľuďom dovoliť sa vyjadriť. Tradičné švédske politické strany si vyhradili právo ignorovať názory proti imigrácii. Tie pritom už zdieľa viac ako 25 percent švédskych voličov. Zámer bol isto úprimný a čestný: otvorenosť a rovnosť pre všetkých. Všetko hnané do extrémov sa však môže vypomstiť. Všetky modely by mali byť schopné zmeniť sa, keď sa zmenia fakty.
Ostatné škandinávske krajiny teraz hovoria o Švédskom modeli ako hrozbe, nie ako o príklade hodnom nasledovania. Švédsko je pritom v recesii. Jeho malá a otvorená ekonomika je extrémne senzitívna na globálne spomalenie. Pocit sociálnej a ekonomickej krízy tak môže byť impulzom na zmenu politiky
|
|
|
coyotitko
|
09.12.2019, 08:46 | #1907
|
|
Tam by kotleba dostal 50%, alebo 50 rokov natvrdo
|
|
|
|
StanoDianiska
|
09.12.2019, 09:40 | #1909
|
|
Markuss, to si ako prosím ťa vypočítal alebo kde vyčítal, že tam je štatisticky každá 6. žena znásilnená?
|
|
|
|
slaven
|
09.12.2019, 10:55 | #1911
|
|
nie Markuss, su to len vymysly konspiracnych webov !!!
vo Swedsku sa nic take nedeje, neklam.
|
|
|
Markuss
|
09.12.2019, 11:12 | #1912
|
|
dpc, ale aj BBC aj Hospodarske noviny uz konspiruju... toto je fakt v pici, ze len pravych par skalnych medii ostava objektivnych... napr. .tyzden, dennikN, a... to je vlastne vsetko
|
|
|
coyotitko
|
09.12.2019, 11:37 | #1913
|
|
Taky krestandnes je celkom objektívne médium
|
|
|
StanoDianiska
|
09.12.2019, 11:59 | #1914
|
|
Aj tak sa mi to nezdá dobre vypočítané, že každá 8. žena je znásilnená. Dajme tomu, že 7320 znásilnení ročne sa stane vo Švédsku. Za tých 84 rokov je to 614 880 znásilnení. Vo Švédsku žije cca 5 mil. žien a každý rok sa narodí cca 58 000 žien. Za tých 84 rokov sa narodí 4,8 mil. žien. Čiže tých 614 880 znásilnení sa týka cca 10 mil. žien za to obdobie. Čiže, podľa mojich výpočtov je každá 16. žena vo Švédsku znásilnená, čo je ale tiež veľmi veľa.
|
|
|
slaven
|
09.12.2019, 12:17 | #1915
|
|
dobre by bolo spravit Stano tu statistiku za poslednych 5 ci 10 rokov ... tie cisla tam budu diametralne ine, suhlas? myslim %
dovod je kazdemu jasny, len tym nasim objektivnym mediam nie
|
|
|
StanoDianiska
|
09.12.2019, 12:25 | #1916
|
|
Tak podľa tohto článku https://www.bbc.com/news/world-europe-45269764 by za posledných 10 rokov bol priemerný počet znásilnení o niečo menší ako som dal ja tých 7320. Dúfajme, že sa to bude postupne znižovať.
|
|
|
Markuss
|
09.12.2019, 15:09 | #1918
|
|
Takmer urcite
|
|
|
|
Markuss
|
09.12.2019, 22:33 | #1922
|
|
Áno... To je aj ten graf v linku do mňa, kde Stano tvrdí, že ide o pokles znásilnení. V skutočnosti ide o pokles objasnenosť a deportovaní znásilnenia narastaju....
|
|
|
StanoDianiska
|
10.12.2019, 07:17 | #1923
|
|
Markuss, čo si vymýšľaš? Kde som tvrdil, že klesá počet znásilnení?
|
|
|
|
Markuss
|
10.12.2019, 08:38 | #1925
|
|
...bol o niečo menší = teda asi klesá, či?
|
|
|
|
Markuss
|
06.12.2019, 14:51 | #1896
|
|
Nechce sa mi na toho hríba kukať. Čo vravel, aspoň tam dobre varili? Nevyzerá voľajako pochudnuto
|
|
|
yakubu
|
06.12.2019, 15:00 | #1897
|
|
vás ani osobná výpoveď nepresvedčí, radšej budete pozerať Hlavné správy, slobodný vysielač, zem a vek a iné bullshity.
|
|
|
Markuss
|
06.12.2019, 16:46 | #1898
|
|
Toto je skoro tak dobre ako ten príspevok dole.... .týždeň je top médium a Fico sa mstí #€zaludi%
Keby si aspoň dajaky tip pridal
|
|
|
Ciernokoseliar
|
08.12.2019, 12:04 | #1899
|
|
ked spominane weby su bullshity...tak .tyzden je potom co?  
|
|
|
yakubu
|
08.12.2019, 15:02 | #1901
|
|
Tak určite objektívnejší ako tie weby. Máte tu priamu výpoveď človeka, ktorý niečo zažil na vlastnej koži. Nie rusku propagandu.
|
|
|
Markuss
|
08.12.2019, 19:12 | #1903
|
|
A kto posúdi to, či výpoveď jedného človeka zodpovedá objektívnej realite? Šak to je oxymoron jak sviňa....
|
|
|
Markuss
|
08.12.2019, 20:15 | #1904
|
|
Inak Pišta Hríb a .týždeň je ukážkovo objektívny.... Odporúčam si prečítať knihu Kauza Cervanová... A pochopíte. Pišta vrahov pozve do Pod lampou a obhajuje ich a organizuje dokonca "meet&greet" na ktorom sa ešte aj Kiska zúčastnil
Kúp si knihu a vyvaluje oči.....
|
|
|
Markuss
|
08.12.2019, 20:24 | #1905
|
|
A okrem Hríba tam boli aj ďalší....
otvorenie Klubu pod lampou, na ktorej bol aj Andrej Bán, Andrej Kiska, Miroslav Beblavý, Ivan Štefunko, Zuzana Čapútová, Eugen Korda....
....a ešte tým kurwam robili PR.... Ozaj treba tu knihu čítať, aby ste pochopili "Hra sa skončila" sa vola
|
|
|
Markuss
|
08.12.2019, 20:29 | #1906
|
|
V súvislosti s kauzou Ľudmily Cervanovej Hríba už jeden škandál sprevádza. Zhruba pred siedmimi rokmi venoval tejto téme diskusnú reláciu Pod lampou na verejnoprávnej STV. Debata, ktorú Hríb moderoval, bola nevyvážená, pretože sa na nej zúčastnili len štyria muži, ktorí boli odsúdení za vraždu študentky.
Nemali žiadnych oponentov. Moderátor vtedy na kritiku reagoval tým, že oslovil dvoch bývalých prokurátorov, policajného vyšetrovateľa a dvoch sudcov odvolacieho senátu, ktorí v kauze rozhodovali. Všetci pozvánku do diskusie odmietli s vysvetlením, že sú viazaní mlčanlivosťou. Relácia tak prezentovala iba názory odsúdených, ktorí tvrdili, že v ich prípade išlo o justičný omyl. Rada pre vysielanie a retransmisiu to vyhodnotila ako porušenie objektivity a vyváženosti vysielania a televízii udelila pokutu 50-tisíc eur.
|
|
|
slaven
|
09.12.2019, 14:10 | #1917
|
|
hrib je kapitola sama o sebe ...
cca 2008, aj ja som bol raz pozvany do relacie - neprisiel som.
Dovod? zijem na vychode, o nicom som nevedel a predstavte si, ze Vam na obed zvoni mobil: Tu je Stefan Hrib, viete dnes prist vecer do Bratislavy do relacie?
no nevedel som a ani som nemal chut, takto hned sa zbalit a ist do BA neviem ako, asi vlakom a bez pripravy, konzultacie.
|
|
|
Elizabeth
|
09.12.2019, 21:18 | #1919
|
|
jaaaj pista masrum, arogantny keket, ktoremu je jedno akym sposobom obhaji SVOJU pravdu a nevadi mu spravat sa rovnako ako ti, ktorych kritizuje. v tej relacii ma casto zaujimavych ludi , ale len kvoli nemu to nesledujem. je to skoda, lebo produkcny team sa moze pretrhnut aby zohnal co najviac podlozenych faktov.
|
|
|
|
Markuss
|
10.12.2019, 11:05 | #1928
|
|
ak niekto hovori o objektivite daneho periodika a jeho vydavatela, nie je ziadny iny priklad lepsi ako takyto ostry rozpor OBJEKTIVNY vs SUBJEKTIVNY pohlad.
ak si cital tu knihu, tak tam ZIADNY SUBJEKTIVNY pohlad nie je. Je to suhrn faktov z vysetrovania a svedectvo MNOHYCH zucastnenych z vysetrovania - to je ten ostry rozpor medzi OBJEKTIVNYM a SUBJEKTIVNYM (blog je teda kurewsky subjektivny....)
ale to by si musel byt objektivny... ... a nie debil
|
|
|
yakubu
|
10.12.2019, 11:13 | #1930
|
|
aha...cize ked niekto napise knihu, zhrnie v nej fakty ktore su jedine davane za objektivnu pravdu, pricom mozu byt aj v rozpore so zdravym rozumom, tak je to potom tak. Cela kauza Cervanova je jeden proces, kde x tisic veci nesedi a tato to kniha to vobec neobjasnuje a nevyvracia. Vsetko je to napisane aby to zapadlo do "autorovej" verzie pribehu.
|
|
|
Markuss
|
10.12.2019, 12:46 | #1931
|
|
chlapce, ti vrahovia boli sudeni a odsudeni.
precitaj si vypovede svedkov - dokonca tej priamej ucastnicky s popisom najmensich detailov - dokonca svoje spodne pradlo obeti Cervanovej dala...
pozri si tu fotodokumentaciu a uvidis....
take detaily su v tej knihe, ze HRIBOVI KAMOSI v .tyzden mozu vypisovat co chcu. Aka je tam objektivnosti, ked Hrib pozval danych SVOJICH PRIATELOV na otvorenie svojho klubu? Uz len to je OSTRY KONFLIKT ZAUJMOV... toto ale zaslepenci ako ty nikdy nepripustia
Cital si tu knihu?
HOVNO si cital, iba blabol v .tyzden
|
|
|
yakubu
|
10.12.2019, 14:08 | #1934
|
|
Ty si myslis, ze ti ktori boli minulom rezime sudeni a odsudeni, museli byt nutne pachatelia, vrahovia? Bolo viacero pripadov, ze to tak nebolo...A tu je to tak isto, viedlo sa vysetrovanie s cielom odsudit, dokazat vinu aj za cenu nepresnosti, vyhrazok, mucenia, hrubeho psychickeho natlaku, lebo to bolo nariadene. Samotny prezident sa do toho vlozil. Na kopec dokazov sa neprihliadalo. Tebe staci jedna kniha a vies ako to bolo.
Ja som tu Lampu videl nazivo a cital som o tej kauze a nedovolim si povedat jednoznacne, ze ako to bolo, ze presne toto su ti vrahovia.
Preco sa nevypocuvali sestry Cohenove? Z toho blogu je davam toto do pozornosti:
Na záver by som chcel ešte uviesť, že v nájdenej komunikácii Sochora a Pješčaka z februára 1982 (akcie Kamera), ktorá sa týkala chystaného operatívneho vyťaženia sestier Cohenových v Paríži, sa na strane 2 uvádza, že: „využitie informácie sestier Cohen v rámci vyšetrovania neprichádza do úvahy ako dôkazného prostriedku“. Svedčí to o tom, že sa už dopredu počítalo so svedectvom sestier Cohenových len ako s formalitou (sestry Cohenové neboli vypočuté ani na súdoch v r. 1982 a 1983).
Nezrovnalosti dalsie:
https://dennikn.sk/blog/1218844/kauza-cervanova-augustin-siska-a-bublincove-svedkovia-ktori-udajne-p... Precitaj si tie vsetky blogy, dobre popisuju celu situaciu ako rozne veci nesedeli a neboli doveryhodne. Napr. Zimakovej presun do BA zo splavu...cele je to vykonstruovane a vymyslene, len aby to vysetrovatelom sedelo do pripadu.
|
|
|
Markuss
|
10.12.2019, 14:50 | #1935
|
|
na tvoje otazky najdes odpovede v tvojej knihe. aj ku Kohenovym... uz len zapis v knihe navstev v Prazskej synagoge dava odpoved na otazku, kde boli Kohenove v inkriminovanom case... kedze chceli poskytovat alibi....
mimochodom - vrazda Cervanovej bola riesena aj po zmene rezimu - opakovane, bez politickeho natlaku boli odsudeni. ZIADNE OBETE REZIMU, ale DETI PROMINENTOV.
aj ich rodinne pomery su uvedene v knihe
a teraz uz mili Stefan prestan vypisovat kktiny a natipuj volaco
|
|
|
yakubu
|
10.12.2019, 15:10 | #1936
|
|
podľa denníka boli na diskotéke vo štvrtok dňa 8. 7. 1976. V ten večer sa sestry Cohenové vrátili z Prahy do Bratislavy k Milanovi Andrášikovi, najedli sa a išli si spolu s Čermanom a Andrášikom zatancovať na diskotéku do UNIC klubu, ktorý bol na internáte Ľ. Š. v Mlynskej doline. Z diskotéky sa vracali o polnoci taxíkom a potom sa doma ešte všetci najedli, počúvali platne, rozprávali sa a išli spať.
Na strane 2 kópie časti denníka sa píše, kedy nastupovali do vlaku v Prahe (časť, kde píšu o krásnej architektúre, že si kupujú jeden rezervný lístok a kedy nasadajú na vlak)
Na strane 2 kópie denníka sa píše aj to, kedy dorazili do Bratislavy (časť, kde píšu, že spievajú a konečne prichádzajú do Bratislavy, že je 9 hodín a že ich čaká Fero)
Časové údaje z denníka (14:00 nástup do vlaku v Prahe a 21:00 príchod do Bratislavy) zodpovedajú, podľa vtedajšieho železničného cestovného poriadku, vlakovému spoju – R-675, ktorý vyrážal z Prahy o 14:27 (nastúpiť do neho mohli, pochopiteľne, aj skôr) a v Bratislave bol o 20:55.
Čiže z Prahy sa do Bratislavy vrátili o 21:00, a teda existovalo dostatočne veľké časové okno – diskotéku opúšťali až o polnoci, v ktorom mohli pohodlne stihnúť jedlo, presun na diskotéku a aj si na nej zatancovať.
|
|
|
yakubu
|
10.12.2019, 15:42 | #1937
|
|
Pridam este jeden dlhsi prispevok z diskusie, kde si prispievatel dovolil takuto teoriu:
Kauza Cervanová a snaha obžalovať a odsudiť na smrť 3 OBETOVANYCH Nitranov aj dnešným poradcom Gašpiho bývalým prokurátorom Valaš.kom - hlavne že Gašpimu vadí na Čentéšovi skartácia...: "Toto trestné stíhanie bolo cez generála Pješčaka kontrolované i orgánmi prokuratúry Sovietskeho zväzu, bol o ňom informovaný sovietsky prokurátor prof. Glotov, ktorému Pješčak podával informácie o stave. Krajská prokuratúra v Bratislave denne informovala Generálnu prokuratúru v Prahe o postupoch vo vyšetrovaní, GP ČSSR zase Husáka. Opäť pozoruhodný fenomén päťdesiatych rokov. Informácie o prípade mali i sovietsky hodnostári na Slovensku, napr. veliteľ sovietskych vojsk v Štúrove pplk. Jurij Stepanov, ktorý tiež potvrdil, že prípad Cervanová bol v centre pozornosti sovietskej kontrarozviedky a arabské krajiny a ich ľudia boli stredobodom záujmu KGB nie ČSSR. Stranícky predseda ZO KSČ FMV v Prahe p. Emil Pintér v roku 1981 povedal Františkovi Brázdovi, že prípad Cervanová je prejednaný a odsúhlasený so sovietskou prokuratúrou a všetci budú odsúdení, či sú vinní alebo nie. Pplk. Cervan sa zúčastňoval úkonov pri vyhľadávaní, cestoval s Pálkom, viackrát boli spolu videní v Nitre. Robil všetko preto, aby na jeho činnosť doma i v zahraničí nepadol čo i len tieň podozrenia, alebo záujem. Chcel prípad za každú cenu čo možno najskôr uzatvoriť, bolo mu úplne jedno, komu to našijú. Politicky prípad kontroloval Jozef Lénart, na pokyn od Husáka. A aby toho nebolo málo dovolili si zastrašovať i našich obhájcov. Vtedajší šéf advokátov na Slovensku Michal Ozimý nabádal našich obhájcov k pasivite, niektorým sa doslovne vyhrážal existenčne. Dr. Ing. Turi-Nagyovi tlmočil, že nevie, či sa dožije v advokácii svojho dôchodku ........." Malý zákusok o obludnom pozadí prípadu, pre obhajcov eštebáckych praktík . Ktorí nezabudnú každému pochybovačovi pripomenúť "možné spolupáchateľstvo", za každú otázku" A podľa metód sú to skôr oni sami, ktorí boli aktívne do tejto hry zapojené. Metódy sa nezmenili, zlodeji musia kričať, chyťte zlodeja. Z médií stiahnutú časť záverečného slova Beďača citujem úmyselne. Aby aj klamaná verejnosť pochopila o čo v tom prípade skutočne šlo, bez ohľadu na obetovateľných pešiakov. Aby sa vyšetrila pravda, muselo by sa vo vyšetrovaní vrátiť na úplný začiatok. Lýbijskú stopu. Ale to by desiatky dnes žijúcich justičných papalášskych zločincov muselo do basy. Preto ten urputný strach z možného poznania pravdy. V Piešťanoch v r.1976 sovietska komunistická tajná služba KGB - ktorej nástupca FSB má dnes cez Put.na a jemu podobných prakticky v Rusku neobmedzenu moc a snaží sa ju obnoviť aj vo svojich "bývalých satelitoch " cez svojich v Moskve /MGIMO/ zaškolených poskokov dnes sústredených v Pentagrame - cvičila arabských teroristov/podobne ako v 90-tych rokoch na Kaukaze cvičial Al-Zawariího z Al-Kajdy- vykričal to vtedy na ňu Litvineko v r. 2005 v rozhovore pre PL denník Rzeczposplita a dostali ho následne v lond. hoteli v roku 2006 - dočaju mu naliali litium /... Viete si predstaviť,že by sa toto malo prevali ťkoncom 70-tych rokov ,preto bolo treba zakaždú cenu obetovať NIEKOHO,najprv boli vytipovaná skupina Piešťancov,avšak zrazu narazili na neprestrelné alibi,tak museli hladať ´dalej až si to odskákali Nitrančania.. Hlavne že prezidentovi vadí ,že Čentéš skartoval Matovičovu výpoveď,ale že jeho vlastný dnešný poradca býv.prokurátor Valašík poslal na smrť 3-och KGB a komunistic. ŠTB obetovaných Nitarnov a ešte kvoli tomu,že sa proti nemu OPRAVNENE vzoprela Viera Zimáková vtedy matka malého dieťaťa Zimákovú poslal za "krivú" výpoveď na 3 roky na tvrdo.
|
|
|
Markuss
|
10.12.2019, 19:56 | #1940
|
|
Ty si čistý pacient... Zimakovrj muž sa bol vtedy sám prihlásiť, že mu žena rozprávala....
Čo sa tu budem ďalej rozpisovať... Režim si našiel 7 obetí, nie jednu....lebo to bolo jednoduchšie.... Vám to ozaj yebe. Tá uniformita má zaraza. Za si neviete spraviť vlastný nazor....Ale to platí paušálne. Čitatelia týždňa = podporovateľ liberálov = človek bez vlastného názoru nehladiaci na holé fakty = v neposlednom rade fanúšik vrahov
|
|
|
yakubu
|
10.12.2019, 21:07 | #1941
|
|
. Zimakova odvolala svoju vypoved po tom, co predlozila potvrdenie o vodackom splave, v prvej (podla mna vynutenej) vypovedi o splave nebola zmienka! Obvinili ju z krivej vypovede a az potom (!) sa v jej dodatocnej vypovedi objavil splav. Neuveritelne. Ak by to bola pravda ze sa zucastnila celeho, tak taka malickost, ze vlastne si len "odskocila" zo splavu by tam predsa bola, nie? Ale aj tu rozsirenu vypoved priamo na sude odvolala, za co bola nakoniec aj odsudena. Dozoroval to znova Valasik.
2. V akom byte sa to stalo, ak uz tam nebyvali?
3. Planiky Andrasika a Brazdu su na rovnakom papieri (na oboch vidno ze ten druhy presvita zo zadu) - asi na pijaku alebo preklepovom. Pritom oba vraj boli nakreslene na ich celach.
4. Podla planikov by museli mat Andrasik a Brazda rovnaky rukopis! Pozri pismenka "S", "e", "y".
5. Kty by vo svojej cele robil nacrtky miesta cinu, s kotami a popiskami "suloz" a pod.? To vyzera ako na vysluchu. Ak by sa chceli "pochvalit" spoluvaznovi, tak naco koty "100m", "60m"? A hlavne, to si snad neuvedomili ze to mozu najst a pouzit ako dokaz?
6. List na rozlucku napisal Brazda exmanzelke este ked mu len hrozil trest smrti!? Tusim list na rozlucku sa pise pred samovrazdou, resp., pred popravou. Lucil sa pred vynesenim rozsudku? Toto skor vyzera na zmanipulovanie, ze ak napises taky list, tak ti ten trest smrti odpustime...
7. Na zaciatku vypocuvania (16.6.1981), ked sa mal Kocur spontanne ku vsetkemu priznat, nebol prizvany jeho obhajca, V. Kubal. Kubal sa na to ohradil (http://www.kauzacervanova.sk/p...) listom z 24.6.1981.
Dalsia perlicka:
"Dna 14.7.1981 o 14.00 hod. bolo obhajcovi obvineneho Milosa Kocura, ... Kamilovi BRESECKEMU z Advokatskej poradne v Nitre v zmysle §-u 165, ods. 1 Tr. por. zo zavaznych dovodov odoprete zucastnit sa pri vysluchu obv. Kocura dna 14.7.1981." Cize aj dalsiemu obhajcovi nepovolili byt pri vysluchu!
(http://www.kauzacervanova.sk/p...)
Moznost odopriet obvinenemu pritomnost obhajcu "zo zavaznych dovodov" bola z § 165 Tr.p. bola od 19. 7. 1990 vypustena. Komunisticke organy to, zda sa, zneuzivali.
Je mozne na sude pouzit priznanie, ktore bolo napisane za nepritomnosti obhajcu, navyse bolo Kocurom odvolane?
Este k argumentacii ze preco by obvinili 7 ludi, navyse deti papalasov:
Ak bol Cervan naozaj tak vysoko a plnil tajne operacie - vycvik Lybijcov - a svedectvo manzelov by sedelo (Viedenska znacka, tmava plet), tak rezim by si dal velmi zalezat na tom, aby sa nerozmazavala tajna misia Cervana. Na to mohla posluzit medialna masaz: "odsudili siadmich synkov prominentov". Mohli si vytipovat prave takych, ktori sa do uvedenej charakteristiky hodia. A taka legenda sa potom lahko uveri a zakoreni.
|
|
|
Markuss
|
10.12.2019, 21:13 | #1942
|
|
Ak toto nie sú konšpirácie, tak nic
|
|
|
yakubu
|
10.12.2019, 23:13 | #1943
|
|
Moje posledné slová k tejto téme: Teba nepresvedčim, lebo ty si o svojej pravde presvedčený. Ale pozrite si film R. Kirchhoffa - Kauza Cervanova s podtitulom Pravda je jednoduchá, lži sú zložité. Tam je to veľmi dobre spracované a na výpovediach ľudí sa dá vidieť, že celé to bol vymyslený proces, len aby odsúdili niekoho. Bohužiaľ, tato škvrna komunistického režimu sa s nami ťahá až do teraz a spravodlivosti sa nedostalo za dosť.
|
|
|
Markuss
|
11.12.2019, 09:43 | #1944
|
|
chlapce, ak ty nie si osobne v tejto veci zaangažovany, tak nic... hroza, ze existuju ludia, ktori dokazu tychto vrahov este obhajovat.... aj medialne.
|
|
|
|
yakubu
|
06.12.2019, 13:31 | #1894
|
|
Fico rozohral svoje spravodajske hry, NAKA robi len to, co jej Bodor a Fico dovoli...Takze ked treba spravit z Fica martyra, posluzia mu...
|
|
|
Markuss
|
06.12.2019, 14:15 | #1895
|
|
ahoj Andrej K.
Fico je najfrekventovanejsie slovo v tvojom biednom upotenom slovniku
|
|
|
Elizabeth
|
09.12.2019, 21:33 | #1920
|
|
jaaj chlapci . ficka aj kiso dobre vedia, ze ani jedneho nemaju za co postihnut, obaja to maju v cajku a to ze v rovnaky cas a este aj z toho isteho miesta na nich nieco uvalili za co im ziaden ale absolutne ziaden sudca neda ani len pokutu a zmetie to zostola ... proste len rovnakym sposobom vrtia uterakom nad hlavou a ludia im to zeru .
|
|
coyotitko
|
05.12.2019, 13:04 | #572
|
Čítam, že súdruh harabin chce všetkým prejsť cez rozum. Škoda, že ten jeho mu už úplne vymietlo z palice
|
|
|
|
|