POLITICKÁ DISKUSIA
slaven
|
07.09.2019, 07:30 | #508
|
Kazdy robi chyby aj Chmelar ... prva vec s ktorou nesuhlasim a myslim, ze 90% jeho priaznivcov tiez nesuhlasia a dali mu to aj jasne najavo v komentoch ...
Link FB príspevok Link FB príspevok
|
|
|
Markuss
|
07.09.2019, 12:48 | #1741
|
|
Prave tu strafil chmelar polovicu potenciálnych voličov
|
|
|
|
Markuss
|
09.09.2019, 21:42 | #1744
|
|
Tu vypadá pišta, jak keby ju hned do 3 minút išiel naložiť
|
|
|
slaven
|
10.09.2019, 15:25 | #1745
|
|
Tá by sa dala dobre naložiť nie?
|
|
|
|
Markuss
|
02.09.2019, 21:54 | #1739
|
|
Tu mate pana ciateho... remišová by mala meter dvadsať skákať
|
|
slaven
|
01.09.2019, 17:12 | #506
|
Slovo po slove, veta po vete, vsetko pravda - Link FB príspevok
|
|
|
Markuss
|
02.09.2019, 21:57 | #1740
|
|
Takto. Chalan zapiera historicke fakty. Dva tyzdne po Nemecku napadlo ZSSR druhu polovicu územia Polska.
Tam išlo o dohodu o neútočení...
Velmoci si rozdelili sféry vplyvu....
Rovnako po vojne, iba tam so ZSSR sedeli traja iní supy....
Prečo sa asi hovorilo o vychodnom bloku a preco boli vytvorené 4 okupacné zóny?!....
|
|
|
|
slaven
|
14.08.2019, 14:21 | #1738
|
|
tato zena ako politicka, ako prezidentka este nedokazala NIC a bum, vysoke ocenenie.
Uplne trapne, Eduard to pekne napisal
|
|
|
|
|
|
|
Markuss
|
24.07.2019, 22:06 | #1735
|
|
Asi znova Ficova pomsta
|
|
|
slaven
|
25.07.2019, 10:34 | #1736
|
|
chudacik, on nechcel, znova je v tom nevinne
|
|
|
|
|
|
slaven
|
16.07.2019, 21:38 | #497
|
No konecne, dost to trvalo ale muselo to prist, proste muselo: Link FB príspevok
|
|
|
Elizabeth
|
01.08.2019, 13:16 | #1737
|
|
akonahle ma nieco v nazve socialisticke, mozes si byt isty, ze to je rovnake panske huncutsvo a sracka ako vsetko od francuzskej revolucie cez zidovke soc pokusy v europe a rusku az po komunisticke hovna. cize nieco , co chce zit a rozdavat z cudzieho. dakujem, nie
|
|
|
|
Ciernokoseliar
|
09.07.2019, 15:33 | #1731
|
|
ze ista praca az do dochodku ;) bože toti ľudze fakt nemaju štipku rozumu
|
|
|
Markuss
|
10.07.2019, 12:54 | #1732
|
|
... ta motor Europy - Detroit Europy, a co by chalan ziveny mainstreamovymi mediami ine pochopil!!!!
..asi nepocul o Detroite v dnesnej dobe...
|
|
|
|
|
Ciernokoseliar
|
09.07.2019, 15:28 | #1730
|
|
a naša ťapa novinarska zo smečka trpi schizofreniou.. minuly tyzden sa rozcuľovala nad tym,ako moze chodit štyridsiatnik s neplnoletou...o 4dni neskor uz pedofiliu obhajuje..   https://ibb.co/cDkfBHM
|
|
|
Markuss
|
11.07.2019, 11:08 | #1733
|
|
asi ju nejaky penzista obstastnil
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Eoraptor
|
05.07.2019, 19:24 | #1718
|
|
bud nevies po anglicky, alebo si vazne taky natvrdly, markuss (priklanam sa k druhej moznosti). Takze ako typicky bulo a antiUSA troll budes tvrdit presne, ze za vsetko zlo mozu USA, dokonca aj za krizu vo Venezuele, fuu a pomocou brutalnych sankcii ovladnu ich nerastne bohatstvo a bla bla bla. Hej a ti mrtvi sa postrielali sami,lebo sa im nechcelo zit v takej krasnej krajine ako je Venezuela pod takym mierumilovnym panovnikom ako je Maduro
Odporucam navstivit susedne staty Venezuely a presvedcit sa na vlastne oci. Maju tam miliony utecencov z Venezuely a noze sa ich opytaj, ty saso, ze ci tam maju mier, jedlo a ci im je sveta zit....
|
|
|
Ciernokoseliar
|
05.07.2019, 20:24 | #1719
|
|
a kto moze za krizu vo venezuele? kaliňak s ficom? jasne ze v tom maju paľce usa,len obmedzeny liberalek to nevidi
|
|
|
admin
|
05.07.2019, 22:53 | #1720
|
|
Eoraptor, šašo ci natvrdly si už môžeš hovoriť kamošom v krčme, nie tu.
|
|
|
StanoDianiska
|
05.07.2019, 23:22 | #1722
|
|
admin už si mu dal ban? To je objektivita... iní, tvoji kamoši tu nadávali druhým a v pohode sú stále tu...
|
|
|
Ciernokoseliar
|
05.07.2019, 23:28 | #1723
|
|
iní..tu chodia tipovat,sem tam prisli tu pokecat..ten tvoj liberalny bracho tu tipovat nechodil..a tato stranka je primarne o tipovani..
|
|
|
Markuss
|
06.07.2019, 09:26 | #1724
|
|
Chlapce. Ja som tam strávil 2 mediace... v juznej amerike. Videl som vsetky staty... a ty si okrem glóbusu a prírucky z dielne USA aj nieco precestoval?
|
|
|
Markuss
|
06.07.2019, 09:48 | #1725
|
|
Tak pod krajinu po krajine porovnat. Podla mna najstastnejsi ludia su v Bolivii a rovnako tam je aj velmi bezpecne...asi preto, ze su najmenej dotknuti zapadnou civilizaciou resp. ich sposobom zivota....
Obrovske socialne rozdiely Brazilia... ako turista si kukneš Rio a vidis tak 5% z mesta... zvysok favely, kde fízli nohu nepolozia. Stred je Peru... vidiek ako Bolivia... ale v Lime stoja fizli na hranici favely a povie ti, ze za touto liniou ti bezpecnost negarantuje...
Chceme pokracovat?
|
|
|
Ciernokoseliar
|
06.07.2019, 17:27 | #1726
|
|
chceeeeeme,chceeeme
|
|
|
Markuss
|
06.07.2019, 19:25 | #1727
|
|
Kolumbia. Nadherna krajina. Ale ake su tam spolocenske pomery... 1% smotanka gringov, poplatnych usa.... a samozrejme ako v braziliii alebo mexiku chudoba organizovana v gangoch... ti ktorí nie su v guerile, sú v drogovom kartely.... kto stvoril escobara?! V Bogote po zotmeni nie je bezpecne.... ani za súmraku v centre som sa necitil bezpecne.....a to sú vojaci na kazdom rohu.... staci kuknut na historiu kolumbie. A to poslednych 100 rokov priatelia USA...
|
|
|
|
|
|
Markuss
|
04.07.2019, 19:42 | #1712
|
|
Zvedavý...
|
|
|
|
|
|
slaven
|
04.07.2019, 18:28 | #1709
|
|
Zbytočne píšeš, to je ako hádzať hrách o stenu.
Je to výmysel, hoax, lebo to nebolo na sme ani DennikN ale na konspiracnom webe. Taka je doba proste
|
|
|
Markuss
|
04.07.2019, 19:10 | #1710
|
|
Viem. Kde koncia argumenty, nastupuje poatulát pravdy v zmysle "je to tak a hotovo"....
Rovnako reagoval napr. aj supernovinár Schutz na podložené otazky ohladom pádu dvojiciek... neviem preco ale neverím...
|
|
|
|
slaven
|
04.07.2019, 21:39 | #1713
|
|
ten Schutz je chory clovek, nech sa nehneva
to je nemozne ... nemozne ... vylucene  
|
|
|
Markuss
|
04.07.2019, 13:14 | #486
|
pozerajte tu - ze nepravdive informacie a hlavne spravy.... tak napr.
https://dennikn.sk/minuta/1033976/
.... informovali a nasledne az sud im prikazal, aby pravdivo informovali a ospravedlnili sa....
Dňa 21. novembra 2017 sme v Newsfiltri uviedli, že Marian Kotleba obýva dom, ktorý kúpila jeho strana za peniaze, ktoré dostala od štátu za voľby. Táto informácia je nepravdivá, za jej uverejnenie sa ospravedlňujeme.
|
|
|
Markuss
|
04.07.2019, 13:16 | #1700
|
|
To ako reakcia na Stana a jeho objektivne hodnotenie dole....
|
|
|
StanoDianiska
|
04.07.2019, 13:20 | #1702
|
|
Jáj prepáč, iba tvoje hodnotenia sú objektívne, už sa do toho nebudem miešať.
|
|
|
Markuss
|
04.07.2019, 13:21 | #1703
|
|
tak a napriklad vid toho bloggera, ktory sa na hlavnych spravach prihlasil a pisal nepravdy... SME sa to nestalo?
Link na článok na doméne sme.sk
|
|
|
|
Markuss
|
04.07.2019, 14:42 | #1706
|
|
mmm ticho
|
|
|
slaven
|
04.07.2019, 15:57 | #1707
|
|
Stano, tak o co ide? dole nieco tvrdis, chces nejake dokazy
Markuss Ti presne tie dokazy napise, su jasne aj s ospravedlnenim
a ty na to neodpovies normalne preco? naozaj nechapem.
nevies prijat nejake fakty o ktore ziadas? tak na co potom o ne ziadas? nechapem chlape.
Nieco ti nie je jasne, niekto iny Ti to vysvetli, aj s jasnymi dokazmi ako to funguje a ty to vobec neprijmes, proste nezajem ... len odvrknes
|
|
|
StanoDianiska
|
04.07.2019, 22:18 | #1714
|
|
Jasné, že žiadne médium nie je dokonalé. Čo chcete k tomu počuť? Uznávam to. Spokojní ste?
Aj keď porovnávať to, čo napíše Havran v blogu, alebo, že niekto odpisuje z cudzieho zdroja alebo či býva v tom dome Kotleba alebo nie... s článkami spochybňujúcimi existenciu plynových komôr počas holokaustu, hoaxom, že sa Ukrajinci priznali k zostreleniu lietadla nad Donbasom... neviem či sú to dobré porovnania
slaven a tebe o čo ide? Nie som celý deň online, aby som mohol ihneď reagovať, tak kľud.
|
|
|
slaven
|
05.07.2019, 22:54 | #1721
|
|
Mne o diskusiu a reagoval som na tieto tvoje slová "Jáj prepáč, iba tvoje hodnotenia sú objektívne, už sa do toho nebudem miešať."
|
|
|
|
Markuss
|
04.07.2019, 13:06 | #1698
|
|
A toto chlapca má pravnický titul.... hrôza
|
|
slaven
|
03.07.2019, 16:11 | #484
|
velmi pekny komentar, naozaj. bravooo ! - Link FB príspevok
|
|
|
Markuss
|
03.07.2019, 19:27 | #1688
|
|
Rovnako tento timermans bol zato, aby sa v4 stopli príspevky kym nebudu prijmat utecencov podla prijatých kvót... toto ale Edo nespomína.....
|
|
|
slaven
|
04.07.2019, 09:30 | #1692
|
|
je toho vela, politika je prehnita
|
|
|
|
|
Eoraptor
|
03.07.2019, 13:54 | #1685
|
|
citovat konspiracnu stranku, za ktoru pisu pologramotni hlupaci s IQ na urovni ziakov osobitnej skoly...ehm...bravooo...
|
|
|
slaven
|
03.07.2019, 16:14 | #1686
|
|
Eoraptor, si velmi zamerany len na jeden smer. Skus si kusok rozsirit prehlad. Uvidis, ze pochopis aj veci co si doteraz nechapal a urcite Ti to pomoze. Treba citat vsetko a ked mas zdravy rozum, tak si sam spravis usudok. Lebo ked citas len jednu stranu a nedas priestor druhej, tak si zaslepeny a presne tak vyzera tvoja reakcia.
Predstav si ze hlavne spravy si precitam sem tam aj ja a dozviem sa tam veci, ktore inde nie su a preto su hned klamstvom a vymyslami? kokotina chlape ...
zamysli sa nad tym co som napisal ... (aj ked osobne nemyslim, ze to zvladnes a odpises nieco rozumne a k veci)
ja osobne sa nepovazujem za pologramotneho hlupaka a nemam IQ ziaka osobitnej skoly, to len tak mimochodom, lebo aj o mne pises, kedze ich tiez citam.
bravo ...
|
|
|
Markuss
|
03.07.2019, 19:04 | #1687
|
|
Je to inteleguán s titulom RSDr.
|
|
|
StanoDianiska
|
03.07.2019, 21:47 | #1689
|
|
slaven ja nikde nevidím, že by Eoraptor písal o pologramotných hlupákoch čitateľoch. Ja tam vidím, že píše o autoroch článkov.
|
|
|
Eoraptor
|
04.07.2019, 09:20 | #1690
|
|
Slaven, rovnake odporucanie by som dal tebe a tvojim konspiracnym kamaratom. Treba citat vsetko, nielen dezinformacne weby. Ja som si v zivote preskakal vela, robil som casnika, murara, webdesignera, pisal som reportaze, cestoval som a dnes mam vlastnu firmu a platim vacsie dane a odvody statu, ako ty zarobis (na 99%). Jasne, ze som sebec a beriem to zo svojho hladiska, ako sa mne zije v tejto prehnitej spolocnosti. Nesuhlasim so Smerom, SNS a Mostom, pretoze rozkradli tuto krajinu. Ale riesenie v LSNS ci Harabinovi? Jedine, ak si nacionalisticky orientovany slovacisko. Kotleba je ekonomicky analfabet, Harabin je skorumpovany sudca. Ak chces, poviem ti desiatky konkretnych pripadov, ked mafianskym stylom v meciarovskych casoch rozkradli pozemky v okoli Kosic. Nieco ako Danko alebo Bugarna juznom Slovensku, kde sa lacna ornapoda premenila jednou peciatkou na lukrativny stavebny pozemok. Ja nie som jednostranne zamerany. Ja mam vlastnu hlavu. Hej a svojim konspikamaratom odkaz, ze ma plati stary dedko Soros a dava mi 3,3 eur na hodinu a gastrace k tomu
|
|
|
slaven
|
04.07.2019, 09:29 | #1691
|
|
yo Stano, zle som to precital.
Eoraptor, no ja vsetko citam, teda pozriem na SME, aj Pravdu, Aktuality a ine. Myslis, ze citam len hlavne spravy? neblazni.
Inak riesenie v LSNS, Harabinovi, a to uz preco? pises mne a adresujes to mne? ja som niekedy volil LSNS? Harabina? nie, nevolil. Koho som volil vo volbach klasickych, aj prezidentskych som tu viackrat pisal. Dokonca pana Chmelara som volil aj v 2.kole prezidentskych volieb, ale to uz je ina pesnicka
|
|
|
Ciernokoseliar
|
04.07.2019, 09:32 | #1693
|
|
kazdy kto nema liberalne nazory je konspirator...to sme dopadli
|
|
|
|
Ciernokoseliar
|
04.07.2019, 10:37 | #1695
|
|
najprv precitaj..potom hodnot...
|
|
|
|
StanoDianiska
|
04.07.2019, 12:29 | #1697
|
|
slaven, samozrejme, že nemajú všetky informácie nepravdivé, ja som hlavné správy ani nespomínal.
Ale keď niekto dokázateľne zavádza a prispôsobuje si informácie, aj keď len v každom 500. článku, tak si podľa mňa nezaslúži pozornosť. Veď na tom webe máš aj zdôvodnené, prečo je v tom zozname. Má to nejaký reálny základ, nie je to len tak, že si zmysleli to poradie.
|
|
|
Markuss
|
04.07.2019, 13:09 | #1699
|
|
Lebo dennikN a SME vôbec nezavádzajú a vôbec nemanipulujú... a dávaju rovnaký priestor všetkým. A vôbec sú najobjektívnejší
|
|
|
StanoDianiska
|
04.07.2019, 13:18 | #1701
|
|
Markuss, určite nie sú ani mainstreamové médiá sväté, to netvrdím. To je ako "zlodej kričí: chyťte zlodeja!" Jedni vidia iba chyby druhých, ale vlastné nie.
Na stránke konšpirátori.sk sú príklady, kde uverejnili stránky nepravdy, hoaxy... Ale veru som nenašiel, kde by niekto poukazoval na hoaxy a klamlivé informácie na mainstreamových médiách. Ak niečo máš, daj link.
|
|
|
Markuss
|
04.07.2019, 13:24 | #1704
|
|
vid vyssie
|
|
majka
|
02.07.2019, 19:43 | #481
|
Pred dvoma týždňami premiér Fico odštartoval svoju prezidentskú kampaň spoveďou, akým je katolíkom. V predvolebnom videu opisoval, že vyrastal vo veľmi silne katolícky orientovanej rodine.
„Prešiel som svätým krstom, svätým prijímaním, prešiel som dokonca birmovkou. Keby som si dnes mal urobiť profil vo vzťahu ku katolíckej cirkvi, možno by som vyšiel lepšie ako ktorýkoľvek poslanec za KDH.“
Čítajte viac: Link na článok na doméne sme.sk
|
|
|
slaven
|
02.07.2019, 20:22 | #1681
|
|
je este dnes Fico pre niekoho zaujimavy? ani nie
|
|
|
Markuss
|
02.07.2019, 21:11 | #1682
|
|
ako že nie!"?
však pre doživotných predplatiteľov sme
|
|
|
slaven
|
03.07.2019, 08:02 | #1684
|
|
 
|
|
|
|