POLITICKÁ DISKUSIA
slaven
|
04.04.2019, 21:03 | #388
|
Bolo jedno video a Blahom, ktoré bolo hneď vyhlásené za hoax, nezmysly atd atď... A zrazu to sama Čaputová priznala že je to sranda,no komédia Link na článok na doméne pravda.sk
|
|
|
coyotitko
|
04.04.2019, 21:25 | #1495
|
|
Ináč ja som donedávna nemal šajnu kto ten blaha je a po pár prezretých príspevkoch na jeho FB ma tak napadlo či by on nemal skôr sedieť v nejakom stráženom psychiatrickom zariadení ako v parlamente
|
|
|
StanoDianiska
|
04.04.2019, 23:56 | #1496
|
|
Kde to priznala, čo povedal Blaha? Ja to v tom rozhovore nikde nevidím.
|
|
|
slaven
|
05.04.2019, 09:41 | #1497
|
|
mas pravdu, nikde, s nikym z tej agentury nikdy nepracovala, ani o nej nepocula
|
|
|
Elizabeth
|
05.04.2019, 10:00 | #1500
|
|
smutne je , ze ten srac blaha sa snazi vnucovat tu knihu co vydal prave chudobnym a lahko ovplyvnitelnym ludom a zarobit na nich.
|
|
|
Ciernokoseliar
|
05.04.2019, 10:08 | #1501
|
|
liberalikom ten blaha velmi prekaza...asi ho zacnem mat rad
|
|
|
slaven
|
05.04.2019, 11:34 | #1502
|
|
kua, minule som s nim pocul dobry rozhovor, len neviem kde to bolo
viem, ze som siel do MI na futbal na TN, idem pohladat, ci to niekde bude.
dajaka relacia diskusna po 12tej
|
|
|
|
Ciernokoseliar
|
05.04.2019, 12:03 | #1504
|
|
blaha for president...
|
|
|
slaven
|
05.04.2019, 12:10 | #1505
|
|
Matovic aj moderatorka ho davali dole, ale drzal sa chlapec
|
|
|
Ciernokoseliar
|
05.04.2019, 12:18 | #1506
|
|
to on daval dole matovica,ten sa tam pomaly zblaznil docista..o moderatorke skoda reci..
|
|
|
slaven
|
05.04.2019, 12:20 | #1507
|
|
ja som myslel v zmysle, ze do neho vrtali obaja spolu, hej hej, mas pravdu, nedal sa a myslim, ze "vitazom" tejto debaty bol urcite on. Ja som sa na tom v aute bavil
|
|
|
Ciernokoseliar
|
05.04.2019, 12:27 | #1508
|
|
ja som to tiez pocuval,taky duel som si nemohol nechat ujst
|
|
|
Markuss
|
05.04.2019, 14:03 | #1509
|
|
ty Bláho!
|
|
|
simsala
|
05.04.2019, 18:32 | #1511
|
|
kosielka Blaha je davno ich
|
|
|
|
Ciernokoseliar
|
05.04.2019, 19:06 | #1514
|
|
blaha zreje ako vino v sudoch...uz je z neho uvedomely politik..ktory narovinu povie,co si mysli..keby takych bohatierov bolo viac
|
|
|
|
slaven
|
04.04.2019, 18:17 | #1492
|
|
jasne, Brano .... na Ukrajine vyhra asi komediant, tak preco by u nas nemohol
|
|
|
Markuss
|
04.04.2019, 18:35 | #1494
|
|
Dost pravdepofobne, ze kazdy to zobere jak pomstu politikom... akurat myslim ze druhe kolo na UA bude prekvapujuco Porosenko vitazom.
Pocuval som poludnajsí zurnal v AT... tam mali zahranicni korespondenti obavy zo sfalsovania volieb na UA
|
|
|
slaven
|
05.04.2019, 09:41 | #1498
|
|
dumem ci Brano to spravil spontanne alebo ako reakciu na Ukrajinu
|
|
|
|
slaven
|
04.04.2019, 18:19 | #1493
|
|
Mor ho !
|
|
|
|
|
Markuss
|
04.04.2019, 13:59 | #1490
|
|
chlapci sa potlcu a rozdelia si matovicove a sulikove hlasy....
no a najlepsie bude vysledok vo volbach:
Kiska 4,8 %
Matovic 4,1
Sulik 5,2
Progresivci 2,8%
Beblavy 1,5%
Bugar-Hid 3,6%
Boris Dolar 7,5%
Hlina 5,6%
Spolu 30,3%
      
|
|
|
Markuss
|
04.04.2019, 14:08 | #1491
|
|
Program má od utorka do štvrtka. Neviem si predstaviť, ako to chce zvládať      
|
|
|
Elizabeth
|
05.04.2019, 09:49 | #1499
|
|
odkial mas, ze je moj kamos ? ja len konstatujem, ze ak fakt zalozi stranu alebo sa bude podielat na tej trubanovej, tak si pekne nasral do huby.
|
|
|
Markuss
|
05.04.2019, 14:04 | #1510
|
|
sak si pisal, ze ho poznas osobne
|
|
Elizabeth
|
04.04.2019, 07:51 | #384
|
mimo misu, do vtipov sa to nehodi a medzi tipy tiez nie , taka zaujimavost: https://ibb.co/zNvRTjF
|
|
|
slaven
|
04.04.2019, 09:18 | #1472
|
|
ty kokso, brutal ... pustit deti tam a nesledovat co robia
|
|
|
StanoDianiska
|
04.04.2019, 09:22 | #1474
|
|
Hlúposť a ľahkovážnosť spôsobila smrť 75 ľuďom.
|
|
|
slaven
|
04.04.2019, 09:33 | #1476
|
|
kokso, ved to neboli ziadne male deti, to je chore ... 12 rocna dcera a 16! rocny syn .. to akoze mali v hlave predstavu ze su na simulatore tak si spravia co chcu, ufff
|
|
|
true
|
04.04.2019, 10:18 | #1486
|
|
 
|
|
|
|
slaven
|
04.04.2019, 09:18 | #1473
|
|
* koľkí
|
|
slaven
|
03.04.2019, 21:52 | #382
|
Stano ty ani neveríš tomu ze ti ľudia na námestiach slušne Slovensko je dohodnutá vec aby bol prevrat? - neverím ze si taký naivný že veríš že to študenti niečo organizujú... Véd sú to bábky
|
|
|
Elizabeth
|
03.04.2019, 23:38 | #1470
|
|
vsetko je riadene zidojastermi na totych chemtrajloch. ale zase ja sa nedivym, ked veris, ze huddersfield da gol, preco by si tomuto neveril
|
|
|
MiroR87
|
04.04.2019, 09:09 | #1471
|
|
slaven prečo tu chce niekto prevrat pouč ma prosím
|
|
|
slaven
|
04.04.2019, 09:28 | #1475
|
|
Elizo, ale ved tie analyzy su vcelku uspesne, viem o com pisem
Miro, no napr. im nepasuje vedenie nasho statu a smerovanie. napr. tie veci ktore Fico a spol jasne definovali a vyhradili sa proti migrantom, proti nejakym povinnym kvotam (inak tie kvoty by tu boli, 100% by tu boli keby neboli krajiny ako my, V4ka ktori boli proti) ... rovnako ta Marakesska zmluva, Istambulsky dohovor ... tu Slovensko, teda jeho vedenie dost jasne ukazalo ze NIE, ze tieto kokotiny nechceme (neviem ako ty, ale ja v tomto suhlasim s vedenim statu, aj ked nie som Ficovolic)... takze to len tak zhruba ... nemusim ti tu davat ani ziadne konspiracne weby, kde su len vymysly, hoaxy a vsetka nepravda sveta (ale xkrat dokazane ze to nakoniec aj tak bolo ze - pisem len tak z hlavy, len premyslam nahlas aby som ti odpisal ... rovnako teraz su silne tlaky USA aby sa tu zriadili ich zakladne, ano ich zakladne na nasom state ... preto aj musela caputova vyhrat a natlacili sa do nej brutalne peniaze. Mne je jasne, ze keby hociaku zenu co nieco dokazala si tato skupina ludi zobrala do parady, skoncila by rovnako ako Caputova, ako prezidentka (napr. nejaka znama doktorka, alebo profesorka, ktore dokazali 100x viac ako Caputova). Uloha bola jasna, prezident musi byt podchyteny, rovnako akoje to teraz, to sa im podarilo, tu Ficko nemal velke sance tomu zabranit no ...
|
|
|
|
MiroR87
|
04.04.2019, 09:42 | #1478
|
|
Dikes slaven za odpoveď.
|
|
|
MiroR87
|
04.04.2019, 09:45 | #1479
|
|
True mna o takýchto weboch informuje kolegyna. Vravela mi že pri Petržalke ma vyrásť tábor pre 150 000 utečencov a že v bruseli (či kde) je trh detí pre homosexuálov a to mi stačí.
|
|
|
slaven
|
04.04.2019, 09:50 | #1480
|
|
Miro, keby sa tie povinne kvoty schvalili, ver tomu, ze take tabory by tu boli. Ver tomu.
|
|
|
slaven
|
04.04.2019, 09:54 | #1481
|
|
ohladne studentov teraz ... pisal som nizsie Stanovi, ze je naozaj naivne si mysliet, ze za nimi nikto nie je, ze to nie je riadene. Rovnako ako to bolo riadene v 89tom s tym rozdielom ze vtedy to vyslo, teraz nie. teraz to schytal len Kuciak s kockou, ktorych mi je luto ... tym to odstartovali a udalosti nabrali velmi rychly a presny a riadeny spad ...
jedna krasna ukazka https://www.mojevideo.sk/video/2aa5e/organizatori_protestov_nevedia_proti_comu_protestuju.html
|
|
|
|
MiroR87
|
04.04.2019, 10:00 | #1483
|
|
nedá sa mi to pustiť v robote ale to ako sa rozdelila spoločnosť je ovela viac nebezpecne ako dake USA alebo utecenci
|
|
|
StanoDianiska
|
04.04.2019, 10:09 | #1484
|
|
true ten odkaz na postoj.sk ti nevyšiel, Palko tam netvrdí, že to bol pokus o prevrat.
|
|
|
true
|
04.04.2019, 10:18 | #1485
|
|
StanoDianiska - super chlape - dam sem 10 linkov kde sa o tom pises a ty sa zmozes na odpoved ze v jednom z linkov o tom nepisu - bravo!!! chod na sme a dennik n a citaj tam dalej tie slnieckarske liberalne dristy a bud stastny
|
|
|
StanoDianiska
|
04.04.2019, 10:45 | #1488
|
|
true a čo si taký hnevlivý? Ja ti tvoj názor nevyvraciam ani to čo je v tých článkoch. Ja som ťa len upozornil, že jeden odkaz nie je to, čo si nám tu chcel zdeliť.
|
|
|
true
|
04.04.2019, 11:09 | #1489
|
|
ok - je to v poriadku potom
|
|
|
|
|
Markuss
|
03.04.2019, 21:08 | #1469
|
|
Pozri. Bez vetra sa ani lístok nepohne... ked sa pozeram na ukrainu, chile, salvador, afghanistan a najnovsie (hoci neúspesne...) venezuelu... a rovnako šimeckom priznaný komplot proti mečiarovi. Povedz, dá sa slepo neveriť?!
|
|
true
|
03.04.2019, 15:10 | #380
|
toto je zasa k teme - ja som sa velmi naozaj velmi smial pri tom    - Link FB príspevok
|
|
true
|
03.04.2019, 14:46 | #379
|
toto ste vedeli? aj ked to neni cisto politicke - Link FB príspevok
|
|
|
peto10
|
03.04.2019, 15:13 | #1463
|
|
niečo o plochej Zemi nemáš?
|
|
|
true
|
03.04.2019, 15:21 | #1464
|
|
nie a ty? ten RoundUp asi tiez nepoznas vsak? urcite ho u nas nenajdes v o bchodoch 
|
|
|
Markuss
|
03.04.2019, 18:42 | #1467
|
|
Nechaj tak. Ich to aj tak iba preto zaujima, aby sa ti vyrehotal do ksichtu
|
|
|
|
Markuss
|
03.04.2019, 14:39 | #1462
|
|
urcite dodrzi slovo
slovo robi chlapa
|
|
|
Elizabeth
|
03.04.2019, 15:49 | #1465
|
|
inak na toto som aj ja zvedavy. to by si pekne nasral do huby. dame typy, ci pojde s trubanom do PS alebo zalozi nieco nove ?
|
|
|
true
|
03.04.2019, 15:54 | #1466
|
|
Niekde som čítal ze zalozi stranu SPS strana podvodníkov Slovenska
|
|
|
|
slaven
|
03.04.2019, 10:50 | #1453
|
|
jaj, toto video som chcel: Link FB príspevok to je paradicka tento Taliansky minister ... bodaj by takychto bolo viac
|
|
slaven
|
03.04.2019, 09:11 | #376
|
znova pan Chmelar trafil klinec po hlavicke tymto komentarom: Link FB príspevok
|
|
|
Markuss
|
03.04.2019, 11:44 | #1455
|
|
chce se mi zvracet.... okrem toho obrazka.... je aj obsah k blitiiiiii
.nový .týždeň v predaji (https://www.tyzden.sk/casopis). Dočítate sa v ňom aj o týchto témach:
ŠTEFAN HRÍB: ČO VYHRALO A ČO PREHRALO
.šéfredaktor časopisu .týždeň Štefan Hríba o výhre Čaputovej a prehre Šefčoviča a Smeru-SD.
PRVÁ DÁMA NA HRAD (REPORTÁŽ Z VOLEBNEJ NOCI)
.ako prebiehala volebná noc v štábe Zuzany Čaputovej?
FEDOR GÁL: NECH SÚ PRAVDA A LÁSKA VAŠOU VIEROU
.počas kampane sa riešili iba témy, ktoré mali byť v neprospech Čaputovej. O aké témy išlo?
ANDREJ KISKA: PRÍLIŠNÝ PERFEKCIONIZMUS ZABÍJA DOBRO
.polarizácia spoločnosti vyvolala vlnu extrémizmu v našej krajine. Je na novej prezidentke, aby Slovákov spájala.
MARTIN BÚTORA: MY SME TÍ? KTORÍ SME SA DOČKALI
.aj vďaka podpore Róberta Mistríka sa dnes môžeme tešiť z prvej prezidentky. Zjednocovanie síl pre dobro krajiny už Slovensko viackrát zažilo.
JURAJ ŠELIGA: NOSITEĽKA ZMENY
.historicky prvýkrát máme na Slovensku prezidentku. Dokáže aj svojim nevoličom, že chce byť prezidentkou pre všetkých?
AKO ĎALEJ PO VOĽBÁCH?
.rozhovor s Veronikou Remišovou, Ľubomírom Galkom, Michalom Trubanom a Pavlom Zajacom o prenesení túžby po zmene aj do parlamentu a vlády.
PRESKUPOVANIE SÍL
.s novou prezidentkou by mali nastať reformy aj preskupovanie síl medzi politickými stranami.
Najnovší .týždeň si môžete zakúpiť v novinových stánkoch, prečítať na našom webe (https://www.tyzden.sk/casopis) alebo vyzdvihnúť priamo vo Vašej schránke (https://www.tyzden.sk/predplatne/). Prajeme Vám úspešný .týždeň!
|
|
|
slaven
|
03.04.2019, 11:55 | #1456
|
|
vykvet spolocnosti
este tam mali dat clanok o tom radikalnom zmrdovi ze je hrdina a prilozit vyjadrenie toho udavača Benčíka a vypatlanca Havrana zo SME
|
|
|
StanoDianiska
|
03.04.2019, 12:41 | #1457
|
|
Oni oslavujú Čaputovú a ty nám tu pridávaš každý Chmelárov príspevok. Myslím si, že keby na tom obrázku v .týždni bol namiesto Čaputovej Chmelár, nereptal by si.
|
|
|
peto10
|
03.04.2019, 13:00 | #1458
|
|
Stano, trefa do čierneho
|
|
|
slaven
|
03.04.2019, 13:19 | #1459
|
|
Chmelarov clanok pridavam lebo s nim suhlasim
mas s tym problem? tak sorry
vyjadrujem sa k tyzden casopisu, lebo mam na to pravo a mam iny nazor na to ako ty a peto
problem? sorry ...
P.S. v casopise tyzden Chmelara nedaju, chlape, tak to nefunguje, ty si to cele nepochopil. To je presne tak, ako keby si povedal, ze teraz Caputova si Chmelara vezme za poradcu, lebo je skuseny a ma brutal prehlad ... nie, odpoved znie: nevezme! (bohuzial)
|
|
|
slaven
|
03.04.2019, 13:20 | #1460
|
|
teda vy obaja ste nepochopili ako tu u nas funguje ... jednostranne media ako funguju teda, len A, B nezaujima ich ... nieco podobne ako ten Vas hrdina Kiska, ked daval statne vyznamenania ... vsetci ludia z jednej skupiny ... ini ludia co by si to zasluzili viac bohuzial boli v inej skupine ...
|
|
|
Markuss
|
03.04.2019, 13:46 | #1461
|
|
Stano hlavne nepochopil, co chcel basnik povedat...
1. dvojaky meter na ich Favoritov vs. napr. Meciar
2. jednostranne orientovane clanky bez nazoru protistrany, alebo alternativy....
no a smelo mozem povedat, ze je to sekta, ak sa pozriem na ten zoznam tem a autorov... ble... skoro to zavana incestom....
|
|
Ciernokoseliar
|
02.04.2019, 15:36 | #375
|
ts..to keľo percent maju odrazu progresivci..ta počerna Irenka v ich klube robi divy...
|
|
|
Ciernokoseliar
|
02.04.2019, 16:12 | #1449
|
|
jaj,ci to je agentura AKO...uz mi je to jasne
|
|
|
slaven
|
02.04.2019, 20:53 | #1450
|
|
Trapoši na sme dali nadpis Truban z PS: Budem sa snažiť viesť stranu do vlády, aj ako premiér
|
|
|
peto10
|
02.04.2019, 22:35 | #1452
|
|
Nový gazda
|
|
|
|
Markuss
|
02.04.2019, 12:10 | #1448
|
|
... a zaver je najlepsi.....
Nastal čas plnenia dohôd a sľubov z predvolebných rokovaní. To je však už iný príbeh.  
|
|
|
|
Markuss
|
01.04.2019, 19:41 | #1446
|
|
Macton, Trump, Putin, Trudeau, Steinmeier ....
|
|
|
slaven
|
01.04.2019, 22:35 | #1447
|
|
som rad ze sa tesis treba proste verit, ze ta zmena pride a nie pokracovanie toho co tam je teraz
|
|
|
Ufon
|
02.04.2019, 22:04 | #1451
|
|
Uzernik bol vrchol toho čo sme tu doteraz mali
|
|
|
Markuss
|
03.04.2019, 11:42 | #1454
|
|
trojdnovy prezident, moralna autorita - uzernik, pozemkovy a danovy podvodnik.... bravo
|
|
|
|
|
slaven
|
01.04.2019, 18:44 | #1445
|
|
je to frajer
bo na Ukrajine vyhra nejaky komediant, ta com by nemohol u nas
|
|
slaven
|
01.04.2019, 12:21 | #370
|
http://www.nasetipy.com/anketa
u nas Caputova 58% ... realne 58,4% ... vcelku presna hodnota
Zaujimave ze v tom 1.kole to bolo uplne inak ako u nas (necudujem sa Harabinovi teda uz ani ze to riesi). howk
|
|
|
StanoDianiska
|
01.04.2019, 18:14 | #1443
|
|
Hej, veď som čítal Harabinov status na FB, že ako mohol dostať iba 15%, keď v prieskume na najnavštevovanejšej tipérskej stránke mal viac ako 50%.
|
|
|
slaven
|
01.04.2019, 18:41 | #1444
|
|
 ten status by som rad videl, hehehe
|
|
Markuss
|
31.03.2019, 16:04 | #369
|
V dalsom volebnom obdobi idem do toho! Prehovorili ste ma!
Ja som tiez jednu skládku premiestnil! Síce do zberného dvora, ale na to sa nikto nebude pýtať
|
|
|
Ciernokoseliar
|
31.03.2019, 16:38 | #1437
|
|
by som chcel vidzec ten tvoj transparentny ucet
|
|
|
slaven
|
31.03.2019, 18:01 | #1439
|
|
Ja prispejem!
|
|
|
Elizabeth
|
31.03.2019, 19:35 | #1440
|
|
uz chystam volebne renaulty. aj nejaky stary barkas a dopredu dame velkeho renaulta na kapotu
|
|
|
slaven
|
31.03.2019, 19:59 | #1441
|
|
bez renaultu dnes volby nevyhras, to je pravda
|
|
|
Markuss
|
31.03.2019, 21:18 | #1442
|
|
Presne. Aj teraz jedna renault zvitazila....
|
|
marecek75
|
31.03.2019, 14:48 | #368
|
Pani a damy kto je este ako ja spokojny, ze ti nasi sasovia v parlamente zahlasovali proti ratifikacii istambulskej zmluvy? Aspon nieco sa im podarilo dobre.
|
|
|
Ciernokoseliar
|
31.03.2019, 15:46 | #1435
|
|
ja som najspokojnejši...liberali dostali na frak..
|
|
|
Markuss
|
31.03.2019, 16:00 | #1436
|
|
Ale igor povedal ze ide o fica a fašistov! A ako spravny konzervativec nechal svojim volnu ruku! A tak vyhral igor! Zasa...
|
|
|
slaven
|
31.03.2019, 17:55 | #1438
|
|
Marečku, myslím ze drvivá väčšina ľudí je spokojných s tým rozhodnutím...
|
|
slaven
|
30.03.2019, 18:03 | #367
|
... a šiel som voliť, presne takto: https://ibb.co/HLSmBWg
pekny podvecer banda
|
|
|
coyotitko
|
30.03.2019, 18:26 | #1427
|
|
Pitchu Bela istenem
|
|
|
coyotitko
|
30.03.2019, 18:27 | #1428
|
|
Pekne píšeš
|
|
|
Markuss
|
30.03.2019, 19:04 | #1429
|
|
|
|
|
Elizabeth
|
31.03.2019, 11:12 | #1431
|
|
cize si odovzdal neplatny hlas, ktory sa v konecnom dosledku pripocitava caputovej. eeej, ze ty potajme fandis lgbt, len si to nechcel uplne napriamo ? slavenku
|
|
|
Ciernokoseliar
|
31.03.2019, 11:42 | #1432
|
|
a takyto ludia maju volebne pravo...
|
|
|
slaven
|
31.03.2019, 13:48 | #1433
|
|
Hlavne si treba uvedomiť, že tieto voľby neboli voľby, výsledok bol jasný... Takže tak
Ľudia aj dali najavo svoj postoj... Pekne sa vyjadril Chmelár, Čaputová by mala byť pokora... 1/4 možných voličov ju zvolili...
Link FB príspevok
|
|
Markuss
|
30.03.2019, 14:55 | #366
|
Aj Borisovi na nas zalezi....https://style.hnonline.sk/cestovanie/1907597-boris-sa-vracia-z-danska-kvoli-volbam-som-naivny-verim-ze-sa-to-da-zmenit
|
|
|
Markuss
|
30.03.2019, 14:57 | #1423
|
|
Druha vec je, ze prave na takeho Zemana sa napr. v AT pozeraju s respektom... bez srandy. Je svojsky, ale ma vlastny nazor.. asi preto, že vo Viedni je kazdý štvrtý clovek davny potomok prisťahovalca z ceských zemí
|
|
|
slaven
|
30.03.2019, 16:43 | #1425
|
|
Zeman je pán prezident, národniar, nie zapredanec a podvodník ako ten náš
|
|
|
Elizabeth
|
31.03.2019, 11:08 | #1430
|
|
to nemyslis vazne ? zeman, ktory oblizuje gule chvilu rusom chvilu usa a potom pre zmenu izraelu ? co to tam pijes k tym klobaskam po veceroch ?
|
|
|
slaven
|
31.03.2019, 14:00 | #1434
|
|
Vzťahy treba mať s každým
Jednosmernosť je o hovne... Vidieť len A a nie B.
|
|
|
|
Markuss
|
30.03.2019, 13:36 | #1422
|
|
Best president ever! Moralna autlrita a obeť konšpirácií a smerákov! Všetci mu ubliZUJÚ ... a to zato len, lebo Fica nechcdl vymenovať!
|
|
|
slaven
|
30.03.2019, 18:03 | #1426
|
|
strasne ho mame radi lepsieho prezidenta sme nemali ! skoda ze uz konci
|
|
mato22
|
30.03.2019, 08:12 | #364
|
Volím Sefcovica
|
|
|
Markuss
|
30.03.2019, 11:25 | #1420
|
|
Bacha na FB profil, bo ta Benčík hned screenshotom zadokumentuje!
|
|
|
slaven
|
30.03.2019, 12:57 | #1421
|
|
|
|
|
|
Ciernokoseliar
|
29.03.2019, 22:12 | #1383
|
|
sektari volia čaputovu... my,pravoverni rimokatolici volime mensie zlo..ako niekoho,kto sa sam nazyva dobrom..amen
|
|
|
peto10
|
29.03.2019, 22:18 | #1384
|
|
áno, voľte Maroška, čo chodí každú nedeľu do kostola a nevie Božie prikázania, ja ako ateista ich viem vymenovať 2x viac ako on
|
|
|
Ciernokoseliar
|
29.03.2019, 22:22 | #1385
|
|
nie..budem volit hodnotove zvratenu bytost,ako ty
|
|
|
peto10
|
29.03.2019, 22:25 | #1386
|
|
nevadí, pošleme ti potom jedného homosexuála, aby ti rozvrátil rodinu
|
|
|
Ciernokoseliar
|
29.03.2019, 22:27 | #1387
|
|
ved preco neposles rovno seba? nehanbi sa ze nemas gule
|
|
|
peto10
|
29.03.2019, 22:30 | #1388
|
|
nie, ja ti prídem znásilniť ženu a ukradnúť prácu... wait... kto by už len chcel latentného homoša a brigáda na Súmračnej tiež nie je nič moc, takže radšej neprídem
|
|
|
Ciernokoseliar
|
29.03.2019, 22:32 | #1389
|
|
nervacikovi uz rupli nervicky predychaj clovece,bo ce poraži
|
|
|
peto10
|
29.03.2019, 22:33 | #1390
|
|
ja som kľudný, lebo viem, že to zajtra máme vyhraté a v nedeľu bude na obed rezeň
|
|
|
Ciernokoseliar
|
29.03.2019, 22:36 | #1391
|
|
ale no..dobre viem ked je liberalik nervny,zacne pouzivat sumracnu,brigadnikov,trollov a neviem este ake vymyslene bytosti
|
|
|
peto10
|
29.03.2019, 22:40 | #1392
|
|
nie si náhodou jedným z tých siedmych, čo spravujú Blahov profil na FB?
|
|
|
Ciernokoseliar
|
29.03.2019, 22:43 | #1393
|
|
presne...a vytacam liberalikov do nepricetnosti...najme dnes,co dostali ranu v parlamente jak z kanona
|
|
|
peto10
|
29.03.2019, 22:47 | #1394
|
|
Myslím, že zajtrajšia rana od nás vás bude bolieť viac ako tá vaša dnešná
|
|
|
true
|
29.03.2019, 22:50 | #1395
|
|
Okrem financii ktore investovali miliardari z Esetu do Caputovej asi nevidite tu podporu medii Esetu (dennikN, Tyzden), Penty ( Sme, Plus 7 dni, Trend) ci Kmotrika ( Ta3, JoJ) to je nerovny boj a iba niekto nekonrcne naivny si moze mysliet, ze ta podpora bude zadarmo!!! p. Caputova zije cely zivot z financii zahranicim financovanych mimovladok a sama NIKDY NIC nedosiahla - takyto clovek nikdy nebude branit zaujmy Slovenska - iba ludi co ju zaplatili a to je smutne !!!
|
|
|
true
|
29.03.2019, 22:50 | #1396
|
|
a onanisti ako peto10 sa budu este v nedelusmiat ked budu mat na obed ten rezem - ze huraaaaaaaaaaaaaaa vyhrali sme.
|
|
|
Ciernokoseliar
|
29.03.2019, 22:50 | #1397
|
|
pokial viem my sme parlamentna republika..nie prezidentska .aspon to by si mohol vediet..taka chaba naplast na vase zubozene duse..
|
|
|
true
|
29.03.2019, 22:51 | #1398
|
|
Ale v skutocnosti Slovensko prehralo   a vyhrala ludska hlupost a zena co nic nedokazala - akurat sa zviditelnila jednou skladkou a je platena z vonku co je jasne dokazane sa stane prezidentkou. Nie je ani vydata - má uplne v pici nejake manzelstva medzi muzom a zenou a nejake zakladne klrestanske hodnoty.
|
|
|
peto10
|
29.03.2019, 22:54 | #1399
|
|
vtipné keď o základných kresťanských hodnotách hovorí niekto, kto tu nadáva ako pohan a šíri bludy a nenávisť
|
|
|
peto10
|
29.03.2019, 22:55 | #1400
|
|
čo hovoríš na podporu 230 000 od SMERu pre Šefčoviča posledný deň pred moratóriom? veď už má rovnako drahú kampaň ako Čaputová
|
|
|
true
|
29.03.2019, 23:02 | #1401
|
|
co na to hovorim? nic - SMER sa aspon nepcha do zadnice hnusnej USA,NATO,EU a nie je plateny zvonku
zisti si (ked si to doteraz neurobil) kto platil Caputovu v minulosti - za jej clanky a podobne veci urovne stredoskolskej prace. Zisti si ake ma caputova hodnoty, morealne hodnoty a co prezentuje. tebe sa naozaj bude pacit ked tvoje dieta bude v skole vidiet ako ucitelka im vysvetluje ze je zena, muz a potom TO. Mna ucili len zena a muz a ich deti - ziadni treti rod. Ale toto vy chcete - to je chore ! a este sa z toho tesite !!!! gratulujem Ti k vitazstvu - uzi si ho
|
|
|
peto10
|
29.03.2019, 23:03 | #1402
|
|
nie, my chceme fungujúci štát bez SMERu, korupcie a hlúpych ľudí
|
|
|
slaven
|
29.03.2019, 23:04 | #1403
|
|
ale tebe nieco pisat to je ako keby som kladivom bil po kovadline !!! proste jakeby hluchemu daco hovoris a slepemu ukazujes a on kyve len hlavou ze hej hej a hovori si stale svoje a uplne bludne veci. idem si radsej podat moje remizy a tu pridem po volbach ked tu budu slnieckari, buzeranti a USA milujuci ludia oslavovat uzasne vitazstvo
|
|
|
peto10
|
29.03.2019, 23:06 | #1404
|
|
slaven, veď už sa toľko nejeduj, veľa šťastia
|
|
|
StanoDianiska
|
29.03.2019, 23:07 | #1405
|
|
aha slaven takže peto10 si melie len svoje, akoby si hluchemu hovoril... a true je ten rozhľadený, tolerantný...
|
|
|
Ciernokoseliar
|
29.03.2019, 23:12 | #1406
|
|
dianiska...true je tiper,co si sem pride povedat nazor...narozdiel pato10,ktoreho motivaciu chodit na tuto stranku nevie nikto pochopit
|
|
|
slaven
|
29.03.2019, 23:18 | #1407
|
|
Stano, nie. Ale vidim ze tu viac nickov petovi pise a on nic, stale si melie svoje. Preto som to napisal. Ja som v pohode, mne stastie priat nemusis. Ja volit nejdem, uz som to pisal. ja len verim, ze v istych veciach zvitazi ten nas sedliacky rozum a nie zaujmy ludi co stoja za nou. Vsetci vieme o koho ide.Ja tiez chcem stat bez smeru, korupcie ale nemyslim, ze ten clovek ktory zajtra bude volit Sefvocica, alebo nebude volit (ako ja) je hlupy clovek.
|
|
|
peto10
|
29.03.2019, 23:18 | #1408
|
|
ja sem chodím preto, lebo chcem vidieť ako uvažujú ľudia s diametrálne odlišným názorom, pretože v skutočnom živote som takých ľudí ako true ešte nestretol (alebo sa len hanbia za svoj názor a vykrikujú len na internete)
|
|
|
slaven
|
29.03.2019, 23:19 | #1409
|
|
* Sefcovica
|
|
|
peto10
|
29.03.2019, 23:21 | #1410
|
|
slaven, ale čo si stále meliem? ak mám nejaký názor, tak ho napíšem aj 100x, nebudem prezliekať kabát ako Šefčovič, chyba je zrejme u tých, ktorí nevedia rešpektovať iný názor
|
|
|
Ciernokoseliar
|
29.03.2019, 23:21 | #1411
|
|
malo ti je,ze snoris na blahovom profile?
|
|
|
peto10
|
29.03.2019, 23:22 | #1412
|
|
u Blahu mám bohužiaľ ban
|
|
|
slaven
|
29.03.2019, 23:23 | #1413
|
|
peto .. definuj tych ludi ako true. pises ze si ich nestretol
myslim ze narazas na volicov harabina ci kotlebu tak?
vies co je sranda? ze Fico mal 25% ci kolko, ale niktoi sa nepriznal ze mu dal hlas v roznych anketach a podobne a pritom kazdy 4ty clovek ano. takze poviem ti novinku: kopec ludi v tvojom okoli volili Fica, aj harabina, aj kotlebu a ty o tom nemas sajnu.
|
|
|
peto10
|
29.03.2019, 23:24 | #1414
|
|
myslím totálne sfanatizovaných voličov, veď si videl, čo tu pred prvým kolom dorábal...
|
|
|
Ciernokoseliar
|
29.03.2019, 23:30 | #1415
|
|
sfanatizovanych volicov sme mohli vidiet posledny rok na naamestiach...
|
|
|
slaven
|
29.03.2019, 23:32 | #1416
|
|
to je len otazka uhla pohladu chlape ...
napr. rovnako sfanatizovani ludia boli v uliciach, ludia za slusne slovensko a v rukach transparenty "Fico je vrah".
To je ta druha strana mince, nemyslis? viem viem, nesuhlasis. OK
|
|
|
slaven
|
29.03.2019, 23:32 | #1417
|
|
koseliar, hehehe, si sa trafil do mojej myslienky
|
|
|
peto10
|
29.03.2019, 23:32 | #1418
|
|
tí dokázali zosadiť Kaliňáka a Fica, ktorého teraz alternatívna scéna zbožňuje
|
|
|
Ciernokoseliar
|
29.03.2019, 23:41 | #1419
|
|
ved ziadali predcasne volby..len pozabudli na to,ze opozicia sa sama nevie zhodnut,ci ist do predc.volieb
|
|
|
|
slaven
|
29.03.2019, 19:51 | #1382
|
|
Caputova bude na 99% zajtra zvolena, ale mojou prezidentkou nebude.
Pockam si po volbach ake budu jej vyjadrenia, ci sa niekde posunieme dopredu, alebo to bude pokracovanim trapneho funkcneho obdobia Kisku.
Verim, ze bude mat zdravy rozum a nebude ovplyvnena ludmi, ktori ju dostali tam, kde je, lebo to bude hnus. Mozno este horsi hnus ako ten co nam predvadzal Kiska 5 rokov.
|
|
slaven
|
29.03.2019, 18:49 | #361
|
Link FB príspevok / bodaj by sa to dalo, vratit za do 1989 a zabranit aby sa k moci dostali postupne ludia co tam boli a rozjebali cely stat, majetok, statne firmy atd atd ... mohlo byt vsetko inak. Nehovorim, ze sme tu mohli mat druhe Rakusko, Nemecko, to nie, ale urcite by sa dalo kopec veci inak riesit, hlavne nerozkradnut statny majetok. Naozaj skoda toho
|
|
Markuss
|
29.03.2019, 13:58 | #360
|
#357 peto10 a spol - trepete.
v rakusku dokonca sa neoplati pracovat tym, ktori dosiahli dochodkovy vek.
vdaka progresivnemu zdaneniu by robili prakticky zadarmo.
takze táraji ako vy, ktorí si precítali pár riadkov by mali dostudovat ako to tam funguje.
mas na vyber - bud budes mat progresivne zdanenie - ale toto je proti zasadam liberalizmu alebo sullikovej rovnej dani - PROTI TOMUTO STE ZASADNE,.
takze nepotrebujes mat uvedeny ziadny explicitny strop. strop je ich progresivne zdanenie.... dochodok + prijem zo zavislej cinnosti sa neopláca....
mimochodom v rakusku to minuly rok spocitali, a zistili, ze na migratntov, resp. obcanov rakuska druhej generacie migrantov stat dopláca. t.j. výdavky sú vyssie ako príjmy....
no a takí presvedčení pionieri ako yakubu, bez detailnejsich znalosti ako to funguje vonku... vam ostava uz len spoliehat sa na to, ze tí ktorí vás vedú majú aspon jedno oko, nepadnú do jamy ako vy slepí....
|
|
|
Markuss
|
29.03.2019, 14:00 | #1365
|
|
vidis - chmelar to inak vidi presne v detalioch... nie ako tlčhuby z SaS... bol by to ozaj dobrý prezident
|
|
|
peto10
|
29.03.2019, 14:18 | #1366
|
|
ja hovorím o Slovensku a ty argumentuješ tým ako to funguje v Rakúsku, kde je to úplne iné, naozaj ti nerozumiem
a zase ten liberalizmus... určite vieš, že liberáli sú aj ľavicoví, ktorých ekonomické slobody takmer vôbec nezaujímajú a sú to v podstate socialisti
|
|
|
yakubu
|
29.03.2019, 14:20 | #1367
|
|
Ja sa radsej spolahnem na odbornikov a tym verim viac ako nejakym populistom co tu vykrikuju a splietaju blbosti o dochodkovom veku. A inac vo vela inych statoch sa odchadza aj neskor do dochodku a ludia su s tym ok, lebo vedia, ze zadarmo nic nie je. Mate klapky na ociach a nepocuvate argumenty tych, ktori do toho vidia a vyznaju sa.
|
|
|
Markuss
|
29.03.2019, 14:36 | #1368
|
|
Ty si tu argumentoval tym; ze to nikto v europe nema zastropovane.. no asi načo.. ked je to vyriesene inak ale suvislosti ti asi unikli
A ti odbornici, to su ti co pisali o odvodovom bonuse, ktori im vyvratil potom rádový blogger?... .
|
|
|
Markuss
|
29.03.2019, 14:43 | #1369
|
|
A este migranti. V rakusku ukazali stúdie, to co som uz spominal.
Takze ak teda k nam nedojdu high sophusticated people (hmm asi nedojdu), tak co tu budu robit ti s nizsim vzdelaním?
Trend je digitalizácia a robotizacia. Uz tera VW povedal, ze bude miesta na páse redukovat. Podobne kia...
Kde budú teda tí ludia pracovat?
.. a to teraz abstrahujem od toho, ze nevedia reč (a30% afgancov v AT ani pisat a cítat...)
|
|
|
|
peto10
|
29.03.2019, 14:56 | #1371
|
|
áno, je to vyriešené ináč, tak prečo sme to dávali do ústavy?
ja len hovorím, že je to populistický a nezodpovedný krok, ktorý sa urobil bez riadnych analýz a diskusií s odborníkmi
|
|
|
peto10
|
29.03.2019, 15:10 | #1372
|
|
To, že na základe vývoja demografickej krivky tu bude o 20-25 rokov viacej dôchodcov ako pracujúcich vyvoláva oprávnené otázky, že kto to bude financovať. Ak na to máš odpoveď sem s ňou.
Preto by sa mal riešiť najskôr tento problém, podporiť mladé rodiny, podporiť podnikanie a ako správne hovoríš s tou robotizáciou, tak aj diverzifikovať priemysel. Pracovné miesta sa vždy budú dať vytvoriť, tak ako pred 20 rokmi si nevedel predstaviť niektoré súčasné profesie, tak aj o 20 rokov vzniknú nové odvetvia a pracovné miesta. Problém je, že v nich nebude mať kto robiť.
|
|
|
Markuss
|
29.03.2019, 15:27 | #1373
|
|
mas recht. ak hovorime, ze od roku 2034 zacnu vydavky na dôchodkovy system stupat, prečo nad tým horekujeme teraz... uvidime ako sa cele hospodarstvo bude vyvijat....mozno bude treba zaviest progresivnu dan, mozno odide zo slovenska posledna montazna linka... mozno navrtame ropu....
takze s mnohymi premennymi asi rovnicu nevies vyriesit... hlavne nie 15 rokov dopredu...
ako Fico v roku 2008 povedal - my sme krízu už prekonali....
|
|
|
peto10
|
29.03.2019, 15:33 | #1374
|
|
Horekujeme nad tým teraz, lebo kým teraz narodené deti vstúpia na trh práce, tak bude už skoro rok 2040.
|
|
|
yakubu
|
29.03.2019, 16:06 | #1375
|
|
Ak sa to necha takto, tak hrozi, ze pride k znizeniu buducich dochodkov o 10%. Tyka sa to az obdobia po 2030, ale tak mali by nato mysliet uz teraz. Bude to aj preto, ze bude coraz menej ludi na trhu prace, a coraz viac ludi sa bude dozivat vyssieho veku. Tymto sa bude zvacsovat dlh krajiny. Udajne az na 140 mld eur. Rozpoctova rada vlady to skonstatovala, ma k tomu dost vyhrad, no vobec nebrali do uvahy jej nazor. Takze si to populisticky schvalili a ich netrapi co bude o 20 rokov.
|
|
|
Markuss
|
29.03.2019, 16:21 | #1376
|
|
Tak inak. Ak by museli pracovat aj 67 rocny... co budu robit? SBS-kara robit kazdy nemoze .... robotnicku profesiu v tom veku už asi nie... šofér, to tiež už nemá také reflexy, pokladnícka a prefavačka... no neviem... teta v stánku s novinami maximálne..
Tak čo teda? Takýto problém by kto riešil?
Alebo predčasný dóchodok by bol riešením?!
|
|
|
yakubu
|
29.03.2019, 16:34 | #1377
|
|
Tak ide o to nájsť tie správne riešenia, pripraviť také politiky zamestnanosti, aby sa to dobre nastavilo. Do budúcna sa práca bude dosť meniť, najmä s nástupom robotizacie, automatizácie, tzv Priemysel 4.0, s tým súvisiaca digitálna transformácia v rôznych oblastiach ekonomiky. Sú to celkovo výzvy a práca možno bude úplne o inom. My si však dáme tvrdý údaj o rokoch odchodu do dôchodku do Ústavy a zarábame si na problémy.
|
|
|
Markuss
|
29.03.2019, 17:32 | #1378
|
|
Takze predpokladame, ze bude robotizacia 8.8 a bavime sa tu o probleme so zdrojmi?
Ja reku, ze secko bude tak efektivne, ze to urobia stroje za nas a znizime prac.dobu na 6 hodin a pojdeme skorej do penzie. Ci????
|
|
|
slaven
|
29.03.2019, 17:40 | #1379
|
|
pane Boze, tie hluposti ... vsetko sa bude menit, robotizacia, priemysel dokonca 4.0
ale mate bohovsky problem ze 64 rokov bude podla zakona a bavime sa o buducnosti +20 rokoch ... to vazne si ludia myslite, ze ludia budu dokedy robit? citam tu ze sa zrazu dozijeme 90 aj 100 rokov, urcite? na Slovensku s nasim stylom zivota, kvalitou potravin, kvalitou zivota? vacsina dochodcov kupuje najlacnejsie potraviny, nekvalitne shity, lebo na viac nemaju a pritom sa do vzduchu jebnu mozno 2 MLD euro na nejake stihacky z USA, ktore nam vobec netreba, absolutne VOBEC ! riesia sa tu chujoviny, clovek pre stgrom nevidi les ...
naozaj niektore nazory ako keby ste tu boli na drogach, alebo zili v nejakej inej spolocnosti, inom svete, ci niekde vo vesmire a nevideli ako sa na Slovensku zije.
a dnes citam ze Kiska tem zmrd pred Prezidentským palácom vztýčil vlajku NATO   ja by so mu ju vztycil, ale do zadku !!!
ale citam aj dobre spravy, ktore ma osobne potesili, slnieckarov zasa urcite priviedli do amoku a uz vidim tie transparenty, napr. Smer-SD by chcel do ústavy zakotviť ustanovenie zo zákona o rodine, ktoré hovorí o tom, kto si na Slovensku môže osvojovať deti. / “Keby náhodou došlo k zmene vlády a prídu ultraliberáli do parlamentu, tak aby sa nestalo, že v zákone umožnia osvojovanie si detí homosexuálnymi pármi,” vysvetlil. Podľa neho tiež ide o tému, ktorá sa objavila v prezidentskej kampani a Smer-SD “vyrušuje”. Adopcie detí pármi rovnakého pohlavia Fico opäť označil za “zvrátenosť”.
Nie som Fico volic, ale 100% suhlasim.
Dalej citam Slovensko definitívne odmietlo Istanbulský dohovor. Parlament žiada vládu, aby to oznámila Rade Európy / znova velmi rozumne a za mna  
|
|
|
yakubu
|
29.03.2019, 17:49 | #1380
|
|
Sociálne poistenie o pár rokov nedokáže pokryť ani doterajšie vyplácané sumy starobných dôchodkov. Zásadná otázka a problém je, ako zmeniť systém dôchodkového zabezpečenia? Cesta zvyšovania sociálnych odvodov je neprijateľná, rast miezd nebude postačujúci. Čo potom? Je to zvýraznenė práve prijatým ústavným zákonom o veku odchodu do dôchodku. O.K., ale treba povedať aj druhú časť rovnice: aké a z čoho budú vyplácané dôchodky. Tam mierim ohľadne tých výziev. Zmení sa štruktúra práce, ak budú ľudia zdobení prácou, nech do dôchodku môžu ísť, no veľa zamestnaní bude iných a manuálnu a ťažkú prácu za ľudí budú robiť stroje, roboty.
|
|
|
Markuss
|
29.03.2019, 18:33 | #1381
|
|
Kedysi vlado napisal... a povedal: "vážení! Vám drblo"...
|
|
|
|
slaven
|
29.03.2019, 10:46 | #1346
|
|
ani som to nedocital, hluposti.
|
|
|
yakubu
|
29.03.2019, 10:51 | #1347
|
|
tak tak, slabota
|
|
|
peto10
|
29.03.2019, 10:54 | #1348
|
|
Prečo nevoliť Čaputovú ... napíše 5 úplne všeobecných, čo sedí na každého politika a jeden dôvod, že je z PS a o Maroškovi ani zmienka
|
|
|
Elizabeth
|
29.03.2019, 10:59 | #1349
|
|
sak toto, taky jednostranny blabol
|
|
|
Elizabeth
|
29.03.2019, 10:59 | #1350
|
|
a este o nicom
|
|
|
true
|
29.03.2019, 12:21 | #1358
|
|
to pisal nejaky chuj
PS: Čaputovú považujem za skvelú osobu a jej aktivizmus (pezinská skládka)
--- brutalny aktivizmus - nic ine okrem tej skladky nerobila a ani na tej skladke nebola sama pravnicka -- boli tam asi 5ti pravnici + ta jej pravnicka prax je uplne trapna - a PS z tejto zeny umelo spravili osobnost - treba si na nu dat pozor
|
|
|
true
|
29.03.2019, 12:22 | #1359
|
|
ale bude zvolena tak treba verit ze Caputka jasne odmietne USA zakladne na Slovensku !!!!! a rovnake tie jej kokotiny ako LGBTI manzelstva a vztahy a adopcia deti toto su chore veci ktore musi jasne odmietnut !!!!!!!!!
|
|
|
true
|
29.03.2019, 12:22 | #1360
|
|
rovnako musi jasne odmietnut Istambulsku zmluvu !!!!!!!!
|
|
|
yakubu
|
29.03.2019, 12:33 | #1361
|
|
Dám sem opačný názor, že prečo bude Štefan Hríb voliť Čaputovú. Celkom sa s ním stotožňujem.
Čítať časti uznesenia o obvinení Mariana Kočnera je mrazivé. Štát, v ktorom sú špehované a vydierané jeho špičky, a to za asistencie vedenia polície a prokuratúry, je rozložený. Štát, v ktorom „naši ľudia“ hovoria bez obáv o vražde ako o bežnom riešení ich problému, je nefunkčný. Štát, ktorý riadia ľudia z mafiánskych zoznamov, je mafiánsky.
V takomto štáte sme žili a ešte žijeme. A práve to je najsilnejší dôvod, prečo je správne a v skutočnosti aj nevyhnutné voliť Zuzanu Čaputovú. Lebo jej protikandidát je reprezentantom rozloženého štátu. Lebo ona práve proti unesenému a rozloženému štátu roky stála a vzdorovala mu. Lebo my všetci, ak chceme žiť v spravodlivej krajine, ju v snahe o zmenu nesmieme nechať osamotenú.
Tu a teraz nejde o ideový spor liberálov a konzervatívcov, hoci ten odjakživa existuje a posúva nás všetkých dopredu. Tu a teraz ide o elementárnu spravodlivosť, o obnovenie dôvery v štát, a áno, aj o to, aby smrť Jána Kuciaka a Martiny Kušnírovej nebola zabudnutá. Nevoliť, lebo nesúhlasím s niektorými názormi liberálnejšej kandidátky, je nepochopením toho, o čo sa práve na Slovensku hrá. A hrá sa o unesený štát z uznesenia o Kočnerovi.
V roku 1989 aj v roku 1998 sa tu podarili veľké veci. V tom prvom odstránenie komunizmu, v tom druhom návrat medzi slobodné krajiny. Mám dôvod si myslieť, že v sobotu odštartujeme tretí kľúčový zlom.
Preto s radosťou volím Zuzanu Čaputovú.
|
|
|
Ciernokoseliar
|
29.03.2019, 12:47 | #1362
|
|
ako sa to cita kiskovi,jeho najlepsiemu kamosovi?
|
|
|
true
|
29.03.2019, 13:21 | #1363
|
|
yakubu: volit mensie zlo, zase je to o tom istom ako minule - naozaj smutne ze nemozme mat normalneho prezidenta len zasa niekoho kto bude pokracovat v Kiskovich slapajach a robit len hanbu Slovensku  
|
|
|
slaven
|
29.03.2019, 13:49 | #1364
|
|
true, zbytocne to pises, Caputova je presny opak toho co si napisal, bohuzial. Pokial viem 100% sa potesi ked si tu Amici spravia zakladne a nam kusok opravia letiska. Chmelar o tom hovoril, pisal. Urcite je aj za praca LGBTI, ved to vyjadrila, nema problem s buzikmi a podobne a taktiez ten Istambul, neverim,naozaj neverim aby sa osoba ako ona postavila proti tejto zmluve, skor naopak a podpori to, presne ako Kiska, bohuzial
Jebem to, ja volit nejdem, spravim si v sobotu vylet niekam s rodinou: naozajstnou rodinou, nie takou ake uznava tato osoba. Mozno pojdem aj na futbal, 3.liga prvy s druhym (FC Kosice - Vranov)
|
|