Diskusia
POLITICKÉ KYDY A SRAČKY SEM :)
Lajos |
05.04.2024, 07:49 | #13335 |
7 dní v kocke: Zuzana Čaputová vstúpila do kampane. Slušne, ale
rázne |
|
|
Lajos |
05.04.2024, 07:49 | #13334 |
Zložité financovanie vojny |
|
|
Lajos |
05.04.2024, 07:48 | #13333 |
Je KDH kresťanské? |
|
|
|
|
slaven
|
04.04.2024, 22:51 | #30826 | |
Skúšate to už hocijako, kúsok cítim zúfalstvo. |
|
|
Michalides
|
04.04.2024, 23:39 | #30831 | |
Kúsok zúfalstvo bude v tábore Pelleho, keď už ako kandidát
bežného občana s nie influencerov zaplatí influencerov a rozdáva
aj z tvojho vačku po 500€ vojakom, policajtom, atď…a zrovna
teraz, pár dni pred voľbami samozrejme je to v ppriadku ty rad prispeješ… |
|
|
Ciernokoseliar
|
05.04.2024, 00:09 | #30832 | |
a teraz preklad,poprosim |
|
|
Bond007
|
05.04.2024, 07:28 | #30833 | |
riadna trapošina, ale čo čakať od SMEtiarov, prípadne od zomri |
|
|
slaven
|
05.04.2024, 10:30 | #30840 | |
sračkomety zo SME |
|
|
Michalides
|
05.04.2024, 10:45 | #30842 | |
Ciernokoseliar nech sa páči, skúsim aj pre pomalších:
Pelle
povie pred prvým kolom že on nebude prezident influencerov a sám
ich použije pred druhým kolom
Tých 500€ čo dostanú
vojaci, policajti atď idú aj s tvojho vačku, tak si pogratuluj ako
si im prispel a keď nás to dobehne tak si na to spomeň
|
|
|
Ciernokoseliar
|
05.04.2024, 12:21 | #30846 | |
ved si to pisal ako s troma promile..tak sa krot s tymi
spomalenymi...a komu maju ist peniaze?mam byt neprajny ako ty s
heslom,ked mne nie,tak nikomu?? az
taka stoka ako ty nie som |
|
|
Michalides
|
05.04.2024, 12:47 | #30847 | |
je pekné že dopraješ, pevne verím, že keď príde čas splácania
a ten príde, budeš medzi prvými čo sa postaví do radu a povie,
že tá DPH môže ísť kľudne aj o 5% hore čo sa strápňujú s
dákymi 2 % ... máme toľko na rozdávanie... |
|
|
Ciernokoseliar
|
05.04.2024, 13:35 | #30848 | |
dobre ze spominas to dph..progresivne slovensko chcelo tiez dvihat
dane..ako pravi laviciari...toto by ti uz nevadilo...inak,a z coho ma
davat peniaze statnym zamestnancom a dochodcom..ak nie z nasich dani?
ci ty neprispievas>ci ty lenmorgosom?nebud trapnejsi,nez si |
|
|
Michalides
|
05.04.2024, 13:57 | #30849 | |
Snaha sa cení, ale ako vždy mimo ako vždy vo vašom
prípade....Keď to niekto pred voľbami povie a urobí je to OK.
Ale pokiaľ si pamätáš, čo už je samozrejme zabudnuté, bol tu
jeden strýco čo sa zavzdušňoval že DPH nepôjde hore ani náhodou
a aj ten benzín za za 1,50 je katastrofa a on keď príde bude opäť
raj. Tak máme za 1,70 a túto voľby srandu budeme musieť zaplatiť
všetci cez tú DPH.
Keď s touto 500 eurovou srandou prišiel
Matovič, tak už vtedy to bolo na psychiatra aj u Róberta. A čuduj
sa svete vlastne je to super nápad a tie voľby nemajú žiaden
súvis
Treba kúpiť ginko na pamäť |
|
|
Ciernokoseliar
|
05.04.2024, 15:23 | #30858 | |
a kto moze za rozvrateny stav financii? nie olano?nie demokrati? nie
Sas? asi preto volis Saskara za prezidenta |
|
|
Michalides
|
05.04.2024, 16:14 | #30863 | |
Spýtaj sa pána riaditeľa z miestnej akadémie, síce sa nájdeš
medzeru z čoho sa skladá inflácia a percentách ale toto by ti
mohol odpovedať … to je už na teba vysoká matematika a ja ti to
neviem napísať jednoducho…ale ako pomôcka ti postačí aj toto
video :
https://m.youtube.com/watch?v=JXdXDGuktCk&pp
=ygURU2Frb3ZhIHBlbGxlZ3JpbXk%3D
Budúci pán
prezident a jeho matematika …
|
|
|
Ciernokoseliar
|
05.04.2024, 16:31 | #30865 | |
ja som nepisal o inflacii.. |
|
|
Michalides
|
05.04.2024, 16:38 | #30866 | |
Čítanie s porozumením …ja viem ťažké …tak skúsim
jednoduchšie …tuto pán riaditel je vo svete financií veľmi
dobrý, síce inflácia a rátanie sú problém, no asi ti
jednoduchšie vysvetlí že to chvíľu trvá kým sa prejavia všetky
blbosti čo v štáte spravíš …teda zjednodušiť všetko lebo
Matovic je na urovni lebo Radicova …potom si staci pozrieť kto ako
dlho a kedy vládol a možno tam odpoved nájdeš … |
|
|
Ciernokoseliar
|
05.04.2024, 17:39 | #30876 | |
ty furt o inom ako ja.... :) vela omacok pises,no to hlavne ti vzdy
unikne |
|
|
Michalides
|
05.04.2024, 18:01 | #30877 | |
Ako pozerám školenie si absolvoval ty omáčka |
|
slaven |
04.04.2024, 21:53 | #13331 |
Kokso, ale Chmelar im tam naklada, brutalne, hlupakom |
|
|
yakubu
|
04.04.2024, 22:37 | #30823 | |
Chmelar je arogantný pozer, ktorý všetko vie, všade bol. Hrozne
chovanie predviedol. Podľa mňa má komplexy ktoré si rieši svojou
rétorikou. |
|
|
slaven
|
04.04.2024, 22:39 | #30824 | |
áno, hrozné, preto väčšina potlesku patrila jemu, aj Tebe
gratulujem, citlivo si reláciu vnímal |
|
|
yakubu
|
04.04.2024, 23:21 | #30829 | |
Tlieskala mu len jeho strana publika. On je tusim poradca premiéra.
Tak uz vieme komu vďačíme za Ficove nehorázne výroky a
stanoviská. |
|
|
slaven
|
05.04.2024, 10:31 | #30841 | |
a ty si komu tlieskal? asi tej opozicii tam, CZ vláde ktorá ma 20%
podporu ľudí .. pecka |
|
|
yakubu
|
05.04.2024, 11:43 | #30845 | |
netlieskal som nikomu, ale určite kultivovanejšie sa vyjadrovali na
tej opačnej strane, lebo aj keď s niekým nesúhlasím, tak sa s
ním nemusím rozprávať povýšenecky a arogantne. |
|
Markuss |
04.04.2024, 21:49 | #13330 |
No kukaj. Igor s Pavlinkou prali aj týmto... O Tom písal Kuciak? |
|
|
|
StanoDianiska
|
04.04.2024, 22:40 | #30825 | |
Robíš si srandu alebo si už úplné hovado? |
|
|
slaven
|
04.04.2024, 22:52 | #30827 | |
Nemyslím že si robí srandu. Čítal si článok? |
|
|
StanoDianiska
|
04.04.2024, 22:54 | #30828 | |
"Európska prokuratúra (EPPO) uviedla, že podozrieva zločineckú
organizáciu, že v rokoch 2021 až 2023..."
O tom mal písať
Kuciak? |
|
|
Michalides
|
04.04.2024, 23:33 | #30830 | |
StanoDianiska toto ťa uňho nemôže prekvapiť … tak čakaj
urážku, to je jediné čo vie…respektíve po vzore celej akadémie
ani odpovedať nebude … to je už taká klasika u jeho študentov
… |
|
|
slaven |
04.04.2024, 20:39 | #13328 |
21:05 cca na CT1 bude pan Chmelar, nejaka debata o SK-CZ vztahoch, som
zvedavy, pozriem si to |
|
|
majka |
04.04.2024, 20:00 | #13327 |
Predseda slovenskej a žiadnej inej vlády si pripomína oslobodenie
Bratislavy podaním ruky s bývalým predsedom KSS Jozefom Ševcom –
zaťom vlastizradcu Vasiľa Biľaka, ktorý v auguste 1968 podpísal
pozývací list, na základe ktorého nás 30 rokov okupovali a
zabíjali tu ľudí. A ktorý dodnes obýva Biľakovu vilu zabavenú
emigrantom, ktorí sa k nej už nikdy nedostali. Sem sme sa
dopracovali.
https://img.projektn.sk/wp-static/2024/04/20
24-04-04.png?w=600&h=400&fit=crop&fm=jpg&q=85
Súčasná vláda nám vo svojom cirkusovom programe predvádza dve
čísla s medveďmi.
Prvé sa volá: Slovenské medvede v
ústave a druhé Ruský medveď pri zahranično-politickom kormidle. |
|
|
Markuss
|
04.04.2024, 21:55 | #30821 | |
Kto bol v politike v 68?
Prečo prišli Klickovci do
Československa? |
|
slaven |
04.04.2024, 19:33 | #13326 |
Inak Rytmus zabil, toto som necakal, aj jeho manzelka. Respekt
Krasna podpora. |
|
|
|
|
|
Bond007
|
05.04.2024, 07:29 | #30834 | |
Majko to čo si tu dal |
|
slaven |
04.04.2024, 19:31 | #13325 |
mala poznamka k #13295 od yakubu
odomna:
yakubu, takze trollie farmy hej? chora LGBT
propaganda je vysledok trollych fariem? green deal podvod tiez? Tebe
to naozaj nevadi? Aby tvoje deti v skole, uz od malicka napriklad
ucili, ze aj muzi mozu mat deti? Ak si si nevsimol, ze taketo veci sa
deju, si mimo a to riadne. Alebo ak budes mat dceru, naozaj ti nebude
vadit, ked sa s nou pojde sprchovat chlap, lebo sa identifikuje ako
zena? Alebo Tvoja dcera bude hrat futbal a nejaky chlap jej v zapase
zlomi nohu, lebo sa udentifikuje ako zena a bude hrat za zensky team?
Ak naozaj s tymito vecami suhlasis, si pre mna chory clovek a prestan
pisat bludy o troloch, OK? V nasej firme mame minimalne jedneho
takeho, chlapa, co si hovori zena a predstav si, ze na den zien si
siel ten uchyl na recepciu po balicek pre zeny, vyzadoval to, rozumies
tomu, ci nie? |
|
|
slaven
|
04.04.2024, 19:31 | #30810 | |
Takze opakujem: Takyto progres si chlape strc do riti. |
|
|
Markuss
|
04.04.2024, 21:50 | #30820 | |
Ale sebe |
|
|
Lajos |
04.04.2024, 19:18 | #13324 |
Výborne video od Maďarov |
|
|
|
slaven
|
04.04.2024, 19:24 | #30809 | |
Jaj, kde je Laci, nech sa vyjadri, lebo jeho posledne vyjadrenie bolo,
ze 99% Madarov nadava na Forroa. |
|
slaven |
04.04.2024, 16:17 | #13323 |
Dnes na Slavíne krásna akcia |
|
|
Svetonazor
|
04.04.2024, 19:07 | #30806 | |
Z veľvyslancov EÚ neprišiel na Slavín nikto. To nesvedčí o
izolácii Fica, ale o buranstve a kolektívnej šikane predstaviteľov
"vyspelej" Európy.
Ako sa do hory volá, tak sa z nej
ozýva. Prídu eurovoľby a budú sa čudovať, akých poslancov tam
navolia napríklad aj Nemci. |
|
|
Michalides
|
04.04.2024, 19:23 | #30808 | |
O tom čo bude po eurovoľbách by som bol písal opatrne … už tu
bolo kopec hrdinov, čo mali úplne jasno ako dopadnú voľby u
nás…a tento týždeň ukázal že nie všetko ide podľa
plánu…takto vyrovnané voľby veru ešte neboli … |
|
|
Svetonazor
|
04.04.2024, 19:35 | #30811 | |
S tými poslednými voľbami si to ako myslel? Veď progresívci
prehrali, aj keď boli favorizovaní, minimálmne podľa prieskumov a
stávkových kancelárii. |
|
|
|
majka
|
04.04.2024, 20:05 | #30815 | |
A bol pozvaný aj Hambálek a Noční vlci ??Maďarský a ukrajinský
veľvyslanec boli pozvaní?Bombic prečo neprišiel? |
|
|
Michalides
|
04.04.2024, 20:14 | #30816 | |
Myslel som aj tie a aj tie prezidentské…veľa ľudí malo jasno a
bralo to ako povinnú jazdu …pri parlamentných voľbách som
víťaza volieb trafil v dobe, keď bola eufória okolo PS…ja som
dával víťazstvo smeru a prekvapenie ak to bude progresívne …v
prezidentských som netipoval vôbec a druhé kolo sa už absolútne
nedá odhadnúť …aj keď tábor na jednej aj druhej strane má
jasno…a stávkove si hrajú svoje kurzové hry …ich vôbec
netrápi kto vyhrá ale dávajú pozor aby na tom veľa nestratili a
naopak získali ..ako pri všetkom… |
|
|
Svetonazor |
04.04.2024, 16:01 | #13322 |
Aké "očakávania" má ostatná západná tlač?
Nemecké noviny FAZ cez svojho viedenského korespondeta píše, že
by bolo mať fajn protiváhu voči silnej vláde (ehm, ani len nemá
ustavnú väčšinu). Ale posledné slová jeho článku sú, že bude
treba respektovať voličov a ich rozhodnutie. Tak na ten rešpekt som
zvlášť zvedavý!
https://m.faz.net/aktuell/politik/ausland/sl
owakische-praesidentenwahl-ein-gegengewicht-tut-gut-19609000.html
Rovnako nemecké Süddeutsche Zeitung naproti tomu robia
otvorenú reklamu Korčokovi a jeho protikandidátom dávajú nálepky
ľavicových populistov a pravicových extrémistov. Aspoň že text
písala Nemka...
V dalšom texte prebratom z agentúry
DPA ale píšu o tom, ako je Čaputová ešte stále populárna a
podobné nezmysly. Nezabudli text podfarbiť tvrdeniami, že sa jej
vyhrážali smrťou. Lebo Ficovi nie? Vo zvyšku citujú našich
"politológov".
https://www.sueddeutsche.de/politik/wahlen-k
opf-an-kopf-rennen-um-praesidentenamt-in-der-slowakei-dpa.urn-newsml-d
pa-com-20090101-240404-99-559614
Rakúsky denník Der
Standart prebral agentúrnu správu z APA, ktorá bola asi
najvyváženejšia. Spomína sa v nej aj fakt, že prezident môže
(aj keď nepriamo) ovplyvňovať zahraničnú orientáciu
Slovenska.
https://www.derstandard.at/story/30000002130
20/praesidentenwahl-in-slowakei-stichwahl-zwischen-pellegrini-und-korc
ok
Britská agentúra Reuters tému pokryla
pražským korešpondentom Jánom Lopatkom. Aj on cituje jedného
nášho sociológa a označuje Korčoka za nezávislého
kandidáta.
https://www.reuters.com/world/europe/slovak-
pm-ficos-ally-tight-presidential-runoff-with-pro-west-challenger-2024-
04-03/
Americká agentúra AP zamlčiava niektoré
detaily. Napríklad píše o tom, ako išli tisícky občanov
protestovať do ulíc proti tejto vláde. To naopak Nemci označili
podľa pravdy ako opozičné protesty.
https://apnews.com/article/slovakia-presiden
t-election-fist-round-a2aedaa45c03362ccc0aa478c43404f4
Ak máte na doplnenie iné komentáre zahraničnej tlače, budem
rád, ak ich doplníte. Vďaka |
|
|
Svetonazor |
04.04.2024, 15:20 | #13321 |
Práve počúvam Slovenský rozhlas, kde sa hlásateľ skoro
nevykoktal, keď citoval Čaputovej chválospevy na NATO.
Toto je už dlhodobý prejav "jazyka životných okolností", brepty
a koktanie pri zjavných lžiach. |
|
|
slaven
|
04.04.2024, 16:22 | #30801 | |
áno ... srdce hovorí nie, ale mozog áno, lebo majú za to
zaplatené a potom to tak vyzerá |
|
Lajos |
04.04.2024, 15:09 | #13320 |
Savenna Monteloup: Mlčanie “elitnej” novinárky |
|
|
Lajos |
04.04.2024, 15:09 | #13319 |
Izrael nie je moderný ústavný štát! Apel! |
|
|
Lajos |
04.04.2024, 15:09 | #13318 |
Mohla by to byt dobra relacia dnes na CT1 vecer |
|
|
majka |
04.04.2024, 14:55 | #13317 |
Polícia odmietla trestné oznámenie ministerstva kultúry pre
petíciu za odstúpenie Martiny ŠimkoPičovej, ktorú podpísalo
takmer 190-tisíc ľudí. Ministerka kultúry tvrdila, že je
zmanipulovaná. Polícia nevidí dôvod na začatie stíhania. |
|
|
Bond007
|
04.04.2024, 16:39 | #30802 | |
Ahoj Majko |
|
Svetonazor |
04.04.2024, 12:12 | #13316 |
Pripomíname si v krátkom čase dve výročia - vstup SR do NATO a
samotný vznik tejto organizácie.
Preto sa dnes viac ako
kedykoľvek hodí citát prvého generálneho tajomníka NATO a lorda
Hastingsa Ismaya:
"Účel NATO je držať Rusov mimo
Európy, Američanov v nej a Nemcov podriadených."
A tak
aj je.
https://en.m.wikiquote.org/wiki/Hastings_Ism
ay |
|
|
|
majka
|
04.04.2024, 13:11 | #30790 | |
Stať sa členom NATO bolo jedno z najdôležitejších rozhodnutí v
histórii Slovenska, povedal minister Končitá v Bruseli počas
príhovorov k 75. výročiu založenia aliancie. NATO tiež nazval
jednou z najsilnejších a najúspešnejších aliancií.
Dodal, že to bolo rozhodnutie dôležité pre bezpečnosť krajiny
vzhľadom na vojnovú situáciu v blízkosti hraníc Slovenska a
vzhľadom na hrozby terorizmu.
„Toto rozhodnutie sa
ukázalo ako zásadné pre zaistenie bezpečnosti našich občanov,“
skonštatoval minister. Zároveň zdôraznil, že netreba zabúdať na
vojakov, ktorí sa obetovali a zomreli počas služby v misiách a
operáciách NATO, a vďaka ktorým si musíme uvedomovať, že
„mier nie je zadarmo“.
Minister Blanár v závere
prejavu dodal, že Slovensko „ako dôveryhodný člen NATO zostane
verné spoločným hodnotám, výzvam a povinnostiam členstva v
aliancii“. |
|
|
|
Svetonazor
|
04.04.2024, 12:12 | #30785 | |
hnus a špina PS |
|
|
Michalides
|
04.04.2024, 12:30 | #30788 | |
nerozhoduje sa medzi vojnou a mierom...aby ten mier bol, musí to
chcieť ten, čo vojnu začal...a keďže už máte problém pochopiť
kto s kým bojuje, tak je tento výkrik vojna - mier úplne mimo... |
|
|
slaven
|
04.04.2024, 13:19 | #30791 | |
Michalides, strasne, ale strasne naivny si, ked si schopny napisat
toto: "aby ten mier bol, musí to chcieť ten, čo vojnu začal" |
|
|
Michalides
|
04.04.2024, 13:47 | #30793 | |
Jaaaaa tak máme na stole dve možnosti … buď sa Rusko rozhodne
rokovať alebo sa UA vzdá … obe možnosti sú stále o tom, že
Rusko vojnu zastaviť nemieni a UA pôjde “dokonca” čiže vojna
neskončí … teda iba kapituláciou UA …snívať o možnosti že
to RU na UA zabali a budú v pohode s tým čo nedosiahli je naozaj
naivné…keďže sa museli stiahnuť od Kyjeva a malo to cele trvať
3 dni tak to na mier neozvaj nevypadá… |
|
|
slaven
|
04.04.2024, 14:17 | #30794 | |
Do posledného Ukrajinca, uvidíme kto tam pôjde bojovať po
nich.
Škoda, mier na stole bol, ale Boris ho zo stola zhodil. |
|
|
Michalides
|
04.04.2024, 15:08 | #30797 | |
Nikto, ale naozaj nikto z nás pri tom rokovaní nebol a o čom sa
diskutovalo vieme vieš čo. Takže veriť, že prišiel dáky Johnson
a UA na prvú poslúchla je pekne hlúpe...
Bennet potvrdil, že
rozhovory stroskotali kvôli odhaleniu masakry v Buche, čo Rusko
dodnes popiera...
Davyd Arakhamia potvrdil, že rozhodnutie bolo
iba na UA - ok povedať môže čo chce, pravda tam byť môže aj
nemusí.
A aj keby existovala „mierová dohoda“, nebol by to
nejaký všeliek, ako ho ľudia charakterizujú. Bola by NULOVÁ
záruka, že takáto dohoda nevedie len k ďalšiemu konfliktu o 4
alebo 5 rokov neskôr.
A boli podpísané dve dohody a kde to
skončilo vidíme. Takže UA má asi lepšie skúsenosti s
dodržiavaním dohôd a pokiaľ podmienkou rozhovorov bola neutralita
UA, tak platí napísané vyššie...takže Boris mal na to vplyv ako
prd vo vetre...ale tak nečakám, že sa to zmení hlavne je to také
krásne jednoduché...hlavne keď už Boris nie je a rokovať nechce
nikto...čím to bude... |
|
Svetonazor |
04.04.2024, 12:11 | #13314 |
Trafená hus gága
Nie novinári, ale Novinárska cena,
resp. ten kto ju organizuje - Nadácia otvorenej spoločnosti (OSF)
nepochopila iróniu, a teraz sa durdí na internetoch.
Na
adresu Kaliňáka však musím povedať, že je ľahké urobiť si
srandu z hlupáka. Mal by si hľadať ťažšie terče na svoje
trollovanie.
https://dennikn.sk/minuta/3921164/ |
|
slaven |
04.04.2024, 11:11 | #13313 |
Dnes som bol na kozmetike.
Jasne ze som zacal nenapadne
debatku.
Majitelka beauty salonu aj kozmeticka, obe cca 35-40
rocne kocky, obe volicky Pelleho. Potesilo ma to, takze fajn debatka
bola, tiez sa im chore veci nepacia a Korcoka velmi nepoznali, myslim
jeho historiu, tak som im to pekne vysvetlil, co bol a kde bol v case
ked sa napadla Juhoslavia, Irak, teraz jeho vyjadrenia ku genocide v
Gaze, rovnako podpora vojny v Ukrajine. Podpora PS a podobne.
Kocky su mudrejsie, naozaj vela veci nevedeli, v TV to neuvidia. |
|
|
|
|
|
slaven
|
04.04.2024, 14:42 | #30795 | |
Nie, o masakrach som jej nevravel, tie sa bohuzial deju vsade vo
svete, aj na Ukrajine bohuzial. Vravel som jej o "humanitnom"
bombardovani. Zasa az tolko som nemal cas s nimi kecat, ale o mesiac
som tam zasa |
|
|
majka
|
04.04.2024, 15:01 | #30796 | |
Keď si bol vtedy zasraný a nepamätáš,čo bombardovaniu
predchádzalo,tak poriadne študuj |
|
|
Bond007
|
04.04.2024, 16:41 | #30803 | |
O mesiac snáď už o prezidentovi Pellegrinim |
|
|
indigo |
04.04.2024, 09:30 | #13312 |
nevoľte IK, v USA sa naučil tolerancii k lgbt...to kde sme aby napr
. predseda niekde pod Poľanou bol riťopich, príde k nemu
traktorista ,,vy ste gdoo....tak brav za brava lebo obaja máme gumy
od hoven"...voľte PP lebo on sa otvorene priznáva k orientácii na
Rusko, kde táto pliaga je zákonom označená za osobitnú
kategóriu.
Lubrikanti namiesto vďaky za snahy o ich prevýchovu utekajú
z Ruska a označujú svoju vlasť za fašistickú, lebo kategorizácia
ľudí do skupín je vraj sociálny darwinizmus, čo je podľa nich
základný znak fašizmu....voľte čestného čo skoro nič
nevlastní....tak hor sa na IQ test národa
|
|
|
|
Michalides
|
04.04.2024, 12:01 | #30784 | |
je po voľbách, toto už nie je problém...a za všetko môže
Radičovej vláda a Matovič... |
|
|
|
Markuss
|
04.04.2024, 08:17 | #30781 | |
a aj preco taký titulok.
Európske vlády musia ešte
viac nastaviť svoje ekonomiky na vojnový stav. Je potrebné, aby sme
skutočne riešili nedostatok zdrojov, ktorý má Ukrajina v boji
proti Rusom, ale vieme tiež, že európski spojenci nemajú dostatok
ľudí potrebných na posilnenie vlastnej obrany. |
|
Lajos |
04.04.2024, 08:04 | #13309 |
HADOVI SA NEDÁ DÔVEROVAŤ |
|
|
Lajos |
03.04.2024, 22:58 | #13308 |
Vidlákovy kydy: Česká politika po slovensku |
|
|
|
slaven
|
04.04.2024, 07:17 | #30778 | |
Vďaka do CZ za podporu. Včera debata s Babišom, paráda.
Ten
chlap hovorí ako mu huba narástla, otvorene, úprimne, priamo a
jasné veci vie pomenovať. |
|
majka |
03.04.2024, 22:41 | #13307 |
Vo Fortune na buznu 2,30 |
|
|
slaven
|
03.04.2024, 22:43 | #30771 | |
no vidíš, že si to pochopil, keď som Ti ten tvoj grc 3x zmazal z
hlavnej diskusie |
|
|
majka
|
03.04.2024, 22:45 | #30772 | |
V Bratislavskom kraji na Buznu kurz 85,00 |
|
|
Lajos
|
03.04.2024, 22:48 | #30773 | |
Teba si predstavujem že si pri tom aj honíš péro, je to tak? |
|
|
Bond007
|
03.04.2024, 23:03 | #30777 | |
Už si si podal Majko? No buzničky v BA kraji budú hromadne voliť
Ivanka, to preto |
|
|
Michalides
|
04.04.2024, 07:55 | #30779 | |
Presne tak a zvyšok Slovenska si zvolí rovno buzničku |
|
|
slaven
|
04.04.2024, 11:04 | #30782 | |
100x lepší buzerant normálny ako človekl čo podporuje chorú LGBT
propagandu.
Mne naozaj buzík nevadí, ani lezba ... ale choré
veci, ktoré sa teraz dostávajú do sveta mi vadia, napr. zmena
pohlaví, ovplyvnovanie už m malých detí chorou propagandou ... a
vecami ako ked chlap si povie ze je zena a ide na zensky zachod a ked
mu povies, ze je chlap, TAK ty budes mat problemy, stihanie ... vela
toho je. DAKUJEM, NIE! |
|
|
Michalides
|
04.04.2024, 12:00 | #30783 | |
vzhľadom na Pelleho históriu vyjadrení a činov, bude s kľudom o 2
roky podporovať to, čo nenávidíš |
|
Lajos |
03.04.2024, 22:37 | #13306 |
Najnovšie vyhlásenie USA o útoku v Crocuse robí ruské
protiteroristické vyšetrovanie dôležitejším ako kedykoľvek
predtým |
|
|