Diskusia
POLITICKÉ KYDY A SRAČKY SEM :)
majka |
03.03.2022, 23:45 | #1231 |
Bundesligoví lídri dlhodobo hľadajú ideálne riešenie na podporu
obetí ruského ozbrojeného útoku na Ukrajinu.
Perfektný nápad prišiel od jedného zo zamestnancov, ktorý
navrhol, aby peniaze, ktoré Bundesliga získa z predaja televíznych
práv do Ruska, boli prevedené na pomoc Ukrajincom. Myšlienka bola
okamžite prijatá. Odteraz je to ruská Match TV, ktorá podporuje
obete vojny na Ukrajine, pretože celá suma zaplatená za právo
vysielať zápasy bundesligy sa presunie do Kyjeva.
DFL
zatiaľ nechce porušiť zmluvu s Rusmi, v prvom rade, aby platili čo
najdlhšie a tieto peniaze sa presúvajú na Ukrajincov. To Vladimira
Putina určite rozzúri, keď zistí, ako ho Nemci oklamali. A
pripravujú ďalší perfektný projekt. Už tento víkend bude logo
Bundesligy v modrých a žltých farbách, nie v tradičných
červeno-bielych farbách. Nemecko chce týmto spôsobom upriamiť
pozornosť Rusov na to, čo sa deje na Ukrajine. |
|
|
Markuss
|
04.03.2022, 08:53 | #3080 | |
Najlepšia je časť "to Vladimíra Putina určite rozzuri"
Z tejto slohovej práce máte piataci jedna mínus |
|
|
true
|
04.03.2022, 14:08 | #3093 | |
majka nesklamal |
|
Quake |
03.03.2022, 20:59 | #1230 |
Bratislavská Street Food & Cafe Possonium odmietla obslúžiť Petra
Marčeka (fašistu a proruského aktivistu). Podľa majiteľa práve
pre Marčekove názory spájané s hnutím Republika a proruskú
politiku.
Chodieval som tam casto. Nuž ale po tomto...
... tam budem chodievať ešte častejšie Veľký rešpekt
majiteľovi, ktorý jasne ukázal, že náckovia patria do minulosti.
A Marček ako starý posluhovač Kremľa si nič iné nezaslúži.
Deduľo sa samozrejme hneď išiel vyplakať na FB (aký to paradox,
keď sa fašoun sťažuje na segregáciu). Podporu podniku vyjadrilo
množstvo ľudí.
Good job
|
|
|
Markuss
|
03.03.2022, 22:19 | #3075 | |
Každá palica má dva konce. Ten biedny business case bude asi
nemeratelný, ale predsa len, koľko ľudí tam nepríde |
|
|
Quake
|
03.03.2022, 23:09 | #3077 | |
Tí, čo tam chodili, tam budú chodiť naďalej a pán Marček im
chtiac - nechtiac spravil reklamu zadara, takže v konečnom dôsledku
win - win. |
|
|
Caciky
|
04.03.2022, 08:48 | #3079 | |
nech na dvere da zakaz vstupu zidom a ciganom a meme tu rok 1939 |
|
|
Quake
|
04.03.2022, 08:57 | #3082 | |
Caciky je veľký rozdiel, či ťa nevpustím na základe rasy alebo
ťa nevpustím na základe toho, že podporuješ zločinecký systém
|
|
|
Markuss
|
04.03.2022, 09:04 | #3084 | |
No daj |
|
|
Quake
|
04.03.2022, 09:17 | #3086 | |
A čo ti mám zas dať? |
|
|
Caciky
|
04.03.2022, 10:30 | #3089 | |
marcek tam tazko zapadne medzi buzeranta Stankeho a spol nakolko
studoval v Moskve a to sa teraz nenosi.................. |
|
|
|
Markuss |
03.03.2022, 19:38 | #1227 |
Ukážka zo skladačky
https://www.narcity.com/miss-ukraine-just-ad
mitted-that-her-gun-toting-instagram-pic-is-not-what-it-looks-like
..aby sa instagramovymi postmi nejaká pipka
priživovala na humanitárnej katastrofe.
Najhoršie na
tom je, že takýchto chujovin do skladačky je milión.
Ešte to aj tri dni médiá berú... Som zvedavý, čo by kto
povedal, keby sa Plačková nayebala do maskáčov a fotila štýlové
fotky.
Mala radšej obliecť zásteru a ísť rozdávať
čaj na barikády.
Ale to už by nebolo toľko like-ov ani
veľmi sexy
A nakoniec piča ešte po troch dňoch povie, že
ona je obyčajná žena, že jasné že bojovať nepôjde
|
|
|
Šariš
|
03.03.2022, 20:01 | #3073 | |
a mainstream tlieska - bravo Miss bojovnicka |
|
|
|
Šariš
|
03.03.2022, 11:28 | #3068 | |
radsej nezdielaj jeho clanky lebo Ta zavru slavenko |
|
|
slaven
|
03.03.2022, 13:15 | #3069 | |
nemyslim si ze za taketo zdielanie budu niekoho zatvarat - to by
najskor asi zavreli Chmelara ...
zasa ti magori az tak daleko
nezajdu |
|
|
Markuss
|
03.03.2022, 16:49 | #3072 | |
To máš tak. Tí čo chcú vedieť, hľadajú rôzne zdroje. Tí
ktorí vedia, čo chcú počuť si nájdu svoju pravdu na overených
adresách. Oni milujú, ked je svet antagonisticky postavený.... Nič
medzi neexistuje. Diskusia je naškodu |
|
|
|
Markuss
|
03.03.2022, 08:00 | #3061 | |
Len tak na odľahčenie, keďže sa tie zlátaniny typu Benčík
nedajú čítať |
|
|
indigo
|
03.03.2022, 09:56 | #3063 | |
domov.sme.sk › sovieti-po-sebe-zanechali-spust
|
|
|
Markuss
|
03.03.2022, 10:07 | #3065 | |
Za prvé. To že tu zanechali bordel je mi jasné
Za
ďalšie čo to má dočinenia s tým článkom? Ja som to postol ako
zaujímavosť. Ale rypáci a štváči so svojím čiernobielym
videním sveta hľadajú hneď zadrapky
Za tretie, keď vidím
doménu sme.sk, zatváram browser
|
|
|
indigo
|
03.03.2022, 10:32 | #3066 | |
,,Najviac nám pomôžete, keď pomôžete ZSSR na jeho ťažkej ceste
k demokracii" Václav Havel v Kongrese USA, 1991. V tejto vete je
vysvetlené všetko o ceste veľkej časti ľudstva z ázijskej slepej
uličky, vrátane našich vlastizradcov...Rusi dali ľudstvu kultúrne
a športové poklady, tak si prajme pre nás dnes obyčajný stav, za
ktorého by zlatíčko ktoré máme od nich my, mohlo vysloviť svoj
názor bez strachu o perzekúciu ruskej rodiny. Aj to je jedna z
kociek domina.... |
|
|
StanoDianiska
|
03.03.2022, 10:40 | #3067 | |
indigo, tú kocku domina už p. Chmelár nevidí. |
|
|
Caciky
|
03.03.2022, 14:09 | #3070 | |
alkoholik vaclav havel |
|
|
Markuss
|
03.03.2022, 16:45 | #3071 | |
Kks dáš im tu zaujímavý nestranný článok a uderení aktivisti
ti píšu svoje blogy o úbohosti vlastnej existencie |
|
|
indigo
|
03.03.2022, 22:33 | #3076 | |
Marek určite poznáš základné pravidlo maloobchodu: Nikdy
nepovažujte žiadneho zákazníka za úbohú existenciu, lebo mu
nevidíte do peňaženky. V lete sa bavím na umývačkách
čel.skiel na pumpe ako (ne)vyskočia spod slnečníka podľa toho
akým autom tam prídem - tiež na odľahčenie dnešnej smutnej
doby Mozart
psychológie Lev Vygotskij radí pri každej gradovanej výmene
názorov nechať posledné slovo oponentovi tak nech sa páči |
|
Quake |
02.03.2022, 21:16 | #1224 |
Každý vojenský konflikt je zlý, ale tento ukázal, ako sa dokážu
spojiť demokratické krajiny proti jednému agresorovi. Plán Putina
bol podľa všetkých indícii postavený na rýchlom dobytí územia
a spoliehal sa na to, že sa do toho nikto nebude starať. Reakcia
sveta je však neskutočná - obrovské sankcie nielen štátov ale aj
drvivej väčšiny súkromných firiem ukázali Putinovi, že je
neschopný stratég a starý stroskotaný diktátor. Dnes bola
schválená rezolúcia proti vojne, ktorú podporilo 141 štátov a
proti boli len Rusko, Bielorusko, Sýria, Eritrea a Severná Kórea
(pánečku, to je ale spoločnosť, čo?). Takže čo dokázal Putin?
- zjednotiť slobodný svet
- položiť ruskú ekonomiku
behom pár dní na kolená
- spraviť z rubľa totálne
bezcennú menu
- nechať umierať nevinných civilistov
-
vylúčiť ruských športovcov zo všetkých podujatí
-
urobiť z ukrajinského prezidenta hrdinu
- a zo seba
najväčšieho blbca na svete
Aj keď stále prebiehajú boje, v
Rusku na plné obrátky premýšľajú, ako z tohto von. keďže jeden
deň vojny stojí Rusko niekoľko stoviek milión eur a samozrejme, ak
vás odstrihnú od zdrojov, môžete vyskakovať len do výšky
svojich rezerv.
Som zvedavý, čo v Kremli vymyslia |
|
|
Markuss
|
02.03.2022, 22:34 | #3059 | |
Autor? |
|
|
Quake
|
02.03.2022, 23:33 | #3060 | |
Autor čoho?
|
|
Quake |
02.03.2022, 18:56 | #1223 |
Štát zablokoval fungovanie stránky hlavnespravy.sk, čo je jeden z
top konšpirátorských webov plný bludov a klamstiev a v poslednom
čase neskutočnej ruskej propagandy. Aspoň niečo funguje v tomto
štáte. Ja len tak rozmýšľam, odkiaľ budú brať info všetci tí
rusofili a konšpirátorii hádam len nie z mainstreamu, čo pre nich jak svätená
voda pre čerta
Good job, NBÚ |
|
|
|
Markuss
|
02.03.2022, 15:32 | #3054 | |
Napr Saudi. Sú to síce rovnakí hajzli s vrahovia ale sú na
správnej strane! |
|
|
Šariš
|
02.03.2022, 16:09 | #3055 | |
nie Markuss take prispevky a nazory su zakazane
nick ferry ti to
hned vysvetli - u Arabov je vsetko s kostolnym poriadkom |
|
|
Markuss
|
02.03.2022, 16:14 | #3056 | |
Ono je to tak, že keď to tu tak pôjde ďalej, tak zapálení
demokrati nahlásia na NBU aj tento portál. Lebo diskusia je
povolená iba v modrej. Píšte všetci modrým perom iná farba
nebude |
|
|
RUTY
|
02.03.2022, 16:21 | #3057 | |
Markus petrosekely sú povolene |
|
|
Šariš
|
02.03.2022, 16:44 | #3058 | |
asi by som sa ani necudoval kebyze sa najde nejaky pako a nahlasi tuto
stranku len preto ze existuje aj iny nazor ako ten ich jediny spravny
|
|
|
majka
|
03.03.2022, 09:46 | #3062 | |
"Predaj klubu sa nezrýchli, ale pôjde podľa procesu. Nebudem od
vás žiadať splácanie žiadnych pôžičiek. Mne nikdy nešlo o
biznis ani o peniaze, ale o čistú vášeň pre hru a klubu. Okrem
toho som dal svojmu tímu pokyn, aby založil nadáciu. Celý čistý
výťažok z predaja bude venovaný na charitu. Nadácia bude
pracovať pre všetky obete vojny na Ukrajine . To bude zahŕňať
poskytovanie kľúčových finančných prostriedkov pre naliehavých
a najnaliehavejších potrieb obetí, ako aj podpory ich dlhodobej
rekonvalescencie,“ dodal Roman Abramovič. |
|
true |
02.03.2022, 08:44 | #1221 |
Ciernokoseliar odkial vies ze ti cernosi nemaju doklady?
ved ked
su to studenti, vsetky doklady musia mat vybavene |
|
|
onetwo
|
02.03.2022, 09:33 | #3036 | |
takze den co den ludia umieraju prichadzauju o svoje domovy, a vy tu
riesite cernoskov, hlbsie uz ste klesnut nemohli, banda
bezcharakternych tragedov bez akejkolvek sebareflexie... |
|
|
coyotitko
|
02.03.2022, 10:11 | #3041 | |
Toto je posledná vec ktorú tu napíšem, s plnou dávkou urážky a
serióznosti. Ste obyčajní mentálni a morálni mrzáci poniektorí,
s vašimi zssotalymi názormi a schopnosťou "vidieť všetko jasne do
hĺbky, čo ostatní nevidia lebo sú ovce" je mi na grc, a nechcel by
som mať v živote dočinenia s takýmito ľuďmi. Týmto chcem
poprosiť admina o výmaz môjho účtu, alebo čokoľvek, lebo
súčasťou tohoto nemám záujem byť. Toto nie sú názory, toto je
prasproste popieranie a otáčanie faktov, ktoré má každý pred
očami. Sa môžete hanbiť za seba, kde ste ako ľudské bytosti
padli. |
|
|
true
|
02.03.2022, 10:14 | #3042 | |
otazka na doklady studentov je popieranie a otacanie faktov? prepacte
ale ste normalni?
neviete na normalnu otazku normalne odpovedat
len urazky, hnus, je mi z toho na vracanie |
|
|
onetwo
|
02.03.2022, 10:15 | #3043 | |
co ty tu vobec riesis? ludia umieraju... dopina ti to? cela ukraina je
v riti.. detto rusky obcania su v riti... |
|
|
matejo
|
02.03.2022, 10:16 | #3044 | |
Coyotitko .. absolútne súhlasim s názorom aký máš. Už dlhu
dobu tu sledujem aký výkvet spoločnosti a totálny duševný
mrzáci tu chodia. Konšpirácie , extremizmus, podporovanie Kotleby a
komunistov .. Jediné čo ich trápi je čaputová, očkovanie, Covid,
spriasahania a Rusko..
KĽudne vymažte aj mňa ale je to tu
celé zvrátene , choré a totálne dno a tie názory sú absolútne
ale totálne dno !!!!!
|
|
|
onetwo
|
02.03.2022, 10:18 | #3045 | |
pardon zle som to napisal, ludia neumieraju, ludia su zabiti za necely tyzden
znicil jeden chory blazon 2 krajiny... ukrainu a rusko... ale vy budet
evynit usa, nato,eu a neviem koho... ked pride rusky vojak znasilni ti
zenu, zbombarduje dom a zbije dieta tak tiez zato bude moct usa? vsak |
|
|
onetwo
|
02.03.2022, 10:21 | #3046 | |
koncim aj ja na tomto fore, nemam chut byt dalej sucastou tejto
komunity ktoru keby pravda fackala tak ju neuvidia... a necudujem sa,
ze slovensko bolo a je v takej riti, ked toto su volici jeho volici.. |
|
|
StanoDianiska
|
02.03.2022, 10:28 | #3047 | |
onetwo, coyotitko, matejo súhlasím s Vami. A nečudujem sa, že
práve medzi tipérmi sú takíto ľudia. Lebo tipéri nie sú
zväčša práve spomínaní jadroví fyzici či doktori. Našťastie,
nie všetci sú takíto a stále je tu kopa slušných a rozumných
ľudí. Tak hlavu hore |
|
|
StanoDianiska
|
02.03.2022, 10:30 | #3048 | |
true a ty možno raz precitneš až keď budeš v koži človeka,
ktorý sa musí ísť skryť do úkrytu pred leteckými útokmi...
Útokmi priateľského suseda... |
|
|
Quake
|
02.03.2022, 10:37 | #3049 | |
Aby som to chápal, tipéri so zdravým rozumom odchádzajú a
tipéri, čo si tu ventilujú svoju frustráciu a konšpirujú o
vakcínach, prezidentke, USA považujú za najväčšie zlo,
sympatizujú s náckami a hajzlíkmi ako je Blaha, Fico, zdieľajú tu
sprostosti od tragikomických figúrok našej politickej scény? |
|
|
coyotitko
|
02.03.2022, 10:38 | #3050 | |
Len doplním, včera som mal hovor s človekom, ktorý chodí aj s
ďalšími ľuďmi na hranice od prvého dňa útoku. Matky s deťmi,
ktoré utekali stovky km, mnoho z nich pešo, nespali celé dni, malé
deti so strachom vo vyplakanych očiach a tu najväčšia téma pár
študentov z Afriky. Aj keby boli z Marsu tak sa tam majú nechať
zabiť? Lebo nejaký psychopat sa rozhodol vyhladiť mestá? Že na
ľudskom nešťastí masturbuje nejaký potrat Mizik, Uhrik & fellows
ok lebo z ich análnoústnych otvorov za celý život slovo pravdy
nevyšlo, ale, že tu ľudia, z ktorých mnohí sú rodičmi, budú
riešiť že či zarába USA, či majú doklady ľudia, že to bol
nutný krok lebo bola 8 rokov páchana genocída, ku ktorej nikto
nejako nevie dodať jasné dôkazy a ktorá toho zakomplexovaneho
boľševika XY rokov netrapila, až teraz... Well done páni, je mi
vás nesmierne ľúto |
|
|
Quake
|
02.03.2022, 10:43 | #3051 | |
Coyo absolútny súhlas. Ale ako vidíš sám, sú tu aj normálni
tipéri so zdravým rozum. |
|
|
|
slaven
|
03.03.2022, 20:28 | #3074 | |
nie, neblazni, to su fakty a realita
to sa nenosi - toto by
Mainstream nezniesol |
|
|
|
slaven
|
01.03.2022, 22:20 | #3034 | |
uf, cudujem sa ze to este Youtube nezmazalo
taketo nazory su
nepripustne
a ked nad tym premyslam, kebyze to niekto povie ne
Slovensku, tak ti zmrdi na neho poslu NAKA a ide sediet nie? |
|
|
true |
01.03.2022, 07:53 | #1217 |
poculi ste nieco o tom ze kopec cernochov z Ukrajiny prisli na
Slovensko? ako ti utecenci pred vojnou |
|
|
matejo
|
01.03.2022, 09:15 | #3023 | |
počul si o tom, že su to zahraničný študenti ( vačšinou medici
) ktorý študovali v Charkove a Kyjeve. Lebo iných mužov z Ukrajiny
nepustia.. Či si si myslel, že na ukrajine nežiju zahraničný
študenti a ludia? ? |
|
|
matejo
|
01.03.2022, 09:16 | #3024 | |
* ktorí |
|
|
Quake
|
01.03.2022, 09:38 | #3025 | |
Vysvetľovala to už včera stránka "Polícia - hoaxy a podvody".
Samozrejme sa na tom priživujú náckovia, čo len ukazuje, aká je
to "dezinformačná zberba" - doslovná citácia od polície |
|
|
majster
|
01.03.2022, 12:37 | #3026 | |
zaujímaveprečo zahraniční
študenti v hojnom počte prišli práve na Slovensko a nešli domov?
|
|
|
slaven
|
01.03.2022, 12:40 | #3027 | |
majstro, predpokladam,ze domov pojdu
nemaju ziaden dovod tu
ostavat na Slovensku |
|
|
matejo
|
01.03.2022, 13:32 | #3028 | |
majster, kedze letecky to nejde tak musia ist cez hranice cize aj cez
slovesko alebo polsko napr. |
|
|
Ciernokoseliar
|
01.03.2022, 19:46 | #3029 | |
su to utecenci z 3 krajin..bez dokladov..ziadny doktori informovali o tom
kosicke zeleznice..ale liberali nam tu chcu nahovorit,ze su to jadrovi
fyzici |
|
|
|
StanoDianiska
|
01.03.2022, 20:52 | #3031 | |
Ciernokoseliar, nikde v tom článku som sa nedočítal, že by
vylúčili, že sú to zhraniční študenti. A doktori či jadroví
fyzici nemôžu byť utečenci? |
|
|
|
Quake
|
01.03.2022, 21:52 | #3033 | |
Veľmi pekný príklad, ako Ciernokoseliar manipuluje a klame.
pretože NIKTO nenapísal, že to musia byť práve doktori alebo
práve jadroví fyzici - takže čo? Kde? Akí liberáli ti chcú
niečo nahovoriť? Po druhé - stránka Polícia - podvody a hoaxy má
práve tú úlohu, aby na ľudí, ktorí vedome klamú a manipulujú
(napríklad ako ty) upozorňovala. Nuž a po tretie, toť
nedávno si tu písal, že sa tu dlho neukážeš a pozri - si tu |
|
|
RUTY
|
02.03.2022, 09:23 | #3035 | |
Quake dobre vieš, že sú to utečenci a na UA sa ich zbavili, aby
ich nemuseli živiť, príde Ti to normálne, že si tu behajú mladý
chlapi len tak, tak potom načo je ten sengen. Keď si za tak si ich
zober domov a dostaneš ešte aj 200 éčka od Igora. Dufam, že
Slovensko je len prestupna stanica. A chces mi povedať, že údajný
študent nemá na ubytovanie, to na UA študoval zadara. |
|
|
Quake
|
02.03.2022, 10:00 | #3038 | |
RUTY, tam, kde bývam ja, je absolútna súdržnosť, v našej
komunite (niekoľko obcí blízko BA) už máme ubytovaných celkom
veľa rodín, hlavne matiek s deťmi a babičkami. |
|
|
RUTY
|
02.03.2022, 10:07 | #3039 | |
Quake tak je to správne
Ale tu sme sa bavili o tých študentoch, dúfam
že im naša vláda ponúkne bezplatné štúdium, aby tu mohli
doštudovať, lebo máme nedostatok zdravotníkov. |
|
|
matejo
|
02.03.2022, 10:08 | #3040 | |
Ruty vsak bolo jasne povedane, že cez slovensko len prechadzaju. Idu
do domovskych krajin ale jedina šanca bola cez slovensko alebo
Poľsko.. A ano mladí muži zvyuknú študovať nie starí
ľudia.
Nikto si ich nechce brať domov , oni maju svoj domov a
tam aj pokračujú, ver tomu , že v tejto diete nechce nikto ostať
len sa snažím poukázať na to , že sa zase tu je chcenie
rozvracať spoločnost Kotlebovacmi a strašiť afričanmi atd.. |
|
|
majka
|
03.03.2022, 10:04 | #3064 | |
Jediná hanba, ktorú som tej noci na hranici zažil, boli poslanci
Mizík a Mazurek. Zbabelo sa s ochrankou prišli poprechádzať
pomedzi týchto študentov, ostentatívne si ich natáčali a
evidentne sršali spokojnosťou. Asi sa tešili z kvalitného
materiálu na primitívne promo videá. Potom nasadli do vykúrených
áut a odišli.
Je fakt, že aj príčetný človek ťažko
hľadá odpoveď na otázku, prečo sú na našej hranici odrazu
stovky tmavých tvárí, keď tadiaľ majú utekať ukrajinské ženy
s deťmi. Treba sa z toho poučiť, mať hlavu otvorenú, bojovať s
predsudkami a nerobiť rýchle závery. Čo sa týka xenofóbov a
hrubého zneužitia tejto situácie, asi sa nedalo čakať nič iné.
Shit happens. |
|
|
|
Quake
|
28.02.2022, 22:25 | #3021 | |
Vojenské konflikty, ktoré si vymenoval, mali úplne iný charakter,
ako vojna, ktorá prebieha teraz. V každom z týchto štátov
prebiehali desaťročia vnútorné konflikty, operovali tam desiatky
klanov, islamistických skupín, je tam extrémna chudoba, hladomor a
milióny utečencov.
V tomto prípade napadol suverénnu
krajinu snažiacu dostať sa do EÚ iný štát, ktorý si to neželá
pod zámienkou akejsi demilitarizácie a oslobodenia od nacistov - čo
je snáď ešte trápnejšia zámienka, ako keď Hitler napadol
Poľsko...
Sankcie sú už teraz skoro v každej oblasti,
šport nevynímajúc. Samozrejme, športovci sú v tomto nevinne,
väčšina s útokom nesúhlasí. |
|
|
senzak
|
01.03.2022, 00:02 | #3022 | |
Ja napríklad a vylúčením všetkých ruských športocov
nesúhlasím, tak ako nesúhlasím s tým, aby museli hrať pod
neutrálnou vlajkou (ktorá by však teraz bola asi vhodná
alternatíva) kvôli dopingu.
Doping ako taký študujem
dlhodobo, takže to je debata o niečom inom.
Každopádne ale nesúhlasím s tým, aby športovci, ktorí
odsudzujú útok a činy Ruska, mali trpieť kvôli výmyslom jedného
človeka.
Navyše aj tí, ktorí zaujali nevhodné stanovisko,
ho nie vždy zaujali dobrovoľne, nakoľko majú rodiny a priateľov
stále v Rusku. |
|
RUTY |
28.02.2022, 17:19 | #1215 |
Nazdar parobci, každá vojna je celé zle, ale čo už bojuje sa
stále, počas fungovania sveta. Ja si skôr dávam otázku čo bude
potom keď sa dohodnú, lebo pravdepodobne to dopadne tak, že sa UA
trochu prerozdelí, nemyslím si , že tu Rusko alebo NATO začnú
capat jadrové bomby. Mňa skôr zaujíma, že kde sa pohnú ceny
základných veci ako strava, paliva. Keď vyletia ceny chleba na 3€
a liter nafty bude stáť zhruba 3€, čo potom budeme na SK
normálne fungovať keď sa tu zarába zhruba 800 € a každý
obyčajný človek ešte z toho spláca hypotéku. Jasné že tu takto
nebudeme môcť fungovať. Tak je to super, že budem nútený odísť
z domu na týždňovky na západ aby mohla moja rodina fungovať a
deti uvidím tak raz za mesiac. To je tá super demokracia, tak dik.
Lebo na západe budeme robiť za min. mzdu a pre domácich budeme
stále za kokotov. |
|
|
slaven
|
28.02.2022, 20:10 | #3015 | |
a kto bude z toho najviac profitovat? predsa Americania / ked sa
odfajci obchod EU s RU.
Si viem predstavit ako sa teraz Biden v
ovalnej kancelarii usmieva na siroko
A bohati budu
bohatsi a chudoba si to zlizne, ako pri kazdej vojne
To s tymi cenami
si napisal spravne, pojde to vsetko hore a kvalita zivota obycajnych
ludi dole a este ked sa presadi ta EU elektro debilita, tak sa to este
zhorsi. |
|
|
|
onetwo
|
02.03.2022, 09:45 | #3037 | |
slaven to ako nemyslis vazne? chory blazon zautoci na krajinu
bombnarduje obyvatelstvo, vyhnal ich z domovov, zabija, nici...a ty tu
pises, ze profitovat budu amici? kto za to moze? vy vobec uvazujete?
pretoze este aj teraz sa chovate ako keby toto zavinilo usa... riesite
vsetko ostatne ako podstatu, ktora je, len jedina a to, ze za toto
moze jedine Putin a Rusko... ci co nevidite co sa tam deje? neidite
invaziu? ci co to je podla Vas mainstream fake? fakt zasnem ludia...
uplne mi odjebalo dekel |
|
|
matejo
|
02.03.2022, 10:51 | #3052 | |
Myslim si , že riaditeľ tohto fóra a webu tu už veľa krát
ukázal na akej strane stojí a čomu verí a zaraduje sa medzi
ostatných čo sa tu odbavujú na prezidentke, zdieľaju fašistov a
fandia Putinovi a samozrejme on je ten čo sa iba bráni a za všetko
može zlý zlý zlý západ... |
|
|
RUTY
|
02.03.2022, 11:32 | #3053 | |
Ja som jasne povedal, že nesúhlasím s vojnou, ale poukazujem na to,
čo bude neskôr. Sme závislí na surovinách z Ruska, 85% plynu a
100% ropy berieme z Ruska, si fakt myslíte, že ten plyn na
lodičkách z USA nás zachráni. |
|
admin |
28.02.2022, 12:48 | #1214 |
Všetkých prosím o slušnosť.
Názory sú rôzne, ale treba
sa ovládať - aj tu platia pravidlá webu, aj keď je reč o politike
a to samozrejme stále skončí rozdielnosťou názorov a
postojov.
Žiadna cenzúra tu nie je - každý názor tu ostane. |
|
|
|
majster
|
28.02.2022, 11:32 | #3000 | |
mohlo by sa to povedať u nas? |
|
|
|
Šariš
|
28.02.2022, 12:07 | #3003 | |
u nas uz zacala brutalna cenzura medii !!!
kazdy kto sleduje
situaciu je si toho vedomy |
|
|
Šariš
|
28.02.2022, 12:08 | #3004 | |
o chvilu uz ani na nebudes v krcme moct povedat svoj nazor - lebo za chrbtom Ti bude
sediet Bencik alebo iny udavac a zmrd a ked nieco povies co sa mu
nebude pacit - skoncis v base !!! |
|
|
ferry
|
28.02.2022, 16:26 | #3012 | |
Ty brdo toto je sila. Tu uz radsej pomlcim, co som sa prave dozvedel.
Som len a len posmutnel. |
|
|
ferry
|
28.02.2022, 16:44 | #3014 | |
Placuce deti. Este mi skus napisat, ze ucelovo natocene. Na kieho toto
je dpc vobec dobre. Majster, smutno mi je. |
|
|
|
ferry
|
28.02.2022, 10:39 | #2995 | |
true. dal som tomu 2 minuty a vies co. idem si to pozriet cele.
skusim. |
|
|
ferry
|
28.02.2022, 11:13 | #2998 | |
nesuhlasim s jeho nazorom. |
|
|
Šariš
|
28.02.2022, 12:09 | #3005 | |
ferry - takze vlastne neveris ze na vychode Ukrajiny je genocida uz
dlhe roky? |
|
|
ferry
|
28.02.2022, 12:19 | #3006 | |
ja nemam comu verit. su urcite zriadenia, ktore maju vyznam. su
zmluvy, su dohody a su partnerstva. a potom je odpad nedovera hnus
pseudobiznis. Saris. ako si predstavujes fungovanie? ja som tu zalozil
2 vlakna. mohol si prispiet. nie rozvracat, prispiset. ludia. co ste
to vobec zac. to je taky problem dialogu sa dopracovat? |
|
|
Šariš
|
28.02.2022, 12:34 | #3009 | |
ides si stale svoje len ty a tvoj nazor a nic ine nie je spravne
este aj ludom diktujes kde maju reagovat |
|
|
Šariš
|
28.02.2022, 12:36 | #3010 | |
normalna jednoducha otazka na Teba: bola posledne roky genocida na
vychode Ukrajiny alebo nebola?
nemas na to nazor? nic si
nemyslis? ti ludia co tam ziju si to vymysleli? aj Putin si to
vymyslel?
ked odpovies ze ano, ze je to vymysel - beriem to,
respektujem Tvoj nazor.
ale vyjadri sa k tomu - lebo je to dost
podstatne v tomto obdobi. |
|
|
|
ferry
|
28.02.2022, 16:32 | #3013 | |
Saris. Nikdy nebudem obhajovat aneksiu. Nikdy. Nikdy. Mozem Ti byt na
smiech, ale uroven a slusnost su pre mna cnostami. Vies, co som orave
napisal? |
|
|
Šariš
|
28.02.2022, 20:36 | #3016 | |
ja som sa ta ale ferry pytal nieco ine - stale si ides svoje
moja otazka bola uplne jednoducha a nic s aneksiou nemala spolocne
|
|
|
ferry
|
28.02.2022, 21:24 | #3018 | |
Pokladaj mi otazku sposobom, ze ma stavias do roviny, ze nemam na
vyber. Tvoja otazka nema podla mna zmysel. Je zbytocna, je
manipulativna, je nesmierne hlupa. To je moj nazor. To je moja odpoved
na Tvoju pseudootazku. Vyjadril som sa dostatocne jasne? |
|
|
Šariš
|
28.02.2022, 21:43 | #3019 | |
ano, jasna alibisticka odpoved. To mi staci
ti ludia ktori
tam zomreli su asi tiez pre teba hlupy, presne ako moja hlupa otazka |
|
|
ferry
|
28.02.2022, 21:49 | #3020 | |
Vzdelavaci proces a riadenie statu by som Tebe urcite nezveril do ruk.
Respektujem ale tvoj nazor. Diskusia s tebou ma naplna. |
|
Ciernokoseliar |
27.02.2022, 21:53 | #1211 |
inak...3ka na rtvs uz konci zajtrajskom..miesto nej bude politicka
stanica....prave teraz..co mam chobotnicu s koradom katanim
rozpozeranu |
|
Quake |
27.02.2022, 20:28 | #1210 |
Putin dnes nariadil uvedenie jadrových zbraní do pohotovosti.
Reálne nebezpečný psychopat, ktorému sú ukradnutí aj vlastní
občania. Ktorí mimochodom v čoraz väčšom počte protestujú
proti vojne a nielen v Moskve ale po celom svete. Pretože každý
normálny človek na svete si želá pokoj a mier. Nie vojnu. Vojnu
chce Putin. Od začiatku hľadal zámienky. A neváha útočiť na
civilistov, nemocnice, školy len preto, lebo nedokáže konkurovať
demokracii, nedokáže zniesť, že sa mu rozpadá ríša pod rukami
že si Ukrajina dovolí smerovať k západnej demokracii a slobode
(čo si to len dovoľuje, že?). Tie jeho neskutočne manipulatívne
prejavy arogancie moci voči zvyšku sveta sú na zamyslenie. Niet
najmenších pochýb, kto je agresor. Vidí to už celý svet a celý
svet pomáha Ukrajine. Veľký rešpekt prezidentovi Zelenskemu,
ktorý neuteká. Bojuje. Za demokratickú Ukrajinu, za mier, za svoj
národ, hoci stojí proti presile. Momentálne si neviem predstaviť,
ako by konflikt mohol skončiť pokojnou cestou. Šanca, že Rusko
stiahne vojsko bez kompenzácii, je nulová. Šanca, že dobyje Kyjev,
zatkne celé vedenie Ukrajiny a dosadí svoju bábkovú vládu, je
dosť vysoká. Šanca, že sa bude viesť dlhá vojna konvečnými
zbraňami, je asi malá, keďže každý deň na fronte stojí
milióny eur a dlhodobo sa nedá udržať, najmä ak ťa odstrihnú od
zdrojov. Šanca, že sa použijú jadrové zbrane je minimálna, ale
je tu. A to by bol koniec pre svet, aký poznáme teraz. Bojím sa,
čo bude. |
|
|
slaven
|
27.02.2022, 20:33 | #2975 | |
musime verit, ze sa dohodnu
to zlo tam uz trva dlho, musi to
skoncit
Ja naozaj verim, ze sa stretnu ako bolo dnes
medializovane, ze je to pravda a ze to nejako ukoncia |
|
|
Quake
|
27.02.2022, 20:35 | #2976 | |
slaven, aj keď sa stretnú, tak požiadavky Ruska sú jasné -
odstrihnúť Ukrajinu od Európy a NATO. Asi najschodnejšie riešenie
je vyhlásiť Ukrajinu ako neutrálne územie - teda ani patriace
Rusku ani patriace EÚ. Len si to neviem predstaviť v praxi... |
|
|
Ciernokoseliar
|
27.02.2022, 20:58 | #2979 | |
zas nehrajme sa na to..ze ukrajinci su neviniatka..postavit hufnice na
sidlisku medzi panelakmi? a potom ukazovat na rusov,ze zasiahli
civilne ciele?nech tam vyrokuju pokoj zbraniam..a hotovo..presne jak
hovoris..neutralny stat ..bez clenstva v nato a eu.. |
|
|
Ciernokoseliar
|
27.02.2022, 21:08 | #2981 | |
a mne sa zda/..ze staty EU len prilievaju olej do ohna..miesto
rokovani sa hraju kto da tvrdsie sankcie,kto posle viac zbrani... |
|
|
Quake
|
27.02.2022, 21:14 | #2982 | |
Ako by si rokoval s niekým, kto napadne iný štát? No nijako,
keďže Ukrajina nie je v EÚ ani v NATO. A teda ostáva buď
vyhlásenie vojny Rusku pre porušenie medzinárodných dohôd alebo
sankcie. A vojna je pre EÚ krajné riešenie, preto tie sankcie. |
|
|
Ciernokoseliar
|
27.02.2022, 21:17 | #2984 | |
az na to..ze dohody porusovala i ukrajina dlhu dobu...ale to nikomu
nevadilo..ved sa to dialo proti rusom :) |
|
|
Ciernokoseliar
|
27.02.2022, 21:20 | #2985 | |
a k tym konspiraciam..cely svet obletela info o par hrdinskych
ukrajincoch..ktori sa nechceli vzdat na ostrove..a padli..no pravda je
taka,,,ze sa vzdali a su zajati v sevastopoli nech ziju prozapadne
media |
|
|
slaven
|
27.02.2022, 21:57 | #2991 | |
kamos mi k tomu napisal dnes toto:
"No dnes som pocuval jednu
relaciu s kamosom na obed - a potvrdili mi moj pocit.
Rusi to
hraju s amikmi a zapadom....dohodnuta vojna...
Ukrajina je
naivna potrava...chudaci bezni ludia tych mi luto" |
|
|
Quake
|
27.02.2022, 22:35 | #2992 | |
Práve sa rokuje o zmrazení rezerv ruskej centrálnej banky, ktoré
su vo výške cca 650 miliárd, v praxi zmrazia asi 2/3, ktoré sú
uložené v dolároch a eurách, ostanú im rezervy v čínskej mene
a zlaté rezervy. V praxi to znamená strmý pád rubľa a rapídne
schudobnenie obyčajných občanov a v najhoršom prípade úplný
kolaps, ľudia si nebudú vedieť vybrať peniaze. |
|
|
majster
|
28.02.2022, 08:56 | #2993 | |
Zdravičko. Celý svet bráni Ukrajinu, ale čo robil niekoľko rokov
celý svet, keď bola mala vojna na Gombase, keď rusky obyvatelia
museli opúšťať svoje domovy, a keď malo Rusko právo vyhlásiť
Dombas a Luhansko za samostatné štáty, prečo sa neuznávajú,
Kosovo, aj keď SK neuznáva, ale je to Kosovo, keď sa bombardovala
Juhoslávia, nadávali sme na Ameriku, rozdelila sa, teraz sa nadáva
na Rusko že bije Ukrajinu, aj ona sa rozdelí a bude pokoj! A plyn
kto odoberá od Ruska, mal by zaň platiť!
Aj pokoj s Vami ,
žite v mieri! |
|
|
ferry
|
28.02.2022, 09:45 | #2994 | |
majster. tu je otazka: ty si ok, ze cudzie vojska vstupili na uzemie
suverenneho statu? odpovedz mi, prosim. |
|
|
majster
|
28.02.2022, 11:05 | #2996 | |
jeden príklad, keby sme zabijali maďarov žijúcich na východe
slovenska a orban by zautočil na celé slovensko,čo by si napísal,
napísal by si že je agresor, súhlasím,ale kde si bol na začiatku
príspevka? Prečo si nepísal, aby slováci nezabíjali maďarov!
prečo nik proti tomu neurobil? Viem asi to bude na teba veľa, ale ja
za to nemôžem sám si to chcel |
|
|
majster
|
28.02.2022, 11:07 | #2997 | |
ferry to je len odpoveď pre teba! |
|
|
ferry
|
28.02.2022, 11:17 | #2999 | |
nie ty s tymto intelektom nebudes riadit tuto krajinu. nedovolim to,
toto snad nie je mozne. preciiitaj si po sebe preboha, co si napisal.
|
|
|
majster
|
28.02.2022, 12:05 | #3001 | |
tak ty mi v tom nezabrániš a ani na tebe nebude ako to tu bude, a
bude to tu na hovno, pokiaľ tu budu tí čo sú! |
|
|
ferry
|
28.02.2022, 12:22 | #3007 | |
paneboze. citam si po tebe nonstop, co si napisal, takto ja si
nenecham deti touto slovenscinou vychovavat. nie majsterko. stacilo.
lubim Ta. a velke T tam ma zmysel. |
|
Ciernokoseliar |
27.02.2022, 20:11 | #1209 |
po dlhej dobe to tu citam..a mi smiesno..ako si tu liberali hladia
ego..aki su oni inteligentni,rozhladeni.dokonca
pragmaticky..jednoducho nadludia a
kto ma iny nazor,je odrazu fasista,komunista.biciglista s nizkym
IQ...riadne vymetene mozgy |
|
|
Quake
|
27.02.2022, 20:39 | #2977 | |
Ja som liberál, ciernokoseliar. Verím v slobodu jednotlivca, verím,
že každý si má žiť tak, ako chce. Máš pocit, že som
nadčlovek, mor pre spoločnosť a mám vymetený mozog? |
|
|
Ciernokoseliar
|
27.02.2022, 20:51 | #2978 | |
Ja som to svojho casu spravil tiez, presne kvoli ludom na tomto webe,
ktori su konspiratori, popdporovaci fasistov, populisti, stvaci,
hejteri, vulgarni a nevzdelani clenovia nasej tiperskej
komunity....tvoje nedavne slova.. aspon si nekad do ust..kto nema
rovnaky nazor ako ty..tak je podla teba menejcenni.. |
|
|
Quake
|
27.02.2022, 21:05 | #2980 | |
Odporúčam čítať pozorne a nevymýšľať si. To, že tu sú
konšpirátori, podporovači fašistov, populisti, štváči, hejteri
a vulgárni ľudia je FAKT. A proti fašistom a konšpirátorom budem
bojovať stále, pretože neprinášajú niíč, len nenávisť, zlobu
a agresiu. Bohužiaľ. Ale žeby som ich niekedy nazval menejcennými?
Ale no tak... Ale keď už si teda vyznávame pocity - ako pozerám,
to tvoje príspevky sú štvavé, vulgárne, opovrhujúce inými,
plné chýb, klamstiev a urážok. Alebo sa mýlim? |
|
|
Ciernokoseliar
|
27.02.2022, 21:15 | #2983 | |
a liberali co prinasaju?nechci mi nahovorit ze lasku..ked citam tie
diskusie,tolko nenavisti je v nich..este viac nez na fasistickych
diskusiach..
ktore moje prispevky myslis? tie,kedy sa postavim
proti porusovani pravidiel? ano,za nimi si stojim..neni tu predsa
anarchia..a nejake pravidla maju byt dodrziavane |
|
|
ferry
|
27.02.2022, 21:21 | #2986 | |
Kosculko, zalozil som 2 vlakna. Prosim, ak mozes, prispej do nich.
Potesim sa Tvojim nazorom. |
|
|
Quake
|
27.02.2022, 21:22 | #2987 | |
Tvoj prispevok pre chvilou v hlavnej diskusii:
"Furt som to
hovoril...ze ti liberali su mor..ktori sa siri nasim konzervativnym
slovenskom..."
|
|
|
Ciernokoseliar
|
27.02.2022, 21:24 | #2988 | |
a co je na tom zle? ved je to len pravda.. |
|
|
Ciernokoseliar
|
27.02.2022, 21:27 | #2989 | |
a koncim,,,zas sa tu nadlho neukazem..lebo tieto pisomne prestrelky
nikam nevedu..Mier |
|
|
Quake
|
27.02.2022, 21:36 | #2990 | |
ciernokoseliar, ja debatujem slušne, nenazval som ťa nijako
urážlivo (ak máš pocit, že áno, tak prepáč). Ty si mňa nazval
morom a ešte na tom nevidíš nič zlé. A to je presne to, čo celý
čas opisujem, ako sa ľudia správajú. Prajem pekný deň |
|
|
senzak
|
28.02.2022, 12:30 | #3008 | |
Ja sa napríklad ako liberál nevnímam a predsa naráža ten
dotyčný aj n mňa, ale gramatika, ktorú (ne)ovláda a
(ne)schopnosť zvládať argumentačné výmeny mi hovorí, že sa
ním neoplatí viac strácať čas, čo už mi bolo takmer jasné pri
tom, ako veľmi mal potrebu rýpať do pravidiel, aj keď s tým nikto
iný nemal problém a on sám pravidlá poryšuje |
|
|
|
Quake |
26.02.2022, 19:39 | #1207 |
Odkaz pre coya:
neodchadzaj. Ja som to svojho casu spravil tiez,
presne kvoli ludom na tomto webe, ktori su konspiratori, popdporovaci
fasistov, populisti, stvaci, hejteri, vulgarni a nevzdelani clenovia
nasej tiperskej komunity. Na socialnych sietach dlhodobo bojujem proti
tymto ludom, snazim sa argumentovat. Je to tazke, ale netreba to
vzdavat, inac sa im necha prilis vela priestoru. Pretoze najviac
vykrikuju ti, ktori maju co najmenej povedat. Len si pozri prispevky
tykajuce sa covidu, ake sialenstva tu boli niektori schopni popisat.
Prave preto ma na Slovensku najvacsiu podporu mafia zo Smeru a Hlasu a
do parlamentu sa s velkou pravdepodobnsotou opat dostanu fasisti. Byt
adminom tejto stranky, uplne zrusim sekciu Politika. Mal by to byt web
o tipovani. Bohuzial si tu poniektori ventiluju svoju frustraciu zo
svojho nudneho a pokazeneho zivota. Uplne ti rozumiem, coyo.
|
|
|
onetwo
|
26.02.2022, 20:21 | #2956 | |
|
|
|
Šariš
|
26.02.2022, 20:47 | #2957 | |
presne tak, treba zotrvat a bojovat s inymi nazormi
ale slusne a nie
urazanim sa ako to tu par ludi robi |
|
|
chaffee
|
26.02.2022, 20:55 | #2959 | |
|
|
|
ferry
|
27.02.2022, 05:33 | #2960 | |
Q myslienka presadenia sa je velmi tazka. preto to ocenujem nesmierne.
takto sa to ma a basta. pozri mas tam palec od ch. a to uz je nieco. |
|
|
Quake
|
27.02.2022, 05:54 | #2961 | |
Basta fidli ferdo |
|
|
senzak
|
27.02.2022, 07:43 | #2962 | |
No, škoda bola toho odchodu už pri Covide, ale rozumiem dôvodom,
prečo to robíš, presne preto som sem ja prestal prispievať svojimi
tipmi a pohľadmi, tiež ma jednoducho istý typ ľudí serie a
bohužiaľ sa s tým nič robiť nedá, buď niekto pobral základnú
inteligenciu a schopnosť vnímať veci tak, ako sa dejú, alebo ju
nepobral a preto si potrebuje pravdu a skutočnosť ohýbať tak, aby
jej lepšie rozumel. |
|
|
senzak
|
27.02.2022, 07:50 | #2963 | |
Ešte k tej vulgarite Quake, ja som veľmi vulgárny človek aj v
osobnom živote, ale to neznamená, že nemám schopnosť
argumentovať alebo viesť inteligentnú debatu.
Ako nazvem
zjednodušene človeka, ktorý je psychicky labilný a ochotný
spôsobiť utrpenie celej Európe (a nielen tej)?
Kokot. Takže
keď nazvem Putina kokotom, je to síce vulgárne, ale pravdivé,
objasňovať to už nemusím, ak na to nevidím dôvod.
Hlavne
nie ľuďom, ktorí nemajú kapacitu na to, pochopiť hoc len
základnú premisu, prečo to tak je. |
|
|
onetwo
|
27.02.2022, 08:53 | #2964 | |
senzak krasne, pravdivo a vystizne napisane |
|
|
majster
|
27.02.2022, 09:20 | #2965 | |
pekné napísané, ako keby sa dve ľave topánky vadili, ktorá je
dôležitejšia, ale iným a iný názor by sa nemal nikomu brať,
Putin, keby nebolo jeho, tak už je dávno 3. svetová, a že napadol
Ukrajinu? Asi prečo? Aký mal na to dôvod, asi taký, ako jej teraz
pomahajú k mieru, napríklad dodaním 40 raketometou, podpora k mieru
ako vyšitá, ale hold LEBO FICO, ten čo na neho nadáva,
jednoznačne ma z Matoviča a jeho poskokov zisky, tak ako včera keď
bol na hranici a hovoril o ničom, však ten človek ani o obyčajnom
chlebe by nevedel nič rozumné povedať, a skúste sa zamyslieť ako
to všetko na Ukrajine začalo, ale pravdivo, keď vôbec si chcete na
to spomenúť! Tak jednoznačne je potrebná zbierka pre Ukajinu, aby
sa mohli nakúpiť zbrane zo západu, na ukrajine pomohli k mieri,
západ už s amerikou nemal dlho možnosť sa zbaviť zbraní! Aj na
slovensku sa o tom vedelo čo bude a preto sa za 13 dni podpísala
zmluva s amerikou. A bojovať s fašizmom, ukrajina je najväčším
jej sidlom, len si spomeňte na minuly rok, jej prezidenta v Dombase!
|
|
|
senzak
|
27.02.2022, 10:08 | #2966 | |
Majster, z toho, čo som tu prečítal súdim, že si už pán, ktorý
by mi mohol byť otcom, takže len stručne a čo najslušnejšie.
Nie som volič terajšej koalície, ani náckov, dokonca ani
Ficovolič (za čias Slotu som to hodil SNS, naivne kvôli programu
).
Teraz už
nevolím, preto mi neprináleží komentovať vládu.
Každopádne, ak ako agresor (z akéhokoľvek, hoc aj svätého
dôvodu) napadnem cudziu krajinu, som stále len agresor, nehovoriac o
tom, že si vyberiem krajinu, ktorá nemá šancu sa brániť.
Ak by si chcel ujo s plešinkou riešiť spory s USA (ktoré vraj
môžu za túto vojnu), tak mal napadnuť priamo ich, ale to by si
nepohonil ego, ale dostal 5 a 20 na zadok a odišiel (prinajlepšom)
zo stiahnutým chvostom a hanbou naspäť do Kremľa.
Asi
toľko, vecné argumenty akosi už nemám silu spisovať. |
|
|
majster
|
27.02.2022, 10:18 | #2967 | |
tak že tak ako som napísal, aj ty jednoducho nechápeš, čo to je,
alebo prečo je ta vojna, ano som otec aj dedo, tak že nejaky život
mam za sebou, čo sa týka toho napadnutia UA a nie USA ani ja sa
nebudem rozpisovať, len znova nechápeš prečo, o to volenie, volím
voliť Lebo Fico, aku hociktorú inú stranu, lebo nikoho tam nevidím
na porovnanie s lebo Fico! |
|
|
senzak
|
27.02.2022, 10:47 | #2968 | |
Máš svoj vek, urážať Ťa nejdem.
Ja som napísal, že
nevolím, pretože žiadna zo strán ma nezaujala svojim
programom.
Už to vypovedá o tom, že nečítaš s porozumením
a reaguješ len na nejaké svoje výmysly. |
|
|
ferry
|
27.02.2022, 11:36 | #2969 | |
majster. sadol som si a precital si Tvoje prispevky. osobne si myslim,
ze si unaveny muz. tato krajina potrebuje konecne iny nazor nez ten
Tvoj. ja s Tvojim nesuhlasim. a davam Ti zatial velke T. |
|
|
majster
|
27.02.2022, 12:24 | #2971 | |
Ferry. ktorú krajinu mysliš?našu?? Tak taky hnoj ako máme teraz vo
vláde, určite nepotrebujeme, ale tebe určite vyhovuje, preto si v
Nemecku |
|
|
ferry
|
27.02.2022, 12:38 | #2972 | |
myslim, ze som sa trafil. |
|
|
ferry
|
27.02.2022, 18:45 | #2973 | |
majsterko a kedze Ta poznam osobn, budem opatrnejsi. pozdravujem Tvoju
pani a velmi vam vsetko dobre prajem. nech papricky rastu, deti nech
su zdrave, nech sme vsetci ok a zdravi. |
|
ferry |
26.02.2022, 19:18 | #1206 |
aklznut do roviny invektiv, urazania, to je velmi jednoduche. lebo
kazdy nosime v sebe zasobu jesitnosti a tu nastrbit, ide to lahko. to
je princip manipulatorov. preto sa vy vsetci my vsetci tak lahko
zlanarime, ked na nas niekto pluvne. lebo jesitnost. lebo sme jebnuti.
a nenechame si. ale hmmm keby ste pochopilitejto taktike, tak ste
niekde inde. vyprovokovat ratlika, co ani zdaleka neda dole vlciaka,
je jednoduche. Zerete seno aj vy pseuodonackovia, zavidide nejakym
zidom, ze sa neviete v reali presadit, ale radsej prdite. zidia si idu
svoju vieru o ktorej nemate ani abs potuchy. nemam sajn, je to kokot.
toto prezentujete a nackovia z vas boli totalne zhrozeni pocas 2. sv.
vojny. chodte si von skusit zamakat za seba, za rodinu, nie flakat sa
a riadit sa pocasim, a nadavat. skuste ist von. |
|
|
Šariš
|
26.02.2022, 20:47 | #2958 | |
suhlsim |
|
admin |
26.02.2022, 18:49 | #1205 |
coyotitko Reaguj na príspevok | 26.02.2022, 18:26 | #385124
no ništ
hlapci, sice je toto stránka o tipovaní , ale jednoducho tu sú
členovia ,ktorí sú nastavení na vlnu , s ktorou absolútne niesom
stotožnení , tajisto som to zabalil pri bludoch o covide , ktoré tu
tí istí jedinci prezentovali a podporovať to čo dnes robí Rusko
to je pravá vlastizrada a popieranie demokracie. Zdieľať a šíriť
a súhlasiť s nezmyslami , ktoré vypadávajú z análnoústneho
otvoru jedincov ako Chmelár , Blaha , Danko , predhadzovať isteho
dannyho kollara to je jednoducho úbohosť, Chýba vam kritické
myslenie , myslíte si že optikou tých pomätencov vidiíte do
hĺbky každého problému a zaručenú pravdu ale bohužiaľ a je mi
ľúto , že značńa časť Slovenskej spoločnosti je náchylná
toto nasledovať a brániť tejto krajine posunúť sa smerom k
rozvoju a lespiemu zivotu .Vrámci zachovania pokoja a predchádzaniu
konfliktov sa s Vami lúčim , tieto veci jednoducho úplne sú proti
mojim morálnym a ľudským zásadám a čitať tie nezmysly mi
zastavuje rozum ako mlže niekto súhlasiť . nech sa vám darí v
tipovaní
onetwo 26.02.2022, 18:36 | #687104
suhlasim
stym co si napisal, ale nemusel si to takto riesit, tak ci tak je to
tvoje rozhodnutie, prajem vela uspechov... budes chybat coyo
kosenek29
26.02.2022, 18:46 | #687106
utekáš?
MarekTN 26.02.2022, 18:46 | #687107
to vyzerá tak, že
hlavne ty si psychicky labilný. Kto chce navštevuje politicku
diskusiu kto nie ostáva na tejto stránke kvôli ktorej sa sem
registroval napr. ako ja. Tvoje tipy budú chýbať ale chcelo by to
doliečiť hlavu.
GL |
|
|
admin
|
26.02.2022, 18:51 | #2947 | |
onetwo 26.02.2022, 18:49 | #687108
preco by
mal byt labilny? preto, ze nechce byt sucastou komunity ktora rozmysla
takto? |
|
|
slaven
|
26.02.2022, 18:54 | #2948 | |
kojotko, nezmysly citat nemusis, staci ze budes tipovat
nikto
nikomu nekaze aby siel do politickej diskusie
na politike sa
stale ludia hadaju, stale to tak bolo a aj bude a je jedno ci pre
Putina, Bidena, panicke na hrade alebo Fica, preto je tato diskusia
oddelena a clovek by to mal v hlave vediet rozdelit, tipovanie od
politiky
Niektori ludia to nevedia, clovek ma dobre tipy a ale u
niekoho je kokot, lebo ma iny nazor na vec ako on, proste neoddeli to
- to uz neviem ovplyvnit, kazdy sme nejaky, ale vo vseobecnosti je to
len o par ludoch, ktori sa vyjadruju aj do politiky, vacsina ludi na
to serie z vysoka a to je dobre |
|
|
ferry
|
26.02.2022, 19:01 | #2951 | |
coyo pozri. Kosenek to paradne napisal. Cize mozes byt kryticky, ale v
podsate si si len usral za krickom a zasiel do UK. A pre slovensko
zabojujes tak, ze sa budes hladkat na svojich bicakoch. nic viac. cize
tak to mame chapat? ze kto je smutny zo zlovenska, nech pali do pice?
alebo sa podla Stura postavi za obrodu nas? |
|
|
ferry
|
26.02.2022, 19:03 | #2952 | |
pice ale kosenek to vazne dobre napisal. akoze konecna. |
|
|
Šariš |
26.02.2022, 17:16 | #1203 |
sledujete co robia velke mocnosti?
a my jak kokoti opacne
Ukrajinský veľvyslanec v Nemecku Andrij Melnyk - povedal,
že hovoril s niekoľkými nemeckými ministrami a požiadal ich, aby
Ukrajincov podporili. Po odpovedi, ktorú počul, však „onemel“.
„Podľa nášho názoru môžete mať vy Ukrajinci pár hodín.
Nemá zmysel vám teraz pomáhať,“ popísal znenie odpovedí
ukrajinský veľvyslanec v Nemecku.
„Akékoľvek
žiadosti o pomoc sú jednoducho odmietnuté. Je to veľmi smutné,“
povedal Melnyk a vyzval nemeckú spoločnosť, aby vyvinula tlak na
vládu v Berlíne. “Táto politika, toto váhanie nás stavia do
role ovce vedenej na porážku,“ dodal.
Biely dom znovu
vyhlásil, že na Ukrajinu nepošle vojakov.
„Úlohou
prezidenta Spojených štátov je posúdiť, čo je v záujme
Spojených štátov, v záujme národnej bezpečnosti, v záujme
amerického ľudu a samozrejme v záujme svetového spoločenstva. Ale
ísť do vojny s Ruskom nie je naším záujmom. Preto nepošleme
amerických vojakov na Ukrajinu,“ povedala hovorkyňa Bieleho domu
Psakiová. |
|
|
coyotitko
|
26.02.2022, 18:02 | #2944 | |
Čo robíme my opačne ty inteligent? Tam boli žiadosti a vojenskú
pomoc, vyslovene vyslanie vojenskej sily. To odmietli Američania ako
aj NATO, pretože by to znamenalo automaticky svetovú vojnu, že
budú naďalej podporovať Ukrajinu materiálne, finančne a
humanitárne. Čo robí Slovensko naopak mi vysvetli? To si fakt taky
jednoduchý a chyba ti štipka kritického myslenia aby si pochopil
súvislosť jednoduchej správy? Teba musí oyebat aj samoobslužná
pokladňa v TESCU |
|
|
onetwo
|
26.02.2022, 18:40 | #2945 | |
Vies Saris tito vodcovia aj rozmyslaju hlavou nielen vajcami,,, a
vedia, ze Putin je hnoj ktoremu bud preplo , alebo taky bol stale...
vedia, ze musia chranit aj svojich obcanov a buducnost tohto sveta. na
ktorych mimochodm Putin kasle a preto napriklad poslali len usa 650
melka na podporu UA,,, |
|
|
Šariš
|
26.02.2022, 18:48 | #2946 | |
coyotitko som inteligent? dakujem, snazim sa
a co robime
opacne? no napriklad to, ze dovolime cudzim vojskam aby boli na nasom
uzemi proti Rusku !!!
cital som, ze kopec vojakov tu ma prist
teraz - a to nas ohrozi ovela viac ako keby tu neboli - nechapes
to?
ci mate v mozgoch nastavene to, ze Putin na Slovensko
zautoci? na nasu trapnu armadu???
nie, nema dovod ale ked tu
budu tisice vojakov NATO tak dovod bude
kokoti co
to dovolili |
|
|
ferry
|
27.02.2022, 12:22 | #2970 | |
Sarir. skus si precitat, co Ti coyo napisal. S porozumenim. proste
skus. |
|
slaven |
26.02.2022, 15:48 | #1202 |
http://casopisargument.cz/?p=41109
Eduard naozaj
verime, ze sa dohodnu. Ale Americania robili a robia vsetko preto, aby
sa priblizili k Rusku, aj ked sa dohodli inak, tak to bude tazke
V tom videu
nizsie je to velmi dobre opisane. |
|