Diskusia
POLITICKÉ KYDY A SRAČKY SEM :)
<< < 461 | 462 | 463 | 464 | 465 | 466 | 467 | 468 | 469 | 470 > >> |
true | 15.03.2022, 18:51 | #1291 |
https://www.youtube.com/watch?v=9Tw5OSNuxIQ
pekne opisana situacia - presne toto robi Ukrajinska armada kratke video a presne je to o tom co som pisal nizsie, ze Zelensky to mal ukoncit a vzdat sa - je to len loutka |
Quake | 15.03.2022, 19:39 | #3312 | |
Takže Zelenský je loutka a Putin je mierotvorca, že hej? Kámo, zober loptu a nie drogy |
slaven | 15.03.2022, 19:42 | #3315 | |
Putin nie je mierotvorca Quake, je to vodca a cele je to o tom, ze si
haji svoje zaujmy.
Netreba to uz rozpisovat viac myslim, uz bolo vsetko napisane, ci povedal vo videach, kde sa analyzovala dana situacia. |
Quake | 15.03.2022, 19:48 | #3316 | |
Predovšetkým je Putin psychopat a nie vodca. Tak ale ono aj s Hitlerom v 1939 súhlasila väčšina Nemecka, keď im vymlel mozgy krásnou propagandou o čistej rase a nepriateľských rasách. Čo napáchali si začali uvedomovať až o niekoľko rokov neskôr. Ale pravdu máš v tom, že si háji svoje záujmy - zobrať územie suverénnemu štátu vojenskou silou |
slaven | 15.03.2022, 19:50 | #3318 | |
Keby to uzemie chcel vziat vojenskou silou, rozjebe Ukrajinu za par
dni, zrovna ju zo zemou.
Vsimni si ale co sa deje, aka je to "vojna" ... minimum strat, znicenej infrastruktury. Proste len armadu chce odstavit, to sa mu podari, to vies aj ty, otazka znie za aky cas ... a ten cas cim je dlhsi, tym viac ludi zomrie. To je cele. Nemyslim, ze je psychopat, naozaj nie. Psychopat keby chcel znicit krajinu, asi by to spravil inak uplne. To si myslim. |
Quake | 15.03.2022, 19:56 | #3319 | |
O výbave ruskej armády a neschopnosti viesť vojnu boli výborné
rozhovory s vojenskými generálmi. Rusko má zastaralú, neschopnú
armádu. Veď tí nedokázali poraziť ani Afganistan pred týždňom bol o
tom dokument, ako ruská propaganda navonok predstavuje silnú,
neporaziteľnú armádu, v skutočnosti tam vojaci žrali chrobáky a
zhnité mäso, ale doma, keď sa vrátili, nesmeli nič povedať.
Putin si jednoducho myslel, že dobyje Kyjev za 2-3 dni bez odporu. Že sa mu nikto nepostaví na odpor a EÚ už vôbec nie. Ale maximálne sa prerátal. Je to neschopný diktátor posielajúci svojich vojakov na smrť. To je všetko |
slaven | 15.03.2022, 19:56 | #3320 | |
par cm nizsie som dal nieco od Eda, dam to aj sem, pre Teba Quake.
Je to dlhsie vyjadrenie, ale osobne sa s nim stotoznujem uplne https://www.facebook.com/ChmelarEduard/posts /5239199679445215 je to chore co robia nasi predstavitelia a ake maju vyjadrenia, naozaj je to chore. |
slaven | 15.03.2022, 20:00 | #3321 | |
Quake je to Tvoj nazor, uvidime co sa stane dalej a kolko este ludi zomrie a co bude s Ukrajinou. |
slaven | 15.03.2022, 20:01 | #3322 | |
https://www.facebook.com/ChmelarEduard/posts /5239199679445215 |
Quake | 15.03.2022, 20:01 | #3323 | |
Edo je trošku na nervy, keďže ho zaradili medzi konšpirátorov a proruských analytikov. S niektorými vecami súhlasím, s väčšinou nie. |
Quake | 15.03.2022, 20:06 | #3324 | |
Putin v júli 2021 napísal esej o Ukrajine a Rusku, tak toto si prečítaj, slaven. To sú vskutku myšlienky blázna a blúznenie o veľkej matičke Rusi ako za starých čias. Už vtedy mal plán, ako pripojí Ukrajinu k Rusku. http://en.kremlin.ru/events/president/transc ripts/66181 |
Caciky | 15.03.2022, 20:11 | #3325 | |
https://www.youtube.com/watch?v=0_Cgxy7N-V0< /a> zastarala ..............quakeho technika ....nie ze spadnes zo stolicky ciciak |
slaven | 15.03.2022, 22:16 | #3328 | |
jaj to je dlhe, pozriem si to zajtra v praci
co sa tyka Eda, necudujem sa mu ... |
Markuss | 15.03.2022, 18:40 | #1290 |
https://finweb.hnonline.sk/ekonomika/2383161 7-strach-zo-zastavenia-ruskeho-plynu-stacil-jeden-hegerov-vyrok-a-v-du sle-aj-podbrezovej-zacali-zvonit-telefony |
Markuss | 15.03.2022, 18:40 | #3306 | |
Zuzana
Edo |
slaven | 15.03.2022, 19:39 | #3311 | |
Edo to opisuje naozaj vystizne https://www.facebook.com/ChmelarEduard/posts /5239199679445215 |
slaven | 15.03.2022, 19:39 | #3313 | |
ten Heger je uplny debil, ale uplny, bohuzial. |
matejo | 15.03.2022, 13:26 | #1289 |
https://www.ta3.com/clanok/230831/hamran-a-l ipsic-prehovorili-o-ruskej-spionazi-na-slovensku-o-co-islo-v-akcii-kat usa |
matejo | 15.03.2022, 13:27 | #3302 | |
k tomuto sa chlapci nevyjadrite? Či nepasuje? |
true | 15.03.2022, 14:26 | #3304 | |
co k tomu treba napisat? chyba Ti nieco? mne nie - NAKA niekoho
chytila, minule chytili niekoho z NAKY
mohol by som sa vyjadrit naprikld k Lipsicovi - ale to by uz bolo o inom |
true | 15.03.2022, 14:40 | #3305 | |
zaujimave na tom je to ze preco ich NAKA chytila teraz, preco nie pred
mesiacom napriklad?
doteraz im Ruska "spionaz" nevadila asi ze? |
Markuss | 15.03.2022, 18:42 | #3307 | |
Je stará známa vec, že každá ambasáda ma vojenského pridelenca.
A to je kto? No šsz
Čo myslíš, načo ma americká ambasáda 300 ľudí na Slovensku? Snáď si nemyslíš, že to sú tí, ktorí ti lepia víza do pásu. Takže tá špionáž tu je už sto rokov. Niekto to robí šikovnejšie, iní horšie |
Markuss | 15.03.2022, 18:50 | #3308 | |
Pre inšpiráciu
https://www.upn.gov.sk › pri...PDF Prípad OATIS - Ústav pamäti národa |
Markuss | 15.03.2022, 18:52 | #3309 | |
A ešte jedno https://kultura.pravda.sk/kniha/clanok/57467 8-ben-macintyre-spion-a-zradca-naozaj-vzrusujuci-spionazny-pribeh/ |
Markuss | 15.03.2022, 18:59 | #3310 | |
inak k vyšetrovaniu. Obvykle platí, že vyšetrujú vojenskí
kontráši - t.j u nas VOS. Niekde je zmienka, že VOS zadovážila
dôkazy a odovzdala ich NAKA. Takže tú pohnútku s
protivyšetrovaním SIS možno vylúčiť.
Mňa skôr zarazila angažovanost špeciálnej prokuratúry, lebo takéto niečo dozoruje vojenská prokuratúra. Táto na návrh Galka v roku 2011 bola začlenená pod Generálnu prokuratúru. Toto je niečo, čo mi nesedí. Jednak tá špecializácia prokurátora je vždy daná - t.j. trestné veci ako vraždy, dalej ekonomická trestná činnost, extrémizmus /priateľ Honz/, atd... to že to má špeciál, je čudné, ale príznačné, nakoľko dostal denník N hned aj spisový a obrazový materiál |
slaven | 15.03.2022, 19:40 | #3314 | |
Markus, zbytocne to pises. Pri jednostrannom pohlade to nikoho
nezaujia, vazne nie.
nepasuje to ... |
StanoDianiska | 15.03.2022, 20:46 | #3326 | |
aha slaven tak my máme jednostranný pohľad, ale ty nie. Zvláštne
zmýšľanie...
Ja som za to aby každého, kto berie špinavé peniaze za prezrádzanie utajovaných skutočností a protištátnu činnosť chytili a potrestali. A je jedno či to robí pre Rusov, Američanov či Mongolov. |
Markuss | 15.03.2022, 21:24 | #3327 | |
Šak ja som to aj napísal neutrálne |
slaven | 15.03.2022, 23:34 | #3329 | |
Stano, reakcia bola na mateja ... napisal ci nepasuje ...
Markuss dal druhu stranu, na neho som reagoval - ale myslim, ze mateja toto vobec nezaujima. Ked zrazu sa tu zatknu nejaki spioni, ako keby to bolo neviem co, ako keby neexistovali stale na obich stranach ako napisal Markuss. Inak suhlasim s tebou, samozrejme ze pritistatnu cinnost treba potrestat. Ja osobne by som Caputovu, Hegera a spol zavrel tiez, pretoze skodia nasej republike a konaju proti ludom, proti rozumu zdravemu. |
Caciky | 15.03.2022, 10:33 | #1288 |
https://www.youtube.com/watch?v=kVEZxAzk91Y< /a> |
Quake | 14.03.2022, 22:22 | #1287 |
Reportérka ruského štátneho Kanálu 1 narušila živé vysielanie
s protivojnovým transparentom. Bol na ňom aj odkaz, aby ľudia
neverili propagande. Marinu Ovsjannikovovú vzápätí previezli na
moskovskú políciu.
„To, čo sa teraz deje na Ukrajine, je zločin a Rusko je agresorská krajina a zodpovednosť za túto agresiu má na svedomí len jedna osoba, a tou osobou je Vladimir Putin. Môj otec je Ukrajinec, mama Ruska a nikdy neboli nepriatelia. Bohužiaľ, posledné roky som pracovala pre Kanál 1, robila som kremeľskú propagandu a teraz sa za to veľmi hanbím. Mlčali sme v roku 2014, keď sa to všetko len začínalo, nechodili sme na mítingy, keď Kremeľ otrávil Navaľného. Len sme ticho sledovali tento neľudský režim a teraz sa nám celý svet otočil chrbtom. A ďalších desať generácií našich potomkov nezmyje hanbu tejto bratovražednej vojny. Sme Rusi, mysliaci a inteligentní, je len v našej moci zastaviť toto šialenstvo. Príďte na zhromaždenia, ničoho sa nebojte, nemôžu nás všetkých zavrieť,“ uviedla Ovsjannikovová vo videoodkaze k svojmu činu. Zdroje: https://theins.ru/news/249289 https://mobile.twitter.com/max.../status/150 3455183115886601 |
true | 14.03.2022, 22:44 | #3297 | |
problem zacal o dost rokov skor - v 2014 ten Krym asi myslela |
true | 14.03.2022, 22:44 | #3298 | |
StanoDianiska | 15.03.2022, 13:27 | #3303 | |
https://www.rtvs.sk/televizia/archiv/16952/3
15285#1425
čas 23:44 |
Šariš | 14.03.2022, 19:44 | #1285 |
ZASIAHLI CIVILNÚ ŠTVRŤ
ℹ Dnes použila Ukrajinská armáda taktický operačný raketový komplex Točka, ktorý zasiahol civilnú časť pri budove vlády Donecka, čoho následkom bolo 23 zabitých ľudí vrátanie jedného dieťaťa ℹ Na základe dôkazov z telegramových skupín sa zistilo, že Ukrajinskí "provokatéri" niekoľko dní vyzývali ženy DĽR, aby išli práve do týchto miest protestovať proti vláde ℹ Posledný takýto útok s toľkými obeťami sa podľa reportéra Murada Gazdieva odohral v roku 2015, keď Ukrajinské sily bombardovali centrum Donecka ZDROJE: -zdroj udalosti (vojenský reportér) https://t.me/Murad_Gazdiev/352 - dôkazy o výzvach na protesty v mieste dopadu rakety https://t.me/ukraina_ru/61410?single |
Šariš | 14.03.2022, 19:59 | #3292 | |
davali to v spravach? |
slaven | 14.03.2022, 20:13 | #3293 | |
z pravdy: 16:20 Ukrajinská raketa zabila v bašte proruských separatistov Donecku najmenej 20 ľudí a ďalších 28 zranila, uviedlo ruské ministerstvo obrany podľa tlačových agentúr. Ruskí politici podľa agentúry TASS označili zásah centra Donecka raketou Točka-U za „vojnový zločin“, ktorý má byť priradený k vyšetrovaniu ďalších „zločinov ukrajinských neonacistov“. Ukrajinská armáda ústami svojho hovorcu útok raketou na Doneck poprela, napísala agentúra Reuters s tým, že tvrdenia oboch strán nemožno nezávisle overiť. |
Quake | 14.03.2022, 20:27 | #3294 | |
A napíšeš aj o útoku ruských jednotiek na pôrodnicu v Mariupole, kámo? Či len to, čo sa hodí tebe a zapadá do ruskej propagandy? ja len tak sa pýtam |
Šariš | 14.03.2022, 21:00 | #3295 | |
tipujem ze tam boli vojaci - neviem ake je vyjadrenie Ruskej
strany
uzasna taktika ako naposledy ta telocvicna kde sa zhromazduju Ukrajinski vojaci a ked tam Rusi jebnu raketu - najdes clanok ze Rusi zautocili na skolu ! hoci ziadne deti tam neboli, len vojaci. Informacie si overuj |
Quake | 14.03.2022, 21:41 | #3296 | |
Šariš, informácie si overuj ty a poriadne a nielen z ruských sociálnych sietí. Veď je logické, že Rusi budú tvrdiť, že to bola taktika Ukrajincov a že oni vlastne nezaútočili na pôrodnicu. Ak by sa priznali, že vedome útočili na civilný cieľ, je to vojnový zločin a po skončení vojny by boli zodpovední ľudia súdení pred súdom. |
true | 14.03.2022, 22:47 | #3299 | |
neviem dokedy chce ten Zelenskyj este bojovat???!!!
to mu jebe? chce znicit Ukrajinu celu? si mysli ze ked bude teraz dalej odolavat Putinovi ze nieco ziska ???? uplne hovno len viac krajiny sa znici tuto vojnu uz prehral - to vedia vsetci aj USA - otazka je ze kolko krajiny sa znici a kolko ludi este zomrie |
StanoDianiska | 14.03.2022, 23:04 | #3300 | |
true, podľa mňa chcú bojovať ľudia. Veď v už okupovaných mestách ľudia chodia protestovať a posielajú Rusov domov. Už pred vojnou sa tvorili teritoriálne obrany, kde sa pripájali dobrovoľníci na obranu svojich miest a Ukrajiny. To nie je o Zelenskom. Ten len ako správny kapitán neopustil loď ako prvý, ale zostal bojovať. |
slaven | 15.03.2022, 19:48 | #3317 | |
Stano, no ved fajn, chcu bojovat ludia, ale proti Ruskej armade?
aky to ma zmysel? dalsie mrtvoly. Zelenskyj to mal ukoncit a spravit neutralitu. Ziadne EU, ziadne NATO tam nebude nikdy, to je utopia a hlupost. Preto je tam Putin. Tak sa k tomu postavilo aj USA, videl si Bidena, ziadnu armadu tam neposle, nie je debil, jemu to vyhovuje. Pokial mam dobre info, rozdavali obycajnym ludom bojove zbrane ... bez vycviku, len tak. Vraj je strelba aj medzi Ukrajincami, nejake gangy a podobne. Ked Rusky vojak pride a uvidi civilistu so samopalom, tak co? ma sa nechat zabit? nie, zabije ho. Potom v novinach napisu, ze civilista zomrel, to je len priklad. Ti ze vojaci sa presuvaju do obytnych zon je asi normalne, o tom je to video vyssie, ludsky stit - preto zomru aj civilisti a budu zomierat. Nech sa to uz skonci. |
Quake | 14.03.2022, 19:31 | #1284 |
Takže dnes zadržali plukovníka z ministerstva obrany,
príslušníka SIS a týpka z Hlavných správ. Presne z toho webu,
ktorý tu dlhodobo označujem za top konšpiračný web plný bludov a
klamstiev. Nuž a chalani boli pekne podplácaní z ruského
veľvyslanectva. Okamžite boli vyhostení 3 diplomati pre podozrenie
zo špionáže.
Ruská propaganda je neskutočná a je vedená všade. Dnes generál Macko v jednej relácii povedal, že Putin sa pripravuje na scenár, že mu nevyjde invázia a hľadá vinníka. A je mu jedno, či to bude niekto z jeho generálov alebo niekto z vonku. Nuž, niečo podobné som tu písal pred pár dňami, že som zvedavý, ako z tohto prúseru Putin vykorčuľuje, aby nevyzeral ako úplny kkt. |
admin | 14.03.2022, 17:38 | #1283 |
majka Reaguj na príspevok | 14.03.2022, 17:13 |
MOSKVA - Kluby Kontinentálnej hokejovej ligy dostali od ruského zväzu žiadosť, aby podporili inváziu na Ukrajinu. V liste, ktorý zväz rozoslal klubom, sa podľa serveru sports.ru píše, že akcia je povinná a podlieha hláseniu.Dnes všetci prechádzame ťažkým obdobím. Každú minútu je vo všetkých informačných zdrojoch zverejnených mnoho informácií, a bohužiaľ veľmi často ide o nevierohodné správy a nepravdy. Žiadame vás o podporu tejto akcie a spoluprácu s fanúšikmi v otázke podpory našej armády," píše sa v liste. |
Markuss | 12.03.2022, 19:03 | #1282 |
No ešte niečo k tej ožehavej téme, keďže som o to zakopol. Je to
ešte z roku 2027, the Guardian
https://www.theguardian.com/science/2017/dec /04/us-military-agency-invests-100m-in-genetic-extinction-technologies |
Markuss | 12.03.2022, 19:08 | #3274 | |
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Gain-of-func tion_research |
Markuss | 12.03.2022, 19:11 | #3275 | |
In early 2011, two groups were investigating how flu viruses specific to birds could possibly cross over and create pandemics in humans: one led by Yoshihiro Kawaoka at the University of Wisconsin–Madison in Madison, Wisconsin and another led by Ron Fouchier at Erasmus University Medical Center in the Netherlands.[24][25] Both groups had both serially passaged H5N1 avian influenza in ferrets, manually taking the virus from one ferret to another, until it was capable of spreading via respiratory droplets. The normally bird-specific virus, through replication over time in the ferrets' lungs, had adopted several amino acid changes that enabled it to replicate in the mammalian lungs, which are a notably colder than those found in birds.[26][27] This small change also allowed the virus to transmit via droplets in the air made when the ferrets' coughed or sneezed.[24] |
majka | 12.03.2022, 12:27 | #1281 |
Tak to sa im teraz skoro podarilo, akurát miesto dolár by to mali
prespievať na jeden cent
https://www.youtube.com/watch?v=rXRmAp4h9sE& t=67s |
slaven | 12.03.2022, 11:39 | #1280 |
Otvorena diskusia od susedov ... https://www.youtube.com/watch?v=VmR2OvzA4Ic
zatial len zaciatok som pocul, ale parada. Ze debilny narod s UA vlajkami mavajuci ... a mavaju statu ktory podporuje fasizmus, bravo ! tupe hlavy ... Takze tak. To je z toho videa, uvidime o com budu diskutovat neskor. |
true | 12.03.2022, 12:02 | #3268 | |
slaven komu sa chce take dlhe pocuvat - v pondelok si to pustim v robote |
StanoDianiska | 12.03.2022, 12:13 | #3269 | |
Faktická poznámka: v ukrajinských voľbách mali fašistické strany zanedbateľné percentá, nedostali sa do parlamentu. Kým na Slovensku máme fašistov v parlamente a ďalší tam možno mieria. Toľko k porovnaniu fašizmu tu a v UA (parafráza Ivan Mikloš) |
Markuss | 12.03.2022, 13:11 | #3272 | |
Odhliadnuc od tejto ostrej diskusie len jedna poznámka k IM.
Tento človek okrem svojej bohatej korupčnej kariéry bol známy ešte jednou vecou. Podobne ako DL, bez minúty praxe zasadol do kresla ministra ešte vo veľmi mladom veku. Keď som študoval, tak u nás na fakulte sa chytali za hlavu, že čerstvý doktorand, ktorý mal akurát nejaké cviká ako jedinú pedagogickú činnosť, bude šéfovať ministerstvo financií. A výsledky sme videli... Toľko k jeho odbornosti |
Markuss | 12.03.2022, 13:13 | #3273 | |
..a minister privatizácie... Doplnok |
slaven | 13.03.2022, 20:37 | #3276 | |
true, oplati sa to cele vypocut, na konci, teda posledna hodina ten
pan odpoveda na otazky posluchacov
on vravi, ze Cesi su najvacsi debili, v tymto s nim nesuhlasim, lebo ti nasi vladni rpedstavitelia su podla mna este vacsi debili ako Cesi ... vid ten nas magor: https://spravy.pravda.sk/domace/clanok/61979 3-okamzite-odpojenie-sa-od-ruskeho-plynu-je-hazard-heger-ho-presadzuje / a reakcia Sulika: https://spravy.pravda.sk/domace/clanok/61985 3-sulik-v-ide-o-pravdu-skor-nez-hrdinsky-odpojime-rusky-plyn-uvazujme- co-potom/ Ako uz bolo napisane, treba premyslat ... a nie robit debilne rychle rozhodnutia, ze hura hura, odpojime sa hned !!! ved to je chore. |
true | 14.03.2022, 09:41 | #3277 | |
vypocul som si to - od rana mi to slo - aj kolega pocuval
musim povedat ze naozaj kvalitne odpovede - samozrejme pre mainstream uplne nepripustne a hoaxy ale pre normalne premyslajuceho cloveka velmi rozumne veci |
StanoDianiska | 14.03.2022, 11:18 | #3278 | |
Priznávam, že video som nepozeral, neviem, čo tam tvrdí, ale malá
poznámka:
https://echo24.cz/a/wtUvk/kdo-nam-vysvetluje -situaci-v-rusku-aktivni-udavac-stb Martin Koller - aktívny udavač ŠTB |
slaven | 14.03.2022, 11:25 | #3279 | |
lepsie by bolo keby si sa vyjadril k obsahu, nie zasa k tomu co ten
obsah priniesol
ale priznavam, je to dlhe a vela myslienok a faktov |
StanoDianiska | 14.03.2022, 11:35 | #3280 | |
slaven, tak mi dáš nejaký zdroj, kde je seriózne vysvetlené ako ukrajinský štát podporuje fašizmus? |
Markuss | 14.03.2022, 11:45 | #3281 | |
https://theintercept.com/2022/02/18/ukraine-
weapons-neo-nazis-bob-menendez/
But it makes no mention of reports to oversee whether U.S weapons go to white supremacists like the Azov Battalion, a unit in the Ukrainian National Guard with ties to the country’s far-right, ultranationalist National Corps party and Azov movement. |
Markuss | 14.03.2022, 11:48 | #3283 | |
https://www.globaltimes.cn/page/202203/12542 17.shtml |
Markuss | 14.03.2022, 11:50 | #3284 | |
a nieco starsie:
https://www.wsws.org/en/articles/2016/02/01/ azov-f01.html a este https://foreignpolicy.com/2019/11/01/congres s-max-rose-ukraine-azov-terrorism/ |
Markuss | 14.03.2022, 11:58 | #3285 | |
no a toto je spojka:
https://en.wikipedia.org/wiki/Ihor_Kolomoysk yi je to hlavný sponzor Azova, a zaroven hlavny sponzor Zelenskeho vo volbach. clankov o tom najdete po internete miliardu vo vsetkych reciach |
StanoDianiska | 14.03.2022, 12:11 | #3286 | |
Ok, majú tam organizáciu, ktorá je podporovaná fašistami. Čo je
zlé, to uznávam. Mimochodom, vznikla po tom, ako Rusko vtrhlo na
Donbas. A podľa zdrojov ani zďaleka nie je každý v batalióne Azov
nacista.
A prečo nejde najskôr denacifikovať Putin aj Rusko? Od Wagnerovcov či Nočných vlkov? |
Markuss | 14.03.2022, 12:18 | #3287 | |
mne to je jedno. ja sa nestaviam na Putinovu stranu. dal som ti len
zdroje.
BTW Azov existoval aj predtym, ale s vojnou na Donbase sa zaclenil do regulárnej ukrajinskej armády ako pluk, a dostali do ruk aj zbrane. A ak sa pýta niekto, ze preco prave Mariupol je ta roztrtkaný, no je to preto, lebo práve tam sa zabarikádovali. Oni nemajú co stratit, mozu len zomriet v boji, alebo pri velmi dobrej konstelácii hviezd prezit v Mariupole. |
StanoDianiska | 14.03.2022, 12:24 | #3288 | |
https://www.aktuality.sk/clanok/353629/v-bat
alione-azov-sa-modlia-k-ukrajine-svatej-matke-hrdinov/
Toto je celkom pekný článok z hnusného mainstreamu. Pohľad dovnútra Azova by som to nazval. |
slaven | 14.03.2022, 17:53 | #3289 | |
Markuss, vdaka za linky.
Stano, to vazne si tomu neveril, ze to tam takto je? Pozeram, ze vela ludom este treba otvorit oci, aby videli realitu a o co tam ide. Ved len na youtube je kopec videi o tom a predpokladam ze vela z nich bolo zmazanych, kedze "nepasuju" https://www.youtube.com/watch?v=ajd7X3fVsGw https://www.youtube.com/watch?v=01UjW_ogmLw pekny koment: L exprinto pred 4 rokmi These the same kind of people who burned down the building in Odessa with people inside on 2 May 2014. EU supported modern fascists. It’s a shame... |
StanoDianiska | 14.03.2022, 18:36 | #3290 | |
slaven, veď fašizmus či nacizmus je zlý, na tom sa zhodneme. Nie
som odborník na Ukrajinu, ale predpokladám, že kopa z tých ľudí
na pochode nie sú žiadni nacisti. Len asi aj pohľad na toho Banderu
tam bude medzi ľudmi rôzny. Takže si nemyslím, že všetci na
pochode sú len za bielu rasu a podobne. To by asi potom aj vo
voľbách mali mať extrémisti značne viac percent, nie? Len
zopakujem, že u nás budú v parlamente asi dve fašistické strany,
kým na Ukrajine sa nedostali do parlamentu. Tak kde je viac nacistov?
Či aj nás treba denacifikovať?
A ešte mi prosím ťa vysvetli ako je možné, že Putin dal vyznamenanie nacistovi, keď je tak proti tomu. A podporuje Vagnerovcov. To mi nejako nesedí... https://brainee.hnonline.sk/spolocnost/svet/ 23285300-na-krku-ma-tetovanie-ss-na-hrudi-rissku-orlicu-kto-je-utkin-s ef-ruskych-vagnerovcov |
slaven | 14.03.2022, 19:36 | #3291 | |
ani ja nie som odbornik, ale videl som rozne videa.
zle veci sa tam diali dlhe roky a boli prehliadane a aj Putin na to upozornoval a nie len on a vsetci na to yebali no tak uz neyebu, lebo to vyvrcholilo konfliktom .. to dlhe video, ano, bolo to v nom pekne vysvetlene pozadie a dovody preco Putin zasiahol ... rovnako ako na Kryme ... uz chybal len kusok a Americania by tam postavili vojensku zakladnu a Putin to mal nechat len tak ved pohoda? odpoved znie nie. |
StanoDianiska | 14.03.2022, 23:10 | #3301 | |
Ok, bol by som zvedavý, či by si Putlera takto obhajoval, aj keby napadol nás. Tiež môže použiť zámienku, že tu má byť americká vojenská základňa. |
Markuss | 12.03.2022, 09:22 | #1279 |
malý test pre uvolnenie atmoféry. Koho je toto citát?
„Neviem, čím sa bude bojovať v tretej svetovej vojne, ale v štvrtej to budú polená a kamene.“ |
Quake | 12.03.2022, 09:30 | #3261 | |
A.E. |
yyyy | 12.03.2022, 10:45 | #3263 | |
autor teórie relativity |
chaffee | 12.03.2022, 10:53 | #3264 | |
Dzurinda |
slaven | 12.03.2022, 10:54 | #3265 | |
podla mna to bol Albert Einstein, co som vyhral? vidim, ze nikto nevie |
Markuss | 12.03.2022, 13:07 | #3271 | |
Quake dal prvý iniciály |
Caciky | 12.03.2022, 08:18 | #1278 |
https://www.youtube.com/watch?v=VmR2OvzA4Ic< /a> |
Markuss | 11.03.2022, 21:59 | #1277 |
Odporúčam čítať titulku. Tak to vidíš jeho rodnom....
https://www.jpost.com/israel-news/article-70 1041 |
slaven | 11.03.2022, 21:43 | #1276 |
"Ja volám k zodpovednosti kazdeho cloveka, nech premysla, ak ma cim
!"
veta z konca videa ... https://youtu.be/2GVkntZ9QRg |
Markuss | 11.03.2022, 22:36 | #3248 | |
Už premýšľal a vymyslel, ,že Venezuela a Guaido nebude viac
téma, lebo treba ropu. Tam už nebudú sankcie
https://www.reuters.com/world/us/exclusive-w ashington-pins-easing-venezuela-sanctions-direct-oil-supply-us-2022-03 -09/ |
simsala | 11.03.2022, 20:58 | #1275 |
Nazor Drobnochovatela
Chovam kraliky, prepelice, sliepky, jednu osipanu rocne(nie caputovu Na jesen som kupoval psenicu za 18e, jacmen za 18e, kukuricu za 22e. Dnesne ceny jacmen 40, kukurica 40, psenica 47. Tak sa chcem opytat zastancov sankcii, kolko su ochotny platit za vajicka, alebo chleba. |
Quake | 11.03.2022, 21:13 | #3232 | |
To už aké komplexy musia byť, keď ešte aj do príspevku o cenách
obilnín zakomponuješ prezidentku
Mimochodom, odporúčam doučiť sa gramatiku, keď už tu mudruješ |
slaven | 11.03.2022, 21:20 | #3233 | |
Quake ... odmysli si Caputovu a odmysli si gramatiku
Vyjadris sa aj k obsahu jeho prispevku, teda k pointe? |
slaven | 11.03.2022, 21:21 | #3234 | |
a mozno potom aj neskor sa moze vyjadrit k tomu spravcovi FB stranky policie SR, dost vela som Ti nizsie napisal, tak by som rad videl Tvoj nazor na to ... moja reakcia bola priamo na Tvoje, citujem: "A admin stránky "Polícia Slovenskej repuzbliky" je buzerant? A to odkedy?" |
petert22 | 11.03.2022, 21:30 | #3235 | |
Ako niekto povedal: " Bol som presvedceny, ze sankcie boli proti Rusku, az kym som neprisiel na benzinovu pumpu" |
Markuss | 11.03.2022, 21:33 | #3236 | |
Simson, ja sa na svet pozerám podobne. Ale máš pri tých srackach
ešte tú výhodu, že ti zdražejú len vstupy. Tí čo sú len
spotrebitelia, ti ešte zhltnú aj vatu výrobcu, predajcu a ďalšie
dodatočne náklady.
Skrátka ty sa svojou usilovnostou ešte zahojiš. Takže ak si niekto doteraz raz do týždňa z biednej mzdy dovolil napr mäso, tak ostane asi len na volajakej náhrade chleba, lebo aj ten bude luxusom. A čo s tým má prezidentka? No ak to nikomu nedochádza, stačí si prečítať jej hujerské nápady s odstrihnutie sa od ruských surovín... Tak chleba bude asi z tých monokultur ako repka, čo si tu roky vysádzame a plundrujeme úrodnú pôdu. A prečo? No zelení aktivisti (ako pani Z) vymysleli E5 neskôr E10. To sú elity, ktoré nemusia rozmýšľať nad tým mäsom raz do týždňa a zároveň majú na tú biedu priamy dopad |
Quake | 11.03.2022, 21:37 | #3238 | |
Slaven - takže jednoducho popieraš potrebu sankcií, lebo zdražejú ceny surovín? Takže necháme Rusko, nech si ovládnu 45 miliónovu krajinu, lebo panebože čo keď nám Rusi nepošlú plyn a ropu pekná logika, veru. |
Markuss | 11.03.2022, 21:38 | #3239 | |
Inak rozprával mi môj učiteľ nemčiny (starý rakusan) zaujímavy
príbeh o sedliakoch z Burgenladu. Mnohí si po druhej svetovej vojne
prišli na obrovské peniaze. Ľudia z Viedne chodili na vidiek a za
sliepky a mäso a vajcia platili šperkami, zlatými zubmi atd.
Doteraz sa hovorí o pozlátených ritiach z Burgenladu. Toto v nejakej inovovanej podobe môže nastať čoskoro |
Quake | 11.03.2022, 21:45 | #3240 | |
A Slaven k tomu adminovi Polície - dal som si tú námahu, stiahol ten súbor a - skoro mi oči vypúlilo, čo za kraviny tento Danny Kollár produkuje. Bez akýchkoľvek faktov, argumentov vypracoval prezentáciu na úrovni žiaka osobitnej školy, plnú nenávisti, zlosti a klamstiev. A takýmto človekom sa ty inšpiruješ? nuž, každý máme svoje zdroje, každý máme svoje vzory |
Markuss | 11.03.2022, 21:48 | #3241 | |
Teraz bez ohľadu na Kollára. Daj mi 5 zdrojov, skade berieš ty
info.
Len tak pre inšpiráciu a bez kľučiek a vyhovoriek |
slaven | 11.03.2022, 21:50 | #3242 | |
Quake, ano - malo sa to riesit inak a nie sankciami ktore celu EU
poskodia viac ako Rusko.
Proste pre mna je to chore. Rusko neobhajujem, ani vojnu, aby sme si rozumeli, ale ked chcem niekomu ublizit a ublizim tym viac sebe, tak som debil. Ale panakom co o tom rozhoduju je to jedno, maju 15 000 platy a ked pocujem tych nasich predstavitelov, Caputku aj Hegera, chce sa mi zvracat. That's all, my view. |
slaven | 11.03.2022, 21:51 | #3243 | |
k tej prezentacii, pls, co je v nej klamstvom? - skus to napisat, kludne aj v bodoch, ze sa na to pozriem, dakujem. |
simsala | 11.03.2022, 22:01 | #3244 | |
Quake ospravedlnujem sa ti za moju gramatiku. Tu osipanu som skutocne
urazil, lebo z osipanej je uzitok, mozem potvrdit, minulu sobotu som
bol u bratranca na zabijacke. Pani Zuzka vola po ukonceni odberu plynu
z Ruska. Gesto pekne, len nech niekto povie kolko pracovnych miest to
bude stat. Marky ja som este v pohode, mam z jesene este 1,5t krmiva,
lebo predavam len po susedoch a tazko by sa vysvetlovalo ze vajicko
miesto 20centov stoji 45centov, a kralik namiesto 12eur stoji
20eur.
|
majka | 11.03.2022, 22:01 | #3245 | |
Metrák pšenice za 47?Asi si sa s koňom zrazil.
|
simsala | 11.03.2022, 22:04 | #3246 | |
majka PD Mestečko, zavolaj si tam a opytaj sa na pšenicu. |
Quake | 11.03.2022, 22:04 | #3247 | |
Slaven - a teda ako sa malo riešiť to, že Rusko podniklo inváziu
do iného suverénneho štátu. Hovoríš, že sankciami nie. Tak teda
vojensky? Malo NATO napadnúť Rusko? Dúfam, že sa zhodneme, že
toto asi nie. Tak aká je tretia možnosť?
Sankcie podnikajú nielen štáty, ale aj súkromné firmy. A nie hocijaké, ale nadnárodné giganty. Lebo v globalizovanom svete ublížiš druhému štátu najviac tak, že ho odstrihneš od všetkého. Aj keď to bude bolieť aj teba. |
Markuss | 11.03.2022, 22:45 | #3249 | |
Tu máš pšenicu
https://tradingeconomics.com/commodity/wheat |
slaven | 11.03.2022, 23:08 | #3250 | |
majka, toto je realita, nie kokotiny z webu. Myslis, ze simsala je nejaky vymysleny gazda ktory tu potrebuje pisat nezmysly o cenach komodit? je to realny clovek, viaceri z webu ho pozname osobne, ved sme sa stretli na nasetipy akciach. Vitaj v realite |
slaven | 11.03.2022, 23:11 | #3251 | |
Quake, neviem, rozmyslam ... ohladom nadnarodnych firiem, aj o tom dal
Danny pekne video, je tu niekde nizsie, pekne tie velke firmy
vymenoval s komentarom.
Tak napriklad Coca Cola ... len taka mala otazka: ked nebudu na Ruskom trhu, komu to ublizi viac, vazne Rusom? nebudu mat co pit? ved praveze budu pit viac nejake svoje nahrady a podobne (moj nazor). Nie som ekonom, ale mozem sa spytat kamosa ekonoma. |
StanoDianiska | 11.03.2022, 23:27 | #3252 | |
slaven, mám pocit, že ti uniká podstatná vec. Že v susednej krajine ide o životy, zdravie, domovy. Je absolútne nepodstatné, čo budú Rusi piť. Čo môže Coca cola urobiť aby prispela aspoň maličkou čiastočkou, že sa skončí hrôza na Ukrajine? No asi jedine toto, čo urobili. |
Quake | 11.03.2022, 23:36 | #3253 | |
Slaven - ak odídu nadnárodné firmy, ktoré zamestnávajú desiatky až stovky tisíc ľudí v Rusku, tak im skolabuje ekonomika, prinajlepšom schudobnejú tak, ako za čias Sovietskeho zväzu. Takmer všetko bude štátne, nebude fungovať trh, nebude konkurencia, proste čistý komunizmus a socík. A tie nadnárodné firmy stratia pár percent, ale oveľa viac to poškodí Rusko. Tu nejde o to, že nebudú mať čo piť to ako keby si sa opýtal, že ak zo Slovenska odíde Volkswagen, tak nebudú mať Slováci na čom jazdiť. No budú, ale ekonomika rapídne poklesne... |
Quake | 11.03.2022, 23:41 | #3254 | |
A mimochodom, pšenica sa kupuje po 30-32 eur, kde si nabral cenu 47 eur, simsala? ako fakt ma to zaujíma, že kde sú takéto ceny... |
Markuss | 12.03.2022, 08:57 | #3255 | |
Tu už fakt niet čo dodať... Všetko sa uviedlo vyššie, ale
nezainteresovaní našli nové kolo... Zrejme vedia lepšie, kde teda
tí skúsenejší chovatelia môžu nakúpiť.
Asi by Simso mal využiť takéto kontakty |
Markuss | 12.03.2022, 09:02 | #3256 | |
Na prvú ranu takto
https://www.agrona.sk/psenica-krmna-vrecovan a-po-50-kg-1-trieda |
Quake | 12.03.2022, 09:11 | #3257 | |
Ja som nasiel krmnu psenicu za 30 eur/100kg. Hm |
Markuss | 12.03.2022, 09:23 | #3258 | |
pošli kontakt Simsalovi, poteší sa |
Quake | 12.03.2022, 09:24 | #3259 | |
No a jacmen 25 eur/100kg a kukurica 29 eur/100kg. Asi zacnem chovat sliepky a kraliky. A ošípané aspoň tri |
Quake | 12.03.2022, 09:28 | #3260 | |
Markuss, teda môžem sa mýliť a existujú rôzne odrody obilnín, iné akosti kvality. A simsala naozaj za tu cenu nakupuje. Ale ja som našiel tieto ceny. A teda keď som drobnochovateľ, tak sa snažim nakupovat najvyhodnejšie, nie? |
majka | 12.03.2022, 10:04 | #3262 | |
https://zvierata.bazos.sk/inzeraty/psenica-1 00kg/ |
slaven | 12.03.2022, 11:36 | #3266 | |
Quake, v istom zmysle mas pravdu, al Rusku ekonomiku to nepolozi ...
urcite nie a ze komunizmus a ZSSR? a vsetko statne a neviem co ...
Ekonomike to ublizi, ale nie drasticky. Kamos pozna Bielorusko, ale
tam to bude asi podobne ako v Rusku a je to tam naozaj uz ine, nie ako
v ZSSR ...
a ze velke korporaty par %? Myslis ze Rusky trh je par %? no dobre ... Najvacsia krajina na svete. Ohladne VW a SVK, no dobry priklad, ale preco si vybral najvacsieho zamestnavatela u nas? to je ako keby si povedal US Steel a Vychod Slovenska, jasne ze to brutalne ovplyvni dany region. Ale dobre ... ohladne automobiliek, pockaj,uvidis co sa bude diat, pre to vsetko co sa deje a my na to brutalne doplatime mam jedno fajn video, co prave pozeram, hodim to hore do diskusie, debata z CZ. |
slaven | 12.03.2022, 11:44 | #3267 | |
Stano, Rusko je komoditne SEBESTACNE. Este raz: pisem o tom, ze odstrihnutie EU od Ruska co ti debilkovia chcu uskodi ovela viac EU ako Rusku. Ja viem, ze ani ty nebudes suhlasit, ale paci sa mi aj v tom videu ako to spomenuli, ved pohoda. Zavedieme silne sankcie a znizime NAM kvalitu zivota. Nie je to debilizmuz? U mna ano. Ale opakujem, ludom ktori o tomto rozhoduju je uplne jedno ci benzin stoji 1.3 alebo 3eura za liter. Proste im sa kvalita zivota neznizi, ale vacsine obyvatelstva ano. Tak si zatlieskajme ! Bravo, dobre to robime. |
Caciky | 11.03.2022, 20:54 | #1274 |
https://www.trend.sk/spravy/heger-slovensko- prinieslo-summit-navrh-dalsich-sankcii-voci-rusku |
Markuss | 11.03.2022, 21:35 | #3237 | |
Tie side talks ostatných štátov by som si v pauze vypočul |
petert22 | 11.03.2022, 20:02 | #1273 |
https://prnt.sc/LTNYekIpMdYt |
Markuss | 11.03.2022, 19:57 | #1272 |
Jedna krásna kniha rieši rôzne filozofické otázky. Jestlipak
nekdo vhodné.
Ozaj na zamyslenie pre diskutujúcich tu: Vím, dobře vím, že my lidé nejsme, ba ani nemůžeme být mezi sebou rovni. Ale zdá se mi, že člověk, který se z obavy o svou důstojnost straní takzvané luzy, není o nic méně směšný než zbabělec, jenž se skrývá před nepřítelem, protože se bojí porážky. |
Markuss | 11.03.2022, 20:00 | #3228 | |
Pomôcka rok 1774 |
Quake | 11.03.2022, 20:12 | #3229 | |
Tak ono vzdelaný, rozhľadený človek nemôže nikdy prehrať s luzou. Minimálne v logickej argumentácii by diskusia skončila za pár minút |
slaven | 11.03.2022, 20:16 | #3230 | |
haha, Google za 0.001s ... Johann Wolfgang Goethe - Utrpení mladého Werthera |
Markuss | 11.03.2022, 20:18 | #3231 | |
Vidíš slaven vyhral |
true | 11.03.2022, 18:34 | #1271 |
Od Dannyho nieco z diskusie:
Co hovorite na toto? - Európska rada zmenila a doplnila rezolúciu 2361 a už nenamieta proti povinnému očkovaniu - Od 1. júla 2022 EÚ oznámila legislatívu pre povinné EU certifikáty COVID 19, ktoré vás zbavujú všetkých slobôd, ak nemáte QR certifikát covid. Ak legislatívu podpíše väčšina členských štátov, zavedie sa povinné očkovanie! - Koncom roka 2022/2023 bude existovať digitálna mena. - EÚ zavedie digitálny identifikátor pre každého občana EÚ. (Holanďania to už majú a už odkazujú na verziu pre EÚ na webovej stránke http://DigId.nl) - všetky bankomaty budú v blízkej budúcnosti nahradené bankomatmi s QR kódom, Belgicko už inštaluje v plnom prúde. - ak sú tieto zariadenia s QR kódom integrované, hotovosť sa už nedá vyberať z bánk a/alebo inde - cieľom EÚ je urobiť hotovosť úplne bezcennou do 1,5 roka. - EÚ pripravuje klimatickú kvótu CO2 pre každého občana - EÚ natrvalo zbavuje každého človeka jeho fyzickej integrity. Kópiu zmeneného a doplneného uznesenia si môžete stiahnuť tu: https://ec.europa.eu/info/law/better-regulat ion/have-your-say/initiatives/13375-Extension -EÚ-Digitálny-COVID-Certifikát-Nariadenie_nl |
slaven | 11.03.2022, 19:00 | #3220 | |
mozno k veci ... nie su to moje myslienky, ale od kamosa a to co si
true napisal krasne pasuje ... ze na jesen to pride zasa !!!
Takze tie myslienky: Ze schwab soros rotachild a spol...su uz stari senilni dedkovia a ich chore plany chcu zazit este za zivota...myslim si to ze vo februari sa rozmohla extremna sila kanadakeho konvoja a tak sa sirila do europy...oni to vedeli a videli ze je zle...tak zmenili kartu..stiahli covid an neurcito...a vytiahli vojnu...aby mohli v zakulisi pripravovat to co pripravuju a co si poslal...myslim si ze cela pseudo vojna je dokonaly plan vratane ruska...vsetky tieto akoze sankcie su hra na ludi...medzitema ktora zameria pozornost ludi na pseudo konflikt...do jesene...potom otvoria opat covid...ale zaroven si myslim ze narasta sila ludi...odporu..prebudenia...globalne....slovensko viac spinka...ale prebudza sa tiez...preto verim ze sa vytvori protivaha...verim ze vyhra priroda...a akokolvek umela nerovnovaha...nevydrzi...prirodny zakon vyhra...bude to tazke..narocne...ale tento boj nakoniec vyhrame...preziju najsilnejsie kusy...takze ano znie to katastroficky...a verim tomu...zaroven nezabudajme ze ludia sa spajaju a zgrupuju...tento toak aj na ceny a vsetko ludi len viac spoji...takze sa deje vlastne dobre...ruku na srdce..ved nam uz vsetkym zajebavalo...uz sme nevedeli co od rozkose tak nam dobre bolo...zit ako predtym uz nebudeme...ale ti co preziju...vytvoria spravodlivejsi a krajsi svet...cesta k nemu bude cez porodne bolesti...takto to vidim dnes ja... Mna sameho to uci kazdy den prezivat najlepsie ako viem..aby mi bolo dobre...aby som spal s pocitom ze stal za to...urobim vsetko pre to aby mi bolo dobre aby som hajil tomu verim ja...a ak mam padnut za obet..tak padnem...preziju najsilnejsi...ludstvo degenerovalo...bolo nevyhnutne aby ho niekto pritlacil k muru...v zaujme evolucie ludstva a vratenia na spravnu cestu sa deje dobre... A kazda premena stoji aj zivoty...moj vnutorny hlas a pocit mi neustale vravi "si v bezpeci,dopadne to dobre" tak sa na to spolieham...2 roky som prezil bez skrabanca Ja sa nesustredim na tuto uroven ze rusko zle..ostatni dobri..ukrajina obet...ak si pocuval podstat danneho a kamasa...tak tam kamas povedal a cital z dokumentov....putin si schwabom tyka vola ho po mene Klaus...rusko na jesen 2021 podpisalo so svetovym ekonomickym forom...pakt o tom ze prave rusko bude veducou krajinou v 4. Priemyselnej revolucii.... - cipy a digitalizacia cloveka.... 1. Revolucia - para - velka britania 2. usa... pasova vyroba..henty ford...delba prace, fabriky 3. Pocitace...it...internet.. Toto cele je hra na ojebanie ludi...na rozhadanie...nevadidiet alebo zastavat rusko....stavim sa ze za par mesiacoc to vyfuci...teraz potrebuju schudobniet ludi...cez vysoke ceny...chueobni ludia sa boja a budu posluchat... Rusi mali vzdy nalepku.... zli rusi....im sa nepohorsilo...a tie akoze sankcie....obchod bude prebiehat..spotreba pojde...cesticky si najdu..uz ich maju...ale na ludi budu hrat kartu..medialnu...ojeby... |
slaven | 11.03.2022, 19:01 | #3221 | |
este:
Odkedy sa na to pozeram takto a netaham sa do zastanca rusov ci obranca ukrajiny....tak sa mi lepsie spi...rusi budu hrat hlavnu rolu v dalsej fase zotrocenia cloveka...neni ziaden dobry a zly putin.... v rusku je 47 % naroda moslimovia....tam je zmiesnay narod uz dost...my sa tu hrame na nejaku slovansku kartu...a akoze bratske narody...ano ludia to tak citia...ale vladari to maju jasne...tu sa hraju uplne ine karty ...cestu z toho vidim len tak ze sa ludia zobudia a lrestanu sa rozdelovat a zacnu sa spajat...lebo cela tato hra je neustale s jednym cielom...rozdelovat ludi... Lubit alebo neznasat....usa...alebo rusko...ale islam...alebo vakcinu alebo virus..vsimam si jeden fakt...media nam stale ponukaju 1 scenar...stale musi byt nejaky nepriatel..aby sa ho ludia bud zastavali...alebo nenavdeli...a nevideli ze su obe strany v pasci |
slaven | 11.03.2022, 19:12 | #3224 | |
este: Po 2 rokoch konecne mito doslo l
Pred par dnami...kym sa budem stavat na 1 alebo druhu stranu som v pasci...ldovzdavam energiu na boj...no nezijem...idem sa venovat sebe...pointu som pochopil..meinstream jetu na to aby ludi drzal v paralyze...preto sa ludia musia neustale sklamavat zas a znova a znova...az kym im nedojde...bude to dlhy proces...ci sa dozijem konca neviem...ale viem ze budem zit kazdy den najlepsie ako viem...ved to je iba 1 z mnohych zivotov co som zil...v podstate iba o prd makovy...treba proste zit..a zit ten zivot...skutocne ovce su ti ktori hraju hru na rozhadanie....som rad ze som si zazil obe strany..bol som od mladosti velky liberal...fanusik europskej unie...veril som tej myslienky...ono myskienka zakladatela je super...slobodny pohyb ludi...to je krasa...ale to zoskuoenie je uz davno mimo myslienky zakladatela...bol som liberal...posledne 2 roky antiliberal...obe strany mimo...neustale som bol slepy a bojoval proti alebo hajil nieco...to je slepa ulicka...jedina vec na ktorej zalezi som a ja to a ako zijem.....verim vnutornemu hlasu...tak ako som januar februar bol upokojovany zvnutra ze ziadne ockovanie povinne neprejde...a nemal som dokaz mal som iba pocit...tak mam aj teraz...ano bude to narocne..ale dopadne to dobre.. |
slaven | 11.03.2022, 19:28 | #3226 | |
este: Ja chcem zazit skutocnu lasku s fajn zenou...a kludne zomriem
hoc len za par tychto chvil..tak si poviem ze to stalo za to...uz ma
nebavi sa tu macat v tom hnoji...chodte do pice...prisiel som semna to
aby som bol statatny...ide o hovno..zomries..dusa sa
pretransformuje...a ides zas inde a zazivas novy pribeh...treba
zit...preten krasny pocit..ze mozem byt v tomto obrovskom vesmire...a
vzdy hore na kopcoch si to uvedomujem...lebo to citim dnu...zene som
tu len taky nejaky bezvyznamny clovek co ma meno Jaro...som ovela
viac...my sme sem dosli....aby sme pochopili...ze nasestastie zalezi
len od nas samych...od mala nas manipulovali...ucili verit
autoritam..bat sa..posluchat...
Boha v nas je taka kurevsky velka sila....keby sme sa spojili a uvedomili si vsetci..tak za hodinu vsetci vykoristovatelia su odstraneni...preto uz nejdem hrat hru na boj alebo antiboj..rozdelovanie...treba zit...zit seba a svoje sny...aj keby to malo but len par chvil finito ... To len na zamyslenie banda, pre vsetkych. |
Markuss | 11.03.2022, 19:39 | #3227 | |
Ako píšeš, kým budeš vnímať hociaku problematiku čiernobielo,
je to slepá ulička. Na dogmách funguje cirkev. Veda na dogmách
fungovať nemôže, lebo by sa nikto neposunul ďalej. To je večný
konflikt a posun po krôcikoch. Politika tiež nie je čiernobiela.
Pozrime si ako funguje taká Čína alebo Turecko. To sa stávajú
dlhodobo k veciam tak, ako to najlepšie vyhovuje im. A rastú.
Kto sa dnes vráti napríklad k všeobecnej lži, že Sadám ma mobilné labaky so zbraňami hromadného ničenia... Každý si to ohne podľa svojho a skočí to všeobecným klišé, že poslúžilo dobrej veci, zbavili sa diktátora atď... Už nikto nepovie, že za cenu 1 milióna civilných obetí |
true | 11.03.2022, 16:17 | #1270 |
Quake dnes sa vecer nieco dozvieme o tom zozname: #1234 |
true | 11.03.2022, 16:17 | #3209 | |
Danny Kollar:
Kto je Michal Stromajer? Co robi vo firme Gerulata? Kto vytvoril zoznam 'pro-ruskych trollov a zdrojov ' ? Caka vas zaujimavy pribeh eseťáckeho potkana, ktory mal jednu z najlepsie utajenych identit. Az kym sa nezacal zaujimat o mna.. |
petert22 | 11.03.2022, 16:31 | #3210 | |
On je nejaka doveryhodna osoba? či? |
true | 11.03.2022, 16:40 | #3211 | |
vecer 20:00 bude vysielat |
true | 11.03.2022, 16:41 | #3212 | |
petert22: cely mainstream ho nenavidi - tak asi taka osoba to je |
true | 11.03.2022, 16:42 | #3213 | |
sledujem ho kratko - dava rozne videa a vyjadrenia - dnes dal to video
ze ake firmy odchadzau z Ruska s kratkym popisom kazdej firmy
|
Quake | 11.03.2022, 17:06 | #3214 | |
Aby sme si rozumeli - Dany Kollar, vlastným menom Daniel Bombic, 22 zatknutí, 2 podmienky, alkohol za volantom, 10 krát bitka, 200 hodín verejnoprospešných prác, na krku niekoľko trestných oznámení. Konšpirátor, klamár, nevzdelaný blb a zjavne zakomplexovaný sedlák. Hej, od neho si rád vypočujem hejt na vyštudovaného eseťáka |
petert22 | 11.03.2022, 17:57 | #3215 | |
Presne Quake, presne som toto o ňom vedel aj ja. Takze jeho vyjadrenie resp video bude urcite plnohodnotne a doveryhodne. |
matejo | 11.03.2022, 18:00 | #3216 | |
presne toto je vas Danny Kollar.. kriminalnik , nevzdelanec a konspirator .. Mate vy vzory dopice !! kriste toto už je maximum. |
true | 11.03.2022, 18:37 | #3217 | |
Quake mas o tom dokazy co si napisal? alebo policajti maju? to by ma
zaujimalo
a aj keby to bola pravda - mne sa paci ake svinstva odkryva na povrch ! napriklad o tom buzerantovi co pise na Facebooku pod menom Policia Slovenskej republiky a vysmieva sa z ludi a podobne. Alebo o tej dcere prezidentky ake svinstva vytiahol na svetlo sveta a dalsich 1000 veci ktore sa inde nedozvies a vsetko su podlozene veci faktami |
Quake | 11.03.2022, 18:57 | #3219 | |
true - samozrejme, že sú dôkazy, je to riadne zdokumentované. A
admin stránky "Polícia Slovenskej repuzbliky" je buzerant? A to
odkedy?
Mne sa toto veľmi páči, že dnes si hocijaký ožran s ledva skončenou základnou školou môže nahrávať videa, kde nadáva, blúzni a odhaľuje najväčšie sprisahania sveta a pritom jeho mozgová kapacita ledva postačuje na to, aby otvoril večer chladničku a vytiahol pivo. A vždy sa nájdu ľudia, ktorí mu to spapajú aj s navijákom. |
slaven | 11.03.2022, 19:06 | #3222 | |
pekna diskusia banda
Quake k tomu adminovi Policie SR, tu mas jeden dokument o tom cloveku a nie len ze kto to je ale aj ako sa vyjadruje. Ano, vyjadrenie oficialne stranky Policia SR, je to chore, ale realita mrkni na to: https://ulozto.cz/tamhle/LnKHFhK2N75v#!ZGWuL mR2AmSzATD4AmRlAmEvATV5L3L1A05DBT9yJRxhn2ZjZj== |
slaven | 11.03.2022, 19:10 | #3223 | |
inak co sa tyka Dannyho, nepoznam ho, je mi jedno ci dokoncil zakladnu skolu vlastne, ide mi o obsah a vyjadruje sa slusne, nenadava a podobne a vacsinou pise veci. Napr. si spominam na koniec roka, ked vsetko komplet media strasili s povinnym ockovanim v Rakusku, vsetko komplet media uz mali na uvodnych strankach aj nasledne ze v rakusku je povinne ockovanie, jedine Danny tvrdil, ze je to cele vymyslane chujovina, ze to neprejde, pisal aj dovody .. vsetko sa to splnilo do bodky ! o tom aj Markuss pisal (kedze ma priamo info z Rakuska ...) proste ziadne hoaxy, ojeby, ale realita ... alebo este ked media strasili, ze Omikron vyludnil Londyn, ze strasne daco ... Danny vtedy na bicykli siel a kameroval v Londyne REALITU, nie fotky vyludneneho Londyna z nasich novin. Taketo veci su proste dolezite pre mna, vidiet realitu, chapes. Ano, chlapec ma velke ego, to vidno v tom ako pise, ale to mi je tiez ukradnute, ide mi o ten content. |
slaven | 11.03.2022, 19:18 | #3225 | |
stale som tvrdil a tvrdit bude, treba si vypocut obe strany ... minca nema len jednu stranu, ale dve ... a ked sedis doma a pozeras manstream, kde je uplne vsetko jednym smerom ladene a nepozries sa na druhu stranu mince, tak potom OK ... ale treba sa pozriet aj na druhu stranu a potom si to sam vyhodnotit v hlave, premyslat, nie len bezhlavo prijimat informacie ... preto som zly clovek? alebo hlupy? ze nepozeram len Markizu, Joj, necitam len SME, dennik N ale pozriem sa aj na ine zdroje informacii? no budiz ... osobne mi to je u prdele ... mame len jeden zivot, treba zit ... vela myslienok som napisal vyssie od kamosa ... a kurva tam vela veci do seba zapadaju .. to neustale rozdelovanie, strach, zvysovanie cien, ludia sa boja samozrejme atd atd ... a som naozaj zvedavy, ci to bude aj tak ako je to napisane, ze na jesen zasa udru s Covidom, teraz ho nikto neriesi. Uvidime. |
slaven | 11.03.2022, 12:37 | #1269 |
Chce sa mi z toho zvracat
https://vat.pravda.sk/komunikacia/clanok/619 671-slovaci-budu-moct-priat-smrt-putinovi-facebook-vydal-kontroverzne- rozhodnutie/ |
yyyy | 11.03.2022, 13:45 | #3202 | |
demokracia a sloboda prejavu v praxi-bohužiaľ..... |
true | 11.03.2022, 14:12 | #3205 | |
slaven Dannyho uz sledujem a dnes dal pekne video: https://www.youtube.com/watch?v=rG569tmzxe4< /a> |
true | 11.03.2022, 14:12 | #3206 | |
myslim si ze aj liberali ked si to vypocuju tak budu suhlasit |
true | 11.03.2022, 14:12 | #3207 | |
tie znacky co odisli z Ruska - o tom je video |
Markuss | 11.03.2022, 11:24 | #1268 |
Jeden zaujímavý článok z roku 1993 čo v independente znovu
objavili pred dvoma rokmi.
Úsmevné https://www.independent.co.uk/news/long_read s/robert-fisk-osama-bin-laden-interview-sudan-1993-b1562374.html < br /> |
peto10 | 10.03.2022, 21:11 | #1267 |
Minister Lavrov: Na Ukrajinu sme nezautocili:
https://www.youtube.com/watch?v=8DfQuDAlxrc Rusky general: USA v Ukrajine cvici vtaky aby prenasali bakteriologicke zbrane do Ruska https://www.youtube.com/watch?v=nh8iLfG3Gkg Laboratoria kde zbieraju slovanske geny a vyrabaju zbrane, jadrove elektrarne kde vyrabaju jadrove zbrane, a dalsie a dalsie bizarne dovody preco zautocili na Ukrajinu. Kam na toto vobec chodia ? Nech mi dau ten matros |
true | 10.03.2022, 22:04 | #3189 | |
ty by si tym labakom neuveril ani keby si v nich pracoval
inak to uz neviem opisat normalne by si chodil domov k mamke alebo manzelke a povedal - ze pracujes inde |
peto10 | 10.03.2022, 22:24 | #3190 | |
Biotechnologicke laboratória má aj Slovensko. Príde ich Rusko tiež denacifikovat? |
peto10 | 10.03.2022, 22:44 | #3191 | |
https://mobile.twitter.com/Jakub_Filo/status /1501970502713229313 prečítaj si |
peto10 | 10.03.2022, 22:45 | #3192 | |
Ministerstvo obrany RU vyhlásilo, že nebombardovalo pôrodnicu v
Mariupole a išlo o ukrajinskú provokáciu.
Pár hodín predtým Lavrov povedal, že ju bombardovali , lebo sa v nej ukrýval batalión Azov. Jedno klamstvo za druhým. |
Quake | 10.03.2022, 23:58 | #3193 | |
true - naozaj odporúčam sledovať a dohľadávať informácie z relevantných zdrojov, nie z konšpiračných webov. Rozumiem, že je ľahko uveriť fake správam plným senzácii a že máš pocit, že odhaľuješ sprisahania, ale tak to naozaj nie je. Realita je častokrát nudná a jednoduchá (a preto pre mnohých nezaujímavá). |
true | 11.03.2022, 07:09 | #3194 | |
Pointa bola inde.
To aj do slovenských bio labakov prišli milióny dolárov z USA? |
peto10 | 11.03.2022, 07:55 | #3195 | |
Tak mi teda daj dôkaz, že tam vyrábali biologické zbrane, ktoré
dokážu zabiť vybrané etniká. To je konšpirácia na úrovni
plochej Zeme
Jediný argument, ktorý Rusi poskytli je tá zmluva, ktorú som ti sem postol a úplne ju pretocili a spoliehajú sa na hlúposť ľudí, že im to uveria. Vidíme, že im to vychádza. Mimochodom kto tu každú chvíľu zabíja novicokom? Ti ruskí dovolenkári v Británii boli asi tiež prezlečení američania... |
Markuss | 11.03.2022, 10:08 | #3196 | |
Peťo, ale kde berieš tu istotu, že čierni sú čierni a bieli sú bieli... Koľko článkov zo zahraničia si si k tomu dohľadať. Keď to napíše Jeruzalema Post a OSN k tomu zásadne, tak pravda bude niekde na pol ceste, nie v Ňku ani v SME |
true | 11.03.2022, 11:01 | #3198 | |
peto10 lebo Jakub Fiala zo SMEti na Twitteri sa k tomu vyjadri tak uz
musim tomu verit, to vazne????
vlastne aj Markuss to uz spomenul |
true | 11.03.2022, 11:05 | #3199 | |
a ty mi daj peto naozajsny dokaz - ze tam ziadne bilologicke svinstva
nerobili - ked to platili USA
a prosim nech to nie je z dennika SMEti ani N a nevytahuj plochu zem a podobne sracky - ked sa mame normalne bavit |
peto10 | 11.03.2022, 11:44 | #3200 | |
Dôkazné bremeno je na strane Ruska a v tejto diskusii na tebe.
Ja som ti tu dal link, kde máš zmluvu, ktorou Rusko argumentuje. To či to postol Filo zo sme alebo anonym z tvojich obľúbených alternatívnych médií je teraz jedno. Ty si sem zatiaľ nepridal nič, čo by dokazovalo výrobu biologických zbraní. |
true | 11.03.2022, 13:28 | #3201 | |
das mi nejaky link na to? myslim co si napisal - ze Rusko argumentuje
tou zmluvou
teda rad by som si precital to Ruske vyjadrenie oficialne - znova podotykam - ze nech to nie je z N ci SMEti, ale nieco doveryhodne |
Markuss | 11.03.2022, 13:45 | #3203 | |
toto?
https://www.state.gov/wp-content/uploads/201 9/02/05-829-Ukraine-Weapons.pdf |
peto10 | 11.03.2022, 14:00 | #3204 | |
Ruské ministerstvo zahraničných vecí je dostatočný zdroj ? https://mobile.twitter.com/mfa_russia/status /1500539810418671626?s=20&t=ky-wlRryBCakXi8Y62UiOg |
Markuss | 11.03.2022, 14:19 | #3208 | |
I am sorry, ja som dal zmluvu z oficialnej stranky americkej vladnej institucie, uz v nazve suboru je slovo !weapons! |
Markuss | 10.03.2022, 19:04 | #1266 |
Jeden nestranný pohľad z Izraela
https://m.jpost.com/international/article-70 0677 |
Markuss | 10.03.2022, 19:05 | #3188 | |
A tu je o čom, nakoľko Rusko má minimálne v Sýrii s Izraelom dzentlementske dohody, čo nevyhovuje iným, napr Iránu |
Markuss | 11.03.2022, 10:34 | #3197 | |
a uz aj bratia Cesi prelozili
https://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/cla nek/rusko-dalo-velmi-tvrdou-konecnou-verzi-nabidky-zelenskyj-je-na-roz cesti-40389803#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=novinky.web.nextt oart&dop_req_id=kch6qP9xRqF-202203110930&dop_id=40389803 |
majka | 10.03.2022, 18:51 | #1265 |
s poľskými titulkami-https://www.youtube.com/watch?v=NRcLDsKbKOs
https://www.youtube.com/watch?v=15nzkGlidyg< /a> |
slaven | 10.03.2022, 17:49 | #1264 |
https://www.denik.cz/ekonomika/energetika-kr ize-vlada-elektrina-opatreni-20230309.html |
Caciky | 10.03.2022, 15:57 | #1263 |
LNG ️ 20 plynových lodí vyrazilo z USA do Európy. Jéj USA dosiahli svoj cieľ! Je tu malý problém, tieto lode spotrebujú 57 ton paliva/deň, čo je = 1140 ton/deň. No globalisti, zelení ľudia, čo vy na toto? Ešte jedna vec: znečistenie jednej obrovskej nákladnej lode má hodnotu 50 miliónov áut. Inými slovami, približne dva tucty takýchto lodí znečisťujú rovnako ako všetky autá sveta celkovo. |
Markuss | 10.03.2022, 17:03 | #3179 | |
A to chcelo Progrsivnr Slovensko vyhlásiť stav klimatickej núdze. Zrazu idú aj tankery, aj uhlím sa dá v elektrárňach kúriť |
yyyy | 10.03.2022, 17:36 | #3180 | |
myslš, že to matematicky sedí?
- 1 lod denne spáli 1140 ton paliva - 50 000 000 aút denne spáli 1140 ton paliva /t j 1 auto 0,000023t t.j 2,3 dekagramov - po slovensky štamprlík. To musia mať tie autá bohovične úsporné motory |
slaven | 10.03.2022, 17:40 | #3181 | |
Gretku moze yebnut uplne https://i.imgflip.com/5dt0rl.jpg |
slaven | 10.03.2022, 17:41 | #3182 | |
yyyy, tiez som pocul, ze tie lode brutalne hodnoty spalia, kasli na
matematiku
ved je to priemer nejaky nie? ved vela aut nejazdi kazdy den, napr. moje |
yyyy | 10.03.2022, 17:44 | #3183 | |
kua, zle som to prečítal - oprava:
- 1 lod spáli 57t paliva za deň - 50 000 000 aút spáli 57 ton paliva t j. 1 auto 0,12 deka za deň - perpetum mobile šuviks |
yyyy | 10.03.2022, 17:49 | #3184 | |
jj, slaven máš pravdu ale informácie by mali byť pravdivé, toto je vyložene blbosť. Inak oveľa horšie vychádza spotreba kyslíka a tvorba NO pri lete prúdových lietadiel |
slaven | 10.03.2022, 17:50 | #3185 | |
ty neprestenes
napis im hned do redakcie https://www.startstop.sk/news/19276/15-najva csich-lodi-znecisti-ovzdusie/ |
slaven | 10.03.2022, 17:52 | #3186 | |
citam tam ze tam lod spali 14 000 litrov za hodinu ...
tak si to vypocitaj, ked liter je urcite viac ako kilo, vsakze, lebo to nie je voda, ale aj kebyze to bola voda tak co? tak denne ta lod spali 336 ton ... a teraz sprav vypocty este raz, hahaha |
Markuss | 10.03.2022, 17:54 | #3187 | |
Napíš do Bloomberg
https://www.bloomberg.com/opinion/articles/2 021-03-30/huge-container-ships-biggest-problem-is-emissions |
Markuss | 10.03.2022, 14:46 | #1262 |
to su tie, ktore nevyrobia EU automobilky
https://auto.pravda.sk/magazin/clanok/619373 -vyroba-aut-moze-tento-rok-kvoli-vojne-klesnut-az-o-3-5-miliona-vozidi el/?utm_source=pravda&utm_medium=hp-box&utm_campaign=shp_bleskove_spra vy |
Markuss | 10.03.2022, 14:47 | #3178 | |
a teda to sme boli Detroitom Europy.... |
<< < 461 | 462 | 463 | 464 | 465 | 466 | 467 | 468 | 469 | 470 > >> |