POLITICKÁ DISKUSIA
|
true
|
07.03.2023, 15:57 | #4588
|
Slaven tu sa pozeraj na Eko debilov v Nemecku
Nová akcia nemeckých ekoteroristov: postriekali farbou budovu nemeckého ministerstva dopravy, ktorá je chránenou historickou pamiatkou
|
|
|
|
slaven
|
07.03.2023, 16:11 | #12744
|
|
mne to vážne pripadá choré, že toto týmto yebnutým ľuďom dovolia robiť.
kde je policia? kde je zdravý rozum?
----------------------------------------------
kto týchto ľudí platí? nerobia to len tak, že sa doma nudia
|
|
|
true
|
07.03.2023, 16:21 | #12745
|
|
Policia asi ma zakaz zasiahnut? Neviem
|
|
|
peto10
|
07.03.2023, 16:24 | #12747
|
|
teraz si zakonspirujem , moja teoria je, ze ich platia prave ropne spolocnosti, lebo jedine co tito aktivisti robia je nasieranie ludi
|
|
Redbul
|
07.03.2023, 15:43 | #4587
|
zeby Zelenskyj ?toto bolo bomba Lubo.minutaz cca 1:07-1:08
Link YouTube video maly-podly
|
|
|
|
Markuss
|
07.03.2023, 15:35 | #12739
|
|
Tzv. Rabín ktorý si adoptoval deväť chlapcov ako slobodný otec, je obvinený zo znásilnenia a obvinený z obťažovania svojich ďalších detí po tom, čo ho obeť obvinila.
Hayim Nissim Cohen (38) bol vo februári obvinený zo sexuálneho napadnutia a nepretržitého sexuálneho zneužívania dieťaťa mladšieho ako 17 rokov
chlapec tvrdil, že Cohen zneužil niekoľko svojich bratov a vyhrážal sa im, že ich zabije, ak prezradia útok. Šesť Cohenových detí bolo odvtedy premiestnených z domova a umiestnených do ochrannej starostlivosti.
Nebolo to prvýkrát, čo bol Cohen obvinený. Bol v kauze v roku 2019, v ktorom ho obvinila zo sexuálneho kontaktu teraz 20-ročná študentka, ktorá bývala s Cohenom počas výmenného programu zo Španielska .
Cohen bol tiež obvinený z predstierania svojho ortodoxného židovského pôvodu a údajných postihnutí, keďže tvrdil, že bol vychovaný v chasidskej komunite v New Yorku.
|
|
|
slaven
|
07.03.2023, 15:43 | #12740
|
|
uz od pohladu uchylny clovek
|
|
|
true
|
07.03.2023, 16:21 | #12746
|
|
Pekne hovado
|
|
|
|
slaven
|
07.03.2023, 15:24 | #12738
|
|
proti EU EKO debilizme treba bojovat, ukazat postoj
|
|
|
|
|
slaven
|
07.03.2023, 13:31 | #12735
|
|
pekny grc 
|
|
|
|
Markuss
|
07.03.2023, 12:49 | #12731
|
|
to je suterén na oba smery.
vsetci sa o neho trhajú --> 'chytte ma, lebo vam utecem!'
|
|
|
|
|
Markuss
|
07.03.2023, 12:32 | #12727
|
|
to uz musís byt uplne vytretý ked si dás taký dobrý názov. vid dielo J. Jesenského Demokrati.
Este to mohlo byt Kocúrkovo  
|
|
Quake
|
07.03.2023, 11:37 | #4580
|
PÁR POSTREHOV K POCHODOM "ZA MIER"
Boli to pochody za mier?
Boli to v prvom rade pochody za to, aby sa Ukrajina vzdala Putinovi.
Kto ich inicioval?
Oficiálne to boli ľudia z hnutia Archa, ktoré spolu zakladal Tibor Eliot Rostas (známy tým, že si v r. 2014 pýtal peniaze na ruskej ambasáde), k organizácii a moderovaniu sa však hlásili aj ďalšie známe či menej známe postavy, napríklad pani Katarína Boková (ešte donedávna zo Slovenského hnutia obrody).
Celkovo ide o ľudí prepojených so slovenskou dezinfoscénou, ktorí ešte pred rokom a pol tlačili antivax, teraz tlačia proPutin.
Kto tieto pochody podporoval?
Celá slovenská prokremeľská scéna. Napríklad týmto všetkým ďakovala pani Boková za „mediálnu podporu“:
- zvtv
- InfoVojna
- Televízia Slovan
- Slobodný vysielač
- Podtatranský kuriér
- Hlavný denník
- Daniel Bombic
- Pavol Slota
Pochody však propagoval praktický každý, kto dnes napomáha záujmom Putina: Smer, Ruská Republika, SNS, Eduard Chmelár, motorkárska skupina Brat za Brata a mnohí ďalší.
Ako si predstavujú dosiahnutie mieru?
Schovávajú za klišé, že treba rokovať. V skutočnosti si ho predstavujú tak, že Ukrajina nebude dostávať zbrane, takže sa bude musieť vzdať Putinovi.
Je prekvapujúce, že mnohí účastníci fandia Putinovi?
Nie, v mnohých prípadoch sú to ľudia, ktorí roky konzumujú vyššie spomínané prokremeľské kanály.
Prečo sa neodsťahujú do Ruska?
Pretože oni by chceli Rusko na Slovensku.
Z čoho môžu byť vystrašení?
Napríklad z fiktívnej mobilizácie, ktorou ich strašia prokremeľské kanály a politici Smeru, či Ruskej Republiky. Tejto fiktívnej hrozbe podľahlo 40-tisíc mužov, ktorí v januári podali vyhlásenie, že nechcú bojovať. A tiež jej zjavne podľahlo veľa žien, ktoré sa boja toho, že - slovami Ľuboša Blahu – budú ich otcov a mužov odvádzať na front k Bachmutu.
Z čoho sú nahnevaní?
Tam to môže byť kombinácia subjektívnych a objektívnych dôvodov. Značná časť konzumentov prokremeľskej propagandy je už roky tvorená ľuďmi, ktorí sú nespokojní v živote.
Blaha, Mazurek a prokremeľské kanály nerobia nič iné, než že tento hnev využívajú vo svoj prospech. Ukazujú im terče, ktorými sú vždy ich protivníci: tu máte prezidentku, prozápadných politikov, novinárov, americkú ambasádu, Zelenského, liberálov, mimovládky, tu si ponadávajte (v lepšom prípade len ponadávajte).
|
|
|
Quake
|
07.03.2023, 11:38 | #12714
|
|
Lepšie sa to asi ani nedalo zhrnúť.
|
|
|
Markuss
|
07.03.2023, 11:40 | #12716
|
|
vladko napísal?
|
|
|
Quake
|
07.03.2023, 11:44 | #12717
|
|
No vidíš, že niečo občas aj uhádneš. Hip hip hurá
|
|
|
Markuss
|
07.03.2023, 11:47 | #12718
|
|
vela takých prepotentných tvorcov jedinej pravdy nie je.
Chalan je presvedcený, ze stojí na tej správnej strane, len tie císla sú biedne, takze velmi sa mu nedarí. ale ako vidím, svojich sektárske publikum nájde aj na tejto stránke
|
|
|
Balaam
|
07.03.2023, 11:55 | #12720
|
|
Zhrnuté fakty... Nepáči sa? Nevadí, nič nové...
|
|
|
Balaam
|
07.03.2023, 11:56 | #12721
|
|
Ako sa vraví múdreho presvedč a blbca vystraš...funguje to skvele...
|
|
|
Quake
|
07.03.2023, 11:58 | #12722
|
|
A ešte aj k Zuzanke Čaputovie vzhliadam
|
|
|
Quake
|
07.03.2023, 11:59 | #12723
|
|
Pán riaditeľ sa asi v článku spoznal (frustrovaný, neúspešný, závistlivý, nahnevaný). Nevadí, aj na takých treba makať
|
|
|
slaven
|
07.03.2023, 12:25 | #12724
|
|
najviac sa mi paci, ako tito pravi nositelia pravdy posielaju ludi byvat do Ruska  
|
|
|
true
|
07.03.2023, 12:27 | #12726
|
|
Mier
|
|
|
Quake
|
07.03.2023, 13:13 | #12732
|
|
vysvetli racionálne, prečo nejdeš do krajiny, ktorej systém obdivuješ? A ostávaš v krajine, ktorú dennodenne hejtuješ. Veď stačí na rok. Vyskúšať. Lenže na to nemáš gule ani odvahu. Lebo vieš, že tu si v demokracii a môžeš písať a hovoriť, čo len chceš. Skús písať a hovoriť niečo také v Rusku... hneď by si zmenil názor
#obuškompochrbáte
#10rokovbasy
|
|
|
slaven
|
07.03.2023, 13:27 | #12734
|
|
Ak by som mal odist zo Slovenska, asi by to bola Skandinavia, mozno Svedsko.
Tolko k tomu, ale nechystam sa pre X dovodov, ktore tu pisat nebudem.
#ZmierSaStym
|
|
|
Quake
|
07.03.2023, 14:21 | #12736
|
|
Škandinávia? A ja že Bielorusko alebo Sýria...
|
|
|
slaven
|
07.03.2023, 14:58 | #12737
|
|
ta dedukcia ti nejako nejde Quake, nevadi
ale mozem to aj otocit na Juh, kamoskam sa pred rokmi prestahovala do Andaluzie a poviem Ti ze sa ma tam krasne, uzasne podnebie a vsetko.
|
|
|
ball8
|
07.03.2023, 16:08 | #12743
|
|
To je tak krásne, chceš nám tu zo štátu spraviť nové ruSSko a potom sa odsťahovať na sever. Vyhrávaš zlatého bludišťáka.
|
|
|
Quake
|
07.03.2023, 18:04 | #12749
|
|
ospevovať diktátorské režimy a potom škandinavia alebo andaluzia. Klasická logika frustrovaného Slováčiska
|
|
|
slaven
|
07.03.2023, 18:14 | #12750
|
|
kde/cim konkretne chcem spravit zo Slovenska Rusko?
nech som v obraze
to je pre ball8 a pre Quake otazka: kde ospevujem Rusky rezim? tiez by som to rad vedel odkial to mas.
|
|
|
|
Markuss
|
07.03.2023, 10:10 | #12707
|
|
musí do lajny.
neurobil, to co sa od neho ziadalo.
|
|
|
|
|
Markuss
|
07.03.2023, 10:27 | #12708
|
|
ad Hiroshima - ktory jediny stat na svete pouzil atomovú bombu proti civilom?
|
|
|
peto10
|
07.03.2023, 10:39 | #12709
|
|
Dnesnu kvotu na acohentizmus mas splnenu, super
|
|
|
Balaam
|
07.03.2023, 10:40 | #12710
|
|
Acohentizmus? Nestačilo raz? To si teraz každá krajina s atomovkou dáku supne na niekoho a budeme všetci taokat?
|
|
|
Markuss
|
07.03.2023, 11:39 | #12715
|
|
Acohentizmus je ospravedlnenie pre tvoje ne-kritické myslenie.
Turn the page, dnes je iné na stole
|
|
|
Balaam
|
07.03.2023, 11:54 | #12719
|
|
Acohentizmus je tvoj obľúbený nástroj spolu s útokom a odbehnutim od témy.... Takže toto si nechaj do riaditeľne...
|
|
|
Markuss
|
07.03.2023, 12:33 | #12728
|
|
to si si ty tak nazval, tak si s tým porad sám
|
|
|
Balaam
|
07.03.2023, 12:38 | #12730
|
|
Bla bla bla ešte daj elektro, sankcie a úloha splnená..
|
|
|
slaven
|
07.03.2023, 15:44 | #12741
|
|
na elektro debilizmus EU unie som tu expert ja, netahaj tam Markussa
a co sa tyka sankcii #funguju - to vidime kazdym dnom co sa deje okolo nas
|
|
|
Balaam
|
07.03.2023, 16:52 | #12748
|
|
Vlastne máš pravdu preňho je plugin hybrid to isté ako elektroauto.... Ako sankcie nefungujú vidíme veru každý deň... Uz sa dúfam kamoš naučil co je inflácia a nehadze ti čísla podľa momentálnej nálady...
|
|
slaven
|
07.03.2023, 08:56 | #4577
|
Quake k tomu co som pisal o prezidentke tu #4539 , prisiel mi jeden prispevok
|
|
|
slaven
|
07.03.2023, 08:58 | #12696
|
|
Dag Daniš:
Keď si už Markíza objednáva prieskum k prezidentským voľbám, mohla by si dať námahu s jeho presným výkladom. Téza „Slováci majú jasno v tom, koho chcú na poste prezidenta“ je kompletne pomýlená
Zuzana Čaputová nastupovala do úradu ako slabá prezidentka. A slabá aj ostala.
Jej rozhodnosť aj jej rétorika sa zužovali na proatlantickú (proamerickú) bezpečnostnú agendu. Bleskovo podpísala vojenskú dohodu so Spojenými štátmi. Tlačila na odchod premiéra Matoviča, ktorý sa opovážil na vrchole pandémie objednať ruskú vakcínu (v malom objeme). Požadovala povinné sezónne očkovanie. Dnes presadzuje vstup Ukrajiny do NATO, jej intenzívne vyzbrojovanie a sporné energetické sankcie.
Popritom vstupuje do kampaní LGBTI aktivistov. Čím spoločnosť skôr provokuje, ako spája…
Jednoducho: Čaputová v týchto sporných témach nezastupuje záujmy slovenskej spoločnosti – a dokonca ani záujmy Európy. Zaradila sa k zradikalizovaným „jastrabom“ (najskôr pandemickým, dnes vojnovým). Bola v tom taká aktívna, dôrazná a vzorná, že sa jej meno začalo opakovane spomínať pri otázke nového generálneho tajomníka NATO.
https://standard.sk/328282/podpora-prezidentky-caputovej-je-chaba/
|
|
|
Balaam
|
07.03.2023, 09:19 | #12697
|
|
Výborne to je pán ktorý si ide Sorosa, 5G siete a podobne? No gratulujem
|
|
|
slaven
|
07.03.2023, 09:25 | #12698
|
|
len opisal co robi Caputka a dost presne - o to mi ide
a ty uz ides do Sorosa, 5G a inych hluposti ... Jedine spojivko je v tom ze Caputova predtym pre Sorosovu organizaciu pracovala.
|
|
|
Balaam
|
07.03.2023, 09:27 | #12699
|
|
Pozrie si facebook, "alternatívne" názory a zbúcha kravinu podľa aktuálnej situácie... To dokážeš aj ty a nepotrebuješ byt "novinár"...
|
|
|
|
Balaam
|
07.03.2023, 09:37 | #12701
|
|
Ten slávny mier si už strcte viete kam... Ten co začal vojnu mier nechce... Keď sa spakuje doprdele bavme sa o mieri...ako si tak naivný ze keď UA nebude mať zbrane tak bude mier? To sa ako spakuju Rusi a vybavene? Takže nie, mier nebude kým tam ten tie zvieratká budú robiť čo robia...
|
|
|
slaven
|
07.03.2023, 10:01 | #12703
|
|
#DoPoslednehoUkrajinca
|
|
|
Balaam
|
07.03.2023, 10:07 | #12704
|
|
Do posledného Ukrajina to bude aj v prípade "mieru" podľa vašich predstáv... Takže si ten mier zaramujte ako tie zázračné papieriky....
|
|
|
StanoDianiska
|
07.03.2023, 10:09 | #12705
|
|
slaven, to vážne chceš, aby svet fungoval zákonom sily? Že silnejší si trúfne na slabšieho a slabší musí kapitulovať? Takže keď náš niekto silnejší bude chcieť obsadiť, jednoducho sa mu treba vzdať?
|
|
|
Markuss
|
07.03.2023, 10:09 | #12706
|
|
píste vsetci modrým perom, iná farba nebude
|
|
|
slaven
|
07.03.2023, 11:15 | #12711
|
|
Stano, USA je presne take ako pises, ide zakonom sily, viem, to je v poriadku, ale Rusko ked si chrani svoje zaujmy, tak uz je to zle, no budiz ... poznam Vas postoj.
Balaam: ak bude mier, ludia uz zomierat nebudu, takze to nebude do posledneho Ukrajinca.
|
|
|
Balaam
|
07.03.2023, 11:24 | #12712
|
|
Aký mier doprdele keď ich chcú doslova zničiť? Ty kde žiješ... Sa pozri co robia... Doprdele už vytiahnite tie hlavy z tej ruskej rite a prestaňte sa triasť ako huspenina s tej mytickej ruskej pomsty... Su to zvieratá a mi sme pre nich hovno čo bude ďalšie na rade keď bude príležitosť... Stačí veľmi málo... Sa zobuď..
|
|
|
Quake
|
07.03.2023, 11:34 | #12713
|
|
Obdivovať Rusko - áno
Ísť tam žiť a neotravovať v EÚ - ani bohovi.
Najlepšie sa kydá v demokracii. V autokracii a diktatúre si ani necekneš.
|
|
|
true
|
07.03.2023, 12:27 | #12725
|
|
Balaam zacinas stracat nervy ako ball8
|
|
|
Balaam
|
07.03.2023, 12:37 | #12729
|
|
Ja som úplne v kľude.... Ty to máš kus dopletené keď ani nevieš v akom spektre sa pohybujes...raz fašista, potom sociálny demokrat...
|
|
|
|
slaven
|
07.03.2023, 08:29 | #12694
|
|
som zvedavy ako nasa pani na hrade, ci aj toto bude citlivo vnimat
|
|
|
Balaam
|
07.03.2023, 08:32 | #12695
|
|
Občas sa to tam deje a aj Srbi to odsudzujú, takže tam nie je čo citlivo vnímať... Debil nacionalista sa nájde všade...
|
|
|
|
|
Quake
|
06.03.2023, 22:11 | #12690
|
|
Už dlho nič o maďarskom Jánošíkovi. Tak tu kuk, jak Viktor blúzni. Zas. A znova.
|
|
|
|
true
|
06.03.2023, 22:03 | #12683
|
|
Jan Schneider o Kryme, 9.3.2015, ČT24
Tému Krymu spracoval Jan Schneider aj v článku z 28.9.2018 Kerčský incident, Husův odkaz a Krym a to v časti Fejk o Krymu:
|
|
|
true
|
06.03.2023, 22:03 | #12684
|
|
2015 a veľmi zaujímavé veci tam hovorí
|
|
|
true
|
06.03.2023, 22:04 | #12685
|
|
pre slniečka a Nacistické banderovské svine je to samozrejme že výmysel
|
|
|
ball8
|
06.03.2023, 22:07 | #12688
|
|
true: Nemáš aj priamo link na video, prípadne spomínaný článok? Dnes si to už nepozriem, už ste ma totálne vyšťavili, ale zajtra je tiež skvelý deň venovať sa takýmto veciam
|
|
|
petert22
|
06.03.2023, 22:20 | #12692
|
|
True dal uz niekedy aj nejaký link?
|
|
|
|
|
true
|
06.03.2023, 21:52 | #12672
|
|
no čo sa ešte nedozvieme
|
|
|
true
|
06.03.2023, 21:52 | #12673
|
|
ďalšie dohady odhady máme?
|
|
|
true
|
06.03.2023, 21:53 | #12674
|
|
ale pozor - údaje o UA strane sú striktne zakázané
|
|
|
ball8
|
06.03.2023, 21:56 | #12679
|
|
true: Tu nemáš konkrétne údaje o počtoch, ale o násobkoch mŕtvych na druhej strane. Ja za to nemôžem, že ruSSko nie je schopné viesť denné štatistiky a že im nikto neverí tie ich vymyslené čísla, ktoré boli vždy preukázateľne klamlivé.
|
|
|
|
ball8
|
06.03.2023, 22:19 | #12691
|
|
Markuss: Jop. Aj z analýz vyplýva, že cvičené jednotky držia hlavne sever a juh Bakhmutu, zatiaľ to menej cvičené/neskúsené jednotky centrum Bakhmutu.
Napríklad nájdeš o tom hovoriť aj na tomto kanáli v posledných videách: Link YouTube video
|
|
|
|
ball8
|
06.03.2023, 21:39 | #12664
|
|
Pozrel si si tú diskusiu? Alebo len trepeš kktiny ako zvykneš takto po večeroch?
|
|
|
petert22
|
06.03.2023, 21:44 | #12666
|
|
On iba dostava instrukcie, co ma pisat
|
|
|
Ciernokoseliar
|
06.03.2023, 21:47 | #12668
|
|
tak jeho stranicky kolega to napise takto,ale ball si ide furt svoje...a vraj progresivec,olanista jak vysity
|
|
|
ball8
|
06.03.2023, 21:50 | #12670
|
|
Ciernokoseliar: Gyimesi nejden krát ukázal, čo je to za človeka. A áno, radím sa k tzv. progresívcom.
|
|
|
true
|
06.03.2023, 21:54 | #12675
|
|
Progresívno liberálne šľapky
|
|
|
true
|
06.03.2023, 21:54 | #12676
|
|
pekné zaradenie
|
|
|
Ciernokoseliar
|
06.03.2023, 21:56 | #12678
|
|
ja viem ze vy,progresivci mate konzervativne spektrum za dezolatov..ved to pomenovanie vzniklo na strankach vasej elitnej stranjy Zomri..
|
|
|
ball8
|
06.03.2023, 21:58 | #12680
|
|
Ciernokoseliar: Mne nevadia konzervatívci, aj keď s nimi vo veľkej miere nesúhlasím. Mne vadia dezoláti.
|
|
|
Ciernokoseliar
|
06.03.2023, 22:01 | #12681
|
|
vidis..tebe vadia ludia..mne vadia politici...
|
|
|
|
Ciernokoseliar
|
06.03.2023, 22:10 | #12689
|
|
a Nada povazujes za inteligenta? moze byt..ale na slovensku sa objavoval najprv tam
|
|
|
ball8
|
06.03.2023, 22:28 | #12693
|
|
Ciernokoseliar: Ak sa chcem držať toho radenia podľa hodntoy IQ, tak by som ho odhadoval do kategórie nadpriemerna inteligencia (IQ nad 110) alebo vysoko nadpriemerná inteligencia (nad 120). Ako nepriamy dôkaz máš napríklad jeho štúdium, Naď je myslím PhD aj PhDr.
Slovo dezolát som tu napísal už veľa krát, v akom význame ho používam.
|
|
|
|
Markuss
|
06.03.2023, 21:14 | #12656
|
|
Prápor prišiel v polovici decembra... vo všetkých čatách nás bolo 500,“ hovorí Boris, vojenský lekár z Odeskej oblasti, ktorý bojoval v oblasti Bakhmut. "Pred mesiacom nás bolo doslova 150."
Keď vstúpite do pozície, nie je ani 50/50 šanca, že sa odtiaľ vrátite, – hovorí senior Serhey. "Je to skôr 30/70."
|
|
|
true
|
06.03.2023, 21:18 | #12657
|
|
sa necudujem Ukrajincom ze utekaju z krajiny
|
|
|
true
|
06.03.2023, 21:18 | #12658
|
|
ale kokotik Naď ich zastupi - on tam pojde bojovat
|
|
|
Markuss
|
06.03.2023, 21:27 | #12661
|
|
The Office of the President of Ukraine has claimed that Russia may have lost tens of thousands of men during the Battle of Bakhmut as of mid-January. Fighting has since only intensified, with Ukraine repeatedly claiming close to a thousand Russians dead in its daily updates. As Bakhmut is seeing the heaviest fighting, most of these casualties are likely in that area. Authorities haven’t revealed any information on Ukrainian losses in the Battle of Bakhmut.
Based on the soldiers’ testimonies, Ukrainian losses appear to be high as well.
|
|
|
Quake
|
06.03.2023, 21:11 | #4568
|
Tohle je supr dupr článek o tom, jak vlastně k invazi došlo, o systematické kultuře lhaní, která se v ruské věrchušce pěstuje, a o šancích, že dojde ke korekci kursu (spoiler: hodně malé).
Ukázka:
Jedním z prvních Zelenského kroků bylo omezení vlivu Viktora Medvedčuka, Putinova blízkého přítele, jenž stál v čele největší opoziční strany ukrajinského parlamentu. Zatímco bývalý prezident Petro Porošenko využíval Medvedčuka jako klíčového prostředníka ve vztazích s Moskvou, Zelenského tým hledal jiné prostředníky v domnění, že jeho vliv na Putina začíná slábnout.
Když však Putin začal připravovat plány na možnou invazi, Medvedčuk trval na tom, že Ukrajinci přivítají ruské vojáky s otevřenou náručí.
Jedna část plánu počítala s Viktorem Janukovyčem, bývalým prezidentem, který žije v ruském exilu od té doby, co v roce 2014 uprchl před revolucí. Měl přednést videoposelství, v němž by Medvedčukovi udělil legitimitu – a pomazal ho, aby vládl Ukrajině s podporou Ruska.
Tato vize byla v příkrém rozporu s ukrajinskou politickou realitou, kde proruskou menšinu, kterou Medvedčuk zastupoval, výrazně převyšovali ti, kteří jím kvůli jeho vazbám na Moskvu opovrhovali. Putinovi však tato vize připadala svůdná, a tak schválil platby místním kolaborantům vyprané přes Medvedčukovu stranu.
Moskvě panovala značná skepse. „Když Medvedčuk říká, že prší, musíte se podívat z okna – bude svítit slunce,“ soudí jiný bývalý vysoký ruský úředník. „Máte průzkumy veřejného mínění, máte tajné služby – jak můžete podniknout cokoli seriózního na základě toho, co říká Medvedčuk?“
|
|
|
Quake
|
06.03.2023, 21:12 | #12655
|
|
povinné čítanie pre našich rozkošných rusofilov
|
|
|
Quake
|
06.03.2023, 21:08 | #4566
|
Běloruský soud odsoudil dnes v nepřítomnosti vítězku posledních prezidentských voleb, (které Lukašenkova junta odmítá uznat) Sviatlanu Cichanouskou k 15 letům vězení.
Trest jí byl vyměřen za velezradu a údajné spiknutí s cílem získat moc neústavním způsobem
Cichanouská po vyhraných volbách musela utéci ze země a nyní jako lídr nezávislé politické reprezentace Běloruska cestuje po západním světě, kde udržuje povědomí, že běloruská diktatura je nelegitmní vládou a že byla v posledních volbách většinou Bělorusů výrazně odmítnuta.
????❤️????
https://www.bbc.com/news/world-europe-64864490
|
|
|
Quake
|
06.03.2023, 21:09 | #12654
|
|
Tuším tu máme nielen fanúšikov Ruska ale aj Bieloruska
#diktátornášhrdina
#chorékrajiny
|
|
true
|
06.03.2023, 21:05 | #4565
|
Teraz sa rozhodli poslať Taiwancov rovnakou trasou ako ukrajincov.
Americký senátor Lindsey Graham hovorí, že podobne ako Ukrajina,
"vyzbrojujeme Taiwan, aby sa BOJOVALO DO POSLEDNÉHO MUŽA NA TAIWANE."
Lindsey Graham je vždy pripraveny bojovať do poslednej kvapky krvi niekoho iného.
(Lindsey Olin Graham je americký politik za Republikánskou stranu)
video https://ulozto.cz/tamhle/cWzypIqGrNWH#!ZGLlAwR2ATL2BTZkBJAvZwp1LGRlL0uKGaV1MyIVG2A2FJL1AD==
|
|
true
|
06.03.2023, 21:04 | #4564
|
Citát dňa
Asi každých desať rokov musia Spojené štáty zobrať nejakú malú mizernú krajinu a hodiť ju o stenu, len aby ukázali svetu, že to myslíme vážne.
- Michael Ledeen
|
|
|
|
true
|
06.03.2023, 21:04 | #12653
|
|
kontext: Wagner pri pamätníku v Artemivsku
|
|
Quake
|
06.03.2023, 20:39 | #4562
|
Pondělí.
Řada lidí zpochybňovala útok běloruských partyzánů na ruský AWACS na letišti u Minsku, nicméně i když chybí přímé důkazy, existuje spousta vedlejších indicií o tom, že útok proběhl. Největší z nich je fakt, že AWACS jen dva dny nato z letiště odletěl do Ruska a prozatím se do Běloruska nevrátil (údajně měl odletět na opravy), další indicií je fakt, že na incident reagovaly ruské politické a vojenské špičky, a nakonec i to, že běloruské represivní složky spustily sérii razií s cílem odhalit pachatele útoku. To vše ukazuje na to, že útok skutečně proběhl, pouze škody způsobené letadlu nebyly tak velké, jak se původně tvrdilo. Letadlo bylo sice schopné odletět, ale evidentně nemohlo dál poskytovat podporu ruským MiGům. Takže nejspíš dobrá práce, kluci! A teď pár novinek:
- Analytici z ISW píšou, že ukrajinská armáda nejspíš provedla limitovaný taktický ústup části posádky z Bachmutu. V tom se ani podle jiných zdrojů nemýlí. Ukrajinci skutečně v minulých dnech z Bachmutu stáhli některé jednotky dál od fronty, ale nejspíš se to týkalo pouze některých velitelských štábů a aerorozvědky. Nic nenaznačuje tomu, že by se měla stahovat pěchota nebo speciální jednotky. V jejich případě probíhají dál standardní rotace. Ukrajinci nicméně přesunuli většinu obránců z pozic v Zabachmutovce na západní břeh řeky a v oblasti teď operují pouze skupiny speciálních jednotek. Obklíčení se ale ani dnes nekoná.
- Britská rozvědka konstatovala, že Rusko už zprovoznilo okolo 800 dříve zakonzervovaných tanků T-62, které narychlo opatřilo lepší optikou a postupně je nasazuje na Ukrajině. Zároveň se na bojišti objevila také vozidla BTR-50, která byla poprvé uvedena do služby v ruské armádě v roce 1954. Ano, Rusko aktuálně válčí s použitím 70 let staré techniky. A to Ukrajina ještě ani nenasadila do bojů většinu nových tanků a obrněnců z letošních západních dodávek techniky.
- Podle Scholze je Západ připraven poskytnout Ukrajině bezpečnostní záruky, jakmile válka skončí. Zároveň Scholz oznámil, že podmínkou pro jakákoliv mírová jednání je stažení ruských vojsk z Ukrajiny, a obratem popřel, že by Německo chtělo tlačit Ukrajinu do jakýchkoliv ústupků a unáhlených rozhovorů.
- Podle deníku Financial Times možná Rusové odložili svůj záměr nakoupit balistické rakety od Íránu, protože se obávají, že by Spojené státy reagovaly dodávkou střel ATACAMS Ukrajině.
- Analytici spekulují, že Čína se dostala do křížku s Ruskem poté, co Rusko dopustilo, aby na veřejnost unikly informace z jejich jednání o potenciálních dodávkách munice a zbraní.
- Estonské parlamentní volby opět vyhrála současná premiérka a hlasitá zastánkyně vojenské pomoci Ukrajině Kaja Kallas. Její strana získala přes 30 % hlasů.
- Podle deníku ASTRA došlo v Brjanské oblasti k přestřelce mezi ruskými branci. Jeden z branců byl během ní zabit.
- Britská asociace včelařů darovala Ukrajině metrák vosku na výrobu svíček pro vojáky v zákopech.
- V Haagu už v létě začne pracovat Mezinárodní centrum pro vyšetřování zločinů Ruské federace.
- Prigožin tvrdí, že ruská armáda odepřela jeho zástupci přístup do hlavního štábu ruské operace.
- Velká exploze v noci otřásla koksovnou a plynárnou ve městě Vidnoje u Moskvy.
- Ukrajinská PVO v noci sestřelila 13 z 15 dronů Shahed vyslaných na Ukrajinu.
- Ukrajinské dělostřelectvo zničilo děla a MLRS Rusů na Kinburnské kose.
- Ukrajinské síly v posledních 24 hodinách čelili 95 ruským útokům.
- Do Kyjeva přijel předseda německé SPD.
|
|
|
Quake
|
06.03.2023, 20:40 | #12648
|
|
Príjemné pondelkové čítanie pri čajíku
|
|
true
|
06.03.2023, 20:26 | #4561
|
Zapredanec Naď si v Michalovciach na meetingu vypočul hlas ľudu.
|
|
|
true
|
06.03.2023, 20:26 | #12640
|
|
Kričali tam na neho že je fašista a podobné veci
|
|
|
true
|
06.03.2023, 20:27 | #12641
|
|
Pravda musela bolieť toho zapredanca
|
|
|
peto10
|
06.03.2023, 20:29 | #12642
|
|
Cela diskusia tu: Link FB príspevok Ucastnici "mieroveho" pochodu prisli narusit diskusiu a zjapali tam ako paviani. To je jedine co vedia. Kacer im tam pekne nalozil.
|
|
|
peto10
|
06.03.2023, 20:30 | #12643
|
|
pustite si 43:50
|
|
|
peto10
|
06.03.2023, 20:32 | #12644
|
|
ziapali*
|
|
|
true
|
06.03.2023, 20:34 | #12645
|
|
to je hanba Slovenska toto - on ľuďom bude do paviánov nadávať?    z neho
|
|
|
true
|
06.03.2023, 20:35 | #12646
|
|
takých ohavných smradov sme tam nemali ani za Mečiara, je to naozaj hanba  
|
|
|
ball8
|
06.03.2023, 20:50 | #12649
|
|
Brilantne vystúpili obaja hostia, Naď aj Káčer. Naložili našim dezolátom v priamom prenose.
|
|
|
Ciernokoseliar
|
06.03.2023, 20:55 | #12650
|
|
brilantne vystupili? a konkretne v com? mozes sa aj rozpisat
|
|
|
ball8
|
06.03.2023, 20:58 | #12651
|
|
Ciernokoseliar: Pusti si to, máš tu video, má necelých 50 minút a uvidíš to sám. Keď som to zvládol ja LIVE pozerať, zvládneš to aj ty zo záznamu.
|
|
|
Ciernokoseliar
|
06.03.2023, 21:03 | #12652
|
|
ja som tam bol..preto sa ta pytam..ale je evidentne lahsie trepnut blbost,ako obhajit to..a kto je vraj dezolee
|
|
|
ball8
|
06.03.2023, 21:21 | #12660
|
|
Ciernokoseliar: Dúfam, že si nebol jedným z tých bučiacich vrieskajúcich odľudov. Brilantne vystúpili v tom, že ukázali, na akej strane stojím, ukázali slovenským putinofilným dezolátom, že stoja za piču materinu a totálne ich vysmiali. Všetko to dokonca zvládli s noblesou.
|
|
|
Ciernokoseliar
|
06.03.2023, 21:30 | #12662
|
|
co furt mate s tym proputinovskym,proruskym..kto nie je vlaavo,je vpravo,kto nie je hore je dole?ved svet neni len cierny alebo biely..kto nesuhlasi s vladou nie je automaticky dezolat,a ine urazky,ktore sam pises
|
|
|
ball8
|
06.03.2023, 21:34 | #12663
|
|
Ciernokoseliar: Tá diskusia sa priamo týkala vojny. Nekomentujeme diskusiu o výstavbe diaľníc. U niektorých užívateľoch beriem, že sú pribrzdení, ty mi inteligenčne prídeš ale dosť vysoko. Píšem o putlerovských dezolátoch, lebo tam boli a robili bordel.
|
|
|
Ciernokoseliar
|
06.03.2023, 21:43 | #12665
|
|
ved nad je jednym z najnedoveryhodnejsim politikom..om patril k prvym politikom,ktory zacal urazat ludi,ktori maju iny nazor nez on..a to bolo este pred vojnou..dezolati,opice atd...ci uz nepamatame?teraz mali michalovcania ho vidiat tvarou v tvar...tak co si cakal,ze mu karafiaty budu k noham hadzat?ale teraz je najlahsie oznacit ludi za prorusakov,lebo teraz mu taka retorika prejde...teda vidim aspon na vas dvoch.ako lahkoklesnete na jeho uroven
|
|
|
ball8
|
06.03.2023, 21:46 | #12667
|
|
Ciernokoseliar: Dezoláta musíš pomenovať dezolátom, ukážeš mu, že to o ňom vieš a v tom momente je dezolát odpísaný. Dokonca si ani nemyslím, že to je od Naďa neslušné. Keď inteligenta nazvem inteligentom, tiež to nie je pochvala. takže nazvať dezoláta dezolátom je úplne legitímne.
|
|
|
Ciernokoseliar
|
06.03.2023, 21:48 | #12669
|
|
a kto urcuje,kto je dezolat,kto nie? ty? Nad? ci uz je na to nejaka smernica?
|
|
|
ball8
|
06.03.2023, 21:52 | #12671
|
|
Ciernokoseliar: Obvykle dezoláta spoznáš veľmi jednoducho. Dám ti tu aj definíciu z českého slovníka, kde je to slovo dlhodobo zaužívané a najlepšie vystihuje význam: "protagonista dezinformační scény, většinou trvale nespokojený jedinec na okraji společnosti, který si životní frustraci kompenzuje odmítáním společenských autorit a příklonem ke konspiračním teoriím a politickému extrémismu". Takéto chovanie je pomerne ľahko rozpoznateľné, čiže nevidím problém v tom, keď nazvem niekoho dezolátom.
|
|
Quake
|
06.03.2023, 20:14 | #4560
|
Denná smena - redbul
Poobedná smena - true
Chalani zlatí
|
|
|
ball8
|
06.03.2023, 21:55 | #12677
|
|
Ani neviem, ktorý z nich ma viac irituje Normálne chvíľami dúfam, že sú za to platení, inak je to s našim národom veľmi zle, ak je toto ich reálna osobnosť.
|
|