Diskusia
POLITICKÉ KYDY A SRAČKY SEM :)
|
|
slaven |
20.01.2023, 19:56 | #3261 |
#3246
ball8, tu by som strucne zareagoval na to Tvoje na konci: "Ty naopak
tu hovoríš o nejakých úchylkach, ktoré s tým nemajú ale
absolútne nič spoločné." Ak si si nevsimol, tie uchylky
progresivci schvaluju. Napriklad rozne pohlavia,nie len zena/muz a
podobne. Pekny vecer pred referendom vsetkym  |
|
|
|
ball8
|
20.01.2023, 20:19 | #9102 | |
a keď si myslím, že je v tomto štáte hrozne ale volil by som Nie?
prečo by som tam mal ísť? Aby som dopomohol k 50% účasti a
náhodou by sa zvolila možnosť Áno?  |
|
Ciernokoseliar |
20.01.2023, 18:06 | #3259 |
ale ludia...podme riesit politiku...domaci..nie furt zahranocnuuu |
|
|
|
Ciernokoseliar
|
20.01.2023, 18:18 | #9086 | |
nechcu referendum..co jest zbavenie vlady vladnucej moci |
|
|
ball8
|
20.01.2023, 18:21 | #9088 | |
Referendum ani ja nechcem, som proti tomu a keby som bol donútený
ísť, volím možnosť Nie. To však neznamená, že chcem to, čo tu
je. Ale radšej budem trpieť súčasný stav ako mafiánov s
fašistami, chápeš Predčasné voľby môžu byť vyhlásené aj normálnym spôsobom. |
|
|
Ciernokoseliar
|
20.01.2023, 18:27 | #9089 | |
teda si rad s touto vladou,hoc je konzervativna..a taku vladu by si
podporoval....sa divim,ale to neni moc liberalne |
|
|
Ciernokoseliar
|
20.01.2023, 18:28 | #9090 | |
inak povedane..schvalujkem vladu,ktora nam liberalom je nanic |
|
|
Ciernokoseliar
|
20.01.2023, 18:30 | #9091 | |
ved to referendum neni o ficovi,,ale moznost ludi ovplyvnit vladnuce
zoskupenie
|
|
|
Ciernokoseliar
|
20.01.2023, 18:32 | #9092 | |
olano sa bfrani tym,ze by strany zmenili volebne pravo..ja som minule
pocuval o nazoroch na tu temu..tak mi je smikesno,ze tym olano
argumentuje
|
|
|
peto10
|
20.01.2023, 18:33 | #9093 | |
Tato vlada ma smolu, ze od zaciatku musi riesit jednu bezprecedentnu
krizu za druhou. No a Matovic to utrpenie len znasobil...
Smer
alebo Hlas by neboli o nic lepsi, len navyse by kazdy tyzden bola nova
korupcna kauza a nacisto by uz rozlozili pravny stat. |
|
|
ball8
|
20.01.2023, 18:35 | #9094 | |
Ciernokoseliar: Citujem sám seba z príspevku vyššie - "To však
neznamená, že chcem to, čo tu je."
Problémom tejto
vlády je hlavne Igor Matovič, bez neho by sa na politickej scéne
nedialo takmer nič z toho, čo sa tu udialo v posledných rokoch. |
|
|
ball8
|
20.01.2023, 18:38 | #9095 | |
Ciernokoseliar: Vzhľadom k inteligencii na Slovensku je to referendum
tak nebezpečné, že by sme tu potom mali voľby možno každé dva
roky. Hovorí v podstate o tom, že 76 ľudí zo 150 by mohlo
rozhodnúť o vyhlásení nových volieb. Súčasný stav 90 zo 150 je
správny. |
|
|
Ciernokoseliar
|
20.01.2023, 18:39 | #9096 | |
problem neni igor...problem je edo..hrajuci na 2 strany |
|
|
Ciernokoseliar
|
20.01.2023, 18:47 | #9097 | |
ball...tvarome sa ako demokraticka lrajina...v com je problem povedat
ludom,nech idu zahlasovat |
|
|
ball8
|
20.01.2023, 18:47 | #9098 | |
Igor bol problémom od začiatku. Ešte ako radového poslanca by ho
dokázal trpieť každý. Najhoršie je, že on to stále nevidí. |
|
|
ball8
|
20.01.2023, 18:48 | #9099 | |
Ciernokoseliar: Zvolávanie na hlasovanie je rovnako zlé, ako
zakazovanie hlasovania. Každý má možnosť ísť hlasovať.
Nepotrebujem, aby ma mafia s fašistami zvolávala na hlasovanie,
ktoré pomôže im dosiahnuť ich plány. |
|
|
ball8
|
20.01.2023, 18:51 | #9100 | |
Ciernokoseliar: Sranda je, že žiadny politik z tých pre mňa
voliteľných strán ani v jednom príspevku nepovedal ľuďom, až
nejdu hlasovať, iba povedal svoje rozhodnutie neísť na referendum.
Na druhej strane čvarga so Smeru a Republiky tu vyvoláva emócie,
burcuje menej inteligentné obyvateľstvo a nadávajú na tých,
ktorí sa rozhodnú neísť na referendum (čo je tiež možnosť v
našom demokratickom svete). |
|
|
slaven
|
20.01.2023, 19:58 | #9101 | |
ak politik povie ze nejde hlasovat, znamena to, ze s tym nesuhlasi,
tak samozrejme dava najavo svojim volicom, aby spravili to iste.
Ak by politik drzal hubu, urobil by v tomto pripade lepsie,
ako vraviet, ze nejde hlasovat.
Vyhodene peniaze do vzduchu,
skoda toho. |
|
|
ball8
|
20.01.2023, 21:02 | #9103 | |
Však hádam pán prasačia hlava to zaplatí zo svojho. |
|
Quake |
20.01.2023, 18:00 | #3258 |
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/zahranicn
i-nastal-den-d-ukrajina-se-dozvi-jestli-ziska-vse-aby-presla-zase-do-u
toku-223819?fbclid=IwAR3fFYSroaRWGJHHlJvIzYQa52izRCrtqaG262jok39vH7QwU
HTeeDhkzoE
Náčelník generálního štábu
polských ozbrojených sil Rajmund Andrzejczak pro Politico:„Jsme v
rozhodujícím momentu bitvy. Takže buď teď, nebo nikdy. Pokud to
nepošleme (tanky) a budeme příliš dlouho diskutovat a řešit
byrokracii, může pak být už příliš pozdě.“
Britský ministr zahraničí James Cleverly při nedávné
návštěvě USA: „Myslím si, že nyní je správný čas pro
zvýšení naší podpory Ukrajiny. Nemůžeme dovolit, aby se z toho
stal opotřebovávací konflikt podobný první světové
válce.“
Estonská premiérka Kaja Kallasová:
„Všichni chceme, aby válka skončila, Rusko ale vyslalo jasný
signál, že chce ve své válečné agresi pokračovat. I přes
ztráty vojáků a techniky má ve skladech stále tisíce tanků,
obrněných vozidel a artilerie a díky mobilizaci i vojáků. To je
důvod, proč celá transatlantická společnost musí urychlit a
zvýšit vojenskou podporu Ukrajiny.“
Litevský ministr
obrany Arvydas Anušauskas: „Naléháme na ty, kdo mohou Ukrajině
poslat tanky, aby tak učinili.“
Toľko k tomu, čo
hovorím od samého začiatku - mier sa musí vybojovať. Bohužiaľ s
Ruskom ako fašistickou krjainou sa ináč nedá.  |
|
Quake |
20.01.2023, 17:48 | #3257 |
Zuzana Čaputová:
"Začiatkom budúceho týždňa podám na
Ústavný súd SR návrh na začatie konania o súlade paragrafu 363 s
Ústavou a medzinárodnými dohovormi.
Som presvedčená, že
terajšie znenie paragrafu 363 a právomoci, ktorými na jeho základe
disponuje generálny prokurátor, zasahujú neprimerane do
nezávislosti súdnej moci, ale tiež neprispievajú k budovaniu
dôvery v justíciu.
Už len samotná skutočnosť, že takýto
závažný nástroj, voči ktorému neexistuje opravný prostriedok a
jeho používanie generálnym prokurátorom vzbudzuje polemiku v celej
spoločnosti, bol dostatočný dôvod na zmenu alebo spresnenie
zodpovedajúcej úpravy Trestného poriadku. Keďže sa v uplynulom
období nenašla politická vôľa na zmenu legislatívy, rozhodla som
sa využiť svoje kompetencie a obrátiť sa v tejto veci na Ústavný
súd SR.
Súčasná úprava paragrafu 363 podľa môjho názoru
okrem už spomínaného zásahu do nezávislosti súdnej moci, a teda
porušenia princípu deľby v neprospech moci súdnej, neguje právo
občanov na preskúmanie rozhodnutia o základných právach a
slobodách, porušuje právo obetí na účinné vyšetrenie
trestného činu, či právo na súdnu ochranu. |
|
|
Quake
|
20.01.2023, 17:48 | #9082 | |
neskoro....ale predsa  |
|
|
ball8
|
20.01.2023, 18:08 | #9084 | |
Sláva, človek sa tu už cítil ako v nejakom zlom sne, všade len
363  |
|
Ciernokoseliar |
20.01.2023, 16:02 | #3256 |
inak pre ball8..ked spominas vagnerovcov,ze su fasisti..co
nepopieram...preco nespomenies aj pluk azov,ze su fasisti..bolo by to
argumentacne presnejsie |
|
|
ball8
|
20.01.2023, 16:31 | #9071 | |
Pluk Azov bol zaradený pod národnú gardu (myslím, že v roku 2015,
môžem dohľadať) a bol očistený od takýchto ľudí. Momentálne
sa tam nachádza percentuálne cca rovnaký počet ľudí
inklinujúcich k neonacizmu, ako v ktorejkoľvek slobodnej krajine. |
|
|
Ciernokoseliar
|
20.01.2023, 16:39 | #9072 | |
ale nebol...ty beries len spravy dane mediam..taktiez nie kazdy
vagnerovec je fasista.idu tam najma pre zold...takisto ani ja
netvrdim,ze vsetci z azovu su fasisti...ja som nestranny
pozorovatel...a viem o tom nieco,kedze som bol 2krat na navsteve
kyjeva,kde bol neonazi koncert,ktory tam organizuju kazdorocne |
|
|
Ciernokoseliar
|
20.01.2023, 16:54 | #9073 | |
ja sledujem ukrajinske dianie uz 10 rokov...tak viem,co je pravda... |
|
|
ball8
|
20.01.2023, 17:07 | #9074 | |
Ale bol očistený. Nájdeš kopu článkov aj zo staršieho obdobia,
ktoré sa zaoberajú reštruktualizáciou pluku Azov. Všeobecne je
výskyt ľudí vyznávajúcich takúto ideólogiu najväčší práve
v armáde.
Tak ako máš väčšiu pravdepodobnosť, že
psychopat bude vykonávať rolu lekára, politika, alebo nejakú inú
vysoko hodnotenú pozíciu, tak máš aj väčšiu pravdepodobnosť,
že práve ľudia v armáde budú vyznávať takúto ideológiu.
Aj v našej armáde dokonca nájdeš takých ľudí.
Tu máš aj nejaký článok chvíľu po začiatku vojny
práve o pluku Azov, je tam trošku opísaná história: https://www.irozhlas.cz/zpravy-svet/valka-na
-ukrajine-rusko-pluk-azov-krajni-pravice-vojenska-jednotka_2204270615_
aur . Určite nájdeš aj lepšie články, ale vážne už nemám
chuť sa dnes takými vecami zapodievať.
Zoberiem
akurát citát priamo z článku: Radikály se pokusil vyčíslit
Alexander Ritzmann, výzkumník zabývající se extremismem při
Counter Extremism Project. „V roce 2015 sám azovský regiment
prohlašoval, že je v jeho jednotkách 10 až 20 procent krajně
pravicových extremistů,“ řekl pro CNN.
Súčasný
pluk Azov napríklad po začlenení pod Národnú gardu aj pozmenil
pôvodné logo, ktoré malo v sebe symbol spájaný s nacizmom (neviem
kedy presne, ale môžem dohľadať, keď moc budeš chcieť, ale
verím, že to zvládneš sám). Odstránili zo svojho symbolu čierne
slnko a typický vlčí hák. Ďalšou zaujímavosťou je, že
súčasťou Azovu sú napríklad aj ukrajinskí Židia (to už ti
niečo napovedá o tom, že asi to nebude neonacistickýá
organizácia).
Ďalším faktom je, že Ukrajinská
armáda mala cca 200 000 členov, Azov cca 2500 (oboje sú odhadované
počty).
Zober si napríklad proruský batalión Sparta,
tiež to boli čistí nákovia. Wagner Group čistí náckovia.
A nakoniec nie úplne súvisiaca vec, ale o Azove ako o
neonacistoch hovoria na Slovensku hlavne ľudia, ktorí sú voličmi
ĽSNS a Republiky  |
|
|
Ciernokoseliar
|
20.01.2023, 17:07 | #9075 | |
proste chce to mier...ale to som tu na to asi sam |
|
|
Ciernokoseliar
|
20.01.2023, 17:10 | #9076 | |
keby si vsimal aj nase neonazi hnutie..tak by si videl,ze su za
ukrajinu...lsns ani republika nie su nazi hnutia..keby si sledoval
dianie,by si vedel..nazi bol u nas jedine Magat.ktory celi viacerym
obvineniam |
|
|
Ciernokoseliar
|
20.01.2023, 17:12 | #9077 | |
ale viem ta pochop0it..ako antifasistu,co sleduje media.... |
|
|
Ciernokoseliar
|
20.01.2023, 17:19 | #9078 | |
pozri..ja nie som tvoj super..som clovek ako ty..slovak ako ty..vidis
problematicku vladu,tak ako ja..tak preco hadky pre zahranicnu
politiku...podme sa bavit o tom,co nas trapi.. |
|
|
ball8
|
20.01.2023, 17:21 | #9079 | |
Chce to mier, ja súhlasím. Stačí, aby sa ruSSká armáda stiahla z
územia Ukrajiny, aby ruSSi zaplatili reparácie a aby všetci
zodpovední za toto šialenstvo predstúpili pred súd v Haagu.
ĽSNS aj Republika sú nacionalistické strany (keď si ich
roozberieš po jednom podorbne, zistíš, koľko náckov tam majú a
akú ideológiu vyznávajú). Len taký Kotleba, ktorý je predseda
ĽSNS bol odsúdený za neonacizmus a zrušili mu jednu stranu
predtým - Slovenskú pospolitosť - kde tie prvky neonacizmu sú
nepriehľadnuteľné. Netreba pred tým zatvárať oči, treba ich ale
vytlačiť na okraj spoločnosti tak, ako sa to v politike podarilo
napr. na Ukrajine. Voľby v roku 2019, kde ultranacionalistické
strany absolútne neuspeli, či už išlo o Všeukrajinský zväz
Sloboda, Radikálna strana, alebo o stranu Ukrajinská stratégia. |
|
|
Ciernokoseliar
|
20.01.2023, 17:34 | #9080 | |
v tom ta blokne...sme v demokracii..a nazor,ze cigani vyciciavaju stat
je chore...kazdy vie,ze to tak je...ze pred 30 rokmi cigani robili s
nami..ale kapitalizmus ich naucil brat loove za nic |
|
|
Ciernokoseliar
|
20.01.2023, 17:39 | #9081 | |
s quake sa diskutovat neda..ty mi prides ten rozumnejsi
|
|
|
ball8
|
20.01.2023, 18:07 | #9083 | |
Ja napríklad nesúhlasím s tvojím tvrdením že Cigáni
vyciciavajú štát. Ľudia vyciciavajú štát, asociálov máš aj
obyčajných Slovákov. Môžeš povedať, že asociáli vyciciavajú
štát, kde má väčšinové zastúpenie populácia Cigánov (resp.
Rómov, čo je politicky korektné, väčšina z nich sa ale sami
nazývajú prvým pomenovaním). |
|
|
Ciernokoseliar
|
20.01.2023, 18:20 | #9087 | |
u mna su cigani tvory,z osad..romovia pouzivam na ludi,ktori su
ochotni zit s pravidlamy majority |
|
Ciernokoseliar |
20.01.2023, 15:18 | #3255 |
toten putin je riadna svina..ani rusku zimu nam tu neposlal...ta se
claptame v blace...bizovne v tom ma palce i toten geroj Fico..a o
Kotleboj ani nehutorim    |
|
true |
20.01.2023, 14:30 | #3254 |
Podľa chorvátskeho prezidenta Zorana Milanoviča si Európska únia
"dlho robila ilúzie" o vytvorení vlastného trhu s energiou, ale
nakoniec bude nakupovať plyn zo Spojených štátov za trojnásobnú
cenu. |
|
|
Ciernokoseliar
|
20.01.2023, 15:29 | #9070 | |
to skoda reci..eu dala sankcie rusku,na ktore doplacame my..ale
politici trepu na tlacovkach,ze za to moze vojna na ukrajine..teda
vlastne Putin je na vine...a preto nemam rad liberalov..lebo oni ty
budu tvrdit,ze tebn cierny sveter je biely,a ked im neveris,si dezolat
 |
|
true |
20.01.2023, 14:29 | #3253 |
Maďarský minister zahraničných vecí Szijjártó žiadal, aby
Ukrajina vrátila práva maďarskej národnostnej menšine
Maďarsko už dávno dalo najavo, že nebude súhlasiť s konaním
komisie Ukrajina-NATO, kým Kyjev nevráti práva maďarskej
národnostnej menšine, uviedol maďarský minister zahraničných
vecí Peter Szijjártó, keď komentoval správy, že Budapešť
zablokovala zasadnutie komisie Ukrajina-NATO.
"Píšu, že sme
zabránili zvolaniu oficiálneho zasadnutia komisie Ukrajina-NATO. V
našom postoji nie je nič nové ani prekvapujúce. Už pred
niekoľkými rokmi sme dali jasne najavo, že kým Ukrajina nevráti
práva zakarpatským Maďarom, nebudeme súhlasiť so zvolaním tejto
komisie (Ukrajina-NATO)," napísal Szijjártó na sociálnej sieti. |
|
|
|
Quake
|
20.01.2023, 14:58 | #9069 | |
už zase piješ, true? ts ts ts STOP alkoholu |
|
true |
20.01.2023, 14:25 | #3251 |
OSN citlivo vníma …
Ukrajina: V Mykolajove sa
schyľuje k zime bez tepla a vody, situácia je "kritická”
Na juhu Ukrajiny nemajú ľudia vodu, elektrinu ani teplo a
chýbajú im potraviny, uviedol v pondelok hovorca OSN.
https://news.un.org/en/story/2022/11/1131117
Poznámka: zaujímavé že s Rusmi tam take
problémy neboli |
|
|
ball8
|
20.01.2023, 14:36 | #9067 | |
No tak lebo keby nebolo ruSSov, tak by všetko mali. Len pán
všemocný Putler si zmyslel, že ide posielať rakety kade tade ako v
PC hre. Hnusný fašista. |
|
true |
20.01.2023, 14:23 | #3250 |
Kanadské ministerstvo zahraničných vecí si predvolalo ruského
veľvyslanca kvôli tweetu veľvyslanectva o tom, že rodina je muž
žena deti
"Ruská homofóbna propaganda tu nie je
vítaná!" - Kanadská federálna ministerka, otvorená lesbička
Pascal St-Onge, rozhorčene vyhlásila.
pekný grc , ale
je to lezbička - takže všetko OK
foto https://i.postimg.cc/KzmCnWmc/photo-2023-01-
20-14-23-24.jpg |
|
|
|
|
ball8
|
20.01.2023, 14:30 | #9064 | |
Konkrétne v statuse píše, že sa nezúčastní, nikoho nevyzýva k
takému istému kroku. Kde si zobral informáciu, že ti chce radiť?
Čítaj s porozumením. |
|
|
|
|
true
|
20.01.2023, 13:21 | #9052 | |
takéto správy sú dobré - ľudia ešte majú rozum    |
|
|
ball8
|
20.01.2023, 13:28 | #9053 | |
Čo je na tom zlé, či je niekto gay, alebo heterosexuálne
orientovaný? Ako sa to konkrétne dotýka tvojej osoby? |
|
|
true
|
20.01.2023, 13:44 | #9056 | |
asi nemáš deti že? |
|
|
true
|
20.01.2023, 13:44 | #9057 | |
tak sa ťa spýtam niečo dobre? |
|
|
true
|
20.01.2023, 13:45 | #9058 | |
ak by si mal dcéru - naozaj by ti nevadilo aby s ňou na toalety
chodil aj nejaký chlapec s vtákom - ktorý by sa sám identifikoval
ako žena? |
|
|
true
|
20.01.2023, 13:45 | #9059 | |
lebo toto je také moderné - PROGRESÍVNE |
|
|
true
|
20.01.2023, 13:45 | #9060 | |
pre mňa ale CHORÉ    |
|
|
true
|
20.01.2023, 13:46 | #9061 | |
preto s progresívnych strán a názorov ja        |
|
|
Quake
|
20.01.2023, 14:16 | #9062 | |
poznám x ľudí z lgbti komunity, ktorým ty, true, nesiahaš ani po
päty. Ani rozumovo ani ľudsky. To, že ty si máš komplexy a
nenávidíš odlišnosti, je tvoj problém, nie ich. Ale nenávisť a
arogancia je tak typická vieš pre koho - pre náckov. presne pre
takých, akých ty obdivuješ. A toho by som sa bál. |
|
|
ball8
|
20.01.2023, 14:25 | #9063 | |
true: Tu sa nikto nebaví o toaletách, kto na aké má chodiť, ale o
tom, čo ti na tom vadí, keď je niekto inak orientovaný? Mal by si
si ujasniť, čo to znamená. Na toaletu ide zvyčajne človek
vykonať to, čo je potrebné a ide preč. |
|
|
true
|
20.01.2023, 14:34 | #9065 | |
dal som len príklad chorých veci - ktoré vy podporujete - nič viac
a keď to nechápeš - tak si to prečítaj viac krát po sebe |
|
|
true
|
20.01.2023, 14:35 | #9066 | |
lebo toto su progresívne hovná a ich návrhy - Pičutová na hrade
by tlieskala keby sa také veci diali aj u nás |
|
|
ball8
|
20.01.2023, 14:43 | #9068 | |
Nie, ty si tresol blbosť ako svet.
Vysvetlíme si slovo
progresívne. Základ slova progres znamená pokrok, posun vpred,
vzostup.
Ty naopak tu hovoríš o nejakých úchylkach,
ktoré s tým nemajú ale absolútne nič spoločné. |
|
majka |
20.01.2023, 11:54 | #3245 |
V Moskve ruská vláda umiestnila systémy protivzdušnej obrany
Pancir S-1 na niekoľko výškových budov vrátane strechy budovy
ruského ministerstva obrany. Ukrajinskí používatelia internetu
posmešným spôsobom prezentovali následné aktivity Rusov v hlavnom
meste
https://twitter.com/United24media/status/161
6150270639247360 |
|
|
|
true
|
20.01.2023, 12:01 | #9046 | |
hej, vcera ich rozmiestnili      |
|
|
|
true
|
20.01.2023, 12:03 | #9048 | |
a toto je pre Teba majka:
Mimochodom, pre tých, ktorí
sú neuveriteľne vzrušení faktom, že na strechách budov v Moskve
sú inštalované zariadenia protivzdušnej obrany, sme sa rozhodli
pozrieť na relatívne nedávnu podobnú situáciu inde vo svete.
Napríklad americký AN/TWQ-1 Avenger SAM spozorovali
novinári na streche budovy oproti Bielemu domu po tom, ako bol vo
vzdušnom priestore Washingtonu zaznamenaný podozrivý objekt.
V Južnej Kórei sú protilietadlové delá na strechách
domov v Soule samozrejmosťou. Vzhľadom na blízkosť hlavného mesta
k severokórejským hraniciam sa na vrcholoch mrakodrapov so
závideniahodnou pravidelnosťou objavujú protilietadlové delá M167
VADS, ktoré sem prilietajú dopravnými vrtuľníkmi.
fotky https://postimg.cc/gallery/5NLPGMg |
|
|
Quake
|
20.01.2023, 12:11 | #9050 | |
takže to znamená, že sú Rusi dosratí? Ale no, však podľa tých
dristov, čo tárajú fašista Putin s fašistom Lavrovom ide všetko
podľa plánu... ehm...jedine...žeby nie...  |
|
|
true
|
20.01.2023, 13:18 | #9051 | |
ked Rusi - tak aj Americania su dosrati Quake - lebo aj oni maju take
veci na strechach  |
|
|
peto10 |
20.01.2023, 11:51 | #3244 |
Generálny prokurátor Maroš Žilinka zrušil podľa paragrafu 363
stíhanie poslanca Martina Borguľu pre podplácanie. Ide o ďalšieho
verejného činiteľa, ktorého Žilinka zbavil stíhania napriek
tomu, že vyšetrovatelia a prokurátori ho chceli stíhať a
postaviť pred súd.
Keby Kočner vedel, ale ľahké sa
je s Mr. 363 dohodnúť, tak by si asi neobjednal jeho vraždu.
|
|
|
Quake
|
20.01.2023, 11:57 | #9045 | |
a takto si tu žijeme v tejto skorumpovanej krajine, Grc  |
|
|
true
|
20.01.2023, 12:04 | #9049 | |
presne tak - grc čo robia tí hore  |
|
|
ball8
|
20.01.2023, 13:30 | #9054 | |
Ja neviem, či je ten generálny prokurátor len taký mafián, alebo
ho niekto vydiera, aby toto robil, ale normálny človek to
nedokáže. Čistý hnoj. |
|
|
|
|
true |
20.01.2023, 11:07 | #3240 |
Riaditeľ CIA William Burns na stretnutí so Zelenským v Kyjeve
koncom minulého týždňa ukrajinskému prezidentovi povedal, že v
určitom okamihu bude mať Ukrajina problémy s prijímaním americkej
pomoci, pretože demokrati stratili väčšinu v Snemovni
reprezentantov.
/The Washington Post/. |
|
true |
20.01.2023, 11:06 | #3239 |
V Bielom dome rastie nespokojnosť s postojom Nemecka, ktoré je
pripravené poslať Ukrajine tanky Leopard 2, ak USA pošlú svoje
Abramsy.
Washington nechce previesť tanky do Kyjeva, čo
vysvetľuje vysokými prevádzkovými nákladmi.
/CNN/. |
|
|
true
|
20.01.2023, 11:07 | #9043 | |
Ministri obrany USA a Nemecka na spoločnom stretnutí nedosiahli
dohodu o presune bojových tankov západnej konštrukcie na
Ukrajinu.
/CNN/. |
|
true |
20.01.2023, 11:05 | #3238 |
Zavádzate nemecké tanky proti Rusku na Ukrajine. Tvoji dedovia to
už vtedy skúšali s Melnikmi a Banderovcami a aký bol výsledok?" -
Poslanec Bundestagu
Peter Byströn pripomenul, že
politika nemeckej kancelárky by mohla viesť k tomu, že sa v Nemecku
opäť objavia ruské tanky.
"Rusi majú viac ako 10 000
tankov, môžu zmobilizovať dva milióny mužov. Dve stovky našich
tankov na tom nič nemenia. Tento konflikt sa nedá vyhrať vojensky,"
zdôraznil poslanec.
zdroj pre neveriacich: https://ulozto.cz/tamhle/F2DBIx9u1dPe#!ZGHmA
QR2AQVlZ2VkZJVjZ2IzMzDkMzIDMQSEqHM5IRghqmuvLt== |
|
|
|
|
|
slaven
|
20.01.2023, 08:53 | #9041 | |
#fungujú |
|
|
|
ball8
|
19.01.2023, 22:31 | #9036 | |
Kto je tá pani? Pre akú redakciu pracuje? Koľko rubľov za to
dostáva, viac ako ty?  |
|