POLITICKÁ DISKUSIA
|
|
Quake
|
14.03.2023, 10:43 | #13223
|
|
Obrana Bachmutu s americkým automatickým granátometom MK19 - až 60 rán granátom za minútu, wau
|
|
|
|
true
|
14.03.2023, 10:18 | #13218
|
|
trochu reality pre slniečka
|
|
|
Quake
|
14.03.2023, 10:38 | #13222
|
|
Situácia na bojisku teraz nemusí odrážať úplný obraz ukrajinských síl, pretože Kyjev cvičí jednotky na nadchádzajúcu protiofenzívu oddelene a zámerne ich brzdí od súčasných bojov, vrátane obrany Bachmutu, povedal americký predstaviteľ pod podmienkou. anonymity byť úprimný.
#podporujemeUKRAJINU
|
|
|
Markuss
|
14.03.2023, 11:09 | #13227
|
|
#letoNaJalte
|
|
|
Redbul
|
14.03.2023, 11:57 | #13232
|
|
Quake je Ti jasne ze Ukrajina resp.jej vedenie nemá žiaden dosah na kontrolu tohto konfliktu.Ked chceš podporovať Ukrajinu,tak sa modlí,aby sa Rusi s Američanmi co najskôr dohodli na mierovom rieseni
|
|
|
Redbul
|
14.03.2023, 12:00 | #13233
|
|
Ukrajinci sú len chudáci.Absolutne babky tohto konfliktu.A hlavne nešťastie je pre Ukrajinu Zelenskyj.Tomu človekovi ani z očí nič dobré nehladi .
|
|
|
Redbul
|
14.03.2023, 12:05 | #13234
|
|
Poviem to absolutne hnusne Hadam si niekto nemysli,ze Americanom zalezi na Ukrajincoch.Je to zalezitost trochu oslabit Rusko.Americania sami vedia,ze je to docaasne a nema to vychodisko nejak zasadne oslabit Rusko.
|
|
|
Redbul
|
14.03.2023, 12:09 | #13236
|
|
Mne napr.ako obycajnemu clovekovi zalezi aby ukrajinci zbytocne nezomierali.Musi vyhrat zdravy rozum a mocnosti sa musia dohodnut.Ina cesta nevedie pre dobro Ukrajiny.To su uplne idealisticke pixoviny,ze Ukrajina zvitazi.A opat sa musim len opakovat,ze mi ich je fakt luto.
|
|
|
Redbul
|
14.03.2023, 12:27 | #13240
|
|
Ja to poviem uplne laicky co vsetci vedia.Tento konflikt ma na svedomi USA.Spinava vojenska a geopoliticka politika USA.A Ukrajinu pripravili ako bastu proti Rusku.Vyuzili tam tie mensinove spory,a je to tam.To je uplne lahke,mozte sa podakovat USA.A inak sa pripojim:Humanitarne pomahajme Ukrajine.Lebo nato doplatili,ako v kazdej vojne nevini ludia.Ale stop so zbranami.Jadrovu velmoc Rusko neporazi nikto.
|
|
|
Redbul
|
14.03.2023, 12:36 | #13241
|
|
Nikto nepojde kvoli Ukrajine do zasadneho vojenskeho konfronatcneho fyzickeho konfliktu proti Rusku.A Usa uz von koncom nie.To Rusko,ktore tak nenavidite,disponuje najvacsim jadrovym potencialom na svete.
|
|
|
Redbul
|
14.03.2023, 12:40 | #13242
|
|
Ono to mozno vyzera,ze si tu pisem monolog,ale vo vseobecnosti to navazuje na tento konflikt.Je to jasne ,ako facka.Musi prist len mierove riesenie a nejake tie kompromisy na oboch stranach.Tolko zamna na dnes.
|
|
|
Redbul
|
14.03.2023, 12:50 | #13243
|
|
Samozrejme vyjadrujem len svoj pocit a zdravy sedlaicky rozum Ale toto je mierovy hlas.Dobre stacilo .Ale to uplne vo vseobecnosti hovori kazdy ,kto chce mier.Ci su to nezaujate svetove kapacity,ale aj my laikova zbezneho zivota .
|
|
true
|
14.03.2023, 10:17 | #4779
|
Dag Daniš: „Absurdné pokusy o cenzúru v TA3 majú pokračovanie. Televízii hrozí pokuta od mediálnej rady. Za rozhovor s americkým ekonómom Jeffreym Sachsom, ktorý kritizoval politiku vyzbrojovania Ukrajiny a blokovanie rokovaní o mieri. Politika väčšiny médií a mediálnej rady začína páchnuť komunistickými praktikami spred roka 1989. Je choré, aby televízii hrozil trest len za to, že urobila rozhovor s hosťom, ktorý slušne a vecne kritizoval vojenskú politiku krajín NATO. Mediálna rada tvrdí, že TA3 mohla rohovorom porušiť „pravidlá objektivity a nestrannosti“. Pretože vraj nezabezpečila kritiku polemických tvrdení Sachsa. Tento argument je celkom zvrátený a mimo reality. Televízie predsa robia celkom bežne rozhovory s jediným respondentom. Väčšinou s tým „správne zorientovaným“ ako Káčer, Naď, Korčok, Hirman, Mesežnikov, Duleba, Macko…
|
|
|
true
|
14.03.2023, 10:19 | #13219
|
|
"Jednoducho: slovenské televízie – a médiá všeobecne – sa pod tlakom vojnového aktivizmu zradikalizovali. Vytratil sa z nich duch kritickej, polemickej žurnalistiky. A stáva sa z nich zbraň v informačnej vojne. Ich misiou je slúžiť na poli vojnovej propagandy. Kto zaváha, ten okamžite narazí na udania, dozorcov, verejné odsúdenie a hrozbu pokút. Vlastníkom pravdy pritom celkom uniká, že sa v tomto zápase mentálne blížia k eštebákom."
Zdroj https://standard.sk/331533/televiziam-hrozi-vojnova-cenzura-kto-vyboci-z-propagandy-narazi/
|
|
|
slaven
|
14.03.2023, 11:07 | #13226
|
|
ta cenzura je dost brutalna, zacalo to uz skor, pri korone
iny nazor ako nasich "odbornikov" bol mazany, nepripustny v mainstreame a pokracuje to aj teraz bohuzial.
|
|
true
|
14.03.2023, 10:05 | #4778
|
buď ako Matúš
|
|
|
|
|
true
|
14.03.2023, 10:07 | #13215
|
|
V prvý deň si pozrel videa ako padajú rakety na Kyjev a Ľvov?
A to má byť presvedčivý príbeh?    
|
|
|
true
|
14.03.2023, 10:08 | #13216
|
|
kokotkovia si zasa niečo vymysleli ale nedomysleli
|
|
|
true
|
14.03.2023, 10:08 | #13217
|
|
proste trapas
|
|
slaven
|
14.03.2023, 08:47 | #4777
|
Teraz citam zovcera v noci: #4771
"Kámo, ty o čom točíš? Však Pavel má manželku."
|
|
|
slaven
|
14.03.2023, 08:47 | #13211
|
|
ball8, akoze vazne dakujem za tento prispevok, reakciu
dlho som sa tak nepobavil  
|
|
|
StanoDianiska
|
14.03.2023, 10:47 | #13224
|
|
slaven, ten Jakub Janda natočil jedno video, na ktorom je sám. Nie je to gay porno. Urobil to, keď mal 19 rokov, povedal, že to bola chyba. Momentálne je "Výkonný ředitel
think-tanku Evropské hodnoty z.s.". Nie pornoherec.
Takže, ak sa niekto zhovadil príspevkom, si to najmä ty. Ale je to taký tvoj klasický príspevok.
|
|
|
slaven
|
14.03.2023, 11:06 | #13225
|
|
Stano, vdaka. Takze Europske hodnoty hovoris z.s.
no dobre
Naozaj mi je smiesno z toho celeho, ako to do seba zapada.
Nebudem ani hadat, kto to financuje  
|
|
|
Markuss
|
14.03.2023, 11:10 | #13228
|
|
Už ma ale morálny kompas správne nastavený.
Sebareflexia
|
|
|
ball8
|
14.03.2023, 13:53 | #13249
|
|
slaven: Akože čím som ťa pobavil?
|
|
|
slaven
|
14.03.2023, 14:40 | #13256
|
|
s tym co si napisal, ze ma manzelku ako reakciu na moj prispevok ze koho si tam zavolal a Stano potom pokracoval, aspon som sa dozvedel viac detailov
|
|
|
ball8
|
14.03.2023, 15:10 | #13261
|
|
To bola reakcia k tej tvojej časti "Nič nenaznačujeme...". Stále nechápem, na čom sa smeješ.
|
|
majster
|
14.03.2023, 08:47 | #4776
|
ráánko, tak som si to dole trocha počítal a vyšlo mi, že ball8, vie pekné nadávať ľuďom, a asi bude zarábať na súčasnej vláde, ako všetci podobní aj on sa zrejme lebo Fico bojí o svoj chlebíček, jednoducho povedané vietor fúka z každej strany, čo sa boja lebo Fico, tak si myslia, že susedia vojnu vyhrajú a do konca ovládnu aj Krym, mal by sa zobudiť, Putin nieje somár a pekne o nejaké dni predbehol nie len susedov, ale aj USA, ktorí mali chuť vraj oslobodiť Krym, a v Rusku ľudia žijú ako na celom svete, poirieť hocijaké veľké mesto, či malé dediny-osady a máš Rusko, ball8 nepostrehol som aké maš ty IQ, ale či nie hojdacieho koníka!
|
|
|
Redbul
|
14.03.2023, 10:34 | #13220
|
|
Presne,to je aj moj pohlad.Krymu sa Rusko nezda.Moze sa vselico udiat,pridu kompromisi,ale Krym Rusko uz neda.
|
|
|
Redbul
|
14.03.2023, 10:36 | #13221
|
|
*kompromisy.
|
|
|
Redbul
|
14.03.2023, 11:35 | #13230
|
|
Prebdela noc ma negatívne následky.Krymu sa Rusko*nevzdá.To je absolútna priorita pre Rusko.Tam tie iné veci,tak tam sa dá určite dohodnúť.
|
|
|
majster
|
14.03.2023, 13:21 | #13246
|
|
nezabúdajme, že na východe sú ďalšie dva štáty, čo už sú prepísané na Rusko, ono asi len amerika môže mať 52 či koľko štátov iní nie, ale rozjebali Juhosláviu a hľa aj tam sú samostatné štáty, hoci Kosovo svet neuznal, ale JE!
|
|
ball8
|
13.03.2023, 22:26 | #4775
|
Srbský minister hospodárstva Rade Basta dnes vyzval vládu, aby okamžite rozhodla o uvalení sankcií na Rusko.
Link na príspevok na doméne X.com
|
|
|
slaven
|
14.03.2023, 08:40 | #13210
|
|
skromne si myslim, ze za taketo hlupe vyjadrenia ho odvolaju
|
|
|
majster
|
14.03.2023, 09:36 | #13212
|
|
Ursula von der Leyenová potvrdila, že Kanada cvičí ukrajinských vojakov od roku 2015. V tom čase prebiehala operácia ozbrojených síl Ukrajiny zameraná na likvidáciu obyvateľov Donbasu, ktorí nesúhlasili so štátnym prevratom
|
|
ball8
|
13.03.2023, 21:59 | #4774
|
Link na článok na doméne aktuality.sk
Nuž, všetci, čo chcete voliť tych mafiánov zo Smeru, obetujte 16 minút svojho času a vypočujte si podcast a uvidíte skutočnú tvár vášho šéfa, súdruha, mafiána.
|
|
|
Redbul
|
13.03.2023, 22:17 | #13185
|
|
Ked prestanes nazyvat ludi dezolatmi,tak ti mozno niekto pozrie.Nikoho to nezaujma.Teda zamna,mna urcite nie .Clovece ty si jeden z fanatizovany clovek len s jednym nazorom.A co je smutne,ze ti chyba prirodzena ludska vlasnot akceptovat ine nazory.Teraz ani tak nejde o mna,ja skor v politike filozofujem...ale ked ta citam,ako vo vseobecnosti reagujes na nazory,ktore ti nesedia,tak mi je ta luto.
|
|
|
ball8
|
13.03.2023, 22:23 | #13186
|
|
Tu sa Redbul veľmi mýliš. Viem akceptovať ľudí s rôznymi názormi. Veľa z nich sú dokonca moji kamaráti a majú úplne iné politické presvedčenie. Nie sú ale hlúpi. Je mi jasné, že si to nepozrieš, náhodou by to otriaslo tvojim svetom.
|
|
|
Redbul
|
13.03.2023, 22:35 | #13187
|
|
A poviem ti este jednu smutnu vec Ukrajina nevyhra!A nie preto, ze si to prajem ja bezvyznamni cloviecik,ale preto,ze je to nemozne .
|
|
|
Redbul
|
13.03.2023, 22:36 | #13188
|
|
Je to realne nemozne.Nejde cez to vlak.Dobru noc. .
|
|
|
ball8
|
13.03.2023, 22:37 | #13189
|
|
Tak a ja ti poviem, že sa mýliš. Pamätaj na to, keď budú oslobodzovať toto leto Krym. A vy, proruSSké úbohé stvorenia, ktoré na tejto planéte nevedia nájsť svoje miesto a bije ich život, sa hádam aj zadrhnete.
|
|
|
Redbul
|
13.03.2023, 22:39 | #13191
|
|
Mna nebije zivot.Ja sa mam pomerne dobre aj finacne,ale v pohode.
|
|
|
Markuss
|
13.03.2023, 22:39 | #13192
|
|
Osveta na plné obrátky.
Ale ako je zvykom aktuality ignore
|
|
|
ball8
|
13.03.2023, 22:41 | #13193
|
|
Redbul: Nehovorím o finančnej stránke. Ale snáď si pochopil.
Markuss: Jasné, načo si pustiť kvalitné spravodajsto, keď si môžeš pozrieť Infovojnu a Zjem aj vlek.
|
|
|
Redbul
|
13.03.2023, 22:43 | #13194
|
|
Vies co,keby Ukrajina vyhrala,no nech,vsak su to chudaci.Ale vies co by to znamenalo...?koniec sveta.Rusko nikdy nepadne so svojej pozicie.Americania si nikdy nezaspinia az tak ruky,lebo vedia,ze to by bol koniec.Ja osobne neviem,ako chcete Rusko porazit.Nerealne,nerealne.
|
|
|
Markuss
|
13.03.2023, 22:44 | #13195
|
|
dnes ti ide.
Kvalitné spravodajstvo
|
|
|
ball8
|
13.03.2023, 22:50 | #13197
|
|
Redbul: Neznamenalo by to koniec sveta, znamenalo by to akurát koniec mentálnej zaostalosti v Rusku a aj občania v tej krajine by dostali príležitosť posunúť sa vyššie, nemuseli by byť posledné hovná sveta.
Markuss: Ak hodnotíš aktuality.sk ako nekvalitné, tak potom si inde. Bež si prečítať tú Infovojnu, pomôže tvojmu úsudku a prispeje k tvojmu duševnému rastu.
|
|
|
Redbul
|
13.03.2023, 22:51 | #13198
|
|
*zo svojej.No nic idem spat .
|
|
|
Redbul
|
13.03.2023, 22:56 | #13199
|
|
Ale neblbni ball Uz idem spat kurnik,a ukrajinci su potom co?Ved keby Rusko nezautocilo,ani pes by po nich nestekol.To je podla teba nejaky nadpriemer inteligencie voci Rusku?...ked uz to takto formulujes.Neblbni Tu si opat z mojho pohladu ukazal,ze si neobjektivny.Co su Ukrajinci potom podla teba? A to ja ich samozrejme nechcem znevazovat v zasade ich lutujem.
|
|
|
Markuss
|
13.03.2023, 22:59 | #13200
|
|
Tvoje prihlúple a naivné prvoplánové reakcie svedčia o Tom, kde si ty. To je číslovka pre aktuality. To je čistá propaganda. Takú žumpu ani neotvárame.
Oni nerobia nestrannú žurnalistiku, ale angažovanú masáž. Tak ako Rudé právo kedysi.
Ale nechaj tak a ostane vo svojej bubline
#letoNaKryme
|
|
|
ball8
|
13.03.2023, 23:04 | #13201
|
|
Redbul: Ukrajinci dostávajú príležitosť žiť vlastný život a písať si vlastnú históriu, tak ako sme ju dostali my. Bojujú za tú príležitosť statočne. Ty si v zásade len proruský trol, ktorému by som v živote ani ruku nepodal.
Markus: Ak hodnotíš aktuality ako neobjektívne médium, tak si stratený prípad a pre túto spoločnosť si skôr príťažou, ako prínosom.
|
|
|
Markuss
|
13.03.2023, 23:10 | #13202
|
|
Twitter, aktuality, Fajsbuku, N-ko. To je to čo sem dávaš ako zdroje. Alles klar?
Mikrokozmos progresívca
|
|
|
ball8
|
13.03.2023, 23:15 | #13203
|
|
Twitter nie je zdroj, ale stránky médií na twitteri sú zdroj. Vieš, dnes si človek, hlavne ten menej zdatný, ako sú niektorí tu, prečítajú skôr nejaký 150-300 znakový príspevok, ako by mali čítať 5-10 minútový článok. Zjavne ti ale nedochádza, čo je zdroj a čo je médium, na ktorom zdroj postuje svoje informácie, nevadí. Vieme, že si silne proti všetkým slovenským médiam a uznávaš len tie nemecké, lebo si si vedomý toho, že nie až tak veľa ľudí vie po nemecky a translator pre nemčinu nedosahuje potrebné kvality na to, aby človek rozumel tomu, čo tam píšu. Narozdiel od teba, pridávam tu len informácie zo zdrojov, ktoré sú overené a v prípade chyby sami napíšu ďalší príspevok, v ktorom sa ospravedlnia a opravia svoj pôvodný príspevok.
|
|
|
Redbul
|
13.03.2023, 23:18 | #13204
|
|
tak potom ked som podla teba rusky trol,tak hadam potom mozes snad
|
|
|
peto10
|
13.03.2023, 23:18 | #13205
|
|
V poslednej dobe tvoj oblubeny New York Post vlastneny Murdochom je potom co?
|
|
|
|
ball8
|
13.03.2023, 23:20 | #13207
|
|
Redbul: Buď si proruský trol, alebo len bežný priemerne inteligentný Slovák ovplyvnený ruskou propagandou. Považujem to za úplne rovnaký stupeň.
|
|
|
Redbul
|
13.03.2023, 23:26 | #13208
|
|
Tak ked si ma zaradil aspon do kategorie priemerneho Slovaka,tak teraz uz naozaj v kliiiidku mozem bezkat hajkat.
|
|
|
ball8
|
13.03.2023, 23:45 | #13209
|
|
Tak priemerná inteligencia je v bodovom hodnotení IQ od 90-100 a má ju cca 25% populácie. Polovica populácie je priemerne inteligentná a je v rozsahu od 90-110.
|
|
|
|
Balaam
|
13.03.2023, 22:09 | #13184
|
|
Ta fotka hovorí, že nie je čo poslať na UA... Máš pravdu, povedala o autorovi presne to čo nechcel
|
|
|
Markuss
|
13.03.2023, 22:45 | #13196
|
|
|
|
|
|
|
slaven
|
13.03.2023, 20:59 | #13172
|
|
#TotoJeMozneLenUnas
#Hanba
|
|
|
slaven
|
13.03.2023, 21:56 | #13181
|
|
ešte niečo lepši mi prišlo teraz:
Gay pornoherec je Petrovi Pavlovi (Agentovi Pávekovi) taký blízky, že si ho pozve na inauguráciu, teraz
Tepláreň...
Hm...
Nič nenaznačujeme...
Veď ak aj, nebol by prvým homosexuálom medzi top politikmi.
Jeho vec, ak je zaťažený na chlapčenské "kakaové dierky"...
Veď medzi "demokratmi" je to úplne normálne.
https://ibb.co/qj1Pg8H
|
|
|
ball8
|
13.03.2023, 22:02 | #13182
|
|
Kámo, ty o čom točíš? Však Pavel má manželku. Čo je na tom, že sa priatelí s človekom, ktorý nie je heterosexuál (pravdepodobne, hodnotím len podľa tvojej fotomontáže, daného človeka nepoznám), ale homosexuál? Vy ste tu doslova žumpa na tejto stránke, česť výnimkám.
|
|
|
Balaam
|
13.03.2023, 22:06 | #13183
|
|
Toto je úžasná schopnosť spojiť nemožné..korelacia a kauzalita na najvyššej úrovni...
|
|
|
Markuss
|
13.03.2023, 22:37 | #13190
|
|
Aj Miško Dočolomanský, aj David Bowie aj... mali manzelky
Aké pán prezident má dobrý vkus na spoločnosť
|
|
ball8
|
13.03.2023, 20:53 | #4770
|
Medzinárodný trestný súd plánuje iniciovať dva prípady vojnových zločinov okupantov na Ukrajine, píše New York Times.
Ide o prvé medzinárodné obvinenia vznesené proti Rusku.
Ruská federácia bude obvinená z únosov ukrajinských detí a ich premiestňovania do prevýchovných táborov, ako aj z úmyselného zamerania sa na civilnú infraštruktúru.
Link na príspevok na doméne X.com
Tak, súdy z okupantmi môžu začať
|
|
|
ball8
|
13.03.2023, 21:18 | #13175
|
|
*s okupantmi
|
|
ball8
|
13.03.2023, 20:50 | #4769
|
Ruská futbalová reprezentácia bude hrať na majstrovstvách Strednej Ázie.
Svoju účasť na ňom potvrdili Tadžikistan, Irán, Uzbekistan, Kirgizsko, Turkménsko a Afganistan.
Link na príspevok na doméne X.com
Ani tam nevyhrajú 
|
|
|
slaven
|
13.03.2023, 21:00 | #13173
|
|
preco si to myslis ze nevyhraju?
Lebo Putin?
|
|
|
ball8
|
13.03.2023, 21:03 | #13174
|
|
Lebo im dajú úplatok 2 ovce a 2 kravy a pustia zápas. Prípadne za prehru im darujú jednu splachovaciu toaletu.
|
|
|
slaven
|
13.03.2023, 21:22 | #13176
|
|
No, toto je uz humor na naozaj nizkej urovni chlape.
#MasNaViac
|
|
|
ball8
|
13.03.2023, 21:24 | #13177
|
|
Lenže to nie je humor, to je možná realita.
|
|
|
slaven
|
13.03.2023, 21:37 | #13178
|
|
ja pozeram na to sportovo a na kvalitu Ruskej repre, videl som ju aj nazivo, no ty si ides svoje
|
|
|
slaven
|
13.03.2023, 21:38 | #13179
|
|
naozaj by ma zaujimalo co by si pisal, ci tie iste blidy aj vtedy, keby Putin neriesil Ukrajinu, ci by si mal rovnaky nazor na Ruske muzstvo, ktore by bolo na MS, alebo ME
|
|
|
ball8
|
13.03.2023, 21:41 | #13180
|
|
Ja pozerám na to ľudsky. To je ten rozdiel. Keby Putler neriešil Ukrajinu a kradol si len vo vlastnom štáte a neničil tým životy iným, tak by mi to bolo jedno. Keďže sa ale Putler rozhodol dať na kariéru novodobého Hitlera, tak budem odsudzovať ako jeho, tak aj jeho prisluhovačov a šíriteľov propagandy. Pevne verím, že sa dočkáme a súd v Haagu bude nemilosrdní voči tým ruSSkým smradom.
|
|
|
|
true
|
13.03.2023, 20:09 | #4766
|
Kamoš mi zavolal - ideme na
|
|
|
true
|
13.03.2023, 20:09 | #13166
|
|
Ahojte slniečka a tí druhí
|
|
|
true
|
13.03.2023, 19:54 | #4764
|
Link YouTube video Martin Koller - Rusko nemá kam ustoupit. Bude bojovat.
Přední vojenský analytik Martin Koller cituje bývalého prezidenta USA Jimmyho Cartera "Konflikty a války příliš často vznikají v chvílích, kdy nebereme na vědomí názory ostatní a nedokážeme
|
|
|
|
peto10
|
13.03.2023, 20:02 | #13157
|
|
sleduj, vyborna diskusia, ktoru neprerusuju nardbani dezolati
|
|
|
true
|
13.03.2023, 20:04 | #13160
|
|
veď píšem - že onania - bez protinázoru - úžasná diskusia liberálnych hovienok
|
|
|
peto10
|
13.03.2023, 20:05 | #13162
|
|
ti co maju opacny nazor diskutovat nechcu, len ziapat
|
|
|
true
|
13.03.2023, 20:08 | #13165
|
|
Tak určitééééééééééé
|
|
|
ball8
|
13.03.2023, 20:15 | #13170
|
|
Veru tak, videli sme to dnes na tom priamom prenose s Matovičom. Dezoláti nechceli diskutovať, chceli vrieskať. Nebol si tam true pozrieť osobne?
|
|
|
true
|
13.03.2023, 19:48 | #4761
|
Ukrajina o svojom osude nerozhoduje sama, rozhodujú o ňom iní. Bez vôle Spojených štátov na Ukrajine nebude mier, vyhlásil v pondelok v rozhovore pre server Index.hu maďarský minister obrany Kristóf Szalay-Bobrovniczky, informuje spravodajca v Budapešti.
|
|
|
ball8
|
13.03.2023, 19:51 | #13154
|
|
Nemiestne vyjadrenie. Ako keby si v druhej svetovej povedal, že Rusko nerozhoduje o svojej existencii samo, bez vôle Spojených štátov by bolo Rusko zlikvidované.
|
|
|
true
|
13.03.2023, 20:04 | #13161
|
|
pre teba nemiestne - pre normálnych ľudí na mieste
|
|
|
ball8
|
13.03.2023, 20:14 | #13169
|
|
true: Ako keby som tebe povedal, že nerozhoduješ o svojom živote, keď ťa postihne rakovina. Iste, sám sa z nej nedostaneš, potrebuješ pomoc lekárov. Ale je to tvoje rozhodnutie. Tak isto rozhoduje o svojom osude Ukrajina, len potrebuje pomoc.
|
|
true
|
13.03.2023, 19:47 | #4760
|
Gruzínsky premiér Irakli Garibašvili vyzval ukrajinského prezidenta Volodymyra Zelenského, aby nezasahoval do vnútpolitickej situácie v Gruzínsku. Vyjadril sa tak po minulotýždňovej vlne protestov v Gruzínsku, ktorým Zelenskyj vyjadril podporu.
"Ak osoba, ktorá je vo vojne... odpovedá na deštruktívne konanie niekoľkých tisícov ľudí tu v Gruzínsku, ide o priamy dôkaz, že táto osoba je zapojená, motivovaná spraviť niečo aj tu, (niečo) zmeniť," povedal Garibašvili v nedeľnom rozhovore pre gruzínsku televíziu IMEDI na margo Zelenského podpory protestov v Tbilisi.
|
|
|
true
|
13.03.2023, 19:47 | #13151
|
|
šašo aj tu dostal po nose a poriadne
|
|
|
ball8
|
13.03.2023, 19:50 | #13153
|
|
Sranda, že ho voláš šašo. Chcel by si byť taký veľký človek, akým je on, že?
|
|
|
true
|
13.03.2023, 20:02 | #13156
|
|
prepáč že je hrdinom pre Vás slniečka je mi ukradnuté
|
|
|
majster
|
13.03.2023, 20:02 | #13158
|
|
aj Janošik bol veľký!!
 dúfam že skončia rovnako! Len Putin sa vyhjadril, že ho nezabije
|
|
|
true
|
13.03.2023, 20:03 | #13159
|
|
pre zvyšok sveta je šašom a pomaličky mu to dávajú najavo
|
|
|
ball8
|
13.03.2023, 20:10 | #13167
|
|
majster: Jánošík bol v prom rade zbojník a zločinec a vôbec nebol veľký, len v slovenských rozprávkach je tak vykresľovaný. Putler sa už teraz trasie, že ho odsúdia v Haagu.
true: Šašom je tak pre teba. Pre iných je to veľký človek, čo dokazoval už dávno predtým, ako bol prezidentom.
|
|
true
|
13.03.2023, 19:46 | #4759
|
S pokrikom "NATO von", pod bulharskými a ruskými vlajkami, pochodovali tisíce Bulharov centrom Sofie a pred parlamentom
Ľudia žiadajú, aby sa Ukrajine pod americkým tlakom neposkytovala pomoc.
|
|
|
|
true
|
13.03.2023, 19:42 | #13147
|
|
Sabaka 2? Vyrobili si odbornika
|
|
|
true
|
13.03.2023, 19:42 | #13149
|
|
Sa chlapec zbadá neskôr. A koľkože rokov tam prežil? To je presne to, keď dnešný tridsiatnik, štyridsiatnik chce hodnotiť socializmus  
|
|
|
ball8
|
13.03.2023, 19:48 | #13152
|
|
Teraz by mal mať 30-31 rokov, prišiel tu v 2018. Strávil v Rusku teda nejakých 25-26 rokov. Chalan, čo má rozum. Jasné, že sa mu budeš smiať.
|
|
|
true
|
13.03.2023, 20:05 | #13163
|
|
mainstream potreboval zmenu - ale nič sa nemení - je to na smiech Nácek náš
|
|
|
ball8
|
13.03.2023, 20:12 | #13168
|
|
Ale ňuňu, nevieš sa zmieriť s tým, že tento svet je pre teba príliš ťažký? Inak sranda, že mňa nazýva slovom Nácek človek, ktorý tu verejne obhajuje Kotlebu, Uhríka, Tisa Prestaň zapíjať Ibuprofen domácou pančovanou slivovicou, nerobí ti to dobré, zabíjaš aj tých pár zdravých buniek, čo sa v tvojej hlave nachádza.
|
|
|
|
peto10
|
13.03.2023, 19:42 | #13146
|
|
urobil z nej slivkovy lekvar, bolo jej toto treba?
|
|
|
ball8
|
13.03.2023, 19:53 | #13155
|
|
Podľa mňa to ešte dnes spracováva
|
|
|
|
ball8
|
13.03.2023, 19:42 | #13148
|
|
vidíš, na tomto sa aj zasmiať dá Btw, platovo to majú asi obmedzené, aby nemohol poberať platy v plnej výške za všetky pozície, ktoré momentálne zastáva, však?
|
|
Redbul
|
13.03.2023, 19:24 | #4755
|
Ja zas na pobavenie pre nas dezolatov dam Baraneka Zamna dobre hovori chlapcisko
|
|
|
|
Redbul
|
13.03.2023, 19:30 | #13142
|
|
Ja ho osobne az tak nemusim z jeho minulosti...Vidiet tam aj aroganciu...Ale inak nazorovo dobre.Zamna samozrejme pisem .
|
|
|
Redbul
|
13.03.2023, 19:44 | #13150
|
|
Nazorovo je to konzervativne.Nevylucuje sa tam ani vlastenectvo,takze moze byt.Ako clovek mi nie je sympaticky pride mi taky mudracik.Ale je v zasade na nasej strane z hodit ich zo sedla,tak moze byt .
|
|
|
|
peto10
|
13.03.2023, 18:09 | #13127
|
|
potom daj suhrn, lebo toto ja nedam
|
|
|
ball8
|
13.03.2023, 18:11 | #13128
|
|
Som to neskoro zapol, v práci som sa zdržal. Jasné, že tam má ale kopu zdegenerovaných ľudí, čo kričia, Niektorí, čo ho obdivujú a je to veľmi úsmevné Ale v podstate ponižuje všetkých dezolátov, čo je dobré.
|
|
|
ball8
|
13.03.2023, 18:13 | #13129
|
|
Ponižuje dezolátov tým, že hovorí pravdu, aby to bolo jasné.
|
|
|
Ciernokoseliar
|
13.03.2023, 18:50 | #13130
|
|
dezolat si veci prekruca,ako sa jemu paci...teda len ukazujes,akym dezolatom si
|
|
|
Redbul
|
13.03.2023, 18:51 | #13131
|
|
Tu bez srandy napisem,ze tu je velmi smutne,ze tento naruseny jedinec beha volne po svete.Tam by sme odporucali hospitalizaciu na psychiatrickom odeleni.Uplne vazne,je nebezpecny pre spolocnost .
|
|
|
ball8
|
13.03.2023, 18:58 | #13132
|
|
Ja ho neobhajujem, ja mám na neho tiež ťažké srdce. Ale chcel som si pozrieť diskusiu, aby som videl, aká háveď tam príde
|
|
|
ball8
|
13.03.2023, 19:00 | #13133
|
|
Krásna otázka: Mohlo by byť volebné právo obmedzené len na vyššie IQ?
Odpoveď: Dovolíte mi neodpovedať?
 
|
|
|
Ciernokoseliar
|
13.03.2023, 19:01 | #13134
|
|
haved,dezolati,zdegenerovani ludia...zaujimavy slovnik na ludi,ktori maju iny nazor...take nieco pouzivali nackovia,tak uz chapem,preco tak vehemente stojis na strane Azovu
|
|
|
Redbul
|
13.03.2023, 19:06 | #13135
|
|
Je mu uz naozaj snad nemoze nikto verit.I ked paradoxne ho strpim viac ,ako liberalov.Ale tu je evidetny jasny problem,ze on nie je zdravotne ok Hrozne.... Ani som to radsej nazapol.
|
|
|
Ciernokoseliar
|
13.03.2023, 19:13 | #13136
|
|
ja som to kukal asi 20 minut..par obdivovatelov igora.par odporcov,par neutralnych..asi tak by maa diskusia prebiehat..nie ako tie traposiny na denniku N..co ani neni diskusia.ale politicky miting
|
|
|
Redbul
|
13.03.2023, 19:14 | #13137
|
|
|
|
|
ball8
|
13.03.2023, 19:18 | #13138
|
|
Ciernokoseliar: Pustil si si ten priamy prenos? Inak, ako ľudským odpadom by si tých ľudí nenazval. Kebyže ho máš ako suseda, tak sa dobrovoľne presťahuješ, lebo z neho tuposť sršala. Ako si si už mohol všimnúť za posledné mesiace, netajím sa tým, že opovrhujem hlúpymi ľuďmi.
K druhej téme ohľadom Azovu. Azov tvorí/tvorilo odhadom 1000 - 2500 vojakov, kde sa odhaduje, že po začlenení pod Národnú gardu a následnej čistke mohlo byť cca 5% vojakov so zakorenenou neonacistickou ideológiu (štandarndé počty v profesionálnych armádach). Samotných ruských nacistov na Ukrajine bojuje ďaleko viac, či už je to Mužský štát, Imperiálna légia, Ruské imperiálne hnutie, Wagnerovci, Rusič a mnoho ďalší náckovských zoskupení. Stojím na strane Ukrajiny, Aj by som ti povedal niečo škaredé, ale odpustím si to, lebo paradoxne si myslím, že si jeden z mála ľudí, s ktorými sa dá komunikovať, aj keď sme názorovo odlišní.
|
|
|
Ciernokoseliar
|
13.03.2023, 19:24 | #13139
|
|
nie..tych 20 minut som kukal na igorovu fotku a uz nebudem ja teba reagovat..sorry,ale bridia sa mi ludia ako ty,co zo seba robia nadludi...
|
|
|
ball8
|
13.03.2023, 19:27 | #13141
|
|
Ciernokoseliar: Vôbec zo seba nerobím nadčloveka. Ale posúdiť, či je človek odpad, to veru dokážem.
|
|
|
true
|
13.03.2023, 19:32 | #13143
|
|
nick Ciernkoseliar, dobre si ho nazval, Nacek - nazyvat ludi odpadom - to Nackovia dokazu velmi lahko
|
|
|
true
|
13.03.2023, 19:33 | #13144
|
|
takze uz mame miestneho Nacka - budeme ho tak volat
|
|
|
ball8
|
13.03.2023, 19:35 | #13145
|
|
true: Poslúž si a nazvi ma tak. Potom budeš policajtom vysvetľovať.
|
|
|
true
|
13.03.2023, 20:06 | #13164
|
|
ty nazývaš ľudí ešte horšia Nácek - tak sa Ti to všetko vráti slniečko - utekaj za Šmídom a tým buzerantom na PZ Hoax Profil
|
|
|
ball8
|
13.03.2023, 20:18 | #13171
|
|
true: Nazývam tu ľudí dezolátmi. Objektívne spĺňaš každý jeden boj z definície toho slova. Ale hej, nazývaj ma ako chceš, jedno slovo na obvinenie nestačí. Povieš, že nevieš písať na počítači a napísala to tvoja mačka.
|
|
Markuss
|
13.03.2023, 16:57 | #4753
|
Keď ťa Biden ubezpeci, že americký bankový sektor je v poriadku 
|
|
|
|
Markuss
|
13.03.2023, 16:59 | #13126
|
|
Veríme -10%. a stopnute obchodovanie s bankovými titulmi
Má silnú dôveru dedko
|
|
|
|
Quake
|
13.03.2023, 15:20 | #13124
|
|
Indické úrady neporušia sankcie uvalené na Rusko, vrátane cenového stropu ruskej ropy stanoveného na 60 dolárov za barel, informuje agentúra Bloomberg s odvolaním sa na zdroje.
Indická vláda podľa agentúry požiadala banky a obchodníkov, aby dodržiavali obmedzenia. Zdroj Bloombergu uviedol, že India diskutovala o obmedzeniach s USA a ďalšími krajinami G7 na okraji summitu G20, ktorý začiatkom marca usporiadalo Naí Dillí.
|
|