POLITICKÁ DISKUSIA
ball8
|
17.03.2023, 16:55 | #4871
|
Link na článok na doméne aktuality.sk
Asi najväčší náklad za posledné mesiace Vhodné najmä pre užívateľov true a Redbul.
Dovolím si aj citovať zo záverečnej reči: "Ak stále nemáte jasno, kto je dobrý a kto zlý, je na to jednoduchý trik. Stači si pripomenúť, ktorá krajina ktorej bombarduje paneláky, nemocnice a školy, a nepočúvať tých, ktorí vám neklamú len vtedy, keď sú ticho."
|
|
|
Redbul
|
17.03.2023, 18:12 | #13645
|
|
Ja sem narocky nedavam zdroje z tohto konfliktu.V zasade ma to az tak nezaujma,a tym ze to tu budem zverejnovat som prakticky potom zatiahnuty do tohto konfliktu.Ina vec je sa zo svojho osobneho pohladu k tomu vyjadrtit, dat tomu nejaky svoj pohlad .To je vec ina
|
|
|
ball8
|
17.03.2023, 18:21 | #13647
|
|
Redbul: To je len satirická relácia, na ktorej sa občas dá veľmi dobre zasmiať a v dnešnej časti im to naozaj vyšlo. Na záver máš ešte aj takú radu do života, ktorú som tu odcitoval.
|
|
|
|
Redbul
|
17.03.2023, 16:38 | #13615
|
|
Na Teba mame pripravenu specialnu ponorku 
|
|
|
Redbul
|
17.03.2023, 16:40 | #13616
|
|
Sranda samozrejme.Som mierovy clovek.Ale na takychto ludi ako ste vy,uz treba naozaj pritvrdit 
|
|
|
peto10
|
17.03.2023, 16:42 | #13617
|
|
Ty hlavne uz nepritvrdzuj s alkoholom, lebo zabijes aj tie dve posledne mozgove bunky.
|
|
|
Redbul
|
17.03.2023, 16:43 | #13618
|
|
Ale hybaj 20 rokov som snad nepil...
|
|
|
Redbul
|
17.03.2023, 16:45 | #13619
|
|
Ale staci,lebo nejaky debil ma tu nahalsi,staci Nestoji to zato zas. Toto by ste mali zrusit tuto sekciu,je nebezpecna. A zbytocna.
|
|
|
Redbul
|
17.03.2023, 16:49 | #13620
|
|
Samozrejme ze som za mier a lutujem tych civilistov.Ale na Vas takychto ludi uz treba pouzit neico sokujuce .Vy sa nepoucite a budete nazorovo trepat len svoj nazor .A stvat proti Rusku.
|
|
|
peto10
|
17.03.2023, 16:50 | #13621
|
|
V tom pripade gratulujem, kiezby si tak vedel odolat aj hoaxom.
|
|
|
Redbul
|
17.03.2023, 16:55 | #13622
|
|
Ako chcete porazit to Rusko Ste normalni...?Ved to je jadrovy gigant .
|
|
|
peto10
|
17.03.2023, 16:57 | #13623
|
|
Aj USA su jadrovy gigant a nikoho nezbombardovali ked prehrali vojnu vo Vietname.
|
|
|
Balaam
|
17.03.2023, 17:00 | #13624
|
|
Afganistan detto... Či Rusko alebo USA tam "prehrali" obe jadrové veľmoci... Takže argument je to jadrová veľmoc je ti úplne na prd...
|
|
|
|
Balaam
|
17.03.2023, 17:05 | #13626
|
|
Tak ta teta je dlhodobo konzistentná,čo vyhlásenie to perla... S nej musí mať srandu aj Putin..
|
|
|
Balaam
|
17.03.2023, 17:06 | #13627
|
|
Z nej...
|
|
|
Redbul
|
17.03.2023, 17:10 | #13628
|
|
Teraz naozaj keby som sa mal vazne vyjadrit Tak tu neporovnavajte bezvyznamnu vojnu amikov s Vietnamom.Ja som to pouzil nasadzke voci vam,lebo inak sa neda.Ale naozaj,keby nebochran malo prist jadrovemu konfliktu,tak Rusko vymaze cely svet.Je vseobecne zname ,ze na tie ruske systeny neexistuje ucina protiobrana.Treba len rokovat a s Ruskom sa dohodnut.Tam ina cesta nie je.A mier tejto planete.
|
|
|
Redbul
|
17.03.2023, 17:11 | #13629
|
|
Musime akceptovat silu tej krajiny.Cez to nejde vlak.
|
|
|
Redbul
|
17.03.2023, 17:17 | #13630
|
|
tieto veci co tu pisete nas mierovych ludi otravuju Vieme,ze je to zbytocne predlzovat konflikt z nasich penazi a davat zbrane na Ukrajinu.Z dovodu,ktory som tu pisal 100x.Rusko sa neda porazit a musime jeho zaujmy,ktore su z jeho pohladu spravne len akceptovat.
|
|
|
ball8
|
17.03.2023, 17:17 | #13631
|
|
 
|
|
|
ball8
|
17.03.2023, 17:18 | #13632
|
|
Redbul, je ti tam dobre v tej Putlerovej zadnici? Či ešte hlbšie sa tam chceš zavŕtať?
|
|
|
Redbul
|
17.03.2023, 17:36 | #13633
|
|
Ani normalnej vojne sa ich neda porazit.Rusi vyrobia napr. cca 1000 tankov rocne.Ja vam rozumiem,ze chcete tu spravodlivost Aj ja ju chcem.Ale tento konflikt ma aj ine pravdy.A vela je tej pravdy aj na strane Ruska.Zbytocne vsetko .
|
|
|
ball8
|
17.03.2023, 17:37 | #13634
|
|
Redbul: Preto začali používať T-62, ktoré boli vyrobené okolo roku 1960?
|
|
|
|
Redbul
|
17.03.2023, 17:53 | #13638
|
|
Tie zdroje co tu davate to ja ani necitam Neviem ci to aj teraz pocas aktualneho konfliktu je taka kapacita mozna,ale cital som z dobreho zdroja,ze mali potencial rusi vyrobit rocne cca 1000tankov no
|
|
|
|
peto10
|
17.03.2023, 17:59 | #13642
|
|
 
|
|
|
ball8
|
17.03.2023, 18:01 | #13643
|
|
Nieee     
|
|
Quake
|
17.03.2023, 16:11 | #4869
|
Jakub Goda:
Slovenské Migy pomôžu Ukrajine dostať sa k momentu, kedy už Putin nebude schopný alebo ochotný ďalej tam krvácať, vyhlási víťazstvo a pošle svojich vojakov naspäť domov. Tam ich čoskoro možno bude potrebovať, keď Rusov prestane baviť umierať kvôli ničomu. To je cesta k naozajstnému mieru.
Od začiatku plošnej invázie platí: čím viac zbraní pre Ukrajinu, tým ďalej je vojna od našich hraníc a tým menšia je schopnosť Ruska ďalej útočiť.
Exekúcia tohto kroku síce dosť mľandravá, ale z výsledku sa teším.
|
|
|
Quake
|
17.03.2023, 16:12 | #13607
|
|
tým dezolátom proruským voľajako nič nevychádza v poslednej dobe. A tak to má byť. Mier sa dosiahne jedine porazením fašistického Ruska na čele s Putinom.
|
|
|
|
Quake
|
17.03.2023, 16:08 | #13605
|
|
Prezidentka SR Zuzana Čaputová by mala opäť kandidovať na tento post a byť zvolená. Myslí si to dočasne poverený premiér Eduard Heger. Vyzdvihol jej skúsenosti a dobré kontakty vo svete.
„Skúsenosti, ktoré nadobudla za toto volebné obdobie, sú viac ako iní prezidenti za dve volebné obdobia. Robí nám veľmi dobré meno vo svete, má skvelé kontakty v rámci prezidentov vo svete, takže určite by bolo pre Slovensko veľmi dobré, aby prezidentka pokračovala. Myslím si, že by mala byť aj zvolená,“ povedal Heger vo štvrtok novinárom.
|
|
|
Quake
|
17.03.2023, 16:08 | #13606
|
|
ňuňuňu
|
|
|
|
true
|
17.03.2023, 15:54 | #13601
|
|
a z druhej strany: Zuzana Čaputová - expertka na ústavné právo, medzinárovné právo a obranu a bezpečnosť...
"Premiéra Hegera som vopred informovala, že v súčasnej situácii by bolo vhodnejšie mať k rozhodnutiu o stíhačkách aj uznesenie parlamentu. Za dostatočnú a legitímnu bázu pre prevod stíhačiek však považujem aj spôsob, ku ktorému vláda pristúpila, a teda uzavretie zmluvy medzi vládami Slovenskej republiky a Ukrajiny."
"Ide o krok v súlade s medzinárodným právom a je aj v bezpečnostnom záujme Slovenska, ktorým je dosiahnutie spravodlivého mieru na Ukrajine a konsolidácia bezpečnostnej situácie na celom našom kontinente."
|
|
|
true
|
17.03.2023, 15:55 | #13602
|
|
Vláda vstúpila do vojny – so zákonom a so slovenskou spoločnosťou
Zdržanlivosť západných veľmocí však priniesla svoju daň. Západ sklamanej Ukrajine sľúbil aspoň dodávky zbraní (aj lietadiel) z východnej Európy. Ako slabú náhradu za západné lietadlá, ktoré nedostane.
Figuríny v slovenskej vláde atlantickú úlohu vykonali. V pozore, bez otázok, bez pripomienok. Navyše, vláda nijako neprihliadala na slovenské potreby a záujmy. Teda na to, aby si nechala v zálohe aspoň časť bojového letectva. Takto to robia Poliaci. Tí zatiaľ dodávajú Ukrajine len menšiu časť svojich migov.
Heger s Naďom sa zachovali ako hujeri. Dajú všetko a hneď.
|
|
|
true
|
17.03.2023, 15:55 | #13603
|
|
je to jeden veľký GRC - vlastizrada a za toto by mali zhniť v base a železná kotva do riti im
|
|
|
|
petert22
|
17.03.2023, 16:15 | #13608
|
|
Len jeden detail ti unikol a to ten, že my tie Migy už nepouzivame. Ale chapem, taketo instrukcie si dnes dostal
|
|
|
ball8
|
17.03.2023, 16:24 | #13612
|
|
   true-a musí dnes roztrhnúť, keď demokratický svet bráni ďalšiu demokratickú krajinu pred agresorom
Poznámka 1: Poľsko dodá aj ďalšie stíhačky, momentálne prebieha servis. V našom prípade si Ukrajina spraví servis sama, prípadne rozoberie niektoré nefunkčné kusy a zloží z tých 13 kusov o niečo menší počet letuschopných stíhačiek.
Poznámka 2: Že vlastizrada   Darujeme stíhačky, ktoré by nikdy už nelietali u nás, dostaneme za to 900 miliónov, ktoré sa využijú v armáde na posilnenie obrany a bezpečnosti, ale to je vlastizrada Potom rozkrádanie obrany za vlád Smeru bolo čo true?
|
|
|
Balaam
|
17.03.2023, 16:26 | #13613
|
|
Boha už idú ničiť stíhačky.... Nemali nás náhodou napadnúť? Ved si ste sa tu triasli jak huspenina že bude vojna... Ty si naozaj totálne mimo svet... Ty slniečko...
|
|
|
Redbul
|
17.03.2023, 16:36 | #13614
|
|
Len Im daj true Ja nato nemam cas.Kontrolujem nase ruske ponorky.Su v kvalitnom stave a pripravene
|
|
true
|
17.03.2023, 15:52 | #4866
|
Tí, ktorí sa chystáte na slovenské pochody za mier, spolok Archa zverejnil aktualizovaný plagát a zoznam miest a dátumov.
Nastali tam nejaké úpravy, napr. dátum pochodu v Bratislave, dôvod je v zozname vysvetlený.
Zdroj https://spolok-archa.info/pochod-za-mier-pokracujeme-2/
|
|
true
|
17.03.2023, 15:49 | #4865
|
Kremeľ: Slovenské a poľské stíhačky budú na Ukrajine zničené
|
|
|
true
|
17.03.2023, 15:51 | #13600
|
|
„Ako sme už opakovane zdôrazňovali, dodávka tejto vojenskej techniky výsledok špeciálnej vojenskej operácie nijakým spôsobom nezmení. A, samozrejme, všetka táto technika bude zničená,“ povedal hovorca Kremľa Dmitrij Peskov
|
|
|
ball8
|
17.03.2023, 16:19 | #13611
|
|
  
|
|
|
|
Quake
|
17.03.2023, 15:07 | #13593
|
|
Zo série ukrajinské vojačky
|
|
|
true
|
17.03.2023, 15:40 | #13599
|
|
fotil ju nejaký Rus keď ju obrábal? 
|
|
slaven
|
17.03.2023, 14:56 | #4863
|
Quake nic? - #4850
|
|
|
Quake
|
17.03.2023, 15:16 | #13594
|
|
1) autá zdražejú
2) auto sa stane luxusom
3) ľudia začnú používať verejnú dopravu
4) zvýši sa predaj bicyklov a malých skútrov či kolobežiek
5) menej áut - menej znečistené ovzdušie
6) menej zabitých srniek a zajacov na cestách
7) ľudia prestanú byť pohodlní a začnú sa viac hýbať
8) klesne počet obéznych ľudí
9) keď ľudia nebudú obézni, budú mať väčšiu chuť na sex
10) viac sexu, viac detí
Záver - norma Euro7 prinesie čistejšie prostredie, viac zajacov a viac detí
|
|
|
ball8
|
17.03.2023, 16:18 | #13610
|
|
 Krásna odpoveď
|
|
|
slaven
|
17.03.2023, 17:49 | #13636
|
|
  moze byt ako odpoved ...
celkovo sa znizi kvalita zivota ... dovolenka niekde autom k moru? zabudni
|
|
petert22
|
17.03.2023, 12:24 | #4862
|
11:00 Ruský minister obrany Sergej Šojgu navrhol na štátne vyznamenania pilotov dvoch ruských stíhačiek Su-27, ktorí americkému bezpilotnému lietadlu MQ-9 Reaper zabránili narušiť hranice priestoru „špeciálnej vojenskej operácie“, ako Moskva nazýva inváziu svojich vojsk na Ukrajinu. Oznámilo to ruské ministerstvo obrany.
Ministerstvo pôvodne tvrdilo, že sa dron v utorok zrútil do Čierneho mora vinou vlastného prudkého manévrovania, a popieralo zrážku či použitie zbraní. Americké ministerstvo obrany ale vo štvrtok zverejnilo video, ktoré zachytáva, ako sa ruské vojenské lietadlo priblížilo k americkému vojenskému dronu a vypustilo v jeho blízkosti palivo. Na konci videa je vidieť poškodená vrtuľa dronu. Podľa Američanov sa ruská stíhačka zrazila s americkým prieskumným dronom a zasiahla jeho vrtuľu.
True, včera si tu tusim splietal, ze to USA spravili umyselne, aby tam mohli poslat loď
|
|
|
ball8
|
17.03.2023, 14:29 | #13583
|
|
Zasa mu ten demokratický svet ukázal, že nemá pravdu a stále to nechce chlapec pochopiť.
|
|
|
|
Quake
|
17.03.2023, 10:49 | #13566
|
|
Snáď neporazí našich rusofilných spoluobčanov
#migmig
|
|
|
Quake
|
17.03.2023, 10:50 | #13567
|
|
Stíhačky budú slúžiť na ochranu civilistov, nie na útočenie. Stíhačky MiG-29 používa ukrajinská armáda na zostreľovanie rakiet s plochou dráhou letu. Slovensko by malo za stíhačky dostať od spojencov kompenzáciu v hodnote 900 miliónov eur.
|
|
|
Redbul
|
17.03.2023, 11:28 | #13569
|
|
Tak to berieme Pokail je to na ochranu civilistov,tak to ok .To sa da este pre nas akceptovat.
|
|
|
Quake
|
17.03.2023, 11:37 | #13570
|
|
Absolútne všetky zbrane, ktoré idú na Ukrajinu, slúžia výsostne na obranu. Ukrajina nemá ambíciu dobyť ruské územie, jej prioritou je navrátenie okupovaného územia. Aké jednoduché, že? Aj preto jej treba pomáhať, aby si Rusko Ukrajinu nezotročilo.
|
|
|
Redbul
|
17.03.2023, 11:42 | #13571
|
|
Quake to bol aj viac menej humor.Ale tato poloha mi nevadi.Pokial je to na ochranu,tak dajme tomu ok.Ja nie som vojensky starteg.Vsak nikdo predsa nechte zbytocne znicit tu Ukrajinu .Chceme mier v zasade.
|
|
|
Redbul
|
17.03.2023, 11:43 | #13572
|
|
*nikto .
|
|
|
Redbul
|
17.03.2023, 11:53 | #13573
|
|
Ja len píšem že treba Rusku akceptovať prečo to robi.Nikto predsa nemôže mať radosť keď tam zomierajú ľudia.Ten Krym je proste Ruský,a zostatok dohoda zamna.
|
|
|
majster
|
17.03.2023, 12:32 | #13574
|
|
Quake, presne ako píšeš, nedovolime Rusku, aby zotročilo Ukrajinu ako nas od 1968
|
|
|
Quake
|
17.03.2023, 13:02 | #13576
|
|
Ruská armáda zabíja civilistov a vojakov druhej krajiny bez akejkoľvek príčiny - len pre územné nároky, ktoré sú ale úplne neakceptovateľné. Presne ako Nemecko v 1939-1945. Rusko si mohlo úplne pokojne žiť v mieri, obchodovať, zarábať na rope. Ale nie - im mier nestačí, chcú vojnu. Ono Kremeľ neočakával odpor Ukrajiny, mala to byť rýchla operácia. Ale prerátali sa a keďže nechceli vyzerať ako úplní lúzri, tak teraz mobilizujú všetko, čo má hlavu, nohy a ruky a bojujú v nezmyselnej vojne, ktorú nemôžu vyhrať.
|
|
|
Quake
|
17.03.2023, 13:04 | #13577
|
|
Majster - veď skús porovnať životnú úroveň krajín, ktoré sa rozdelili po druhej svetovej a jedni patrili na Západ a jedni pod sovietsky vplyv. Na jednej strane plačeme, ako nevieme dobehnúť životnou úrovňou vyspelé krajiny a na druhej plačeme za socíkom, ktorý presne túto chudobu spôsobil. Divné, nie?
|
|
|
Redbul
|
17.03.2023, 14:07 | #13578
|
|
No opat ta musim sklamat Quake.Ukrajina nemoze vyhrat tuto vojnu.Je to po vsetkych strankach nerealne.A to nie ze by im to clovek v zaasde neprial.Ale je to proste nemozne.Rusko ma vela pravdy v tomto konflikte.Na tom,ze je to vojenska agresia sa dajme tomu zhodneme.Ale treba hladat pravdu vzniku konfliku preco sa tak bohuzial udialo .
|
|
|
majster
|
17.03.2023, 14:10 | #13579
|
|
jo jo, tak ako sme boli za západom za sociku 30 rokov, tak teraz, keď sme so západom sme za nim o 35 rokov a nikdy, ešte raz, nikdy ho nedobehneme a dôvod jednoduchý, SLOVANIA, nepasujú germanom a sasom a neviem komu, nepasujú západu, čo sa tyka Ukrajiny, myslim si ako som písal, vojnu nevyhrajú a po dohode Rusku ostanú východne dve krajiny, ktoré sú rozlohou oproti nám obrovské!
Quake, neviem či si dokážeš predstaviť, keby slováci začali biť a strieľať a... občanov žijúcich na juhu Slovenska, čo ba sa stalo, čo by nasledovalo, keby si to vedel, začal by si rozmýšľať! Rusko predbehlo Ukrajinu o pár dni s vojnou!
|
|
|
Redbul
|
17.03.2023, 14:10 | #13580
|
|
Predsa treba mat aj objektivny pohlad na ten konflikt.Hladat priciny vzniku toho.
|
|
|
Redbul
|
17.03.2023, 14:15 | #13581
|
|
Presne tak majster.Ukrajinske ...zamna poviem smelo, nacisticke vedenie Ukrajiny , ich tam roky zabijalo,a terorizovalo!
|
|
|
ball8
|
17.03.2023, 14:28 | #13582
|
|
Quake: Ako zvládaš tieto propagandistické kecy od tunajších odborníkov? aj makster sa k ním už pridal
Ja len dúfam, že tento rok sa im podarí oslobodiť buď východ, alebo juh a ako budú tieto hnusné protislovenské stvorenia vyplakávať
|
|
|
Redbul
|
17.03.2023, 14:29 | #13584
|
|
A tam je tolko faktorov preco vznikol tento konflikt,ze je to opat zbytocne pisat.Ale osobne si myslim,ze uplne klucova je ta hrozba USA,NATO v blizskosti Ruska.To sa podakujte amikom za tuto vojnu.
|
|
|
ball8
|
17.03.2023, 14:33 | #13586
|
|
     Redbul, práve si vyhral zlatého bludišťáka    
|
|
|
Redbul
|
17.03.2023, 14:37 | #13587
|
|
Ja idem het ball,ako sa na vychode hovori Lebo s tebou by som tu bol do vecera 
|
|
|
ball8
|
17.03.2023, 14:40 | #13588
|
|
Chvála bohu, o jedného prokremeľského dezinformatora menej
|
|
|
Redbul
|
17.03.2023, 14:50 | #13590
|
|
samozrejme nic proti vychodniarom.Ale za Marie Terezia som tam bol na vojne,a takto tam hovorili .Ja si to este sem tam za ten rok tam odsluzeny normalne pamatam
|
|
|
Quake
|
17.03.2023, 14:55 | #13591
|
|
ball8, nad kolegami ako sú true alebo redbul sa len pousmejem, občas to dám prečítať kolegom, nech sa zasmejú a poťukajú na čelo a tým to je vybavené. S takými ľuďmi nevieš viesť zmysluplnú debatu, pretože sú nevzdelaní a zabetónovaní vo svojej názorovej bubline. Pre mňa sú dôležití reálni ľudia okolo mňa a nie internetoví hrdinovia takže tak
|
|
|
Redbul
|
17.03.2023, 15:00 | #13592
|
|
Quake Ty si normalne genius,moralna autorita tohto webu.Budem sa ta v buducnosti snazit nasledovat Prajem ti prijemny Dnik .
|
|
|
Quake
|
17.03.2023, 15:19 | #13595
|
|
V podstate ma nezaujímaš redbul, veď ťa nepoznám, neviem, kto si. Vytvoril som si nejaký obraz na základe tvojich komentárov, snažil som sa diskutovať, ale nikam to neviedlo, takže to neriešim. Ty máš svoju filozofiu a hotovo. A tak to má byť - nemôžeme všetci zdieľať rovnaký názor a postoj.
|
|
|
Redbul
|
17.03.2023, 15:22 | #13596
|
|
Presne Quake si tio vystihol,ani ty ma nezaujmas.Presne tak,konecne sa dohodneme.Treba respekovat ine nazory .
|
|
|
Redbul
|
17.03.2023, 15:31 | #13597
|
|
Ale s ballom by sa dalo diskutovat To je Dobraciko Ale dnes koncim.Mas v zasade v tomto pohlade pravu Quake.
|
|
|
Redbul
|
17.03.2023, 15:32 | #13598
|
|
*pravdu.
|
|
|
ball8
|
17.03.2023, 16:17 | #13609
|
|
Vďaka Quake za odpoveď. Pýtam sa preto, lebo keď čítam tie ich výplody mysle, tak mám chuť sám sebe ublížiť
|
|
Markuss
|
17.03.2023, 09:54 | #4860
|
ked bude menej zbytocných vysokoskolákov, mozno aj nasa zivocísna výroba pojde hore.... samozrejme nie v dohladnej dobe, ale je cas....
Link na článok na doméne pravda.sk
|
|
|
Quake
|
17.03.2023, 10:46 | #13565
|
|
konečne sebareflexia
|
|
|
ball8
|
16.03.2023, 23:12 | #4858
|
https://tinyurl.com/2p8tcpmn
Prosím, nech ľudia majú rozum a dopadne to aspoň takto, ideálne ešte viac percent.
|
|
|
|
Redbul
|
17.03.2023, 00:00 | #13553
|
|
Uz som ta chcel nechat na pokoji balko,lebo si v zaasde dobrak.Ale tu musim.Tomuto hadam neveris ani sam.Odklial by tato strana mal 15percent. Absolutne marketingovo vo verejnom v prietore neaktivna ?
|
|
|
Redbul
|
17.03.2023, 00:01 | #13554
|
|
*mala.Toto ma naozaj zabilo
|
|
|
Redbul
|
17.03.2023, 00:02 | #13555
|
|
A nemusis odpovedat.Idem uz spat .
|
|
|
ball8
|
17.03.2023, 00:07 | #13556
|
|
Redbul: Vždy, keď si všimnem reakciu na mňa, snažím sa odpovedať. Verím tomu, už dlhodobo mávajú v prieskumoch od 11-14%. Táto strana by mala byť inak číslo jedna pre voličov ľavice, lebo to je asi jediná skutočné ľavicová strava (Smer a Hlas majú od toho na míle ďaleko, to je tzv. fakeová ľavica). Minimálne medzi mladými ľuďmi má táto strana obrovský potenciál, aspoň z môjho okolia. Reálne však bude mať podporu hlavne v západnejších väčších mestách. Ale keď Matovič dokázal dať 25%, prečo by slušná demokracia nemohla dosiahnuť aspoň 20? Tých 15 reálne očakávam vo voľbách.
|
|
|
Redbul
|
17.03.2023, 00:11 | #13557
|
|
Tak dobre no.Ked tomu veris v poriadku.
|
|
|
Markuss
|
17.03.2023, 07:09 | #13558
|
|
hlavne zasa sútaz krásy.
ked sa povie PS; na kolko mien z tejto druziny si spomenies? tri/styri?
to je rovnako beznádejná partia ako pani Z
|
|
|
Balaam
|
17.03.2023, 11:14 | #13568
|
|
Tak súťaž krásy budeme mat v každej politickej strane, lebo stačí si pozrieť akúkoľvek stranu a bežný človek okrem 3-4 ľudí nebude poznať nikoho iného...
|
|
|
majster
|
17.03.2023, 12:34 | #13575
|
|
Markuss ja dva-drogy +alkohol a čierna
|
|
|
ball8
|
17.03.2023, 14:32 | #13585
|
|
Markuss: Z PS mi napadnú 4 mená, ktoré asi budem aj krúžkovať. Pravdupovediac, ani z jednej strany ti neviem vymenovať moc členov (možno výnimku tvorí Smer, lebo o Mafiánoch sa v televízii často hovorí). Zaujíma ma program strany, osoby si ešte pred voľbami pozriem, aby som zakrúžkoval tých správnych
|
|
Markuss
|
16.03.2023, 22:54 | #4857
|
„Vždy jsem si myslel, že všichni lidé jsou proti válce.
Ale poté jsem s údvem zjistil, že mnoho lidí válku schvaluje.
Hlavně ti, kteří do ní jít nemusí!“
Erich Maria Remarque
|
|
|
ball8
|
16.03.2023, 23:08 | #13543
|
|
Pravda, všetci Putlerovi poskokovia ju schvaľujú. lebo vedia, že do nej nepôjdu.
|
|
|
Markuss
|
17.03.2023, 07:10 | #13559
|
|
je krásne, ze taký velikán Ako Remarque má v tomto poetovi pokracovatela
|
|
|
majster
|
17.03.2023, 09:17 | #13563
|
|
ráánko, jasne každí chce mier preto sa tam posielajú zbrane!
|
|
Redbul
|
16.03.2023, 22:37 | #4856
|
akurat som kukol clanok o Ruskej ponorke Belogrod a az mi zle prislo.s jadrovymi hlavicami s nazvom Poseidon.A budu stale rypat do tych Rusov.Uz len s tymto mozu prakticky vymazat cely svet mier,mier .
|
|
|
Redbul
|
16.03.2023, 22:40 | #13530
|
|
Oni si ani neuvedomuju co je to za sila.To ani americania nemaju taketo systemy.Rozumny clovek musi hovorit len o mieri .
|
|
|
true
|
16.03.2023, 22:42 | #13532
|
|
a zapredana vlada aj Slovensko chce do vojny s Ruskom zatiahnut  
|
|
|
true
|
16.03.2023, 22:42 | #13533
|
|
chore jebnute hlavy  
|
|
|
true
|
16.03.2023, 22:42 | #13534
|
|
a pritom ani to ne je vlada - nemaju doveru  
|
|
|
Redbul
|
16.03.2023, 22:43 | #13535
|
|
Na to neexistuju ziadne obrane mechanizmy,cim disponuje Rusko.To je hrozive.Ale halvna vec,ze porazime Rusko! .
|
|
|
Redbul
|
16.03.2023, 22:43 | #13536
|
|
nechcem sem to davat.To sa hocideee dohladat.
|
|
|
ball8
|
16.03.2023, 22:44 | #13537
|
|
Tie systéme tam budú plus mínus to isté. Či more, či zem-vzduch. Či ma niekto o pár kusov viac, alebo trošku rýchlejšie/presnejšie, to je už úplne jedno pri tom množstve. Keď budú nenormálni, tak to použijú a život, ako ho poznáme, bude zlikvidovaný. Nie, že by vymrelo celé ľudstvo, ale dôsledky by boli dosť katastrofálne. Preto žiadam ruSSko, aby sa stiahlo na svoje územie a neprovokovalo celý svet.
|
|
|
Redbul
|
16.03.2023, 22:49 | #13538
|
|
2 vystrely vraj ma silu znicit napr.celu Velku Britaniu.Proti tomu to sa neda bojovat. Ja som rozmyslal,ci toto napisem,aby to zle nevyznelo.Ale tu si treba uvedomit,neda sa proti Rusku zvitazit.
|
|
|
Redbul
|
16.03.2023, 23:02 | #13541
|
|
asi *vystreli ze.Ale to je jedno.Na zaver dnesneho dna som len chcel povedat,ze ma to desi.To je neuveritelne,aky maju potencial.Boh nas ochranuj,aby sa toto nikdy nepouzilo
|
|
|
ball8
|
16.03.2023, 23:06 | #13542
|
|
No neviem, to by museli byť iné atómovky, aby 2 zničili Britániu. Zober si, že 1 atómová bomba by nezničila ani celú Moskvu. Na internete nájdeš rôzne simulácie, ako by prebiehala jadrová vojna, koľko hlavíc by bolo použitých a koľko ľudí by pri tom zomrelo. Ale hej, stačí, aby chorému Putlerovi preplo a nejakí z jeho armádnych poskokov s ním súhlasili (neviem presne, aký majú proces pri spustení jadrového útoku, ale určite je to súhlas prezidetna + súhlas veliteľa ozbrojených síl a určite ešte niekto ďalší tam bude). To už by bola ale reťazová reakcia. Aj keby sa rozhodli použiť len nejakú taktickp jadrovú zbraň na Ukrajine, mohli by sme vtedy očakávať plné zapojenie NATO do konfliktu a pochod na Moskvu.
|
|
|
peto10
|
16.03.2023, 23:13 | #13545
|
|
ball, ale russaci maju predsa jadrove hlavice 149. generacie, tam staci jedna o velkosti tenisovej lopticky a briti su v riti
uz len dohnat technologicku vyspelost aj v inej technike, aby napr. nemuseli bojovat 60-rocnymi tankami T-62
|
|
|
Redbul
|
16.03.2023, 23:16 | #13546
|
|
Toto je ina pozicia,ako ine vojny.Rusko ma tuto poziciu,a my to musime respektovat pre mier.To je jedno,ze ja iklinujem k rusom.Vojnu neznasam,a odsudzujem.Ale treba racionalne uvazovat.Tu sa naozaj hovori,keby Rusko bolo zahnane do kuta na pokraji zaniku,tak Rusko to pouzije.Takze zbytocne vsetko,To je vsetko len taky falosny marketing americanov okolo tohto konfliktu.Oni vedia o co ide.
|
|
|
ball8
|
16.03.2023, 23:17 | #13547
|
|
Keby to najstaršie, čo používajú na Ukrajine, boli T-62. Používajú aj techniku vytvorenú okolo roku 1950.
|
|
|
ball8
|
16.03.2023, 23:20 | #13548
|
|
Však mi racionálne rozmýšľame. Rusko musí byť vyhnané za svoje hranice a následne môžu začať súdne procesy. To je úplne racionálne uvažovanie. Doslova by som povedal, že každé iné uvažovanie je iracionálne. Lebo myšlienka, že agresorovi necháš kus svojej krajiny je doslova iracionálna. Ako keby nás napadli trebárs Maďari, alebo Poliaci (čisty hypotéza a verím, že k ničomu takému nikdy nepríde, lebo tieto štáty sú vyspelé, narozdiel od nazi ruSSia) a nárokovali si naše územie (BA, Kysuce, Orava). Nikto na Rusko útočiť nechce, ani Ukrajina. Všetko, čo chcú, je oslobodiť svoje územia od ruSSkých okupantov. Rusko sa rozpadne zvnútra.
|
|
|
ball8
|
16.03.2023, 23:25 | #13549
|
|
Gramatické chyby si nevšímajte, v poslednej dobe si vôbec nekontrolujem texty po sebe a potom, keď to čítam, je to des a hrôza Slovenčinu ale ovládam, len odkedy ju moc nepoužívam, tak robím chyby.
|
|
|
Redbul
|
16.03.2023, 23:31 | #13550
|
|
na chyby sa kasli.To aj ja robim.Takto zamna Podmienky logicke:Krym musi zostat Rusky.A zostatok je podla mna pre Rusko vedlajsie.Plus zaruka pre Rusko,ze Ukrajina nevstupi nikdy do NATO,a skonci americka politicka aktivita na uzemii Ukrajiny nasmerovana voci Rusku A EU,nech sa paci nasledne pre slobodnu Ukrajinu.
|
|
|
ball8
|
16.03.2023, 23:40 | #13551
|
|
Redbul: Ja len aby sa do mňa niekto nenavážel kvôli slovenčine, ktorú skutočne ovládam, len momentálne je to v podstate až môj druhý najviac používaný jazyk a aj to vidno na tých mojich textoch ... Podmienky jasné, Ukrajina musí získať všetky svoje územia vrátane Krymu. Ukrajina vstúpi do NATO v rozmedzí 2 rokov po vojne. Už len z dôvodu, že výrazne posilnia NATO, lebo ako jediná krajina budú mať reálne bojové skúsenosti. Zároveň sa Ukrajina stane súčasťou západného sveta (očakávaný vstup do EÚ).
|
|
|
majster
|
17.03.2023, 09:27 | #13564
|
|
ball, je veľká chyba že používaš len dva jazyky a nie hlavu, Rusko sa nestiahne z Krymu ani z dvoch východných republík a nikdy nedovolí aby Ukrajina vstúpila do NATO, neviem či pamätáš ako to bolo po rozdelení SSSR, ale asi nie a čo sa týka Poseidonu, tak ani na súš nepotrebujú, stačí oceán a pol Európy a Ameriky je v riti
|
|
|
ball8
|
17.03.2023, 14:44 | #13589
|
|
majster: Hlavu veru používam a myslím, že to vidno, nemám tam nasrané ako polovica tohto webu Rusko bude na Kryme porazené. Či to bude tento rok, alebo budúci, alebo ten ďalší. Lepšie pre nich, keby prestali okupovať územia cudzích štátov. Ohľadom zbraní, USA majú podobné zbrane a systémy. Neviem, či sa mám báť akože, alebo čo. Ak tomu chorému človeku v Kremli prepne, tak bude celý svet trpieť. Snáď ho zožerie rakovina skôr, ako mu takto prepne.
|
|
true
|
16.03.2023, 22:19 | #4855
|
Aleksandar Vučič uviedol, že konflikt na Ukrajine priniesol Srbsku politické a iné problémy, ale napriek tomu, že Srbsko odsudzuje porušenie územnej celistvosti Ukrajiny, je rozhodnuté neuvaliť sankcie na Ruskú federáciu.
|
|
ball8
|
16.03.2023, 22:11 | #4854
|
Publikácia ForPost uvádza, že Rusom sa podarilo vyzdvihnúť americký UAV MQ-9 Reaper z dna Čierneho mora.
Novinári sa odvolávajú na zdroj blízky ruskému ministerstvu obrany.
Link na príspevok na doméne X.com
Hmm, smutné ale zjavne to bolo asi cielené toto zostrelenie drona v medzinýárodných vodách kvôli špionáži a okopírovaniu americkej technológie.
Som zvedavý, ako zareaguje USA na toto.
|
|
ball8
|
16.03.2023, 22:09 | #4853
|
V ruskom meste Kazaň sú školáci nútení naučiť sa robiť nacistický pozdrav (resp. pripomínajúci nacistické Nemecko) k piesni „Som Rus“.
Učiteľka/organizátorka na výkriky zo sály, že nie všetci prítomní sú Rusi, odpovedala: "urgentne emigrovať".
Ale nezabudnite, že nacisti sú na Ukrajine...  
Link na príspevok na doméne X.com
Potom tu máme členov webu, ktorým vadí sexuálna výchova na školách. Toto by ale zjavne schvaľovali
|
|
|
true
|
16.03.2023, 20:45 | #4851
|
Choré veci aj k ďetom sa dostanú
|
|
|
|
|
ball8
|
16.03.2023, 20:46 | #13508
|
|
Čo mení orientácia človeka na tom, či je hrdina alebo nie?
|
|
|
true
|
16.03.2023, 20:46 | #13509
|
|
moje deti na týchto chorých veciach vyrastať nebudú
|
|
|
ball8
|
16.03.2023, 20:49 | #13510
|
|
Orientácia nie je choroba true.
|
|
|
true
|
16.03.2023, 20:52 | #13511
|
|
súhlasím, muž, žena, rodina
ostatné 200 rody a nebinárne zvrátenosti sú choroba
|
|
|
true
|
16.03.2023, 20:52 | #13512
|
|
túto zvrátenosť si si pozrel? link: #4838
|
|
|
ball8
|
16.03.2023, 20:59 | #13513
|
|
Teraz som si to pozrel, nechápem, čo sa ťa to dotýka, je to ich život. Ako keby ťa trápilo, že napr. ty si kresťaň, jedného suseda máš katolíka, druhého evanjelika, tretí vyznáva Alaha a štvrtý je ateista. S orientáciou je to to isté, proste sa ťa to netýka. Začne sa ťa to týkať, keby ťa taký človek úmyselne obťažoval. Pokiaľ si žije svoj život, nemáš jediný dôvod ho riešiť.
|
|
|
true
|
16.03.2023, 22:21 | #13529
|
|
mne to nevadí, že ty nechápeš - akceptujem to.
|
|
|
ball8
|
16.03.2023, 22:41 | #13531
|
|
V pohode. Ja len, že si to zober z druhej strany, ty môžeš vadiť nejakému homosexuálovi, že sa olizuješ so svojou manželkou/priateľkou niekde vonku. Tiež ťa nechá tak, lebo mu to je jedno. Tak prečo to nie je jedno tebe?
|
|
|
|
slaven
|
16.03.2023, 20:21 | #13500
|
|
toto je mega oyeb celkovo, tieto normy vymyslene
------------------------------
zastavme tento EU debilizmus
|
|
|
slaven
|
16.03.2023, 20:23 | #13501
|
|
o chvilu pride Quake a povie, ze je to vsetko v poriadku a ze nevadi, ze male auto ako Fabia by zdrazelo mozno o 5000euro / len pre tento Eu EKO debilizmus
|
|
|
|
|
Markuss
|
16.03.2023, 20:10 | #13494
|
|
Za koniec fínskeho úspechu môže podľa expertov migrácia a zmena osnov. Menilo sa totiž to, čo výborne fungovalo, len aby sa mohlo zaviesť niečo úplne iné a zdanlivo modernejšie.
Fínske školstvo je v medzinárodnom porovnaní stále dobré, avšak už nie je vynikajúce. Teraz je niekde medzi Tureckom a Čile.
|
|
|
ball8
|
16.03.2023, 20:13 | #13498
|
|
Stále majú ale školský systém ďaleko vpredu pred tým našim. Však ty to asi už aj môžeš posúdiť, alebo čoskoro budeš vedieť posúdiť (netuším, aké staré máš deti). Ja som mal v podstate pocit, že sa vzdelávam, až keď som bol na vysokej škole.
|
|
|
slaven
|
16.03.2023, 20:25 | #13502
|
|
- kde si chodil na strednu skolu, ze si sa tam nevzdelaval?
|
|
|
ball8
|
16.03.2023, 20:39 | #13503
|
|
KNM - Informačné a sieťové technológie, 4 ročné učivo sa dalo zvládnuť za cca 6 mesiacov, učil som sa úplne iné veci, ako boli tie v škole. Veľa vecí som mal v malíčku už počas základnej, na hodinách ohľadom programovania som často nahrádzal učiteľa.
|
|
|
slaven
|
16.03.2023, 20:40 | #13504
|
|
mal si prestupit na lepsiu skolu
|
|
|
ball8
|
16.03.2023, 20:45 | #13506
|
|
Nemyslím, si, v tej dobe boli myslím iba 3 školy, kde sa tento odbor učil na strednej škole na Slovensku. Ale nejako mi to nevadilo, mal som čas aspoň na futbal a aj na život, však vzdelávať sa má človek sám, škola je len k tomu, aby ti dopomohla a nasmerovala ťa. Vysoká škola už bola o inom, tam som bol rád, keď som mal čas spať
|
|
|
Markuss
|
16.03.2023, 21:05 | #13514
|
|
Mali sme skvelé školstvo, aj vedcov, aj laureátov nobelovej ceny. Napr. Ilkovič.
Teraz tu je z roka na rok väčší bordel.
Na gympel berú aj trojkarov. To bola kedysi učnovka
|
|
|
ball8
|
16.03.2023, 21:08 | #13515
|
|
Markuss: Súčasné slovenské školstvo zaspalo dobu cca pri vzniku našej republiky Škola by mala vyzerať úplne inak, inšpirovať sa Fínskom a Nórskom (zobrať si odtiaľ tie dobré veci) a snažiť sa spraviť trošku reformy. Doba sa neskutočne rýchlo mení a školy tieto zmeny akceptujú len veľmi minimálne.
|
|
|
slaven
|
16.03.2023, 21:16 | #13519
|
|
zo strednej skoly na VS sli jednotkari, max. dvojkari ...
bolo to o kvalite a teraz? na VS sa dostane aj uplny debilko a najhorsie na tom je to, ze ten debilko tu VS aj dokonci, toto je SVK skolstvo
|
|
|
ball8
|
16.03.2023, 21:22 | #13520
|
|
slaven: Neviem, ako to je teraz s podmienkami prijatia na vysokú školu. Na tej mojej vtedy boli prijímačky, alebo si musel dosiahnuť vysoký počet bodov za rôzne veci (informatické, matematické olympiády a umiestnenia na nich - môj prípad). Momentálne tam stále prebiehajú prijímačky, pokiaľ som dobre informovaný. Ono je to možno aj o škole, akú si vyberieš. Btw ja by som napr. známkovanie zrušil/pozmenil. Súčasný spôsob známkovania (1 až 5, A až Fx) je nezmyslelný. Boli by len dva stupne, prešiel/neprešiel. Ale k tomu by muselo dôjsť aj k totálnej zmene spôsobu výučby, čiže je to nereálne.
|
|
|
Markuss
|
16.03.2023, 21:22 | #13521
|
|
Hlavne pozvnikali všelijake paškoly. Sociálna práca, právo v Sládkovicove, Paneurópska koruna, Skalica..... Atď. Kto si zaplatí, dostane titul.
Odborné vzdelávanie dovidenia. Učilištia boli zrazu fuj, a po 30rokoch vymysleli duálne akadémie.... Hlavne že kedysi to bolo na učilišti normal, každý druhý týždeň prax. Aj bolo majstrov, aj odborníkov. Dnes nie je ani tých ani onych.
|
|
|
ball8
|
16.03.2023, 21:38 | #13526
|
|
Markuss: No, je potreba mať niekoho kvalifikovaného na ministerstve školstva. Ktorý bude mať vôľu dať veci do pohybu a vzdelávanie zlepšiť.
|
|
|
Markuss
|
17.03.2023, 07:11 | #13560
|
|
napr. Gröhlinga - typicky minister skolstva. Obuvník/kaderník, ktorý si zaplatil právo v Sládkovicove
|
|
|
matejo
|
17.03.2023, 08:55 | #13562
|
|
konečne niečo kde sa všetci zhodneme... VŠ už je momentálne biznis a vyštuduje ju každý dilinko... lebo počet ks a za to sú eurička.. a ako Markuss spomína, súkromne VŚ atď. . .
|
|
|
|
Quake
|
16.03.2023, 20:01 | #13492
|
|
Tak to asi nie je žiadna novinka, nie?
|
|
|
|
true
|
16.03.2023, 20:13 | #13497
|
|
Včera na RTVS debatovali o tom, či majú alebo nemajú byť ruskí a bieloruskí športovci pripustení na olympijské hry. Zaujímavú tézu predniesol sám moderátor, ktorý poukázal na dvojitý meter, ktorí tu panuje. Američania zavraždili v Iraku minimálne 600 000 ľudí, ich vojnové besnenie bolo v rozpore s medzinárodným právom, no napriek tomu ich nikto neriešil ani odnikiaľ nevyhadzoval.
Reakcia bývalého hokejistu Valábika bola zdržanlivá, veľmi však šokovala reakcia komentátora a športového manažéra Alfonz Jucka, ktorý sa k tomu vyslovil takto: Nemôžeme to porovnať, vtedy Američania predsa nechceli obsadiť územie Iraku, je to niečo iné…“
|
|
|
ball8
|
16.03.2023, 20:21 | #13499
|
|
true: Ja by som na túto otázku dal tiež názor a uvediem príklad hokeja. V dobe, keď USA bojovalo v Iraku, nemal som pocit, že by v NHL robili propagáciu vojne, ako to robili v KHL. To je ten hlavný rozdiel, ktorý tam vidí hádam každý jeden človek. Nehovoriac o tom, keď sa niekde stretnú, napr. tenis, hráči Ukrajiny a Ruska. Nevieš si predstaviť, aké to musí byť pre športovca z Ukrajiny nastúpiť proti hráčovi z Ruska, ktorý verejne podporil vojnu (a že ich nebolo veru len pár). Všetka česť športovcom z Ruska, ktorý sa postavili proti. Väčšina z nich žije ale v USA, Veľkej Británií a podobne. Keby žili doma v Rusku, neodvážili by sa oponovať, lebo by im hrozilo 15 rokov za mrežami. Keby v tej dobe, keď USA bolo v Iraku, nejaký športovec sa vyjadril proti tomu, väzenie by mu teda ani zďaleka nehrozilo.
|
|
|
Markuss
|
16.03.2023, 21:24 | #13522
|
|
Irak, milión mŕtvych civilistov. To je ten rozdiel
|
|
|
ball8
|
16.03.2023, 21:48 | #13527
|
|
Markuss: Ja to neobhajujem. Je to odsúdeniahodné. Len som sa vyjadril k tomu športu. Btw true tu písal 600 000, ty milión, ja som sa dočítal o 500 000. Z týchto čísel zároveň ale vôbec nie je jasné, koľko majú na svedomí vojaci USA a NATO. Tam boli násilnosti aj medzi vlastnými, na to netreba zabúdať. Ťažko sa mi o tom ale hovorí, lebo nepoznám moc fakty, bol som ešte dieťa a išlo to dosť mimo mňa v tej dobe. Aj spomienky mám na to skreslené. Možno niekedy v budúcnosti si kúpim nejaké knihy aj o tomto, čo sa tam dialo. Diskutovať so mnou ale o Iraku je ako diskutovať so mnou o jadrovej energii, viem, že existuje.
|
|
|
Markuss
|
16.03.2023, 22:55 | #13539
|
|
500tis detí
|
|
|
ball8
|
16.03.2023, 23:09 | #13544
|
|
Markuss: To máš zas odkiaľ? Otvoril som si pár článkov ale nikde som sa k takémuto údaju nedostal teda. Všade sa hovorilo o odhadoch od 500 000 až po 1 000 000 milión celkových obetí (nie len vinou USA a NATO).
|
|
|
|
|
slaven
|
16.03.2023, 19:25 | #13490
|
|
+ este nase smiesne nizke platy oproti zapadu a na zapade stat podporuje nakup tychto aut, u nas nic ... cele to je postavene na hlavu, u nas ... a oni cakaju, ze o to bude zaujem? hej, u ludi co nevedia co s peniazmi, tam hej, inak 0 bodov ...
|
|
|
|
true
|
16.03.2023, 18:17 | #13480
|
|
tak citaj aby si vedel kolko ludi toto chore poslanie Migov podporuje  
|
|
|
true
|
16.03.2023, 18:18 | #13481
|
|
z tvojho nie s tvojho
|
|
|
true
|
16.03.2023, 18:18 | #13482
|
|
pardon
|
|
|
true
|
16.03.2023, 18:21 | #13483
|
|
videl som este iny prieskum kde bolo nieco o 60 a viac % ktori povedali NIE  
|
|
|
true
|
16.03.2023, 18:22 | #13484
|
|
takze tato zapredana debilna vlada ide proti ustave, zakonom a hlavne proti ludom  
|
|
|
true
|
16.03.2023, 18:22 | #13485
|
|
je mi z toho na zvracanie  
|
|
|
ball8
|
16.03.2023, 18:27 | #13486
|
|
Ďakujem, že si mi konečne odpovedal na nejakú z otázok, ktoré som sa ťa pýtal, vylepšil si si bilanciu z 0 na 1 zodpovedanú otázku Gramatika v pohode, ja tiež, keď v rýchlosti píšem, tak niekedy iné chyby spravím. Telefón tomu tiež nepomáha Podľa názora viacerých ústavných právnikov nejde proti zákonom.
|
|
|
true
|
16.03.2023, 18:28 | #13487
|
|
Prieskum: 60 percent občanov Slovenska odmieta poslať Ukrajine bojové stíhačky MiG-29. Až 44 percent Slovákov si myslí, že Ukrajina by sa mala vzdať časti svojho územia výmenou za okamžitý mier
Rovnako 60 percent voličov si myslí, že tieto západné zbrane dovážané na Ukrajinu predlžujú vojnu. Len štvrtina obyvateľov Slovenska si myslí, že by sme mali Ukrajine darovať bojové lietadlá MiG-29.
|
|
|
ball8
|
16.03.2023, 18:45 | #13488
|
|
true: Aspoň vidíš, aký je tento štát chorý a prelezený ruskou propagandou.
|
|
|
slaven
|
16.03.2023, 19:04 | #13489
|
|
ball8: orazka suvisiaca ... len tak zo zaujimavosti: kolko % ludi napr v takom susednom Rakusku by bolo ZA dodanie ich stihaciek Ukrajine? no daj ... len Tvoj nazor, staci cislo.
|
|
|
Quake
|
16.03.2023, 20:00 | #13491
|
|
Prieskum robila agentúra Ipsos pre Denník N
Zrazu náckovi nevadí mainstream
|
|
|
ball8
|
16.03.2023, 20:09 | #13493
|
|
slaven: Nemám šancu, o Rakúsku moc neviem, lebo nesledujem dianie na ich politickej scéne. Myslím, že oni ani nedodávajú vojenskú techniku moc, ale tipoval by som to stále lepšie, ako u nás. Ani netuším, aké majú oni letectvo. Ak chceš ale moje odhadované percentá, tak ak by robili taký istý prieskum s takou istou otázkou ako tu na Slovensku, tak by som to odhadoval na nejakých 35-40%. Ak máš nejaké takéto dáta, pokojne ich sem hoď.
|
|
|
ball8
|
16.03.2023, 20:11 | #13495
|
|
slaven: Zároveň by ale rovnako položená otázka mala úplne iný význam tu a v Rakúsku. Pochybujem, že oni majú doma uzemnené Mig-y. Ak by mali uzemnené Mig-y, myslím si, že pri širokej koalícií by sa ich radi zbavili a namiesto nich získali financie z EÚ.
|
|
|
Markuss
|
16.03.2023, 21:13 | #13516
|
|
Laut einer Umfrage von Unique Research wollen 65 % der Österreicher, dass die Ukraine nicht mehr weiterkämpft. Sie fordern Wolodymyr Selenskyj zu Verhandlungen auf, auch wenn es für diesen bedeuten würde, Land an Russland abgeben zu müssen. Hierzulande ist es nur noch die Gruppe der Grün-Wähler, die den Krieg weiter führen will.
|
|
|
Markuss
|
16.03.2023, 21:14 | #13517
|
|
Kto má seriózny záujem, preloží si
|
|
|
ball8
|
16.03.2023, 21:15 | #13518
|
|
Markuss: To je ale úplne iná štatistika, ako tá, o ktorej sa bavíme.
|
|
|
Markuss
|
16.03.2023, 21:24 | #13523
|
|
Jasné, keď nesedí, tak je iná....
|
|
|
Markuss
|
16.03.2023, 21:28 | #13524
|
|
A tvoje domnienky o uzemnenych lietadlách... Majú kazove Eurofightery, 15 ks. Lietajú iba od 08:00-20:00. Pozri si kauzu Eurofightery, tam aj súdili niektorých politikov potom to išlo do stratena.
Chcú kupovať nové, ale všetko je im to drahé a sú aj rozpočtovo zodpovední. A hlavne sú neutralni, takže naozaj sa neponáhľajú so zbrojným biznisom, po tej minulej kauze
|
|
|
|
ball8
|
16.03.2023, 21:59 | #13528
|
|
Markuss: Však ale bavili sme sa tu o tom, koľko percent Rakúska by chcelo dodať stíhačky Ukrajine. Ty si prišiel so štatistikou, koľko % Rakúšanov si želá, aby Ukrajina prestala bojovať. Tebe sa tieto dve veci nezdajú rozdielne? Alebo si už opitý dnes večer?
Vzhľadom k tým kusom stíhačiek, ktoré majú, tak je logické, že by obyvatelia nechceli nič darovať. My máme momentálne 0 stíhačiek (plus 12 či 13 uzemnených, ktoré už u nás lietať nikdy nebudú´, z toho je letuschopných cca 5).
|
|
|
Markuss
|
16.03.2023, 22:57 | #13540
|
|
Zabudni na tieto tvoje domnienky. Tam nie je Ukrajine zďaleka verejnosť naklonená. O dodávkach čohokoľvek ani nehovorím. A to tam fungujem skoro 20 rokov
|
|
|
|
ball8
|
16.03.2023, 15:37 | #4843
|
Poľsko potvrdilo, že rozbilo ruskú špionážnu sieť.
Poľský minister vnútra Mariusz Kaminski 16. marca potvrdil, že Varšava rozbila ruskú špionážnu sieť, pričom zadržala deväť ľudí, ktorí údajne pripravovali sabotážne akcie a monitorovali železničné trasy na Ukrajinu.
Link na príspevok na doméne X.com
|
|
Quake
|
16.03.2023, 14:55 | #4842
|
Čtvrtek.
Je to přesně rok od chvíle, kdy Rusové svrhli několik leteckých pum na budovu divadla v Mariupolu, která sloužila jako úkryt pro stovky lidí včetně malých dětí, a to i přesto, že vedle budovy Ukrajinci vytvořili obří bílý nápis „DĚTI“. Počet obětí se odhaduje na několik set, ale skutečné číslo se možná nikdy nedozvíme. Rusové nedovolili Ukrajincům provádět v obleženém městě záchranné práce a po obsazení města okolí divadla oplotili a nikoho k troskám nepustili. Veškeré odklízecí práce pak probíhaly za vysokými bariérami tak, aby Rusové zahladili jakýkoliv sebemenší důkaz o vlastním zločinu. Naši paměť ale oplotit a odklidit nedokážou. I když se o to svojí propagandou denně snaží a u některé části populaci s tím dokonce slaví úspěch. Ale teď novinky:
- Ruský velvyslanec v USA prohlásil, že pokud by Spojené státy začaly sestřelovat ruská letadla v mezinárodním vzdušném prostoru, bylo by to fakticky vyhlášení války Rusku. Ehm… A když Rusové cíleně zlikvidují americký bezpilotní letoun v mezinárodním vzdušném prostoru, znamená to podle této logiky, že Rusko vyhlásilo Spojeným státům válku? Ne, nejspíš jde o další ze série ruských výroků, při kterých si autor urputně kálí do vlastních úst.
- Když jsme u toho: Spojené státy zveřejnily video incidentu, při kterém ruská stíhačka cíleně poškodila americký dron nad Černým mořem. Podle analytiků bylo nejspíš cílem Ruska letoun minimálně poškodit a následně ukořistit a předat Íránu k reverznímu inženýrství. Spojené státy i Rusko se nyní trosky letounu pokouší zachytit. Rusko nasadilo do Černého moře 20 lodí.
- Podle analytiků z ISW se nejspíš ruská ofenziva v Bachmutu blíží k bodu kulminace. Útoky v Bachmutu i ve směru na Vuhledar totiž v poslední dnech citelně slábnou. Experti tak nyní připouští, že ani útoky wagnerovců možná nebudou stačit na to, aby Rusové Bachmut dobyli. Stejný názor nyní sdílí i samotní obránci města.
- Ruský voják Danijil Frolkin, který se přiznal k vraždě civilisty během okupace Ukrajiny byl v Rusku odsouzen k 5,5 roku odnětí svobody. Jenže nikoliv za vraždu. Byl odsouzen za „šíření lží o ruské armádě“. Na Ukrajině mu v případě dopadení hrozí doživotí.
- Podle Rusů začali Ukrajinci průzkum bojem na Záporožské frontě. Ruské kanály proto věří, že ukrajinská ofenziva je na spadnutí. Pokus o útok u města Polohy ale nebyl prozatím úspěšný.
- Polská rozvědka oznámila, že se jí podařilo odhalit a zlikvidovat buňku ruských agentů, kteří v zemi připravovali diverzní akce spojené se sabotáží železničních tras.
- Nový balík kanadské vojenské pomoci bude obsahovat mimo jiné 8 000 kusů 155mm munice a také 12 systémů protivzdušné obrany.
- Studenti Novosibirsku začali ve schránkách nacházet rozkazy k registraci u nejbližší pobočky vojenské správy.
- Po slyšitelné explozi vypukl požár v budově pohraniční stráže FSB v Rostovu nad Donem.
- Wagnerova skupina nově provozuje náborové reklamy na stránkách PornHub.
- Finský prezident přijel do Turecka diskutovat vstup země do NATO.
- Izrael schválil export protidronových systémů a zbraní Ukrajině.
|
|
|
Quake
|
16.03.2023, 14:55 | #13459
|
|
Príjememné čítanie pri čajíku
|
|