Diskusia

POLITICKÉ KYDY A SRAČKY SEM :)



<< < 448 | 449 | 450 | 451 | 452 | 453 | 454 | 455 | 456 | 457 > >>

slaven 27.01.2023, 15:16 | #3443
"Maďarsko bude vetovať prípadné sankcie EÚ proti ruskej jadrovej energii,"
takto sa rozumne vyjadril Viktor Orbán **07
  Markuss 27.01.2023, 16:16 | #9540
  Ak máme 60%z jadra, inak ani my nemôžeme. Žiadne iné palivo ako ruské u nás nie je možné. Westinghouse sám bere urán od RUS
Quake 27.01.2023, 14:47 | #3442
Dnes si připomínáme Mezinárodní den památky obětí holokaustu. Připomínáme si, kam vede politika založená na lžích a nenávisti. A připomínáme si také, co se stane, když se člověk rozhodne nepostavit zlu, ale raději koukat jinam a dělat, že nevidí a neslyší. Fašismus bohužel nejde porazit. Žádná myšlenka porazit nejde, vždycky se někde objeví, občas ve stejné podobě, jindy lehce upravená a převlečená. Důležité je, umět ho poznat a včas se mu postavit. Rusku jsme se bohužel postavili pozdě. Ne nadarmo se říká, že kdo nezná historii, je odsouzený k tomu, ji opakovat. A kdo ji zná, je odsouzený k tomu, přihlížet, zatímco ji ostatní opakují. Svět se tak už podruhé za sto let spojuje, aby fašismus porazil. A porazí.
  Quake 27.01.2023, 14:49 | #9533
  Myšlienka venovaná všetkým, ktorí si nedajú tú námahu a nezisťujú fakty, nepoznajú históriu a obhajujú fašistický režim Putina.
  slaven 27.01.2023, 15:06 | #9534
  Fidel Castro v roku 1992: „Ďalšia vojna v Európe bude medzi Ruskom a fašizmom, len fašizmus sa potom bude nazývať demokraciou“.

https://truthmeter.mk/janko-bacev-shares-an- unfounded-statement-by-fidel-castro-about-the-next-war-in-europe/
  slaven 27.01.2023, 15:08 | #9536
  poprípade aj iné: Pavol Sečkár, predseda Slovenského zväzu protifašistických bojovníkov:
(citát z jeho príhovoru v časopise Bojovník)

Súčasnosť si vyžaduje mať jasno v tom, proti čomu a ako sa postaviť. Mysleli sme si, že fašizmus sa po ukončení druhej svetovej vojny skončil. Neraz sa vynárajú otázky o potrebe protifašistickej organizácie. Či už nie je generačne prekonaná.

A fašizmus? Neskončil sa! Mení svoju tvár. Vyvíja sa tak ako sa menia a vyvíjajú aj iné ideológie. Dnešný fašizmus sa schováva do rôznych prúdov a foriem ultraliberalizmu, extrémnej pravice či extrémnej ľavice. Značne tomu napomáha internet.

Kyberpriestor umožňuje kričiacej menšine a jednotlivcom hlásať rôzne názory, nálepkovať, manipulovať verejnú mienku. Mnohé debaty, hoci aj v pohostinstvách, sa vedú na základe prečítaného zo sociálnych sietí.

Celý príhovor https://bojovnik.eu/2023/01/25/prihovor-pred sedu-szpb-citatelom-bojovnika/
  Quake 27.01.2023, 16:00 | #9537
  "Dnešný fašizmus sa schováva do rôznych prúdov a foriem ultraliberalizmu, extrémnej pravice či extrémnej ľavice. Značne tomu napomáha internet."
Bingo. A skús si pozrieť, ktože to vládne v Rusku, aké skupiny, s akým pozadím. Niet krajiny na svete, kde je momentálne viac ultrancionalistov a náckov, ako je v Rusku. **08
  ball8 27.01.2023, 17:18 | #9543
  slaven: Bez urážky, ale citovať tu Fidela Castra chce veľkú dávku odvahy. Diktátor a despota. Aj jeho rodina od neho utiekla preč z Kuby.
  slaven 27.01.2023, 19:03 | #9546
  Citovať môžem hocikoho.
Sustred sa na podstatu, obsah citátu.
majka 27.01.2023, 14:14 | #3441
Posledné roky boli pre ruské pohrebné spoločnosti obdobím obrovských ziskov. Po prvé, pandémia koronavírusu a následne invázia Kremľa na Ukrajinu viedli k výraznému zvýšeniu záujmu o pohrebné služby, uviedol vo svojej analýze nezávislý ruský portál Insider.

Pohrebné spoločnosti kreatívne reagujú na vznikajúce výzvy. Na cintorínoch sa vyčleňujú ubikácie pre vojakov, na trh sa uvádzajú špeciálne rakvy vo vojenských maskovacích farbách a objavujú sa nové typy obradov. Krematóriá postihla kríza spôsobená západnými sankciami, no už bola odvrátená vďaka domácim náhradám za dovážaný tovar, dočítame sa v Insideri.
majka 27.01.2023, 13:56 | #3440
Ukrajinci zadržali ruského vojaka, ktorý prišiel denacifikovať na Ukrajinu.
Na videu potetovaný fašistickými symbolmi.
https://www.youtube.com/watch?v=QRXR9QowkNE& ab_channel=%D0%9F%D0%B0%D0%B2%D0%B5%D0%BB%D0%9F%D0%B0%D0%BD%D0%B0%D1%8 1%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE
https://twitter.com/nexta_tv/status/16189054 90830012417?s=20&t=0_F3k3MLN2RMQrMF3ZtodA
  StanoDianiska 27.01.2023, 14:48 | #9532
  To je niečo pre slavena, on takých rád zdieľa.
  slaven 27.01.2023, 15:07 | #9535
  ďakujem
slaven 27.01.2023, 13:26 | #3439
Ruský Rosatom začal výstavbu najväčšej továrne na výrobu lekárskych izotopov na celom európskom subkontinente **12

https://scontent.fbts4-1.fna.fbcdn.net/v/t39 .30808-6/326950578_1324968474753185_6160993016472765750_n.jpg?_nc_cat= 102&ccb=1-7&_nc_sid=730e14&_nc_ohc=kxTqa8uCzQQAX_OwFld&_nc_ht=scontent .fbts4-1.fna&oh=00_AfCoX47cTLj5N9GavjJ19dHWR4wGSeeDk0LE8uwgVL5Lpg&oe=6 3D95DDB
Quake 27.01.2023, 13:15 | #3438
https://tvnoviny.sk/domace/clanok/432642-mik ulas-dzurinda-predstavil-modru-koaliciu-vela-clenov-nema-skusenosti-z- velkej-politiky
  Quake 27.01.2023, 13:16 | #9530
  keby ste mali pocit, že je na Slovensku málo strán...
Miki je frajer **26
  slaven 27.01.2023, 13:24 | #9531
  jj frajer **26 a hlupy narod je schopny mu zasa dat hlasy? uvidime

https://scontent.fbts4-1.fna.fbcdn.net/v/t39 .30808-6/324747401_1282981742248753_2573172599512801581_n.jpg?_nc_cat= 108&ccb=1-7&_nc_sid=730e14&_nc_ohc=vMDhy0juNowAX9VxP2Z&_nc_ht=scontent .fbts4-1.fna&oh=00_AfApaMbzl5QT2pVxw556814hMnBFGYy0b5yEO0jnj2hzaw&oe=6 3D98AFE
  ball8 27.01.2023, 16:44 | #9541
  Uf, tu by som vôbec nepovedal, že je frajer. Je to skôr len stávka na to, že Slováci majú slabú pamäť (čo aj majú, keďže zasa mafia ovládla prieskumy). Toto určite nie je cesta, aspoň pre mňa. Akože určite radšej on a jeho strana/koalícia, ako mafia s fašistami, ale je mi tiež proti srsti tento človek.
  majka 27.01.2023, 20:56 | #9556
  SNS rokuje o vytvorení predvolebného bloku s KSS, stranou Socialisti, Národnou koalíciou a stranou Patriot. Oznámil to Andrej Danko s tým, že chcú vytvoriť spoločný program.

Podľa Danka dnes ešte nevedia, či sa spoja ako koaličné strany alebo sa spoja na niektorej z kandidátok týchto strán.

Podpredseda Smeru Juraj Blanár minulý týždeň vylúčil, že by sa Andrej Danko a SNS objavili na kandidátke Smeru. Povedal, že Smer integroval stredoľavé strany a budú držať Dankovi palce, aby sa mu podarilo zjednotiť konzervatívne a národné strany od stredu doprava.

Podľa predsedu SNS spojenie s týmito stranami je iniciatívou šéfredaktorky mesačníka Extra plus Lenky Mayerovej.
Quake 27.01.2023, 11:08 | #3437
Predstava, že podpísaním jedného papiera v dobe mieru vyriešite svoj status voči štátu v prípade vojny je naivná. Pretože odvolávať sa na zákon voči zákonodarcovi ktorý má právo ho kedykoľvek zmeniť je skôr znakom pomätenosti ako prehľadu.

Mimochodom, čím viac mužov týmto spôsobom mimoriadnu službu odoprie, tým väčšia je pravdepodobnosť, že v prípade vyhlásenia vojnového stavu parlamentom tá istá inštitúcia zásadne zmení alebo zruší aj dotknuté právne predpisy a rovno na tom istom zasadnutí. V jednej mobilizujúcej krajine na to stačili 3 dni. Keď príde dosť poslancov na vyhlásenie vojnového stavu, tak ich bude určite dosť aj na zrušenie platnosti ľubovolného zákona.

Ak si občan myslí, že roky zanedbanej občianskej kontroly činnosti zákonodarcu vychytralo vyrieši podpísaním nejakého papiera... tak si asi zaslúži čo dostane.

To len tak na okraj **02
  slaven 27.01.2023, 11:10 | #9512
  tak som podla teba naivny, OK, ale je tu moznost, vyuzil som ju.
bojovat za šaša naozaj nepojdem **14
  Quake 27.01.2023, 11:28 | #9513
  tu je zdroj, slaven:
Link FB príspevok
  Quake 27.01.2023, 11:32 | #9514
  ja tiež nepôjdem bojovať, som pacifista a nikdy nikoho nezastrelím len z dôvodu, lebo sa tak niekto z politikov rozhodol. **04
  slaven 27.01.2023, 11:41 | #9516
  vdaka za zdroj ... nejako sa nam tu aj rozmohlo nieco nove: zosmiesnovat ludi, ktori vyuzivaju nase zakony v svoju ochranu. A to zosmiesnovanie je samozrejme mainstreamom. Clanky davat nemusim.
--------------------------
- to je moja reakcia na ich slova: "Rozmohol sa nám tu v poslednej dobe taký "nešvar"."
  Quake 27.01.2023, 11:44 | #9517
  Nie je to zosmiešňovanie, len upozornenie, že štát si môže robiť, čo chce. Aby si si nemyslel, že jeden papier ťa zbaví akejkoľvek povinnosti.
  Balaam 27.01.2023, 11:46 | #9518
  Slávne precitaj si to ešte raz... A potom ešte raz... To je to co som písal... Podpísaný papier ti je úplne naprd.. Nič neznamená....len si naskočil na vlnu bez zamyslenia... Večer pôjdeš späť a ráno zistis ze si vojak... Tak je to jednoduché...
  RUTY 27.01.2023, 11:50 | #9519
  Ok páni, však nás Jaro aj s vojakmi NATO bude chrániť a keď nie, tak ktorá krajina EÚ ešte nie je v NATO, tak tam všetci pôjdeme, netreba ti ani víza.**01
  Balaam 27.01.2023, 11:53 | #9520
  Ruty debata je o zázračnom papieriku čo podpisujú aj "najväčší vlastenci" a je ti vlastne úplne nanič..... Bud budeš šikovný a vyhodnotíš si riziko a zduchnes alebo....
  slaven 27.01.2023, 11:58 | #9521
  Myslim, ze vela ludi si zacne hladat nejaku zbran.
Nelegalne, len tak pre svoju ochranu, ak by nieco, lebo nemas sajnu, ako sa to vyvinie.
Sledujete Ukrajinu? ako tam odchytavaju ludia na ulici (ako zvierata!), vsade a nasilne ich davaju do aut a smer front? Kto zaruci, ze u nas sa toto nebude diat? ...
  Balaam 27.01.2023, 12:03 | #9522
  Nikto... A ten papier už vôbec nie...ale kresliť si tento scenár je už dosť psycho... Treba sa ukludnit... Aj na UA nezačala ta vojna len tak z minúty na minútu.. Tomu predchádza veľmi dlhá cesta na ktorej máš more času vyhodnocovať riziká... Vráťme sa do reality zo sociálnych sietí... U susedov v Česku to vďaka jednému idiotovi zašlo tak ďaleko ze už deti sa boja vojny... Ako vážne? To sme naozaj taky idioti že budeme veriť vojne u nás? Teraz?
  RUTY 27.01.2023, 12:03 | #9523
  Jasné, že keď bude vojna tak si štát urobí zákony aké chce, preto som napísal, že ako zdrhnúť. A keď nie a ťa na silu naverbujú, tak ich mať v pecku a robiť všetko opačne, že si trochu jeb.uty**01
  RUTY 27.01.2023, 12:05 | #9524
  A nestresujme však o pol roka Robo urobí vládu a jemu sa nebude chcieť bojovať proti Rusku **01
  Quake 27.01.2023, 12:35 | #9525
  Šanca, že začne nejaká world war medzi Ruskom a NATO, je dosť mizivá. Iné je tárať propagandu v štátnych ruských médiách o tom, jak potiahnu na Nemecko, jak použijú jadrové zbrane a iná je realita. Realita je, že ruská armáda nedokáže za rok poraziť jednu armádu a nie to ešte 30 armád. **04
  slaven 27.01.2023, 12:41 | #9526
  Balaam, u susedov v CZ to vyzera tiez zaujimavo hej.
kamos zo Znojma mi pisal, ze to ten komunista asi aj vyhra, nie su velmi nadseni z toho, ale vidi to realne, ze ho silno tlacia, tak ako u nas bola pretlacana Caputova cez mainstream
  Balaam 27.01.2023, 12:56 | #9527
  Komunistickú minolost majú obaja, s tým by som neoperoval... A stále tlačiť narativ mainstreamove média je hlúposť tiež..keby mali média takú silu ako sa im pripisuje tak by to vypadalo úplne inak.. Silu majú algoritmy sociálnych sietí ktoré ta uzamknu v bubline... Na rovnakom princípe pracuje aj blbé Spotify napr....
  slaven 27.01.2023, 13:01 | #9528
  Nesuhlasim. Media maju brutalnu silu. nie len socialne siete.
Ukazalo sa to aj v referende u nas. Mainstream nic, NULA - ako keby ani referendum nebolo.
Vies si predstavit, aby bol mainstream nakloneny referendu, aku by robil kampan?
Dovolim si skromne odhadnut, ze by ucast bola +50% ...
  Balaam 27.01.2023, 13:08 | #9529
  Môžeš nesúhlasiť,to je v poriadku...takú silu ako sa im pripisuje nemaju zďaleka, to by smer, republika museli mať tak 5% preferencií. .. A keď sa pozrieme aké majú a koľko sypú na sociálne siete tak sú preferencie úplne inde... Koľko majú priestoru v médiách taky panaci z republiky a aké reálne nie je výsledok práce médií... Teda mainstreamu..
slaven 27.01.2023, 10:03 | #3436
Preddavkové faktúry na energie vyššie ako celoročné príjmy. Taká je realita v prípade niektorých podnikateľov, ktorí museli ukončiť svoju činnosť. Ak by napríklad pizzeria premietla cenu energií do jedla, pizza by stála 40 eur.

#LeboPutin
#funguju
  RUTY 27.01.2023, 10:42 | #9511
  Fungujú milujeme slintoša Sulika, ktorý sa na to úplne vyj.bal, to už musí byť fakt nepríčetný človek, kto dá takej strane hlas **01**21**33
peto10 26.01.2023, 22:41 | #3435
Tento rusky tankista absolvoval asi len rychlokurz v Kaluge
https://twitter.com/bigSAC10/status/16186098 82504257537
  ball8 26.01.2023, 23:07 | #9510
  šikovný **02
slaven 26.01.2023, 22:31 | #3434
Medzinárodná federácia juda vyzvala na návrat ruských a bieloruských športovcov na medzinárodné súťaže. Podľa webovej stránky IJF sa džudisti nikdy nezúčastnili na žiadnych „vojenských akciách a politickej alebo straníckej propagande“.

Prezident Vizer vyhlásil: „Opätovné začlenenie džudistov z Ruska a Bieloruska do medzinárodného súťažného okruhu sa opiera o nenapadnuteľné argumenty. V prvom rade jedným z hlavných pilierov Olympijskej charty zostáva bezdiskriminačná účasť športovcov bez výnimiek.

Schvaľujem **26**26**26
  slaven 26.01.2023, 22:58 | #9509
  Bojkot OK, kľudne **26
Ale športovci nech tam idú, to schvaľujem **26
Je to šport a nie zasrata politika.

https://tvnoviny.sk/sport/clanok/432330-uvid ime-pod-kruhmi-aj-rusov-olympijsky-vybor-hlada-riesenie-ukrajina-hrozi -bojkotom#Echobox=1674764311
ball8 26.01.2023, 22:13 | #3433
Sily špeciálnych operácií pluku Azov sa stali 3. samostatnou útočnou brigádou v rámci Pozemných síl ozbrojených síl Ukrajiny a už bojujú na Bachmutskom fronte v Doneckej oblasti.

https://www.pravda.com.ua/eng/news/2023/01/2 6/7386607/
Markuss 26.01.2023, 21:53 | #3432
Vyzerá, že dobré časy pre UA mužov do 60 rokov sa v EU končia.
Potvrdil mi to otec kamaráta môjho syna.

https://visitukraine.today/blog/1426/militar y-registration-abroad-is-the-deportation-of-men-to-ukraine-real
  Markuss 26.01.2023, 21:54 | #9498
  Oni sa k februáru sťahujú do Viedne

UKRAINE REQUESTS IMMEDIATE EXTRADITION OF UKRAINIAN MILITARY AGED MEN IN EUROPE
  Markuss 26.01.2023, 21:57 | #9499
  Sorry, do 55rokov.
Litva a Lotyšsko už pozitívne odpovedali na žiadosť
https://i.postimg.cc/C1Vd3SBp/FB-IMG-1674766 528596.jpg
  Markuss 26.01.2023, 22:01 | #9500
  Tu to zasa popierajú... Tak si vyber
https://www.tellerreport.com/news/2023-01-26 -in-latvia--the-authorities-denied-reports-about-the-request-of-kyiv-t o-help-extradite-ukrainians.HyEkUvJgns.html
  ball8 26.01.2023, 22:07 | #9501
  Som už unavený, tak som to len tak prebehol, ale pre ľudí mimo Ukrajiny sa nič nemení. Pokiaľ majú platné víza, alebo pobyt v zahraničí, alebo čokoľvek s tým súvisiace, tak sa ich to netýka.
  ball8 26.01.2023, 22:09 | #9502
  Deportovať môžeš len niekoho, kto nemá povolenie na pobyt, chápeš.
  Markuss 26.01.2023, 22:13 | #9503
  Ok. Ukrajine mi hovorí, že sa sťahuje, že je taká regula.
Stránka visit.ukraine to potvrdzuje.
Akurát že hovorí, že nie je jasné ako to bude celé prebiehať.
Ale pán je unavený..
  Markuss 26.01.2023, 22:14 | #9504
  Btw Ukrajinci tuším nemajú víza, iba ohlasovaciu povinnosť v eú
  ball8 26.01.2023, 22:15 | #9505
  Však som ti napísal, že som to len tak stroho prečítal. Zároveň som ti dopísal za tým, že nemôžeš deportovať niekoho, kto má povolenie na pobyt (aj v tom článku sa o takých veciach píše). Netýka sa to ani ľudí, ktorí opustili Ukrajinu pred vojnou.
  ball8 26.01.2023, 22:18 | #9506
  A netuším, aké mali povinnosti pri vstupe do EÚ pred vojnou a aké počas vojny. Podľa medzinárodného práva, ak máš povolenie na pobyt, tak nemôžeš byť deportovaný. Chápeme sa dúfam.
  Markuss 26.01.2023, 22:19 | #9507
  Tu je všetko. Zároveň neviem, aké majú oni papiere, v tomto konkrétnom prípade
https://ua.gov.sk/sk.html
  slaven 26.01.2023, 22:28 | #9508
  ja si osobne myslim, ze vela UA chlapov je tu na cierno, bez potrebnych papierov (neviem akych)
slaven 26.01.2023, 21:10 | #3431
Nieco co slo dnes v Madarskych spravach: "Forintu sa dari 10% si polepsil" + "Investori sa vracaju a maju ist dolu niektore produkty"

To posilnenie Forintu vidno aj tu: https://kurz-euro.zones.sk/kurzy/HUF-forint- madarsko/
  ball8 26.01.2023, 21:15 | #9493
  Od decembra posilnil celkom dosť, problémom u nich je brutálne vysoká inflácia teraz. Bežní ľudia to asi moc nepocítia.
  ball8 26.01.2023, 21:20 | #9495
  Myslel som, že nepocítia posilnenie Forintu. Aby bolo jasné, lebo som to blbo napísal.
  Markuss 26.01.2023, 21:36 | #9497
  Estónsko ma 22,5% a to ma euro
ball8 26.01.2023, 21:06 | #3430
trošku na odľahčenie mimo vojny: https://www.aktuality.sk/clanok/o4FwCgc/tazk y-tyzden-nova-nadej-pravice/ **02 milujem ten jeho humor
ball8 26.01.2023, 20:44 | #3429
Zaujímavé čítanie, Európsky súd pre ľudské práva zverejnil 25. januára predbežný verdikt v takzvanom "big Donbas case": https://www.eurointegration.com.ua/eng/artic les/2023/01/26/7154901/
Quake 26.01.2023, 20:41 | #3428
Dnešné témy:
- zlé vakcíny
- elektrodebilita
- zlé NATO
- zlá Ukrajina

Mission completed **03
  ball8 26.01.2023, 20:45 | #9484
  ešte chýba zlá EÚ **08**01 potom to budeme mať kompletné
  slaven 26.01.2023, 20:53 | #9487
  pekne to tu žije a rozoberáme rôzne témy **03
inak elektrodebilita v EU je dlha tema, pisem o tom uz dlhsie a pekne sa to aj naplna postupne.
  Markuss 26.01.2023, 21:20 | #9496
  Chýba šoroš, Čaputova, a potom ešte povinná jazda s N-kom
Markuss 26.01.2023, 20:36 | #3427
No áno. Tak bude ofenzíva v lete

https://www.pravda.com.ua/eng/news/2023/01/2 6/7386687/
ball8 26.01.2023, 20:23 | #3426
Ukrajina chce objednať ďalších 11 kusov howitzerov Zuzana 2

https://twitter.com/nexta_tv/status/16186417 62066771968
  slaven 26.01.2023, 20:53 | #9488
  objednat akoze za ne aj zaplatia?
  peto10 26.01.2023, 21:06 | #9491
  ano, zaplatia ako za tych 8 co uz od nas dostali
  ball8 26.01.2023, 21:13 | #9492
  slaven: Jop. Za 8 zaplatili priamo Ukrajinci nám. Myslím, že ďalších 16 zaplatilo Dánsko, Nórsko a Nemecko. Teraz chcú kúpiť ešte ďalších 11 kusov. Problémom je rýchlosť výroby u nás.
slaven 26.01.2023, 20:13 | #3425
Pekná info: "Zdroj blízky k Zelenského kancelárii uviedol, že Ukrajina koncom roka 2022 dostala zo Slovenska niekoľko MIG-29. Oficiálne to oznámia vo februári, keďže zatiaľ na nich prebieha montáž amerických zbraňových systémov, ktoré Washington dodal Ukrajine."

alebo inak: "Slovenské orgány, ktoré vcera vyhlásili, že sú pripravené odovzdať Ukrajine stíhačky MiG-29, tak už urobili koncom minulého roka. Informoval o tom ukrajinský televízny kanál Resident s odvolaním sa na zdroj v Zelenského kancelárii."

**01**02**01
  ball8 26.01.2023, 20:15 | #9473
  Aj to je možné. Aj S-300 musela ísť po tajomky, lebo neohlásiš, že ideš prevážať takéto veci, neohrozíš misiu. Teda pokiaľ niesi Robert F. Ten si normálne za to pýtal basu.
  slaven 26.01.2023, 20:22 | #9475
  k tej S-300 to bola iná komédia
ten šašo Naď sa vtedy predviedol **26
  ball8 26.01.2023, 20:24 | #9477
  Nebola to vôbec komédia, takéto veci musíš utajiť, vedel o tom okruh ľudí. Chválabohu Robert F. nestihol zdieľať túto vec, pokým systém už nemali na Ukrajine. Doslova by som RF označil v tomto za vlastizradcu.
  Markuss 26.01.2023, 20:36 | #9480
  U nás je raj. Hotové Švajčiarsko. Rozdame šécko
  slaven 26.01.2023, 20:37 | #9481
  a co by sa stalo, ak by to Fico zdielal?
Rusi by tu S-300 znicili o tyzden skor ako ju znicili, ci?
  Balaam 26.01.2023, 20:43 | #9482
  Ta S300 ešte stále pracuje, u nás bola zadrbana v sklade z ktorého nás aktívne chránila... Nám bola nahovno... A k Zuzanam... Radšej nič už sú všetky zničené vlastne...
  peto10 26.01.2023, 20:45 | #9483
  1. Este pred tyzdnom boli Migy stale na Sliaci. V pondelok ti mozem dat update, ci tam stale su **04
2. Rusi tvrdia, ze znicili uz dvojnasobok HIMARSov nez ich je na Ukrajine, takze ak tvrdia, ze znicili slovensku S-300, tak urcite neklamu.
  ball8 26.01.2023, 20:47 | #9485
  slaven: Ohrozil by všetkých, ktorí sa starali o presun systému S-300. Btw, S-300 zo Slovenska podľa údajov (cca mesiac dozadu) stále funguje a ochraňuje Ukrajinu.
  slaven 26.01.2023, 21:01 | #9490
  peto10, toto ma zaujima, skus to zistit a daj sem ten update
slaven 26.01.2023, 19:53 | #3424
ešte k tomu čo som sem písal: #3086
a ball8 a spol zareagovali napr. tu #3327
---------------
Niečo od susedov: Pokud by došlo k válce mezi NATO a Ruskem na východním křídle aliance, profesionální armáda by na plnění úkolů nestačila. Stát by tak musel přistoupit minimálně k výběrové mobilizaci, řekl v rozhovoru s ČTK náčelník generálního štábu Karel Řehka. Jako poučení z války na Ukrajině vidí nezbytnost, aby se do obrany země zapojila celá společnost, nejenom armáda. Stát se také nemůže spoléhat na to, že za něj vítězství vybojuje někdo jiný, ale musí se sám na obranu chystat.

https://www.ceskenoviny.cz/zpravy/rehka-v-pr ipade-valky-nato-s-ruskem-by-stat-musel-vyberove-mobilizovat/2316173
  slaven 26.01.2023, 19:54 | #9466
  u nás to platí nejako tiež podobne - neviem ako sa budeme brániť, keď nás NATO úplne odzbrojilo a vláda a panička na hrade s tým veselo súhlasili **14
  Quake 26.01.2023, 20:11 | #9470
  Vieš mi prosím ťa vysvetliť, kedy v histórii Slovenska sme mali takú výzbroj a takú armádu, aby sme sa sami ubránili útoku inej krajiny? Ty buď rád, že Miki Dzurinda nás do NATO dostal (5 rokov po Česku, Poľsku a Madarsku) a že sa nemusíš triasť, že ti nadránom preletí ruská stíhačka nad hlavou.
  ball8 26.01.2023, 20:14 | #9471
  Však naša profesionálna armáda by nemala šancu, lebo je malá. Preto sme v NATO, aby sme tu neboli sami, ale prišli by tu spojenecké jednotky profesionálnej armády. Netuším, kto a ako nás odzbrojil, ale momentálne máme na Slovensku viac techniky a zároveň je tá technika modernejšia. Ale okej.
  slaven 26.01.2023, 20:15 | #9472
  ja dovod na to aby na nas Rusi zautocili nevidim - ty ho vidis? ak ano, vies mi ho napisat?
ked je krajina normalna a nerobi svinstva, preco by na nu mala ina krajina zautocit?
  ball8 26.01.2023, 20:21 | #9474
  Neviem, to sa spýtaj pána Putlera Putleroviča, prečo v 2014 jeho krajina zaútočila a prečo v 2022 išli do full scale war **08 Ukrajina bola tiež normálna krajina a nerobila svinstvá a hľad, ruSSisti zaútočili, ako to robia počas celej histórie.
  slaven 26.01.2023, 20:23 | #9476
  a týmto môžme diskusiu ukončiť, keď niekto napíše že UA je/bola normálna krajina
  ball8 26.01.2023, 20:27 | #9478
  Nebola? To, že bola iná ako my, neznamená, že nebola normálna. Ak narážaš na korupciu, áno, tá tam bola a ešte aj momentálne je vyššia ako u nás, ale keď si vyhľadáš rebríček, ktorí sleduje práve korupciu v jednotlivých krajinách, tak až tak ďaleko od seba nie sme. Od 2014 urobili dosť veľký pokrok v rôznych sférach. Dokonca to aj dlhé roky ešte potrvá, kým sa priblížia štandardom EÚ.
  Quake 26.01.2023, 20:28 | #9479
  Tu krásne vidno, ako ťa slaven nezaujíma história. Proste si rusofil, nastavený tak, ze Putin mal právo zaútociť. Nepoznáš ani kúsok z histórie, nemáš šajnu o Ukrajincoch, všetko, čo poznáš, je z internetu, od Chmelára, Blahu a pod. Stále opakujem - vzdelávaj sa. A mozno raz ti to docvakne, ale skôr asi nie **02
  Balaam 26.01.2023, 20:48 | #9486
  Na nás by útočiť nemusel... Tu by sme mi rozprestreli červený koberec a odovzdali všetko ešte by si len prvý Rus usral na hranici... A nemusíme byť géniovia kto by ich tam privítal s chlebom a soľou...
  slaven 26.01.2023, 21:00 | #9489
  Quake, mas pravdu, vsetko co poznam je vacsinou z Internetu. CItam vsetko, mainstream aj vedlahsie prudy a zdroje.
+ vies co je sranda? pisal som to mozno pred pol rokom, mozno pamatas, tak Ti to len pripomeniem: na UA som bol viac X, svokrovci tam maju znamych. Je to byvaly policajt (vysoka funkcia v Uzhorode) a predstav si ze tiez nesuhlasi s tym co robi Zelensky. To je ta realita, nie Tweety a Telegramy, ale realni ludia z UA. Len z opacnej strany.

A co sa tyka historie, to je na dlhsie, ale to je zbytocna debata vyvratis, vyvratite vsetko aj to ze nebo je modre a slnko zlte.
  ball8 26.01.2023, 21:19 | #9494
  slaven: Hádam nevadí, ak zareagujem aj na komentár, ktorý si adresoval Quake-ovi. Určite je na Ukrajine tiež dosť ľudí, ktorí so Zelenskym nesúhlasia v politike. Keby všetci súhlasili, tak by dostal 100%, chápeš. V momentálnej situácií má ale brutálne vysokú podporu, čo sa týka riadenia štátu počas vojny. Krásne na tom je, že keď vojny skončí a Ukrajina bude mať nové voľby, tak pokojne sa môže stať, že ho nezvolia, to je demokracia.
slaven 26.01.2023, 19:42 | #3423
Anketa na LeFigaro: “Malo by Francúzsko dodať Ukrajine aj ťažké tanky?”

Hlasujte tu:
https://www.lefigaro.fr/international/la-fra nce-doit-elle-livrer-elle-aussi-des-chars-lourds-en-ukraine-20230125
  slaven 26.01.2023, 19:43 | #9465
  aktuálne
áno 47,41%
nie 52,59%
hlasovalo: 248785 votants
-------------------------------
asi to bude zmanipulované že **11
  ball8 26.01.2023, 20:11 | #9469
  Nebude to zmanipulované, je to internetová anketa. Hlasujúci budú prevažne ľudia, ktorí navštevujú daný web.

Preto aj napr. predvolebné prieskumy sa nevykonávajú náhodne, ale zvolia su ľudia, ktorí reprezentujú nejaké skupiny a tak dostaneš presnejší výsledok.

To máš ako keď si ĽSNS dávala na svoje fb stránky, koľko ľudí v prieskumoch majú (vyše 20%, seriózne agentúry, čo robia prieskumy poctivo im dávali 4-9% zvyčajne), prieskumy si však nechávali robiť na takej skupine ľudí, aby im to tak vychádzalo. Realita bola brutálne inde.
slaven 26.01.2023, 18:57 | #3422
#3415
tu je ten moderator z Australie, pekne mu to natreli ludia v komentaroch **26
Link FB príspevok
  slaven 26.01.2023, 20:09 | #9468
  a este niečo Nole: https://scontent.fksc1-1.fna.fbcdn.net/v/t39 .30808-6/327183958_1304554896776753_8371701563351811992_n.jpg?_nc_cat= 110&ccb=1-7&_nc_sid=730e14&_nc_ohc=RCZjNHLUGysAX8vGwT-&_nc_ht=scontent .fksc1-1.fna&oh=00_AfB9Ntwhbe2sFV9gQJNU62u7-VdyxbQERxDF-kBkLk3e1A&oe=6 3D6F204
slaven 26.01.2023, 18:15 | #3421
Presun do USA, #funguju
https://autobild.pluska.sk/novinky/ford-chys ta-velke-prepustanie-zrusi-3200-pracovnych-miest-europe-odbory-slubuju -boj
  slaven 26.01.2023, 18:33 | #9460
  ešte lepší názov článku
Elektro debilita v praxi...
https://www.autoforum.cz/predstaveni/ford-se -sam-rozhodl-ukazat-uplne-vsechny-nasledky-ktere-bude-mit-slepa-sazka- na-elektromobily-v-eu/
slaven 26.01.2023, 17:56 | #3420
Zaujímavé - len pre všeobecný prehľad - https://pdfhost.io/edit?doc=a7559dc2-a20e-43 ac-8468-98d58c9fc7d0
  ball8 26.01.2023, 18:11 | #9458
  "Je však možné, že Ukrajina v dolech uložila důkazy o svém programu biologických zbraní? Jde o víc než
jen o klíčový přepravní/logistický uzel." **02**02**02**02**02**02 fakt by ma zaujímalo, kde na takéto koniny vôbec chodíš, to musím byť v riadnych dezinfo skupinách **08
  peto10 26.01.2023, 18:13 | #9459
  Vsetko fajn a nakoniec zajebe laboratoria **01 Aj v Azovstale malo byt tajne NATO biolaboratorium. Uz viac ako pol roka okupuju rusi cely juhovychod Ukrajiny, tak kde su tie labaky?
  slaven 26.01.2023, 18:43 | #9462
  ball8 toto naozaj milujem ... 5 stranový dokument, zaujímavé info a ty vyberieš jednu vetu ktorá Ti nepasuje a cele to jebneš zo stola dole s výsmechom

No koment **27
  ball8 26.01.2023, 18:54 | #9463
  presne si popísal, ako fungujú často hoaxy ...napíšem pravdu a prihodím si tam nejaký nezmysel ... no koment k tebe .. na svoj vek by si mal mať niečo v hlave
  slaven 26.01.2023, 19:31 | #9464
  moj vek neries
rozdiel medzi nami je ten, ze ja si nemyslim, ze je to hoax, podla mna tie chodby/tunely existuju a moze tam by aj vojenska technika, tolko k tomu z mojej strany
  ball8 26.01.2023, 20:07 | #9467
  Vzhľadom k tomu, že sa tam ťažilo, tak určite tam budú tunely a chodby a šachty. Takým spôsobom, ako to napísali v tom článku, sa vytvárajú hoaxy. Zoberieš si nejaký jasný fakt (v tomto prípade tunely, keďže sa tam ťažilo) a pridáš k tomu nejakú neoveriteľnú chujovinu, ideálne ešte s otáznikom.

Ja len dúfam, že terajší školáci majú veľa povinných hodín nejakej mediálnej výchovy a podobných predmetov, lebo inak ich takéto informácie totálne zhltnú a Slovensko sa nikdy nikam nepohne, stále to bude krajina hlupákov (nenadávam ti, hodnotím Slovensko ako celok).
Markuss 26.01.2023, 16:00 | #3419
Niečo málo z reálií
https://hnonline.sk/svet/96063480-kyjev-celi -logistickemu-peklu-panuju-tiez-pochyby-ci-ukrajinske-cesty-a-mosty-un esu-zapadne-tanky
  Markuss 26.01.2023, 16:05 | #9456
  Naši novinári sú skoro ako naši politici, že pán Klus... Copy+paste a úprava slovíčok
https://uk.news.yahoo.com/logistical-challen ge-looms-ukraine-over-141930066.html
Quake 26.01.2023, 15:17 | #3418
https://prnt.sc/AJ5DNvi97b-x

Pekne v grafike, ktoré štáty poskytnú koľko tankov Ukrajine. **12
majka 26.01.2023, 14:48 | #3417
https://twitter.com/uamemesforces/status/161 8193696557789185
  majka 26.01.2023, 14:58 | #9449
  https://twitter.com/nexta_tv/status/16182776 70240022529?s=20&t=kW3Yz5LuQCtC970zPAWkRA
slaven 26.01.2023, 13:32 | #3416
Matthias Warnig, výkonný riaditeľ spoločnosti Nord Stream AG, uviedol, že za sabotáž plynovodu Nord Stream je zodpovedná krajina NATO. Rusko nemá s útokmi nič spoločné.
----------
Myslím že to bolo každému jasné, všakže...
Všetko tomu nasvedčovalo banda.
  peto10 26.01.2023, 13:48 | #9444
  **01 si vygoogli kto to je
  slaven 26.01.2023, 14:49 | #9446
  Putin? **02
  Quake 26.01.2023, 14:55 | #9448
  Matthias Warnig je bývalý východonemecký dôstojník Stasi a obchodník so sídlom v Rusku , ktorý úzko spolupracoval s Vladimirom Putinom . V roku 1974 nastúpil do Stasi, tajnej polície komunistického východného Nemecka. Po rozpustení Stasi ako zločineckej organizácie v dôsledku pádu komunizmu zostal nezamestnaný a presťahoval sa do Ruska, kde sa podieľal na podnikaní v spolupráci s Putinom, ktorého poznal už ako dôstojníka Stasi. Je výkonným riaditeľom (CEO) Nord Stream AG , spoločnosti, ktorej väčšinovým vlastníkom je ruská vláda a tá je zodpovedná za výstavbu a prevádzku podmorského plynovodu Nord Stream z Ruska do Nemecka. (wikipedia)

**02 ta hej
Quake 26.01.2023, 12:44 | #3415
https://sportnet.sme.sk/spravy/tenis-djokovi c-proruski-fanusikovia-australian-open-2023/

Aký otec, taký syn, jeden lolo, druhý trolo **08
  StanoDianiska 26.01.2023, 13:04 | #9442
  Nikdy som nemal rád Djokoviča. Tenista skvelý, ale ako človeka ho nemusím. A ešte aj cirkusant...
  slaven 26.01.2023, 13:34 | #9443
  Nole má u mňa veľký rešpekt za to ako sa postavil covid mafii aj napriek tomu, že mu zakázali hrať tenis a prišiel o značné peniaze aj body v rebríčku.
  RUTY 26.01.2023, 13:49 | #9445
  Pre mňa pán hráč. A ako ho odfajčili počas covidu, keď nebol očkovaný, tak nemohol, čistá hanba, však turnaj bez neho nemá úroveň. Ale aspoň sa tešili tí druhotriedni tenisti lebo mali šancu vyhrať **01
  Quake 26.01.2023, 14:53 | #9447
  Že covid mafia... **02
  slaven 26.01.2023, 15:14 | #9450
  to slovo som pouzil narocky ... **02
co ine to bolo? ked robili to co robili a odyebali ho a teraz Covid zrazu nikomu nevadi, vsakze
https://sport.aktuality.sk/c/YtDGz04/tenisti -budu-moct-hrat-na-australian-open-aj-s-koronavirusom/
  Quake 26.01.2023, 15:24 | #9451
  Situácia sa zmenila, slaven. Tak ako teraz nemusíš nosiť v obchode rúško, tak sa teraz na AO nemusíš preukazovať negatívnym testom. Čo je na tom mafiánske, nechápem. To že sa Novak odmietol podrobiť pravidlám, ktoré každý iný bez problémov akceptoval, no tak to je jeho problém. Ale hej, pre neočkovaných a bojovníkov proti systému je Novak hrdina. V pohode **26
  slaven 26.01.2023, 15:46 | #9452
  K Nolemu dost vela prispevkov posledne dni, v zmysle ze preco tak dal dole Alexa **01

Link FB príspevok
  slaven 26.01.2023, 15:48 | #9453
  dokonca som videl vyjadrenia niekoho z Australie, aby ho mali poslat zasa prec z krajiny za to **01**02**01

Link FB príspevok

Link FB príspevok
  slaven 26.01.2023, 15:51 | #9454
  Quake - velmi sa mylis, ked si myslis, ze kazdy tie hlupe pravidla akceptoval a este bez problemov ...

Ale Nole obetoval zo sportovcov asi najviac. ked nechapes preco, ked nevies ako to myslim, je to jedno, ale je to tak a preto ma moj respekt a preto ho ludia miluju este viac **21
  Markuss 26.01.2023, 16:02 | #9455
  Je to antivaxer, a odporca liberálnej demokracie a západných hodnôt.
Kde je spoločenská zodpovednosť?!
Čo na to, že mu ako dieťaťu hádzalo NATO bomby na hlavu
  slaven 26.01.2023, 17:43 | #9457
  Markuss nazyvaj veci pravymi menami, nie bomby ale humanitne bomby **16
  slaven 26.01.2023, 18:42 | #9461
  Nicholas **26 https://scontent.fksc1-1.fna.fbcdn.net/v/t39 .30808-6/327148340_1395906624548623_8174918194106658188_n.jpg?_nc_cat= 111&ccb=1-7&_nc_sid=730e14&_nc_ohc=Vy5aeDwW3RMAX82lEwU&_nc_ht=scontent .fksc1-1.fna&oh=00_AfBJw-aWVPkwgq5BzmLzWIN5L1ulcG4s5RNzz393MqpRDg&oe=6 3D6BA53
Markuss 26.01.2023, 11:41 | #3414
nech zijeme:
https://auto.pravda.sk/magazin/clanok/654697 -ford-chce-v-europe-vo-velkom-prepustat-odborari-chcu-bojovat/

kua a ten fokus je také auto, ze za 15 rokov som nemal jednu poruchu na nom
<< < 448 | 449 | 450 | 451 | 452 | 453 | 454 | 455 | 456 | 457 > >>
Hľadaj text    Zvýrazni    Zobraz iba od