POLITICKÁ DISKUSIA
|
true
|
06.03.2023, 19:36 | #4556
|
V 2017 roku vyšiel na mainstreame Pravda takýto text od Borisa Lattu, ktorý sa hodí na pripomenutie v súvislosti so včerajším výročím smrti (5.3.1950) hrdinu Ukrajiny Romana Šucheviča , vraha a teroristu z UPA ("banderovci"), na ktorého počesť sa konal v Ľvove letný festival tzv. Šuchevičfest / Шухевичфест. Je to aj tip pre Poliačika, ktorý sa velice dobre integruje do ukrajinskej spoločnosti a ak by zohnal nejakú dotáciu tak by tento rok mohol festival opäť prebehnúť.
ďalej denník Pravda:
"Obyčajný fašizmus, alebo Šuchevičfest v podaní ukrajinských nacionalistov."
"Do histórie sa pritom Šuchevič zapísal hlavne ako antisemita a kolaborant s okupačnými fašistickými jednotkami. Viacerí politológovia v tejto súvislosti pripomínajú, že oslavy spojené aj so 76. výročím zverejnenia tzv. Aktu obnovenia ukrajinskej štátnosti sa konali v čase pripomenutia nacistického vpádu do západnej Ukrajiny a následných pogromov. Informácia o tragédii z 30. júna 1941, o začiatku masového vraždenia Židov na západnej Ukrajine a hlavne vo Ľvove, už dávno obletela svet. Počas troch dní pogromu zahynuli tisíce a podľa Svetového židovského kongresu (WJC) v prvé júlové dni asi 4 000 Židov."
"Dostupné archívne dokumenty potvrdzujú, že organizátorom rabovania, znásilňovania a vraždenia nevinných ľudí boli okrem nacistických jednotiek hlavne príslušníci tzv. Ukrajinskej povstaleckej armády (UPA). Jej súčasťou bol aj prápor Nachtigall, v ktorom velil už vtedy v hodnosti generála Roman Šuchevič a ktorého dnes časť ukrajinskej spoločnosti považuje za národného hrdinu. A plazivá „šuchevizácia“ po celej krajine pokračuje. Najnovšie meno „hrdinu“ nosí donedávna ešte kyjevský prospekt ruského generála osloboditeľa Nikolaja Vatutina a počas víkendu Romanom Šuchevičom za účasti Volodymyra Omeľjana, ministra pre otázky infraštruktúry, nazvali jedno z plavidiel križujúcich Dneper."
„Hrdinom nemôže byť ten, kto bojoval na strane hitlerovského Nemecka, kto si obliekol uniformu wermachtu a bol príslušníkom práporu nemeckej pomocnej polície a bránil tak zločineckú Tretiu ríšu. Kyjevský Prospekt Šucheviča je amorálnou propagandou spolupráce s najhorším zlom ľudstva,“ reagoval na najnovšie zviditeľnenie „hrdinu“ v rámci „šuchevizácie“ Moshe Reuven Azman, hlavný ukrajinský rabín a zároveň stúpenec „dekomunizácie“ na Ukrajine.
"Práve problémy s propagandou, tentoraz vraj s ruskou, majú viac ako s nacistickou minulosťou niektoré ukrajinské sily. Ako informoval Ľvivsky portál deň pred otvorením Šuchevičfestu vznikla vo Ľvove z iniciatívy mimovládnej organizácie Západný informačný front rovnomenná agentúra, ktorej cieľom je „bojovať proti ruskej informačnej agresii a chrániť dobré vzťahy ukrajinského ľudu s národmi Európy pred provokáciami a dezinformáciami“. V rámci toho však pravdepodobne aktivisti agentúry nemajú v pláne pozrieť si strihový historický dokument Michaila Romma z roku 1965 Obyčajný fašizmus. Pravdepodobne budú skôr napĺňať odkaz Otta von Bismarcka, nemeckého kancelára v rokoch 1862 až 1890."
Link na článok na doméne pravda.sk
|
|
|
true
|
06.03.2023, 19:37 | #12631
|
|
Ako dobre, že admini Pravdy zabudli vyčistiť archív starších článkov
|
|
|
ball8
|
06.03.2023, 19:54 | #12635
|
|
Niečo ako u nás Tiso (obdivovaný Republikou a ĽSNS). Každý národ sa musí s tým vysporiadať a odsúdiť túto svoju minulosť. Toto čaká Ukrajinu najbližšie roky, vysporiadať sa s hriechmi minulosti.
|
|
|
true
|
06.03.2023, 20:35 | #12647
|
|
Tisovi daj pokoj, ten zachránil veľa Slovákov
|
|
|
ball8
|
06.03.2023, 21:18 | #12659
|
|
true: Pána boha, píšeš tu o fašistoch a nacistoch, ale tých slovenských uznávaš a obdivuješ. Mám dosť. Normálne mi je z teba zle. Ako môžeš obhajovať niekoho, kto dal vyviesť a defacto vyvraždiť tisíce ľudí (cca 70 000)? Vážne tu ideš obhajovať nacistu, ktorý bol za svoje zločiny dokonca popravený? Si ty normálny? Zasa sa držíš hesla že "môj nácek je lepší ako tvoj"? Grciam z teba ty hnusná stratená ľudská existencia.
|
|
true
|
06.03.2023, 19:30 | #4555
|
Novinárka amerického "Rádia Sloboda" sa chcela porozprávať s prezidentmi Turecka a Azerbajdžanu na okraj summitu Európskeho politického spoločenstva v Prahe:
Alijev: Z akej redakcie ste?
Novinárka: "Rádio Sloboda"
Alijev (k Erdoganovi): Oh, toto sú tí Sorosovci.
Erdogan: Dievča, nemôžeš, nemusíš to robiť.
Novinárka: Uisťujem vás, že nie, nie som Sorosov človek.
Alijev: Pozdravujeme Sorosa.
video https://ulozto.cz/tamhle/t0GYqjqP1Zsc#!ZGN0MGR2ZGSwMwH0LwZ0ZQDlLmZkLJAmJwSfp2qYDzg3JJR5AD==
|
|
|
true
|
06.03.2023, 19:31 | #12629
|
|
tak sa to robi do psej matere  
|
|
|
true
|
06.03.2023, 19:31 | #12630
|
|
Dobré zotrel tu lacnú pi.u  
|
|
true
|
06.03.2023, 19:29 | #4554
|
Z výsledkov sociologického prieskumu medzi obyvateľmi Ukrajiny vyplýva, že viac ako polovica občanov krajiny je pripravená dať v prípadných prezidentských voľbách prednosť Valerijovi Zalužnému pred Zelenským, hlavným veliteľom ukrajinskej vlády.
Tieto skutočnosti vyvolávajú akútnu nespokojnosť v úrade ukrajinského prezidenta.
foto https://i.postimg.cc/DyQZ96Hs/photo-2023-03-06-19-28-38.jpg
|
|
|
ball8
|
06.03.2023, 19:40 | #12633
|
|
Tomu sa hovorí demokracia. Niečo, čo v Rusku nepoznajú
|
|
true
|
06.03.2023, 19:27 | #4553
|
KLAUS NA ROVINU: To nie je naša vojna! Opusťme to štvanie za každú cenu
„Skúsme povedať, že absolútna priorita všetkého je okamžité zastavenie bojov. Okamžité, rýchle prímerie... A neviem či si to prajú všetci. Ja mám strach, že niektorí si myslia, že sa vojna musí doviesť až do toho najhorkejšieho konca... Jednania, ktoré sú potrebné, to nie sú rusko-ukrajinské. Skrátka táto vojna, ktorá tam nastala, je náhradná vojna Západu s Ruskom. A preto teda jediný zmysel má, keby Západ vstúpil do týchto jednaní,“ povedal v televíznej relácii bývalý český prezident ???????? Václav Klaus.
Link YouTube video
|
|
|
true
|
06.03.2023, 19:27 | #12627
|
|
niektorí si myslia, že sa vojna musí doviesť až do toho najhorkejšieho konca...
|
|
|
true
|
06.03.2023, 19:27 | #12628
|
|
prsne toto chcú al slniečka
|
|
|
ball8
|
06.03.2023, 19:39 | #12632
|
|
Každý príčetný človek chce, aby ruské okupačné vojská odišli na územie svojho štátu a vojnoví zločinci boli odsúdení a aby ruSSáci zaplatili vojenské reparácie.
|
|
|
|
Balaam
|
06.03.2023, 18:38 | #12623
|
|
my sme zázračný národ.,nemáme čo jesť, peniaze došli ale dovolenky a rekreácie ideme riešiť ako nič...
|
|
|
Quake
|
06.03.2023, 19:00 | #12625
|
|
Keď máš na lyžovačku v Rakúsku, máš aj na chleba, vajcia a maslo
|
|
|
true
|
06.03.2023, 19:17 | #12626
|
|
Quake - koľko % ľudí Slovákov má na lyžovačky v Alpách?
|
|
|
Markuss
|
06.03.2023, 20:08 | #12636
|
|
Na sa mám nad pomery. Nemám dve šichty, mám sa možno ako horných 10% ľudí na SK.
Ale tiež mi nie je ukradnutých 90% zvyšných ľudí..mám rodinu, susedov, priateľov.
|
|
|
Quake
|
06.03.2023, 20:17 | #12638
|
|
Horných 10% ale ufňukaný jak dolných 10%. To je také zlaté, keď sa takíto rozčuľujú nad chudobou. Čistý Borisko Kollár
|
|
Quake
|
06.03.2023, 18:21 | #4551
|
Britské ministerstvo obrany vo svojich správach píše, že Rusi nasadzujú 60-ročné tanky, obrnené vozidlá pochádzajúce z roku 1954 a citujú ruských vojakov, ktorí mali dostať príkaz bojovať so „strelnými zbraňami a lopatkami“.
Zatiaľ nie je jasné, kedy Rusko nasadí do bojov aj lukostrelcov.

|
|
|
Markuss
|
06.03.2023, 18:28 | #12622
|
|
To sú tí, ktorých čakala Verča Remišová pri Liptovskom Mikuláši?
|
|
|
Quake
|
06.03.2023, 18:52 | #12624
|
|
Neboj, dostaneš lopatku a pôjdeš do prvej línie. To už by si sa nebál, že nie?
|
|
|
Markuss
|
06.03.2023, 20:10 | #12637
|
|
Nie. Ja pôjdem spoza pultu tvojej putiky čaj servírovať. Do prednej línie sa hlásili progresivci
|
|
|
Quake
|
06.03.2023, 20:19 | #12639
|
|
Teba by som nezamestnal ani zametať, nieto ešte čaj servírovať
U mňa len slušní pracujú...
|
|
|
|
Markuss
|
06.03.2023, 17:39 | #12609
|
|
Ale Edo kúpi od Westinghouse jalovy, ale zato 3x drahšie
|
|
|
|
Quake
|
06.03.2023, 17:21 | #12597
|
|
Toto je zaujímavá štatistika, ako často sa používajú jednotlivé výrazy v NY Times a ako sa to menilo počas 50 rokov.
|
|
|
|
Redbul
|
06.03.2023, 18:11 | #12621
|
|
Nechame to tak.Je to zbytocne s vami.Zivot je kratky.Nestoji to zato
|
|
|
ball8
|
06.03.2023, 15:46 | #4546
|
Link na príspevok na doméne X.com
Keď spáchaš vojnový zločin a tvoj kolega to zavesí na internet. Len pre silné povahy, video obsahuje nemilosrdnú popravu.
|
|
|
Redbul
|
06.03.2023, 16:52 | #12577
|
|
Len to nevyhovuje americanom a ich sluhom eu tento pohlad.Ale Rusko napriek tejto krutej inavazii je v prave.Historia to raz dokaze!
|
|
|
Redbul
|
06.03.2023, 16:52 | #12578
|
|
ojj,to malo byt nizsie.
|
|
|
ball8
|
06.03.2023, 16:54 | #12579
|
|
Redbul: Si chorá putlerovská grcanica a mal by si mať zakázané používať internet, lebo ti to škodí. Resp. povinný vzdelávací kurz, ako pracovať s informáciami, to by ti možno pomohlo.
|
|
|
Redbul
|
06.03.2023, 16:57 | #12580
|
|
ball,ja ti tvoj pohlad neberiem.Ale musia byt aj takyto ludia ako ja,a je ich vela.Odmietame Ukronacizmus!
|
|
|
Redbul
|
06.03.2023, 16:59 | #12581
|
|
Banderovsky vrahovsky duch stale sidly v Kyjevskom v rezime
|
|
|
ball8
|
06.03.2023, 16:59 | #12582
|
|
My odmietame dezolátov, ako si ty. Choď sa vzdelávať, aby si aspoň trošku prispel spoločnosti. Tupci sú len na príťaž.
|
|
|
Redbul
|
06.03.2023, 17:01 | #12583
|
|
a co si myslis ,ze ja tu potrebujem byt Vsak ked ti to spravi radost,tak uz sem nepridem.Pravda je kruta,viem .
|
|
|
Redbul
|
06.03.2023, 17:05 | #12584
|
|
trepete tu deno dene somariny,a pritom ani neviete zaco Rusko bojuje. Ano su obete,je to krute,ale ina cesta nebola. Americka politika proti Rusku+ banderovsky rezim,nedalo sa inak pre Rusko.
|
|
|
|
Redbul
|
06.03.2023, 17:08 | #12586
|
|
treba si zapamatat jednu vec.ukrajinci resp.banderovci su v modermych v dejinach asi najvacsi masovi vrahovia.Ale samozrejme ,ze ten neviny civil, su chudaci.Preto treba mierove riesenie.
|
|
|
ball8
|
06.03.2023, 17:09 | #12587
|
|
Redbul: Si proste nevzdelaný ruskou propagandou presiaknutý dezolát. Vzdelávaj sa, možno ti to pomôže. Nikdy nie je neskoro, aby z teba vyrástol správny človek.
|
|
|
Redbul
|
06.03.2023, 17:10 | #12588
|
|
vies co bal,ja som clovek ,ktory sa nikdy nebil,nemam rad agresiu.Ale teba keby som stretol,dam ti po papuli
|
|
|
Redbul
|
06.03.2023, 17:11 | #12589
|
|
Co si ty ,aby som tvoj slneckarsky nazor akceptoval.nula na nasich tipoch
|
|
|
Redbul
|
06.03.2023, 17:14 | #12591
|
|
len z toho titulu by som ti dal po papuli,ze inych ludi s inym nazorom nazyvas dezolatmi.To je typicke pre vas .
|
|
|
ball8
|
06.03.2023, 17:15 | #12592
|
|
Redbul: Vidíš, ja by som ti po papuli nedal, lebo ťa život bije sám. Ešte by som ťa možno poľutoval, kebyže ťa stretnem. K otázkam, čo som ja? Som predovšetkým človek, ktorý je znechutený z toho, koľko slabomysliacich ľudí žije na Slovensku a snažia sa svoje hlúpe názory prezentovať na verejnosti. Posledné roky to krásne ukázali, koľko tupcov žije v tejto republike.
|
|
|
Quake
|
06.03.2023, 17:15 | #12594
|
|
Si v poriadku, redbul? Treba dávať pozor, na to, čo píšeš, chlape....
|
|
|
ball8
|
06.03.2023, 17:20 | #12595
|
|
Redbul: Ešte k tomu slovu dezolát, tak rozumej tomu, že dezolát je človek, ktorý je antisystémovo a často aj antidemokraticky zameraný, šíriaci dezinformácie a dezinformáciam aj verí.
Prípadne aj tento význam z českého slovníka: protagonista dezinformační scény, většinou trvale nespokojený jedinec na okraji společnosti, který si životní frustraci kompenzuje odmítáním společenských autorit a příklonem ke konspiračním teoriím a politickému extrémismu
|
|
|
Redbul
|
06.03.2023, 17:21 | #12596
|
|
Však tu dookola píšem,že ty aj s tým pribrzdieniim quake tu šíriite len ukrofasiz.us.To je cele
|
|
|
ball8
|
06.03.2023, 17:24 | #12598
|
|
Redbul: Ty tu šíriš ruskú propagandu. Mozgová kapacita ti to asi nedovolí momentálne pochopiť, preto by si mal chodiť na školenia a kurzy, kde ťa naučia kriticky myslieť a uvidíš sám seba v inom svetle.
|
|
|
Quake
|
06.03.2023, 17:25 | #12599
|
|
Tak a víťaza v ankete "Sedlák dňa" by sme mali...
|
|
|
Redbul
|
06.03.2023, 17:27 | #12600
|
|
a to je ten problem aj na tychto vasich reakciach.vsak respektujte aj ine nazory.vy demokrati,vy ste novodobi nacisti Zamyslite sa co vobec pisete ,a ako reagujete.
|
|
|
Redbul
|
06.03.2023, 17:29 | #12601
|
|
to nie je nic osobne proti vam.ved ja vas nepoznam osobne.Ale zamyslite sa,aki ste spravni demokrati,ako reagujte pre vas k temam,ktore neobhajujete.A Mier.Stacilo na dnes .
|
|
|
ball8
|
06.03.2023, 17:30 | #12602
|
|
Redbul: Presne tu je problém. My pridávame informácie, ktoré sú overiteľné a zároveň aj overené mnohými serióznymi médiami. Ty píšeš svoj NÁZOR, ktorý stojí akurát tak za Putlerovu osratú plienku.
|
|
|
peto10
|
06.03.2023, 17:31 | #12603
|
|
Tiez by som ti povedal, ze sa zamysli, ale ty nemas cim. Si suverenne najhlupejsia osoba na tomto webe.
|
|
|
Redbul
|
06.03.2023, 17:31 | #12604
|
|
hadam si niekto nemysli,ze ja by som sa tu s niekym bil.Tu ide o to,ze neviete akceptovat ine nazory.Ale stale kazdemu posuvate len svoj pohlad.
|
|
|
ball8
|
06.03.2023, 17:35 | #12605
|
|
Redbul: Ešte ti tu dám príklad, ako ťa vidí svet. Predstav si, že máme študenta A, ktorý píše diplomovú prácu a cituje relevantné zdroje napr. z ACM, IEEE. Potom máme študenta s menom Redbul, ktorý cituje Nový Čas, Russia Today a podobné veci (nie len že ich cituje, on im aj verí). Kto bude brať takého človeka vážne?
|
|
|
Redbul
|
06.03.2023, 17:37 | #12606
|
|
dobre odidem Mali ste tu dobreho tipera z fortuny.Snad som vas nieco naucil .Dobre tesilo ma.
|
|
|
Quake
|
06.03.2023, 17:38 | #12607
|
|
Idzem...nejdzem...idzem...nejdzem...
|
|
|
ball8
|
06.03.2023, 17:40 | #12610
|
|
Redbul: Nikto ti nehovorí, že máš odísť. Ale keď sa vyjadruješ, tak nepíš svoje hlúpe NÁZORY, ale pridaj informácie, ktorú sú z relevantných zdrojov a sú overiteľné. Skús si to, že najskôr si nájdeš informácie o tom, čo chceš napísať, ale nehľadaj tie informácie na pochybných weboch. Zrazu zistíš, že nemáš čo napísať, lebo nič, čo je v tvojej hlave momentálne pravdivé, nie je nijako dôkazmi podložené.
|
|
|
Redbul
|
06.03.2023, 17:41 | #12611
|
|
ty si normalny ball?ty si panboh alebo co. Si uvedom co pises.
|
|
|
Redbul
|
06.03.2023, 17:42 | #12612
|
|
ved cely cas to tu pisem,ze yv dvaja s q.ste posadnty druhych poucovat.Dobre ,mnate take presvedcenie,nikto vam to neberie.Ale nestarajte sa do druhych.Chapeme?!
|
|
|
Redbul
|
06.03.2023, 17:45 | #12613
|
|
Ja som neeeni male decko,aby som tu s vami vypisol do rana.Tak mate iny nazor ok.Ale nechajte aj ine nazory na pokoji.Co tu poucujete vasim nazor.No.
|
|
|
ball8
|
06.03.2023, 17:48 | #12614
|
|
Redbul: Ale my nepíšeme svoj názory, my tu píšeme fakty a ku každému faktu pridávame aj zdroj. Ty tu napíšeš ruskú grcanicu bez zdroja.
|
|
|
Redbul
|
06.03.2023, 17:50 | #12615
|
|
Ved kvoli takym ako vy,absolutne nekriticky voci Ukrajine sme sa stali rusofili.Ja som tu stokrat napisal,ze tuto vojnu odsudzujem.Ale treba mat aj trochu objektivny pohlad... aj na obhajobu Ruska.Vy ste ukrajinsky vojensky stvaci,nic viac.Bez vysledku.Bohuzial,Ukrajina nemoze vyhrat tuto vojnu.
|
|
|
Quake
|
06.03.2023, 17:53 | #12616
|
|
On je ako papagáj - dookola to isté. Hrach o stenu...
|
|
|
Balaam
|
06.03.2023, 17:55 | #12617
|
|
Redbul problém je, že názor nie je závislí od faktu... Keď bude podľa tvojho názoru Zem plochá, kyselina pitná, chirurg rozumie chemoterapii, obvodak môže operovať atď tak v v prípade plochej Zeme si exot a niekto sa usmeje... Ale tvoj opačný názor na fakt že kyselina je pitná, chirurg rozumie chemoterapii a obvodak ta môže operovať už ohrozuje životy...
|
|
|
Redbul
|
06.03.2023, 17:59 | #12618
|
|
Ballam ,ty si trapny clovek.Ty nieco napises,a hned davas mudry rozum.Nic osobne ani proti tebe ,ale to ani neriesim co si teraz napisal .
|
|
|
Balaam
|
06.03.2023, 18:03 | #12619
|
|
Vieš, mne je naozaj u prdele čo si o mne mysli niekto, kto keď sa dostane do úzkych dokáže iba útočiť pripadne uzavrieť všetko otrepanou frázou "podľa môjho názoru".... Podľa tvojho názoru je Rusko super, podľa môjho banda zvierat pre ktorú sme posledné hovno a podoby tebe len robia užitočných idiotov...
|
|
|
ball8
|
06.03.2023, 18:07 | #12620
|
|
Redbul: Ešte raz ti tu skopírujem tu definíciu dezoláta z českého slovníka: "protagonista dezinformační scény, většinou trvale nespokojený jedinec na okraji společnosti, který si životní frustraci kompenzuje odmítáním společenských autorit a příklonem ke konspiračním teoriím a politickému extrémismu".
Zamysli sa nad tým, či to spĺňaš a potom sa sám seba spýtaj, prečo to spĺňaš a čo by si mal urobiť pre to, aby si bol normálny zdravo zmýšľajúci človek.
|
|
|
|
Quake
|
06.03.2023, 16:32 | #12573
|
|
Doneck v roku 2014. Predtým, než tam vtrhli ruskí separatisti.
Rusko - kam príde, všetko zničí. Bohužiaľ.
|
|
|
Redbul
|
06.03.2023, 16:39 | #12574
|
|
Je to smutne ta vojna fakt uprime.Ale persne tychto rokoch sa tam na Ukrajine obnovil ten ukrajinsky nacizmus To je bohuzial jeden z dovodov tohto nestastneho konfkiktu.
|
|
|
Redbul
|
06.03.2023, 16:50 | #12575
|
|
To je robota americanov.Propaguju nacisticky Kyjevsky rezim.Ta vojna je hrozna,kruta,ale Rusko je moralne v prave.A opat zamna poviem Mier.
|
|
|
ball8
|
06.03.2023, 16:51 | #12576
|
|
Nacizmus sa možno obnovil v tvojej sprostej gebuli Redbul.
Vo voľbách v roku 2014 kandidovali dve nacionalistické strany: Sloboda a Pravý sektor. Menej radikálna, ale pravicovo nacionalistická Sloboda získala 4,71 % hlasov. Radikálny až fašistický Pravý sektor 1,8 % hlasov. Vo voľbách v roku 2019 obe nacionalistické strany vyložene prepadli.
Teraz sa pozrime na voľby na Slovensku:
2016 - ĽSNS 8,04%
2020 - ĽSNS 7,97%
Predvolebné prieskumy v 2023 hovoria o 4-10% pre Republiku, 1-3% pre ĽSNS.
Asi toľko k tomu tvojmu nacizmu.
|
|
|
Quake
|
06.03.2023, 17:11 | #12590
|
|
Obnovil sa tam nacizmus - klamstvo.
Je to dovod vojny - klamstvo.
Je to robota Američanov - klamstvo.
Američania propagujú nacistický režim - klamstvo.
Rusko je morálne v práve - klamstvo.
Napísať v 3 vetách toľko klamstiev, to je presne znakom nevzdelanosti, nepochopenia situácie a arogancie. Čo už, aj takí musia byť...
|
|
|
|
|
Redbul
|
06.03.2023, 15:33 | #12570
|
|
Osobny ochutnavac sefe to znie zaujmavo Neviem ci by sa tam niekto nasiel co by to riskoval vykonat ho otravit 
|
|
|
Redbul
|
06.03.2023, 15:37 | #12571
|
|
To by musel byt naozaj len nejaky velky hrdina.Lebo do minuty by ho asi zneskodnili.
|
|
|
Redbul
|
06.03.2023, 15:49 | #12572
|
|
ja som si inak pomylil nick.som myslel,ze je to ten peto10.s tebou mier Inak ,skor si myslim,ze toto hrozi Zelenskemu.Ale neprajem mu to samozrejme
|
|
|
|
Balaam
|
06.03.2023, 14:38 | #12567
|
|
Ten výplach je starý par dní... A teraz ťa šokujem lebo taktika je asi taká že pošlú proti obrane hocikoho vo vlnách...pošleš skupinu na istú smrť potom počkáš a pošleš ďalšiu skupinu atď a následne pošleš už skúsených vojakov niekde z boku a máš postup...obrancovia unavený atď... Aj keď budú straty na konci vojny 1:1 tak to nič nemení na tom, aká neschopná je najsilnejšia armáda sveta keď na dobytie mesta potrebuje súkromnú armádu... Nechcem vedieť čo by sa dialo pri plnom konflikte s NATO kde by ta výzbroj a vystroj bola na inej úrovni...
|
|
|
Quake
|
06.03.2023, 15:07 | #12569
|
|
ešte aj tie lopaty ukradli Ukrajincom
|
|
|
Markuss
|
06.03.2023, 17:15 | #12593
|
|
Juh, to aby sme sa na ten útok lopatami pripravili, keď ťa Ukrajina prehra.
Útok lopatami na Bachmut zatiaľ ide
|
|
|
Balaam
|
06.03.2023, 17:38 | #12608
|
|
Hej, moderné vedenie vojny hodne najsilnejšej armády sveta...
|
|
Quake
|
06.03.2023, 14:21 | #4541
|
Dvaja najvyššie postavení ukrajinskí generáli súhlasia s tým, aby Ukrajina pokračovala v obrane obliehaného Bachmutu. Uviedla to kancelária prezidenta Volodymyra Zelenského po jeho dnešnej porade s veliteľmi.
Náčelník generálneho štábu Valerij Zalužnyj a veliteľ ukrajinských pozemných síl Olexandr Syrskyj „sa vyslovili za pokračovanie obrannej operácie a za ďalšie posilnenie ukrajinských pozícií v Bachmute“, informovala prezidentská kancelária.
|
|
|
Quake
|
06.03.2023, 14:21 | #12566
|
|
|
|
|
Quake
|
06.03.2023, 14:39 | #12568
|
|
Na začiatku bol Bachmut pre Rusov pascou, teraz sa stal pascou pre nás. Zabíjame ich v pomere 1:7 — to je z vojenského hľadiska jediný dôvod, prečo Bachmut držať. Avšak jednotky mali byť odtiaľ stiahnuté pred tromi týždňami, keď Rusi obsadili (obec) Krasnu Horu. Rozhodnutie zadržať Bachmut bolo dobré, ale teraz to prehnali," povedal Bildu ukrajinský vojenský poradca.
Takže nakoniec ten pomer 1:7 asi rozhodol, či?
#neschopníRusi
|
|
true
|
06.03.2023, 12:49 | #4540
|
Pentagón uviedol, že Artemivsk nemá operačný ani strategický význam. Má len symbolický význam. Predtým Mariupol, Popasna, Severodoneck, Lysyčansk, Soledar nemali žiadny operačný ani strategický význam.
|
|
|
Markuss
|
06.03.2023, 13:25 | #12565
|
|
ako inak.
Bankova to nie je, takze tých pár lazníkov ich mrziet nebude.
Navyse, ked tam svojich nevítajú
|
|
Quake
|
06.03.2023, 11:53 | #4539
|
A keď sa z nás smejú bratia Česi (FB):
Oba bývalé fašistické státy - Německo i Itálie - prošly po válce hlubokou sebereflexí a v dnešní době se jasně postavily proti fašistickému Rusku.
Oproti tomu dva státy, které s nimi ochotně od 40. roku kolaborovaly - Slovensko a Maďarsko - dnes mají nejvíce kolaborantů a sympatizantů fašistického Ruska v populaci resp. v čele státu snad ze všech států Evropy.
Náhoda? Nemyslím si.
Ale sakra, Slováci, postavte se tomu, než bude pozdě (pokud už není)!
|
|
|
Quake
|
06.03.2023, 11:54 | #12552
|
|
Bohužiaľ sme taká zaprdená krajina plná nevzdelaných, jednoduchých ľudí, že tu asi nič iné len generačná výmena nepomôže... A vzdelávať sa.
|
|
|
slaven
|
06.03.2023, 12:35 | #12557
|
|
a my sa zasa smejeme bratom Čechom pre toho ich Generalisima na hrade.
|
|
|
Quake
|
06.03.2023, 12:43 | #12559
|
|
Demokraticky zvolení prezidenti. Aj u nás aj v Čechách. To, že obaja podporujú Ukrajinu ti prekáže, že hej? Ty by radšej nejakých rusofilov, že hej? Čo si predstavujú mier ako vzdanie sa Ukrajiny a ovládnutie Putinom, že hej?
|
|
|
slaven
|
06.03.2023, 12:47 | #12560
|
|
Mylis ja, ja by som bol radsej za prezidentov, na ktorych mozem byt hrdy, ktori haja zaujmy Slovenska a nie inych statov a zoskupeni. Tak nejako to vnimam. Ukrajinu sem netahaj chlape, mne bolo zle z Caputovej aj pred vojnou. Takze zla dedukcia, ale za pokus to stalo
|
|
|
Quake
|
06.03.2023, 12:57 | #12561
|
|
Ako prezidentka neháji záujmy Slovenska, to by ma kurnik šopa zaujímalo....no skús
|
|
|
slaven
|
06.03.2023, 13:04 | #12562
|
|
Nie, neskusim ... roky skusenosti mi hovoria, ze je jedno co poviem, napisem - nazor ludi ako ty nezmenim, takze to nerobim
Vsetko je v pohode, vy ju mate ako Modlu, tak OK, to Vam neberiem, ale moja prezidentka to nikdy nebola a ani nebude.
|
|
|
Quake
|
06.03.2023, 13:15 | #12563
|
|
V pohode, nemusíš odpovedať
|
|
|
|
Quake
|
06.03.2023, 11:48 | #12549
|
|
Ukrajinský veliteľ jednotiek v Bachmute v nedeľu v telegrame uviedol, že neexistujú „žiadne rozhodnutia ani príkazy týkajúce sa ústupu“ a že „obrana drží“ v meste, no zároveň charakterizoval situáciu v Bachmute a jeho predmestiach ako „veľmi pripomínajúce peklo.
Americký minister obrany Lloyd Austin v pondelok uviedol, že východoukrajinské mesto Bachmut má väčší ako symbolický význam ako operačné a nemusí to znamenať, že Moskva opäť nabrala na sile vo svojom ročnom vojnovom úsilí.
„Myslím si, že ide skôr o symbolickú hodnotu ako o strategickú a operačnú hodnotu,“ povedal Austin novinárom počas návštevy Jordánska a dodal, že nebude predpovedať, či a kedy bude Bakhmut dobytý ruskými silami.
|
|
|
Quake
|
06.03.2023, 11:51 | #12550
|
|
Ja len taká otázočka - koľko živej sily a techniky stratili ruskí bohatieri dobývaním jedného mestečka? Tak ono z histórie vieme, že Rusi majú neschopných veliteľov a celkovo neschopnú armádu a namiesto stratégie používajú proste primitívnu techniku nahrnúť veľa živej sily do mlynčeka. Však kuk do histórie druhej sv. vojny a uja Stalina.
|
|
|
Markuss
|
06.03.2023, 11:53 | #12551
|
|
ja viem, ze tebe a Volodymirovi je to pre SHOW idealne.
Zaluznemu evidentne na nejakom pomere zalezi. Je to vojak. Ty bufetár
To je ta show o ktorej hovorim
s pozdravom - Cakame ruskych okupantov pri hraniciach SR s lopatami
|
|
|
Quake
|
06.03.2023, 11:56 | #12553
|
|
Gratulujem riaditeľovi k hodnotnej reakcii, ktorá síce nikoho nezaujíma, ale tak neodolal.
#nezáujem
#gauč
|
|
|
Markuss
|
06.03.2023, 12:10 | #12555
|
|
Nadšenci show nepotrotrebuju poznať straty.
Dozvieme sa potom
|
|
|
slaven
|
06.03.2023, 12:34 | #12556
|
|
tie straty budu pre istu skupinu ludi velmi velke prekvapenie
|
|
|
Quake
|
06.03.2023, 12:38 | #12558
|
|
V bachmute je pomer strát 1:7 až 1:10 v neprospech ruskej armády. Tvrdia to samotní ruskí vojnoví blogeri. Tak hej - druhá najlepšia armáda, no nie?
|
|
|
Markuss
|
06.03.2023, 13:24 | #12564
|
|
je jasne, ze Zelensky ma pravdu, a Zaluzny sa myli
|
|
true
|
06.03.2023, 11:34 | #4537
|
Vyjadrenie Douglesa Macgregora plukovníka americkej armády k Rusku.
Rusko nie je Srbsko, Irak atď.
USA sú opité 30 rokmi relatívne ľahkých víťazstiev proti malým krajinám, ktoré sa nedokázali účinne brániť.
|
|
true
|
06.03.2023, 10:59 | #4536
|
Západné médiá zaznamenávajú zmenu postoja k činom ukrajinského prezidenta Zelenského. Začínajú ich kritizovať.
Nemecký Bild a americký The New York Times uverejnili článok o konflikte medzi Zelenským a šéfom ukrajinskej armády Zalužným v súvislosti so situáciou okolo Bachmutu (Artemivska).
|
|
|
|
Markuss
|
06.03.2023, 10:49 | #4534
|
Ked HEREC vidí vojnu inak ako vojak, bude z toho krvavá show
|
|
|
Markuss
|
06.03.2023, 10:50 | #12544
|
|
Ukrajinský prezident Volodymyr Zelenskyj a hlavný veliteľ ozbrojených síl generál Valerij Zalužnyj majú rozdielne názory na to, či by sa ukrajinská armáda mala stiahnuť z mesta Bachmut, o ktoré už mesiace zvádza ťažké boje s ruskými silami. TASR o tom informuje na základe správy portálu nemeckej spravodajskej televízie n-tv, odvolávajúcej sa na denník Bild.
Toto mesto v Doneckej oblasti Zelenskyj počas návštevy vlani v decembri vyhlásil za „pevnosť“. Napriek silnému odporu ukrajinskej armády hrozí Bachmutu obkľúčenie.
Zalužnyj podľa Bildu už pred niekoľkými týždňami odporučil vláde, aby zvážila stiahnutie jednotiek z Bachmutu. Zdroje v Kyjeve však uviedli, že obrana Bachmutu je správnym rozhodnutím, pretože spôsobuje ruskej armáde značné škody — personálne aj materiálne.
V prípade Zelenského a Zalužného však nejde len o vojenské témy, píše ďalej Bild. Generál sa medzi Ukrajincami teší čoraz väčšej obľube a niektorí ho už považujú za ďalšieho prezidentského kandidáta. Ľudia v okolí Zelenského by v ňom preto mohli vidieť možného súpera.
Väčšina expertov a príslušníkov ukrajinských ozbrojených síl, ktorých oslovil Bild, zdieľa Zalužného pohľad na bitku o Bachmut. „Na začiatku bol Bachmut pre Rusov pascou, teraz sa stal pascou pre nás. Zabíjame ich v pomere 1:7 — to je z vojenského hľadiska jediný dôvod, prečo Bachmut držať. Avšak jednotky mali byť odtiaľ stiahnuté pred tromi týždňami, keď Rusi obsadili (obec) Krasnu Horu. Rozhodnutie zadržať Bachmut bolo dobré, ale teraz to prehnali,“ povedal Bildu ukrajinský vojenský poradca.
|
|
|
|
true
|
06.03.2023, 11:43 | #12547
|
|
Najvyssi cas aby as zacali otvarat oci
|
|
|
ball8
|
06.03.2023, 11:48 | #12548
|
|
Markuss: Btw, dovolím si jednu korekciu k tvojmu príspevku. Prezident vidí vojnu inak, ako generál. V jednej vete si znevážil dvoch najvyšších ľudí veliacich armáde. Nie že by si nenapísal pravdu, ale zámerne sa snažíš znevážiť ich postavenie.
|
|
|
Balaam
|
06.03.2023, 12:07 | #12554
|
|
Bild je asi taký zdroj ako u nás nový čas... A to sa novému času ešte ospravedlňujem za prirovnanie... A TASR nemá cenu komentovať...
|
|
true
|
06.03.2023, 10:48 | #4533
|
tak nielen na Lpgta3 tv si myslia hovoriace hlavy ze nas zaujimaju ich nazory Link YouTube video
|
|
|
|
true
|
06.03.2023, 10:49 | #12543
|
|
U susedov to maju tiez zaujimave
|
|
|
|
|
|
true
|
05.03.2023, 21:48 | #12539
|
|
podľa slniečok je to maličký dezolát - strašné niečo
|
|
|
ball8
|
06.03.2023, 00:03 | #12541
|
|
skôr jeho rodičia sú dezoláti
|
|
true
|
05.03.2023, 21:43 | #4529
|
V roku 2008 riaditeľ CIA William Burns priznal, že expanzia NATO na Ukrajinu prekročila "červené čiary" Moskvy a "mohla by potenciálne rozdeliť krajinu na dve časti, čo by viedlo k násiliu alebo dokonca, ako niektorí tvrdia, k občianskej vojne, čo by prinútilo Rusko rozhodnúť sa zasiahnuť".
foto https://i.postimg.cc/nr167hd3/photo-2023-03-05-21-42-42.jpg
|
|
|