Diskusia
POLITICKÉ KYDY A SRAČKY SEM :)
Quake |
28.03.2022, 21:16 | #1352 |
Pozoruhodné, že na tipovacom webe to viac žije v sekcii "Politika"
ako v sekcii !Tipovanie" kiežby sa toľko entuziazmu vkladalo aj do kvalitných
tipov |
|
|
slaven
|
28.03.2022, 21:18 | #3554 | |
nie je velmi co tipovat a ja osobne co podam, odyeb, vid dnes Kosice
... pekne undery si davaju, reku, dam este vyssi under 6 a jeb ho,
zrazu 8 golov, takze asi tak s tipovanim u mna |
|
|
RUTY
|
28.03.2022, 21:20 | #3555 | |
Však všetci sme tu v minuse
Každý si tipne len aby zabil trocha čas a mal
čo pozerať |
|
|
slaven
|
28.03.2022, 21:22 | #3557 | |
druhy zapas na tikete samozrejme lahucko OK |
|
|
Quake
|
28.03.2022, 21:31 | #3559 | |
na stránke HC Košice už horliví fanúšikovia rozoberajú, že to
domáci predali |
|
|
|
Quake
|
28.03.2022, 21:49 | #3563 | |
keď máš podaný over v 1. tretine a ešte aj výhru hostí a tí
nie a nie streliť gól, musíš predsa zakročiť |
|
|
Caciky
|
29.03.2022, 08:52 | #3568 | |
RUTY ako mozes byt v Minuse ked si tu rok nedal tiket ani jeden zapas
do statistik |
|
|
Caciky
|
29.03.2022, 09:00 | #3569 | |
ja nie som v minuse stale ma este drzi vyhra z 2016 ......ale uz sa mi
to krati trebalo by opet kvalitny zaber |
|
|
RUTY
|
29.03.2022, 10:54 | #3570 | |
Však nečítas, že na sledovacku si dám, ale pri tom dnešnom
športe katastrofa. A načo tu mám dávať tipy, keď nejde a nehrám
ani súťaž s Tipacom. Však tie tipy 90 % sú len výstrely do tmy s
kurzom 3 a viac a
ktovie či to aj reálne dávajú, všetko je to len pre tie pár
nety |
|
|
slaven
|
29.03.2022, 11:07 | #3571 | |
kolko si vyhral v 2016? |
|
|
slaven
|
29.03.2022, 11:08 | #3572 | |
RUTY, myslim, ze vyhry v sutazi su naozaj slusne, ze par Nety, ved
vitaz bere 50eur v podstate |
|
|
RUTY
|
29.03.2022, 11:22 | #3573 | |
Joj Slaven však sa hneď neurazaj, ok 50 éčka je fajn, ale odmysli
si tých 30 ľudí čo to hrá a dostaneš výsledok koľko tipov tu
je pridaných. Však píšem, že nie som tipovaci guru, tak načo tu
mám dávať kokotiny. Podám si to sám a som na seba nasratý |
|
|
RUTY
|
29.03.2022, 11:39 | #3574 | |
Sem tam si tu nejaký tip zahrám, ale v poslednej dobe len od Quake
do akovky a keby som hrával tenis, tak by som si asi niečo vybral od
Stana, zvyšok sú len kurzy do súťaže. |
|
|
slaven
|
29.03.2022, 13:00 | #3575 | |
a nie je lepie ten tip sem pridat a nenaseries len seba ale aj inych?
|
|
|
slaven
|
29.03.2022, 13:01 | #3576 | |
myslim, ked sa inspiruju a ujde |
|
|
RUTY
|
29.03.2022, 14:02 | #3577 | |
|
|
|
RUTY |
28.03.2022, 18:59 | #1350 |
Vojna je pekná sracka, to čo tu dávate tie videá, jasné, že obe
strany tu budú dávať svoje odevy. Ešte mesiac sa tu pohrabu na
vojackov, potom rozdelia UA. Putin s tým zbohatlíkom z Kyjeva si
tlapnu rucickami a život pôjde ďalej. Urobí sa tam vojnová zóna,
kde sa nebude dať žiť, ta chudoba je v riti. Západ drbne nejaké
sankcie, Rusko to vykompenzuje v cene komodít a celá EU aj
obyčajný Ukrajinci sa z toho poseru. A ešte budú velebiť toho
herca, že ako to dobre vybavil. |
|
|
RUTY
|
28.03.2022, 19:00 | #3535 | |
Svoje odevy |
|
|
RUTY
|
28.03.2022, 19:00 | #3536 | |
Svoje odrby |
|
|
Quake
|
28.03.2022, 19:07 | #3538 | |
pohrajú na vojačikov? Takže oni si tam vlastne len tak umierajú a
len tak po sebe strieľajú a bombardujú sa, lebo sa vlastne len
hrajú, že? To je vlastne len také divadielko, že? Všetci sú
herci a už dávno majú všetko dohodnuté, že? Zelensky je v
skutočnosti s Putinom každé ráno na kávičke a dohadujú, koľko
obetí bude dnes, na akú budovu zhodíme nejaké bombičky a tak,
že?
|
|
|
RUTY
|
28.03.2022, 19:14 | #3539 | |
Jaj zase ty, si myslíš, že Putinovi alebo Zelenskom záleží na
tých vojakov a ľuďoch, každý si háji svoje záujmy a ksefty. My
si tu tak môžme poplakat a podebatovať. Proste veľmoci tipy Rusko,
USA, či Čína keď si niečo zmyslia tak to bude a my to nezmeníme,
môžme sa len modliť aby sme prežili. |
|
|
Quake
|
28.03.2022, 19:50 | #3543 | |
Presne tak, Ruty, z pohodlia domova s pivom v ruke pred telkou odhalil
si celosvetové plány mocností. Gratulujem |
|
|
RUTY
|
28.03.2022, 19:59 | #3545 | |
No nie svetovým mocnostiam jasné, že záleží na nejakom
Slovensku. Však ty sa už asi nevieš dočkať, jak ten náš vrchny
general s modrou knižkou, kedy bude vojna s Ruskom, ale si poskladaj
v tej hlavičke, že my nemáme žiadne vojsko, tých pár vojackov,
čo tak akurát kontrolovali covid pasy pred nemocnicami nás
zachránia alebo
ten dazdnicek s tými pár vojakmi z NATO. Však keby nás chcel
napadnúť, tak cez nás prejde za 10 hodín a zdrží sa len pri
Strečne lebo nemáme diaľnice. |
|
|
Quake
|
28.03.2022, 20:01 | #3546 | |
Presne tak, Ruty, odhalil si to |
|
|
Markuss
|
28.03.2022, 20:03 | #3547 | |
Je to pravda. Každý hegemon, či je to Rusko, Čína, USA,
Austrália, UK... Atď nehľadia na obete. Žiadne ilúzie si netreba
robit
|
|
|
Markuss
|
28.03.2022, 20:16 | #3549 | |
Počas posledných 240 rokov, teda po vyhlásení nezávislosti 4.
júla 1776 sa USA nezapojili do žiadnej vojny iba menej ako 20 rokov.
Tento údaj je zo správy, ktorú vydala Čínska spoločnosť pre
štúdie ľudských práv v máji 2021. Neúplné štatistiky
ukázali, že od konca druhej svetovej vojny v rokoch 1945 až 2001,
medzi 248 ozbrojenými konfliktmi, ktoré sa vyskytli v 153 regiónoch
na celom svete, 201 iniciovali USA, čo predstavuje 81 percent z
celkového počtu. |
|
|
StanoDianiska
|
28.03.2022, 20:50 | #3552 | |
Markuss, neviem odkiaľ máš tú poslednú informáciu, ale nezdá sa
mi, že by USA iniciovali 81 percent vojen. Napr. to znamená, že v
Juhoslávii alebo Vietname je mier a oni tam nabehnú a rozpútajú
vojnu. Tak to ale nebolo. USA sa zväčša zapája do existujúceho
konfliktu. Podľa mňa. |
|
|
|
Markuss
|
28.03.2022, 21:59 | #3566 | |
Between 1947 and 1989, the United States tried to change other
nations’ governments 72 times. That’s a remarkable number. It
includes 66 covert operations and six overt ones. |
|
|
Markuss
|
28.03.2022, 22:15 | #3567 | |
https://www.thenews.com.pk/print/595752-the-
us-has-been-at-war-225-out-of-243-years-since-1776
The media outlet had stated: “According to his research, there
were 117 “partisan electoral interventions” between 1946 and 2000.
That’s around one of every nine competitive elections held since
Second World War. The majority of these – almost 70 per cent –
were cases of US interference. And these are not all from the Cold War
era; 21 such interventions took place between 1990 and 2000, of which
18 were by the United States, and 60 different independent countries
have been the targets of such interventions.” The researcher
interviewed by “Channel News 4” had maintained: “But almost two
thirds of interventions were done in secret, with voters having no
idea that foreign powers were actively trying to influence the
results.
According to Levin’s research, those countries where
secret tactics have been deployed by the US include: Guatemala,
Brazil, El Salvador, Haiti, Panama, Israel, Lebanon, Iran, Greece,
Italy, Malta, Slovakia, Romania, Bulgaria, Albania, Sri Lanka, the
Philippines, South Vietnam and Japan.”
He had asserted:
“For Russia, the list of covert interventions includes: France,
Denmark, Italy, Greece, West Germany, Japan, India, Pakistan,
Bangladesh, the Congo, Venezuela, Chile, Costa Rica, and the
US.”
|
|
petert22 |
28.03.2022, 18:26 | #1349 |
#1344
pohlad z druhej strany
Ukrajinci podľa falošných
videomateriálov týrajú zajatých ruských vojakov. Tie nariadil
zhotoviť námestník ruského ministra obrany Dmitrij Bulgakov.
Informovala o tom Ukrajinská pravda s odvolaním sa na skupinu
hackerov Anonymous, ktorí tvrdia, že získali sken podpísaného
rozkazu priamo Bulgakovom. Videá sa cez víkend objavili na
internete. |
|
|
Quake
|
28.03.2022, 18:45 | #3533 | |
ale nie peter, toto tu nedávaj. To je predsa hoax, to sa nestalo.
Pravda je len, čo si tu chalani dohľadajú na spravodlivých,
čistých, pravdou ošľahaných weboch z ruských zdrojov. |
|
|
slaven
|
28.03.2022, 19:14 | #3540 | |
ano, toto je klasika, kazdy si svojho Boha oslavuje ako sa hovori.
A pravda je niekde v strede ze? a urcite nebude na Ruskych
serveroch.
len jedna aktualna (rozumej info zovcera)
pikoska, mam znamych, teda nie ja, ale moji svokrovci, Uzhorod, bol
som u nich 2x (rozumej ja osobne som bol v Uzhorode u nich doma, takze
nie je to vymyslena rodina, ludia). Teraz mi zena hovorila, ze s nimi
telefonovali (rozumej, moji svokrovci telefonovali s tymi v Uzhorode)
a ten chlap co tam zije, byvaly policajt, nejaky papalas v Uzhorode
(papalas znamena ze nebol pochodzkar, ale mal vysoku funkciu) - ze sam
vravel, ze ludia nadavaju na Rusko, ale ze ake svinstva robili
Ukrajinci na vychode, ze napr. dieta chytili za nohy a rozbili mu
hlavu o skalu (rozumej zabili ho), ze o tom nikto nic nepovie (citaj
medzi riadkami: Ukrajinec toto povedal o Ukrajincoch ktori zabijali
Ukrajincov, aby sme si rozumeli).
Kludne si mozete
povedat, ze som si to cele vymyslel, ale ja Vam kludne mozem dat
telefonne cislo na toho Ukrajinca (ten byvaly policajt), viem,
zbytocne, nikto mu nezavola, lebo nic take sa nestalo a ziadni
Ukrajinci v Donecku a blizkych oblastiach nikoho nezabijali - ved o
tom sa bavime cely cas, ze sa to tam dialo 8 rokov a nikto to
neriesil, lebo podla Vas sa tam nic take nedialo ... koniec jednej
pikosky ... |
|
|
Quake
|
28.03.2022, 20:07 | #3548 | |
verím ti, že je to pravda. Nikto nepopiera, že niektorí Ukrajinci
robili svinstvá. Ale preto idem obsadiť celú krajinu a zabíjam
nevinných civilistov? Takže ak na Slovensku máme v parlamente
fašistov, môže sem nabehnúť nejaké cudzie vojsko a
denacifikovať nás, rozumej obsadiť celú krajinu? Fašista a
kotlebovec Kiraly bol odsudeny za ukladnu vraždu na 23 rokov - ideme
obsadiť celé Slovensko, lebo tu máme individuá - zvery? |
|
|
slaven
|
28.03.2022, 21:21 | #3556 | |
uz ked porovnavas ... podla mna keby tisice ludi zabili ti Kotlebovi
fasisti na Slovensku (to sa stalo na UA) .. tak asi ludia z tej
oblasti by boli aj radi, ze tam nabehnu vojska a zastavia to zabijanie
.. len premyslam nahlas, ale ktovie ako by to bolo naozaj, ja si to
ani neviem predstavit, aby vlastni ludia (rozumej z rovnakeho naroda,
akoze Slovaci) zabijali vlastnych, no tam sa to deje a nie ze chvilu
ale roky |
|
|
Quake
|
28.03.2022, 21:47 | #3561 | |
podľa teba teda Ukrajinci majú byť radi, že k nim vpadli ruské
vojská, aby ich oslobodili, hej? Tak asi preto sa už mesiac srdnato
bránia a nevítajú ich kvetinkami a holubicami mieru. Lebo bojujú
za demokraciu a slobodu a nie za to, aby sa stali vazalmi Ruskej
federácie. |
|
|
slaven
|
28.03.2022, 21:49 | #3562 | |
ked bojuju za demokraciu a slobodu aku mali pred vpadom Ruskych vojsk,
tak dakujem pekne |
|
|
Quake
|
28.03.2022, 21:52 | #3564 | |
tak potom prečo bojujú? Prečo rovno neodovzdajú voju krajinu
Rusku? Alebo ty vieš lepšie, čo je pre nich dobre ako oni sami? Tak
verím, že keby Rusi napadlo Slovensko, že tu sa nájde kvantum
ľudí, čo by okamžite s hlbokým úklonom zapredali krajinu.
Chvalabohu sú Ukrajinci iní... |
|
|
|
Quake
|
28.03.2022, 18:51 | #3534 | |
Takže tvojím zdrojom informácii je (opäť) jeden z prispievateľov
na web, ktorý je oficiálne zaradený na zoznam konšpirátorských
webov. Good job |
|
|
|
|
|
Quake
|
27.03.2022, 22:37 | #3515 | |
"Industry advocates argue that U.S. supplies are more sustainably
extracted and transported -- with fewer overall greenhouse gas
emissions -- than shipments from Russia and other nations." |
|
|
Markuss
|
27.03.2022, 22:56 | #3519 | |
industry
advocates |
|
|
Quake
|
27.03.2022, 23:20 | #3521 | |
USA investujú miliardy do zariadení na ťažbu a export zemného
plynu, takže ich priemysel porastie presne ako si to želal ujo Trump
- zároveň sa EÚ zbaví závislosti od Ruska a neostane energeticky
odpojená - a zároveň si všetci v Bidenovej kancelárii sľúbili,
že do roku 2050 budú čisté nulové emisie. WIN - WIN - WIN |
|
|
slaven
|
27.03.2022, 23:25 | #3522 | |
vsetci WIN, len ludia a ich zivotna uroven LOST
ale koho by to
teraz zaujimalo, vsakze |
|
|
Quake
|
27.03.2022, 23:43 | #3523 | |
Máme čo jesť, slaven? Máme. Máme čo piť? Máme. Máme kde
bývať? Máme. Máme čo na seba? Máme. Môžeme tipovať? Môžeme.
Máme sa fajn, si myslím |
|
|
majster
|
28.03.2022, 13:52 | #3525 | |
Quake, zaujímave, aj na Ukrajine asi všetko pred mesiacom mali, či?
Plyn z USA bude koľko stáť a bude ho toľko koľko ho dostávame z
Ruska? Len také keci! |
|
|
true
|
28.03.2022, 14:30 | #3526 | |
ved slaven nepisal ze nebudeme mat co jest a pit
pre teba Quake
to tiez bude mat nasledky - pisal si ze mas nejaky podnik - ludia budu
mat menej penazi
vsetko v pohode ale lebo maju kde spat a maju
co jest? kurva ta tvoja logika - sila - tebe to je vlastne jedno tiez
ze ludia sa budu mat pre hlupe sankcie horsie |
|
|
StanoDianiska
|
28.03.2022, 15:01 | #3527 | |
Skúste sa niektorí vžiť do kože človeka, ktorý je dva týždňe
v úkryte, kým zatiaľ bombardujú jeho dom. A zatiaľ Vám krajinu
okupujú votrelci, ktorých tam nechcete. |
|
|
|
slaven
|
28.03.2022, 15:58 | #3529 | |
Stano, vojna je zla, ved tu nikto nepopiera ze je to svinstvo a ze ti
ludia trpia
ale debata je o sankciach a ich nasledkoch, nie o
utrpeni ludi na Ukrajine |
|
|
StanoDianiska
|
28.03.2022, 16:53 | #3530 | |
ok slaven, ja rozmýšľam inak. Ty by si bol v kryte a hovoril by si
"veď nesankcionujte to Rusko, nechajte ich, veď našim susedom
zdražie benzín"
Ja to beriem tak, že keď sa Rusko
poriadne nepotrestá, ovládnu Ukrajinu, tak ďalší napadnutý
štát na rade môžeme byť kľudne my. Ak sa to nechá tak a Rusko
necháme na pokoji, nech si robí, čo sa im zachce. |
|
|
slaven
|
28.03.2022, 17:02 | #3531 | |
no OK tvoj pohlad ... uz sa opakujem, ja nevravim, ze ich treba
nechat, ale to aby sa debilne sankcie ktore ublizia viac EU ako Rusku
zastavili, ale vidim, ze to nehrozi.
Nechapem preco by
napriklad nas Rusko malo napadnut
Dovody ze napadlo UA su
dlhodobe, ale zeby napadli Slovensko, pre Boha, preco?
mame
alebo mali sme s nimi super vztahy + sme v zlocineckej organizacii
NATO, takze to by si ani nedovolili, lebo by vznikla 3.sv vojna asi |
|
|
majster
|
28.03.2022, 17:55 | #3532 | |
Stano, asi nepoznáš dôvod toho napadnutia |
|
|
Quake
|
28.03.2022, 19:04 | #3537 | |
Chcel by som sa ťa opýtať slaven, ako by si riešil situáciu ty,
ak by si mohol rozhodovať za Európsku úniu. Ako by si sa k tomu
postavil? Napadol by si vojensky Rusko? Alebo by si čakal? Ak teda
nie sankcie, tak čo? Pretože riziko, že by Rusko napadlo aj
Slovensko je síce malé, ale je tu, keďže sa už priamo vyhrážali
aj Poľsku, ktoré označili za hyenu Európy a chceli by ho láskavo
denacifikovať presne ako Ukrajinu. Plus ďalšie pobaltské krajiny. |
|
|
slaven
|
28.03.2022, 19:20 | #3541 | |
riziko ze nas napadnu (rozumej Rusi napadnu Slovensko) tu je len
preto, ze ti nasi zmrdi vo vlade + prezidentka dovolili aby tu prisli
cudzie armady (ktore tu nemaju podla mna co robit + aj sa tu stahuju
protiletecke zbrane). Podla mna to je velmi zle rozhodnutie, s ktorym
vacsina (rozumel urcite viac ako 50% ludi nesuhlasi), ale maju smolu,
pretoze prezidentka oduebala aj 600 000 referendum, odyebala by aj
toto, keby sa konalo ... takze nic. Ale pasuje to vsetko to skladacky
... pretoze je to len dosadena figurka, uz davno je platena z USA
(rozumej ze to nie je hoax, ale jasne dokazatelne veci), par mesiacov
pred volbami ju NIKTO nepoznal a zrazu sa stala prezidentkou ...
No a teraz odpoved na Tvoju otazku: chlape, ja neviem co by
som robil, mozno prerusil diplomaticke kontakty ale viem co by som
urcite nerobil: skodil vlastnym obcanom a to sa deje bohuzial takze ty mozes robit
jak chuj v robote, vybavis si napr. vyssi plat, aby co? no aby si sa
mal lepsie a vysledok? debilne sankcie sposobia, ze sa budes mat
horsie, tak si len treba zatlieskat a asi si len povedat: mam co jest
a pit a mam kde prenocovat, 3x hura. |
|
|
Quake
|
28.03.2022, 19:48 | #3542 | |
slaven, to s tou prezidentkou to máte nejak nacvičené opakovať to
isté dookola? Americká agentka? Dosadená figúrka? Je to suverénne
najlepšia politička za dlhé obdobie s jasne najväčšou podporou
ľudí. Tá spravila v rámci svojich právomocí pre ľudí na
Slovensku viac ako ktorýkoľvek politik. A mimochodom, ak si to
nezachytil, súd rozhodol o Blahovi, ktorý ju rovnako urážal a
nazýval americkou agentkou, že je to klamstvo a má všetky statusy
zmazať
ale hej, názor ti neberiem |
|
|
Quake
|
28.03.2022, 19:53 | #3544 | |
A slaven, zdražovanie už prebieha dávno, sankcie to len zhoršia,
pozri si aká rekordná je inflácia v USA kde v januári, dávno pred
začatím vojny, bola na 40 ročnom maxime. |
|
|
RUTY
|
28.03.2022, 20:31 | #3550 | |
Quake teraz si si odpovedal prečo to USA robia. Si myslíš, že ich
zaujíma nejaká východná Európa. Tie všetky zbrane čo tu pôjdu,
tu dajú asi zadarmo |
|
|
slaven
|
28.03.2022, 20:35 | #3551 | |
opakovanie je matkou mudrosti nie? jej popularita pekne klesla, ci
podla dennika N stupla?
chlape ja neviem, asi sa pohybujem v blbej
spolocnosti, ale co pocuvam nazory, kazdy ju povazuje za nulu ... ty
si vazne myslis, ze keby tam bol niekto iny tak tiez by zrusil
pravoplatne referendum a tiez by v super rychlom konani podpisal
pritomnost US army tu? ja tomu neverim ... pretoze taka vec mala ist
jasne cez referendum, ale to bolo nemozne, dovod vies, nepreslo by.
co sa tyka Blahu, este to bude zaujimave, aha: https://www.youtube.com/watch?v=uT5D_SWibi4<
/a> (rozumej, aj bude sudny proces, vtedy to bude zaujimave)
Zdrazovanie ide, ale teraz to je/bude ine kafe ... a ked debilna EU
zastavi naozaj suroviny z Ruska, potom sa len budu diat veci. Uvidis,
napr. v autompbilovom priemysle, ked sa odstrihnu od Rusov a uvidime
co spravi Cina, bude to masaker. |
|
|
Quake
|
28.03.2022, 20:59 | #3553 | |
slaven, prezidentka má momentálne dôveru 42%. Je to najviac zo
všetkých politikov, viac ako Pelle, Fico, Kollár, Sulík, či
fašisti. takže sa asi naozaj pohybuješ vo zvláštnych kruhoch a
nejakým spôsobom míňaš tých 42% ľudí
To, že jej
klesla dôvera je prirodzený jav, máme tu nielen dlhodobo koronu, z
ktorej sú ľudia frsutrovaní ale tiež silnú, štvavú antikampaň
Smeru a opozície, plus prítomnosť cudzích vojsk. Tieto témy
polarizujú spoločnosť a ubrali jej percentá, ale stále je to
vysoko vysoko nad bežný priemer.
pracujem slaven v
strojárstve, vyrábame aj pre automobilový priemysel, riešime
vývoj a ver mi, zďaleka to nie je také strašné, ako si myslíš |
|
|
StanoDianiska
|
28.03.2022, 21:22 | #3558 | |
Mňa by zaujímali tie zdokladované veci, že prezidentka je platená
z USA. Dáte to tu niekto? Len nie prosím Blahove drísty. |
|
true |
27.03.2022, 20:32 | #1346 |
"HRDINSKÝ" AZOVÁK SA NATOČIL AKO ZAVOLAL RODINE ZABITÉHO VOJAKA
"Haló, Slava Ukrajine! Iljuša už nie je, ochorel a zomrel" -
hovorí vojak
-Člen azovu sa natočil ako volal rodine vojaka,
ktorý mal byť zabitý následkom ostrelovania. Celý rozhovor sa
nesie v duchu výsmechu
-"Dobrí ľudia internetu" už vďaka
tomu, že video verejne uploadol zistili o koho ide, vedia jeho
telefónne číslo aj adresu bývania
-Jeho meno je Philipchuk
Ivan Ivanovich (zistené na základe toho, že video verejne nahral)
ale jeho adresu, telefónne číslo a ďalšie údaje zverejňovať aj
napriek verejne dostupných informácií nebudeme
-Zároveň
bola už vyhlásená odmena na akékoľvek údaje o tomto človeku.
Naprieč telegram skupinami je vidno ako sa ľudia "dali do práce" o
ňom zistiť všetko. Tým, že toto video nahraj verejne si v
prípade zajatia podpísal dopredu rozsudok smrti
ZDROJ https://t.me/intelslava
https://prnt.sc/7E6rsUrGtwJs |
|
|
|
Markuss
|
27.03.2022, 19:55 | #3508 | |
Volne budem interpretovať: "nedali by sme priestor ani Putinovi,
preto nie je správne dávať priestor na propagandu druhej strane
konfliktu. Sme nautralna krajina. |
|
|
Quake
|
27.03.2022, 21:55 | #3509 | |
Ak dobre čítam, proti je najmä krajne pravicová populistická
strana FPO opradená škandálmi a kšeftikmi s bohatými ruskými
občanmi, ktorí ich mali na výplatnej listine, korupciou a ešte aj
odporom proti očkovaniu (ale to je len taký bonbónik). Takže ani
nie tak že neutralita, ale skôr pekné biznisy smerom na východ sú
motiváciou, aby ukrajinský prezident nevystúpil. A myslím, že
ešte to nie je definitívne, že nevystúpi. |
|
|
Markuss
|
27.03.2022, 22:08 | #3510 | |
Ohradila sa proti tomu aj SPÖ. A o tej si zisti niečo.
A
tuším už vieš viac ako oni sami.... |
|
|
Quake
|
27.03.2022, 22:28 | #3512 | |
Napísal som, že proti je NAJMA pravicová populistická strana FPO a
nie že JEDINE ona. Pointa je, že ak má nejaká strana napojenie a
biznis s ruskými oligarchami a podnikateľmi a je priamo dotovaná,
tak logicky nebude chcieť ísť proti Rusku a odvolá sa na
neutralitu. |
|
|
|
|
Markuss
|
27.03.2022, 22:42 | #3517 | |
Chalan má veľa času asi. Dve vystúpenia za den, prejavy mu tiež
niekto píše. Ale pomaly už začína prekypovat.
Nikto nie je
solidarnejsi ako štáty EU a pomaly nie je dňa, aby ich nepoužíval
a je len otázkou času kedy ho niekto už pošle do riti |
|
|
Quake
|
27.03.2022, 22:47 | #3518 | |
Predovšetkým to nie je šašo, ale prezident krajiny, ktorú vojnovo
napadli a robí všetko preto, aby si získal na svoju stranu lídrov
sveta. A podporujú ho bez výnimky všetky demokratické hlavy
štátov - ale rozumiem, pre teba je komediant, máš svoj pohľad,
neberiem ti ho.
Čo sa týka oskarov, tie nesledujem už
nejaký ten rok, keďže dávno nevyhrávajú najlepšie filmy ale
filmy, ktoré nesú nejaké posolstvo či už politické, rasové
alebo občianske bez ohľadu na kvalitu, stačí si pozrieť víťazov
za posledných 10 rokov. A práve preto majú asi teraz dilemu, či ho
nechať vystúpiť alebo nie. lebo je iné, keď si tam kecá
zástupca černošskej hereckej obce a rozpráva o BLM alebo tam
vystúpi prezident napadnutej krajiny, proste či už to nie je
moc.... |
|
|
|
true
|
28.03.2022, 11:50 | #3524 | |
je to komediant - to je lepšie slovo ako šašo |
|
Dienesko |
27.03.2022, 18:42 | #1344 |
Myslim si ze aj ten najvacsi zarity zapadno premyslajuci clovek po
zhliadnuti videa (ak pozna tretiu zenevsku zmluvu zaobchadzanie zo
zajatcami) mohol by priznat ze toto je cez ciaru. Jedine to viem hodit
tskto link na telegram. Na FB do par sekund zrusene.
https://t.me/casusbellilive/41697
Pohlad z druhej strany ako ruska armada zaobchadza zo
zajatymi a ten kto chce najde xxx podobnych videi.
https://t.me/casusbellilive/41699
V pripade ak nemate telegram viem poslat nejako inac.
MIER NECH TO VSETKO CIM SKOR SKONCI.
|
|
|
slaven
|
27.03.2022, 19:12 | #3507 | |
Dienesko, nie, nedavaj tu taketo videa.
Su to herci, takto to
tam nie je, to je nemozne, je to vsetko len divadielko pre Rusku
propagandu.
vymylene bludy a hoaxy, to tu nechceme! |
|
|
yyyy |
27.03.2022, 10:47 | #1342 |
ale sme si "pomohli" s protivzdušnou obranou štátu,
copy:Informoval o tom hovorca ozbrojených síl. Zároveň
pripomenul, že systém Patriot už chráni strategickú časť
stredného Slovenska.
Všetky batérie, ktoré Slovensku
poskytnú spojenci, budú rozmiestnené tak, aby pokryli čo
najväčšiu časť krajiny.
Celkovo budú Slovensko
chrániť dve nemecké a jedna holandská batéria. (tasr)
faktická poznámka -údajne jedna z TOP5 najlepších PVO štátu v
Saudskej ich má batérii PATRIOT hafo a proti dronom z Jemenu sú jej
na tri veci |
|
|
Markuss
|
27.03.2022, 13:04 | #3506 | |
Áno, je to tak. Ono s300 v Nitre nebola úplne náhodne. Kuk mapa kde
sú jadrové elektrárne. Teda v tom čase rozmiestnenia boli.
Chrániť po novom Sliač, znamená chrániť primárne letisko a
jeho okolie. Vieme prečo ... Dá sa predpokladať, že časom by tam
tak či tak aj bez vojny bol.
Tretia batéria neviem kde
pribudne. Tipujem VO Záhorie (Kuchyňa)...
Ďalší Patriot je
v Kamenici nad Cirochou. Tam má nadostrel Elektráreň Vojany. |
|
Markuss |
27.03.2022, 09:57 | #1341 |
Nájdi vzorec čiernej logiky:
Ak sa Rusko stiahne z
Ukrajiny a nedopustí sa "žiadnej ďalšej agresie", je Británia
pripravená zrušiť sankcie uvalené na ruských oligarchov, banky a
podniky. Povedala to britská ministerka zahraničných vecí Liz
Trussová. "A je tu tiež možnosť sankcie obnoviť, ak by v
budúcnosti došlo k ďalšej agresii. To je skutočná páka, ktorú
je možné podľa môjho názoru použiť," uviedla. (sunday
telegraph) |
|
RUTY |
26.03.2022, 19:17 | #1340 |
Riešite tu kokociny od kadejakých skrachovaných novinárov, či z
ľavá, či z prava, ale ja bol dnes tankovať a diesel už 1.70 a to
ešte len zacina |
|
|
Markuss
|
26.03.2022, 19:23 | #3481 | |
Vieš aký je na toto "vzorec"?
a) sme vo vojne, nikto nemôže
čakať že to bude ľahké
b) Ukrajinci sú na Tom oveľa
horšie |
|
|
slaven
|
26.03.2022, 19:28 | #3482 | |
o tom som stale pisal a budem
ti ***** co o tom rozhoduju v EU,
o sankciach, im je chlape naozaj jedno, ci nafta stoji 1,4 alebo 2,4
eura
doplatime na to viac ako Rusi, ale hlupa EU sa bude bit do
prs !!! |
|
|
RUTY
|
26.03.2022, 19:30 | #3483 | |
Hej hľadám robotu kde nemusím cestovať, lebo už teraz mesačne
zajebem 60ecka na cestovné a pôjde to ešte hore |
|
|
Quake
|
26.03.2022, 20:22 | #3484 | |
V r. 2012 bola priemerná cena benzínu počas celého roka cca 1,6
eur za liter. Priemerný plat v SR bol 805 eur. Teraz je cena benzínu
asi 1,7 eur a priemerný plat 1211 eur. Takže ak sme to zvládli
vtedy, teraz sa to zrazu nedá?
A ceny začali rásť už pred
vojnou, keď z 1,178 eur za 2020 vyskočili na 1,385 za 2021. |
|
|
slaven
|
26.03.2022, 20:29 | #3485 | |
ano, zvladneme to, este ze ostatne veci nesli vobec hore, len ten
benzin
v
2012 stal 3i byt mozno 70 - 80 000, teraz v KE okolo 160 000 (to len
jeden priklad tych cien a ich zmeny) - lebo nie vsetko je o benzine,
ale vela veci s nim suvisi |
|
|
|
slaven
|
26.03.2022, 21:28 | #3487 | |
Quake, jasne ... lenze to skokove zvysenie cien benzinu bude mat ine
nasledky
v roku 2012 sa nic take nedialo, aspon si nepamatam
|
|
|
Markuss
|
26.03.2022, 21:42 | #3488 | |
Tie ceny vstupov a nedostatok bude megaspirala. To čo stal benzín v
roku 2012 zaujíma tak Max čitateľa N-ka. To že nebude hnojív,
obilia, kukurice, roboty, ocele, cementu, komponentov do rôznych
strojov.... Na to srať |
|
|
Quake
|
26.03.2022, 21:58 | #3489 | |
Tak ty už si aj ekonóm a prognostik? Ja myslel, že len
epidemiológ, historik, vojnový analytik, odborník na Blízky
východ, Rusko a USA a ešte aj kritický mysliteľ mám rád
rozhľadenych ľudí |
|
|
RUTY
|
27.03.2022, 07:12 | #3490 | |
Ta ja neviem Quake, či to ty žiješ v nejakej sekte pri BA, lebo
teba čaká len ružová budúcnosť. A také kokotiny o priemernej
mzde mi tu netrep. Ja si môžem teraz menej dovoliť pri tých
všetkých cenách ako pred 10 rokmi. 2 roky nás tu ojebovali s
nejakým covidom, firmy nezvyšujú platy, lebo covid a teraz nebudú
lebo vojna. |
|
|
matejo
|
27.03.2022, 07:36 | #3491 | |
RUTY.. a to ze tu 12 rokov SMER/HLAS nakradol miliardy EUR nevadi? ZE
ich cela dosadena policia , sudnictvo a prokuratura su tresne stihani
a niektori uz aj pravoplatne odsudeni..
vsetko ok??? vazne |
|
|
RUTY
|
27.03.2022, 09:09 | #3492 | |
Matejo kradnú tu všetci, či lavica, či pravica a povedz či je
normálne ako pravica rozpredala strategické podniky. A nehovor mi tu
také sračky, že zahraničný vlastník má väčšie zisky. Lebo
teoreticky pri jeho zisku 100 a našom vlastníctve 50%, máme menej
ako keď to je štátne a zisk 60. Vieš ako nám pomôže to, že
zisky idú za hranice. |
|
|
Quake
|
27.03.2022, 09:36 | #3493 | |
Ruty, ja že žijem v sekte blízko BA a čaká ma ružová
buducnosť? no
pobavil si ma.
Takze takto: makám 14 hodín každý deň
nočné, spím pár hodin a potom idem sa venovať svojmu bistru. Som
živnostník, nemám dovolenku, nikto mi nič nedá zadarmo. Počas
pandémie som bol v kuse minusový, keďže kompenzácie od štátu
boli minimálne a nepokryli mi ani tretinu nákladov. Ale odvody a
dane som platiť musel. Namiesto vyplakávania som počas pandémie
začal študovať druhú vysokú školu, tentokrát externe. Makám
ako sa dá, aj ja som častokrát na nervy, napr. mi teraz zvýšili
elektriku z 90 na 500 eur mesacne! Ale ak sa mi zvyšujú náklady na
zivot, logicky sa snažím aj viac zarobiť a nečakám, kým mi
niekto niečo dá zadarmo. |
|
|
Markuss
|
27.03.2022, 10:03 | #3494 | |
Áno pán živnostník
Som ekonóm, analytik s dôrazom na
makro a finančné trhy. Nemusím makať 14 hodín denne, lebo som si
také povolanie nevybral. To je tvoja voľba. Neviem ako to s touto
pôvodnou témou súvisí.
Ale do vlákna sa už stačili
dostať klasické komponenty o smere/hlase a rôzne iné povinné
jazdy. |
|
|
Indulona
|
27.03.2022, 10:04 | #3495 | |
Nerád sa zapájam do takýchto debát ale vy poniektorí tu akože
fakt? Neriešim ani tie anti USA anti mainstream silou mocou postoje k
tomu len detail. Kto bude mať presnejšie info o situácii,
mainstream média a agentúry, ktoré majú v drvivom percente
prípadov, bavme sa teraz o vojne na Ukrajine, vydaných redaktorov na
mieste priamo a dokážu live pokrývať udalosti alebo nejaký
konšpiračný web ktorý sa za celú svoju "redaktorsku" kariéru
nepohol z redakcie - ak v tom lepšom prípade nejakú majú alebo z
obývačky vo väčšine prípadov a preberajú jednu bombastickejsiu
novinku za druhou z kanálov, ktoré ani pri najväčsej vôli, nie je
možné overiť, ale to len na okraj.
Ale tie postoje orangutana
visiaceho na strome, zatiaľ čo okolo neho klčuju prales, hlavne že
on má banán.. Takže podľa vás, niekto nech zrovna so zemou
najväčšiu čo do rozlohy krajinu, mimo iného suseda, lebo sa tak
rozhodol a všetci nech sa ticho prizeraju, len nech my tankujeme
lacnejší benzín, toto už je na smiech a myslenie jednoduchšie ako
jednoduché. Ceny pohonných hmôt ako aj plynu začali rásť ak
dobre pamätám ešte pred novembrom, kedy opäť Rusko saskovalo s
dodávkami, resp niekoľko týždňov išiel plyn v reverznej móde do
Ruska, nie opačne. Z dôvodu inflácie rastie všetko, služby, ceny
a mali by aj platy. Ak ti zamestnávateľ nie je ochotný zvýšiť
plat, čo by mala byť samozrejmosť každý rok z dôvodu práve
rastu životných nákladov, zmeň prácu |
|
|
RUTY
|
27.03.2022, 10:12 | #3496 | |
Quake ako klobúk dole, že dres 14 hodín denne ja mám tiež ešte
druhú robotu na privyrobemie aby som prežil a tiež robím nočné,
kôli covidu som ju nemohol robiť. Potom nechápem ako ich môžeš
obhajovať, keď ti nič nevykompenzovali, keď si bol zavretý cez
covid. A k tej kompenzácie, ako živnostník asi odrbavas na dani a
ti dali malo kompenzácií, ale čo už takto tu je to nastavené. To
zdraženie elektriny pôjde len hore a chces sa tu odstrihnúť od
Ruska. Proste momentálne sa nedá nebrať ropu a plyn od nich a keď
sa po čase niečo zmení, my ako posledná krajina na vetve EU sa z
toho poserieme. Zober si len posrate ruska, čo nám Nemci nechceli
poslať v prvej vlne. Si myslíš, že z plynom a ropou to bude iné? |
|
|
Quake
|
27.03.2022, 10:14 | #3497 | |
Markus, ja makám aby som sa mal dobre. A nevyplakávam tu nad cenami
pohonných hmôt a nedostatkom tovaru, ako ty, pán "ekonóm" to, že si sa od
odborníka na vakcíny a koronu preorientoval na odborníka na
ekonomiku a vojnu je obdivuhodné, zjavne si všestranný talent.
Jedine žeby nie |
|
|
Markuss
|
27.03.2022, 10:18 | #3498 | |
Ty si ozaj čudný, fakty na stole padli do prachu. Ostali len
pocity.
Odporúčam predplatné N-ka na ďalších desať
sezón.
Lebo demokracia nie je zadarmo |
|
|
Quake
|
27.03.2022, 10:22 | #3499 | |
RUTY, kompenzácie štátu boli nastavené na pokles tržby a suma
bola paušálna, najskôr 520 eur potom okolo 800 a k tomu 80% platu
zamestnanca. Lenže ja mám len nájom a energie okolo 1000 eur.
Odvody sa neodpúšťali len odkladali, čo nie je žiadna pomoc.
Elektrika by sa zvýšila tak či tak bez ohľadu na vojnu. Jasné,
že by som chcel lacný benzín a lacné energie, ale za akú cenu?
Že si.tu bude jeden diktátor robiť čo chce? Radšej oželiem
nízke ceny ale nemusím sa hanbiť za svoj princípy. |
|
|
Quake
|
27.03.2022, 10:28 | #3500 | |
Tak markus čítajúc tvoje príspevky myslím, že logika a fakty sú
ti vzdialené asi tak ako predmet kritické myslenie. A čo mi píšu
ostatní do správ, nie som jediný, čo si to mysli. Len na teba
nikto nemá nervy, nikomu sa nechce doťahovať s konšpirátorom,
antivaxerom a vševedkom. Veď kvôli tebe odtiaľto odišli výborní
tipéri. Ale hej, ja som čudný
PS: denník N mám predplatený, úloha splnená
|
|
|
Markuss
|
27.03.2022, 10:36 | #3501 | |
Vyhral si, všetky kľúčové slová sú tam.
Jeden múdry
človek povedal. Je ľahké zarobiť milion, stačí na kuse zarobiť
dolár a predať milión kusov.
Ja tých 14 hodín venuje svojim
deťom. Týmto ťa pozdravuju. |
|
|
RUTY
|
27.03.2022, 10:39 | #3502 | |
Tak vidíš, že tie zatvorené prevádzky cez covid boli dobrý blud.
Však ľudia čo zomreli, by zomreli aj tak. Ja som zaockovany a
chytil som ho aj v prvej aj omikron a nič mi nebolo. Ok chceli
zmenšiť nával na nemocnice, ale aj tak sa musíme len premorit.
Jasné, že v nemocniciach majú malé platy, sa im nečudujem, že
plaču. Ale môj názor je ten, že zdravotníctvo nemôže fungovať
na báze sukromnictva. Si pozri koľko berie tvoj obvodat za to, že
si v evidencii. A plaču tu, že nič nestíhajú, jasné keď si
zoberie 1000 pacientov a ryzuje každý mesiac z toho, že tam ani
neprídeš a poisťovňa mu faktúru zaplatí. A najlepšie je
zarábanie súkromných poisťovní z našich odvodov. Zisk za nič
nerobenie, lebo náklady si tak nastavia, že budú vždy v pluse.
Zober si len takú rakovinu a musíš čakať, či ti poisťovňa
schváli liek. Si zober, že by neboli dr súkromníci a dostali by aj
5000 fix plat, koľko by sa ušetrilo v poisťovniach. A tak je to
nastavené len na kseftarinu aby čo najviac ojebali. |
|
|
Quake
|
27.03.2022, 10:55 | #3503 | |
Presne tak, pán Markus - ja som si to vybral dobrovoľne, dobrovoľne
makám, aby som sa mal dobre. Ale tebe gratulujem, tráviš čas s
deťmi a to je dôležité. Mozno aj mne sa to raz podarí, dovtedy
musím pracovať... |
|
|
RUTY
|
27.03.2022, 11:01 | #3504 | |
Sám si si odpovedal, že ten systém, čo tu je nastavený nie je
dobrý. Prajem ti hlavne zdravíčko, lebo pri takom kolotoči
nebudeš večne mladý. Ok sme v EU máme platy 1000 a západ 3000,
preto potrebujeme dve roboty a nemôžeš sa venovať toľko deťom.
Ja tiež za dve hodky idem privyrobiť a radšej by som bol s deťmi.
Chvála tomuto systemu |
|
|
Quake
|
27.03.2022, 11:28 | #3505 | |
RUTY, systém nie je OK, to máš pravdu. Ja som ani nikdy netvrdil,
že je. Ale primárne robím iba jednu prácu, v druhej zamestnávam
čašníčku a len objednávam tovar a riešim ekonomickú agendu.
Mesačne si v prvej práci zarobím viac ako poslanec v BA ale moja
smola, že z toho musím dotovať aj mínusové bistro, takže v
konečnom dôsledku som len tak tak plusový. Už som myslel vo
februári, ze sa to rozbehne a tu zrazu vojna a zvyšovanie cien.
Podnikať na Slovensku je často ako zlý sen... |
|
Quake |
26.03.2022, 14:17 | #1339 |
Takže nejaký ruský poslanec, komunista dušou i telom, si len tak
napíše dokument, že na zabezpečenie ochrany ruských občanov
treba denacikovať aj Poľsko, Kazachstan, Moldavsko, Litvu, Lotyšsko
a Estónsko
No zlatý chalan... Nielenže katastrofálne zlyhávajú pri
invázii na Ukrajinu, nielenže sú totálne v kaši ale tá ich
bláznivá propaganda fičí na plné obrátky, aj keď sú v koncoch
(presne ako nacistické Nemecko, ktoré aj keď bolo jasné, že
prehrali vojnu, stále mali šialené vystúpenia na pódiach pred
Nemcami, ako sa im len darí vo vojne).
Putin ma momentálne len
2 tromfy v ruke - energetické zdroje a jadrový kufrík. Sme síce
závisli na plyne a rope, ale nie je to neriešiteľné a je to
vlastne ok odstrihnúť sa od jediného zdroja a hľadať alternativy.
To, že nás to vyjde draho, je jasné, ale horšie by bolo platiť za
tieto komodity krajine, ktorá nás a celú EÚ oznacila za
nepriateľské krajiny.
Horšie je to s hrozbou jadrového
kufríka, ktorý síce má niekoľko bezpečnostných opatrení, ale
Putinovi stojí v ceste generál Šojgu a generál Gerasimov. A obaja
záhadne prestali vystupovať na verejnosti... |
|
|
Markuss
|
26.03.2022, 14:26 | #3465 | |
Keď už píšeš o propaganda. Kde overujes svoje informácie ? |
|
|
true
|
26.03.2022, 14:28 | #3466 | |
dennik N overuje dennikom N |
|
|
Quake
|
26.03.2022, 14:40 | #3469 | |
A kde ty markuss? |
|
|
Quake
|
26.03.2022, 14:53 | #3471 | |
True, okrem averzie na USA aj averzia na Denník N? ale no tak. Keď už
sme pri nich, čo konkrétne ti vadí? Že nepíšu, ako sa tebe
páči? Že sú mainstream? No a? Tak čítaj niečo iné, rob si
svoje závery, ver, čomu chceš. A ja budem takisto čítať, čo
chcem a veriť čomu ja chcem. |
|
|
Markuss
|
26.03.2022, 15:15 | #3472 | |
Ako vidíš, tak je tam UK, Izrael, Turecko, Rakúsko, Nemecko. To tu
všetko dohľadať môžeš na webe.
U teba som videl
Wikipédiu, Facebook a N-ko |
|
|
Quake
|
26.03.2022, 15:20 | #3473 | |
Takže ak zazdieľaš článok z UK či z Nemecka, ma to väčšiu
výpovednú hodnotu ako keď zazdieľam niekoho z FB, kto má
niekoľkoročné skúsenosti (a väčšie ako novinári a
spravodajcovia z UK periodík)? oukej markuss, kľudne zdieľaj ďalej
|
|
|
Quake
|
26.03.2022, 15:36 | #3475 | |
Ináč pre poriadok som sem zdieľal nasledujúce zdroje: dennik N,
ct24, dnes24.sk, theins.ru, twitter, pravda.sk, facebook, nature.com.
A vo väčšine napíšem svoj pohľad, teda bez zdrojov. Ak už
niečo tvrdíš, aspoň si to poriadne pozri, pan kolega |
|
|
Markuss
|
26.03.2022, 15:49 | #3476 | |
Gratulujem, si top |
|
|
Quake
|
26.03.2022, 15:56 | #3477 | |
Veľmi pekne ďakujem, od teba to znie tak úprimne |
|
|
majster
|
26.03.2022, 17:08 | #3478 | |
keď dobré pamätám, tak my a cela EÚ prvá označila Rusko za
nepriateľskú krajinu, nie opačne a základom je vydržať a potom
sa uvidí o čo šlo, a ono sa to ukáže v krátkej dobe, nieje
hovoriť to čo sa počuje, že Rusko je na konci v UA, len vydržať
pokiaľ každí pochopí o čo vlastne ide!! a ropa a hlavne plyn
neriešiteľné, tak to naozaj je! Len ľudia podobný remišovej a
spol to vidia inák |
|
|
|
|
Markuss
|
26.03.2022, 12:01 | #3458 | |
Čo písali k tomuto v N-ku? |
|
|
Markuss
|
26.03.2022, 12:03 | #3459 | |
But emails and correspondence obtained by DailyMail.com from Hunter's
abandoned laptop show the claims may well be true
The emails
show Hunter helped secure millions of dollars of funding for
Metabiota, a Department of Defense contractor specializing in research
on pandemic-causing diseases
He also introduced Metabiota to an
allegedly corrupt Ukrainian gas firm, Burisma, for a 'science project'
involving high biosecurity level labs in Ukraine
The
president's son and his colleagues invested $500,000 in Metabiota
through their firm Rosemont Seneca Technology Partners
They
raised several million dollars of funding for the company from
investment giants including Goldman Sachs |
|
|
true
|
26.03.2022, 12:07 | #3461 | |
V Nku písali že si Putin vymyslel labaky v UA dotované z USA, je to
proste hoax, Nku zdar! |
|
|
Markuss
|
26.03.2022, 14:09 | #3464 | |
V N-ku toho písali... Aj o progresívnej sudkyni, a vidíš ho... |
|
|
Markuss |
26.03.2022, 10:48 | #1337 |
Vojenská koalícia arabských štátov vedená Saudskou Arábiou
spustila v sobotu letecké útoky na ciele v jemenských mestách
Saná a Hudajda. Nálety majú byť odvetou za nedávne útoky
húsijských vzbúrencov.„Vojenská operácia bude pokračovať, až
kým nebudú splnené jej ciele,“ povedali predstavitelia koalície.
V dôsledku občianskej vojny v Jemene zahynuli desaťtisíce ľudí a
milióny ďalších boli nútené opustiť svoje domovy. OSN označuje
situáciu v Jemene za najväčšiu svetovú humanitárnu krízu. |
|
|
Markuss
|
26.03.2022, 10:50 | #3457 | |
Čerstvá správa. Tak ako tých 400tis civilných obetí, nič?
|
|
|
true
|
26.03.2022, 12:08 | #3462 | |
Koho zaujímaju mŕtvoly v Jemene? Trapas |
|
|
Markuss
|
26.03.2022, 19:21 | #3480 | |
What's been the human cost?
The United Nations says the conflict
in Yemen has produced the largest humanitarian crisis in the world,
with 24.1 million people - 80% of the population - needing
humanitarian aid and protection.
It predicts 19 million
Yemenis will go hungry in the coming months, while more than 160,000
of them will face famine-like conditions. Reduced supplies of wheat
from Ukraine, caused by the current war there, are likely to push
hunger levels in Yemen even higher.
The UN estimated that
by the end of 2021, the conflict in Yemen would have caused over
377,000 deaths, with 60% of them the result of hunger, lack of
healthcare and unsafe water.
It says more than 10,200
children are known to have been killed or wounded as a direct result
of the fighting. |
|
true |
26.03.2022, 10:24 | #1336 |
"Nariadil som svojim lekárom aby boli vykastrovaní všetci muži
pretože sú to šváby a nie ľudia"
-Toto sú slová šéfa
mobilnej nemocnice Grenadija Druženka naživo na kanály Ukrajina24
na tému Ruských zajatcov
-Takže kastrácia zranených
Ruských vojakov. Praktiky Mengeleho v 21. storočí?
ZDROJ https://mobile.twitter.com/VanjaRadunovic/st
atus/1505888531201380353 |
|
|
petert22
|
26.03.2022, 10:46 | #3456 | |
Tomu veríš? |
|
|
true
|
26.03.2022, 12:06 | #3460 | |
Máš tam zdroj, dôkaz, prečo taká hlúpa otázka? |
|
|
Quake
|
26.03.2022, 15:26 | #3474 | |
A čo tak napisať celú pravdu, true? Jááj, to sa ti nehodí do
tvojej proruskej propagandy, čo? Takže tento lekár zachraňuje
nonstop svojich ľudí od zverstiev ruskych vojakov, ktorí nonstop
ostreľujú civilistov a civilné ciele. Za svoje výroky vo vypätí
emócii oľutoval a ospravedlnil sa už pred 5 dňami a nikoho
nevykastroval. Sanozrejme toto nepovieš, čo? Uvedom si, ze mu
zabíjajú rodinu a priateľov, ako by si sa správal ty? Nevieš,
lebo sedíš doma na riti a trepeš nezmysly |
|
|
true |
25.03.2022, 22:21 | #1334 |
PARADOX PARADOXOV
-Nie, toto nie je záber z Ukrajiny ale
záber zo Saudskej Arábie. Yemenskí povstalci "Húti" už niekoľko
týždňov útočia na strategickú infraštruktúru starými
sovietskymi raketami a darí sa im to na základe zásahov veľmi
dobre
-Saudská Arábia je krajina, ktorú stráži Americký
systém Patriot, ktorý sa stal predmetom ód na Slovensku
-Najväčším paradoxom je, že Saudská Arábia pozerá po
náhrade systému Patriot v Južnej Kórei vzhľadom na jeho
očividné problémy zachytiť útoky Hútov
-Druhý
najväčší paradox je, že Južná Kórea má niekoľko moderných
PVO systémov, ktoré sú ale tvorené v spolupráci s Ruskou firmou
Almaz Antey, ktorá stojí za projektami ako S300 a S400
-Je tu
teda reálna možnosť, že Saudskú Arábiu do pár rokov budú
strážiť systémy, na ktorých vývoji sa podieľali Rusi a Južná
Kórea. Ó aký to paradox
ZDROJE
https://asiatimes.com/2022/01/why-the-uae-op
ted-for-south-korean-missiles
https://en.topwar.ru/162600-saudovskaja-arav
ija-hochet-privlech-seul-dlja-ukreplenija-sistem-pvo.html
https://scontent.fksc1-1.fna.fbcdn.net/v/t39
.30808-6/277227091_2098139403681475_9039820536940466233_n.jpg?_nc_cat=
102&ccb=1-5&_nc_sid=8bfeb9&_nc_ohc=1FYIhHER1nUAX-9-fD7&_nc_ht=scontent
.fksc1-1.fna&oh=00_AT84vDw0KD7z8cYFnS9vqHSJK9zeRHHWhd2PwBE45bPrJQ&oe=6
243E9AD |
|
|
Markuss
|
26.03.2022, 08:06 | #3453 | |
no ono na nizko letiace drony je kazdy system prikrátky. Myslim, ze
aj Iron Dome by bol v pichi.
len teda Palestínci sa k nim
nemaju ako dostat, lebo su chudobni ako kostolne mysi a zaroven
odrezani od sveta.
vlastne desiatky rokov trvá aj tam ten
krvavý konflikt. hmm, sere to este niekoho? |
|
|
|
|
true
|
25.03.2022, 22:38 | #3451 | |
vsetko je v poriadku, su to kamarati, nepasuju do vzorca |
|
Šariš |
25.03.2022, 21:10 | #1332 |
majka predpokladam ze ludia ako ty tlieskaju tymto kokotom co
poskodzuju pamiatky ze? posledny priklad: https://prnt.sc/ZjIYs2v2seGB |
|
|
|
Markuss
|
25.03.2022, 08:09 | #3443 | |
Okolo vojny v Palestíne je úplne ticho, nikto o nej nehovorí.
Jemen, Irak… To, že Rusko nemôže hrať na majstrovstvách sveta
je niečo, čomu iné krajiny čelia už mnoho rokov,“ |
|
|
true
|
25.03.2022, 20:11 | #3449 | |
toto do vzorca nepasuje - preco by sa o tom malo hovorit |
|
|
|
Markuss
|
24.03.2022, 22:17 | #3442 | |
Čo len majú spoločné.... |
|
|
|
Quake
|
25.03.2022, 12:03 | #3445 | |
Caciky - vojny v byvalej Juhoslavii sú úzko spojené s nacionalizmom
a rôznorodosťou etník, ktorí tam žili. A v neposlednom rade s
ekonomickou silou jednotlivých štátov. Každá strana má na
svedomí množstvo životov, bola to jednoducho vojna a že zasiahlo
NATO, bolo asi správne, aj keď dosť kontroverzné v tej dobe, no
ukončilo to vojnu. Vtedy sa ukázalo, aký problém je, ak žiju
nasilu v jednom štáte rôzne náboženské zoskupenia a rôzne
etniká... |
|
|
Markuss
|
25.03.2022, 20:09 | #3446 | |
Ak ti nevadí Kosovo, nebude ti vadiť ani Krym. Paralely sú
totožné |
|
|
Quake
|
26.03.2022, 07:36 | #3452 | |
Sú to dve úplne rozdielne udalosti. V Kosove prebehla genocída zo
strany Srbska (zatiaľ jediná uznaná), na Kryme žiadna genocída zo
strany Ukrajincov nebola. Kým nezávislosť Kosova bola vyjednávaná
štátmi snáď z celého sveta vrátane Ruska, Usa a EÚ a pod
dohľadom OSN a trvalo to niekoľko rokov, Krym si Rusi obsadili z
večera do rána bez akéhokoľvek rokovania, jednoducho si vymysleli
zámienku, rozdali občanom ruské pasy a bolo. Presne ako teraz
Doneck a Luhansk. V roku 2010 súd v Haagu na žiadosť Srbska
posúdil opodstatnenosť vyhlásenia nezávislosti a rozhodol, že je
to v súlade s medzinárodným právom. Nezávislosť Kosova uznáva
98 štátov, nezávislosť Donetska a Luhanska tuším Sýria a
Nikaragua. |
|
|
true
|
26.03.2022, 09:45 | #3454 | |
zasa ta historia Quake - ak si si nevsimol Krym bola autonomna
republika a konalo sa tam platne referendum, precitaj si nieco aj o
tom, aby si pochopil suvislosti. |
|
|
true
|
26.03.2022, 09:46 | #3455 | |
+ asi nevies co USA planovalo na Kryme - vojensku zakladnu a to uz bol
vrcho drzosti tych zmrdov - preto sa stalo co sa stalo |
|
|
Quake
|
26.03.2022, 13:41 | #3463 | |
A vieš o tom, ze to referendum prakticky nikto neuznal za
právoplatné? Rovnako ani Slovensko. Takze to referendum nie je
platné, ako to tvrdíš ty
A čože to plánovalo USA na Kryme? A to si si
prečítal v ruskaja novinách či videl v milovanej štátnej ruskej
televízii? Tá tvoja averzia voči USA je aj niečím podložená?
Fakt ma to zaujima... |
|
|
true
|
26.03.2022, 14:33 | #3468 | |
referendum viem ze bolo a drviva vacsina Krymu hlasovala za, tak
neviem kto iny bo to este mal uznavat? Ked odjebali Juhoslaviu
bombardovanim a vzniklo Kosovo,ktore my neuznavame - niekto sa niekoho
nieco pytal? bolo referendum v Srbsku? Nie nebolo. Vojensky to
poriesili - najebali tam bomby aj s Uranom pokial viem - ludia tam
maju nasledky dodnes zdravotne, ale toto vsetko je pre teba OK - viem. |
|
|
Quake
|
26.03.2022, 14:45 | #3470 | |
Tak ono true existujú medzinárodné pravidlá a súdy. A ak je
referendum zmanipulované, nedemokratické a neuzná ho väčšina
sveta, tak je proste neplatné. Juhosláviu nikto neodjebal
bombardovaním, genocídu začali Srbi a ak by nezasiahlo NATO,
zomrelo by omnoho viac ľudí. |
|
|
|
|
Caciky
|
24.03.2022, 12:28 | #3433 | |
nahoda jak remen |
|
|
|
Markuss
|
24.03.2022, 13:27 | #3435 | |
už sa smaží v pekle.
v roku 2018 som bol za kamošom v Novom
Sade. To si treba od miestnych vypočuť... |
|
|
|
majka
|
24.03.2022, 17:56 | #3437 | |
Komentár zo sociálnej siete
Fascinujú ma ľudia, ktorí si
nepamätajú, ako Srbi pod vedením Miloševiča zaútočili najprv na
Slovinsko, ktoré sa rozhodlo osamostatniť od Juhoslávie (zomrelo
pri tom 19 Slovincov) potom zaútočili na Chorvátsko, ktoré sa
tiež rozhodlo osamostatniť (zomrelo 8685 chorvátskych vojakov a
6322 chorvátskych civilných obyvateľov), potom rozpútali vojnu v
Bosne a Hercegovine (zomrelo 30 tisíc bosnianskych vojakov a 31
tisíc bosnianskych civilov) a nakoniec sa pokúsili z Kosova vyhnať
všetkých etnických Albáncov (zomrelo ich pri tom 8676). Pamätajú
si iba bombardovanie Srbska vojskami NATO a tých 528 civilných
obyvateľov, ktorí pri tom zomreli. Neviem, či to je strata pamäte,
alebo strata súdnosti... |
|
|
Quake
|
24.03.2022, 20:35 | #3438 | |
majka, absolútne presne. Ono sa to volá selektívna pamäť, keď
vyťahuješ len to, čo sa ti hodí - a Belehrad je takým evergreenom
všetkých rusofilov. Nulová znalosť histórie, ale však ideme si
kopnúť do USA, do Dzurindu, do NATO, tak čo tam po histórii a
faktoch
|
|
|
|
Markuss
|
24.03.2022, 22:15 | #3440 | |
Keby chlapci vedeli aký umelý konštrukt bola juhoslavia, ... Ale
čo sa tu vôbec snažiť. DennikN je istota objektivity..česť jej
pamiatke.
Keď pôjdem do Washingtone, pôjdem sa jej vystáť
na hrob |
|
|
Markuss
|
24.03.2022, 22:15 | #3441 | |
Vyšťať |
|
|
true
|
25.03.2022, 20:09 | #3447 | |
Quake nespominaj selektivnu pamat - tiez si vyberas co sa hodi
o tom co sa
dialo medzi Chorvatmi a Srbmi si precitaj viac z tej historie - ale
prosim skus inde - nie dennikN |
|
|
true
|
25.03.2022, 20:11 | #3448 | |
majka tie cisla su smiesne a to posledne najviac
kokoti bez
povolenia a bez mandatu bombardovali 2 a pol mesiaca
ked niekto
povie ze 528 obeti - asi nie je pri zmysloch - precitaj si o tom tiez
a tiez viac clankov nie jeden |
|
|
|
majster
|
23.03.2022, 20:13 | #3414 | |
|
|
|
majster
|
23.03.2022, 20:18 | #3415 | |
počkáme, keď sa to otočí! Dobrý .... zahrá svoju rolu
všade |
|
|
Quake
|
23.03.2022, 20:35 | #3416 | |
počkáme, keď sa to otočí? a ako kde sa to má otočiť? Že reku zistíme, že to
vlastne Ukrajina napadlo ruských obyvateľov, že bombarduje civilné
ciele v Moskve, Petrohrade a tak, nie? Že to vlastne Rusi musia
utekať v miliónoch zo svojej krajiny, že? Ž to vlastne deduško
Putin je obeť proti zlému zlému Západu a on ako spasiteľ východu
musí brániť svoje ideály, že? |
|
|
true
|
23.03.2022, 20:47 | #3417 | |
ROZPRÁVKY STAREJ MATERE
ala dennik N |
|
|
true
|
23.03.2022, 20:47 | #3418 | |
kolegovia sa zhodli ze cim dlhsie bude QUAKE ten Tvoj milovany
Zelinsky hrdinom, tym viac ludi zbytocne zomrie |
|
|
matejo
|
23.03.2022, 20:48 | #3419 | |
Quake tu si to absolútne nemá zmysel ..Proste tu na čele s
riaditeľom webu všetci velebia Putina, Rusko . Vsimni si ako si tu
4 ti istý pritakavaju a hladkaju ego navzájom ... Coyo to
pochopil a vzdal to ... Tu mevyhras |
|
|
true
|
23.03.2022, 20:48 | #3420 | |
takze mu tlieskaj dalej |
|
|
true
|
23.03.2022, 20:48 | #3421 | |
on si naozaj myslel ze mu NATO pomoze, no trapas |
|
|
true
|
23.03.2022, 20:49 | #3422 | |
a este lepsie je to ze si myslel ze sa dostane do EU - este vacsi
trapas |
|
|
true
|
23.03.2022, 20:50 | #3423 | |
matejo hlavne ze vy - vymlete mozgy s dennikom N ste vitazi
gratulujem Vam a
idem dalej tipovat |
|
|
Quake
|
23.03.2022, 21:02 | #3424 | |
matejo - to je mi úplne jasné, že tie isté nicky tu prispievajú
dookola tie isté nezmysly. Od superodborníkov na vakcíny sa z nich
stali superodborníci na vojnu na Ukrajine proste, na Slovensku
máme samých špecialistov. Ja ani nemám v úmysle ich o niečom
presviedčať, majú proste svoje videnie sveta a hotovo. Ja len tu
prispievam svoj pohľad, svoje videnie a kto chce, si z toho niečo
vezme a kto nechce, tak nie. Žijeme v demokracii a rôzne názory sú
základom demokracie. |
|
|
Quake
|
23.03.2022, 21:04 | #3425 | |
true - môžem sa opýtať, z akého dôvodu ma nazývaš vymletým
mozgom? Ja som ťa niekedy urazil v diskusii? Alebo máš niečo
osobné proti mne? |
|
|
slaven
|
23.03.2022, 21:07 | #3426 | |
Quake, pekne si to napisal, uplne suhlasim. Je demokracia, kazdy sa
moze vyjadrit a kazdy sa moze zamysliet alebo iny nazor ignorovat
Nechavaju sa tu
vsetky nazory, cenzura sa robit nebude - pekne video od susedov k tomu
co sa deje https://youtu.be/XhqXnhCTXqU |
|
|
slaven
|
23.03.2022, 21:08 | #3427 | |
true, vyjadruj svoj nazor, ale neurazaj, to plati pre vetkych |
|
|
true
|
23.03.2022, 21:13 | #3428 | |
Quake pardon to bolo skor myslene na mateja a jeho poznamke - ty pises
slusne
slaven sorry - nechal som sa uniest - dam si pozor |
|
|
Quake
|
23.03.2022, 21:19 | #3429 | |
|
|
|
Markuss
|
23.03.2022, 21:22 | #3430 | |
Matejo, nájdi jeden status, kde som napísal niečo pozitívne o
Putinovi a máš basu piva |
|
|
matejo
|
24.03.2022, 05:17 | #3431 | |
TRue a kde ja som ta uražal , že si dovolíš ma takto nazývať?
Som veľmi zvedavý či by si mi to povedal aj tvárou v tvár ty
internetovy hrdina |
|
true |
23.03.2022, 18:48 | #1327 |
ROZPRÁVKY STAREJ MATERE, alebo ako doma vypnúť v izbe radiátor za
slobodu.
Bol raz jeden vladár Vlado, ktorý zobral všetkých
svojich bohatierov a vykonal vojenskú výpravu do susedného
kráľovstva. Hovorí sa že mu tak prikázali sudičky ale to ukáže
história a nie hystéria.
Tento vladár bol klasickým
príkladom zla, kde sa má zlo báť ohňa a tepla. Ľudia teda všade
svietili a kúrili aby odohnali zlo zo svojich domov. Zrazu prišla
však veštkyňa so svojimi radcami a povedala že má videnie ako
práve teplo a svetlo priťahuje toto zlo a tak všade tvrdila a
nahovárala ľudí aby nekúrili a nesvietili.
Zlo naozaj
neprišlo, veď čo by aj robilo v krajine kde nie je teplo, svetlo a
všade len strach.
Realita: nekupujme FUJ FUJ zlý plyn a ropu.
Za tie peniaze si Putin kupuje zbrane. Tak takto.
Armáda Ruskej
Federácie má 1 100 000 aktívnych vojakov a 2 300 000 záložiek. Do
konfliktu sa zapojil západný vojenský okruh a všetku techniku
majú vo výzbroji už pekných pár rokov.
Každý normálny
človek aspoň s nejakým IQ musí vedieť že zbrane ktoré
používajú vrátane nábojov už dávno majú a v skladoch toho
majú ešte na 4 vojny.
Čiže ak dnes vypneme plyn, povedzte
mi čo takého a kde a začo nakúpia. Ak niekto tvrdí že vypnutím
plynu zabránime nákupu zbraní v Rusku tak je psychopat. Rusko
platí za dodávky zbraní 4x do roka, najviac cez leto. Nákup
nábojov a streliva je priamo financovaný z rozpočtu na rok až dva
dopredu.
Ak sa nad týmto zamyslíme, je rétorika že neberme
plyn a nebudú nákupy jedno veľké klamstvo. Reálne to bude mať
dosah na normálne žijúcich ľudí u nás a v Európe. Z platby za
plyn či ropu nepôjde na nákup žiadnej zbrane ani halier
minimálne do leta, čo vzhľadom na rozpočet Ruskej Federácie sa mi
javí nereálne celkovo že niečo použijú.
Ruská armáda
reálne má obrovské zásoby arzenálu a skôr ako povinné revízie
či likvidovanie to teraz míňa na Ukrajine.
Tu začína skôr
iný problém, že to Vlado naozaj pochopí a zavrie. V tom momente je
u nás koniec zábavy.
Otázka na záver: prečo na Ukrajine
doteraz nezavreli prívod plynu a ropy? Alebo nevyhodili do vzduchu
meničku? Alebo je plyn len póza?
Študuj tu:
https://sk.m.wikipedia.org/wiki/Ozbrojen%C3%
A9_sily_Ruskej_feder%C3%A1cie
https://sk.m.wikipedia.org/wiki/Dru%C5%BEba_
(ropovod)
https://ekonomickydenik.cz/rusko-a-zbrane-ja
k-velmoc-nakupuje-u-zapadniho-nepritele |
|
|
|
Markuss |
23.03.2022, 16:38 | #1325 |
A ideme z kopca. Automobilky už stoja, teraz stavebníctvo
https://orf.at/stories/3254218/
Nebude materiálu, nie je z čoho stavať.
Som
za sprísnenie sankcií.
Aj tak všetci vždy
chceli bývať zdravo a v súlade s prirodou.
#allForNepalenaTehla |
|
|
slaven
|
23.03.2022, 17:04 | #3411 | |
opakujem to od zaciatku
tie sankcie najviac ublizia Europe a
obycajnym ludom, je to kokotizmus
#allForStupidity |
|
|
|
|
Markuss
|
23.03.2022, 16:11 | #3410 | |
#allForManu |
|
|
|
slaven
|
23.03.2022, 15:55 | #3408 | |
jeden z najvacsich zmrdov v parlamente
a opakujem, tito ludia
rozhoduju o nas, hlasuju za zakony a prijimaju ich |
|