Registrácia


Zabudnuté heslo / Lost Password

​​
Dievča týždňa
Klikni pre zvacsenie
Chlap týždňa
Klikni pre zvacsenie
nasetipy.com - filmová diskusia   nasetipy.com - politicke kecy

Revolut detailné informácie
Ford Auto, Ford novinky


SportLiga.sk - Športové amatérske ligy pre celé Slovensko!

Viac o Tipli nájdeš TU

tipli - ziskaj zlavu pri nakupovani

tipli - ziskaj zlavu pri nakupovani

Skrill - Internetová peňaženka

Zažite skutočné výhry a výnimočné okamihy – alebo si vytvorte ten svoj – na jackpotovej stránke.

Prosím, ak máte záujem tipovať vo Fortune, zaregistrujte sa cez nasledujúci textový odkaz.

Registrácia SK zákazníkov
Registrácia CZ zákazníkov

Live Výsledky

filmyaserialy.com

mojezvieratko.sk

Ak sa Vám NašeTipy páčia, zdieľajte 

POLITICKÁ DISKUSIA


Aktualizuj POLITIKA diskusiu nasetipy.com na sieti X KLASICKÁ DISKUSIA
<< < 645 | 646 | 647 | 648 | 649 | 650 | 651 | 652 | 653 | 654 > >>

peto10 10.03.2022, 21:11 | #1267
Minister Lavrov: Na Ukrajinu sme nezautocili:
Link YouTube video

Rusky general: USA v Ukrajine cvici vtaky aby prenasali bakteriologicke zbrane do Ruska
Link YouTube video

Laboratoria kde zbieraju slovanske geny a vyrabaju zbrane, jadrove elektrarne kde vyrabaju jadrove zbrane, a dalsie a dalsie bizarne dovody preco zautocili na Ukrajinu. Kam na toto vobec chodia ? Nech mi dau ten matros **01
  true 10.03.2022, 22:04 | #3189
  ty by si tym labakom neuveril ani keby si v nich pracoval **01
inak to uz neviem opisat
normalne by si chodil domov k mamke alebo manzelke a povedal - ze pracujes inde **26
  peto10 10.03.2022, 22:24 | #3190
  Biotechnologicke laboratória má aj Slovensko. Príde ich Rusko tiež denacifikovat?
  peto10 10.03.2022, 22:44 | #3191
  Link na príspevok na doméne X.com prečítaj si
  peto10 10.03.2022, 22:45 | #3192
  Ministerstvo obrany RU vyhlásilo, že nebombardovalo pôrodnicu v Mariupole a išlo o ukrajinskú provokáciu.
Pár hodín predtým Lavrov povedal, že ju bombardovali , lebo sa v nej ukrýval batalión Azov.

Jedno klamstvo za druhým.
  Quake 10.03.2022, 23:58 | #3193
  true - naozaj odporúčam sledovať a dohľadávať informácie z relevantných zdrojov, nie z konšpiračných webov. Rozumiem, že je ľahko uveriť fake správam plným senzácii a že máš pocit, že odhaľuješ sprisahania, ale tak to naozaj nie je. Realita je častokrát nudná a jednoduchá (a preto pre mnohých nezaujímavá).
  true 11.03.2022, 07:09 | #3194
  Pointa bola inde.
To aj do slovenských bio labakov prišli milióny dolárov z USA?
  peto10 11.03.2022, 07:55 | #3195
  Tak mi teda daj dôkaz, že tam vyrábali biologické zbrane, ktoré dokážu zabiť vybrané etniká. To je konšpirácia na úrovni plochej Zeme **02
Jediný argument, ktorý Rusi poskytli je tá zmluva, ktorú som ti sem postol a úplne ju pretocili a spoliehajú sa na hlúposť ľudí, že im to uveria. Vidíme, že im to vychádza.
Mimochodom kto tu každú chvíľu zabíja novicokom? Ti ruskí dovolenkári v Británii boli asi tiež prezlečení američania...
  Markuss 11.03.2022, 10:08 | #3196
  Peťo, ale kde berieš tu istotu, že čierni sú čierni a bieli sú bieli... Koľko článkov zo zahraničia si si k tomu dohľadať. Keď to napíše Jeruzalema Post a OSN k tomu zásadne, tak pravda bude niekde na pol ceste, nie v Ňku ani v SME
  true 11.03.2022, 11:01 | #3198
  peto10 lebo Jakub Fiala zo SMEti na Twitteri sa k tomu vyjadri tak uz musim tomu verit, to vazne????
vlastne aj Markuss to uz spomenul
  true 11.03.2022, 11:05 | #3199
  a ty mi daj peto naozajsny dokaz - ze tam ziadne bilologicke svinstva nerobili - ked to platili USA
a prosim nech to nie je z dennika SMEti ani N **02
a nevytahuj plochu zem a podobne sracky - ked sa mame normalne bavit
  peto10 11.03.2022, 11:44 | #3200
  Dôkazné bremeno je na strane Ruska a v tejto diskusii na tebe.
Ja som ti tu dal link, kde máš zmluvu, ktorou Rusko argumentuje. To či to postol Filo zo sme alebo anonym z tvojich obľúbených alternatívnych médií je teraz jedno. Ty si sem zatiaľ nepridal nič, čo by dokazovalo výrobu biologických zbraní.
  true 11.03.2022, 13:28 | #3201
  das mi nejaky link na to? myslim co si napisal - ze Rusko argumentuje tou zmluvou
teda rad by som si precital to Ruske vyjadrenie oficialne - znova podotykam - ze nech to nie je z N ci SMEti, ale nieco doveryhodne **26
  Markuss 11.03.2022, 13:45 | #3203
  toto?

https://www.state.gov/wp-content/uploads/2019/02/05-829-Ukraine-Weapons.pdf
  peto10 11.03.2022, 14:00 | #3204
  Ruské ministerstvo zahraničných vecí je dostatočný zdroj ? **01 Link na príspevok na doméne X.com
  Markuss 11.03.2022, 14:19 | #3208
  I am sorry, ja som dal zmluvu z oficialnej stranky americkej vladnej institucie, uz v nazve suboru je slovo !weapons!
Markuss 10.03.2022, 19:04 | #1266
Jeden nestranný pohľad z Izraela

https://m.jpost.com/international/article-700677
  Markuss 10.03.2022, 19:05 | #3188
  A tu je o čom, nakoľko Rusko má minimálne v Sýrii s Izraelom dzentlementske dohody, čo nevyhovuje iným, napr Iránu
  Markuss 11.03.2022, 10:34 | #3197
  a uz aj bratia Cesi prelozili
https://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/clanek/rusko-dalo-velmi-tvrdou-konecnou-verzi-nabidky-zelen...
majka 10.03.2022, 18:51 | #1265
s poľskými titulkami-https://www.youtube.com/watch?v=NRcLDsKbKOs
Link YouTube video
slaven 10.03.2022, 17:49 | #1264
https://www.denik.cz/ekonomika/energetika-krize-vlada-elektrina-opatreni-20230309.html
Caciky 10.03.2022, 15:57 | #1263
LNG ️ 20 plynových lodí vyrazilo z USA do Európy. Jéj USA dosiahli svoj cieľ! Je tu malý problém, tieto lode spotrebujú 57 ton paliva/deň, čo je = 1140 ton/deň. No globalisti, zelení ľudia, čo vy na toto? Ešte jedna vec: znečistenie jednej obrovskej nákladnej lode má hodnotu 50 miliónov áut. Inými slovami, približne dva tucty takýchto lodí znečisťujú rovnako ako všetky autá sveta celkovo.
  Markuss 10.03.2022, 17:03 | #3179
  A to chcelo Progrsivnr Slovensko vyhlásiť stav klimatickej núdze. Zrazu idú aj tankery, aj uhlím sa dá v elektrárňach kúriť **26
  yyyy 10.03.2022, 17:36 | #3180
  myslš, že to matematicky sedí?
- 1 lod denne spáli 1140 ton paliva
- 50 000 000 aút denne spáli 1140 ton paliva /t j 1 auto 0,000023t t.j 2,3 dekagramov - po slovensky štamprlík. To musia mať tie autá bohovične úsporné motory
**01
  slaven 10.03.2022, 17:40 | #3181
  Gretku moze yebnut uplne https://i.imgflip.com/5dt0rl.jpg
  slaven 10.03.2022, 17:41 | #3182
  yyyy, tiez som pocul, ze tie lode brutalne hodnoty spalia, kasli na matematiku
ved je to priemer nejaky nie? ved vela aut nejazdi kazdy den, napr. moje **01
  yyyy 10.03.2022, 17:44 | #3183
  kua, zle som to prečítal - oprava:
- 1 lod spáli 57t paliva za deň
- 50 000 000 aút spáli 57 ton paliva t j. 1 auto 0,12 deka za deň - perpetum mobile šuviks
  yyyy 10.03.2022, 17:49 | #3184
  jj, slaven máš pravdu ale informácie by mali byť pravdivé, toto je vyložene blbosť. Inak oveľa horšie vychádza spotreba kyslíka a tvorba NO pri lete prúdových lietadiel
  slaven 10.03.2022, 17:50 | #3185
  ty neprestenes **01
napis im hned do redakcie https://www.startstop.sk/news/19276/15-najvacsich-lodi-znecisti-ovzdusie/ **02
  slaven 10.03.2022, 17:52 | #3186
  citam tam ze tam lod spali 14 000 litrov za hodinu ...
tak si to vypocitaj, ked liter je urcite viac ako kilo, vsakze, lebo to nie je voda, ale aj kebyze to bola voda tak co? tak denne ta lod spali 336 ton ... a teraz sprav vypocty este raz, hahaha **01
  Markuss 10.03.2022, 17:54 | #3187
  Napíš do Bloomberg
https://www.bloomberg.com/opinion/articles/2021-03-30/huge-container-ships-biggest-problem-is-emissi...
Markuss 10.03.2022, 14:46 | #1262
to su tie, ktore nevyrobia EU automobilky

Link na článok na doméne pravda.sk
  Markuss 10.03.2022, 14:47 | #3178
  a teda to sme boli Detroitom Europy....**12
Markuss 10.03.2022, 06:59 | #1261
[9. 3., 23:48] Chose: https://hnonline.sk/svet/23418365-spojenci-usa-nezdvihaju-bidenovi-telefon-ropa-priblizila-saudsku-a...
Stýko Joe by tam mal poslať toho svojho poradcu/poradkyňu pre energetiku
  Markuss 10.03.2022, 06:59 | #3170
  Vojna za vojnu
Markuss 09.03.2022, 17:19 | #1260
No a začíname
Link na článok na doméne pravda.sk

Tak ako to správne niektorí na začiatku pochopili. Tí si nestrelili do vlastného kolená.
A ešte jedna pozitívna správa. Aj Heineken odchádza...
Pozitívna preto, že mohli by aj od nás. Ich pivo stojí za hovno
  Markuss 09.03.2022, 18:28 | #3164
  Inak frantíci sú v tomto obozrernejsi
https://www.aa.com.tr/en/economy/french-companies-hesitant-to-halt-business-with-russia/2527339
  Quake 09.03.2022, 20:03 | #3165
  Tak ten článok je pekný clickbait, keďže na vojne určite neprofitujú najviac čínske automobilky **01 tie čísla predajov sú skôr tragické vzhľadom na veľkosť čínskeho a ruského trhu
  Šariš 09.03.2022, 21:24 | #3166
  Quake ale je to o o autách nie? jasné že predajcovia zbraní a nerastných surovín zarobia viac
  Quake 09.03.2022, 21:38 | #3167
  Veď hej, ale ten nadpis, že: "Kto najviac profituje z vojny na Ukrajine? Predsa čínske automobilky!" je úplný bulvár **01
  slaven 09.03.2022, 22:31 | #3168
  Quake - ale z automobiloveho pohladu to je asi fakt
automobilky v EU zaplačúúúú ... uz dost to bude tazke tou zelenou elektro debilitou a teraz este aj toto ...
  Markuss 10.03.2022, 07:01 | #3171
  To sú čitatelia, čo idú po titulkoch. Obsah a súvislosti sú vedľajšie
  Quake 10.03.2022, 08:58 | #3174
  Slaven - skôr či neskôr sa automobilová revolúcia udeje. Neviem, či práve elektrické autá sú tou správnou cestou, ale tak čo máme lepšie ako alternatívu k spaľovacím motorom?
  slaven 10.03.2022, 10:27 | #3175
  Quake, vyvoj ide dopredu. Ja neviem odpoved.
Viem len ze toto co sa deje v EU je totalna hlupost a doplatia na to hlavne ludia, znizi sa im naozaj kvalita zivota.
Ale mozno inzinieri o rok, alebo o dva vymyslia nieco, ze zrazu bateria nebude mat dojazd 500 ale 5000km .. a samozrejme ta bateria nebude stat 30 000euro **01
  slaven 10.03.2022, 10:28 | #3176
  jeden obrazok pekny k teme: https://prnt.sc/dW_4LHN5rNBK
  Caciky 10.03.2022, 12:12 | #3177
  https://www.topspeed.sk/novinky/v-mene-ochrany-planety-vw-znicil-stotisic-pojazdnych-aut/16388
Markuss 09.03.2022, 17:11 | #1259
No takto, ráno som ešte niečo podobné pokladal za polopravdy... Ale, ale... USA varujú
  Markuss 09.03.2022, 17:11 | #3163
  https://www.ta3.com/clanok/230225/usa-varuju-ukrajina-ma-biologicke-vyskumne-zariadenia-mozu-ich-zis...
  slaven 09.03.2022, 22:33 | #3169
  videl som viacere clanky uz skor, oznacovane za hoaxy samozrejme, ze USA maju nejake labaky na UA? ze tam dost penazi dali a podobne ... a zrazu USA varuju **01
  Markuss 10.03.2022, 08:09 | #3172
  no teraz sa pani v senáte prekecla a rup ho, uz je to na titulkách. takze tolko k hoaxom
  Markuss 10.03.2022, 08:12 | #3173
  https://www.bbc.com/news/uk-60683248
true 09.03.2022, 15:22 | #1258
zkurvenci zapredani **14**14**14

Vláda schválila prítomnosť vojakov NATO na Slovensku. Malo by ich prísť viac ako dvetisíc, schváliť to musí ešte parlament.
Markuss 09.03.2022, 11:04 | #1257
no takto to funguje v politike, ked zlyhas pri presadení svojej reformy.
Minulý tyzden rakusky minister zdravotnictva odstupil. Tento tyzden prisiel nový a je to.....

Link na článok na doméne pravda.sk

hmmm, ktorý z nasich ministrov pri zlyhaní svojej 'reformy' odstúpil?**12
  Markuss 09.03.2022, 11:42 | #3159
  este doplním, vcera malo Rakúsko historický rekord, takmer 48.000 pozitívnych:

https://www.heute.at/s/corona-zahlen-oesterreich-schlimmster-tag-aller-zeiten-mit-ueber-47000-neuinf...
  true 09.03.2022, 15:18 | #3161
  cely mainstrem na Slovensku s tym onanoval a strasil - pamatate na tie clanky ako strasili ludi dementi **14**14**11**11**33**33**33
  true 09.03.2022, 15:19 | #3162
  ti ansi zapredani zmrdi vo vlade a parlamente aj pri vacsich rpeslapoch neodstupili **14**14**14**11**11**11**33**33**33
slaven 09.03.2022, 09:00 | #1256
Na odľahčenie:
https://cz24.news/tak-toto-jen-tak-nevymyslis-komparz-dela-mrtvoly-ktere-mely-zahynout-behem-utoku-r...
**02
  peto10 09.03.2022, 10:13 | #3158
  Tomuto môže uveriť fakt len idiot.
  true 09.03.2022, 14:09 | #3160
  najlepsi su ti komparzisti - raz ich ukazu zkrvavenych na jednom mieste, vybuch a potom zasa inde, ten isty clovek **01 pekne ludi ojebuju
Quake 08.03.2022, 22:07 | #1255
Na odľahčenie:
skúste si dať v Google prekladači preložiť slovo "Putin" z francúzštiny do slovenčiny
**02
  Caciky 08.03.2022, 22:33 | #3157
  oltcit**26
Caciky 08.03.2022, 20:43 | #1254
Link YouTube video
Markuss 08.03.2022, 19:55 | #1253
A ešte teda k svetovému dopadu, že čo to znamená.... A stačilo trocha snahy

https://www.reuters.com/markets/europe/ukraine-crisis-jeopardises-middle-easts-black-sea-wheat-suppl...

Inak ta pšenica ešte môže byť veľký problém. Tu si vystačíme s koxotinami, ale krajiny ako napr. Egypt, to je 100 miliónov ľudí. To sa rovná hladomoru a ďalším vojnám na Africkom kontinente

https://www.theguardian.com/global-development/2022/mar/07/we-need-bread-fears-in-middle-east-as-ukr...
  Markuss 08.03.2022, 20:22 | #3156
  A už aj u nás reagujú. Teda Nkuo, Sme a aktuality nie. Tí majú svoju bulvár agendu

https://finweb.hnonline.sk/ekonomika/23361771-vojna-na-ukrajine-zvysuje-vyrobne-naklady-chleba-vrcho...
Markuss 08.03.2022, 19:14 | #1252
No a Joe mohol síce povedať...


Link na článok na doméne pravda.sk
  Markuss 08.03.2022, 19:14 | #3153
  ...ale my tu bez toho asi nevieme existovať
  Markuss 08.03.2022, 19:36 | #3154
  No a čo na to Bloomberg? Alebo teda Čína?
Sprav si obraz. EU vychádza z toho ako porazený

https://www.bloomberg.com/news/articles/2022-02-28/gazprom-paves-way-to-new-china-gas-deal-as-sancti...
  Markuss 08.03.2022, 19:41 | #3155
  No a teda aj dolár pôjde do múky... Settlement v EUR

https://www.reuters.com/world/asia-pacific/exclusive-russia-china-agree-30-year-gas-deal-using-new-p...
Markuss 08.03.2022, 14:56 | #1251
no a este jeden retrospektívny k Australian open:
https://www.republicworld.com/sports-news/tennis-news/shane-warne-takes-fresh-dig-at-novak-djokovic-...
  Markuss 08.03.2022, 14:56 | #3149
  a dva mesiace neskor:
https://www.abc.net.au/news/2022-03-05/shane-warne-dies-of-suspected-heart-attack/100884710
Šariš 08.03.2022, 11:44 | #1250
Link na článok na doméne pravda.sk
  StanoDianiska 08.03.2022, 11:58 | #3142
  Spomína sa tam aj Zem a vek, takže niečo staršie k tomu: https://dennikn.sk/blog/378330/ako-je-to-s-udajnou-nezavislostou-tibora-rostasa/
  Markuss 08.03.2022, 12:30 | #3143
  to sa mi paci, cisty konflikt zaujmov vyriesit clankom, ktorý ma ten istý problém**01**01
  StanoDianiska 08.03.2022, 13:40 | #3144
  Ja riešim nejaký konflikt záujmov? To je len tak pre rozšírenie si obzoru **04
  Markuss 08.03.2022, 13:54 | #3145
  pozri, ak tu niekto postne blog , a evidentne nemôže byť objektívny, tak odpoveď slohovou prácou biednej úrovne je strata času. A prečo konflikt záujmou?
nebudem urážať tvoju inteligenciu poučovaním o súdnych ťahaniciach....

jednu (pre mňa) stále záhadný jav sa ale pomaly odhmlieva. Vždz som si kládol otázku, že pre akú cielovú skupinu je takáto tvorba určená.... a už aj tuším odkial tých 6492 preferenčných hlasov pristálo
  StanoDianiska 08.03.2022, 14:11 | #3146
  Markuss, viem, že ty si tu najinteligentnejší.

Vôbec mi tam nejde o slohovú prácu ani o to, kto ten sloh písal. Ide o to, že Rostas tam nepriamo pýta podporu od ruského veľvyslanca na tie jeho "nezávislé" médiá.
  Markuss 08.03.2022, 14:26 | #3148
  Ked to povedal pán poslanec, tak to bude spolahlivý zdroj
  StanoDianiska 08.03.2022, 15:05 | #3150
  Link YouTube video
  Markuss 08.03.2022, 17:15 | #3151
  Ruský neviem. A Smatana je pre mňa rovnako dobrý zdroj ako Benčík. Ten so svojimi 2449 hlasmi z volieb tiež najviac očaril Budaj a tak ho zašili na Ministerstve.
Tak neviem, pri Naďovej mimovladke napriek popieranie existujú dôkazy tvrdé, a to správa national endowment for democracy.

Aké tvrdé podklady existujú tu?!
  Caciky 08.03.2022, 18:03 | #3152
  KRUPA pocet hlasov 1864 ,,,,,,,,,,,,,,,,,,moj pes na sidlisku by dostal viac........**01
Caciky 08.03.2022, 11:03 | #1249
Link YouTube video**26
  Markuss 08.03.2022, 11:34 | #3140
  pozeral som na zdf k tym sankciam. Je to skutocne tak, ze uz teraz majú cina a india + turecko nohu vo dverách.

jeden priklad - Visa a Mastercard. Ukoncili operácie v Rusku. Do 5 dní dali dokopy UnionPay s Mir-om

https://cs.wikipedia.org/wiki/UnionPay

Tít už teraz majú 37% z kartových transakcií. Toto stvorí monštrum

https://en.wikipedia.org/wiki/UnionPay
Už teraz sú väčší ako MasterCard a visa a s indiáni a rusmi sú viac ako tretina populácie na zemeguli.
Všetko pôjde cez činu. Neviem či toto domysleli

A to ešte majú spoluprácu s japonskou JCB to UnionPAy. 180 krajin sveta akceptuje ich karty
  Markuss 08.03.2022, 11:40 | #3141
  Tu aj naša tlač k tomu
https://finweb.hnonline.sk/zahranicna-ekonomika/23210295-ruske-banky-obchadzaju-sankcie-museli-sa-ob...
  slaven 08.03.2022, 14:25 | #3147
  tie sankcie ... to bude brutal naozaj, pokial sa EU nespamata.
Mne je jasne ze EU poslanci, co zarabaju mesacne 10 000eur ci kolko to maju na haku, ale aj tak. Rovnako Ta nasa parodia na politikov.
Caciky 08.03.2022, 10:23 | #1248
nieco z historie-
https://www.greelane.com/sk/humanities/hist%c3%b3ria-a-kult%c3%bara/vietnam-war-gulf-of-tonkin-incid...
  Markuss 08.03.2022, 11:28 | #3139
  ozaj kvalitne spracované. Vdaka
Quake 07.03.2022, 09:55 | #1247
Niečo z histórie:

V roku 1933 sa stal Adolf Hitler nemeckým kancelárom a zdevastovanej krajine sľúbil okrem iného aj viac životného priestoru. A zameral sa na Sudety, ktoré sice patrili Československu, ale väčšinu obyvateľstva tvorili Nemci. V r.1937 prejavil Konrad Heinlein, predseda SdP, záujem o včlenenie nielen Sudet ale rovno celých Čiech, Moravy a Sliezska do nemeckej ríše. Na jar 1938 začal na Hitlerov príkaz dávať ČSR také podmienky, ktoré sa nedali splniť. Keďže v Európe vládla v tom čase veľká nervozita z rozpínajúcej sa nemeckej ríše, tlačili predstavitelia Francúzska a Veľkej Británie na vládu Československa, aby Nemcom ustúpili a nechali im celé územie, len aby nevznikla nová vojna. To viedlo k obrovským protestom obyvateľov ČSR a 23.9. bola nariadená všeobecná mobilizácia. 29-30.septembra sa v Mníchove stretli Mussolini, Chamberlain, Hitler a Daladier a rozhodli o nás bez nás. Zobrali nám 28 tisíc km štvorcových územia, nemecké vojská obsadili Sudety 1.oktôbra 1938. Vzápätí abdikoval prezident Beneš a bola dosadená bábková vláda naklonená Hitlerovi. Mocnosti si mysleli, že obetovaním Československa uchlácholia Hitlera a zabránia vojne.

25.augusta 1939 vplávala do poľského prístavu nemecká výcvikova loď. Nič nezvyčajné v tej dobe. Napokon v prístave žila ako majorita nemecká časť obyvateľstva. To ešte nikto netušil, pod akou zámienkou prišla. 31.augusta nemeckí nacisti v prestrojení zaútočili na nemeckú radiostanicu v Gliwiciach. Hitler použil tento útok ako zámienku, ze sa len bráni a ráno 1.septembra začal vojnu, ktorú ale nenazýval vojnou ale špeciálnou akciou Fall Weiss a zo spomínanej výcvikovej lode začal bombardovanie muničného skladu.
Začala sa 2.svetová vojna.

Ako cez kopirák sa uskutočnila "špeciálna operácia" na Ukrajine v podaní Putina.
  Markuss 07.03.2022, 13:55 | #3131
  treba povedat jedno, tak ako si Nemecko a Sovieti rozdelili pred vojnou polsko,
tak si USA, Francuzi, UK a Sovieti rozdelili mocenské sféry vplyvu.
Rovnako bolo ako Nemecko, tak Rakúsko rozdelené do styroch okupacnych zón a po dobu desat rokov aj okupované.

Rovnako bolo aj Ceskoslovensko ponechané na tej 'správnej' srane zeleznej opony

Co to potvrdzuje? potvrdzuje to iba cynickost velmocí, tak ako som dole písal. Kazdý si robí svoju krvavú geopolitiku.
  ALKAPERONE 07.03.2022, 14:42 | #3132
  jedna podobnost tuna je ako ked hitlerovci stupnovali nenavist voci zidom, tak ukrajinci zacali stupnovat nenavist voci rusom (teda hlavne kyjevska zumpa), dajte niekto video ako rusi v moskve skanduju smrt ukrajincom a podobne, neschvalujem co predvadza putin, ale treba prestat pichovat na rusov, ked pomaly ani ruska armada nevie co ma putin v umysle,
inac ked historia tak ukrajinci :
https://en.wikipedia.org/wiki/Organization_of_Ukrainian_Nationalists
https://www.csfd.cz/film/434921-volyn/prehled/
my sme posadili zidov do vlakov, na ukrajine ich ubili palicami ludia z davu, najhorsia zberba skopcakov boli cviceny ukrajinci, atd atd
presne ako nenavist voci zidom pred 2 svetovou, mas pravdu kvejku

Link YouTube video
  Caciky 07.03.2022, 19:06 | #3133
  quake ten taxikar isiel po tebe**01
  Quake 07.03.2022, 19:13 | #3134
  Caciky, som si hneď myslel. Dnes som ti venoval 10 eur z výhry, si rád? **02
  Caciky 07.03.2022, 19:39 | #3135
  zajtra sa zjebem do nemoti a pojdem bojovat za ukrajinu**01
  Caciky 07.03.2022, 19:45 | #3136
  tie 10 eura si radsej mohol venovat rumunskym ciganom co ti poskladali toho tvojho dzada co mas**01
  Quake 07.03.2022, 20:39 | #3137
  Caciky, vidis, oni aspon poskladali mojho tatosa, ale co si poskladal ty? Ani len Rubikovu kocku. Ani vyherny tiket. Ani lego. Ani skladaci bicykel. Ani stolcek z Ikey. **02
  Markuss 08.03.2022, 09:29 | #3138
  chalani, kurvajs ale súper si zaslúzi aspon stipku respektu**10
Markuss 06.03.2022, 22:57 | #1246
No a ďalšia falošná solidarita

https://www.bbc.com/news/business-60638255
  Markuss 06.03.2022, 22:58 | #3122
  A teraz si zoberme Orbán
Ten povedal náročnú, že neohrozí energetické záujmy Maďarska.

Títo sa bijú do pŕs a ako americká vláda, tak britský Shell veselo kupujú
ALKAPERONE 06.03.2022, 19:02 | #1245


Link YouTube video

tuna fotka pred invaziou, chudera babka ani nevie, ze nacek proti ktoremu bojovala jej o niekolko rokov da zbran do ruky

https://i.dailymail.co.uk/1s/2022/02/15/15/54227881-10515451-image-a-23_1644939864807.jpg
https://en.wikipedia.org/wiki/Azov_Battalion

pichujete tu kazdy na putina a "kotlebovci" vrazdia rok co rok

a este ku ciernym studentom, lebo ste tu mali dobru debatu okolo toho kto su co su, je jedno kto su, jedno je iste keby neusli tak ich ukrajinsky nackovia pozabijaju

putin si ukrojil velky kolac, ukrajina je obrovska a momentalne tam uz rozdavali zbrane ako cukriky, toto dobre nedopadne, pocitam ze bude utok na nato krajinu a nebudu to rusaci ale tieto vycvicene nazi ukrajinske svine, je mi luto civilistov, ale kazdy kto hajluje vo vychodnej europe nech najde co hlada
  ALKAPERONE 06.03.2022, 19:04 | #3118
  https://www.dailymail.co.uk/news/article-10515451/Babushka-battalion-training-Ukraine-organised-neo-...
  ALKAPERONE 06.03.2022, 19:38 | #3119
  a este jedna vec, keby krajiny turci pakistanci a ina zberba pochodovala cez vychodnu europu az potom sa vam oci otvoria co je prave ZLO, co by robili nasim krestanskym zenam a detom, neschvalujem co putin spravil ale je to diktator a treba tu armadu nejako vyuzit, specialne ked sleduje co za debili su pri moci v US a UK , Francuzko tiez blbecek na cele, kanada absolutny zmrd(https://en.wikipedia.org/wiki/Canada_convoy_protest)
je mi luto civilistov a modlim sa aby to skoncilo, ale toto dobre nedopadne ludia, scenar sa naplna a skurwene noviny len roznasaju zlo
pozrite sa krajiny okolo, vsetci posielaju zbrane , jedine madari (viktor urban) povedal ze nie, ved to len zhorsi situaciu, aj ta nasa pichutka, ci caputka ci ako sa vola, my mame vojnu na vychode uz roky, ludia stavaju mury okolo osad atd. a jedine co mele su rusi rusi rusi, a ked cosi zacne aj u nas tak bude prva v lietadle
  true 06.03.2022, 21:53 | #3120
  ludia ktori kydaju na Putina nikdy nepriznaju ze nejaka genocida v Odese bola
ved to tvrdi Putin uz dlhsie - je to teda HOAX !
ze sa tam zabilo 10 000 ludi a viac nikoho nezaujima - vsetko je to vymysel **16**16**16
  StanoDianiska 06.03.2022, 22:26 | #3121
  true, seriózne, dáš mi prosím ťa nejaký zdroj, kde sa píše o tej genocíde? Viem o tom, že tam zomrelo veľa ľudí, boli tam boje na východe od roku 2014. Ale niečo k tej genocíde ak by si mal.
  peto10 06.03.2022, 23:04 | #3123
  Vidim, ze tu sa nic za tie roky nezmenilo **01

Stano, na ten zdroj som zvedavy aj ja, tipujem, ze dostaneme odkaz na Putinov prejav **04

Na Ukrajine mohlo zomriet presne 0 ludi, keby sa tam ruski okupanti v roku 2014 nenasackovali.
  true 06.03.2022, 23:05 | #3124
  https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=2+may+2014+odessa
a citaj tie vymysly a ALKAPERONE - v jeho prispevku to prve video je tiez o tom - pozri sa na to - dalsie vymysly
  peto10 06.03.2022, 23:15 | #3125
  Cize nepokoje, kde zomrelo 50 ludi su genocida, ci ako to mam chapat?
  true 06.03.2022, 23:17 | #3126
  peto10 - ja viem - je to smiesne teda to vrazdenie na vychode UA je smiesne podla Vas
ale teraz ked nejaki civili zomru uz je to strasne lebo Putin
  peto10 06.03.2022, 23:21 | #3127
  Smiesny su mi ludia, ktori si este aj teraz dokazu zastavat Putina.
  true 06.03.2022, 23:28 | #3128
  peto10 - precitaj si nieco o tom ... za 8 rokov odvtedy zomrelo viac ludi - nie 50 **27
kto nepozna historiu, ten a nepouci nikdy a iste veci nepochopy
  peto10 06.03.2022, 23:31 | #3129
  Ano, zomrelo tisice ludi, pretoze je tam vojnovy konflikt. Ale nie je to genocida.
  StanoDianiska 07.03.2022, 07:58 | #3130
  true, o tej genocíde si mi nedal nič. Dal si o masakre v Odese.

Ja ti dám aj iné príklady, útok separatistov na konvoj utečenecov: https://eurozpravy.cz/zahranicni/evropa/100261-masakr-na-ukrajine-separatiste-napadli-konvoj-lide-ho...
Útok separatistov na Mariupol, znova mŕtvi civilisti: https://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/clanek/povstalci-zautocili-na-mariupol-zahynuly-tri-desitky...
majster 06.03.2022, 18:49 | #1244
Tak keď rozmýšľam tak už by bolo dosť, aby v stávkových neboli ruské ligy, keď sú všetci proti Rusku, nech hokejové kluby hrajú bez ruských hokejistoch!**12
Markuss 06.03.2022, 18:08 | #1243
Toto tu je asi už v dnešnej dobe prežitok, ale predsa len ťažký nemecký mainstream:

https://www.trend.sk/spravy/tazkosti-ockovani-moze-byt-daleko-viac-ako-bolo-predtym-zname-hlasia-nem...

  Markuss 06.03.2022, 18:09 | #3117
  A tu originálny článok

https://www.welt.de/politik/deutschland/plus237106177/Coronavirus-Impf-Nebenwirkungen-deutlich-mehr-...
Quake 06.03.2022, 14:04 | #1242
Je to dlhé, ale vcelku zaujímavé, ako v skutočnosti funguje ruská armáda:

Toto je skutočný príbeh o tom, ako vojnový zločinec Putler vlastných vojakov vedome poslal na porážku. Toto je koniec jedného z najväčších mýtov o technologickej prevahe ruskej armády v oblasti komunikácie. Žiadna v skutočnosti neexistuje.
V správaní niektorých jej pozemných jednotiek sa už od počiatku invázie objavovali nečakané chyby a omyly, ktoré pôsobili prekvapujúco. Počas ostatných rokov vyvolal Putinov režim prostredníctvom ťažkotonážnej propagandistickej kampane aj u mnohých vojenských analytikov dojem, že jeho vojská majú v niektorých aspektoch veľkú technologickú prevahu aj nad systémami členských štátov NATO. Už po niekoľkých hodinách invázie však nastali prvé anomálie, ktoré svedčili o opaku. V spravodajskej a analytickej komunite však stále prevažoval názor, že ide o dôsledky zlyhania velenia a nesprávnych rozhodnutí, či nedostatočného prieskumu cieľovej oblasti.
Ibaže pred pár dňami večer a potom v noci a ráno sa stalo niečo nevídané: u viacerých zajatých ruských vojakov - a žiaľ aj u mnohých mŕtvych - sa podarilo nájsť nečakane veľké množstvo spojovacej techniky, ktorá prakticky v ničom nezodpovedala moderným vojenským štandardom. Naopak, ukázalo sa, že prevažná väčšina rádiovej prevádzky medzi jednotkami prebiehala prostredníctvom jednoduchých vysielačiek bežne dostupných aj na civilnom trhu a navyše bez akéhokoľvek šifrovania. Odpočúvateľná prakticky kýmkoľvek - a ktokoľvek do nej mohol aj vstúpiť. Široká komunita prekvapených radioamatérov zo záujmu začala monitorovať prevádzku na stále väčšom množstve Rusmi využívaných frekvencií: a s pomocou rýchlo privolaných ukrajinských nadšencov našli svätý grál.
Zistili totiž, že ruská armáda používa okrem už dávno známych aj desiatky ďalších nezašifrovaných frekvencií nielen na komunikáciu medzi jednotlivými pozemnými jednotkami, ale dokonca aj na odosielanie navigačných koordinátov pre potreby leteckej podpory a bombardovania. Relatívne malá, ale dokonale nabudená globálna komunita podivínov sa rýchlo aktivizovala a v priebehu niekoľkých hodín sa aktívneho monitorovania a nahrávania komunikácie začalo zúčastňovať viac, než tisíc ľudí iba na jedinom webe. Tých webov sú pritom desiatky. Preklady do angličtiny pribúdali rýchlosťou blesku. Nadšenci zistili dve dôležité veci: jednak to, že absenciu šifrovania Rusi skúšajú vykryť častými zmenami využívaných frekvencií, ale tiež to, že kódy na časť šifrovaného vysielania zdieľajú na nekódovaných reláciách.
A potom są to stało: z pasívneho pozorovania prešli rádioamatéri do ofenzívy a začali jednotlivé frekvencie rušiť silnejším signálom. Na niektorých kanáloch tak znela dokola ukrajinská hymna, na inej sa ruským vojakom jednoducho vulgárne vysmievali, inde zas simulovali komunikáciu v mene spojárov ruských jednotiek a zámerne im poskytovali zmätočné informácie.
Na jednej z frekvencií znel donekonečna kvikot a chrochtanie stáda prasiat. A neznel smiešne, mrazí z neho: znie, ako keby išli na porážku. A aj išli.
Táto fascinujúca aktivita na fanúšikovských stránkach rádioamatérov však rýchlo pritiahla pozornosť spravodajských služieb: a tak sa zrazu z jedného obskúrneho a slabo zabezpečeného webu vytvoreného v roku 2008 pre potreby rádioamatérskeho klubu Univerzity v holandskom Enschede stalo ďalšie z bojísk elitných spravodajcov pokúšajúcich sa ochrániť záujmy svojich krajín. Rusi sa snažili upokojiť situáciu a znovu zabezpečit kontrolu nad rádiovým spektrom, ich protivníci zas systematicky spôsobovali stále väčší chaos. Ruskí špióni do diskusie vkladali pasce, prostredníctvom ktorých chceli zmonitorovať osoby zapájajúce sa do aktivít a znemožniť im ďalší prístup na stránku. Konali však v takom časovom strese, že sa sami dopúšťali mnohých chýb a v jednom momente nastala tzv. “panika na diskotéke.” Dokonalá, absolútna.
Demokracia internetu má totiž svoje čaro: užitočný link do diskusie totiž mohol vložiť ktokoľvek - a aj sa tak stalo. Užívateľ anon14401 požiadal ostatných o verifikáciu frekvencie prostredníctvom linku, pod ktorým sa však v skutočnosti ukrývala stránka schopná získať po kliknutí naň obrovské množstvo dát o užívateľovi. Úspešne, pretože na link stihli kliknúť stovky ľudí. Následne ale začal rásť počet užívateľov obávajúcich sa odhalenia ich totožnosti a začali pribúdať spojenia cez rôzne anonymizačné VPN.
Anon14401 následne zasial medzi účastníkov komunikácie ďalšiu neistotu varujúc všetkých pred klikaním na toxické linky. Keď nervozita, zmätok a paranoja kulminovali, umiestnil do diskusie tretí link, tentoraz na video z youtube, a uviedol ho varovným textom "if you click on links here this happens:” - plus - mínus "keď klikneš na linky, toto sa stane:"
Zabralo, pretože v takýchto momentoch jednoducho neraz zvíťazí zvedavosť nad triezvym úsudkom aj u extrémne inteligentných ľudí - a výsledkom sú zachytené ďalšie informácie o digitálnej identite stoviek účastníkov diskusie. Vypočuli si posmešnú častušku a odovzdali dáta s obrovskou spravodajskou hodnotou. Dobrovoľne, cez youtube, po klikutí na povolenie cookies. Paradoxom je, že až na výnimky už zasa nepoužívali VPN a ďalšie anonymizačné techniky, takže si o nich s trochou šikovnosti bolo možno zistiť naozaj veľa: miesto, odkiaľ sa pripájali, operačný systém mobilu, či notebooku, poskytovateľa internetu, stav nabitia batérie a desiatky ďalších užitočných informácií.
Podotýkam, že nič z vyššieuvedeného nemalo nič spoločné s nelagálnymi technikami, či akýmkoľvek protizákonným konaním. Išlo iba a len o využitie bežne dostupných funkcionalít analytiky google a iných programov umožňujúcich v zhode so zákonom získavať množstvo informácií o návštevníkoch webu. V spojení so zručným využitím techník social engineeringu sa z tohto incidentu podarilo vyťažiť neuveriteľné množstvo dát, ktoré možno využiť pri ďalšom dohľadávaní aktivít osôb pôsobiacich v prospech spravodajských služieb Ruskej federácie aj na území niektorých štátov EÚ. Napríklad. Skúste si ale k tomu predstaviť, čo potom dokážu hackeri v službách darebáckeho štátu, ktorí si legalitou od vás získaných dát hlavu rozhodne nelámu.
Bez preháňania: jedinec len o percento zručnejší od Mizíka mohol z opačnej strany zemegule počas niekoľkých hodín spôsobiť “friendly fires” - teda naviesť útočnú aktivitu Rusov na Rusov bez toho, aby tušili, že neútočia na ukrajinských “nacistov,” ale na vlastných. Tu možno hľadať aj vysvetlenie pre nepochopiteľne často chýbajúcu leteckú podporu pre útočiace a presúvajúce sa pozemné jednotky. Bez nej sa potom stávajú v mestskej zástavbe ľahkým terčom. Lietadlá nebombardovali, lebo nemali istotu, či nezničia vlastných. Vzájomne ostreľovanie sa dvoch ruských tankových jednotiek a následné obrovské straty spred pár desiatok hodín napovedá, že velenie Armády Ruskej Federácie tragicky podcenilo jeden z kľúčových aspektov každej úspešnej vojny - bezpečné a šifrované neprerušované spojenie medzi jednotkami. A doteraz tento problém nevyriešilo.
Na mnohých z týchto kanálov totiž stále počuť už len množstvo ruchov a zvukových artefaktov, ktoré sú prejavom odporu komunity rádioamatérov proti ruskej agresii voči Ukrajine. Hoci ešte nedávno išlo o úplne zreteľné a zrozumiteľné vysielanie bez rušivých vplyvov, niekoľko desiatok hodín po invázii začala svetová rádioamatérska komunita skutočne masovo prehlušovať a neraz doslova znemožňovať komunikáciu na nešifrovaných, ale aj šifrovaných komunikáciách. Znamená to nesmierne silný úder na solar jednej z najsilnejších svetových armád, s ktorým zjavne nepočítala, na ktorý sa nepripravila a ktorý jej efektivitu znižuje skutočne závratným spôsobom. Ruskí vojaci sa navzájom prakticky nedovolajú a ak, tak pritom odovzdajú obrancom Ukrajiny informácie o svojich plánoch, polohe a útočnej sile.

V krátkom čase ide o ďalší dôkaz, ak zdanlivo bezmocní ľudia dokázali zasa raz šikovne poraziť zdanlivo neporaziteľných: ide o klasický príbeh súboja Dávida s Goliášom prenesený do virtuálneho sveta.
  Markuss 06.03.2022, 14:26 | #3113
  Zdroj?
  Quake 06.03.2022, 14:32 | #3114
  Link FB príspevok
S týmto človekom sa poznám osobne, ešte keď sme rozoberali nechutné praktiky Matoviča, keď bol premiér. Jeden z mála, ktorému verím, čo píše...
  Markuss 06.03.2022, 14:37 | #3115
  No vidíš. Takto som si teraz predstavil Čurillu a spol, keď ich pol roka bez ich vedomia odpočúvali**02
  Markuss 06.03.2022, 15:53 | #3116
  Ešte dovetok k Branikovi. Viem, že má viac info ako hociktorý novinár.. viem že mal aj nejaké väzby na Mossad, takže kľudne to takto mohlo byť.

Spomínam si ako sme ako študenti robili v USA. Dostal som Job ako security, obyčajne sme len strážili objekty v noci, a sem tam sme niesli tržbu do main Office.

Ja som robil na severe a kamoš na juhu rezortu.

Z dlhej chvíle sme sa v no i sem tam bavili vysielačkami po slovensky. Vnútorná frekvencia, ale aj tak sa nám stalo, že nás upozornil šéf, že sa mu ozvali tajní a skúmali, že čo je to za reč a možno aj niečo vyhodnocovali
Markuss 06.03.2022, 13:37 | #1241
Niečo k redemácii suverénneho ruského dlhu

https://www.bloomberg.com/news/articles/2022-03-05/putin-seeks-to-avert-defaults-with-ruble-payments...
Quake 05.03.2022, 20:48 | #1240
https://prnt.sc/y79Gl1ATCfsP
Uhol pohľadu **01
  slaven 05.03.2022, 21:20 | #3111
  vyborne **26
  Markuss 06.03.2022, 09:59 | #3112
  **26
Caciky 05.03.2022, 14:51 | #1239
http://novysmer.cz/index.php/2014/07/09/kdybych-mel-zapomenout-na-ne-boze-na-nebi-zapomen-na-me/
Markuss 05.03.2022, 13:52 | #1238
Ruskému židovi Jacobovi bolo nakoniec dovolené emigrovať do Izraela.



Na moskovskom letisku našiel colný inšpektor v jeho batožine sochu Lenina a spýtal sa: Čo je toto? Jacob odpovedal: "Zlá otázka, súdruh. Mal si sa opýtať: Kto je to?" "Toto je súdruh Lenin. Položil základy socializmu a vytvoril budúcu prosperitu ruského ľudu. Beriem si to so sebou ako spomienku na nášho drahého hrdinu." Ruský colník ho poslal pokračovať v ceste.



Na letisku v Tel Avive sa izraelský colník tiež spýtal: "Čo je toto?" "Zlá otázka, pane. Mali by ste sa pýtať 'Kto je to?" Toto, môj priateľ, je Lenin, ten bastard, ktorý spôsobil, že ja, Žid, som opustil Rusko. Beriem túto sochu ako pripomienku, aby som ho každý deň preklínal.“ Izraelský predstaviteľ ho poslal pokračovať v ceste.



Keď sa Jacob usadil vo svojom novom dome, položil sochu na stôl. Nasledujúci večer pozval priateľov a príbuzných na večeru. Jeden z jeho bratrancov zbadal sochu a spýtal sa: "Kto je to?" Jacob odpovedal: "Zlá otázka. Mal si sa opýtať, čo je toto?" Ide o päť kilogramov čistého zlata, ktoré sa mi podarilo priviezť z Ruska bez toho, aby som musel platiť nejaké clo alebo daň.“



Morálka: "Politika je, keď môžete povedať tie isté sračky rôznymi spôsobmi, aby ste oklamali rôznych ľudí a vyšli von s vôňou ruže."
<< < 645 | 646 | 647 | 648 | 649 | 650 | 651 | 652 | 653 | 654 > >>
Hľadaj text    Zvýrazni    Zobraz iba od     
Injuries and Suspensions