POLITICKÁ DISKUSIA
| Aktualizuj POLITIKA diskusiu | KLASICKÁ DISKUSIA |
| << < 647 | 648 | 649 | 650 | 651 | 652 | 653 | 654 | 655 | 656 > >> |
| ferry | 26.02.2022, 19:18 | #1206 |
| aklznut do roviny invektiv, urazania, to je velmi jednoduche. lebo kazdy nosime v sebe zasobu jesitnosti a tu nastrbit, ide to lahko. to je princip manipulatorov. preto sa vy vsetci my vsetci tak lahko zlanarime, ked na nas niekto pluvne. lebo jesitnost. lebo sme jebnuti. a nenechame si. ale hmmm keby ste pochopilitejto taktike, tak ste niekde inde. vyprovokovat ratlika, co ani zdaleka neda dole vlciaka, je jednoduche. Zerete seno aj vy pseuodonackovia, zavidide nejakym zidom, ze sa neviete v reali presadit, ale radsej prdite. zidia si idu svoju vieru o ktorej nemate ani abs potuchy. nemam sajn, je to kokot. toto prezentujete a nackovia z vas boli totalne zhrozeni pocas 2. sv. vojny. chodte si von skusit zamakat za seba, za rodinu, nie flakat sa a riadit sa pocasim, a nadavat. skuste ist von. | |
| Šariš | 26.02.2022, 20:47 | #2958 | |
|
suhlsim |
||
| admin | 26.02.2022, 18:49 | #1205 |
|
coyotitko Reaguj na príspevok | 26.02.2022, 18:26 | #385124
no ništ hlapci, sice je toto stránka o tipovaní , ale jednoducho tu sú členovia ,ktorí sú nastavení na vlnu , s ktorou absolútne niesom stotožnení , tajisto som to zabalil pri bludoch o covide , ktoré tu tí istí jedinci prezentovali a podporovať to čo dnes robí Rusko to je pravá vlastizrada a popieranie demokracie. Zdieľať a šíriť a súhlasiť s nezmyslami , ktoré vypadávajú z análnoústneho otvoru jedincov ako Chmelár , Blaha , Danko , predhadzovať isteho dannyho kollara to je jednoducho úbohosť, Chýba vam kritické myslenie , myslíte si že optikou tých pomätencov vidiíte do hĺbky každého problému a zaručenú pravdu ale bohužiaľ a je mi ľúto , že značńa časť Slovenskej spoločnosti je náchylná toto nasledovať a brániť tejto krajine posunúť sa smerom k rozvoju a lespiemu zivotu .Vrámci zachovania pokoja a predchádzaniu konfliktov sa s Vami lúčim , tieto veci jednoducho úplne sú proti mojim morálnym a ľudským zásadám a čitať tie nezmysly mi zastavuje rozum ako mlže niekto súhlasiť . nech sa vám darí v tipovaní onetwo 26.02.2022, 18:36 | #687104 suhlasim stym co si napisal, ale nemusel si to takto riesit, tak ci tak je to tvoje rozhodnutie, prajem vela uspechov... budes chybat coyo kosenek29 26.02.2022, 18:46 | #687106 utekáš? MarekTN 26.02.2022, 18:46 | #687107 |
|
| admin | 26.02.2022, 18:51 | #2947 | |
|
onetwo 26.02.2022, 18:49 | #687108
preco by mal byt labilny? preto, ze nechce byt sucastou komunity ktora rozmysla takto? |
||
| slaven | 26.02.2022, 18:54 | #2948 | |
|
kojotko, nezmysly citat nemusis, staci ze budes tipovat
nikto nikomu nekaze aby siel do politickej diskusie na politike sa stale ludia hadaju, stale to tak bolo a aj bude a je jedno ci pre Putina, Bidena, panicke na hrade alebo Fica, preto je tato diskusia oddelena a clovek by to mal v hlave vediet rozdelit, tipovanie od politiky Niektori ludia to nevedia, clovek ma dobre tipy a ale u niekoho je kokot, lebo ma iny nazor na vec ako on, proste neoddeli to - to uz neviem ovplyvnit, kazdy sme nejaky, ale vo vseobecnosti je to len o par ludoch, ktori sa vyjadruju aj do politiky, vacsina ludi na to serie z vysoka a to je dobre |
||
| ferry | 26.02.2022, 19:01 | #2951 | |
| coyo pozri. Kosenek to paradne napisal. Cize mozes byt kryticky, ale v podsate si si len usral za krickom a zasiel do UK. A pre slovensko zabojujes tak, ze sa budes hladkat na svojich bicakoch. nic viac. cize tak to mame chapat? ze kto je smutny zo zlovenska, nech pali do pice? alebo sa podla Stura postavi za obrodu nas? | ||
| ferry | 26.02.2022, 19:03 | #2952 | |
| pice ale kosenek to vazne dobre napisal. akoze konecna. | ||
| true | 26.02.2022, 17:41 | #1204 |
|
nema niekto to video? link
Link na článok na doméne pravda.sk |
|
| Šariš | 26.02.2022, 17:16 | #1203 |
|
sledujete co robia velke mocnosti?
a my jak kokoti opacne Ukrajinský veľvyslanec v Nemecku Andrij Melnyk - povedal, že hovoril s niekoľkými nemeckými ministrami a požiadal ich, aby Ukrajincov podporili. Po odpovedi, ktorú počul, však „onemel“. „Podľa nášho názoru môžete mať vy Ukrajinci pár hodín. Nemá zmysel vám teraz pomáhať,“ popísal znenie odpovedí ukrajinský veľvyslanec v Nemecku. „Akékoľvek žiadosti o pomoc sú jednoducho odmietnuté. Je to veľmi smutné,“ povedal Melnyk a vyzval nemeckú spoločnosť, aby vyvinula tlak na vládu v Berlíne. “Táto politika, toto váhanie nás stavia do role ovce vedenej na porážku,“ dodal. Biely dom znovu vyhlásil, že na Ukrajinu nepošle vojakov. „Úlohou prezidenta Spojených štátov je posúdiť, čo je v záujme Spojených štátov, v záujme národnej bezpečnosti, v záujme amerického ľudu a samozrejme v záujme svetového spoločenstva. Ale ísť do vojny s Ruskom nie je naším záujmom. Preto nepošleme amerických vojakov na Ukrajinu,“ povedala hovorkyňa Bieleho domu Psakiová. |
|
| coyotitko | 26.02.2022, 18:02 | #2944 | |
| Čo robíme my opačne ty inteligent? Tam boli žiadosti a vojenskú pomoc, vyslovene vyslanie vojenskej sily. To odmietli Američania ako aj NATO, pretože by to znamenalo automaticky svetovú vojnu, že budú naďalej podporovať Ukrajinu materiálne, finančne a humanitárne. Čo robí Slovensko naopak mi vysvetli? To si fakt taky jednoduchý a chyba ti štipka kritického myslenia aby si pochopil súvislosť jednoduchej správy? Teba musí oyebat aj samoobslužná pokladňa v TESCU | ||
| onetwo | 26.02.2022, 18:40 | #2945 | |
| Vies Saris tito vodcovia aj rozmyslaju hlavou nielen vajcami,,, a vedia, ze Putin je hnoj ktoremu bud preplo , alebo taky bol stale... vedia, ze musia chranit aj svojich obcanov a buducnost tohto sveta. na ktorych mimochodm Putin kasle a preto napriklad poslali len usa 650 melka na podporu UA,,, | ||
| Šariš | 26.02.2022, 18:48 | #2946 | |
|
coyotitko som inteligent? dakujem, snazim sa a co robime opacne? no napriklad to, ze dovolime cudzim vojskam aby boli na nasom uzemi proti Rusku !!! cital som, ze kopec vojakov tu ma prist teraz - a to nas ohrozi ovela viac ako keby tu neboli - nechapes to? ci mate v mozgoch nastavene to, ze Putin na Slovensko zautoci? na nasu trapnu armadu??? nie, nema dovod ale ked tu budu tisice vojakov NATO tak dovod bude kokoti co to dovolili |
||
| ferry | 27.02.2022, 12:22 | #2970 | |
| Sarir. skus si precitat, co Ti coyo napisal. S porozumenim. proste skus. | ||
| slaven | 26.02.2022, 15:48 | #1202 |
|
http://casopisargument.cz/?p=41109
Eduard V tom videu nizsie je to velmi dobre opisane. |
|
| slaven | 26.02.2022, 14:45 | #1201 |
|
treba dopozerat ... video je z roku 2015
Link FB príspevok |
|
| Caciky | 26.02.2022, 15:38 | #2939 | |
|
|
||
| slaven | 26.02.2022, 15:47 | #2940 | |
| vyjadrovat sa netreba, len pozriet a premyslat | ||
| slaven | 26.02.2022, 16:42 | #2942 | |
|
cele video
mysli ako kral... 2015 "Brittain did't ocupate India, it took various indian states and turn them against each other, and providing some British officers for Indian army" "The Romans did not sends best army out there, it place King like, uh, you know there is Kings created under the Empire, and those kings are responsible for maintaining the piece." " The questiom under table for the Russians is, will they retain a buffer zone that at least neutral, or will the west penetrate so far in the Ukraine.. for Russia the status of Ukraine is an existential dread, and the Russians can not let go" "The issue to which we don't have an answer is what will Germeny do... they have a very complex relationship to the Russians" Link YouTube video |
||
| admin | 26.02.2022, 14:29 | #1200 |
|
majster Reaguj na príspevok | 26.02.2022, 14:06 | #385114
štrajkujem proti stránke na tipsporte, pokiaľ bude taka farba a bez ruského hokeja, nepodávam!!!!! Ciernokoseliar 26.02.2022, 14:24 | #687083 co mas proci mihalovskym farbam |
|
| admin | 26.02.2022, 13:47 | #1199 |
|
majster 26.02.2022, 13:02 | #385112
ešte stále sa vám páči tipsport, mne už nie! jura7 26.02.2022, 13:16 | #687069 Totalne sa zhovadeli coyotitko 26.02.2022, 13:21 | #687070 Z dôvodu? jura7 26.02.2022, 13:22 | #687071 Co tym vyriesia ze stiahli ruske ligy hm Cristobal 26.02.2022, 13:22 | #687072 mne sa paci, teraz je vo farbach fc kosice jura7 26.02.2022, 13:24 | #687073 Jedine to coyotitko 26.02.2022, 13:27 | #687074 Veľmi povrchný pohľad, napísať, že sa niekto zhovadil pretože spravil niečo, čím vyjadril nesúhlas. Nevyriešia tým nič ale ukázali svoj postoj ako stovky ďalších organizácií, firiem, tímov atď atď po svete. Nikto ti nekaze u nich tipovať, ak ti chýbajú ruské ligy určite sú niekde v ponuke Cristobal 26.02.2022, 13:28 | #687075 ruske podvodnicke ligy vobec nechybaju jura7 26.02.2022, 13:31 | #687076 Vidim ze ta opantala ta Amerika coyotitko 26.02.2022, 13:44 | #687077 vieš čo nejdem do diskusie s ačohentistami ako si ty , čo má na každý problem argument - Amerika . rusko napadlo ukrajinu - Amerika |
|
| onetwo | 26.02.2022, 12:53 | #1198 |
| https://www.instagram.com/tv/CacAe4FDVIE/?utm_medium=copy_link | |
| Caciky | 26.02.2022, 15:31 | #2938 | |
| Link YouTube video | ||
| Caciky | 26.02.2022, 09:52 | #1197 |
|
https://www.vimo.sk/watch/l1CBH8bpG2MvGIu
onetwo toto si pozri |
|
| onetwo | 26.02.2022, 10:08 | #2912 | |
| co tammam pozerat??? rovno si tu mohol dat 25 rocne video ako babky velebia Meciara… vyhrabete kazdu sracku 3000 rocnu len, aby ate potvrdili svoje dumky… nema zmysel sa s vami hadrkovat… strata casu pravdu neuvidite ani keby Vas fackala… internet rambovia… len by ste si si mali uvedomit, ze vlastizradcovia niesu lufia ktori bojuju za mier a ochranu, ale ti ktori kolaburuju s rezimom… Kolaboranti resp Kurvy… | ||
| StanoDianiska | 26.02.2022, 10:58 | #2925 | |
| onetwo ja som to už dávno pochopil, že nemá zmysel diskutovať a odporovať týmto mudrlantom čo sa všetkému rozumejú. Strata času a námahy, ktorá sa dá využiť lepšie. Možno pochopia až vtedy keď bude na ich dom mieriť ruský tank. | ||
| Caciky | 26.02.2022, 19:16 | #2954 | |
|
STANKE vas obidvoch srdecne pozdravuje a vola vas ny chalupu......pozor na hrube crevo |
||
| Caciky | 26.02.2022, 09:25 | #1196 |
|
9.15 ta3 priamo ivanofrankovsk mario porubec redaktor
vela ludi mi povedalo ze to nie je vojna medzi ruskom a ukrajinou ale medzi ruskom a USA............ten tam nebude dlho robit |
|
| ferry | 26.02.2022, 07:35 | #1195 |
| Svet: ako by podla Teba mal fungovat tento svet. K veci plz. | |
| Quake | 26.02.2022, 08:10 | #2909 | |
|
Existuje geniálna satirická novela Zvieracia farma od Orwella. Napísaná pred takmer 80 rokmi. Na jednej farme zvieratá vyvolajú revolúciu a zvrhnú majiteľa - človeka, ktorý sa o nich stará, pretože nechcú, aby bol niekto pán, ale chcú dosiahnuť, aby si boli všetci rovní. Spočiatku sa to aj darí, lenže inteligentné prasatá si uvedomia, že môžu mať viac a intrigami a propagandou zavedú také pravidlá, ze zvieratá sa majú napokon ešte horšie, ako keď sa o nich staral človek. Kto nesúhlasí, je popravený. Z tejto novely je aj výrok "všetci sú si rovní, ale niektorí sú si rovnejší".
Kým bude človek pánom na tejto planéte, nebude existovať dokonalá spoločnosť. |
||
| ferry | 26.02.2022, 10:06 | #2911 | |
| Qcko, trosku som neporozumel, ale ocenujem, ze si prispel. sleduj ten hluch, ked sa uz idu riesit konkretne veci. Tliachat, forsaz tlacit na auticku vie kazdy. Realita je to, ze v pripade oslovenia, nema z nich riadny zmysluplny potenicial nieco dosiahnut. A to sa pozna. Pre mna to je odpad. | ||
| onetwo | 26.02.2022, 10:12 | #2913 | |
| Jasne, ze su vedia len tliachat a vykrikovat tito internet rambovia riesenia ziadne… paci sa mi ked kricia, ze sa nemame zapajat, mame byt ticho ved ako keby nic..zaujimalo by ma vo by mudrovali ak by sa toto dialo nam… ci nedajboze by este napisali pozivaci list okupantom??? tragedi a skutocni vlastozradcovia ktori su ochotni nechat sa okupovat tu hucia… a obvinuju druhych z vlastizrady… | ||
| ferry | 26.02.2022, 10:15 | #2914 | |
| onetwo. daj Ty Tvoj pohlad, plz. | ||
| ferry | 26.02.2022, 10:16 | #2915 | |
| inak spadnes velmi rychlo na ich uroven. zaujima ma kazdeho nazor. plz. go on. | ||
| onetwo | 26.02.2022, 10:39 | #2916 | |
|
ferry pohlad naco? na tento svet? krajinu? ludom vnej? ze im, nam vsetkym jebe? ze ludia nevidiia pravdu a sever ani keby ich fackali? Putin roky zmyka vlastnu krajinu par jedincov sa ma dobre zvysny seru do latrin a este sa tomu smeje… potom si vydumka sracku a napdne ktaji j kde ludia chcu patrit do nato aby boli chraneni presne pred ruskom… ludi chcu napredovat nie byt otrokmi pr jedincov ako za sociku… socializmus kapitalizmus a ine sracky su len nazvy za ktore sa skryva par jedincov drancujucich krajiny a presadzujucich svoje zaujmy… ved sa len pozrime ako rychll sa to z cvicenia zmenilo na oslobodenie donbasu a zrazu uz su v kieve… co slova to sracky a klamstva… tu nejde o ziadne oslobodzovanie, ale len o moc a chrapunstvo… to iste mas na svk fico tu roky drancoval krajinu roky.. skolay zdravotnictvo dpc priroda je zdrancovana rozpredana… prakticky tu ludia umierali lebo nemali starostlivost… prava si sa tu nedomohol priklad jankovska… vedome sudca tohto statu sa ide obohatit natom, ze znici zivot niekomu inemu… vaetko ma dopd na vsetko… nepravo a trapenie ma dopad na zdravie na rodinu na vsetko a ti debilni lufia mu aj tak veria a odu ho volit,,, ludia na ktorych on serie…
ferry nespadnem na ich uroven… zazil som tojo v zivote tolko a videl tolko utrpenia a bolesti, ze si stymito tragedmi vytieram rit… |
||
| onetwo | 26.02.2022, 10:40 | #2917 | |
| sorry za chyby… | ||
| onetwo | 26.02.2022, 10:47 | #2918 | |
| a este by ma zaujimalo co by robili ti traedi co vykrikuju, ze sa nemame zapajat presne ti ako fico, kotleba , chmelar a ich nasledovnici ak by rusi prisli sem… potom by oni prosikali o pomoc??? potom by im bola dobra? alebo by nebodaj len tak odovzdali krajinu do ruk ruska??? | ||
| ferry | 26.02.2022, 10:51 | #2919 | |
| tak. onetwo. napisal si, ja by som napisal 4 a4 k tomu. nakolko ja som sa aj angazoval. carnogursky, ked vyhlasil, ze meciara nemozete stihat, lebo je to otec naroda, tak vtedy som spozornel. onetwo. cenim si Tvoj vylev, neber to v zlom, ako som to nazval. ale moja otazka znela inak. vyzva. | ||
| onetwo | 26.02.2022, 10:52 | #2920 | |
| alebo to, ze sme v nato, vobec im dopina, ak by sme neboli tak juh svk je uz madarsko a tatry polsko??? ci nebodaj by oni bojovali? scim? ved predosle vlady konplet vydrancovali vsetko… proste necahpemako mozme byt mi narod taky bezcaharakterny a pozerat sa len na seba bez akyhkolvrk rieseni pohladu do buducnosti a nasledkov… hlupy ludia podporuju fica ktory huci, ze zmluva s usa je vlastizrada.. akosi im unika, ze tu zmluvu pripravoval uz on… ja neviem uz aky blby musi byt clovek, aby nevidel spojitosti ktoreho jednoducho fackaju… | ||
| ferry | 26.02.2022, 10:53 | #2921 | |
| ja som clovek razny a priamy a veci riesim a riesim ich. a obzvalst tu v nemecku to davam do povedomia, ze ludia, zijete si tu v 30 rocnej bubline, ale konkurencia vas zajtra prevalcuje. preto sa vyjadrujem priamo a nepoliticky a drsne. v cudzom jazyku uz duplom. precitaj si, prosim, moju otazku, vyzvu. | ||
| onetwo | 26.02.2022, 10:54 | #2922 | |
| to nieje vylev len nazor, ja sa neptrebujem rozculovat koli tragedom… chcu si zit v zdrabcovanje krajine brz skol zdravotnictva nech si ziju ked su , hlupaci z alim sa pojdem inam… | ||
| onetwo | 26.02.2022, 10:55 | #2923 | |
| aku vyzvu myslis? | ||
| ferry | 26.02.2022, 10:56 | #2924 | |
| precitaj si nazov tohto vlakna. | ||
| ferry | 26.02.2022, 10:59 | #2926 | |
| ak sa siloumocou potrebujes od primitiva odlisit, nesmies sa spravat ako primitiv. rozumies, co so napisal? zaklady spolocnosti, fungovanie, ekonomika, progress, neurcuje sedliak s nazorom, ze putin je boh. nie. to urcite vzdelany apoliticky clovek, ktory je poradcom pre kazdu garnituru. | ||
| ferry | 26.02.2022, 11:01 | #2927 | |
| a v tom je slovensko velmi velmi slabe, lebo co sa akademickej pody tyka, je to same sladkovicovo, filozoficka uk, a tie generuju, len aby si zachovali status odboru uplne dno s akademickymi titulmi, co koncia na uradoch prace. | ||
| ferry | 26.02.2022, 11:04 | #2928 | |
| vzdelavaci proces na skolach, ked sa jednoznacne nevyhrani voci vojne, agresii, politikarceniu , tak sa mozme rozvno zbalit a nechame to smradom udavacskym gardistickym vyjebancom, co vlastneho suseda uda, lebo mi ribezle presahuju do jeho pozemku. ale v konecnom meritku nemaju absolutne ziadnu stabilnu viziu, ako tuto krasnu krajinu dalej vies. | ||
| ferry | 26.02.2022, 11:05 | #2929 | |
| nasu krajinu vystihuje tento keyword: NELEGALNA SKLADKA. toto sme my. a pritom by stavilo len a len lusknut prstom a povedat DOST. stacilo. skoro kazdy si tu kope vlastnu ligu, chce zbohatnut do 0.5 sec. Mne zdochal koza, tak susedovi aj 4, a potom sa mi ulavi. | ||
| ferry | 26.02.2022, 11:08 | #2930 | |
| ja mam prechodene slovensko, ako nikto z vas. mam prediskutovane s obyvaetlmi tisice hodin. cista krasna slovenska pohostinoost, zazil som ju. dobro v ociach babicky z muranskej planiny. a potom... zdevastovana priroda, podlplacanie, prokuratura na vyplatnej paske, fizel, co Ti obuskom kaze davaj tydennu trzbu, nedovolas sa na sytemove cisla 158, 155, 150, ... mmmm Je to len a len o nas. | ||
| onetwo | 26.02.2022, 11:17 | #2931 | |
| s kozou si presne vystihol myslenie slovakov, krasne napisane… nemozem nic ine len suhlasit | ||
| ferry | 26.02.2022, 11:18 | #2932 | |
| a preto som zazolil tie 2 vlakna. s konkretnym znenim. a to je ten obrovsky filter, ktory ukaze, co kto ako a preco. nie tliachanie. krcmove zvasty. uz stacilo. keby som nevidel ten oborvsky potencial v slovakoch, co dokazu, tak by som to nerobil. | ||
| onetwo | 26.02.2022, 11:20 | #2933 | |
| ako by mal fungovat tento svet??? to je uz asi len rozpravka… sme spiny a paraziti ako ste to tu vcera napisali, bojim sa, ze bude len a len horsi. drancujeme tuto planetu… vladnu nam bezcharakterne spiny ktore niesme ochotni zvrhnut… policia vojska tu sluzia spinam… a inak uz asi nebude. | ||
| ferry | 26.02.2022, 11:26 | #2934 | |
| one. dik za nazor. napis mi, prosim, ako by si si to predstavoval. nazov vlakna je jasny. ja potrebujem od ludi, ze sa vedia vyjadrit, co by chceli. vadenie, co mi vadi, je lahka identifikacia. napis mi, prosim, Tvoju predstavu pre Teba idealneho stavu. pozri. co urobi kokot: ten len napise, ze aha a precital sisi, a mas nejake riesenie, a zalez do dieri, prd tomu rozumies. preto sa pytam, neber to v zlom, ze ake mas riesenie. moj nazor je, ze hlupost sa da predcit len riesenim. aj ta rieka na splave Ta zomele, ak si vektorovo so svojim kanoe pomalsi nez jej prud. | ||
| onetwo | 26.02.2022, 11:35 | #2935 | |
| v prvom rade musi zacat fungovat spravodlivost, pre politikov objektivna zodpovednost (velim rychlo by si rozmysleli co a ako podpisu) spravodlivost tak, ze ak sa niekto kto ma viest a chranit spreneveri ci uz je to sudca policajt ma byt disciplinarne potrestany, to znamena 2 nasobne oproti normalu. na uradoch maju pracovat ludia s empatiou ktori chcu pomahat… uplne by sa mal umenit vyucovaci system na skolach… a proti mudrcom ako tym ktori teraz kadeco vykrikuju ma yt razne zakrocene… len to je rozpravka | ||
| onetwo | 26.02.2022, 11:39 | #2936 | |
| ovca sa pred vlkom neubrani nato je tu vlciak ktory musi robit sponavu robotu. len vtomto sveteje ich asi malo… | ||
| ferry | 26.02.2022, 12:04 | #2937 | |
| konecne nazor. onetwo. dakujem. dakujem velmi pekne za Tvoj nazor. velmi si to vazim. | ||
| slaven | 26.02.2022, 15:51 | #2941 | |
|
"pre politikov objektivna zodpovednost"
"na uradoch maju pracovat ludia s empatiou ktori chcu pomahat" - tomu sa hovori utopia chlape, alebo skor naivita, ked si myslis, ze to takto moze u nas byt Bohuzial, nie, nebude. S tym treba zacat a nie s opakom, lebo tie politicke postavicky taketo nieco NIKDY nedopustia, nepojdu PROTI sebe. O tych uradoch,to je tiez pekny fail. |
||
| onetwo | 26.02.2022, 16:56 | #2943 | |
| "Chlape ak by si cital poriadne tak to co si napisal ani nenapises... Ferry napisal ako by to podla nas malo vyzerat tak som to tam dal a ukoncil to vetou " len to je rozpravka" takze asi tolko k tvojmu komentu | ||
| slaven | 26.02.2022, 20:01 | #2955 | |
|
onetwo, OK, neprecital som to cele, takze sa v tomto zhodneme uplne |
||
| ferry | 26.02.2022, 07:35 | #1194 |
| Slovensko: ako by podla Teba mala fungovt tato krajina. K veci, plz. | |
| ferry | 26.02.2022, 18:55 | #2949 | |
| je tu preboha niekto s praktickym prispevkom, ako to ma na slovensku fungovat? alebo som prave ukazal, ze tliachate od klavesnic a krciem a picu tomu rozumiete? podme slovaci, ukazte sa, ako ma nasa krajina fungovat, davaj het. | ||
| slaven | 26.02.2022, 18:57 | #2950 | |
|
nie, nikto ferry, asi len ty to napises ja tomu osobne asi tiez picu rozumiem a len tliacham od klavesnice |
||
| ferry | 26.02.2022, 19:07 | #2953 | |
| super slaven. dik za prispevok. presne takto moze nasa krajina dalej fungovat. | ||
| ferry | 26.02.2022, 07:34 | #1193 |
| neznasam krcmovy pseudonazor hodeny do povetria a smradiaci a nic nehovoriaci. zakladam 2 vlakna. slovenske a svetove. vyjadrite svoj nazor, ako by mali veci podla vas fungovat. spolocnost. k veci plz. | |
| onetwo | 26.02.2022, 06:16 | #1192 |
|
https://www.instagram.com/p/CaaPReSrlaL/?utm_medium=copy_link
a tu koho idu oslobodit??? |
|
| true | 25.02.2022, 23:01 | #1191 |
|
https://www.vimo.sk/watch/ksBUINEtc7Ty78n
zdravy rozum bohuzial nezvitazil - ja Putina chapem a mozete ma vsetci ukamenovat. Akcia - reakcia Boli dohody - NATO ich nedodrzalo - pohar pretiekol. |
|
| tiky | 25.02.2022, 21:22 | #1190 |
|
Hanbím sa za každého Slováka a každého pokrytca, ktorý si na statusy demonštruje Ukrajinskú vlajku na znak "akože" solidarity.
Kde ste boli do teraz posledných 8 rokov, keď KYJEVSKY režim zavraždil vyše 15 tisíc Rusov za to že bojovali za svoj národ a slobodu na svojom území? Čušali ste alebo nemáte ani šajnu o tom. Slovenskú vlajku si nedovolíte hrdo zastávať a cudzou sa pýšite a bijete sa za ňu? Hanba Vám pokrytci |
|
| Quake | 25.02.2022, 21:35 | #2904 | |
|
9 rokov nepridaný žiaden tip do štatistík, 9 rokov žiadna aktivita na fóre. A zrazu sa tu objaví nick "tiky" a hanbí sa za Slovákov, ktorí podporujú nevinných ukrajinských civilistov. Téééda, si frajer, len čo je pravda. Predstav si, že aj ja mám ukrajinskú vlajočku na profile. Kľudne sa za mňa hanbi aj ďalej, ja sa za svoj názor nehanbím. A treba si reálne naštudovať celý ukrajinsko - ruský konflikt od úplného začiatku, čítať menej konšpiračné weby, viac fakty a overené zdroje. |
||
| tiky | 25.02.2022, 22:12 | #2905 | |
|
ked si študoval ten konflikt, v akom roku si začal? no daj
to že web sledujem ale už nepridávam zápasy nerieš - sústreď sa na konflikt a daj si kľudne vlajku Ukrajiny aj na čelo. |
||
| majka | 25.02.2022, 19:01 | #1189 |
|
VIDEO: Bratříčku, zavírej vrátka. Na štadióne Slavie Praha to bol večer plný emócií
Link na článok na doméne aktuality.sk |
|
| Caciky | 25.02.2022, 20:08 | #2902 | |
|
co pepan to politik |
||
| Quake | 25.02.2022, 18:41 | #1188 |
|
Vyjadrenie TIPSPORTU:
STOJÍME ZA UKRAJINOU! Z PONUKY SŤAHUJEME RUSKÉ SÚŤAŽE Útok na Ukrajinu vnímame ako útok na princípy slobody a demokracie, za ktorými Tipsport pevne stojí. Krajine zasiahnutej vojnou pomôžeme. Ale zároveň sme sa ako gesto solidarity rozhodli bezodkladne z kurzovej ponuky vyradiť zápasy všetkých ruských reprezentácií a taktiež veľké ruské súťaže zviazané s režimom (napríklad KHL, VHL, futbalová Premier Liga), ktorý rozpútal vojnu. Naopak, nebudeme vyraďovať zápasy jednotlivých ruských športovcov alebo klubov na medzinárodnej scéne. Uvedomujeme si, že sa tento krok môže vás, našich klientov, dotknúť a môže vás určitým spôsobom obmedziť. Nevieme si však predstaviť, že by sme v tejto chvíli stáli bokom a tvárili sa neutrálne. Ďakujeme za pochopenie. |
|
| admin | 25.02.2022, 16:40 | #1187 |
|
Šariš Reaguj na príspevok | 25.02.2022, 16:33 | #385074
TV Markiza prave teraz odznelo: **** Ukrajinci zostrelili Ruske lietadlo - trosky lietadla spadli na obytny blok, zomrelo 10 ludi. Toto je dokaz, ze Rusi sa nebrania ani utoceniu na civilne ciele!!! **** Precitajte si to viac krat, ano toto normalne v TV bolo. To im jebe uz? toto je ten vyplach mozgov o ktorom pisem senzakovi nizsie!!!! Este raz: Ukrajinci zostrelili lietadlo a to je dokaz ze Rusi utocia na civilov. Cisty kokotizmus medialny v Markize. Šariš 25.02.2022, 16:34 | #686996 admin presun do politickej diskusie prosim, omylom som to dal sem |
|
| Šariš | 25.02.2022, 16:53 | #2893 | |
| dakujem admin | ||
| Šariš | 25.02.2022, 17:09 | #2894 | |
| a videli ste tu picu z Markizy aky dala prispevok o Ukrajinskom prezidentovi? | ||
| senzak | 25.02.2022, 17:35 | #2895 | |
| Admin, ja nemôžem urážať jedincov tu, ale nazývať ženu (akúkoľvek) pičou je v poriadku? To sa nezmaže? | ||
| coyotitko | 25.02.2022, 17:47 | #2896 | |
| Šariš ty si veľa rozumu počas života nepobral však? | ||
| coyotitko | 25.02.2022, 17:55 | #2897 | |
|
https://www.timesofisrael.com/russian-army-closes-in-on-kyiv-after-horrific-rocket-blitz-on-civilian... Píšu aj zahraničné médiá ak ovládaš cudzí jazyk tak si skus prečítať, keď podľa teba celý mainstream na Slovensku nehorázne klame, či to platí pre celý svet? A ty ideš písať o jednostrannom pohľade, ten máš jedine akurát tak ty. |
||
| Šariš | 25.02.2022, 18:27 | #2898 | |
|
Senzak ja tu neurazam nikoho z komunity ako ty!
Tak sa skludni |
||
| onetwo | 25.02.2022, 18:28 | #2899 | |
| Coyo, ale prosim ta ved ked to nenapisal Blaha alebo vocca tak to je mainstream… | ||
| coyotitko | 25.02.2022, 18:52 | #2900 | |
|
No mňa najviac na tomto baví, nech sa to týka akejkoľvek témy, predtým covid, obranná dohoda s USA, teraz toto, že práve títo ľudia idú písať o vymyvaní mozgov a jednostranných pohľadoch |
||
| Caciky | 25.02.2022, 19:11 | #2901 | |
|
senzak ked je raz piiiiica tak co |
||
| tiky | 25.02.2022, 22:13 | #2906 | |
|
ja som už videl aj iné
nie píča ale vagína na hrade - to je také slušnejšie si myslím |
||
| ferry | 26.02.2022, 07:30 | #2908 | |
| ja len tak uvazujem. ze v realite v praxi naucinejsia zbran je IGNORE. ale tu ten prd od nevysrateho hovna bude visiet a smradit. hm, co s tym. mnohi si to precitaju, zoberu to ako fakt a nakazia sa. takto to teda je. ja naivny. cize chce to iny postoj tu na nete. ale zas to asi nie je mozne, lebo on je HERO za klavesnicou. cize. hm. coyik, zabudni. nie je sanca. toto je ina doba a nebudme naivni. realita, jedine realita by ukazala, ci dokaze bez ponoziek prejst po snehu naboso 100m. | ||
| Caciky | 25.02.2022, 14:42 | #1186 |
|
americky bratia https://vk.com/@randrejcin-agresia-usa-zloiny-a-vyvraovanie-nrodov-zoznam-z-ktorho-vm-m |
|
| Caciky | 25.02.2022, 14:13 | #1185 |
|
pre ekonoma QUAKEHO
https://finweb.hnonline.sk/ekonomika/839878-rusi-psenicou-dobyvaju-svet-v-produkcii-prekonali-usa-a-... |
|
| Quake | 25.02.2022, 20:35 | #2903 | |
|
Caciky, ak chces, mozme sa kludne stretnut a podebatovat o ekonomike, krize, vojne, EU, Rusku, o com len chces. Bez toho, aby si mi tu zdielal 6 rokov stare clanky |
||
| tiky | 25.02.2022, 22:14 | #2907 | |
| Quake myslím, že za tých 6 rokov sa Ruská produkcia ešte oveľa zvýšila - čo si myslíš ty? | ||
| Caciky | 26.02.2022, 09:21 | #2910 | |
| kludne sa mozeme stretnut | ||
| senzak | 25.02.2022, 12:42 | #1184 |
|
Tak už viem, prečo sa mne mazali racionálne príspevky o covide a pseudofakty ostávali..
Stačilo mi prejsť pár riadkov tu a niektorí jedinci (aj v riadiacích funkciách) majú očividne v hlave prázdno. Nie som volič aktuálnej vlády, ani zástanca nejakých liberálnych sračiek o výbere pohlaví a podobne, ale spochybňovať ľudí, ktorí odsúdia útok na suverénnu krajinu s niekoľkonásobne menšou možnosťou sa brániť, to je ozaj morálne a inteligenčné dno a ľutujem, že som s niektorými z tých jedincov jednal slušne a rešpektom. Quake, coyo a ostatok racionálne zmýšlajúcich jedincov, palce hore |
|
| slaven | 25.02.2022, 13:10 | #2870 | |
|
jeden zo spoluzakladatelov webu, zije teraz v MT, poslam mi dnes 14 minutovu hlasovu spravu.
Ma kamosa z Ruska a ten mu to opisal, dost historicke suvislosti. V TV Ti take neukazu, nepovedia Ti to ... napr. ake veci Ukrajinci robili po 2014. Ty osobne senzak by si co robil, keby si zil v tej oblasti, bol by si Rus, lebo tak ziju Rusi ako u nas ja Juhu SVK ziju Madari a Ukrajinci by Ti zastelili manzelku s deckom, vies mi napisat co by si robil? Pisal by si niekomu, ze ma v hlave prazdno, ano, urcite? |
||
| senzak | 25.02.2022, 13:18 | #2871 | |
|
V 1.rade by som za zastrelenie svojej manželky nežiadal život niekoľko desiatok/stoviek (zatiaľ) nevinných ľudí.
V 2.rade, ak sa tento konflikt nechá tak, bez postihnutia krajiny, ktorá zaútočila, vznikne nebezpečný precedens.. prečo potom severná Kórea nezaútočí na južnú s jadrovými zbraňami, prečo potom Maďari neanektujú celé južné SVK.. atď atď. Pokiaľ raz odmietneme rešpektovať civilizovanú formu dohovoru, prestaneme sa líšiť od zvierat, tie rožširujú svoje teritórium podľa zásady "silnejší prežije" a to do modernej spoločnosti nepatrí, v tom prípade by som Ťa mohol stretnúť, využiť svoju silu a výcvik a zlomiť Ti väz, len preto, že si mi nesympatický a nezdieľam Tvoje názory, ale v civilizovanej spoločnosti by mi za to hrozil trest. |
||
| senzak | 25.02.2022, 13:22 | #2873 | |
| *tú severnú Kóreu som zámerne použil v "opačnom" garde silnejší/slabší, lebo majú na čele magora, ktorý by to bol schopný urobiť | ||
| senzak | 25.02.2022, 13:27 | #2874 | |
| Btw.poukazovať Dannyho K.ako autoritu, ktorej názory niekto zdieľa, to chce tiež veľmi záporné hodnoty IQ, to len tak okrajovo, k pánovi, ktorý uteká pred "TO-čkami" rýchlejšie ako ľudia v prítomnosti Chmelára, keď mu praskne sako | ||
| slaven | 25.02.2022, 14:00 | #2876 | |
|
zomrelo tam velke mnoztvo nevinnych ludi ... co cela EU aj NATO aj vsetci prehliadali, zatvarali si oci.
nikomu to nevadilo ... mienkotvorne denniky o tom nenapisali ani riadok - ty sa k tomu tiez nevyjadris, viem. Napr. ked sa anektoval Krym, vies co sa stalo vtedy v Odese? nejaki ludia, bez zbrani sli protestovat proti Ukrajinskej vlade. Dohladaj si co sa im stalo a kde skoncili ... Pomozem Ti, bolo to 2.maja 2014. Ked si myslis, ze to bolo v TV, tak sa mylis. Normalne v jeden den ides z prace, vidis tam kamosov na namesti, ides k nim a uz domov neprides a uz ani tvoje ostatky nikto nespozna. Asi by si tiez vtedy ty osobne si otvoril doma pivo a povedal: asi mali v hlave prazdno, nic take sa nestalo, neukazala mi to Markiza v spravach, je to hoax. A este ked teraz to spomina aj Putin, ze co sa tam dlhe roky dialo, tak to musi byt naozaj len vymysel tej jeho chorej hlavy. Apropo, som doma, dovolenka, ale v robote mam 2 kolegov Ukrajincov, dam si s nimi pokec, uvidim co mi povedia na to. |
||
| coyotitko | 25.02.2022, 14:50 | #2879 | |
| Dannyho K? Šlo Kollara toho low life asociala o užitočnosti parazita hľadaného políciou, ktorý sa pohybuje vo vychytenej spoločnosti fetakov a zlodejov v Londýne? To prosím kde kto označil ako autoritu? | ||
| onetwo | 25.02.2022, 15:09 | #2880 | |
| Slaven ty si myslis a fakt veris tomu, ze Putina zaujimaju neaky ludia na kryme Donbase? ved ma v riti vlastnych ludi... roky rokuce v rusku rpekvita mafia, bez vsimneho nevybvis nic. spravodlivost neexistuje tak ako stredna vrstva... len oligarchia alebo chudoba... zatvoria ta za nazor.. a myslisze on ide oslobodzovat ludi? clovek co nakradol miliardy a ludia mu den co den umieraju pod nosom lebo nemaju co zrat? on sere na ludi v zdy sral... verit mu je asi tak iste ako verit ficovi kotlbovi a spol tragedom, ktori tu roky devastovali krajinu, ze ich zaujimaju ludia.. hovno len ic konta alen to, aby neskoncili v base... avraj sa nemame zapajat vyhlasuje clovek ktory by ako prvy opustil krajinu ak by tu k nieocmu takemu doslo... | ||
| senzak | 25.02.2022, 15:12 | #2881 | |
| coyo čítaj nižšie, že kto argumentoval práve tým exotom.. | ||
| onetwo | 25.02.2022, 15:45 | #2884 | |
| sorry za chyby, pisal som cez tel... ako hotentot | ||
| Šariš | 25.02.2022, 16:07 | #2885 | |
|
zaujimava diskusia
kto tu uznava Dannyho Kolara ako autoritu? presiel som celu stranu a nic take som nenasiel - iba slaven ho raz spomenul - co sa tyka Sionskych protokolov |
||
| Šariš | 25.02.2022, 16:07 | #2886 | |
| to bola otazka na senzaka - tak kto? alebo je to dalej v diskusii? | ||
| Šariš | 25.02.2022, 16:09 | #2887 | |
|
senzak - Banderovci zabili viac ako 10 000 bezbrannych ludi - asi o tom slaven pisal ze to nikomu nevadi ja nie som fanusik Putina ale rozumiem tomu co spravil a uvidime co bude dalej. Provokovali ho, provokovali - tak padla kosa na kamen !!! |
||
| senzak | 25.02.2022, 16:21 | #2888 | |
|
Pokiaľ považujem jeho čítanie za "zaujímavé" a "mal by si to každý prrčítať, to je jedno či protokoly alebo iné hovná, tak to v nadnesenom zmysle znamená presne tú "autoritu".
Btw.útok na škôlku a sirotinec je v pohode tiež? To len dobrá matička rus sa snaží odbremeniť suverénny štát od "hladných krkov", nech je menej roboty cez ďalší "Holodomor" však? |
||
| senzak | 25.02.2022, 16:22 | #2889 | |
|
Odvolávaš sa na rok 42? Skutočne?
Konanie určitej skupiny a jej následky má znášať celý národ? To nemôže nikto triezvo uvažujúci myslieť vážne |
||
| Šariš | 25.02.2022, 16:27 | #2890 | |
|
rok 42? nie
od majdanu az do vcera - Tebe unikaju uplne suvislosti - mas jednostranny pohlad to je taka klasika - vymyty mozog mediami z mainstreamu o ukoku na skolku si cital asi len tiez v DennikuN, skus si precitat aj fakty z inych periodik - nezavislych a sa Ti rozum zastavi ked zistis ze to bolo inak ako si si myslel |
||
| senzak | 25.02.2022, 16:43 | #2891 | |
|
Nemám zaplatený jediný z týchto "podľa Teba liberálnych" denníkov.
Takisto ale nečítam hlavne správy a podobné pseudomédia, pre ktoré píšu ľudia s IQ nižším ako je číslo mojich topánok. Ale povedal som si, že sa ďalej nebudem zapájať do hádok s ľuďmi, ktorých považujem za menej inteligentných, ako som ja sám a bohužiaľ/bohudík, do tej katégorie spadajú všetci kollárovco-hlavnosprávovci a podobné existencie, takže toť vsio a ďalej nebudem podporovať ani web, kde sa šíria tieto názory. Je len smutné, že je tu niekoľko inteligentných jedincov, bohužiaľ v menšine. |
||
| Šariš | 25.02.2022, 16:45 | #2892 | |
|
no a odkial beries info? ked nie z mainstreamu, ani hlavne spravy necitas
tak mi daj zdroj - nepredpokladam ze citas nejake Ruske, ci Ukrainske denniky a prekladas si to |
||
| admin | 25.02.2022, 12:01 | #1183 |
|
Quake Reaguj na príspevok | 25.02.2022, 11:56 | #385060
UEFA zmenila dejisko finále LM a namiesto Petrohradu sa bude hrať v Paríži 28.mája. Palec hore |
|
| admin | 25.02.2022, 11:46 | #1182 |
|
ferry 25.02.2022, 11:45 | #385060
vojna je jedine slovo, ktore spomeniem, coho sa bojim. nie o seba. ale ako zabezpecim deti. |
|
| ferry | 25.02.2022, 11:47 | #2868 | |
| dik | ||
| ferry | 25.02.2022, 11:16 | #1181 |
| bola napadnuta suverenna krajina cudzimi vojskami, co si o tom myslite? | |
| onetwo | 25.02.2022, 10:45 | #1180 |
| https://www.instagram.com/p/CaZTeBFg7lr/?utm_medium=copy_link | |
| StanoDianiska | 25.02.2022, 11:18 | #2867 | |
| Držim im veľmi palce. Všetkým dobrým ľuďom. | ||
| slaven | 25.02.2022, 14:00 | #2877 | |
| nemam Instagram, neotvorilo mi to nejako v prehliadaci | ||
| onetwo | 25.02.2022, 15:26 | #2882 | |
|
ani cez tel? malo by otvarat
|
||
| onetwo | 25.02.2022, 15:26 | #2883 | |
| https://www.instagram.com/p/CaZzkPWOAdY/ | ||
| Quake | 24.02.2022, 22:11 | #1179 |
|
Link na článok na doméne pravda.sk Absolútny rešpekt pred pani prezidentkou a jej príhovorom. Ruská propaganda je šialená, podľahli jej mnohí. V tomto boji stojí celý svet pri Ukrajine. Dokonca aj český prezident ako milovník Ruska uznal, že sa v Putinovi mýlil a odkázal, že toho šialenca treba izolovať. Viktor Orbán ako priateľ Putina hlboko odsúdil ruský útok. Aj slovenski politici (teda okrem zopar dezolatov a tragedov na cele s Ficom a Dankom a fasistami) odsudili utok. Kazdy normalny clovek chce mier, bohuzial tu mame egomaniackeho stareho blázna, ktory bohuzial ovlada jednu z najvacsich armad sveta a dobre si to uvedomuje. |
|
| ferry | 24.02.2022, 23:04 | #2851 | |
| Q. ja si myslim, ze Putin nie je blazon, a ze je pomateny. To si ziadne spolocenstvo teraz na tejto planete nedovoli prezentovat na najvyssej urovni. Tu je potreba co najskor analyzovat prediktivne, co ma v plane. Su na ukrajine stare zssr jadrove zaujmy? aby nepadli do nato? aby si spravil z ua, belarus peknu nastupnu zonu pre nato? Kto ma zbrane, s nim sa lahko jedna o biznise. Ej ten ma zrazu ale kamaratov. moj pohlad na vec. treba sledovat, co bolo v minulosti. rus zabera tak strasne uzemie, ze pre komfort sveta je nevyhnutne s nim rokovat. cize, tak, ako sa 2014 presne 1, 2 tyzdne realizoval anekt krymu, tak sa to tu presne po olympiade realizuje znovu. a svet cez biznis zabuda. o 3 mesiace bude kazdy zabudat, aky statut UA ma a chytro uzavriet zmluvy s ruskom, lebo sa blizi jesen. toto je to, comu ten putin podla mna presne rozumie. | ||
| ferry | 24.02.2022, 23:06 | #2852 | |
| a on je ten, ktory zbiera najvalitnejsie data, co sa tyka spravania sa okolia. vyprovokuj susedov a z poza kricka sleduj, ako reaguju. presne toto robi. doplna si udaje. | ||
| ferry | 24.02.2022, 23:07 | #2853 | |
| vola sa to prevodova charakteristika. zavislost y od x. ta Ti napovie, s kym mas do cinenia. a potom mozes nastavit parametre. a on si velmi dobre uvedomuje, ze UA je nic pre eu. | ||
| Quake | 25.02.2022, 00:24 | #2854 | |
|
ferry, jadrove zbrane a boj o moc a vplyv vo svete su tu od studenej vojny. Preto je vo svete tzv. rovnovaha strachu, ked maju obe imperia (Zapad vs Vychod) rovnake sance totalne znicit protivnika. Napatie medzi USA a Ruskom je tu prakticky od r. 1947 a trva neustale. Napatie narastalo rozsirovanim NATO smerom na vychod - r.1999 Polsko, Cesko, Madarsko, r.2004 Bulharsko, Estonsko, Lotyssko, Litva, Rumunsko, Slovinsko a my, r.2009 Albansko a Chorvatsko. 2017 Cierna Hora, 2020 Severne Macedonsko. Preto je pre Putina asi zivotne dolezite, aby nestratila jeho krajina vplyv. Ale takto suverenne napadnut v noci vojensky jasne slabsieho supera, je absolutna zbabelost a zrada. Putin vie, ze coskoro bude Europa energeticky nezavisla od Ruska, ze jeho ekonomika takmer urcite skolabuje, kedze realne tam nemaju nic. Vojensky konflikt je vzdy restartom ekonomiky. A naozaj potrebuje svet Rusko? Alebo sa len boji jeho armady a jadrovych zbrani? |
||
| ferry | 25.02.2022, 07:52 | #2855 | |
| v kazdom pripade Qcko si ale myslim, ze tieto stredoveke primitivne najazdnicke praktiky, nech si ide skusat na nejakej inej planete. V modernej dobe, kde mier, schopnost diskutovat, slusnost a ucta aj k nazoru, s ktorym nesuhlasim toto nema co hladat. A mozno sa zdam makky, ale nemam problem dat po papuli kazdemu gardistovi vyjebanemu ktoreho predkovia udavali za druhej svetovej vojne vlastnych. Lebo u takych zabera presne podla vazenskeho principu len a len bolest. | ||
| Quake | 25.02.2022, 09:10 | #2856 | |
| Mna zaujima, ako sa k tomu postavi EU a celkovo najvacsi hraci. Ci realne tvrdo potrestaju Rusko, alebo su to len talafatky a v skutocnosti ho nechaju viest dalej vojnu. Zatial to vyzera, ze nikto nema gule na raznu odpoved. Ak dobyju Kyjev a dosadia vlastnu babkovu vladu, je koniec... | ||
| ferry | 25.02.2022, 09:16 | #2857 | |
| Q presne, ako som pisal. Biznis. mozno Murki by vedel daco povedat, ak sa odpoji swift pre rusov, co to bude znamenat. Ale podla mna, sa tu nic nedeje z pohladu Putina, lebo on uz ma zapad velmi dobre precitany. Mne len hrud rozdrapuje, ked vidim tych ubohych ludi, ako by chceli normalne zit a nemozu za to, ze v podstate cela ukrajina je tak neskutocne korupcne rozozrata. Ale to absolutne neospravedlnuje nijaku aneksiu z vonka. Bullshit. Bude podla mna tak, ako som napisal. Biznis sa prejavi, Putin ako strateg si polepsi v cislach. | ||
| Quake | 25.02.2022, 09:35 | #2858 | |
| V Rusku sa konaju protesty proti napadnutiu a samozrejme prebieha zatykanie vlastnych obcanov. Nuz ruska demokracia v praxi. Vies co je najdesivejsie, ferry? Ked citam hoaxy, konspiracie a bludy ako je Rusko obeť a ako si len brani uzemie. Ludia ohlupli. Nulove kriticke myslenie. Absolutne neváženie si slobody, aku mame. Len si prebehni diskusiu na tomto fore, mne sa skoro rozum zastavuje nad tym, co niektori dokazu napisat. | ||
| onetwo | 25.02.2022, 10:10 | #2859 | |
|
Quake uplny suhlas |
||
| ferry | 25.02.2022, 10:16 | #2860 | |
| Q ano. Ano rozumiem Ti. Mne sa tiez rozum zastavuje nad tou smelostou medzi klavesnicou a stolickou. Man by velmi zaujala uz len konfrontacia s realnym zivotom. Preto pri tychto inych nazoroch, ak si si vsimol, mlcim, lebo ich respektujem a ja nie som niekto, kto ma niekoho presviedcat. Oni si to musia uvedomit sami. Sleduj, co urobilo rusko a v politickej diskusii len true. Nikto iny. Nikdy nepojdem proti susedovi, najprv sa s nim porozpravam. Ak bude radikalny a napadne ma, pozna. Inak nejdem presviedcat, nech si to zazije sam. V tom je sila humanizmu. Darmo Q. Velmi som nad tym rozmyslal a naozaj len starogrecke otrokarstvo je ucinne na nas jebnutych ludi. Poznal som to v Cine, ked som tam bol na dovolenke. Demokracia je mytus. Pri takom obrovsom potenciali, co ponuka ludsky mozog a ja som ho programoval, nie je realne, ze si udrzis bez diktaturi poradecek. Absolutne nesuhlasim, co tu rusko stvara, a toto patri nie do ineho storocia, na inu planetu to patri, nech idu do pice. Ale som schopny ich a kadejaku inu zmyslajucu skupinu mimo mna pochopit. A to je ta nelinearita, ako docielit pokec, kompromis. Podla mna nijak. My sme absolutnym parazitom pre tuto planetu. Vyvinuli sme sa, tazime, nicime, cerpame, zasierame a este sa aj medzi sebou zereme. Pozierame. My sme podla mna ako zivocisny druh uplne na vysmech vesmiru, ktory nas moze zmazat behom nanosekundy. | ||
| Andyno1984 | 25.02.2022, 10:39 | #2861 | |
| Pridavam sa ku vam Quake a ferry. Je to neospravedlnitelne ci uz sa na to clovek pozera zo strany Hoaxov, ako bolo rusko vyprovokovane zapadom, alebo zo strany faktov ze rusko okupuje a napada uzemie ktore je suverenne a ukrajinske. Historia nas naucila ze nieco podobne tu pred menej ako 100 rokmi uz raz bolo. Stalin vtedy vyuzil opat zlu ekonomicku situaciu statu na propagandu. Sice to bolo menej nasilne, ale vtedy to este bolo v ramci ZSSR. | ||
| onetwo | 25.02.2022, 10:44 | #2862 | |
| ferry krasne napisane… | ||
| Quake | 25.02.2022, 10:56 | #2863 | |
| Vojny prebiehaju odkedy je ludstvo ludstvom.Vzdy sa nasiel narod, ktory chcel dobyjat. Ci uz v staroveku, stredoveku alebo v modernej dobe. Preto suhlasim, ferry, ze sme parazitom pre tuto planetu. My sme velmi dlho zili v mieri, ludia nevedia, co je to vojna. Z dialky sledujeme vojnove konflikty po celom svete a sme lahostajni, lebo je to daleko. | ||
| Andyno1984 | 25.02.2022, 11:00 | #2864 | |
|
Quake trosku poopravim este pred nie ani 30 rokmi na balkane bola podobna vojna a bola blizunko. No mnoho ludi si uz na tuto udalost ani nespomenie. Ludstvo si mier nevazi |
||
| ferry | 25.02.2022, 11:07 | #2865 | |
| a preto pisem. preto som sa objavil v tejto diskusii, ktoru som v podstate cez admina zriadil. kratodoba pamat. a pritom slovaci mali vlastnych slovakov ako kralov v uhorsku. o tom sa neuci, co viem. uplne krasny priklad vlastenectva. boli to tusim liptaci. na likavke hrade su o tom zaznamy. boze ludia spamatajte sa. cez holoruby, cisty dejepis, ochranu prirody, tak sa krasne da formovat spolocnost, co bude slovensko uznavat, mat rad a presadzovat. | ||
| ferry | 25.02.2022, 11:11 | #2866 | |
| ukrajina si je tam, kde je. strateg putim to vyuzill a neexistuje absolutne ziadne ospravedlnenie, aby vnikol na uzemie cuzdieho statu. to je anekcia. nic ine. druha vec, a co ukrainci celych 20 30 rokov cakali? bez nejakeho zvazku len tak lezat na planete. to je jak vaznica, patris niekomu? nie? tak si cubka. toto tu vidime | ||
| slaven | 25.02.2022, 12:31 | #2869 | |
|
Quake, toto ma zaujalo co si napisal: "Putin vie, ze coskoro bude Europa energeticky nezavisla od Ruska"
- to myslis vazne? Takze zastavia Ropovod Druzba, Nord Stream I aj II (ak bude)? ano? A pozor na Cinu, ktora je spojencom Ruska ... a hlupa EU chce mat od 2030 ci 2040 len elektro auta? a alektro auta potrebuju co? no nieco co v EU nemaju, vsakze ... Andyno1984: vojna na Balkane ale bola ina. Povedal by som ze opacna, vsakze. Tam NATO udrelo bez povolenia, bez chvalenia OSN a dokonca ti nasi zmrdi (Dzurinda a spol) s tym tiez suhlasili. A cela EU tlieskala nad tym svinstvom, teraz netlieska a nikomu nevadilo to dlhe obdobie, co sa tam (Donbass a okolie) ludia zabijaju, len to tak sledovali a nevyjadroval sa k tomu nikto, cudne to je cele. Genocida na vychode Ukrajiny naozaj nikomu nevadila, smutne. |
||
| Quake | 25.02.2022, 13:20 | #2872 | |
| Slaven - Putin je ekonomicky analfabet a je mu jedno, ci jeho krajina skrachuje, alebo nie, momentalne je to absolutny mocensky diktator. Ak by hned prestali dodavat hlavne komodity do EU, ich ekonomika by sa takmer okamzite zrutila. Oni nevedia dodavat plyn Číne, nemaju tam plynovody, tak ako sme my teraz zavisli od ruskeho plynu, tak su oni zavisli od nas. My vsak vieme rusky plyn nahradit dodavkami skvapalneneho plynu, ropu vieme nahradit este jednoduchsie. Uz teraz stoji ruska ropa Urals v tankeroch a nikto ju nechce kupovat (podla Argus). A presne o tom to je - ze my v buducnosti takmer urcite nahradime ropu a plyn niecim inym alebo niekym inym, ale Rusi sa len tak lahko nedokazu preorientovat na inu komoditu. | ||
| Andyno1984 | 25.02.2022, 13:59 | #2875 | |
| slaven moja reakcia (mrzi ma ak si ju zle pochopil) suvisela s Quakeovym komentarom ze vojna tu bola blizko a to nedavno kto uz co vyprovokoval a kto pri tom zohraval aku ulohu necham na poznatkoch danej osoby. Neprejavil som sympatie ani k jednej strane ci uz OSN, NATO alebo co i len jednemu balkanskemu statu. To co som napisal je iba fakt. | ||
| slaven | 25.02.2022, 14:12 | #2878 | |
|
Quake: len som reagoval ze nie sme zavisli. Neriesim Rusko, ci skrachuju a podobne ale pohlad EU.
No samozrejme, ze to vieme nahradit, len 4x drahsie, ale ved pohoda, ked niekto byva v dome a kuri drevom a nema auto, tak sa smeje. Ostatni zaplacu a silno. Nord Stream II nevznikol len tak, Nemci vedia co robia, velmi dobre vedia. Cela EU este zaplace, hlavne preto,ze Cina je na strane Ruska. Nie som nejaky ekonom, ani som to nestudoval, ale mam par znamych ludi co do toho vidia a su to zaujimave debaty. A k tomu elektro debilizmu v EU, dobry dokument pre vsetkych, uz som to tu daval: https://www.autoviny.sk/reportaze/123383/experti-oznacili-elektromobily-za-politicky-podvod-o-20-rok... Andyno1984: OK, ja som tiez napisal len fakt. Fakty su jasne. Raz EU tlieska, raz zatvara oci a raz je silno proti, lebo Putin. Srbi by Ti vedeli rozpravat o tom svoje, ale nie, to sa teraz nehodi. Pozri si napr. film: https://www.csfd.sk/film/670684-balkanska-hranica/recenzie/ alebo este lepsie dokument: https://www.csfd.cz/film/242238-uloupene-kosovo/prehled/ |
||
| admin | 24.02.2022, 08:30 | #1178 |
|
coyotitko Reaguj na príspevok | 24.02.2022, 05:52 | #385014
Tak sa to začalo, Vladimír Vladimirovič chce obnoviť zašlú slávu ZSSR Quake 24.02.2022, 06:02 | #686927 Som na nočnej a už od skorých ranných hodín sledujem toho psychopata, čo robí. Toto je reálna vojna. Držím palce Ukrajincom Dienesko 24.02.2022, 06:19 | #686928 Demilitarizuje Ukr ozbr. Sily. Otazka casu kedy by to spravil na kolko kazdy bozi den donetsk luhansk kropia ukrajinci deletrelecjou palbou. Ja som za Mier ale kde sa dvaja biju Svine americke,britske s EU a NATOsi mydlia ruky dosiahli to co chceli. onetwo 24.02.2022, 06:32 | #686929 dosiahli co chceli? toot jedno nepochopim co mate v hlavach ludia.... vlastne aj ked Voloda bude chciet zautocit na nas tak to bude vina EU nato a USA vsak? ked si bude chciet podmanit celu eu tak to bude vlasne vina EU NATO a USA fakt zasnem... resp pockat lahko sa Vam rozprava a mudruje ak nejde o nas. ved nam rakety nelietaju nad hlavou.. budte radi, ze sme v nato inak by uz davno juh svk bol madarsko.. ale to skoda slov nieco pisat a sa tu handrkovat... Quake 24.02.2022, 06:37 | #686930 Putin stratil zdravy rozum. V nocnom prihovore sa vyjadril, ze zautoci jadrovymi zbranami na kazdy stat, ktory pride pomoct Ukrajine. Totalny blazon a vypatlanec. A co je najhorsie, este aj tu mame rusofilov, co ho obhajuju, no nie je to tragikomicke? onetwo 24.02.2022, 06:40 | #686931 tu nejde o rusofilstvo, ale oto rozlisit co je spravne a co nie... a toot co sa deje nsvk posledne mesiace je chore... a uplne popierat fakty ryhat tu na normalne zmyslajucich ludi, ze su vlastizradcovia je vrchol ladovca... PeePe 24.02.2022, 06:48 | #686932 ...nechcete sa ist o tomto bavit do politickej diskusie ? coyotitko 24.02.2022, 06:56 | #686933 Áno Dienesko, veľký cár spustil som špeciálnu operáciu ako u nás v 68, ktorej cieľom je oslobodiť slobodnú krajinu od slobody MarekTN 24.02.2022, 07:03 | #686935 čo tak presunúť tieto špeciálne názory do politickej diskusie ? vďaka len tak pre zaujímavosť moja snúbenica je ukrajinka jej mama žije nedaleko ruských hraníc v Sumskej oblasti. podstatná väčšina ukrajincov by bola rada oslobodená od západneho vplyvu, západom dotovaných ukrajinskych žoldakov, ubohej chorej vlády platenej západom, ktorá pre svojich ludí neurobila nič poslednych 30 rokov. Výplata je menšia ako poplatky. Prosim Vás ludkovia. Nečítaj tie liberalne mainstreamove sračky. Mali ste sa ist tých ludí opytat ako to oni vidia. coyotitko 24.02.2022, 07:08 | #686936 A kto prinesie ten Blahobyt? Rusko človeče že pár ľudí ti niečo povie neznamená verejnú mienku... Môžem tu povedať s koľkými rusmi som sa tu bavil, na desiatky, z rôznych sociálnych vrstiev a tiež by som si mohol z toho vyhotoviť záver aká je Rusko diera, lenže je tam ďalších XY miliónov obyvateľov tak to nespravím. Ale toto je napadnutie zvrchovanej krajiny a to je holý fakt MarekTN 24.02.2022, 07:14 | #686937 ja som nič nenapísal ohladom toho kto prinesie blahobyt. A nie je to názor pár ludi. bol som na ukrajine rozpraval som sa s tymi ludmi. Moja žila v Dnepri. Ja tu nikoho neobhajujem. onetwo 24.02.2022, 07:16 | #686938 Coyo nevysvetlis, to je ako na SVK roky tu vladli zlodeji ktori devastovali a rozkradali vsetko od zdravotnictva po skolstvo...umierali tu ludia, spravodlivosti si sa neodbil a ludia nedostali ani hovno, ale zrazu pride nova vlada vladne 2 roky avlastne ta moze za vsetko... Ak sa nemylim poslednych 30 rokov na ukrajine vladli zlodeji a oligarchovia napojeni na moskvu nie zapad.. prto to tam tak aj vyzeralo... ci co si myslite ked pridu nove vlady co lusknu prstami a pridu triliardy aj do hladovych dolin? len tak z10 nasobia dochodky platy atd? rusko je natom tka isto ako ti ludia v Sumskej oblasti... ludia sa zatvaraju za nazor alebo ze niekomu nevyhovuju to je podla teba ok? MarekTN 24.02.2022, 07:19 | #686939 Dobre už to Admin presuň do tej politickej diskusie. Kvôli týmto ... som sem neprišiel. |
|
| true | 24.02.2022, 21:44 | #2848 | |
|
myslim si, ze ti ludia v Donecku a Luhansku su radi, ze tam nabehli Rusi
myslim to vazne a nie som opity ved tam je vojna uz X rokov ! zmrdi Ukrajinski strielaju na vlastnych, fasisticka banda ! |
||
| true | 24.02.2022, 21:45 | #2849 | |
| a ludia najhorsie je ze ta skurvena slovenska vlada + prezidentka a debilny poslanci nas zatiahnu do vojny - lebo tu dovolila Americanom prist s ich vojakmi a vlastne aj zbranami !!! | ||
| Caciky | 22.02.2022, 09:21 | #1177 |
| https://www.hlavnespravy.sk/slovenski-hokejisti-sa-odmietli-stretnut-s-politikmi-od-tejto-chvile-su-... | |
| << < 647 | 648 | 649 | 650 | 651 | 652 | 653 | 654 | 655 | 656 > >> |
















