POLITICKÁ DISKUSIA
|
Markuss
|
05.03.2022, 08:29 | #1237
|
No a ďalšia zaujímavosť a prejav solidarity:
Ako sa vojna na Ukrajine zintenzívňuje, niektorí americkí zákonodarcovia naliehajú na amerického prezidenta Joea Bidena, aby zaujal tvrdší postoj voči Rusku – napríklad pozastavením dovozu ropy. Biely dom takúto možnosť zatiaľ vylučuje, obávajúc sa toho, že by to mohlo spôsobiť nárast cien ropy a poškodiť amerických spotrebiteľov dotknutých rekordnou infláciou.
|
|
| |
Markuss
|
05.03.2022, 08:29 | #3108
|
| |
Takto sa správajú geopolitické mocnosti.
V prvom rade svoj záujem. A potom môžme aj divadielko.
|
|
| |
Quake
|
05.03.2022, 08:54 | #3109
|
| |
Ako by si reagoval, ak by si bol prezident USA?
|
|
| |
Markuss
|
05.03.2022, 13:52 | #3110
|
| |
pozri, bud som solidárny, alebo nie som. Inak je to pokrytectvo. Nemci dodajú zbrane (inak povedane, to čo bolo inak určene na likvidáciu a je nefunkčné), amíci uvalia sankcie, ale zasa len tak aby ich to nebolelo.
ale byť tak trochu tehotný je minimálne čudné
|
|
|
| |
slaven
|
04.03.2022, 21:08 | #3106
|
| |
ta stranka mi nejde
|
|
|
|
Markuss
|
04.03.2022, 16:10 | #1235
|
My si tu môžeme niečo maľovať, ale vec sa má tak, že každá jedna vojna je zlá. A každá z geopolitických veľmocí robí bezohľadnu politiku. USA, Čína, Rusko aj Turci.
Všetci majú krvavé paprče. Na každom kontinente.
Preto nechápem ľudí, ktorí sa zúrivo vrhajú chrániť jednu alebo druhú stranu a prd vedia, čo sa deje v zákulisí. Žradlo pre ľudí, žradlo pre politikov, žradlo pre novinárov
|
|
| |
Quake
|
04.03.2022, 16:24 | #3102
|
| |
Asi jeden z mála tvojich príspevkov, s ktorým súhlasím. A to už je čo povedať
|
|
| |
Markuss
|
04.03.2022, 16:35 | #3103
|
| |
Pokiaľ si si všimol, ja som tu žiadnu zo strán nrobhsjovsl. Ale nenávidím keď tu podsúvajú lacnú propagandu a udržiavajú ľudí v pocite, že takto alebo opacne to správne.
Len jeden príklad, firmy, ktoré opúšťajú ruský trh. Už teraz sa v nemeckých médiách rozoberá, že kto zaplní ten Gap. U nás sa fajsbuk plní salvami radosti, že ako sú Rusi v prdeli...
Včera k tomuto bola jedna kvalitná reportáž na zdf.
Hodnotili, že kto zaplní trhový Gap. A uviedli tam paralely, keď Rusi uvalili sankcie na turkov v r 2017 za zostrelenie stíhačky.
Konštatovali, že Čína a Turci už teraz majú rozpracované import modely aj dohody o obchodnej výmene.
A ten trh je obrovský. Keď sa pozerám na ten zoznam, tak prakticky vypratali trh.
Napríklad taká CocaCola alebo IKEA. To sú iné objemy.
Ozaj u nás veľmi biedna žurnalistika na úrovni PR, keď to tak sledujem
Slušne narastie Čína. Tam budú ešte len fukoty. A asi aj indické IT. Tí sú už teraz obrovskí.
Deutsche bank má takmer celý back Office v Bangalore.
|
|
| |
slaven
|
04.03.2022, 17:05 | #3104
|
| |
Markuss, tu dole dal Caciky nieco k tomu, asi si to videl: Link YouTube video je to 29minut, ale ten chlap proste hovori fakty, nie bludy a fabulacie
Quake, videl si to video?
|
|
| |
Markuss
|
04.03.2022, 17:08 | #3105
|
| |
Tento človek nás učil jeden predmet. Ozaj dobre prednášky robil na univerzite. V Čechách je veľmi uznávaný, hosťuje na niekoľkých univerzitách.
|
|
|
Quake
|
04.03.2022, 12:40 | #1234
|
Firma Gerulata Technologies na základe dát a systémových informácii zverejnila stránky a užívateľov, ktoré v najväčšej miere dezinformujú, uvádzajú nepravdivé informácie a tvoria proruskú propagandu. Z rebríčka vyberám tie najzaujímavejšie mená:
- Blaha, Uhrík, Harabín, Chmelár, Švec, Hrica, Taraba, Mišún, Mazurek, Kotleba, Danko
- Slobodný vysielač, extraplus.sk, hlavnespravy.sk, hlavnydennik.sk, slovenské hnutie obrody, Infovojna, slovanskenoviny, nocomment.sk, dav dva, magazin1....atď
|
|
| |
true
|
04.03.2022, 13:17 | #3090
|
| |
a maju aj ine rebricky? Napriklad s nazvom "Vyplach mozgov", kde by boli Sme, Aktuality, DennikN a podobne kakanice
|
|
| |
Quake
|
04.03.2022, 13:36 | #3091
|
| |
True - rozumiem, ze pre teba to musí byt ťažké, keďže som práve vymenoval jediné tvoje zdroje informácii nevadí. To je krásne na slobodnom svete, že môžeme veriť, čomu chceme. A preto niekto verí faktom a niekto konšpiráciam. Bububu mainstream
|
|
| |
true
|
04.03.2022, 13:59 | #3092
|
| |
OK Quake. Predpokladam ze ta firma Gerulata Technologies bude zalozena niekym z ESETU   
|
|
| |
Šariš
|
04.03.2022, 14:20 | #3094
|
| |
true to si len tipoval? lebo si to uhadol presne !
|
|
|
| |
Šariš
|
04.03.2022, 14:21 | #3096
|
| |
to je take nieco ako kebyze strana SMER da zoznam najdoverihodnejsich politikov a na cele by mali Fica
Quake - toto je fail od Teba
|
|
| |
Šariš
|
04.03.2022, 14:22 | #3097
|
| |
ale bojuj dalej za svoju pravdu
|
|
|
| |
Quake
|
04.03.2022, 14:29 | #3099
|
| |
Šariš, aspoň si si pozrel na základe akých ukazovateľov sa robil výskum? Či len si si dokázal vygoogliť majiteľa spoločnosti, zbadal si eset a už konšpiruješ? (Zas a znova).
Hej a díky, za pravdu budem bojovať stále
|
|
| |
Quake
|
04.03.2022, 14:45 | #3100
|
| |
Ináč Šariš, podľa tvojej zaujímavej logiky teda nesmie žiadna firma robiť žiadne prieskumy, žiadny vývoj, žiadne analýzy. Alebo žeby nejaká firma so sídlom v Rusku by ti vyhovovala? Vtedy by to bolo OK? Resp. dokážeš vysvetliť, prečo by nemohol Michal Trnka, syn zakladateľa Esetu, založiť startup na boj proti dezinformáciam? Chalanisko študoval technickú univerzitu, zároveň má titul z Oxfordu, makal v otcovej firme a založil si vlastnú firmu.
Ja si skôr myslím, že si tam našiel svoje zdroje informácii a si prekvapený, že ich niekto jasne definoval ako zdroj bludov, klamstiev a dezinformácii...
|
|
| |
Markuss
|
04.03.2022, 16:04 | #3101
|
| |
Kua taký overený zdroj
|
|
|
PeePe
|
04.03.2022, 08:45 | #1233
|
.. zachvilu tu na tomto webe nikto neostane , všetci odchadzaju .. čo dokaze virtualny svet a vymena nazorov .. nuž každý sme nejaký. ja som jednoduchý clovek ale aby som za nazory druhých sa urazil a odisiel ? prečo ? tak tí čo odchádzate sa majte dobre , možno chcete na seba len upozorniť .. ktožvie
|
|
| |
PeePe
|
04.03.2022, 08:46 | #3078
|
| |
..príde mi to ako ked samovrah hovorí o tom že sa zabije , ... no nespraví to ..
|
|
| |
Markuss
|
04.03.2022, 08:54 | #3081
|
| |
Chyťte ma, lebo utečiem.
Neschopnosť viesť diskusiu je vlastná prehra
|
|
| |
PeePe
|
04.03.2022, 09:02 | #3083
|
| |
.. veď ked sa hadat nechcem , tak nereagujem , ignoracia je niekedy silna zbran .. nuz ale ked ma niekto potrebu svoj nazor stale povedať , tak to potom dopadne aj takto ...
|
|
| |
Markuss
|
04.03.2022, 09:10 | #3085
|
| |
Áno. Ja to vidím podobne. A čudujem sa ľuďom, ktorí chodia po profilovkach Blahu a Čojaviem koho a potom sa rozčuľujú, že čo to tam za chujoviny vypisuje....
Ja tiež nechodím na isté domény. Jednak je tam biedna úroveň tých článkov a jednak sa nemám potrebu rozčuľovať nad tým, čo nie je pre moje oko vlastne ani určené....
|
|
| |
PeePe
|
04.03.2022, 09:20 | #3087
|
| |
esteze vsetkym chutia porno stranky , tie mozme navstevovat bez toho aby sme sa pohadali  
|
|
| |
Markuss
|
04.03.2022, 09:38 | #3088
|
| |
|
|
|
Quake
|
04.03.2022, 07:16 | #1232
|
Mierotvorca a najúprimnejší vodca ruskej matičky zeme Voloďa vo štvrtok v prejave vyhlásil, že Rusi a Ukrajinci sú jeden národ a že Ukrajincom len vymývajú mozgy zo zlého zlého Západu, že tam vládnu neonacisti a on ako pravý ruský bohatier to tam musí vyčistiť a spojiť Ukrajinu s Ruskom. A že všetko ide podľa plánu
Že bombarduje civilné objekty? Že umierajú obyčajní ľudia? No a? Tak to musí byť, že Vladimír Vladimirovič?
Toto je reálny vymletý psychopat s totálne pokrivenou optikou videnia sveta. Takmer verná kópia Adolfa.
|
|
|
majka
|
03.03.2022, 23:45 | #1231
|
Bundesligoví lídri dlhodobo hľadajú ideálne riešenie na podporu obetí ruského ozbrojeného útoku na Ukrajinu.
Perfektný nápad prišiel od jedného zo zamestnancov, ktorý navrhol, aby peniaze, ktoré Bundesliga získa z predaja televíznych práv do Ruska, boli prevedené na pomoc Ukrajincom. Myšlienka bola okamžite prijatá. Odteraz je to ruská Match TV, ktorá podporuje obete vojny na Ukrajine, pretože celá suma zaplatená za právo vysielať zápasy bundesligy sa presunie do Kyjeva.
DFL zatiaľ nechce porušiť zmluvu s Rusmi, v prvom rade, aby platili čo najdlhšie a tieto peniaze sa presúvajú na Ukrajincov. To Vladimira Putina určite rozzúri, keď zistí, ako ho Nemci oklamali. A pripravujú ďalší perfektný projekt. Už tento víkend bude logo Bundesligy v modrých a žltých farbách, nie v tradičných červeno-bielych farbách. Nemecko chce týmto spôsobom upriamiť pozornosť Rusov na to, čo sa deje na Ukrajine.
|
|
| |
Markuss
|
04.03.2022, 08:53 | #3080
|
| |
Najlepšia je časť "to Vladimíra Putina určite rozzuri"
Z tejto slohovej práce máte piataci jedna mínus
|
|
| |
true
|
04.03.2022, 14:08 | #3093
|
| |
  majka nesklamal
|
|
|
Quake
|
03.03.2022, 20:59 | #1230
|
Bratislavská Street Food & Cafe Possonium odmietla obslúžiť Petra Marčeka (fašistu a proruského aktivistu). Podľa majiteľa práve pre Marčekove názory spájané s hnutím Republika a proruskú politiku.
Chodieval som tam casto. Nuž ale po tomto...
... tam budem chodievať ešte častejšie Veľký rešpekt majiteľovi, ktorý jasne ukázal, že náckovia patria do minulosti. A Marček ako starý posluhovač Kremľa si nič iné nezaslúži. Deduľo sa samozrejme hneď išiel vyplakať na FB (aký to paradox, keď sa fašoun sťažuje na segregáciu). Podporu podniku vyjadrilo množstvo ľudí.
Good job
|
|
| |
Markuss
|
03.03.2022, 22:19 | #3075
|
| |
Každá palica má dva konce. Ten biedny business case bude asi nemeratelný, ale predsa len, koľko ľudí tam nepríde
|
|
| |
Quake
|
03.03.2022, 23:09 | #3077
|
| |
Tí, čo tam chodili, tam budú chodiť naďalej a pán Marček im chtiac - nechtiac spravil reklamu zadara, takže v konečnom dôsledku win - win.
|
|
| |
Caciky
|
04.03.2022, 08:48 | #3079
|
| |
nech na dvere da zakaz vstupu zidom a ciganom a meme tu rok 1939
|
|
| |
Quake
|
04.03.2022, 08:57 | #3082
|
| |
Caciky je veľký rozdiel, či ťa nevpustím na základe rasy alebo ťa nevpustím na základe toho, že podporuješ zločinecký systém
|
|
| |
Markuss
|
04.03.2022, 09:04 | #3084
|
| |
No daj
|
|
| |
Quake
|
04.03.2022, 09:17 | #3086
|
| |
A čo ti mám zas dať?
|
|
| |
Caciky
|
04.03.2022, 10:30 | #3089
|
| |
marcek tam tazko zapadne medzi buzeranta Stankeho a spol nakolko studoval v Moskve a to sa teraz nenosi..................
|
|
|
|
|
Markuss
|
03.03.2022, 19:38 | #1227
|
Ukážka zo skladačky
https://www.narcity.com/miss-ukraine-just-admitted-that-her-gun-toting-instagram-pic-is-not-what-it-...
..aby sa instagramovymi postmi nejaká pipka priživovala na humanitárnej katastrofe.
Najhoršie na tom je, že takýchto chujovin do skladačky je milión.
Ešte to aj tri dni médiá berú... Som zvedavý, čo by kto povedal, keby sa Plačková nayebala do maskáčov a fotila štýlové fotky.
Mala radšej obliecť zásteru a ísť rozdávať čaj na barikády.
Ale to už by nebolo toľko like-ov ani veľmi sexy
A nakoniec piča ešte po troch dňoch povie, že ona je obyčajná žena, že jasné že bojovať nepôjde
|
|
| |
Šariš
|
03.03.2022, 20:01 | #3073
|
| |
a mainstream tlieska - bravo Miss bojovnicka
|
|
|
slaven
|
03.03.2022, 09:38 | #1226
|
Link FB príspevok je to dlhsie, ale ma to hlavu aj patu ...
Viem, do mainstreamu nevhodne.
|
|
| |
Šariš
|
03.03.2022, 11:28 | #3068
|
| |
radsej nezdielaj jeho clanky lebo Ta zavru slavenko
|
|
| |
slaven
|
03.03.2022, 13:15 | #3069
|
| |
nemyslim si ze za taketo zdielanie budu niekoho zatvarat - to by najskor asi zavreli Chmelara ...
zasa ti magori az tak daleko nezajdu
|
|
| |
Markuss
|
03.03.2022, 16:49 | #3072
|
| |
To máš tak. Tí čo chcú vedieť, hľadajú rôzne zdroje. Tí ktorí vedia, čo chcú počuť si nájdu svoju pravdu na overených adresách. Oni milujú, ked je svet antagonisticky postavený.... Nič medzi neexistuje. Diskusia je naškodu
|
|
|
| |
Markuss
|
03.03.2022, 08:00 | #3061
|
| |
Len tak na odľahčenie, keďže sa tie zlátaniny typu Benčík nedajú čítať
|
|
| |
indigo
|
03.03.2022, 09:56 | #3063
|
| |
domov.sme.sk › sovieti-po-sebe-zanechali-spust
|
|
| |
Markuss
|
03.03.2022, 10:07 | #3065
|
| |
Za prvé. To že tu zanechali bordel je mi jasné
Za ďalšie čo to má dočinenia s tým článkom? Ja som to postol ako zaujímavosť. Ale rypáci a štváči so svojím čiernobielym videním sveta hľadajú hneď zadrapky
Za tretie, keď vidím doménu sme.sk, zatváram browser
|
|
| |
indigo
|
03.03.2022, 10:32 | #3066
|
| |
,,Najviac nám pomôžete, keď pomôžete ZSSR na jeho ťažkej ceste k demokracii" Václav Havel v Kongrese USA, 1991. V tejto vete je vysvetlené všetko o ceste veľkej časti ľudstva z ázijskej slepej uličky, vrátane našich vlastizradcov...Rusi dali ľudstvu kultúrne a športové poklady, tak si prajme pre nás dnes obyčajný stav, za ktorého by zlatíčko ktoré máme od nich my, mohlo vysloviť svoj názor bez strachu o perzekúciu ruskej rodiny. Aj to je jedna z kociek domina....
|
|
| |
StanoDianiska
|
03.03.2022, 10:40 | #3067
|
| |
indigo, tú kocku domina už p. Chmelár nevidí.
|
|
| |
Caciky
|
03.03.2022, 14:09 | #3070
|
| |
alkoholik vaclav havel
|
|
| |
Markuss
|
03.03.2022, 16:45 | #3071
|
| |
Kks dáš im tu zaujímavý nestranný článok a uderení aktivisti ti píšu svoje blogy o úbohosti vlastnej existencie
|
|
| |
indigo
|
03.03.2022, 22:33 | #3076
|
| |
Marek určite poznáš základné pravidlo maloobchodu: Nikdy nepovažujte žiadneho zákazníka za úbohú existenciu, lebo mu nevidíte do peňaženky. V lete sa bavím na umývačkách čel.skiel na pumpe ako (ne)vyskočia spod slnečníka podľa toho akým autom tam prídem - tiež na odľahčenie dnešnej smutnej doby Mozart psychológie Lev Vygotskij radí pri každej gradovanej výmene názorov nechať posledné slovo oponentovi tak nech sa páči
|
|
|
Quake
|
02.03.2022, 21:16 | #1224
|
Každý vojenský konflikt je zlý, ale tento ukázal, ako sa dokážu spojiť demokratické krajiny proti jednému agresorovi. Plán Putina bol podľa všetkých indícii postavený na rýchlom dobytí územia a spoliehal sa na to, že sa do toho nikto nebude starať. Reakcia sveta je však neskutočná - obrovské sankcie nielen štátov ale aj drvivej väčšiny súkromných firiem ukázali Putinovi, že je neschopný stratég a starý stroskotaný diktátor. Dnes bola schválená rezolúcia proti vojne, ktorú podporilo 141 štátov a proti boli len Rusko, Bielorusko, Sýria, Eritrea a Severná Kórea (pánečku, to je ale spoločnosť, čo?). Takže čo dokázal Putin?
- zjednotiť slobodný svet
- položiť ruskú ekonomiku behom pár dní na kolená
- spraviť z rubľa totálne bezcennú menu
- nechať umierať nevinných civilistov
- vylúčiť ruských športovcov zo všetkých podujatí
- urobiť z ukrajinského prezidenta hrdinu
- a zo seba najväčšieho blbca na svete
Aj keď stále prebiehajú boje, v Rusku na plné obrátky premýšľajú, ako z tohto von. keďže jeden deň vojny stojí Rusko niekoľko stoviek milión eur a samozrejme, ak vás odstrihnú od zdrojov, môžete vyskakovať len do výšky svojich rezerv.
Som zvedavý, čo v Kremli vymyslia
|
|
| |
Markuss
|
02.03.2022, 22:34 | #3059
|
| |
Autor?
|
|
| |
Quake
|
02.03.2022, 23:33 | #3060
|
| |
Autor čoho?
|
|
|
Quake
|
02.03.2022, 18:56 | #1223
|
Štát zablokoval fungovanie stránky hlavnespravy.sk, čo je jeden z top konšpirátorských webov plný bludov a klamstiev a v poslednom čase neskutočnej ruskej propagandy. Aspoň niečo funguje v tomto štáte. Ja len tak rozmýšľam, odkiaľ budú brať info všetci tí rusofili a konšpirátorii hádam len nie z mainstreamu, čo pre nich jak svätená voda pre čerta
Good job, NBÚ
|
|
|
| |
Markuss
|
02.03.2022, 15:32 | #3054
|
| |
Napr Saudi. Sú to síce rovnakí hajzli s vrahovia ale sú na správnej strane!
|
|
| |
Šariš
|
02.03.2022, 16:09 | #3055
|
| |
nie Markuss take prispevky a nazory su zakazane  
nick ferry ti to hned vysvetli - u Arabov je vsetko s kostolnym poriadkom
|
|
| |
Markuss
|
02.03.2022, 16:14 | #3056
|
| |
Ono je to tak, že keď to tu tak pôjde ďalej, tak zapálení demokrati nahlásia na NBU aj tento portál. Lebo diskusia je povolená iba v modrej. Píšte všetci modrým perom iná farba nebude
|
|
| |
RUTY
|
02.03.2022, 16:21 | #3057
|
| |
Markus petrosekely sú povolene
|
|
| |
Šariš
|
02.03.2022, 16:44 | #3058
|
| |
asi by som sa ani necudoval kebyze sa najde nejaky pako a nahlasi tuto stranku len preto ze existuje aj iny nazor ako ten ich jediny spravny
|
|
| |
majka
|
03.03.2022, 09:46 | #3062
|
| |
"Predaj klubu sa nezrýchli, ale pôjde podľa procesu. Nebudem od vás žiadať splácanie žiadnych pôžičiek. Mne nikdy nešlo o biznis ani o peniaze, ale o čistú vášeň pre hru a klubu. Okrem toho som dal svojmu tímu pokyn, aby založil nadáciu. Celý čistý výťažok z predaja bude venovaný na charitu. Nadácia bude pracovať pre všetky obete vojny na Ukrajine . To bude zahŕňať poskytovanie kľúčových finančných prostriedkov pre naliehavých a najnaliehavejších potrieb obetí, ako aj podpory ich dlhodobej rekonvalescencie,“ dodal Roman Abramovič.
|
|
|
true
|
02.03.2022, 08:44 | #1221
|
Ciernokoseliar odkial vies ze ti cernosi nemaju doklady?
ved ked su to studenti, vsetky doklady musia mat vybavene
|
|
| |
onetwo
|
02.03.2022, 09:33 | #3036
|
| |
takze den co den ludia umieraju prichadzauju o svoje domovy, a vy tu riesite cernoskov, hlbsie uz ste klesnut nemohli, banda bezcharakternych tragedov bez akejkolvek sebareflexie...
|
|
| |
coyotitko
|
02.03.2022, 10:11 | #3041
|
| |
Toto je posledná vec ktorú tu napíšem, s plnou dávkou urážky a serióznosti. Ste obyčajní mentálni a morálni mrzáci poniektorí, s vašimi zssotalymi názormi a schopnosťou "vidieť všetko jasne do hĺbky, čo ostatní nevidia lebo sú ovce" je mi na grc, a nechcel by som mať v živote dočinenia s takýmito ľuďmi. Týmto chcem poprosiť admina o výmaz môjho účtu, alebo čokoľvek, lebo súčasťou tohoto nemám záujem byť. Toto nie sú názory, toto je prasproste popieranie a otáčanie faktov, ktoré má každý pred očami. Sa môžete hanbiť za seba, kde ste ako ľudské bytosti padli.
|
|
| |
true
|
02.03.2022, 10:14 | #3042
|
| |
otazka na doklady studentov je popieranie a otacanie faktov? prepacte ale ste normalni?
neviete na normalnu otazku normalne odpovedat len urazky, hnus, je mi z toho na vracanie
|
|
| |
onetwo
|
02.03.2022, 10:15 | #3043
|
| |
co ty tu vobec riesis? ludia umieraju... dopina ti to? cela ukraina je v riti.. detto rusky obcania su v riti...
|
|
| |
matejo
|
02.03.2022, 10:16 | #3044
|
| |
Coyotitko .. absolútne súhlasim s názorom aký máš. Už dlhu dobu tu sledujem aký výkvet spoločnosti a totálny duševný mrzáci tu chodia. Konšpirácie , extremizmus, podporovanie Kotleby a komunistov .. Jediné čo ich trápi je čaputová, očkovanie, Covid, spriasahania a Rusko..
KĽudne vymažte aj mňa ale je to tu celé zvrátene , choré a totálne dno a tie názory sú absolútne ale totálne dno !!!!!
|
|
| |
onetwo
|
02.03.2022, 10:18 | #3045
|
| |
pardon zle som to napisal, ludia neumieraju, ludia su zabiti za necely tyzden znicil jeden chory blazon 2 krajiny... ukrainu a rusko... ale vy budet evynit usa, nato,eu a neviem koho... ked pride rusky vojak znasilni ti zenu, zbombarduje dom a zbije dieta tak tiez zato bude moct usa? vsak
|
|
| |
onetwo
|
02.03.2022, 10:21 | #3046
|
| |
koncim aj ja na tomto fore, nemam chut byt dalej sucastou tejto komunity ktoru keby pravda fackala tak ju neuvidia... a necudujem sa, ze slovensko bolo a je v takej riti, ked toto su volici jeho volici..
|
|
| |
StanoDianiska
|
02.03.2022, 10:28 | #3047
|
| |
onetwo, coyotitko, matejo súhlasím s Vami. A nečudujem sa, že práve medzi tipérmi sú takíto ľudia. Lebo tipéri nie sú zväčša práve spomínaní jadroví fyzici či doktori. Našťastie, nie všetci sú takíto a stále je tu kopa slušných a rozumných ľudí. Tak hlavu hore
|
|
| |
StanoDianiska
|
02.03.2022, 10:30 | #3048
|
| |
true a ty možno raz precitneš až keď budeš v koži človeka, ktorý sa musí ísť skryť do úkrytu pred leteckými útokmi... Útokmi priateľského suseda...
|
|
| |
Quake
|
02.03.2022, 10:37 | #3049
|
| |
Aby som to chápal, tipéri so zdravým rozumom odchádzajú a tipéri, čo si tu ventilujú svoju frustráciu a konšpirujú o vakcínach, prezidentke, USA považujú za najväčšie zlo, sympatizujú s náckami a hajzlíkmi ako je Blaha, Fico, zdieľajú tu sprostosti od tragikomických figúrok našej politickej scény?
|
|
| |
coyotitko
|
02.03.2022, 10:38 | #3050
|
| |
Len doplním, včera som mal hovor s človekom, ktorý chodí aj s ďalšími ľuďmi na hranice od prvého dňa útoku. Matky s deťmi, ktoré utekali stovky km, mnoho z nich pešo, nespali celé dni, malé deti so strachom vo vyplakanych očiach a tu najväčšia téma pár študentov z Afriky. Aj keby boli z Marsu tak sa tam majú nechať zabiť? Lebo nejaký psychopat sa rozhodol vyhladiť mestá? Že na ľudskom nešťastí masturbuje nejaký potrat Mizik, Uhrik & fellows ok lebo z ich análnoústnych otvorov za celý život slovo pravdy nevyšlo, ale, že tu ľudia, z ktorých mnohí sú rodičmi, budú riešiť že či zarába USA, či majú doklady ľudia, že to bol nutný krok lebo bola 8 rokov páchana genocída, ku ktorej nikto nejako nevie dodať jasné dôkazy a ktorá toho zakomplexovaneho boľševika XY rokov netrapila, až teraz... Well done páni, je mi vás nesmierne ľúto
|
|
| |
Quake
|
02.03.2022, 10:43 | #3051
|
| |
Coyo absolútny súhlas. Ale ako vidíš sám, sú tu aj normálni tipéri so zdravým rozum.
|
|
|
| |
slaven
|
03.03.2022, 20:28 | #3074
|
| |
nie, neblazni, to su fakty a realita
to sa nenosi - toto by Mainstream nezniesol
|
|
|
| |
slaven
|
01.03.2022, 22:20 | #3034
|
| |
uf, cudujem sa ze to este Youtube nezmazalo
taketo nazory su nepripustne
a ked nad tym premyslam, kebyze to niekto povie ne Slovensku, tak ti zmrdi na neho poslu NAKA a ide sediet nie?
|
|
|
|
true
|
01.03.2022, 07:53 | #1217
|
|
poculi ste nieco o tom ze kopec cernochov z Ukrajiny prisli na Slovensko? ako ti utecenci pred vojnou
|
|
| |
matejo
|
01.03.2022, 09:15 | #3023
|
| |
počul si o tom, že su to zahraničný študenti ( vačšinou medici ) ktorý študovali v Charkove a Kyjeve. Lebo iných mužov z Ukrajiny nepustia.. Či si si myslel, že na ukrajine nežiju zahraničný študenti a ludia? ?
|
|
| |
matejo
|
01.03.2022, 09:16 | #3024
|
| |
* ktorí
|
|
| |
Quake
|
01.03.2022, 09:38 | #3025
|
| |
Vysvetľovala to už včera stránka "Polícia - hoaxy a podvody". Samozrejme sa na tom priživujú náckovia, čo len ukazuje, aká je to "dezinformačná zberba" - doslovná citácia od polície
|
|
| |
majster
|
01.03.2022, 12:37 | #3026
|
| |
zaujímave    prečo zahraniční študenti v hojnom počte prišli práve na Slovensko a nešli domov?
|
|
| |
slaven
|
01.03.2022, 12:40 | #3027
|
| |
majstro, predpokladam,ze domov pojdu
nemaju ziaden dovod tu ostavat na Slovensku
|
|
| |
matejo
|
01.03.2022, 13:32 | #3028
|
| |
majster, kedze letecky to nejde tak musia ist cez hranice cize aj cez slovesko alebo polsko napr.
|
|
| |
Ciernokoseliar
|
01.03.2022, 19:46 | #3029
|
| |
su to utecenci z 3 krajin..bez dokladov..ziadny doktori informovali o tom kosicke zeleznice..ale liberali nam tu chcu nahovorit,ze su to jadrovi fyzici
|
|
|
| |
StanoDianiska
|
01.03.2022, 20:52 | #3031
|
| |
Ciernokoseliar, nikde v tom článku som sa nedočítal, že by vylúčili, že sú to zhraniční študenti. A doktori či jadroví fyzici nemôžu byť utečenci?
|
|
|
| |
Quake
|
01.03.2022, 21:52 | #3033
|
| |
Veľmi pekný príklad, ako Ciernokoseliar manipuluje a klame. pretože NIKTO nenapísal, že to musia byť práve doktori alebo práve jadroví fyzici - takže čo? Kde? Akí liberáli ti chcú niečo nahovoriť? Po druhé - stránka Polícia - podvody a hoaxy má práve tú úlohu, aby na ľudí, ktorí vedome klamú a manipulujú (napríklad ako ty) upozorňovala. Nuž a po tretie, toť nedávno si tu písal, že sa tu dlho neukážeš a pozri - si tu
|
|
| |
RUTY
|
02.03.2022, 09:23 | #3035
|
| |
Quake dobre vieš, že sú to utečenci a na UA sa ich zbavili, aby ich nemuseli živiť, príde Ti to normálne, že si tu behajú mladý chlapi len tak, tak potom načo je ten sengen. Keď si za tak si ich zober domov a dostaneš ešte aj 200 éčka od Igora. Dufam, že Slovensko je len prestupna stanica. A chces mi povedať, že údajný študent nemá na ubytovanie, to na UA študoval zadara.
|
|
| |
Quake
|
02.03.2022, 10:00 | #3038
|
| |
RUTY, tam, kde bývam ja, je absolútna súdržnosť, v našej komunite (niekoľko obcí blízko BA) už máme ubytovaných celkom veľa rodín, hlavne matiek s deťmi a babičkami.
|
|
| |
RUTY
|
02.03.2022, 10:07 | #3039
|
| |
Quake tak je to správne
Ale tu sme sa bavili o tých študentoch, dúfam že im naša vláda ponúkne bezplatné štúdium, aby tu mohli doštudovať, lebo máme nedostatok zdravotníkov.
|
|
| |
matejo
|
02.03.2022, 10:08 | #3040
|
| |
Ruty vsak bolo jasne povedane, že cez slovensko len prechadzaju. Idu do domovskych krajin ale jedina šanca bola cez slovensko alebo Poľsko.. A ano mladí muži zvyuknú študovať nie starí ľudia.
Nikto si ich nechce brať domov , oni maju svoj domov a tam aj pokračujú, ver tomu , že v tejto diete nechce nikto ostať len sa snažím poukázať na to , že sa zase tu je chcenie rozvracať spoločnost Kotlebovacmi a strašiť afričanmi atd..
|
|
| |
majka
|
03.03.2022, 10:04 | #3064
|
| |
Jediná hanba, ktorú som tej noci na hranici zažil, boli poslanci Mizík a Mazurek. Zbabelo sa s ochrankou prišli poprechádzať pomedzi týchto študentov, ostentatívne si ich natáčali a evidentne sršali spokojnosťou. Asi sa tešili z kvalitného materiálu na primitívne promo videá. Potom nasadli do vykúrených áut a odišli.
Je fakt, že aj príčetný človek ťažko hľadá odpoveď na otázku, prečo sú na našej hranici odrazu stovky tmavých tvárí, keď tadiaľ majú utekať ukrajinské ženy s deťmi. Treba sa z toho poučiť, mať hlavu otvorenú, bojovať s predsudkami a nerobiť rýchle závery. Čo sa týka xenofóbov a hrubého zneužitia tejto situácie, asi sa nedalo čakať nič iné. Shit happens.
|
|
|
Šariš
|
28.02.2022, 21:29 | #1216
|
Link na článok na doméne aktuality.sk
asi to schvalujete vsak?
ale mne prisla na um otazka: Izrael za Syriu a Palestinu, Saudska Arabia za Jemen, USA za Somalsko - vsetko dnes a vcera. Nic? A USA za kopec inych vojenskych utokov. Nič? Vseti si spokojne mozu hrat dalej.
|
|
| |
Quake
|
28.02.2022, 22:25 | #3021
|
| |
Vojenské konflikty, ktoré si vymenoval, mali úplne iný charakter, ako vojna, ktorá prebieha teraz. V každom z týchto štátov prebiehali desaťročia vnútorné konflikty, operovali tam desiatky klanov, islamistických skupín, je tam extrémna chudoba, hladomor a milióny utečencov.
V tomto prípade napadol suverénnu krajinu snažiacu dostať sa do EÚ iný štát, ktorý si to neželá pod zámienkou akejsi demilitarizácie a oslobodenia od nacistov - čo je snáď ešte trápnejšia zámienka, ako keď Hitler napadol Poľsko...
Sankcie sú už teraz skoro v každej oblasti, šport nevynímajúc. Samozrejme, športovci sú v tomto nevinne, väčšina s útokom nesúhlasí.
|
|
| |
senzak
|
01.03.2022, 00:02 | #3022
|
| |
Ja napríklad a vylúčením všetkých ruských športocov nesúhlasím, tak ako nesúhlasím s tým, aby museli hrať pod neutrálnou vlajkou (ktorá by však teraz bola asi vhodná alternatíva) kvôli dopingu.
Doping ako taký študujem dlhodobo, takže to je debata o niečom inom.
Každopádne ale nesúhlasím s tým, aby športovci, ktorí odsudzujú útok a činy Ruska, mali trpieť kvôli výmyslom jedného človeka.
Navyše aj tí, ktorí zaujali nevhodné stanovisko, ho nie vždy zaujali dobrovoľne, nakoľko majú rodiny a priateľov stále v Rusku.
|
|
|
RUTY
|
28.02.2022, 17:19 | #1215
|
|
Nazdar parobci, každá vojna je celé zle, ale čo už bojuje sa stále, počas fungovania sveta. Ja si skôr dávam otázku čo bude potom keď sa dohodnú, lebo pravdepodobne to dopadne tak, že sa UA trochu prerozdelí, nemyslím si , že tu Rusko alebo NATO začnú capat jadrové bomby. Mňa skôr zaujíma, že kde sa pohnú ceny základných veci ako strava, paliva. Keď vyletia ceny chleba na 3€ a liter nafty bude stáť zhruba 3€, čo potom budeme na SK normálne fungovať keď sa tu zarába zhruba 800 € a každý obyčajný človek ešte z toho spláca hypotéku. Jasné že tu takto nebudeme môcť fungovať. Tak je to super, že budem nútený odísť z domu na týždňovky na západ aby mohla moja rodina fungovať a deti uvidím tak raz za mesiac. To je tá super demokracia, tak dik. Lebo na západe budeme robiť za min. mzdu a pre domácich budeme stále za kokotov.
|
|
| |
slaven
|
28.02.2022, 20:10 | #3015
|
| |
a kto bude z toho najviac profitovat? predsa Americania / ked sa odfajci obchod EU s RU.
Si viem predstavit ako sa teraz Biden v ovalnej kancelarii usmieva na siroko
A bohati budu bohatsi a chudoba si to zlizne, ako pri kazdej vojne
To s tymi cenami si napisal spravne, pojde to vsetko hore a kvalita zivota obycajnych ludi dole a este ked sa presadi ta EU elektro debilita, tak sa to este zhorsi.
|
|
|
| |
onetwo
|
02.03.2022, 09:45 | #3037
|
| |
slaven to ako nemyslis vazne? chory blazon zautoci na krajinu bombnarduje obyvatelstvo, vyhnal ich z domovov, zabija, nici...a ty tu pises, ze profitovat budu amici? kto za to moze? vy vobec uvazujete? pretoze este aj teraz sa chovate ako keby toto zavinilo usa... riesite vsetko ostatne ako podstatu, ktora je, len jedina a to, ze za toto moze jedine Putin a Rusko... ci co nevidite co sa tam deje? neidite invaziu? ci co to je podla Vas mainstream fake? fakt zasnem ludia... uplne mi odjebalo dekel
|
|
| |
matejo
|
02.03.2022, 10:51 | #3052
|
| |
Myslim si , že riaditeľ tohto fóra a webu tu už veľa krát ukázal na akej strane stojí a čomu verí a zaraduje sa medzi ostatných čo sa tu odbavujú na prezidentke, zdieľaju fašistov a fandia Putinovi a samozrejme on je ten čo sa iba bráni a za všetko može zlý zlý zlý západ...
|
|
| |
RUTY
|
02.03.2022, 11:32 | #3053
|
| |
Ja som jasne povedal, že nesúhlasím s vojnou, ale poukazujem na to, čo bude neskôr. Sme závislí na surovinách z Ruska, 85% plynu a 100% ropy berieme z Ruska, si fakt myslíte, že ten plyn na lodičkách z USA nás zachráni.
|
|
|
admin
|
28.02.2022, 12:48 | #1214
|
Všetkých prosím o slušnosť.
Názory sú rôzne, ale treba sa ovládať - aj tu platia pravidlá webu, aj keď je reč o politike a to samozrejme stále skončí rozdielnosťou názorov a postojov.
Žiadna cenzúra tu nie je - každý názor tu ostane.
|
|
|
| |
majster
|
28.02.2022, 11:32 | #3000
|
| |
mohlo by sa to povedať u nas?
|
|
|
| |
Šariš
|
28.02.2022, 12:07 | #3003
|
| |
u nas uz zacala brutalna cenzura medii !!!
kazdy kto sleduje situaciu je si toho vedomy
|
|
| |
Šariš
|
28.02.2022, 12:08 | #3004
|
| |
o chvilu uz ani na nebudes v krcme moct povedat svoj nazor - lebo za chrbtom Ti bude sediet Bencik alebo iny udavac a zmrd a ked nieco povies co sa mu nebude pacit - skoncis v base !!!
|
|
| |
ferry
|
28.02.2022, 16:26 | #3012
|
| |
Ty brdo toto je sila. Tu uz radsej pomlcim, co som sa prave dozvedel. Som len a len posmutnel.
|
|
| |
ferry
|
28.02.2022, 16:44 | #3014
|
| |
Placuce deti. Este mi skus napisat, ze ucelovo natocene. Na kieho toto je dpc vobec dobre. Majster, smutno mi je.
|
|
|
| |
ferry
|
28.02.2022, 10:39 | #2995
|
| |
true. dal som tomu 2 minuty a vies co. idem si to pozriet cele. skusim.
|
|
| |
ferry
|
28.02.2022, 11:13 | #2998
|
| |
nesuhlasim s jeho nazorom.
|
|
| |
Šariš
|
28.02.2022, 12:09 | #3005
|
| |
ferry - takze vlastne neveris ze na vychode Ukrajiny je genocida uz dlhe roky?
|
|
| |
ferry
|
28.02.2022, 12:19 | #3006
|
| |
ja nemam comu verit. su urcite zriadenia, ktore maju vyznam. su zmluvy, su dohody a su partnerstva. a potom je odpad nedovera hnus pseudobiznis. Saris. ako si predstavujes fungovanie? ja som tu zalozil 2 vlakna. mohol si prispiet. nie rozvracat, prispiset. ludia. co ste to vobec zac. to je taky problem dialogu sa dopracovat?
|
|
| |
Šariš
|
28.02.2022, 12:34 | #3009
|
| |
ides si stale svoje len ty a tvoj nazor a nic ine nie je spravne
este aj ludom diktujes kde maju reagovat
|
|
| |
Šariš
|
28.02.2022, 12:36 | #3010
|
| |
normalna jednoducha otazka na Teba: bola posledne roky genocida na vychode Ukrajiny alebo nebola?
nemas na to nazor? nic si nemyslis? ti ludia co tam ziju si to vymysleli? aj Putin si to vymyslel?
ked odpovies ze ano, ze je to vymysel - beriem to, respektujem Tvoj nazor.
ale vyjadri sa k tomu - lebo je to dost podstatne v tomto obdobi.
|
|
| |
StanoDianiska
|
28.02.2022, 13:21 | #3011
|
| |
Šariš, tu je okrajom k tej údajnej genocíde na východe Ukrajiny: Link na článok na doméne aktuality.sk
Viem, je to hnusný zapredaný mainstream, nemusíš mi to pripomínať.
|
|
| |
ferry
|
28.02.2022, 16:32 | #3013
|
| |
Saris. Nikdy nebudem obhajovat aneksiu. Nikdy. Nikdy. Mozem Ti byt na smiech, ale uroven a slusnost su pre mna cnostami. Vies, co som orave napisal?
|
|
| |
Šariš
|
28.02.2022, 20:36 | #3016
|
| |
ja som sa ta ale ferry pytal nieco ine - stale si ides svoje
moja otazka bola uplne jednoducha a nic s aneksiou nemala spolocne
|
|
| |
ferry
|
28.02.2022, 21:24 | #3018
|
| |
Pokladaj mi otazku sposobom, ze ma stavias do roviny, ze nemam na vyber. Tvoja otazka nema podla mna zmysel. Je zbytocna, je manipulativna, je nesmierne hlupa. To je moj nazor. To je moja odpoved na Tvoju pseudootazku. Vyjadril som sa dostatocne jasne?
|
|
| |
Šariš
|
28.02.2022, 21:43 | #3019
|
| |
ano, jasna alibisticka odpoved. To mi staci
ti ludia ktori tam zomreli su asi tiez pre teba hlupy, presne ako moja hlupa otazka
|
|
| |
ferry
|
28.02.2022, 21:49 | #3020
|
| |
Vzdelavaci proces a riadenie statu by som Tebe urcite nezveril do ruk. Respektujem ale tvoj nazor. Diskusia s tebou ma naplna.
|
|
|
Ciernokoseliar
|
27.02.2022, 21:53 | #1211
|
inak...3ka na rtvs uz konci zajtrajskom..miesto nej bude politicka stanica....prave teraz..co mam chobotnicu s koradom katanim rozpozeranu
|
|
|
Quake
|
27.02.2022, 20:28 | #1210
|
|
Putin dnes nariadil uvedenie jadrových zbraní do pohotovosti. Reálne nebezpečný psychopat, ktorému sú ukradnutí aj vlastní občania. Ktorí mimochodom v čoraz väčšom počte protestujú proti vojne a nielen v Moskve ale po celom svete. Pretože každý normálny človek na svete si želá pokoj a mier. Nie vojnu. Vojnu chce Putin. Od začiatku hľadal zámienky. A neváha útočiť na civilistov, nemocnice, školy len preto, lebo nedokáže konkurovať demokracii, nedokáže zniesť, že sa mu rozpadá ríša pod rukami že si Ukrajina dovolí smerovať k západnej demokracii a slobode (čo si to len dovoľuje, že?). Tie jeho neskutočne manipulatívne prejavy arogancie moci voči zvyšku sveta sú na zamyslenie. Niet najmenších pochýb, kto je agresor. Vidí to už celý svet a celý svet pomáha Ukrajine. Veľký rešpekt prezidentovi Zelenskemu, ktorý neuteká. Bojuje. Za demokratickú Ukrajinu, za mier, za svoj národ, hoci stojí proti presile. Momentálne si neviem predstaviť, ako by konflikt mohol skončiť pokojnou cestou. Šanca, že Rusko stiahne vojsko bez kompenzácii, je nulová. Šanca, že dobyje Kyjev, zatkne celé vedenie Ukrajiny a dosadí svoju bábkovú vládu, je dosť vysoká. Šanca, že sa bude viesť dlhá vojna konvečnými zbraňami, je asi malá, keďže každý deň na fronte stojí milióny eur a dlhodobo sa nedá udržať, najmä ak ťa odstrihnú od zdrojov. Šanca, že sa použijú jadrové zbrane je minimálna, ale je tu. A to by bol koniec pre svet, aký poznáme teraz. Bojím sa, čo bude.
|
|
| |
slaven
|
27.02.2022, 20:33 | #2975
|
| |
musime verit, ze sa dohodnu
to zlo tam uz trva dlho, musi to skoncit
Ja naozaj verim, ze sa stretnu ako bolo dnes medializovane, ze je to pravda a ze to nejako ukoncia
|
|
| |
Quake
|
27.02.2022, 20:35 | #2976
|
| |
slaven, aj keď sa stretnú, tak požiadavky Ruska sú jasné - odstrihnúť Ukrajinu od Európy a NATO. Asi najschodnejšie riešenie je vyhlásiť Ukrajinu ako neutrálne územie - teda ani patriace Rusku ani patriace EÚ. Len si to neviem predstaviť v praxi...
|
|
| |
Ciernokoseliar
|
27.02.2022, 20:58 | #2979
|
| |
zas nehrajme sa na to..ze ukrajinci su neviniatka..postavit hufnice na sidlisku medzi panelakmi? a potom ukazovat na rusov,ze zasiahli civilne ciele?nech tam vyrokuju pokoj zbraniam..a hotovo..presne jak hovoris..neutralny stat ..bez clenstva v nato a eu..
|
|
| |
Ciernokoseliar
|
27.02.2022, 21:08 | #2981
|
| |
a mne sa zda/..ze staty EU len prilievaju olej do ohna..miesto rokovani sa hraju kto da tvrdsie sankcie,kto posle viac zbrani...
|
|
| |
Quake
|
27.02.2022, 21:14 | #2982
|
| |
Ako by si rokoval s niekým, kto napadne iný štát? No nijako, keďže Ukrajina nie je v EÚ ani v NATO. A teda ostáva buď vyhlásenie vojny Rusku pre porušenie medzinárodných dohôd alebo sankcie. A vojna je pre EÚ krajné riešenie, preto tie sankcie.
|
|
| |
Ciernokoseliar
|
27.02.2022, 21:17 | #2984
|
| |
az na to..ze dohody porusovala i ukrajina dlhu dobu...ale to nikomu nevadilo..ved sa to dialo proti rusom :)
|
|
| |
Ciernokoseliar
|
27.02.2022, 21:20 | #2985
|
| |
a k tym konspiraciam..cely svet obletela info o par hrdinskych ukrajincoch..ktori sa nechceli vzdat na ostrove..a padli..no pravda je taka,,,ze sa vzdali a su zajati v sevastopoli nech ziju prozapadne media
|
|
| |
slaven
|
27.02.2022, 21:57 | #2991
|
| |
kamos mi k tomu napisal dnes toto:
"No dnes som pocuval jednu relaciu s kamosom na obed - a potvrdili mi moj pocit.
Rusi to hraju s amikmi a zapadom....dohodnuta vojna...
Ukrajina je naivna potrava...chudaci bezni ludia tych mi luto"
|
|
| |
Quake
|
27.02.2022, 22:35 | #2992
|
| |
Práve sa rokuje o zmrazení rezerv ruskej centrálnej banky, ktoré su vo výške cca 650 miliárd, v praxi zmrazia asi 2/3, ktoré sú uložené v dolároch a eurách, ostanú im rezervy v čínskej mene a zlaté rezervy. V praxi to znamená strmý pád rubľa a rapídne schudobnenie obyčajných občanov a v najhoršom prípade úplný kolaps, ľudia si nebudú vedieť vybrať peniaze.
|
|
| |
majster
|
28.02.2022, 08:56 | #2993
|
| |
Zdravičko. Celý svet bráni Ukrajinu, ale čo robil niekoľko rokov celý svet, keď bola mala vojna na Gombase, keď rusky obyvatelia museli opúšťať svoje domovy, a keď malo Rusko právo vyhlásiť Dombas a Luhansko za samostatné štáty, prečo sa neuznávajú, Kosovo, aj keď SK neuznáva, ale je to Kosovo, keď sa bombardovala Juhoslávia, nadávali sme na Ameriku, rozdelila sa, teraz sa nadáva na Rusko že bije Ukrajinu, aj ona sa rozdelí a bude pokoj! A plyn kto odoberá od Ruska, mal by zaň platiť!
Aj pokoj s Vami , žite v mieri!
|
|
| |
ferry
|
28.02.2022, 09:45 | #2994
|
| |
majster. tu je otazka: ty si ok, ze cudzie vojska vstupili na uzemie suverenneho statu? odpovedz mi, prosim.
|
|
| |
majster
|
28.02.2022, 11:05 | #2996
|
| |
jeden príklad, keby sme zabijali maďarov žijúcich na východe slovenska a orban by zautočil na celé slovensko,čo by si napísal, napísal by si že je agresor, súhlasím,ale kde si bol na začiatku príspevka? Prečo si nepísal, aby slováci nezabíjali maďarov! prečo nik proti tomu neurobil? Viem asi to bude na teba veľa, ale ja za to nemôžem sám si to chcel 
|
|
| |
majster
|
28.02.2022, 11:07 | #2997
|
| |
ferry to je len odpoveď pre teba!
|
|
| |
ferry
|
28.02.2022, 11:17 | #2999
|
| |
nie ty s tymto intelektom nebudes riadit tuto krajinu. nedovolim to, toto snad nie je mozne. preciiitaj si po sebe preboha, co si napisal.
|
|
| |
majster
|
28.02.2022, 12:05 | #3001
|
| |
tak ty mi v tom nezabrániš a ani na tebe nebude ako to tu bude, a bude to tu na hovno, pokiaľ tu budu tí čo sú!
|
|
| |
ferry
|
28.02.2022, 12:22 | #3007
|
| |
paneboze. citam si po tebe nonstop, co si napisal, takto ja si nenecham deti touto slovenscinou vychovavat. nie majsterko. stacilo. lubim Ta. a velke T tam ma zmysel.
|
|
|
Ciernokoseliar
|
27.02.2022, 20:11 | #1209
|
po dlhej dobe to tu citam..a mi smiesno..ako si tu liberali hladia ego..aki su oni inteligentni,rozhladeni.dokonca pragmaticky..jednoducho nadludia a kto ma iny nazor,je odrazu fasista,komunista.biciglista s nizkym IQ...riadne vymetene mozgy
|
|
| |
Quake
|
27.02.2022, 20:39 | #2977
|
| |
Ja som liberál, ciernokoseliar. Verím v slobodu jednotlivca, verím, že každý si má žiť tak, ako chce. Máš pocit, že som nadčlovek, mor pre spoločnosť a mám vymetený mozog?
|
|
| |
Ciernokoseliar
|
27.02.2022, 20:51 | #2978
|
| |
Ja som to svojho casu spravil tiez, presne kvoli ludom na tomto webe, ktori su konspiratori, popdporovaci fasistov, populisti, stvaci, hejteri, vulgarni a nevzdelani clenovia nasej tiperskej komunity....tvoje nedavne slova.. aspon si nekad do ust..kto nema rovnaky nazor ako ty..tak je podla teba menejcenni..
|
|
| |
Quake
|
27.02.2022, 21:05 | #2980
|
| |
Odporúčam čítať pozorne a nevymýšľať si. To, že tu sú konšpirátori, podporovači fašistov, populisti, štváči, hejteri a vulgárni ľudia je FAKT. A proti fašistom a konšpirátorom budem bojovať stále, pretože neprinášajú niíč, len nenávisť, zlobu a agresiu. Bohužiaľ. Ale žeby som ich niekedy nazval menejcennými? Ale no tak... Ale keď už si teda vyznávame pocity - ako pozerám, to tvoje príspevky sú štvavé, vulgárne, opovrhujúce inými, plné chýb, klamstiev a urážok. Alebo sa mýlim?
|
|
| |
Ciernokoseliar
|
27.02.2022, 21:15 | #2983
|
| |
a liberali co prinasaju?nechci mi nahovorit ze lasku..ked citam tie diskusie,tolko nenavisti je v nich..este viac nez na fasistickych diskusiach..
ktore moje prispevky myslis? tie,kedy sa postavim proti porusovani pravidiel? ano,za nimi si stojim..neni tu predsa anarchia..a nejake pravidla maju byt dodrziavane
|
|
| |
ferry
|
27.02.2022, 21:21 | #2986
|
| |
Kosculko, zalozil som 2 vlakna. Prosim, ak mozes, prispej do nich. Potesim sa Tvojim nazorom.
|
|
| |
Quake
|
27.02.2022, 21:22 | #2987
|
| |
Tvoj prispevok pre chvilou v hlavnej diskusii:
"Furt som to hovoril...ze ti liberali su mor..ktori sa siri nasim konzervativnym slovenskom..."
|
|
| |
Ciernokoseliar
|
27.02.2022, 21:24 | #2988
|
| |
a co je na tom zle? ved je to len pravda..
|
|
| |
Ciernokoseliar
|
27.02.2022, 21:27 | #2989
|
| |
a koncim,,,zas sa tu nadlho neukazem..lebo tieto pisomne prestrelky nikam nevedu..Mier
|
|
| |
Quake
|
27.02.2022, 21:36 | #2990
|
| |
ciernokoseliar, ja debatujem slušne, nenazval som ťa nijako urážlivo (ak máš pocit, že áno, tak prepáč). Ty si mňa nazval morom a ešte na tom nevidíš nič zlé. A to je presne to, čo celý čas opisujem, ako sa ľudia správajú. Prajem pekný deň
|
|
| |
senzak
|
28.02.2022, 12:30 | #3008
|
| |
Ja sa napríklad ako liberál nevnímam a predsa naráža ten dotyčný aj n mňa, ale gramatika, ktorú (ne)ovláda a (ne)schopnosť zvládať argumentačné výmeny mi hovorí, že sa ním neoplatí viac strácať čas, čo už mi bolo takmer jasné pri tom, ako veľmi mal potrebu rýpať do pravidiel, aj keď s tým nikto iný nemal problém a on sám pravidlá poryšuje
|
|
|
|