Diskusia

POLITICKÉ KYDY A SRAČKY SEM :)



<< < 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 > >>

Markuss 07.04.2019, 13:46 | #392
https://slovensko.hnonline.sk/1920146-kiska- je-pripraveny-byt-premierom-podla-prieskumu-chce-polovica-ludi-jeho-od chod-z-politiky
  Markuss 07.04.2019, 13:50 | #1518
  Citi silný mandát.. ale s takým budgetom a médiami za sebou prelezie hranicu do parlamentu... 3dňový premier **01
  Ciernokoseliar 07.04.2019, 14:10 | #1519
  radsej som ho ani nekukal...bo len by som nervačil...
  slaven 07.04.2019, 15:22 | #1520
  https://domov.sme.sk/c/22093566/takmer-40-pe rcent-ludi-podla-prieskumu-chce-aby-kiska-pokracoval-v-politke.html
Super nadpis **01
A hned prva reakcia v diskusii to pekne popisuje**26
Ciernokoseliar 07.04.2019, 11:43 | #391
dze zmizli brigadnici? **08
  Markuss 07.04.2019, 13:48 | #1517
  Yakubu, mozok a iní zapálení tipéri?
Budujú eskadru proti zlu. Zuzka tiez potrebuje PR poradcov, andrej zostavuje silný team... nemi času na pichoviny
  slaven 08.04.2019, 07:05 | #1521
  Skončila pracovná náplň, čo by tu už robili, úloha splnená **26
  mozok 08.04.2019, 10:40 | #1522
  Mne napríklad Soros zaplatil týždennu dovolenku **01
Ale pozerám, že spravodlivosť a pravdu ste tu uSTRÁŽili, takze nakoniec ste nemali ten agitacny guláš s Mariánom a Štefanom?
Síce asi ste nemali, lebo všetky sponzorské dary si rozobrali medzi seba a zbytok firiem na Slovensku schopných sponzorstva sa už spriahol so zidojastermi z USA **02**21
  Markuss 08.04.2019, 21:50 | #1523
  Vidiš. Este robi nadčasy**26
Takeho si bude kazdý súkromník váziť
  mozok 09.04.2019, 09:47 | #1526
  Tak ja po voľbách nemôžem ani spávať, mávam nočné mory. Akurát včera som videl, ako z chemtrailackej hmly vybehlo zopar desiatok tisíc utečencov a medzi nimi sa pohybovalo dostatočne veľa dzendzerov a homosexuálov, ktorí začali obsadzovať strategické pozície. Už vedia, že sa zezla chyti Zuza a hneď po inaugurácii nás všetkých vyhubia, opichaju, skonvertuju. Po Slovensku nezostane ani mastný flak
  Ciernokoseliar 09.04.2019, 12:49 | #1527
  vam uz z toho Zomri riadne hrabe,liberalkovia**02
  mozok 09.04.2019, 14:15 | #1528
  Aké "zomri" Koseliar? To akoze nemôžem už ani satiricky niečo napísať? Si smiešny, chod radšej povysavat chemtrails **01
  Ciernokoseliar 09.04.2019, 14:18 | #1529
  ved ty tu len o chemtrail tocis dokola...ako obohrana platna **02
  mozok 09.04.2019, 14:26 | #1530
  Aha, čiže keď dvakrát niečo napíšem, tak to znamená, že tocim dookola o tom istom? Si si snupol dačo? **01
  Ciernokoseliar 09.04.2019, 14:29 | #1531
  niesu argumenty,tak treba pouzit chentrails..zidojasterov..a podobne..ak uz ani to nezaberie,podme osobne utoky..ta liberalna haveď je na smiech **02
  mozok 09.04.2019, 14:34 | #1532
  Nehraj sa s ohňom, lebo sa popális košieľka **01
To, čo som písal vyššie, považuješ za osobný útok? Nechceš ma za žalovať? **01**01
Namiesto prázdnych slov sa radšej chop činu a chod nás strážiť pred inváziou votrelcov **21
  Ciernokoseliar 09.04.2019, 14:38 | #1533
  a zase..to plodnejsiu debatu povedie clovek aj s takym kaktusom..ako s tebou **02
  Markuss 09.04.2019, 14:50 | #1534
  ...neviem si predstavit, ze by mu stara nedala.... otravoval by ju dovtedy, kym by predcasne neukoncila kramy.... dobrovolne...**14
  mozok 09.04.2019, 14:52 | #1535
  Ja som sa o debatu ani nesnažil, je to tu zbytočné, ako som už pár krát písal. Neber život tak vážne.
Idem si radšej prefotiť koran, asi ho čoskoro bude treba vedieť naspamäť. A tebe pekný deň, plny duchaplnych rozhovorov s kaktusmi **18
  Ciernokoseliar 09.04.2019, 14:56 | #1536
  **02 a ako sa brigadnik najprv na svajciara hral..cista psychiatria**01
  mozok 09.04.2019, 14:56 | #1537
  Markuss, ved ja nemôžem mať starú, zastavam iba niektorý z modelov:
Muž - muž
Muž - muž - adoptovany utecenec
Dzendzer - muz
Dzendzer - dzendzer

A okrem toho, ženy predsa patria iba do kuchyne, nie? **04
  mozok 09.04.2019, 14:58 | #1538
  Ten pocit, keď lezis v žalúdku ľuďom na tipovacej stránke a vedia o tebe viac, ako hocikto iní **03
  Ciernokoseliar 09.04.2019, 15:03 | #1539
  zbytocne s nim debatit markuss..ako tiper tu vyhorel jak fakla,tak sa snazi zaposobit bludmi odkojenymi strankou Zomri..typicky liberalny povalac **02
  mozok 09.04.2019, 15:22 | #1540
  Zomri nenavstevujem, nemám FB, takže tvoja analýza je omyl.
Presne taký istý omyl ako to, akú ideológiu si si vybral. Nácek
**33
  Ciernokoseliar 09.04.2019, 15:29 | #1541
  ty by si zaprel aj svoju fajtu..antifak **02
  mozok 09.04.2019, 15:51 | #1542
  Tak ako píšeš, ja som len vyhoreny tiper ako fakľa.
Presne taká fakľa, aké držíte na na tých vašich pochodoch Slovenskej pospolitosti? Ach, rodicia musia byt a teba veľmi hrdí **04
  Ciernokoseliar 09.04.2019, 15:58 | #1543
  co tu pleties rodicov..to si az ozaj taky duševny mrzak clovece?
  Ciernokoseliar 09.04.2019, 16:02 | #1544
  inak uz si odchadzal pred vyse hodinou..**01 a ze kto komu lezi v zaludku**02
  mozok 09.04.2019, 16:28 | #1545
  Ty si si začal porovnavat pimplik so mnou, ja len uplatňujem "oko za oko, zub za zub". Ale kde je tvoje "kto do teba kameňom, ty doňho chlebom", keďže si zástanca tradičných kresťanských hodnôt?
Ja to vyriešim jednoducho z mojej strany


**21
  Ciernokoseliar 09.04.2019, 16:33 | #1546
  jasnee..ty nic,ty muzikant **01
  Markuss 09.04.2019, 21:04 | #1547
  Ariel Musicant
Elizabeth 05.04.2019, 18:25 | #390
"Akékoľvek hranie či spievanie štátnej hymny iného štátu na Slovensku bude od polovice mája zakázané, pokiaľ nebude prítomná oficiálna delegácia" toto preslo ako zakon v ostatnych dnoch, smo zvedavy, ci daju majstrovstvam v hokeji vynimku alebo pozvu delegacie
  Ciernokoseliar 05.04.2019, 18:49 | #1513
  aj madari za to hlasovali..pozabudli,ze sa to bude tykat najma ich **02
  coyotitko 05.04.2019, 19:31 | #1515
  No a Béla **21 sa zasa vyhráža odchodom
  slaven 05.04.2019, 20:41 | #1516
  Hajra!
slaven 04.04.2019, 21:24 | #389
https://facebook.com/story.php?story_fbid=23 53164018048810&id=277333422298557&__tn__=-R
Súhlas, Mier **26
slaven 04.04.2019, 21:03 | #388
Bolo jedno video a Blahom, ktoré bolo hneď vyhlásené za hoax, nezmysly atd atď... A zrazu to sama Čaputová priznala že je to sranda,no komédia **01 https://spravy.pravda.sk/domace/clanok/50780 0-caputova-pellegrini-ma-konstruktivnejsi-styl-ako-fico/?utm_source=pr avda&utm_medium=hp-box-najcitanejsie&utm_campaign=shp_rightbox
  coyotitko 04.04.2019, 21:25 | #1495
  Ináč ja som donedávna nemal šajnu kto ten blaha je a po pár prezretých príspevkoch na jeho FB ma tak napadlo či by on nemal skôr sedieť v nejakom stráženom psychiatrickom zariadení ako v parlamente
  StanoDianiska 04.04.2019, 23:56 | #1496
  Kde to priznala, čo povedal Blaha? Ja to v tom rozhovore nikde nevidím.
  slaven 05.04.2019, 09:41 | #1497
  mas pravdu, nikde, s nikym z tej agentury nikdy nepracovala, ani o nej nepocula **26
  Elizabeth 05.04.2019, 10:00 | #1500
  smutne je , ze ten srac blaha sa snazi vnucovat tu knihu co vydal prave chudobnym a lahko ovplyvnitelnym ludom a zarobit na nich.
  Ciernokoseliar 05.04.2019, 10:08 | #1501
  liberalikom ten blaha velmi prekaza...asi ho zacnem mat rad**02
  slaven 05.04.2019, 11:34 | #1502
  kua, minule som s nim pocul dobry rozhovor, len neviem kde to bolo
viem, ze som siel do MI na futbal na TN, idem pohladat, ci to niekde bude.
dajaka relacia diskusna po 12tej
  slaven 05.04.2019, 11:37 | #1503
  ani to nebolelo: https://www.rtvs.sk/radio/archiv/1134/109267 2
si to vychutnajte, jak to tam rozbalili obaja **01**02**01
Blaha - Matovic
  Ciernokoseliar 05.04.2019, 12:03 | #1504
  blaha for president...**21
  slaven 05.04.2019, 12:10 | #1505
  Matovic aj moderatorka ho davali dole, ale drzal sa chlapec
  Ciernokoseliar 05.04.2019, 12:18 | #1506
  to on daval dole matovica,ten sa tam pomaly zblaznil docista..o moderatorke skoda reci..**11
  slaven 05.04.2019, 12:20 | #1507
  ja som myslel v zmysle, ze do neho vrtali obaja spolu, hej hej, mas pravdu, nedal sa a myslim, ze "vitazom" tejto debaty bol urcite on. Ja som sa na tom v aute bavil **01
  Ciernokoseliar 05.04.2019, 12:27 | #1508
  ja som to tiez pocuval,taky duel som si nemohol nechat ujst **02
  Markuss 05.04.2019, 14:03 | #1509
  ty Bláho!**12
  simsala 05.04.2019, 18:32 | #1511
  kosielka Blaha je davno ich
**11
  simsala 05.04.2019, 18:32 | #1512
  https://domov.sme.sk/c/7258339/duhovy-pochod -v-bratislave-bol-pokojny-prisli-stovky-ludi.html
  Ciernokoseliar 05.04.2019, 19:06 | #1514
  blaha zreje ako vino v sudoch...uz je z neho uvedomely politik..ktory narovinu povie,co si mysli..keby takych bohatierov bolo viac
MIAMIVICE 04.04.2019, 17:47 | #387
https://www.hlavnespravy.sk/pozname-meno-prv eho-kandidata-na-post-prezidenta-v-roku-2024-je-nim-brano-mojsej/17182 81 **11
  slaven 04.04.2019, 18:17 | #1492
  jasne, Brano .... na Ukrajine vyhra asi komediant, tak preco by u nas nemohol **01
  Markuss 04.04.2019, 18:35 | #1494
  Dost pravdepofobne, ze kazdy to zobere jak pomstu politikom... akurat myslim ze druhe kolo na UA bude prekvapujuco Porosenko vitazom.
Pocuval som poludnajsí zurnal v AT... tam mali zahranicni korespondenti obavy zo sfalsovania volieb na UA
  slaven 05.04.2019, 09:41 | #1498
  dumem ci Brano to spravil spontanne alebo ako reakciu na Ukrajinu
coyotitko 04.04.2019, 15:56 | #386
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid= 481036732431001&id=145765595958118
  slaven 04.04.2019, 18:19 | #1493
  Mor ho ! **01
Markuss 04.04.2019, 10:31 | #385
https://spravy.pravda.sk/domace/clanok/50773 5-politolog-kiskovu-stranu-mozu-velmi-lahko-dobehnut-jeho-kauzy/ < br />No co elizo. Nasral si kamoš do huby?
  slaven 04.04.2019, 10:35 | #1487
  a na titulke SME od rana svieti Kiska a uz mu robia roztlieskavacov vo velkom https://video.sme.sk/c/22091257/prezident-ki ska-nova-strana-a-robert-fico-video.html
  Markuss 04.04.2019, 13:59 | #1490
  chlapci sa potlcu a rozdelia si matovicove a sulikove hlasy....
no a najlepsie bude vysledok vo volbach:

Kiska 4,8 %
Matovic 4,1
Sulik 5,2
Progresivci 2,8%
Beblavy 1,5%
Bugar-Hid 3,6%
Boris Dolar 7,5%
Hlina 5,6%

Spolu 30,3%
**01**01**01**01**01**01**01**01
  Markuss 04.04.2019, 14:08 | #1491
  Program má od utorka do štvrtka. Neviem si predstaviť, ako to chce zvládať**01**01**01**01**01**01**01**01
  Elizabeth 05.04.2019, 09:49 | #1499
  odkial mas, ze je moj kamos ? **02 ja len konstatujem, ze ak fakt zalozi stranu alebo sa bude podielat na tej trubanovej, tak si pekne nasral do huby.
  Markuss 05.04.2019, 14:04 | #1510
  sak si pisal, ze ho poznas osobne**13
Elizabeth 04.04.2019, 07:51 | #384
mimo misu, do vtipov sa to nehodi a medzi tipy tiez nie , taka zaujimavost: https://ibb.co/zNvRTjF
  slaven 04.04.2019, 09:18 | #1472
  ty kokso, brutal ... pustit deti tam a nesledovat co robia **14
  StanoDianiska 04.04.2019, 09:22 | #1474
  Hlúposť a ľahkovážnosť spôsobila smrť 75 ľuďom.**09
  slaven 04.04.2019, 09:33 | #1476
  kokso, ved to neboli ziadne male deti, to je chore ... 12 rocna dcera a 16! rocny syn .. to akoze mali v hlave predstavu ze su na simulatore tak si spravia co chcu, ufff
  true 04.04.2019, 10:18 | #1486
  **12**12**12
peto10 04.04.2019, 07:00 | #383
https://www.independent.co.uk/news/uk/crime/ jack-renshaw-paedophile-trial-neo-nazi-national-action-rosie-cooper-co urt-a8850936.html
Som zvedavý koľký z našich náckov sú homoši a pedofili.
  slaven 04.04.2019, 09:18 | #1473
  * koľkí
slaven 03.04.2019, 21:52 | #382
Stano ty ani neveríš tomu ze ti ľudia na námestiach slušne Slovensko je dohodnutá vec aby bol prevrat? - neverím ze si taký naivný že veríš že to študenti niečo organizujú... Véd sú to bábky
  Elizabeth 03.04.2019, 23:38 | #1470
  vsetko je riadene zidojastermi na totych chemtrajloch. ale zase ja sa nedivym, ked veris, ze huddersfield da gol, preco by si tomuto neveril **03
  MiroR87 04.04.2019, 09:09 | #1471
  slaven prečo tu chce niekto prevrat pouč ma prosím **03
  slaven 04.04.2019, 09:28 | #1475
  Elizo, ale ved tie analyzy su vcelku uspesne, viem o com pisem **01
Miro, no napr. im nepasuje vedenie nasho statu a smerovanie. napr. tie veci ktore Fico a spol jasne definovali a vyhradili sa proti migrantom, proti nejakym povinnym kvotam (inak tie kvoty by tu boli, 100% by tu boli keby neboli krajiny ako my, V4ka ktori boli proti) ... rovnako ta Marakesska zmluva, Istambulsky dohovor ... tu Slovensko, teda jeho vedenie dost jasne ukazalo ze NIE, ze tieto kokotiny nechceme (neviem ako ty, ale ja v tomto suhlasim s vedenim statu, aj ked nie som Ficovolic)... takze to len tak zhruba ... nemusim ti tu davat ani ziadne konspiracne weby, kde su len vymysly, hoaxy a vsetka nepravda sveta (ale xkrat dokazane ze to nakoniec aj tak bolo ze **01 - pisem len tak z hlavy, len premyslam nahlas aby som ti odpisal ... rovnako teraz su silne tlaky USA aby sa tu zriadili ich zakladne, ano ich zakladne na nasom state ... preto aj musela caputova vyhrat a natlacili sa do nej brutalne peniaze. Mne je jasne, ze keby hociaku zenu co nieco dokazala si tato skupina ludi zobrala do parady, skoncila by rovnako ako Caputova, ako prezidentka (napr. nejaka znama doktorka, alebo profesorka, ktore dokazali 100x viac ako Caputova). Uloha bola jasna, prezident musi byt podchyteny, rovnako akoje to teraz, to sa im podarilo, tu Ficko nemal velke sance tomu zabranit no ...
  true 04.04.2019, 09:41 | #1477
  MiroR87 toto si precitaj a uvidis o com slaven pise - asi nezijes na Slovensku ze nevies o com!!! https://www.hlavnespravy.sk/pokus-o-statny-p revrat-na-slovensku-skrachoval/1394070#
https://www.postoj.sk/38037/ked-tinedzerky-r obia-statny-prevrat
https://lubomirbelak1.blog.sme.sk/c/478506/a ko-sa-robi-prevrat-na-slovensku.html
http://petercvik.blog.pravda.sk/2018/11/17/p okus-o-statny-prevrat-jestvoval-a-stale-jestvuje/
https://www.extraplus.sk/clanok/bol-pokus-o- prevrat
https://noveslovo.sk/prispevok-v-blogu/Pokus _o_majdan_na_Slovensku_a_jeho_akteri
https://www.parlamentnelisty.sk/arena/monito r/Prevrat-Kiska-precital-co-nebolo-napisane-na-Slovensku-Fico-spustil- ako-nikdy-298444
  MiroR87 04.04.2019, 09:42 | #1478
  Dikes slaven za odpoveď.
  MiroR87 04.04.2019, 09:45 | #1479
  True mna o takýchto weboch informuje kolegyna. Vravela mi že pri Petržalke ma vyrásť tábor pre 150 000 utečencov a že v bruseli (či kde) je trh detí pre homosexuálov a to mi stačí.
  slaven 04.04.2019, 09:50 | #1480
  Miro, keby sa tie povinne kvoty schvalili, ver tomu, ze take tabory by tu boli. Ver tomu.
  slaven 04.04.2019, 09:54 | #1481
  ohladne studentov teraz ... pisal som nizsie Stanovi, ze je naozaj naivne si mysliet, ze za nimi nikto nie je, ze to nie je riadene. Rovnako ako to bolo riadene v 89tom s tym rozdielom ze vtedy to vyslo, teraz nie. teraz to schytal len Kuciak s kockou, ktorych mi je luto ... tym to odstartovali a udalosti nabrali velmi rychly a presny a riadeny spad ...
jedna krasna ukazka https://www.mojevideo.sk/video/2aa5e/organiz atori_protestov_nevedia_proti_comu_protestuju.html
  StanoDianiska 04.04.2019, 10:00 | #1482
  Slaven, chcel by som všetko vedieť, ako vieš ty.

Tu je rozhovor s jedným z organizátorov protestov: https://www.aktuality.sk/clanok/666367/selig a-ako-to-bolo-so-sorosom-raz-a-navzdy/
  MiroR87 04.04.2019, 10:00 | #1483
  nedá sa mi to pustiť v robote **12 ale to ako sa rozdelila spoločnosť je ovela viac nebezpecne ako dake USA alebo utecenci
  StanoDianiska 04.04.2019, 10:09 | #1484
  true ten odkaz na postoj.sk ti nevyšiel, Palko tam netvrdí, že to bol pokus o prevrat.
  true 04.04.2019, 10:18 | #1485
  StanoDianiska - super chlape - dam sem 10 linkov kde sa o tom pises a ty sa zmozes na odpoved ze v jednom z linkov o tom nepisu - bravo!!! chod na sme a dennik n a citaj tam dalej tie slnieckarske liberalne dristy a bud stastny **21
  StanoDianiska 04.04.2019, 10:45 | #1488
  true a čo si taký hnevlivý? Ja ti tvoj názor nevyvraciam ani to čo je v tých článkoch. Ja som ťa len upozornil, že jeden odkaz nie je to, čo si nám tu chcel zdeliť.
  true 04.04.2019, 11:09 | #1489
  ok - je to v poriadku potom
Markuss 03.04.2019, 18:40 | #381
Nic pre citatelov SME
https://ac24.cz/-/forisch-za-vrazdou-kuciaka -je-sef-penty-hascak-cilem-byl-statni-prevrat-zmareni-vysetrovani-gori ly-a-s-podporou-usa-dosazeni-pravicove-vlady
  StanoDianiska 03.04.2019, 20:43 | #1468
  Ja ešte k tomu pridám toto: https://www.infovojna.sk/article/exkluzivne- dokument-pre-generalnu-prokuraturu-o-organizatoroch-objednavateloch-a- cieloch-vrazdy-novinara-kuciaka?fbclid=IwAR33EDoM2YF9st1kZFC_jvLzLP-8B NcADxEne7bDxg8hENtjY2kiTtEmACw Písané tak, akoby to písal piatak na ZŠ s 5 z diktátu.

Markuss, veríš tomu? Tomu čo tvrdí Forisch.
  Markuss 03.04.2019, 21:08 | #1469
  Pozri. Bez vetra sa ani lístok nepohne... ked sa pozeram na ukrainu, chile, salvador, afghanistan a najnovsie (hoci neúspesne...) venezuelu... a rovnako šimeckom priznaný komplot proti mečiarovi. Povedz, dá sa slepo neveriť?!
true 03.04.2019, 15:10 | #380
toto je zasa k teme - ja som sa velmi naozaj velmi smial pri tom **01**01**01**01 - https://www.facebook.com/matovicovcirkus/vid eos/305796596746805/
true 03.04.2019, 14:46 | #379
toto ste vedeli? aj ked to neni cisto politicke - https://www.facebook.com/watch/?v=4164660591 53871
  peto10 03.04.2019, 15:13 | #1463
  niečo o plochej Zemi nemáš?
  true 03.04.2019, 15:21 | #1464
  nie a ty? ten RoundUp asi tiez nepoznas vsak? urcite ho u nas nenajdes v o bchodoch**14**14**14
  Markuss 03.04.2019, 18:42 | #1467
  Nechaj tak. Ich to aj tak iba preto zaujima, aby sa ti vyrehotal do ksichtu
Depo 03.04.2019, 14:10 | #378
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid= 1268679293252846&id=162852047168915
  Markuss 03.04.2019, 14:39 | #1462
  urcite dodrzi slovo**26
slovo robi chlapa**21
  Elizabeth 03.04.2019, 15:49 | #1465
  inak na toto som aj ja zvedavy. to by si pekne nasral do huby. dame typy, ci pojde s trubanom do PS alebo zalozi nieco nove ?
  true 03.04.2019, 15:54 | #1466
  Niekde som čítal ze zalozi stranu SPS strana podvodníkov Slovenska
slaven 03.04.2019, 10:46 | #377
https://www.facebook.com/2054645548184050/vi deos/428519614624914/ ... **07
  slaven 03.04.2019, 10:50 | #1453
  jaj, toto video som chcel: https://www.facebook.com/1441545275861003/vi deos/417229555504838/
to je paradicka tento Taliansky minister ... bodaj by takychto bolo viac
slaven 03.04.2019, 09:11 | #376
znova pan Chmelar trafil klinec po hlavicke tymto komentarom: https://www.facebook.com/ChmelarEduard/posts /2350105861687959
  Markuss 03.04.2019, 11:44 | #1455
  chce se mi zvracet.... okrem toho obrazka.... je aj obsah k blitiiiiii

.nový .týždeň v predaji (https://www.tyzden.sk/casopis). Dočítate sa v ňom aj o týchto témach:
ŠTEFAN HRÍB: ČO VYHRALO A ČO PREHRALO
.šéfredaktor časopisu .týždeň Štefan Hríba o výhre Čaputovej a prehre Šefčoviča a Smeru-SD.
PRVÁ DÁMA NA HRAD (REPORTÁŽ Z VOLEBNEJ NOCI)
.ako prebiehala volebná noc v štábe Zuzany Čaputovej?
FEDOR GÁL: NECH SÚ PRAVDA A LÁSKA VAŠOU VIEROU
.počas kampane sa riešili iba témy, ktoré mali byť v neprospech Čaputovej. O aké témy išlo?
ANDREJ KISKA: PRÍLIŠNÝ PERFEKCIONIZMUS ZABÍJA DOBRO
.polarizácia spoločnosti vyvolala vlnu extrémizmu v našej krajine. Je na novej prezidentke, aby Slovákov spájala.
MARTIN BÚTORA: MY SME TÍ? KTORÍ SME SA DOČKALI
.aj vďaka podpore Róberta Mistríka sa dnes môžeme tešiť z prvej prezidentky. Zjednocovanie síl pre dobro krajiny už Slovensko viackrát zažilo.
JURAJ ŠELIGA: NOSITEĽKA ZMENY
.historicky prvýkrát máme na Slovensku prezidentku. Dokáže aj svojim nevoličom, že chce byť prezidentkou pre všetkých?
AKO ĎALEJ PO VOĽBÁCH?
.rozhovor s Veronikou Remišovou, Ľubomírom Galkom, Michalom Trubanom a Pavlom Zajacom o prenesení túžby po zmene aj do parlamentu a vlády.
PRESKUPOVANIE SÍL
.s novou prezidentkou by mali nastať reformy aj preskupovanie síl medzi politickými stranami.
Najnovší .týždeň si môžete zakúpiť v novinových stánkoch, prečítať na našom webe (https://www.tyzden.sk/casopis) alebo vyzdvihnúť priamo vo Vašej schránke (https://www.tyzden.sk/predplatne/). Prajeme Vám úspešný .týždeň!
  slaven 03.04.2019, 11:55 | #1456
  vykvet spolocnosti **14
este tam mali dat clanok o tom radikalnom zmrdovi ze je hrdina a prilozit vyjadrenie toho udavača Benčíka a vypatlanca Havrana zo SME
  StanoDianiska 03.04.2019, 12:41 | #1457
  Oni oslavujú Čaputovú a ty nám tu pridávaš každý Chmelárov príspevok. Myslím si, že keby na tom obrázku v .týždni bol namiesto Čaputovej Chmelár, nereptal by si.
  peto10 03.04.2019, 13:00 | #1458
  Stano, trefa do čierneho
  slaven 03.04.2019, 13:19 | #1459
  Chmelarov clanok pridavam lebo s nim suhlasim
mas s tym problem? tak sorry
vyjadrujem sa k tyzden casopisu, lebo mam na to pravo a mam iny nazor na to ako ty a peto
problem? sorry ...

P.S. v casopise tyzden Chmelara nedaju, chlape, tak to nefunguje, ty si to cele nepochopil. To je presne tak, ako keby si povedal, ze teraz Caputova si Chmelara vezme za poradcu, lebo je skuseny a ma brutal prehlad ... nie, odpoved znie: nevezme! (bohuzial)
  slaven 03.04.2019, 13:20 | #1460
  teda vy obaja ste nepochopili ako tu u nas funguje ... jednostranne media ako funguju teda, len A, B nezaujima ich ... nieco podobne ako ten Vas hrdina Kiska, ked daval statne vyznamenania ... vsetci ludia z jednej skupiny ... ini ludia co by si to zasluzili viac bohuzial boli v inej skupine ...
  Markuss 03.04.2019, 13:46 | #1461
  Stano hlavne nepochopil, co chcel basnik povedat...

1. dvojaky meter na ich Favoritov vs. napr. Meciar
2. jednostranne orientovane clanky bez nazoru protistrany, alebo alternativy....

no a smelo mozem povedat, ze je to sekta, ak sa pozriem na ten zoznam tem a autorov... ble... skoro to zavana incestom....**12
Ciernokoseliar 02.04.2019, 15:36 | #375
ts..to keľo percent maju odrazu progresivci..ta počerna Irenka v ich klube robi divy...**11
  Ciernokoseliar 02.04.2019, 16:12 | #1449
  jaj,ci to je agentura AKO...uz mi je to jasne **02
  slaven 02.04.2019, 20:53 | #1450
  Trapoši na sme dali nadpis Truban z PS: Budem sa snažiť viesť stranu do vlády, aj ako premiér **01
  peto10 02.04.2019, 22:35 | #1452
  Nový gazda **01
Markuss 02.04.2019, 12:09 | #374
nieco k volbe prezidenta - historicky... toto bol tiez slusny anti-slovakista:
https://history.hnonline.sk/nove-dejiny/1915 334-volba-prezidenta-ako-obchod-benesa-nechceli-komunisti-ani-ludaci-n akoniec-vdaka-nim-vyhral
  Markuss 02.04.2019, 12:10 | #1448
  ... a zaver je najlepsi.....

Nastal čas plnenia dohôd a sľubov z predvolebných rokovaní. To je však už iný príbeh.**11**11**11**11
Markuss 01.04.2019, 19:27 | #373
https://en.m.wikipedia.org/wiki/List_of_stat e_visits_made_by_Kolinda_Grabar_Kitarovi%C4%87

Tesim sa, ze budeme tiež mat taku hlavu státu... nie ako Andrej, ktory bol na vrchole dipl.misie v Keni

  Markuss 01.04.2019, 19:41 | #1446
  Macton, Trump, Putin, Trudeau, Steinmeier ....
  slaven 01.04.2019, 22:35 | #1447
  som rad ze sa tesis **26 treba proste verit, ze ta zmena pride a nie pokracovanie toho co tam je teraz
  Ufon 02.04.2019, 22:04 | #1451
  Uzernik bol vrchol toho čo sme tu doteraz mali
  Markuss 03.04.2019, 11:42 | #1454
  trojdnovy prezident, moralna autorita - uzernik, pozemkovy a danovy podvodnik.... bravo
Elizabeth 01.04.2019, 18:16 | #372
https://ibb.co/ZhTY1H4
peto10 01.04.2019, 16:52 | #371
https://www.youtube.com/watch?v=p0gf0PCw3Go< /a> **01
  slaven 01.04.2019, 18:44 | #1445
  je to frajer **26
bo na Ukrajine vyhra nejaky komediant, ta com by nemohol u nas **02
slaven 01.04.2019, 12:21 | #370
http://www.nasetipy.com/anketa
u nas Caputova 58% ... realne 58,4% ... vcelku presna hodnota
Zaujimave ze v tom 1.kole to bolo uplne inak ako u nas (necudujem sa Harabinovi teda uz ani ze to riesi). howk
  StanoDianiska 01.04.2019, 18:14 | #1443
  Hej, veď som čítal Harabinov status na FB, že ako mohol dostať iba 15%, keď v prieskume na najnavštevovanejšej tipérskej stránke mal viac ako 50%.
  slaven 01.04.2019, 18:41 | #1444
  **02**26 ten status by som rad videl, hehehe
Markuss 31.03.2019, 16:04 | #369
V dalsom volebnom obdobi idem do toho! Prehovorili ste ma!**11
Ja som tiez jednu skládku premiestnil! Síce do zberného dvora, ale na to sa nikto nebude pýtať
  Ciernokoseliar 31.03.2019, 16:38 | #1437
  by som chcel vidzec ten tvoj transparentny ucet**02
  slaven 31.03.2019, 18:01 | #1439
  Ja prispejem!
  Elizabeth 31.03.2019, 19:35 | #1440
  uz chystam volebne renaulty. aj nejaky stary barkas a dopredu dame velkeho renaulta na kapotu
  slaven 31.03.2019, 19:59 | #1441
  bez renaultu dnes volby nevyhras, to je pravda **01
  Markuss 31.03.2019, 21:18 | #1442
  Presne. Aj teraz jedna renault zvitazila....
marecek75 31.03.2019, 14:48 | #368
Pani a damy kto je este ako ja spokojny, ze ti nasi sasovia v parlamente zahlasovali proti ratifikacii istambulskej zmluvy? Aspon nieco sa im podarilo dobre. **26
  Ciernokoseliar 31.03.2019, 15:46 | #1435
  ja som najspokojnejši...liberali dostali na frak..**01
  Markuss 31.03.2019, 16:00 | #1436
  Ale igor povedal ze ide o fica a fašistov! A ako spravny konzervativec nechal svojim volnu ruku! A tak vyhral igor! Zasa...
  slaven 31.03.2019, 17:55 | #1438
  Marečku, myslím ze drvivá väčšina ľudí je spokojných s tým rozhodnutím...
slaven 30.03.2019, 18:03 | #367
... a šiel som voliť, presne takto: https://ibb.co/HLSmBWg
pekny podvecer banda **28
  coyotitko 30.03.2019, 18:26 | #1427
  Pitchu Bela istenem
  coyotitko 30.03.2019, 18:27 | #1428
  Pekne píšeš
  Markuss 30.03.2019, 19:04 | #1429
  **26
  Elizabeth 31.03.2019, 11:12 | #1431
  cize si odovzdal neplatny hlas, ktory sa v konecnom dosledku pripocitava caputovej. eeej, ze ty potajme fandis lgbt, len si to nechcel uplne napriamo ? **03 slavenku **26
  Ciernokoseliar 31.03.2019, 11:42 | #1432
  a takyto ludia maju volebne pravo...**14
  slaven 31.03.2019, 13:48 | #1433
  Hlavne si treba uvedomiť, že tieto voľby neboli voľby, výsledok bol jasný... Takže tak **01
Ľudia aj dali najavo svoj postoj... Pekne sa vyjadril Chmelár, Čaputová by mala byť pokora... 1/4 možných voličov ju zvolili...
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid= 2345584225473456&id=277333422298557&ref=page_internal&__tn__=-R
Markuss 30.03.2019, 14:55 | #366
Aj Borisovi na nas zalezi....https://style.hnonline.sk/cestovanie/1907597-boris-sa-vracia -z-danska-kvoli-volbam-som-naivny-verim-ze-sa-to-da-zmenit
  Markuss 30.03.2019, 14:57 | #1423
  Druha vec je, ze prave na takeho Zemana sa napr. v AT pozeraju s respektom... bez srandy. Je svojsky, ale ma vlastny nazor.. asi preto, že vo Viedni je kazdý štvrtý clovek davny potomok prisťahovalca z ceských zemí
  slaven 30.03.2019, 16:43 | #1425
  Zeman je pán prezident, národniar, nie zapredanec a podvodník ako ten náš
  Elizabeth 31.03.2019, 11:08 | #1430
  to nemyslis vazne ? zeman, ktory oblizuje gule chvilu rusom chvilu usa a potom pre zmenu izraelu ? co to tam pijes k tym klobaskam po veceroch ? **01
  slaven 31.03.2019, 14:00 | #1434
  Vzťahy treba mať s každým **01
Jednosmernosť je o hovne... Vidieť len A a nie B.
Markuss 30.03.2019, 13:34 | #365
https://spravy.pravda.sk/ekonomika/clanok/50 7184-mafia-rozkradla-slavkov-kiska-o-svojej-zodpovednosti-dalej-mlci/< /a>
  Markuss 30.03.2019, 13:36 | #1422
  Best president ever! Moralna autlrita a obeť konšpirácií a smerákov! Všetci mu ubliZUJÚ ... a to zato len, lebo Fica nechcdl vymenovať!
  slaven 30.03.2019, 18:03 | #1426
  strasne ho mame radi **21 lepsieho prezidenta sme nemali ! skoda ze uz konci **09
mato22 30.03.2019, 08:12 | #364
Volím Sefcovica
  Markuss 30.03.2019, 11:25 | #1420
  Bacha na FB profil, bo ta Benčík hned screenshotom zadokumentuje!**08
  slaven 30.03.2019, 12:57 | #1421
  **01
peto10 29.03.2019, 21:46 | #363
https://www.krestandnes.cz/anketa-koho-budu- volit-v-druhom-kole-prezidentskych-volieb
  Ciernokoseliar 29.03.2019, 22:12 | #1383
  sektari volia čaputovu... my,pravoverni rimokatolici volime mensie zlo..ako niekoho,kto sa sam nazyva dobrom..amen
  peto10 29.03.2019, 22:18 | #1384
  áno, voľte Maroška, čo chodí každú nedeľu do kostola a nevie Božie prikázania, ja ako ateista ich viem vymenovať 2x viac ako on **01
  Ciernokoseliar 29.03.2019, 22:22 | #1385
  nie..budem volit hodnotove zvratenu bytost,ako ty **02
  peto10 29.03.2019, 22:25 | #1386
  nevadí, pošleme ti potom jedného homosexuála, aby ti rozvrátil rodinu
  Ciernokoseliar 29.03.2019, 22:27 | #1387
  ved preco neposles rovno seba?**01 nehanbi sa ze nemas gule**01
  peto10 29.03.2019, 22:30 | #1388
  nie, ja ti prídem znásilniť ženu a ukradnúť prácu... wait... kto by už len chcel latentného homoša a brigáda na Súmračnej tiež nie je nič moc, takže radšej neprídem
  Ciernokoseliar 29.03.2019, 22:32 | #1389
  nervacikovi uz rupli nervicky **01 predychaj clovece,bo ce poraži**02
  peto10 29.03.2019, 22:33 | #1390
  ja som kľudný, lebo viem, že to zajtra máme vyhraté a v nedeľu bude na obed rezeň **26
  Ciernokoseliar 29.03.2019, 22:36 | #1391
  ale no..dobre viem ked je liberalik nervny,zacne pouzivat sumracnu,brigadnikov,trollov a neviem este ake vymyslene bytosti **02
  peto10 29.03.2019, 22:40 | #1392
  nie si náhodou jedným z tých siedmych, čo spravujú Blahov profil na FB?
  Ciernokoseliar 29.03.2019, 22:43 | #1393
  presne...a vytacam liberalikov do nepricetnosti...najme dnes,co dostali ranu v parlamente jak z kanona **01
  peto10 29.03.2019, 22:47 | #1394
  Myslím, že zajtrajšia rana od nás vás bude bolieť viac ako tá vaša dnešná **04
  true 29.03.2019, 22:50 | #1395
  Okrem financii ktore investovali miliardari z Esetu do Caputovej asi nevidite tu podporu medii Esetu (dennikN, Tyzden), Penty ( Sme, Plus 7 dni, Trend) ci Kmotrika ( Ta3, JoJ) to je nerovny boj a iba niekto nekonrcne naivny si moze mysliet, ze ta podpora bude zadarmo!!! p. Caputova zije cely zivot z financii zahranicim financovanych mimovladok a sama NIKDY NIC nedosiahla - takyto clovek nikdy nebude branit zaujmy Slovenska - iba ludi co ju zaplatili a to je smutne !!!
  true 29.03.2019, 22:50 | #1396
  a onanisti ako peto10 sa budu este v nedelusmiat ked budu mat na obed ten rezem - ze huraaaaaaaaaaaaaaa vyhrali sme.
  Ciernokoseliar 29.03.2019, 22:50 | #1397
  pokial viem my sme parlamentna republika..nie prezidentska .aspon to by si mohol vediet..taka chaba naplast na vase zubozene duse..**01
  true 29.03.2019, 22:51 | #1398
  Ale v skutocnosti Slovensko prehralo **09**09**09 a vyhrala ludska hlupost a zena co nic nedokazala - akurat sa zviditelnila jednou skladkou a je platena z vonku co je jasne dokazane sa stane prezidentkou. Nie je ani vydata - má uplne v pici nejake manzelstva medzi muzom a zenou a nejake zakladne klrestanske hodnoty.
  peto10 29.03.2019, 22:54 | #1399
  vtipné keď o základných kresťanských hodnotách hovorí niekto, kto tu nadáva ako pohan a šíri bludy a nenávisť
  peto10 29.03.2019, 22:55 | #1400
  čo hovoríš na podporu 230 000 od SMERu pre Šefčoviča posledný deň pred moratóriom? veď už má rovnako drahú kampaň ako Čaputová
  true 29.03.2019, 23:02 | #1401
  co na to hovorim? nic - SMER sa aspon nepcha do zadnice hnusnej USA,NATO,EU a nie je plateny zvonku
zisti si (ked si to doteraz neurobil) kto platil Caputovu v minulosti - za jej clanky a podobne veci urovne stredoskolskej prace. Zisti si ake ma caputova hodnoty, morealne hodnoty a co prezentuje. tebe sa naozaj bude pacit ked tvoje dieta bude v skole vidiet ako ucitelka im vysvetluje ze je zena, muz a potom TO. Mna ucili len zena a muz a ich deti - ziadni treti rod. Ale toto vy chcete - to je chore ! a este sa z toho tesite !!!! gratulujem Ti k vitazstvu - uzi si ho
  peto10 29.03.2019, 23:03 | #1402
  nie, my chceme fungujúci štát bez SMERu, korupcie a hlúpych ľudí
  slaven 29.03.2019, 23:04 | #1403
  ale tebe nieco pisat to je ako keby som kladivom bil po kovadline !!! proste jakeby hluchemu daco hovoris a slepemu ukazujes a on kyve len hlavou ze hej hej a hovori si stale svoje a uplne bludne veci. idem si radsej podat moje remizy a tu pridem po volbach ked tu budu slnieckari, buzeranti a USA milujuci ludia oslavovat uzasne vitazstvo
  peto10 29.03.2019, 23:06 | #1404
  slaven, veď už sa toľko nejeduj, veľa šťastia
  StanoDianiska 29.03.2019, 23:07 | #1405
  aha slaven takže peto10 si melie len svoje, akoby si hluchemu hovoril... a true je ten rozhľadený, tolerantný...**26
  Ciernokoseliar 29.03.2019, 23:12 | #1406
  dianiska...true je tiper,co si sem pride povedat nazor...narozdiel pato10,ktoreho motivaciu chodit na tuto stranku nevie nikto pochopit**01
  slaven 29.03.2019, 23:18 | #1407
  Stano, nie. Ale vidim ze tu viac nickov petovi pise a on nic, stale si melie svoje. Preto som to napisal. Ja som v pohode, mne stastie priat nemusis. Ja volit nejdem, uz som to pisal. ja len verim, ze v istych veciach zvitazi ten nas sedliacky rozum a nie zaujmy ludi co stoja za nou. Vsetci vieme o koho ide.Ja tiez chcem stat bez smeru, korupcie ale nemyslim, ze ten clovek ktory zajtra bude volit Sefvocica, alebo nebude volit (ako ja) je hlupy clovek.
  peto10 29.03.2019, 23:18 | #1408
  ja sem chodím preto, lebo chcem vidieť ako uvažujú ľudia s diametrálne odlišným názorom, pretože v skutočnom živote som takých ľudí ako true ešte nestretol (alebo sa len hanbia za svoj názor a vykrikujú len na internete)
  slaven 29.03.2019, 23:19 | #1409
  * Sefcovica
  peto10 29.03.2019, 23:21 | #1410
  slaven, ale čo si stále meliem? ak mám nejaký názor, tak ho napíšem aj 100x, nebudem prezliekať kabát ako Šefčovič, chyba je zrejme u tých, ktorí nevedia rešpektovať iný názor
  Ciernokoseliar 29.03.2019, 23:21 | #1411
  malo ti je,ze snoris na blahovom profile? **01
  peto10 29.03.2019, 23:22 | #1412
  u Blahu mám bohužiaľ ban **01
  slaven 29.03.2019, 23:23 | #1413
  peto .. definuj tych ludi ako true. pises ze si ich nestretol
myslim ze narazas na volicov harabina ci kotlebu tak?
vies co je sranda? ze Fico mal 25% ci kolko, ale niktoi sa nepriznal ze mu dal hlas v roznych anketach a podobne a pritom kazdy 4ty clovek ano. takze poviem ti novinku: kopec ludi v tvojom okoli volili Fica, aj harabina, aj kotlebu a ty o tom nemas sajnu.
  peto10 29.03.2019, 23:24 | #1414
  myslím totálne sfanatizovaných voličov, veď si videl, čo tu pred prvým kolom dorábal...
  Ciernokoseliar 29.03.2019, 23:30 | #1415
  sfanatizovanych volicov sme mohli vidiet posledny rok na naamestiach...**01
  slaven 29.03.2019, 23:32 | #1416
  to je len otazka uhla pohladu chlape ...
napr. rovnako sfanatizovani ludia boli v uliciach, ludia za slusne slovensko a v rukach transparenty "Fico je vrah".
To je ta druha strana mince, nemyslis? viem viem, nesuhlasis. OK **01
  slaven 29.03.2019, 23:32 | #1417
  koseliar, hehehe, si sa trafil do mojej myslienky **26
  peto10 29.03.2019, 23:32 | #1418
  tí dokázali zosadiť Kaliňáka a Fica, ktorého teraz alternatívna scéna zbožňuje
  Ciernokoseliar 29.03.2019, 23:41 | #1419
  ved ziadali predcasne volby..len pozabudli na to,ze opozicia sa sama nevie zhodnut,ci ist do predc.volieb**01
<< < 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 > >>